Juist jammer dat ik er dan klaar mee ben! Baal er van dat de serie lijkt te stoppen. Ook omdat het verhaal een beetje half af is. Maar ook vooral de gameplay zo ijzersterk is.Sagat schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:23:
[...]
eh je 'bent er voor de komende 10 jaar klaar mee' betekent toch, dat je er geen zin meer in hebt? Maar je vind het wel jammer dat SE de serie gekilled heeft? dus je wil wel nieuwe delen. Of bedoel je juist dat de games vroeger beter waren en dat je die games mist?
Das wel mooi om te horen. Ondanks mijn post van gister, toch maar besloten me vol te storten op diablo 3, met uitzondering van het restant van mijn gold trial periode, mijn vaste game windows, gaan nog gebruikt worden voor het helpen halen van achievents voor een maat van me, eerst kof13 en time permitting neo geo battle colliseum (ofzo, even geen zin om dit te spell checken
)
10 second ninja DONE
Begonnen met de PSN+ game van deze maand; Tearaway Unfolded en wat een ongelooflijk vernuftig en leuke game! Had geen verwachting en de video's waren ook nog niet overtuigend. Denk niet dat het een platinum gaat worden maar probeer wel even flink aantal te halen.
Zo best wel trots op 2 trophies van Trackmania Turbo.
Stadium Red clear 3,56% rarity
Complete all Red Stadium maps (Any medal)
Red Series clear 3,39% rarity
Get a silver medal on every red track
Een paar banen waren echt een pain-in-the-ass. Voor alles goud en 50 stuks trackmaster heb ik het geduld en zin niet. Leuke game, next.
Stadium Red clear 3,56% rarity
Complete all Red Stadium maps (Any medal)
Red Series clear 3,39% rarity
Get a silver medal on every red track
Een paar banen waren echt een pain-in-the-ass. Voor alles goud en 50 stuks trackmaster heb ik het geduld en zin niet. Leuke game, next.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Netjes!
Zonde dat je stopt, je mist de meest uitdagende tracks nu.
Alles goud zodat je de black series unlockt is niet zo moeilijk als het klinkt
(black series op goud is een ander verhaal)
50 trackmasters is ook niet zo lastig, vooral niet op de eerste tracks.
Kom op LuPo, try harder
Alles goud zodat je de black series unlockt is niet zo moeilijk als het klinkt
Kom op LuPo, try harder
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2017 08:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb je m'n backlog gezien? Ik wil nu verder met Horizon: Zero Dawn. Dat spel vind ik echt nog véél vetter.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:36:
Netjes!
Alles goud zodat je de black series unlockt is niet zo moeilijk als het klinkt(black series op goud is een ander verhaal)
Kom op LuPo, try harder
Game ingeleverd bij CeX voor €18 tegoed. Dat kostte 'ie me nieuw ook bij Bol.com
Jammer dat er in Horizon: Zero Dawn geen moeilijke trophies zitten. Had graag willen zweten voor deze game.
Mwah, al die collectibles in H: ZD ga ik denk ik niet doen. Is niet moeilijk maar ik haat dat soort kunstmatige verlengingen van games tegenwoordig. Ik heb ook niet onbeperkt de tijd meer enzo. Trophies doe ik gewoon voor de lol bij een game. Niet meer als hoofdreden.Mrsrd13 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:26:
Jammer dat er in Horizon: Zero Dawn geen moeilijke trophies zitten. Had graag willen zweten voor deze game.
Nee. Doe eens vertellen
En dit van de nr 3 uit de ranglijst in de OP. Zo ken ik je niet LuPoLuPo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:28:
[...]
Trophies doe ik gewoon voor de lol bij een game. Niet meer als hoofdreden.
Zonder dollen, jammer dat je niet zo veel tijd meer hebt voor het trophy hunten.
Ik wil ook heel graag Horizon gaan halen, maar wacht expres nog even tot ik wat verder ben met Trackmania, anders komt er wéér niks van terecht (zoals The Witcher ook al soep in het eten gooide).
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2017 12:52 ]
H: ZD, Ratchet & Clank, Middle Earth: Shadow of Mordor, The Last Guardian, The Witcher 3 GOTY, Batman Arkham Knight, Far Cry 4, PES 2017, Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Murdered Soul Suspect, Inside, Dirt Rally, Unravel, BF1 en Titanfall 2 enz.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Nee. Doe eens vertellen
[...]
En dit van de nr 3 uit de ranglijst in de OP. Zo ken ik je niet LuPo![]()
Zonder dollen, jammer dat je niet zo veel tijd meer hebt voor het trophy hunten.
Ik wil ook heel graag Horizon gaan halen, maar wacht expres nog even tot ik wat verder ben met Trackmania, anders komt er wéér niks van terecht (zoals The Witcher ook al soep in het eten gooide).
Ow..... wauw
Heb je niet gewoon games teveel in plaats van tijd tekort?
Heb je niet gewoon games teveel in plaats van tijd tekort?
Gooide The Witcher soep in het eten ja?dvdkiwi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Nee. Doe eens vertellen
[...]
En dit van de nr 3 uit de ranglijst in de OP. Zo ken ik je niet LuPo![]()
Dan moet ik die game misschien toch ook maar eens halen
Haha, jij hebt gewoon meer zilveren trophies dan dat ik in totaal hebLuPo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:28:
[...]
Mwah, al die collectibles in H: ZD ga ik denk ik niet doen. Is niet moeilijk maar ik haat dat soort kunstmatige verlengingen van games tegenwoordig. Ik heb ook niet onbeperkt de tijd meer enzo. Trophies doe ik gewoon voor de lol bij een game. Niet meer als hoofdreden.
[ Voor 29% gewijzigd door dvd-linden op 10-03-2017 14:37 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Verwijderd
Lijkt mijn lijstje welLuPo schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:21:
[...]
H: ZD, Ratchet & Clank, Middle Earth: Shadow of Mordor, The Last Guardian, The Witcher 3 GOTY, Batman Arkham Knight, Far Cry 4, PES 2017, Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Murdered Soul Suspect, Inside, Dirt Rally, Unravel, BF1 en Titanfall 2 enz.
Ik hoef eigenlijk geen enkele game meer te kopen en dan zit ik goed t/m eind 2018
Durf eerlijk te zeggen dat ik zeker nog wel 40+ PS4 titels heb staan om te spelen.
Zo verleidelijk om ze te kopen als er weer eens een game voor 10 a 20 euro in de PS Store komt.
Nou heb ik gelukkig/helaas wel tijd genoeg om het te spelen, maar ik hou me de laatste tijd alleen maar bezig met het opschonen van titels die ik eerder wel heb gespeeld maar niet heb voltooid.
Sta nu op 99 gespeelde titels, en wil in mijn lijst nog een paar titels weg werken zodat ik op 49 platinums kom(nu 44).
Dan word mijn 100ste game mijn 50ste platinum 4500ste trophy(maar dat ben ik nog aan het uitrekenen
Nu alleen nog een game uitzoeken voor die mooie mijlpaal.(Witcher GOTY, bloodboorne, nioh of iets in die richting) in ieder geval iets waarbij je een beetje skill nodig heb.
En trouwens respect voor de mensen die ver met trackmania zijn, of zelfs al op platinum hebben.
Dat zou ook wel een mooie zijn voor mij, maar ik heb daar eerlijk waar denk ik niet de skills/geduld voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 16:02 ]
Maar heb je niet de behoefte om bijvoorbeeld Horizon op korte termijn te gaan spelen? Ik snap dat je het liefst eerst dingen opschoont en nog een hele hoop te spelen hebt, maar het is echt een hele vette game!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:00:
[...]
Lijkt mijn lijstje wel, alleen ik heb er ook nog vrijwel alle games van 2015 en 2016 bij staan.
Ik hoef eigenlijk geen enkele game meer te kopen en dan zit ik goed t/m eind 2018![]()
Durf eerlijk te zeggen dat ik zeker nog wel 40+ PS4 titels heb staan om te spelen.
Zo verleidelijk om ze te kopen als er weer eens een game voor 10 a 20 euro in de PS Store komt.
