• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:13
Eergister watchdogs 2 op platinum gezet. Was erg makkelijk moet ik zeggen had ik stiekem meer van verwacht. Eigenlijk net zo een trophy als in watchdogs 1 waarin the drinking games zat. Totaal ongerelateerd aan de game, maar toch ook wel weer erg lekker gevoel als je zo een trophy haalt.

Verder in november 115 trophies gehaald waaronder 3 platinum. Als ik dan lees dat andere 200+ halen vind mijn aantal weer enorm tegenvallen haha.

Ook goed om te zien dat mijn naam is behaald in het topic. Heb ik hem niet voor niets toegevoegd 😉

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
(jarig!)
Dbm12 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:09:
Verder in november 115 trophies gehaald waaronder 3 platinum. Als ik dan lees dat andere 200+ halen vind mijn aantal weer enorm tegenvallen haha.
Als het je beter doet voelen; ik heb er maar 35 in november :X.

Momenteel bezig met de challenges in Batman AA. Die zijn 8)7.
(Vond die van God of War toch makkelijker.)

[ Voor 14% gewijzigd door hanssuh op 01-12-2016 17:26 ]

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

Nou..
De winnaar van deze maand is met vlag en wimpel Juhrat geworden!!

Wat heb je gewonnen.... Een psn bon van 20 euro *O* *O* .

Ik zal je van het weekend een PM sturen met alles:).

Gefeliciteerd :)
Typhone schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:31:
On a more personal note ;):

Hoe oud zijn jullie en wat doen jullie zoal in het dagelijks leven?
Te, en niet veel ;)

Ben inmiddels echt begonnen met leven schijnbaar, met de big 40. Qua werk zit ik in de it in de applicatie beheer hoek. Verder qua hobbies altijd er veel pool biljart gespeeld maar ook daar zit redelijk de klad in, want werken + reizen er naar toe kost al veel tijd, daarnaast probeer ik ook nog een beetje te sporten, en dan natuurlijk nog het gezinsleven. oftewel weinig tijd, weinig energie......en ik vind dat tv met films en series erg veel leuks biedt als alternatief voor gamen wat toch iig een van mijn grootste hobbies was en is.

Qua trophys & achievements......in het begin vond ik het niet boeiend, en eigenlijk nog steeds niet heel erg, maar ik merk wel dat als ik nu een retro game speel zonder deze opties dat ik het toch al minder leuk vind. Het zijn wel dingen om naar toe te 'werken', maar aan de andere kant het moet wel leuk blijven, ik hou niet van grinden of doelloos zoeken en......niets ten nadele van mensen die dit wel doen.......maar ik hou niet van boosten. Als ik 10x op rij moet winnen in sf wil ik dat ook echt halen, en niet mijn buddy bellen en hem 10x laten verliezen van me. Ik kan dan ook zeggen dat ik vrijwel al mijn achievements/trophiesh helemaal zelf gehaald heb muv van mp spul natuurlijk. Al hoewel dat afhankelijk van de game ook nog wel zou kunnen (zie de game in mijn sig de mp achievements hiervoor kan je in je eentje ook wel halen, al hoewel ik die idd wel met een maatje heb gedaan)

Dat gezegd hebbende.......bij bijvoorbeeld diablo 3 weet ik zeker dat ik met wat tijd zelf wel al mijn chars naar level 70 kan krijgen, als dat het enige is wat nog te doen is voor de plat straks, dan klop ik misschien toch wel hier aan :+

Verder een brede smaak in games. Ik geloof niet in sterrenbeelden en dergelijke maar 'ze zeggen' dat tweelingen een nogal leiden aan SAS (short attentionspan syndrome) en daar herken ik mezelf toch wel in, wat dus ook niet helpt in je echt vastbijten in een game om die cheevo's of trophy's te halen.

Ik moet zeggen dat ik de ranglijst hier ondanks al het hiervoorafgaande erg leuk vind, geen enkele illusie om (in deze fase van mijn leven, en wsl in mijn prime ook niet :P) hoog te kunnen gaan meedraaien. Maar in ieder geval die eerste plek opschuiven zou al een win zijn.

10 second ninja DONE

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Juhrat, gefeliciteerd! Ik hoop een volgende challenge weer eens mee te doen! Heb mijn PS4 de afgelopen maand verwaarloosd.

Oh ja, die personal touch, grappig om eens te zien van de mensen hier.

Ik ben 38, werk als software developer en qua hobby's: series/films kijken, gamen, wielrennen, fietsen, tuinieren.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:24:
Ben zelf behoorlijk op weg naar de platinum van Carmageddon (jaja, guilty pleasure ;) ), maar er zitten helaas twee online multiplayer trophies bij..... en ik ben nog nooit iemand tegengekomen in de multiplayer-omgeving.... :(

Toevallig andere verzamelaars hier die ook de multiplayer trofeeën van Carmageddon willen verzilveren?
Carmageddon op platinum... op de 2 mp trophies na... -O-

Hopelijk komt dit spel ooit in de PS+ collectie. Dat lijkt de enige optie op een (kortstondige) opleving van de multiplayer en dus de mogelijkheid om Carmageddon alsnog op platinum te zetten.

Maar goed, verder is ie voor mij compleet en ondanks het missen van de platinum geeft het toch wel een beetje voldoening :)

Personal touch: ik ben een 41-jarige IT-er. Naast een drukke fulltime baan, gezinsleven, sport- en sociale verplichtingen, besteed ik mijn schaarse tijd graag aan gamen, hardlopen, film en series kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 03-12-2016 11:28 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-12 16:29

Typhone

Who Dares Wins

Al m'n weekenden worden verkocht lijkt het wel (qua tijd). Toch nog een uurtje of 4 in Skyrim kunnen steken. Hele verschrikkelijke grind achter de rug (Thieves Guild restoren in Riften voor de insiders) en die gisteren ein-de-lijk afgerond. Nu de focus op de missable trophies gooien (Civil War) en de Daedric Artifacts en dan moet het goed komen. Als je er over na gaat denken zit er wel enorm veel diepgang in Skyrim zeg...damn!

Ben blij als de platinum daarmee in de pocket is :). Er staan toch nog wat mooie games op de roll! :D
Ik zag dat 'reach level 70 in hardcore mode' van diablo 3 een gouden trophy was. Misschien moet ik me daar maar is op focussen voor de eerste. Ben 'al' level 19 ofzo :'( .
Difficulty staat ook laag, dus het gaat niet heel hard, maar diablo is een spel die dat me al meerdere malen verrast heeft in hardcore mode (met name deel 2 dan) dat je 'vast' komt te zitten in mobs, of tegen fatale explosies (vuur/ijs) aanloopt waar je weinig tegen kan doen. Hierom toch maar heel voorzichtig zijn. Ook vond ik de baas van de expansion een stukkie pittiger dan wat de rest in het spel doet, dus goed opletten......misschien mijn oude butcher strategie van deel 1 gebruiken (speel tot malty of hoe die knakkert ook heet) ga terug naar begin van spel, grind er een level of 3-5 extra bij...en dan maar ik kijken hoe het loopt). Misschien zelfs simpelweg eerst het spel starten met geresette quests en een difficulty hoger.....

Verder door <+:) al voorzien van trackmania turbo, en zelf laatst resogun aangeschaft dus genoeg te doen......buiten de al bestaande pile o shame.

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 05-12-2016 09:04 . Reden: die/dat.....toch? ]

10 second ninja DONE

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Gisterenavond The Last of Us op grounded niveau uitgespeeld. Wat een leuke maar soms ook frustrerende ervaring was dat zeg. Op grounded is ammo verbruiken echt het laatste wat je moet doen. Ik heb bijna het hele spel stealth gespeeld of bakstenen gegooid voor melee kills. Zo is het spel ook op zijn best.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Lasmibalsingh schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:51:
Gisterenavond The Last of Us op grounded niveau uitgespeeld. Wat een leuke maar soms ook frustrerende ervaring was dat zeg. Op grounded is ammo verbruiken echt het laatste wat je moet doen. Ik heb bijna het hele spel stealth gespeeld of bakstenen gegooid voor melee kills. Zo is het spel ook op zijn best.
Ik vermoed dat je niet de enige bent die The Last of Us deze dagen uit de kast haalt. Ikzelf kijk ook enorm uit naar het vervolg, zeer genoten van Deel 1 dus ben écht benieuwd.

