• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:29:
[...]

Shit. Dat is lastig. Heb al zitten kijken wat ik hier nog aan kan doen. Maar vooral die regel dat de score op 31 oktober geldt is rottig he? ;) Ik kan ook niet goed inschatten hoe de percentages gaan veranderen. Als meer mensen het spel kopen gaat het percentage omlaag. Aan de andere kant: in 3 weken kunnen veel mensen die trophy juist halen...
Het is inderdaad lastig inschatten. Aan de ene kant zal bij een trophy die al door veel mensen is gehaald het percentage waarschijnlijk ook maar kleine stappen kunnen maken. "mijn" trophy heeft maar 705 achievers dus zal dan meer verschillen denk ik. Zo staat hij nu op 49,68% dus sta je alweer voor.

Nu is het de vraag of ik hem alsnog ga inwisselen of hem gewoon laat staan.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-05 12:34

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Het is inderdaad lastig inschatten. Aan de ene kant zal bij een trophy die al door veel mensen is gehaald het percentage waarschijnlijk ook maar kleine stappen kunnen maken. "mijn" trophy heeft maar 705 achievers dus zal dan meer verschillen denk ik. Zo staat hij nu op 49,68% dus sta je alweer voor.

Nu is het de vraag of ik hem alsnog ga inwisselen of hem gewoon laat staan.
Hoe zit dat eigenlijk met de regels (Jan?)? Moet je nú "kiezen"? Stel dat ik 2 trophies heb, eentje van 50.05% en eentje van 49.95% Je moet ze "binnen een week melden", maar mag je later weer terugswitchen? Op zich wel mooi psychologisch spel zo... :P

Ik zit nu te azen op een 49.96% trophy, maar die 49.95% die ik al heb is waarschijnlijk iets stabieler met groei-potentie naar 50.00%... :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Homeland
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met de regels (Jan?)? Moet je nú "kiezen"? Stel dat ik 2 trophies heb, eentje van 50.05% en eentje van 49.95% Je moet ze "binnen een week melden", maar mag je later weer terugswitchen? Op zich wel mooi psychologisch spel zo... :P

Ik zit nu te azen op een 49.96% trophy, maar die 49.95% die ik al heb is waarschijnlijk iets stabieler met groei-potentie naar 50.00%... :D
Lijkt mij goed dat je 1x mag melden en bij eventueel wisselen niet meer terug, dat maakt het toch net wat leuker denk ik want anders is het te makkelijk om telkens te wijzigen naar de beste.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

Lijkt mij goed dat je 1x mag melden en bij eventueel wisselen niet meer terug, dat maakt het toch net wat leuker denk ik want anders is het te makkelijk om telkens te wijzigen naar de beste.
Helemaal mee eens. De rest ook?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-05 12:01
spaceboy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Helemaal mee eens. De rest ook?
nee wat je denk ik gaat krijgen is dat iedereen wacht tot de laatste dag en dan zijn 2 beste trophies post, als je mag wisselen dan kan je ook eerder posten

PSN ID: Svennie-NL

• Homeland
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

nee wat je denk ik gaat krijgen is dat iedereen wacht tot de laatste dag en dan zijn 2 beste trophies post, als je mag wisselen dan kan je ook eerder posten
Maar dat kan dus niet omdat je je trophy moet posten binnen 7 dagen na het behalen.

Al is er een kans dat mensen dan allemaal trophies rond de 50% gaan halen in de laatste week en dan pas op de laatste dag de beste posten... Maarja, als je ziet dat iemand anders een trophy post van rond de 50% dan kan je best zelf nog even stangen als je de game ook hebt :-D

[ Voor 27% gewijzigd door Homeland op 13-10-2016 13:06 ]

• Svennie
niekvandermeer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Maar dat kan dus niet omdat je je trophy moet posten binnen 7 dagen na het behalen.

Al is er een kans dat mensen dan allemaal trophies rond de 50% gaan halen in de laatste week en dan pas op de laatste dag de beste posten... Maarja, als je ziet dat iemand anders een trophy post van rond de 50% dan kan je best zelf nog even stangen als je de game ook hebt :-D
klopt, die regel had ik over het hoofd gezien, dan zou het wel kunnen ja

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

...
Precies. Lijkt me ook.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-02 11:48
Zo, Far Cry 3 platinum gehaald; mijn 10de platinum 😁. Altijd een lekker gevoel om weer een platinum trophy te halen. Nu verder met Sleeping Dogs.

Btw, Ik zal begin volgende week, als ik m'n computer weer terug heb, eens naar de percentages kijken op psn profiles.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:18

Typhone

Who Dares Wins

Gisteren de training challenge in Modern Warfare remastered gehaald. Dat was 30 minuten klooien maar zoals altijd, als je een klein beetje analyserend vermogen hebt, leer je al snel waar je de winst kunt behalen. Met 14.85sec niet de bruutste tijd maar wel een zilveren trophy :D

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-04 11:21
Pff, die 50% trophy gaat wel lukken maar ik heb helemaal niks wat in de buurt van de 100% komt :(

• Homeland
  • Niet online
wheeler schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:44:
Pff, die 50% trophy gaat wel lukken maar ik heb helemaal niks wat in de buurt van de 100% komt :(
Ook geen DLC trophy?

Verwijderd

Ik ben nou al eventjes bezig met Fallout 4 op Survival..

Had hem volgens mij allang op platinum kunnen hebben als ik niet elk hoekje van de wereld wil onderzoeken en op easy speel..

Maar zo'n top spel op Survival... (Buiten het verhaal om dan)...
Hierna beginnen met de Skyrim Remake.....Daar gaan ook weer veel uurtjes in zitten

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:25:
Ik ben nou al eventjes bezig met Fallout 4 op Survival..

