Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59
Zojuist eindelijk de platinum gehaald voor Witcher 3. Ik heb de game al sinds 2015, maar na de remaster toch weer een poging gedaan. Vooral het vinden van alle Gwent kaarten en de Master Marksman trophy was een pain.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bRuud83 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:23:
Vooral (...) de Master Marksman trophy was een pain.
Daar heb ik destijds nog een video voor gemaakt, appeltje eitje zo :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
Deze plek heb ik ook gebruikt om de trophy te halen. Was vooralsnog een uur bezig voor 50 headshots. Op dit punt merk je echt hoe belabberd de hitboxes zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
bRuud83 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:23:
Zojuist eindelijk de platinum gehaald voor Witcher 3. Ik heb de game al sinds 2015, maar na de remaster toch weer een poging gedaan. Vooral het vinden van alle Gwent kaarten en de Master Marksman trophy was een pain.
Netjes! Ik heb hem ook al jaren. En moet nog 3 trophies waar ik om 1 of andere reden tegenop zie om ervoor te gaan zitten:

- De genoemde marksman;
- Humpty Dumpty (10 man van een klif afgooien met Aard);
- Overkill (Make an opponent suffer from bleeding, poisoning and burning simultaneously 10x).

Toch maar eens opnieuw installeren binnenkort en een uurtje gebruik maken van die locatie in het filmpje van @Superkiwi , daar zou ik ze allemaal moeten kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
NACrat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:49:
[...]

Netjes! Ik heb hem ook al jaren. En moet nog 3 trophies waar ik om 1 of andere reden tegenop zie om ervoor te gaan zitten:

- De genoemde marksman;
- Humpty Dumpty (10 man van een klif afgooien met Aard);
- Overkill (Make an opponent suffer from bleeding, poisoning and burning simultaneously 10x).

Toch maar eens opnieuw installeren binnenkort en een uurtje gebruik maken van die locatie in het filmpje van @Superkiwi , daar zou ik ze allemaal moeten kunnen halen :)
Die locatie uit het filmpje leent zich daar perfect voor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Platinum # 52 (tevens #2024-02):
Nobody saves the world

PSN game van januari '24 en van dezelfde makers als Guacamelee.
Het enthousiasme en humor spat er vanaf en is tevens een hommage aan vele tropes en spellen van weleer zoals Zelda a link to the past. The gimmick hier is dat je verschillende vormen aanneemt. Elke vorm heeft zijn eigen setje abilities en later krijg je zelfs de mogelijkheid om die abilities door elke vorm te laten gebruiken, wat je in de gelegenheid stelt om je eigen speelstijl te bepalen. Althans grotendeels op papier, want om de vormen en de abilities te levelen ben je verplicht om bepaalde combinaties te gebruiken, wat een beetje tegenstrijdig is. Ik spoil niks over de verschillende vormen en abilities, grotendeels van humor zit 'm juist in dat onderdeel.

Voor de platinum moet je het spel voor een 2e keer uitspelen en NG+ is beduidend lastiger. Er van uitgaand dat je de eerste run hebt gebruikt om zo goed als alle vormen en abilities (grotendeels) te maxen, dus hier kan je een beetje losgaan, maar de dungeons zijn wel stukken lastiger gemaakt, maar geeft je wel de kans om goed na te denken met welke vorm(en) en abilities je die dungeon's gaat beslechten.

De normale run heb ik in 38 uur gedaan, de NG+ in 10 uur, maar daar heb ik wel de nodige side content geskipped (want had ik allemaal gedaan, plus het nodige exploren wat ik lekker op mijn gemak doe). Ik twijfel of ik ook nog voor de 100% wens te gaan, de DLC was in de ramsch voor heel weinig, maar ben er wel een beetje klaar mee.

Platinum #53? Ik loer naar Concrete genie, schijnt een kleine game te zijn en totaal wat anders.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NACrat
  • Nu online
Platinum #47: Outer Worlds

Degelijke RPG en heb me wel vermaakt. Maar het is nou niet een game die ik zou noemen als ze me zouden vragen naar games die je echt zou moeten spelen. Eerste uren gaat wat moeizamer omdat je laag level bent. Maar zodra je wat wapens hebt geleveld knal je er zo doorheen. Door slim te saven hoef je de main story maar iets meer dan 1x normaal te spelen en moet je 1x een snelle playthrough doen (binnen een uur gedaan). Al met al een uurtje of 25 á 30 over gedaan.

Op naar de volgende. Al weet ik nog niet zeker welke dat gaat worden. Misschien toch de laatste trophies van de Witcher 3 gaan halen (al hoop ik dat ik dan nog wel een save in de cloud heb) of een andere game uit mijn backlog uitzoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 10:29
Ben FF7 Crisis Core Reunion aan het spelen ter voorbereiding op FF7 Rebirth. Mijn doel was om ook hier 'even' de platinum van te halen. Dus netjes per chapter gevolgd wat de missabels waren, blijken er ook soort van chain-quests over de chapters heen te lopen. En je kan niet meer terug en ook niet verder met je progressie via een NG+. Zonde! En waarom? :P Wel een leuk spelletje om even snel doorheen te jagen en het verhaal is nog best vermakelijk.

En ik zag dat ik +/- 3000e van Nederland ben qua trophies. Geheel niet verwacht, haha.
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Lynox08.png

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-09 21:24
GRDavies75 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:46:
Platinum # 52 (tevens #2024-02):
Nobody saves the world
Tof spel, ben ik gisteren achter gekomen. Weet niet of ik deze platinum ga halen maar het speelt wel heel erg lekker weg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-09 19:51
Van de week Platinum #13 gehaald, Plague Inc. Evolved

Was een leuke, op de XBOX al veel gespeeld, maar had zin in de trophies dus gedaan. Met een guide, maar vond sommige aspecten toch frustrerend. Xbox Guide op Trueachievements is beter, maar die versie heeft veel meer achievements.

Nu lekker bezig met AC Mirage (ik geniet daar echt van), en begonnen aan GTA IV. Ik ga daar niet voor de platinum, want die MP Trophies zijn veel te grindy, en de MP is natuurlijk niet heel actief meer. Maar SP is geweldig qua sfeer en verhaal.

Desondanks zijn er wel enkele simpele MP trophies die ik graag zou halen:
- Cut your teeth (Stijg één level)
- Join the Midnight Club (Win een race zonder teveel schade aan je voertuig.
- Let sleeping Rockstars lie (Kill a Rockstar developer in a ranked MP match, of iemand met deze trophy killen)
- Top of the Food Chain (Kill 20 players with a pistol in a ranked deathmatch)

Als er iemand is die zin heeft om eens een middagje/avondje GTA IV MP te spelen, let me know. Ik zou het toch leuk vinden om deze wat makkelijke trophies te scoren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:40
Platinum #36: Mafia 2. Na deel 1 wilde ik ook bij het vervolg de platinum halen. Afgezien van de 189 most wanted posters viel het mij allemaal wel mee. Door zoektocht naar al die posters kwam ik er wel achter dat een deel van de stad helemaal geen rol in het spel had, de potentie hebben ze in het level design niet weten te halen. Voor vinden van de posters heb ik trouwens Mapgenie gebruikt om het over meerdere dagen te verdelen.

Moeilijkheid: 3 uit 10.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Platinum #53 (tevens #2024-03)
Concrete genie

Inkleuren voor volwassen o.i.d., ik moest er in in ieder geval inkomen, maar op een gegeven moment - ook wetende dat het spel relatief klein is - was het prima. In de laatste 2 hoofdstukken (van de 6) komt er ook een klein beetje combat bij kijken, inkleuren is leuk maar maakt niet een ocmplete game, maar daar is de besturing weer een beetje te clunky voor. Ik twijfel wel om een keer weer mijn PSVR 1 aan te sluiten om de laatste 3 trophies voor 100% te halen. Misschien nog in het weekend.

Platinum 54? Rollerdome is een PSN plus game van februari, ziet er wel intrigerend uit, of ik daar Platinum voor ga halen, moet ik nog maar bezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
Platinum #14 Assassins Creed Mirage:

Genoten van het verhaal en de setting. Ik vond ook de historical sites leuk als collectable met allemaal historische informatie. (Geschiedenis is een passie van mij). Het verhaal vond ik ook boeiend mede vanwege de link met AC Valhalla. Daarnaast is het Investigation menu een leuke toevoeging. Heb dus genoten van de playthrough. Maandag door de laatste uren heen geknald, voelde alsof ik weer een tiener was die gegrepen werd door een game. Zeer leuk.

