• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
@exactor it Hersenloos klikken is misschien wel een beetje overdreven. Je kunt natuurlijk willekeurig button bashen om de game zo snel mogelijk uit te spelen, maar ik werd bij The Walking Dead toch echt diep genoeg in het verhaal meegesleept om na te willen denken over wie ik in leven laat en andere 'moeilijke' beslissingen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 05-07-2017 23:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:12:
[...]

Veel mensen vinden Life is Strange een geweldig spel. Vol met emotie en diepgaande verhaallijnen. Ik vind het zelf echt te saai en tenenkrommend voor woorden. Het is een makkelijke completion maar wel tijdrovend. Plus je moet met guide spelen om alles in keer te halen. Juist het enige voordeel van telltale games (hersenloos klikken) wordt zo te niet gedaan. :)
Life is strange lijkt me geweldig hoor :).

Heb het over het spel That's you.... Die lijkt me kut :P
Ik heb zelf episode 1 doorgespeeld van life is strange ik vond het wel leuk, het enige probleem wat ik ermee had, is dat het op mijn OG ps4 was, die fokking veel lawaai ging maken. Met een 'echte' game vind ik dat al vervelend, maar helemaal met deze game, die je letterlijk op een tablet kan spelen helemaal.

Ik ben aan de ene kant wel nieuwsgierig hoe het verder gaat , aan de andere kant.......als je toch voor het verhaal gamed, kan je dan niet net zo goed gewoon een film kijken? of gewoon het spel youtuben?

En spelen met een guide vind ik helemaal niets. Mocht ik idd met een collectables trophy bezig zijn en ik zit op 499/500 ofzo en ik heb geen idee meer, ja dan vind ik het wel fijn dat de optie er is, maar een heel spel spelen met een guide ugh..........heb ook een hekel aan games met missable trophies of achievements. Dit heb ik volgens mij ook gehad met een zelda waar je items van bepaalde chars kon krijgen......maar die chars kunnen verdwijnen en dus kan je niet meer compleet raken......die zelda (Minisch cap) vond en vind ik dan wel weer leuk genoeg voor nog een play through.......dammit weer een game erbij die ik nu wil spelen :'( ;)

Oh gisteren naar de bios geweest dus de tussenstand van mij volgt later.....wsl vanaaf, ben jullie niet vergeten!

10 second ninja DONE

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:03
Metro 2033 Redux van 0% naar 12 % (1 p.)

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Ik speel nooit, en zal nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playtrough.
Ik kijk wel eventjes naar de trophy lijst voordat ik begin, maar that's it.

Pas zodra ik klaar ben met de eerste playtrough zal ik websites gaan openen voor eventuele Hulp.
Ik heb zoiets van...... Waarom speel je in godsnaam een game als je er niet eerst van geniet en zelf probeert.
Off course kan je een Day of tentacle direct met guide binnen 2a3 uur op platinum zetten, maar ik doe er liever 5a6 uur over en speel het spel 2x voor de dingen die ik heb gemist.

Ok soms is het irritant als je 20 uur opnieuw moet spelen vanwege 1 trophy, maar dat heb ik liever dan dat ik mijn hele game plezier verkloot met een guide:).

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 20:13
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:40:
Ik speel nooit, en zal nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playtrough.
Ik kijk wel eventjes naar de trophy lijst voordat ik begin, maar that's it.

Pas zodra ik klaar ben met de eerste playtrough zal ik websites gaan openen voor eventuele Hulp.
Ik heb zoiets van...... Waarom speel je in godsnaam een game als je er niet eerst van geniet en zelf probeert.
Off course kan je een Day of tentacle direct met guide binnen 2a3 uur op platinum zetten, maar ik doe er liever 5a6 uur over en speel het spel 2x voor de dingen die ik heb gemist.

Ok soms is het irritant als je 20 uur opnieuw moet spelen vanwege 1 trophy, maar dat heb ik liever dan dat ik mijn hele game plezier verkloot met een guide:).
Heb er vaak 1 open staan voor de collectibles dat ik ongeveer weet waar ik hem kan verwachten. Maar dat hangt ook helemaal van de campaignopbouw en duur af...

Bezig met Shred It! Op het moment best vermakelijk spelletje ondanks dat ik nog steeds niet alle stage 5 stickers heb :+ wel op 910 van de 1550 punten :) is 6 punten oid? :P

Gamertag: timmie271

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:42:
[...]

Heb er vaak 1 open staan voor de collectibles dat ik ongeveer weet waar ik hem kan verwachten. Maar dat hangt ook helemaal van de campaignopbouw en duur af...

Bezig met Shred It! Op het moment best vermakelijk spelletje ondanks dat ik nog steeds niet alle stage 5 stickers heb :+ wel op 910 van de 1550 punten :) is 6 punten oid? :P
Volgens mij 5 punten tenzij je nog een paar puntjes haalt.
1550/100=15.5
15.5x60=930.

Dus je komt nu met 910 punten op zo'n 59% uit :+ , en dus 5 punten :)

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:02:
[...]

Volgens mij 5 punten tenzij je nog een paar puntjes haalt.
1550/100=15.5
15.5x60=930.

Dus je komt nu met 910 punten op zo'n 59% uit :+ , en dus 5 punten :)
Ook goed. Komt toch wel op 100% dit weekend :P

Verwijderd

Basis game van GTA5 nu helemaal uitgespeeld(Inclusief 70 missies op goud).
Wat brengt de dag van morgen..

-50 Spaceship parts
-50 Letter Scraps
-50 Stunt Jumps
-50 Under the Bridge Flights
-15 Knife Flights
-30 Nuclear Waste

Als me dat in 1 dag gaat lukken....dan zou ik mezelf erg verbazen :+ ...Gok dat ik hier wel minstens 2 dagen mee bezig ben... Hoera voor Collectibles :F

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 00:17:

-50 Spaceship parts
-50 Letter Scraps
-50 Stunt Jumps
-15 Knife Flights
-30 Nuclear Waste

Als me dat in 1 dag gaat lukken....dan zou ik mezelf erg verbazen :+ ...Gok dat ik hier wel minstens 2 dagen mee bezig ben... Hoera voor Collectibles :F
Krijg alweer nachtmerries van een paar knife flights
necromancer level 17 - level 28, 0 points :'(
Beetje geexperimenteerd met difficulty settings, maar onders meer xp gain bij hogere difficulty, wordt dat teniet gedaan doordat je langer aan het vechten bent. Ook een beetje de dlc trophies doorgenomen, op zich zijn de meeste goed te doen, merk wel dat ik op het einde van mijn sessie een beetje moe van de game was.

Probleem van de necro (of eigenlijk van de with doctor dus, de na-apert! :P ) is dat hij erg als de WD speelt..dus wel beetje dat been there done that gevoel, helemaal omdat het natuurlijk deel 3 van een gamereeks is die, hoewel ik de core gameplay heel erg leuk vind, natuurlijk niet heel erg divers is.

Misschien dat ik mijn 'sessie' voor volgende week is iets anders ga doen.

10 second ninja DONE

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:08

spaceboy

Op grote hoogte

-50 Spaceship parts
-50 Letter Scraps
-50 Stunt Jumps
-15 Knife Flights
-30 Nuclear Waste

Waaah, respect dat je die allemaal gaat doen man. Ik heb geloof ik die trophies van de ship parts en nuclear waste, maar toen ik op een zonnige dag in het weekend mezelf in een onderzeeboot met YouTube naast me deeltje 26 aan het zoeken was dacht ik "Tot hier en niet verder". 8)
GTA blijft wel een episch spel. En er zijn ondertussen al diverse mensen in mijn omgeving waarvan ik akelig veel overeenkomsten met Trevor zie... :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Game jij de hele dag door of wat? :o
Hoeveel tijd heeft daar in gezeten?

