Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:09:
Jazeker, als je die binnenkort gaat oppakken (zeker met die Veteran) dan hou ik mezelf aanbevolen. Ik moet die ook. Personal Decorator moet ik nog maar die Veteran run no deaths is killing genoeg. Ik zit er nu lekker in met COD:IW (zelfde gameplay) dus perfect.

Overigens...ik kan je inviten vlak voordat ik bepaalde trophies gehaald heb ;). Dan hoef je NIKS te doen (behalve online zijn en mij te joinen) en dan krijg je de trophies automatisch. Ain't that sweet ;)
Ik ben nu alles aan het installeren.
Dus denk dat ik vanavond BO3 op pak; )

Ik ga de komende week dan voor alle main game trophies en de DLC trophies.
Dus dat zal wel enkele dagen duren :)

Geef maar een gil wanneer je dit wilt doen, en wie er nog meer allemaal mee wilt doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 16:17 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-12 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Ik ben nu alles aan het installeren.
Dus denk dat ik vanavond BO3 op pak; )

Ik ga de komende week dan voor alle main game trophies en de DLC trophies.
Dus dat zal wel enkele dagen duren :)

Geef maar een gil wanneer je dit wilt doen, en wie er nog meer allemaal mee wilt doen :)
Probeer je eerste playthrough op realistic maar alvast te halen ;). Met die revive rig kom je een heel eind.

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:20:
[...]

Probeer je eerste playthrough op realistic maar alvast te halen ;). Met die revive rig kom je een heel eind.
Die kunnen we toch co-op doen :P.
Heb sowieso bijna alle main story trophies al, en de solo Veteran/Realistic run :)
Zal zo eventjes kijken wat ik allemaal heb unlocked zodra het is geinstaleerd.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:22:
[...]

Die kunnen we toch co-op doen :P.
Heb sowieso bijna alle main story trophies al, en de solo Veteran/Realistic run :)
Zal zo eventjes kijken wat ik allemaal heb unlocked zodra het is geinstaleerd.
Aaaaah je zit al hard on par dus. Ben de level lay-outs grotendeels wel vergeten maar goed, beetje schelden kan geen kwaad ;). Dan komt de shiny platinum sneller dan gedacht dichterbij. 2017 wordt een mooi jaar...

Dat gezegd hebbende:

Allemaal nog de beste wensen voor 2017 fellow trophyhunters!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Aaaaah je zit al hard on par dus. Ben de level lay-outs grotendeels wel vergeten maar goed, beetje schelden kan geen kwaad ;). Dan komt de shiny platinum sneller dan gedacht dichterbij. 2017 wordt een mooi jaar...

Dat gezegd hebbende:

Allemaal nog de beste wensen voor 2017 fellow trophyhunters!
Call of duty staat om mijn woordenboek gelijk aan Frustratie en schelden :P .
Maar ik denk dat 99% wel makkelijk te doen is, maybe met wat trial/error.
Maar ik weet dat een een stukje gameplay in zit waar je onderwater bent, en dat is het stukje waar waarschijnlijk wel wat scheldwoordjes gaan vallen :+...

Maar ga jij ook voor alle DLC trophies in BO3, of hou je het bij de main game.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik hou het bij de main game op platinum. Weet niet zeker hoe moeilijk/makkelijk de extra's zijn en wat je daar moet doen. Als dat co-op is neem ik ze wel mee, als dat zinloze 200.000 online kills zijn dan haak ik direct af ;).

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:33:
Ik hou het bij de main game op platinum. Weet niet zeker hoe moeilijk/makkelijk de extra's zijn en wat je daar moet doen. Als dat co-op is neem ik ze wel mee, als dat zinloze 200.000 online kills zijn dan haak ik direct af ;).
Nee,

De DLC van BO3 zijn allemaal Zombie trophies,
-Haal wave X.
-Gebruik dit wapen.
-En meer van zulke dingen.

Gewoon een beetje hetzelfde zoals de main game zombie trophies.
In principe met 2 of meerdere personen best wel te halen in een dagje. :)

Vind het zo lelijk staan als ik straks bo3 op platinum heb en toch staat er maar 50% :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 16:36 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:36:
[...]

Nee,

De DLC van BO3 zijn allemaal Zombie trophies,
-Haal wave X.
-Gebruik dit wapen.
-En meer van zulke dingen.

Gewoon een beetje hetzelfde zoals de main game zombie trophies.
In principe met 2 of meerdere personen best wel te halen in een dagje. :)

Vind het zo lelijk staan als ik straks bo3 op platinum heb en toch staat er maar 50% :P
Die zombies nooit gedaan (realiseer ik me nu pas) maar dat gaat wel lukken dan :). Ik heb wellicht nog een 3e persoon (een Belg) die 100% zeker meedoet als we voor trophies gaan. Dan nail je ze wel.
Heb mijn voorwerk gedaan voor Diablo, al mijn missende 12 trophy's in een excel sheet gezet. Lijkt me wel leuk om af te werken, echter ik wil deze game niet spelen waar mijn kids bij zijn dus gebonden aan de avond uren en dan wil ^) vaak graag samen een filmpje doen aargh. Overdag nu een beetje bezig met Titan attacks...die geen plat heeft, maar wel kind vriendelijk is en ook makkelijk pick up and play is (sommige games wil je niet in korte sessies spelen iig ik niet), spel is ook lekker uitdagend voor mij dus dat vind ik ook leuk.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Die zombies nooit gedaan (realiseer ik me nu pas) maar dat gaat wel lukken dan :). Ik heb wellicht nog een 3e persoon (een Belg) die 100% zeker meedoet als we voor trophies gaan. Dan nail je ze wel.
Is goed :) .

Ik ben vanaf een uurtje of 7 vanavond on-line, dan kunnen we wel beginnen als je wilt.
En anders moet je maar eventjes een berichtje sturen wanneer je dit wil doen :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:36:
[...]

Is goed :) .

Ik ben vanaf een uurtje of 7 vanavond on-line, dan kunnen we wel beginnen als je wilt.
En anders moet je maar eventjes een berichtje sturen wanneer je dit wil doen :)
Vanavond even BO3 installeren als ik er weer ben. Gisteren tot 00:40 bezig geweest met de trophies: 3 stuks gehaald in Zombies in Spaceland en enkel de Soul Key hebben we gemist omdat we al te ver gevorderd waren in de game (level 37). Op een gegeven moment rondgelopen met 30k tussen de zombies door. Dat is wel naiz overigens!
Nu alleen de Soul Key nog en dan wat random trophies uit de weg ruimen (ik was niet scherp tijdens mijn ziekte) en dan is ie platinum. BO3 zou een erg erg mooie extra aanvulling zijn. _/-\o_

Lang geleden dat ik gezondigd heb in mijn slaapritme voor trophies trouwens. Ik voel de zilveren trophy nabonken in mijn hoofd en in mijn oogleden :Z :Z .....maar totally worth it >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 03-01-2017 08:59 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gisteren met Just_Jan een begin gemaakt om Black Ops 3 te doen zonder deaths. Dat valt in principe mee maar de voorzichtigheid die je moet hebben is wel zenuwslopend. Aan de andere kant is de Personal Decorator trophy de meest underrated trophy die ik ken. Je zou zonder problemen 5-6 trophy's (minimaal zilver) kunnen maken maar ze vonden het leuk om dit allemaal in 1 trophy te verpakken. Wat een ongelofelijke BITCH deze trophy. Anyhow het begin is gemaakt dus de platinum gaat er nu (toch nog) komen.
Distractions distractions everywhere...een vriend van me is redelijk achievement hunter en game completist, om hem te helpen voor 1 euro weer een maandje gold genomen met het doel hem aan de kof13 mp achievements te helpen, maar deze maand ga ikzelf denk ik niet veel ' werk' meer verzetten voor mijn d3 plat......daarnaast de ' darkening of tristam event', dat vind ik toch wel erg tof en dat is ook alleen maar 1 maand......maar goed level 63 inmiddels, dus slowly but surely :D

10 second ninja DONE

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben nog steeds redelijk hooked aan Stardew Valley. Gaat niet heel hard, maar het heeft nog wel mijn aandacht boven Tomb Raider die ook staat te trappelen om aandacht.

