• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:01:
[...]

Alle namen staan gewoon in de openingspost bij de ranglijst..
Of je nou de openingspagina opent om te zoeken naar een naam, of dat je pagina's terug moet zoeken naar een naam :)
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde meer een overzichtje in excel maken bijvoorbeeld (was ook meer naar mezelf bedoeld). Dan kan ik de namen ook sorteren op alfabetische volgorde en heb ik een duidelijker overzicht waardoor ik denk dat het makkelijker te zien is welke namen ik kan vormen met mijn letters.

Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk :9.
Typhone schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:04:
Ik heb ruim 130 trophies gehaald :D. Daarvalt wel wat mee te boggelen toch? Titanfall 2 platinum, Battlefield 1 platinum en COD:MW (Remastered) platinum.

Ik wilde eigenlijk Bioshock voor de PS4 halen maar ik ga mn backlog eerst maar eens wegwerken. Far Cry 4 is als eerste aan de beurt :D. Mafia 3 doe ik tussendoor wel.
Hoe krijg je het voor elkaar om in pak en beet een week tijd al ruim 130 trophies gehaald te hebben joh :O. Volgens mij kan je dan al behoorlijk wat namen creëren.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-12 16:29

Typhone

Who Dares Wins

dvd-linden schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:11:
[...]

[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om in pak en beet een week tijd al ruim 130 trophies gehaald te hebben joh :O. Volgens mij kan je dan al behoorlijk wat namen creëren.
Ik had een week vrij en ging hardcore tekeer. Daarbij was ik vastbesloten om de moeilijke trophies aan te vliegen. Binnenkort Shadow Warrior en Vanquish eens aanvliegen. Maar zoals gezegd is m'n backlog nog 37 games groot en vind ik het ook zonde dat ik oude klassiekers nooit een kans heb gegeven (ik noem een Mirror's Edge). Bayonetta staat ook nog hoog op m'n lijstje en Darksiders 1 staat op 90% omdat die geglitched is. Daar stoor ik me ook al jaren aan dus die moet ik EIGENLIJK eens gaan wegwerken. Nu echter weer aan het werk en dan heb ik niet zoveel tijd meer.

Zonder arrogantie heb ik een bepaald talent voor shooters. Die gaan me om de een of andere reden altijd makkelijk af. Racegames daarentegen kunnen me zelden lang boeien en inmiddels ben ik ook erg fan van goede RPG's. Heb de Mass-Effect trilogy nog liggen en die wil ik ook oppakken. Maar de uren...oh de uren ontbreken volledig :( >:)

PS.: ik doe niet mee aan de challenge ;). Initiatief vind ik goed maar voor mezelf heeft het erg weinig waarde dus no worries ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 08-11-2016 13:04 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik doe weer mee met de challenge, voorlopig eerst maar even wat trophies vrijspelen en dan kijken of ik daar al punten mee kan scoren of nog specifieke letters er bij moet halen.
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:35:
-Updates moeten maximaal 1 week nadat de trophy is behaald op dit topic staan.
Dit begrijp ik niet zo goed. Bedoel je dat het woord moet gevormd worden met allemaal trophies die binnen de 7 dagen verdiend geweest zijn ? Dat maakt de challenge toch wat lastig, lijkt me.

• dvd-linden
Typhone schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:01:
[...]

Ik had een week vrij en ging hardcore tekeer. Daarbij was ik vastbesloten om de moeilijke trophies aan te vliegen. Binnenkort Shadow Warrior en Vanquish eens aanvliegen. Maar zoals gezegd is m'n backlog nog 37 games groot en vind ik het ook zonde dat ik oude klassiekers nooit een kans heb gegeven (ik noem een Mirror's Edge). Bayonetta staat ook nog hoog op m'n lijstje en Darksiders 1 staat op 90% omdat die geglitched is. Daar stoor ik me ook al jaren aan dus die moet ik EIGENLIJK eens gaan wegwerken. Nu echter weer aan het werk en dan heb ik niet zoveel tijd meer.

Zonder arrogantie heb ik een bepaald talent voor shooters. Die gaan me om de een of andere reden altijd makkelijk af. Racegames daarentegen kunnen me zelden lang boeien en inmiddels ben ik ook erg fan van goede RPG's. Heb de Mass-Effect trilogy nog liggen en die wil ik ook oppakken. Maar de uren...oh de uren ontbreken volledig :( >:)

PS.: ik doe niet mee aan de challenge ;). Initiatief vind ik goed maar voor mezelf heeft het erg weinig waarde dus no worries ;).
Dat is inderdaad vrij hardcore ja ;). En dat is nog een flinke backlog. Succes ermee!

En ik maak me daar geen zorgen over hoor. Je hebt altijd baas boven baas en als jij zoveel trophies haalt in zo'n korte tijd is dat een hele nette prestatie. Waarom doe je niet mee als ik vragen mag? Omdat het weinig waarde voor je heeft?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik vind de trophies leuk en prima maar extra challenges met trophies is een ver van mijn bed show ;). Leuk om aan de zijlijn te volgen maar persoonlijk heb ik er niet zoveel mee van doen. Dat is puur een eigen ding en verder geen waardeoordeel van de challenges an sich hè. Vroeger waren trophies min of meer een prestige dingetje omdat ik de games duur vond (2006). Inmiddels kan ik vrij veel games kopen zonder me schuldig te voelen maar ik merk dat ik meer en meer richting de uitdaging trek. Moeilijke trophies halen, moeilijke platinums opzoeken maar allemaal met de eis dat ik ze wel echt leuk moet vinden.

Sound Waves (dat spel wat je 3-4x kan inladen en direct 'platinum' hebt) dat soort tricks doen me niet zoveel. Niet complete games doen me ook weinig. Saaie spellen (daar valt bij mij helaas Star Wars Battlefront bijv. onder) vind ik totaal niet leuk. Levert me 2 trophies op maar meer zullen het er nooit meer gaan worden :). Met die completion rate ben ik niet zoveel meer bezig. Wel ga ik bijv. Vanquish binnenkort starten en hopelijk platinum halen :). Ik ben benieuwd. Daar zit voor mij meer de challenge. Tijd is ook altijd een issue natuurlijk. Van vroeger uit kan ik hardcore gamen maar ik leg het net zo snel weer naast me neer als dat moet (zomer ben ik bijna altijd offline).

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:14:
Ik vind de trophies leuk en prima maar extra challenges met trophies is een ver van mijn bed show ;). Leuk om aan de zijlijn te volgen maar persoonlijk heb ik er niet zoveel mee van doen. Dat is puur een eigen ding en verder geen waardeoordeel van de challenges an sich hè. Vroeger waren trophies min of meer een prestige dingetje omdat ik de games duur vond (2006). Inmiddels kan ik vrij veel games kopen zonder me schuldig te voelen maar ik merk dat ik meer en meer richting de uitdaging trek. Moeilijke trophies halen, moeilijke platinums opzoeken maar allemaal met de eis dat ik ze wel echt leuk moet vinden.

Sound Waves (dat spel wat je 3-4x kan inladen en direct 'platinum' hebt) dat soort tricks doen me niet zoveel. Niet complete games doen me ook weinig. Saaie spellen (daar valt bij mij helaas Star Wars Battlefront bijv. onder) vind ik totaal niet leuk. Levert me 2 trophies op maar meer zullen het er nooit meer gaan worden :). Met die completion rate ben ik niet zoveel meer bezig. Wel ga ik bijv. Vanquish binnenkort starten en hopelijk platinum halen :). Ik ben benieuwd. Daar zit voor mij meer de challenge. Tijd is ook altijd een issue natuurlijk. Van vroeger uit kan ik hardcore gamen maar ik leg het net zo snel weer naast me neer als dat moet (zomer ben ik bijna altijd offline).
Prima toch,

Ik verwacht ook niet dat iedereen mee doet en dat hoeft ook helemaal niet.
De ene doet elke mee en de andere soms..

