• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:42

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Er zijn een aantal maanden geweest dat er zeker wel minimaal 10 mensen regelmatig mee deden.

Alleen nu zijn het er inderdaad iets minder, maar dat is in principe ook wel logisch in de zomermaanden.
Ik ga ervan uit dat Juli en Augustus ook rustig zal zijn en zodra de zomer een beetje afgelopen is dat de animo voor de challenges ook weer toeneemt.
En we hebben allemaal ook wel eens even een fase in het jaar dat we het gamen eventjes helemaal zat zijn ;) .

Zolang er in ieder geval 5 mensen minimaal blijven meedoen blijft ik de challenge gewoon doen.
Ik doe sowieso (op z'n minst voor spek en bonen) mee deze maand. Dus keep up the good work. Blijft een superleuk initiatief. Enne, ik ben het gamen zeker niet zat, maar soms zijn er dingen in het leven die voorrang hebben. Being grownup sucks. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-02 11:48
Ik volg dit topic dagelijks, lees alles en game momenteel ook best regelmatig. Het probleem is dat ik enkel Battlefield 1 aan het spelen ben en die heb ik al platinum. Ik zit alleen nog niet aan de level cap en momenteel ben ik aan het proberen die te bereiken. Wat trophies betreft is het dus erg karig en vandaar dat ik me niet meng in de challenge. Zodra ik klaar ben met Battlefield 1 zal ik weer andere games gaan spelen en trophies binnenharken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05 19:03
Zal vandaag ook even mijn 44 achievements posten hier. + de paar achievements die ik haal van de laatste 40 van de 600 van halo mcc :) #Almost there.....

Gamertag: timmie271

Verwijderd

Zelf redelijk wat nieuwe games gespeeld de laatste weken(nieuw als in games van 2a3 jaar geleden :p)
Word weer tijd dat ik een aantal oudere games in mijn trophy lijst op pak en deze wat op schoon, anders haal ik mijn doel van 85% dit jaar natuurlijk nooit.

Alleen jammer van de games die ik never nooit op 100% ga halen(BF4, World of tanks, c.o.d, Payday)
Vooral world of tanks en Payday....Daar zou gezamenlijk honderden en honderden uren in gaan zitten.
Maar toch wil ik 3 van die 4 minimaal naar de 80% brengen.
Klote DLC.. :P

Verwijderd

De hoogste tijd om even een update te plaatsen. Lang geleden postte ik vol trots dat Bling Bling! mijn 4000e trofee geworden was. Dat was ook zo, totdat ik mijn PSVita weer eens aan slingerde. :') Anyway, een onbeduidende trofee heeft de ereplaats ingenomen.

Na lang zwoegen en zweten heb ik DIRT 3 op 100% gezet en dat was natuurlijk een mooie inspiratie om dan nu aan DIRT 4 te beginnen. Leuke game, maar qua besturing wel pittiger dan zijn voorganger. Het heeft nog wat uren nodig om hieraan te wennen. Ik heb ook al wat online ervaring opgedaan, maar het niveau ligt behoorlijk hoog en een enkele fout kost mij te veel tijd om goed te maken.

Pluspuntje: coole Trophies om te behalen. Gisteren Limp Home gehaald (3 delen van een stage doorlopen met een lekke band).

Voor de challenge:
2 Trophies in Modnation Racers: Road Trip
10 Trophies in DIRT 4

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 11:20
Gisteravond weer tijd gehad om te gamen. In totaal 6 trophies gehaald, 4 voor Tales from the Borderlands (PS+ game) en 2 voor Dirt Rally. Hopelijk komende tijd nog wat meer trophies halen :P

• timmie271
https://www.trueachieveme...hievements?gamerid=596935
Dat is alvast 41 :)

met deze van halo mcc:
Artifact
Look Out for the Little Guys
Bros to the Close
No One Left Behind
The True King

6 (van 3 juni) + deze 46= 52 punten

En toen gingen we maar weer even rustig verder met halo mcc: spartan ops 10 episodes x5 missies op legendary solo uitspelen :+

[ Voor 19% gewijzigd door timmie271 op 15-06-2017 17:49 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb, geloof ik, een punt of 6, maar dat is en blijft een spek&bonen-plekje voor mij. Misschien sprokkel ik er nog wel evenveel puntjes bij in de rest van de maand.... :*)

* ralph075 vergeet ze vaak binnen 72 uur.... Vandaar dat ik nog niks had gemeld.... :D

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

Voxalizer

Quicksilver Bullets

ralph075 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:35:
* ralph075 vergeet ze vaak binnen 72 uur.... Vandaar dat ik nog niks had gemeld.... :D
Die 72 uur is ook vaak mijn issue, haha. Maar goed, ik snap de reden erachter wel.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Nou zal ik dan maar is een duit in het zakje doen? :+

3 trophies erbij!
Greatbeard & Benji - bronze
Yay - I'm a llama again! - bronze
Wooooooooooooooah - Half way there - Silver

Allen 10 second ninja x

Totaal 5 nu 8)

*drops mike & walks away*

10 second ninja DONE

Verwijderd

72 uur heb ik inderdaad met een logische reden gedaan.
Als ik dat niet doe dan zal je zien dat er 1 persoon is die opeens 250 punten post om 23:59 van de laatste dag.
Daar heb ik niet zoveel zin in.
En 72 uur is ook meer een globale streven, we gaan echt niet moeilijk doen als je net 2 uurtjes over die deadline zit.
We hebben allemaal ook andere verplichtingen waardoor het soms net wat anders loopt en het daardoor net niet uitkomt.

Maar bijna iedereen hier zit dagelijks op tweakers, dus 3 dagen vind ik een haalbare iets.

@Sagat
Hoe gaat het nou ondertussen met je diablo 3 platinum?.
Je had hem volgens mij ondertussen al 3x op platinum kunnen hebben ^^

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-03 22:10
Gisteravond dan eindelijk Killing Floor 2 platinum behaald:
Mr Perky 25
Platinum

41+2 = 43 punten
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 00:09:
@Sagat
Hoe gaat het nou ondertussen met je diablo 3 platinum?.
Je had hem volgens mij ondertussen al 3x op platinum kunnen hebben ^^
Gisteren voelde ik me wat moe en energie loos, dus ipv games even tv aangezet (southpark). Daarna kreeg ik toch wel weer zin om te gamen maar was het al wat later, dus korte sessie.....dan maar 10snx......die uiteindelijk dus iets langer dan geplanned gespeeld....had ik ook wel wat vooruitgang kunnen maken met d3. Verder speel ik gewoon erg weinig...d3 is niet moeilijk maar wel tijdrovend. Helemaal die 500 bounties. Ik probeer nu voornamelijk rifts te spelen om de gem of ease op 25 te krijgen, dan is het bounty tijd icm met chars levellen.....als die 2 af zijn is het grote werk klaar en dan ga ik het 'project' eindelijk over den finish slepen ;)

Weinig tijd/engergie, en makkelijk afgeleid door andere games.......geen goede combinatie voor hunten, vandaar dat ik eternal spek en bonen warrior ben vrees ik.

10 second ninja DONE

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:04:
[...]
Weinig tijd/engergie, en makkelijk afgeleid door andere games.......geen goede combinatie voor hunten, vandaar dat ik eternal spek en bonen warrior ben vrees ik.
* ralph075 shakes hands :Y

Verwijderd

Ik ben zelf met Saint's row Gat out off hell bezig.

