Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:59:
Challenge Juli/Augustus
Completion Challenge
Bedoeling
De bedoeling van deze maand is dat er games uitgespeeld worden of i.i.g zo ver mogelijk, en zo doende aan onze completion werken.
Puntentelling
-Voor elke 10% dat je trophies/achievements vrijspeelt van een game krijg je 1 punt.
-Voor elke game dat je op 100% zet krijg je 1 bonus punt.
-Voor elke game dat je van 0% naar 100% brengt krijg je in
totaal 2 bonus punten.
-Als je een game heb waar de percentage tussen de 90/100% staat omdat je er al aan bent begonnen dan krijg je daar speciale punten voor, bijvoorbeeld 92% naar 100% zou 0.8 punten betekenen + 1 bonuspunt voor de 100%.
Xbox mensen
Doordat jullie niet met percentages werken kost het voor jullie een heel klein beetje extra moeite.
In principe is het heel simpel, bij jullie gaan we gewoon uit van 10 procent van de totaal aantal te behalen score van die game.
Dus als er 1200 punten te halen zijn, dan is elke 10% 120 punten.
Regels
-Percentages zijn inclusief de DLC.
-Deze challenge loopt 2 maanden i.v.m vakantie, daardoor krijgt ditmaal de Nr.3 ook een prijs en zullen de prijzen berekend worden op de dubbele duur.
-Doordat je nu niet meteen je trophies kan posten als je ze heb behaald krijg je nu 72 uur de tijd om je voortgang te posten
zodra je een nieuwe 10% heb bereikt
-Inzendingen dienen voor 31-08-2017 23:59 gepost te worden.
-Zoals altijd, games zoals This is mayo en andere games die je binnen 2 uur op 100% kan zetten tellen
NIET mee voor deze challenge.
-Elke trophy/achievement telt maar 1 keer mee, dus geen dubbele inzendingen via andere consoles.
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen(Behalve Steam achievements utieraard).
-DLC wat op dit moment nog niet is toegevoegd of is aangekondigd telt niet meer voor de 100%, mocht je deze toch wel halen dan krijg je voor die DLC ook punten(dus extra punten)
Hoe te posten
Ik pak als voorbeeld eventjes mijn Gran Turismo 5 erbij.
ik begon weer met deze game toen deze op 15% stond, deze heb ik naar 55% gezet.
Dus dan vraag ik jullie om de link van de game pagina van PSN profiles van jouw profiel neer te zetten.
Dus zo.
https://psnprofiles.com/t...-gran-turismo-5/Justt_Jan
Hier staat dat die nu op 55% staat, maar niet dat die op 15% stond...
Dus bij dit stukje zal ik jullie vertrouwen dat jullie niet gaan smokkelen met percentages
(ik zal sowieso gaan controleren)
Dus, van 15% naar 55% zou betekenen dat ik 4 punten heb verdiend met deze game.
Dus als jullie het dan als volgende willen posten.
https://psnprofiles.com/t...-gran-turismo-5/Justt_Jan
15% ------> 55% ------> 4 punten----->
Totaal aantal 4 Punten\
In principe is de challenge voor deze maanden dus relatief simpel, enige waar je rekening mee moet houden is dat als je verder met een game gaat waar je al een % heb staan deze goed te onthouden zodat je je voortgang correct kan doorgeven.
Zoals altijd, als ik iets ben vergeten te vermelden of als er iets niet duidelijk is... geef het meteen aan en dan kijk ik er naar.
Verder wens ik jullie veel succes maar bovenal veel game plezier