Verwijderd

MisterMichel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:52:
En voor de februari challenge ook eindelijk mijn eerste puntjes binnen.

Knack Master - Goud - 6,69%
Ultimate Knack - Platinum - 6,46%

Dat is nu platinum nr. 17 :) Weer een leuke al zeg ik 't zelf. Heb me ook erg goed met Knack vermaakt, maar na 4 playthroughs (over een langere periode) ben ik er wel klaar mee. Kans is wel groot dat ik Knack 2 voor een leuk prijsje mee ga pikken als 't eenmaal zover is.
Oh Knack 2, daar kijk ik naar uit. Was een erg leuke game om te doen samen met mijn vrouw. Hopelijk gaat de coop functie minstens zo werken als in deel 1.

Zelf heb ik Uncharted 4 op platinum gezet, zag nogal op tegen die speedrun vind dat eigenlijk schande voor een game zo goed. Blijkbaar vind ND een speedrun wel prima. Nu die DLC trophies (Survival) proberen te scoren, lastiger dan ik van te voren dacht. Ik zie wel hoe ver ik daarmee kom.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2017 12:05 ]

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:30
Wat ik op zich jammer vind met trophies en eerlijke is dat je ze niet kan verwijderen. Alleen 0%. Naar mijn mening zou ik dat best wel een feature willen zien als psn plus. Hoe kijken jullie ernaar?

Verwijderd

M0otje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:16:
Wat ik op zich jammer vind met trophies en eerlijke is dat je ze niet kan verwijderen. Alleen 0%. Naar mijn mening zou ik dat best wel een feature willen zien als psn plus. Hoe kijken jullie ernaar?
Daar is op dit topic al vaak genoeg een "discussie" over geweest..
Ik zou het "vals spelen" vinden als je ze kan verwijderen.
Dan telkens als je een game te moeilijk vind kan je het verwijderen en zo bepaalde stats hoog houden..
De dag dat die feature word geïntroduceerd, is ook de dag dat ik stop met trophies collecten.(en vele met mij).
Of er moet dat een feature komen dat als je games verwijderd dat bepaalde stats(% completion rate) worden disabled, dan zou ik het ok vinden

Ik vind het goed genoeg dat je trophies kan hiden op psn profiles, maar dat je dat wel ziet op je profile.

Ik vind als trophy hunter/collector moet je ook de games spelen waar je geen zin in heb of moeilijk vind.
Dat hoort er bij.

Maar dat is mijn mening, en weer dat er hier ook mensen zijn met andere meningen en die respecteer ik ook :)

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Daar is op dit topic al vaak genoeg een "discussie" over geweest..
Ik zou het "vals spelen" vinden als je ze kan verwijderen.
Dan telkens als je een game te moeilijk vind kan je het verwijderen en zo bepaalde stats hoog houden..
De dag dat die feature word geïntroduceerd, is ook de dag dat ik stop met trophies collecten.(en vele met mij).
Of er moet dat een feature komen dat als je games verwijderd dat bepaalde stats(% completion rate) worden disabled, dan zou ik het ok vinden

Ik vind het goed genoeg dat je trophies kan hiden op psn profiles, maar dat je dat wel ziet op je profile.

Ik vind als trophy hunter/collector moet je ook de games spelen waar je geen zin in heb of moeilijk vind.
Dat hoort er bij.

Maar dat is mijn mening, en weer dat er hier ook mensen zijn met andere meningen en die respecteer ik ook :)
Uiteraard, vind ik ook dat als je een game verwijdert, de trophies die je hebt behaald dus ook de trophy level van je profiel omlaag moet gaan. Denk op zich dat het makkelijk te doen is voor Sony. Bepaalde games zijn bv onmogelijk te behalen, door geen Mp etc. Ik persoonlijk zou alleen games waarin Mp trophies moeten behaald worden verwijderen. Of waarbij de Mp trophies niet behaald hoeven te worden voor een platinum aangezien Mp niet ondersteund word, bv resistance 2/3, white knight chronicles.

Er mag voor mij wel aantal voorwaarden zitten.

Verwijderd

M0otje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 12:43:
[...]

Uiteraard, vind ik ook dat als je een game verwijdert, de trophies die je hebt behaald dus ook de trophy level van je profiel omlaag moet gaan. Denk op zich dat het makkelijk te doen is voor Sony. Bepaalde games zijn bv onmogelijk te behalen, door geen Mp etc. Ik persoonlijk zou alleen games waarin Mp trophies moeten behaald worden verwijderen. Of waarbij de Mp trophies niet behaald hoeven te worden voor een platinum aangezien Mp niet ondersteund word, bv resistance 2/3, white knight chronicles.

Er mag voor mij wel aantal voorwaarden zitten.
Als de trophy level omlaag gaat.
En total trophy completion % disabled word..
Zou van mij die functie er echt wel mogen komen.

Ik ben ook actief op een andere topic met een ranglijst die zich meer focust op een combinatie van level en % rate.(met zo'n 230 actieve deelnemers ).

Wij hebben die discussie daar ook regelmatig en er zijn gewoon 2 kampen.
De mensen die alleen om platinums geven.(Die willen de delete functie hebben).
De mensen die completionist zijn en moeite doen om hun % hoog te houden (deze willen het logisch absoluut niet omdat dan letterlijk jaren werk en moeite teniet word gedaan).

Zoals ik hier al vaker heb vermeld.
Ik vind het juist knap van iemand als ik op zijn profiel zie dat die een zooi games op 1% heeft staan maar niet wilt spelen.
Dan iemand met een completion rate van 80% en 800 verwijderde trophies..

Maar wederom.
Deze discussie is volledig persoonsgebonden.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Ik vind de oplossing van 0% trohpies verwijderen wel goed, je maakt zelf de keus om het spel verder te spelen (die paar games na gelaten waarbij je met opstarten al een trophy krijgt :+ ).

