Ik heb vroeger grim fandango ook helemaal grijs gespeeld. Ik denk wel 3x uitgespeeld. Ik zie ook een ps4 remaster. een platinum lijkt mij geen onmogelijkheid hierwheeler schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:20:
Mijn snelste platinum ooit en de PSN plus game van deze maand: Day of the Tentacle remasterd. Aangezien ik orginele game destijds wel heb gespeeld, heb ik deze via walkthrough gedaan. Een hele bak trophies in paar dagen erbij
Verwijderd
Gooi er maar nog een mijlpaal bij.
Platinum van Uncharted 1(ps4 remake) net behaald, en precies de platinum trophy zorgde ervoor dat ik level 22 werd(Heerlijk als dat precies zo gebeurd
)
Viel uiteindelijk wel mee met de moeilijkheid(Heb het spel daarna ook nog op Brutal uitgespeeld voor de extra gouden trophy en er zat maar 1 echt moeilijk frusterende plek in).
Op naar Uncharted 2
Platinum van Uncharted 1(ps4 remake) net behaald, en precies de platinum trophy zorgde ervoor dat ik level 22 werd(Heerlijk als dat precies zo gebeurd
Viel uiteindelijk wel mee met de moeilijkheid(Heb het spel daarna ook nog op Brutal uitgespeeld voor de extra gouden trophy en er zat maar 1 echt moeilijk frusterende plek in).
Op naar Uncharted 2
Is de platinum van Rayman Legends veel moeilijker dan die van Rayman Origins dat je toevallig weet? Die eerste heb ik namelijk, maar Legends moet ik nog steeds spelen.spaceboy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:39:
[...]
Zoals Jan al zei: Telltale games. Maar daar heb je geen enkele reden om trots te zijn op een platinum. Want uitspelen = platinum. En uitspelen kan iedereen. Blijven desalniettemin leuke games.
Vooral games doen die je leuk vindt. Ik ben nog steeds het meest trots op mijn Rayman Legends platinum. Niet heel uniek maar het kostte mij 3 maanden lang elke dag bloed, zweet en tranen. Die dingen onthou je. Niet de platinum van Walking Dead ofzo...
Ik ben momenteel trouwens bezig met de wat kleinere games op mijn PS3 weg te poetsen (i.e. ze op 100% te zetten). Ik heb hier alleen wel wat hulp bij nodig, omdat ik voor 3 games wat co-op en online trophies moet halen. De games zijn Blazerush (1 online trophy), Lara Croft and the Guardian of Light (4 co-op trophies) en Pixeljunk Shooter 2 (2 online trophies). Mocht iemand een keer zin hebben om hiermee te helpen of ze ook nog willen halen dan hoor ik het graag.
[ Voor 23% gewijzigd door dvd-linden op 23-01-2017 14:10 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Gefeliciteerd. Ik heb de Uncharted games ook nog klaarliggen om platinum te halen. (De backlog is oneindig groot) Ben nu bezig om XCOM 2 platinum te halen. Dat gaat wel even duren denk ik. Ben daarnaast ook nog bezig met F1 2016 en Project Cars. Van mij mag het wel en paar maanden duren voordat het maart is. (Horizon: Zero Dawn)Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:50:
Gooi er maar nog een mijlpaal bij.
Platinum van Uncharted 1(ps4 remake) net behaald, en precies de platinum trophy zorgde ervoor dat ik level 22 werd(Heerlijk als dat precies zo gebeurd)
Op naar Uncharted 2
Verwijderd
Vanmorgen even op het werk wat PSN Profiles bekeken. (Slow work day).
En het viel me op dat er toch veel mensen zijn die games/trophies verbergen op hun profiel.
En het merendeel daarvan zie je dat ze dat doen om hun completion rate hoger te krijgen.
Ik verbaas me toch daarover.
Het is toch "leuker" om ook je "fouten" in je profiel te zien staan.
Ook een aantal van deze lijst, dan zie je een hoog % staan, en dan kijk je wat dieper in het profiel en dan zie je dat ze 20 games hebben verborgen met 10%
Ik zie het juist als motivatie als ik die lage % games in mijn lijst zie staan om deze alsnog weg te werken.
Snap het dan ook niet echt dat mensen dan doen.
Dan kan je toch niet "trots" zijn op je hoge % ?
Of zie ik het verkeerd
En het viel me op dat er toch veel mensen zijn die games/trophies verbergen op hun profiel.
En het merendeel daarvan zie je dat ze dat doen om hun completion rate hoger te krijgen.
Ook een aantal van deze lijst, dan zie je een hoog % staan, en dan kijk je wat dieper in het profiel en dan zie je dat ze 20 games hebben verborgen met 10%
Ik zie het juist als motivatie als ik die lage % games in mijn lijst zie staan om deze alsnog weg te werken.
Of zie ik het verkeerd
Ben ik helemaal met je eens. Ik wist niet eens dat je iets kon verbergen.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:15:
Ook een aantal van deze lijst, dan zie je een hoog % staan, en dan kijk je wat dieper in het profiel en dan zie je dat ze 20 games hebben verborgen met 10%![]()
Of zie ik het verkeerd
Zo heb ik bijvoorbeeld Fifa 13 erin staan, waar ik ooit 1 trophy van heb gehaald omdat mijn stiefbroertje dat spel bij zich had en wij die op mijn PS3 (dus mijn account) hebben gespeeld. In die tijd was ik nog niet met trophies bezig, maar ik zou deze zo graag willen kunnen verwijderen, omdat ik het spel zelf nooit gehad heb. Tevens heb ik Guitar Hero 5 en Guitar Hero: Metallica erin staan waarbij ik van beiden maar enkele trophies gehaald heb, omdat ik beide spellen in mijn eentje een blauwe maandag gespeeld heb. En niet zo heel lang geleden heb ik nog via PS Plus NBA2K16 uitgeprobeerd; enerzijds omdat ik basketbal en dan vooral de NBA erg tof vind en anderzijds omdat ik al over zoveel delen lyrische reviews heb gelezen. Achteraf gezien natuurlijk stom, want dit is geen game waar ik me volledig in ga verdiepen en waar ik dus maximaal maar een aantal trophies van gehaald heb. Dan heb ik ook nog the Playroom die ik ooit per ongeluk heb opgestart, geen enkele trophy van heb gehaald, maar die wel in mijn lijst staat. En als laatste, Fifa 16. Die kreeg ik bij mijn PS4, maar heb ik uiteindelijk ook niet zoveel gespeeld zoals ik ooit met Fifa 12 bijvoorbeeld wel gedaan heb. Dit zijn 6 games op een totaal van 46 games met percentages van 10% of lager. Bovendien zijn het geen games die ik mezelf snel zie verhogen, dus wat dat betreft verpesten ze mijn completion rate best wel erg. Maar goed, het is zoals het is en door nu wat meer op te letten en alleen nog maar games te spelen waarvan ik zeker weet dat ik ze ver uit wil spelen hoop ik mijn completion rate ooit nog richting de 75% te krijgen.
Die Playroom kun je handmatig uit je trophy lijst verwijderen (mits hij nog op 0% staat).dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:35:
[...]
Ben ik helemaal met je eens. Ik wist niet eens dat je iets kon verbergen.
Zo heb ik bijvoorbeeld Fifa 13 erin staan, waar ik ooit 1 trophy van heb gehaald omdat mijn stiefbroertje dat spel bij zich had en wij die op mijn PS3 (dus mijn account) hebben gespeeld. In die tijd was ik nog niet met trophies bezig, maar ik zou deze zo graag willen kunnen verwijderen, omdat ik het spel zelf nooit gehad heb. Tevens heb ik Guitar Hero 5 en Guitar Hero: Metallica erin staan waarbij ik van beiden maar enkele trophies gehaald heb, omdat ik beide spellen in mijn eentje een blauwe maandag gespeeld heb. En niet zo heel lang geleden heb ik nog via PS Plus NBA2K16 uitgeprobeerd; enerzijds omdat ik basketbal en dan vooral de NBA erg tof vind en anderzijds omdat ik al over zoveel delen lyrische reviews heb gelezen. Achteraf gezien natuurlijk stom, want dit is geen game waar ik me volledig in ga verdiepen en waar ik dus maximaal maar een aantal trophies van gehaald heb. Dan heb ik ook nog the Playroom die ik ooit per ongeluk heb opgestart, geen enkele trophy van heb gehaald, maar die wel in mijn lijst staat. En als laatste, Fifa 16. Die kreeg ik bij mijn PS4, maar heb ik uiteindelijk ook niet zoveel gespeeld zoals ik ooit met Fifa 12 bijvoorbeeld wel gedaan heb. Dit zijn 6 games op een totaal van 46 games met percentages van 10% of lager. Bovendien zijn het geen games die ik mezelf snel zie verhogen, dus wat dat betreft verpesten ze mijn completion rate best wel erg. Maar goed, het is zoals het is en door nu wat meer op te letten en alleen nog maar games te spelen waarvan ik zeker weet dat ik ze ver uit wil spelen hoop ik mijn completion rate ooit nog richting de 75% te krijgen.