Verwijderd

Juhrat schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:14:
[...]

Ik vermoed dat je niet de enige bent die The Last of Us deze dagen uit de kast haalt. Ikzelf kijk ook enorm uit naar het vervolg, zeer genoten van Deel 1 dus ben écht benieuwd.
Inderdaad,

Ik moet nog de PS3 versie perfecten, dus deze word zeker weer uit de kast gehaald.
Voor mij nog steeds de beste game op de PS3 generatie en tot nu toe ook nog op de PS4 generatie voor mij.

En TLOU Part 2 staat nu meteen in de top 3 dingen waar ik in 2017 naar uit kijk 8).
Maar helaas kan niets Guns and Roses in het goffertpark overtreffen :+ :D
Sagat schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:03:
Ik zag dat 'reach level 70 in hardcore mode' van diablo 3 een gouden trophy was. Misschien moet ik me daar maar is op focussen voor de eerste. Ben 'al' level 19 ofzo :'( .
Die trophy is echt belachelijk simpel als je op easy speelt of normal blijft spelen.
Toegegeven, level 70 halen duurt even wat langer dan wanneer je op een hogere difficulty speelt, maar je zou echt nergens in de problemen moeten komen op de lagere levels.
Ik heb 'm gehaald met een Barbarian; was level 40-45 na het uitspelen van de story, daarna (lage) rifts en bounties gedaan tot ik level 70 was.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 13:06
Hardcore mode op de consoles is toch een fiasco. upload je savegame in de cloud en je kan als je dood gaat je savegame weer terugzetten.

Tenminste dat was voor een paar maanden geleden in ieder geval mogelijk

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Verwijderd

In principe is Hardcore geen enkel probleem.
Zolang je maar niet een Cave in Rushed en daardoor gevangen zit tussen vijanden..
Maar als je op Easy speelt, dan moet je wel heel veel moeite doen om zelf dood te gaan...
Dus op easy zou het geen enkel probleem moeten zijn en backups helemaal niet nodig.

Over de December challenge.
Ik heb eventjes wat moeite met inspiratie voor een nieuwe challenge, dus of het word een simpele challenge van "haal de meeste trophies" of iemand anders moet nog een goed idee hebben.
Mocht je dat goede idee hebben, stuur dan eventjes een PM naar me.
Aankomende vrijdag zal die uiterlijk on-line gaan.

Daarbij had Juhrat ook nog een TOP idee over een langlopende challenge, hierover word later deze maand meer bekend.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:37:
[...]

Maar helaas kan niets Guns and Roses in het goffertpark overtreffen :+ :D
_/-\o_

offtopic:
Eerst maar eens zien of we aan kaarten kunnen komen

Over mijzelf: Werkzaam als jurist, 33 jaar. Naast een drukke fulltime baan, gezinsleven, sport- en sociale verplichtingen, besteed ik mijn schaarse tijd graag aan gamen, hardlopen, film en series kijken (een beetje zoals het verhaal van ralph075 dus).

Ik heb nu enkele games op 1 Trophy van de Platinum staan. Voor The Division moet ik alleen de kill 20 rogues nog. Een vervelende trofee. Vooral omdat ik pas twee Rogues heb omgelegd en nu de Darkzone solo ingaan kansloos is wanneer je het tegen een groep full geared Rogues moet opnemen. Is er wellicht iemand (level 30) die deze kan en wil boosten?

In mijn Trophy-backlog zat ook nog Disney Sing It en daar hoef ik er ook nog maar eentje, dus ik ga die toch ook nog maar even voltooien.

Voor de rest wil ik Life is Strange ook nog even afronden, maar vrije tijd is wel schaars de laatste tijd.
offtopic:
Het is geen Guns n Roses zonder Slash

Volgens mij speel ik hem op normal, of mogelijk 1 level hoger, zal het is checken, het is nu erg simpel, mijn char doet weinig schade, daarentegen doen vijnanden ook weinig schade, en met een paar seconden is je health ook vrijwel altijd weer op 100%.

Ik vind het echter vrij zonde om er veel tijd in te stoppen om doen weer overnieuw te moeten beginnen, die plus save games had ik nog niet eens over nagedacht. Maar dat voelt toch wel als cheaten, mocht ik toch neergaan dan zal ik idd opnieuw beginnen. Ik speel overigens een monk die een soort van semi teleport heeft (en volgens mij heeft bijna ieder char wel iets gelijkssoortigs), dus mobs die me omsingelen zou niet echt een probleem moeten zijn, en ook nog een healing optie heeft. Verder probeer ik mijn gear echt op defense attributes te selecteren en dan als 2e prefered attributes xp bonussen :)

Maar vonden jullie die eindbaas dan wel makkelijk? Mijn normal char speelde ik wel op een manier zodat het nog redelijk wat uitdaging bood op 2 of 3 settings boven normal......misschien dat dit de reden was, diablo zelf vond ik iig niet echt lastig, die expansion boss dus wel.

10 second ninja DONE

De eindbaas was poepsimpel op normal.
Ga je op Torment en hoger spelen dan is het een ander verhaal en wordt de eindbaas opeens behoorlijk vervelend.

• Juhrat
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:15:
[...]
Ik heb nu enkele games op 1 Trophy van de Platinum staan. Voor The Division moet ik alleen de kill 20 rogues nog. Een vervelende trofee. Vooral omdat ik pas twee Rogues heb omgelegd en nu de Darkzone solo ingaan kansloos is wanneer je het tegen een groep full geared Rogues moet opnemen. Is er wellicht iemand (level 30) die deze kan en wil boosten?
Voor The Division heb ik vermoedelijk volgende week wel tijd, momenteel heb ik het érg druk maar vanaf de 15e ben ik beschikbaar.

Verwijderd

Juhrat schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:00:
[...]

Voor The Division heb ik vermoedelijk volgende week wel tijd, momenteel heb ik het érg druk maar vanaf de 15e ben ik beschikbaar.
Je staat al in mijn friendlist, maar dat zou erg fijn zijn. :) Mocht er een game zijn, waarmee ik jou eventueel kan helpen, hoor ik het wel.
Sagat schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:36:
offtopic:
Het is geen Guns n Roses zonder Slash
offtopic:
Het is nu toch GNR in originele bezetting?
Ik speel een level boven normal en twijfel om er nog 1 hoger te gaan. Gisteren 2 uur gespeeld inc gevecht met butcher en letterlijk geen healthpotion nodig gehad. Het is gewoon saai. Merk wel dat de mobs wel al iets sterker worden.

offtopic:
Really? :o Dacht dat mr Rose en slash echt oorlog hadden en dat daarom zijn shirts en hoeden bij fans niet toegestaan waren. Hoop dat dit opgelost is! Sowieso is het natuurlijk erg leuk om ze in het echt te zien. Was beetje flauwe grap/troll opmerking :$

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik zag dat Jan ook begonnen was (of in elk geval bezig was) met Skyrim gisteravond. Ik ben met de Daedric Artifacts bezig (beruchte glitch trophies) maar volgens mij is dat gewoon een kwestie van handmatig een nieuwe save maken (ik heb er 107 inmiddels...) voor elke quest en je kunt je gang gaan. Ben met de beruchte missables bezig maar die gaan vooralsnog gewoon goed. Nog 6 stuks en dan kan ik dat hoofdstuk achter me laten.

Voor ons trophyhunters zijn dat toch wel met afstand de meest irritante trophies: grote missables die ver in een game kunnen plaatsvinden. Ik had in de tijd dat ik nu met Skyrim bezig ben zeker 3 andere games kunnen platinummen. Dan nog loop ik nog steeds het risico dat ik de platinum nu zou mislopen (herstart) als ik 1 of 2x niet oplet. Het zou verboden moeten worden.

La liste de wannabe-platinum wordt er niet kleiner op:

- Far Cry 3
- Far Cry 4
- Far Cry Primal
- Dying Light
- Metro 2033 + nog een variant
- F1 2016
- COD: IW
- COD: BO3
- Uncharted 3
- Uncharted 4
- Fallout 4
- Bioshock Remastered
- Darksiders Remastered
- Watch Dogs 2
- The Last Guardian
- Rise of the Tomb Raider
- The Last of Us
- The Witcher 3
- Dragon Age Inquisition
... alles wat ik nu nog vergeet :D
... en de 21(!) gesealde PS3 games (Nier, LA Noire o.a.)