Ik denk dat ze juist voor iedereen wat wils aanbieden, op PSN profiles heeft de nummer 1 geen enkele hidden trophy. Mensen die wel hidden trophies hebben staat er een H bij.
Ikzelf sta niet in de ranking omdat iemand een keer een 'truukje' liet zien op mijn profiel met Fuel en niet eerlijk behaald dus. Maar als ik die game hidden zet dan gaat me trophy milestone list er ook anders uit zien en dat wil ik niet :X

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
(jarig!)
Weer 2 puntjes gesprokkeld:

Batman Arkham city:
Bronze revenge - brons - 12,18%
Flawless freeflow fighter 2.0 - brons - 19,04%

Totaal nu 4 punten.

PSN ID: Hanssuh

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 23:22
Weer wat punten van erbij dankzij LBP 3:
Graduate - Zilver - 9.52%
Graduation day - Zilver - 9.52%
Senior Creator - Zilver - 6.52%
We have to go deeper... - Brons - 20.08%
I. AM. INVINCIBLE! - Zilver - 9.46 %
Old School! - Brons - 17.48%
New School - Brons - 14.49%
They can Swim? - Brons - 10.76%
Slippery Slope - Brons - 15.65%
She's gonna blow - Brons - 13.55 %

Nu dus 24 +14 = 38 puntjes.

Valt mij op dat deze simpele trophys zo'n lage completion rate hebben.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Pfff... Ik kan mijn trophies niet meer syncen op psnprofiles.... Mijn trophies staan wel (weer) openbaar en ik heb sindsdien ook weer trophies gehaald (dat geeft psnprofiles aan als oplossing voordat sync weer werkt), maar desondanks willen ze niet syncen.... :(
Was het niet zo dat niet-members slechts 1 keer per week geupdate worden op psnprofiles?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:04:
Was het niet zo dat niet-members slechts 1 keer per week geupdate worden op psnprofiles?
When do profiles update?
Premium Every 6 hours
Registered Every day
Unregistered Weekly

Zou dus elke dag moeten gebeuren, maar ik blijf foutmeldingen krijgen, terwijl mijn privacy settings goed (lijken te) staan.

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:07:
Pfff... Ik kan mijn trophies niet meer syncen op psnprofiles.... Mijn trophies staan wel (weer) openbaar en ik heb sindsdien ook weer trophies gehaald (dat geeft psnprofiles aan als oplossing voordat sync weer werkt), maar desondanks willen ze niet syncen.... :(
Ik krijg bij jouw profiel als ik hem probeer up te daten of als ik het probeer te bekijken dat de privacy settings niet goed staan.

Dit moet je zelf eventjes aanpassen.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:57:
[...]

Ik krijg bij jouw profiel als ik hem probeer up te daten of als ik het probeer te bekijken dat de privacy settings niet goed staan.

Ja, dat is het rare, die staat open voor de trophies en zou dus goed moeten zijn, voor zover ik weet. Ik zal straks thuis nog maar eens de privacy-settings doorlopen, just to be sure....

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Ja, dat is het rare, die staat open voor de trophies en zou dus goed moeten zijn, voor zover ik weet. Ik zal straks thuis nog maar eens de privacy-settings doorlopen, just to be sure....
Als dat niet werkt dan eventjes contact opnemen met de Mods bij Profiles..
Weet dat er 2 weken geleden een probleem was met het syncen van trophies van PS4 naar Profiles.
Daardoor hadden meerdere het 0.0 probleem.
Kijken of ik dit challenge gebeuren beetje snap

Beide trophies voor (jullie verwachten het niet) Titan attacks (ps3/4 en vita)
TITAN - Completed the Titan levels - 23.93% - GOLD 3 punten
ULTIMATE SHIP - Everything maxed out - 20.71% Bronze 1 punt

Side note.....IK BEN KLAAR MET TITAN ATTACKS 8) *O*
En dus ook me eerste gouden tropy :o

Wat nu......twijfel tussen sf5 (en dan voornamelijk spelen om fightmoney te krijgen en zo de chars te kunnen unlocken.........of toch Diablo 3 spelen en voor die eerste plat gaan.

spoiler:
En het had sneller gekunt als ik me gerealiseerd had dat het spel loopt aan het einde, en dan dus verder gaat, ik dacht dat ik mijn schip moest maxen in 1 playthrough door de levels..... :X

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 17-02-2017 22:52 ]

10 second ninja DONE

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:57:
[...]

Toch nog ergens een vinkje te weinig... zo bleek... :X

En het resultaat viel ook wat tegen... slechts 2 puntjes (als ik het goed heb, zal het nog specifieker melden)

Edit:
- Playroom VR, "If you don't move, it won't see you", 21,3%, Bronze
- Playroom VR, "Encounter of the block kind", 21,45%, Bronze

2 puntjes dus

[ Voor 27% gewijzigd door ralph075 op 17-02-2017 23:13 ]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
2 trophies waarvan er 1 net niet mee mag doen op dit moment:

Assassin's Creed Chronicles: Trilogy Pack - The Invisible Woman, 25.33%, Brons
Deze doet op dit moment nog niet mee maar misschien aan 't einde van de maand dat deze net onder de 25% duikt.

Eentje die net wel onder de 25% is gekomen:

Assassin's Creed Chronicles: Trilogy Pack - Faster Than The Flame, 24.67%, Brons
Tja, 't kan zomaar zijn dat deze net aan het einde van de maand boven de 25% komt. Dan doet deze uiteraard niet mee.

Assassin's Creed Chronicles is een aardig spelletje. Ben nu met de China aflevering bezig. Een hele vervelende bug tegen gekomen dat ik geen tegenstanders zag maar dat ze er wel waren zodra ik er tegen aan rende. Tja, da's niet handig bij een stealth game. Hopelijk bij de 2e playthrough dat die bug dan niet optreedt.

Edit: Extra trophy:

Assassin's Creed Chronicles: Trilogy Pack - Clean Mind, 24.72%, Brons
Weer eentje die heel dicht bij de 25% grens ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterMichel op 19-02-2017 10:13 ]

PSN ID: MrMichel_75

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:38
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier, sleeping dogs platina:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/uvblx63apugy.jpg

laatste 72 uur:

5 punten - Platina: Hong Kong Legend. 23.23%

3 punten - Goud: Pure Gold. 23.63%
3 punten - Goud: Chief Inspector. 23.82%

2 punten - Zilver: Solid Silver. 24.07%

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• hanssuh
(jarig!)
Afgelopen weekend weer een puntje gesprokkeld:

Batman Arkham city:
Silver revenge - brons - 8,72%

Totaal nu 5 punten

[ Voor 9% gewijzigd door hanssuh op 20-02-2017 09:52 ]

• Mrsrd13
3 puntjes erbij dit weekend.