Is mij ook gebeurd en heb hem eraf kunnen halen!
Ow, serieus. Dat zou wel top zijn. Weet je toevallig nog hoe dat moet of staat dat gewoon onder opties als je daarop klikt in je trophy-lijst?XelleratioN schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:47:
[...]
Die Playroom kun je handmatig uit je trophy lijst verwijderen (mits hij nog op 0% staat).
Deze week komt ie! Black Ops 3 platinum! Na gisteren 2 uurtjes grinden op de wapens en dat gaat zelfs ultrasnel als je op het juiste moment je wapen leegt op zo'n infinite spawn plek. 1 kill per seconde ongeveer.
Dan nog 2 missies accolades halen en wat random exo-suit rotzooi en 1 van de bruutste platinums ooit is eindelijk een feit.
Dan nog 2 missies accolades halen en wat random exo-suit rotzooi en 1 van de bruutste platinums ooit is eindelijk een feit.
Je kunt gewoon op je PS4 naar Trophys gaan en met behulp van de optie knop de "game" verwijderen.dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:12:
[...]
Ow, serieus. Dat zou wel top zijn. Weet je toevallig nog hoe dat moet of staat dat gewoon onder opties als je daarop klikt in je trophy-lijst?
XelleratioN schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:47:
[...]
Die Playroom kun je handmatig uit je trophy lijst verwijderen (mits hij nog op 0% staat).
Dit kan met alle games die in jouw trophy-lijst staan, zolang je er nog geen enkele trophy voor hebt binnen gehaald (0%). Via het menu op de PS4 in het tropy-overzicht kan je deze verwijderen (dit is ook iets anders dan games met een laag percentage verbergen).dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:12:
[...]
Ow, serieus. Dat zou wel top zijn. Weet je toevallig nog hoe dat moet of staat dat gewoon onder opties als je daarop klikt in je trophy-lijst?
Ja, dat snap ik. Alleen vind ik het dus jammer dat ik dit van Fifa 13 bijvoorbeeld niet kan doen, omdat ik deze game niet in mijn bezit heb en ooit 1 keer gespeeld heb terwijl ik ingelogd was op mijn account. Helaas voor die wel een trophy behaald, maar die zou ik ook het liefste verwijderd zien. Alhoewel ik ook wel weer snap dat dit een heel ander verhaal is, omdat die trophy natuurlijk in het systeem verwerkt is.ralph075 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:57:
[...]
[...]
Dit kan met alle games die in jouw trophy-lijst staan, zolang je er nog geen enkele trophy voor hebt binnen gehaald (0%). Via het menu op de PS4 in het tropy-overzicht kan je deze verwijderen (dit is ook iets anders dan games met een laag percentage verbergen).
Wat betreft the Playroom, die ik op 0% heb staan, wist ik het niet. Dus bedankt voor de tips, die verwijder ik met alle liefde namelijk.
Verwijderd
Je kan ook Fifa 13 nog even een keer een aantal daagjes oppakken om wat verdere trophies te halen, zelfde geld voor de andere games die je nog onder de 10% heb;)dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:12:
[...]
Ja, dat snap ik. Alleen vind ik het dus jammer dat ik dit van Fifa 13 bijvoorbeeld niet kan doen, omdat ik deze game niet in mijn bezit heb en ooit 1 keer gespeeld heb terwijl ik ingelogd was op mijn account. Helaas voor die wel een trophy behaald, maar die zou ik ook het liefste verwijderd zien. Alhoewel ik ook wel weer snap dat dit een heel ander verhaal is, omdat die trophy natuurlijk in het systeem verwerkt is.
Wat betreft the Playroom, die ik op 0% heb staan, wist ik het niet. Dus bedankt voor de tips, die verwijder ik met alle liefde namelijk.
Ik heb vorige week Sniper Elite v2 opgeschoond in mijn lijst, niet de beste game en keek er eerlijk gezegd ook niet echt naar uit
Maar in 1 avondje van 2% naar 60% gezet..
En dan ben ik met vrijwel alle games aan het doen die onder de 40% staan momenteel
Nogal een klere werk, en zijn niet altijd topgames....Maar zo haal ik wel de % ECHT omhoog..
I.p.v dingen verbergen omdat iemand het niet kan of wilt....
Een hoge % halen vind ik persoonlijk knapper dan bijvoorbeeld platinums halen.(Echt halen
Je ziet het niet verkeerd maar je gaat er wel aan voorbij dat lang niet iedereen op dezelfde manier met trophies bezig is. Jij hecht blijkbaar veel waarde aan hoge completion rate en aantallen.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:15:
Of zie ik het verkeerd
Ik kijk er als volgt tegenaan: Even kort hoe ik met trophies omga. Vooraf moet ik er wel bij zeggen dat ik in het algemeen geen enkele waarde aan zowel trophy completion rate als aan aantallen trophies hecht. Ik vind het wel leuk om in games die ik echt goed vind alle trophies te halen. Het gaat me daarbij niet zo zeer om de trophies maar eigenlijk meer om het halen van meer gameplay uit een game die ik erg kan waarderen.
Het komt ook niet voor dat ik na het behalen van een game stop met het spelen ervan, overigens. Bloodborne als voorbeeld, die game heb ik al zo ongeveer sinds de week van release op platinum maar speel ik de game nog zeer regelmatig.
Dat gezegd hebbende: Ik hide zoveel games dat ik 4 levels hoger ben in werkelijkheid dan ik ben met al die verborgen games. Letterlijk. Volgens mijn PS4 ben ik level 22, volgens PSN Profiles level 18.
1-10% games hide ik sowieso. Dit zijn vooral games die ik een keertje heb geprobeerd maar waar ik nooit meer mee ben verdergegaan.
Verder hide ik echt een hoop oude Vita en PS3 meuk en PS4 games die ik gewoon niet in mijn profiel wil hebben staan. Completion rate doet er daarbij niet toe. Mijn hoogste hidden game zit bijvoorbeeld op 92% (Farcry 3).
Wat ik vooral beoog met het verbergen van games is aangeven wat ik goede games vind. Als iemand zoiets heeft van "Goh, die Voxalizer speelt altijd wel toffe games, eens kijken wat hij nog meer gespeeld heeft" wil ik niet dat daar vervolgens allerlei matigheid tussen staat.
Zie het als een soort van display case. Ik vind het al met al gewoon niet okee als iemand mijn gespeelde games online bekijkt en daar dan games tussen ziet staan die ik ze niet zou aanraden. Dat vooral.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Je kan Playroom ook even doorspelen natuurlijk, ik kreeg hem vrij snel op 96%dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:12:
[...]
Ja, dat snap ik. Alleen vind ik het dus jammer dat ik dit van Fifa 13 bijvoorbeeld niet kan doen, omdat ik deze game niet in mijn bezit heb en ooit 1 keer gespeeld heb terwijl ik ingelogd was op mijn account. Helaas voor die wel een trophy behaald, maar die zou ik ook het liefste verwijderd zien. Alhoewel ik ook wel weer snap dat dit een heel ander verhaal is, omdat die trophy natuurlijk in het systeem verwerkt is.
Die 1-2% games zijn inderdaad wel jammer, daar heb ik er ook een paar van. Maar ja, het is maar een spelletje (pun intended
Veel mooier zijn zeer zeldzame trophies uit de main game. Iemand die Vanquish platinum heeft staan samen met Ninja Gaiden Sigma 2 die toont wel wat aan. Games om de trophies (Sound Shapes, Goat Simulator) zijn alle trophy hunters wel bekend maar zeggen niet zoveel. Completion rate ben ik helemaal nooit mee bezig maar sinds ik wat selectiever speel (zie mijn trophy list) staan er veel meer 100%'s en platinums tussen.
Skyrim 100% nah, nog wat andere games nah. Simpel omdat het mij de uren niet waard is.
Dat is overigens geen waardeoordeel naar mensen die dat wel doen. Je kan mij voor gek slijten dat ik met 1 gouden trophy al meer dan 60 uur bezig ben en zo heeft iedereen wel wat. Wat Voxalizer zegt ben ik het wel mee eens behalve dat ik de moeite niet eens neem games te hiden. Toch zijn er een paar banished volgens mij maar het zij zo: met oud en nieuw ooit dance star oid gespeeld maar die game heb ik niet eens. Neefjes hebben wel eens games meegebracht (oom Typhone had een PS3) en die rommel staat er ook tussen. Het zij zo
.
PS:
Het is ooit begonnen omdat ik games duur vond. In die tijd lag mn financiële situatie heel anders dan nu en was €60 voor een game serieus geld. Toen besloot ik (in den beginne waren er niet eens trophies op de PS3!!!) de games maar maximaal uit te spelen met die trophy lijstjes erbij. Dan haalde ik er alles uit en vond ik het het geld waard. Ik vond de box cover van Uncharted er altijd duf uitzien...totdat ik het spel ooit speelde voor het eerst. Met open mond staan kijken naar dialogen, soundtrack, graphics en met stomheid geslagen. Ik kwam toen goed en wel van zeer serieus PC gamen af CS:Source uit een grote bekende 'clan'. Daar ging in die tijd al serieus geld in om. Nu heb ik er maling om, trophies zijn net als sport: knop omschakelen van mijn drukke baan naar rust en kalmte. Vive la zen modus ^^
Skyrim 100% nah, nog wat andere games nah. Simpel omdat het mij de uren niet waard is.