Had hem volgens mij allang op platinum kunnen hebben als ik niet elk hoekje van de wereld wil onderzoeken en op easy speel..

Maar zo'n top spel op Survival... (Buiten het verhaal om dan)...
Hierna beginnen met de Skyrim Remake.....Daar gaan ook weer veel uurtjes in zitten
De Skyrim Remake kijk ik ook naar uit, al helemaal ná gisteren Diablo 3 uitgespeeld (Platinum) te hebben. Om de tijd te doden tot die tijd begonnen aan Lego Star Wars en The Division (eerste voortekenen van Division zien er heel goed uit, pas uurtje gespeeld maar wél heel vermakelijk!)

• wheeler
Ik denk dat ik toch nog maar even DLC moet aanschaffen dan ;) De lijst van mijn huidige games komt niet verder als 75%.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Maaruh, hoe doen we het nu? Mag je (tot de laatste dag) wisselen of niet?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:19:
Als degene waarmee je ruilt maar in de laatste 7 dagen is gehaald dan...

• Homeland
  • Niet online
wheeler schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Ik denk dat ik toch nog maar even DLC moet aanschaffen dan ;) De lijst van mijn huidige games komt niet verder als 75%.
Driveclub kan ik je aanraden, dlc is erg goed, voegt veel toe.

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:19:
Ik ga er eventjes over nadenken..

Aan de ene kant denk ik, als je om 23:59 een trophy haalt dan zou deze moeten mee tellen.

Maar aan de andere kant, dan zijn er altijd mensen die die trophy bewaren om die last minute te halen en zo de winst weg te slepen.. Dat is natuurlijk ook logisch, maar ik probeer het zo Fair en leuk mogelijk te houden..

Laten we het dan zo doen.
Iedereen die mee wilt doen aan deze challenge moet VOOR 28-10-2016 2 trophy's inleveren.

Dan de mensen die dat hebben gedaan die hebben dan tot de 31ste om hun score te verbeteren, MAAR zodra ze deze verbeteren dan moeten ze deze ook z.s.m op dit topic neerzetten zodat andere mensen nog een "kans" maken..

Is dat een idee?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Ik ga er eventjes over nadenken..

Aan de ene kant denk ik, als je om 23:59 een trophy haalt dan zou deze moeten mee tellen.

Maar aan de andere kant, dan zijn er altijd mensen die die trophy bewaren om die last minute te halen en zo de winst weg te slepen.. Dat is natuurlijk ook logisch, maar ik probeer het zo Fair en leuk mogelijk te houden..

Laten we het dan zo doen.
Iedereen die mee wilt doen aan deze challenge moet VOOR 28-10-2016 2 trophy's inleveren.

Dan de mensen die dat hebben gedaan die hebben dan tot de 31ste om hun score te verbeteren, MAAR zodra ze deze verbeteren dan moeten ze deze ook z.s.m op dit topic neerzetten zodat andere mensen nog een "kans" maken..

Is dat een idee?
Ja, da's op zich prima. Maar het gaat nu dus ook om de hypothetische situatie dat je zeg maar in de laatste week 2 trophies haalt, eentje van 50.05% en eentje van 49.95%. Mag je die dan tot de laatste seconde wisselen? En hoe zit 't dan met dezelfde situatie dat je die 50.05% afgelopen week hebt gehaalt (en ook al gemeld hebt), vervolgens in de laatste week een 49.95% haalt en er op de laatste dag achter komt dat tóch die 50.05% ondertussen 50.03% is geworden dat je die weer "in wilt zetten"? In principe heb je die "50.05% trophy" wel binnen 7 dagen na behalen gemeld, maar die kun je tot de laatste dag dan inzetten als dat het gunstigst is?

Wat Ralph hierboven al zei is op zich wel conform de regels: je mag wisselen, zolang de trophy waarmee je wisselt maar in de afgelopen 7 dagen is gehaald... Zoiets?

Het klinkt wat drammerig en theoretisch, maar ik voorzie dat het een enorme close call gaat worden tussen een paar mensen. (Bijna) iedereen pakt waarschijnlijk wel een 100.00% trophy, maar die trophies die rond de 50% bungelen die fluctueren nog best aanzienlijk. (die trophy waar ik op zat te azen was eergisteren nog 50.05% en staat nu alweer op 50.38%)

Als je hier niets over afspreekt loop je in elk geval 't risico dat je de laatste week van de challenge NIEMAND die hier iets gaat roepen, want dan kies je gewoon op 31 oktober 23.59 één van je in-de-buurt-van-50-procent-trophies die op dat moment het meest gunstig is.

[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 14-10-2016 16:47 ]

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Ja, da's op zich prima. Maar het gaat nu dus ook om de hypothetische situatie dat je zeg maar in de laatste week 2 trophies haalt, eentje van 50.05% en eentje van 49.95%. Mag je die dan tot de laatste seconde wisselen? En hoe zit 't dan met dezelfde situatie dat je die 50.05% afgelopen week hebt gehaalt (en ook al gemeld hebt), vervolgens in de laatste week een 49.95% haalt en er op de laatste dag achter komt dat tóch die 50.05% ondertussen 50.03% is geworden dat je die weer "in wilt zetten"? In principe heb je die "50.05% trophy" wel binnen 7 dagen na behalen gemeld, maar die kun je tot de laatste dag dan inzetten als dat het gunstigst is?

Wat Ralph hierboven al zei is op zich wel conform de regels: je mag wisselen, zolang de trophy waarmee je wisselt maar in de afgelopen 7 dagen is gehaald... Zoiets?