Ik moet zelf nog ooit de helft nog op goud zetten. Knife flights / under the bridge / stunt jumps heb ik gelukkig wel al.

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

hanssuh schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:06:
[...]

Game jij de hele dag door of wat? :o
Hoeveel tijd heeft daar in gezeten?

Ik moet zelf nog ooit de helft nog op goud zetten. Knife flights / under the bridge / stunt jumps heb ik gelukkig wel al.
Ik werk 6 ochtenden in de week(30 uur in de week).Ik mag geen hele dagen werken dus:)
Dus ik heb lekker veel tijd om te gamen :).

En ik heb gta 5 nu voor 75% uitgespeeld volgens social club.
Alle missies en 70 op goud en een heleboel andere dingen.
en dat heeft me 33 uur gekost, dus dat valt in principe reuze mee.
Heb de ps4 versie al een keer op platinum gezet dus ik wist vrijwel van elke missie de requirements nog...Dus heb geen enkele missie hoeven te restarten, scheelt ook wel.
spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:47:
[...]

Waaah, respect dat je die allemaal gaat doen man. Ik heb geloof ik die trophies van de ship parts en nuclear waste, maar toen ik op een zonnige dag in het weekend mezelf in een onderzeeboot met YouTube naast me deeltje 26 aan het zoeken was dacht ik "Tot hier en niet verder". 8)
GTA blijft wel een episch spel. En er zijn ondertussen al diverse mensen in mijn omgeving waarvan ik akelig veel overeenkomsten met Trevor zie... :D
Ik blijf Trevor 1 van de leukste/beste karakters vinden.
Alleen al vanwege dit stukje(en dan voornamelijk de laatste 20 seconden....eerste keer toen ik dat zag lag ik plat van het lachen :) )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 10:22 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:18:
[...]

Ik werk 6 ochtenden in de week(30 uur in de week).Ik mag geen hele dagen werken dus:)
Dus ik heb lekker veel tijd om te gamen :).

En ik heb gta 5 nu voor 75% uitgespeeld volgens social club.
Alle missies en 70 op goud en een heleboel andere dingen.
en dat heeft me 33 uur gekost, dus dat valt in principe reuze mee.
Heb de ps4 versie al een keer op platinum gezet dus ik wist vrijwel van elke missie de requirements nog...Dus heb geen enkele missie hoeven te restarten, scheelt ook wel.

[...]

Ik blijf Trevor 1 van de leukste/beste karakters vinden.
Alleen al vanwege dit stukje(en dan voornamelijk de laatste 20 seconden....eerste keer toen ik dat zag lag ik plat van het lachen :) )
[video]
Haha ik poste gisteren in ps4 topic dat gta5 nou net een van de games is waarin ik minder interesse heb, maar dit is iderdaad wel erg goed gedaan. Op mijn infinite pile of shame staat nog wel gta 4 en de dlc. Vanwege het 'sons of anarchy' gevoel wil ik iig de lost and the damned nog uitspelen (daar heb ik zelfs mijn videokaart nog voor geupgrade destijds......uiteraard niet alleen voor dat, maar wel directe aanleiding :X )

Vervolgens gemerkt dat het een heel stuk beter speelde en niet meer verder gegaan |:(

10 second ninja DONE

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Ik heb even de volgende vraag wat betreft de challenge:

Ik heb Driveclub gisteren op 72% gezet. Nou begon ik de challenge met Driveclub op 53%, dus hoe dan ook zou dit nog niet genoeg zijn geweest voor 2 punten, maar laten we even van het voorbeeld uitgaan dat ik hem gisteravond op 73% gezet zou hebben. Als ik dan had besloten om mijn score te posten dan zou ik dus in principe 2 punten hebben verkregen. Maar ik heb al eerder een post gedaan waarin ik zei dat ik Driveclub van 53% naar 68% gezet heb. Ik neem aan dat, volgens de spelregels, ik nu dus pas weer een punt krijg als ik hem op 78% zet? En dat zou dus, theoretisch gezien, betekenen dat ik die post eerder beter niet had kunnen doen onder de voorwaarde dat ik hem binnen de 72 uur op 73% gekregen zou hebben. Dan zou ik dus namelijk, even uitgaande van mijn voorbeeld dat ik hem gisteravond op 73% gezet zou hebben, dus 2 punten bij kunnen schrijven waar ik dat nu pas kan als ik op 78% sta.

Ik neem aan even aan dat bovenstaande correct is. En als dit correct is zou het dus betekenen dat ik op de avond dat ik Driveclub op 68% gezet heb dit had moeten noteren, een kleine 72 uur had moeten wachten, moeten kijken wat mijn percentage dan was en het dan pas moeten posten om op die manier het maximale eruit te halen. Dus stel dat ik na die 72 uur de game op 73% had gezet had ik dan dus 2 punten verkregen en op die manier het maximale uit de completion rate kunnen halen?

Als dit zo is zit er, in mijn ogen, toch een zwak puntje aan de challenge en vandaar dat ik de oplossing van spaceboy een betere vond. Op de avond dat ik Driveclub naar 68% zette kan ik natuurlijk op geen enkele manier (voor zover ik weet) zien wanneer die op 63% stond en is de enige kennis die ik heb dat ik hem naar 68% heb gebracht. Dit betekent dus dat je dit moet gaan noteren, 72 uur in de gaten houden en kijken hoe ver je hem dan brengt. Laten we ervan uitgaan dat je hem na die 72 uur naar 77% gebracht hebt; dan zou dit dus eigenlijk betekenen dat je 4% kwijt. Want na die 72 uur begin je dan weer op de 77% en verdien je pas een punt zodra je op 87% staat. Bovendien wordt het zo administratief meer werk.

Ik bedoel deze post overigens niet om de challenge te veranderen, zware kritiek te leveren of überhaupt op een vervelende manier hoor. De voornaamste reden dat ik dit post is omdat ik wil weten of mijn manier van beredeneren klopt. En als dat de manier is zoals jij de challenge voor ogen ziet dan conformeer ik me daar gewoon aan, maar het is in ieder geval fijn om de spelregels duidelijk te hebben.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:02:
Ik heb even de volgende vraag wat betreft de challenge:

Ik heb Driveclub gisteren op 72% gezet. Nou begon ik de challenge met Driveclub op 53%, dus hoe dan ook zou dit nog niet genoeg zijn geweest voor 2 punten, maar laten we even van het voorbeeld uitgaan dat ik hem gisteravond op 73% gezet zou hebben. Als ik dan had besloten om mijn score te posten dan zou ik dus in principe 2 punten hebben verkregen. Maar ik heb al eerder een post gedaan waarin ik zei dat ik Driveclub van 53% naar 68% gezet heb. Ik neem aan dat, volgens de spelregels, ik nu dus pas weer een punt krijg als ik hem op 78% zet? En dat zou dus, theoretisch gezien, betekenen dat ik die post eerder beter niet had kunnen doen onder de voorwaarde dat ik hem binnen de 72 uur op 73% gekregen zou hebben. Dan zou ik dus namelijk, even uitgaande van mijn voorbeeld dat ik hem gisteravond op 73% gezet zou hebben, dus 2 punten bij kunnen schrijven waar ik dat nu pas kan als ik op 78% sta.