Little Big Planet 3:
Ace Adventurer - Goud - 4.35%

Dat brengt mij op 41 puntjes. Hopelijk deze week nog LBP 3 platinum te kunnen halen.
Dirt Rally:
Any Given Sunday - Zilver - 17,27%

Rocket League:
Stopped Cold - Brons - 10,68%
Infinite Power! - Brons - 22,36%

edit:

En eindelijk de platinum van Rocket League. Die 50km wilde maar niet unlocken. Ik had inmiddels met 1 set wielen 89km gereden. :/

Rocket League:
Virtuoso - Platinum - 22,85%

[ Voor 42% gewijzigd door LuPo op 21-02-2017 12:26 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:15
LuPo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:27:
Dirt Rally:

Rocket League:

edit:

En eindelijk de platinum van Rocket League. Die 50km wilde maar niet unlocken. Ik had inmiddels met 1 set wielen 89km gereden. :/

Rocket League:
Heb alle achievements in 1 weekend gehaald omdat ie toen gratis te spelen was op de xbox (misschien ook ps). De 50km achievement kon ik halen door een battle (private) te starten en het spel geforceerd af te sluiten en zo door :+

Gamertag: timmie271

NG+ begonnen in The Witcher, dit kan nog wel eens een kluif(je) gaan worden tegen het einde, had eigenlijk verwacht dat ik met een sterke endgame build redelijk OP zo zijn, maar helaas.

De Master Marksman trophy gisteren nog even gehaald. Las dat die wel een uur of 2 kon duren, maar ik was in een kwartiertje klaar :P

• hanssuh
(jarig!)
Gisteren weer 2 puntjes gesprokkeld:

Batman Arkham city:
Gold revenge - zilver - 6,72%

Totaal nu 7 punten
hanssuh

LuPo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:27:
Dirt Rally:

Rocket League:

edit:

Rocket League:
Ik had 9 punten.

Inmiddels erbij:

FIFA 17
Still friends? - Brons - 22,75%
Friendship endures - Brons - 11,67%
Public Relations - Brons - 23,97%
Strategic planning - Brons - 16,09%
Pure class - Brons - 7,49%

Ether One
Clever Clogs - Goud - 21,28%
Smarty Pants - Goud - 13,90%
Déjà Vu - Zilver - 13,32%

Totaal 22 punten.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
En weer een nieuwe update:

- (PS4) Battlefield 1: Triple Boluk-Bashi - 18,71% - Silver Trophy: 2 punten
- (PS4) Battlefield 1: The War to End All Wars - 16,62% - Silver Trophy: 2 punten

Deze had ik al:

- (PS3) Heavy Rain: Kamikaze - 19,04% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS3) Heavy Rain: I'm not Scared! - 21,36% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS4) Battlefield 1: Shock Wave - 23,37% - Bronze Trophy: 1 punt

Dat maakt dus een totaal van 7 punten.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Lekker bezig allemaal!!.

Ik wou een tussenstand neerzetten, maar i.v.m een Hersenschudding niet echt zin en fut om alles te doen.
Ik zal proberen om rond het weekend nog een tussenstand neer te zetten maar dat kan ik niet beloven.

Dus als je er naar benieuwd ben zou ik de vorige pagina's eventjes doorlezen en het zelf eventjes berekenen.
Excuses daarvoor.

Iedereen in ieder geval veel succes nog de komende dagen.
Trackmania Turbo
Feels like home - Brons - 22,42%
Dirty Hands - Brons - 20,21%

Ether one
Genius - Goud - 12,72%
Hoarder - Goud - 12,74%

Van 22 punten naar 30.

• Mrsrd13
Ik had 41 puntjes.

Project Cars:
Taylor would be Proud - Brons - 9,41%

Little Big Planet 3:
A guy called Quest - Goud - 3,67%
Don't go alone... - Goud - 6,00%
100% Complete - Platinum - 3,05%

41 + 12 = 53 puntjes.

Tevens mijn 50e platinum. Applausje voor mijzelf!
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:52:
Ik wou een tussenstand neerzetten, maar i.v.m een Hersenschudding niet echt zin en fut om alles te doen.
Volkomen logisch. Rustig aan doen. Beterschap gewenst.

[ Voor 33% gewijzigd door Mrsrd13 op 23-02-2017 08:49 ]

Ga je voor platinum? >:)
Zodra ik The Witcher op platinum heb ga ik weer met TM aan de slag, heb er weer zin in!
Mrsrd13 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:47:
Tevens mijn 50e platinum. Applausje voor mijzelf!
d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2017 09:10 ]

dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:09:
[...]

Ga je voor platinum? >:)
Zodra ik The Witcher op platinum heb ga ik weer met TM aan de slag, heb er weer zin in!

[...]

d:)b
Misschien wel. Het is echt zo'n spel wat je even lekker tussendoor oppakt. Gisteren event 1 die 10 races al 8/10 op gold gezet.

Lekker begin!
Maar ik waarschuw je alvast: de White en Green series stellen nog niks voor ;)
Er is trouwens een Turbotopic, mocht je geïnteresseerd zijn ;) [Multi] Trackmania Turbo

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2017 09:23 ]

dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:23:
Lekker begin!
Maar ik waarschuw je alvast: de White en Green series stellen nog niks voor ;)
Er is trouwens een Turbotopic, mocht je geïnteresseerd zijn ;) [Multi] Trackmania Turbo
Nee, daar ging ik ook vanuit hoor. >:)

Gisteren Furi even aangezet, met stiekum wel in gedachten dat ik er misschien een paar leuke tropies voor de challenge uit zou kunnen halen en het leek me ook een leuke game dus wilde dit toch al.
:(
Moeilijk! Ik heb echt geen enkele timing....las wel een tip dat je moet letten op audio in plaatst van reageren op het scherm, maar voor nu de trophies maar weer gauw verwijderd, mogelijk later nog is proberen op easy.