Mij leek het gewoon een leuk idee om die challenges te beginnen omdat we hier vaak toch met een vaste groep in dit topic bezig zijn.
En aangezien we toch een beetje met elkaar concurreren met de ranglijst dacht ik laten we een vriendelijke competitie maken tussen ons:).
Brengt toch een extra motivatie met zich mee om toch nog die ene trophy te halen:).

Ik probeer ook een challenge te bedenken waarbij we ook een keer samen moeten gamen als een groep..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Je gaat me nog eens veel tijd kosten vrees ik :D :D. Leuke groepchallenges ben ik wel voor in trouwens. Als er nog goede zombiemannen (of vrouwen) in the house zijn hoor ik het overigens ook graag (COD:IW) ;).

Nou ja zeg...

Morgen de PS4 Pro halen dus ik was aan het zoeken naar harde schijven omdat de 1TB langzaam wel sneller vol begon te raken. Daarbij had ik het rare idee in m'n hoofd dat ik een multiplayer systeem en een single player systeem wel iets vond. Eentje dan voorzien van een 2TB SSD (single player) die andere voorzien van een 2TB normale HDD. Enfin ik even kijken en ik zie opeens een 2TB Crucial MX300 bij Coolblue voor 139 euro. Chat was de hele tijd bezet dus een whatsappje gestuurd:

[quote]
[11:13, 9-11-2016] Coolblue Whatsapp: Hoi Typhone, wat leuk dat je interesse hebt in de Crucial MX300 2 TB. De prijs die op onze website klopt inderdaad. Kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
[11:13, 9-11-2016] +31 6 *******: ehm ja
[11:13, 9-11-2016] +31 6 ********: weten jullie dat heel erg zeker?
[11:13, 9-11-2016] +31 6 ********: prijsverschil met de varianten op tweakers is 400+ euro
[11:34, 9-11-2016 ] Coolblue Whatsapp: Wij zien het verschil ook zeker Typhone. Echter is het op dit moment echt dit bedrag. Maar hij is wel tijdelijk uitverkocht en is de leverdatum onbekend. Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt. Zo ja, grijp die kans zouden wij zeggen! Kunnen we verder nog iets voor je doen Typhone?
[quote]

Waarom die opeens uitverkocht was.... Dat was ik zellf:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal  Omschrijving    Prijs   Totaal

14
    Crucial MX300 2 TB  

€

139,99

€

1959,86
Subtotaal   
€   
1959,86
Totaal  
€   
1959,86
Routebeschrijving & openingstijden
SSDcenter.nl vindt u op het volgende adres:

WTF!!!! :o 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door Typhone op 09-11-2016 11:47 ]

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
(jarig!)
Wegens tijdgebrek skip ik de challenge deze maand. Veel plezier voor degenen die er wel druk mee bezig zijn :)

PSN ID: Hanssuh

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Om te beginnen dan :)

1) SALERG (6 Punten)
State of the Art (The Division)
All men Dream (Battlefield 1)
Last Man Standing (Battlefield 1)
Eyes Of A Men Who Wants To Run (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Raid the Arsenal (The Division)
Good With My Hands (The Division)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
En? Heb je ze nog geleverd gekregen, alle 14 stuks?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ralph075 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:38:
[...]

En? Heb je ze nog geleverd gekregen, alle 14 stuks?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15036268_1163495663729550_6486643867243322087_n.jpg?oh=1164ee16cdf3d8319ad0b4fc506c8b19&oe=58960BF4

Eerste order van 2 stuks is geleverd, order van 4 stuks staat on hold, order van 14 stuks staat ook in backorder.
Ik vrees dat die niet meer gaan komen en ik ben benieuwd wat er gebeurt nu ik een mail gekregen heb dat ik redelijkerwijs had kunnen weten dat de prijs foutief was. Ik heb het namelijk (inclusief link naar de tweakers pricewatch) check-check-dubbelcheck gevraagd en ze gaven aan verbaasd te zijn maar de prijs was toch echt de juiste.

• ralph075
  • Niet online
Ja, tja, redelijkerwijs wist je vast wel dat het niet klopte, ondanks driedubbele bevestiging ;)
Wel netjes dat er al wel twee geleverd zijn! Geniet ervan, erg mooi prijsje!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ralph075 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:02:
Ja, tja, redelijkerwijs wist je vast wel dat het niet klopte, ondanks driedubbele bevestiging ;)
Wel netjes dat er al wel twee geleverd zijn! Geniet ervan, erg mooi prijsje!
Natuurlijk, maar ik vroeg het juist na om problemen voor te zijn. Maakt natuurlijk ook geen drol uit als ze niet komen want ik snap het wel maar goed, zet dan geen dom ei neer achter die whatsapp. Die screenshots heb ik nog maar kan ik niet bewerken vanaf hier i.v.m. privacy ;)

Verwijderd

Leuk, dat er weer een challenge is. Ik haal op het moment alleen niet zoveel Trophies doordat ik vooral met 1 spel bezig geweest ben (The Division). Ik tracht nu alle missies op Hard te doorlopen en ondertussen werk ik aan een ideale gearset. Ik zal de letterbak eens bij elkaar rapen op een later moment.

Wel tof dat ik inmiddels 4000 Trophies in de pocket heb, waarbij nummer 4000 Bling Bling! heet. Het heeft zo moeten zijn.

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Nou mijn weekend is goed begonnen. Het werd eens tijd dat ik door mijn backlog van games ging.

Behaald:
Riptide GP2 (platinum)
Table top racing (platinum)
Overcooked (100%)
Gone home (100%)

Op naar de volgende backlog games!

Edit.
En deze zondag ook nog maar Grow home op 100% gezet.....

[ Voor 12% gewijzigd door Dbm12 op 13-11-2016 16:15 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vandaag begonnen met Skyrim :D. Vond ik een tijd geleden al erg leuk (inmiddels alweer 4 jaar) en nu weer opgepakt op m'n nieuwe PS4 Pro. Gaat toch een stuk sneller als je verschillende basics nog weet.
Ga hem vooral voor de weekenden bewaren. Door de week buiten het sporten om wat Call of Duty: IW trophies netten. Tevens komt Watch Dogs 2 deze week uit en dat is een extreem easy platinum. Die klap ik ook maar even erin. Dan hoop ik binnen afzienbare tijd een eind te komen met een en ander op het gebied van trophies.

Blijft een fijn idee dat er geen talloze uren (gemiddeld tot prestige 10) meer in Call of Duty gaan zitten. Daarna The Witcher 3, Fallout 4, Far Cry 4, Far Cry Primal ook maar eens gaan halen. Rainbow Six moet ik ook nog eens erbij gaan pakken (die 100 defend games moet ik nog) en dan komt die als het goed is ook nog platinum.

• Homeland
  • Niet online
Eerste naam is binnen:

TDB
T Toet - Virginia
D Daedric Influence - Skyrim
B Beatrice - Virginia

3 punten

Toch geen naam binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Homeland op 15-11-2016 09:17 ]

• Juhrat
niekvandermeer schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:24:
Eerste naam is binnen:

TDB
T Toet - Virginia
D Daedric Influence - Skyrim
B Beatrice - Virginia

3 punten
Je dient de PSN-Name te gebruiken, niet de Tweakersname :). In dit geval heb je dus: TDBtje nodig :)

• Homeland
  • Niet online
Juhrat schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:47:
[...]