Nou heb ik gelukkig/helaas wel tijd genoeg om het te spelen, maar ik hou me de laatste tijd alleen maar bezig met het opschonen van titels die ik eerder wel heb gespeeld maar niet heb voltooid.
Sta nu op 99 gespeelde titels, en wil in mijn lijst nog een paar titels weg werken zodat ik op 49 platinums kom(nu 44).
Dan word mijn 100ste game mijn 50ste platinum 4500ste trophy(maar dat ben ik nog aan het uitrekenen)
Nu alleen nog een game uitzoeken voor die mooie mijlpaal.(Witcher GOTY, bloodboorne, nioh of iets in die richting) in ieder geval iets waarbij je een beetje skill nodig heb.
En trouwens respect voor de mensen die ver met trackmania zijn, of zelfs al op platinum hebben.
Dat zou ook wel een mooie zijn voor mij, maar ik heb daar eerlijk waar denk ik niet de skills/geduld voor.
Verwijderd
Ik wil Horizon heel graag spelen, maar ook FF 15. Sniper Elite V4, Mass effect deze wil ik heel graag spelen.dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 21:22:
[...]
Maar heb je niet de behoefte om bijvoorbeeld Horizon op korte termijn te gaan spelen? Ik snap dat je het liefst eerst dingen opschoont en nog een hele hoop te spelen hebt, maar het is echt een hele vette game!
Maar in het geval van deze games wacht ik eerst tot alle DLC er is, want dit zijn de games waar wel veel DLC voor uit gaat komen....En dan wil ik gewoon lekker al die games in 1 keer uitspelen(niet specifiek vanwege de trophies, maar omdat ik er van hou om een game in 1 keer uit te spelen)
En dan nog de lijst van 40+titels die ik ook nog wil spelen.
Of ik een fantastische game nou vandaag, morgen of volgend jaar speel dat maakt me niet (meer) zoveel uit.
De game blijft fantastisch... Maar dan met alle DLC, zonder bugs en goedkoper
Ben nou Borderlands: Pre Sequel aan het spelen en deze heb ik waarschijnlijk morgen wel op platinum.
Daarna verder met 7 days to die, daar ben ik al een heel eind mee alleen zo'n lange grind naar platinum
Haha, dat is uit een ver verleden. In het begin speelde ik alles tot 100% of platinum. Op een gegeven moment heb ik dat losgelaten.dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:35:
[...]
[...]
Haha, jij hebt gewoon meer zilveren trophies dan dat ik in totaal heb.
Vind dit wel een leuk onderwerp, wat zijn de moeilijkste achievements sorry 360 was jarenlang mijn main platform
Trophies? Trackmania scoort dus hoog. Maar welke nog meer?
Colectables tel ik dan eigenlijk niet mee, je kan dat op 2 manier bekijken, het stimuleert om elke hoek van een spel uit te kammen, maar ik vind dit meestal eerder irritant dan leuk. En de serieuze 'hunters' gebruiken meestal toch een guide.
Als ik naar mezelf kijk......alles
nah mijn grootste probleem is het doorzetten, daar heb ik de laatste tijd iets verbetering in. Geometry wars alle leves naar 3 sterren... en daar krijg je niets eens wat voor, titan attacks die ik 'vroeger' wsl na een paar trophies nooit meer aangeraakt had, en nu dus 'project d3' waar nog serieus uren in gestopt moeten worden maar wat normaliter toch echt een keer moet gaan lukken.
Helemaal nu kof13 klaar is. Maar de komende weken eerst (ook) nog wel lekker fg's spelen, gedeeltelijk voor nog meer achievements voor mijn buddy, en gedeeltelijk voor de fun.
Maar back ontopic. Dingen als, speel megaman uit zonder geraakt te worden.....WTF? Op zich zou ik dit kunnen, als ik ala een topsporter een paar weken in trainingskamp ga.......maar dat vind ik niet leuk meer.
Trials word ook ontzettend moeilijk om de laatste levels foutloos te halen. Of super meat boy.....*bibber*
Ook dat simpele ninja spelletje uit de plus van vorige maand is best wel pittig om te maxen volgens mij.
Persoonlijk irritatie puntje is ook de 'trials' van sf4. sommige combo's stellen niets voor, andere kan ik zelfs met een guide niet halen, ik geloof dat mijn completeness percentage voor die achievement momtenteel ergens in hoge 70% zit, maar ieder 0.2-0.3% erbij halen is dus een geval van 15-30-60 minuten spelen. En dat is dan netto speeltijd, echte tijd zal hoger zijn door wat 'afkoel' pauzes ......van
naar
en dan toch verder gaan.
Ben erg benieuwd naar jullie 'entries' in deze categorie.
Colectables tel ik dan eigenlijk niet mee, je kan dat op 2 manier bekijken, het stimuleert om elke hoek van een spel uit te kammen, maar ik vind dit meestal eerder irritant dan leuk. En de serieuze 'hunters' gebruiken meestal toch een guide.
Als ik naar mezelf kijk......alles
Helemaal nu kof13 klaar is. Maar de komende weken eerst (ook) nog wel lekker fg's spelen, gedeeltelijk voor nog meer achievements voor mijn buddy, en gedeeltelijk voor de fun.
Maar back ontopic. Dingen als, speel megaman uit zonder geraakt te worden.....WTF? Op zich zou ik dit kunnen, als ik ala een topsporter een paar weken in trainingskamp ga.......maar dat vind ik niet leuk meer.
Trials word ook ontzettend moeilijk om de laatste levels foutloos te halen. Of super meat boy.....*bibber*
Ook dat simpele ninja spelletje uit de plus van vorige maand is best wel pittig om te maxen volgens mij.
Persoonlijk irritatie puntje is ook de 'trials' van sf4. sommige combo's stellen niets voor, andere kan ik zelfs met een guide niet halen, ik geloof dat mijn completeness percentage voor die achievement momtenteel ergens in hoge 70% zit, maar ieder 0.2-0.3% erbij halen is dus een geval van 15-30-60 minuten spelen. En dat is dan netto speeltijd, echte tijd zal hoger zijn door wat 'afkoel' pauzes ......van
Ben erg benieuwd naar jullie 'entries' in deze categorie.
10 second ninja DONE
Games die sowieso een 9 of 10 scoren op vlak van moeilijke platinums:Sagat schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:12:
Vind dit wel een leuk onderwerp, wat zijn de moeilijkste Trophies? Trackmania scoort dus hoog. Maar welke nog meer?
Street Fighter IV > de trials.
Trackmania > 200 golds.
Wipeout HD > alles goud op hoogste moeilijkheid.
In mijn eigen collectie was Killzone 2 op Elite uitspelen een pain (9/10), net als God of War III op hard (8,5/10).
Trackmania heb ik nog niet platinum maar heb ik al een 9,5/10 gegeven. Moet wel zeggen dat Black Lagoon een verademing is ten opzichte van Black Valley en Canyon.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 11-03-2017 09:24 ]
ik heb wipeout op de ps3, dat zijn de psp/vita games eigenlijk toch? Die staat wel nog op mijn bucket list om mee verder te gaan, maar ik vond em nu al erg moeilijk, and ik zit echt in het begin.......
vwb de trials, misschien kunnen we elkaar een beetje uitdagen en aanmoedigen, laat maar weten of je daar zin in hebt (maar ruwe planning voor mij daarvoor is dan mei
)
vwb de trials, misschien kunnen we elkaar een beetje uitdagen en aanmoedigen, laat maar weten of je daar zin in hebt (maar ruwe planning voor mij daarvoor is dan mei
10 second ninja DONE
De trials in SF IV? Nee dank u, dat is mij veel te moeilijk 
Street Fighter vind ik heel leuk om te spelen, maar goed ben ik er niet in. Integendeel zelfs.
Street Fighter vind ik heel leuk om te spelen, maar goed ben ik er niet in. Integendeel zelfs.
Verwijderd
Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt platinums heb die ik onder het lijstje van zeer moeilijk wil zetten.