Ben nu vooral bezig om elke keer op tijd naar bed te gaan zodat Abigail kinderen met me wil ofzo. ;-)

Nog even een PS4-vraag over Stardew... wat ik echt mis in een toetsen-combo ofzo waarmee je items uit een andere balk dan de primary inventory balk kunt selecteren. Ik heb al mijn tools in de direct te selecteren balk (zoals bijl, zwaard, hengel enzo), maar heel vaak loop je ergens en dan moet je iets aan iemand geven. Dan moet je eerst naar je inventory, items verplaatsen en daarna gebruiken.

Kan dat makkelijker? Lijkt me dat iedereen hier last van heeft, toch?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Gisteravond heb ik Stories: The Paths of Destinies op platinum gezet. Best wel vermakelijk maar moet eerlijk bekennen dat het al vrij vlug 'meer van hetzelfde' werd.
Ben nu weer verder aan het gaan met The Witcher. Eens kijken of het me gaat lukken deze op platinum kan krijgen dit jaar. Ach, ik heb nog zo'n 359 dagen :)

Ik heb zelf een voorzichtig doel gezet om mijn completion rate boven de 60% te krijgen dit jaar. (Staat nu op 53%). Ik heb enkele games in mijn lijstje staan waar ik maar 1 of 2 trophies van gehaald heb terwijl ik de games zelf best wel gaaf vond maar door andere prioriteiten nog niet echt aan toe gekomen ben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Wasteland 2 en Lego: Marvel Super Heroes.

Ook heb ik nog enkele games waar ik maar een paar trophies hoef te behalen voor de platinum. Knack en Diablo 3. Eens kijken of het me gaat lukken die laatste trophies ook nog binnen te harken. Aan beide games heb ik al erg veel plezier beleefd en ik ervaar het nu nog zeker niet als grinden als ik daar verder mee ga.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:30:
Ik ben nog steeds redelijk hooked aan Stardew Valley. Gaat niet heel hard, maar het heeft nog wel mijn aandacht boven Tomb Raider die ook staat te trappelen om aandacht.

Ben nu vooral bezig om elke keer op tijd naar bed te gaan zodat Abigail kinderen met me wil ofzo. ;-)

Nog even een PS4-vraag over Stardew... wat ik echt mis in een toetsen-combo ofzo waarmee je items uit een andere balk dan de primary inventory balk kunt selecteren. Ik heb al mijn tools in de direct te selecteren balk (zoals bijl, zwaard, hengel enzo), maar heel vaak loop je ergens en dan moet je iets aan iemand geven. Dan moet je eerst naar je inventory, items verplaatsen en daarna gebruiken.

Kan dat makkelijker? Lijkt me dat iedereen hier last van heeft, toch?
Nee.
Je moet de spullen die je wilt gebruiken in de bovenste balk neerzetten.(8 of 9 stuks volgens mij)En daar kun je tussen switchen met r2 l2 volgens mij.

Maar dat vond ik niet echt een probleem.
kwestie van dingen goed organiseren in je inventory zodra een nieuwe dag begint.

Ik ga er binnenkort ook wel weer mee verder, want lijkt me wel een mooie platinum.
Enige lastige in mijn optiek zijn die artifacts.

Verwijderd

Lijst weer helemaal bijgewerkt.

-Aantal nieuwe mensen erbij.
-Aantal mensen weg gehaald die al jaren niet meer op tweakers te vinden zijn.
-Ranglijst bijgewerkt.
-Alle profielen ge update.

Mocht er iets nog kloppen, geef het eventjes aan :)

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 13:06
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:50:

-Ranglijst bijgewerkt.

Goed bezig! Je haalt me al bijna in 😉

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:15
Dan vind ik het toch wel eens jammer dat er geen crossplay mogelijk is tussen de Xone en PS4. Zie hier wel es games langskomen zoals blops 3 waar ik nog bepaalde achievements in moet die jullie nu ook proberen te halen. Maar omdat jullie dat op de PS4 doen en ik op de Xone kan ik niet meedoen. Dus ik probeer ze wel es met een vriend te halen maar dan word gelijk het scherm in 2en gehakt :+

*Blijft hopen op crossplay in de toekomst*

Gamertag: timmie271

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04

-Ranglijst bijgewerkt.

Dank je wel voor de update!

Ben weer een paar plaatsjes gestegen zie ik :)

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

-Ranglijst bijgewerkt.

Shit. Uit de top 10. Als ik klaar ben met Stardew Valley ga ik weer een keer zitten voor wat trophies...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Shit. Uit de top 10. Als ik klaar ben met Stardew Valley ga ik weer een keer zitten voor wat trophies...
Zoveel scheelt het gelukkig niet;).
1 game op platinum en je staat weer solide in de top 10;).

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:47
Ik neem een pauze met het jagen op trofeeën.

Het gevoel kwam al een tijdje opzetten maar bij de laatste reeks van platinas heb ik veel te weinig genoten van de spellen. Het voelde keer op keer aan als een verplichting om de trofeeën te halen.

Ik ga nu gewoon bepaalde spellen die ik al op platina heb gezet maar die ik daarna niet meer heb aangeraakt weer opnieuw spellen zonder trofeeendruk. Weer terug gaan naar de wortels waarom ik aan het spelen van videogames begonnen ben, voor het vermaak.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:59:
Ik neem een pauze met het jagen op trofeeën.

Het gevoel kwam al een tijdje opzetten maar bij de laatste reeks van platinas heb ik veel te weinig genoten van de spellen. Het voelde keer op keer aan als een verplichting om de trofeeën te halen.

Ik ga nu gewoon bepaalde spellen die ik al op platina heb gezet maar die ik daarna niet meer heb aangeraakt weer opnieuw spellen zonder trofeeendruk. Weer terug gaan naar de wortels waarom ik aan het spelen van videogames begonnen ben, voor het vermaak.
Dat hebben we allemaal wel eens een keer gehad hier ;) .
Heb nu gelukkig het punt bereikt dat ik het leuk vind om trophy's te halen en games te spelen.

Een tip die ik je wil geven.
Leg je geen druk op om een game op platinum te halen, maar gewoon zo ver mogelijk.
En natuurlijk spelen wat je leuk vind en hoelang je het leuk vind :) .

Ik ben de vorige week dus ook weer bezig geweest met BO3, maar ik heb zo'n hekel aan de MP van c.o.d tegenwoordig dat ik maar 4a5 potjes kan spelen op een dag voordat ik "gooi controller door kamer" neigingen krijg.
Dus daar doe ik elke week een paar potjes en dan kom ik uiteindelijk op level 55 en platinum :) .

Gewoon doen waar je plezier in heb ;)

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Heb nu gelukkig het punt bereikt dat ik het leuk vind om trophy's te halen en games te spelen.

Leg je geen druk op om een game op platinum te halen, maar gewoon zo ver mogelijk.

