• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 20:13
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:04:
[...]

Haha,
Waar jij blij van word ;), alleen ik verwacht zo dat als jij mij vanavond nog kan inhalen dat dat niet echt met games is die je speelt voor je plezier :P .
Maar alleen maar games 100% voor de achievements :+ , daar doe ik niet aan ;) .

Anders was ik nu niet begonnen aan Gran Turismo 5 :X (dag paar 100 uur)
Het moeten wel leuke spelletjes zijn he :9
Anders heb ik er nog een van 84 achievements die in 4 uurtjes te completen is :+

Ach heb nog 150 uur FM6 (voor welgeteld 2 achievements) en 180 uur FM5 liggen :P

Gamertag: timmie271

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:12:
[...]

Trophies waar je afhankelijk bent van random mensen....Drama..
Vaak begin ik daar niet eens aan omdat je je dan alleen maar gaat ergeren aan het "debiele" gedrag van randoms.
Je bent niet per se afhankelijk van anderen, maar als je coop speelt dan krijg je vaker een melding voor zo'n missie dus dan maar op die manier. Ik ga het nog een paar keer proberen totdat de Crash Bandicoot trilogy wordt bezorgd. :P

Heb er inmiddels 2 van de 5 gehaald :X

Verwijderd

Zucht.

Kijk ik gisteren op mijn pofile.. Completion van 78.99%...Top we zijn er bijna.
Kijk ik nu....78.79%...(en dat gaat nog richting de .5 omdat ik Minecraft 2 keer in mijn lijst heb).
Minecraft....echt waar... stop met dat continu uitbrengen van 231 DLC pakketten met trophies |:( ..

Dan denk je, ik heb nu vrijwel alle games waarvoor ze DLC uitbrengen wel gehad..
Krijg een beetje het gevoel van "dweilen met de kraan open" :+

Is er iemand hier die eventjes een uurtje met mij op de PS4 alle MP trophies wilt doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2017 18:54 ]

Das wel een voordeel van xbox, dan staat er tenminste standaard 1000GS, then again op de one is die 'standaard' misschien ook al lang losgelaten?

10 second ninja DONE

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Ik had drie punten en daar komen de volgende trophies bij:

- Driveclub - Unite In Speed Champion (PS4)
- Driveclub - Unite In Speed Completionist (PS4)
- Driveclub - Horsepower Beginner (PS4)
- Driveclub - Horsepower Rising Star (PS4)
- Driveclub - Horsepower Contender (PS4)

Er komen dus 5 punten bij wat ervoor zorgt dat ik nu 3 + 5 = 8 punten heb.

Edit: Ik zit net op psnprofiles te kijken en zie ineens dat ik een nieuwe milestone heb. De milestone is dat ik mijn 1337e trophy pas geleden heb behaald. Heeft iemand een idee waarom dit een milestone is?

[ Voor 22% gewijzigd door dvd-linden op 27-06-2017 23:24 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

dvd-linden schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:18:

Edit: Ik zit net op psnprofiles te kijken en zie ineens dat ik een nieuwe milestone heb. De milestone is dat ik mijn 1337e trophy pas geleden heb behaald. Heeft iemand een idee waarom dit een milestone is?
Wikipedia: Leet :)

• dvd-linden
Zo, thanks! Daar was ik dus zelf echt never nooit opgekomen.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
yes Battlefield 1 op 100% op dlc na hard mode stelt ook weinig voor op dat vliegen na

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Totaal aantal trophies: 3 voor Dirt Rally en 24 voor Tales from the Borderlands. = 27 totaal.
dvd-linden schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:18:

:( Aanvoeder spek en bonen klassement hiermee?
-me ponders een playthrough van life is strange......of driveclub, die heb ik zelf ook :+

Maar congrats ;)

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:12:
[...]

-me ponders een playthrough van life is strange......of driveclub, die heb ik zelf ook :+

Maar congrats ;)
Zodra ik klaar ben met de Vettel Challenge in Gran Turismo 5 dan zal ik de boel eventjes updaten..(Over een paar jaar dus :+ ......zonder Stuurtje is het best wel lastig om op goud te krijgen..

• dvd-linden
Sagat schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Maar congrats ;)
En ik verwacht vanavond en vrijdag nog wel wat trophies te halen. Morgen heb ik in ieder geval geen tijd om te spelen, dus dan gaat mijn PS4 niet aan. Doe je best zou ik zeggen! :D
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:14:
[...]

Zodra ik klaar ben met de Vettel Challenge in Gran Turismo 5 dan zal ik de boel eventjes updaten..(Over een paar jaar dus :+ ......zonder Stuurtje is het best wel lastig om op goud te krijgen..
Dat is de trophy waar ik afgehaakt ben in Gran Turismo 5. Ik had (en heb nog steeds) geen stuur en met de controller kreeg ik die auto gewoon niet onder controle. Dat ding is razendsnel en ik weet gewoon dat het mogelijk is om dat ding super strak door alle bochten te krijgen, maar bij mij ging het altijd wel ergens een keer fout waardoor ik die gouden trophy maar niet kreeg behaald.

dvd-linden schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:28:
[...]

En ik verwacht vanavond en vrijdag nog wel wat trophies te halen. Morgen heb ik in ieder geval geen tijd om te spelen, dus dan gaat mijn PS4 niet aan. Doe je best zou ik zeggen! :D

[...]

Dat is de trophy waar ik afgehaakt ben in Gran Turismo 5. Ik had (en heb nog steeds) geen stuur en met de controller kreeg ik die auto gewoon niet onder controle. Dat ding is razendsnel en ik weet gewoon dat het mogelijk is om dat ding super strak door alle bochten te krijgen, maar bij mij ging het altijd wel ergens een keer fout waardoor ik die gouden trophy maar niet kreeg behaald.
Ik denk dat wheeler momenteel 'provisionally' nr1 is bij spek en bonen, met bijna 30, maar geen idee, is kijken wat de tussenstand word. (of misschien waarschijnlijker de eindstand ;) )

10 second ninja DONE

• wheeler
Sagat schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat wheeler momenteel 'provisionally' nr1 is bij spek en bonen, met bijna 30, maar geen idee, is kijken wat de tussenstand word. (of misschien waarschijnlijker de eindstand ;) )
Ik ben altijd aanvoerder van de ranglijst spek&bonen hier :P Gezin met 2 jonge kinderen dus ik speel sporadisch een of twee keer in de week een paar uurtjes.
wheeler schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:44:
[...]

Ik ben altijd aanvoerder van de ranglijst spek&bonen hier :P Gezin met 2 jonge kinderen dus ik speel sporadisch een of twee keer in de week een paar uurtjes.
hah met 30 zit je gewoon in de middenmoot, hardcore spek en bonen is minder dan 10 trophies!
(verkapte eenzijdige regel modificatie om stiekum kans te behouden die titel toch te kunnen winnen :+ )

En ik heb zelf ook 2 kids, baan, met veel bonus werk in het weekend, en soms avond EN fitness (op papier dan :X )......oh ja en ook nog een vrouw en sociale shi err verplichtingen enzo die in mijn game tijd zich manifesteren (met de nadruk op het engelse 'to fester' :P )

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:58:
[...]

hah met 30 zit je gewoon in de middenmoot, hardcore spek en bonen is minder dan 10 trophies!
(verkapte eenzijdige regel modificatie om stiekum kans te behouden die titel toch te kunnen winnen :+ )

En ik heb zelf ook 2 kids, baan, met veel bonus werk in het weekend, en soms avond EN fitness (op papier dan :X )......oh ja en ook nog een vrouw en sociale shi err verplichtingen enzo die in mijn game tijd zich manifesteren (met de nadruk op het engelse 'to fester' :P )
Volgens mij ben ik Koning der spek en bonen :+ .
Met ruim 250 trophies bovenaan, maar kan zelf niets winnen :+
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:00:
[...]

Volgens mij ben ik Koning der spek en bonen :+ .
Met ruim 250 trophies bovenaan, maar kan zelf niets winnen :+
Hoho, jij doet mee en wint eigenlijk gewoon echter je hebt zelf besloten dat je geen prijzen aan jezelf wil uitkeren, volgens mij zit je ruim boven de ruim van te voren gecommuniceerde, en zonder enig tegen bericht unaniem aangenomen, keiharde grens van 10 trophies (of achievementes voor onze xbox matties) O-)

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Sagat .
Maar je kan ondertussen je Sig aanpassen.

DLC brengt 10 trophies mee voor Diablo 3
Haha moet toegeven dat het verleidelijk is om te zeggen, lekker wachten, base game maxen. Spaar je misschien nog wel 50-75% uit. Echter ben groot diablo fan, deze moet er toch wel sooner rather than later komen. En volgens mij heb ik nog tegoed...

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:08:
Haha moet toegeven dat het verleidelijk is om te zeggen, lekker wachten, base game maxen. Spaar je misschien nog wel 50-75% uit. Echter ben groot diablo fan, deze moet er toch wel sooner rather than later komen. En volgens mij heb ik nog tegoed...
Ik moet nog 6 karakters naar 70 brengen, dus ik pak hem ook lekker mee(zodra ik er aan begin)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:08

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:11:
@Sagat .
Maar je kan ondertussen je Sig aanpassen.