Dat is overigens geen waardeoordeel naar mensen die dat wel doen. Je kan mij voor gek slijten dat ik met 1 gouden trophy al meer dan 60 uur bezig ben en zo heeft iedereen wel wat. Wat Voxalizer zegt ben ik het wel mee eens behalve dat ik de moeite niet eens neem games te hiden. Toch zijn er een paar banished volgens mij maar het zij zo: met oud en nieuw ooit dance star oid gespeeld maar die game heb ik niet eens. Neefjes hebben wel eens games meegebracht (oom Typhone had een PS3) en die rommel staat er ook tussen. Het zij zo
PS:
Het is ooit begonnen omdat ik games duur vond. In die tijd lag mn financiële situatie heel anders dan nu en was €60 voor een game serieus geld. Toen besloot ik (in den beginne waren er niet eens trophies op de PS3!!!) de games maar maximaal uit te spelen met die trophy lijstjes erbij. Dan haalde ik er alles uit en vond ik het het geld waard. Ik vond de box cover van Uncharted er altijd duf uitzien...totdat ik het spel ooit speelde voor het eerst. Met open mond staan kijken naar dialogen, soundtrack, graphics en met stomheid geslagen. Ik kwam toen goed en wel van zeer serieus PC gamen af CS:Source uit een grote bekende 'clan'. Daar ging in die tijd al serieus geld in om. Nu heb ik er maling om, trophies zijn net als sport: knop omschakelen van mijn drukke baan naar rust en kalmte. Vive la zen modus ^^
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 23-01-2017 23:46 ]
Verwijderd
Legends is velen malen tijdrovender en moeilijker dan origins. Je moet in Legends multiplayer spelen voor de Platinum.dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:34:
[...]
Is de platinum van Rayman Legends veel moeilijker dan die van Rayman Origins dat je toevallig weet? Die eerste heb ik namelijk, maar Legends moet ik nog steeds spelen.
Ik ben momenteel trouwens bezig met de wat kleinere games op mijn PS3 weg te poetsen (i.e. ze op 100% te zetten). Ik heb hier alleen wel wat hulp bij nodig, omdat ik voor 3 games wat co-op en online trophies moet halen. De games zijn Blazerush (1 online trophy), Lara Croft and the Guardian of Light (4 co-op trophies) en Pixeljunk Shooter 2 (2 online trophies). Mocht iemand een keer zin hebben om hiermee te helpen of ze ook nog willen halen dan hoor ik het graag.
Naast alle collectibles en 100% toestanden (die echt leuk zijn, ook in legends) moet je xp levels daarna halen in een soort versus de wereld challenge modus. Je kunt per dag 2 challenges doen en per week 2. Je kunt in die challenges punten verdienen als je het beter doet dan anderen. Je moet het redelijk goed doen wil je daar in 30 dagen klaar mee zijn. Niet-Rayman pros zijn er rustig een kwartaal mee bezig.
Ik heb het opgegeven op de 360 en One.
De muziek levels van Legends zijn een incompleet spel overigens meer dan waard. Ik herspeel die met enige regelmaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 23:52 ]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan ga ik games spelen die ik eigenlijk helemaal niet (meer) wil spelen puur en alleen om de trophies. Dat vind ik het niet waard. Ik ga nu bijvoorbeeld Lara Croft and the Guardian of Light proberen om op 100% te zetten (die stond op 42%), maar ik merk dat ik er ook wel plezier in heb nu ik die game weer eens speel na een lange tijd. Als ik nu Fifa 13 zou gaan spelen zou dat echt puur een grind zijn voor wat trophies. Dat spel is zo gedateerd, daar ga ik echt niet aan beginnen. Bovendien heb ik destijds met Fifa 12 al gemerkt hoe lastig het is om zo'n game op 100% te zetten. Daar moet je zoveel tijd in steken en dat vind ik het niet waard.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:18:
[...]
Je kan ook Fifa 13 nog even een keer een aantal daagjes oppakken om wat verdere trophies te halen, zelfde geld voor de andere games die je nog onder de 10% heb;)
Beide Guitar Hero's zou nog wel kunnen ja, want de muziek daarin blijft leuk dus zou ik daar nog wel eens wat tijd in kunnen steken. En ach, ik snap je punt, maar anders maar een iets lagere completion rate toch. Die gaat uiteindelijk toch wel gestaag omhoog hoor
Is dat wel leuk? Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar had het, toen ik mijn PS4 net had, per ongeluk een keer opgestart omdat ik niet wist wat het was.ralph075 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:15:
[...]
Je kan Playroom ook even doorspelen natuurlijk, ik kreeg hem vrij snel op 96%![]()
Die 1-2% games zijn inderdaad wel jammer, daar heb ik er ook een paar van. Maar ja, het is maar een spelletje (pun intended). Velen zullen er een paar van zulke tussen hebben (als ze die niet hebben verstopt).
Dat er games tussen staan met een hele lage completion rate is inderdaad jammer. Ik ga er alleen wel van uit dat ze uiteindelijk voor een steeds kleiner deel invloed hebben op mijn completion rate. (Mits ik kieskeuriger ben in het aankopen van games en al mijn toekomstige games wel zo ver mogelijk uitspeel wat completion rate betreft.)
Thanks voor de info. Ik weet nog wel dat Rayman Origins best pittig was, maar verder wel goed te doen. In ieder geval lang niet zo moeilijk als Trackmania Turbo (maar die heb ik dan ook nog niet op platinum).Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:51:
[...]
Legends is velen malen tijdrovender en moeilijker dan origins. Je moet in Legends multiplayer spelen voor de Platinum.
Naast alle collectibles en 100% toestanden (die echt leuk zijn, ook in legends) moet je xp levels daarna halen in een soort versus de wereld challenge modus. Je kunt per dag 2 challenges doen en per week 2. Je kunt in die challenges punten verdienen als je het beter doet dan anderen. Je moet het redelijk goed doen wil je daar in 30 dagen klaar mee zijn. Niet-Rayman pros zijn er rustig een kwartaal mee bezig.
Ik heb het opgegeven op de 360 en One.
De muziek levels van Legends zijn een incompleet spel overigens meer dan waard. Ik herspeel die met enige regelmaat.
Jammer dat er multiplayer trophies in Legends zitten. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel. Ik heb overigens ooit de demo van Legends gespeeld op de PS3 en dat muzieklevel vond ik toen al geweldig. Vandaar dat die ook altijd op mijn verlanglijstje is blijven staan. Ik hoop hem alleen een keer voor rond de 10 euro op te kunnen pikken op de PS4; fysiek dan welteverstaan.
P.S. Playstationtrophies.org geeft Rayman Origins overigens een 8/10 qua moeilijkheid en Legends een 6/10 qua moeilijkheid voor het behalen van een platinum trophy. Dat is dan wel weer apart.
[ Voor 26% gewijzigd door dvd-linden op 24-01-2017 00:00 ]
Platinum Trophy nr 10 gescoord afgelopen week: Watchdogs 2! Wat een boven-verwachting gruwelijke game. Platinum Trophu nr 11 er meteen achteraan met Rocket League, heb deze niet gegrind maar lange tijd af en toe een paar potjes gespeeld. =D
Is de Inifite Warfare moeilijk te halen? Hoor wat verhalen dat de zombie trophys erg lastig zijn.
Is de Inifite Warfare moeilijk te halen? Hoor wat verhalen dat de zombie trophys erg lastig zijn.
Het winnen gaat wel, gewoon de beste auto die tot je beschikking is volledig upgraden als het even 'lastig' is. Je kan dan bijna niet meer verliezen. Vanaf level 15 heb je volgens mij de eerste Lamborghini en dat merk zie ik iedereen telkens gebruiken. Maar level 60, pfff tot level 20 vind ik het al saai en repetitief worden.Bosluis schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:32:
[...]
Ik heb ze gisteren ook met Wheeler behaald. Kan niet echt in die game komen moet ik zeggen. Races winnen vind ik lastig, wordt elke keer gepakt door de politie. En het gaat wel ff duren voordat die game op platinum is.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor alle completion liefhebbers, is het dan geen idee om daar een soort van 2e account voor te maken? Die gebruik je dan alleen bij de spellen die je echt wil en dan ook kan maximisen. Geen angst voor ongewilde games en vervuiling enzo.
Ik snap de gedachten van games verwijderen en hiden, maar vind het wel beetje veel werk........
Gisteren zowaar nog een (blikken
) tropy gescoord voor Titan attacks. Vind die game stiekum toch wel leuk maar hij is wel pittig! maar met over de 40% trophy is het al een van mijn betere prestaties 
Volgende week ga ik weer serieus verder met 'project' plat diablo 3. Eerst nog beetje prutsen met kof 13 op x360.