Vaak zitten er wel in games 1 of 2 chapters in die lastig zijn op de hoogste moeilijkheid graad, maar that's it.
Heb meer tijdrovende trophies(Zoals FF13, Xenoverse, GTA5)
Wel een aantal trophies van MLB The show die erg lastig waren om te halen maar daarvan heb ik niet de platinum.
Games zoals Meatboy begin ik niet eens aan, ik weet dat het mij uiteindelijk wel gaat lukken maar dat het mij waarschijnlijk een controller gaat kosten.
Vaak zitten er wel in games 1 of 2 chapters in die lastig zijn op de hoogste moeilijkheid graad, maar that's it.
Heb meer tijdrovende trophies(Zoals FF13, Xenoverse, GTA5)
Wel een aantal trophies van MLB The show die erg lastig waren om te halen maar daarvan heb ik niet de platinum.
Games zoals Meatboy begin ik niet eens aan, ik weet dat het mij uiteindelijk wel gaat lukken maar dat het mij waarschijnlijk een controller gaat kosten.
God of War III heb ik gelukkig niet als heel moeilijk ervaren. Maar misschien is het al zo lang geleden dat ik het alweer vergeten ben. Weet jij nog wat je er zo moeilijk aan vond?dvdkiwi schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:21:
[...]
Games die sowieso een 9 of 10 scoren op vlak van moeilijke platinums:
Street Fighter IV > de trials.
Trackmania > 200 golds.
Wipeout HD > alles goud op hoogste moeilijkheid.
In mijn eigen collectie was Killzone 2 op Elite uitspelen een pain (9/10), net als God of War III op hard (8,5/10).
Trackmania heb ik nog niet platinum maar heb ik al een 9,5/10 gegeven. Moet wel zeggen dat Black Lagoon een verademing is ten opzichte van Black Valley en Canyon.
Voor mij persoonlijk is Trackmania nog wel ff een projectje, maar die wil ik zeker nog wel platinum halen. En verder zijn het eigenlijk niet de platinum trophies of games die ik platinum heb gehaald die het moeilijkste waren.
De trophies waar ik het meeste moeite voor heb moeten doen zijn:
- Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 - Untouchable (Clear the E.G.G. STATION ZONE without taking any damage)
- Limbo - No Point in Dying (Complete the game in one sitting with five or less deaths)
- Gran Turismo 5 - GT-R Official Record (Achieve a time of 7'29.03 on the Nürburgring Nordschleife in a Nissan GT-R '07)
De laatste heb ik met de controller gedaan en daar heb ik echt flink voor moeten oefenen. Wel heerlijk als je hem dan uiteindelijk haalt. Maar deze 3 trophies staan mij tot nu toe bij als de trophies waar ik het meeste moeite voor heb moeten doen. En Trackmania Turbo als gehele game dan, mits je alles goud wilt halen.
Grappig dat iedereen zo zijn eigen lastig heeft.
De GT5 platinum (incl de GT-R Nordschleife en de Red Bull challenges) heb ik dan weer niet echt moeite mee gehad.
God of War III is alweer even geleden, maar het gedeelt op de bewegende kubussen vond ik heel lastig, net als het gevecht met de Cerberus en de twee Satyrs.
De GT5 platinum (incl de GT-R Nordschleife en de Red Bull challenges) heb ik dan weer niet echt moeite mee gehad.
God of War III is alweer even geleden, maar het gedeelt op de bewegende kubussen vond ik heel lastig, net als het gevecht met de Cerberus en de twee Satyrs.
Die GT-R trophy was voor mij echt een pain in the ass. Was echt blij toen ik die gehaald had. Bij die Red Bull Challenges ben ik afgehaakt zelfs. Die kreeg ik maar niet lekker onder controle.
Heb je GT5 platinum gehaald met de controller?
Ik heb die God of War III tegenstanders even opgezocht en kan het me nu weer herinneren. Dat waren wel de stukken waar ik erg tegenop zag toen ik hem op het moeilijkste niveau ging spelen (omdat ik er op normal al best veel moeite mee had), maar uiteindelijk viel het me niet tegen en ben ik er nog redelijk makkelijk doorheen gekomen geloof ik. Wel een top game btw!
Ik heb die God of War III tegenstanders even opgezocht en kan het me nu weer herinneren. Dat waren wel de stukken waar ik erg tegenop zag toen ik hem op het moeilijkste niveau ging spelen (omdat ik er op normal al best veel moeite mee had), maar uiteindelijk viel het me niet tegen en ben ik er nog redelijk makkelijk doorheen gekomen geloof ik. Wel een top game btw!
[ Voor 43% gewijzigd door dvd-linden op 11-03-2017 14:41 ]
Vanaf GT5 Prologue heb ik besloten geen sim-like racing games meer met controller te spelen, omdat het echt afbreuk doet aan de hele race ervaring.dvd-linden schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:39:
Sinds de release van die Prologue rij zulke games dan ook enkel nog met stuur, wat gelijk antwoord op je vraag is
Zeker! Twijfel nog steeds over de remaster op de PS4, maar ik weet niet of ik het hele platinum traject opnieuw wil doorlopendvd-linden schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:39:
Die GT-R trophy was voor mij echt een pain in the ass. Was echt blij toen ik die gehaald had. Bij die Red Bull Challenges ben ik afgehaakt zelfs. Die kreeg ik maar niet lekker onder controle.
(...) God of War III (...) Wel een top game btw!
Verwijderd
Pfff die red Bull challenge in gt5.....inderdaad zeg..
Brons... no problem.
Zilver.... met veel moeite...
Goud.... onmogelijk...
Vooral met controller.
Weet nog goed dat ik jaren geleden op mijn vorige account hierbij een controller heb leren vliegen... op 0.003 toen goud niet gehaald na uren proberen
Brons... no problem.
Goud.... onmogelijk...
Vooral met controller.
Weet nog goed dat ik jaren geleden op mijn vorige account hierbij een controller heb leren vliegen... op 0.003 toen goud niet gehaald na uren proberen
GTR Official Record is ook echt mijn all-time favoriete trophy. Wat kon je ongelofelijk smijten met die GTR. Ik heb de video nog als aandenken. GT5 was echt een bazengame.
[YouTube: https://youtu.be/vACm-4fMsw0]
[YouTube: https://youtu.be/vACm-4fMsw0]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Maar moeilijke trophies vind ik in principe wel prima, vind het zelfs leuk.
Bijvoorbeeld speel een spel uit op het hoogste moeilijkheid-graad.
Van mij mogen die er altijd in blijven.
Voor mij blijft de ergenis in games iets wat totaal niet met de games zelf te maken heeft
.
Je heb wel eens dat je lekker relaxt aan een gamen ben en je zit een beetje in een flow, en dan maak je opeens een stomme fout die je normaal gesproken nooit maakt.
En een paar minuten later doe je het gewoon nog een keer over
Had het net met Pre Sequel..
Missie van pakweg 15 minuten en tegen het einde zit een simpele jump die je normaal gesproken met je ogen dicht maakt.
En nu gewoon de eerste keer missen omdat je gewoon lomp bezig was (reactie was
)
Daarna een paar minuten later weer op hetzelfde punt en doe gewoon exact hetzelfde (reactie was
)
Word dan leuker gemaakt door iemand die naast je zit te kijken en in een deuk ligt
Bijvoorbeeld speel een spel uit op het hoogste moeilijkheid-graad.
Van mij mogen die er altijd in blijven.
Voor mij blijft de ergenis in games iets wat totaal niet met de games zelf te maken heeft
Je heb wel eens dat je lekker relaxt aan een gamen ben en je zit een beetje in een flow, en dan maak je opeens een stomme fout die je normaal gesproken nooit maakt.
En een paar minuten later doe je het gewoon nog een keer over
Had het net met Pre Sequel..
Missie van pakweg 15 minuten en tegen het einde zit een simpele jump die je normaal gesproken met je ogen dicht maakt.