Verder nog even super meat boy gespeeld, daar kun je goed punten scoren, jammer genoeg heb ik een leven en kan ik mezelf niet een week op sluiten met een paar zakken chips, wat ramen, en veel te veel Red bull of in mijn geval meestal cola omdat ik RB vies vond en vind :P

Voor de grap gekeken hoe ver ik zou komen bij een poging om wereld 1 uit te spelen zonder af te gaan......level 5 gehaald (uit 20 ofzo, en de boss battle moet er ook bij volgens mij....... :X )

Hier mensen die de game geplat/maxed hebben?

10 second ninja DONE

• hanssuh
(jarig!)
Weer een paar puntjes erbij:

Batman Arkham city:
Campaign bronze - brons - 7,04%
Campaign silver - brons - 6,14%
Campaign gold - zilver - 5,82%
Gadget attack - brons - 22,82%
Perfect knight day 2 - goud - 5,64%

Totaal nu 15 punten

• MisterMichel
Een paar Daren geleden nog 1 trophy binned gehaald. Laat ik die nog maar eens even noemen voor de score:

Assassin's Creed Chronicles. Tell me a Story, 17.37%, bronze

Weer een punt je er bij :)

• hanssuh
(jarig!)
Weer wat punten erbij:

Batman Arkham city:
Perfect freeflow 2.0 - brons - 6,16%
Storyteller - brons - 9,82%
Platinum - platinum - 5,32%

Totaal 22 punten

LuPo schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:00:
Trackmania Turbo
Feels like home - Brons - 22,42%
Dirty Hands - Brons - 20,21%

Ether one
Genius - Goud - 12,72%
Hoarder - Goud - 12,74%

Van 22 punten naar 30.
Ether one:
Lucid - Goud - 12,16%
Defragmentation - Goud - 12,68%
The Knocker - Goud - 12,16%
Concern - Goud - 12,32%
The Restorer - Goud - 12,30%
Photography - Goud - 12,27%
Validation - Platinum - 11,88%

Trackmania Turbo:
All flavours - Brons - 11,95%
Here comes a new Challenge! - Brons - 17,21%
Nadeo Space Program - Brons - 14,53%
Green Series clear - Zilver - 23,00%

PES 2017
Comeback King - Brons - 20,37%

59 punten. :)

Verwijderd

De ranglijst heeft weer een update gekregen.

Er waren ondertussen wel redelijk wat veranderingen en ook een aantal nieuwe mensen die erbij zijn gekomen(mocht ik je zijn vergeten, stuur me dan even een PM).

Laatste weken merkte ik ook dat bepaalde images/links niet meer werken in de topicstart, dus deze heb ik eventjes tijdelijk eraf gehaald omdat het er niet bepaald netjes uitzag.
Hier zal ik in de loop van deze week aan werken om er weer iets leuks van te maken, mocht je hiervoor ideeën hebben of eventueel willen helpen, stuur me dan ook even een PM.

Tussenstand Challenge Februari

1: Lupo 59 Punten
2: mrsrd 53 Punten
3: Hanssuh 22 Punten
4: Lasmibalsingh 13 Punten
5: Dvd Linden: 7 Punten
6: Sagat 4 Punten
7: Ralph 2 Punten

Ben ik je vergeten, stuur me dan eventjes een PM.
Voor de rest die er wel tussenstaat.
Jullie hebben tot Dinsdag 23:59 om jullie score nog te verbeteren en door te geven.
Om nog wat voor extra motivatie te zorgen zal ik ook meteen de prijs bekend maken.
Nr.1 krijgt een PSN bon van 20 euro en Nr2. krijgt er 1 van 10 euro.

Veel succes nog de komende dagen, maar vooral ook veel plezier :)

• Mrsrd13
Heb ook nog wat extra motivatie voor de nummer 3 +. Ik zal verwacht ik geen trophies meer halen die mee mogen doen voor deze challenge.
Ik heb 2 diablo 3 trophies die mee zouden kunnen gaan doen mits ik ze op tijd haal. Ben inmiddels level 67,5 :p dus 70 zou moeten lukken en malty daarna ook wel. Misschien vanavond nog even.

10 second ninja DONE

• hanssuh
(jarig!)
Mrsrd13 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:39:
Heb ook nog wat extra motivatie voor de nummer 3 +. Ik zal verwacht ik geen trophies meer halen die mee mogen doen voor deze challenge.
Ik schuif deze challenge door naar nummer 4 ;)
Ik heb vandaag en morgen geen tijd om te gamen (sowieso weinig gametijd tegenwoordig :'( )

Platinum #41 is een feit: The Witcher III.
De Death March run in ng+ kostte me 19,5 uur, wat me op zich best meevalt.

Nu even besluiten of ik Horzizon morgen ga halen of dat ik eerst weer eens een poging waag met Trackmania Turbo...

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:18:
Platinum #41 is een feit: The Witcher III.
De Death March run in ng+ kostte me 19,5 uur, wat me op zich best meevalt.

Nu even besluiten of ik Horzizon morgen ga halen of dat ik eerst weer eens een poging waag met Trackmania Turbo...
Dan heb je aardig gerusht..
Zonde :9
Waarom zonde?
Ik had de game al uitgespeeld op normal en had daarmee al 180 uur in de game zitten ;)

• Mrsrd13
Ik wou de tweede run op death march ook rushen. 150 uur verder kan ik concluderen dat het niet gelukt is.

• dvd-linden
Mrsrd13 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:33:
Ik wou de tweede run op death march ook rushen. 150 uur verder kan ik concluderen dat het niet gelukt is.
Dan heb jij wel een ontzettend groot talent om de juiste conclusies te trekken is het niet? :P

• MisterMichel
En zojuist nog een zilveren trophy behaald:

Assassin's Creed Chronicles, The Way It's Meant To Be, Silver, 15.15%

Ik heb Just_Jan al een DM'etje gestuurd dat mijn naam ontbreekt op de lijst. De nummers 1 en 2 hoeven zich geen zorgen te maken hoor. Ik heb volgens mij net iets meer als 10 punten gehaald.