Ik neem aan even aan dat bovenstaande correct is. En als dit correct is zou het dus betekenen dat ik op de avond dat ik Driveclub op 68% gezet heb dit had moeten noteren, een kleine 72 uur had moeten wachten, moeten kijken wat mijn percentage dan was en het dan pas moeten posten om op die manier het maximale eruit te halen. Dus stel dat ik na die 72 uur de game op 73% had gezet had ik dan dus 2 punten verkregen en op die manier het maximale uit de completion rate kunnen halen?

Als dit zo is zit er, in mijn ogen, toch een zwak puntje aan de challenge en vandaar dat ik de oplossing van spaceboy een betere vond. Op de avond dat ik Driveclub naar 68% zette kan ik natuurlijk op geen enkele manier (voor zover ik weet) zien wanneer die op 63% stond en is de enige kennis die ik heb dat ik hem naar 68% heb gebracht. Dit betekent dus dat je dit moet gaan noteren, 72 uur in de gaten houden en kijken hoe ver je hem dan brengt. Laten we ervan uitgaan dat je hem dan 77% brengt dan ben je dus eigenlijk 4% kwijt. Want na die 72 uur begin je dan weer op de 77% en verdien je pas een punt zodra je op 87% staat. Bovendien wordt het zo administratief meer werk.

Ik bedoel deze post overigens niet om de challenge te veranderen, zware kritiek te leveren of überhaupt op een vervelende manier hoor. De voornaamste reden dat ik dit post is omdat ik wil weten of mijn manier van beredeneren klopt. En als dat de manier is zoals jij de challenge voor ogen ziet dan conformeer ik me daar gewoon aan, maar het is in ieder geval fijn om de spelregels duidelijk te hebben.
Ik snap jullie punt helemaal.
Maar als ik het op jullie manier zou doen(dus je voortgang pas op het einde vergelijken met je startpositie) dan zou dit totaal NIET eerlijk gaan verlopen omdat er dan mensen zijn die pas in het laatste uur hun voorgang gaan posten en niet meer in te halen zijn.
Daarbij maak je het ook nog eens overbodig om mensen hun voortgang te laten posten en zal dit topic dus 30 dagen in de maand dood zijn en 1 dag actief..

Daarbij is het jouw keuze zelf om een bepaalde score door te geven en wanneer je dat doet.
Vergeet niet...de 72 uur gaat pas lopen zodra je de eerste 10% heb bereikt, dus niet de eerste trophy.
Dus je heb vanaf dan nog 72 uur om of een zo hoog mogelijke score te halen, of om een score te halen waarbij je "rond" uitkomt en om dan weer verder te gaan.
Dus je had je score ook kunnen doorgeven na die eerste 10% en dan weer verder rekenen om optimaal uit te komen als wist dat je het niet ging redden

Ik vind persoonlijk dat de manier die ik heb bedacht.
Het is simpel, en zo eerlijk mogelijk.
Ik begon deze week aan GTA die op 13% stond.
Ik heb 2 dagen geleden de 23% bereikt, en ik sta nu op 40%.. dus ik probeer vandaag nog eventjes die laatste 3% te halen zodat ik 3 punten heb.
Dan heb ik het meest optimale wat ik kan halen en dan reken ik weer verder.

En Driveclub is natuurlijk wel een k*t titel voor deze challenge met al die DLC :+

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:14:
[...]

Ik snap jullie punt helemaal.
Maar als ik het op jullie manier zou doen(dus je voortgang pas op het einde vergelijken met je startpositie) dan zou dit totaal NIET eerlijk gaan verlopen omdat er dan mensen zijn die pas in het laatste uur hun voorgang gaan posten en niet meer in te halen zijn.
Daarbij maak je het ook nog eens overbodig om mensen hun voortgang te laten posten en zal dit topic dus 30 dagen in de maand dood zijn en 1 dag actief..

Daarbij is het jouw keuze zelf om een bepaalde score door te geven en wanneer je dat doet.
Vergeet niet...de 72 uur gaat pas lopen zodra je de eerste 10% heb bereikt, dus niet de eerste trophy.
Dus je heb vanaf dan nog 72 uur om of een zo hoog mogelijke score te halen, of om een score te halen waarbij je "rond" uitkomt en om dan weer verder te gaan.
Dus je had je score ook kunnen doorgeven na die eerste 10% en dan weer verder rekenen om optimaal uit te komen als wist dat je het niet ging redden

Ik vind persoonlijk dat de manier die ik heb bedacht.
Het is simpel, en zo eerlijk mogelijk.
Ik begon deze week aan GTA die op 13% stond.
Ik heb 2 dagen geleden de 23% bereikt, en ik sta nu op 40%.. dus ik probeer vandaag nog eventjes die laatste 3% te halen zodat ik 3 punten heb.
Dan heb ik het meest optimale wat ik kan halen en dan reken ik weer verder.

En Driveclub is natuurlijk wel een k*t titel voor deze challenge met al die DLC :+
Geloof me, ik post absoluut niet om vervelend te doen of het je lastig te maken hoor haha. Misschien ben ik iets te goed van vertrouwen in de mensen die regelmatig op dit topic posten en ga ik ervan uit dat de meeste hier wel netjes hun posts zullen blijven doen.

Maar klopt het wel dat ik, aangezien ik twee dagen terug de post heb gedaan dat ik van 53% - 68% ben gegaan, pas weer een volgend punt scoor als ik op 78% sta?

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Geloof me, ik post absoluut niet om vervelend te doen of het je lastig te maken hoor haha. Misschien ben ik iets te goed van vertrouwen in de mensen die regelmatig op dit topic posten en ga ik ervan uit dat de meeste hier wel netjes hun posts zullen blijven doen.

Maar klopt het wel dat ik, aangezien ik twee dagen terug de post heb gedaan dat ik van 53% - 68% ben gegaan, pas weer een volgend punt scoor als ik op 78% sta?
Mijn ervaring met de challenge zegt me sommige mensen voor de easy win zullen gaan.

En dat klopt ja;).

• Tweakmans
Type:Rider: 0% --> 80% --> 8 punten
Nieuwe eindstand: 8 + 5.9 = 13,9 punten

Verwijderd

Hoppa.
Level 25!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nice. Jou haal ik niet meer in. Ever. :)

Nog 1 ding over die score berekening discussie hierboven: het is zeker niet zo dat je met een vergelijking tussen begin en eindstand tot de laatste dag kan wachten, want ook daarmee kun je prima een meldplicht van 72 uur ("als je 1 of meer punten hebt gescoord") hanteren. Ik moet zeggen dat ik de berekening zoals hij nu is toch complex blijf vinden waarbij veel nadruk ligt op zo snel mogelijk uitspelen ligt (en dat is niet zovaak mijn stijl) maar goed, ik val in herhaling. Zal wel aan mijn abstractie niveau liggen. :P Ik ben bang dat ik los van de complexiteit deze challenge sowieso voor spek en bonen meedoe omdat ik nog weken bezig zal zijn met Victor Vran (en daar vrij weinig trophies verwacht).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:10:
[...]

Nice. Jou haal ik niet meer in. Ever. :)
Ik herinner me nog een tijd dat we een lange periode nek aan nek gingen kwa level ;).