Maar dan de trophies: Meesten waren leuk of prima te doen, maar toen ik donderdagavond met de clean-up bezig was werd ik het wel zat. Zoals assasinate 10 people from the crowd (of zo iets), maar je moet blenden met de crowd, ala AC II. Alleen er zijn vaak weinig mensen in de buurt van vijanden. Dus dan moet je eerst al zoeken en zoeken (tip de gevangenis in het eerste stadsdeel van Bagdad). Maar als je die assassination uitvoert, moet je de hele tijd hidden blijven, wat met een groepje van 3 niet lukt. Dus allerlei moeilijke omstandigheden. Ik dacht eerst dat ik een bug had. Gelukkig niet dus.

Daarnaast de wat grindy trophies, pull down 20 scaffoldings, 5 waren ook wel voldoende geweest. Net als hire elke groep 5 keer. Wellicht was ik moe na een lange dag, maar het zorgde voor een beetje nare bijsmaak. Kwam denk ik vooral door bovenstaande trophy met 10 people in the crowd. Maar goed als je een leuke game in een historische setting zoekt, laat deze niet lopen. Ik heb ervan genoten en ik ben zeer blij met hoe compact het was.

Dan de vraag wat verder: Lekker met GTA IV bezig geweest, al wat verschillende trophies gepakt (jeetje wat is Pool moeilijk haha), zoals dus pool, of een turkey scoren met bowlen, 180 met darts. Of 5keer omrollen in één crash. Nu lekker met het verhaal in Broker/Dukes bezig. Ondertussen ook weer begonnen aan de Call of Duty series, nu bij Advanced Warfare, dat is gewoon lekker campaign spelen en wat trophies opsnoepen. Ik had voor AW alles op basis van release gespeeld (minus de MW trilogie die ik paar jaar geleden al heb gespeeld), alleen eerst Black Ops III gespeeld ipv AW. En Black Ops III beviel mij niet, dus daarom even de series laten liggen. Kijken hoe deze bevalt.

Maar dit zijn dus twee games die geen platinum gaan opleveren. Dat gaat zeer waarschijnlijk South Park the Fractured but Whole worden. Stick of Truth vond ik geweldig, in September twee playthroughs achter elkaar gedaan (dat doe ik alleen als ik een spel heel leuk vind), en daarom even pauze genomen tot dit deel. Dus dit weekend lekker beginnen aan dat spel. Na South Park wil ik weer eens een Playstation Exclusive spelen. Zit al lange tijd te denken aan Days Gone (ik heb dus alle PS4 exclusives gemist). Tot nu toe alleen Uncharted en Spiderman gespeeld.

Edit: Oh wacht Ratchet & Clank was ook een PS Exclusive haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:39:
Platinum #14 Assassins Creed Mirage:

Genoten van het verhaal en de setting. Ik vond ook de historical sites leuk alles collectable met allemaal historische informatie. (Geschiedenis is een passie van mij). Het verhaal vond ik ook boeiend mede vanwege de link met AC Valhalla. Daarnaast is het Investigation menu een leuke toevoeging. Heb dus genoten van de playthrough. Maandag door de laatste uren heen geknald, voelde alsof ik weer een tiener was die gegrepen werd door een game. Zeer leuk.

Maar dan de trophies: Meesten waren leuk of prima te doen, maar toen ik donderdagavond met de clean-up bezig was werd ik het wel zat. Zoals assasinate 10 people from the crowd (of zo iets), maar je moet blenden met de crowd, ala AC II. Alleen er zijn vaak weinig mensen in de buurt van vijanden. Dus dan moet je eerst al zoeken en zoeken (tip de gevangenis in het eerste stadsdeel van Bagdad). Maar als je die assassination uitvoert, moet je de hele tijd hidden blijven, wat met een groepje van 3 niet lukt. Dus allerlei moeilijke omstandigheden. Ik dacht eerst dat ik een bug had. Gelukkig niet dus.

Daarnaast de wat grindy trophies, pull down 20 scaffoldings, 5 waren ook wel voldoende geweest. Net als hire elke groep 5 keer. Wellicht was ik moe na een lange dag, maar het zorgde voor een beetje nare bijsmaak. Kwam denk ik vooral door bovenstaande trophy met 10 people in the crowd. Maar goed als je een leuke game in een historische setting zoekt, laat deze niet lopen. Ik heb ervan genoten en ik ben zeer blij met hoe compact het was.

Dan de vraag wat verder: Lekker met GTA IV bezig geweest, al wat verschillende trophies gepakt (jeetje wat is Pool moeilijk haha), zoals dus pool, of een turkey scoren met bowlen, 180 met darts. Of 5keer omrollen in één crash. Nu lekker met het verhaal in Broker/Dukes bezig. Ondertussen ook weer begonnen aan de Call of Duty series, nu bij Advanced Warfare, dat is gewoon lekker campaign spelen en wat trophies opsnoepen. Ik had voor AW alles op basis van release gespeeld (minus de MW trilogie die ik paar jaar geleden al heb gespeeld), alleen eerst Black Ops III gespeeld ipv AW. En Black Ops III beviel mij niet, dus daarom even de series laten liggen. Kijken hoe deze bevalt.

Maar dit zijn dus twee games die geen platinum gaan opleveren. Dat gaat zeer waarschijnlijk South Park the Fractured but Whole worden. Stick of Truth vond ik geweldig, in September twee playthroughs achter elkaar gedaan (dat doe ik alleen als ik een spel heel leuk vind), en daarom even pauze genomen tot dit deel. Dus dit weekend lekker beginnen aan dat spel. Na South Park wil ik weer eens een Playstation Exclusive spelen. Zit al lange tijd te denken aan Days Gone (ik heb dus alle PS4 exclusives gemist). Tot nu toe alleen Uncharted en Spiderman gespeeld.

Edit: Oh wacht Ratchet & Clank was ook een PS Exclusive haha.
Fractured but Whole is gelukkig niet zo'n moeilijke.
Op mijn Justt-JD account was dat zelfs mijn snelste platinum (1 dag.)
Let wel op dat je de juiste huidskleur pakt voor de trophy. ;)

Days Gone vond ik zelf echt een fantastisch spel, als je van open world dingen houdt.
(Voor het verhaal hoef je het niet echt te spelen. :P )

-
Zelf in de midden van een kleine verbouwing, dus geen tijd om te gamen.
Daarna wel van plan om weer verder te gaan met Xenoverse 2 en heb ook al Monster Hunter : Rise klaar liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:57:
[...]

Fractured but Whole is gelukkig niet zo'n moeilijke.
Op mijn Justt-JD account was dat zelfs mijn snelste platinum (1 dag.)
Let wel op dat je de juiste huidskleur pakt voor de trophy. ;)

Days Gone vond ik zelf echt een fantastisch spel, als je van open world dingen houdt.
(Voor het verhaal hoef je het niet echt te spelen. :P )

-
Zelf in de midden van een kleine verbouwing, dus geen tijd om te gamen.
Daarna wel van plan om weer verder te gaan met Xenoverse 2 en heb ook al Monster Hunter : Rise klaar liggen.
Haha ja the Token Experience trophy ben ik bekend mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Hier een aantal weken geleden zelf een mijlpaaltje gehaald. Anderhalf jaar geleden maakte ik deze post over "hidden" games in mijn trophy list. Vlak daarna begon ik toch nog eens naar mijn lijst te kijken naar mijn verborgen en onafgemaakte games. Hierdoor kwam ik bij toeval erachter dat de Assassin's Creed Brotherhood (PS3) servers zouden gaan sluiten in 2 maanden tijd. Terwijl dit een game was waarvan ik altijd dacht dat de servers al gesloten waren.

Toen ben ik toch maar begonnen aan de multiplayer van deze game omdat ik weet dat ik daar anders later weer spijt van zou krijgen. En ben ik vervolgens elke game van mijn hidden en onafgemaakte games nog eens goed onder de loep gaan nemen om te kijken wat nog wel haalbaar is en wat niet. Gevolg: 1,5 jaar lang bezig allerlei oude games te halen die ik nog niet op 100% had gehaald. :+

Het begon dus met Assassins's Creed Brotherhood. Daarna ben ik doorgegaan met Star Wars Battlefront. Hier kwam ik in aanraking met een paar hele toffe trophy hunters die nog meer games wilden spelen die ik ook nog moest doen, zoals Star Wars Battlefront II en Red Dead Redemption 1. Vervolgens werd mijn backlog projectje steeds groter en uiteindelijk werd mijn doel om alle games uit mijn trophy list (waarbij het nog haalbaar is) op 100% te zetten. Het ging om de volgende games:

Assassin's Creed Brotherhood (PS3): Hele leuke game, behalve de multiplayer grind. Ook de DLC trophy dat je alles op 100% moet halen haalt de fun wel een beetje uit de game op het eind.