Het klinkt wat drammerig en theoretisch, maar ik voorzie dat het een enorme close call gaat worden tussen een paar mensen. (Bijna) iedereen pakt waarschijnlijk wel een 100.00% trophy, maar die trophies die rond de 50% bungelen die fluctueren nog best aanzienlijk. (die trophy waar ik op zat te azen was eergisteren nog 50.05% en staat nu alweer op 50.38%)

Als je hier niets over afspreekt loop je in elk geval 't risico dat je de laatste week van de challenge NIEMAND die hier iets gaat roepen, want dan kies je gewoon op 31 oktober 23.59 één van je in-de-buurt-van-50-procent-trophies die op dat moment het meest gunstig is.
Dan gaan we het zo doen.

NIEUWE REGELS.

-Als je mee wilt doen met deze challenge dan moet je voor 28 Oktober 23:59 2 Trophy's hebben ingestuurd.

-Trophy's dien je door te geven binnen 7 dagen.

-Vanaf dan hebben de kandidaten die nog mee doen op dat moment nog 3 dagen de tijd om de score te verbeteren.

-Als je in die 3 dagen een trophy haalt die beter is, dan moet je deze binnen 6 uur doorgeven(Dit om de andere kandidaten de kans te geven om dit eventueel te verbeteren.

-Een trophy halen om 31 Oktober om 23:50 MAG WEL, zolang je het maar voor 0:00 op het topic zet...Doe je dat niet, dan telt de trophy NIET mee.

Hoop dat het dan voor iedereen een beetje duidelijk en leuker is... :)

Succes verder iedereen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Right. Back to Rapture!
Succes mensen!

Verwijderd

Level 20 8)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik voel de lauwe adem in mijn nek. Voorlopig sta ik nog in de top 10. Maar voor hoe lang...? :P

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:48:
[...]

Ik voel de lauwe adem in mijn nek. Voorlopig sta ik nog in de top 10. Maar voor hoe lang...? :P
Wees daar maar niet bang voor hoor haha,

Gok dat ik jou niet meer ga inhalen de komende tijd.
Speel veel te lange games met veel te weinig tijd :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Level 18 komt met rasse schreden dichterbij :P. COD: Remastered zojuist 'Mile High Club' trophy binnen en de 'beat IW 15,01sec' is ook in de pocket.
Vandaag een trophy mop up en dan weer een shiny platinum erbij. Tover ik daarna Mafia 3 eens tevoorschijn.

[edit]
En platinum :+
2,5 dag over gedaan en 3-4 uur bezig geweest met de Mile High Club.

Ben ik trouwens de enige die na een platinum trophy kortstondig een 'leegte' ervaart? Kan me dan nooit direct mentaal klaarmaken voor de volgende game, meestal doe ik in de tussentijd iets als NHL om een week later een nieuwe game te starten. Gisteren na 10 minuten al geen zin meer in Mafia ondanks dat ik het er zeer mooi uit vond zien.

[ Voor 48% gewijzigd door Typhone op 17-10-2016 07:58 ]

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 06:10
Leuk, een trophy topic op tweakers, die had ik nog niet gezien :)
Ben sinds 2014 bezig met het verzamelen van trophies en zit nu op 18 platina. Dit jaar wil ik er nog wel een stuk of drie of vier halen :P .Ben momenteel bezig met the bioshock collection waarvan ik deel 1 vrijdag platina heb gehaald en nu halverwege deel 2 ben. Maar ben een beetje bioshock moe momenteel dus ga het even afwisselen met Mafia 3 welke ik ook nog heb liggen. Verder ben ik ook bijna platina met Bloodborne. Moet daar alleen nog de dungeons doen maar dat is dan tevens gelijk het moeilijkste van die game :9
Ben ik trouwens de enige die na een platinum trophy kortstondig een 'leegte' ervaart? Kan me dan nooit direct mentaal klaarmaken voor de volgende game, meestal doe ik in de tussentijd iets als NHL om een week later een nieuwe game te starten. Gisteren na 10 minuten al geen zin meer in Mafia ondanks dat ik het er zeer mooi uit vond zien.
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar vaak ben ik ook wel blij dat ik er klaar mee ben en weer wat anders kan gaan doen ;)
@Joetje097:
Als je de dungeons in co-op doet valt het best mee ;)
Ik weet niet wel level je bent, maar als je al ergens in ng++ of iets zit dan zijnde dungeons sowieso al niet zo heel lastig. Buiten de defiled dungeon dan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 06:10
dvdkiwi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:50:
@Joetje097:
Als je de dungeons in co-op doet valt het best mee ;)
Ik weet niet wel level je bent, maar als je al ergens in ng++ of iets zit dan zijnde dungeons sowieso al niet zo heel lastig. Buiten de defiled dungeon dan.
Ik zit pas in het begin van ng+ en ben rond de level 100 dacht ik. Cleric beast heb ik verslagen en kan nu naar Father Gascoigne. De enige trophies die ik trouwens nog moet voor de platinum zijn: Blood Gem Master, Hunter's Essence en Yharnam, Pthumerian Queen. Deze trophies moeten allemaal gehaald worden in de dungeons. Moet er binnenkort maar weer eens voor gaan zitten als ik m'n backlog wat weggewerkt heb ;)

• dvd-linden
Ik zal mijn score ook even doorgeven:

- Here We Come (Brons, Far Cry 3, PS3): 41,05%
- Fearless or Stupid (Brons, Far Cry 3, PS3): 38,62%

Totale score is: 70,33%

Misschien de komende tijd iets betere halen :D.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:15:
Ik zal mijn score ook even doorgeven:

- Fearless or Stupid (Brons, Far Cry 3, PS3): 38,62%

Totale score is: 70,33%

Misschien de komende tijd iets betere halen :D.
MAN!!!!! :P 70%!!! Dat kan m'n fictieve zusje van 2 beter! :D

• dvd-linden
Haha, en terecht ook! Echter, de maand is nog niet voorbij hè :D.