• ralph075
  • Niet online
Van de 2 punten die ik al had is er alweer 1 afgevallen. Dat percentage is omhoog gegaan naar 26,16%.

Wel een paar schamele puntjes verzameld met DriveclubVR, 3x zilver en 1x goud. Met het puntje wat ik nog overhad kom ik dan op 10 punten.

Jumpman
20.91%
Silver

Ghost In The Drift
23.91%
Silver

Superhighway Maintenance
15.25%
Silver

When This Baby Hits...
17.87%
Gold

• MisterMichel
En weer 2 trophies van Assassin's Creed Chronicles: China

Master Of Stealth - Bronze - 15,68%
The Completionist - Silver - 13,92%

Gloeiende, wat was die 'The Completionist' een vervelende. In memory 11 bij het laatste stukje tot 2 keer toe blijkbaar 1x gezien waardoor ik de maximale score niet haalde en het hoofdstuk helemaal vooraan moest beginnen. Ben nu wel blij dat 't gelukt is. Nog een paar trophies en dan is het eerste deel van de Trilogy klaar.

Above & Beyond (Hardcore) - goud - 18.64%
May His Death Satisfy You - Zilver - 20.25%

Beide Diablo 3

Verwacht niet veel meer te doen de komende dagen, donderdag weer mijn maatje helpen om zijn kof13 online games te halen (nog 60 te gaan, maar we spelen voor de lol, niet voor snelheid, dus wsl zal het nog niet af zijn)

10 second ninja DONE

LuPo schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 20:13:
[...]

Ether one:
Lucid - Goud - 12,16%
Defragmentation - Goud - 12,68%
The Knocker - Goud - 12,16%
Concern - Goud - 12,32%
The Restorer - Goud - 12,30%
Photography - Goud - 12,27%
Validation - Platinum - 11,88%

Trackmania Turbo:
All flavours - Brons - 11,95%
Here comes a new Challenge! - Brons - 17,21%
Nadeo Space Program - Brons - 14,53%
Green Series clear - Zilver - 23,00%

PES 2017
Comeback King - Brons - 20,37%

59 punten. :)
Everybody's Gone to the Rapture
Bibliophile - Goud - 22,55%
Lost - Goud - 22,60%
Completionist - Goud - 21,65%
Radio Enthusiast - Goud - 22,94%
Backtracker - Zilver - 22,87%
Open Ended - Zilver - 24,23%
This Pattern is Mine - Platinum - 21,03%

59 -> 80 punten

• Mrsrd13
Onverwacht toch gisteravond tijd om te gamen :D

Assassins Creed Syndicate:
No Ticket - Brons - 23,49%
Most Unsporting - Brons - 24,75%
Without a Grudge - Brons - 23,18%
Master Assassin - Platinum - 22,25%

53 + 8 puntjes = 61
Had gehoopt de overwinning nog voor je neus weg te kapen. Helaas.
Mrsrd13 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:53:
Onverwacht toch gisteravond tijd om te gamen :D

Assassins Creed Syndicate:
No Ticket - Brons - 23,49%
Most Unsporting - Brons - 24,75%
Without a Grudge - Brons - 23,18%
Master Assassin - Platinum - 22,25%

53 + 8 puntjes = 61

[...]

Had gehoopt de overwinning nog voor je neus weg te kapen. Helaas.
Misschien vanavond nog even? :P

• Mrsrd13
LuPo schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Misschien vanavond nog even? :P
Ik weet 100% zeker dat het niet gaat lukken. Dinsdagavond is voetbalavond. En dan een tijdje niet trophy hunten maar genieten van Horzion Zero Dawn.
Mrsrd13 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:10:
[...]

Ik weet 100% zeker dat het niet gaat lukken. Dinsdagavond is voetbalavond. En dan een tijdje niet trophy hunten maar genieten van Horzion Zero Dawn.
Die game ga ik ook snel kopen! d:)b

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beetje off topic maar ik hoop dat dat niet erg is?

Ik heb door een prijsfout de limited edition van Horizon voor 53euro kunnen bestellen bij MediaMarkt in Utrecht (Hoog Catharijne), besloten zelf de game nog niet te halen dus mocht iemand interesse hebben dan kan ik het afhaalbewijs (betalen aan de kassa) doorsturen zodra ik die heb.

Enige voorwaarde, je moet al in de lijst op pagina 1 staan. Mocht niemand hier interesse hebben dan gooi ik hem vanavond in het algemene PS4 topic.

• ralph075
  • Niet online
niekvandermeer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:06:
Zo'n sympathieke gebaar is nooit erg, natuurlijk d:)b

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb door een prijsfout de limited edition van Horizon voor 53euro kunnen bestellen bij MediaMarkt in Utrecht (Hoog Catharijne), besloten zelf de game nog niet te halen dus mocht iemand interesse hebben dan kan ik het afhaalbewijs (betalen aan de kassa) doorsturen zodra ik die heb.

Enige voorwaarde, je moet al in de lijst op pagina 1 staan. Mocht niemand hier interesse hebben dan gooi ik hem vanavond in het algemene PS4 topic.
Sturen die lui de game ook op? In dat geval: ik heb interesse. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Homeland
  • Niet online
spaceboy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:47:
[...]

Sturen die lui de game ook op? In dat geval: ik heb interesse. :P
Haha nee dat niet, is alleen ophalen en betalen aan de kassa.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Haha nee dat niet, is alleen ophalen en betalen aan de kassa.
Ok, jammer. Dan houdt het op voor mij. Wel attent dat je 't hier aanbiedt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Helaas woon ik niet in Utrecht. ;)

Nog ff bezig geweest:

Trackmania Turbo
Canyon Blue clear - Brons - 18,44%

PES 2017
Have a Try Online - Brons - 21,56%
VERSUS (COM) - Brons - 23,88%
Lobby Host - Brons - 21,33%
Team Play - Brons - 14,12%

80 -> 85 punten :*)

[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 28-02-2017 16:05 ]

• MisterMichel
En ik heb m'n laatste 4 trophies van Assassin's Creed Chronicles: China ook binnen.

