• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Ik had al 5,2 punten van Driveclub, 8 punten van Game of Thrones en daar komt nu het volgende bij:

Game of Thrones: [81%] -> [100%] = 1 + 2 punten = 3 punten

Dat zorgt ervoor dat ik nu op 13,2 + 3 = 16,2 punten sta.

Overigens mijn 15e platinum wat er ook voor gezorgd heeft dat ik nu boven de 60% completion zit :D. Op naar de 65%!

[ Voor 15% gewijzigd door dvd-linden op 23-07-2017 17:33 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Gisteravond ook nog even The Sweeper gespeeld:
Niet een hele lang game, maar de puzzels waren soms wel uitdagend. Heb wel een guide erbij gehad voor de hidden terminals. Deze zijn niet te vinden in een blind playthrough.

0% - 100% = 12 punten

35,6 + 12 = 47,6 punten

Verwijderd

Refunct uitgespeeld. Leuk spelletje voor weinig geld. 4 uurtjes om helemaal uit te spelen (zonder guide). Is helaas alleen voor PC en Xbox.

Edit: (Tel maar niet mee. Het is wel skill based maar zo kort dat het niet een echte ' platinum' is.

Refunct https://www.trueachieveme...?gamerid=312766&showall=1

Daarnaast Q.U.B.E. Director's cut uitgespeeld. Tel die maar wel mee. Dit spel staat me sinds 2015 aan te staren omdat ik de skills niet heb om te mikken en springen (nou ja, in dit spel met houterige besturing in ieder geval niet) https://www.trueachieveme...?gamerid=312766&showall=1

Da's weer 2 puntjes erbij dacht ik zo! (1tje voor 100 GS en 1tj voor completion). 7 punten!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2017 21:40 ]

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12 23:26
Wie heeft er little big planet 3. Zou nog 1 trophy moeten halen zodat ik de plat heb. Wie kan mij helpen. Moet gewoon nog 2 side quests doen. Thx Voeg mij toe rabotgangster

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:30:
[...]

Rocket League van 80 --> 90%

Oftewel; nieuwe eindstand 2 punten.
Onder het mom van niet gemeld, dan wordt het niet geteld!

Rocket League 90 --> 100% (oftewel +2).

Nieuwe eindstand: 4 punten
na een druk weekend weer druk op het werk, dus de update blijf ik jullie nog even schuldig!

Afgelopen zondag wel Kof2002, Capcom vs snk 2 en sf4 gespeeld.......die laatste is misschien nog geen echte retro titel maar die eerste 2 zeker, blijven toch erg leuke games. Wel jammer dat Kof2002 op mijn pc een issue heeft waardoor hij full screen niet goed werkt. Anders daar wellicht nog iets van achievements halen. Ook binnenkort vakantie dus wellicht dan wat extra progress ;)

10 second ninja DONE

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
Need for Speed: Rivals: 54% --> 64% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 1 + 61,6 = 62,6 punten

Verwijderd

Denk ik kom eventjes buurten op het topic.
Zal me nog niet bezig houden met de challenge maar dacht zal eventjes een update geven van mijn eigen game mijl palen.

-Borderlands Pre-Sequel PS3 op platinum en 95% behaald.
-Dragon Ball Xenoverse 2 PS4 op Platinum en 100% behaald.
EN nog wat kleine opruimingen kwa andere games zoals Bioshock 2 en Minecraft.

Wel mijn 5000ste trophy behaald en 60ste Platinum.
En nu lekker bezig met Hunting Simulator :)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:37
Ik heb afgelopen weekend de Platinum trophy van Until Dawn gehaald. Heb me goed vermaakt met deze game,aangezien ik Heavy Rain en Beyond:2 Souls ook prima games vind had ik niet anders verwacht.
Ik heb mezelf voorgenomen om nu een paar games te gaan spelen waar ik wel aan begonnen was maar die zijn blijven liggen voor ik een nieuwe game opstart.
De eerste game uit dat rijtje is Assassins creed Syndicate waarvan ik dacht al een aardig stuk gevorderd te zijn,echter was ik nog niet verder dan memory4 gekomen. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 20:13
Hoppa Main game completed van the Master Chief collection. Nu alleen nog 10 achievements van wat DLC (waaronder de Halo 2 speedrun.....) en het spel is uitgespeeld :)
https://www.trueachieveme...?gamerid=596935&showall=1

Gamertag: timmie271

• Mrsrd13
De lange grind van de carriëre van Project Cars is voltooid.
Direct van 88% naar 98% gegaan, dus weer een puntje erbij.
Moet alleen nog een paar Driver Community Events. Geen idee hoeveel, hopelijk komen er nog een paar.

47,6 +1 =48,6 punten

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:16:
Hoppa Main game completed van the Master Chief collection. Nu alleen nog 10 achievements van wat DLC (waaronder de Halo 2 speedrun.....) en het spel is uitgespeeld :)
https://www.trueachieveme...?gamerid=596935&showall=1
Voor alle PS-ers. Dit is echt ziek. :)

• Tweakmans
Valiant Hearts: The Great War: 0% --> 100% ==> 10 + 2 = 12
Nieuwe eindstand: 12 + 62,6 = 74,6 punten

Verwijderd

Met dank aan Infinite Minigolf (lekker rustgevend) weer 2 punten erbij. Van het weekend maar weer verder met DiRT 4 om het te voltooien.

Oftewel: 6 punten
Until Dawn platinum :)
Erg vermakelijk, alleen mijn "hou iedereen levend" run ging mis doordat ik op het einde vergat het dagboek op te pakken (had hem al in mijn inventory dus dacht dat het wel goed zou komen, maar helaas).
Dus een run extra moeten doen, maar al met al niet echt moeilijk.
Mrsrd13 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:52:
Moet alleen nog een paar Driver Community Events. Geen idee hoeveel, hopelijk komen er nog een paar.
Ik zie er geen op de kalender staan. Jammer, want volgens mij is het automatisch genereren van die events zo gepiept. Wel grappig altijd om aan mee te doen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Mrsrd13
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:01:

Ik zie er geen op de kalender staan. Jammer, want volgens mij is het automatisch genereren van die events zo gepiept. Wel grappig altijd om aan mee te doen.
Ik hoop het, ik hou het in de gaten.

Ook nog even Uncharted: Drake's Fortune Remastered platinum gehaald. Had de game al op Crushing uitgespeeld, maar nog niet de laatste treasures en willekeurige dingen gehaald.
van 39% naar 90% = 5 punten.

Brutal en de speedrun, komt nog wel een keer.

48,6 +5 punten = 53,6 punten

[ Voor 32% gewijzigd door Mrsrd13 op 28-07-2017 19:10 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Iemand die mij kan helpen met 2 simpele MP trophies voor Far Cry 4?

Brother In Arms
Liberate 1 Outpost playing as Hurk (Campaign Co-op only).