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:36:
Ik zag dat Jan ook begonnen was (of in elk geval bezig was) met Skyrim gisteravond. Ik ben met de Daedric Artifacts bezig (beruchte glitch trophies) maar volgens mij is dat gewoon een kwestie van handmatig een nieuwe save maken (ik heb er 107 inmiddels...) voor elke quest en je kunt je gang gaan. Ben met de beruchte missables bezig maar die gaan vooralsnog gewoon goed. Nog 6 stuks en dan kan ik dat hoofdstuk achter me laten.

Voor ons trophyhunters zijn dat toch wel met afstand de meest irritante trophies: grote missables die ver in een game kunnen plaatsvinden. Ik had in de tijd dat ik nu met Skyrim bezig ben zeker 3 andere games kunnen platinummen. Dan nog loop ik nog steeds het risico dat ik de platinum nu zou mislopen (herstart) als ik 1 of 2x niet oplet. Het zou verboden moeten worden.

La liste de wannabe-platinum wordt er niet kleiner op:

- Far Cry 3
- Far Cry 4
- Far Cry Primal
- Dying Light
- Metro 2033 + nog een variant
- F1 2016
- COD: IW
- COD: BO3
- Uncharted 3
- Uncharted 4
- Fallout 4
- Bioshock Remastered
- Darksiders Remastered
- Watch Dogs 2
- The Last Guardian
- Rise of the Tomb Raider
- The Last of Us
- The Witcher 3
- Dragon Age Inquisition
... alles wat ik nu nog vergeet :D
... en de 21(!) gesealde PS3 games (Nier, LA Noire o.a.)
Inderdaad ook gisteren begonnen aan Skyrim..
Ben nu eerst eventjes een paar dagen aan het rondlopen, eexploren en leveren.
Ga daarna beginnen aan de deadric quests.
Wel al 1 quest gestart omdat er anders zo'n giant ergens de questgever vermoord als je te lang wacht.... Dus daar ben ik direct heen gegaan..

Voor elke quest inderdaad een manual save maken.... voor de rest abuse ik de Quick save als een malle :P

Gaan wel weer heel wat uurtjes inzitten vermoed ik de komende weken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:47:
[...]

Inderdaad ook gisteren begonnen aan Skyrim..
Ben nu eerst eventjes een paar dagen aan het rondlopen, eexploren en leveren.
Ga daarna beginnen aan de deadric quests.
Wel al 1 quest gestart omdat er anders zo'n giant ergens de questgever vermoord als je te lang wacht.... Dus daar ben ik direct heen gegaan..

Voor elke quest inderdaad een manual save maken.... voor de rest abuse ik de Quick save als een malle :P

Gaan wel weer heel wat uurtjes inzitten vermoed ik de komende weken.
W00t w00t, welke quest is dat? Pas op dat je Dawnguard DLC (als je die hebt) meteen moet gaan doen (vanaf lvl 10) omdat de vampiers anders belangrijke questgivers kunnen killen. Daar gaan een smerige 10-15 uur in zitten. Bij mijn weten heb ik die nog niet gedaan :P. Bevestig het even please hahaha:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s526x395/15390867_1194098584002591_523151883807406945_n.jpg?oh=67ec98e13e5b9cb308472f391533a1f3&oe=58EE9836

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 08-12-2016 10:09 ]

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:59:
offtopic:
Really? :o Dacht dat mr Rose en slash echt oorlog hadden en dat daarom zijn shirts en hoeden bij fans niet toegestaan waren. Hoop dat dit opgelost is! Sowieso is het natuurlijk erg leuk om ze in het echt te zien. Was beetje flauwe grap/troll opmerking :$
offtopic:
Really! Dus nog een extra reden om morgen te trachten een kaartje te verkrijgen. Bron: Nu.nl

[quote]Bijzonder is dat de originele bandleden Axl Rose, Slash en Duff McKagan sinds 1993 weer samen op het podium staan. In 2012 was de band voor het laatst in Nederland. Toen werd een show in Ahoy in Rotterdam gegeven. In 2006 gaf Guns N' Roses een concert in het Goffertpark.[/quote]

@ Typhone: collectibles zijn inderdaad irritant wanneer je een Platinum run in 1 keer wil afronden. Zo heb ik RAGE ook nog niet kunnen voltooien. Ik ben voornemens ooit een tweede run te doen op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Bij The Division zijn het er ook over de 300 ofzo, maar daar helpt de game mee bij het verzamelen en is er geen point of no return, waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen,

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:55:
[...]

W00t w00t, welke quest is dat? Pas op dat je Dawnguard DLC (als je die hebt) meteen moet gaan doen (vanaf lvl 10) omdat de vampiers anders belangrijke questgivers kunnen killen. Daar gaan een smerige 10-15 uur in zitten. Bij mijn weten heb ik die nog niet gedaan :P. Bevestig het even please hahaha:

[afbeelding]
Gaat om the cursus tribe...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die staat in de guide niet als mogelijke missable omschreven. Zelfs als de hoofdpersoon gekilled wordt kun je hem nog halen. Ik ben inmiddels @ lvl 45 dus ik hoop dat ik niet al te laat ben :(

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:53:
[...]

Die staat in de guide niet als mogelijke missable omschreven. Zelfs als de hoofdpersoon gekilled wordt kun je hem nog halen. Ik ben inmiddels @ lvl 45 dus ik hoop dat ik niet al te laat ben :(
Ik weet dat ik(en vele andere).
Hem op de PS3 hebben gemist omdat de Giant iedereen had vermoord en je daardoor niet verder kan.
Maybe dat ze dat op de PS4 versie hebben opgelost.

Maar weet dat het op de PS3 een groot probleem was :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dan tik ik vanavond meteen die Giant ff op z'n bek. Ik had bij de Corrupted Skill gisteravond de 'glitch' dat:

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dan tik ik vanavond meteen die Giant ff op z'n bek. Ik had bij de Corrupted Skill gisteravond de 'glitch' dat:

spoiler:
die mage die de toren inging op die berg (Erandur) de deur binnen niet meer open maakte. Toen heb ik hem een paar keer voor z'n donder gemept en toen deed ie opeens wel wat ie doen moest. Geen grap hè. Hij kwam denk ik iets dichter bij de muur te staan waar hij iets moest doen en toen deed ie alles netjes. Daarna viel ie mij aan. Ik naar buiten gevlucht, 5 uur gewacht, weer naar binnen en alles werkte weer naar behoren.

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:59:

spoiler:
die mage die de toren inging op die berg (Erandur) de deur binnen niet meer open maakte. Toen heb ik hem een paar keer voor z'n donder gemept en toen deed ie opeens wel wat ie doen moest. Geen grap hè. Hij kwam denk ik iets dichter bij de muur te staan waar hij iets moest doen en toen deed ie alles netjes. Daarna viel ie mij aan. Ik naar buiten gevlucht, 5 uur gewacht, weer naar binnen en alles werkte weer naar behoren.
Ben nu level 25, maar nog niet begonnen aan Dawnguard..
Ga dat dan maar eventjes snel doen... :( .

(Daar heb ik nou een hekel aan, ik wil een RPG lekker op mijn eigen tempo spelen, niet alles gehaast omdat bepaalde mensen dood kunnen gaan)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:05:
[...]

Ben nu level 25, maar nog niet begonnen aan Dawnguard..
Ga dat dan maar eventjes snel doen... :( .

(Daar heb ik nou een hekel aan, ik wil een RPG lekker op mijn eigen tempo spelen, niet alles gehaast omdat bepaalde mensen dood kunnen gaan)
Gisteren begonnen en nu level 25? Ja ik vind die DLC ook niet zo vet. Hint.. adopteer geen kind want dat kost je elke keer 30 sec extra als je je huis binnenkomt.

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:07:
[...]

Gisteren begonnen en nu level 25? Ja ik vind die DLC ook niet zo vet. Hint.. adopteer geen kind want dat kost je elke keer 30 sec extra als je je huis binnenkomt.
Ja joh,
2 volle steden gepickpocket in sneak mode.
Dus die 2 zijn al richting de 80
En de rest gaat ook gewoon rap als je het gebruikt.

Maar ik kan nergens iets vinden op het internet dat er missable trophies zijn(ja 1 in dawnguard als je je wherewolf weg doet.....maar that's it).