Smash And Stab, Bronze, 18.56%
Shiny, Bronze, 16.09%
Enemy Of My Enemy, Bronze, 14.70%
I Fear No One, Bronze, 14.37%

Nu heb ik even genoeg van Assassin's Creed. Het volgende deel (India) pak ik wel op als ik zin heb. Doel is uiteindelijk wel om die trilogy helemaal te doen en zo de platinum te pakken.

• dvd-linden
En de allerlaatste update net voor sluitingstijd:

- (PS4) Battlefield 1: Sound of Thunder - 12,70% - Silver Trophy: 2 punten
- (PS4) Battlefield 1: Mightier than the shovel - 16,92% - Bronze Trophy: 1 punt

Deze had ik al:

- (PS3) Heavy Rain: Kamikaze - 19,04% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS3) Heavy Rain: I'm not Scared! - 21,36% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS4) Battlefield 1: Shock Wave - 23,37% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS4) Battlefield 1: Triple Boluk-Bashi - 18,71% - Silver Trophy: 2 punten
- (PS4) Battlefield 1: The War to End All Wars - 16,62% - Silver Trophy: 2 punten

Dat maakt voor mij een eindtotaal van 10 punten.

Verwijderd

Wil eerst eventjes zeggen dat ik het top vind dat er weer zoveel mensen meededen aan deze challenge, en ik ga de challenge er dan ook weer inhouden en proberen elke maand te doen.

Dat gezegd te hebben lijkt het mij duidelijk wie er heeft gewonnen.
LuPo met een 85 punten heeft uiteindelijk met een landslide gewonnen, gefeliciteerd *O* .
Op Nr.2 is geëindigd Mrsrd met 61 punten, uiteraard ook mijn felicitatie voor jou :)

Ik zal jullie prijs morgenochtend opsturen via een PM, en ik wens jullie daar dus ook veel plezier mee.

De volgende challenge zal ik deze week bekend maken.
Nogmaals bedankt voor het meedoen :)
Super bedankt! Ik vond het een hele leuke challenge en heb daardoor de afgelopen tijd 2 spellen platinum gehaald, Ether One en Everybody's Gone to the Rapture. Die lagen allebei al een tijd op de plank.

Edit: ik heb de deluxe pack BF1/Titanfall 2 gekocht met de bon. d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 01-03-2017 07:47 ]

• Mrsrd13
Super leuke challenge! Heeft me weer volledig in het trophy hunten gebracht. Op naar de 75% completion rate!

Gefeliciteerd LuPo!

Daarnaast bedankt voor de bon. Ik denk dat ik het uit ga geven aan Mass Effect 3. Weet het nog niet zeker.

Verwijderd

Borderlands 2 op platinum(#42) gezet, nu maar eventjes F1 2016 opschonen..
Hopen dat ik die vanavond ook kan afronden.

Wil eigenlijk z.s.m aan Horizon beginnen, maar eerst F1 nog afmaken.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:15

Zij hem bijna willen hebben (kopen) dan, maar zit helaas in het verkeerde groene kamp daarvoor in plaats van de blauwe :+
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:35:
Borderlands 2 op platinum(#42) gezet, nu maar eventjes F1 2016 opschonen..
Hopen dat ik die vanavond ook kan afronden.

Wil eigenlijk z.s.m aan Horizon beginnen, maar eerst F1 nog afmaken.
Ik heb hier nog steeds F1 2015 liggen.... Krijg die laatste 2 achievements niet weggewerkt.. 1. complete a race in pro seaon mode en 2. haal 5x Q2 in pro season mode... 1 al wel 3x geprobeerd maar al 3x een DSQ gehad.. dus dat wil niet echt ;( ;(

Heb overigens weer de 100 veertjes in AC2 gevonden in de Ezio collection :9

Gamertag: timmie271

Verwijderd

Foxiest of the hounds binnen in Deus Ex Mankind Divided samen met de permadeath run. Dat is wel even nagelbijten elke keer als je opslaat en weet dat je misschien een alarm veroorzaakt hebt, net voor je save. Nu nog even wat gare breach missie afmaken en de boel is 100%. Gaaf spel en een mooie Platinum. Op trueachievements.com (tegenhanger van psnprofiles.com als ik me niet vergis) 3 zijn er pas 270 completions te zien. :)

Verwijderd

F1 2016 ook op Platinum gezet, al met al best wel een productief dagje geweest.
Was wel eventjes moeite doen om een race in de Pro Career te voltooien, maar met een Manor in de top 10 geëindigd dus klus geslaagd.... Ook nog zo'n 20 andere trophies maar die vormde gelukkig uiteindelijk geen probleem.

Kom maar op Horizon 8)

• Mrsrd13
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:12:
Foxiest of the hounds binnen in Deus Ex Mankind Divided samen met de permadeath run. Dat is wel even nagelbijten elke keer als je opslaat en weet dat je misschien een alarm veroorzaakt hebt, net voor je save. Nu nog even wat gare breach missie afmaken en de boel is 100%. Gaaf spel en een mooie Platinum. Op trueachievements.com (tegenhanger van psnprofiles.com als ik me niet vergis) 3 zijn er pas 270 completions te zien. :)
Ik ben de Trotse eigenaar van die platinum. Ook van het vorige deel trouwens. :)
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 02:07:
F1 2016 ook op Platinum gezet, al met al best wel een productief dagje geweest.
Was wel eventjes moeite doen om een race in de Pro Career te voltooien, maar met een Manor in de top 10 geëindigd dus klus geslaagd.... Ook nog zo'n 20 andere trophies maar die vormde gelukkig uiteindelijk geen probleem.

Kom maar op Horizon 8)
Gisteravond even Horizon opgestart en 4 uurtjes gespeeld. Poeh! Wat een game.

[ Voor 29% gewijzigd door Mrsrd13 op 02-03-2017 09:01 ]

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:57:
[...]