Changing Lanes
Perform a Vehicle Takedown from the passenger seat of a vehicle (Campaign Co-op only).
Ik ben een stapje verder met 10 second ninja, heb alle normal levels op 3 sterren gezet. Nu nog de legacy levens en dan........marathon mode, voor de laatste trophies moet je die dan halen als perfecte run, no deaths no retries........lijkt me behoorlijke uitdaging. Maar vermaak me monteel nog goed met de game. Mogelijk als het zat wordt ga ik weer verder met diablo :P

10 second ninja DONE

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39

spaceboy

Op grote hoogte

Ike. schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:53:

Brother In Arms

Changing Lanes
Perform a Vehicle Takedown from the passenger seat of a vehicle (Campaign Co-op only).
Zou je graag helpen, maar ik heb Far Cry 4 helaas verkocht. Zal 'm nog 's even opzoeken in een of andere budgetbak (moet die Yeti expansion nog spelen).

Qua challenge: ik ben niet zo scherp omdat hier een paar gasten echt on-ge-loof-lijk veel punten aan het graaien zijn, maar ik heb er tóch weer 5 punten bij (Trine 3: 0% tot 52%). Totaal nu 3+5 = 8 punten. Oh ja en Pressure Overdrive van 0% tot 19% dus nóg een punt. 9 dus!
En nee, ik maak nog steeds geen reet kans op het podium deze challenge. ;) Trine 3 is trouwens (zeker voor het geld wat hij nu nog kost) echt wel grappig, ik vond Trine 1 en 2 fantastische games, maar was wat huiverig vanwege slechte reviews. De game is kort, maar zeker mooi en ouderwets leuke Trine sfeer!

[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 29-07-2017 16:06 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• skreppiedoe
Ike. schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 13:53:

Brother In Arms

Changing Lanes
Als het voor de PS4 is wil daar wel mee helpen. Kan mezelf wel 15 minuten onttrekken uit AC:Syndicate. :)

• Tweakmans
spaceboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:05:
Trine 3 is trouwens (zeker voor het geld wat hij nu nog kost) echt wel grappig, ik vond Trine 1 en 2 fantastische games, maar was wat huiverig vanwege slechte reviews. De game is kort, maar zeker mooi en ouderwets leuke Trine sfeer!
Ik heb Trine 1 of 2 ook wel eens bij een maatje gespeeld, was wel leuk. Vooral dat je co-op kunt spelen, want zulke games worden steeds zeldzamer, lijkt het wel. Zit eraan te denken om die bundel uit de sale te kopen. :)
Update tussenstand!

Deze keer geen nieuwe namen volgens mij. Wel wat verspringingen in de ' tijdelijke ranglijst'.

Standaard disclaimer
Ben even teruggescrolt door het topic (vanaf de vorige update) en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

Minder standaard disclaimer:
Mijn vakantie is deze week gestart, mogelijk pakken we een last minute en dan heb ik wsl even niet heel veel mogelijkheden om de scores te updaten.

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Exactor it
  • Lasmibalsingh
  • Butch_NL
  • Timmie271
  • MisterMichel
  • 74,6
  • 53,6
  • 40
  • 16,2
  • 9
  • 7
  • 6
  • 6
  • 5
  • 2

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah, Trine 3 op platinum. Van 52% naar 100%. Klopt het dat dit 4.8 + 2 = 6.8 punten is? Dan kom ik opeens op een whopping 15.8! Be afraid, guys.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:19:
Ah, Trine 3 op platinum. Van 52% naar 100%. Klopt het dat dit 4.8 + 2 = 6.8 punten is? Dan kom ik opeens op een whopping 15.8! Be afraid, guys.
Je neemt afstand van de achtervolgende pack!

Zuur dat Trine 3 niet op Xbox verschijnt :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2017 00:14 ]

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bsTPEbf.png
Hoppa de 100.000 is ook bereikt dankzij Halo Wars 2 :)

En 6 punten gehaald met Halo Wars 2
810/1310= iets meer dan 6 :+

dus 6+5=11 punten totaal nu

[ Voor 32% gewijzigd door timmie271 op 30-07-2017 11:12 ]

Jeujjj mijn eerste trophy van Wipeout Omega Collection binnen!
Dit gaat geen platinum worden; denk dat een completion van >50% al een hele prestatie is :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Tweakmans
De nieuwe opbrengst van dit weekend: een fijne indie-platformer uitgespeeld waarbij kleuren een belangrijke rol spelen om puzzels op te lossen en de eerste chapters (co-opmissies) van een oude Resident Evil-klassieker samen met @Verwijderd.

Hue: 0% --> 100% = 10 + 2 = 12 punten
Resident Evil 5: 0% --> 10% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 13 + 74,6 = 87,6 punten

• Mrsrd13
Ook Uncharted 2 van 39% naar 90 % gebracht. Dus weer 5 punten erbij.

53,6 punten + 5 = 58,6 punten

• Tweakmans
@Mrsrd13 Nice. Lekker de hele Nathan Drake-trilogie aan het afwerken? Als je later aan de vierde game zit en je wil voor de multiplayer survival-trophies gaan, kunnen we misschien samen co-op doen? Voor 'Crushing' en '...It' heb je een goed team nodig, denk ik (drie sterren halen in alle stages op crushing). In m'n eentje lukte het in elk geval niet. Volgens mij kun je met maximum 3 in een team, dus je kunt @Verwijderd misschien ook nog overtuigen. :)

• Mrsrd13
Tweakmans schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:42:
@Mrsrd13 Nice. Lekker de hele Nathan Drake-trilogie aan het afwerken? Als je later aan de vierde game zit en je wil voor de multiplayer survival-trophies gaan, kunnen we misschien samen co-op doen? Voor 'Crushing' en '...It' heb je een goed team nodig, denk ik (drie sterren halen in alle stages op crushing). In m'n eentje lukte het in elk geval niet. Volgens mij kun je met maximum 3 in een team, dus je kunt @Verwijderd misschien ook nog overtuigen. :)
Na het zien van gameplay van Uncharted: Lost Legacy had ik zin om Uncharted te spelen. Ik had de triologie al op crushing uitgespeeld om mij voor te bereiden op Uncharted 4. Ik hoef alleen nog maar "op te ruimen".

Het lijkt mij leuk om met zijn allen te gamen, dus ik ben voor. @Verwijderd wil vast wel. Kijken we hem even lief aan.

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 23:45:
[...]

Na het zien van gameplay van Uncharted: Lost Legacy had ik zin om Uncharted te spelen. Ik had de triologie al op crushing uitgespeeld om mij voor te bereiden op Uncharted 4. Ik hoef alleen nog maar "op te ruimen".