Maar ik vrees dat het geen platinum gaat worden, ik ben nou al werkelijk ruim een uur bezig met het volgende.
YouTube: Saints Row Gat Out Of Hell - Let's Bounce (5 vehicles in a row i...

Een segment van 10 seconden wat ik ondertussen al 100 keer heb gedaan.
Een segment wat ervoor gaat zorgen dat er straks een controller door Gouda vliegt...

• Mrsrd13
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:53:
Ik ben zelf met Saint's row Gat out off hell bezig.

Maar ik vrees dat het geen platinum gaat worden, ik ben nou al werkelijk ruim een uur bezig met het volgende.
YouTube: Saints Row Gat Out Of Hell - Let's Bounce (5 vehicles in a row i...

Een segment van 10 seconden wat ik ondertussen al 100 keer heb gedaan.
Een segment wat ervoor gaat zorgen dat er straks een controller door Gouda vliegt...
Hahaha, krijg flashbacks als ik dit lees. Er is één Torment Fraud die, waar deze het prettigst te doen is. Dat is één naast de snelweg.

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Hahaha, krijg flashbacks als ik dit lees. Er is één Torment Fraud die, waar deze het prettigst te doen is. Dat is één naast de snelweg.
Irritante is dat je er zelf maar 25% invloed op heb.

Random auto's, random route's, random hoe en waar je heen bounced.
En dan heb je een keer een groep van 5a6 auto's staan en dan komt er weer zo'n %$# Vuilniswagen die alles opblaast..
Bloeddruk Jan, let op je Bloeddruk :(

• Mrsrd13
Ik had het idee dat, wanneer je op de snelweg bounced, er altijd auto's spawnen als je naar beneden valt. kwestie van reactievermogen denk ik. Zo lang je maar rustig blijft. Gamen bestaat niet om je bloedruk op te krikken.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-04 13:22
Haha, erg herkenbaar als je iets uren bezig bent om iets na te bootsen uit een filmpje van een halve minuut. Soms helpt het om het gewoon even te negeren en eerst wat andere trophies te doen. In ieder geval veel sterkte gewenst, @Verwijderd! :p

Ik ga ondertussen nog maar verder met Killing Floor 2, want daar ben ik helemaal niet zo snel in als jullie. Heb ondertussen wel alle collectibles gevonden en level 15 bereikt, dus het schiet toch een beetje op...

Verwijderd

Tweakmans schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:32:
Haha, erg herkenbaar als je iets uren bezig bent om iets na te bootsen uit een filmpje van een halve minuut. Soms helpt het om het gewoon even te negeren en eerst wat andere trophies te doen. In ieder geval veel sterkte gewenst, @Verwijderd! :p

Ik ga ondertussen nog maar verder met Killing Floor 2, want daar ben ik helemaal niet zo snel in als jullie. Heb ondertussen wel alle collectibles gevonden en level 15 bereikt, dus het schiet toch een beetje op...
Heb hem ondertussen.
Was anderhalf uur door frustratie heen bijten, maar uiteindelijk loont het.
En het komt altijd op het moment dat je zeg..... Dit is de laatste keer en dan ben ik klaar met de *%$ spel :P

Mocht je hulp nodig hebben met de hoogste moeilijkheid dan moet je maar eventjes een berichtje sturen.
Dan gooien we wel eventjes Share Play aan en dan laat ik je de Cheese move zien ;) .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2017 13:39 ]

Verwijderd

Update van mijn bijdrage aan de challenge.
Heb Saint's row Gat out of Hell op platinum en 100% behaald dus er komen weer puntjes bij.
Het gaat om 46 trophies, maar voor 10 ben ik te laat dus het gaat om 36 punten.
https://psnprofiles.com/t...gat-out-of-hell/Justt_Jan

Ik had 144 punten + bovenstaande 36 maakt dat een mooie 180 Puntjes.

• Tweakmans
@Verwijderd Netjes! Hoog tempo weer, ik kan je niet bijhouden. :)

Update van mijn kant:

1 trophy uit Limbo (DING!)
3 trophies uit Rise of the Tomb Raider (The Road Less Travelled, Fearless, Craftswoman)
14 trophies uit Killing Floor 2 (Mr Perky 10, Darkness Dolls, Davy Crockett, Outpost Offerings, Team Player 10, Paris Plunder, Die Volter, Hans Off the Merchandise, Point Paper, Can't Be Contained, Mr Perky 15, Infernal Relics, Perilous Prison, You've Got Red on You)

Nieuwe eindstand: 1+3+14+111 = 129 punten

Verwijderd

Laat ik er nog maar een update bij gooien dan.
Alle 22 trophies van The Order 1886 (Wat ik overigens een top spel vind)
https://psnprofiles.com/t...-the-order-1886/Justt_Jan

Ik had 180 punten + bovenstaande 22 punten dat maakt een mooie 202 puntjes
En ik naar 6 trophies!
Fighting On The Internet - bronze
sf5

(wat ik overigens technisch een slecht spel vind, die laad tijden! :N al hoewel dat wel verbeterd is middels patches, en ik speel op een pro waarbij is dan ook boost mode aanzet ) Maar n00bs meppen is dan toch wel weer leuk (en dat terwijl ik zelf een uber n00b ben!)
Zit overigens al op (bijna) 25% van de trophies daar terwijl ik het voor mijn gevoel echt 3x gespeeld heb ofzo......maar eigenlijk puur gestart om fight money (fm) binnen te halen, waar je dan uiteindelijk weer chars mee kan kopen. Ik heb nu 2 chars kunnen 'kopen' op die manier, maar er zijn er nog 8 te gaan geloof ik....(char kost 100k fm, net iets van 6k verdiend via bonus missies die dan weer wekelijks vernieuwd worden, dus ook daar kan ik me nog wel mee vermaken, maar mogelijk kan je ook fm verdienen door daadwerkelijk online te spelen ;) ) )

10 second ninja DONE

• timmie271
weer 5 chievo's verder in halo mcc :) 36 te gaan :D

What Power Outage?
Memento Mori
No Easy Way Out
Didact's Hand
Catherine

52+5=57 punten

en nog eentje gehaald in halo mcc :)

Scattered

57+1=58 punten

Nog maar 4 episodes te gaan en dan eindelijk klaar met spartan ops solo legendary..... Wat een rotklus is dat zeg...

[ Voor 45% gewijzigd door timmie271 op 18-06-2017 17:01 ]

Verwijderd

Aghja,
Als ik toch lekker bezig ben laat ik er dan nog maar een update tegenaan gooien.

Alle 31 trophies van Telltale The walking dead Season 3.
https://psnprofiles.com/t...-a-new-frontier/Justt_Jan

Ik had 202 punten + bovenstaande 31 punten maakt een mooie 233 Puntjes

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2017 23:12 ]

• Tweakmans
@Verwijderd Damn, als je zo doorgaat haal ik nog niet eens de helft van jouw score. :P

Mijn weekend was wat soberder, haha:

1 trophy uit The Unfinished Swan (Minimalist)
2 trophies uit Rise of the Tomb Raider (The Price of Truth en Ultimate Survivor)
3 trophies uit Killing Floor 2 (Hard, Team Player 25 en VS Zed Win)

Nieuwe eindstand: 1+2+3+129 = 135 punten.