DLC brengt 10 trophies mee voor Diablo 3
Het jeukt inderdaad hier ook, maar ik ben eigenlijk zo enorm teleurgesteld in D3 nadat je erachter komt dat er enorm ge-cheat wordt. Ik vond het multiplay-gedeelte leuk, totdat ik hier achter kwam. Dan is de fun er af. Echt zonde dat ze dat niet tegen hebben weten te gaan, want het is een absolute topgame. Als je alleen maar singleplay speelt heb je nergens last van, maar alleen al het wéten dat er zo gruwelijk ge-cheat wordt heeft D3 voor mij voorgoed verpest. :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Waarschijnlijk mijn laatste update deze maand: 19 punten erbij in Life is Strange. (toch wel verrassende game vind ik)

Mijn vorige totaal was 103 punten, met deze 19 erbij kom ik op 122 trophies in juni.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Het heeft eventjes geduurd, maar na ruim 4 uur Gran Turismo 5 Special Event Advanced Nascar Jeff Gordon op daytona te hebben gespeeld.... Is mijn PS3 Controller door de kamer gevlogen..

Na elke poging(van max een minuut) groeit de frustratie level een klein beetje, en dan als je na 4 uur eindelijk op koers ligt voor BRONS...en je net voor de finish van achteren word aangetikt waardoor je de muur raakt en een DSQ krijgt......Dan is helaas de PS3 controller de dupe en laat ik die trophy lekker zitten. :+
Zonder stuurtje is het (voor mij) gewoon onmogelijk om die Nascar Special event en die Vettel event op goud te zetten. ;(

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Mijn score opgevijzeld. Nu maar liefst 5 punten!

Eindelijk de Master trophy van SW:Battlefront binnen gehengeld (plus de trophy your journey has only started).

PSN ID: Hanssuh

• hanssuh
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:40:
Het heeft eventjes geduurd, maar na ruim 4 uur Gran Turismo 5 Special Event Advanced Nascar Jeff Gordon op daytona te hebben gespeeld.... Is mijn PS3 Controller door de kamer gevlogen..
Dat gevoel ken ik maar al te goed. Paar jaar geleden ook veel uren besteed aan meerdere challenges in het spel. Moet na honderden pogingen eigenlijk ook nog nieuwe poging(en) wagen om alleen nog maar de laatste Vettel challenge op goud te zetten 8)7

• dvd-linden
Ik had 8 punten en daar komen de volgende trophies bij:

- Driveclub - Horsepower Champion (PS4)
- Driveclub - Horsepower Completionist (PS4)
- Driveclub - Velocity Beginner (PS4)
- Driveclub - Velocity Rising Star (PS4)
- Driveclub - Velocity Contender (PS4)

Er komen dus 5 punten bij wat ervoor zorgt dat ik nu 8 + 5 = 13 punten heb.
hanssuh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:44:
Eindelijk de Master trophy van SW:Battlefront binnen gehengeld (plus de trophy your journey has only started).
Hoe heb je die gehaald als ik vragen mag? Heb je dat in je eentje gedaan?

[ Voor 30% gewijzigd door dvd-linden op 28-06-2017 22:59 ]

• hanssuh
dvd-linden schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:57:
Hoe heb je die gehaald als ik vragen mag? Heb je dat in je eentje gedaan?
Zeker mag dat. Alles solo gedaan.
Eerste paar waves meestal directe confrontaties, daarna tactieken toegepast zoals beschreven op playstationtrophies.org
Per 'level' meerdere avonden bezig geweest, dus heeft toch tijdje geduurd.

Ik HAD nog tegoed in mijn wallet 8) nu iets minder. Maar man man wat speelt de necro lekker weg, uiteraard alleen nog maar low level, gestart op hard (paragon bonus is natuurlijk erg plezierig) en al snel naar expert, wat heel even lastig voelde maar als snel ook super lekker wegspeelt, ge-eindigd op level 17.....als het levellen wat vertraagd dan mogelijk de good old gem of ease en/of wat rode gems erbij doen, ben erg nieuwsgierig naar al zijn skills.

Helaas geen extra trophies unlocked, nog wel paar treasure goblins omgelegd dus die zal eerste van de 7 resterende BASE tropies behaald worden........hoop ik :)

10 second ninja DONE

• timmie271
Voor mij word er niks meer unlockt deze maand :9
Was gisteren jarig, maar amper thuis. En dat geld voor de komende 2 dagen ook :+
Volgende week weer lekker erop los. Op naar de 100k gs :)

Normaliter had ik vanavond zeker nog wat kunnen spelen, al denk dat het dan de necro zou worden ipv 'trophy werk' zoals de Barbie richting 70 brengen/cube proberen te vinden of eventueel lekker rift keys farmen.
Heb even snel de dlc trophies doorgenomen, daar zit volgens mij niet iets in wat ik heel snel ga halen.

Maar heb een afspraak om 2 oude pc's weg te brengen naar een kennis, verwacht dat ik daar nog wel even blijf plakken.

Dus blijven staan op 6......(geloof ik, te lui om topic te checken :z )

10 second ninja DONE

• wheeler
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:40:

Zonder stuurtje is het (voor mij) gewoon onmogelijk om die Nascar Special event en die Vettel event op goud te zetten. ;(
Die conclusie had ik 4 jaar geleden al getrokken :P Gelukkig wel de platinum voor GT6 gehaald, die was met controller wel te doen.

Gisteren Firewatch gekocht, geen trophy chest helaas. Ondertussen Tales from Borderlands, Dirt Rally en Rise of Tombraider verder hunten. Inmiddels wel level 15 aangetikt, zoals in grafiek te zien is er weer wat tempo in gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2017/06/29/Schermafbeelding2017-06-29om10.11.14.png

Verwijderd

Ik heb nog 4 Trophies aan mijn totaal gevoegd met DiRT 4. Het zijn er nu 43. Even een weekendje weg geweest en dus niet aan het trofeeën jagen toegekomen.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
7 trophies erbij uit Life is Strange (Maximum Aperture, Light Leak, Chrysalis, Field Of View, Processor, Dynamic Range, Colorized)

Nieuwe eindstand: 7+148 = 155 punten

Ondertussen naar level 23 gestegen bij Killing Floor 2, maar de trophy voor Mr Perky 25 (en de daarop volgende platinum) duurt nog wel eventjes. Gelukkig biedt Life is Strange een welkome afwisseling. :)
* Sagat ponders.....volgens mij nooit echt een controller stuk gegooid. Maar wel degelijk last gehad van anger issues bij gaming....laatste tijd wat minder, al hoewel sommige levels van 10 second ninja en voor geometry wars 3 wel wat frustratie oproepten (meestal is verbaal wat stoom afblazen genoeg, anders een beetje dijenkletsen....... :X )

Moet zeggen dat externe factoren dan nog het ergste zijn bij mij. De beroemde 'pauzeer even' suggestie bij online games. Of recentellijk, lekker mariokart op switch 2,5 rond nr 1 gereden......en dan verliest de joycon half verbinding (en dus geen pauze of melding) maar reageert niet op sturen bij bocht, ik ga rechtdoor een afgrond in :(
Was verder single player en ook een testrun juist voor controller shit, maar na enkele races probleemloos rijden zag ik het even niet aankomen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:47:
* Sagat ponders.....volgens mij nooit echt een controller stuk gegooid. Maar wel degelijk last gehad van anger issues bij gaming....laatste tijd wat minder, al hoewel sommige levels van 10 second ninja en voor geometry wars 3 wel wat frustratie oproepten (meestal is verbaal wat stoom afblazen genoeg, anders een beetje dijenkletsen....... :X )

Moet zeggen dat externe factoren dan nog het ergste zijn bij mij. De beroemde 'pauzeer even' suggestie bij online games. Of recentellijk, lekker mariokart op switch 2,5 rond nr 1 gereden......en dan verliest de joycon half verbinding (en dus geen pauze of melding) maar reageert niet op sturen bij bocht, ik ga rechtdoor een afgrond in :(
Was verder single player en ook een testrun juist voor controller shit, maar na enkele races probleemloos rijden zag ik het even niet aankomen.
O, ik zeg heel eerlijk.
Aantal jaren geleden tijdens mijn c.o.d MW3 verslaving zijn er heel wat controllers gesneuveld :+

Ik kan heel slecht tegen dingen die "oneerlijk" zijn.
Bijvoorbeeld lag in MP games, daarom begin ik er gewoon niet meer aan.
Maar in het geval van Gran Turismo gisteren.

CPU mag jou van alle hoeken en kanten beuken en naar de klote helpen en tegen de muur botsen(wat ook continu gebeurd)maar zodra jij ook maar de CPU schampt is het een DSQ...zodra je de muur schampt is het een DSQ..
En met een controller is het al erg lastig om een Nascar CPU bij te houden en de exacte lijn te volgen om in de slipstream te komen.
1 van de 5 pogingen lukt dat en dan word je keer na keer van achteren gebeukt waardoor jij de voorganger aantikt of de muur en een DSQ krijgt...
En als je dan eindelijk op koers ligt om het te doen en je net een paar meter voor het einde word aangetikt en daardoor weer een DSQ krijgt..
Tsjaah, RIP controller :+
Ben er dan ook meteen klaar mee en ga het niet meer proberen, andere trophies halen van GT5 en naar the next game

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51
Nou dat klinkt wel heel erg oneerlijk zoals je dat aangeeft. Zelf geen ervaring mee maar blij dat ik de game destijds niet gestart hebt. ik dacht dat wipeout namelijk al erg was met de ECL trophy destijds op de ps3. :X

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vorige eindstand van mijn kant was 122 trophies.
Vandaag komt daarbij:
Life is Strange = 27 nieuwe trophies (DING!)
Victor Vran = 2 nieuwe trophies

Nieuwe totaalstand = 151 punten

Helaas ga ik het podium er niet mee halen, maar ik heb moedig gestreden deze maand. Al zeg ik het zelf. :P

Verwijderd

Pfoe..
Nou..
Na vanavond toch nog maar een paar(honderd) pogingen te hebben gewaagd in GT5, heb k het nu definitief opgegeven.
Maar maakt niet uit, % van 15 naar 55 gebracht, dus weer wat opgeruimd.
Sta nu op 79.3%.... Ben er bijna :o
Next game on the cleaning list...... GTA 5 op de PS3...(Geen platinum want ik laat de MP trophies dit keer achterwege en werk alleen alle SP dingen weg) Dus joepie... Dat word weer 450 collectibles zoeken :+
Dmp1982 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:44:
Nou dat klinkt wel heel erg oneerlijk zoals je dat aangeeft. Zelf geen ervaring mee maar blij dat ik de game destijds niet gestart hebt. ik dacht dat wipeout namelijk al erg was met de ECL trophy destijds op de ps3. :X
Het valt wel mee hoor; de GT5 platinum was over het algemeen best goed te doen ;)
De AI mocht inderdaad iets meer dan jij, dus daar een beetje rekening mee houden en het komt wel goed.
Zo erg als Jan doet voorkomen heb ik het nooit gehad. Al waren sommige challenges wel wat frustrerend af en toe.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• wheeler
Mijn eindscore voor deze challenge wordt: 3 voor Dirt Rally en 30 voor Tales from the Borderlands = 33 puntjes.