Trackmania vind ik overigens ook echt leuk maar die is idd behoorlijk pittig!
Ik snap de gedachten van games verwijderen en hiden, maar vind het wel beetje veel werk........
Gisteren zowaar nog een (blikken
Volgende week ga ik weer serieus verder met 'project' plat diablo 3. Eerst nog beetje prutsen met kof 13 op x360.
10 second ninja DONE
Ik heb zelf ook zo'n 2e account aangemaakt voor bijvoorbeeld dat soort spelletjes. Eventjes snel opstarten om te kijken of 't iets is. Dat was tenminste het originele idee. Uiteindelijk heb ik dat 2e account alleen nog maar voor Rayman Legends gebruikt voor 2 trophies waarbij ik 30x een betere score dan een vriend moest halen. Nu ben ik dus zelf m'n beste vriendSagat schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:55:
Voor alle completion liefhebbers, is het dan geen idee om daar een soort van 2e account voor te maken? Die gebruik je dan alleen bij de spellen die je echt wil en dan ook kan maximisen. Geen angst voor ongewilde games en vervuiling enzo.
Gisteren zowaar nog een (blikken) tropy gescoord voor Titan attacks. Vind die game stiekum toch wel leuk maar hij is wel pittig! maar met over de 40% trophy is het al een van mijn betere prestaties
Titan Attacks heb ik ooit een keer per ongeluk gestart op een zaterdag en vond 'm eigenlijk best wel lachen. Heb hem toen maar meteen naar 100% gehaald in precies 5 uur en 55 minuten.
Ben nu ook af en toe bezig met Diablo 3. Die 500 bounties zijn er best wel veel. Doe er nu zo'n 5-10 per sessie, maar ik maak dan ook alles af wat ik onderweg tegen kom. Dus ik kan er in dezelfde tijd veel meer doen als ik wat meer rush. Misschien dat ik vanavond eens een rush-da-bounty sessie ga doen.
Die platinum voor Diablo 3 gaat er echt wel een keer komen, maar echt veel haast heb ik er niet mee.
Ben ook nog bezig met Witcher 3. Ugh, daar gaat veel tijd in zitten. Vooral opletten dat ik alle Gwent kaarten te pakken kan krijgen. Voor de rest een beetje alle '?' plekjes afwerken en zo nu en dan een verhaal missie doen. Leuk!
PSN ID: MrMichel_75
Playroom is een verzameling mini-games. Het is wel aardig, tegen de tijd dat je een mini-game beu bent, heb je de trophies ook wel binnen (zeker als je het lijstje ernaast houdt)dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:53:
[Playroom]
Is dat wel leuk? Ik heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar had het, toen ik mijn PS4 net had, per ongeluk een keer opgestart omdat ik niet wist wat het was.
Dat er games tussen staan met een hele lage completion rate is inderdaad jammer. Ik ga er alleen wel van uit dat ze uiteindelijk voor een steeds kleiner deel invloed hebben op mijn completion rate. (Mits ik kieskeuriger ben in het aankopen van games en al mijn toekomstige games wel zo ver mogelijk uitspeel wat completion rate betreft.)
Voor wat betreft de completion rate: ik snap best dat mensen games verbergen, als ze per ongeluk een trophy (of 2, 3) hebben gehaald bij het uitproberen van een game. Maar als je enigszins serieus begonnen bent (zeg... >10% completion), dan hoort ie gewoon in je lijstje te blijven staan (imho).
Ik heb tijdens de sale Rocket League gekocht. Leuke game!
Verder ben ik bezig met Rise of the Tomb Raider.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Je hebt toch PS Plus? Waarom heb je Rocket League niet 'gekocht' toen het gratis was ( zomer 2015) voor PS Plus leden?LuPo schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:57:
Ik heb tijdens de sale Rocket League gekocht. Leuke game!
Die maand vergeten te kopen.Ike. schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:06:
[...]
Je hebt toch PS Plus? Waarom heb je Rocket League niet 'gekocht' toen het gratis was ( zomer 2015) voor PS Plus leden?
heh de eindbaas van level 2MisterMichel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:02:
Titan Attacks heb ik ooit een keer per ongeluk gestart op een zaterdag en vond 'm eigenlijk best wel lachen. Heb hem toen maar meteen naar 100% gehaald in precies 5 uur en 55 minuten.
Misschien dat ik deze nog wel eerder ga maxen dan d3 (alleen zit er volgens mij geen plat aan vast, maar dan vind ik dan minder spannend) wel eenl leuke game en ook makkelijk te spelen met tussen pauzs van dagen/weken wat bij mij soms het geval is.
Mijn grootste angst
Begin van elke maand zit ik klaar, zelfs met mijn maandje gold momenteel probeer ik alles binnen te harken daar. Nederlandert he
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 25-01-2017 08:26 ]
10 second ninja DONE
Ik heb het juist gedaan om mijn PS3 games te verbergen, baalde er direct al vanaf het begin van dat de PS4 geen aparte Trophyranking had. Ik hoop dan ook dat de PS5 straks een nieuwe heeft, ergens hoop ik zelfs dat de Nintendo Switch dit al heeft. Leuke nieuwe competitie, het is anders onmogelijk om het op te nemen tegen mensen die al 8 jaar PS3 games hebben gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:15:
Ook een aantal van deze lijst, dan zie je een hoog % staan, en dan kijk je wat dieper in het profiel en dan zie je dat ze 20 games hebben verborgen met 10%![]()
Of zie ik het verkeerd
Verwijderd
Een nieuwe ranken? .Juhrat schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:51:
[...]
Ik heb het juist gedaan om mijn PS3 games te verbergen, baalde er direct al vanaf het begin van dat de PS4 geen aparte Trophyranking had. Ik hoop dan ook dat de PS5 straks een nieuwe heeft, ergens hoop ik zelfs dat de Nintendo Switch dit al heeft. Leuke nieuwe competitie, het is anders onmogelijk om het op te nemen tegen mensen die al 8 jaar PS3 games hebben gespeeld.
Denk dat er dan een boel pissige mensen zijn
Jaren moeite doen voor niets, lijkt me een beetje unfair
Wat je ook had kunnen doen als je toch al je ps3 stuff heb verborgen... een nieuw account aanmaken..
Althans dat is wat ik direct heb gedaan toen ik een ps4 kocht...fresh start.
Maar zou het niet erg tof vinden om alles daarvan kwijt te raken
Had ik achteraf inderdaad misschien beter kunnen doen, 55 platinums later alleen wat te laat voorVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Een nieuwe ranken? .
Denk dat er dan een boel pissige mensen zijn![]()
Jaren moeite doen voor niets, lijkt me een beetje unfair![]()
Wat je ook had kunnen doen als je toch al je ps3 stuff heb verborgen... een nieuw account aanmaken..
Althans dat is wat ik direct heb gedaan toen ik een ps4 kocht...fresh start.
Maar zou het niet erg tof vinden om alles daarvan kwijt te raken
Verwijderd
Zou het nu inderdaad ook niet meer doen;), beetje zonde.Juhrat schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:10:
[...]
Had ik achteraf inderdaad misschien beter kunnen doen, 55 platinums later alleen wat te laat voor. Misschien dat ik dat hidden maar geheel uit ga zetten en ze gewoon op mijn PSN zet, het ziet er zo inderdaad wel raar uit.
Ik had het destijds gedaan omdat ik op de PS3 alles speelde, maar vrijwel niets uitspeelde.
Dus had een completion rate van 10% op zo'n 150 games.
Ben toen 2.5 jaar geleden toen ik een ps4 kocht een nieuw acccount gestart en voila
Neem nu eventjes een pauze kwa avonturen/actie games.
Na Assassins creed ezio collection, Uncharted collection en Tomb raider te hebben gespeeld...heb ik eventjes genoeg ervan
Tijd voor een weekje Fifa 17
Kan een vrij lastige platinum zijn. Gelukkig moeilijkste trophy al in bezit.(Het winnen van de online draft). Laatste lastige trophy is de vrije trap met de buitenkant van de voet. Binnenkort maar even oefenen.
Verwijderd
Deze word ook geen platinum daardoorMrsrd13 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:49:
[...]
Kan een vrij lastige platinum zijn. Gelukkig moeilijkste trophy al in bezit.(Het winnen van de online draft). Laatste lastige trophy is de vrije trap met de buitenkant van de voet. Binnenkort maar even oefenen.
Alle andere trophies zijn wel te doen, maar die draft ga ik niet eens aan beginnen.
Dat gaat me mijn controller kosten
Als je wilt dan kunnen we wel een beetje tegen elkaar oefenen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 16:56 ]
Tuurlijk. Altijd leuk om iemand af te slachtenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:55:
[...]
Deze word ook geen platinum daardoor.
Alle andere trophies zijn wel te doen, maar die draft ga ik niet eens aan beginnen.
Kan nooit zo lang mijn concentratie vasthouden bij FIFA. 2 uurtjes, dan houdt het wel op.