Je dient de PSN-Name te gebruiken, niet de Tweakersname :). In dit geval heb je dus: TDBtje nodig :)
Ah ja, natuurlijk, niet goed gekeken.

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 09:44

DUBWiSE

Feeling irie

Afgelopen week Call of Duty Classic platinum gehaald.. jezus wat is veteran mode pittig zeg!
De challenge loopt nog niet storm deze maand. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DUBWiSE schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:22:
Afgelopen week Call of Duty Classic platinum gehaald.. jezus wat is veteran mode pittig zeg!
Hoe verhoudt die zich tot COD: World at War?

• Homeland
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:54:
De challenge loopt nog niet storm deze maand. :P
Hij is een stuk lastiger, vooral omdat je echt een flink aantal (of in elk geval de juiste) trophies nodig hebt.

• DUBWiSE
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 09:44

DUBWiSE

Feeling irie

Typhone schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:05:
[...]

Hoe verhoudt die zich tot COD: World at War?
Geen idee, die heb ik nog niet gespeeld. Maar van wat ik op internet tegen kwam begreep ik dat CoD Classic de moeilijkste platinum van alle CoD's heeft. Op psnprofiles zie ik echter dat de platinum van WoW meer rare is dan die van CoD Classic.

[ Voor 12% gewijzigd door DUBWiSE op 15-11-2016 12:05 ]

Verwijderd

Ik ben ook wel met de challenge bezig.
Maar inderdaad moeilijk om precies de juiste trophy's te vinden.

Ik ben nu persoonlijk bezig met mijn 1999 Run(Zonder gebruik te maken van sommige winkels) met Bioshock Infinite, en ik zit weer precies vast op hetzelfde punt als bij de ps3 versie :(

Voor de rest heb ik meteen weer het goede gevoel bij dit spel.
Voor mij nog steeds 1 van de betere games ooit, met 1 van de betere DLC ooit :)

• Homeland
  • Niet online
Ik ben nu nog volop bezig met Skyrim maar daar komen de trophies heel mondjesmaat binnen.

Afgelopen weekend Virginia wel in 1x uitgespeeld, heel aparte game, je bent een FBI medewerkster en werkt aan een zaak. In de game zit geen dialoog, alleen maar achtergrond muziek. Grafisch doet het soms een beetje aan Firewatch denken.

Vanavond maar eens met The Order 1886 beginnen, zal ook een redelijk makkelijke Platinum worden.

Edit: Zie al dat geen enkele trophy in die game met een E of U begint, dus dat helpt niet echt voor de challenge van deze maand.

[ Voor 13% gewijzigd door Homeland op 15-11-2016 14:44 ]

• Juhrat
niekvandermeer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
Ik ben nu nog volop bezig met Skyrim maar daar komen de trophies heel mondjesmaat binnen.

Afgelopen weekend Virginia wel in 1x uitgespeeld, heel aparte game, je bent een FBI medewerkster en werkt aan een zaak. In de game zit geen dialoog, alleen maar achtergrond muziek. Grafisch doet het soms een beetje aan Firewatch denken.

Vanavond maar eens met The Order 1886 beginnen, zal ook een redelijk makkelijke Platinum worden.

Edit: Zie al dat geen enkele trophy in die game met een E of U begint, dus dat helpt niet echt voor de challenge van deze maand.
Toevallig dat ik Virginia gisteren gekocht heb, leuk prijsje. Ben benieuwd :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

niekvandermeer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
Ja 10 uur efforts erin voor 2 'lucky trophies'. Ik adopteerde per ongeluk een kind en ik deed iets met dawnguard. Ik was de oude versie nog gewend van de PS3 (zonder DLC) dus ik kon de trophies eerst niet direct vinden :D. Maar toen zag ik ze onder de DLC staan (bummerrr).
Gaat stiekem wel veel tijd in zitten maar goed, dat mag ook wel een keer :D

Waar zit trouwens het verschil tussen bij PSN Profiles de trophy card die je daar maakt en de variant die je als signature kan gebruiken? Die loopt standaard zo'n 20% achter (of die andere voor...)

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 16-11-2016 09:45 ]

Verwijderd

Bioshock Infinite op platinum behaald :) ,

Maar belangrijker... Ik sta eindelijk in de top 10 in de ranglijst :o

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:16:
Bioshock Infinite op platinum behaald :) ,

Maar belangrijker... Ik sta eindelijk in de top 10 in de ranglijst :o
Daar moet ik toch snel in de buurt komen. Dit weekend met veel tegenzin Skyrim even opzij leggen en de focus volledig op COD:IW gooien :P. Samen met Watch Dogs (max 2 weken werk met mijn huidige tijden) zijn dat toch weer 2 platinums die ik dit jaar zeker nog ga halen. Woei woei ;).

Overigens... aan jou nog mijn excuses. Een hele tijd geleden zou ik met jou Sniper Elite trophies gaan halen maar toen ben ik op een buitenland project gegooid en heb ik 2 maanden geen PS4 aangegooid. Ik zag die berichten toevallig laatst nog staan. Beter laat dan nooit zullen we zeggen ;).

• Juhrat
Juhrat schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:51:
Om te beginnen dan :)

1) SALERG (6 Punten)
2) FATALMIND (9 Punten)
Friends in High Places (Battlefield 1)
Avanti Savoia! (Battlefield 1)
Through Mud and Blood (Battlefield 1)
Agent Diaries (The Division)
Little Short For A Stormtrooper? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Master Craftsman (The Division)
Incident Reports (The Division)
Nothing is Written (Battlefield 1)
Deconstructive Criticism (The Division)

3) JUHRAT (6 Punten)
Just A Scavenger (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Up to the Challenge (Battlefield 1)
Hello! Were You Looking For Me? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Red Leader (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Long Time Ago.... (Lego Star Wars: The Force Awakens)
The Finder (Battlefield 1)

4) HANSSUH (7 Punten)
He's No Good To Me Dead (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Bag Full Of Explosives (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Networking (The Division)
Sound of thunder (Battlefield 1)
Skillz (The Division)
Up Close and Personal (Battlefield 1)
Hey! That's Miiiiiiine! (Lego Star Wars: The Force Awakens)

8)7

• Homeland
  • Niet online
Voor de liefhebber!

De briljante game Titanfall 2 is nu flink in de aanbieding in de PlayStation Store.

Bereid je voor op de fenomenale singleplayer-campagne en ga samen met je buddy's de strijd aan in de online multiplayer.

Wees er snel bij, want deze deal is geldig tot donderdag 24 november om 00:59.

Wissel de onderstaande, exclusieve tegoedboncode in als je afrekent in de PlayStation Store en krijg een korting van 43% op Titanfall 2.*

J7H7ETRL5P

• ralph075
  • Niet online
Ben zelf behoorlijk op weg naar de platinum van Carmageddon (jaja, guilty pleasure ;) ), maar er zitten helaas twee online multiplayer trophies bij..... en ik ben nog nooit iemand tegengekomen in de multiplayer-omgeving.... :(

Toevallig andere verzamelaars hier die ook de multiplayer trofeeën van Carmageddon willen verzilveren?

• dvd-linden
Gisteren Sleeping Dogs (PS3) op platinum gezet, dus nummertje 11 is in de pocket. Nu verder met Heavy Rain (tweede playthrough) en GTA V, die ook nog steeds uitgespeeld moet worden. Alleen verwacht ik deze twee niet op platinum te gaan zetten.

Lekker bezig jullie allemaal!!
Zijn die donkere koude dagen toch nog ergens goed voor ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:16
Sommige spellen geven ook trofeeën in het Nederlands weer. Mag je ook de Nederlandse naam gebruiken?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 11:47

spaceboy

Op grote hoogte

Goed bezig mannen/vrouwen! Ik doe deze maand helaas niet mee met de trophy challenge, hoop dat ik volgende maand (ALS er dan een challenge is) weer mee kan doen.