Moet alleen wel zeggen dat ik aan de slag ga met Sleeping Dogs en niet weet of daar trophies tussen zitten die in de buurt van de percentages komen. Maar dat zie ik dan wel weer. Anders maar verslagen door je fictieve zusje 8)7.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-04 12:22
Mijn score voorlopig:

- MV Agusta Challenger (Driveclub Bikes):
70,43%
- Showing off (PS All-stars Battle Royale, PS3):
54,42%

Totale score: 33,99

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

Mechanical Menace 99.95%
Prints Not Dead 49.46%

Beide trophies zijn van Fallout 4, mijn score is dus op dit moment 0.59 %

Verwijderd

Just_jan: ik doe weer mee!

Life is Strange - Lenscrafted - Take optional photo #2 in Episode 3: Chaos Theory 49,36% (0,64)
Mantis Burn Racing - Feel the need... Reach 150 mph in any vehicle 97,92% (2,08)

2,72% zou dat moeten zijn.

• wheeler
Passive Observer (Everybody's Gone to the Rapture) 50,54%
De 100% trophy ga ik nu even naar op zoek ;)

• Juhrat
Nog geen tijd gehad voor de challenge, komt vast van de week nog wel nadat ik klaar ben met Division. Spijtig dat er geen einde aan lijkt te komen aangezien Ubisoft het nog altijd nodig acht de games tot vervelends toe vol te stoppen met nutteloze collectibles, van een verhaal is al lang een sprake meer ...

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:27
Rogue (dishonered) 49,23% en dit was tevens de hoogste percentage dat ik de afgelopen week heb behaald.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Homeland
  • Niet online
I should buy a boat (bronze, Just Cause 3, PS4) 100.00%
No Refuge (bronze, Sniper Elite 3, PS4) 51.00%

Even een trophy gewisseld, de vorige was inmiddels best gedaald en toevallig gisteravond een nieuwe gehaald van 51%

Score nu dus 1%

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 13:03
Gisteren mijn 15e platinum behaald. Deze was van Middle Earth: Shadow of Mordor GOTY. Er zaten 2 vervelende trophies bij waar ik toch diverse pogingen voor nodig had om ze te behalen. De rest was best gemakkelijk en het hele spel vond ik erg vermakelijk. Door het gepruts met enkele trophies heb ik iets meer dan 40 uur nodig gehad voor de platinum.
De 2 uitbreidingen laat ik eventjes rusten; ik had nog een ander spel op de backlog staan waar ik al een tijdje graag aan wilde beginnen: The Witcher: GOTY editie.

Daar zal ik voorlopig wel even mee bezig zijn. Ben in ieder geval begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad: Death March.

PSN ID: MrMichel_75

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik hoop deze maand, kuch, nog de BF:1 platinum bij te schrijven en volgende maand de COD:IW platinum. Hopelijk niet teveel 4-player coop trophies erin want het is altijd lastig mensen te vinden die serieus spelen en Engels spreken.

Wat zijn die challenges precies die hier gespeeld worden sinds kort? Ik heb even teruggelezen en de uitleg gelezen maar zelfs dan snap ik het niet. Of ik kijk op totaal de verkeerde sites natuurlijk :P

Ah...PSNProfiles is standaard geblocked hier @work.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 25-10-2016 10:05 ]

• Juhrat
Ten aanzien van de Challenge:

- Master of Arms (Silver) 50,42%
- Through the Night (Bronze) 88,18%

Over een paar dagen op vakantie maar verwacht daarna nog wel een verbetering :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nog een klein weekje, mensen!
Ik heb helaas erg weinig gegamed lately, dus mijn al veel eerder aangegeven trophies blijven staan.
Mijn score is momenteel dus 0.12%.

• dvd-linden
Gisteren weer een trophy behaald van Sleeping Dogs, dus ik zal meteen mijn score aanpassen:

- Fashion Statement (Brons, Sleeping Dogs, PS3): 58,47%

Totale score is nu: 50,48%

Nog steeds heel slecht, maar al bijna een verbetering van 20%. Kijken of ik de komende tijd nog wat kan verbeteren :D.

• wheeler
Passive Observer (Everybody's Gone to the Rapture) 50,51%
First National (Need for Speed Rivals PS4) 95,95%

0,51 + 4,05 = 4,56

Verwijderd

Update

Nog anderhalve dag mensen..
Als je voor morgenavond nog niets heb ingestuurd.
Dan kan je helaas NIET meedoen met het laatste stuk van de challenge..

Dus voor de mensen die nog niets hebben ingestuurd.... KOM OP!!!.
En voor de mensen die dat wel hebben gedaan, ga zo door;)..

Morgen na 23:59 zal ik de gehele tussenstand posten en daarbij nogmaals de plannen voor de 3 dagen daarna!.

Succes nog iedereen!

• dvd-linden
En ik heb mijn score weer iets verbeterd:

- Detective (Zilver, Sleeping Dogs, PS3): 49,09%
- A Big Betrayal (Zilver, Sleeping Dogs, PS3): 61,29%

Dat maakt mijn totale score nu: 39,62%

Edit: Ik heb mijn score weer verder verbeterd, vandaar dat ik deze post even aanpas.