Ik ga gewoon nu een aparte save in mijn cloud gooien, mocht ik het niet kunnen beginnen dan haal ik die save terug...Maar wil nu Skryim lekker op mijn gemak spelen.... Zoals het hoort :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Er zijn een paar missable trophies:

- Daedric quests als je de verkeerde killed of niet killed.
- Civil War Trophy als je bepaalde questlines te laat doet (War Hero dacht ik)
- Dawnguard zorgt ervoor dat vampieren random attacks doen. Als daar een belangrijke questgiver tussen zit dan ben je el sjarro.

Mijn hoogste skill (2-handed op dit moment) zit nu op 92. Die komt dus nog wel op 100. Verder ben ik redelijk gelijkmatig omhoog gegaan met alles. Een tip die ik je nog wil meegeven. Google even de Locket of St. Jiub. Als je toch met dawnguard aan de slag gaat moet je die zeker niet (!) laten liggen. Sell ook geen armor die je krijgt van de Thieves Guild. Doe je dat op het verkeerde moment zul je moeten reloaden.

Verder ben ik een langzame gamer merk ik al (sinds november op level 45) en speel als een Redguard warrior.
Kleine update, inmiddels level 40 gepasseerd en in act 3 aanbeland. Omdat zelfs het gevecht met belial saai was de difficulty 1 level omhoog gedaan. Over het algemeen nog steeds prima te doen maar precies zoals beschreven ging het een keer bijna mis.
In de quest waarin je in het kasteel zelf mag rond rennen en je dus weinig overzicht heb liep ik tegen een groep mobs aan die mijn leven heel snel deden verdwijnen.
Gelukkig vol automatisch toch zowel een potion als mijn heal skill kunnen gebruiken ( op de pc meegemaakt dat ik letterlijk niet meer wist welke button een potion was |:( en daardoor dus afgegaan maar dat was een normal char gelukkig) dus het liep goed af.
De mobs waren daarna eigenlijk vrij rap alsnog neer dus dit was echt zwaar onnodig geweest.

Maar ik moet nu gaan kiezen tussen iets voorzichtiger spelen of gewoon de game blind rushen en dan genoegen nemen met maar 75% xp bonus.
Of lekker hybride waar ik as needed the difficulty aanpas. Spanning vs zeker de trophy halen :p

10 second ninja DONE

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Gisterenavond een Firefly journey voltooid op TLoU multiplayer. Wat duurt zo'n reis lang man, ik denk zo'n 80 a 90 potjes! Je krijgt ook nog op het einde meerdere challenges die je moet halen anders mag je weer op nul beginnen, gelukkig had ik ze op een of ander manier toch kunnen halen.

Nu resteert alleen nog de Hunter journey voor TLoU platina.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren The Order 1886 uitgespeeld, in 1 playthrough meteen voor de platinum gegaan, hele tijd netjes de collectables opgepikt, tot ik dus de laatste ineens miste. Met chapter select (uitgebreider dan verwacht, in elke missie kan je de verschillende checkpoints pakken) had ik die zo, toen nog een paar specifieke kills maken voor de ontbrekende trophies. Alles bij elkaar makkelijk te doen en best vermakelijke game, qua verhaal niet zo bijzonder maar het ziet er echt waanzinnig goed uit.

Heb volgens mij de voorstelronde gemist tot nu toe, 28 jaar, eind januari mijn afstudeeronderzoek afronden dus op het moment wat minder tijd om te gamen. Sowieso wisselt het nogal, mijn vriendin woont in Portugal dus als ik daar zit, of zij is hier dan blijft de PS4 uit (oke, heel soms spelen we een paar potjes Frozen tegen elkaar, soort van guilty pleasure). Af en toe blijft de PS4 dus voor een week of paar weken uit, en afgelopen zomer voor een mooie 2 maanden, al gaat dan de PS Vita wel mee.

Richt me qua trophies vooral op wat enigszins haalbaar is, grinden wil ik tot een minimum beperken en meestal speel ik vooral de verhaallijn uit en kijk dan nog even wat daarnaast makkelijk te halen is qua trophies. Nog even een cliche "trophy waar ik het meest trots op ben", de Driveclub platinum, daar zit veel tijd in maar voelde eigenlijk nooit als grinden, een van mijn favoriete games ooit.

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 09:49:
Gisterenavond een Firefly journey voltooid op TLoU multiplayer. Wat duurt zo'n reis lang man, ik denk zo'n 80 a 90 potjes! Je krijgt ook nog op het einde meerdere challenges die je moet halen anders mag je weer op nul beginnen, gelukkig had ik ze op een of ander manier toch kunnen halen.

Nu resteert alleen nog de Hunter journey voor TLoU platina.
Wel een goede mp toch :)

• Juhrat
Voor de liefhebbers van Mario Kart, absoluut eens Coffin Dodgers proberen! Het heeft dan wel niet de sfeer die de traditionele Mario Karts wél hebben maar het is een absoluut vermakelijke game en tevens makkelijke Platinum :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Alle missable/possible glitched trophies van Skyrim in de pocket. Wat @Just_jan allemaal doet weet ik niet maar die levelde een factor 30 sneller dan ikzelf zag ik al ^^.
Anyway Dark Brotherhood + College quests nog en dan de mainquestline even afmaken en een nieuwe shiny platinum erbij :)

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:58:
Alle missable/possible glitched trophies van Skyrim in de pocket. Wat @Just_jan allemaal doet weet ik niet maar die levelde een factor 30 sneller dan ikzelf zag ik al ^^.
Anyway Dark Brotherhood + College quests nog en dan de mainquestline even afmaken en een nieuwe shiny platinum erbij :)
:+ .
Ben nu Level 76...
Ben zelf ook wel een beetje verbaasd dat het zo snel gaat hoor, de verschillende soorten draken die je tegenkomt vanaf level 65 zijn wel awesome hoor 8) .
Maar moet nu alleen nog de Companions quest en de Main quest en dan heb ik de platinum.
Moet nog wel Dragonborn en heartfire doen voor de 100%.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:35:
[...]

:+ .
Ben nu Level 76...
Ben zelf ook wel een beetje verbaasd dat het zo snel gaat hoor, de verschillende soorten draken die je tegenkomt vanaf level 65 zijn wel awesome hoor 8) .
Maar moet nu alleen nog de Companions quest en de Main quest en dan heb ik de platinum.
Moet nog wel Dragonborn en heartfire doen voor de 100%.
Hoeveel uren heb jij erin zitten in de afgelopen dagen? Ik een schamele 7 afgelopen week :P

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:16:
[...]

Hoeveel uren heb jij erin zitten in de afgelopen dagen? Ik een schamele 7 afgelopen week :P
Uhmmmm.
Teveel :P .
Zit al een paar dagen goed ziek thuis dus kan eigenlijk niets anders dan een beetje gamen en tv serie kijken.
Dus denk dat ik zeker wel 8 uur uur per dag heb gespeeld.en dat keer 4 dagen...
Dus deze week wel 32 uur :+

Alleen ben tegen een probleem/glitc aangelopen..
Ik kan geen dragon souls meer absorberen... dus even kijken of ik alle shouts kan leren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 00:36 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 19:35
Als je écht goed ziek bent dan lig je in bed. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

LuPo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:24:
offtopic:
Ja, dat is waar, maar als je met het gamen niet lekker voelt dan kan je gewoon even op de bank kan hangen of zelfs in bed liggen, is dat iets praktischer dan naar huis moeten rijden. Ik heb zelf half dagje vanaf thuis gedaan na 2,5 dag ziek geweest te zijn.

Ben zelf nu bijna level 50 met mijn hc diablo char *O* gaat voor mijn begrippen dus best rap nog. Speel nog steeds op een level onder torment 1, probeer heel erg om niet te hard te rushen en vooral me niet te laten omsingelen door mobs, maar omdat ik ook die stomme treausure goblins trophy nog moet halen ren ik daar af en toe wel blind achteraan |:(

En mocht ik mij Malty komen.......dan ga ik toch even die diff een level naar beneden schroeven, rest probeer ik lekker op deze.

10 second ninja DONE

• Juhrat
Zo'n geval is uitermate geschikt voor de Telltale games! Als ik ziek ben ben ik ook echt niet in staat om Skryim / Battlefield o.i.d. te spelen :X

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hoe zieker je bent hoe meer platinums jouw kant op komen. Laatste keer dat ik griep had (dec, 2010) heb ik de eerste Medal of Honor platinum gehaald! _/-\o_

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Vandaag TLoU remastered op 100% completion gezet. Zeer toffe spel alleen het online gedeelte is wat onevenwichtig en duurt super lang als je het doet zonder potjes te skippen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bc1tpjaagr3y.png

Verwijderd

Juhrat schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:00:
[...]