Star Wars Battlefront: Een crime om deze op 100% te krijgen. Er zitten een paar hele vervelende trophies tussen en alle DLC maps zijn dood dus je moet geluk hebben om daarvoor überhaupt in een game te komen, laat staan de betreffende trophy te halen.

Star Wars Battlefront II: Een stuk relaxtere platinum. Alleen de grind naar level 50 is wel een dingetje, gelukkig is er elke woensdag triple XP event.

Red Dead Redemption (PS3): Veel boosting nodig om deze op 100% te krijgen, gezien de vele multiplayer trophies in de DLCs. Ook de single player base game is nog best een behoorlijke klus gezien de vele side-content om 100% ingame completion te krijgen, maar niet zo extreem als deel 2. Wel een erg prettige game om nog te spelen ondanks de wat outdated graphics.

Helldivers: Hele leuke community waar ik een aantal spelers heb ontmoet om wat trophies voor te halen. De platinum is wel lastig gezien je voor enkele trophies compleet afhankelijk bent van de community. Bij de start van een event moet iedereen namelijk binnen 48 uur een planeet zien te veroveren. Qua punten lukt je dat nooit alleen, dus je moet hopen dat er genoeg mensen tegelijk online zijn binnen dat time-window. Dit gebeurt eens in de zoveel maanden. Ook de DLC is een lange grind om alle upgrades te verzamelen. Deel 2 is onlangs ook uitgekomen, ga ik misschien ook wel spelen.

Injustice 2: Redelijke easy platinum, behalve dat er 1 trophy in zit waarbij je een move moet uitvoeren die je alleen via een lootbox kan krijgen. Je kunt je de frustraties van de gemiddelde trophy hunter wel voorstellen.

Nex Machina: Een twin sticker shooter. Redelijke hardcore game. In het begin lijken sommige levels onmogelijk, maar na een aantal speelsessies knal je hier volledig op auto-pilot doorheen. Aanrader als je van pittige arcadegames houdt.

Final Fantasy XIII (PS3): Deze wordt gezien als een van de slechtste Final Fantasy games. En ik snap waarom. Een corridor simulator met elke 5 minuten ellenlange cutscenes. Dit weerhoudt mij tot nu toe ook om aan FF16 te beginnen.

Infamous (PS3): 350 collectibles zonder tracking op de map. Do I need to say more?

Kingdom of Amalur: Reckoning (PS3): Een soort single player World of Warcraft. Ooit gekocht voor de hoofdprijs bij release, 2x gespeeld en nooit meer aangeraakt. Een van de redenen waarom ik vanaf de PS4 als regel heb pas een nieuwe game te kopen als ik de vorige heb uitgespeeld.

Call of Duty: Black Ops (PS3): Al eerder eens in dit topic geklaagd dat de Zombies mode te moeilijk is. Gelukkig met wat mensen uit m'n trophy hunting groepje gelukt alles te halen, maar dat heeft wel heel lang geduurd, gezien je toch weer moet afspreken met mensen die niet altijd kunnen. Erg blij mee dat deze uiteindelijk toch op 100% is gekomen.

Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3): Gelukkig geen Zombies in deze game, maar toch een struggle voor mij gezien CoD totaal niet mijn genre is en je alles op de hoogste moeilijkheidsgraad moet halen. Gelukkig kan je veel in co-op doen.

TLoU2 DLC: Met tegenzin nog een playthrough gedaan voor de permadeath/grounded trophies (platinum had ik al). Gelukkig kan je cheats aanzetten via een glitch.

Uiteindelijk zijn er 6 games in mijn lijst die niet meer haalbaar zijn om platinum of 100% te halen, deze heb ik dan ook niet aangeraakt en staan gelukkig helemaal onderaan in de lijst. 8) Al met al een mooi projectje waar ik ook in aanraking ben gekomen met games die ik normaal niet zo snel zal spelen. Misschien ook wel omdat de meeste van deze games minder dan 2% completion rate hebben en daarom uitermate irritant zijn om op 100% te krijgen. :+

Herbij mijn trophy lijst:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://img.truetrophies.com/item/646442/771706

M'n tweede Platinum na S-M 1 8)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thijs schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:42:
Final Fantasy XIII (PS3): Deze wordt gezien als een van de slechtste Final Fantasy games. En ik snap waarom.
(...)
Dit weerhoudt mij tot nu toe ook om aan FF16 te beginnen.
Grappig, hier staat ie nog steeds hoog in de lijst van mijn tofste platinums en platinums waar ik het meest trots op ben, wellicht omdat het mijn eerste Final Fantasy game was.
Deel XVI is, net als XV trouwens, heel anders. Ik zou je daardoor niet laten tegenhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:42:
[...]

Grappig, hier staat ie nog steeds hoog in de lijst van mijn tofste platinums en platinums waar ik het meest trots op ben, wellicht omdat het mijn eerste Final Fantasy game was.
Deel XVI is, net als XV trouwens, heel anders. Ik zou je daardoor niet laten tegenhouden ;)
Ja, mijn eerste FF was FF4. En in die oudere games heb je over t algemeen veel meer vrijheid, dus deze voelde voor mij echt superlineair en heeft voor mij dus minder de "FF charme". Volgende FF wordt FF7 Rebirth dus FF16 staat voor mij sowieso nog even achteraan in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd wat je van VII Rebirth vind (dat is de eerste van de twee VII remakes toch?), ik vond 'm niet zo bijzonder, vooral door de setting. Ik miste de wijdse groene velden die je in XIII en XV wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:23:
Benieuwd wat je van VII Rebirth vind (dat is de eerste van de twee VII remakes toch?), ik vond 'm niet zo bijzonder, vooral door de setting. Ik miste de wijdse groene velden die je in XIII en XV wel had.
Nee, Remake is de 1e en die heb ik ook gespeeld. Die vond ik wel leuker dan 13 maar idd niet mijn favo FF ooit ofzo. Rebirth is de 2e en de trailers/State of Play zien er goed uit. Die lijkt weer beetje de oude FF-stijl te worden, met een overworld map en meer vrijheid. En groene wijdse velden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag het in de trailer ja, het ziet er al een stuk interessanter uit dan de remake :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
En verhaal van COD Advanced warfare uitgespeeld! Heb nog even 37 van de 51 base game trophies opgesnoept. Niet mijn beste trophy list, maar voor 10 euro veel lol dit afgelopen weekend gehad met de Single Player. Vermakelijk spel. En 37 trophies levert toch ruim 450 trophy XP op, wat mij toch weer een level omhoog heeft gebracht met de Trophy Ranking op PS. (Level 200-299 is 450 punten per level).

South Park kort mee begonnen. Ga ik vanavond nog even goed voor zitten. Wel even opnieuw beginnen om het lekker volledig te beleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:30
Platinum 88 is binnen, a plague tale innocence, leuke game maar na 1 keer te hebben gespeeld had ik het wel gezien.
Nu beginnen aan evil west

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:06
Zorroberner schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:10:
En verhaal van COD Advanced warfare uitgespeeld! Heb nog even 37 van de 51 base game trophies opgesnoept. Niet mijn beste trophy list, maar voor 10 euro veel lol dit afgelopen weekend gehad met de Single Player. Vermakelijk spel. En 37 trophies levert toch ruim 450 trophy XP op, wat mij toch weer een level omhoog heeft gebracht met de Trophy Ranking op PS. (Level 200-299 is 450 punten per level).

South Park kort mee begonnen. Ga ik vanavond nog even goed voor zitten. Wel even opnieuw beginnen om het lekker volledig te beleven.
Als je de eerste South Park bedoelt en alle trophies wilt halen in één playthrough, heb je een collectible guide nodig. Er zijn een paar missable kledingstukken.

• Zorroberner
Exactor it schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:43:
[...]

Als je de eerste South Park bedoelt en alle trophies wilt halen in één playthrough, heb je een collectible guide nodig. Er zijn een paar missable kledingstukken.
Het vervolg dit keer :) deel 1 met collectable guide gespeeld na de eerste blind playthrough.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lsKV7UqSHYZ2ryxpGA-qh4fRZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dzr14izwTZj3fp9QUofgKLN.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
@G_Dragon Afgezien van "standaard-Ubisoft" klachten (vaak gerelateerd aan dat hun formule wel een beetje bekend is, want weinig afwijking daar aan).

Ik las iets over beperkte wapenkeuze (geen slagwapens?) en dat (alleen) pijl en boog de optie zijn, maar zwak dus je bent meestal van een afstandje aan het aanvallen?

Heb jij dat ook zo ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

GRDavies75 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:58:
@G_Dragon Afgezien van "standaard-Ubisoft" klachten (vaak gerelateerd aan dat hun formule wel een beetje bekend is, want weinig afwijking daar aan).