[ Voor 29% gewijzigd door dvd-linden op 28-10-2016 18:00 ]

Verwijderd

TUSSENSTAND CHALLENGE OKTOBER

1:spaceboy 0.12
2:just_jan 0.59
3:Niekvandermeer 1.00
4:butch_nl 2.72
5:wheeler 4.56
6:juhrat 12.24
7:hanssuh 33.99
8:dvd linden 39.62
9:MisterMichel 54.59
10:lupo 96.81

Dit zijn alle personen die 2 trophies hebben doorgestuurd deze weken en alleen deze personen maken nu nog een kans op de eindoverwinning, en ben blij dat er zoveel mensen mee hebben gedaan *O* .

Deze top 10 heeft nu dus nog tot 31 Oktober 23:59 om de top scores te verbeteren!!!
Doordat er vorige maand geen challenge werd gehouden krijgt niet alleen de nummer 1 een prijs, maar ook de Nr.2 krijgt een leuk extra'tje.(Ikzelf doe wel mee met de competitie maar ikzelf kan de prijs logischerwijs niet winnen, daardoor schuift deze door naar de eventuele volgende persoon op de ranglijst)

Dus scherp je scores nog eventjes aan mensen en kijk of je nog tussen de top 3 kan komen :)
Succes d:)b

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:53:
TUSSENSTAND CHALLENGE OKTOBER

1:spaceboy 0.12
2:just_jan 0.59
3:Niekvandermeer 1.00
4:butch_nl 2.72
5:wheeler 4.56
6:juhrat 12.24
7:hanssuh 33.99
8:dvd linden 39.62
9:MisterMichel 54.59
10:lupo 96.81

...
Deze tussenstand bevalt mij wel. :P Ik heb vandaag op mijn programma dat ik ook nog even goed ga kijken of ik 'm nog iets scherper kan krijgen. Maaruh, lupo en MisterMichel... dit kunnen jullie zeker beter! Uurtje werk en je staat in de top 5! Go go go!! Moet ook niet TE makkelijk zijn voor mij... 8)

• Homeland
  • Niet online
Heb mijn score iets weten te verbeteren.

T.N.T. (bronze, Sniper Elite 3, PS4) 50.10%

Score nu dus 0.10%

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, ik stop er mee voor deze maand. Ik kan geen betere trophies meer halen. Want... Zojuist gehaald:

Tear 'em a new one (Bioshock Infinite, PS4) brons 50,02%

De Succession Plans trophy voor Arkham Knight die ik begin van de maand al had gemeld laat ik staan.

Score voor mij momenteel dus 0,02%.

Eigenlijk wel jammer, toen ik deze trophy vrijdag in het vizier kreeg stond hij nog op 50,00. Maar misschien ben ik zelf wel degene die hem op 50,02 heeft gezet... ☺

• Homeland
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:39:
Zo, ik stop er mee voor deze maand. Ik kan geen betere trophies meer halen. Want... Zojuist gehaald:

Tear 'em a new one (Bioshock Infinite, PS4) brons 50,02%

De Succession Plans trophy voor Arkham Knight die ik begin van de maand al had gemeld laat ik staan.

Score voor mij momenteel dus 0,02%.

Eigenlijk wel jammer, toen ik deze trophy vrijdag in het vizier kreeg stond hij nog op 50,00. Maar misschien ben ik zelf wel degene die hem op 50,02 heeft gezet... ☺
Hij staat nu bij mij op 50.30% ;-) (en volgens mij gaat hij als de site de scores update richting de 50.80 (aantal achievers 2714 / aantal game owners 5340 = 50.82%)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

niekvandermeer schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Hij staat nu bij mij op 50.30% ;-) (en volgens mij gaat hij als de site de scores update richting de 50.80 (aantal achievers 2714 / aantal game owners 5340 = 50.82%)
Jemig echt ja. Damn... hoe waren die spelregels ook alweer? Dan laat ik toch de vorige wel staan. Nog steeds niet genoeg om jou van de 1e plek te rammen, maar ok. De 2e plek had ik redelijk stevig in handen.

Nou ja, pech. My loss. Wel stom zeg, dat dat zo snel kan veranderen. Toen ik vanmorgen postte was hij echt 50,02.

• Homeland
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Jemig echt ja. Damn... hoe waren die spelregels ook alweer? Dan laat ik toch de vorige wel staan. Nog steeds niet genoeg om jou van de 1e plek te rammen, maar ok. De 2e plek had ik redelijk stevig in handen.

Nou ja, pech. My loss. Wel stom zeg, dat dat zo snel kan veranderen. Toen ik vanmorgen postte was hij echt 50,02.
Die van mij staat nu op 50,15% dus er blijft altijd wel wat speling in zitten.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 06:58
Play the Objective van BF1 (PS4) gehaald. Nu 49,98%

Hoe zoeken jullie een trophy die de 100% benaderd?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• Homeland
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:33:
Play the Objective van BF1 (PS4) gehaald. Nu 49,98%

Hoe zoeken jullie een trophy die de 100% benaderd?
Trophy Advisor, en dan DLC aanvinken, dat is over het algemeen het makkelijkst om 100% trophies te vinden.

Verwijderd

Hahaha.
Leuk he, de percentages veranderen...

Blijft het toch wat uitdagender en nooit een zekerheidje dat je wint..
Ik ga vanavond even een trophy halen waardoor nr.1 wat % gaat verliezen >:)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

BF1: Platinum :). Net gehaald woohoosh 😎

Verwijderd

Ik ben nu bezig met benevolant leader van fallout 4..
Dan heb ik deze op platinum en 100% 8)

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:58:
Ik ben nu bezig met benevolant leader van fallout 4..
Dan heb ik deze op platinum en 100% 8)
met de goede guide niet moeilijk, kost wel wat tijd

• Lasmibalsingh
Ben momenteel bezig met Dishonered en F1 2016 op platina te zetten.