Ik ben de vorige week dus ook weer bezig geweest met BO3, maar ik heb zo'n hekel aan de MP van c.o.d tegenwoordig dat ik maar 4a5 potjes kan spelen op een dag voordat ik "gooi controller door kamer" neigingen krijg.
Dus daar doe ik elke week een paar potjes en dan kom ik uiteindelijk op level 55 en platinum :) .

Bedankt voor de feedback. Voortaan koop ik ook alleen spellen die ik 100% leuk vind om te spelen.
Voorheen speelde ik ook urenlang PS+ spellen voor de trofeeën of spellen van vrienden, waarbij ik de games zelf eigenlijk supersaai vond.

Maar ik ben wel van plan om mijn lijst mooi te houden en geen games achter te laten zonder 100% of platina.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• timmie271
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Bedankt voor de feedback. Voortaan koop ik ook alleen spellen die ik 100% leuk vind om te spelen.
Voorheen speelde ik ook urenlang PS+ spellen voor de trofeeën of spellen van vrienden, waarbij ik de games zelf eigenlijk supersaai vond.

Maar ik ben wel van plan om mijn lijst mooi te houden en geen games achter te laten zonder 100% of platina.
Dat is mijn wens ook. Maar er staan een paar spellen in de kast waarbij dat nooit gaat lukken om ze op 100% te krijgen. 10000 kills in mp van gears of war. Of de seriously 2.0, 3.0 en 4.0 van gears 2, 3 en 4. Dus dan doe ik het alleen voor de campaign en wat overige chievos (xbox) die ik wel kan halen. Maar dan heb ik er wel lol in :)

En als je halo kent van de xbox? Dan heb je nog een hele mooie lijst van halo the master chief collection :+ Heb al 426 van de 600 achievements 8)7 dat Is er dus ook eentje die niet uitgespeeld gaat worden, maar veel lol erin heb ik wel met anderen :)
En dat Is de uiteindelijke doelstelling toch van het gamen? :)

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Dat is mijn wens ook. Maar er staan een paar spellen in de kast waarbij dat nooit gaat lukken om ze op 100% te krijgen. 10000 kills in mp van gears of war. Of de seriously 2.0, 3.0 en 4.0 van gears 2, 3 en 4. Dus dan doe ik het alleen voor de campaign en wat overige chievos (xbox) die ik wel kan halen. Maar dan heb ik er wel lol in :)

En als je halo kent van de xbox? Dan heb je nog een hele mooie lijst van halo the master chief collection :+ Heb al 426 van de 600 achievements 8)7 dat Is er dus ook eentje die niet uitgespeeld gaat worden, maar veel lol erin heb ik wel met anderen :)
True.

Ik hou van trophy's hunten.
Maar zodra er trophy's zijn waarbij je langere tijd de MP moet spelen, dan laat ik deze 9 van de 10 keer schieten of ik neem er een lange tijd voor.
Nu bijvoorbeeld bezig met UFC 2, en daarin zitten ook een aantal trophies waarbij je in totaal zo'n 200 keer online tegen andere moet vechten.
Nou weet ik van mijzelf dat ik met vechtgames online 1% kans maak :+ , dus ik ga er niet eens aan beginnen.
Haal de % rate gewoon zo hoog mogelijk en dan ga ik verder met de volgende game zodra ik klaar ben met de career.
Zo hou ik er plezier in.
Games spelen waar ik plezier in heb, en ermee ophouden zodra ik dat niet meer heb :)

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:39:
[...]

True.

Ik hou van trophy's hunten.
Maar zodra er trophy's zijn waarbij je langere tijd de MP moet spelen, dan laat ik deze 9 van de 10 keer schieten of ik neem er een lange tijd voor.
Nu bijvoorbeeld bezig met UFC 2, en daarin zitten ook een aantal trophies waarbij je in totaal zo'n 200 keer online tegen andere moet vechten.
Nou weet ik van mijzelf dat ik met vechtgames online 1% kans maak :+ , dus ik ga er niet eens aan beginnen.
Haal de % rate gewoon zo hoog mogelijk en dan ga ik verder met de volgende game zodra ik klaar ben met de career.
Zo hou ik er plezier in.
Games spelen waar ik plezier in heb, en ermee ophouden zodra ik dat niet meer heb :)
De allerergste achievements/trophies zijn de tijdsgebonden versies.. heb nu al 2 spellen gehad die ik binnen de tijd voor die achievement had uitgespeeld. Kon dus wachten tot die unlockte voor ik hem op 100% had staan en verder kon....

Al laat ik die online achievements/throphies ook weleens liggen om jou genoemde reden :+

• Lasmibalsingh
timmie271 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Ja exact, ik ging op een gegeven moment ook speciaal kijken of bepaalde spellen te veel online trofeeën hadden anders begon ik er niet aan (GTA V), terwijl ik het spel in eerste instantie wel tof vond. Maar goed ik kan dat soort spellen eerst ook op mijn shaduwprofiel spelen en daarna voor de trofeeën op mijn hoofdprofiel.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:15:
[...]

Als je er zo'n hekel aan hebt zou je de MP van BO3 helemaal niet moeten spelen. ;)
Je gamed immers voor je plezier en niet voor de trophies. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Als je er zo'n hekel aan hebt zou je de MP van BO3 helemaal niet moeten spelen. ;)
Je gamed immers voor je plezier en niet voor de trophies. :P
Klopt helemaal haha.
Daarom zei ik ook 9 van de 10 keer ;)..
Black ops 3 is een best wel zeldzame platinum, en heb voor de rest bijna alles al gehaald dus dan heb ik zoiets van even doorzetten Jan.
Speel maar een paar potjes in de week dus uiteindelijk kom ik er wel..of even in de gaten houden wanneer er weer een keer 2x xp is.

In de toekomst ga ik ook geen c.o.d meer halen, wil alleen nog een keer die MW1 remastered halen zodra die los verkrijgbaar is.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:08
Zo'n ver van mijn bed show die trophies :) Ik vind het al een hele archievement als ik een keer een spel uit speel en moet er niet aan denken dat ik dan nog 1-2 keer het spel moet doorlopen of (vaak) vervelende opdrachten moet uitvoeren. Wel top dat je die popups kan uit zetten ..nu nog de keuze om niet in de lijst opgenomen te worden.

Mijn backlog is zonder dat soort monnikenwerk al uitdagend genoeg en heb er erg veel moeite mee om me te verplaatsen in mensen die het wel leuk vinden :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 10-01-2017 17:52 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:51:
Zo'n ver van mijn bed show die trophies :) Ik vind het al een hele archievement als ik een keer een spel uit speel en moet er niet aan denken dat ik dan nog 1-2 keer het spel moet doorlopen of (vaak) vervelende opdrachten moet uitvoeren. Wel top dat je die popups kan uit zetten ..nu nog de keuze om niet in de lijst opgenomen te worden.

Mijn backlog is zonder dat soort monnikenwerk al uitdagend genoeg en heb er erg veel moeite mee om me te verplaatsen in mensen die het wel leuk vinden :+.
Welke lijst?

In de trophy ranglijst sta jij i.i.g niet.
Wij voegen niemand toe uit ons eigen, mensen moeten het altijd eerst aangeven.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:55:
[...]

Welke lijst?