En nu gewoon de eerste keer missen omdat je gewoon lomp bezig was (reactie was
Daarna een paar minuten later weer op hetzelfde punt en doe gewoon exact hetzelfde (reactie was
Word dan leuker gemaakt door iemand die naast je zit te kijken en in een deuk ligt
Ik ben wel trots op mijn LBP platina. Vooral in deel 1 en 2 waren sommige levels echt super moeilijk om te acen.
Trine heb ik ook lang over gedaan om te acen.
Trine heb ik ook lang over gedaan om te acen.
De eerste LBP heb ik niet platinum
Niet omdat ik de levels niet geaced heb, maar omdat ik die stomme create&share trophies niet heb.
Van mij mogen dat soort trophies heel snel opbokken, zo ook die in ModNation Racers bijvoorbeeld.
Niet omdat ik de levels niet geaced heb, maar omdat ik die stomme create&share trophies niet heb.
Van mij mogen dat soort trophies heel snel opbokken, zo ook die in ModNation Racers bijvoorbeeld.
Daar heb je wel gelijk in denk ik, dat het afbreuk doet aan de race ervaring. Alhoewel ik nog steeds super veel plezier heb gehad met de game, gelukkigdvdkiwi schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:48:
[...]
Vanaf GT5 Prologue heb ik besloten geen sim-like racing games meer met controller te spelen, omdat het echt afbreuk doet aan de hele race ervaring.
Sinds de release van die Prologue rij zulke games dan ook enkel nog met stuur, wat gelijk antwoord op je vraag is
Vraag me af of ik die trophy makkelijker had kunnen halen als ik het met een stuur had kunnen doen. Misschien had ik die Red Bull Challenges dan ook wel kunnen halen. Ach, het is zoals het is...
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik had ook echt het idee dat het bijna onmogelijk was met een controller. Je kon zo snel met dat ding, maar om hem dan met de controller ook nog onder controle te kunnen houden was haast onbegonnen werk.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:01:
Pfff die red Bull challenge in gt5.....inderdaad zeg..
Brons... no problem.
Goud.... onmogelijk...
Vooral met controller.
0.003 is wel heel weinig trouwens. Dat moet wel heel frustrerend geweest zijn ja, alhoewel dat ook wel een beetje bij moeilijke racegames hoort natuurlijk
[ Voor 38% gewijzigd door dvd-linden op 12-03-2017 17:53 ]
Verwijderd
Alles wat afhankelijk is van online service mag opbokken.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 08:11:
De eerste LBP heb ik niet platinum![]()
Daar op voortbordurend mag alles wat multiplayer is wegwezen. Zeker in echte SP games als Assassin's Creed en Tomb Raider.
100% eens.
Singleplayergames die een multiplayer modus krijgen omdat dat schijnt te moeten... blegh.
En er dan ook nog een trophy voor max level aan hangen.... dubbelblegh.
Die van Tomb Raider 2012 heb ik gedaan met relaxte Youtube mixjes op de achtergrond, maar wat was het een grind
Om over Assassins Creed nog maar te zwijgen.
Singleplayergames die een multiplayer modus krijgen omdat dat schijnt te moeten... blegh.
Die van Tomb Raider 2012 heb ik gedaan met relaxte Youtube mixjes op de achtergrond, maar wat was het een grind
Of games waar één trophy in zit, waar je een camera voor nodig hebt (Burnout Paradise). Laatst kwam ik overigens nog een game tegen, waar je voor één trophy een camera nodig had.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Die zijn idd mega irritant. Of een waar je 4 man local Coop moet doen. Ik heb geen 4 controllers laat staan 3 vrienden die tegelijk langs gaan komen omdat ik zo nodig PLING wil horen.Jumpman schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:26:
Of games waar één trophy in zit, waar je een camera voor nodig hebt (Burnout Paradise). Laatst kwam ik overigens nog een game tegen, waar je voor één trophy een camera nodig had.
Op de Xbox is er nog een irritante. 99% van de achievements is 5 of 10 of een veelvoud daarvan waard. Enkele spellen hebben achievements van 3 of 199 gamerscore. Af en toe heb je dus een ongelijke gamerscore. Super irritant. Onredelijk en super stom dat ik me er aan erger, maar toch! Mijn gamerscore eindigt nu steevast op 2 of 7 en ik vind dat dagelijks lelijk.
Dat gegrind dat je alleen op iets moet schieten of iets moet herhalen doe ik nooit meer. Of ik moet het erg leuk vinden om het te spelen. Tomb Raider was dat zeker niet. Kratjes over het strand slepen is niet mijn kopje thee.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:23:
100% eens.
Die van Tomb Raider 2012 heb ik gedaan met relaxte Youtube mixjes op de achtergrond, maar wat was het een grindOm over Assassins Creed nog maar te zwijgen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2017 18:55 ]
Verwijderd
Daar ben ik het wel mee eens.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:23:
100% eens.
Die van Tomb Raider 2012 heb ik gedaan met relaxte Youtube mixjes op de achtergrond, maar wat was het een grindOm over Assassins Creed nog maar te zwijgen.
Maar er zijn ook wel een aantal Pure single player games met een goede MP ervaring.
Uncharted 2 en The last of us bijvoorbeeld, heb zelf de TLOU MP honderden uren gespeeld.
Trophies in games waarbij je nutteloze dingen moet doen hou ik ook niet zo van, collectibles prima...zolang ze maar iets toevoegen.
Wat ik altijd het meest irritante vind zijn trophies waarbij je de beste op de leaderbord moet zijn, wat onmogelijk is als je ook maar een aantal weken achterloopt in het spel..
Wat is dat leuke rode poppetje bij de nr 2 uit de lijst?
Edit: jammer, nu is het een andere banner. Iemand die weet welk game karakter of uit welk spel dat vrolijke ding was?
Edit: jammer, nu is het een andere banner. Iemand die weet welk game karakter of uit welk spel dat vrolijke ding was?
[ Voor 52% gewijzigd door Jorgen op 13-03-2017 01:46 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik denk dat je Color Guardians bedoelt.
Even zijn naam op psnprofiles invullen, wat detectivewerk doen (profiel bekijken) en je komt er wel achter
Het plaatje op je psnprofiles kaart is altijd van je laatst gespeelde spel, de twee laatst gespeelde spellen staan links op het kaartje, het tweede spel bij de nr2 is Color Guardians. En die heeft een leuk rood poppetje.
Even zijn naam op psnprofiles invullen, wat detectivewerk doen (profiel bekijken) en je komt er wel achter
Het plaatje op je psnprofiles kaart is altijd van je laatst gespeelde spel, de twee laatst gespeelde spellen staan links op het kaartje, het tweede spel bij de nr2 is Color Guardians. En die heeft een leuk rood poppetje.
Daarom vermijd ik gelijk van begin af aan de games met die ongelijke gs scores tenzij ik ze zeker weten uitspeelVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:50:
[...]
Die zijn idd mega irritant. Of een waar je 4 man local Coop moet doen. Ik heb geen 4 controllers laat staan 3 vrienden die tegelijk langs gaan komen omdat ik zo nodig PLING wil horen.![]()
Op de Xbox is er nog een irritante. 99% van de achievements is 5 of 10 of een veelvoud daarvan waard. Enkele spellen hebben achievements van 3 of 199 gamerscore. Af en toe heb je dus een ongelijke gamerscore. Super irritant. Onredelijk en super stom dat ik me er aan erger, maar toch! Mijn gamerscore eindigt nu steevast op 2 of 7 en ik vind dat dagelijks lelijk.
Als je voor die van 2012 nog wat MP achievements wil halen je kan me altijd pm'en. Heb er al heel wat gehaald met iemand anders maar voor sommige heb je een 3e man nodigDat gegrind dat je alleen op iets moet schieten of iets moet herhalen doe ik nooit meer. Of ik moet het erg leuk vinden om het te spelen. Tomb Raider was dat zeker niet. Kratjes over het strand slepen is niet mijn kopje thee.
Zelf nu aan het kloten om brotherhood in de ezio collection op 100% synchronisatie te zetten... Wat is dat klote. Heb al een paar keer gehad dat mijn secondary in de laatste 50 meter wegviel door iets stoms van het spel zelf..