Bij Dishonered hoef ik alleen nog maar een high chaos run te voltooien en alle ontgrendelbare wapens gebruiken in 1 missie.

F1 is misschien wel wat lastiger omdat ik daarbij ook online trofeeën moet halen, wellicht dat ik even op playstation trophies forum ga kijken voor partners om te boosten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Typhone schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:31:
BF1: Platinum :). Net gehaald woohoosh 😎
Nice 8)
Niet heel moeilijk dus als je dat al zo snel voor elkaar hebt?

Ik ben weer eens verder gegaan met Trackmania Turbo. Die laatste paar tracks nog "even" en de platinum is binnen, maar dat zou zo nog maar eens een maand+ kunnen gaan duren gezien de moeilijkheid van die laatste serie tracks :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Homeland
  • Niet online
Nog een laatste aanpassing:

Mama said (bronze, Metal Gear Solid 3, PS Vita) 50.06%

Score nu dus 0.06%

De nieuwe trophy is wat stabieler met bijna 34.000 mensen die hem gehaald hebben (dus zal niet veel meer veranderen).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:41:
[...]

Nice 8)
Niet heel moeilijk dus als je dat al zo snel voor elkaar hebt?

Ik ben weer eens verder gegaan met Trackmania Turbo. Die laatste paar tracks nog "even" en de platinum is binnen, maar dat zou zo nog maar eens een maand+ kunnen gaan duren gezien de moeilijkheid van die laatste serie tracks :P
De meeste shooters zijn niet zo heel moeilijk. Tijdrovend wel met al die classes naar level 2 ranken.
Codex zijn zeer goed te doen en de SP is allesbehalve moeilijk :).

Verwijderd

Svennie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

met de goede guide niet moeilijk, kost wel wat tijd
Fallout 4 op Platinum :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 19:45 ]

• Homeland
  • Niet online
niekvandermeer schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:49:
Nog een laatste aanpassing:

Mama said (bronze, Metal Gear Solid 3, PS Vita) 50.06%

Score nu dus 0.06%

De nieuwe trophy is wat stabieler met bijna 34.000 mensen die hem gehaald hebben (dus zal niet veel meer veranderen).
Als ik deze niet had gewisseld had ik een score van 0,00% gehad, de vorige Trophy staat nu precies op 50%.

Verwijderd

Einduitslag Challenge Oktober

Als ik het goed heb dan is dit de uitslag geworden.

1:Niekvandermeer 0.06
2:Spaceboy 0.12
3:Just_jan 0.59

Congratz Niekvandermeer en Spaceboy *O* *O*
Wat hebben jullie gewonnen deze maand?.

De nummer 1 krijgt een PSN Bon van 20 euro
De nummer 2 krijgt een PSN Bon van 10 euro.

Dit zal ik deze week naar jullie toe sturen via een PM :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heee tof!
Niek, gefeliciteerd! Je hebt hem verdiend!
En Jan, thanks!

• Homeland
  • Niet online
Wow to, bedankt Jan! Spaceboy, jij ook gefeliciteerd.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Iemand bezig met Mafia III of wellicht al platinum? Wat is de juiste manier om hierdoor te wandelen? Ik word er moe van dat ik de hele tijd in de guide moet kijken omdat er zo ongelofelijk veel missable trophies zijn.

Verwijderd

Volgende challenge zal ik komende vrijdag on-line zetten!.

@typhone.
Zulke games speel ik altijd 2 keer uit.
1 Maal gewoon zonder een guide en van het spel genieten.
En 1 maal met een guide ernaast om alles te doen :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 16:47 ]

Verwijderd

Ik heb dus nu in 1 Dinsdag(10 uurtjes)..
Bioshock 1 (Ps4 edition) op platinum behaald :P .

2 Platinums in 2 dagen, dat is een lange tijd geleden voor mij.
Komend weekend maar weer eens beginnen aan de andere 2.

Merkte dat ik hem al zo'n 5 keer heb gespeeld, blijft een top game maar ik kon overal zo doorheen lopen omdat ik bijna alles nog wist :)

(Excuses voor de dubbel post)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 23:29 ]

• Lasmibalsingh
Dishonered platina is binnen, onwijs goede spel die ik de vorige generatie had gemist op een of andere manier. Dishonered 2 wordt een must buy voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CwNaK10WcAEP-7j.jpg

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:46:
Volgende challenge zal ik komende vrijdag on-line zetten!.

@typhone.
Zulke games speel ik altijd 2 keer uit.
1 Maal gewoon zonder een guide en van het spel genieten.
En 1 maal met een guide ernaast om alles te doen :)
Dat wordt met deze game dus 3x. Kleine hint zonder spoilers: pas op want het wordt extreem repetitive. BF1 singleplayer is moeilijker ;) en die is al echt fairly easy.
Zometeen maar eens TItanfall 2 oppikken. Easy platinum en easy te doen voordat COD uitkomt.

P.S. iemand die de F1 2016 co-op trophies nodig had, meld je ff... dan join ik en haal ze mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 02-11-2016 15:07 ]

Verwijderd

Ik werk momenteel aan Mantis Burn Racing (alleen nog 14 online wins in een kleine community kan lastig worden). Verder is The Division een lange termijn project. Het is een toffe game en update 1.4 heeft naar mijn mening veel verbeteringen gebracht om een langer verblijf mogelijk te maken. Trophies pak je niet zomaar in deze game, maar aan het eind geeft het dan wel voldoening, wanneer je een zwaarbevochten trofee behaald hebt.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben een gelukkig man. Call of Duty valt zo hard tegen dat ik geen tijd ga stoppen in de multiplayer hiervan. BF1 al platinum, morgen ga ik verder met Titanfall 2. Call of Duty lijkt weer wat glitches te pakken te hebben maar dat is nog onconfirmed.