Ik las iets over beperkte wapenkeuze (geen slagwapens?) en dat (alleen) pijl en boog de optie zijn, maar zwak dus je bent meestal van een afstandje aan het aanvallen?

Heb jij dat ook zo ervaren?
Ik heb nergens last van gehad en ook geen standaard-Ubisoft klachten voorbij zien komen (misschien bewust), vooral hoe de media het liep te vergelijken met Far Cry maakte mij een beetje verdrietig want buitenom een deel van de controls is het een compleet ander spel maar toch bleven ze het koppelen aan Far Cry. Prima, ik speel het spel er niet minder om.

Persoonlijk vond ik dat 6 verschillende wapenslots meer dan voldoende was want je kon er toch maar 4 tegelijk in het snelle menu hebben staan en daar stonden bij mij altijd verschillende pijl en boog in. Ik heb de geweren nooit gebruikt, omdat ik het niet bij de Navi vond passen, maar de pijl en boog die je tot je beschikking kreeg zijn veel malen sterker dan de geweren.

In het begin ging ik er nog wel stealth in maar al vrij snel kwam ik tot de ontdekking dat dit spel niet echt ontworpen is voor een stealth benadering dus vanaf dat moment ging ik er als een rambo naar binnen en deed mijn ding met de heavy bow en quick bow. Vergeet daarbij niet dat ik alles op een moeilijkheidsgraad van hard had staan en het zeker niet makkelijk was!

Dus nee ik heb het niet zo ervaren, ik ga het spelen juist missen nu ik het spel 100% heb uitgespeeld. Maar we moeten ook door, aangezien er nog wel een aantal spellen op de wachtlijst staan :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ja, dat wat je zegt over stealth werd ook genoemd, maar bedankt voor de nuancering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

GRDavies75 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:11:
Ja, dat wat je zegt over stealth werd ook genoemd, maar bedankt voor de nuancering.
Geen dank! Vragen mag altijd :)
Mocht je zelf nog twijfels hebben, lees dan gerust het [Multi] Avatar: Frontiers of Pandora topic door _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Platinum nummer 22 is binnen met Like a Dragon: Infinite Wealth.
OVer het algemeen goed te doen, ook niet zoveel hoeven grinden.
Hele vermakelijke game dit, maar een deel 9 zal nog wel even op zich laten wachten.

Nu verder met Persona 3 Reload!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
En platinum #15 is binnen. South Park Fractured but Whole. Moest er even inkomen, want wennen aan de combat, plus Stick of Truth beviel mij heerlijk, en deze game is toch net wat anders. Maar zaterdag had ik het te pakken. En dit weekend doorheen geknald eigenlijk. DLC ga ik niet spelen (had de Gold edition samen met Stick of Truth gekocht, en dus de DLC). Want ben met de Platinum ook wel klaar met dit spel. Er zaten zeker goede stukken in dit spel, maar ik vond het compacte verhaal van Stick of Truth toch net wat beter.

Dan de vraag wat nu: Ik denk Days Gone. Ikoverweeg dit spel al lange tijd. Om een of andere reden krijg ik RDR vibes hiervan (zal wel door Undead Nightmare komen, maar ken Days Gone haast niet, dus ga er blind in). Ik weet wel dat Days Gone lang duurt, dus ik ga er goed voor zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:48
Platinum #79 en 100% #104: LEGO DC SUPER-VILLAINS

Holy collectible! De dlc’s waren snel achter de rug maar het verzamelen van alles in de main game heeft mij bijna 40 uur gekost. De humor is prima en het lachje van joker wordt op den duur irritant. Onder aan de streep geen hoogstandje maar wel vermakelijk.

Nu even uitdokteren wat ik met mijn resterende 10 trofeeën ga doen zodat mijn 6000e een platinum wordt :)

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 12:18
Platina #6, Ratchet & Clank Rift Apart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4GeYRZwdcpLpHbUtcz3_vzFVBE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TnC7ReZ2D4EAsdfXbzChMmnV.png?f=fotoalbum_large
Op zich wel een leuke game. Platina was ook niet moeilijk. Kon wel merken dat het echt een Insomniac game is na de drie spider-mans te hebben uitgespeeld vorig jaar. Grafisch en gameplay waren super, verhaal en setting vond ik matig. De levels leken erg veel op elkaar. Ik geef het een 7/10.

Volgende platinum is nog even uitzoeken. Ik heb God of War 2018 in december uitgespeeld, maar zie een beetje op tegen de optional boss fight... Denk niet dat ik deze neer kan krijgen aangezien ik niet zo goed ben in GoW.

Nog een vraagje! Halen jullie elke game platinum? Of boeit het jullie echt helemaal niks wanneer een game je niet aanspreekt? Ik heb een aantal games in mijn backlog waarvan ik mij afvraag of ik ooit de platina kan/wil halen. Bijvoorbeeld super meat boy, the Witcher 3(ooit begonnen en 1 trophy gehaald, maar zo niet mijn game), spider-man 1 remastered replay voor de laatste 2 ng+ trophies, Diablo4.

Ik zit nu op mijn profiel op een %completion van 47,1% en nog 440 unearned trophies. Eigenlijk wil ik die wel wat verbeter.

[ Voor 11% gewijzigd door Royy90 op 23-02-2024 11:05 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Royy90 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:00:
[Afbeelding]
Op zich wel een leuke game. Platina was ook niet moeilijk. Kon wel merken dat het echt een Insomniac game is na de drie spider-mans te hebben uitgespeeld vorig jaar. Grafisch en gameplay waren super, verhaal en setting vond ik matig. De levels leken erg veel op elkaar. Ik geef het een 7/10.

Volgende platinum is nog even uitzoeken. Ik heb God of War 2018 in december uitgespeeld, maar zie een beetje op tegen de optional boss fight... Denk niet dat ik deze neer kan krijgen aangezien ik niet zo goed ben in GoW.

Nog een vraagje! Halen jullie elke game platinum? Of boeit het jullie echt helemaal niks wanneer een game je niet aanspreekt? Ik heb een aantal games in mijn backlog waarvan ik mij afvraag of ik ooit de platina kan/wil halen. Bijvoorbeeld super meat boy, the Witcher 3(ooit begonnen en 1 trophy gehaald, maar zo niet mijn game), spider-man 1 remastered replay voor de laatste 2 ng+ trophies, Diablo4.

Ik zit nu op mijn profiel op een %completion van 47,1% en nog 440 unearned trophies. Eigenlijk wil ik die wel wat verbeter.
Mijn percentage completed games interesseert me maar niet genoeg om een spel te laten liggen of af te maken als ik het niet leuk vind. Voor het beeld ik heb 72,1% completion en moet 183 achievements halen om op 72% uit te komen. Ik heb bij iets meer dan de helft van de spellen die ik opgestart heb alle achievements in de base game gehaald (dlc tel ik dus niet mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]
Nog een vraagje! Halen jullie elke game platinum? Of boeit het jullie echt helemaal niks wanneer een game je niet aanspreekt?
Als ik interesse heb in een game bekijk ik altijd even de trophy guide, puur om te kijken of er moeilijkheid gerelateerde trophies, 'veel werk' multiplayer trophies of vervelende missable trophies in zitten. Stiekem merk ik dat ik daar vaak mijn besluit van laat afhangen om de game wel of niet te halen.

Nu is het zo dat ik liever veel tijd in weinig games stop dan weinig tijd in veel games, wat inhoudt dat ik sowieso al een hele hoop games links laat liggen, ook als ze enigszins interessant ogen.

Platinum probeer ik wel vaak te halen, completion rate boeit me dan weer helemaal niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2024 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
@Royy90 Je moet helemaal niks, als je de luxe hebt, gewoon je tijd spenderen aan hoe jij die wilt spenderen. Persoonlijk haal ik veel plezier uit het halen van trophies (of dat geeft mij de extra voldoening), maar vrienden van mij verklaren mij voor gek dat ik rustig nog de nodige uurtjes in een spel steek (vooral als ik nog het gevoel heb dat platinum nog in mijn bereik ligt) ook al ben ik er een beetje klaar mee. Maar na platinum en/of als ik er echt klaar mee ben, dan is het ook gauw basta. Toegegeven bij die titels blijft het dan toch altijd een beetje jeuken en heel af en toe probeer ik het nog een keer, heel soms lukt het me dan alsnog, maar vaak niet.

Maar ja, zo weinig tijd, zoveel titels die ik wel wel spelen (en platinum van wil halen ;) )
Superkiwi schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:32:
[...]