Zoals in modern warfare/modern warfare remastered of titanfall 2?Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:57:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar er zijn ook wel een aantal Pure single player games met een goede MP ervaring.
Uncharted 2 en The last of us bijvoorbeeld, heb zelf de TLOU MP honderden uren gespeeld.
Trophies in games waarbij je nutteloze dingen moet doen hou ik ook niet zo van, collectibles prima...zolang ze maar iets toevoegen.
Wat ik altijd het meest irritante vind zijn trophies waarbij je de beste op de leaderbord moet zijn, wat onmogelijk is als je ook maar een aantal weken achterloopt in het spel..
Zelf vind ik die verzameldingen altijd klote zoals in AC1 met 450 vlaggen en AC2 met 100 veren etc...
[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 13-03-2017 11:51 ]
Gamertag: timmie271
Verwijderd
In c.o.d en dergelijke heb ik er wel vrede mee omdat het er vaak maar een handvol per chaperonne zijn...timmie271 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Daarom vermijd ik gelijk van begin af aan de games met die ongelijke gs scores tenzij ik ze zeker weten uitspeel
[...]
Als je voor die van 2012 nog wat MP achievements wil halen je kan me altijd pm'en. Heb er al heel wat gehaald met iemand anders maar voor sommige heb je een 3e man nodig.... (al is die van lvl 60 wel klote)
Zelf nu aan het kloten om brotherhood in de ezio collection op 100% synchronisatie te zetten... Wat is dat klote. Heb al een paar keer gehad dat mijn secondary in de laatste 50 meter wegviel door iets stoms van het spel zelf..
[...]
Zoals in modern warfare/modern warfare remastered of titanfall 2?
Zelf vind ik die verzameldingen altijd klote zoals in AC1 met 450 vlaggen en AC2 met 100 veren etc...
Ik bedoel mee collectibles zoals in The last of us, ff13, glyphs in assassins creed, loot chest in Destiny.
Zolang ze maar iets aan het verhaal toevoegen of als je daadwerkelijk word beloond voor je moeite.
Mijn favoriet blijft kwa dat nog steeds finale fantasy 13 waarbij je voor trophies achtergronden voor op je ps3 kreeg...
Oh ja glyphs, daar moet ik er ook nog 8 van in AC brotherhood. Uiteraard wel met de antwoorden via het internetVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:56:
[...]
In c.o.d en dergelijke heb ik er wel vrede mee omdat het er vaak maar een handvol per chaperonne zijn...
Ik bedoel mee collectibles zoals in The last of us, ff13, glyphs in assassins creed, loot chest in Destiny.
Zolang ze maar iets aan het verhaal toevoegen of als je daadwerkelijk word beloond voor je moeite.
Mijn favoriet blijft kwa dat nog steeds finale fantasy 13 waarbij je voor trophies achtergronden voor op je ps3 kreeg...
Color Guardians inderdaad. Top. Ga ik eens even kijken wat voor een spelletje dat is.dvdkiwi schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:15:
Ik denk dat je Color Guardians bedoelt.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Achievement 8500 is in het zakje. Helikopter uit de lucht halen met mortar is best grappig. (heb ook iets van 100 trophies vanwege Uncharted 2 en 3
)
Nu nog 2 maanden dagelijks 10 minuten Rayman Legends spelen.
Wtf..Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:38:
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Nog een voorbeeld van trophies die nergens op slaan...waarom zulke dingen zoals 2 maanden dagelijks inloggen..Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:38:
Achievement 8500 is in het zakje. Helikopter uit de lucht halen met mortar is best grappig. (heb ook iets van 100 trophies vanwege Uncharted 2 en 3)
Net zoals als speel een spel voor een X uur (Moest met Minecraft nog de trophy van 33 uur spelen, gisteren dus gewoon lekker minecraft aangezet en paar films gekeken).
Weet niet meer welk spel het op de ps3 was maar daar had je ook een trophy dat je een spel voor 40 uur moest spelen, terwijl je de single playeral na 5 uur uitgespeeld had en alle andere trophies in 2 extra uur had.
Bij Rayman is het niet zomaar online zijn. Je moet gewoon x aantal punten halen in de game, die je onder andere verdient door trofeeën te winnen op de dagelijkse challenges/wedstrijden. Als je erg goed bent, kun je een diamanten beker halen, waardoor je geen twee maanden hoeft te spelen. Maar als je erg slecht bent, kan het ook veel langer duren.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:15:
[...]
Nog een voorbeeld van trophies die nergens op slaan...waarom zulke dingen zoals 2 maanden dagelijks inloggen..
Gisteren Platinum van Horizon Zero Dawn gehaald. 50 uurtjes aan plezier gehad zonder een moment van verveling. Ben benieuwd of er verhalende DLC gaat komen. Tijd om verder te gaan met de backlog:
Project Cars
Assassin's Creed Unity
F1 2016
Daarnaast wil ik heel graag Shadow of Mordor oppakken, na de aankondiging van Shadow of War.
Eerst maar eens even lekker een week op vakantie (Madrid).
Project Cars
Assassin's Creed Unity
F1 2016
Daarnaast wil ik heel graag Shadow of Mordor oppakken, na de aankondiging van Shadow of War.
Eerst maar eens even lekker een week op vakantie (Madrid).
Netjes 
Unity is een simpele, snelle platinum (25-30 uur), Project Cars is ook niet heel lastig te platten. Ligt er wel een beetje aan of je DLC/GOTY hebt of niet, ivm de Community Events.
Unity is een simpele, snelle platinum (25-30 uur), Project Cars is ook niet heel lastig te platten. Ligt er wel een beetje aan of je DLC/GOTY hebt of niet, ivm de Community Events.
Ik had Unity nooit uitgespeeld vanwege de technische problemen, maar ben daar bijna op het einde. Ik heb de Perfect edition, probeer alle Community events bij te houden. Hoop dat ik die nog kan voltooien.
Verwijderd
Je moet in Rayman Level 11 worden daarvoor moet je 1300 punten halen nadat je alle levels op 100% hebt. Dat doe je door daily challenges te doen. 50punten voor Platinum, 10 voor goud. Ik ben niet goed genoeg voor platinum.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:15:
[...]
Nog een voorbeeld van trophies die nergens op slaan...waarom zulke dingen zoals 2 maanden dagelijks inloggen..
Been there, done that (op PS3). Je zou denken dat je beter wordt met elke dag zo'n Rayman-challenge te doen, maar ik heb geen enkele keer die zeldzame Platinum kunnen winnen... Een paar keer dichtbij, maar de tijden liggen vaak erg scherp.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:47:
[...]
Je moet in Rayman Level 11 worden daarvoor moet je 1300 punten halen nadat je alle levels op 100% hebt. Dat doe je door daily challenges te doen. 50punten voor Platinum, 10 voor goud. Ik ben niet goed genoeg voor platinum.
Verwijderd
Schoonmaak van trophy-lijst gaat lekker.
Gisteren Borderlands Pre Sequel op platinum gezet.
Vanmorgen Minecraft PS4 Edition op platinum gezet.
En net even snel 2 trophies die ik miste met Mass Effect, dus deze ook op platinum gezet.
Platinum Nr 45, 46 en 47.
En completion naar 77.18 gebracht.
Nog 2.82 procent en het doel is bereikt
Nu verder met 7 days to die.
Daarna deze titels nog afronden.
Stardew Valley
Phantom Pain
Gran Turismo 5
GTA 5(PS3)
Final Fantasy X/X2 +14
Duke nukem(PS3)
Gok dat ik tegen Mei kan beginnen aan mijn backlog
En net even snel 2 trophies die ik miste met Mass Effect, dus deze ook op platinum gezet.
Nog 2.82 procent en het doel is bereikt
Stardew Valley
Phantom Pain
Gran Turismo 5
GTA 5(PS3)
Final Fantasy X/X2 +14
Duke nukem(PS3)
Verwijderd
Er spelen ook niet zo veel mensen meer. Als er 1000 mee doen aan de extreme daily is het veel. Dan moet je dus in de top 10 zitten voor een Platinum. Ik mik op top 200. Scheelt een hoop tijd. Heb meestal in 1 of 2 pogingen goud en kan ik verder. Is overigens geen straf. Ik vind Rayman best tof.Tweakmans schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:01:
[...]
