Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19:32
Hoppa Platinum #10 La Noire PS4

En platinum nummer 10 is binnen :) La Noire, was een heerlijk avontuur. Vice en Arson desk waren zeer vermakelijk. Vandaag even op de collectibles gejaagd en alles was binnen. Vooral alle Auto's verzamelen was een stress klus, daar begon ik al meteen mee met de Patrol Desk.

Dan is de vraag welke game nu: Ik zit AC Ezio Collection op Xbox te spelen, wel alle achievements al gehaald. Zit nu in Brotherhood, denk dat ik die even relaxed ga verder spelen. Want heb Origins en Odyssey herkocht op de PS5 (na ze op Xbox jaren geleden te hebben gespeeld) enheb zin in AC Mirage te gaan spelen. Dus dat wordt dan AC Brotherhood voor nu. Op de Playstation heb ik GTA V klaarstaan. Alle Online Trophies dus gehaald, en helemaal klaar voor de Single Player. Na de trailer van de nieuwe GTA morgen zal ik waarschijnlijk wel weer helemaal zin hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:58
Platunum #5: Spider-Man 2

Leuke game, maar ben nu ook wel beetje spider-man moe na remastered, miles en 2.

Ben nu begonnen aan God of War 2018... even wennen zeg! Veel meer linear en wil steeds vijanden naar mij toe te trekken... ook het aanvallen met R1/2 is even wennen.

Op naar deze platinum! Zal wel poosje duren ben ik bang.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 09:39
Royy90 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 14:54:

Leuke game, maar ben nu ook wel beetje spider-man moe na remastered, miles en 2.

Ben nu begonnen aan God of War 2018... even wennen zeg! Veel meer linear en wil steeds vijanden naar mij toe te trekken... ook het aanvallen met R1/2 is even wennen.

Gow is echt te doen hoor, wijs spel 👍🏽

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:35
Platinum #34 Cyberpunk 2077

Was er al 2 keer aan begonnen, maar kwam er niet zo lekker in. Dat had waarschijnlijk ook te maken met de technische staat van deze game. MAAR nu met versie 2.0 staat hier een uitstekende game. Ik kon hem bijna niet wegleggen. De hoeveelheid side content is serieus veel te noemen, maar vond het wel afwisselend genoeg. Om voor platinum te gaan heb je wel wat guides nodig. "Ten out of Ten" Trophy vereist nu lvl 60 in een skill. Dit was eerst lvl 20. Gelukkig was ik hier al heel vroeg mee begonnen, maar kan me voorstellen dat je hier op stuk kan lopen op het laatst.

Al me al toch nog een mooie platinum voor in de kast dit jaar :)

Mijn volgende games voor platinum hunt

The Crew motorfest
Diablo 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grappig, daar ben ik toevallig afgelopen vrijdag aan begonnen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Ik ben al een paar weken geleden gestart, maar druk met alles en niets en ben een keer opnieuw begonnen daar het op een gegeven moment klikt over hoe alles in elkaar steekt.
Ik heb wel de belabberde staat meegekregen bij launch. Sony die normaliter altijd moeilijk doet over geld teruggeven, deed zonder pardon alles teruggeven oid.

Maar ingestapt met 2.0 en wat een gave game en wat ziet het er mooi uit (op de PS5). Daar heb ik de komende tijd wel schik mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb net m'n eerste platinum behaald, ben nog niet zo lang bezig met serieus aan het gamen op Playstation, met Spider-Man Remastered. Daarvoor Miles Morales gespeeld (geen platinum) maar ik ben er ook een beetje bang voor.

In de kerstvakantie begin ik aan SM2 maar ik las al dat het ook wel weer meer van hetzelfde is. Maar dat gaat me niet tegenhouden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Gunner schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:49:
[...]

Ik heb net m'n eerste platinum behaald, ben nog niet zo lang bezig met serieus aan het gamen op Playstation, met Spider-Man Remastered. Daarvoor Miles Morales gespeeld (geen platinum) maar ik ben er ook een beetje bang voor.