Ik ben ook een beetje druk geweest deze week. Wellicht dat ik vanavond ergens nog tijd heb, maar ik ben er niet zeker van.

Qua Trophies inmiddels al wel episode 4 (uit 5) van Life is Strange afgerond.

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 09:44

DUBWiSE

Feeling irie

Deze week God of War 1 op de PS3 platinum gehaald! Opzich niet echt moeilijk, op de Challenge of the Gods trophy na dan. In de kerstvakantie m'n controllers maar eens een reparatiebeurt geven :/.

Dat brengt me op 7 platinums dit jaar, in totaal heb ik 15. Dus ik heb de smaak te pakken gekregen :9 Wat is jullie eindejaars resultaat?

Verder vroeg ik me of jullie na het behalen van een platinum het spel direct aan de kant leggen, of nog even doorspelen om bv. alle collectibles te halen? Bij God of War 1 hoef je bijvoorbeeld God mode niet te spelen voor platinum, maar het levert je nog wel 2 secrets op.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Sagat schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:42:
[...]

offtopic:
Ja, dat is waar, maar als je met het gamen niet lekker voelt dan kan je gewoon even op de bank kan hangen of zelfs in bed liggen, is dat iets praktischer dan naar huis moeten rijden. Ik heb zelf half dagje vanaf thuis gedaan na 2,5 dag ziek geweest te zijn.

Ben zelf nu bijna level 50 met mijn hc diablo char *O* gaat voor mijn begrippen dus best rap nog. Speel nog steeds op een level onder torment 1, probeer heel erg om niet te hard te rushen en vooral me niet te laten omsingelen door mobs, maar omdat ik ook die stomme treausure goblins trophy nog moet halen ren ik daar af en toe wel blind achteraan |:(

En mocht ik mij Malty komen.......dan ga ik toch even die diff een level naar beneden schroeven, rest probeer ik lekker op deze.
Ik heb D3 al op platinum maar weer geïnstalleerd omdat er seasons voor de console gaat komen. Dat is er momenteel nog niet ofwel?

PSN: Alvanosa

• Lasmibalsingh
  • Nu online
DUBWiSE schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:42:
Deze week God of War 1 op de PS3 platinum gehaald! Opzich niet echt moeilijk, op de Challenge of the Gods trophy na dan. In de kerstvakantie m'n controllers maar eens een reparatiebeurt geven :/.

Dat brengt me op 7 platinums dit jaar, in totaal heb ik 15. Dus ik heb de smaak te pakken gekregen :9 Wat is jullie eindejaars resultaat?

Verder vroeg ik me of jullie na het behalen van een platinum het spel direct aan de kant leggen, of nog even doorspelen om bv. alle collectibles te halen? Bij God of War 1 hoef je bijvoorbeeld God mode niet te spelen voor platinum, maar het levert je nog wel 2 secrets op.
Netjes man. Ik raak de spellen die ik op platina heb gezet niet meer aan eerlijk gezegd. De enige spel die ik na het behalen van de platina nog vaak en met plezier heb gespeeld was Driveclub. Maar de meeste andere spellen met platinum daarbij heb je niets meer te doen na het behalen daarvan.

• Juhrat
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:55:
[...]

Netjes man. Ik raak de spellen die ik op platina heb gezet niet meer aan eerlijk gezegd. De enige spel die ik na het behalen van de platina nog vaak en met plezier heb gespeeld was Driveclub. Maar de meeste andere spellen met platinum daarbij heb je niets meer te doen na het behalen daarvan.
Scheelt dat je bij Driveclub na het behalen van de Platinum nog 100 Trophies kunt halen 8)7. Ik moet ook nog een keer aan die 100 beginnen maar denk dat dat met stuurtje gaat worden, ooit eens ...

Verwijderd

Ik raak The Last of Us nog geregeld aan.
Even een paar potjes MP, gisteren nog toevallig.

Was ook bezig met F1 2016, maar daar heb ik last van een trophy die glitch't, dus daar ben ik meteen klaar mee.
Nu denk ik maar eens verder met 7 days to die(Word nogal een lang project zo).
Al vaker gevraagd, maar heeft iemand hier interesse om deze samen te doen?

Zoals jullie ondertussen wel hebben gemerkt is er in December geen challenge.

In Januari gaan we weer verder, maar dan met een dubbele challenge.
1 Maandelijkse challenge
1 Langlopende challenge.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2016 12:28 ]

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:27:
Ik raak The Last of Us nog geregeld aan.
Even een paar potjes MP, gisteren nog toevallig.

Was ook bezig met F1 2016, maar daar heb ik last van een trophy die glitch't, dus daar ben ik meteen klaar mee.
Welke trofee heb je het over want ik moet er ook nog 3 halen voor platina bij F1 2016 namelijk.

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:40:
[...]

Welke trofee heb je het over want ik moet er ook nog 3 halen voor platina bij F1 2016 namelijk.
Turning Things Around
Improve your performance to elevate yourself out of the 'Underachieving' zone .

Bij de Digitale versie wilt deze nog wel eens glitchen, enige oplossing is om de update te verwijderen maar dit kan niet met de digitale versie...

Heb het spel 4 keer opnieuw geïnstalleerd en dat stukje opnieuw gedaan, maar helaas...

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:06:
[...]

Turning Things Around
Improve your performance to elevate yourself out of the 'Underachieving' zone .

Bij de Digitale versie wilt deze nog wel eens glitchen, enige oplossing is om de update te verwijderen maar dit kan niet met de digitale versie...

Heb het spel 4 keer opnieuw geïnstalleerd en dat stukje opnieuw gedaan, maar helaas...
Ik heb ook de digitale versie maar mij is het wel gelukt. Ik ben gewoon heel weekend een flink aantal plaatsen onder mijn ploeggenoot geëindigd en in de race had ik heel abrupt de auto in de bandenstapel geparkeerd. Ik stond toen wel helemaal in het rood in vergelijking met mijn teammaat. Pas vanaf het volgende raceweekend begin je weer je punten op te bouwen en als je goed is domineer je de ploegmaat in het tweede raceweekend nadat je ondermaats presteerde. Duurt dus minstens 3 raceweekeinden.

Alvanosa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:05:
[...]

Ik heb D3 al op platinum maar weer geïnstalleerd omdat er seasons voor de console gaat komen. Dat is er momenteel nog niet ofwel?
ik heb het niet gezien, en link

Does not sound promising.
Wel promising, level 54, slowly but surely we are getting there, toch weer een diffiuclty omhoog gegaan naar expert. Op Hard was diablo zelf byzonder suf (voor de gelegenheid mijn monk ipv van 2 wapens nog naar 1 wapen en schild gedaan, maar betwijfel of het nodig is. Ik heb echt alleen nog steeds angsty voor Malty, daar ging ik met mijn normal chars zo maar opeens harstikke af terwij de rest van het spel dat niet of nauwelijks gebeurde. Gelukkig eerst nog act 5 om me bezig te houden.

Verder algemene tropy score van de game op 66%, nog 12 te gaan, voorzie ook niet veel grote uitdagingen behalve deze.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 17-12-2016 14:12 ]

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vanavond de langverwachte platinum (verwacht ik) binnen van Skyrim! Op twee of drie trophies na alles gefixed en dan ben ik blij met dit mini monsterproject. Daarna Watch Dogs 2 oppakken (vond 1 al erg vet) en dan gaat het plezier met COD:IW beginnen. Wat er daarna komt zie ik dan wel ;)

[edit]
En Platinum it is!!! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 20-12-2016 08:39 ]

Verwijderd

20+ AAA titels liggen die ik nog moet/wil spelen.

En wat speel ik, Stardew Valley op de ps4.... Helemaal verslaafd eraan.
Wat een topgame
Ik gister mijn gametijd gespendeerd aan online kof2002....op pc. Erg leuk maar qua ps trophy's heb ik er niets aan :P

10 second ninja DONE

Verwijderd

Deze week twee games op Platinum gezet: Life is Strange en Disney Sing It. Bij de laatste zat alleen een grind Trophy in om in totaal 150 Songs op 3 sterren te clearen. Gek genoeg was dat zo'n game, die ooit aan de kant is gelegd om weer een nieuwe game te recenseren. Even doorbijten en de Platinum was binnen geweest. Bij deze is het alsnog geregeld! :)

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:24:
20+ AAA titels liggen die ik nog moet/wil spelen.