Ik ben de Trotse eigenaar van die platinum. Ook van het vorige deel trouwens. :)

[...]
Mooi werk! Bij de vorige mis ik 2 lullige Achievements. Ga die na deze weer doen. Moet daarvoor 90% van het spel opnieuw doen. :)

• Mrsrd13
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:14:
[...]

Mooi werk! Bij de vorige mis ik 2 lullige Achievements. Ga die na deze weer doen. Moet daarvoor 90% van het spel opnieuw doen. :)
Ai, Dat is frustrerend. Ik kijk altijd van te voren bij een game naar de missable trophies. Heb bij Horzion van te voren ook even gekeken of er missable trophies zijn.
Is er gelukkig maar één. Die kost je wel een hele playtrough als je hem mist.
Voor de trophy hunters onder ons. Ik heb Batman The Telltale Series (PS4) uitgespeeld en in V&A gezet. :)

Platinum # 71 is een feit. oOo

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 17:07
Gisteren Horizon ZD gekocht, kan je alle trophies halen (op die ene missable na dan) door chapter select of moet je voor je een gebied verlaat alle collectibles gevonden hebben in dat gebied?

PSN ID: Svennie-NL

• Mrsrd13
Svennie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:20:
Gisteren Horizon ZD gekocht, kan je alle trophies halen (op die ene missable na dan) door chapter select of moet je voor je een gebied verlaat alle collectibles gevonden hebben in dat gebied?
Ik neem aan dat je gewoon kan backtracken als je klaar bent met de main story. Anders waren die collectibles wel een missable trophy geweest.

• Svennie
Mrsrd13 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:44:
[...]

Ik neem aan dat je gewoon kan backtracken als je klaar bent met de main story. Anders waren die collectibles wel een missable trophy geweest.
dat klinkt logisch, zo had ik het nog niet bekeken. Zo lang ze maar niet in locaties zitten die tijdelijk bereikbaar zijn.

• Mrsrd13
Svennie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:15:
[...]

dat klinkt logisch, zo had ik het nog niet bekeken. Zo lang ze maar niet in locaties zitten die tijdelijk bereikbaar zijn.
Als dat zo zou zijn, dan betekend dat er een collectible missable is, wat betekent dat de trophy ook missable is en dat is niet het geval. Gewoon lekker genieten van het spel en daarna opruimen.

Verwijderd

Wat vinden jullie hiervan.
http://www.insidegamer.nl...-te-koop-in-nier-automata

Ik vind het persoonlijk zeer slecht omdat je dan eigenlijk het hele principe van Trophies weg gooit, hoop dan ook dan dit de eerste en enige is.
Alleen ervaring is dat zodra er 1 geit over de dam is, dat er meerdere volgen.

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:16:

Ik vind het persoonlijk zeer slecht omdat je dan eigenlijk het hele principe van Trophies weg gooit, hoop dan ook dan dit de eerste en enige is.
Slechte ontwikkeling, het is wachten op de eerste game waarbij je ze met geld kunt unlocken.

Zag eerder deze week ook dat er voor de aziatische regio nu een savegame editor uit is, die zal ongetwijfeld ook snel hierheen komen wat cheaten waarschijnlijk dus erg makkelijk zal maken.
Heb het linkje niet gelezen, maar serieus trophies kopen? Wat voor een aap ben je dan zeg.

10 second ninja DONE

• dvd-linden

Zeker een slechte ontwikkeling, want zo verliest het natuurlijk wel een beetje zijn waarde. Het enige voordeel is dat ik trophies wel voornamelijk voor mezelf verzamel. Dus als andere mensen zich geneigd voelen om het op deze manier te doen in plaats van challenges te halen om aan trophies te komen dan moeten zij dat weten. Ik weet voor mezelf dat ik ze wel op een eerlijke manier behaal en dat als ik een mooie trophy behaal er ook moeite voor heb gedaan. Maar goed, mocht dit groter worden dan zij het zo, maar beter van niet natuurlijk. Ik denk dat je voor een hoop mensen dan toch een stukje plezier weghaalt.

Ik snap mensen die op deze manier dingen behalen trouwens totaal niet. Dan zit je jezelf uiteindelijk toch een soort van voor te liegen? Het is voor mij net als met Pokémon Go. Leuk als je alles bij elkaar spooft, maar dat geeft toch totaal geen voldoening?

Afbeeldingslocatie: https://i.psnprofiles.com/games/4d4c0b/trophies/39S6a9018.png Valley Black clear
Complete all Black Valley maps (Any medal)

232 ACHIEVERS
1.61% ULTRA RARE

Gelijk mijn 3e zeldzaamste trophy :D
Als ik Trackmania op platinum zou zetten zijn 4 van mijn top 5 zeldzaamste trophies Trackmania trophies _O-
Alleen de platinum van Gran Turismo 5 staat daar nog boven.

Het aantal owners van een game op psnprofiles, waar komt dat trouwens vandaag? Dat is bij elke game wel heel erg aan de lage kant. Waarschijnlijk alleen de mensen die ooit op die site hun profiel hebben bekeken?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:07:
[afbeelding] Valley Black clear
Complete all Black Valley maps (Any medal)

232 ACHIEVERS
1.61% ULTRA RARE

Gelijk mijn 3e zeldzaamste trophy :D
Als ik Trackmania op platinum zou zetten zijn 4 van mijn top 5 zeldzaamste trophies Trackmania trophies _O-
Alleen de platinum van Gran Turismo 5 staat daar nog boven.

Het aantal owners van een game op psnprofiles, waar komt dat trouwens vandaag? Dat is bij elke game wel heel erg aan de lage kant. Waarschijnlijk alleen de mensen die ooit op die site hun profiel hebben bekeken?
Alle stats worden inderdaad berekend op het aantal mensen die een profiel hebben aangemaakt op PsnProfiles.
Dus het aantal owners van elk spel is vele malen lager dan het in werkelijkheid is.
Maar een beetje trophy hunter heeft wel een Profiel.
Daarom hecht ik niet heel veel waarde aan de rarity op PSNprofiles, meer aan die op de PS4 zelf ;)
De site zegt dat 14,429 mensen Trackmania hebben. Kijk ik op de leaderboards ingame dan zijn het er 2,4 miljoen.