En mijn god wat ben ik toch slecht in Rocket League..
Weer een paar nieuwe trophies bijgekomen met de laatste update, en 1 daarvan moet je 30 goals en/of 30 assists maken online..
Ik ben werkelijk waar zo slecht in dit spel(en dat kan @Mrsrd13 bevestigen :+ ) dat ik net 3 potjes heb gespeeld(3 vs 3) en ik heb letterlijk 0 assists en 0 goals gemaakt.
Dat gevoel dat je zo slecht ben in een spel dat je het zelf niet kan geloven :D

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 23:22 ]

• dvd-linden
En weer een puntje gescoord:

Driveclub: [68%] -> [78%] = 1 punt

Ik had al 1 punt voor het brengen van Driveclub van 53% naar 68% en dat zorgt ervoor dat ik nu dus op 2 punten sta.
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:13:
[...]
En mijn god wat ben ik toch slecht in Rocket League..
Weer een paar nieuwe trophies bijgekomen met de laatste update, en 1 daarvan moet je 30 goals en/of 30 assists maken online..
Ik ben werkelijk waar zo slecht in dit spel(en dat kan @Mrsrd13 bevestigen :+ ) dat ik net 3 potjes heb gespeeld(3 vs 3) en ik heb letterlijk 0 assists en 0 goals gemaakt.
Dat gevoel dat je zo slecht ben in een spel dat je het zelf niet kan geloven :D
Haha :D. Ik lach je niet uit hoor, maar vind het wel grappig. Hoe kan je nou in 3 potjes 0 assists en 0 goals hebben :P. Nou heb ik het spel nog nooit gespeeld, daar niet van hoor...

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:47:
En weer een puntje gescoord:

Driveclub: [68%] -> [78%] = 1 punt

Ik had al 1 punt voor het brengen van Driveclub van 53% naar 68% en dat zorgt ervoor dat ik nu dus op 2 punten sta.

[...]

Haha :D. Ik lach je niet uit hoor, maar vind het wel grappig. Hoe kan je nou in 3 potjes 0 assists en 0 goals hebben :P. Nou heb ik het spel nog nooit gespeeld, daar niet van hoor...
Als je mij zou zien spelen dan zou je me uitlachen.
Ik lach mijzelf gewoon uit dus :+ .
Mij zie je gewoon continu onder ballen door springen.

We hebben allemaal wel gewoon een paar van die games waar je gewoon zo slecht in ben dat het gewoon lachwekkend is..En Rocket League is gewoon voor mij HET spel waar ik dramatisch in ben.
Maar ze blijven er DLC voor uitpompen waardoor je die trophies toch weer moet halen.

Black ops 3 MP....Daar ben ik niet eens slecht in.. Heb een positief k/d en w/l maar vind het gewoon een k*t spel wat mij ontzettend frustreert.
Gran Turismo 5... Alle rijbewijzen op goud met controller en vrijwel alle Specials...Maar zonder wiel lukt het me niet...
Rocket League... Gewoon simpelweg geen Skills voor. :+

Verwijderd

200 gamerscore er bij in Forza Horizon 3. Dat spel heeft 2000 gamerscore dus ik teken weer 1 punt erbij. Maakt mijn totaal een indrukwekkende 4 puntjes!
Sinds lange tijd weer eens iets gehaald: een aantal trophies achievements in Forza 6, gisteren aan begonnen.
Het lekkere is dat ik op de Xbox echt helemaal niks geef om de achievements; speelt echt een stuk relaxter :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Het heeft eventjes geduurd.
MAAR
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Justt_Jan.png

80.00% Completion :D *O* *O* :D
Volgende doelstelling... 85.00% 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 14:49 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mijn eerste puntje! En ik ben er trots op :P

Victor Vran van 36% naar 47%!

• Tweakmans
Type:Rider: 80% --> 100% --> 2 + 1 bonus = 3
Game of Thrones: 0% --> 100% --> 10 + 2 bonus = 12

Nieuwe eindstand: 15 + 13,9 = 28,9 punten

• hanssuh
Ik probeer de completion rate van Resogun op te krikken, maar heb bij deze game geloof ik toch echt een gebrek aan skills. Gaat waarschijnlijk geen platinum worden, want al grote moeite met arcade op experienced.

Met een custom ship uiteindelijk laatste level wel gelukt. Maar eens kijken hoever we nog komen.

Iemand nog tips voor veteran of master? Heb met custom ship veel korte boosts gebruikt.

[ Voor 32% gewijzigd door hanssuh op 09-07-2017 21:00 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tweakmans schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:53:
Type:Rider: 80% --> 100% --> 2 + 1 bonus = 3
Game of Thrones: 0% --> 100% --> 10 + 2 bonus = 12

Nieuwe eindstand: 15 + 13,9 = 28,9 punten
Gefeliciteerd alvast, Tweakmans. Ik ga het niet eens meer proberen. Heb geen Telltale games meer op mijn backlog en zonder dat soort games heb ik in elk geval niet genoeg tijd om in de buurt te komen van dit soort punten. 8)
Uiteraard doe ik voor de vorm nog mee. ;)

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:25:
[...]

Gefeliciteerd alvast, Tweakmans. Ik ga het niet eens meer proberen. Heb geen Telltale games meer op mijn backlog en zonder dat soort games heb ik in elk geval niet genoeg tijd om in de buurt te komen van dit soort punten. 8)
Uiteraard doe ik voor de vorm nog mee. ;)
Hmm. Ik heb drie telltale games op de plank liggen.aar goed, ik vind ze leuker om te kopen dan te spelen denk ik. :)

• Tweakmans
@spaceboy Haha, niet zo snel. Vorige keer heb je me ook op de laatste uurtjes gepakt, stiekemerd. ;) De andere games die ik wil completen zullen vast ook niet zo vlot lukken. Vandaag een paar uur aan Limbo besteed om de 'No Point in Dying'-trophy te halen: de game uitspelen zonder meer dan 5 keer dood te zijn. De eerste keer op 75% geraakt, de tweede keer m'n laatste leven verloren aan de laatste hindernis... Aaarggh! Later nog maar eens proberen dan...

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 09-07-2017 17:41 ]

Tussenstand!
Ben even teruggescrolt door het topic en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

NickPunten
  • Tweakmans
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Juhrat
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Lasmibalsingh
  • MisterMichel
  • 28,9
  • 5
  • 4
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:23:
Tussenstand!
Ben even teruggescrolt door het topic en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

NickPunten
  • Tweakmans
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Juhrat
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Lasmibalsingh
  • MisterMichel
  • 28,9
  • 5
  • 4
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
Lekker bezig Sagat ;).
Dank je voor de hulp :)

Verwijderd

Tussenstand!

NickPunten
  • Tweakmans
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Juhrat
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Lasmibalsingh
  • MisterMichel
  • 28,9
  • 5
  • 4
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
Je lijst is achterhaald Sagat. Wist je soms niet dat ik vandaag weer 10% van Forza Horizon 3 heb behaald? :+

Weer 1 punt erbij. Voor een magistraal totaal van 5. Haal ik timmie in zoals hij mij niet gaat inhalen in zijn gamerscore challenge. :D

@Verwijderd kun jij leven met dit soort links? Scheelt een hoop getypt! Wat ik recent behaald heb vind je bij de dlcs.

https://www.trueachieveme...hievements?gamerid=312766

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 12:01 . Reden: Goede link ]

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:06:
[...]

