Inderdaad Timmie, erg netjes!
Ik snap alleen je gamer score opmerking niet zo goed? dat zijn dan accounts die alleen maar de MCC gespeeld hebben ofzo?
TLDR voor mij: geen extra trophies, het zat niet mee met d3

Nog even getwijfeld om de ps3 games van deze maand te checken, maar ik viel weer in de oude ps3 valkuil. Ik had wel mijn games gedownload, maar niet geinstalleerd......dammit. En van de Abe game had ik wel de game maar niet de licentie ofzo.....wtf?
Ook nog 5 mins ofzo 10 second ninja gespeeld, maar kwam 0.17 seconden te kort om het level op 3 sterren te zetten

(maar ik heb geregeld 0.02 en 0.03 gezien dat vind ik nog vervelender).
offtopic:
in depth
Mijn d3 progress is was gisteren dus verre van netjes

2-3 Grifts niet gehaald.....2 op 23 en zelfs een op 22 die de mist in ging door een paar untimed deaths. Toen maar is verder mijn mij 53 barbie, die is 2x gesloopt door Belial in zijn 3e vorm aargh. todo hier is difficulty checken, even shield gebruiken en mogelijk wat poison resist items equipen
Wel leuk was dat ik voor het eerst in lange tijd weer een beter wapen heb gevonden voor mijn WD, en ook 2 items uit een set waardoor mijn fetishes niet meer doodgaan! dat geeft toch wel wat permanente slagkracht, al hoewel ik dus ook echt aan het kijken ben wat een leuke speelstijl is voor me. Het is nogal saai omdat ik heel vaak sta te wachten op cooldowns van mijn skills.
Wel postief.....het farmen van grift keys kan idd heel snel, ik moet (ook hier) simpelweg de difficulty op normal zetten. Ook treasure goblins gaan dan zonder enig probleem neer. Die trophy is gelukkig wel weer stukkie dichterbij gekomen
Todo WD/in general, alles leren over die kunai cube, en dan lekker op een leuke manier werken naar het maxen van die !#$!#$%!#% gem. Daarmee zou het levellen van de barbie en sorc of was het nou wizard, ook niet te lang hoeven te duren. Nou ja relatief gezien dan, verwacht de komende dagen maar zeer sporadish te gaan spelen....
[
Voor 3% gewijzigd door
Sagat op 23-06-2017 08:33
]