Verwijderd

Bij nader inzien voldoen mijn Modnation Trophies niet aan de voorwaarden (72 uur). Daarom alleen de Trophies van DIRT 4. Met diegene die ik dit weekend heb behaald, staat de teller inmiddels op 22.

• wheeler
Zes nieuwe trophies erbij, weer voor Tales from the Borderlands. Totaal 12 (schiet lekker op :P)

• Mrsrd13
Dit weekend alleen de eerste drie afleveringen van Life is Strange gespeeld en alle optionele trophies van deze afleveringen gehaald. Dit zijn 36 trophies. Verrassend leuke game trouwens. Aanrader voor mensen die graag heel rustig een verhaal willen volgen.
(Ik kan mijn psn profile niet linken, want ik zit op mijn werk. Dit doe ik vanavond)

36 punten + 43 punten = 79 punten.

• dvd-linden
Afgelopen weekend ook snel even twee trophies gehaald; kan ik toch nog meedoen voor het spek en bonen klassement:

- Driveclub - Unite In Speed Beginner (PS4)
- Driveclub - Unite In Speed Rising Star (PS4)

Levert me toch wel twee hele punten op :D.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 12:45
Ik rijg de trophies aan elkaar bij Dirt 4, zijn best makkelijk tot nu toe. Dirt 2 ook de enige game waar ik platinum heb gehaald. Best makkelijke games om trophies te halen.

• wheeler
Batiatus schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:24:
Ik rijg de trophies aan elkaar bij Dirt 4, zijn best makkelijk tot nu toe. Dirt 2 ook de enige game waar ik platinum heb gehaald. Best makkelijke games om trophies te halen.
Dan moet ik Dirt 4 ook maar snel aanschaffen ;) Ik ben nu nog met Dirt Rally bezig en hoop dat nog een aantal trophies te scoren, platinum zal het nooit worden. Ik zie dat de lijst qua trophies grotendeels overeenkomt met Rally, dus er zitten wel paar uitdagingen tussen.

Verwijderd

wheeler schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Dan moet ik Dirt 4 ook maar snel aanschaffen ;) Ik ben nu nog met Dirt Rally bezig en hoop dat nog een aantal trophies te scoren, platinum zal het nooit worden. Ik zie dat de lijst qua trophies grotendeels overeenkomt met Rally, dus er zitten wel paar uitdagingen tussen.
De lastige Trophies zijn vooral de online Trophies. De rest is over het algemeen goed te doen. Van sommigen is alleen nog niet geheel duidelijk hoe je ze precies kunt vrijspelen zoals Flavour of the Week en Delta Daily (er is nog niet een dergelijk event georganiseerd).

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 12:45
wheeler schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Rally is wel een stuk moeilijker. Die heb ik een tijdje gespeeld, maar werd zelden eerste. Rally is veel meer simulation t.o.v. de meer arcade versie van Dirt 2 en 3. Dirt 4 heeft beide mogelijkheden, zowel simulatie als de arcade stijl. Nu op 'pro' rijdt ik alle AI 30-60 seconden verloren. Maar ik vind arcade als meer casual gamer veel leuker.

• Mrsrd13
En gisteravond de laatste twee afleveringen van Life is Strange uitgespeeld met de optionele trophies erbij. Dat zijn weer 25 trophies.

79 punten + 25 = 104 punten

Verwijderd

Omdat het gisteren maandag was, moest ik natuurlijk de Trophy Mondays be like in DIRT 4 wel even vrijspelen.

En passant ook nog de Double Yolker meegepakt, waardoor mijn totaal nu op 24 komt.

Verwijderd

Bij zorgt het warme weer eventjes voor een mindere zin in trophy hunten.
Niet zozeer omdat ik van het weer wil genieten(want ik haat dit weer).

Maar meer omdat mijn media kamer op zolder staat en daar het op dit soort dagen gewoon ruim 40 graden is en dan komt daar alle apparatuur nog bij.

Dit soort dagen is voor mij gewoon lekker in een badje liggen met een tablet op netflix :+
offtopic:
Hou ook niet van warm weer, zon in je scherm haha.
Heb je nog een goede tip voor een (neem ik aan) waterdicht tablet. Ik heb nu zo'n ouderwetse, waar je zelf de pagina's moet omslaan en die iedere keer upgrades nodig heeft voor nieuwe content.....oftewel boeken/magazines :+

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:18:
offtopic:
Hou ook niet van warm weer, zon in je scherm haha.
Heb je nog een goede tip voor een (neem ik aan) waterdicht tablet. Ik heb nu zo'n ouderwetse, waar je zelf de pagina's moet omslaan en die iedere keer upgrades nodig heeft voor nieuwe content.....oftewel boeken/magazines :+
Heb een supertip voor een waterdichte tablet.
Niet in water laten vallen :+
Jouw definitie van waterdicht is blijkbaar anders dan de mijne :P

Ik hou het maar bij ouderwets papier. (wat eerlijk is eerlijk ook niet heel goed met water overweg kan :D )

10 second ninja DONE

• timmie271
Paar games in de aanbieding aangeschaft dankzij de prijs van vorige maand :)
Kan als ik wil daarmee in 15 uur tijd plek 1 overnemen :9

Echter vermaak ik me prima met halo mcc om die laatste paar chapters weg te spelen :) wat ben ik blij als dat spel ooit op 100% komt te staan :D

gister nog even wat d3 gespeeld. Een Grift op 23 gepoogd, maar was vrij kansloos :( vind het ook irritant dat ik iedere keer eerst een standaard rift moet doen om een key te krijgen voor een Grift........om die gem te maxen dus nog 25-18 = 7x x2 rifts doen, waarbij de grifts dus allemaal moeten lukken EN ik moet hopen dat mijn slagings percentage niet te laag wordt, want op level 23 is het geloof ik al nog maar 50% oid.....

Misschien/waarschijnlijk eerst nog maar meer levellen via bounties en hopen op betere gear? Of toch inderdaad maar spelen om de kunai cube vrij te spelen, en kijken of het dan beter gaat.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:56:
gister nog even wat d3 gespeeld. Een Grift op 23 gepoogd, maar was vrij kansloos :( vind het ook irritant dat ik iedere keer eerst een standaard rift moet doen om een key te krijgen voor een Grift........om die gem te maxen dus nog 25-18 = 7x x2 rifts doen, waarbij de grifts dus allemaal moeten lukken EN ik moet hopen dat mijn slagings percentage niet te laag wordt, want op level 23 is het geloof ik al nog maar 50% oid.....

Misschien/waarschijnlijk eerst nog maar meer levellen via bounties en hopen op betere gear? Of toch inderdaad maar spelen om de kunai cube vrij te spelen, en kijken of het dan beter gaat.
Ik heb gewoon al mijn karakters naar level 70 gebracht d.m.v Bounties op Master/Torment te doen.
Dat i.c.m zo'n Jewel wat je 30% XP geeft dan vlieg je er letterlijk doorheen.
1 Avondje per karakter was het voor mij.