Verwijderd
Af geslacht worden door iemand waarmee je praat en "kent" is niet zo erg, daar leer je vanMrsrd13 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:01:
[...]
Tuurlijk. Altijd leuk om iemand af te slachten![]()
Kan nooit zo lang mijn concentratie vasthouden bij FIFA. 2 uurtjes, dan houdt het wel op.
Ik moet ook nog een paar trophies van Fifa 17. Wil ook wel online.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:55:
[...]
Deze word ook geen platinum daardoor.
Draft gaat mij ook niet lukken.
als je graag platinums wilt scoren dan raad ik je Day of the Tentacle aan, super easy!
normala gesproken hala ik nooit platimums omdat ik de tijd er niet in wilt steken. maar deze kun je binnen 1 dag halen
normala gesproken hala ik nooit platimums omdat ik de tijd er niet in wilt steken. maar deze kun je binnen 1 dag halen
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2017 08:38 ]
nothing stops this train
Klopt. Deze kan je in 2 uur halen, als je de Youtube video gewoon volgt... De game is trouwens wel heel leuk, maar sommige trophies zijn niet te verzinnen zonder een guide(video).Kol Nedra schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:37:
als je graag platinums wilt scoren dan raad ik je Day of the Tentacle aan, super easy!
Ik heb gisteren, tijdens het voetbal kijken, Day of the Tentacle ook platinum gehaald. In totaal (met guide) 2,5 uur mee bezig geweest. nu 49 platinums.
Heh......maar dan haalt toch de lol uit het gamen weg? Ik kan me nog wel voorstellen dat als je de game hebt en als een tijdje vast zit en echt niet verder komt ,dat je dan gaat youtuben......maar het hele spel na spelen op basis van YT? Dan zou ik de zelf gamen stap overslaan.wheeler schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:02:
[...]
Klopt. Deze kan je in 2 uur halen, als je de Youtube video gewoon volgt... De game is trouwens wel heel leuk, maar sommige trophies zijn niet te verzinnen zonder een guide(video).
10 second ninja DONE
Exact. Zeker met point and click adventures vind ik dat doodzonde. Als ik een spel speel dan speel ik het eerst gewoon - wat ik dan (direct) haal is mooi meegenomen. Achteraf kijk ik dan nog wat ik gemist heb, wat leuk is alsnog te doen of met heel weinig werk. Day of the Tentacle had ik op 89% dacht ik, zou hem nogmaals (uit) moeten spelen voor de platinum maar daar vind ik tijd veel te kostbaar voor. Het moet leuk blijven.Sagat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:45:
[...]
Heh......maar dan haalt toch de lol uit het gamen weg? Ik kan me nog wel voorstellen dat als je de game hebt en als een tijdje vast zit en echt niet verder komt ,dat je dan gaat youtuben......maar het hele spel na spelen op basis van YT? Dan zou ik de zelf gamen stap overslaan.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar DotT was gratis bij PSN deze maand en ik heb voldoende andere games die ik helemaal zelf uitvogelSagat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:45:
[...]
Heh......maar dan haalt toch de lol uit het gamen weg? Ik kan me nog wel voorstellen dat als je de game hebt en als een tijdje vast zit en echt niet verder komt ,dat je dan gaat youtuben......maar het hele spel na spelen op basis van YT? Dan zou ik de zelf gamen stap overslaan.
Oh ja: platinum nummer 16 in de pocket, Need for Speed Rivals. Wat een grind naar level 60.
Vond Day of the Tentacle juist nog wel lachen om OOK een keer met YT uit te spelen (en op plat te krijgen). Eerste playthrough zonder hulp. Had de origineel (wat is 't, 10 jaar terug) al wel 's uitgespeeld, maar toch kostte het nog wel wat moeite. Zonder hulp doorspelen is ook gewoon lachen, maar met YT komen er toch wel weer een paar leuke grappen langs die je anders had gemist. De YT-playthrough is ook heel rap te doen dan omdat je het verhaal al wel kent.Exorcist schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:29:
[...]
Exact. Zeker met point and click adventures vind ik dat doodzonde. Als ik een spel speel dan speel ik het eerst gewoon - wat ik dan (direct) haal is mooi meegenomen. Achteraf kijk ik dan nog wat ik gemist heb, wat leuk is alsnog te doen of met heel weinig werk. Day of the Tentacle had ik op 89% dacht ik, zou hem nogmaals (uit) moeten spelen voor de platinum maar daar vind ik tijd veel te kostbaar voor. Het moet leuk blijven.
Jammer dat dit soort games niet meer gemaakt lijken te worden. Waar blijft een nieuwe Monkey Island bijvoorbeeld?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hadden wel laatst ook al niet grim fandango in ps plus? Maar das ook een oude game natuurlijk. I guess gevalltje weining vraag dus weinig aanbod?spaceboy schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:56:
[...]
Jammer dat dit soort games niet meer gemaakt lijken te worden. Waar blijft een nieuwe Monkey Island bijvoorbeeld?
@youtube guide spelers
Aah iedereen had hem al eerst zonder gedaan of 'vroegah' al, dan hebben jullie mijn zegen
10 second ninja DONE
Ik heb hem niet met een youtube guide uitgespeeld, maar met een tekstuele guide (klik op dit, daarna klik op dat etc.). Ik had verwacht dat het saai zou worden, maar heb me juist heel erg vermaakt met deze game. De grappen waren leuk. Ik wil nu meer point and click games spelen.
2 guns nog en dan BLOPS 3 platinum. Zoals de Engelsen zouden zeggen: a long & arduous ride....
Verwijderd
Helemaal mee eens.Sagat schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:45:
[...]
Dan ben je niet meer aan het gamen maar alleen aan het hunten.
Lijkt mij dat je daar snel geen plezier meer in heb, laat staan dat je dan een platinum heb waar je zelf 0.1% moeite voor heb gedaan.
Kan je trots op zijn.
Heb ik 99.9 x meer respect voor een Typhone die Blops 3 op platinum heeft
Ik gebruik zelf ook wel regelmatig YT, maar dan voor collectibles of specifieke acties die je moet doen.
Maar YT doe ik altijd pas nadat ik de game heb uitgespeeld of bij een tweede playtrough..
Gamen om het gamen en de fun op plek 1.
Daarna pas komen de trophies
En dat is ook aan te raden voor alle trophies hunters... Anders ben je zoals eerder gezegd het hunten heel snel zat.
Waarom ben je eigenlijk gestopt met F1 2016? Is wel een vermakelijke game voor die grind trofeeën. Voor sommige trofeeën kan je zelfs races laten simuleren als het voor je gevoel te lang duurtVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:52:
[...]
Gamen om het gamen en de fun op plek 1.
Daarna pas komen de trophies![]()
En dat is ook aan te raden voor alle trophies hunters... Anders ben je zoals eerder gezegd het hunten heel snel zat.
[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 27-01-2017 13:18 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Omdat er 1 trophy bij mij het niet wou doen.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:17:
[...]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met F1 2016? Is wel een vermakelijke game voor die grind trofeeën. Voor sommige trofeeën kan je zelfs races laten simuleren als het voor je gevoel te lang duurt
Die van presteer ondermaats en daarna bovenmaats.
Denk dat ik hem van de week nog wel een keer op pak om het nog een keer te proberen;).
Netjes, congrats! Zie mezelf Rivals niet meer naar platinum rijden, hoewel ik de game wel vermakelijk vind.wheeler schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:56:
[...]
Oh ja: platinum nummer 16 in de pocket, Need for Speed Rivals. Wat een grind naar level 60.
Verwijderd
Nou,
Ga maar eens beginnen aan Dead Rising.
Vond Dead rising 2 op de ps3 echt een leuk spel, maar zoveel missable trophies.
En voor Dead Rising 1 is het alleen nog maar erger, waarschijnlijk wel 3 of 4 playtroughs nodig.(Waarvan 1 volledig met guide)
Ga maar eens beginnen aan Dead Rising.
Vond Dead rising 2 op de ps3 echt een leuk spel, maar zoveel missable trophies.
En voor Dead Rising 1 is het alleen nog maar erger, waarschijnlijk wel 3 of 4 playtroughs nodig.(Waarvan 1 volledig met guide)
Zooooooo gisteren na een 1 jaar en 2 maanden durende zwangerschap bevallen van m'n bruutste platinum tot op heden: Black Ops 3. Meteen ook de rarest 2 trophies in mijn lijst (Personal Decorator en de platinum trophy zelf). Wat een heftige brute grind was dat zeg!
Zat afgelopen zaterdag door mijn bibliotheek te scrollen en zag dat ik The Binding of Isaac: Rebirth nog geïnstalleerd had. Stond op 1% dus ik dacht, kijken of er nog wat percentages bij gesnoept kunnen worden. Twee dagen later zit ik op 14% en ben ik verslaafd aan dit spel. Een platinum trophy gaat er hoogst waarschijnlijk niet in zitten, maar ga dit spel toch nog wel even een paar uren/dagen/weken doorspelen.