Been there, done that (op PS3). Je zou denken dat je beter wordt met elke dag zo'n Rayman-challenge te doen, maar ik heb geen enkele keer die zeldzame Platinum kunnen winnen... Een paar keer dichtbij, maar de tijden liggen vaak erg scherp.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2017 16:57 ]
Rustig aan he, ik heb je nu net eindelijk weer ingehaald na een hele tijd niet meer gegamed te hebben op de playstation (iets met skyrim op de pc...)Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:11:
Schoonmaak van trophy-lijst gaat lekker.
Nog 2.82 procent en het doel is bereikt![]()
Stardew Valley
Phantom Pain
Gran Turismo 5
GTA 5(PS3)
Final Fantasy X/X2 +14
Duke nukem(PS3)
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Nou,Bad_Boy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:01:
[...]
Rustig aan he, ik heb je nu net eindelijk weer ingehaald na een hele tijd niet meer gegamed te hebben op de playstation (iets met skyrim op de pc...)
Wees maar niet bang dat ik je weer inhaal de komende tijd hoor, al die titels die ik opnieuw ga spelen daar heb ik al een boel trophies van.. Ben nu echt alleen maar aan het spelen om alles te perfectioneren.
En hoe meer ik naar mijn lijst kijk hoe meer titels er bij mijn lijstje komen met de gedachte dat dat ook nog wel wat beter kan
Verwijderd
"Eindelijk" Driveclub op Platinum(#48) behaald.
Ook hard op weg met 7 days to die.
Komend weekend eventjes kijken hoe ver ik met alle DLC van Driveclub kom, gaat sowieso geen 100% worden...Voor sommige evenementen niet echt de skills
Ook hard op weg met 7 days to die.
Komend weekend eventjes kijken hoe ver ik met alle DLC van Driveclub kom, gaat sowieso geen 100% worden...Voor sommige evenementen niet echt de skills
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 01:39:
"Eindelijk" Driveclub op Platinum(#48) behaald.
Driveclub was mijn eerste platinum (en sta nu pas op 3)
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 18-03-2017 09:49 ]
Ik heb de Driveclub trophylijst nog eens doorgekeken, maar de platinum was behoorlijk simpel toch?
Verwijderd
In principe best wel simpel.dvdkiwi schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:00:
Ik heb de Driveclub trophylijst nog eens doorgekeken, maar de platinum was behoorlijk simpel toch?
Maar een lange grind...Vooral omdat de trophy requirements voor 1 bepaalde trophy nu een stuk langer duurt (pakweg 150 races) dan bij de release.
Desalniettemin is het er wel 1 waar ik wel een beetje trots op ben.
Anders hadden wel meer dan 5% deze plat.
Vergeet niet dat er een gratis uitgekleede versie van de game was die de platinum rarity omlaag bracht.
Maar dan nog een platinum om trots op te zijn hoor
Apart dat je nog zoveel hebt moeten grinden, ondanks dat je de season pass hebt.
Maar dan nog een platinum om trots op te zijn hoor
Apart dat je nog zoveel hebt moeten grinden, ondanks dat je de season pass hebt.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2017 11:22 ]
Qua tijdsinvestering vond ik hem vrij pittig. Als je hooked bent, dan komt de platinum verder wel redelijk vanzelf inderdaad.dvdkiwi schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:00:
Verwijderd
Trophy Challenge Maart/April.
Rarity Challenge..
Haal zoveel mogelijk trophies, alle trophies krijgen een puntenaantal gebaseerd op de rarity.
Deze challenge loopt van 18-03-2017 t/m 30-04-2017
Puntentelling
- Common 1 Punt
- Uncommon 2 Punten.
- Rare 5 Punten.
- Very Rare 7 Punten.
- Ultra Rare 10 Punten.
Games die in de PS Plus van April zitten tellen dubbel mee.
Platinum trophies tellen dubbel mee.
Regels
-Alle consoles die Trophies ondersteunen mogen worden gebruikt.
-Om mee te mogen doen moet je in de ranglijst staan in de OP.
-Een game mag niet dubbel worden ingediend(Dus niet dezelfde game op de Vita, Ps3,Ps4)
-Alle behaalde scores dien je binnen 72 uur door te geven op dit topic.
-Bij het doorgeven van een Trophy zet je de naam van de trophy neer + het percentage en het aantal punten.
-Rarity word bepaald op de percentages van PSN Profiles
-Doordat dit een challenge van anderhalve maand is word de prijs daarop ook berekend en net zoals vorige maand krijgt niet alleen de Nr.1 een prijs maar ook de Nr.2.
-Games zoals Dragon Fin Soup, Luftrausers, Yoostar 2, etc die kapot zijn en daarom een absurd hoge & hebben tellen niet mee.
-Alleen games die je in de normale nederlandse gameshop of de PS Store kan kopen tellen mee, dus geen absurde buitenlandse titels waarvan niemand heeft gehoord en daarom een hoge % heeft.
Bovenstaande regels heb ik erin gezet om het wel een beetje leuk te houden en niet 1 persoon die binnen 2 dagen al een onoverbrugbare voorsprong heeft, als aanvulling daarop ga ik er ook vanuit dat jullie zelf wel zien en weten welke titels daarbij horen.... bij een twijfelgeval kan je altijd even een berichtje op het topic gooien of eventjes een PM sturen.
Zoals altijd, mocht je tips hebben om deze challenge leuker te maken of als ik "weer" wat ben vergeten dan kan je me altijd een PM sturen en dan kijken we er eventjes naar
Wederom excuses dat de challenge weer wat later was, maar hij is er eindelijk.
Ik wens jullie veel succes, maar voornamelijk veel game plezier!!!
Nergens voor nodig, die excuses. Dat je een challenge organiseert is al hartstikke leuk. Dat je prijzen weggeeft aan deelnemers is supertof!Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:13:
Wederom excuses dat de challenge weer wat later was, maar hij is er eindelijk.
Ik wens jullie veel succes, maar voornamelijk veel game plezier!!!
Denk dat niemand het bezwaarlijk vindt als er niet direct een opvolgende challenge klaar staat nadat een eerdere challenge is afgelopen.
Bedankt voor jouw enthousiasme met het organiseren van challenges en jouw vrijgevigheid met het beschikbaar stellen van prijzen!
Wat Ralph zei! Maar een smiley die bij je challenges past:
Semi ot, maar wat is er dan kapot aan luftrausers? Die game wilde ik ooit nog wel is gaan spelen?
Semi ot, maar wat is er dan kapot aan luftrausers? Die game wilde ik ooit nog wel is gaan spelen?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Heb hem zelf niet gespeeld, maar volgens vrienden zijn er levels waarbij je Door gamefouten soms niet verder kan(gebeurd niet altijd).Sagat schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:21:
Wat Ralph zei! Maar een smiley die bij je challenges past:![]()
En bepaalde trophies die 99% van de tijd glitchen..
Daarom zijn er ook een aantal trophies die 0.00% hebben..
Er zijn twee trophies die je niet kan halen. Als ik het goed begrijp omdat de game het niet goed registreert als je een laser ace vernietigtSagat schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:21:
Wat Ralph zei! Maar een smiley die bij je challenges past:![]()
Taru tossing moet een olympische sport worden
Ik heb gisteren nog een trophy behaald, dus die zal ik hier ook meteen even erbij zetten:
- Headshot 30 Human Enemies (Horizon) - 64,54% - Common - 1 punt
[ Voor 102% gewijzigd door dvd-linden op 20-03-2017 00:08 ]
Verwijderd
Wat doen jullie als een rarity verandert tussen moment van behalen en einde van de wedstrijd? Zeker bij nieuwere spellen kan dat best hard gaan.
Wel weer een vette wedstrijd Jan. Zou er bijna mijn ps4 weer eens voor opstarten.