Natuurlijk gaat het sneller met zo'n Gem op max, MAAR de tijd dat jij uiteindelijk bezig ben geweest met die Jewel op max te krijgen had je ondertussen al dat spel op platinum kunnen hebben ;).
Ik ga zelf binnenkort ook de PS4 versie op platinum zetten(PS3 al op 100%), en dat doe ik gewoon met bounties :)
Het probleem wat ik nu heb met die gem, is dat de vijanden ook mee levellen, hierdoor ben je zelfs met 'popcorn' enemies al best lang bezig, laat staan met elites of bosses. Maar mijn barbie is geloof ik al in de 50, dus met hier en daar wapen kopen of craften zou het te doen moeten kunnen, dus wat dat betreft s heb je wel gelijk.

Echter ik ben dan weer zo eigenwijs dat ik nu ik die gem al op 18 heb, ik dan ook die laatste levels wil.
Naast eigenwijsheid is dit iets wat ook bij het spel hoort, ik wil spel ook zoveel mogelijk maximaal spelen dus.

Ik twijfel alleen of ik daarbij die ultimate build aanblijf houden (maar daar heb ik dan weer niet het geadviseerde equipment spul bij) of dat ik lekker aanpas naar skills die ik zelf leuk vind en daarbij dan bijbehorende gear ga zoeken, dat klinkt eigenlijk een stuk leuker. Ik dacht dat ik met paragorn 90+ daar ook lekker bezig was, maar las op de got diablo site dat de got clan een minimum van paragorn 600 voorschrijft......... :o

En daarnaast is er dus nog die kanai cube. Als ik nu met mijn relatief simpele gear, niet zelf gekozen skills die ik mogelijk niet optimaal speel en zonder die cube bonussen als grift 22 kan halen....dan moet het toch mogelijk zijn om ook die laatste rifts te halen. Al hoewel ik voor level 25 gem upgrade 100% kans dan een level 35 grift moet halen......

En wow, vind je het niet zonde om zo vlak na d3 op ps3 dan nu d3 op ps4 te doen? Of is juist dat alles vers is handig voor het pure trophy hunten? Ik vind een fantastisch spel maar ben er inmiddels wel behoorlijk klaar mee, en denk eerlijkheidshalve dat ik zonder dit topic (en een maat van me die behoorlijk hunter is op xbox) allang gestopt zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 21-06-2017 12:51 ]

10 second ninja DONE

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:49:
Echter ik ben dan weer zo eigenwijs dat ik nu ik die gem al op 18 heb, ik dan ook die laatste levels wil.
Naast eigenwijsheid is dit iets wat ook bij het spel hoort, ik wil spel ook zoveel mogelijk maximaal spelen dus.
3 Greater Rifts en klaar dan toch? Ik weet niet wat het niveau van je character is maar dat zou in een half uurtje moeten kunnen. Tenzij je echt nog geen gear hebt op je level 70, dan kan het idd best pittig zijn. Zo uit mijn hoofd zit GR25 op Torment 6, dat is in het begin idd vrij lastig.

Ik wil er anders ook best een paar met je meedoen hoor tot je de gem op 25 hebt, elke reden om D3 weer eens op te starten is welkom. Je kunt wel solo bezig blijven maar je bent nu wel heel erg lang bezig, haha. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Dank voor het aanbod. Nog een van mijn 'eigenwijsheden' misschien wel eigenaardigheden ;) maar ik wil het zelf doen. Je hebt idd gelijk dat je per grift meerdere upgrade kansen hebt. dus in thoerie zou het in 6 riftjes kunnen. (3x voor de key 3x de grifts).

Voor wat betreft gear, Weet eigenlijk niet of je ala de pc makkelijk je char kan laten zien? Het is volgens mij redelijk, maar ik heb me nooit verdiept in het specifiek farmen op exacte gear, heb ook geen set compleet ofzo (wel 2 items uit dezelfde set). Ik zou mogelijk nog wat items kunnen rerollen zodat het beter past bij mijn char.

En ja dat ik lang bezig ben is helaas bekend en verwacht. Paar keer mijn game avond overgeslagen en paar keer andere games gedaan. Ik speel uiteraard ook buiten die 'vaste' avond, echter dan weet ik nooit of het kort of lang is, en dan wil ik liever niet iets als d3 spelen.

Las trouwens ook dat de 'rise of the necromancer' uitbreiding ook niet heel ver weg meer is! Dus die reden om d3 opnieuw op te starten krijg je toch wel :)

10 second ninja DONE

Verwijderd

Zelf gisteren weer begonnen aan Black Ops 3.(al zo'n 2 jaar mee bezig ondertussen :+ )
Maar man o man....
Er zijn weinig dingen in het leven die mij zo kunnen frustreren dan de BO3 MP, god wat haat ik die troep.

Dit gaat 1 van de weinige spellen worden voor mij waar ik de platinum niet ga halen omdat ik het spel simpelweg gewoon haat...
Zou het heel graag willen omdat deze nu op 39% staan en het mij overall % naar beneden trekt, maar helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2017 15:31 ]

Ja ik ben zelf helemaal niet dol op mp achievements/tropies! Hoewel ik sf4 bij lange na niet compleet heb (op xbox360) ben ik er wel trots op dat ik de 10x achterelkaar winnen, aka de tenpeat dus wel heb kunnen halen, zonder vals spelen.....nou ja als ik een makkelijke tegenstander had dan uiteraard hopen dat hij nogmaals wilde vechten natuurlijk, maar geen mensen kicken of alleen tegen vrienden spelen en zorgen dat die je laten winnen ofzo :)

10 second ninja DONE

• timmie271
En weer 2 achievements verder in halo mcc :)

Invasion
Expendable

dat maakt 58+2= 60 punten en nog maar 10 7 van de 50 chapters op het moment van typen :D

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:25:
Voor wat betreft gear, Weet eigenlijk niet of je ala de pc makkelijk je char kan laten zien? Het is volgens mij redelijk, maar ik heb me nooit verdiept in het specifiek farmen op exacte gear, heb ook geen set compleet ofzo (wel 2 items uit dezelfde set). Ik zou mogelijk nog wat items kunnen rerollen zodat het beter past bij mijn char.
Het is vooral een kwestie van volledige sets combineren met wapens en off-set items die erbij passen. Dan de juiste spells die bij die set horen en je zult lachen dat je ooit moeite had met Torment 6. :) Toen ik D3 nog veel speelde zat ik zelf met mijn Demon Hunter vast zo rond de GR80, op dat punt is het gear perfectioneren wel een beetje over en is het meer een kwestie van vissen naar perfecte rifts omdat je anders geen tijd genoeg hebt om hem in die 15 minuten te clearen. Persoonlijk was ik er toen wel een beetje klaar mee. Ook wel een beetje omdat met anderen samen spelen in die hoge GRs alleen leuk is als ze rond hetzelfde niveau zitten, en dat is op de PS4 lastig als je niet het risico wil lopen dat je met allerlei cheaters gegrouped wordt.
Soms kriebelt het nog wel een beetje maar als ik bedenk hoeveel tijd het kost om echt wat te bereiken in die game start ik liever even wat anders op. Games als Diablo vragen volledige toewijding naar mijn mening, wanneer ik het casual af en toe speel erger ik me teveel aan langzame progress.