* Svennie meld zich weer in het topic. Heb gisteren een pro gekocht, kon hem niet meer laten staan. Er komt een pro patch aan voor FO4
U4 en Firewatch hadden er al een. Het was of nu kopen of na de zomer (in de zomer speel je toch niet zo vaak) en toen besloten er maar meteen 1 te halen, ik verwacht voorlopig geen leuke bundels dus daarop wachten heeft ook geen zin.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Vanmiddag weer begonnen met Payday 2..
Wat een vet spel blijft dat toch!!!.
Vooral met de DLC...
Word een lange zit naar de platinum de komende weken.. (samen met Typhone en andere).
Als er nog andere tweakers zijn die ook mee willen doen met ons.. You're welcome to join us
Wat een vet spel blijft dat toch!!!.
Vooral met de DLC...
Word een lange zit naar de platinum de komende weken.. (samen met Typhone en andere).
Als er nog andere tweakers zijn die ook mee willen doen met ons.. You're welcome to join us
Welkom back! Ik heb gisteren een PS4 Pro besteld.Svennie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:32:
* Svennie meld zich weer in het topic. Heb gisteren een pro gekocht, kon hem niet meer laten staan. Er komt een pro patch aan voor FO4U4 en Firewatch hadden er al een. Het was of nu kopen of na de zomer (in de zomer speel je toch niet zo vaak) en toen besloten er maar meteen 1 te halen, ik verwacht voorlopig geen leuke bundels dus daarop wachten heeft ook geen zin.
Heb een 50KU6000 UHD tv. Dus wel leuk om ook gebruik te kunnen maken van 4K.
Mede door dit filmpje ook overstag: YouTube: Battlefield 1 Multiplayer PS4 Pro vs PS4 Gameplay Stress Tests
Verwijderd
Terug van weg geweest, de maandelijkse challenge.
De challenge voor deze maand is als volgt.
Haal trophies die tussen de 2.5% Zeldzaamheid en 25% zeldzaamheid zitten.
-Bronze trophy is 1 punt waard.
-ZIlveren trophy is 2 punten waard.
-Gouden trophy is 3 punten waard.
-Platinum Trophy is 5 punten waard.
Regels
-Zeldzaamheid word zoals altijd berekend via Playstation Profiles.
-Alle consoles die trophies ondersteunen mogen worden gebruikt.
-Alleen mensen die opgenomen zijn in de ranglijst op de startpagina kunnen meedoen.
-Punten/Trophies die je heb behaald dien je binnen 72 uur te melden op dit topic zodat andere deelnemers ook nog een kans maken.
-Prijs word in de laatste week van Februari bekend gemaakt, maar doordat er enkele maanden geen challenge is geweest krijgt niet alleen de nr.1 een leuke prijs maar ook de Nr.2
Zoals altijd, mocht je tips hebben om het beter te maken....Geef een gil en dan maken we het beter
.
Voor de rest wens ik iedereen deze maand veel succes, maar vooral veel plezier
Challenge Februari
Regels
-Alleen mensen die opgenomen zijn in de ranglijst op de startpagina kunnen meedoen.
-Punten/Trophies die je heb behaald dien je binnen 72 uur te melden op dit topic zodat andere deelnemers ook nog een kans maken.
-Prijs word in de laatste week van Februari bekend gemaakt, maar doordat er enkele maanden geen challenge is geweest krijgt niet alleen de nr.1 een leuke prijs maar ook de Nr.2
Zoals altijd, mocht je tips hebben om het beter te maken....Geef een gil en dan maken we het beter
Leuke challenge! Momenteel ben ik bezig met Heavy Rain en wilde hier een start maken, maar zie nu dat alle trophies die ik tot nu toe gehaald heb in februari van Heavy Rain boven de 25% liggenVerwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:04:
Challenge Februari
Regels
Zoals altijd, mocht je tips hebben om het beter te maken....Geef een gil en dan maken we het beter.
Nou, maar snel ff verder spelen dan.
Wat is de vereiste om mee te doen? Ik hou dit topic nog niet zo lang in de gaten, maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:04:
Challenge Februari
Regels
Zoals altijd, mocht je tips hebben om het beter te maken....Geef een gil en dan maken we het beter.
Verwijderd
Staat bij de Regels.Mrsrd13 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:15:
[...]
Wat is de vereiste om mee te doen? Ik hou dit topic nog niet zo lang in de gaten, maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.
-Je moet in de ranglijst van de topicstart staan.
Ik weet niet of jij er al in staat, maar ik zie jou wel al regelmatig de laatste tijd in dit topic.
Dus als je wilt mee doen, PM dan even je PSN naam naar me en dan gooi ik je er even snel bij
Zo, flexibel!Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:18:
[...]
Staat bij de Regels.
-Je moet in de ranglijst van de topicstart staan.
Ik weet niet of jij er al in staat, maar ik zie jou wel al regelmatig de laatste tijd in dit topic.
Dus als je wilt mee doen, PM dan even je PSN naam naar me en dan gooi ik je er even snel bij
Wanneer de trophy naam opeens een andere betekenis krijgt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Nicedvdkiwi schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 07:26:
Wanneer de trophy naam opeens een andere betekenis krijgt![]()
[afbeelding]
Schiet het al een beetje op met The Witcher 3?.
Ik zit er zelf over te denken om nou toch eindelijk een keer voor die Final Fantasy X Platinum te gaan, maar weet niet of ik weer zin heb om 100+ uur te hierin te steken terwijl ik nog een giga backlog heb
The Witcher schiet aardig op ja, 100 uur onderweg nu en ik loop tegen het eind van de story aan 
Heb zowel de Gwent trophies als de Full Crew trophy gehaald deze week, dus ik heb twee van de drie missable trophies in bezit.
Assassin of Kings moet ik nog, maar of die nu nog haalbaar is weet ik niet, anders wordt dat er een voor de Deathmarch playthrough.
Maar ng+ gaat nog wel even duren, ik heb nog genoeg te doen in deze playthrough
Heb zowel de Gwent trophies als de Full Crew trophy gehaald deze week, dus ik heb twee van de drie missable trophies in bezit.
Assassin of Kings moet ik nog, maar of die nu nog haalbaar is weet ik niet, anders wordt dat er een voor de Deathmarch playthrough.
Maar ng+ gaat nog wel even duren, ik heb nog genoeg te doen in deze playthrough
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 06-02-2017 00:23 ]
Heel fijn dit. Zou gistermiddag beginnen met trophies te halen, blesseer ik mijn schouder tijdens het voetballen. Veels te gevaarlijk om naar buiten te gaan
.
Wanneer doen we FIFA ff?Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:18:
[...]
Nice.
Schiet het al een beetje op met The Witcher 3?.
Ik zit er zelf over te denken om nou toch eindelijk een keer voor die Final Fantasy X Platinum te gaan, maar weet niet of ik weer zin heb om 100+ uur te hierin te steken terwijl ik nog een giga backlog heb
Staat jouw Playstation buiten? Een blessure is toch juist ideaal om veel trophies te halenMrsrd13 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:17:
Heel fijn dit. Zou gistermiddag beginnen met trophies te halen, blesseer ik mijn schouder tijdens het voetballen. Veels te gevaarlijk om naar buiten te gaan.
Nou, voor de challenge van februari zal ik maar eens starten met de eerste punten dan:
- (PS3) Heavy Rain: Kamikaze - 19,04% - Bronze Trophy: 1 punt
- (PS3) Heavy Rain: I'm not Scared! - 21,36% - Bronze Trophy: 1 punt
Een totaal van 2 punten tot nu toe dus
.
Een totaal van 2 punten tot nu toe dus
Leuk, nieuwe challenge! Na maanden van afstuderen vanaf deze maand ook weer veel tijd om te gamen dus dat komt wel goed uit.
Verwijderd
Awesome.
Je kan nu zien op Psn Profiles op elk profile hoeveel trophies deze persoon heeft verborgen
.
(Of dat kon al en dat valt mij nu pas op
)
Heb zelf de afgelopen week weer mijn lijst een beetje bijgewerkt.
Far Cry 4 op de PS3 daar was ik vorig jaar bij gestopt omdat er trophies niet deden, hiervan nu toch nog de laatste 48% behaald en op Platinum en 100% behaald.
Bioshock Infinite op de PS3 had ik nog geen 1999 Run zonder dingen te kopen gedaan, had deze ook al op de PS4 gedaan dus ik ben er letterlijk in 1 dagje doorheen gelopen.
Welgeteld 1 keer doodgegaan in de hele run, en dat kwam doordat een skyline miste en daardoor uit de wereld viel
.. Maar deze ook op platinum gezet
Nu een beetje het probleem wat elke trophy hunter vaak heeft.
Wat wil ik nu spelen
Je kan nu zien op Psn Profiles op elk profile hoeveel trophies deze persoon heeft verborgen
(Of dat kon al en dat valt mij nu pas op
Heb zelf de afgelopen week weer mijn lijst een beetje bijgewerkt.