Als ik interesse heb in een game bekijk ik altijd even de trophy guide, puur om te kijken of er moeilijkheid gerelateerde trophies, 'veel werk' multiplayer trophies of vervelende missable trophies in zitten. Stiekem merk ik dat ik daar vaak mijn besluit van laat afhangen om de game wel of niet te halen.
Dat is wel heel herkenbaar |:(

[ Voor 23% gewijzigd door GRDavies75 op 23-02-2024 13:35 . Reden: reactie extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRDavies75 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:33:
@Royy90Maar na platinum en/of als ik er echt klaar mee ben, dan is het ook gauw basta.
Dit is zeer herkenbaar. Klaar is klaar. Als er dan een paar maanden later nog DLC uitkomt is de interesse in die game alweer ver weggezakt, hoe goed de game ook is.
Voorbeelden (in mijn geval): Metro Exodus, Horizon, Ghost of Tsushima, FF XV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Superkiwi schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:36:
[...]

Dit is zeer herkenbaar. Klaar is klaar. Als er dan een paar maanden later nog DLC uitkomt is de interesse in die game alweer ver weggezakt, hoe goed de game ook is.
Voorbeelden (in mijn geval): Metro Exodus, Horizon, Ghost of Tsushima)
Ja, nou ik ben nogal zwak en koop het vaak wel (toegegeven vaak als spellen in de ramsch zijn, dan vaak ook de DLC en koop ik het complete plaatje), maar zelden dat ik ook daadwerkelijk "Platinum + 100%" haal, hoewel ik dat (uiteraard) een nog mooiere status vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier hetzelfde hoor.
Zo heb ik de complete editions van Zowel Cyberpunk als Metro Exodus gekocht en heb ik bij beide games de DLC nagenoeg niet aangeraakt, ondanks dat ik de base game echt ontzettend tof vond. Na de platinum was er voor mijn gevoel 'niks meer te halen', wat op zich best raar is want er hangen gewoon trophies aan vast.
Dit is overigens niet altijd zo; zo ben ik nu weer volop bezig met de Snowrunner DLC, terwijl ik die game al lang platinum heb en er geen trophies met de DLC te verdienen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ja, dat heb ik de laatste weken met Returnal, die heb ik Platinum + 100%, maar ik denk dat ik een keer met een verse run (het is een roguelite, maar door te spelen wordt je wel sterker over de potjes heen) en kijken in hoeveel runs ik de volledige 6 levels kan doorlopen. Maar dat is gewoon een heel gaaf spel, maar qua trophies is er niks meer voor mij te halen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner

Veel games ga ik spelen omdat ik ze wil spelen. Ik check wel even Powerpyx vooraf (spoilers vermijdend) of de platinum een beetje haalbaar is, en bovenal leuk is. Ik haal extra plezier uit een platinum halen (of anders bepaalde trophies) Maar dat is niet leidend in mijn beslissing om een game te starten. En als ik de game zat ben dan ga ik niet voor de platinum. Het is voor mij vooral een leuke extra. Met COD ga ik bijvoorbeeld voor leuke SP trophies, maar als ze te moeilijk zijn denk ik jammer die dan niet. Ik heb al een drukke en stressvolle baan, dan wil ik gamen wel leuk houden.

Vroegah, ik denk rond 2019 ging ik mij via trueachievements echt richten op mijn Xbox completion %. En eerst was dat leuk, want met een guide haalde ik lol uit oude games. Zoals Civilization Revolution. Alleen na een tijdje zorgde het ervoor dat ik geen nieuwe games meer opstartte, uit angst dat ze te moeilijk waren. Met Halo startte ik per ongeluk een title update dlc, voor mijn percentage was dat alsof een nieuwe game met 50 stuks werden opgestart. Ik baalde er de hele dag van. En toen besefte ik okee ik maak hier een probleem van. Dus nu richt ik mij allereerst op lol in een spel, daarna op zoveel mogelijk trophies/achievements halen zonder dat ik mij frustreer (want de Gamerscore of PS XP stijgt door alle achievements/trophies, niet alleen door completions). En daarna pas op de platinum, om het af te maken. Spider-Man vond ik geweldig, en heb die NG+ playthrough gedaan. Niet voor de volle completion, maar simpelweg omdat ik het zo'n vet spel vond dat ik alles wilde halen. Maar dit deed ik dus uit liefde en enthousiasme voor het spel.

Met Ghosts of Tsushima (heb de PS5 editie, dus volledige DLC), heb ik tot nu toe de base game uitgespeeld en IKI Island DLC. De andere DLC's spreken mij niet aan en laat ik dus lekker liggen. Misschien dat ik in de toekomst een NG+ run doe voor de trophy daarvan, maar dat doe ik dan omdat ik het spel zo gaaf vond dat een trophy mooi is meegenomen. Aan de andere kant ik ben geen fan van NG+, want ik wil het liefst van 0 beginnen. Juist een Character opbouwen vind ik mooi aan games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Royy90
Leuk om alle reacties erover te lezen m.b.t. trophys halen (of niet)

ik vind spider-man remastered zo'n goed voorbeeld. Ik heb de game uitgespeeld en platinum. En nu zijn er nog 2 trophies voor ng+ en hogere moeilijkheidsgraad. En er zijn zoveel leuke spellen die ik nog graag wil spelen en weinig tijd. Dus om dan nogmaals de hele game door te gaan heb ik simpelweg geen zin in, hoe graag ik ook die trophy's zou willen.

Super Meat Boy heb ik gewoon voor de fun gekocht om eens lekker mee te klooien met vrienden.

GoW2018 was leuk voor het verhaal, maar de valkery's haal ik geen plezier uit(4/8 clear)... en de boss ervan moet al helemaal drama zijn.

Misschien moet ik gewoon wat meer op het plezier richten en minder op platina... maar een profiel met allemaal 100% S ziet er wel heel mooi uit op psnprofiles.

[ Voor 4% gewijzigd door Royy90 op 23-02-2024 14:09 ]

PSN Profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:48
@Royy90 ik heb een lijst van 219 opgestarte games waar trofeeën in zijn gehaald waarvan 104 op 100% staan. Die lijst zitten ook games uit het ps3 tijdperk waardoor mijn completion eerst heel laag was en ik nu langzaam aan het upgraden ben. De meeste nieuwe spellen die ik start probeer ik wel op 100% maar het is niet perse een must.

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Royy90 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:07:
Leuk om alle reacties erover te lezen m.b.t. trophys halen (of niet)

ik vind spider-man remastered zo'n goed voorbeeld. Ik heb de game uitgespeeld en platinum. En nu zijn er nog 2 trophies voor ng+ en hogere moeilijkheidsgraad. En er zijn zoveel leuke spellen die ik nog graag wil spelen en weinig tijd. Dus om dan nogmaals de hele game door te gaan heb ik simpelweg geen zin in, hoe graag ik ook die trophy's zou willen.
Ik had dat met de eerste infamous. moet je de game een keer uitspelen met good karma en een keer met bad karma.. Je hebt ook een map waarbij je alles af moet gaan voor bepaalde collectible. 2e playtrough moest ik er nog 1 maar nergens kunnen vinden. alle 90-100 plekken afgegaan met youtube guide er bij enzo. gewoon bugged ofzo lijkt het wel. Is de enige trophy die ik nog moest. nooit de zin gevonden om een 3e playtrough te starten en die game zit nu al sinds begin dus op 98% completion :P vet irritant

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn completion rate heb ik na het kopen van de Halo Master Chief collection opgegeven :) Ik zat rond de 90% achievement rate ofzo maar ik heb in die game 12 van de 700 achievements (gewoon geen interesse in het spelen van die oudere games :)). Daarmee daalde mijn completion rate met bijna 10% ofzo :P

Wel probeer ik altijd de 1.000GS te halen en kan ik best balen als er een achievement bugged is, zoals laatst met Dead Island 2. Dat bepaald op een of andere rare manier best wel of ik door ga met een game of niet.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Mijn mening speel een spel omdat je het graag wil spelen. Afgelopen week heb ik de Killzone Trilogy gehaald. Van de drie games, kan ik alleen Killzone 1 platinum halen. De andere twee spellen bevatten multiplayer trophies die helaas niet meer te behalen zijn. Alle drie de spellen ga ik wel spelen, omdat ik het graag wil.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs
Royy90 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:07:
Dit vind ik idd ook heel erg irritant. Is je game opeens niet meer 100% door zo'n lauwe NG+ trophy. Die van Spider-Man heb ik uiteindelijk wel gedaan trouwens, maar dan wel maanden jaren later zodat het weer enigszins "nieuw" aanvoelt.

Ik heb zelf onlangs alles op 100% gehaald wat er nog te halen valt, maar ik heb dan ook geen lange trophy list (75 games). Ik ga proberen het nu wel bij te houden, maar het gaat mij te ver een game niet te spelen vanwege een moeilijke platinum.