En wat speel ik, Stardew Valley op de ps4.... Helemaal verslaafd eraan.
Wat een topgame
Same here. En de hele dag een beetje vissen... ☺️

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Vandaag maar weer op xp gevist. Nu nog 12 levels te gaan tot level 70.

10 second ninja DONE

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:58:
[...]

Same here. En de hele dag een beetje vissen... ☺️
Ik kijk ook helemaal niet naar trophies in dit spel.
Gewoon een ouderwets goed spel wat ik speel omdat het zo goed in elkaar zit en leuk is..

Hier gaan nog vele, vele uurtjes inzitten..

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 03:24:
[...]

Ik kijk ook helemaal niet naar trophies in dit spel.
Gewoon een ouderwets goed spel wat ik speel omdat het zo goed in elkaar zit en leuk is..

Hier gaan nog vele, vele uurtjes inzitten..
Heb je wellicht wat meer info over deze game? Ik krijg een klein beetje een RuneScape meets Pokemons (graphic-wise dan). Ik heb op internet het een en ander hierover gelezen, maar wordt er niet echt wijzer van...

Wat is bijvoorbeeld het doel?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
sirkeith schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:39:
[...]

Heb je wellicht wat meer info over deze game? Ik krijg een klein beetje een RuneScape meets Pokemons (graphic-wise dan). Ik heb op internet het een en ander hierover gelezen, maar wordt er niet echt wijzer van...

Wat is bijvoorbeeld het doel?
Als je harvest moon ooit heb gespeeld, zo iets is het. Het is een boerderij RPG.

PSN: Alvanosa

Ik moet nog één trophy van FF XV, maar het vissen in deze game is zo tof dat ik al 10-15 uur niks anders doe en voorlopig ook niet gá doen.
Dus die ene trophy komt nog wel een keer ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik begin morgen weer aan een nieuwe game. Zit nog even in post-orgasmische-platinum-fase (geen idee hoe ik het anders moet noemen hahaha). Na lange platinums kan ik mezelf nooit direct aansporen meteen te switchen naar een nieuwe game. Vanavond snookeren en morgen aan de slag met een durvertje....binnen 1 week COD:IW platinummen? :P
Singleplayer en multiplayer zijn een eitje, die heb je zo binnen.
Zombies heb ik nog steeds niet gedaan dus hoe moeilijk die zijn.... geen idee ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:04:
Singleplayer en multiplayer zijn een eitje, die heb je zo binnen.
Zombies heb ik nog steeds niet gedaan dus hoe moeilijk die zijn.... geen idee ;)
Multiplayer...40 games 32 wins 0 trophies :@

Ik hoop dat ie nog snel unlocked.
Ik dacht dat ze die gefixt hadden :(

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Ik heb de f1 2016 platina al een aantal dagen maar ik wil Justt_jan toch nog even bedanken voor het meehelpen aan de online trofeeën.

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/ucWCabIgrx0s2NjGyQJTF6Pt96RJPn-ytAVIwbBk-oA.jpg?w=1024&s=d3207f627aaafc6cf61eea89ae243eb8

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:22:
Ik moet nog één trophy van FF XV, maar het vissen in deze game is zo tof dat ik al 10-15 uur niks anders doe en voorlopig ook niet gá doen.
Dus die ene trophy komt nog wel een keer ;)
Wat is er zo leuk aan, dat vissen? (Oprechte vraag overigens)
Ik ga eens wat gameplay opzoeken

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-12 22:16
Dit weekend ga ik beginnen aan Trackmania Turbo, ik ben benieuwd of ik die op platinum kan krijgen.
Dat gaat volgens mij erg pittig worden. :P

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

ralph075 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:08:
[...]

Wat is er zo leuk aan, dat vissen? (Oprechte vraag overigens)
Ik ga eens wat gameplay opzoeken
Dat moeilijk uit te leggen, maar ik zal het proberen:
Het proberen te vangen van alle 100(!) verschillende vissen, het vinden van de juiste lure voor elke vis, het uitzoeken welke vissen zich in welke wateren bevinden en soms ook het uitzoeken op welke dagdelen ze bijten, daar begint het mee.
Dan het vangen van de vissen zelf; De kleine visjes zijn geen uitdaging meer, de middelgrote ook niet, maar de grote vissen ben je soms 5 tot 15 minuten mee bezig om binnen te halen en als je iets te gehaast bent of even niet oplet breekt je lijn en ben je 'm kwijt. Soms is het laten bijten van vissen al een lastig proces, omdat je niet alle soorten aas op dezelfde manier moet laten bewegen (trial en error, geen uitleg ingame).

Noctis (de hoofdpersoon) laat altijd trots de vangst zien, incl maat en gewicht. Voorbeeld. Als je ziet dat je weer een nieuw record vwb lengte hebt binnengehaald ben je toch weer blij.
Als Noctis zijn hengel neerlegt om de vis met 2 handen uit het water te tillen weet je dat je sowieso iets groots hebt gevangen. Maar pas als de complete party (4 man) het water in springt om de vangst op te tillen weet je dat je een monsterlijk grote vis hebt gevangen!

Voor mij zit de uitdaging in het proberen te vangen van alle 100 verschillende soorten. Er staan in de game soms borden bij de vis spots waarop staat welke vissen zich onder andere in dat water bevinden, meestal gaat het om 2 of 3 verschillende soorten die benoemd worden (vaak zitten er meer, soms ook niet).
Tel je al die borden bij elkaar op dan kom je misschien op een 20-30 verschillende vissen, meer niet.
De overige 70-80 mag je dus gewoon lekker zelf uitzoeken, wat ook een uitdaging op zich is.
Ook het vinden van de vis spots mag je gewoon zelf doen. Ze zijn te herkennen aan een (kleine) houten stijger bij het water, maar sommigen zijn goed verstopt en liggen op punten van de map waar je nooit komt.
Een nieuwe spot ontdekken en uitzoeken wat daar zit, dmv het proberen van verschillende lures, blijft leuk.

Dus ja, ik vermaak me prima met de fishing minigame in Final Fantasy, erg leuk en goed uitgewerkt :)
Maar ik hoor ook genoeg mensen die er niks aan vinden. Prima, ieder zijn ding.
Twee voorbeelden van grote vissen die ik gevangen heb: Een grote catfish en een grote karper.

*je krijgt er geen trophy voor of iets dergelijks, dus het is puur "vrije tijd" :P

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-12 22:16
De eerste trophies van Trackmania zijn binnen, geen idee of deze platinum er ooit gaat komen aangezien ik al moeite had om de eerste 10 tracks op goud te krijgen. Hopelijk is het een kwestie van wennen. :) Net als eerdere delen die ik op de pc heb gespeeld wel een super leuke game.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:50:
[...]

Dat moeilijk uit te leggen, maar ik zal het proberen:
Het proberen te vangen van alle 100(!) verschillende vissen, het vinden van de juiste lure voor elke vis, het uitzoeken welke vissen zich in welke wateren bevinden en soms ook het uitzoeken op welke dagdelen ze bijten, daar begint het mee.
Dan het vangen van de vissen zelf; De kleine visjes zijn geen uitdaging meer, de middelgrote ook niet, maar de grote vissen ben je soms 5 tot 15 minuten mee bezig om binnen te halen en als je iets te gehaast bent of even niet oplet breekt je lijn en ben je 'm kwijt. Soms is het laten bijten van vissen al een lastig proces, omdat je niet alle soorten aas op dezelfde manier moet laten bewegen (trial en error, geen uitleg ingame).

Noctis (de hoofdpersoon) laat altijd trots de vangst zien, incl maat en gewicht. Voorbeeld. Als je ziet dat je weer een nieuw record vwb lengte hebt binnengehaald ben je toch weer blij.
Als Noctis zijn hengel neerlegt om de vis met 2 handen uit het water te tillen weet je dat je sowieso iets groots hebt gevangen. Maar pas als de complete party (4 man) het water in springt om de vangst op te tillen weet je dat je een monsterlijk grote vis hebt gevangen!