Het lijkt mij leuk om met zijn allen te gamen, dus ik ben voor. @Verwijderd wil vast wel. Kijken we hem even lief aan.
Moet dan wel zoiets zijn.
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/jYQDqQ/fgt.jpg..

Maar ik doe wel mee hoor, als het kan dan doe ik dan wel liever nadat @Tweakmans en ik klaar zijn met RE5.
Maar aangezien we er met een moordend tempo doorheen gaan komt dat wel goed.
(En ik moet hem ook eventjes bij mijn broer ophalen, ligt daar al een tijdje).
Dus zal na aankomend weekend dan worden denk ik(als jullie dan goed vinden :).(anders doen we het gewoon eerder :P )

Zelf gisteren Hunting Simulator op Platinum gezet, en nu RE5 alweer op 20%.
Eerste uur denk je bij RE5 wat een vreemde en ongemakkelijke besturing, maar daarna vrijwel geen enkele keer meer last van gehad.
Erg leuk spel, en tot nu toe de enige deaths die we hebben gehad waren door onze eigen stomme fouten :+ .(Nog een shoutout naar de Lift die omhoog kwam en ons in de maling nam :D ).
Leuke coop spel samen met @Tweakmans

• Mrsrd13
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 00:17:
[...]

Moet dan wel zoiets zijn.
[afbeelding]..

Maar ik doe wel mee hoor, als het kan dan doe ik dan wel liever nadat @Tweakmans en ik klaar zijn met RE5.
Maar aangezien we er met een moordend tempo doorheen gaan komt dat wel goed.
(En ik moet hem ook eventjes bij mijn broer ophalen, ligt daar al een tijdje).
Dus zal na aankomend weekend dan worden denk ik(als jullie dan goed vinden :).(anders doen we het gewoon eerder :P )

Zelf gisteren Hunting Simulator op Platinum gezet, en nu RE5 alweer op 20%.
Eerste uur denk je bij RE5 wat een vreemde en ongemakkelijke besturing, maar daarna vrijwel geen enkele keer meer last van gehad.
Erg leuk spel, en tot nu toe de enige deaths die we hebben gehad waren door onze eigen stomme fouten :+ .(Nog een shoutout naar de Lift die omhoog kwam en ons in de maling nam :D ).
Leuke coop spel samen met @Tweakmans
Ja. Ik wacht wel tot wij allemaal er tijd voor hebben. Ik vermaak mij zelf wel in de tussentijd.

Verwijderd

Afgelopen weekend nog even wat tijd gehad om te gamen. Hoewel er vorderingen zijn gemaakt met DiRT 4 heeft dat slechts geleid tot 1 van de laatste 3 Trophies. De laatste twee kampioenschappen zijn behoorlijk tijdrovend.

Wel drie punten behaald met Infinite Minigolf. Leuke game, maar of ik het ga volhouden tot aan level 50 (voor de 100%) valt nog te bezien. De missies raken namelijk niet zo snel voltooid.

Nieuwe eindstand: 9 punten.

profiel

• dvd-linden
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:55:
Afgelopen weekend nog even wat tijd gehad om te gamen. Hoewel er vorderingen zijn gemaakt met DiRT 4 heeft dat slechts geleid tot 1 van de laatste 3 Trophies. De laatste twee kampioenschappen zijn behoorlijk tijdrovend.

Wel drie punten behaald met Infinite Minigolf. Leuke game, maar of ik het ga volhouden tot aan level 50 (voor de 100%) valt nog te bezien. De missies raken namelijk niet zo snel voltooid.

Nieuwe eindstand: 9 punten.

profiel
Ik zat net even op je profiel te kijken, maar kan je mij vertellen hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om een platinum trophy te bemachtigen binnen 21 seconden? 8)7 :P

• Tweakmans
@dvd-linden Ik gok dat het wel zo'n die-hard trophy hunter-trucje zal zijn: je speelt het spel uit op je PS3, importeert de save game naar je VITA en hop, daar poppen ook alle trophies.

• dvd-linden
Tweakmans schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:38:
@dvd-linden Ik gok dat het wel zo'n die-hard trophy hunter-trucje zal zijn: je speelt het spel uit op je PS3, importeert de save game naar je VITA en hop, daar poppen ook alle trophies.
Ow, serieus. Ik wist niet eens dat dat kon. Een beetje lame eigenlijk, als ik heel eerlijk ben.

Verwijderd

Butasan is ook een game die je letterlijk binnen een halve minuut op 100% kan zetten.
Je hoeft alleen maar een paar menu's open te klikken en voila...

Al die Arcade games in zijn lijst zijn zeer snel op 100% gezet.
Dus dat klopt wel gewoon.
Enige vraag waar ik mee zit is... Waarom ?

Waarom zou je in godsnaam voor zoiets betalen en tijd in steken als je alleen een paar menu's opent en het spel niet eens echt speelt.
Dan ben je geen trophy hunter/collector.
Dan ben je gewoon een 100% trophy whore :+, maar ieder zijn eigen ding :)

Vind het zo zonde, want als je zo door zijn lijst kijk dan zie je echt wel een paar hele mooie 100% en platinums tussen staan waar je echt moeite voor moet doen en tijd in moet steken.
Waarom zou je zo'n mooie lijst vern**ken door zulke dingen er bij te doen :+

• Tweakmans
Ieder diertje zijn pleziertje, zou m'n oma zeggen. :)

Verwijderd

dvd-linden schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:40:
[...]

Ow, serieus. Ik wist niet eens dat dat kon. Een beetje lame eigenlijk, als ik heel eerlijk ben.
Achteraf gezien is dat ook iets wat ook zo ervaren heb, maar ik kan het nu eenmaal niet meer ongedaan maken of ik zou ze moeten verbergen. Er zijn een paar games waarbij het trophy syncen kan. Alleen heb ik het daarna niet meer op deze wijze gedaan (althans, niet meer op dezelfde dag). Het vertroebelt het beeld van wat daadwerkelijk een snelle Platinum is.

@Verwijderd Het is wat het is en ik speel van alles en nog wat door elkaar heen. Sommige games heb ik nu eenmaal gespeeld en ja, daar zitten ook zeker makkelijke Trophy games bij. Alternatief zou zijn om een nieuw account te nemen en dan alleen de meer uitdagende games te spelen, maar aangezien ik inmiddels al een hele digitale catalogus met meer dan 3000 items aan dit account heb hangen, laat ik het er maar bij.

En Butasan is overigens een erg vermakelijke arcade game (lekker Japans ook en dus vaag), die ik een paar uurtjes heb zitten spelen voordat ik pas voor de Trophies ben gaan zitten. Ook die Dodgeball uit de Arcade series game was erg vermakelijk en tegelijkertijd een bewijs dat games vroeger echt veel lastiger waren. Ook daar ben je zo een paar uur mee verder.