Verwijderd

Toen games for Windows live nog bestond kon je alle achievements voor fallout 3 via de in game console unlocken. ~ unlock achievement 1. Ping zei de achievement. En zo door tot Achievement 86.
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:38:
Daarom hecht ik niet heel veel waarde aan de rarity op PSNprofiles, meer aan die op de PS4 zelf ;)
De site zegt dat 14,429 mensen Trackmania hebben. Kijk ik op de leaderboards ingame dan zijn het er 2,4 miljoen.
Feit is dat wij trophy hunters alle spellen heel ver door spelen. Ik ben nu in de red valley bezig en in NL ben ik slechts één van de 240 mensen die dan die baan heeft gereden. :p
Overigens ga ik voor de zilveren medailles. Heb ook nog Horizon Zero Dawn en andere spellen die gespeeld moeten worden. :D
H:ZD is echt heeeeel erg mooi op de PS4 Pro met 4K HDR tv. :9~

LuPo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:44:
[...]
Ik ben nu in de red valley bezig en in NL ben ik slechts één van de 240 mensen die dan die baan heeft gereden. :p
Overigens ga ik voor de zilveren medailles.
Damn je gaat hard :D
Je weet dat je met zilveren medailles de Black Series niet unlockt he, daar heb je 160 gouden medailles voor nodig ;)

dvdkiwi schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:51:
[...]

Damn je gaat hard :D
Je weet dat je met zilveren medailles de Black Series niet unlockt he, daar heb je 160 gouden medailles voor nodig ;)
Ja, gaat lekker :)

Klopt, maar daar heb ik geen zin in. Tot nu toe maar 2 groene en 22 gouden medailles.

• dvd-linden
Mrsrd13 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Ai, Dat is frustrerend. Ik kijk altijd van te voren bij een game naar de missable trophies. Heb bij Horzion van te voren ook even gekeken of er missable trophies zijn.
Is er gelukkig maar één. Die kost je wel een hele playtrough als je hem mist.
Bedoel jij 'All Allies Joined' hiermee? Ik ben namelijk vandaag begonnen met Horizon en wil er ook zeker van zijn dat ik geen missable trophies misloop.

• Svennie
Je kan binnen Horizon ZD kaarten kopen bij merchants die de locatie aangeven van collectibles met een cirkel op de kaart waarbinnen deze collectible te vinden is. Dat maakt het zoeken wat makkelijker en voor mij echt een pluspunt, zonder een mogelijkheid als deze ga ik ze "zoeken" met een guide. Zo vind je ze zelf al is het dan met hulp (en dan nog is het flink zoeken).

H:ZD is echt meesterlijk. 8)

Heerlijk spel en de graphics.. :9~ Speel 'em op de Pro met 4K HDR tv.

• Mrsrd13
dvd-linden schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:50:
[...]

Bedoel jij 'All Allies Joined' hiermee? Ik ben namelijk vandaag begonnen met Horizon en wil er ook zeker van zijn dat ik geen missable trophies misloop.
Het klopt, dat die trophy missable zou zijn.

• Svennie
LuPo schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:48:
H:ZD is echt meesterlijk. 8)

Heerlijk spel en de graphics.. :9~ Speel 'em op de Pro met 4K HDR tv.
mee eens ja, erg mooie game. Heb zelf ook een Pro maar dan met een Full HD tv en het ziet er erg gaaf uit.

Ben tot nu toe maar een paar minpunten tegen gekomen, dat je af en toe moet zoeken naar het punt waarop je met een item kan interacten en je moet wel erg dicht bij mensen staan wil je er tegen kunnen praten, soms wel neus tegen neus.

Verwijderd

Excuses dat de nieuwe challenge er nog niet op staat.
Door wat aanhoudende Medische dingen heb ik er nog niet echt de tijd/zin voor gehad.

Ik ga er vanuit dat na het weekend word.
Deze gaat dan ook niet 2 weken lopen, maar 6 weken...dit word dan de Maart/April challenge.

Ik hou jullie op de hoogte d:)b

Verwijderd

Deus Ex Mankind divided base game is op 100%. Nog even wat dlc en 1 playthrough van Human Revolution en ik ben voor de komende 10 jaar klaar met de serie. Super jammer dat square Enix de serie gekilld heeft!
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:36:
Deus Ex Mankind divided base game is op 100%. Nog even wat dlc en 1 playthrough van Human Revolution en ik ben voor de komende 10 jaar klaar met de serie. Super jammer dat square Enix de serie gekilld heeft!
eh je 'bent er voor de komende 10 jaar klaar mee' betekent toch, dat je er geen zin meer in hebt? Maar je vind het wel jammer dat SE de serie gekilled heeft? dus je wil wel nieuwe delen. Of bedoel je juist dat de games vroeger beter waren en dat je die games mist?

Gister zelf trouwens via trials (xbox360) wat oldies geprobeerd.
1. Beyond good n evil hd (die volgens mij al is in de plus zat?) Leuke game, maar net niet het magische element waardoor ik er mee verder wil (mogelijk heb ik deze game ooit nog fysiek voor pc gekocht, maar ook toen maar amper gespeeld)
2. painkiller nogwa (die me erg tegen viel t.o.v. van de pc versie die ik jaren geleden al speelde)
gfx matig, controls wel goed voor console fps....oftewel meh, geloof dat ik em voor de pc misschien ook heb op steam (naast mogelijk ook nog fysiek)
3. metal slug 3. Die laatste vond ik erg vet! Mogelijk dat ik of zelfs mijn ps2 versneld opnieuw aansluit (maar dan geen tropyies/achievements :'( ik heb een disc met 5 metal slugs erop ofzo )
of de pc versies ga spelen (en ook hier volgens mij geen achievements :( )

Dit alles omdat ik aan het wachten was op borderlands 2 die gwg gratis was. En waarin ik eigenlijk geen intresse in heb :X

Waarom hier posten? Ik had trophy progress kunnen hebben in deze tijd :( Al hoewel ik verwacht dat het qua diablo 3 een kwestie is van uren maken. En daardoor zie ik er wel een beetje tegenop.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 70 ... 119 Laatste