Vandaag even alle DLC van Just Cause 3 gehaald zodat de game weer volledig op 100% staat. Meestal doe ik daar niet zoveel moeite voor maar nu voor de verandering eens wel. Vond dat een ernstig leuke en rustige game. Jammer dat er niet zoveel soorten van zijn. Mafia 3 blijft een beetje hangen qua trophies want dat is wel zooooo geestdodend. Tevens nog even de backlog bekeken. 37 games :(. Waarom koop ik toch zoveel.....

• Juhrat
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:24:
Ik werk momenteel aan Mantis Burn Racing (alleen nog 14 online wins in een kleine community kan lastig worden). Verder is The Division een lange termijn project. Het is een toffe game en update 1.4 heeft naar mijn mening veel verbeteringen gebracht om een langer verblijf mogelijk te maken. Trophies pak je niet zomaar in deze game, maar aan het eind geeft het dan wel voldoening, wanneer je een zwaarbevochten trofee behaald hebt.
Helemaal gelijk in, ik heb Division ook even aan de kant gelegd. Zojuist begonnen aan Battlefield 1. Jarenlang ben ik een trouwe COD-gamer geweest maar nu de overstap gemaakt naar BF, vooralsnog absoluut geen spijt van. De complete World War 1 setting is wat mij betreft vele malen vetter dan dat hele futuristische gedoe van COD. Ongetwijfeld zal ik MW Remastered nog wel aanschaffen maar de Infinite laat ik deze keer aan me voorbij gaan.

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:00:
Ik ben een gelukkig man. Call of Duty valt zo hard tegen dat ik geen tijd ga stoppen in de multiplayer hiervan. BF1 al platinum, morgen ga ik verder met Titanfall 2. Call of Duty lijkt weer wat glitches te pakken te hebben maar dat is nog onconfirmed.

Vandaag even alle DLC van Just Cause 3 gehaald zodat de game weer volledig op 100% staat. Meestal doe ik daar niet zoveel moeite voor maar nu voor de verandering eens wel. Vond dat een ernstig leuke en rustige game. Jammer dat er niet zoveel soorten van zijn. Mafia 3 blijft een beetje hangen qua trophies want dat is wel zooooo geestdodend. Tevens nog even de backlog bekeken. 37 games :(. Waarom koop ik toch zoveel.....
Dat laatste stukje heb ik ook weer erg last van.
Sinds ik weer full time aan het werk ben en bezig ben met leren is de tijd voor gamen nu ondertussen 1 dag in de week.
En de backlog blijft maar groeien :/

• Juhrat
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:40:
[...]

Dat laatste stukje heb ik ook weer erg last van.
Sinds ik weer full time aan het werk ben en bezig ben met leren is de tijd voor gamen nu ondertussen 1 dag in de week.
En de backlog blijft maar groeien :/
Hehe herkenbaar, té veel games, té weinig tijd. Ik zal vanavond ook eens kijken hoelang mijn lijstje nog is 8)7

• ralph075
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:00:
Vandaag even alle DLC van Just Cause 3 gehaald zodat de game weer volledig op 100% staat. Meestal doe ik daar niet zoveel moeite voor maar nu voor de verandering eens wel. Vond dat een ernstig leuke en rustige game.
_/-\o_ dat is voor mij echt een onmogelijke opgave, JC3 compleet.... Ben bij genoeg side missions al blij als ik na (heel) veel moeite 3 van de 5 gears haal....

Verder inderdaad een heerlijke game, ligt hier eigenlijk alweer te lang stil.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jawel, even pyropyx movies checken dan zijn die 5 gears zo in de pocket!
Dat vliegen (laatste 3) met die wingsuit is even lastig maar daar krijg je al snel gevoel voor. Zorg dat je rond blijft vliegen gedurende het hele spel in die wingsuit zodat je skilled wordt :). Dan is het uiteindelijk peanuts :-).

Nu op 75% van de single player van Titanfall 2. Vind de campagne erg sterk tot nu toe en de band tussen robot en piloot is ook heel erg mooi gedaan. Een soort lange quest samen in plaats van onsamenhangende missies. Samen met warstory 1 (met Bess) in Battlefield 1 toch wel een hoogtepuntje dit najaar :-).

[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 05-11-2016 20:42 ]

Verwijderd

Nieuwe challenge laat nog eventjes op zich wachten.
Deze zal ik morgenavond online zetten..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Titanfall 2 uitgespeeld op master...88% trophies in totaal :). Morgen even platinummen maar ik moet de smerige tijdrun nog doen :(.

Verwijderd

Challenge November

The Nickname Challenge

De bedoeling is dat er tophies behaald worden waarvan de eerste letter van de trophie een PSN-ID vormt uit onze Ranglijst in de openingspost.

Dus bijvoorbeeld als iemand een PSN-ID heeft genaamd EAB en je de onderstaande trophies behaald.
-Electric Fence (bronze trophy)
-Allways in the wind (bronze trophy)
-Back to black (Gold trophy)
Dan heb je 1 naam compleet..
De bedoeling is dat je zoveel mogelijk namen compleet krijgt en daarmee zoveel mogelijk punten verdiend.

Puntensysteem
-Per letter krijg je 1 punt.
-Per cijfer krijg je 1.5 punten.
-Per speciale teken krijg je 2 punten.