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
één trophy gehaald in FIFA 14:
Best friends forever

109 + 1 = 110 punten

• dvd-linden
hanssuh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:21:
[...]

Zeker mag dat. Alles solo gedaan.
Eerste paar waves meestal directe confrontaties, daarna tactieken toegepast zoals beschreven op playstationtrophies.org
Per 'level' meerdere avonden bezig geweest, dus heeft toch tijdje geduurd.
Ik heb het een paar keer geprobeerd in m'n eentje, maar vond het vrijwel niet te doen. Zat ook niet echt fun in voor mij, vandaar dat ik er niet mee doorgegaan ben; heb me er maar bij neergelegd dat ik die game niet platinum ga behalen. Wel respect dat je ze gehaald hebt! d:)b

• hanssuh
dvd-linden schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:33:
Wel respect dat je ze gehaald hebt! d:)b
Bij vlagen was het ook frustrerend! Maar mijn doorzettingsvermogen wint (helaas) meestal van mijn frustratie van het niet halen O-)

Daarom is mijn backlog aan games ook nog erg groot :')

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vandaag nog een paar trophies her en der opgepikt:
Nex Machina = 3 trophies
Hardware Rivals = 2 trophies
Victor Vran = 2 trophies
Lovers in a Dangerous Spacetime = 2 trophies (ziet er niet uit dit spel, maar ga ik zeker verder spelen!)
Hot Shot tennis = 3 trophies
Neon Chrome = 1 trophy

Omdat de maand over een uur officieel voorbij is, nog even mijn totale overzicht inclusief alle linkjes met trophies voor deze maand:
Nex Machina = 10
Hardware Rivals = 2
Victor Vran = 35
Lovers in a Dangerous Spacetime = 2
Hot Shots Tennis = 3
Neon Chrome = 1
Life is Strange = 61
Nioh = 8
The Walking Dead: A New Frontier = 31
Salt and Sanctuary = 18

Eindstand = 10+2+35+2+3+1+61+8+31+18 = 171 punten. Jan, jij wint. (denk ik) _/-\o_

Verwijderd

Over de challenge van volgende maand.

Ik heb op dit moment 0,0 inspiratie voor ideeën, dus als iemand van jullie een leuk idee heeft....Stuur me een PM en dan kijken we er eventjes naar.
Anders zal het een challenge worden die we het afgelopen jaar al een keer hebben gedaan of een variatie daarop.
Deze zal ik aankomende Maandag pas op het topic neerzetten.
Inclusief met een update van de ranglijst, en "eindelijk" een update van de OP.
(heb deze maand de scores niet supergoed bijgehouden, en zal dat bij de volgende challenge beter doen.)
Daarbij is @exactor it ook bezig met een ranglijst te implementeren voor de Xbox mensen en deze zullen we samen gaan bijhouden.

Ik wil proberen om ook elke maand een avondje of 2 te organiseren dat we met een aantal mensen een coop game spelen (zoals deze maand met Killing Floor 2).
Suggesties voor games kan je altijd hier neergooien.

@spaceboy .
Ziet er wel naar uit, alhoewel ik nog wel bang ben voor @timmie271dat die er zo nog een update van 250 trophies neerzet haha :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 23:32 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:30:
Over de challenge van volgende maand.

@spaceboy .
Ziet er wel naar uit, alhoewel ik nog wel bang ben voor @timmie271dat die er zo nog een update van 250 trophies neerzet haha :)
Je hebt geluk dat ik feestjes heb :)

• Tweakmans
Laatste update:

28 trophies uit Life is Strange (Meter Made, Resolution Revolution, Out of Time, The Reflex, Histogrammar, Bokeh, Telephotogenic, Focused, Zoomed In, Visionary, Full Exposure, Image Stabilizer, Compressed, Pixelated, Lab Master, Parallax View, Lenscrafted, Pinholed, RAW Strength, Flash!, Chaos Theory, Viewfinder, Optican, Camera Eye, Ambient, Time-Lapsed, Balance, Rangefinder)

Ultieme eindstand: 28+155 = 183 punten

Nog lang niet genoeg om @Verwijderd te verslaan, maar toch een aardige maand. Moet wel nog steeds Killing Floor 2 van 24 naar 25 levelen... Wordt doorbijten. :)

Ideetje voor co-op: de Survival-mode van Uncharted 4? Dat kan in teams van drie spelers, dacht ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Tweakmans op 01-07-2017 00:10 ]

• dvd-linden
Ik had 13 punten en daar komen de volgende trophies bij:

- Driveclub - Velocity Champion (PS4)
- Driveclub - Velocity Completionist (PS4)
- Driveclub - RPM Beginner (PS4)
- Driveclub - RPM Rising Star (PS4)
- Driveclub - RPM Contender (PS4)
- Driveclub - Welcome To The Limit (PS4)
- Driveclub - RPM Completionist (PS4)
- Driveclub - RPM Champion (PS4)
- Driveclub - Torque Beginner (PS4)

Er komen dus 9 punten bij wat ervoor zorgt dat ik nu 13 + 9 = 22 punten heb, wat tevens mijn eindstand is. Ik ben heel benieuwd of ik nou de spek en bonen winnaar van deze maand geworden ben of niet :D.

Zijn de trophies van Life is Strange makkelijk te behalen btw? Ik zie namelijk dat er best wat mensen zijn die daar veel punten mee gescoord hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door dvd-linden op 01-07-2017 00:11 ]

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Van 15 maart tot 13 juni mijn Playstation niet aan gehad maar sinds 2 weken weer wat aan het gamen. Even uitgerekend en de afgelopen 2 weken toch nog 85 Trophies gehaald, ondanks dat ik me totaal niet bezig heb gehouden met de Challenge. Trophies zijn verdeeld over Horizon: Zero Dawn (Platinum) - Far Cry Primal - Back to the Future. :)

Verwijderd

@dvd-linden
@Tweakmans
Ik waardeer jullie enthousiasme, maar jullie laatste updates kan ik niet meer laten mee tellen.
Zoals in de regels staat vermeld.

Regels
-Trophies/achievements kun je maar 1 keer halen, dus niet dubbel op verschillende consoles, ook save game uploads tellen niet mee (Bijvoorbeeld save game van een ps3 uploaden naar een ps4 game zodat je binnen enkele seconden de platinum heb)
-Trophies/achievements die je heb behaald moet je binnen 72 uur en voor 1 Juli op het topic zetten(Dit om het weer zo eerlijk mogelijk te houden)
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen.
-Zoals altijd gaan de Nr.1 en Nr.2 er met de prijs vandoor.
-Als je een trophy/achievement op het topic zet moet je de naam van de trophy+de titel van de game neerzetten.
Mijn excuses voor het gezeur en gemierenneuk, maar moet het uiteraard wel zo eerlijk mogelijk houden.

Daarbij kom ik tot het leukere deel van deze maand voor mij.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Einduitslag challenge Juni 2017

Just_jan 248 Punten
Spaceboy 171 Punten
Tweakmans 155 Punten

Doordat ik voor spek en bonen mee doe word ik uit de einduitslag gezet ;( en is de winnaar van deze maand geworden @spaceboy *O* *O*.. Uw prijs voor deze maand is een PSN bon van 20 euro :)
Op de tweede plek is geëindigd @Tweakmans :) . Uw prijs voor deze maand is een PSN bon van 10 euro.
Jullie prijzen zal ik in de loop van aankomende week naar jullie opsturen(Zal denk ik woensdag worden).

Zoals eerder vermeld zal ik Maandag de nieuwe challenge on-line zetten en nogmaals...Ideeën zijn meer dan welkom. .. Deze challenge zal waarschijnlijk 2 maanden gaan duren(met dubbele prijzen) i.v.m mijn vakantie..

Verder wens ik iedereen een fijn weekend toe :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 00:23 ]

• Tweakmans
[b][message=51759081,noline]
Zijn de trophies van Life is Strange makkelijk te behalen btw? Ik zie namelijk dat er best wat mensen zijn die daar veel punten mee gescoord hebben.
Ja, best makkelijk, want de game geeft je hints via illustraties. Die plaatjes moet je dan in het 'echt' (in de game) zoeken en daar een foto van maken. Als je er op het einde van de episode toch enkele gemist hebt, kun je altijd nog eenvoudig teruggaan via de 'collectible mode' die geen invloed heeft op de beslissingen die je in de game maakt.

• Tweakmans
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:22:

Just_jan 248 Punten
Spaceboy 171 Punten
Tweakmans 155 Punten
Geklopt door vadertje tijd! Ik had de trophies hier moeten plaatsen voor ik wat tv ging kijken, haha. Gefeliciteerd, @spaceboy

[ Voor 48% gewijzigd door Tweakmans op 01-07-2017 00:25 ]

• dvd-linden
@dvd-linden
@Tweakmans
Ik waardeer jullie enthousiasme, maar jullie laatste updates kan ik niet meer laten mee tellen.
Zoals in de regels staat vermeld.