Geweldige game, dat zeker, maar misschien heb ik hem de afgelopen jaren wel gewoon teveel gespeeld. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 21-06-2017 22:06 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Salt & Sanctuary = 18 trophies
Nioh = 3 trophies
The Walking Dead: A New Frontier = 31 trophies

Oude totaalscore = 52

Nieuwe punten:
Nex Machina = 7
https://psnprofiles.com/trophies/6254-nex-machina/erno1978

Nieuwe totaal = 59

[ Voor 40% gewijzigd door spaceboy op 21-06-2017 23:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Tweakmans
Update:

1 trophy uit Killing Floor 2 (VS Human Win) [tien keer lastiger dan met de Zeds winnen, pff]
3 trophies uit Typoman: Revised (Letter Juggle, Typoman en Platinum)

Nieuwe eindstand: 1+3+135 = 139 punten.

• Mrsrd13
Na Life is Strange platinum gehaald te hebben Black Ops 3 weer opgestart met @Verwijderd.
Op dit moment 3 trophies gehaald:
Crackshot
Friends and Foes
Unlocked Potential

104 punten + 3 punten = 107 punten

Hopen dat @Verwijderd het niet laat afweten door teveel multiplayer te spelen :+

Verwijderd

Inmiddels 26 Trophies met DiRT 4 binnengehaald, waarbij ik na vanmiddag (dan unlockt de Delta Daily na het aanmelden) nog slechts 2 online trofeeën te vergaren heb. Helaas is Flavor of the Week waarschijnlijk pas na een patch vrij te spelen. Tot die tijd de Career Mode maar grijs spelen en online events, want dat levert veel pegels op.

En ik kon het niet laten, maar ik ben tevens begonnen met Nex Machina. Wat een ontzettend toffe game! Inmiddels 10 Trophies binnengehaald. De meest noemenswaardige is Look Mom, waarbij je een level moet doorspelen zonder je primaire en secundaire wapens te gebruiken. Als je denkt, maar dat kan toch helemaal niet? Dan denk je te diep na. ;)

Anyway, 36 Trophies is mijn nieuwe totaal.

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:57:
Na Life is Strange platinum gehaald te hebben Black Ops 3 weer opgestart met @Verwijderd.
Op dit moment 3 trophies gehaald:
Crackshot
Friends and Foes
Unlocked Potential

104 punten + 3 punten = 107 punten

Hopen dat @Verwijderd het niet laat afweten door teveel multiplayer te spelen :+
Uiteindelijk gaan we de SP echt wel allemaal doen :+
Maar ik heb 1 grote regel kwa gamen, Niet spelen als je geen plezier erin heb.

En op dit moment heb ik alleen al als ik Black ops 3 op mijn dashboard zie staan het gevoel van... Pffffff zo geen zin in
Gamen moet voor mij wel leuk blijven, en als ik dingen ga spelen waar ik geen zin in heb dan heb ik straks weer 2 maanden mijn ps4 uit staan omdat ik er klaar mee ben :+
En aangezien mijn backlog van 60+ games ondertussen, heb ik daar niet zoveel trek in

Maar zoals ik al zei, die coop shit gaat we zeker wel doen.... Alleen waarschijnlijk niet de komende dagen.
(maybe kan je alvast een beginnetje maken met al die wapen kills te grinden :) )

• Tweakmans
@Verwijderd en @Mrsrd13 Black Ops 3 heb ik helaas niet, anders kon ik misschien helpen.

Spelen jullie toevallig soms ook de multiplayer van Uncharted 4? Die ultra rare Survival-trophies uit DLC Pack 1 (elke level drie sterren op crushing halen) zijn volgens mij ook amper te doen zonder een goed team...

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:39:
@Verwijderd en @Mrsrd13 Black Ops 3 heb ik helaas niet, anders kon ik misschien helpen.

Spelen jullie toevallig soms ook de multiplayer van Uncharted 4? Die Survival-trophies uit DLC Pack 1 (elke level drie sterren op crushing halen) is volgens mij ook amper te doen zonder een goed team...
Deze staat nog in mijn backlog, maar denk dat dat nog maanden gaat duren voor ik daar een keer aan begin :+

• Tweakmans
@Verwijderd Oh, die vervelende backlog weer, haha. Zit Rise of the Tomb Raider daar toevallig ook bij? Die heeft ook een endurace co-op-modus gekregen. :)

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:45:
@Verwijderd Oh, die vervelende backlog weer, haha. Zit Rise of the Tomb Raider daar toevallig ook bij? Die heeft ook een endurace co-op-modus gekregen. :)
Hou op,
Die backlog blijft maar groeien en groeien..
Gisteren ook weer 3 games gehaald in de nieuwe aanbieding
(First world problems)

Jup, Tomb Raider zit daar ook bij, Maar hier ga ik wel "snel" aan beginnen.
Dus die wil ik tegen die tijd wel co-op doen.
Maar dat zal wel ergens in begin Juli worden.

Eerst eventjes een paar games opschonen in mijn lijst (BO3, Assassins creed SynDLC en Unity DLC en shadow of mordor DLC)
Als ik dat doe dan zou ik eindelijk boven de 80% moeten komen, en dan start ik Tomb Raider.(en kan ik gaan werken om naar de 85% te gaan :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 11:54 ]

• Tweakmans
@Verwijderd Hehe, prima. Geef maar een seintje. Ik ga ondertussen door met levelen in Killing Floor 2. :)

• Mrsrd13
Tweakmans schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:45:
Die DLC zit ook in mijn Backlog. Dus die kan ik ook nog wel een keer oppakken.
Probeer nu per dag 1 missie in Black ops helaal uit te spelen. Dus de accolades. Behalve de accolade voor het niet doodgaan. die moet ik toch halen op Veteran, dus die komt later.

• timmie271
ROTTR is geweldig :D
Hoef zelf alleen nog alles op gold te halen en de extreme survivor dan staat ie op 100% :)

timmie271 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
ROTTR is geweldig :D
Hoef zelf alleen nog alles op gold te halen en de extreme survivor dan staat ie op 100% :)
Heb je die nog steeds niet gehaald?! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Heb je die nog steeds niet gehaald?! ;)
Iets met tijd en zin :+
Wel heel ver met halo mcc :P

Verwijderd

Vanmiddag even een paar uurtjes de tijd genomen om de Jack the Ripper DLC te doen van Assassins Creed Syn.
Wel een leuke DLC, met een paar toevoegingen ten opzichte van de originele game..

Update van mijn Punten.
Ik had 233 punten
Daar komen onderstaande trophies bij.(allen dus van Assassins creed Syn)
-Een goed bewaard geheim
-Bruut
-Blijf kalm en ga door
-Maak ze blind van Angst
-Ben je al Bang
-De nieuwe terreur van Whitechapel
-Ripperkenner

233+bovenstaande 7 punten maakt een 240 punten.
Nu lekker van het weer genieten...Regen, onweer, wind.... Wat wil je nog meer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 18:47 ]

• timmie271
En weer eentje in halo mcc :)

Key

Maakt 61 punten totaal

Morgen de laatste 5 chapters doen en ik ben klaar met spartan ops :D

[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 22-06-2017 21:50 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:49:
En weer eentje in halo mcc :)

Key

Maakt 61 punten totaal

Morgen de laatste 5 chapters doen en ik ben klaar met spartan ops :D
Respect als je deze titel op 100% haalt, doen er volgens mij niet veel na :)

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:02:
[...]

