Ik vond Stray ook prima. Lees nauwelijks nieuws over games en wist dat Stray wel goede reviews had gekregen. Heb er best lol in gehad, zoon ook. Prima vermakelijk spelletje. Al verklaarde mijn zoon me wel voor gek toen ik voor de honderdste keer dat ene stukje opnieuw opstartte.DikkeBMW schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:45:
[...]
[...]
Ik vond het erg verfrissend. Ook door artwork en stijl. Lekker kort spel, niet duur. Had ook niet langer mogen duren. Echter heb ik de hype etc niet meegekregen; heb het meer gekocht vanuit een "oja die scheen wel leuk en apart te zijn" blik gekocht.
Overigens tip voor eenieder, Balatro (Slay the Spire achtige gameplay qua keuzes maken) is en het meest verslavende spel ooit en bizar idioot qua 100% uitspelen. Er is een moeilijkheidsgraad systeem waardoor je steeds minder resources hebt, en je moet juist die modus met alle 180 jokers een keer uitgespeeld krijgen. Sommige van die jokers zitten achter zeldzame pakjes waarbij de kans klein is dat je überhaupt een legendary joker kunt krijgen en het dan nog steeds 1 op 6 is welke je krijgt. Wel een gaaf spel verder. Maar de completion is een factor 50 erger dan STS schat ik in.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 22-03-2024 22:17 ]