Zet 'm op! I'll be back! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Begonnen aan CoD IW vandaag, eindelijk weer eens wat trophies binnenharken ;)
Wel even wennen na 8 jaar Battlefield.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:23:
Begonnen aan CoD IW vandaag, eindelijk weer eens wat trophies binnenharken ;)
Wel even wennen na 8 jaar Battlefield.
Geef een gil als je voor de zombietrophies wil gaan :)

(ik ben bezig met skyrim maar maak direct tijd voor deze trophies)

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 21-11-2016 07:29 ]

Komt goed!
Ik heb pas 1 tot 2 uur in CoD zitten dus moet eerst een beetje wennen aan de gameplay.
Zoveel opties/perks/rigs etc, ik word er gek van :P

Van wat ik lees ik zombies hetgene wat de platinum moeilijk maakt, maar wel zullen zien.
Ik ben wel erg benieuwd want ik heb nog nooit iets van zombies gezien of gespeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 21-11-2016 09:16 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja die multiplayer kun je vergeten. Dat is een warboel van crap (vind ik) inmiddels. Dominion trophy (win 5 MP matches) is trouwens glitched dus dat kan even duren voordat je die unlocked. Zombies komt neer op veel 'moeilijkere' easter eggs completen met allerlei verstopte interactieve zaken in de omgeving waarmee je kunt interacten. Bij zombies zijn altijd twee gouden regels:

- Zombie treintjes maken (zombies achter je aan laten lopen zonder ze te killen)
- 1-2 zombies bewaren aan het einde van de ronde zodat je wapens/ammo/upgrades kunt komen of in dit geval op je dooie gemak easter eggs kunt completen.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Heel veel letters maar volgens mij nog geen PSN id compleet :P

CL5CD5B8UBTCRR1MRBP

Verwijderd

Ik krijg van een aantal mensen berichten dat ze wel mee willen doen met de challenge, maar dat het niet lukt i.v.m de regel dat een trophy 7 dagen na het behalen moet worden gepost.

Daarom even een snelle aanpassing van de regels.

Alle trofeeën die je heb gehaald van 1 Nov t/m nu nogen gebruikt worden.

Maar om last minute entry's te voorkomen...
Moet je dit wel voor 28 November doen.

Hoop dat mensen dan wat meer kunnen doen.

@lasmibalsingh.
De regel is hoe de trofeeën op psn profiles staan, en daar staan ze altijd in het engels..

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:27:
[...]

Geef een gil als je voor de zombietrophies wil gaan :)

(ik ben bezig met skyrim maar maak direct tijd voor deze trophies)
Ik meld me ook meteen hiervoor :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:06:
[...]

Ik meld me ook meteen hiervoor :)
Ik help iedereen mee mocht ik ze hebben ;). Met drie man schijnt hij vrij pittig te zijn, met 2 man is het easy doable. Trophies unlocken volgens mij ook voor iedereen (!). Vroeger was dat alleen voor degene die de actie daadwerkelijk uitvoerde.

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
[...]

Ik help iedereen mee mocht ik ze hebben ;). Met drie man schijnt hij vrij pittig te zijn, met 2 man is het easy doable. Trophies unlocken volgens mij ook voor iedereen (!). Vroeger was dat alleen voor degene die de actie daadwerkelijk uitvoerde.
Ben nu eerst even bezig met Assassins creed Syndicate.(wat ik tot nu toe een erg leuke game vind, vooral de fight club vind ik super :) )
En dan ga ik "eindelijk"eventjes black ops 3 100% weg werken.

Maar tussendoor kan de andere zombies natuurlijk wel eventjes.
Probeer eventjes zoveel mogelijk van mijn backlog weg te werken voordat mijn vakantie voorbij is :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 12:13 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

On a more personal note ;):

Hoe oud zijn jullie en wat doen jullie zoal in het dagelijks leven? Daar ben ik wel eens benieuwd na als Trophy Hunter. Hoef je niet te zeggen als je dat niet wil maar puur voor mijn beeldvorming.
Ik ben 31 jaartjes jong, International Business Manager maar inmiddels weer standplaats in Nederland dus in de vrije uren meer tijd voor trophies. Daarbij moet ik wel zeggen dat de PS4 bij mij vaker een winterse aangelegenheid is temeer omdat vriendinlief graag dingen als Grey's Anatomy en Gilmore Girls kijkt. Dan word ik deels weggejaagd richting hardlopen, fitness en daarnaast vind ik het gamen nog steeds leuk om te doen. Inmiddels wel keihard geworden met mensen die mij 's avonds bellen voor werkzaamheden: dat gaat niemand lukken ^^.

Jaren terug dacht ik altijd dat het gamen op een gegeven moment (25 ofzo) wel overging. Maar dat is noch bij mij noch bij vrienden gebeurd. Allemaal nog zeer actief op PS4, Xbox One of op de PC. Zelfs de vrouwelijke varianten zijn regelmatig nog aan het gamen. Trophies zijn bij mij min of meer ooit ontstaan doordat ik games maximaal wilde benutten. In het begin was ik daar nog erg laks mee (lijstje met 1-2% completion rate is nog fors) maar inmiddels koop ik games zo dat ik ze ook echt wel haal. Twee negatieve uitzonderingen daarin zijn Evolve en Stars Wars: Battlefront geweest. Ongelofelijk saaie games. Mafia 3 vind ik ook ernstig tegenvallen maar die komt er uiteindelijk wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 22-11-2016 09:34 ]

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
(jarig!)
Komende maand word ik 35.
In het dagelijks leven werkzaam als technisch consultant (dus ook nog vaker buiten werk extra cursussen/workshops/studies),

Gamen is bij mij eigenlijk ook nooit over gegaan :). Als klein jochie al op vroege leeftijd mee begonnen op Commodore en Amiga. Wel minder geworden omdat ik tegenwoordig een gezin heb. Nu allleen nog met enige regelmaat op doordeweekse avonden.

Trophy hunten is bij mij voornamelijk ook gekomen om meer uit de games te halen ("uit" te spelen). Daarnaast is het vaker ook een uitdaging de moeilijkere trophies te scoren. Trophies die je moet grinden pik ik mee op weg naar platinum, maar is game afhankelijk. Als een game me niet ligt ga ik hem bijvoorbeeld niet 3x op verschillende moeilijkheidsgraden spelen. Verder eigenlijk alleen een hekel aan de "verplichte" multiplayer trophies in de vooral single player gerelateerde games (recentste voorbeeld wat ik speel Batman Arkham Origins). Als ik al besluit die mee te pikken dan worden ze "geboost" ;)

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

Ik heb een beetje hetzelfde al jullie.
Ben zelf 27 jaren jong, maar als sinds de basisschool begonnen met gamen op de PS1(Ridge Racer was mijn eerste game ervaring op een console ooit) en sindsdien nooit meer van die "verslaving" afgekomen.

Had in de tijd van de PS1 en PS2 al dat ik games 100% wou uitspelen, alleen toen waren er uiteraard nog geen trophy's..
Merk wel dat ik me de jaren wat meer kieskeuriger word in games, zo speelde ik 5 jaar geleden vrijwel alles.... Maar heb ik nu toch een boel genres vaarwel gezegd.

Ook een beetje zoals Hanssuh zegt, ik ga geen games uitspelen als deze niet leuk is.
Maar gelukkig scoren games deze generatie toch vaak wel minimaal een 6je.
On-line trophy's laat ik vaak ook schieten, of ik ga met wat mensen van dit topic deze samen doen.
Heb het een beetje gehad met echt online gamen.