Regels
-Trophies/achievements kun je maar 1 keer halen, dus niet dubbel op verschillende consoles, ook save game uploads tellen niet mee (Bijvoorbeeld save game van een ps3 uploaden naar een ps4 game zodat je binnen enkele seconden de platinum heb)
-Trophies/achievements die je heb behaald moet je binnen 72 uur en voor 1 Juli op het topic zetten(Dit om het weer zo eerlijk mogelijk te houden)
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen.
-Zoals altijd gaan de Nr.1 en Nr.2 er met de prijs vandoor.
-Als je een trophy/achievement op het topic zet moet je de naam van de trophy+de titel van de game neerzetten.
Mijn excuses voor het gezeur en gemierenneuk, maar moet het uiteraard wel zo eerlijk mogelijk houden.

Daarbij kom ik tot het leukere deel van deze maand voor mij.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just_jan 248 Punten
Spaceboy 171 Punten
Tweakmans 155 Punten

Doordat ik voor spek en bonen mee doe word ik uit de einduitslag gezet ;( en is de winnaar van deze maand geworden @spaceboy *O* *O*.. Uw prijs voor deze maand is een PSN bon van 20 euro :)
Op de tweede plek is geëindigd @Tweakmans :) . Uw prijs voor deze maand is een PSN bon van 10 euro.
Jullie prijzen zal ik in de loop van aankomende week naar jullie opsturen(Zal denk ik woensdag worden).

Zoals eerder vermeld zal ik Maandag de nieuwe challenge on-line zetten en nogmaals...Ideeën zijn meer dan welkom. .. Deze challenge zal waarschijnlijk 2 maanden gaan duren(met dubbele prijzen) i.v.m mijn vakantie..

Verder wens ik iedereen een fijn weekend toe :)
Ow, jammer. Ik had er nog een paar net voor 00:00 gehaald, vandaar dat ik ze pas na 00:00 heb gepost. Maar goed, voor mij maakt het uiteindelijk toch niet uit omdat ik toch ver onderin sta haha.

De winnaars in ieder geval gefeliciteerd en Jan bedankt voor de energie die je er weer in gestoken hebt.
Tweakmans schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:22:
[...]

Ja, best makkelijk, want de game geeft je hints via illustraties. Die plaatjes moet je dan in het 'echt' (in de game) zoeken en daar een foto van maken. Als je er op het einde van de episode toch enkele gemist hebt, kun je altijd nog eenvoudig teruggaan via de 'collectible mode' die geen invloed heeft op de beslissingen die je in de game maakt.
Thanks voor de info. Heb de game de afgelopen maand wel gedownload en weet vrij zeker dat ik die nog wel eens ga doorlopen. Dan is het altijd mooi meegenomen als je er weer een aantal trophies mee binnen kan slepen. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Until Dawn, die in de nieuwe Plus maand zit, mijn voorkeur heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door dvd-linden op 01-07-2017 00:31 ]

• Tweakmans
dvd-linden schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:27:
Thanks voor de info. Heb de game de afgelopen maand wel gedownload en weet vrij zeker dat ik die nog wel eens ga doorlopen. Dan is het altijd mooi meegenomen als je er weer een aantal trophies mee binnen kan slepen. Alhoewel ik wel moet zeggen dat Until Dawn, die in de nieuwe Plus maand zit, mijn voorkeur heeft.
Ik heb zelf nog maar 3 van de 5 episodes gespeeld, maar ik vind Life of Strange tot nu toe wel een mooie, sfeervolle game. Er zitten af en toe een paar banale opdrachten in (bijvoorbeeld spek en eieren zoeken in een keuken om ontbijt te maken - niet echt boeiend), maar dat wordt dan wat later weer gecompenseerd door knappe, onverwachte verhaalelementen.

Zelf ben ik ook wel benieuwd naar Until Dawn. Ik had de game nog niet gekocht (lucky me!), maar hij stond wel op m'n lijstje met potentieel interessante games, hehe. We'll see! :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Just_jan 248 Punten
Spaceboy 171 Punten
Tweakmans 155 Punten
Waaah! Close call! Had zeker verwacht dat Tweakmans 2e zou zijn geworden! Maar Jan: gefeliciteerd! En weer bedankt voor het organiseren en het werk!

Oh ja, ik doe trouwens zeker graag mee met een paar avondjes multiplay, maar dan inderdaad wel leuke games (Killing Floor was gametechnisch echt een dieptepunt wat mij betreft)... :P Ik heb me toen met Borderlands prima vermaakt die paar keer coop, maar ik kan me met verschillende soorten games wel neerleggen. Fifa of PES en racegames zijn alleen niet heel erg aan mij besteed. Iets als Micro Machines ofzo vind ik dan wel weer lollig. Misschien is coop ipv tegen elkaar wel zo leuk, dus dat beperkt de keuze alweer.

Zal ook nog even mee proberen te denken qua challenge. Maar blijft lastig, die balans tussen "het moet leuk blijven", "het moet voor iedere soort gamer leuk zijn, of je nou 300+ games hebt of een completion rate van 99% nastreeft met zo min omgelijk games" en "het moet niet gruwelijk veel administratie zijn".

[ Voor 55% gewijzigd door spaceboy op 01-07-2017 08:38 ]

dvd-linden schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:10:
Er komen dus 9 punten bij wat ervoor zorgt dat ik nu 13 + 9 = 22 punten heb, wat tevens mijn eindstand is. Ik ben heel benieuwd of ik nou de spek en bonen winnaar van deze maand geworden ben of niet :D.
Ik ook! ik ben het iig niet :(
@Verwijderd is het een idee om iemand anders te benoemen puur voor challenge tellen? Ik zou het het zelf niet erg vinden om 2x per week een update te doen ofzo. Als er iemand is die het leuk vind om het nog vaker te doen, be my guest ofcourse.
Je hoeft dan zelf alleen een check te doen of de 'teller' zijn werk goed gedaan heeft :)

10 second ninja DONE

• dvd-linden
Tweakmans schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 01:47:
[...]

Ik heb zelf nog maar 3 van de 5 episodes gespeeld, maar ik vind Life of Strange tot nu toe wel een mooie, sfeervolle game. Er zitten af en toe een paar banale opdrachten in (bijvoorbeeld spek en eieren zoeken in een keuken om ontbijt te maken - niet echt boeiend), maar dat wordt dan wat later weer gecompenseerd door knappe, onverwachte verhaalelementen.

Zelf ben ik ook wel benieuwd naar Until Dawn. Ik had de game nog niet gekocht (lucky me!), maar hij stond wel op m'n lijstje met potentieel interessante games, hehe. We'll see! :)
Dan denk ik dat ik hem wel een keer ga spelen. Dat er af en toe iets banalers inzit is voor mij geen probleem, zolang het verhaal maar goed in elkaar steekt en interessant genoeg is. Dan speel ik zo'n game makkelijk door. Heb van Heavy Rain ook erg genoten en moet Beyond: Two Souls nog steeds spelen. Nou weet ik niet in hoeverre de games te vergelijken zijn, maar dat zijn toch ook games die volledig verhaal gedreven zijn.

Ik had Until Dawn ook nog op mijn wenslijst staan, dus erg leuk dat we die de aankomende maand kunnen downloaden/spelen. Had hem gelukkig ook nog niet gekocht! Heeft goede recensies en reacties gekregen, dus verwacht er toch wel wat van.

En om het nog enigszins on-topic te houden, ik vond de trophies van Heavy Rain wel behoorlijk vervelend. In ieder geval, om hem op 100% te zetten en dus platinum te halen. Ik geloof dat die bij mij ergens op 80% staat en ik toen ben gestopt. Je hebt namelijk met zoveel keuzes te maken en als je alle trophies wilt halen moet je sowieso alle eindes zien. Opzich interessant, ook voor het verhaal, maar dat vond ik toch iets teveel tijd kosten.

Verwijderd

Challenge Juli/Augustus

Completion Challenge

Bedoeling
De bedoeling van deze maand is dat er games uitgespeeld worden of i.i.g zo ver mogelijk, en zo doende aan onze completion werken.

Puntentelling
-Voor elke 10% dat je trophies/achievements vrijspeelt van een game krijg je 1 punt.
-Voor elke game dat je op 100% zet krijg je 1 bonus punt.
-Voor elke game dat je van 0% naar 100% brengt krijg je in totaal 2 bonus punten.
-Als je een game heb waar de percentage tussen de 90/100% staat omdat je er al aan bent begonnen dan krijg je daar speciale punten voor, bijvoorbeeld 92% naar 100% zou 0.8 punten betekenen + 1 bonuspunt voor de 100%.

Xbox mensen
Doordat jullie niet met percentages werken kost het voor jullie een heel klein beetje extra moeite.
In principe is het heel simpel, bij jullie gaan we gewoon uit van 10 procent van de totaal aantal te behalen score van die game.
Dus als er 1200 punten te halen zijn, dan is elke 10% 120 punten.