Je lijst is achterhaald Sagat. Wist je soms niet dat ik vandaag weer 10% van Forza Horizon 3 heb behaald? :+

Weer 1 punt erbij. Voor een magistraal totaal van 5. Haal ik timmie in zoals hij mij niet gaat inhalen in zijn gamerscore challenge. :D

@Verwijderd kun jij leven met dit soort links? Scheelt een hoop getypt! Wat ik recent behaald heb vind je bij de dlcs. https://www.trueachieveme...za-Horizon-3/achievements
2 weken vakantie met redelijk alleen thuis :) afgelopen week was toch ineens nog propvol :+
Dus deze week tik ik de 100k aan :) en heb nog wat leuke snelle 1k games liggen :D

Ik krijg mn eigen stats te zien :+ 4.5k TA score en 2k GS :P

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 10-07-2017 00:31 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Oh ja, nog 1 punt. Dit weekend mbv Justt_jan Rocket League van 27% naar 44%. Totaal nu 2.

• Mrsrd13
Ik zie dat ik vergeten ben mijn trophies te posten ...
Gelukkig nog net binnen de 72 uur :)
Games of thrones:
0-42% = 4 punten

@Tweakmans Jij hebt vakantie zeker? Je gaat als een speer.

@dvd-linden Jij hebt @Verwijderd nog nooit Rocket League zien spelen? :+ Zou zo maar een tv-serie op Comedy Central kunnen zijn. :+

• dvd-linden
Mrsrd13 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:59:
@dvd-linden Jij hebt @Verwijderd nog nooit Rocket League zien spelen? :+ Zou zo maar een tv-serie op Comedy Central kunnen zijn. :+
Nee, dat heb ik nog nooit gezien nee. Ik heb sowieso van Rocket League aan gameplay vrij weinig gezien in mijn leven; echt max. een paar minuten of zo. Op de een of andere manier spreekt die game me ook niet aan en gezien ik nog geen Plus had toen die destijds in de IGC zat heb ik hem ook niet. Maar is het zo komisch? :*)
Tweakmans schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:35:
@spaceboy Haha, niet zo snel. Vorige keer heb je me ook op de laatste uurtjes gepakt, stiekemerd. ;) De andere games die ik wil completen zullen vast ook niet zo vlot lukken. Vandaag een paar uur aan Limbo besteed om de 'No Point in Dying'-trophy te halen: de game uitspelen zonder meer dan 5 keer dood te zijn. De eerste keer op 75% geraakt, de tweede keer m'n laatste leven verloren aan de laatste hindernis... Aaarggh! Later nog maar eens proberen dan...
Leuke trophy is dat hè :D. Gelukkig kan je de verschillende "hoofdstukken" los spelen, dus mocht je een plekje hebben waar het steeds fout gaat dan moet je die even goed oefenen tijdens het spelen van zo'n los stuk. Op die manier heb ik hem uiteindelijk wel gehaald, maar die trophy is inderdaad best een bitch.

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:30:
[...]

2 weken vakantie met redelijk alleen thuis :) afgelopen week was toch ineens nog propvol :+
Dus deze week tik ik de 100k aan :) en heb nog wat leuke snelle 1k games liggen :D

Ik krijg mn eigen stats te zien :+ 4.5k TA score en 2k GS :P
Nu wel naar mijn stats als het goed is.

• Mrsrd13
dvd-linden schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Nee, dat heb ik nog nooit gezien nee. Ik heb sowieso van Rocket League aan gameplay vrij weinig gezien in mijn leven; echt max. een paar minuten of zo. Op de een of andere manier spreekt die game me ook niet aan en gezien ik nog geen Plus had toen die destijds in de IGC zat heb ik hem ook niet. Maar is het zo komisch? :*)
Rocket League is een game, waar het gaat om timing en inschatting. Als je niet veel speelt, dan heb je moeite met die twee punten. Daar heeft @Verwijderd wel eens last van :+ . Hierbij wil ik trouwens wel vermelden dat ik ook niet een pro ben in Rocket League, maar wel "ietsjes" beter dan Jan. Wij hebben veel trophies samen gehaald en bijna altijd plezier gehad, wat toch het belangrijkste is wanneer je games speelt.

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:03:
[...]

Rocket League is een game, waar het gaat om timing en inschatting. Als je niet veel speelt, dan heb je moeite met die twee punten. Daar heeft @Verwijderd wel eens last van :+ . Hierbij wil ik trouwens wel vermelden dat ik ook niet een pro ben in Rocket League, maar wel "ietsjes" beter dan Jan. Wij hebben veel trophies samen gehaald en bijna altijd plezier gehad, wat toch het belangrijkste is wanneer je games speelt.
Inderdaad,
Gaat primair om de lol, alhoewel de laatste paar potjes met @spaceboy verrassend goed gingen.

Zelf ben ik een weddenschap aangegaan met het vrouwtje wat betreft het trophy hunten.
Ik heb tot het einde van het jaar om mijn completion naar 90.00% te krijgen(wat geen kleine taak is |:( )
En zij heeft tot het einde van het jaar om de 200.000 punten op haar xbox account te krijgen(ze staat nu op iets meer dan 178.000 punten.
Dus ik mag nog eventjes aan de slag de komende maanden :+ (vind dat die van haar iets makkelijker is :+ )

Diegene die als eerst wint mag de volgende holiday bestemming uitkiezen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 12:57 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:56:
[...]

Inderdaad,
Gaat primair om de lol, alhoewel de laatste paar potjes met @spaceboy verrassend goed gingen.

Zelf ben ik een weddenschap aangegaan met het vrouwtje wat betreft het trophy hunten.
Ik heb tot het einde van het jaar om mijn completion naar 90.00% te krijgen(wat geen kleine taak is |:( )
En zij heeft tot het einde van het jaar om de 200.000 punten op haar xbox account te krijgen(ze staat nu op iets meer dan 178.000 punten.
Dus ik mag nog eventjes aan de slag de komende maanden :+ (vind dat die van haar iets makkelijker is :+ )

Diegene die als eerst wint mag de volgende holiday bestemming uitkiezen 8)
90% completion is best veel :+ en de 22k gs hangt van de games af :P bij mij is het einddoel van dit jaar om de 120k te halen :)

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:20:
[...]

90% completion is best veel :+ en de 22k gs hangt van de games af :P bij mij is het einddoel van dit jaar om de 120k te halen :)
Inderdaad, het is best veel.
Dat betekent ook dat ik 3 van de 4 volgende games minimaal uit moet spelen.
-Black ops 3.
-Payday 2.
-Final Fantasy 14
-World of Tanks.

Want deze staan op dit moment op een zeer laag percentage, maar het zijn ook stuk voor stuk games waar gigantisch veel tijd in gaat zitten(en in het geval van BO3, een game die ik haat :+ ).

22K is inderdaad wel goed te doen, alleen gelukkig heeft zij (iets) minder tijd om te gamen dan mij :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 13:26 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:25:
[...]

Inderdaad, het is best veel.
Dat betekent ook dat ik 3 van de 4 volgende games minimaal uit moet spelen.
-Black ops 3.
-Payday 2.
-Final Fantasy 14
-World of Tanks.

Want deze staan op dit moment op een zeer laag percentage, maar het zijn ook stuk voor stuk games waar gigantisch veel tijd in gaat zitten(en in het geval van BO3, een game die ik haat :+ )
World of tanks heb ik hier dubbel geactiveerd staan.... oftewel een uurtje of 40 gamen en beide staan met geluk op 70-80%.... vind het alleen wat saaier dan op de pc met 22k battles :+

• Tweakmans
@Mrsrd13 Ik ben niet zo'n strandganger die graag op een stoel in de zon ligt, dus ik heb mijn weekend in het veel koudere Ironrath doorgebracht en Game of Thrones uitgespeeld. ;)

@Verwijderd Ai ai, een competitie aangaan met de wederhelft... als dat maar goed afloopt. :P

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:20:
[...]