In de trophy ranglijst sta jij i.i.g niet.
Wij voegen niemand toe uit ons eigen, mensen moeten het altijd eerst aangeven.
Nee bedoelde ik niet. Gewoon dat het niet eens online te checken is. Een Trophy vrij bestaan zeg maar :)

Inside maar even gepakt als eerste game van het jaar on uit te spelen. Lekker kort en goed dus dat ging alvast als vanzelf :)

Edit : Lol zie nu pas dat ik hier helemaal niet moet zijn. Dacht dat ik in het PS4 topic zat. Sorry O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 11-01-2017 09:52 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik stop bij deze officieel met Stardew Valley. Voor mijn eergevoel ben ik tot Full House (getrouwd, 2 kinderen), Millionaire (1 miljoen verdiend) en Beloved Farmer / Popular (iedereen vindt me tof) gegaan. De grind van "alle vissen vangen, nog 100x de mijnen in voor de monsters en de verschrikkelijke "alle artifacts" laat ik aan me voorbij gaan. :-)

Zou wel goed kunnen dat als hij nog 'n keer (crossplay) op de Vita verschijnt dat ik dan verder ga. Heb me er kostelijk mee vermaakt (net geen 100 uur) voor 15 euro.

Wat nu... Tomb Raider dan maar...

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:56
spaceboy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:26:
Ok, ik stop bij deze officieel met Stardew Valley. Voor mijn eergevoel ben ik tot Full House (getrouwd, 2 kinderen), Millionaire (1 miljoen verdiend) en Beloved Farmer / Popular (iedereen vindt me tof) gegaan. De grind van "alle vissen vangen, nog 100x de mijnen in voor de monsters en de verschrikkelijke "alle artifacts" laat ik aan me voorbij gaan. :-)

Zou wel goed kunnen dat als hij nog 'n keer (crossplay) op de Vita verschijnt dat ik dan verder ga. Heb me er kostelijk mee vermaakt (net geen 100 uur) voor 15 euro.

Haha. Ik ken het gevoel maar ik ga toch wat verder dan dat. Zit nu in jaar 3 en moet nog 3 vissen. Daarnaast nu bezig om alle items te shippen en 15 van elke crop. Ondertussen harten vol te krijgen met 20 personen en dan is jaar 3 wel voorbij.
Jaar 4 staan alle maaltijden op de planning....

De 10 mil ga ik inderdaad pas doen als hij op de vita verschijnt. Kan ik een full profit farm bouwen en alle harten en zijzaken vergeten. Dan gaat het denk ik een stuk efficienter

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 03:20:
[...]

Nee bedoelde ik niet. Gewoon dat het niet eens online te checken is. Een Trophy vrij bestaan zeg maar :)

Inside maar even gepakt als eerste game van het jaar on uit te spelen. Lekker kort en goed dus dat ging alvast als vanzelf :)

Edit : Lol zie nu pas dat ik hier helemaal niet moet zijn. Dacht dat ik in het PS4 topic zat. Sorry O-)
Ik wil net zeggen volgens mij zit je hier dan akelig verkeerd :P.

De grote BLOPS3 grind zit er bijna op. Playstation hele tijd aan moeten laten staan vanwege tijd tekort en interruptions. Als je serieus voorzichtig bent is doodgaan zelfs een hele kunst op veteran. Van missie 4 t/m 10 geen 1x doodgegaan, gisteravond even gekeken hoe de laatste missie was en toen meteen in het begin een keer doodgegaan maar dat was verder niet erg.
Daarna de jaren '60 maar even induiken met Mafia 3 (ook al is die ernstig slecht).

Verwijderd

Dus..

Wat heb jij vanmiddag gedaan...
Uhmm..een paar uurtjes veren lopen zoeken in Assassins creed 2 *O* :N.

Ik vind collectibles van nature al irritant, maar vaak wel te doen als ze op de map staan of als je mappen kan kopen daarvoor.
Helaas bij Assassins creed 2 heb je dat dus niet.... Thank god voor Youtube 8)

Bezig met de Ezio Collection.
Eerste ga ik wel op platinum zetten maar de andere 2 waarschijnlijk niet..
In Brotherhood en Revelations moet je 100 % Sync halen, en er zijn veel platform missies die je binnen een x aantal minuten moet halen... Daar hou ik niet zo van :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2017 14:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:14:

[...]

In Brotherhood en Revelations moet je 100 % Sync halen, en er zijn veel platform missies die je binnen een x aantal minuten moet halen... Daar hou ik niet zo van :P
Herkenbaar, ben nu bezig met Brotherhood op 100% maar begin er wel wat minder lol in te krijgen. Revelations schijnt wel leuker te zijn dan Broterhood met full synch. Zie wel, hopelijk krijg ik de beide AC's op platinum voor Horizon Zero Dawn. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:09:
[...]

Herkenbaar, ben nu bezig met Brotherhood op 100% maar begin er wel wat minder lol in te krijgen. Revelations schijnt wel leuker te zijn dan Broterhood met full synch. Zie wel, hopelijk krijg ik de beide AC's op platinum voor Horizon Zero Dawn. :)
Ik begin er niet eens aan.
Ik weet dat als ik er voor ga dat het uiteindelijk echt wel gaat lukken na een paar keer proberen.
Maar dat haalt de lol er voor mij 100% vanaf.. Brotherhood zal wel rond de 90% bij mij eindigen voordat ik aan revelations begin.

Vind Assassins creed 1 van de betere gamereeksen die bestaan, dus wil de lol er graag inhouden :)

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:14:
Dus..

Wat heb jij vanmiddag gedaan...
Uhmm..een paar uurtjes veren lopen zoeken in Assassins creed 2 *O* :N.

Ik vind collectibles van nature al irritant, maar vaak wel te doen als ze op de map staan of als je mappen kan kopen daarvoor.
Helaas bij Assassins creed 2 heb je dat dus niet.... Thank god voor Youtube 8)

Heb je de vlaggen in AC1 wel es verzameld? Dat waren er een stuk of 400-500 :+

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:25:
[...]

Heb je de vlaggen in AC1 wel es verzameld? Dat waren er een stuk of 400-500 :+
Dat heb ik inderdaad toen wel gedaan haha(Durf niet te zeggen of ik ze allemaal heb gedaan maar wel veel i.i.g).
Maar dat was ook nog in de goede oude tijd zonder trophies :+ .

Zou het wel leuk vinden als ze deze nog een keer een HD remake geven met trophies.
Heb ze allemaal in mijn lijst staan(sommige meerdere malen).
Alleen Nr.1 mist. :|

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:34:
[...]

Dat heb ik inderdaad toen wel gedaan haha(Durf niet te zeggen of ik ze allemaal heb gedaan maar wel veel i.i.g).
Maar dat was ook nog in de goede oude tijd zonder trophies :+ .

Zou het wel leuk vinden als ze deze nog een keer een HD remake geven met trophies.
Heb ze allemaal in mijn lijst staan(sommige meerdere malen).
Alleen Nr.1 mist. :|
Gelukkig was het op de 360 wel voor achievements :+al had ik eerst AC2 en daarna pas AC1 uitgespeeld. Heb nu alleen nog AC3 en AC4 in de kast liggen :9 Blijft een geweldige serie, maar het word uiteindelijk wel wat veel van hetzelfde (kan bij de allernieuwste weer anders zijn).

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:36:
[...]

Gelukkig was het op de 360 wel voor achievements :+al had ik eerst AC2 en daarna pas AC1 uitgespeeld. Heb nu alleen nog AC3 en AC4 in de kast liggen :9 Blijft een geweldige serie, maar het word uiteindelijk wel wat veel van hetzelfde (kan bij de allernieuwste weer anders zijn).
Vond Nr.3 de minste van heel de reeks(Dus bereid je maar alvast voor :P).
En Ezio...Ik blijf het 1 van de beste personages vinden uit het hele Playstation tijdperk.