Regels
-Percentages zijn inclusief de DLC.
-Deze challenge loopt 2 maanden i.v.m vakantie, daardoor krijgt ditmaal de Nr.3 ook een prijs en zullen de prijzen berekend worden op de dubbele duur.
-Doordat je nu niet meteen je trophies kan posten als je ze heb behaald krijg je nu 72 uur de tijd om je voortgang te posten zodra je een nieuwe 10% heb bereikt
-Inzendingen dienen voor 31-08-2017 23:59 gepost te worden.
-Zoals altijd, games zoals This is mayo en andere games die je binnen 2 uur op 100% kan zetten tellen NIET mee voor deze challenge.
-Elke trophy/achievement telt maar 1 keer mee, dus geen dubbele inzendingen via andere consoles.
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen(Behalve Steam achievements utieraard).
-DLC wat op dit moment nog niet is toegevoegd of is aangekondigd telt niet meer voor de 100%, mocht je deze toch wel halen dan krijg je voor die DLC ook punten(dus extra punten)

Hoe te posten
Ik pak als voorbeeld eventjes mijn Gran Turismo 5 erbij.
ik begon weer met deze game toen deze op 15% stond, deze heb ik naar 55% gezet.
Dus dan vraag ik jullie om de link van de game pagina van PSN profiles van jouw profiel neer te zetten.
Dus zo.
https://psnprofiles.com/t...-gran-turismo-5/Justt_Jan
Hier staat dat die nu op 55% staat, maar niet dat die op 15% stond...Dus bij dit stukje zal ik jullie vertrouwen dat jullie niet gaan smokkelen met percentages :+ (ik zal sowieso gaan controleren)
Dus, van 15% naar 55% zou betekenen dat ik 4 punten heb verdiend met deze game.

Dus als jullie het dan als volgende willen posten.
15% ------> 55% ------> 4 punten-----> Totaal aantal 4 Punten\

In principe is de challenge voor deze maanden dus relatief simpel, enige waar je rekening mee moet houden is dat als je verder met een game gaat waar je al een % heb staan deze goed te onthouden zodat je je voortgang correct kan doorgeven.
Zoals altijd, als ik iets ben vergeten te vermelden of als er iets niet duidelijk is... geef het meteen aan en dan kijk ik er naar.
Verder wens ik jullie veel succes maar bovenal veel game plezier :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:59:
Challenge Juli/Augustus

Completion Challenge

Bedoeling
De bedoeling van deze maand is dat er games uitgespeeld worden of i.i.g zo ver mogelijk, en zo doende aan onze completion werken.

Puntentelling
-Voor elke 10% dat je trophies/achievements vrijspeelt van een game krijg je 1 punt.
-Voor elke game dat je van 0% naar 100% brengt krijg je in totaal 2 bonus punten.
-Als je een game heb waar de percentage tussen de 90/100% staat omdat je er al aan bent begonnen dan krijg je daar speciale punten voor, bijvoorbeeld 92% naar 100% zou 0.8 punten betekenen + 1 bonuspunt voor de 100%.

Xbox mensen
Doordat jullie niet met percentages werken kost het voor jullie een heel klein beetje extra moeite.
In principe is het heel simpel, bij jullie gaan we gewoon uit van 10 procent van de totaal aantal te behalen score van die game.

Regels
-Deze challenge loopt 2 maanden i.v.m vakantie, daardoor krijgt ditmaal de Nr.3 ook een prijs en zullen de prijzen berekend worden op de dubbele duur.
-Doordat je nu niet meteen je trophies kan posten als je ze heb behaald krijg je nu 72 uur de tijd om je voortgang te posten zodra je een nieuwe 10% heb bereikt
-Zoals altijd, games zoals This is mayo en andere games die je binnen 2 uur op 100% kan zetten tellen NIET mee voor deze challenge.
-Elke trophy/achievement telt maar 1 keer mee, dus geen dubbele inzendingen via andere consoles.
-Je mag elke console gebruiken waarop je Trophies/Achievements kan halen(Behalve Steam achievements utieraard).

Hoe te posten
Dus dan vraag ik jullie om de link van de game pagina van PSN profiles van jouw profiel neer te zetten.
Dus zo.
Hier staat dat die nu op 55% staat, maar niet dat die op 15% stond...Dus bij dit stukje zal ik jullie vertrouwen dat jullie niet gaan smokkelen met percentages :+ (ik zal sowieso gaan controleren)

In principe is de challenge voor deze maanden dus relatief simpel, enige waar je rekening mee moet houden is dat als je verder met een game gaat waar je al een % heb staan deze goed te onthouden zodat je je voortgang correct kan doorgeven.
Zoals altijd, als ik iets ben vergeten te vermelden of als er iets niet duidelijk is... geef het meteen aan en dan kijk ik er naar.
Ah leuk man! En van 17% naar 23% is ook een punt of 17% naar 30%? Of 17% naar 27%? (oftewel: tel je een punt per overgang op een percentage deelbare door tien?

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:55:
[...]

Ah leuk man! En van 17% naar 23% is ook een punt of 17% naar 30%? Of 17% naar 27%? (oftewel: tel je een punt per overgang op een percentage deelbare door tien?
Elke hele 10% is een punt.
Dus van 0 naar 10.
Van 17 naar 27, of van 83 naar 93.
Dit om het zo eerlijk mogelijk te houden.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Elke hele 10% is een punt.
Dus van 0 naar 10.
Van 17 naar 27, of van 83 naar 93.
Dit om het zo eerlijk mogelijk te houden.
Top, goed punt. En het zijn dus de percentages van Psnprofiles.com toch? (al zal dat waarschijnlijk overeenkomen met de PS4 zelf)

En nog een dingetje: hoe wil je omgaan met iemand die een game op 100% zet maar net voor 1 september komt er DLC uit. Dan heb je gewoon pech of hou je de punten als je het netjes gemeld hebt hier?

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:01:
[...]

Top, goed punt. En het zijn dus de percentages van Psnprofiles.com toch? (al zal dat waarschijnlijk overeenkomen met de PS4 zelf)

En nog een dingetje: hoe wil je omgaan met iemand die een game op 100% zet maar net voor 1 september komt er DLC uit. Dan heb je gewoon pech of hou je de punten als je het netjes gemeld hebt hier?
In principe zijn de percentages hetzelfde op Profiles en de PS4 zelf, maar aangezien de link toch op dit topic gepost "moet" worden gaan we daar maar eventjes vanuit.

Dat is een heel goed punt over de DLC, daar heb ik niet over nagedacht.
Dat gaan we op deze manier doen.
-DLC wat op dit moment nog niet is toegevoegd of is aangekondigd telt niet mee voor de 100%, mocht je deze toch wel halen dan krijg je voor die DLC ook punten(dus extra punten)

Off-topic.
How the hell kan ik Karma Keizer zijn van Xbox 360 Slim en Achievements :+

@Sagat .
Van mij mag iedereen hier een tussenstand posten als ze dat willen, ikzelf probeer het zo vaak mogelijk te doen, maar ervaring zegt dat ik daar niet altijd aan toe komt i.v.m tijd en zin.
Dus als iemand het t.z.t nodig vind om een tussenstand te posten dan heb ik daar totaal geen probleem mee :) .

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 13:46 ]

• dvd-linden
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:59:
Challenge Juli/Augustus

Completion Challenge

Bedoeling

Puntentelling

Xbox mensen

Regels
-DLC wat op dit moment nog niet is toegevoegd of is aangekondigd telt niet meer voor de 100%, mocht je deze toch wel halen dan krijg je voor die DLC ook punten(dus extra punten)

Hoe te posten
Dus zo.

Interessante challenge. Ik vind het een leuk concept en omdat het ook nog eens 2 maanden duurt ben ik benieuwd hoe het gaat verlopen.

Ik weet voor mezelf al vrij zeker welke games ik de komende twee maanden ga spelen, dus ik zal alvast de percentages daarvan wegzetten hier. 100% zeker kan ik natuurlijk niet zijn en het kan altijd voorkomen dat ik impulsief aan een game begin, maar mocht dat gebeuren dan laat ik het percentage van die game meteen even weten. Ik zal in ieder geval een overzichtje neerzetten van de huidige percentages van de games die ik aan het spelen ben en verwacht te gaan spelen:

• Driveclub - 53% (Helaas de afgelopen twee dagen 17 trophies voor gehaald, dus dat scheelt al een procentje of 10, maar so be it.)

• Bloodborne - 0% (Zit nu nog in seal, maar ik verwacht hier na Driveclub aan te gaan beginnen.)

• Battlefield 1 - 88% (De base game staat op 100% en mis alleen de trophies van de DLC. Ik verwacht de premium pass pas aan te schaffen na het uitkomen van de tweede DLC en aangezien die in september verwacht wordt denk ik niet dat hier procentueel iets aan gaat veranderen.)

• Beyond: Two Souls, Until Dawn, Life is Strange, Game of Thrones Telltale - alle vier staan op 0% (Misschien dat ik zin krijg in 1 of meerdere van deze games mocht ik niet in Bloodborne komen of er op een gegeven moment even genoeg van hebben en zin hebben om een verhalende game te doorlopen.)

• Trackmania Turbo - 69% (Zou zomaar kunnen dat ik de geest krijg en deze naar de 100% wil brengen, dus die zet ik er voor de zekerheid even tussen.)

• Uncharted: Lost Legacy - 0% (Deze game ga ik meteen op release aanschaffen en aangezien dat voor 1 september zal zijn hoop ik deze game mee te kunnen nemen in de challenge.)

Dit zijn de games die ik momenteel speel of verwacht te gaan spelen de komende maanden. Tuurlijk zou er, zoals gezegd, impulsief een andere game bij kunnen komen. Mocht dat zo zijn dan laat ik het meteen even weten. Zo kan ik en kunnen anderen in ieder geval terugvinden op welke percentages de games stonden aan het begin van de challenge.

Verwijderd

dvd-linden schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Interessante challenge. Ik vind het een leuk concept en omdat het ook nog eens 2 maanden duurt ben ik benieuwd hoe het gaat verlopen.

Ik weet voor mezelf al vrij zeker welke games ik de komende twee maanden ga spelen, dus ik zal alvast de percentages daarvan wegzetten hier. 100% zeker kan ik natuurlijk niet zijn en het kan altijd voorkomen dat ik impulsief aan een game begin, maar mocht dat gebeuren dan laat ik het percentage van die game meteen even weten. Ik zal in ieder geval een overzichtje neerzetten van de huidige percentages van de games die ik aan het spelen ben en verwacht te gaan spelen:

• Driveclub - 53% (Helaas de afgelopen twee dagen 17 trophies voor gehaald, dus dat scheelt al een procentje of 10, maar so be it.)