Laat haar vooral niet Googlen op Maka easy completions. Dan heeft ze het al in juli binnen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:18:
[...]

Laat haar vooral niet Googlen op Maka easy completions. Dan heeft ze het al in juli binnen. :)
Gelukkig is zij in dat aspect hetzelfde als mij.
We spelen alleen wat we leuk/gezellig vinden.

Ze is nou al een tijdje bezig met Gears of War 3, en daar moet ze nog een paar weken voor de 100%.(en daar is ze al een lange tijd mee bezig)

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:31:
[...]

Gelukkig is zij in dat aspect hetzelfde als mij.
We spelen alleen wat we leuk/gezellig vinden.

Ze is nou al een tijdje bezig met Gears of War 3, en daar moet ze nog een paar weken voor de 100%.(en daar is ze al een lange tijd mee bezig)
Ga volgende week samen met mn neef gears 2 campaign afmaken en dan gaan we gelijk door met gears 4 :) ga ze alleen niet op 100% krijgen :+

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Tussenstand!

NickPunten
  • Tweakmans
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Juhrat
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Lasmibalsingh
  • MisterMichel
  • 28,9
  • 5
  • 4
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
Goed bezig! Klein detail, dat je wellicht over het hoofd hebt gezien:
Juhrat schreef op zaterdag 4 juli 2017 @ 19:14:
Nieuw Puntenaantal:
1. Back to the Future: The Game [62%] -> [100%] = 3 + 1 = 4 Punten
2. The Walking Dead: A New Frontier [0%] -> [100%] = 10 + 2 = 12 Punten
Totaal = 16 Punten.
En mijn nieuwste update:
Juhrat schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:00:
Nieuw Puntenaantal:
3. Far Cry: Primal [30%] -> [80%] = 5 Punten
Totaal = 21 Punten.
Juhrat schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:54:
[...]

Goed bezig! Klein detail, dat je wellicht over het hoofd hebt gezien:

[...]

En mijn nieuwste update:

[...]
Yup, gemist. het is mijn intentie om woensdag as weer een update te doen. Gezien de tabel er nu al staat is het dan een kleine aanpassing. Kan je het volhouden tot dan? :>

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ten opzichte van mijn vorige post wilde ik even melden dat voor de challenge het Rocket League percentage is gezakt naar 80% vanwege de nieuwe DLC. Inmiddels al wel een paar oudere Trophies in de pocket en verder met DiRT 4, maar die laatste game duurt erg lang vanwege de diverse races die je moet voltooien alvorens je de Trophy ontvangt (Bijvoorbeeld 30 races binnen laatste Rally kampioenschap). En oja, de Historic Rally mag ook nog volledig met ook dergelijke aantallen. In de speelduur heb ik me in ieder geval behoorlijk vergist. Hopelijk vandaag en morgen weer wat tijd om verder te gaan.

Verwijderd

Huishoudelijke Melding

Ik heb zelf eventjes besloten dat ik in ieder geval voor de rest van deze challenge eventjes wat afstand neem van dit topic+tweakers.(maybe zelfs wat langer).

Ik heb de laatste 2 jaar al zoveel tijd in het topic gestoken dat mijn plezier erin met de maand minder aan het worden is, en dan kan ik beter eventjes een pauze nemen voordat ik er definitief klaar mee ben... Want dat zou uiteraard zonde zijn, vooral omdat ik het de laatste pakweg jaar vrijwel alleen doe.
Maar dat is jullie volgens mij ook wel opgevallen :)

Maar ik zit ondertussen meer op tweakers, Psprofiles en nog wat andere sites waar ik wat dingen doe dan dat ik daadwerkelijk aan het gamen ben, en dat kan uiteraard niet echt de bedoeling zijn.
Want gaming is 1 van mijn grootste hobby's en dat moet natuurlijk ook zo blijven.

De challenge zal gewoon blijven doorlopen en ik zal deze ook gewoon blijven sponsoren, maar jullie zijn nu eventjes op jullie zelf om de tussenstand te posten.
Als er dringende vragen zijn dan kan je me altijd eventjes een berichtje sturen op mijn Playstation ,want tweakers gaat eventjes van mijn bladwijzers vandaan :+

En samen spelen kan natuurlijk nog steeds altijd met jullie, want mijn Playstation blijft op volle toeren draaien :+ , en gemaakte afspraken worden ook gewoon nog nagekomen.

Ik zal voordat ik vanavond afsluit ook de OP nog een update geven zodat de ranglijst i.i.g klopt.

Eventuele excuses voor ongemakken en dergelijke, maar ik hoop er snel weer met volle zin bij te zijn :).
En zoals altijd... Iedereen veel game plezier 8) en hoop jullie snel weer te zien :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:41:
Huishoudelijke Melding

Ik heb zelf eventjes besloten dat ik in ieder geval voor de rest van deze challenge eventjes wat afstand neem van dit topic+tweakers.(maybe zelfs wat langer).

Ik heb de laatste 2 jaar al zoveel tijd in het topic gestoken dat mijn plezier erin met de maand minder aan het worden is, en dan kan ik beter eventjes een pauze nemen voordat ik er definitief klaar mee ben... Want dat zou uiteraard zonde zijn, vooral omdat ik het de laatste pakweg jaar vrijwel alleen doe.

Maar ik zit ondertussen meer op tweakers, Psprofiles en nog wat andere sites waar ik wat dingen doe dan dat ik daadwerkelijk aan het gamen ben, en dat kan uiteraard niet echt de bedoeling zijn.
Want gaming is 1 van mijn grootste hobby's en dat moet natuurlijk ook zo blijven.

De challenge zal gewoon blijven doorlopen en ik zal deze ook gewoon blijven sponsoren, maar jullie zijn nu eventjes op jullie zelf om de tussenstand te posten.
Als er dringende vragen zijn dan kan je me altijd eventjes een berichtje sturen op mijn Playstation ,want tweakers gaat eventjes van mijn bladwijzers vandaan :+

En samen spelen kan natuurlijk nog steeds altijd met jullie, want mijn Playstation blijft op volle toeren draaien :+ , en gemaakte afspraken worden ook gewoon nog nagekomen.

Ik zal voordat ik vanavond afsluit ook de OP nog een update geven zodat de ranglijst i.i.g klopt.

Eventuele excuses voor ongemakken en dergelijke, maar ik hoop er snel weer met volle zin bij te zijn :).
En zoals altijd... Iedereen veel game plezier 8) en hoop jullie snel weer te zien :)
Cold turkey! Respect. Maar, groot gelijk! Game on!

• Tweakmans
@Verwijderd Ga maar lekker onthaasten, herbronnen, bezinnen en nog meer van hippe woorden. Je steekt veel tijd en energie in dit forum en het moet inderdaad allemaal wel leuk blijven. We zien je wel online!
Jan nogmaals bedankt, en inderdaad ga lekker tot rust komen.

Mede auteurs zijn Svennie, melobee en exactor it......err wait Melobee is zelfs TS haha dacht dat Jan dit was.