Respect als je deze titel op 100% haalt, doen er volgens mij niet veel na :)
Bij trueachievements zijn het er nog geen 800 en dat is met 4000/5000/6000 gamerscore 8)7
Ik zit zelf op 5420 gs. Morgen komt daar nog 110 bij en zaterdag 30 en zondag 30 :)

Inderdaad Timmie, erg netjes!
Ik snap alleen je gamer score opmerking niet zo goed? dat zijn dan accounts die alleen maar de MCC gespeeld hebben ofzo?

TLDR voor mij: geen extra trophies, het zat niet mee met d3 :(
Nog even getwijfeld om de ps3 games van deze maand te checken, maar ik viel weer in de oude ps3 valkuil. Ik had wel mijn games gedownload, maar niet geinstalleerd......dammit. En van de Abe game had ik wel de game maar niet de licentie ofzo.....wtf?
Ook nog 5 mins ofzo 10 second ninja gespeeld, maar kwam 0.17 seconden te kort om het level op 3 sterren te zetten :o (maar ik heb geregeld 0.02 en 0.03 gezien dat vind ik nog vervelender).

offtopic:
in depth
Mijn d3 progress is was gisteren dus verre van netjes :( 2-3 Grifts niet gehaald.....2 op 23 en zelfs een op 22 die de mist in ging door een paar untimed deaths. Toen maar is verder mijn mij 53 barbie, die is 2x gesloopt door Belial in zijn 3e vorm aargh. todo hier is difficulty checken, even shield gebruiken en mogelijk wat poison resist items equipen

Wel leuk was dat ik voor het eerst in lange tijd weer een beter wapen heb gevonden voor mijn WD, en ook 2 items uit een set waardoor mijn fetishes niet meer doodgaan! dat geeft toch wel wat permanente slagkracht, al hoewel ik dus ook echt aan het kijken ben wat een leuke speelstijl is voor me. Het is nogal saai omdat ik heel vaak sta te wachten op cooldowns van mijn skills.

Wel postief.....het farmen van grift keys kan idd heel snel, ik moet (ook hier) simpelweg de difficulty op normal zetten. Ook treasure goblins gaan dan zonder enig probleem neer. Die trophy is gelukkig wel weer stukkie dichterbij gekomen

Todo WD/in general, alles leren over die kunai cube, en dan lekker op een leuke manier werken naar het maxen van die !#$!#$%!#% gem. Daarmee zou het levellen van de barbie en sorc of was het nou wizard, ook niet te lang hoeven te duren. Nou ja relatief gezien dan, verwacht de komende dagen maar zeer sporadish te gaan spelen....

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 23-06-2017 08:33 ]

10 second ninja DONE

• timmie271
Sagat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:33:
Inderdaad Timmie, erg netjes!
Ik snap alleen je gamer score opmerking niet zo goed? dat zijn dan accounts die alleen maar de MCC gespeeld hebben ofzo?
De base game is 4000 punten. 1e paar title updates daarna was 1000. En de toen kwam Odst met 990 + een title update van 10. Vandaar die 3 verschillende :)

Ah juist. Het was eerst minder moeite om de game te maxen om dat er intussen meer achievements bijgekomen zijn.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ik heb ook weer enkele punten bij elkaar gesprokkeld met DiRT 4 door 3 Trophies te unlocken. Btw, de Flavour of the Week Trophy is nu ook weer te behalen (Codemasters heeft patch 1.04 uitgebracht die het issue heeft verholpen). De Platinum Trophy is dus binnen het bereik voor diegene die ook de Career Mode hebben volbracht. Ik heb zelf nog heel wat rally's te gaan. Gisteren wel de Trophy binnengehaald voor het voltooien en winnen van alle Landrush races (It's all terrain, dummy!) en de Delta event Trophy genaamd Delta Force.

De aardigste vond ik overigens de rAd-Hoc Trophy, waarbij je een race moet winnen na het uitvoeren van een noodzakelijke reparatie waarvoor je een tijdstraf ontvangt.

Totaal = 39

• timmie271
Sagat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:13:
Ah juist. Het was eerst minder moeite om de game te maxen om dat er intussen meer achievements bijgekomen zijn.
Het waren er eerst 400 en nu zijn het er 600.
Heb er zelf na vanavond hopelijk 576 :+

https://www.trueachieveme...eathtrap/dlc/Title-Update

dat maakt 66 punten :)

+8 van halo mcc :)

Exodus
Feet First
Term of Enlistment
Hazard Pay
Icarus
Smooth Operator
Knightbane
Remove the Bishops From the Board

Dat waren alles spartan ops op solo legendary..... gelukkig infinte levens :+

74 punten in totaal :)

[ Voor 37% gewijzigd door timmie271 op 24-06-2017 00:21 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nioh = 3 trophies
Nex Machina = 7 trophies
Oude totaalscore = 59

Nieuwe punten:
Victor Vran = 6 trophies

Nieuwe totaal = 65

Erg leuke game trouwens, Victor Vran.

• Tweakmans
5 trophies uit Life is Strange (Macro Eyes, Wide Angles, Close-Ups, Red Eye, Focal Pointed)
4 trophies uit Killing Floor 2 (Mr Perky 20, Quick On The Trigger, Hell on Earth, Suicidal) [met dank aan @Verwijderd voor de sluwe tip voor het haast onmogelijke moeilijkheidsniveau, nu nog levelen tot 25]

Nieuwe eindstand: 5+4+139 = 148 punten.

• timmie271
En nog een in Halo MCC

Back for More

74+1= 75 punten :)

Verwijderd

Assassins Creed Unity eindelijk op Platinum.
Nu bezig met de Dead Kings DLC.

En ik kan je eerlijk zeggen, als je eerst Assassins creed Syn. speelt en daarna terug gaat naar Unity..
Dan merk je pas hoe goed Syn is en hoe slecht Unity is..
Maar toch van 81% naar 93% gezet inclusief platinum, word geen 100% omdat ik (nu) totaal geen zin heb om weer 250 kistjes te zoeken en elke missie 100% te doen van de DLC.

Update van mijn Puntjes.
Ik had 240 punten en daar komt het onderstaande bij.