Ik kijk wel altijd van tevoren naar missable trophies omdat ik het zonde vind als ik iets mis en daardoor weer een hele extra playthrough moet doen. En de lengte/moeilijkheidsgraad kan voor mij ook wel bepalend zijn wanneer ik een game ga spelen. Bijv. geen lange game starten als er binnenkort een game uitkomt die ik nog liever wil spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Yeah ik moet ook maar gewoon accepteren dat 100% niet haalbaar is voor mij. Ondanks dat ik maar 21 games op mijn profiel heb (sinds de zomer een ps5). Sommigen zijn gewoon te lastig/niet leuk.

En games die bevallen maar gewoon lekker Platinum halen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik was echt de definitie van een trophyhoer back in PS3 days :P

Zat ook op een playstation trophy forum waar we games ruilde.
Zo had ik Hannah montana the movie als game gespeeld. 6 uurtjes voor platinum haha
maakte me niet uit of een game goed was XD

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2024 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Op 1 of andere manier heb ik dat niet meer overgenomen toen ik PC gamer ben geworden :P
Achievements op steam boeien mij niet zo veel als trophy's op console

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, zelf nu eindelijk een kleine verbouwing achter de rug.
(Mijn Kantoor / Game-kamer is veranderd in een slaapkamer voor de dochter van mijn vriendin, en ik zit nu op een zoldertje.)

Gamen zal doordat ik nu niet meer alleen woon sowieso wel op een lager pitje te komen staan.
(Of in ieder geval het trophy hunten, erg leuk om samen minecraft te spelen met de kleine meid.)

Wil wel beginnen aan Helldivers 2.
Dus mochten er hier mensen zijn die deze samen willen oppakken, geef maar een gil. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:30
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:39:
Ik was echt de definitie van een trophyhoer back in PS3 days :P

Zat ook op een playstation trophy forum waar we games ruilde.
Zo had ik Hannah montana the movie als game gespeeld. 6 uurtjes voor platinum haha
maakte me niet uit of een game goed was XD
6 uur? Dat is nog lang :D Je hebt tegenwoordig een hele lijst shovelware waar je met alleen op X drukken in 30min je platinum binnen hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je vergeet nooit je eerste platinums though! :P

Ik had net een PS3 en toen had ik Dirt 2 en MW2 in dezelfde week platinum.
Bij Dirt 2 was het omdat ik 4 weken lang online in een rakning moest staan ofzo en precies de dag dat die reset was en platinum popte lukte het ook platinum in Modern Warfare 2 te halen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:16:
Je vergeet nooit je eerste platinums though! :P

Ik had net een PS3 en toen had ik Dirt 2 en MW2 in dezelfde week platinum.
Bij Dirt 2 was het omdat ik 4 weken lang online in een rakning moest staan ofzo en precies de dag dat die reset was en platinum popte lukte het ook platinum in Modern Warfare 2 te halen haha
Zo, ik moest eventjes mijn allereerste account opzoeken.

Mijn allereerste platinum die ik heb behaald was op 30 Oktober, 3009.
Fallout 3.

Als daar ooit een remake voor zou komen.
Of zelfs dezelfde versie (inclusief alle DLC) die je kan spelen op de PS5.
Goh, daar zou ik meteen €50 voor neerleggen.

Goh, wat een vreemde games speelde ik destijds.
IL-2 Sturmovik : Birds of Prey
The Chronicles of Riddick
Leisure Suit Larry
Operation Flashpoint : Dragon Rising.

Maar ook andere titels die ik zie staan.
Killzone 2
Modern Warfare 2 & 3
Killzone 3
Duizenden en duizenden uren besteed aan deze games met mede tweakers. :)

The memories. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er iemand bekend of is er misschien een app/website o.i.d. is waarbij je alles kan bijhouden (al moet het handmatig)

Ik heb bijvoorbeeld Games op PSN,Gamepass,Steam,Epic,GOG. Zou eigenlijk een app of iets willen waarbij je alles kan bijhouden.

Net zoiets als tvtime voor series/films :P

Edit: Oh heb er 1 gevonden. eens kijken of dit wat is https://www.exophase.com/

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2024 00:14 ]

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:30
Ricmaniac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 00:06:
Is er iemand bekend of is er misschien een app/website o.i.d. is waarbij je alles kan bijhouden (al moet het handmatig)

Ik heb bijvoorbeeld Games op PSN,Gamepass,Steam,Epic,GOG. Zou eigenlijk een app of iets willen waarbij je alles kan bijhouden.

Net zoiets als tvtime voor series/films :P

Edit: Oh heb er 1 gevonden. eens kijken of dit wat is https://www.exophase.com/
https://psnprofiles.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Nu online
Dat is enkel voor PS games. Zoals ik het lees zoekt @Ricmaniac een app die alle achievements / trophies van alle platformen bijhoudt (PS, XBOX, PC etc.)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Mooie afsluiting van deze maand!
#37 Helldivers 2

Wat een toffe game! Mede dankzij een erg actieve groep Tweakers deze Trophy behaald. Aanrader!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRxBjDwO4a9d6OEZpJLvP64zyBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/souASYPVtBhKoeyi4vDU0RKT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NACrat schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:26:
[...]

Dat is enkel voor PS games. Zoals ik het lees zoekt @Ricmaniac een app die alle achievements / trophies van alle platformen bijhoudt (PS, XBOX, PC etc.)
Gebruikte deze vroeger
https://metagamerscore.com/

Maar moest heel hard zoeken om de link te vinden 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACrat
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:05:
[...]

Gebruikte deze vroeger

Thanks, maar je moet @Ricmaniac taggen. Die is / was op zoek naar iets dergelijks. Ik game enkel op de PlayStation. Dus heb genoeg aan PSN profiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sagat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:05:
[...]

Gebruikte deze vroeger

Thanks ik zal deze nog eens bekijken. ziet er ook goed uit.
Diegene die ik zelf had gevonden is ook wel nice though https://www.exophase.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:26:
Mooie afsluiting van deze maand!
#37 Helldivers 2

Wat een toffe game! Mede dankzij een erg actieve groep Tweakers deze Trophy behaald. Aanrader!

[Afbeelding]
De moeilijkste trophy bleek uiteindelijk 1 van de makkelijkste.

Was kort maar krachtig, maar was gezellig om samen voor de Gone in 360 seconds trophy te gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NACrat schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:27:
[...]

Thanks, maar je moet @Ricmaniac taggen. Die is / was op zoek naar iets dergelijks. Ik game enkel op de PlayStation. Dus heb genoeg aan PSN profiles :)
offtopic:
Was op zich een quote en geen bewuste tag 😇 maar je hebt gelijk. Maar zo te lezen zijn alle betrokkenen inmiddels op de hoogte.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Zo, Platinum 23 ook binnen met Persona 3 Reload :)
op naar de volgende game, alhoewel ik vermoed dat ik FF7 Rebirth niet ga platinummen, schijnt nogal een moeilijke te zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogBiCJYRu4-bfftK-Jimf4X98Yk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ou9DG5BBihGqy8BWq8vu4kiL.jpg?f=fotoalbum_large

Vampire Survivors had weer wat DLC dus moest 't weer bijwerken. Verder tussen bedrijven door Dead Island 2 weer gedaan, moet er nog een paar en dan heb ik naast de platinum op PS5 'm ook 1000G op Series X. Next up is dan PS4, heb 'm liggen. Graphics zijn prima maar de 30 FPS.....moet er echt aan gaan wennen weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Akaendra schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:16:
Zo, Platinum 23 ook binnen met Persona 3 Reload :)
op naar de volgende game, alhoewel ik vermoed dat ik FF7 Rebirth niet ga platinummen, schijnt nogal een moeilijke te zijn :P
Opzich zijn alle Final Fantasy's prima te doen imo hoor. Probleem is alleen de tijd :P voordat je zoveel tijd in een game kan stoppen is er vaak weer iets anders uitgekomen wat je ook wil spelen haha.

FFXIII had een hele pittige vond ik destijds.. Moest je alle wapens en accessories in je bezit en gedragen hebben gehad. Zat ook een item tussen die je niet meer kon halen na X chapter ofzo. heb toen een hele nieuwe playtrough moeten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zelf begonnen met Bluey.. zag hem in Gamepass ineens.