Maar....eigenlijk alleen Exactor it zie ik echt veel posten in het topic. Is het een idee om iemand anders mede auteur te maken? (ik zelf heb hier overigens GEEN intresse in, af en toe de tussen stand plaatsen vind ik al zat ;) :z )

10 second ninja DONE

• Juhrat
@Verwijderd: Als ik het zo hoor lijkt me een stapje terugnemen inderdaad een goede beslissing! Heel erg bedankt in ieder geval voor alles wat je afgelopen jaren hier hebt gedaan! Focus je inderdaad even op de Playstation zelf, zien we je over een tijd weer terug ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 21:41:
Huishoudelijke Melding

Dat moet je zo nu en dan ook eens doen. Ik ben soms ook maanden weg van dit forum (veelal vanwege drukte op het werk) om daarna weer in te stappen. Keeps the experience fresh. Family life hakt trouwens wel in op de ranking bij mij. Ooit in de top 5, maar helaas raak ik steeds verder achterop. ;(

• Tweakmans
Oefening baart kunst! *O* Vandaag eindelijk de 'No Point in Dying'-trophy gehaald in Limbo. Deze keer maar twee keer dood (in plaats van meer dan vijf). Kan wel begrijpen dat ie ultra rare (2,08%) is. Had van mij wel een gouden beker in plaats van een zilveren mogen zijn. Best pittig.

Limbo: 90% --> 100% --> 1 + 1 bonus = 2
Nieuwe eindstand: 2 + 28,9 = 30,9 punten

• dvd-linden
Tweakmans schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:49:
Oefening baart kunst! *O* Vandaag eindelijk de 'No Point in Dying'-trophy gehaald in Limbo. Deze keer maar twee keer dood (in plaats van meer dan vijf). Kan wel begrijpen dat ie ultra rare (2,08%) is. Had van mij wel een gouden beker in plaats van een zilveren mogen zijn. Best pittig.

Limbo: 90% --> 100% --> 1 + 1 bonus = 2
Nieuwe eindstand: 2 + 28,9 = 30,9 punten
Bij mij is die 3,96%, nog steeds ultra rare, maar toch wel een stukje hoger.

• Tweakmans
dvd-linden schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:26:
Bij mij is die 3,96%, nog steeds ultra rare, maar toch wel een stukje hoger.
Ik zie het. Blijkbaar is de PS3-versie iets meer behaald dan die op PS4. :)

Verwijderd

Puntje 6 is een feit. Weer 200 gamerscore in fh3. Nu nog 60 championships en wat losse meuk en ik ben er. :)

https://www.trueachieveme...hievements?gamerid=312766

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Puntje 3! (Steep, de eerste 10%)

• Juhrat
Juhrat schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:00:
Nieuw Puntenaantal:
3. Far Cry: Primal [30%] -> [100%] = 7 + 1 = 8 Punten
4. Snoopy's: Grand Adventure [0%] -> [90%] = 9 Punten
5. Farming Simulator: 15 [0%] -> [70%] = 7 Punten
Totaal = 40 Punten.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jemig. :D Ik vond mezelf stoer met 3 punten. Mooi contrast trouwens, Snoopy en Walking Dead.

• Mrsrd13
Kleine update

Ik had Games of Thrones:
0-42% = 4 punten

Deze nu op 100% dus:
5,8 +1 = 6,8 punten

Until Dawn in 24 uur 100% gehaald:
12 punten

Dust: An Elysian Tail:
van 7% naar 22 % 1 punten.

Totaal: 23,8 punten

• dvd-linden
En weer twee puntjes gescoord:

Driveclub: [78%] -> [98%] = 2 punten

Ik had al 2 punten voor het brengen van Driveclub van 53% naar 78% en dat zorgt ervoor dat ik nu dus op 4 punten sta.

• Tweakmans
Eindelijk de laatste Uncharted op crushing uitgespeeld, maar om 100% te halen moet je 3 sterren halen in alle levels van het dlc-survivalpack en dat gaat me in m'n eentje niet lukken. Misschien later eens met online co-op proberen. :)

Uncharted 4: 92% --> 96% --> 0,4
Middle-earth: Shadow of Mordor: 85% --> 96% --> 1

Nieuwe eindstand: 1,4 + 30,9 = 32,3 punten

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tweakmans schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:53:
Eindelijk de laatste Uncharted op crushing uitgespeeld, maar om 100% te halen moet je 3 sterren halen in alle levels van het dlc-survivalpack en dat gaat me in m'n eentje niet lukken. Misschien later eens met online co-op proberen. :)

Uncharted 4: 92% --> 96% --> 0,4
Middle-earth: Shadow of Mordor: 85% --> 96% --> 1

Nieuwe eindstand: 1,4 + 30,9 = 32,3 punten
Keurig! Ik ga je qua punten nog wel ff inhalen. Makkie. :P

• Tweakmans
spaceboy schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:03:
Keurig! Ik ga je qua punten nog wel ff inhalen. Makkie. :P
Graag! ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qhhwjXh.jpg

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hahaha, het ís dat je zo belachelijk ver voor staat, maar anders, mannetje... :D

• Tweakmans
Need for Speed Rivals: 13% --> 54% --> 4 punten
Nieuwe eindstand: 4 + 32,3 = 36,3 punten

Verwijderd

Eindelijk ben ik van de hatelijke nul af door wat aanvullende inspanningen bij DiRT 4. 69% naar 86% inmiddels: verwijzing.

Nieuwe eindstand: 1 punt (de kop is eraf!).
Update tussenstand!

Standaard disclaimer
Ben even teruggescrolt door het topic (vanaf de vorige update) en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

NickPunten
  • Juhrat
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Dvd-linden
  • Spaceboy
  • Lasmibalsingh
  • MisterMichel
  • Butch_NL
  • 40
  • 36,3
  • 23,8
  • 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 1
  • 1
  • 1

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Sagat Je bent een fijne vent.

• Tweakmans
Er was vorige week een nieuwe level (The Tragic Kingdom) verschenen voor Killing Floor 2 als onderdeel van het eerste DLC-pack, dus opnieuw de game naar 100% gezet. De DLC van Shadow of Mordor volledig uitspelen wordt lastig, er zijn twee challenges (Test of the Wild en Test of the Ring) waarbij je zo goed als alle warchiefs en captains binnen de 40 en 60 minuten moet vermoorden. Vrees dat ik die niet ga halen.

Killing Floor: 98% --> 100% --> 0,2 + 1 = 1,2
Middle-earth: Shadow of Mordor: 96% --> 97% --> 0,1
Never Alone: 0% --> 100% --> 10 + 2 = 12
Nieuwe eindstand: 13,3 + 36,3 = 49,6 punten

[ Voor 32% gewijzigd door Tweakmans op 17-07-2017 18:12 ]

• Juhrat
Tweakmans schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:08:
Er was vorige week een nieuwe level (The Tragic Kingdom) verschenen voor Killing Floor 2 als onderdeel van het eerste DLC-pack, dus opnieuw de game naar 100% gezet. De DLC van Shadow of Mordor volledig uitspelen wordt lastig, er zijn twee challenges (Test of the Wild en Test of the Ring) waarbij je zo goed als alle warchiefs en captains binnen de 40 en 60 minuten moet vermoorden. Vrees dat ik die niet ga halen.

Pfff, jij gaat ook lekker zeg! _/-\o_

Éen vraagje tussendoor, tellen games zonder Platinum ook mee?

• Tweakmans
@Juhrat Ja, lijkt me wel. Daarover staat niets in de regels. Zolang het niet van die easypeasy trophy hunter spelletjes zijn die je in een wip uitspeelt. Zoals die omstreden 1000 Top Rated die onlangs uit de store werd gehaald (en die op 15 minuten een platinum opleverde). :)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:03
Een update omtrent mijn Metro 2033 Redux progressie, ik had al 1 punt (van 0% naar 12%) en sta nu op 64%. In totaal 6 punten.