Het is inderdaad wel een beetje meer van het zelfde ondertussen, maar gelukkig is er in elke nieuwe entry wel iets "nieuws".
Hoop alleen echt dat er nu een keer een Creed komt met de focus op 1 vrouwelijke hoofdpersonage.
Want we hebben nou 8 Assassins creed gehad met een mannelijke
En 1 met een man en vrouwelijke.

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:39:
[...]

Vond Nr.3 de minste van heel de reeks(Dus bereid je maar alvast voor :P).
En Ezio...Ik blijf het 1 van de beste personages vinden uit het hele Playstation tijdperk.

Het is inderdaad wel een beetje meer van het zelfde ondertussen, maar gelukkig is er in elke nieuwe entry wel iets "nieuws".
Hoop alleen echt dat er nu een keer een Creed komt met de focus op 1 vrouwelijke hoofdpersonage.
Want we hebben nou 8 Assassins creed gehad met een mannelijke
En 1 met een man en vrouwelijke.
Had het gelezen idd. En er zit een missable achievement/throphie in net zoals in AC1... Ach uiteindelijk kom ik wel overal aan, de mp gaat het lastigste worden :+

Een vrouwelijke hoofdpersoon mag van mij ook wel een keer :) :P :9

Verwijderd

MP van AC is eerste geweest van beroerde multiplayer in spellen stoppen om season passes te verkopen. Ik beschouw alle Assassin's Creed spellen als 100% uitgespeeld als ik de sp uit heb. Die multiplayer mag optiefen. :)

Inmiddels op 121 Platinums (althans op de Xbox omgeving) 3 en PvZ GW2 komt er rap aan. Misschien BF3 ook maar dan moet die jet missie een keer meevallen. Wat een kloterij is dat zeg.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Destijds met Brotherhood de MP was een hel met de matchmaking / lag heb het daarna maar zo gelaten. Deel 2 was wel een goeie platinum :p Laatste die ik gespeeld heb is Black Flag maar nog geeneens de SP uit.
Heb niet zoveel tijd meer om trophies te hunten :7 en te veel games in de back log..

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:23
spaceboy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:26:

Tomb Raider staat ook nog op mijn lijstje, maar ben nu bezig met Xenoverse 2 en met FC Primal

nothing stops this train

Verwijderd

Is er eventueel iemand hier die zin heeft om Resident Evil 5 op de ps4 platinum te halen.

Met iemand anders is toch wat makkelijker en gezelliger.
Anders zit ik met de debiele AI.....

Er zijn 2 playtroughs nodig om het spel te platten

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:34

DUBWiSE

Feeling irie

Het jaar goed begonnen met de trophies van Rain (PSN), Sly Cooper and the Thievius Raccoonus, Megamind en Terminator Salvation. De echte trophy hunters herkennen deze games waarschijnlijk wel ;)
Nu bezig met Doom II op ultra-violence difficulty, nog 8 maps te gaan.. pittig!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik kan geen accolades meer zien van BLOPS 3. Dit is het laatste grindfest wat ik doe, daarna helaas Rainbow Six nog (terrorist defend missies zzzzZzzZzz) en dan is het puur fixatie op de backlog. Rustig doch op tempo Watch Dogs 2 en de rest. Al veel onregelmatigheden gehad afgelopen weken waardoor het trophy hunten damage oploopt. Vriendin ziek, PC's kapot, vliegwiel van m'n M6 kapot gegaan en zo gaat het liedje door. Maar ach, we komen er wel.

M'n stuur ligt ook alweer 3 maanden stof te happen dus de racegames verdienen eigenlijk ook een kans!
Keuzes, keuzes, keuzes :P

Verwijderd

DUBWiSE schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:06:
Het jaar goed begonnen met de trophies van Rain (PSN), Sly Cooper and the Thievius Raccoonus, Megamind en Terminator Salvation. De echte trophy hunters herkennen deze games waarschijnlijk wel ;)
Nu bezig met Doom II op ultra-violence difficulty, nog 8 maps te gaan.. pittig!
Haha,
In vergelijking met die andere games die je opnoemt is Doom 2 dan inderdaad wel een pittige ;)
Zijn wel een beetje de games die je alleen maar speelt voor de trophies.....

@Typhone.
Succes met het laatste stukje.
Ik heb de platinum zelf eventjes op Hold gezet.
Moet nog 1 missie op realistic en nog zo'n 20% van de accolades..
Maar die pak ik over een aantal weekjes wel weer, teveel c.o.d is niet goed :)

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:34

DUBWiSE

Feeling irie

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Haha,
In vergelijking met die andere games die je opnoemt is Doom 2 dan inderdaad wel een pittige ;)
Zijn wel een beetje de games die je alleen maar speelt voor de trophies.....

[...]
Rain en Sly Cooper stonden daadwerkelijk nog op mijn bucket list, maar Megamind en Terminator Salvation heb ik puur voor de trophies gespeeld. Dit als gevolg van een openbaring die ik recentelijk had: je kunt je trophy level boosten door easy platinums te scoren :*). Na twee games met die instelling gespeeld te hebben ben ik het alweer beu, het voelt toch een beetje als valsspelen... Toch sluit ik niet uit dat ik af en toe zo'n game mee pak, al is het maar om mijn einddoel te behalen (het hoogste trophy level in mijn vriendenlijst, tenminste van de users die ik in het echt ook ken).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:33:
[...]

@Typhone.
Succes met het laatste stukje.
Ik heb de platinum zelf eventjes op Hold gezet.
Moet nog 1 missie op realistic en nog zo'n 20% van de accolades..
Maar die pak ik over een aantal weekjes wel weer, teveel c.o.d is niet goed :)
Het grote gejank zit hem voornamelijk in die challenges met je pak en die wapens. Alhoewel missie 7, waar je die spikes in de grond moet rammen, ideaal is om te farmen. Tijdens m'n accolades halen finish ik alle missies vaak ook maar even met pistols (op recruit :+ ) en zo heb ik er al wat naar max geleveld. Het is een wonder dat die trophy een gouden status heeft. Zelfs het farmen met die kills zou al een bronze trophy waard zijn (get 16850 kills with all your weapons in the campaign modus).
Beste voornemen van 2017: weg van de saaie games en keihard doorstampen in de moeilijkere games.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 17-01-2017 12:59 ]

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:58:
[...]

Beste voornemen van 2017: weg van de saaie games en keihard doorstampen in de moeilijkere games.
Een Sherlock Holmes met guide is 1 ding. Farm simulator naar max grinden idd een ander. :) Ik speel ook bijna alleen maar games waar ik me mee vermaak. De tijden van repetitief grinden zijn voorbij. Net als collectibles. Ik ga niet meer 2 uur durende filmpjes bekijken voor 20 gamerscore. BO3 hen ik niet eens de Campaign uitgespeeld. Toen ik die ene Achievement zag ben ik gesticht naar de best prima multiplayer.

Heb dit weekend BF 3 uitgespeeld. Hoef ik nooit meer in die stomme jet te zitten!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:24:
[...]

Een Sherlock Holmes met guide is 1 ding. Farm simulator naar max grinden idd een ander. :) Ik speel ook bijna alleen maar games waar ik me mee vermaak. De tijden van repetitief grinden zijn voorbij. Net als collectibles. Ik ga niet meer 2 uur durende filmpjes bekijken voor 20 gamerscore. BO3 hen ik niet eens de Campaign uitgespeeld. Toen ik die ene Achievement zag ben ik gesticht naar de best prima multiplayer.