• dvd-linden
Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

Achteraf gezien is dat ook iets wat ook zo ervaren heb, maar ik kan het nu eenmaal niet meer ongedaan maken of ik zou ze moeten verbergen. Er zijn een paar games waarbij het trophy syncen kan. Alleen heb ik het daarna niet meer op deze wijze gedaan (althans, niet meer op dezelfde dag). Het vertroebelt het beeld van wat daadwerkelijk een snelle Platinum is.
Ik bedoelde het niet vervelend ten opzichte van jou hoor. Alleen dat het mogelijk is en dat je daardoor dus heel snel platinum trophies kan halen vind ik best lame. Ik snap dat je het niet meer terug kan draaien en ik zou het ook lekker laten staan als ik jou was. Uiteindelijk maakt het ook niet uit als er arcade of simpele games tussen staan, zolang je daar plezier aan beleefd hebt lijkt het me prima. En al zou het niet zo zijn en zou je het puur voor het snelle completen van games doen dan vind ik het ook prima hoor haha.

Verwijderd

dvd-linden schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:26:
[...]

Ik bedoelde het niet vervelend ten opzichte van jou hoor. Alleen dat het mogelijk is en dat je daardoor dus heel snel platinum trophies kan halen vind ik best lame. Ik snap dat je het niet meer terug kan draaien en ik zou het ook lekker laten staan als ik jou was. Uiteindelijk maakt het ook niet uit als er arcade of simpele games tussen staan, zolang je daar plezier aan beleefd hebt lijkt het me prima. En al zou het niet zo zijn en zou je het puur voor het snelle completen van games doen dan vind ik het ook prima hoor haha.
Dat is het natuurlijk ook. Mijn inschatting is ook dat het maar bij een beperkt aantal games is gebleven waarbij dat kan. Ik denk dat de intentie was alleen de savegames uit te wisselen, zodat je verder kon gaan met je PS3/PS4 savegame op de PS Vita en vice versa.
Ik ben van de hatelijke 0 af! *O* nou ja, paar achievements gehaald op de 360.

nou moet ik alleen even gaan terugscrollen naar de uitleg of ik hiermee ook daadwerkelijk iets van een score kan noteren haha.
Scores toegevoegd!

in ieder geval hierbij den achievements:

Super street fighter 2 HD remix:
- training for perfection
- combomaniac
-vanquish the computer
-sheng long is in another castle
voor totaal 70 gamerscore uit een mogelijke 200, dus dat is dan....3,5 punten
En uitgespeeld dus bonus van
Edit: 1 punt dus
Voor de volledigheid, ik had al 130 gs nu naar 200.

Garou Mark of the Wolves
- perfect match
voor totaal 5 gs uit een mogelijke 200, dus dat is dan.....een kwart punt?
(van 0 naar 5 :$ )
Totaal 4,75 punt?

Am i doing this right? :?

Edit:
Hiermee ook over de 7k gamer score heen! toch altijd leuk.En HDR game stond al LANG op mijn ' to do' lijstje (eerste cheevo gehaald in 2008 :X )
Mooie challenge Jan :D

Xbox mensen
Doordat jullie niet met percentages werken kost het voor jullie een heel klein beetje extra moeite.
In principe is het heel simpel, bij jullie gaan we gewoon uit van 10 procent van de totaal aantal te behalen score van die game.
Dus als er 1200 punten te halen zijn, dan is elke 10% 120 punten.

[ Voor 59% gewijzigd door Sagat op 02-08-2017 00:41 ]

10 second ninja DONE

• Mrsrd13
Kleine update:

Never alone gespeeld
0 -100% dus 12 punten

Eerste paar minuten dacht ik dat het een leuk spel was, toen kwam er een periode waarbij ik bij mezelf dacht, waar ben ik mee bezig. Laatste 2 levels + de DLC, waar het puzzel element nog meer naar voren komt, wordt het wel weer een leuke game en heb ik over het hele spel gezien redelijk plezier mee gehad. Als ik een cijfer moest geven gaf ik een 6/10.

Ook nog Rocket League van 91% naar 100% gebracht. Dankje @Verwijderd.
Dat zijn dus 1,9 punten.

58,6 + 12 + 1,9 = 72,5 punten.

Door deze challenge ga ik wel lekker door mijn backlog heen en gaat mijn completion rate ook lekker omhoog.

• Tweakmans
Zelf ook een kleine vooruitgang geboekt:
Resident Evil 5: 10% --> 21% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 1 + 87,6 = 88,6 punten

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weer een paar puntjes, Pressure Overdrive van 0 naar 33%. Nieuwe totaal dus 15.8 + 3 = 18.8. Best flutspel trouwens. 😀

Verwijderd

Wat één gouden Trophy soms aan percentages oplevert, is bizar, maar 'Collector' bij Inifinte Minigolf (game zonder Platinum) levert een stijging van bijna 30% op (van 52% naar 80%).

Hierdoor 3 extra punten voor een nieuwe eindstand van in totaal 12 punten. Al zie ik in de reacties hierboven dat sommige mensen beduidend meer tijd hebben om te spelen en dus ook al riant boven me staan. :) Anyway, gg!

In het kader van Achievements / Trophies - gerelateerd nieuws wilde ik dit even met jullie delen. Runic Games, tot voor kort vooral bekend van PC only titel Torchlight I en II, brengt op 26 september 2017 de game Hob uit voor onder meer PC en PS4. Er is nu een wedstrijd gaande waaraan elke gamer ter wereld mee kan doen. Ze zijn namelijk nog op zoek naar passende namen voor enkele Trophies en Achievements en ze roepen in ieder geval via Twitter op om mee te denken, waarbij de mogelijke beloning bestaat uit bijvoorbeeld een digitale kopie van de game en je naam in de credits.

Klik hier voor meer informatie!

• timmie271
Hawken 600 gs = 6 punten

11+6= 17 :)

@Verwijderd komt niet voor de Xbox uit op het moment... :| maar ben toch slecht in namen verzinnen :9

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:58:
Wat één gouden Trophy soms aan percentages oplevert, is bizar, maar 'Collector' bij Inifinte Minigolf (game zonder Platinum) levert een stijging van bijna 30% op (van 52% naar 80%).

Hierdoor 3 extra punten voor een nieuwe eindstand van in totaal 12 punten. Al zie ik in de reacties hierboven dat sommige mensen beduidend meer tijd hebben om te spelen en dus ook al riant boven me staan. :) Anyway, gg!

In het kader van Achievements / Trophies - gerelateerd nieuws wilde ik dit even met jullie delen. Runic Games, tot voor kort vooral bekend van PC only titel Torchlight I en II, brengt op 26 september 2017 de game Hob uit voor onder meer PC en PS4. Er is nu een wedstrijd gaande waaraan elke gamer ter wereld mee kan doen. Ze zijn namelijk nog op zoek naar passende namen voor enkele Trophies en Achievements en ze roepen in ieder geval via Twitter op om mee te denken, waarbij de mogelijke beloning bestaat uit bijvoorbeeld een digitale kopie van de game en je naam in de credits.