• Bloodborne - 0% (Zit nu nog in seal, maar ik verwacht hier na Driveclub aan te gaan beginnen.)

• Battlefield 1 - 88% (De base game staat op 100% en mis alleen de trophies van de DLC. Ik verwacht de premium pass pas aan te schaffen na het uitkomen van de tweede DLC en aangezien die in september verwacht wordt denk ik niet dat hier procentueel iets aan gaat veranderen.)

• Beyond: Two Souls, Until Dawn, Life is Strange, Game of Thrones Telltale - alle vier staan op 0% (Misschien dat ik zin krijg in 1 of meerdere van deze games mocht ik niet in Bloodborne komen of er op een gegeven moment even genoeg van hebben en zin hebben om een verhalende game te doorlopen.)

• Trackmania Turbo - 69% (Zou zomaar kunnen dat ik de geest krijg en deze naar de 100% wil brengen, dus die zet ik er voor de zekerheid even tussen.)

• Uncharted: Lost Legacy - 0% (Deze game ga ik meteen op release aanschaffen en aangezien dat voor 1 september zal zijn hoop ik deze game mee te kunnen nemen in de challenge.)

Dit zijn de games die ik momenteel speel of verwacht te gaan spelen de komende maanden. Tuurlijk zou er, zoals gezegd, impulsief een andere game bij kunnen komen. Mocht dat zo zijn dan laat ik het meteen even weten. Zo kan ik en kunnen anderen in ieder geval terugvinden op welke percentages de games stonden aan het begin van de challenge.
Nice:), mooie goals :)

Mijn score zal deze maand niet zo hoog worden als vorige maand i.i.g, als ik klaar ben met de PS3 schoonmaak dan ga ik verder met de PS4 schoonmaak
Nu bezig met GTA 5 op de PS3, daar verwacht ik mid deze week wel klaar mee te zijn, staat nu op 13% en verwacht dat die ergens naar de 50a60% gaat.
-Black ops 3 39%
-Diablo 3 70%
-Minecraft 68%
-Stardew Valley 50%
-Dead Rising 23%
-Phantom Pain 61%
-Shadow of mordor 2x 72%
-Far cry 4 84%
-Bioshock 2 77%
-Bioshock Infinite 79%

Meeste daarvan zijn DLC die ik nog eventjes moet uitspelen en daar wel binnen een paar uurtjes mee klaar ben, en 3 tal games waar ik wel een weekje per stuk voor moet gaan uitrekken.
Dat is in ieder geval mijn doel voor de maand Juli, en dan heb ik voor Augustus nog 6 titels staan die ik wil opschonen en dan ben ik eindelijk klaar en kan ik me focussen op nieuwe titels :)

• Juhrat
Super interessante Challenge, wellicht dat ik eindelijk de motivatie vindt om een aantal games af te strepen. Mijn voornaamste goals voor de komende 2 maanden zijn dan ook:

1. The Playroom [96%]
2. Sound Shapes [96%]
3. Fifa: 16 [90%]
4. Diablo 3 [85%]
5. Need for Speed: 2016 [83%]
6. Battlefield: 1 [78%]
7. Mafia: III [74%]
8. Back to the Future: The Game [62%]
9. Stikbold! [61%]
10. Tom Clancy's: The Division [57%]
11. Destiny [56%]
12. Minecraft [50%]
13. Far Cry: Primal [30%]
14. Tearaway: Unfolded [11%]
15. The Walking Dead: A New Frontier [0%]
16. Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands [0%]
17. Snoopy's: Grand Adventure [0%]

Ik heb ze allemaal in de kast staan, géén excuses meer om er niet opnieuw aan te gaan beginnen 8)7

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja is inderdaad 1 van de betere challenges. Leuk hoor! Hier alvast mijn startlijst, met altijd de mogelijkheid voor meer/nieuwe games.

- Victor Vran = 36%
- Nex Machina = 14%
- Lovers in a Dangerous Spacetime = 2%
- Hot Shots Tennis = 14%
- Neon Chrome = 5%
- Nioh = 26%
- Steep = 0% (nieuw)
- Salt and Sanctuary = 88%
- Alienation = 93%
- Dead Nation = 35%

En ook nog een backlogje op m'n Vita. Ik heb er zin in. 😁

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:12:
Ja is inderdaad 1 van de betere challenges. Leuk hoor! Hier alvast mijn startlijst, met altijd de mogelijkheid voor meer/nieuwe games.
Thanx :) .
Alhoewel ik maar 50% van de credit kan nemen, het vrouwtje kwam met het idee om iets met completion te doen.
Haar idee was om een challenge te doen waarbij de persoon met de meeste voortgang in de algehele Completion rate zou winnen.
Nou is dat in principe een super idee, alleen doordat sommige hier trophy's hiden zal dat niet fair verlopen(wat ik jammer vind want vind het een leuk idee).
Daarom maar een variatie daarop bedacht. :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Thanx :) .
Alhoewel ik maar 50% van de credit kan nemen, het vrouwtje kwam met het idee om iets met completion te doen.
Haar idee was om een challenge te doen waarbij de persoon met de meeste voortgang in de algehele Completion rate zou winnen.
Nou is dat in principe een super idee, alleen doordat sommige hier trophy's hiden zal dat niet fair verlopen(wat ik jammer vind want vind het een leuk idee).
Daarom maar een variatie daarop bedacht. :)
Wat nog wel een puntje is vind ik: Telltale games. Vrij makkelijk om die in 1 etmaal van 0 tot 100% te tillen. Mogen die wel? Ook van dat soort flut games met 10 trophies zonder platinum leveren je dan gelijk 10+1 punten op?

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:54:
[...]

Wat nog wel een puntje is vind ik: Telltale games. Vrij makkelijk om die in 1 etmaal van 0 tot 100% te tillen. Mogen die wel? Ook van dat soort flut games met 10 trophies zonder platinum leveren je dan gelijk 10+1 punten op?
Telltale games daar ben je toch al gauw zo'n 1.5 tot 2 uur mee bezig per episode.
En dus wel 6 tot 10 uur voor een 100%, dat vind ik nog wel op de grens zitten van acceptabel.
En het zijn ook gewoon goede games die veel mensen(waaronder ik)spelen omdat ze er fan van zijn.

Ik bedoel het echt meer kwa games zoals This is Mayo er dergelijke, games die je nooit zou spelen maar nu wel doet vanwege de makkelijke trophies.

• Juhrat
Zojuist mijn eerste punten binnen geharkt:
Juhrat schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:43:
8. Back to the Future: The Game [62%]
[62%] -> [100%] = 3 punten + 1 bonuspunt = 4 punten? :9

Morgen door met waarschijnlijk Far Cry: Primal.

• Tweakmans
Fijn idee voor een challenge, @Verwijderd. Zelf heb ik ook nog wel wat te completen, dus dit is een goed excuus. Ik vroeg me alleen iets af bij de puntentelling. Elke 10% is één punt, dus als je iets in één keer (binnen de 72u) uitspeelt, krijg je: 0% -> 100% = 10 punten (+2 bonus).

Maar als je een game bijvoorbeeld in drie keer uitspeelt (bv op twee weken), krijg je:
0% -> 21% = 2 punten + 21% -> 55% = 3 punten + 55% -> 100% = 4 punten
Samen dus 9 punten (+2 bonus). Je 'verliest' dan een punt wanneer je bijvoorbeeld pech hebt dat je voortgangspercentage van de de game niet altijd mooi op een tiental eindigt. Klopt dat? Of geldt daar een andere regeling voor :)

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 3 juli 2017 @ 00:52:
Fijn idee voor een challenge, @Verwijderd. Zelf heb ik ook nog wel wat te completen, dus dit is een goed excuus. Ik vroeg me alleen iets af bij de puntentelling. Elke 10% is één punt, dus als je iets in één keer (binnen de 72u) uitspeelt, krijg je: 0% -> 100% = 10 punten (+2 bonus).

Maar als je een game bijvoorbeeld in drie keer uitspeelt (bv op twee weken), krijg je:
0% -> 21% = 2 punten + 21% -> 55% = 3 punten + 55% -> 100% = 4 punten
Samen dus 9 punten (+2 bonus). Je 'verliest' dan een punt wanneer je bijvoorbeeld pech hebt dat je voortgangspercentage van de de game niet altijd mooi op een tiental eindigt. Klopt dat? Of geldt daar een andere regeling voor :)
Pffffff. :?
Zo'n rekensom word heel verwarrend als je een paar whiskey's op heb...

Maar het klopt helemaal.
Als je een game in 3 dagen van 0% naar 100% zet dan krijg je de volle 12 punten.
Doe je er langer dan 3 dagen over dan kan je maximaal 11 punten halen.
Mooie beloning van een extra punt voor de mensen die het in 3 dagen redden :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 02:14:
[...]

Pffffff. :?
Zo'n rekensom word heel verwarrend als je een paar whiskey's op heb...

Maar het klopt helemaal.
Als je een game in 3 dagen van 0% naar 100% zet dan krijg je de volle 12 punten.
Doe je er langer dan 3 dagen over dan kan je maximaal 11 punten halen.
Mooie beloning van een extra punt voor de mensen die het in 3 dagen redden :)
Huh? Wat klinkt dat onlogisch? Is het niet veel makkelijker om gewoon de begin (1 juli) situatie te vergelijken met de eindstand (31 augustus). Het enige wat verplicht is, is dat je elke "puntovergang" binnen 72 uur meldt, toch? Anders kun je / moet je ook nog gaan bedenken of het slim is om "direct" (5 minuten) na een punt te melden of toch nog even te wachten. Ik vind dat verwarrend én meer administratief werk (én onlogisch).