Assassins creed Unity
-Uit het verleden
-Alleskunner
-Meester Sluipmoordernaar
-Deel van het Paradijs
-Schrikbewind
-Vrijheidsstrijder

Monopoly(ook eventjes snel de laatste 2 trophies gehaald)
-Zakelijk Brein
-Dakloos

240 Punten + bovenstaande 8 maakt een 248 Puntjes totaal :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 00:40 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nioh = 3 trophies
Nex Machina = 7 trophies
Victor Vran = 6 trophies
Oude totaalscore = 65

Nieuwe punten (zondag update):
Victor Vran = 26 trophies

Nieuwe totaal = 91

Het zal deze maand niet genoeg zijn voor het podium vrees ik, maar ik heb me wel kostelijk vermaakt met Victor Vran... 8)

[ Voor 19% gewijzigd door spaceboy op 25-06-2017 18:13 ]

• dvd-linden
Ik had twee hele punten en daar komt de volgende trophy bij:

- Driveclub - Unite In Speed Contender (PS4)

Dat zorgt ervoor dat ik nu op 3 punten sta.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Op 1 na alle (base game) trophies van Watch Dogs 2 gehaald.
Alleen de One of the Gang (Complete 5 DedSec Events) trophy heb ik nog niet.
Wat een @#&* trophy is dat. Die events zijn random en het duurt véél te lang voordat je er 1 kan doen.
Kan je er eindelijk 1 doen dan speel je online met iemand samen die niet meewerkt en net voordat de missie klaar is de boel verziekt door een andere missie te starten of voor de lol alles kapot gaat schieten. |:(

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:55:
Op 1 na alle (base game) trophies van Watch Dogs 2 gehaald.
Alleen de One of the Gang (Complete 5 DedSec Events) trophy heb ik nog niet.
Wat een @#&* trophy is dat. Die events zijn random en het duurt véél te lang voordat je er 1 kan doen.
Kan je er eindelijk 1 doen dan speel je online met iemand samen die niet meewerkt en net voordat de missie klaar is de boel verziekt door een andere missie te starten of voor de lol alles kapot gaat schieten. |:(
Trophies waar je afhankelijk bent van random mensen....Drama..
Vaak begin ik daar niet eens aan omdat je je dan alleen maar gaat ergeren aan het "debiele" gedrag van randoms.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:25:

Nice. Ik word in elk geval géén laatste deze maand. ;)

Ik heb er vanavond nog even 12 puntjes bijgesprokkeld in Life is Strange. Ik zie dat ik er begin deze maand ook al 3 heb gehaald, maar die heb ik hier niet vermeld, dus die tellen niet mee helaas.

Mijn oude totaal van vanmiddag was 91 punten. Deze 12 erbij maakt samen 103 punten.

Hoeveel mensen doen er nu eigenlijk mee deze maand, Jan? Het is wel stil hier...

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:55:
[...]

Nice. Ik word in elk geval géén laatste deze maand. ;)

Ik heb er vanavond nog even 12 puntjes bijgesprokkeld in Life is Strange. Ik zie dat ik er begin deze maand ook al 3 heb gehaald, maar die heb ik hier niet vermeld, dus die tellen niet mee helaas.

Mijn oude totaal van vanmiddag was 91 punten. Deze 12 erbij maakt samen 103 punten.

Hoeveel mensen doen er nu eigenlijk mee deze maand, Jan? Het is wel stil hier...
Zomermaanden he.
Ik ben zelf binnenkort ook 2 weken weg voor Holiday dus dan zie je zelfs mij niet :+

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:02:
[...]

Zomermaanden he.
Ik ben zelf binnenkort ook 2 weken weg voor Holiday dus dan zie je zelfs mij niet :+
Ja maar jou kennende neem je óf je PS4 mee óf zorg je dat je in de 2 weken dat je wél thuis bent voor zo'n ontzettende bult trophies dat je alsnog niet in te halen bent voor de challenge... :P

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Ja maar jou kennende neem je óf je PS4 mee óf zorg je dat je in de 2 weken dat je wél thuis bent voor zo'n ontzettende bult trophies dat je alsnog niet in te halen bent voor de challenge... :P
Ik neem zelfs de PS4 niet mee ;).
Het word gewoon 2 weken lang zonder technologie, heerlijk :)

• Tweakmans
@Verwijderd Echt? Ik dacht namelijk dat je speciaal een PS4 Pro geregeld had zodat je de gewone PS4 mee kon nemen op vakantie? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tweakmans op 25-06-2017 22:31 ]

Verwijderd

Tweakmans schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:31:
@Verwijderd Echt? Ik dacht namelijk dat je speciaal een PS4 Pro geregeld had zodat je de gewone PS4 mee kon nemen op vakantie? ;)
Nee :+ .
Als ik op vakantie ga dan neem ik ook echt vakantie, telefoon blijft ook thuis :)...Maar jullie overleven het vast wel een paar weken zonder mij ;) .

Gamen is zonder meer mijn grootste hobby, maar ik kan er makkelijk zonder mee ;)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:40:
[...]

Nee :+ .
Als ik op vakantie ga dan neem ik ook echt vakantie, telefoon blijft ook thuis :)...Maar jullie overleven het vast wel een paar weken zonder mij ;) .

Gamen is zonder meer mijn grootste hobby, maar ik kan er makkelijk zonder mee ;)
Ik laat ze alle drie ook met liefde thuis. Neem de Vita wel mee, maar voor wat tussendoor point and click, deze vakantie alleen 's beginnen met Full Throttle.

Wat trophies betreft, zucht. Gisteren bezig geweest met Town of Light. Aardig "spel", zitten leuke (echte) kaarten/foto's bij het spel, maar ik mis één trophy voor een platinum (eigenlijk twee maar de ene is het probleem niet, daar heb ik nu geen zin meer in) omdat ik al iets gepakt/gedaan had en dat zelfs achteraf met chapter select me dwars zit. En ik ga het net als Goosebumps en Days of the Tentacle (beiden eind 80/90 procent) niet nog een keer overdoen. Trophies zijn leuk als ik er niet te veel moeite voor hoef te doen om het te halen, en een spel nog een keer spelen vind ik dood- en doodzonde.

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:01:
[...]

Wat trophies betreft, zucht. Gisteren bezig geweest met Town of Light. Aardig "spel", zitten leuke (echte) kaarten/foto's bij het spel, maar ik mis één trophy voor een platinum (eigenlijk twee maar de ene is het probleem niet, daar heb ik nu geen zin meer in) omdat ik al iets gepakt/gedaan had en dat zelfs achteraf met chapter select me dwars zit. En ik ga het net als Goosebumps en Days of the Tentacle (beiden eind 80/90 procent) niet nog een keer overdoen. Trophies zijn leuk als ik er niet te veel moeite voor hoef te doen om het te halen, en een spel nog een keer spelen vind ik dood- en doodzonde.
Daar heb ik helaas ook iets te vaak last van, klaar zijn met een spel terwijl rond de 80 a 90% zit.
Maar ik kom dan altijd weer op het punt dat ik na een jaar denk "zonde dat die nog niet op 100% staat", en dan toch nog helemaal opnieuw met het spel begin voor enkele trophies (Zoals Assassins Creed Unity de afgelopen dagen)
Ik heb al jaren 2 fases in het gamen.
De ene fase is... Ik ga lekker nieuwe games spelen en deze zo ver mogelijk uitspelen met hopelijk de platinum of 100%.
Maar deze fase word altijd afgewisseld door een fase dat ik eerdere games uit mijn trophy lijst weer speel om deze op te schonen.(Gelukkig worden dat er steeds minder, heb er nu nog 14, waren er begin van dit jaar nog 31)
En ik verheug mij op de dag dat ik al die titels heb afgewerkt en mij 100% kan focussen op nieuwe titels :), maar denk dat ik die 14 titels nog wel kan afwerken voor het einde van dit jaar alhoewel er wel een paar tijdrovende bij zitten(GTA 5 op de PS3, World of Tanks, FF 14, BO3, 7 days to die)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:18:
[...]

