Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:24:
[...]
Een Sherlock Holmes met guide is 1 ding. Farm simulator naar max grinden idd een ander.

Ik speel ook bijna alleen maar games waar ik me mee vermaak. De tijden van repetitief grinden zijn voorbij. Net als collectibles. Ik ga niet meer 2 uur durende filmpjes bekijken voor 20 gamerscore. BO3 hen ik niet eens de Campaign uitgespeeld. Toen ik die ene Achievement zag ben ik gesticht naar de best prima multiplayer.
Heb dit weekend BF 3 uitgespeeld. Hoef ik nooit meer in die stomme jet te zitten!
Farmen en Grinden vind ik op zich niet eens zo erg.
Final fantasy 13 een paar uur lang Long Gui grinden... Prima
Diablo 3 een paar een lang bounties doen...Prima.
Zolang het grinden zich maar beperkt tot de SP.... Dan neem ik een lekker drankje en zet een muziekje/podcast op...
MP grinden sla ik vaak wel over omdat je daar van meerdere factoren afhankelijk ben i.p.v alleen jezelf.
Ben sowieso niet echt meer een MP persoon, heb die tijd wel een beetje gehad denk ik.
Coop heb ik gelukkig nog wel plezier in.
Een uur lang zoeken naar Collectibles heb ik ook een hekel aan, maar ik doe het nog wel mits in mate.
Heb een regel opgesteld voor mijzelf dat er Max 100 Collectibles mogen zijn..
Als het bijvoorbeeld net zoals in GTA 5 zo'n 400 dingen zijn die je moet zoeken/doen....nee daar begin ik niet meer aan..
Voelt op een gegeven moment dan meer als werk dan plezier.
Daarom speel ik inderdaad zoals jijzelf aangeeft alleen maar games waar ik plezier in heb.
Maar er zou in de toekomst wel weer eens meer variatie in trophies/achievements mogen komen.
Zoals Bioshock infinite (1999 mode)
Fifa 14(Ultimate team waarde van 80 miljoen ofzo)
Deus ex (Pacifist run).
Trophies waarbij je het spel op een andere manier moet spelen dan normaal, en je echt een beetje moeite voor moet doen.
Niet de.
Haal 20 kills met dit.
Kill iets met dit.
Collect 20 liedjes.