Gamen zal ik vermoedelijk ook blijven doen tot mijn vingers niet meer werken...

Trouwens wel een lekkere maand kwa trophy's tot nu toe.
245 trophy's behaald vanaf 1 november tot nu toe.
Verspreid over 5 games waaronder 3 platinums :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb nu een ernstig slechte maand met trophies :P. Veel tijd in Skyrim gestopt (Dawnguard DLC weggewerkt) maar gisteren toch even 4 trophies te pakken gehad in korte tijd. Nu kan ik weer verder met de normale flow en alle random zaken. In het weekend erg weinig tijd helaas dus volgende week pas weer door met COD:IW. Dan start tegelijk ook Watch Dogs 2 en neem ik Mafia 3 er weer bij. Ga gewoon een avond plannen per game zodat ze synchroon blijven lopen. Jullie zijn overigens een stuk ouder dan ik zo op het eerste gezicht zou schatten voor trophy hunters. Aan de andere kant zijn de andere hunters die ik ken ook allemaal rond de 30 dus zo apart is het ook weer niet ;).

Op Playstation trophies zijn de meeste 'boostpartners' gemiddeld 12 tot 17 jaar. Respect is daar vaak ver te zoeken. Zelf de trophy halen en de game leaven. Dan ben je een goor arrogant stuk vreten in mijn ogen. Aan de andere kant is dat de reden dat ik tegenwoordig extreem geskilled ben in zombies omdat ik daar alles zo'n beetje in m'n eentje heb moeten doen.

• dvd-linden
Zojuist waarschijnlijk de meest lastige trophy sinds lange tijd gehaald (een stuk lastiger dan de laatste paar platinums die ik gehaald heb). Het gaat om de trophy Untouchable van Sonic the Hedgehog: Episode 1. Voor deze trophy heb ik het laatste level moeten halen zonder ook maar 1 keer schade op te lopen. Dit level bestaat uit de 4 bosses (elk van iedere zone) met hieropvolgend nog een eindbaas. Heb er zeker een aantal uur over gedaan, maar dat gaf extra voldoening op het moment dat de gouden trophy verscheen. Deze game staat nu op 100%, dus ik kan verder met GTA V (verwacht de komende tijd niet zoveel trophies te halen).

Verwijderd

dvd-linden schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:04:
Zojuist waarschijnlijk de meest lastige trophy sinds lange tijd gehaald (een stuk lastiger dan de laatste paar platinums die ik gehaald heb). Het gaat om de trophy Untouchable van Sonic the Hedgehog: Episode 1. Voor deze trophy heb ik het laatste level moeten halen zonder ook maar 1 keer schade op te lopen. Dit level bestaat uit de 4 bosses (elk van iedere zone) met hieropvolgend nog een eindbaas. Heb er zeker een aantal uur over gedaan, maar dat gaf extra voldoening op het moment dat de gouden trophy verscheen. Deze game staat nu op 100%, dus ik kan verder met GTA V (verwacht de komende tijd niet zoveel trophies te halen).
Nice :)

Datzelfde gevoel had ik toen ik Bioshock infinte op 1999 mode zonder health/salt/ammo te kopen.
Na zo'n lastige trophy gaat bij mij altijd eventjes het vuistje omhoog :+

Hard op weg om Assassins creed Syn. op platinum te behalen.
Daarna nog 7 games en dan heb ik mijn backlog van games die ik nog wil spelen of nog op 100% moet halen afgerond.
-Blops 3.
-Minecraft ps4
-7 days to die (mijn verassing van het jaar)
-Advanced warfare
-Final fantasy a realm reborn
-Sniper elite v 2
-Tomb raider PS3

Hoop dat dit jaar nog gaat lukken, dan kan ik eindelijk aan nieuwe games beginnen(en met nieuw bedoel ik vrijwel alle games die sinds Q3 2015 zijn uitgekomen :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2016 23:56 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 17:07
ik ben (tot nu toe) de oudste hier, 42, lead engineer bij een SW ontwikkel team en nu ga ik vloeken in de kerk: PS loos op het moment.

PSN ID: Svennie-NL

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:26:
[...]

Datzelfde gevoel had ik toen ik Bioshock infinte op 1999 mode zonder health/salt/ammo te kopen.

Hard op weg om Assassins creed Syn. op platinum te behalen.
Daarna nog 7 games en dan heb ik mijn backlog van games die ik nog wil spelen of nog op 100% moet halen afgerond.
-Blops 3.
-Minecraft ps4
-7 days to die (mijn verassing van het jaar)
-Advanced warfare
-Final fantasy a realm reborn
-Sniper elite v 2
-Tomb raider PS3

Hoop dat dit jaar nog gaat lukken, dan kan ik eindelijk aan nieuwe games beginnen(en met nieuw bedoel ik vrijwel alle games die sinds Q3 2015 zijn uitgekomen :+
Pssst heb je de veteran run no deaths al?
Zeg nee, zeg nee!
:P

Ben daarmee bezig geweest maar redelijk snel mee gestopt omdat de 'Personal Decorator' Trophy toch geglitched was. Dat is inmiddels gefixed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 24-11-2016 09:30 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Svennie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:06:
ik ben (tot nu toe) de oudste hier, 42, lead engineer bij een SW ontwikkel team en nu ga ik vloeken in de kerk: PS loos op het moment.
How come? ;(

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 17:07
verkocht, kon nu voor een goede prijs (230 voor gekregen zonder spel, was 1 jaar oud), ik koop wel weer een PS4 maar dan de PRO en een PSVR maar dat komt nog.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:14:
[...]

Pssst heb je de veteran run no deaths al?
Zeg nee, zeg nee!
:P

Ben daarmee bezig geweest maar redelijk snel mee gestopt omdat de 'Personal Decorator' Trophy toch geglitched was. Dat is inmiddels gefixed :)
Bedoel je niet op realistic.

Ik heb veteran al solo gedaan maar nog niet zonder deaths.
dus als je samen 100x wil dood gaan om uiteindelijk te halen..
Sign me up!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:45:
[...]

Bedoel je niet op realistic.

Ik heb veteran al solo gedaan maar nog niet zonder deaths.
dus als je samen 100x wil dood gaan om uiteindelijk te halen..
Sign me up!
Was dat realistic ja? Ik weet dat er een trophy is (achievement voor 100% denk ik trouwens) dat je de game moet halen zonder dood te gaan. Ik ga er tijd voor vrijmaken in elk geval want dat is de make or brake variant die veel tijd kost :P. De rest kan op easy snel ff gedaan worden.
Ah je moet de game op realistic completen en op Veteran no Checkpoints :)

[edit-2]
Ik heb Realistic al behaald:
Full Circle
Complete Campaign on Hardened, Veteran, or Realistic.
27th Dec 2015
2:54:41 PM

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 24-11-2016 11:33 ]

• dvd-linden
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:26:
[...]

Zo nu en dan heb je dat inderdaad bij een trophy. Geeft altijd een erg lekker gevoel als het dan eindelijk gelukt is, dus ik snap dat vuistje omhoog absoluut :D.

Trouwens, ik zat op PSN profiles naar de ranking van Nederland te kijken en vind degene die bovenaan staan maar erg rare accounts hebben. Zijn dit echte accounts of klopt daar iets niet aan? De nummer 1 is bijvoorbeeld helemaal in het Chinees.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
dvd-linden schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:04:
Nice, ik heb je een friend request gestuurd voor GTA V voor het online gedeelte.

PSN: Alvanosa

• dvd-linden
Alvanosa schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:18:
[...]