Bijzonder tof spel trouwens, jammer dat ze dit soort kwaliteit single player FPS met een goed verhaal niet meer maken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Mrsrd13
Tweakmans schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:08:

Bedankt voor de Killing Floor tip. Die ga ik ook even halen :)

• hanssuh
Moet mezelf toch even corrigeren.
Gisteren dan toch eindelijk de "1CC" trophy behaald van Resogun (single player). Nu alleen nog maar een kwestie van tijd tot de platinum :).
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:15

TDB

Zojuist Until Dawn platinum gehaald. Grappig is dat de eerste trophy erg laat in het spel kwam, daarom binnen 2 dagen en 2 uur platinum gehaald! Leuk spel geweest voor even tussendoor. Ga nu met Uncharted 4 beginnen denk ik.

PSN: TDBtje

Netjes :)
Until Dawn platinum is wel te doen denk ik? Ik ben nu aan mijn 2e playthrough bezig waar ik iedereen wil laten leven. Daarna via chapter select alles opschonen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:15

TDB

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:14:
Netjes :)
Until Dawn platinum is wel te doen denk ik? Ik ben nu aan mijn 2e playthrough bezig waar ik iedereen wil laten leven. Daarna via chapter select alles opschonen.
Is zeker te doen. Alle trophies waren verborgen, dus ik heb ook gebruik gemaakt van de bekende trophy sites. Sommige trophies had ik anders niet gehaald.

PSN: TDBtje

• dvd-linden
En Driveclub eindelijk op 100% gezet:

Driveclub: [98%] -> [100%] = 0,2 + 1 punt = 1,2 punten

Ik had al 4 punten voor het brengen van Driveclub van 53% naar 98% en dat zorgt ervoor dat ik nu dus op 5,2 punten sta

Mijn 14e platinum trouwens. Het blijft altijd een lekker gevoel om weer een platinum trophy te verdienen :D *O*.

[ Voor 15% gewijzigd door dvd-linden op 18-07-2017 23:29 ]

• Tweakmans
@dvd-linden Netjes! Slechts 1,18% van de spelers die de game op 100% heeft, dus da's ook mooi gedaan.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Alienation van 50% naar 60%. Weer een puntje erbij.

Heb nu al 2 puntjes. Dus ik ga als een speer. Met dit tempo haal ik de 5 puntjes wel aan het einde van de challenge :Y

PSN ID: MrMichel_75

• Mrsrd13
TDB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:03:
Zojuist Until Dawn platinum gehaald. Grappig is dat de eerste trophy erg laat in het spel kwam, daarom binnen 2 dagen en 2 uur platinum gehaald! Leuk spel geweest voor even tussendoor. Ga nu met Uncharted 4 beginnen denk ik.
Daar kwam ik ook achter, nadat Psnprofiles zei dat ik platinum had gehaald in 6 uur en 20 minuten. Was in ieder geval wel een leuk spel, maar ik heb het teveel gerushed denk ik. Aan het einde was ik er helemaal klaar mee.

• timmie271
Ik ben vergeten al mijn tussenstanden neer te zetten dus heb al 10-15 punten (als het er niet meer zijn) laten liggen. Niet dat ik echt veel tijd er voor heb deze vakantie :P ben bezig de campaign van gears 2, 3 en 4 weg te spelen met mn neef. Lukt al aardig :)
Daarna weer verder met FM6 die laatste 400 races wegwerken....

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 19-07-2017 18:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:51:
Eindelijk ben ik van de hatelijke nul af door wat aanvullende inspanningen bij DiRT 4. 69% naar 86% inmiddels: verwijzing.

Nieuwe eindstand: 1 punt (de kop is eraf!).
Rocket League van 80 --> 90%

Oftewel; nieuwe eindstand 2 punten.

• Mrsrd13
Kleine update weer :)

Grim Fandango Remastered
0% - 54% = 5 punten

Killing Floor
98% - 100% = 1,2 punten

23,8 + 6,2 = 30 punten
TDB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:52:
[...]

Is zeker te doen. Alle trophies waren verborgen, dus ik heb ook gebruik gemaakt van de bekende trophy sites. Sommige trophies had ik anders niet gehaald.
Mogelijk zijn 'jullie' als hunters niet helemaal representatief voor de general gamers maar.

Hoe kijken jullie aan tegen hidden trophies? Bij geometry wars 3 had ik er een, en uiteindelijk heb ik em opgezocht omdat een maat aangaf dat hij anders erg lastig te halen was. Ik was wel warm overigens maar toch.

Zijn er hier mensen die inderdaad gewoon lekker gaan zoeken naar hidden trophies op basis van de omschrijving?

Want als iedereen ze toch opzoekt via guided of yt ofzo, whats the point?

Ik ga trouwens proberen 1x per week de score lijst te updaten, door de weeks ook nog vind ik teveel werk sorry :>
en vanavond heel misschien wat achievements pakken, maar dat worden dan steam varianten dus daar koop ik niets voor. Ga het gouwe ouwe kof2002um spelen :*)

10 second ninja DONE

• Mrsrd13
Ik ben van mening dat "not missable" trophies met verhaal spoilers als hidden trophies aangezien moeten worden. Verder is het vrij onnodig, aangezien alles op het internet staat. Alle trophy hunters zoeken het toch op, om tijd te besparen

• Tweakmans
Wat @Mrsrd13 zegt. Story related trophies mogen hidden zijn. Maar het heeft in mijn ogen weinig zin om een hidden trophy te maken voor een actie die je zelf (wellicht) nooit zou doen in de game. Bijvoorbeeld een trophy die vereist dat je achtereenvolgens aan een liaan slingert, een granaat gooit, op één been landt en dan een gek dansje doet (ik zeg maar wat). Die dingen moet je toch opzoeken als je voor de 100% gaat. Het is wel zo dat ik pas dingen begin op te zoeken na een eerste 'blinde' speelsessie waarbij ik zoveel mogelijk zelf probeer te halen. Nadien biedt het internet vaak raad. :)

Verwijderd

@Sagat In principe speel ik een game door zonder vooraf een guide te raadplegen. Als ik dat vooraf al doe, dan heeft dit met de eventuele 'missables' te maken (bij een RPG van 50 uur of langer is dat best vervelend om vervolgens weer helemaal opnieuw te beginnen ;) - Althans, dat vind ik wegens een gebrek aan vrije tijd) of even een check of er geen glitches zijn waardoor een Trophy niet unlockt. Ik kan me wel vinden in de opmerking dat story related Trophies het beste verborgen gehouden moeten worden, maar het lastige daarbij is dat niet alle sites (zoals psnprofiles.com) ze als zodanig vermelden, waardoor raadpleging kan leiden tot spoilers.

• Tweakmans
Horror is normaal m'n ding niet, maar omdat ie gratis bij PS Plus zat en goede recensies kreeg, was ik toch benieuwd. Viel uiteindelijk best mee, hoewel er aardig wat clichés in zitten. Er is weinig origineels aan een groep geile tieners die worden opgejaagd, maar af en toe zaten er wel wat overwachte elementen in.

Until Dawn: 0% --> 100% --> 10 + 2 = 12
Nieuwe eindstand: 12 + 49,6 = 61,6 punten

• dvd-linden
Ik had 5,2 punten van Driveclub en daar komt nu het volgende bij:

Game of Thrones: [0%] -> [81%] = 8 punten

Dat zorgt ervoor dat ik nu op 5,2 + 8 = 13,2 punten sta.

• Mrsrd13
Grim Fandango Platinum gehaald

54% - 100% = 4,6 + 1 punten = 5,6 punten
30 + 5,6 = 35,6 punten
Pagina: 1 ... 78 ... 119 Laatste