Had de game gezien bij Games Done Quick dit jaar en leek me wel een geinige om met mijn dochter te spelen. Toen kon ik het niet laten om even de achievements te bekijken hahah. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0TVbsX11AT5FvlvVSx9kH4S2Lc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TqlK1jyjI3G8zE4tJKxDDhdP.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 02:02:
[...]
Opzich zijn alle Final Fantasy's prima te doen imo hoor.
(...)
FFXIII had een hele pittige vond ik destijds.. Moest je alle wapens en accessories in je bezit en gedragen hebben gehad.
Die trophy vond ik, met een guide weliswaar, best goed te doen. Het enige dat ik me nog herinner is de eindeloze grind om in totaal 12(?) Trapezohedrons te farmen bij de Adamantoises.
Het is wel één van mijn meest trotse platinums :)

De platinum van VII Remake ga ik niet eens aan beginnen; ik had op normal al behoorlijk wat moeite met sommige bosses en dan heb je ook nog de lastige Arena en VR battles :X
Mijn level 50 poppetjes zijn van behoorlijk goede materia voorzien en toch dank ik dat het mij niet gaat helpen om de vereisten voor platinum te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2024 08:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 02:02:
[...]

Opzich zijn alle Final Fantasy's prima te doen imo hoor. Probleem is alleen de tijd :P voordat je zoveel tijd in een game kan stoppen is er vaak weer iets anders uitgekomen wat je ook wil spelen haha.

FFXIII had een hele pittige vond ik destijds.. Moest je alle wapens en accessories in je bezit en gedragen hebben gehad. Zat ook een item tussen die je niet meer kon halen na X chapter ofzo. heb toen een hele nieuwe playtrough moeten starten.
Sommige FF games hebben wel een verdomd moeilijke minigame trophy.

Chocobo Race
Lightning Dodges
Jump Rope
3d battler
Hippaul racer

De games zelf zijn vaak niet lastig.
Maar die minigames... oef..

Zelf nu begonnen aan Horizon : Zero Dawn.
Dacht het is wel een keer tijd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:16:
[...]

Nice, Die heb ik ook nooit afgemaakt... misschien ook nog eens afstoffen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:16:
[...]

Sommige FF games hebben wel een verdomd moeilijke minigame trophy.

Chocobo Race
Lightning Dodges
Jump Rope
3d battler
Hippaul racer

De games zelf zijn vaak niet lastig.
Maar die minigames... oef..

Ik hoor al twee jaar geruchten (naja lees) dat er een ps5 remaster remake zou aankomen. Dat houdt mij wat tegen om de ps4 versie aan te schaffen. Misschien toch na Days Gone eens voor gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Cdv4YfuNjgE7EdKRXwQGs9oQU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oLQvIvCuOKU0XBjcVGgiR9bI.png?f=user_large

100% :+ :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:51

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Voor de liefhebbers die voor AC: Black Flag de MP trophies nog niet hebben: grijp nu je kans! Het spel lijkt ineens weer best actief te zijn, waar ik het een paar jaar geleden eens had geprobeerd om een Gamelab sessie te starten (zonder succes), was het nu geen enkel probleem. Datzelfde geldt voor alle andere game modus'.

Ik had het ooit al opgegeven dat ik voor deze game Platinum zou halen, maar nu de MP trophies binnen zijn, moet ik de game nog eens helemaal uitspelen voor de 100% sync throphy (dat is de laatste voor Platinum). Best wel gaaf, even snel uitgerekend dat mijn eerste trophy voor deze game 10+ jaar geleden is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Ik heb geen idee of het hier besproken mag worden, maar er zit een foutje in de spider-man2 update waardoor je ng+ direct kan uitspelen en daardoor dus ook die ene trophy van ng+ pakt en de game weer netjes op 100% staat.

Dus, spider-man2 is hier weer 100%, had niet zo zin om nogmaals door de game te gaan. Dit zal wel erg snel gepatcht gaan worden en kan alleen met update 1.002.00

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Was zo lekker bezig met die kids game Bluey dat ik ook met me dochter Paw Patroll: on a Roll heb afgemaakt :*)

Die hadden we al bijna 100% haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-JSu_wRgEewIJ-PGyEwKCejVCvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cQngOhjfh4011OjHWsPnSW93.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSlb42egFrLYe50oJ0j2cCsiVmI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fdoJEiY1lherMLr5xvQQ5bQE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 22:09

DikkeBMW

Live '25

Zo, tijd om mijn Tweakers account nog eens af te stoffen...

Zijn er hier mensen die de Plat hebben gehaald voor Stray? Zo ja, heeft iemand tips voor die verrekte "cant catch me" trophy? Ik heb allerhande guides bekeken en al 2x 20min geprobeerd, maar ik kom niet in de buurt. Is het echt puur geluk? Kan niet zo gauw zien waar ik iets anders moet doen..

fookin mad fer it

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
DikkeBMW schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:55:

Zijn er hier mensen die de Plat hebben gehaald voor Stray? Zo ja, heeft iemand tips voor die verrekte "cant catch me" trophy? Ik heb allerhande guides bekeken en al 2x 20min geprobeerd, maar ik kom niet in de buurt. Is het echt puur geluk? Kan niet zo gauw zien waar ik iets anders moet doen..
Ik heb hem gehaald en ben daarom gekwalificeerd om te zeggen: wat een klote trophy.

Het is deels mazzel mee hebben en deels de goede route lopen. Je moet vooral zorgen dat je nooit afremt en nooit recht op een blob rent. En blijf zigzaggend rennen als er zooi in de buurt is. En vergeet niet dat je op een knop moet duwen aan het einde. Dat is bij mij gebeurd waardoor ik het nog een keer mocht doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Exactor it schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:26:
[...]

Ik heb hem gehaald en ben daarom gekwalificeerd om te zeggen: wat een klote trophy.

Het is deels mazzel mee hebben en deels de goede route lopen. Je moet vooral zorgen dat je nooit afremt en nooit recht op een blob rent. En blijf zigzaggend rennen als er zooi in de buurt is. En vergeet niet dat je op een knop moet duwen aan het einde. Dat is bij mij gebeurd waardoor ik het nog een keer mocht doen. :)
Oei, ik voel de pijn. Even mental note dat ik niet te vroeg juich na de laatste trap :p

Wat was voor jou de beste guide qua route? Vind het nogal verschillend.

fookin mad fer it

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DikkeBMW schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:55:

Dit is denk ik een van de meest frustrerende achievements die ik ken. En ik heb behoorlijk wat lastige games met moeilijke achievements gespeeld.

Ik kon er totaal geen logische lijn (zowel letterlijk als figuurlijk) in ontdekken waardoor het voor mij een hoog, hopen op het beste, geluks gehalte kende.

Verder moet ik nog wel een keer verder met Stray, want ik ben halverwege gestopt. Wellicht door de hype die er rondom dit spel heerste had ik denk ik te hoge verwachtingen. Hoe die game in 2022 genomineerd kon worden voor Game of the Year is me nog steeds een raadsel :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Pfff nou. Na nog eens 45min is het gelukt. De nodige frustratie wel. Wat mij heeft geholpen is een tip die ik online las: rebind voorwaarts naar L2. Dan heb je veel meer controle met slalommen en sturen.

Tevens geluid uit; ook aanrader hehe

fookin mad fer it

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Zo, vandaag de speedrun gedaan dus de Tray platinum is binnen. Al met al prima game; grafisch mooi en erg origineel.

Na Lego DC Villains (was ooit eens gratis bij Plus) de 2e Plat dit jaar.

Kena Bridge of Spirits gaat me niet lukken ben ik bang; dat is een graadje te moeilijk om op hard te completen.

Door allerhande zaken de PS uiteindelijk 1.5 jaar niet aangeraakt maar deze winter aangesloten en nu toch wel weer meer plezier :)

fookin mad fer it

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Deze had ik verleden maand nog platinum, niet heel lastig maat wel een verrassend leuk spel al met al. Was er ooit al mee begonnen op de XSX en zit daar volgens mij op +-750GS dus komt ook nog wel op 1000GS puur omdat het ook leuk om te doen is en geen grind.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdwYbf5OmfQdgJvghPpCPUtxq_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s494AQ81HbkGZ2oZxdsV4KT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
Tip voor een vlotte platinum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A10A-hoaeFDEFcs5Iqu5bIPBz20=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JiALbtTShe1rm2aycXuiAxXc.png?f=user_large

Nummer 315 qua alle achievements uit base game. Tof spel als je ontspannen wil rondtoeren door de modder en sneeuw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Het is maar hoe je er naar kijkt. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nJvYyt6KBOR3BTzM6K4FqaHzJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/52IlhPSGbw5w9yU3Ex63NCgY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4qWfpORGPj8qN8lfC7qjtyFY1g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DtTudBMM2iJzrjpM5YkTFFT3.png?f=user_large

(MH:W was echt no-lifen, STS had ik na 150 uur 'af' en heb daarna keurig met alle karakters ascension 20 inclusief heart gespeeld. Nu bezig met Balatro, dat is nog vele malen erger qua 100% dan STS.)