Heb dit weekend BF 3 uitgespeeld. Hoef ik nooit meer in die stomme jet te zitten!
Tijd voor BF:Hardline en 10,000 kills met alle wapenclasses halen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:24:
[...]

Farmen en Grinden vind ik op zich niet eens zo erg.
Final fantasy 13 een paar uur lang Long Gui grinden... Prima
Diablo 3 een paar een lang bounties doen...Prima.
Zolang het grinden zich maar beperkt tot de SP.... Dan neem ik een lekker drankje en zet een muziekje/podcast op...
MP grinden sla ik vaak wel over omdat je daar van meerdere factoren afhankelijk ben i.p.v alleen jezelf.
Ben sowieso niet echt meer een MP persoon, heb die tijd wel een beetje gehad denk ik.
Coop heb ik gelukkig nog wel plezier in.

Een uur lang zoeken naar Collectibles heb ik ook een hekel aan, maar ik doe het nog wel mits in mate.
Heb een regel opgesteld voor mijzelf dat er Max 100 Collectibles mogen zijn..
Als het bijvoorbeeld net zoals in GTA 5 zo'n 400 dingen zijn die je moet zoeken/doen....nee daar begin ik niet meer aan..
Voelt op een gegeven moment dan meer als werk dan plezier.
Daarom speel ik inderdaad zoals jijzelf aangeeft alleen maar games waar ik plezier in heb.

Maar er zou in de toekomst wel weer eens meer variatie in trophies/achievements mogen komen.
Zoals Bioshock infinite (1999 mode)
Fifa 14(Ultimate team waarde van 80 miljoen ofzo)
Deus ex (Pacifist run).
Trophies waarbij je het spel op een andere manier moet spelen dan normaal, en je echt een beetje moeite voor moet doen.

Niet de.
Haal 20 kills met dit.
Kill iets met dit.
Collect 20 liedjes.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Farmen en Grinden vind ik op zich niet eens zo erg.
Final fantasy 13 een paar uur lang Long Gui grinden... Prima
Diablo 3 een paar een lang bounties doen...Prima.
Zolang het grinden zich maar beperkt tot de SP.... Dan neem ik een lekker drankje en zet een muziekje/podcast op...
MP grinden sla ik vaak wel over omdat je daar van meerdere factoren afhankelijk ben i.p.v alleen jezelf.
Ben sowieso niet echt meer een MP persoon, heb die tijd wel een beetje gehad denk ik.
Coop heb ik gelukkig nog wel plezier in.

Een uur lang zoeken naar Collectibles heb ik ook een hekel aan, maar ik doe het nog wel mits in mate.
Heb een regel opgesteld voor mijzelf dat er Max 100 Collectibles mogen zijn..
Als het bijvoorbeeld net zoals in GTA 5 zo'n 400 dingen zijn die je moet zoeken/doen....nee daar begin ik niet meer aan..
Voelt op een gegeven moment dan meer als werk dan plezier.
Daarom speel ik inderdaad zoals jijzelf aangeeft alleen maar games waar ik plezier in heb.

Maar er zou in de toekomst wel weer eens meer variatie in trophies/achievements mogen komen.
Zoals Bioshock infinite (1999 mode)
Fifa 14(Ultimate team waarde van 80 miljoen ofzo)
Deus ex (Pacifist run).
Trophies waarbij je het spel op een andere manier moet spelen dan normaal, en je echt een beetje moeite voor moet doen.

Niet de.
Haal 20 kills met dit.
Kill iets met dit.
Collect 20 liedjes.
Daarop inhakend: eigenlijk zijn er best veel games met standaard trophies die redelijk saai zijn. Ik zou zo 1, 2, 3 ook niet een game kunnen bedenken met echt originele en uitdagende trophies. Nu zullen die er vast wel zijn hoor, maar ik kan er niet ff snel opkomen. Het enige wat mij een hele tijd geleden opviel was dat the Last of Us Remastered heel weinig trophies had vergeleken met de Uncharted reeks. (Nou ben ik er nog niet over uit of ik dat positief vind of niet.) Daar keek ik in ieder geval wel even van op toen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

dvd-linden schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:55:
[...]

Daarop inhakend: eigenlijk zijn er best veel games met standaard trophies die redelijk saai zijn. Ik zou zo 1, 2, 3 ook niet een game kunnen bedenken met echt originele en uitdagende trophies. Nu zullen die er vast wel zijn hoor, maar ik kan er niet ff snel opkomen. Het enige wat mij een hele tijd geleden opviel was dat the Last of Us Remastered heel weinig trophies had vergeleken met de Uncharted reeks. (Nou ben ik er nog niet over uit of ik dat positief vind of niet.) Daar keek ik in ieder geval wel even van op toen.
Titanfall 1 had echt leuke Achievements. Allemaal online, dat wel. Maar ze dwongen je om bepaalde gamemodes te ontdekken en om alles uit het spel te halen.

Grinden op kills door telkens dezelfde level te spelen, weiger ik. Gelukkig zijn er sites waar je dat kunt uitzoeken voordat je begint. :)

Net Doom opgepikt. Kijken of dat de volgende 100% wordt.
Mooi dat niemand stilzit hier, stelletje fanatiekelingen :P

Zelf van het weekend begonnen aan The Witcher 3 GOTY. Dat wordt nog een lange weg te gaan vwb de platinum; heel wat missable trophies ook las ik :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:50:
Mooi dat niemand stilzit hier, stelletje fanatiekelingen :P

Zelf van het weekend begonnen aan The Witcher 3 GOTY. Dat wordt nog een lange weg te gaan vwb de platinum; heel wat missable trophies ook las ik :D
Valt in principe wel mee.
Zolang je zorgt dat je een lijstje heb van waar je je Gwent kaarten kan halen.
En 1 bepaalde side quest de juiste keuze maakt(de quest line van de trophy "Assassin of Kings"), dan zit je volgens mij wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 16:27 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:51
Vanvond de twee NFS: Rivals Multi Player trophies gekregen van wheeler. Top!

Moest eerst de game installeren, toen patchen, toen verplicht de eerste tutorial doen en toen deden de EA Servers raar, uiteindelijk gelukt. :) Straks nog de grote grind naar de level 60 cops en racer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Heb mijzelf toch maar een doel gesteld kwa trophies voor de komende tijd.
Was net mijn lijst een beetje aan het doorkijken, en daar staan toch teveel games in die ik maar op 2% of 1% heb.
Voordat ik aan een nieuwe game begin ga ik eerst eventjes alle games opschonen die onder de 40% staan in mijn lijst.(met uitzondering van The Crew, blijft voor mij samen met Thief de enige games die ik slecht vind op de ps4)
-Duke Nukem 3D (4%)
-Final Fantasy 14: A realm Reborn (7%)
-Tomb Raider PS3 (2%)
-Sniper Elite V2 (13%)
En eventueel ook nog GTA 5 op de ps3(13%), maar dat ligt er een beetje aan hoe druk het nog on-line is.