Of ben ik de enige? (misschien moet je het nog een keer nalezen zónder whiskey) :P

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Zo, dit klinkt heel ingewikkeld zo vroeg op de ochtend. Zal vast meevallen als ik wakker ben.

Gefeliciteerd aan de twee winnaars van vorige maand. Mijn back log was niet groot genoeg om een prijs te kunnen pakken dit keer. Zal deze aankomende twee maand ook niet gebeuren. Ben rustig bezig met een aantal gameprojecten:
Black Ops 3
Bloodborne
Project Cars
F1 2016
FIFA 17
Destiny
Tropico 5

Dit zijn allemaal games met kleine stapjes nog, dus niet veel punten aan deze kant.

Verwijderd

Sinds 1 juli nog wel wat Trophies behaald, maar niet heel veel (4 in DiRT 4 en 1 in Bridge Constructor).

Bij die laatste game was het wel grappig dat je een Trophy krijgt voor een level, waarbij de voertuigen wel de overkant halen, hoewel er 1 deel van de brug ineengestort is. :P

Interessante nieuwe challenge en mooi dat je ons aanmoedigt om aan de completion rate te werken, hahaha (momenteel 52,10% bij mij).

@Verwijderd : Het hoeven dus geen nieuwe games te zijn. Het gaat er om dat je 10% behaald in een game.

Games die ik de komende tijd wil (uit)spelen:

DiRT 4 (69%) --> Helaas geen idee wat het completion level was op 30 juni 2017.
Nex Machina (17%)
Bridge Constructor (7%)
Modnation Racers: Road Trip (58%)
Alienation (4%)
Rocket League (87%) --> game krijgt een update op 5 juli, dus die gaat nog zakken.
The Lord of the Rings: War in the North (17%)
LittleBigPlanet 2 (58%)
Red Dead Redemption (28%)
The Tomorrow Children (10%)
Uncharted 4: A Thief's End (4%)
LittleBigPlanet 3 (0%)
Killing Floor (0%)
Game of Thrones (0%)
Until Dawn (0%)

Ik zie wel wat er van dit voornemen terecht zal komen, hahaha. Gelukkig zijn er twee maanden om te spelen, maar werk/gezin enzo gaan voor.

ConAir

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 06:07:
[...]

Huh? Wat klinkt dat onlogisch? Is het niet veel makkelijker om gewoon de begin (1 juli) situatie te vergelijken met de eindstand (31 augustus). Het enige wat verplicht is, is dat je elke "puntovergang" binnen 72 uur meldt, toch? Anders kun je / moet je ook nog gaan bedenken of het slim is om "direct" (5 minuten) na een punt te melden of toch nog even te wachten. Ik vind dat verwarrend én meer administratief werk (én onlogisch).

Of ben ik de enige? (misschien moet je het nog een keer nalezen zónder whiskey) :P
Elke 10 procent die je behaald moet je binnen 72 uur melden, dit om het weer zo eerlijk mogelijk te houden.
Als je dus bijvoorbeeld binnen 72 uur telltale game of thrones op 100% zet en het pas meld als je hem op 100% heb dan krijg je voor elke 10% 1 punt.. en dus 10 punten+ de 2 bonus punten
Logisch tot nu toe?.

Maar als je besluit om bijvoorbeeld game of thrones uit te spreiden over een langere tijd, en het telkens op die 72ste uur meld.
Bijvoorbeeld zo.
5 juli 0% -----> 18% = 1 punt.
10 juli 18% ------> 40% = 2 punten.
30 juli 40% -----> 82% = 4 punten.
3 augustus 82% ----> = 1 punt..

Dan eindig je dus op een basis totaal van 8 punten met de 2 bonus punten en dus 10 punten.
Ik wil mensen belonen die het voor elkaar krijgen om een game binnen 72 uur van 0 tot 100% te krijgen.

Wanneer je het wil doorgeven ligt helemaal aan jezelf.
Als je bijvoorbeeld op 5 juli de eerste 10% haalt dan heb je Tot 8 juli om dat Door te geven, als je van plan ben om tussen 5 en 8 juli het spel verder te spelen dan is het inderdaad verstandig om te wachten met doorgeven tot het laatste moment zodat je eventueel in 1 keer de 100% kan doorgeven.

Klinkt allemaal veel moeilijker dan dat het daadwerkelijk is;).

• Tweakmans
Okidoki. Ik weet nu al dat het me even veel tijd gaat kosten om alles uit te rekenen als om daadwerkelijk te gamen, hahaha. :9

Verwijderd

Mwoah.
Dat valt toch reuze mee.

Als je nu een game start dan kijk je even naar de %, kijk je na 70 uur nog een keer waar alles staat en voila;).
Zo doe ik het in ieder geval.

Onthou.
De 72 uur is niet voor een trophy/achievement... maar voor elke 10%;)

Edit:
Als jullie eventueel een betere/leukere manier weten om het te doen.
Geef het gewoon aan en dan kijken we er naar :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 13:04 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:07:
Mwoah.
Dat valt toch reuze mee.

Als je nu een game start dan kijk je even naar de %, kijk je na 70 uur nog een keer waar alles staat en voila;).
Zo doe ik het in ieder geval.

Onthou.
De 72 uur is niet voor een trophy/achievement... maar voor elke 10%;)

Edit:
Als jullie eventueel een betere/leukere manier weten om het te doen.
Geef het gewoon aan en dan kijken we er naar :)
Volgens mij klopt je redenatie niet. Stel je even een tijdlijn voor:
Dag 0 = game op 0%
Dag 1 = game op 16%
Dag 2 = game op 20%
Dag 3 = game op 22%
Dag 4 = game op 100%
Nu maakt het dus uit of je voor dag 2 of ná dag 2 meldt. In beide gevallen voldoe je aan de eis van "melden binnen 72 uur". Maar het resultaat is verschillend.

Daarom nog 1x mijn stelling: het is qua zelf bijhouden veel makkelijker om alleen je 1 juli stand te weten en die te vergelijken met je 31 augustus stand. Maar goed, we lullen langs elkaar heen denk ik. Laat maar hangen. Ik geloof het wel. :P

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:54:
[...]

Volgens mij klopt je redenatie niet. Stel je even een tijdlijn voor:
Dag 0 = game op 0%
Dag 1 = game op 16%
Dag 2 = game op 20%
Dag 3 = game op 22%
Dag 4 = game op 100%
Nu maakt het dus uit of je voor dag 2 of ná dag 2 meldt. In beide gevallen voldoe je aan de eis van "melden binnen 72 uur". Maar het resultaat is verschillend.

Daarom nog 1x mijn stelling: het is qua zelf bijhouden veel makkelijker om alleen je 1 juli stand te weten en die te vergelijken met je 31 augustus stand. Maar goed, we lullen langs elkaar heen denk ik. Laat maar hangen. Ik geloof het wel. :P
Ik weet niet hoe ik het nog simpeler kan uitleggen, want hoe simpeler ik het probeer te maken hoe complexer deze challenge lijkt te worden.
Terwijl het zo simpel is als het maar kan zijn.

Als jij op 5 Juli 15:00 10% van de trophies haalt van Hitman.
Dan moet je voor 8 Juli 15:00 die voortgang melden, dat betekent dat je tot 8 Juli 15:00 de tijd heb om DIE game op 100% te zetten voor de optimale score.

Maar als je op 8 Juli 15:00 pas op 53% dan heb je de keuze om of
-De volle 53% door te geven(Dat is wat ik ga doen, en is de snelste en makkelijkste optie.
-Of je kan elke 10% gaan benaderen als een eigen score en eigen tijd window en dergelijke(Dat zou ik niet zozeer adviseren omdat dan je niet alleen je spelplezier naar de klote gaat helpen maar je giga werk eraan heb).
Ja de tweede optie zou eventueel meer punten kunnen opleveren, maar deze challenge is primair bedoeld om meer plezier te krijgen en mensen een extra doel te geven tijdens het gamen.

Dit is hoe ik het ga doen.
Ik ben nu bezig met GTA 5.
Deze stond op 13% toen ik ermee verder ging, zodra ik de 23% bereik noteer ik de tijd en weet ik dat ik 72 uur heb om nog meer trophies te halen.
Zodra ik 71 uur heb gehad(ofzo) dan noteer ik ALLE trophies die ik vanaf de 13% tot (laten we zeggen 61%) heb behaald en zet ik op dit topic(4 punten)
Dan ga ik weer verder met gamen en wacht ik tot ik de 71% heb bereikt en begin in weer opnieuw :)

Zo zie ik deze challenge..
En op deze manier is het volgens mij zo simpel als het maar kan zijn.
Ik snap jouw kant volledig, maar je maakt het allemaal veel te moeilijk dan het kan zijn ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Haha ik vind het goed. We agree to disagree. Ik red me er ook wel mee zo, al had ik het anders gedaan. 😀

• timmie271
Hoppa eerste game van 0 naar 100% voor welgeteld 0 punten :+
https://www.trueachieveme...?gamerid=596935&showall=1
(completion time van 1-2 uur als je snel bent en 3 uur als je langzaam bent :))

[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 03-07-2017 17:53 ]

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:01:
Haha ik vind het goed. We agree to disagree. Ik red me er ook wel mee zo, al had ik het anders gedaan. 😀
Stuur me dan een PM met hoe jij het specifiek zou doen, en wat ik precies verkeerd doe.
Kom met goede ideeën en verbeterpunten, niet alleen met commentaar dat het verwarrend/moeilijk is of dat jij het anders zou doen.... Daar heb ik helemaal niets aan.