(gebeurt wel als ik weer een ritsje onmisbare ps4 exclusives heb, voor nu is de backlog te groot op mijn main console. Horizon ga ik niet overslaan natuurlijk.)
Wel weer een vette wedstrijd Jan. Zou er bijna mijn ps4 weer eens voor opstarten.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 20:06 ]
Wij kunnen ook vast wel proberen mee te doen als xbox noobs zijndeVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:04:
Wat doen jullie als een rarity verandert tussen moment van behalen en einde van de wedstrijd? Zeker bij nieuwere spellen kan dat best hard gaan.
Wel weer een vette wedstrijd Jan. Zou er bijna mijn ps4 weer eens voor opstarten.(gebeurt wel als ik weer een ritsje onmisbare ps4 exclusives heb, voor nu is de backlog te groot op mijn main console. Horizon ga ik niet overslaan natuurlijk.)
Hmm. Jammer. Ik heb de afgelopen tijd heel veel trophies gehaald. Nu weer wat droogte omdat ik bezig ben met Horizon: Zero Dawn. Nou, eens zien of ik ook nog wat kan scoren.
Verwijderd
Had ik eigenlijk bij de regels moeten zetten inderdaad.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:04:
Wel weer een vette wedstrijd Jan. Zou er bijna mijn ps4 weer eens voor opstarten.(gebeurt wel als ik weer een ritsje onmisbare ps4 exclusives heb, voor nu is de backlog te groot op mijn main console. Horizon ga ik niet overslaan natuurlijk.)
Maar de Rarity word uiteindelijk bepaald op de laatste dag, thanks voor het aankaarten.
Over jullie Xbox gebruikers,
Ik vind het persoonlijk ook wel jammer dat er geen soortgelijke Achievement topic is, of dat daar uberhaubt genoeg animo voor is
Ik weet dat er 2 of 3 regelmatig op dit topic te vinden zijn(waaronder u uiteraard).
En ik wil jullie ook eventueel laten meedoen met deze challenge maar dat via jullie xbox, ik ga er eventjes een nachtje over nadenken en kom ik morgen op terug hoe we dat het beste erin kunnen implementeren zonder dat er opeens 20 mensen via de xbox kant mee willen doen die we hier nog nooit gezien hebben, denk dat de meeste hier daar ook wel vrede mee zullen hebben omdat jullie hier al vaker komen en gezellig mee doen.
Of maybe dat we op langere termijn hier een Trophy/Achievement topic van kunnen maken, maar daar zal ik eventjes wat lijntjes voor uit gooien.
Verwijderd
Doe voor mij geen moeite. Super leuk gebaar van je maar echt niet nodig. Vind af en toe langs komen voor een beetje opscheppen of meeklagen over een irritante trophy al genoeg. 
Mensen hier begonnen aan Wildlands? Als je niet van collectibles houdt, zou ik het maar niet doen. Wel een goed spel verder qua mechanics en graphics.
Mensen hier begonnen aan Wildlands? Als je niet van collectibles houdt, zou ik het maar niet doen. Wel een goed spel verder qua mechanics en graphics.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 21:56 ]
Wildlands. Wel gekocht en blijkbaar ook in mijn PS4 geweest getuige een paar trophies, maar ik was het niet. Vrienden van me die hier waren verleden week terwijl ik bezig was met de Switch gok ikVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:53:
Doe voor mij geen moeite. Super leuk gebaar van je maar echt niet nodig. Vind af en toe langs komen voor een beetje opscheppen of meeklagen over een irritante trophy al genoeg.
Qua trophies..verder nog her en der wat gesprokkeld, onbewust. The Sims 3 voor de PS3, wat Lego Jurassic World samen met de vrouw deze week en The Bunker recent nog op Platinum gebracht maar dat is geen prestatie, meer onnodige moeite.
Update:
- Scout Enlistment (Battlefield 1) - 42,94% - Uncommon - 2 punten
- World War One Hero (Battlefield 1) - 10,68% - Rare - 5 punten [*Platinum Trophy: 10 punten]
Deze had ik al:
Maakt een totaal van 13 punten tot nu toe.
*Tevens mijn twaalfde platinum trophy, dus ben blij dat ik er weer één heb bij kunnen schrijven
.
- World War One Hero (Battlefield 1) - 10,68% - Rare - 5 punten [*Platinum Trophy: 10 punten]
Deze had ik al:
Maakt een totaal van 13 punten tot nu toe.
*Tevens mijn twaalfde platinum trophy, dus ben blij dat ik er weer één heb bij kunnen schrijven
[ Voor 27% gewijzigd door dvd-linden op 20-03-2017 00:11 ]
Ik vond The Bunker wel leuk eigenlijk. Uiteraard geen prestatie maar onnodige moeite vond ik het zeker niet. Een keer wat anders.Exorcist schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:02:
[...]
Wildlands. Wel gekocht en blijkbaar ook in mijn PS4 geweest getuige een paar trophies, maar ik was het niet. Vrienden van me die hier waren verleden week terwijl ik bezig was met de Switch gok ik
Qua trophies..verder nog her en der wat gesprokkeld, onbewust. The Sims 3 voor de PS3, wat Lego Jurassic World samen met de vrouw deze week en The Bunker recent nog op Platinum gebracht maar dat is geen prestatie, meer onnodige moeite.
Oh begrijp me goed, ik hou van dat concept en dat was dus erg leuk om te doen; wat me tegenstond en meestal tegen mijn principes is is een tweede run om de trophies te halen. Maar goed, ik miste er nog maar twee dus dat vond ik dan nog wel de (korte) moeite waard. Normaliter belandt zo'n spel op de 80%^ grensLuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:26:
[...]
Ik vond The Bunker wel leuk eigenlijk. Uiteraard geen prestatie maar onnodige moeite vond ik het zeker niet. Een keer wat anders.Deed me denken aan Ford Boyard van vroeger. Ofzoiets. Best leuk gedaan imo!
Zijn er trouwens AC games waar je niks hoeft verzamelen? Gisternacht brotherhood uitgespeeld van de ezio collection... maar kan nu in revelations weer 100 dingen gaan zoeken....
AC1: +/- 450 vlaggen
AC2: 100 veren
ACB: 101 vlaggen en 10 veren
ACR: 100 animus lampjes?
Vlaggetjes en glyphs zoeken om 3 uur 's nachts is ook niet aan te raden als ze op lastige plekken zitten
@Verwijderd Lijkt me leuk om mee te doen (xbox), maar hoef niet per se voor de win te zijn gewoon voor de fun is al genoeg
En dan zul je trouwens ook de procenten achter de ultra rare, rare etc. Erachter moeten zetten want die hebben wij niet naar mijn weten
Vlaggetjes en glyphs zoeken om 3 uur 's nachts is ook niet aan te raden als ze op lastige plekken zitten
@Verwijderd Lijkt me leuk om mee te doen (xbox), maar hoef niet per se voor de win te zijn gewoon voor de fun is al genoeg
En dan zul je trouwens ook de procenten achter de ultra rare, rare etc. Erachter moeten zetten want die hebben wij niet naar mijn weten
[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 20-03-2017 10:40 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:44 ]
@LuPo Als je nou gewoon even Trackmania platinum gaat halen dan weet ik bijna zeker dat je deze challenge gaat winnen
Verwijderd
Ik ga zelf ook maar meedoen met deze challenge(Uiteraard kan ik zelf de prijs niet winnen en schuift het eventueel door naar the next person).
@de kwestie van gisteren om Xbox mensen toe te laten tot deze challenge, heb er eventjes een nachtje over nagedacht en doordat de percentages en benamingen anders zijn in beide systemen word dat lastig om eerlijk te laten verlopen.
Ik ga wel kijken of ik de toekomst iets kan bedenken waardoor jullie wel mee kunnen doen.
@de kwestie van gisteren om Xbox mensen toe te laten tot deze challenge, heb er eventjes een nachtje over nagedacht en doordat de percentages en benamingen anders zijn in beide systemen word dat lastig om eerlijk te laten verlopen.
Ik ga wel kijken of ik de toekomst iets kan bedenken waardoor jullie wel mee kunnen doen.