Nice, ik heb je een friend request gestuurd voor GTA V voor het online gedeelte.
Prima, zal je accepteren zodra ik weer online ben. Ik speel het alleen wel op de PS3, dus weet niet of dat voor het online gedeelte uitmaakt in het geval dat jij het op de PS4 zou spelen. En ik ga wel eerst de SP goed uitspelen (zit nu bijna op 60%).

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
dvd-linden schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:49:
[...]

Prima, zal je accepteren zodra ik weer online ben. Ik speel het alleen wel op de PS3, dus weet niet of dat voor het online gedeelte uitmaakt in het geval dat jij het op de PS4 zou spelen. En ik ga wel eerste de SP goed uitspelen (zit nu bijna op 60%).
Ahh ok ik speel op de PS4, dan kunnen we helaas niet samen spelen. Achja dan heb ik je eventueel voor andere games.

PSN: Alvanosa

• Juhrat
[...]

Prima, zal je accepteren zodra ik weer online ben. Ik speel het alleen wel op de PS3, dus weet niet of dat voor het online gedeelte uitmaakt in het geval dat jij het op de PS4 zou spelen. En ik ga wel eerste de SP goed uitspelen (zit nu bijna op 60%).
Gaat helaas niet werken, geen Cross-Play.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:12

OB1

[...]

Ik speel af en toe nog GTA V op de Ps3. Ik zal je toevoegen, mijn Psn is Skere_Boeff.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• dvd-linden
Alvanosa schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:52:
[...]

Ahh ok ik speel op de PS4, dan kunnen we helaas niet samen spelen. Achja dan heb ik je eventueel voor andere games.
Vast wel, ik speel een heel gevarieerd palet aan games.

Ik wil GTA V trouwens al heel lang voor de PS4 halen, maar die game is echt nooit voor een vriendelijk prijsje te verkrijgen. Ik vertik het om meer dan 25 euro aan die game uit te geven terwijl ik hem al full price voor de PS3 heb gekocht.
OB1 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:03:
[...]

Ik speel af en toe nog GTA V op de Ps3. Ik zal je toevoegen, mijn Psn is Skere_Boeff.
Prima. Ik heb het online gedeelte nog nooit gespeeld, maar wil het zeker wel ff checken zodra ik klaar ben met de SP.

• OB1

OB1

dvd-linden schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:13:
[...]

Vast wel, ik speel een heel gevarieerd palet aan games.

[...]

Prima. Ik heb het online gedeelte nog nooit gespeeld, maar wil het zeker wel ff checken zodra ik klaar ben met de SP.
Online is op zich wel leuk :) Heb je toevallig ook COD op de Ps3?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Verwijderd

[...]

Prima, zal je accepteren zodra ik weer online ben. Ik speel het alleen wel op de PS3, dus weet niet of dat voor het online gedeelte uitmaakt in het geval dat jij het op de PS4 zou spelen. En ik ga wel eerst de SP goed uitspelen (zit nu bijna op 60%).
Ik moet hem nog completen op de ps3.
Ik doe wel mee?

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:25:
[...]

Was dat realistic ja? Ik weet dat er een trophy is (achievement voor 100% denk ik trouwens) dat je de game moet halen zonder dood te gaan. Ik ga er tijd voor vrijmaken in elk geval want dat is de make or brake variant die veel tijd kost :P. De rest kan op easy snel ff gedaan worden.
Ah je moet de game op realistic completen en op Veteran no Checkpoints :)

[edit-2]
Ik heb Realistic al behaald:
Full Circle
Complete Campaign on Hardened, Veteran, or Realistic.
27th Dec 2015
2:54:41 PM
Sign me up;).

Excuses voor dubbelpost...
Irritant via mobiel..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:34:
[...]

Sign me up;).

Excuses voor dubbelpost...
Irritant via mobiel..
Hehe prima, ik ben wel voornamelijk in het weekend + avonden beschikbaar dus laat het je even op tijd weten. Wellicht, maar dat wordt schelden, kunnen we meteen op realistic alles doen. Ik weet niet precies wat het verschil met Veteran precies was maar heel erg groot was dat verschil niet. Even kijken of dat kan/mag bij de no deaths run. Dan heb jij er 2 in 1 klap namelijk (eigenlijk 3 als je de decorations meetelt).

Verwijderd

OB1 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:19:
[...]

Welke deel van de COD serie? Ik heb er nog een aantal onaangeroerd liggen.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:33:
[...]

Ik doe wel mee?
Ik speel zo nu en dan ook GTA V nog op de PS3. De Heists heb ik nog niet allemaal gedaan en verder ben ik ben ik nog niet op level 100 aanbeland. Wellicht kunnen we ergens een avondje plannen met zijn vieren.

• OB1

OB1

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:13:
[...]

[...]
Ik heb COD 4 t/m Black Ops 2.
Dus COD4, WAW, MW2, BO1, MW3 en BO2. en vanaf volgende week Bo3 op PS4.

• Juhrat
[...]

[...]
Ik vind het nog altijd ronduit belachelijk vinden dat die Season Passes voor COD DLC's zo belachelijk duur blijven. Ik heb nog een hoop trophies te halen in Ghosts / Advanced Warfare / Black Ops 3 maar wil ik ze op 100% krijgen dan ben ik € 150,- armer. Slaat werkelijk nergens op, gooi die dingen in de sale man.

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:36:
[...]

Hehe prima, ik ben wel voornamelijk in het weekend + avonden beschikbaar dus laat het je even op tijd weten. Wellicht, maar dat wordt schelden, kunnen we meteen op realistic alles doen. Ik weet niet precies wat het verschil met Veteran precies was maar heel erg groot was dat verschil niet. Even kijken of dat kan/mag bij de no deaths run. Dan heb jij er 2 in 1 klap namelijk (eigenlijk 3 als je de decorations meetelt).
Instadeath modus. 1 kogel en je bent weg. In ieder geval als je solo speelt.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:43:
[...]

Instadeath modus. 1 kogel en je bent weg. In ieder geval als je solo speelt.
Ja je ''flincht' 1 of 2x helemaal rood als je geraakt wordt. Ik heb hem op realistic uitgespeeld maar ik weet dat er bepaalde stukken gruwelijk moeilijk waren. Vooral dat janklevel in het water waar je omhoog moest zwemmen tussen die magnetische bommen door. Holy crap wat hebben we daar hard zitten schelden hahaha.

Verwijderd

OB1 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
[...]

Ik heb COD 4 t/m Black Ops 2.
Dus COD4, WAW, MW2, BO1, MW3 en BO2. en vanaf volgende week Bo3 op PS4.
BO3 heb ik als enige niet en die ga ik waarschijnlijk ook niet meer halen. Zelfs nu hij in de aanbieding is. Daarnaast heb ik Ghosts and Advanced Warfare ook op de PS3 nog liggen.
Juhrat schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:31:
[...]

Ik vind het nog altijd ronduit belachelijk vinden dat die Season Passes voor COD DLC's zo belachelijk duur blijven. Ik heb nog een hoop trophies te halen in Ghosts / Advanced Warfare / Black Ops 3 maar wil ik ze op 100% krijgen dan ben ik € 150,- armer. Slaat werkelijk nergens op, gooi die dingen in de sale man.
@ Juhrat: eens. Zelfs in de sale moet je nog 25 euro betalen.

• dvd-linden
OB1 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:19:
[...]

Ik ben opzich ook wel nieuwsgierig naar online; voornamelijk omdat daar in het verleden, en volgens mij nog steeds, veel uitbreidingen voor zijn uitgekomen. Het enige dat ik dan wel weer jammer vind is dat deze uitbreidingen vaak enkel voor online waren en niet voor de SP. Ik ben namelijk iemand die voornamelijk SPs speelt, dus ik had het liefste alle uitbreidingen ook naar de SP zien komen en vind het jammer dat de in het begin aangekondigde SP-dlc niet meer is uitgekomen voor deel V. Kan je overigens wel goed instappen als je er nu pas mee begint?