Als je verbeterpunten heb dan werk ik dat in de challenge, ik doe dit nu al een jaar ofzo vrijwel in mijn eentje en dan is de kans zeer groot dat er een idee is wat niet helemaal goed is of dat ik het slecht uit leg.

Zoals ik al vaker zeg.... Deze challenge is niet van mij, de challenge is van dit topic en ons trophy/achievement hunters......Dus als je ideeën heb, of verbeterpunten of wat dan ook... Stuur me een PM en dan kijken we er samen naar.
Voor mij moet dit topic ook gewoon leuk en een hobby blijven ;), zodra het een verplichting gaat worden dan ben ik er snel klaar mee :).

• Tweakmans
Life is Strange: 61% --> 73% --> 1 punt
Killing Floor 2: 91% --> 100% --> 0.9 + 1 bonuspunt = 1.9 punten (als ik het goed heb?)

Eerste opbrengst van de maand: 2.9 punten :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:57:
[...]

Telltale games daar ben je toch al gauw zo'n 1.5 tot 2 uur mee bezig per episode.
En dus wel 6 tot 10 uur voor een 100%, dat vind ik nog wel op de grens zitten van acceptabel.
En het zijn ook gewoon goede games die veel mensen(waaronder ik)spelen omdat ze er fan van zijn.

Ik bedoel het echt meer kwa games zoals This is Mayo er dergelijke, games die je nooit zou spelen maar nu wel doet vanwege de makkelijke trophies.
Dan ben ik een bofkont.

Vandaag 20% van Batman telltale afgemaakt. 2 dagen geleden aan de laatste episode begonnen. Van 80% naar 100% = 3 punten toch?

Zeg ik dit ook goed: Forza Horizon 3 heeft 2000 gamerscore. Dat betekent 200 gamerscore =10% toch? Lijkt me wel maar ik denk check het effekes. :)

Verwijderd

Tweakmans schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:31:
Life is Strange: 61% --> 73% --> 1 punt
Killing Floor 2: 91% --> 100% --> 0.9 + 1 bonuspunt = 1.9 punten (als ik het goed heb?)

Eerste opbrengst van de maand: 2.9 punten :+
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:42:
[...]

Dan ben ik een bofkont.

Vandaag 20% van Batman telltale afgemaakt. 2 dagen geleden aan de laatste episode begonnen. Van 80% naar 100% = 3 punten toch?

Zeg ik dit ook goed: Forza Horizon 3 heeft 2000 gamerscore. Dat betekent 200 gamerscore =10% toch? Lijkt me wel maar ik denk check het effekes. :)
In beide gevallen klopt het allebei helemaal :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:46:
[...]

[...]

In beide gevallen klopt het allebei helemaal :)
Ik wist dat Sesamstraat kijken met de kinderen nuttig was!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:57:
[...]

Stuur me dan een PM met hoe jij het specifiek zou doen, en wat ik precies verkeerd doe.
Kom met goede ideeën en verbeterpunten, niet alleen met commentaar dat het verwarrend/moeilijk is of dat jij het anders zou doen.... Daar heb ik helemaal niets aan.

Als je verbeterpunten heb dan werk ik dat in de challenge, ik doe dit nu al een jaar ofzo vrijwel in mijn eentje en dan is de kans zeer groot dat er een idee is wat niet helemaal goed is of dat ik het slecht uit leg.

Zoals ik al vaker zeg.... Deze challenge is niet van mij, de challenge is van dit topic en ons trophy/achievement hunters......Dus als je ideeën heb, of verbeterpunten of wat dan ook... Stuur me een PM en dan kijken we er samen naar.
Voor mij moet dit topic ook gewoon leuk en een hobby blijven ;), zodra het een verplichting gaat worden dan ben ik er snel klaar mee :).
Ho ho, het is geen aanval. Ik had het juist expres in dit topic gedaan ipv een PM omdat het iets is van ons allemaal. Andere mensen kunnen hier ook een mening over hebben. Misschien ben ik wel de enige die hier krankzinnig over denkt. Who knows? :+ Volgens mij heb ik duidelijk gezegd wat mijn idee zou zijn (2x, in verschillende posts), namelijk in 3 regels:

1. Startdatum is 1 juli
2. Einddatum is 31 augustus
3. Melden van "gescoorde punten" is binnen 72 uur

Dus als je in de eerste week van 0 naar 25% bent gegaan dan meld je (binnen 3 dagen) dat je 2 punten hebt. Als je uiteindelijk op 29 augustus nog even van 25% naar 42% gaat kun je dus zeggen: voor die game heb ik 4 punten. Ik persoonlijk vind het ook niet persé "knap" als je binnen een paar dagen zoveel mogelijk haalt, maar over de hele challenge-periode. Niet iedereen heeft evenveel tijd om te gamen. Maar daar kun je ook van mening over verschillen. Die "meldingsplicht" is er alleen voor om te zorgen dat je van je "concurrenten" een beetje weet waar ze staan en niet iedereen op 31 augustus opeens honderden punten op het forum gooit.

Maar wat ik zei: ik vind het echt prima. Jij bent er meer tijd mee kwijt dan de rest én jij sponsort het, dat vind ik echt alleen maar super, want anders zou er helemaal niets gebeuren op dit topic. Daarom vind ik het prima. Dat ik het anders dan jou zou doen is niet gelijk een waardeoordeel. :P

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Ik ga ook maar eens weer een bijdrage doen aan dit topic.
Gisteravond sinds 2 maanden weer eens een paar trophies behaald. Nu voor Alienation.
Alienation stond bij mij op 40% complete. Nu met 1 gold en 1 silver erbij is het percentage naar 50% gegaan.
Oftewel: 1 punt. :*)

PSN ID: MrMichel_75

Grmm, ik sta op met Diablo 3, uit mijn hoofd, op 80% maar gezien dlc meetelt is het maar 67% :'(
Ga wel kijken hoever ik kom. Zelfs met mijn tempo zou dat in dit tijdbestek een beetje verhoging in moeten kunnen komen ;)

Misschien nog verder met 10 second ninja tussendoor. Life is strange en van deze maand until dawn ook nog interesse in, en dan nog altijd sf5.......Zo veel te spelen nog!
Zit ook te denken aan mijn x360 backlog. Ik weet wel dat ik een worms game (wsl de eerste xbla worms) nog een mp achievement nodig had (potje spelen met 4 personen) maar nooit de mensen kon vinden. Mochten er hier xboxers dat spel hebben laat het me weten :D

10 second ninja DONE

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:52

TDB

Life is Strange uitgespeeld, platinum gehaald. Grappig detail: nu precies 30.000 punten!
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/TDBtje.png

[ Voor 26% gewijzigd door TDB op 04-07-2017 15:05 ]

PSN: TDBtje

Verwijderd

Mijn tocht Door gta 5 gaat langzamer dan ik had verwacht..
Had gehoopt dat ik morgen wel klaar zou zijn maar ik ben net pas de 40% gepasseerd.
Trophies schieten dus ook niet echt op.
Gok dat ik nog wel tot en met het weekend bezig ben, in ieder geval een volle dag voor alle collectibles en jumps.

• dvd-linden
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:41:
Mijn tocht Door gta 5 gaat langzamer dan ik had verwacht..
Had gehoopt dat ik morgen wel klaar zou zijn maar ik ben net pas de 40% gepasseerd.
Trophies schieten dus ook niet echt op.
Gok dat ik nog wel tot en met het weekend bezig ben, in ieder geval een volle dag voor alle collectibles en jumps.
Beleef je er ook nog wel een beetje plezier aan?

• Juhrat
Juhrat schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:00:
Nieuwe Puntenaantal:
1. Back to the Future: The Game [62%] -> [100%] = 3 + 1 = 4 Punten
2. The Walking Dead: A New Frontier [0%] -> [100%] = 10 + 2 = 12 Punten
Totaal = 16 Punten.
Wat zijn die Telltale-games toch ooit lekker als je languit op de bank ligt! Nu door met de wat actievere games, Far Cry: Primal >:)

Verwijderd

dvd-linden schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:02:
[...]

Beleef je er ook nog wel een beetje plezier aan?
Maar natuurlijk :) .
Ik speel geen games waar ik geen plezier aan heb :)

Edit:.
Ok..het dagje collectibles zoeken word eventjes doorbijten maar goed :) 95% plezier 5% werken :+

Edit van de Edit :P .
Moet wel eerlijk zeggen, dat ik wel blij zal zijn als ik eindelijk klaar ben met de PS3 opruiming.
Het zijn allemaal leuke games, en ik vermaak me er prima mee.
Maar de backlog word met de week groter op deze manier, ik hoop echt(en dat moet wel lukken)dat ik aan het einde van deze challenge klaar ben met de PS3 en PS4 opruiming..

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 00:43 ]

• Tweakmans
Life is Strange: 73% --> 100% --> 2 punten + 1 bonuspunt = 3 punten
Nieuwe eindstand: 3 + 2.9 = 5.9 punten

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
That's you! is denk ik een easy plat

Verwijderd

Fylax schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:29:
That's you! is denk ik een easy plat
Easy>Fun :P .
Dus die laat ik lekker links liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:45:
[...]

Easy>Fun :P .
Dus die laat ik lekker links liggen.
Veel mensen vinden Life is Strange een geweldig spel. Vol met emotie en diepgaande verhaallijnen. Ik vind het zelf echt te saai en tenenkrommend voor woorden. Het is een makkelijke completion maar wel tijdrovend. Plus je moet met guide spelen om alles in keer te halen. Juist het enige voordeel van telltale games (hersenloos klikken) wordt zo te niet gedaan. :)

• dvd-linden
Bij deze mijn eerste bijdrage aan de challenge:

Driveclub: [53%] -> [68%] = 1 punt

Pagina: 1 ... 77 ... 119 Laatste