Helaas staat een Assassins creed game(Of beter gezegd een Ubisoft game)synoniem aan het verzamelen van heel veel dingen, dat is in elke het geval tot en met de laatste.[quote]timmie271 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:38:
Zijn er trouwens AC games waar je niks hoeft verzamelen? Gisternacht brotherhood uitgespeeld van de ezio collection... maar kan nu in revelations weer 100 dingen gaan zoeken....
Dan zul je inderdaad met percentages moeten gaan werken in plaats van rare, common etc. En niet met die platinums werken omdat wij die ook niet hebbenVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:39:
Ik ga zelf ook maar meedoen met deze challenge(Uiteraard kan ik zelf de prijs niet winnen en schuift het eventueel door naar the next person).
Maar wil best wel de achievements die ik haal incl. percentages hier neerzetten
En het blijft voor de fun hé. Meedoen is al leuk genoeg
Na revelations laat ik ac3 en ac4 nog een halfjaartje op de plank liggen (liggen er al ruim een jaar te verstoffen), omdat ik er dan wel weer even klaar mee ben. Weet ik wel waar ik me weer mee kan vermaken dan....Helaas staat een Assassins creed game(Of beter gezegd een Ubisoft game)synoniem aan het verzamelen van heel veel dingen, dat is in elke het geval tot en met de laatste.[quote]
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 20-03-2017 13:55 ]
5 x 2 punten (uncommon) voor Tearaway Unfolded (PS Plus game van maart dus helaas geen dubbele punten
)
10 puntjes.
10 puntjes.
Ik denk dat het niet echt handig is. Systemen zijn toch wel wat anders. Wellicht kun je een Xbox Achievement topic beginnen? Er zal van die kant vast ook animo zijn net als de trophy hunters hier.timmie271 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:48:
[...]
Dan zul je inderdaad met percentages moeten gaan werken in plaats van rare, common etc. En niet met die platinums werken omdat wij die ook niet hebbenDus er komt wel wat bij kijken inderdaad. Het lastige ook is dat wij dan andere percentages hebben die juist gunstiger of minder gunstig uit kunnen vallen.
Maar wil best wel de achievements die ik haal incl. percentages hier neerzetten(gewoon omdat het kan)
En het blijft voor de fun hé. Meedoen is al leuk genoegiets winnen hoeft niet van mij.
[...]
Na revelations laat ik ac3 en ac4 nog een halfjaartje op de plank liggen (liggen er al ruim een jaar te verstoffen), omdat ik er dan wel weer even klaar mee ben. Weet ik wel waar ik me weer mee kan vermaken dan....
@dvdkiwi Zeg ga jij eens even LBP 1 en 2 platten.
Valt nog best mee geloof ikLuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:31:
[...]
Ik denk dat het niet echt handig is. Systemen zijn toch wel wat anders. Wellicht kun je een Xbox Achievement topic beginnen? Er zal van die kant vast ook animo zijn net als de trophy hunters hier.
Ik en exactor it in ieder geval en misschien nog 5 in het xbox one topic. Maar dat is het dan naar mijn weten ook. En als het te complex Is hoeft het niet per se hè
Jeuj!!
Trackmania Turbo:
Black Lagoon Clear - Complete all Black Lagoon maps (Any medal)
1.39% Ultra rare, op PSN 0,1% superduper rare
@LuPo LBP2 heb ik niet, LBP1 heb ik niet zelf in de hand
Trackmania Turbo:
Jawel hoor. H4H via PSN profiles en playstationtrophies. Mensen zoeken en posten.dvdkiwi schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:17:
Jeuj!!![]()
Trackmania Turbo:
Tenminste, zo heb ik het destijds gedaan..
Dat heb ik een tijd gedaan, maar voor elke 10 hartjes krijg je er 1 terug. Laat maar zitten dan
@dvdkiwi Voor iemand die 10 uur over een track van Trackmania Turbo doet vind ik dat wel heel makkelijk.
Update:
- 10 Vulnerable Machine Kills (Horizon) - 51,62% - Common - 1 punt
- Fought Back the Corruption (Horizon) - 69,55% - Common - 1 punt
- Reached Level 25 (Horizon) - 56,03% - Common - 1 punt
Deze had ik al:
Maakt een totaal van 16 punten.
- 10 Vulnerable Machine Kills (Horizon) - 51,62% - Common - 1 punt
- Fought Back the Corruption (Horizon) - 69,55% - Common - 1 punt
- Reached Level 25 (Horizon) - 56,03% - Common - 1 punt
Deze had ik al:
Maakt een totaal van 16 punten.
Unravel:
Time will catch up - 40,65% - Uncommon - 2 punten
The end is not the end - 39,96% - Uncommon - 2 punten
Renewed - 39,93% - Uncommon - 2 punten
Totaal: 6 punten.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 21-03-2017 07:51 ]
Ik ben met Life is Strange begonnen op 16 maart. De eerste trophy doet niet mee aan de challenge, maar ondertussen 5 trophies behaald die wel meedoen:
Maximum Aperture - 55.43% - common
Light Leak - 60.95% - common
Chrysalis - 80.93% - common
Wide Angles - 57.52% - common
Telephotogenic - 62.62% - common
5 puntjes totaal dus.
Dit spel levert veel 'common' trophies op. Erg makkelijk te halen maar het gaat wel langzaam met de score
Dat gezegd hebbende: nu ik de eerste episode afgerond heb, moet ik wel zeggen dat het verhaal me echt te pakken heeft. Ik wil nu echt wel verder spelen hoe het verder gaat. Die collectibles van het zoeken van alle photo momenten doe ik wel maar is niet het belangrijkste. Ik ga gewoon genieten van het verhaal.
Maximum Aperture - 55.43% - common
Light Leak - 60.95% - common
Chrysalis - 80.93% - common
Wide Angles - 57.52% - common
Telephotogenic - 62.62% - common
5 puntjes totaal dus.
Dit spel levert veel 'common' trophies op. Erg makkelijk te halen maar het gaat wel langzaam met de score
Dat gezegd hebbende: nu ik de eerste episode afgerond heb, moet ik wel zeggen dat het verhaal me echt te pakken heeft. Ik wil nu echt wel verder spelen hoe het verder gaat. Die collectibles van het zoeken van alle photo momenten doe ik wel maar is niet het belangrijkste. Ik ga gewoon genieten van het verhaal.
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Avondje bezig met The Witcher 3 GOTY en weer helemaal verslaafd.
Daar gaan weer honderden uren...
Niets rushen, gewoon lekker ontspannen naar de platinum.
Daar gaan weer honderden uren...
-
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:36 ]
Zag je gisteren spelen, was in de veronderstelling dat jij 'm al platinum hadVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:07:
(...) The Witcher 3 GOTY
(...)
Je hebt 'm al wel 3 keer uitgespeeld toch?
Unravel:LuPo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 07:50:
Unravel:
Gardener - 41,14% - Uncommon - 2 punten
Eagle Eye - 32,29% - Uncommon - 2 punten
Pacifist - 22,79% - Uncommon - 2 punten
Dirt Rally:
Hot Coffee - 29,10% - Uncommon - 2 punten
Take your Pick - 9,16% - Very Rare - 7 punten
Faster Chief - 26,76% - Uncommon - 2 punten
Dependable - 7,50% - Very Rare - 7 punten
Totaal nu: 30 punten
Verwijderd
De gewone versie heeft een andere trophy lijst dan de goty editie.dvdkiwi schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Zag je gisteren spelen, was in de veronderstelling dat jij 'm al platinum had
Je hebt 'm al wel 3 keer uitgespeeld toch?
Speel met plezier het spel nog een keer of 2.
Eerste run op normale weer voor de fun, tweede run op Death March voor alle trophies.
1 voordeel.
Weet nu ondertussen een goede alchemy/warrior build van mijn vorige runs dat ik straks overal makkelijk doorloop...
wow......ik snap dat je soms een spel nogmaals uitspeelt, maar tw3 is toch niet zo oud? Zou je niet liever iets anders spelen dan? of is het juist puur voor de trophies?
10 second ninja DONE