-Eerste woord compleet is x1 woordscore.
-Tweede woord compleet is x2 woordscore.
Enz.

Regels
-Elke trophie mag maar 1 keer gebruikt worden
-Zodra een naam/trophy is gepost mag deze niet veranderd worden.
-Trophies mogen behaald worden op elk systeem wat trophies ondersteunt.
-Challenge loopt van 1 November tot en met 30 November (Dus trophies mogen met terugwerkende kracht erbij worden gezet)
-Updates moeten maximaal 1 week nadat de trophy is behaald op dit topic staan.
-Speciale tekens zoals - en _ zijn niet verplicht om een naam compleet te krijgen, maar als je er 1 weet te vinden dan zijn daar uiteraard de extra punten voor (Dus bijvoorbeeld mijn id zou alleen maar Justt Jan zijn)

Zoals altijd, mochten jullie ideeen hebben op deze challenge beter te maken... Geef maar een gil en dan maken we het beter :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2016 20:08 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leuke challenge maar ik pas ;). Zojuist eindelijk de beruchte gauntlet challenge gehaald in Titanfall 2 en die is nu platinum :). Deze week maar eens starten met COD:Infinite Warfare en wat zombiespelers op de PS4 zien te regelen.

• Homeland
  • Niet online
Zijn er wel trophies die met een - of _ beginnen?

Verwijderd

niekvandermeer schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:03:
Geen idee :+ .
Daarom geef ik daar ook de maximale punten voor. :)

Maar thanx..
IK pas de regels eventjes aan..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2016 20:07 ]

• ralph075
  • Niet online
dubbel

[ Voor 165% gewijzigd door ralph075 op 06-11-2016 20:11 ]

• ralph075
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:03:
Nevermind, al opgelost door Jan zonder _ :+

• Juhrat
Grappige challenge, ik doe absoluut mee.

1) SAGAT (5 Punten):
- Shadows of the Past (The Division)
- All men dream (Battlefield 1)
- Good With My Hands (The Division)
- Avanti Savoia! (Battlefield 1)
- Through Mud and Blood (Battlefield 1)

Verwijderd

Juhrat schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:53:
Grappige challenge, ik doe absoluut mee.

1) SAGAT (5 Punten):
- Shadows of the Past (The Division)
- All men dream (Battlefield 1)
- Good With My Hands (The Division)
- Avanti Savoia! (Battlefield 1)
- Through Mud and Blood (Battlefield 1)
Sagat is zijn Tweakers ID :P .
De challenge gaat om de PSN-ID.
Dus in SAGAT zijn geval S4g4tNL

Waardeer je enthousiasme in ieder geval :)

• Juhrat
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:56:
[...]

Sagat is zijn Tweakers ID :P .
De challenge gaat om de PSN-ID.
Dus in SAGAT zijn geval S4g4tNL

Waardeer je enthousiasme in ieder geval :)
Crap, heb geen N |:( Haha, terug op 0 punten dus :D

Verwijderd

Juhrat schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:09:
[...]

Crap, heb geen N |:( Haha, terug op 0 punten dus :D
En cijfers tellen ook gewoon mee he }) .
Alleen speciale tekens tellen niet mee..

Ik weet dat er genoeg trophies te vinden zijn met cijfers, en dat maar ongeveer 25% van de mensen cijfers in hun PSN-ID heeft van onze lijst.

Ga het niet TE makkelijk maken haha :+
Lol, dat uitgerekend ik de eerste nick was! Nou ja bijna dan :p vast omdat ik laast mijn 100ste trophy heb gehaald :+

GeoWars3 houdt me nog steeds lekker bezig (maar wel bijna af!) en daarnaast nog even een korte 'super hexagon' addiction gehad die me helemaal 1 steam achievement opleverde, maar toch wel wat voldoening het is er een die maar 18% v/d spelers heeft!

dus hopenlijk binnenkort de keuze maken welke game ik ga chasen voor die plat of iig de eerste gold :D

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Gave challenge weer, Jan! Mijn "echte leven" is op dit moment redelijk hectisch dus het kan nog even een paar weken duren, maar ik ga zeker weer lekker meedoen!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 06:58
Nou kijken hoe ver we komen. Ik heb op dit moment FAPTWNTOMSC als letters gehaald in november. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• dvd-linden
Leuke challenge weer ja. Ik heb tot nu toe de letters KCSWWGBABMWCHNEC deze maand gehaald.

Misschien handig om eerst een overzichtje van de namen te maken.

Verwijderd

dvd-linden schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:41:
Leuke challenge weer ja. Ik heb tot nu toe de letters KCSWWGBABMWCHNEC deze maand gehaald.

Misschien handig om eerst een overzichtje van de namen te maken.
Alle namen staan gewoon in de openingspost bij de ranglijst..
Of je nou de openingspagina opent om te zoeken naar een naam, of dat je pagina's terug moet zoeken naar een naam :)

• wheeler
Ik heb CL5CD5B8U tot nu... ga kijken hoeveel letters ik haal en probeer dan er (hopelijk) een nickname uit te halen. Voelt een beetje als Boggle :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb ruim 130 trophies gehaald :D. Daarvalt wel wat mee te boggelen toch? Titanfall 2 platinum, Battlefield 1 platinum en COD:MW (Remastered) platinum.

Ik wilde eigenlijk Bioshock voor de PS4 halen maar ik ga mn backlog eerst maar eens wegwerken. Far Cry 4 is als eerste aan de beurt :D. Mafia 3 doe ik tussendoor wel.
Pagina: 1 ... 65 ... 119 Laatste