Klik hier voor meer informatie!
He valsspeler! Van 52% naar 80% is dus géén 3 punten he? Daar heb ik bijna slaande ruzie over gehad met Jan, hahaha. Poging tot valsspelen is trouwens 10 punten aftrek vind ik... :D

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:16:
[...]

He valsspeler! Van 52% naar 80% is dus géén 3 punten he? Daar heb ik bijna slaande ruzie over gehad met Jan, hahaha. Poging tot valsspelen is trouwens 10 punten aftrek vind ik... :D
:?

Ik ben tijdens de challenge op 0% begonnen, oftewel elke nieuwe 10% levert een punt op, toch? Ergo, 60%, 70% en 80% = 3 punten. Als ik het niet goed zie, dan hoor ik het wel.
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:59:
Challenge Juli/Augustus

Completion Challenge

Bedoeling
De bedoeling van deze maand is dat er games uitgespeeld worden of i.i.g zo ver mogelijk, en zo doende aan onze completion werken.

Puntentelling
-Voor elke 10% dat je trophies/achievements vrijspeelt van een game krijg je 1 punt.
-Voor elke game dat je op 100% zet krijg je 1 bonus punt.
-Voor elke game dat je van 0% naar 100% brengt krijg je in totaal 2 bonus punten.
-Als je een game heb waar de percentage tussen de 90/100% staat omdat je er al aan bent begonnen dan krijg je daar speciale punten voor, bijvoorbeeld 92% naar 100% zou 0.8 punten betekenen + 1 bonuspunt voor de 100%.

Xbox mensen
Doordat jullie niet met percentages werken kost het voor jullie een heel klein beetje extra moeite.
In principe is het heel simpel, bij jullie gaan we gewoon uit van 10 procent van de totaal aantal te behalen score van die game.
Dus als er 1200 punten te halen zijn, dan is elke 10% 120 punten.

Regels
-Percentages zijn inclusief de DLC.
-Deze challenge loopt 2 maanden i.v.m vakantie, daardoor krijgt ditmaal de Nr.3 ook een prijs en zullen de prijzen berekend worden op de dubbele duur.
-Doordat je nu niet meteen je trophies kan posten als je ze heb behaald krijg je nu 72 uur de tijd om je voortgang te posten zodra je een nieuwe 10% heb bereikt
-Inzendingen dienen voor 31-08-2017 23:59 gepost te worden.
-Zoals altijd, games zoals This is mayo en andere games die je binnen 2 uur op 100% kan zetten tellen NIET mee voor deze challenge.
-Elke trophy/achievement telt maar 1 keer mee, dus geen dubbele inzendingen via andere consoles.
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen(Behalve Steam achievements utieraard).
-DLC wat op dit moment nog niet is toegevoegd of is aangekondigd telt niet meer voor de 100%, mocht je deze toch wel halen dan krijg je voor die DLC ook punten(dus extra punten)

Hoe te posten
Ik pak als voorbeeld eventjes mijn Gran Turismo 5 erbij.
ik begon weer met deze game toen deze op 15% stond, deze heb ik naar 55% gezet.
Dus dan vraag ik jullie om de link van de game pagina van PSN profiles van jouw profiel neer te zetten.
Dus zo.
https://psnprofiles.com/t...-gran-turismo-5/Justt_Jan
Hier staat dat die nu op 55% staat, maar niet dat die op 15% stond...Dus bij dit stukje zal ik jullie vertrouwen dat jullie niet gaan smokkelen met percentages :+ (ik zal sowieso gaan controleren)
Dus, van 15% naar 55% zou betekenen dat ik 4 punten heb verdiend met deze game.

Dus als jullie het dan als volgende willen posten.
https://psnprofiles.com/t...-gran-turismo-5/Justt_Jan
15% ------> 55% ------> 4 punten-----> Totaal aantal 4 Punten\

In principe is de challenge voor deze maanden dus relatief simpel, enige waar je rekening mee moet houden is dat als je verder met een game gaat waar je al een % heb staan deze goed te onthouden zodat je je voortgang correct kan doorgeven.
Zoals altijd, als ik iets ben vergeten te vermelden of als er iets niet duidelijk is... geef het meteen aan en dan kijk ik er naar.
Verder wens ik jullie veel succes maar bovenal veel game plezier :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

:?

Ik ben tijdens de challenge op 0% begonnen, oftewel elke nieuwe 10% levert een punt op, toch? Ergo, 60%, 70% en 80% = 3 punten. Als ik het niet goed zie, dan hoor ik het wel.

[...]
Grappig genoeg ben IK het helemaal met je eens en vind ik dat ook een logische conclusie van jou. Als ik het goed begrijp zag/ziet Jan dit toch anders (omdat je namelijk meer punten moet scoren als je een game snel uitspeelt en je dus goed moet "nadenken over je timing"). Zie deze reactie: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51828393

Maar joh, het maakt mij echt niet uit. Al reken je 4 punten. Nogmaals: IK ben het 100% eens met jouw gedachtengang, maar ik vrees dat hier geen consensus over bestaat. Maar ik vind alles best, ik ga toch niet in de top-3 eindigen. Misschien ben ik wat gedemotiveerd omdat ik de regels gewoon niet snap. :P

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Ik ben nu al een hele tijd bezig met Alienation. Daar vermaak ik me heel erg goed mee. De platinum komt er wel, het is nu gewoon nog veel missies doen voor de cores zodat ik de nodige wapens kan upgraden. Met de betere wapens doorloop ik de levels ook wel erg gemakkelijk nu trouwens. Erg leuk.

Gisteren en eergisteren toch even een uitstapje gemaakt naar een spel uit m'n backlog: Brothers: A Tale of Two Sons. Ik heb gemengde gevoelens over het spel. Aan de ene kant heel erg gaaf, maar aan de andere kant ook wel een paar hele heftige momenten in het verhaal - ik wil niks verklappen voor die enkeling die het nog niet gespeeld heeft. Er was 1 stuk in het spel wat toch te ver ging vond ik zelf maar goed al met al een prima ervaring.

Dat betekend dat ik nu van 0 naar 100% = 12 punten erbij krijg. Met de 2 punten die ik al had, kom ik nu op 14 punten. Lekker :)

PSN ID: MrMichel_75

Lara Croft Go: 0-100% -> 12 punten

Heeft me in totaal 7 uur gekost. Dus lijkt me geen 1-2 uur spel toch? Ik doe sowieso niet voor de prijzen mee omdat ik weinig tijd heb komende maand. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Tweakmans
Need for Speed: Rivals: 64% --> 79% = 1 punt
Resident Evil 5: 21% --> 38% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 2 + 88,6 = 90,6 punten

• MisterMichel
Zo, weer 2 trophies binnengehaald voor Alienation. Vorige keer stond op 60%,nu naar 76%. Weer 1 puntje erbij. Totaal 15 punten nu.