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 16-03-2024 15:18 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
1000G binnen en de 2x plat PS4/PS5. Nog wat Haus DLC te doen op PS5 en PS4 en dan ben ik voldaan. Hoop ik :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJpNm6VPppr68xlyC67dx0Ziv3Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MxcQ8HJGqGkawXntR99XJpMi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdPQFp-ZFWCb6nydxxjPrkqfjyk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZrJIc3AVkQKHNWWuOQe4E6Tv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Royy90
Platinum #7: Fall Guys: Ultimate Knockout
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4B-G4jEGcwjJUzWXJXbTY8fUsDc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kmaZOKOFhuEFAGreFqNHI1Nb.png?f=fotoalbum_large
Nog verrassend moeilijk op bepaalde momenten, maargoed, hij is binnen.

Eigenlijk zou ik terug moeten gaan naar God of War 2018 om die platinum te halen.... alleen ik zie enorm op tegen Sigrun battle. Ik vond de game al erg lastig op Story Mode... Dus hoe ik haar dan ooit zal verslaan... geen idee. Is het echt zo moeilijk als het internet doet geloven?

Ook het idee om South Park Snow Day te kopen volgende week. Voorgaande 2 delen waren echt leuk, maar Snow Day is toch compleet anders als 3D roguelike game en ben nog niet 100% overtuigd.

En anders maar eens in de backlog kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvPIGd6f9avVGk0u8gPe6hsKFkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2180jORYOU4yx17dL6Z2scOE.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Royy90 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:34:
[Afbeelding]

Eigenlijk zou ik terug moeten gaan naar God of War 2018 om die platinum te halen.... alleen ik zie enorm op tegen Sigrun battle. Ik vond de game al erg lastig op Story Mode... Dus hoe ik haar dan ooit zal verslaan... geen idee. Is het echt zo moeilijk als het internet doet geloven?

Ook het idee om South Park Snow Day te kopen volgende week. Voorgaande 2 delen waren echt leuk, maar Snow Day is toch compleet anders als 3D roguelike game en ben nog niet 100% overtuigd.

[Afbeelding]
Dikke trophy! Kom je weinig tegen zo te zien.
GoW is inderdaad een uitdaging, maar zorg gewoon dat je max geared ben en wat wat klappen kan krijgen voor je dood gaat. Ik ben er wel een avondje zoet mee geweest, maar uiteindelijk maak je wel progressie! Naast de trophy krijg je ook een mooi profiel plaatje. Ik zou er echt wat tijd in steken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ip5-WLv4EpuoE7FTh-QG3U1-bbI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rzIfTOBoC5MuzXNR27aRpCH1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DikkeBMW schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:13:
Zo, vandaag de speedrun gedaan dus de Tray platinum is binnen. Al met al prima game; grafisch mooi en erg origineel.

Na Lego DC Villains (was ooit eens gratis bij Plus) de 2e Plat dit jaar.

Kena Bridge of Spirits gaat me niet lukken ben ik bang; dat is een graadje te moeilijk om op hard te completen.

Door allerhande zaken de PS uiteindelijk 1.5 jaar niet aangeraakt maar deze winter aangesloten en nu toch wel weer meer plezier :)
Beetje EN thread necromancy EN wat ot, maar.....en misschien heb ik hem niet ver genoeg gespeeld maar Stray viel me juist wat tegen? Vond het meer van hetzelfde m.u.v. van dit stuk van het spel en die viel me dan juist op vanwege frustratie......als het daarna/later nog veel beter word, misschien nog eens mee verder dan....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Beetje EN thread necromancy EN wat ot, maar.....en misschien heb ik hem niet ver genoeg gespeeld maar Stray viel me juist wat tegen? Vond het meer van hetzelfde m.u.v. van dit stuk van het spel en die viel me dan juist op vanwege frustratie......als het daarna/later nog veel beter word, misschien nog eens mee verder dan....
Stray viel mij ook tegen na alle hype en zelfs een GOTY nominatie. Ik moet hem zelf ook nog een keer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:57:
[...]

Dikke trophy! Kom je weinig tegen zo te zien.
GoW is inderdaad een uitdaging, maar zorg gewoon dat je max geared ben en wat wat klappen kan krijgen voor je dood gaat. Ik ben er wel een avondje zoet mee geweest, maar uiteindelijk maak je wel progressie! Naast de trophy krijg je ook een mooi profiel plaatje. Ik zou er echt wat tijd in steken.

[Afbeelding]
Dat is indd wel een mooi profiel plaatje ja!

Was Sigrun nou in jou ogen echt moeilijk moeilijk? Een hele avond over 1 battle klinkt als horror haha! Op welke moeilijkheidsgraad speelde je en welke outfit had je?

Ik moet inderdaad maar weer eens terugkeren naar GoW2018 en eerst alle andere trophies halen en als laatste dan Sigrun proberen...

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Royy90 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Dat is indd wel een mooi profiel plaatje ja!

Was Sigrun nou in jou ogen echt moeilijk moeilijk? Een hele avond over 1 battle klinkt als horror haha! Op welke moeilijkheidsgraad speelde je en welke outfit had je?

Ik moet inderdaad maar weer eens terugkeren naar GoW2018 en eerst alle andere trophies halen en als laatste dan Sigrun proberen...
Ik kan me niet alles meer herinneren, qua outfit etc. Speelde die baas sowieso op de makkelijkste optie. Was moeilijk zat. Je kan inderdaad het beste alles eerst afvinken en dan heb je genoeg gear en opties om wat pogingen te doen.

Gek genoeg vind ik een moeilijke trophy leuker om te halen, dan collect 100 duivenveren oid in een grote map. Ben nu ook met Avatar wat dingen aan het completen.. typische Ubisoft content. :O Doe maar mij maar een avondje Sigrun of andere eindbaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Omdat ik er erg veel hulp uit haal, ook maar even een lifetime donation gedaan aan psnprofiles. Heerlijke site qua guides en overzicht van je account.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat er daar geen waanzinnig moeilijke trophy bij waarbij je aantal keer na elkaar 1ste moest eindigen? Lijkt me schier onmogelijk tenzij je ergens met een party werkt of zo (weet zelfs niet of dat mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:09
Twixie schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:08:
[...]

Zat er daar geen waanzinnig moeilijke trophy bij waarbij je aantal keer na elkaar 1ste moest eindigen? Lijkt me schier onmogelijk tenzij je ergens met een party werkt of zo (weet zelfs niet of dat mogelijk is).
Het was heel lang mogelijk om de trophy te halen door alleen maar 5 matches in een bepaalde mode achter te elkaar te spelen, dus je hoefde niet eens te winnen. Geen idee of dat ondertussen al gepatched is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
Twixie schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:08:
[...]

Raem schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:20:
[...]

Het was heel lang mogelijk om de trophy te halen door alleen maar 5 matches in een bepaalde mode achter te elkaar te spelen, dus je hoefde niet eens te winnen. Geen idee of dat ondertussen al gepatched is.
Jullie bedoelen beide waarschijnlijk;
Infallible: Win 5 Episodes in a row

Dit was in de begindagen inderdaad de moeilijkste trophy. Alleen tegenwoordig heb je bepaalde rondes die uit 1 ronde bestaan, en waarbij je alleen maar het level hoeft uit te spelen. Dus als je dit 5x achter elkaar doet heb je dus 5 episodes in a row gewonnen en dus de trophy verdiend. Het is geen bug, gewoon hoe de game werkt.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vond de eerste 2 SP games ook werkelijk briljant! Uiteraard allebei platinum. Ik zou dan ook graag Snow Day halen. De hele nieuwe 3D stijl icm online icm speltype weerhoudt mij echter een beetje. Mocht je hem hebben, dan kunnen we allicht samen wat trophies halen :)
Sagat schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Ik vond het erg verfrissend. Ook door artwork en stijl. Lekker kort spel, niet duur. Had ook niet langer mogen duren. Echter heb ik de hype etc niet meegekregen; heb het meer gekocht vanuit een "oja die scheen wel leuk en apart te zijn" blik gekocht.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
DikkeBMW schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:45:
[...]

Ik vond de eerste 2 SP games ook werkelijk briljant! Uiteraard allebei platinum. Ik zou dan ook graag Snow Day halen. De hele nieuwe 3D stijl icm online icm speltype weerhoudt mij echter een beetje. Mocht je hem hebben, dan kunnen we allicht samen wat trophies halen :)
Volgens mij is de game niet online en enkel co-op! Zie het beetje zoals Hades maar dan co-op en in 3D South Park jasje. Dus geen online rankings enzo... denk ik he! Samen co-op trophy hunten klinkt leuk!

Hier kan je de trophys zien. Kan er nog niet veel wijs uit worden, maar sommige lijken op basis van enkel de beschrijving best pittig: https://www.powerpyx.com/...day-trophy-list-revealed/

PSN Profile

Pagina: 1 ... 114 ... 118 Laatste