COD heb ik vrijwel nog nooit gespeeld, dus nee die heb ik niet.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:33:
[...]

Ik doe wel mee?
[...]

Ik speel zo nu en dan ook GTA V nog op de PS3. De Heists heb ik nog niet allemaal gedaan en verder ben ik ben ik nog niet op level 100 aanbeland. Wellicht kunnen we ergens een avondje plannen met zijn vieren.
Dat lijkt me een goed plan. Ik ga alleen wel eerst even aan de slag met het afmaken van de SP, maar lijkt me tof om een keer een avondje in te plannen. Ik denk dat het ook makkelijker instappen is in een groepje dan dat ik dat in mijn eentje ga proberen?

Verwijderd

dvd-linden schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:51:
Ik ben opzich ook wel nieuwsgierig naar online; voornamelijk omdat daar in het verleden, en volgens mij nog steeds, veel uitbreidingen voor zijn uitgekomen. Het enige dat ik dan wel weer jammer vind is dat deze uitbreidingen vaak enkel voor online waren en niet voor de SP. Ik ben namelijk iemand die voornamelijk SPs speelt, dus ik had het liefste alle uitbreidingen ook naar de SP zien komen en vind het jammer dat de in het begin aangekondigde SP-dlc niet meer is uitgekomen voor deel V. Kan je overigens wel goed instappen als je er nu pas mee begint?

COD heb ik vrijwel nog nooit gespeeld, dus nee die heb ik niet.
[...]
Dat lijkt me een goed plan. Ik ga alleen wel eerst even aan de slag met het afmaken van de SP, maar lijkt me tof om een keer een avondje in te plannen. Ik denk dat het ook makkelijker instappen is in een groepje dan dat ik dat in mijn eentje ga proberen?
Sowieso gezelliger. ;)

Helaas komen alle nieuwe GTA Online Updates al een tijdje niet meer naar de PS3.

EDIT: Het is sowieso handig om je aan te melden bij de Tweakers crew voor PS3, aangezien je dan extra RP ontvangt, wanneer een opdracht succesvol wordt volbracht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2016 15:58 . Reden: Tweakers crew ]

• dvd-linden
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:55:
[...]

Sowieso gezelliger. ;)

Helaas komen alle nieuwe GTA Online Updates al een tijdje niet meer naar de PS3.

EDIT: Het is sowieso handig om je aan te melden bij de Tweakers crew voor PS3, aangezien je dan extra RP ontvangt, wanneer een opdracht succesvol wordt volbracht.
Spelen jullie allemaal met een headset? Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.

Dat over die updates was ik trouwens vergeten. Wel jammer is dat, maar ik neem aan dat er nog genoeg boeiends te doen is. Sowieso ook heists toch?

Waar kan ik dat van die Tweakers crew precies vinden?

• Homeland
  • Niet online
Eindelijk genoeg trophies om een naam te maken

ViperHD
V Virginia Virginia
I Iris Virginia
P Paris Virginia
E Explorer Skyrim
R Red Night Virginia
H Hero of the People Skyrim
D Dragonslayer Skyrim

7 punten als het goed is?

• Homeland
  • Niet online
Dit weekend een flink aantal trophies gehaald. Eerst een lading in Skyrim, daarna nog wat in Big Fest (Vita game, niet echt een aanrader, is na een tijdje vooral grinden), als afwisseling wat Wolfenstein gedaan.

Vanochtend in heel korte tijd Actual Sunlight uitgespeeld, ook een Vita game, was vorige maand bij PS+, geen goede game, maar makkelijke trophies en in een half uur uitgespeeld. Daarna nog wat Spy Hunter, ook op de Vita, toen nog 2 makkelijke in MGS5: Phantom Pain en zojuist met Tearaway Unfolded begonnen, nu al een van mn favoriete games, de stijl is echt geweldig. Denk dat ik over enige tijd mijn vriendin Tearaway eens laat spelen, lijkt me een goede game om mee te beginnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:31:
Ik krijg van een aantal mensen berichten dat ze wel mee willen doen met de challenge, maar dat het niet lukt i.v.m de regel dat een trophy 7 dagen na het behalen moet worden gepost.

Daarom even een snelle aanpassing van de regels.

Alle trofeeën die je heb gehaald van 1 Nov t/m nu nogen gebruikt worden.

Maar om last minute entry's te voorkomen...
Moet je dit wel voor 28 November doen.

Hoop dat mensen dan wat meer kunnen doen.

@lasmibalsingh.
De regel is hoe de trofeeën op psn profiles staan, en daar staan ze altijd in het engels..
Ai, wilde ik net mijn entry gaan doen. Alsof ik uberhaupt iets kon met de letterbrij. :P

Volgende maand beter. :w
dvd-linden schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:46:
[...]

Spelen jullie allemaal met een headset? Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk.

Dat over die updates was ik trouwens vergeten. Wel jammer is dat, maar ik neem aan dat er nog genoeg boeiends te doen is. Sowieso ook heists toch?

Waar kan ik dat van die Tweakers crew precies vinden?
linkje

Je hebt hiervoor tevens een account nodig bij de Rockstar Social Club. Na het aanmelden even een reactie achter laten in het topic of iemand je kan toevoegen.

Ik speel af en toe met headset. Dat is gezelliger. En ja, de Heists zijn wel inbegrepen bij de PS3 versie. Voor de Heists zou ik op zich wel een headset aanbevelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2016 11:59 . Reden: GTA V toevoeging ]

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Mrjraider.png

Platinum halen is lastig haha. Ik heb er bijna 1 op Tomb Raider definitive Editie voor de PS4 maar ik moet dan online enzo :( en dat vind ik met zulke games nu zonde.
Net alle resterende sp trophies van CoD IW even opgeschoond.
Buiten alle missies op veteran zijn alle sp trophies niet erg lastig, je moet alleen wat geluk hebben met het spawnen van bepaalde wapens en equipment upgrades, omdat sommigen random kunnen zijn.
Nu enkel nog wat mp potjes voor de "win 5 mp matches" trophy (is glitched dus geen idee hoe lang dat duurt), daarna nog zombies.

Maar daar ik van het weekend FF XV heb binnengekregen denk ik dat die game de komende maanden "even" voorrang krijgt :P

• dvd-linden
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:58:

[...]

linkje

Je hebt hiervoor tevens een account nodig bij de Rockstar Social Club. Na het aanmelden even een reactie achter laten in het topic of iemand je kan toevoegen.

Ik speel af en toe met headset. Dat is gezelliger. En ja, de Heists zijn wel inbegrepen bij de PS3 versie. Voor de Heists zou ik op zich wel een headset aanbevelen.
Thanks voor de link, zal er eens een kijkje nemen.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12 13:42
druk bezig met FF XV, ziet er niet heel ingewikkeld uit. Daarna beginnen met WD2

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Raxious.png

[ Voor 17% gewijzigd door Raxious op 28-11-2016 13:47 ]

Verwijderd

Assassing Creed Sydnicate op Platinum behaald.
Was toch weer een vermakelijke Assassins creed, wel een beetje een karig einde maar voor de rest was het weer de moeite waard.
Verheug me op de volgende..
Raxious schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:46:
druk bezig met FF XV, ziet er niet heel ingewikkeld uit. Daarna beginnen met WD2

[afbeelding]
Mmmz, klinkt niet best. Ik had weer een echte zeldzame platinum zoals XIII verwacht.
Sowieso ga ik deze game zonder trophyguide doorspelen; we zien wel wat we gemist hebben als we 'm uitgespeeld hebben.

