Huishoudelijke Melding
Ik heb zelf eventjes besloten dat ik in ieder geval voor de rest van deze challenge eventjes wat afstand neem van dit topic+tweakers.(maybe zelfs wat langer).
Ik heb de laatste 2 jaar al zoveel tijd in het topic gestoken dat mijn plezier erin met de maand minder aan het worden is, en dan kan ik beter eventjes een pauze nemen voordat ik er definitief klaar mee ben... Want dat zou uiteraard zonde zijn, vooral omdat ik het de laatste pakweg jaar vrijwel alleen doe.
Maar dat is jullie volgens mij ook wel opgevallen
Maar ik zit ondertussen meer op tweakers, Psprofiles en nog wat andere sites waar ik wat dingen doe dan dat ik daadwerkelijk aan het gamen ben, en dat kan uiteraard niet echt de bedoeling zijn.
Want gaming is 1 van mijn grootste hobby's en dat moet natuurlijk ook zo blijven.
De challenge zal gewoon blijven doorlopen en ik zal deze ook gewoon blijven sponsoren, maar jullie zijn nu eventjes op jullie zelf om de tussenstand te posten.
Als er dringende vragen zijn dan kan je me altijd eventjes een berichtje sturen op mijn Playstation ,want tweakers gaat eventjes van mijn bladwijzers vandaan
En samen spelen kan natuurlijk nog steeds altijd met jullie, want mijn Playstation blijft op volle toeren draaien

, en gemaakte afspraken worden ook gewoon nog nagekomen.
Ik zal voordat ik vanavond afsluit ook de OP nog een update geven zodat de ranglijst i.i.g klopt.
Eventuele excuses voor ongemakken en dergelijke, maar ik hoop er snel weer met volle zin bij te zijn

.
En zoals altijd... Iedereen veel game plezier

en hoop jullie snel weer te zien