Daar heb ik helaas ook iets te vaak last van, klaar zijn met een spel terwijl rond de 80 a 90% zit.
Maar ik kom dan altijd weer op het punt dat ik na een jaar denk "zonde dat die nog niet op 100% staat", en dan toch nog helemaal opnieuw met het spel begin voor enkele trophies (Zoals Assassins Creed Unity de afgelopen dagen)
Ik heb al jaren 2 fases in het gamen.
De ene fase is... Ik ga lekker nieuwe games spelen en deze zo ver mogelijk uitspelen met hopelijk de platinum of 100%.
Maar deze fase word altijd afgewisseld door een fase dat ik eerdere games uit mijn trophy lijst weer speel om deze op te schonen.(Gelukkig worden dat er steeds minder, heb er nu nog 14, waren er begin van dit jaar nog 31)
En ik verheug mij op de dag dat ik al die titels heb afgewerkt en mij 100% kan focussen op nieuwe titels :), maar denk dat ik die 14 titels nog wel kan afwerken voor het einde van dit jaar alhoewel er wel een paar tijdrovende bij zitten(GTA 5 op de PS3, World of Tanks, FF 14, BO3, 7 days to die)
Knap :)

Ik koop te veel en speel te weinig. Dan gaat er 's een disc in (PS3/PS4 of ook 360/One/WiiU) en dan weer snel eruit om pas veel te laat weer mee te beginnen. Ik noem maar wat maar een Thief, Whats_Dogs 2, MGS5, JC3 zijn spellen die ik wel een paar uur gespeeld heb maar bij lange na nog niet klaar mee ben. En klaar is bij mij verhaallijn klaar + nog wat eenvoudig te halen (en leuke) trophies, dan beschouw ik een spel als voltooid. Als je jong bent (14+) heb je geen geld en weinig spellen, 30+ en je hebt werk, kinderen, hypotheek, geld en veel spellen maar weer te weinig tijd. Dodelijke combinatie O-)

Verwijderd

dvd-linden schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:25:

Je doet het iig beter dan ondergetekende. Heb wel het een en ander gehaald maar ik ben momenteel zo achievement moe dat ik niet eens meer weet welke. :)

Stond in april op 120 gestarte One spellen met 79 completions. Nu op iets van 150 met 81 completions. En daar zit een telltale game bij. Ik maak niks meer af momenteel. Komt vast wel weer als Fifa echt op is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 23:32 ]

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:24:
[...]

Knap :)

Ik koop te veel en speel te weinig. Dan gaat er 's een disc in (PS3/PS4 of ook 360/One/WiiU) en dan weer snel eruit om pas veel te laat weer mee te beginnen. Ik noem maar wat maar een Thief, Whats_Dogs 2, MGS5, JC3 zijn spellen die ik wel een paar uur gespeeld heb maar bij lange na nog niet klaar mee ben. En klaar is bij mij verhaallijn klaar + nog wat eenvoudig te halen (en leuke) trophies, dan beschouw ik een spel als voltooid. Als je jong bent (14+) heb je geen geld en weinig spellen, 30+ en je hebt werk, kinderen, hypotheek, geld en veel spellen maar weer te weinig tijd. Dodelijke combinatie O-)
True,
Njaah, ik ben ook gewoon (te) competitief..
Als ik bijvoorbeeld een @Lasmibalsingh zie staan met een Completion van 90%(zonder hidden trophies _/-\o_)dan zegt een klein stemmetje in mijn hoofd "dat moet jij vast wel beter kunnen Jan :+)
Gaat me nog lang niet lukken, maar het is een mooie doelstelling waar ik nog wel een tijdje mee bezig kan zijn :).
Zo heb ik mijn doelstelling van dit jaar(80%)al bijna gehaald en kan ik hem verzetten naar 85%..
Zo blijf ik lekker bezig :)

Soms verlang ik wel terug naar de PS2 tijd zonder trophies en dergelijke.
Je was klaar met een game zodra je klaar was :+
@trophy verslaving

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2017 23:37 ]

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:31
Haha dat is precies de reden dat ik gestopt ben met trophy hunting voor elk onnozel spel.

Tegenwoordig speel ik alleen maar spellen die mij ook echt leuk lijken en daarbij ga ik dan wel voor alle trofeeën.

Maar ik begin echt niet meer aan de shitload aan indie ps-plus of andere B-spellen voor de trofeeën terwijl ze meestal oersaai zijn om te spelen, geen degelijk verhaal hebben en er ook grafisch gezien niet uit zien.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Mrsrd13
Niet zoveel gespeeld dit weekend. Toch twee trophies gehaald:
Project Cars:
A Day In The Life
My Little Friend

107 punten + 2 punten = 109 punten

• timmie271
had laatst 75 punten nu de volgende erbij:

Chief, Smash! (Halo 4)
Demon (Halo 3)
https://www.trueachieveme...sary-Edition/achievements is 12 stuks
Head over Heels (FM5)
Iron (Halo 3)
Adventuring Time (Minecraft iOS)
Jack-pot (Cod Ghosts)
Kraken Lackin' (Halo 5)
Le Mans Gold (FM5)
Forza Triple Crown (FM5)
Money Well Spent (FM5)
Safety Not Guaranteed (Halo mcc)
Now you see me... (WoT)
The Haggler (Minecraft iOS)
Feeling Ill (Minecraft iOS)
Overkill (Minecraft iOS)
Zombie Doctor (Minecraft iOS)
Piece of cake (CoD Ghosts)
Child of the 90s (Rare Replay)
Quartermaster (Rare Replay)
Ranger (Halo 3)
Mind the Gap (Halo mcc)

75+33=108 punten totaal :)

• dvd-linden
timmie271 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:59:
had laatst 75 punten nu de volgende erbij:

Chief, Smash! (Halo 4)
Demon (Halo 3)
https://www.trueachieveme...sary-Edition/achievements is 12 stuks
Head over Heels (FM5)
Iron (Halo 3)
Adventuring Time (Minecraft iOS)
Jack-pot (Cod Ghosts)
Kraken Lackin' (Halo 5)
Le Mans Gold (FM5)
Forza Triple Crown (FM5)
Money Well Spent (FM5)
Safety Not Guaranteed (Halo mcc)
Now you see me... (WoT)
The Haggler (Minecraft iOS)
Feeling Ill (Minecraft iOS)
Overkill (Minecraft iOS)
Zombie Doctor (Minecraft iOS)
Piece of cake (CoD Ghosts)
Child of the 90s (Rare Replay)
Quartermaster (Rare Replay)
Ranger (Halo 3)
Mind the Gap (Halo mcc)

75+33=98 punten totaal :)
Zullen we daar maar 108 punten van maken? :9

Verwijderd

dvd-linden schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:59:
[...]

Ssst :+

• timmie271
dvd-linden schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:59:
[...]

Vakantie he dan krijg je dat :+
Ik kan je nog wel inhalen als je dat wilt }) })
Wel even melden dan vanavond :+

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:59:
[...]

Vakantie he dan krijg je dat :+

[...]

Ik kan je nog wel inhalen als je dat wilt }) })
Wel even melden dan vanavond :+
Haha,
Waar jij blij van word ;), alleen ik verwacht zo dat als jij mij vanavond nog kan inhalen dat dat niet echt met games is die je speelt voor je plezier :P .
Maar alleen maar games 100% voor de achievements :+ , daar doe ik niet aan ;) .

Anders was ik nu niet begonnen aan Gran Turismo 5 :X (dag paar 100 uur)
Pagina: 1 ... 76 ... 119 Laatste