Voor mij zit de uitdaging in het proberen te vangen van alle 100 verschillende soorten. Er staan in de game soms borden bij de vis spots waarop staat welke vissen zich onder andere in dat water bevinden, meestal gaat het om 2 of 3 verschillende soorten die benoemd worden (vaak zitten er meer, soms ook niet).
Tel je al die borden bij elkaar op dan kom je misschien op een 20-30 verschillende vissen, meer niet.
De overige 70-80 mag je dus gewoon lekker zelf uitzoeken, wat ook een uitdaging op zich is.
Ook het vinden van de vis spots mag je gewoon zelf doen. Ze zijn te herkennen aan een (kleine) houten stijger bij het water, maar sommigen zijn goed verstopt en liggen op punten van de map waar je nooit komt.
Een nieuwe spot ontdekken en uitzoeken wat daar zit, dmv het proberen van verschillende lures, blijft leuk.

Dus ja, ik vermaak me prima met de fishing minigame in Final Fantasy, erg leuk en goed uitgewerkt :)
Maar ik hoor ook genoeg mensen die er niks aan vinden. Prima, ieder zijn ding.
Twee voorbeelden van grote vissen die ik gevangen heb: Een grote catfish en een grote karper.

*je krijgt er geen trophy voor of iets dergelijks, dus het is puur "vrije tijd" :P
Ik wil nog steeds een keer beginnen aan FFXV..
Heb er erg veel zin in, maar ik weet dat er de komende maanden veel DLC voor uit gaat komen.
En dit spel wil ik wel gewoon meteen compleet spelen, dus daarom wil ik aan de andere kant eventjes wachten..

Kijken hoelang ik dat wachten volhou.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:18
Voor de mensen die nog niet lid zijn maar wel lid willen worden:

https://www.truetrophies....did=208&findgamerid=20485

totaal nu 51 Tweakers lid van deze community!! :)

nothing stops this train

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Iemand hier die mij wil helpen met de twee Need for Speed: rivals online trophies? Volgens mij 10 minuutjes werk maar tot op heden niemand gevonden die even wil helpen met boosten.
Ik kijk even met een schuin oog naar Just_Jan; die moet ze ook nog, misschien kunnen jullie elkaar aan die trophies (en de platinum) helpen?

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:03:
Ik kijk even met een schuin oog naar Just_Jan; die moet ze ook nog, misschien kunnen jullie elkaar aan die trophies (en de platinum) helpen?
Haha :*) .
Mooi dat je dat heb onthouden d:)b .

Helaas heb ik het spel al een tijdje geleden weg gedaan en de platinum opgegeven(Bij mij werkte de boel niet goed omdat mijn vriendenlijst in-game continu leeg bleef en ik dus de On-line trophy niet kon halen).
Dus kan je helaas niet helpen Wheeler.

Sorry :)

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
wheeler schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:10:
Iemand hier die mij wil helpen met de twee Need for Speed: rivals online trophies? Volgens mij 10 minuutjes werk maar tot op heden niemand gevonden die even wil helpen met boosten.
Ik wil die trophy ook nog halen. Volgens mij heb ik jou nog niet in mijn friendslist, zal je straks wel even toevoegen. Ben ooit aan Rivals begonnen maar pas op 2% ofzo.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Bosluis schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:28:
[...]

Ik wil die trophy ook nog halen. Volgens mij heb ik jou nog niet in mijn friendslist, zal je straks wel even toevoegen. Ben ooit aan Rivals begonnen maar pas op 2% ofzo.
Ok, dan kijken we wel even wanneer we beide online zijn :) De grind naar level 60 voor racer/politie is lang maar rest van de game is prima te doen.

Verwijderd

Volg dit draadje al een tijdje. Seriously impressive hoe sommige mensen zoveel Platinum trophies hebben binnen geharkt. =P

Ben sinds de laatste paar maanden meer bezig om games wat meer volledig uit te spelen. Inmiddels heb ik Battlefield 1, FFXV en Dragon Age Inquisition op platinum afgerond. De volgende patient zal waarschijnlijk Dishonered 2 worden.

Mijn PSN score begint nu langzaam net genoeg te worden om in de top 50 te komen, dus ik zal binnenkort even een PM'tje sturen. :)

Verwijderd

Hard bezig met Stardew Valley, maar vrees dat dit geen platinum gaat worden.

Er zitten een aantal trophies in die mij teveel frustratie gaan opleveren.
Ga lekker dit spel zo ver mogelijk uitspelen en dan leg ik hem weer lekker weg.
Heb er al zo'n 100 uur in zitten en net 20% van de trophies :+

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:34:
Hard bezig met Stardew Valley, maar vrees dat dit geen platinum gaat worden.

Er zitten een aantal trophies in die mij teveel frustratie gaan opleveren.
Ga lekker dit spel zo ver mogelijk uitspelen en dan leg ik hem weer lekker weg.
Heb er al zo'n 100 uur in zitten en net 20% van de trophies :+
Same here. Ik twijfel alleen wel waar ik stop. Heb nu 2 koeien en 3 kippen en heb eigenlijk wel het idee dat het mooi is geweest. Het is wel een lekker spel tijdens Top 2000. Niet teveel nadenken.

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:47:
[...]

Same here. Ik twijfel alleen wel waar ik stop. Heb nu 2 koeien en 3 kippen en heb eigenlijk wel het idee dat het mooi is geweest. Het is wel een lekker spel tijdens Top 2000. Niet teveel nadenken.
Haha,
Dan ben je net begonnen joh :+

Ik ga stoppen zodra ik alle trophies heb..
Behalve.
Die van de minigame in de Saloon.

De rest wil ik in principe allemaal wel halen, alleen het is een lange grind.
Heb nu een kleine miljoen verdiend, moet er nog 9 :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2016 20:14 ]

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:13
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:13:
[...]

Haha,
Dan ben je net begonnen joh :+

Ik ga stoppen zodra ik alle trophies heb..
Behalve.
Die van de minigame in de Saloon.

De rest wil ik in principe allemaal wel halen, alleen het is een lange grind.
Heb nu een kleine miljoen verdiend, moet er nog 9 :+
Ik speel het spel met mijn vriendin die het helemaal geweldig vind. Inmiddels ook al over de 80 uur erin zitten.

Idee is wel de platinum te gaan halen maar kijk inderdaad tegen die minigame op.

Sowieso moet er een 2de playtrough gaan plaatsvinden voor de jojo market. Deze run hebben we de community centre gedaan.

Nu bezig alle items te shippen en van alle crops 15 te shippen. Naast natuurlijk alle vissen te halen (deze hebben we bijna gelukkig) en dan hopen dat de RNG goden mij gunstig gezind zijn om het museum af te maken.

Bijna op 1 mil gold... denk dat ik de tweede playtrough pas ga voor de 10 mil. Maar die playtrough ga ik pas doen als hij uit komt op de vita 😁

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Verwijderd

Dbm12 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:49:
[...]

Ik speel het spel met mijn vriendin die het helemaal geweldig vind. Inmiddels ook al over de 80 uur erin zitten.

Idee is wel de platinum te gaan halen maar kijk inderdaad tegen die minigame op.

Sowieso moet er een 2de playtrough gaan plaatsvinden voor de jojo market. Deze run hebben we de community centre gedaan.

Nu bezig alle items te shippen en van alle crops 15 te shippen. Naast natuurlijk alle vissen te halen (deze hebben we bijna gelukkig) en dan hopen dat de RNG goden mij gunstig gezind zijn om het museum af te maken.

Bijna op 1 mil gold... denk dat ik de tweede playtrough pas ga voor de 10 mil. Maar die playtrough ga ik pas doen als hij uit komt op de vita 😁
Ben nu ook bezig met de Comminity Centre run.
Moet nu nog 2 Legendary vissen en dan heb ik ze allemaal.
En nog 12 Artifact/Minerals voor de Museum, maar moet ook nog 8.5 Miljoen dus dat komt t.z.t wel.
Geld gaat nu wel rap trouwens, heel mijn greenhouse vol met Ancient fruits staan, dus zodra ik deze elke 7 dagen kan plukken dan regent het geld :+

Maar Stardew Valley is voor mij samen met 7 Days to die de game van het jaar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:20:
[...]