• Homeland
  • Niet online
Vandaag Reus gekocht, heeft blijkbaar weinig verkocht tot nu toe, 123 mensen op psnprofiles met gemiddeld 1,25%!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:27:
Assassing Creed Sydnicate op Platinum behaald.
Was toch weer een vermakelijke Assassins creed, wel een beetje een karig einde maar voor de rest was het weer de moeite waard.
Verheug me op de volgende..
Ik vond het einde juist erg leuk.
spoiler:
Die afwisseling tussen de 2 hoofd karakters vond ik mooi gedaan.

Gelukkig heeft ieder weer zijn eigen smaak.
De 'vervelendste' trophy was toch wel die 2500 destructibles die je moest halen. Beetje onnodig rondjes rijden om lantaarns, marktkraampjes en bloembakken aan gort te krijgen.

PSN ID: MrMichel_75

• Homeland
  • Niet online
1,5 uur verder met Reus, snap nu al waarom er zo weinig trophies gehaald zijn, spel zit nogal ingewikkeld in elkaar en speelt traag. Valt me nogal tegen tot nu toe.

Verwijderd

MisterMichel schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:37:
[...]

Ik vond het einde juist erg leuk.
spoiler:
Die afwisseling tussen de 2 hoofd karakters vond ik mooi gedaan.

Gelukkig heeft ieder weer zijn eigen smaak.
De 'vervelendste' trophy was toch wel die 2500 destructibles die je moest halen. Beetje onnodig rondjes rijden om lantaarns, marktkraampjes en bloembakken aan gort te krijgen.
Niet lezen als je Assassins creed syn nog niet heb gespeeld mensen.
spoiler:
Ik had nogal wat moeite met het Romantische stukje(voelde nogal geforceerd, en had eigenlijk nog wel iets verwacht dat ze in de problemen zouden komen omdat ze tegen de orders zijn ingegaan toen ze naar London kwamen.

Verder hoop ik dat er nu eindelijk eens een Assassins creed game komt die volledig om een vrouwelijke hoofdpersonage gaat :) .
En het waren 5000 objecten die je kapot moest maken...
Maar die trophy kreeg ik gewoon tijdens het gamen...Gewoon tijdens elke quest en side quest over de stoep rijden..

En vervloek die Sale actie nu in de PSN store :+ , backlog is meteen met zo'n 10 games gegroeid :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2016 23:09 ]

• Juhrat
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:08:
[...]
En vervloek die Sale actie nu in de PSN store :+ , backlog is meteen met zo'n 10 games gegroeid :+
Ik heb er ook last van, mijn Backlog bestond al uit 29 PS4 games en door deze sale komen er nog een paar bij ben ik bang 8)7. Ik moet echt stoppen met games kopen |:(

• Juhrat
Juhrat schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:05:
[...]
1.) SALERG (6 Punten)

2.) FATALMIND (9 Punten)
Friends in High Places (Battlefield 1)
Avanti Savoia! (Battlefield 1)
Through Mud and Blood (Battlefield 1)
Agent Diaries (The Division)
Little Short For A Stormtrooper? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Master Craftsman (The Division)
Incident Reports (The Division)
Nothing is Written (Battlefield 1)
Deconstructive Criticism (The Division)

3.) JUHRAT (6 Punten)
Just A Scavenger (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Up to the Challenge (Battlefield 1)
Hello! Were You Looking For Me? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Red Leader (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Long Time Ago.... (Lego Star Wars: The Force Awakens)
The Finder (Battlefield 1)

4.) HANSSUH (7 Punten)
He's No Good To Me Dead (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Bag Full Of Explosives (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Networking (The Division)
Sound of thunder (Battlefield 1)
Skillz (The Division)
Up Close and Personal (Battlefield 1)
Hey! That's Miiiiiiine! (Lego Star Wars: The Force Awakens)

8)7
5.) CONAIR (6 Punten)
Camera Obscura (Life is Strange)
Out of Time (Life is Strange)
Night Vision (Life is Strange)
Ambient (Life is Strange)
Incandescent (Life is Strange)
Rangefinder (Life is Strange)

6.) BOSLUIS (7 Punten)
Blowup (Life is Strange)
Operations (Battlefield 1)
Shutterbug (Life is Strange)
Light Leak (Life is Strange)
Used To Have A Bigger Crew (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Image Stabilizer (Life is Strange)
Scout Enlistment (Battlefield 1)

7.) DBMNL (5 Punten)
Dark Room (Life is Strange)
Balance (Life is Strange)
Manually Exposed (Life is Strange)
New Points Record (Rugby 15)
Lenscrafted (Life is Strange)

8.) ALVANOSA (8 Punten)
Ambient (Life is Strange)
Long Droppie (Rugby 15)
Visionary (Life is Strange)
Anything Else? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
New Tries Record (Rugby 15)
Operations (Battlefield 1)
Slideshow (Life is Strange)
Aleph (Virginia)

Nu ben ik toch echt klaar voor deze maand, 54 Punten _/-\o_

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:56
Juhrat schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:47:
[...]
Jammer genoeg een xboxer hier, had anders ook wel wat vol kun maken :9

Wel een leuk topic om te volgen overigens :)
Doe ik al stiekem een paar maanden, maar toch :9

Gamertag: timmie271

• Homeland
  • Niet online
Juhrat schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:47:
[...]

Alvast gefeliciteerd :-D

Wel benieuwd naar hoeveel trophies je in totaal hebt gehaald deze maand.
Heren (en dames) vraag over Resogun. Zijn de achievements gescheiden? Dus kan ik ze twee (of zelfs 3x mocht ik ook een vita kopen) halen? Nog niet gekeken of deze een plat heeft maar zo ja dan naar is kijken of ik deze kan halen :D

10 second ninja DONE

• Juhrat
niekvandermeer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:57:
[...]

Alvast gefeliciteerd :-D

Wel benieuwd naar hoeveel trophies je in totaal hebt gehaald deze maand.
Zojuist mijn TrueTrophies overzichtje ontvangen, exact 200 Trophies waaronder 4 Platinums :)

Verwijderd

Juhrat schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:13:
[...]

Zojuist mijn TrueTrophies overzichtje ontvangen, exact 200 Trophies waaronder 4 Platinums :)
Heb ook 4 platinums behaald in de maand november :) .
Maar wel 265 trophies :) ..

Heb gemerkt dat trophies die met een J beginnen erg zeldzaam zijn :(

Zal vanavond de challenge van deze maand afsluiten en komend weekend de nieuwe eeop gooien (nog even bedenken :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 10:48 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:42:
[...]

Heb ook 4 platinums behaald in de maand november :) .
Maar wel 265 trophies :) ..

Heb gemerkt dat trophies die met een J beginnen erg zeldzaam zijn :(

Zal vanavond de challenge van deze maand afsluiten en komend weekend de nieuwe eeop gooien (nog even bedenken :+ )
CaMpLoAFCA heeft geen J ^^

Ontopic: Gisteren weer eens wat trophies genet in Skyrim. Het oogsten is geweest en het zaaien begint langzaam. Hopelijk dit weekend wat meer rust m.b.t. gamen. De grote sidequests nu allemaal erop zitten, dan de Daedric Quests even oppakken en dan kan ik gaan genieten van de laatste makkelijk run naar de platinum toe. Bijna 50K gold gespaard voor die trophy en daarna kan ik flink gaan trainen om m'n skills te maxxen. Moet nog steeds Call of Duty oppakken maar dat wordt projectje 'pre-Kerst' :) _/-\o_
Pagina: 1 ... 66 ... 119 Laatste