Mooi doel om deze allemaal richting de Platinum of in ieder geval zo ver mogelijk te brengen de komende weken :)
Algeheel "doel" voor dit jaar is richting de 80% completion gaan :), en sowieso ook richtig de top 5 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 01:16 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jumpman schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:26:

Moest eerst de game installeren, toen patchen, toen verplicht de eerste tutorial doen en toen deden de EA Servers raar, uiteindelijk gelukt. :) Straks nog de grote grind naar de level 60 cops en racer.
Die vond ik echt honds-saai die game. Rubberbanding to the max :N
Vorig jaar als sologame in m'n hotelperiode zitten doen. Blij toen ie klaar was.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 01:14:
...
Algeheel "doel" voor dit jaar is richting de 80% completion gaan :), en sowieso ook richtig de top 5 ;)
Patser. :P
Mijn doel is om iets minder op trophies te letten dit jaar, kijken of het lukt. Wil vooral leuke games verder completen en ik hoop niet teveel afgeleid te worden door (grind) trophies. Toch blijf ik een trophy-whore vrees ik... ;)

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:52:
[...]

Patser. :P
Mijn doel is om iets minder op trophies te letten dit jaar, kijken of het lukt. Wil vooral leuke games verder completen en ik hoop niet teveel afgeleid te worden door (grind) trophies. Toch blijf ik een trophy-whore vrees ik... ;)
Ik speel ook alleen maar games die om leuk vind, of denk dat ik die leuk ga vinden.
Alleen het probleem bij mij is dat ik vrijwel alles leuk vind :+ ..

80% moet in principe niet al teveel werk zijn, zodra ik een paar games heb afgewerkt ben ik er al bijna denk ik.
En met die 80% heb ik nog voldoende ruimte om te stoppen met een game als ik er klaar mee ben..
Doel stellen om alles op platinum of 100% te halen zal ik nooit doen.
Gamen moet wel een hobby blijven, moet niet als werk gaan aanvoelen. .

Wil dit jaar wel eindelijk eens bloodboorne spelen.

Maar vrees inderdaad dat ik ook niet meer loskom van het trophy hunten ;) .

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:26:

Ik heb ze gisteren ook met Wheeler behaald. Kan niet echt in die game komen moet ik zeggen. Races winnen vind ik lastig, wordt elke keer gepakt door de politie. En het gaat wel ff duren voordat die game op platinum is.

Verwijderd

Bosluis schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik heb ze gisteren ook met Wheeler behaald. Kan niet echt in die game komen moet ik zeggen. Races winnen vind ik lastig, wordt elke keer gepakt door de politie. En het gaat wel ff duren voordat die game op platinum is.
Lastig om racces te winnen had ik zelf geen last van, had wel erg veel last van Rubberbanding(maar dat heeft elke NFS).
En door politie gepakt?, gewoon ontwijken die boel :P .

Ik vond het uiteindelijk 1 van de leuke race-games op de PS4, maar vooral ook omdat er een heerlijke soundtrack in zit 8)

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Daarom denk ik dat ik even in dat spel moet komen, ben ook bezig met Driveclub dus moet ook wel wennen. Had tijden NFS niet gespeeld tot ik bericht kreeg van Wheeler om even die online trophies te halen, dat is gelukt nu nog een keer verder met de andere trophies.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:26:
[...]

Valt in principe wel mee.
Zolang je zorgt dat je een lijstje heb van waar je je Gwent kaarten kan halen.
En 1 bepaalde side quest de juiste keuze maakt(de quest line van de trophy "Assassin of Kings"), dan zit je volgens mij wel goed.
Ik zie net dat ik de eerste missable kaart, tijdens één van de eerste story missions, al heb gemist :-(
Dat wordt tijdens de Death March run in ng+ maar kaarten verzamelen dan (neem aan dat kaarten niet meegaan naar ng+?)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Ik zie net dat ik de eerste missable kaart, tijdens één van de eerste story missions, al heb gemist :-(
Dat wordt tijdens de Death March run in ng+ maar kaarten verzamelen dan (neem aan dat kaarten niet meegaan naar ng+?)
Kaarten worden inderdaad niet meegenomen..

Maar welke heb je gemist dan?
De cards in white Orchard?

Deze zijn later i.i.g gefixt zodat je deze alsnog kan halen..

De Card die je kan winnen van die man die je gwent leert die kan je krijgen door naar "the hanged tree" te gaan in velen, en daar hangt die ergens :P .
De cards die de merchant verkoopt die kan je alsnog kopen bij een andere merchant vlakbij White Orchard(Volgens mij bij de Merchant vlakbij de fast travel point)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2017 14:28 ]

O echt? Thanks dude!
Het gaat inderdaad om de kaart van de gast die je Gwent leert, die spawnt nu niet meer.
De kaarten van de inn keeper had ik al gekocht, gelukkig, want die spawnt ook niet meer ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:30:
O echt? Thanks dude!
Het gaat inderdaad om de kaart van de gast die je Gwent leert, die spawnt nu niet meer.
De kaarten van de inn keeper had ik al gekocht, gelukkig, want die spawnt ook niet meer ;)
YouTube: How to Get The Missable Zoltan Gwent Card - The Witcher 3 Wild Hunt

Trouwens veel plezier verder met The Witcher 3 :) .
Ik ga zelf binnenkort beginnen aan de GOTY Edition, heb er al ruim 500 uur opzitten in de gewone versie...maar we gaan gewoon nog een keer :+
d:)b

Toffe game, maar op het oog een aardig werkje om de missable trophies en/ of kaarten goed in de gaten te houden...

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 23:22
Ik moet nog vier trophies en dan heb ik The Witcher 3 platinum. Wat een heerlijk spel is het toch.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:35:
d:)b

Toffe game, maar op het oog een aardig werkje om de missable trophies en/ of kaarten goed in de gaten te houden...
Mij is het gelukt, dan moet het jullie zeker lukken. ;) Ik ga maar weer eens verder met Final Fantasy X, want ik moet en zal deze platinum krijgen. Net als GTA V. Enkel is GTA wel een proyect voor de lange tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Alvanosa op 19-01-2017 15:12 ]

PSN: Alvanosa

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Bosluis schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:29:
Daarom denk ik dat ik even in dat spel moet komen, ben ook bezig met Driveclub dus moet ook wel wennen. Had tijden NFS niet gespeeld tot ik bericht kreeg van Wheeler om even die online trophies te halen, dat is gelukt nu nog een keer verder met de andere trophies.
NfS:Rivals is af en toe taai maar dit is echt mijn meest eenvoudige Platinum trophy uit de Need for Speed serie (en ik heb er al 3). Gewoon alle speedlists afwerken en het minimale daar voltooien. Begin gewoon met de politie zijde en leer de routes kennen. Uiteindelijk is van level 40 naar 60 gewoon even doorkauwen.

Verwijderd

Gisteren zelf Sniper Elite V2 een beetje opgeschoond in mijn lijst.
Nu beginnen aan Tomb Raider op de PS3..

Eventueel hier nog mensen die hiervan ook nog de MP trophies moeten(anders laat ik die lekker achterwege).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2017 15:45 ]

• Mrsrd13
Alvanosa schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Enkel is GTA wel een proyect voor de lange tijd.
Ik ben een trotse eigenaar van de GTA 5 platinum trophy. Is niet echt een lastige platinum, kost alleen zoveel tijd. Ik heb geluk dat ik GTA Online dagelijks speel met vrienden, waardoor level 100 worden geen straf is geweest.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Mrsrd13 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Ik ben een trotse eigenaar van de GTA 5 platinum trophy. Is niet echt een lastige platinum, kost alleen zoveel tijd. Ik heb geluk dat ik GTA Online dagelijks speel met vrienden, waardoor level 100 worden geen straf is geweest.
Hmm misschien moet ik je eens een keer toevoegen, want een aantal multiplayer trophys zijn lastig, zoals die Rally race etc.