Ben nu ook bezig met de Comminity Centre run.
Moet nu nog 2 Legendary vissen en dan heb ik ze allemaal.
En nog 12 Artifact/Minerals voor de Museum, maar moet ook nog 8.5 Miljoen dus dat komt t.z.t wel.
Geld gaat nu wel rap trouwens, heel mijn greenhouse vol met Ancient fruits staan, dus zodra ik deze elke 7 dagen kan plukken dan regent het geld :+

Maar Stardew Valley is voor mij samen met 7 Days to die de game van het jaar :)
Alleen ben er nu wel helemaal klaar mee..
Vind de gameplay helemaal super.

Maar om alle trophies te halen, dat is zo frustrerend.
Bijvoorbeeld om alle artifacts te halen, dat is puur RNG gebonden.
Dus of je heb binnen een paar dagen alles binnen, of je kan een jaar dit spel spelen en je heb nog niets.
En daar heb ik zo'n hekel aan.

Rij nu al 2 dagen op mijn paard rond door de wereld om dingen op te graven, met 0 resultaat....
Vind grinden niet erg, vind dat iets tijdrovend is niet erg..
Maar iets waar je totaal geen invloed op heb zoals RNG....Nee.... :P

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:45:
Voor de mensen die nog niet lid zijn maar wel lid willen worden:

https://www.truetrophies....did=208&findgamerid=20485

totaal nu 51 Tweakers lid van deze community!! :)
Ik vind die maandoverzichten altijd wel prettig, wanneer ze die mailen (opt-in). Jammer alleen dat ik via deze mailing niet de progressie kan volgen van de mede-Tweakers.

Gisteravond eindelijk weer wat gespeeld. Ik wil Mantis Burn Racing afronden, voordat er niemand meer online te vinden is (spelers zijn nu al schaars) voor de 15 wins Trophy. Ik werd getipt door iemand anders over een methode, die daarbij van dienst kon zijn. Enfin, na enkele races verscheen er een andere random speler online. Na enkele races gewonnen te hebben, kreeg ik een bedankje omdat ik met hem aan het racen was. :+

Ik bleek voor hem de eerste speler online te zijn, die hij kon vinden. Zelf heb ik overigens een andere ervaring. Vooral in de avonduren zijn de spelers nog wel te vinden, al zul je geduldig moeten zijn. Anyway, het contact was gelegd en daarna toch maar gevraagd of hij wilde boosten. Zo gezegd, zo gedaan!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 23:51
wheeler schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:10:
Ik moet deze Trophies ook nog. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo, ziek zijn en trophies hunten viel tegen. Werd elke keer moe en geen optimale run door de SP van COD:IW gehad. Wel even het volgende want nu is het nog vers:

Mensen die voor de Zombie Trophies willen gaan in COD:IW? Stuur mij even een bericht en ik help je mee. Max 1 persoon per keer voor de volgende trophies:
- Pack-A-Punch a weapon
- Sticker Collector
- Easter Egg (de beruchte Alien bossfight)
- Kill 5 brutes in 1 game

In elk geval bekend zijn met Call of Duty en een headset hebben. Geen headset is pech en helaas want niet te doen. Ik wil 5 personen helpen ongeveer, meer als het soepel blijkt te gaan en het bewezen trophy hunters zijn is het ook prima. Ik ken alle 'steps', tricks en weet zelfs hoe de glitch werkt. Voor wie een idee van de omvang van deze trophy wil krijgen wat leesvoer.
Ik moet alle zombie trophies nog maar heb er nog steeds geen tijd voor ;)

Gisteren Final Fantasy XV op platinum gezet (nummertje 40) maar nog niet klaar met die game,
ik wil nog even alles doen wat er in de game te doen valt ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha grappig, mijn volgende platinum is ook nummertje 40 ;) Ik mag hopen dat die deze week komt in de vorm van COD:IW.
Daarna Watch Dogs 2, FF XV, Rainbow Six (backlog...)

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:49:
[...]
...
Ik wil Mantis Burn Racing afronden, voordat er niemand meer online te vinden is (spelers zijn nu al schaars) voor de 15 wins Trophy. Ik werd getipt door iemand anders over een methode, die daarbij van dienst kon zijn. Enfin, na enkele races verscheen er een andere random speler online. Na enkele races gewonnen te hebben, kreeg ik een bedankje omdat ik met hem aan het racen was. :+

Ik bleek voor hem de eerste speler online te zijn, die hij kon vinden. Zelf heb ik overigens een andere ervaring. Vooral in de avonduren zijn de spelers nog wel te vinden, al zul je geduldig moeten zijn. Anyway, het contact was gelegd en daarna toch maar gevraagd of hij wilde boosten. Zo gezegd, zo gedaan!
Heb zelf het probleem met de laatste 2 trophies voor Carmageddon.... nooit iemand online te vinden... :(
Jumpman schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:13:
[...]

Ik moet deze Trophies ook nog. :)
Ik ook, en nog een heleboel meer, in NFS Rivals... :+

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Heb zelf het probleem met de laatste 2 trophies voor Carmageddon.... nooit iemand online te vinden... :(

[...]

Ik ook, en nog een heleboel meer, in NFS Rivals... :+
Helaas heb ik die game (nog) niet. En ik betwijfel of ik hem ga halen.

Voor de Need For Speed Rivals Trophies kan ik ook meedoen. Ik moet zelf nog beginnen aan die game en ik heb hem daarnaast ook in PS3 uitvoering. Dus, we kunnen alle kanten op. 8)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Ik denk dat ik binnenkort NFS: Rivals maar weer eens installeer. Is al weer een tijdje geleden dat ik die op m'n PS4 had staan. Daar ben ik nooit echt ver mee gekomen. 1 of andere challenge viel voor mij behoorlijk tegen waardoor ik 't spel aan de kant gezet heb. Die 2 MP trophies wil ik op zich ook nog eens een keer behalen.

Ben nu bezig met Stories: The Paths of Destinies. Die zat bij de gratis PSPlus games van afgelopen maand. Moet zeggen dat ik me daar aardig mee vermaak. Je moet alle 25 verschillende eindes behalen van het spel. Dus 25x volledig de game uitspelen. Nu ben ik met 1 playthrough zo'n 30-45 minuten per keer bezig dus dat is best te doen. Moet nu wel zeggen dat ik met nog zo'n 8 playthroughs te gaan er toch wel een beetje klaar mee ben. Maar nu ik er zo dicht bij ben, zet ik wel door voor de platinum.

Daarna maar weer eens verder gaan met The Witcher. Ben daar nu level 11 en net in Novigrad aangekomen. Wat een gigantische wereld is dat zeg. Sjees. Heerlijk, maar af en toe een ander spel tussendoor heb ik bij zo'n gigantisch spel wel nodig merk ik.

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:00:
Zo, ziek zijn en trophies hunten viel tegen. Werd elke keer moe en geen optimale run door de SP van COD:IW gehad. Wel even het volgende want nu is het nog vers:

Mensen die voor de Zombie Trophies willen gaan in COD:IW? Stuur mij even een bericht en ik help je mee. Max 1 persoon per keer voor de volgende trophies:
- Pack-A-Punch a weapon
- Sticker Collector
- Easter Egg (de beruchte Alien bossfight)
- Kill 5 brutes in 1 game

In elk geval bekend zijn met Call of Duty en een headset hebben. Geen headset is pech en helaas want niet te doen. Ik wil 5 personen helpen ongeveer, meer als het soepel blijkt te gaan en het bewezen trophy hunters zijn is het ook prima. Ik ken alle 'steps', tricks en weet zelfs hoe de glitch werkt. Voor wie een idee van de omvang van deze trophy wil krijgen wat leesvoer.
Denk dat ik voordat ik hier aan begin eerst eventjes een keer BO 3 ga opschonen, heb 2 weken geleden in die sale de season pass gehaald.
Dus word tijd dat ik deze op 100% ga halen :) .
Ben hem nu dan ook aan het instaleren :+

Volgens mij had jij ook aangeboden om daar eventjes mee te helpen..(Kan het ook verkeerd hebben hoor :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2017 15:03 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jazeker, als je die binnenkort gaat oppakken (zeker met die Veteran) dan hou ik mezelf aanbevolen. Ik moet die ook. Personal Decorator moet ik nog maar die Veteran run no deaths is killing genoeg. Ik zit er nu lekker in met COD:IW (zelfde gameplay) dus perfect.

Overigens...ik kan je inviten vlak voordat ik bepaalde trophies gehaald heb ;). Dan hoef je NIKS te doen (behalve online zijn en mij te joinen) en dan krijg je de trophies automatisch. Ain't that sweet ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 02-01-2017 15:12 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 119 Laatste