Far Cry 4 op de PS3 daar was ik vorig jaar bij gestopt omdat er trophies niet deden, hiervan nu toch nog de laatste 48% behaald en op Platinum en 100% behaald.
Bioshock Infinite op de PS3 had ik nog geen 1999 Run zonder dingen te kopen gedaan, had deze ook al op de PS4 gedaan dus ik ben er letterlijk in 1 dagje doorheen gelopen.
Welgeteld 1 keer doodgegaan in de hele run, en dat kwam doordat een skyline miste en daardoor uit de wereld viel
Nu een beetje het probleem wat elke trophy hunter vaak heeft.
Wat wil ik nu spelen
Achja.. als je op de PS4 je oude profiel achter je laat en opnieuw begint is een hoog gemiddelde halen natuurlijk eenvoudiger. Ik vind ik het persoonlijk knapper dat iemand die ook de PS3 games heeft staan een hoog gemiddelde haalt.
En ja, ik heb laatst toen het hier over ging ook een paar games weggehaald. Ik wist niet dat dat kon en vind het wel handig eigenlijk. Aangezien ik die games bijv. ooit 1 x heb opgestart met bezoek en dan 1 trophy gehaald voor het starten van de game om maar iets te noemen.
Het is niet alsof ik mijn halve profiel heb verborgen ofzo.
En ja, ik heb laatst toen het hier over ging ook een paar games weggehaald. Ik wist niet dat dat kon en vind het wel handig eigenlijk. Aangezien ik die games bijv. ooit 1 x heb opgestart met bezoek en dan 1 trophy gehaald voor het starten van de game om maar iets te noemen.
Verwijderd
Bedoelde er ditmaal verder niets mee hoorLuPo schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:33:
Achja.. als je op de PS4 je oude profiel achter je laat en opnieuw begint is een hoog gemiddelde halen natuurlijk eenvoudiger. Ik vind ik het persoonlijk knapper dat iemand die ook de PS3 games heeft staan een hoog gemiddelde haalt.
Vind het gewoon leuk om te zien..
Heb bijvoorbeeld iemand in mijn lijst staan van PsnProfiles die ik al jaren erin heb staan, en die was altijd aan het showen met zijn 100% Completion Profile.
Daar staat nu Hidden Trophies 973
Iedereen moet gewoon doen wat ze zelf willen, en waar ze blij van worden.
Alleen ik vind het persoonlijk wel fijn om te zien wie nou de "echte" hoge % heeft(en begrijp me niet verkeerd..Ik vind die van mij niet hoog
Ik heb zelf ook al maanden een challenge in mijn hoofd in de richting van(haal de komende maand of 2 maanden het hoogste Completion percentage(over 2 maanden dan).
En dat is in principe best wel een leuke taak, alleen onmogelijk i.v.m mensen die games verbergen.
Nee snap ik. Ik ben ook niet boos hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:17:
[...]
Bedoelde er ditmaal verder niets mee hoor.
Vind het gewoon leuk om te zien..
Heb bijvoorbeeld iemand in mijn lijst staan van PsnProfiles die ik al jaren erin heb staan, en die was altijd aan het showen met zijn 100% Completion Profile.
Daar staat nu Hidden Trophies 973.
Iedereen moet gewoon doen wat ze zelf willen, en waar ze blij van worden.
Alleen ik vind het persoonlijk wel fijn om te zien wie nou de "echte" hoge % heeft(en begrijp me niet verkeerd..Ik vind die van mij niet hoog), en wie een boel heeft verborgen om dat voor elkaar te krijgen.
Ik heb zelf ook al maanden een challenge in mijn hoofd in de richting van(haal de komende maand of 2 maanden het hoogste Completion percentage(over 2 maanden dan).
En dat is in principe best wel een leuke taak, alleen onmogelijk i.v.m mensen die games verbergen.
Leg gewoon even uit waarom ik 22 trophies hidden heb.
damn.....ik dacht dat hiding echt was for 'cosmetic' purposes, maar stel dat ik mijn titan attack haal en daarna al mijn andere games hide......dan heb ik dus ook 100% completion rate? (hrmm wel natuurlijk zichtbaar dat ik dan maar 1 game gespeeld heb, maar toch.....)
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik denk ik jouw geval als je echt aan je Completion rate wilt werken dat je beter een nieuw account kan makenSagat schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:48:
damn.....ik dacht dat hiding echt was for 'cosmetic' purposes, maar stel dat ik mijn titan attack haal en daarna al mijn andere games hide......dan heb ik dus ook 100% completion rate? (hrmm wel natuurlijk zichtbaar dat ik dan maar 1 game gespeeld heb, maar toch.....)
Aangezien je "pas" leven 4 bent zal je met 1 game op platinum dit al hebben ingehaald
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb mijn usa account, daar heb ik nog amper iets mee gespeeld. Misschien voor de lol daar is een profile van maken
Maar het moge duidelijk zijn dat ik niet zo veel om geef. Als ik het 'hunten' echt leuk ga vinden is het misschien nog wel een optie bij een eventuele ps5. Maar denk dat ik buiten tijd ook de dicipline mis voor het serieuze werk.
Maar de eerste kleine doelen heb ik iig al voormezelf gesteld en als ik daarmee al in de buurt ga komen van de persoon boven me ben ik al blij
En heel (ala jochem myers HEEL HEEL) misschien ga ik nog is serieus worden met trackmania, voordat ik die af heb, zijn er waarschijnlijk al vliegende auto's...........op Mars
Maar het moge duidelijk zijn dat ik niet zo veel om geef. Als ik het 'hunten' echt leuk ga vinden is het misschien nog wel een optie bij een eventuele ps5. Maar denk dat ik buiten tijd ook de dicipline mis voor het serieuze werk.
Maar de eerste kleine doelen heb ik iig al voormezelf gesteld en als ik daarmee al in de buurt ga komen van de persoon boven me ben ik al blij
En heel (ala jochem myers HEEL HEEL) misschien ga ik nog is serieus worden met trackmania, voordat ik die af heb, zijn er waarschijnlijk al vliegende auto's...........op Mars
10 second ninja DONE
Lol, in mijn geval ging hij van 64,7% naar 67,x% Niet echt schokkend dus.Sagat schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:48:
Ik heb volgens mij een/enkele tropies van een blaz blue, die ik ook speelde met een vriend/kennis. Maar zelf niet heb, tsja die zou je kunnen hiden. Of bijvoorbeeld van pes die ooit een keer in de ps+ zat en die ik letterlijk 1x gestart heb. Maar in een ideale wereld zou je iig die laatste ook als nog (iig voor zover mogelijk) nog uitspelen en platten. BB is volgens mij 2e hands ook nog wel te vinden (al hoewel het misschien een usa of zelfs jap versie was om het nog wat spannender te maken.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik ben deze weken juist bezig geweest om al die games te spelen die mijn % omlaag haalden.LuPo schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:12:
[...]
Lol, in mijn geval ging hij van 64,7% naar 67,x% Niet echt schokkend dus.
PS3 Titels
-Sniper Elite V2
-Tomb Raider
-Bioshock Infinite
-Far Cry 4
PS4 Titels.
-B03
-Payday 2
Dit heeft mij van 73.3 naar 75.5 gebracht, heb nog een boel titels te gaan(4 op de Ps3) en de rest op de ps4.
Ik ga dan nu ook door met games uit mijn Trophy lijst om deze alsnog platinum of i.i.g zo ver mogelijk te halen, tot ik boven de 80% uitkomt
Met uiteraard een nieuwere PS4 titels ertussendoor om het wel leuk te houden.
Haal uiteindelijk meer voldoening uit die games zelf met moeite omhoog brengen en daarme mijn % dan deze games te verbergen
Maar wederom.. Dat is geheel persoonlijk
Hoe doe je dat hiden eigenlijk of moet je daar een premium account voor hebben?
Ik heb vandaag namelijk the Playroom uit mijn trophy lijst verwijderd, maar op PSN profiles blijft deze er nog steeds tussen staan. Dit irriteert wel, want deze staat op 0% en misschien dat ik deze wel beter kan hiden.
Ik heb vandaag namelijk the Playroom uit mijn trophy lijst verwijderd, maar op PSN profiles blijft deze er nog steeds tussen staan. Dit irriteert wel, want deze staat op 0% en misschien dat ik deze wel beter kan hiden.
Verwijderd
Dit moet in principe automatisch gaan.dvd-linden schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:46:
Hoe doe je dat hiden eigenlijk of moet je daar een premium account voor hebben?
Als je hem uit je lijst haalt bij je PS4, en dan je PSN Profile update dan moet dit meteen verwerkt zijn.
Zou eventueel kunnen dat het iets langer duurt maar daar hoef je verder zelf niets aan te doen behalve dan je profile een update geven.
Vaak heb ik die games niet (van vrienden bijv.) of heb ik geen zin in de game.Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:27:
[...]
Ik ben deze weken juist bezig geweest om al die games te spelen die mijn % omlaag haalden.
PS3 Titels
-Sniper Elite V2
-Tomb Raider
-Bioshock Infinite
-Far Cry 4
PS4 Titels.