• skreppiedoe
De platinum van AC:Syndicate is binnen, sta er van te kijken dat ik hem ruim een jaar heb laten liggen want ik vind het uiteindelijk toch 1 van de beste AC games sinds deeltje 2. Nu nog de Jack the Ripper DLC uitspelen voor de 100% completion en dan is er weer 1 game minder in mijn backlog.

• timmie271
Weer 25 achievements gehaald in Halo MCC en hopelijk vanavond weer 1 of 2 3 :) (595/600)

Verder geen punten waard omdat het om de laatste 120 90 van de 6000gs gaat :+
Wat ben ik blij als ik klaar ben met het spel :P

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 06-08-2017 19:52 ]

Verwijderd

https://www.trueachieveme...?gamerid=312766&showall=1

4 puntjes van 400 gamerscore uit het briljante spel Oh Sir!... The insult simulator.

Sta nu op 11 als ik me niet vergis.

FIFA begint te sterven voor dit seizoen. Begin te vrezen hooggeplaatste spelers. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2017 22:07 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Super Exploding Zoo, typisch zo'n (Vita) spel wat ik eigelijk op vakantie sporadisch speel. Vandaar pas na meer dan twee jaar op platinum gezet :+ . Moest nog wel eenmaal thuis de PS4 erbij aanslingeren voor de MP trophies, maar dat was an sich zo gebeurd. Verder nog Full Throttle platinum en een aardig eind gekomen met Demetrios. Dat is als point and click liefhebber een hele aangename verrassing geweest en zowaar met een seperate trophy list voor Vita en PS4. Voor de Vita zonder guide (uiteraard) gespeeld en op 63% gezet, maar leuk genoeg om nog 's een rerun te doen op PS4.

Grim Fandango ook uitgespeeld maar ergens in de 60% blijven steken, die ga ik niet meer opnieuw spelen. Wel Tank Control trophy gehaald. Wil Day of the Tentacle nog wel een keer doorgaan, destijds op 83% blijven steken maar inmiddels lang genoeg gewacht om een tweede keer te rechtvaardigen.

Nadeel van trophies en dat soort spellen; ik bekijk nooit op voorhand de lijsten omdat dat het spelplezier bederft maar je moet () altijd achteraf nog e.e.a doen om het compleet te krijgen. Broken Age geef ik een beetje op wat dat betreft, ik kom gewoon niet in het spel..nog wel de Limited Run versie voor de PS4 gekocht maar het is me te nietszeggend. Dan maar Little Acre verder spelen. :)

Verwijderd

Infinite Minigolf staat inmiddels op 95% van alle Trophies. De laatste die resteert is mijn niveau naar level 50 brengen. Aangezien ik pas op level 11 zit, heb ik nog een lange weg te gaan. Ik wil hem ergens wel op 100% zetten, maar deze Trophy valt uit de toon bij de rest van de overwegend makkelijke Trophies.

En hoewel er geen Trophy (mogelijk wel een Achievement ivm 1000 GS) aan vast zit, heb ik alle Tournaments op Hard voltooid.

Nieuwe eindstand in de achterhoede is 13 punten.

• Mrsrd13
Dit weekend niet veel gegamed, maar toch een groot deel van Uncharted 3 geklaard.
van 37% naar 67%, dus 3 punten.

72,5 + 3 punten = 75,5

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-12 14:02
gisteren Dungeon Defenders II 100% gehaald (ps4) :)
dikke tip om te spelen trouwens, erg vermakelijke game en 100% heb je zeer snel.
de game is gratis.

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 07-08-2017 09:28 ]

nothing stops this train

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 105% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:32 ]

• Tweakmans
Resident Evil 5: 38% --> 60% = 2 punten
Nieuwe eindstand: 2 + 90,6 = 92,6 punten

• dvd-linden
Ik had al 5,2 punten van Driveclub en 11 punten van Game of Thrones en daar komt nu het volgende bij:

Trackmania Turbo: [82%] -> [97%] = 1 punt

Dat zorgt ervoor dat ik nu op 16,2 + 1 = 17,2 punten sta.

Persoonlijke update:
Ik heb nog een achievement nog losgeweekt (champion in KOF2002UM), maar deze is voor pc en telt sowieso niet mee dus.......
verder fightcade ontdekt. Heb er nog niet heel veel meegedaan, maar daar spelen betekent geen trophies of cheevo's. Dan door naar het echte werk:

Update tussenstand!

Deze keer 2 nieuwe namen volgens mij. En wederom wat verspringingen in de ' tijdelijke ranglijst'.

Standaard disclaimer
Ben even teruggescrolt door het topic (vanaf de vorige update) en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Spaceboy
  • Dvd-linden
  • Timmie271
  • MisterMichel
  • Butch_NL
  • Lupo
  • Exactor it
  • Lasmibalsingh
  • Sagat
  • 92,6
  • 72,5
  • 40
  • 18,8
  • 17,2
  • 17
  • 15
  • 13
  • 12
  • 11
  • 6
  • 4,75

10 second ninja DONE

• MisterMichel
Update: Alienation van 76% naar 89%. Puntje erbij.
Dus van 15 naar 16 punten.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:03
Ik heb het wat rustig aan gedaan. Metro 2033 redux heb ik nu wel op platinum: 10+2 = 12 punten (toch?). Ik ben ook met Metro last light redux begonnen en daarmee zit ik op 37%, voorlopig 3 punten dus en in totaal 15 punten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Mrsrd13
Ook weer een puntje erbij.
Dying Light van 0 naar 10% dus 1 punt.

75,5 + 1 = 76,5 punten
Sagat schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:55:
Persoonlijke update:
Ik heb nog een achievement nog losgeweekt (champion in KOF2002UM), maar deze is voor pc en telt sowieso niet mee dus.......
verder fightcade ontdekt. Heb er nog niet heel veel meegedaan, maar daar spelen betekent geen trophies of cheevo's. Dan door naar het echte werk:

Update tussenstand!

Deze keer 2 nieuwe namen volgens mij. En wederom wat verspringingen in de ' tijdelijke ranglijst'.

Standaard disclaimer

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Spaceboy
  • Dvd-linden
  • Timmie271
  • MisterMichel
  • Butch_NL
  • Lupo
  • Exactor it
  • Lasmibalsingh
  • Sagat
  • 92,6
  • 72,5
  • 40
  • 18,8
  • 17,2
  • 17
  • 15
  • 13
  • 12
  • 11
  • 6
  • 4,75
Allereerst natuurlijk bedankt voor het maken van de tussenstand. Je bent alleen mijn laatste post vergeten :).
Op het moment van maken sta ik op 75,5 punten.