PSN: Alvanosa

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12 10:10
Misschien moet ik eens wat meer mijn best doen voor Platinum trophies :P

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Jasphur.png

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Mrsrd13
Alvanosa schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Hmm misschien moet ik je eens een keer toevoegen, want een aantal multiplayer trophys zijn lastig, zoals die Rally race etc.
Je mag mij altijd toevoegen. Ben altijd bereid om te helpen, als ik in mijn eentje aan gamen ben.
Mijn PSN is hetzelfde als mijn Tweakersnaam.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:45:

Eventueel hier nog mensen die hiervan ook nog de MP trophies moeten(anders laat ik die lekker achterwege).
Van Sniper Elite V2 of van Tomb Raider? Ik heb beide games. Laatstgenoemde heb ik alleen niet geïnstalleerd meer, na het behalen van de Platinum.

Zelf Mantis Burn Racing op Platinum gezet. Van level 40 naar 50 moest ik wel even grinden. Alleen Veteran season moet ik nog voltooien, maar ik weet nog niet of ik dat ooit nog zal doen.

Aangezien Platinum Trophy numero 50 in de buurt komt, zit ik te dubben of ik Red Read Redemption, DIRT 3 of GTA V daarvoor zal aanwenden. Alle 3 de games vragen echter nog wel de nodige uren.

Voor The Division nog 1 trofee benodigd. Kill 20 Rogues en die is in je eentje in de Darkzone best wel lastig om te behalen. Ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen. O-)

• Lasmibalsingh
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:45:

Ik weet nog dat ik de multiplayertrofeeën voor tomb Raider moest grinden voor de ps4-editie, wat een hel was dat. Ik heb nog nooit zoveel tijd in mijn eentje doorgebracht in de multiplayer. Multiplayer was zo goed als dood.

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:36:
[...]

Ik weet nog dat ik de multiplayertrofeeën voor tomb Raider moest grinden voor de ps4-editie, wat een hel was dat. Ik heb nog nooit zoveel tijd in mijn eentje doorgebracht in de multiplayer. Multiplayer was zo goed als dood.
Daarom doe ik het ook alleen maar als iemand deze trophies ook nog moet, met meerdere gaat het een stuk sneller.

Anders ga ik lekker de SP doen :)

• Mrsrd13
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:59:
[...]

Voor The Division nog 1 trofee benodigd. Kill 20 Rogues en die is in je eentje in de Darkzone best wel lastig om te behalen. Ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen. O-)
Volgens mij heb ik The Division nog wel ergens liggen. Heb hem zelf al wel platinum

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:34:
[...]

Volgens mij heb ik The Division nog wel ergens liggen. Heb hem zelf al wel platinum
Top! Ik zal je Tweakersnaam toevoegen op PSN. ;)

Verwijderd

Trophy Nr. 4000 is binnen 8) *O*

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Ik ben zelf geen fanatieke gamer, maar ik zou wel graag een platinum trophy willen hebben. Iemand een suggestie van een game waar dit relatief simpel te behalen is? :)

Verwijderd

AlphaWierie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:42:
Ik ben zelf geen fanatieke gamer, maar ik zou wel graag een platinum trophy willen hebben. Iemand een suggestie van een game waar dit relatief simpel te behalen is? :)
Telltale games zijn erg simpel om te halen, en nog erg verhalend en leuk ook :)

How the hell is het mogelijk dat ik met Uncarted 1 op de PS4 op Crushing(3 schoten dood) meer dood ga, dan met c.o.d bo3 Realistic(1 schot dood)..
Ik heb net echt een half uur over 1 klein rotstukje gedaan :+ .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2017 00:12 ]

Wat voor games heb je/hou je van?

Er zijn games die tijd kosten en relatief simpel zijn (zoals bv Final Fantasy XV en Far Cry 4) maar er zijn ook games die weinig tijd kosten én simpel zijn.
Je eerste platinum moet er wel een zijn waar je een beetje trots op kunt zijn cq plezier aan hebt beleefd imo ;)
(mijn eerste platinum was Burnout Paradise, na het aanschaffen van een veel te dure PS Eye voor die ene mugshot trophy.
Daarna de camera nooit meer gebruikt :') )

• Mrsrd13
Mijn advies is een spel wat je leuk vind om te spelen. Dan maakt het niet uit of je er veel tijd in hoeft te steken of niet.

• Lasmibalsingh
De Ubisoft sandbox spellen zijn meestal vrij gemakkelijke en vermakelijke platina's. Het enige vervelende aan de Ubisoft spellen is dat ze over het algemeen veel verzamelobjecten hebben maar meestal hoef je daar zelf niet naar te zoeken en is er een kaart beschikbaar waar ze op staan.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zoals Jan al zei: Telltale games. Maar daar heb je geen enkele reden om trots te zijn op een platinum. Want uitspelen = platinum. En uitspelen kan iedereen. Blijven desalniettemin leuke games.

Vooral games doen die je leuk vindt. Ik ben nog steeds het meest trots op mijn Rayman Legends platinum. Niet heel uniek maar het kostte mij 3 maanden lang elke dag bloed, zweet en tranen. Die dingen onthou je. Niet de platinum van Walking Dead ofzo... ;)

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:39:
[...]

Zoals Jan al zei: Telltale games. Maar daar heb je geen enkele reden om trots te zijn op een platinum. Want uitspelen = platinum. En uitspelen kan iedereen. Blijven desalniettemin leuke games.

Vooral games doen die je leuk vindt. Ik ben nog steeds het meest trots op mijn Rayman Legends platinum. Niet heel uniek maar het kostte mij 3 maanden lang elke dag bloed, zweet en tranen. Die dingen onthou je. Niet de platinum van Walking Dead ofzo... ;)
Klopt..
Ben dan niet echt "trots" op de platinums van deze..
Maar voor mij zijn dit de perfecte games.
Ik hou van een goed verhaal in games, en dat zit altijd goed in telltale...Dus sla ze nooit over..
Maar ik speel ze altijd wel meer dan 2 keer uit i.v.m verschillende keuzes :) .

Skyrim is ook wel een easy platinum en 100%.
Alleen kost wel wat tijd (tenzij je een week no-lifed zoals mij :P )

• AlphaWierie
Bedankt voor jullie feedback! Helaas heb ik gewoon de tijd niet om uren aan een game te zitten. Hoogstens uurtje per dag. Ik een telltale game proberen (the walking dead 2 heb ik dacht ik nog in mijn plus archief staan)

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 13:06
AlphaWierie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:48:
Bedankt voor jullie feedback! Helaas heb ik gewoon de tijd niet om uren aan een game te zitten. Hoogstens uurtje per dag. Ik een telltale game proberen (the walking dead 2 heb ik dacht ik nog in mijn plus archief staan)
TWD season 2 (als je dat bedoeld) heeft helaas geen platinum.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Verwijderd

Pfoe..
Ik ben weer bij het stukje van Uncharted waar de "monsters" je komen begroeten..
En ik vind het nog steeds helemaal niets(Beetje een watje :P).
Game staat al een uur op pauze :+

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Mijn snelste platinum ooit en de PSN plus game van deze maand: Day of the Tentacle remasterd. Aangezien ik orginele game destijds wel heb gespeeld, heb ik deze via walkthrough gedaan. Een hele bak trophies in paar dagen erbij :P

• AlphaWierie
Dmp1982 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:58:
[...]
TWD season 2 (als je dat bedoeld) heeft helaas geen platinum.
Deel 1. Deze heeft wel een platinum. Deel 2 is nooit als bundel uitgekomen als fysieke game. Vandaar geen plat.
Pagina: 1 ... 68 ... 119 Laatste