-B03
-Payday 2
Dit heeft mij van 73.3 naar 75.5 gebracht, heb nog een boel titels te gaan(4 op de Ps3) en de rest op de ps4.
Ik ga dan nu ook door met games uit mijn Trophy lijst om deze alsnog platinum of i.i.g zo ver mogelijk te halen, tot ik boven de 80% uitkomt.(Uiteraard alleen games waar ik zin in heb
)
Met uiteraard een nieuwere PS4 titels ertussendoor om het wel leuk te houden.
Haal uiteindelijk meer voldoening uit die games zelf met moeite omhoog brengen en daarme mijn % dan deze games te verbergen, dan is het toch telkens als ik naar mijn % zou kijken dan het officieel niet klopt..
Maar wederom.. Dat is geheel persoonlijk
Sowieso ga ik de laatste jaren niet meer tot het einde door voor trophies. Kost me veel te veel tijd die ik niet heb.
Het heeft me eerder al (mede) studievertraging opgeleverd.
Ik speel het spel uit en haal nog wat leuke en relatief makkelijke trophies. En dan is het next!
Daarmee doe ik al meer dan gemiddeld als je de trophy percentages ziet.
Het was ook wel een "smerig" praktijkje van Sony door deze bij iedereen op zijn PS te zetten, iedereen kijkt natuurlijk even wat het is en heeft 'm gelijk in de trophy lijst staan.dvd-linden schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:46:
Ik heb vandaag namelijk the Playroom uit mijn trophy lijst verwijderd
Alle missable trophies van The Witcher zijn binnen, evenals de meeste miscellaneous trophies (behalve de 50 headshots marksman trophy).
Als ik de resterende trophies zo bekijk is dit een relatief simpele platinum. De deathmarch run met goede endgame gear zou niet echt een probleem moeten zijn (hoop ik).
[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2017 13:32 ]
Ik ben m'n eerste playthrough van Witcher direct op Death March begonnen. Ben nu level 13 - ik doe 't rustig aandvdkiwi schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:22:
[...]
Het was ook wel een "smerig" praktijkje van Sony door deze bij iedereen op zijn PS te zetten, iedereen kijkt natuurlijk even wat het is en heeft 'm gelijk in de trophy lijst staan.
Alle missable trophies van The Witcher zijn binnen, evenals de meeste miscellaneous trophies (behalve de 50 headshots marksman trophy).
Als ik de resterende trophies zo bekijk is dit een relatief simpele platinum. De deathmarch run met goede endgame gear zou niet echt een probleem moeten zijn (hoop ik).
Moet zeggen dat de eerste levels wat uitdagend waren maar zodra je voorzichtig een gevecht aangaat, is 't prima te doen. Nu op level 13 met Quen(Shield met HP regen) en Axii (puppets!!!!) is het al erg makkelijk aan 't worden. Als ik nu doodga, is 't omdat ik even niet goed oplet.
Ik doe ook rustig aan en rush absoluut niet door de game heen, dat is zonde imo.
Het enige wat ik soms wil doen is cutscenes skippen tijdens saaie sidequests of tijdens contracts.
Maar buiten dat explore ik alles en probeer ook alle vraagtekentjes te pakken. Die in White Orchard en Velen heb ik nu allemaal, alleen in Skellige zijn het er zo ontzettend veel
Het enige wat ik soms wil doen is cutscenes skippen tijdens saaie sidequests of tijdens contracts.
Maar buiten dat explore ik alles en probeer ook alle vraagtekentjes te pakken. Die in White Orchard en Velen heb ik nu allemaal, alleen in Skellige zijn het er zo ontzettend veel
Hij is er nu uit in ieder geval. Kennelijk ging de update de eerste keer niet goed of zo, maar het is in ieder geval opgelost.Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 00:13:
[...]
Dit moet in principe automatisch gaan.
Als je hem uit je lijst haalt bij je PS4, en dan je PSN Profile update dan moet dit meteen verwerkt zijn.
Zou eventueel kunnen dat het iets langer duurt maar daar hoef je verder zelf niets aan te doen behalve dan je profile een update geven.
Precies dat. Had geen flauw idee wat het was en heb destijds dus heel kort gekeken en tada, hij stond er tussen.dvdkiwi schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:22:
[...]
Het was ook wel een "smerig" praktijkje van Sony door deze bij iedereen op zijn PS te zetten, iedereen kijkt natuurlijk even wat het is en heeft 'm gelijk in de trophy lijst staan.
Verwijderd
Het is ook een relatief easy platinum en 100%.dvdkiwi schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:22:
[...]
Alleen er gaat veel tijd inzitten, vooral met 2 playtroughs.
Gelukkig is dit spel dat 100% waard!
De eerste puntjes zijn binnen:
Little big Planet 3:
Cartographer - Goud 18.62%
Adventurous - Brons 11.6%
Let's go on an adventure! - Brons 18.53%
Curator - Brons 13.64%
Mapper - Brons 12.88%
Project Cars:
Pristine Paintwork - Brons 19.57%
Little big Planet 3:
Curator - Brons 13.64%
Mapper - Brons 12.88%
Project Cars:
[ Voor 9% gewijzigd door Mrsrd13 op 09-02-2017 12:43 ]
Verwijderd
Zou je ook de percentages erbij willen zetten;)Mrsrd13 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:56:
De eerste puntjes zijn binnen:
Little big Planet 3:
Cartographer - Goud
Adventurous - Brons
Let's go on an adventure! - Brons
Curator - Brons
Mapper - Brons
Project Cars:
Pristine Paintwork - Brons
Even een update voor de challenge:
- (PS4) Battlefield 1: Shock Wave - 23,37% - Bronze Trophy: 1 punt
Deze had ik al:
Dat maakt dus een totaal van 3 punten.
- (PS4) Battlefield 1: Shock Wave - 23,37% - Bronze Trophy: 1 punt
Deze had ik al:
Dat maakt dus een totaal van 3 punten.
Mijn eerste puntjes ook binnen:
Batman Arkham city:
Twice nightly - zilver - 10,45%
Batman Arkham city:
Twice nightly - zilver - 10,45%
PSN ID: Hanssuh
Battlefield 1 op hard moet ik nog is dat moeilijk? Voor de rest alle multiplayer Trophy binnen 😋
Rocket league 67% alleen bij dlc moet je auto's bijkopen 😓
En dan ben je opeens trophy level 5
Mogelijk misschien vandaag of morgen nog wat aan TA werken. Al hoewel de titan levels best challenging zijn.
Mogelijk misschien vandaag of morgen nog wat aan TA werken. Al hoewel de titan levels best challenging zijn.
10 second ninja DONE
Ik ben eindelijk level 14! Na een lange tijd van heel weinig gamen heb ik de afgelopen dagen eindelijk de benodigde trophies kunnen halen.
Niet zoveel gegamed dit weekend, maar toch nog drie trophies gehaald:
Little Big Planet 3:
Moon on a Stick - Brons 22.59%
Dinner at 8 - Zilver 12.76%
Project Cars:
Lap Time Wizard - Zilver 10.65%
Bovenop de eerder genoemende trophies:
Little big Planet 3:
Curator - Brons 13.64%
Mapper - Brons 12.88%
Project Cars:
Little Big Planet 3:
Moon on a Stick - Brons 22.59%
Dinner at 8 - Zilver 12.76%
Project Cars:
Lap Time Wizard - Zilver 10.65%
Bovenop de eerder genoemende trophies:
Little big Planet 3:
Curator - Brons 13.64%
Mapper - Brons 12.88%
Project Cars:
Ik wil terug in de lijst

Gisteren Diablo III op platinum gezet (eindelijk 500 bounties afgerond)

Gisteren Diablo III op platinum gezet (eindelijk 500 bounties afgerond)
[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-02-2017 09:00 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Easy as pie!Amdwarrior schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 01:59:
Battlefield 1 op hard moet ik nog is dat moeilijk? Voor de rest alle multiplayer Trophy binnen 😋
En voor de februari challenge ook eindelijk mijn eerste puntjes binnen.
Knack Master - Goud - 6,69%
Ultimate Knack - Platinum - 6,46%
Dat is nu platinum nr. 17
Weer een leuke al zeg ik 't zelf. Heb me ook erg goed met Knack vermaakt, maar na 4 playthroughs (over een langere periode) ben ik er wel klaar mee. Kans is wel groot dat ik Knack 2 voor een leuk prijsje mee ga pikken als 't eenmaal zover is.
Knack Master - Goud - 6,69%
Ultimate Knack - Platinum - 6,46%
Dat is nu platinum nr. 17
Heb gisteren LBP 3 ook weer aan geslingerd (Stiekem best wel verslavend):
Ace Pilot - Zilver - 7.79%
Free Bird - Zilver - 13.35%
The best laid plans... - Brons - 12.72%
Back to School - Goud - 10.04%
Hard tryer - Brons - 14.49%
Freshman Creator - Zilver - 7.86%
Als het goed is dan zit ik nu op