• Tweakmans
Heeft iemand hier Need for Speed: Rivals? Ik moet nog twee kleine multiplayer-trophies die een minuutje duren ('Friendly Race' en 'Buddy Bust') om de platinum te halen, maar ik heb geen vrienden die de game hebben. :)

Resident Evil 5: 60% --> 81% = 2 punten
Nieuwe eindstand: 2 + 92,6 = 94,6 punten

[ Voor 34% gewijzigd door Tweakmans op 10-08-2017 23:12 ]

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:07:
Heeft iemand hier Need for Speed: Rivals? Ik moet nog twee kleine multiplayer-trophies die een minuutje duren ('Friendly Race' en 'Buddy Bust') om de platinum te halen, maar ik heb geen vrienden die de game hebben. :)

PS4 of PS3? Ik heb ze volgens mij beiden, alleen nog nooit opgestart. :+ Ik kan je dus eventueel hiermee helpen.

Anyway, Infinite Minigolf is een beetje een vervelende grind geworden. Ondanks de inspanningen ben ik pas level 17 en mag nog naar level 50. Een uurtje spelen is ongeveer twee levels omhoog momenteel, dus reken maar op vele uurtjes voordat ik die laatste trofee binnen zal hebben.

• MisterMichel
Tweakmans schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:07:

Ik heb Need for Speed: Rivals voor de PS4. Moet zelf ook nog de 2 MP trophies - plus nog een heeeele stapel andere trophies. Het is wel al weer een hele tijd (denk zo'n 2.5 jaar) geleden dat ik die game gespeeld heb, dus moet er wel weer in komen.
Misschien leuk om samen even die trophies te doen?

• Tweakmans
@Verwijderd en @MisterMichel Oh, wat een luxe, opeens twee spelers. :) Ik had inderdaad even moeten vermelden dat het om de PS4-versie gaat. Misschien is het handiger dat ik de trophies met MisterMichel doe, omdat die de game al gespeeld heeft? Mij maakt het niet zo veel uit, ik denk niet dat ze erg moeilijk zijn. Je moet gewoon een race winnen van een vriend en die dan ook even busten als cop. Als je afspreekt, hoeft dat helemaal geen moeilijke uitdaging te zijn. :+ Lukt het voor vandaag/vanavond?

• MisterMichel
Tweakmans schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:48:
@Verwijderd en @MisterMichel Oh, wat een luxe, opeens twee spelers. :) Ik had inderdaad even moeten vermelden dat het om de PS4-versie gaat. Misschien is het handiger dat ik de trophies met MisterMichel doe, omdat die de game al gespeeld heeft? Mij maakt het niet zo veel uit, ik denk niet dat ze erg moeilijk zijn. Je moet gewoon een race winnen van een vriend en die dan ook even busten als cop. Als je afspreekt, hoeft dat helemaal geen moeilijke uitdaging te zijn. :+ Lukt het voor vandaag/vanavond?
Vanavond gaat me niet lukken. Het zal inderdaad niet veel tijd kosten even die 2 trophies te behalen. Vanavond ga ik wel eventjes NFS:Rivals downloaden, want die was al weer een tijdje verdwenen van m'n PS4.

Misschien later in 't weekend even samen die trophies halen. Leuk!

Verwijderd

Tweakmans schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:48:
Ok, zie maar wat er lukt. Ik weet niet 100% zeker of ik vanavond tijd heb. Ergens tijdens dit weekend moet wel lukken, als het inderdaad snel af te ronden is.

• Tweakmans
@Verwijderd en @MisterMichel Mooi. Ik stuur jullie zometeen wel een friend request en dan zien we wel wie er eerst tijd heeft. Ik denk dat die trophies erg snel gepiept zijn, dus ik kan jullie allebei wel helpen. :)

Edit: Net de trophies gehaald met een random dude die wilde helpen, dus ik heb de platinum eindelijk. Duurde echt nog geen vijf minuten. Als ik jullie nog kan helpen, dan geef je maar een seintje. :)

Need for Speed: Rivals: 79% --> 100% = 2 + 1
Nieuwe eindstand: 3 + 94,6 = 97,6 punten

[ Voor 46% gewijzigd door Tweakmans op 11-08-2017 20:22 ]

Eer-gister Think of the children gehaald bij 10 second ninja x
Moet nog even kijken of dat iets oplevert.....de game staat op 52% complete terwijl ik nog maar 3 trophies te gaan heb :?
Degene die ik nog moet bevatten inderdaad nog wel een silver en een gold, dat zal het wel verklaren dan. Maar wel even alvast binnen de 3 dagen termijn melden dan ;)

btw: leuke motivatie dit:
105 (0.74%)
100% COMPLETED

mocht ik het idd voor elkaar krijgen dit spel te maxen, dan hoor ik dus bij minder dan 1% van de spelers die het daadwerkelijk gedaan heeft. Kan me wel voorstellen dat veel mensen het even geprobeerd hebben om daarna nooit meer aan te raken, het lot van veel ps plus indie/retro games is guess.

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 12-08-2017 12:02 ]

10 second ninja DONE

Mrsrd13 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:16:
Ook weer een puntje erbij.
Dying Light van 0 naar 10% dus 1 punt.

75,5 + 1 = 76,5 punten

[...]

Allereerst natuurlijk bedankt voor het maken van de tussenstand. Je bent alleen mijn laatste post vergeten :).
Op het moment van maken sta ik op 75,5 punten.
Nou speciaal voor jou dan maar een zaterdag update :D

Standaard disclaimer

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Spaceboy
  • Dvd-linden
  • Timmie271
  • MisterMichel
  • Lasmibalsingh
  • Butch_NL
  • Lupo
  • Exactor it
  • Sagat
  • 97,6
  • 76,5
  • 40
  • 18,8
  • 17,2
  • 17
  • 16
  • 15
  • 13
  • 12
  • 11
  • 4,75

10 second ninja DONE

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:32 ]

• Tweakmans
Rise of the Tomb Raider: 21% --> 41% = 2 punten
Nieuwe eindstand: 2 + 97,6 = 99,6 punten
10 second ninja x - STOP - HE'S ALREADY DEAD! in de pocket, helaas maar van 52 naar 57% dus dan koop ik er niets voor, of wellicht een halve punt?

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:09:
10 second ninja x - STOP - HE'S ALREADY DEAD! in de pocket, helaas maar van 52 naar 57% dus dan koop ik er niets voor, of wellicht een halve punt?
Helaas. We moeten streng zijn. ;)

Verwijderd

OhSir-The-Insult-Simulator is compleet. Ik postte de vorige toen ik vanaf 0% naar 40% ging. Nu de resterende 60% dus. Dat is 6+2 punten toch? Totaal is nu 19 punten.

Grappig spel. Hoewel je wel Netflix nodig hebt om de laatste potjes door te komen. Gelukkig heb ik House of cards nog niet af. :)

Nu verder in Far-Cry-Primal of Abzu of fifa. Geen vrees top 3 het wordt dat laatste. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2017 21:10 ]

• Tweakmans
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:09:
Grappig spel. Hoewel je wel Netflix nodig hebt om de laatste potjes door te komen. Gelukkig heb ik House of cards nog niet af. :)
Netflix nodig om een game te spelen? Hoe werkt dat precies?

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:11:
[...]

Netflix nodig om een game te spelen? Hoe werkt dat precies?
Ik moest nog 30 potjes spelen voor de laatste achievement. Dat betekende 30x een potje starten en op B duwen en daarna 60 seconden wachten.Daarvoor heb ik Netflix nodig. :)

• Tweakmans
@exactor it Oh, op die fiets. Ik dacht dat er iets van in de game verwerkt zat. Leek me al zo vreemd. :)

Verwijderd

Tweakmans schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:18:
@exactor it Oh, op die fiets. Ik dacht dat er iets van in de game verwerkt zat. Leek me al zo vreemd. :)
Als je een tv serie in een game wil ka ik late shift aanraden. Werkt verbazingwekkend goed. Al is het op 100% zetten wel wat saai. Ik heb de eerste twee playthroughs (of watchthroughs) als erg leuk ervaren.

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:32 ]

• timmie271
Oh...Sir! The Insult Simulator
650gs goed voor 6 puntjes :)

LEGO Pirates of the Caribbean
162gs goed voor 1 punt :)

17+7= 24 punten als nieuwe stand

• Tweakmans
Rise of the Tomb Raider: 41% --> 51% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 1 + 99,6 = 100,6 punten

Verwijderd

Mooie voortgang iedereen.

In mijn privé situatie zijn er een aantal dingen vorige week drastisch veranderd, wat tot gevolg heeft dat ik i.i.g definitief afstand van dit topic en het trophy hunten ga nemen(in ieder geval voor de rest van dit jaar).
Zal zeker nog wel blijven gamen maar dit zal nog maar een klein percentage zijn in vergelijking met vorige maanden)

Ik zal @exactor it alvast de prijzen van deze maand doorsturen zodat hij deze aan het einde van de maand kan uitreiken..
Helaas moeten jullie daarna toch iets andere verzinnen, heb het bijna een jaar met plezier gedaan en hoop dat jullie er ook iets aan hebben gehad..

Maybe dat ik op langere termijn weer terug krabbel naar Tweakers, maar daar durf ik nu niets over te zeggen.
Heb mijzelf dan ook verwijderd als TS zodat jullie daarvoor iemand anders kunnen zoeken :)

In ieder geval wens ik jullie verder allemaal veel game plezier :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 01:37 ]

• arcanis
-

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 01:36:
Mooie voortgang iedereen.

In mijn privé situatie zijn er een aantal dingen vorige week drastisch veranderd, wat tot gevolg heeft dat ik i.i.g definitief afstand van dit topic en het trophy hunten ga nemen(in ieder geval voor de rest van dit jaar).
Zal zeker nog wel blijven gamen maar dit zal nog maar een klein percentage zijn in vergelijking met vorige maanden)

Ik zal @exactor it alvast de prijzen van deze maand doorsturen zodat hij deze aan het einde van de maand kan uitreiken..
Helaas moeten jullie daarna toch iets andere verzinnen, heb het bijna een jaar met plezier gedaan en hoop dat jullie er ook iets aan hebben gehad..

Maybe dat ik op langere termijn weer terug krabbel naar Tweakers, maar daar durf ik nu niets over te zeggen.
Heb mijzelf dan ook verwijderd als TS zodat jullie daarvoor iemand anders kunnen zoeken :)

In ieder geval wens ik jullie verder allemaal veel game plezier :)
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met je privé situatie. Verder kan ik niets anders zeggen dan bedankt voor de organisatie van dit topic, de challenges en je actieve bijdrage op dit topic. Dat zal zeker gemist worden. Ik hoop oprecht dat we je in de toekomst hier weer terug te zien krijgen en dat jij je favo hobby tegen die tijd ook weer op zo'n manier uit kan oefenen als dat je graag wilt.

• Tweakmans
@Verwijderd Jammer om te horen dat we een speelmaatje verliezen, maar het niet-virtuele leven komt natuurlijk altijd op de eerste plaats. Sterkte! Ik zit zelf nog niet zo lang op dit forumonderdeel als de harde kern hier, maar ik waardeer erg wat je het voorbije jaar hebt georganiseerd en vond het erg leuk om de laatste maanden mee te hunten. Bedankt en hopelijk tot gauw!
Sterkte jan! Zelf ook even wat issues (rug klachten) dus de telling gaat hem dit weekend niet worden vrees ik. Hopelijk woensdag een update.

Verder heb ik nu dus wel tijd om te gamen, maar kan ik niet bij mijn consomes AARGH.

Is kijken hoe sonic mania op switcht bevalt dan maar.

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Verwijderd Helaas klinkt het allemaal erg serieus, maar in beginsel moet je bedenken: Real life comes first! Sterkte.

Dit weekend staat erg volgepland en ook wat fysieke ongemakken, dus ik weet niet of er veel Trophies behaald zullen worden. We zien wel! Als ik wat zal spelen, dan zal het waarschijnlijk wel een couch co-op game zijn.

• Tweakmans
Rise of the Tomb Raider: 51% --> 61% = 1 punt
Nieuwe eindstand: 1 + 100,6 = 101,6 punten

• arcanis
-

• MisterMichel
Plague Inc. Evolved: 0% -> 12% = +1 punt
Need for Speed: Rivals: 19% -> 32% = +1 punt

Ik had 16 punten. Dat worden er dus nu 18.

Dankzij de oproep van Tweakmans heb ik NFS:Rivals weer opgepakt. Is toch wel weer leuk om te racen. Nu nog een keertje afspreken om snel die 2 MP trophies te halen.

En ik was begonnen met Plague Inc. Evolved. Wat een leuk spel is dat zeg voor tussendoor! Heerlijk ontspannen de mensheid uitroeien :)
Deze heb ik met de huidige aanbiedingen uit de store opgepakt voor 5,99. Aanradertje!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik doe even een fenomenale eindsprint voor het eindklassement:

Lego Jurassic World: 0% -> 13% = 1 punt. Totaal nu dus 18.8 + 1 = 19.8.

Bijzonder grappige game trouwens, mijn eerste Lego-game, ben er een jaar of 30 te oud voor, maar het is echt lekker vermakelijk, niet teveel nadenken, gewoon beetje met Lego spelen en ondertussen dino's ontwijken.

@Verwijderd Take it easy man!

[ Voor 4% gewijzigd door spaceboy op 20-08-2017 20:07 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 119 Laatste