In de kerstvakantie begin ik aan SM2 maar ik las al dat het ook wel weer meer van hetzelfde is. Maar dat gaat me niet tegenhouden.
Gz met je platinum! Spider-Man Remastered zou ik eigenlijk nog 100% moeten halen... maar met zoveel games en beperkte tijd zie ik dat niet zo zitten om de gehele game nogmaals door te spelen. Bij Miles Morales was het okay-ish omdat het een vrij korte game is.

Spider-Man 2 is wel weer meer van hetzelfde, veilig doorgegaan op de succesvolle formule. Maar dat maakt het niet een slechte game hoor! En de platinum is pretty easy. Enjoy!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16

GoW is prima te platinummen. Wat een game is dat! Veel plezier :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Gunner schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:49:
[...]
Klopt, maar het speelt wel een stuk lekkerder moet ik zeggen. Ik was niet de grootste fan van de vorige 2 games, maar met SM2 vermaak ik me echt goed! Ziet er ook echt waanzinnig goed uit :9

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Hulleman schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:58:
[...]

GoW is prima te platinummen. Wat een game is dat! Veel plezier :)
Ja tot nu toe een leuke game! Nog niet zo heel ver
spoiler:
(net op het grote meer aangekomen)

Maar zoveel te ontdekken! Wel hele andere games dan GoW in de Griekse mythologie tho. Maar het bevalt goed! Alleen combat ben ik zo mega slecht in :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 11-12-2023 15:05 ]

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Royy90 schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:04:
[...]

Ja tot nu toe een leuke game! Nog niet zo heel ver
spoiler:
(net op het grote meer aangekomen)

Maar zoveel te ontdekken! Wel hele andere games dan GoW in de Griekse mythologie tho. Maar het bevalt goed! Alleen combat ben ik zo mega slecht in :9~
Het is een compleet andere game inderdaad. De combat is veel logger en berekender in plaats van dat button bashen uit de delen 1 t/m 3. Wat mij betreft zoveel beter! Het verhaal is ook erg goed en wordt op een leuke manier uit de doeken gedaan. Have fun, boyyyyy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:21
De Christmass challenge van truetrophies/true achievements is weer leuk. Na wat genre gerelateerde dingen ben ik nu Starfield aan het spellen. Daarna speel ik RE7 campaign uit voor challenge tien, Signalis voor nummertje 11 en dan moet er gelinkt worden met begin en eindletter van achievements. Dat is altijd tof omdat je per ongeluk iets met een I of Y aan het einde unlocked. Mijn completion rate stijgt altijd best wel met dit soort grappen. Doen er anderen mee aan dit feestje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 playthrough en dan heb ik Baldurs Gate 3 op 100%

Fantastisch spel zeg, heerlijk. (Op een aantal erg irritante bugs na.)
Ik zie mijzelf dit spel nog wel jaren en jaren spelen.

Spel voor hierna heb ik al geinstalleerd.
Crusader Kings 3. :D

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:47
Exactor it schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:37:
De Christmass challenge van truetrophies/true achievements is weer leuk. Na wat genre gerelateerde dingen ben ik nu Starfield aan het spellen. Daarna speel ik RE7 campaign uit voor challenge tien, Signalis voor nummertje 11 en dan moet er gelinkt worden met begin en eindletter van achievements. Dat is altijd tof omdat je per ongeluk iets met een I of Y aan het einde unlocked. Mijn completion rate stijgt altijd best wel met dit soort grappen. Doen er anderen mee aan dit feestje?
Ben er even doorheen aan het scrollen maar tot nu toe ziet het er wel behoorlijk lastig uit. Bijna elke dag moet je meerdere trofeeën/achievements halen. Om dat een maand vol te houden begint bijna op werken te lijken of valt dit mee in de praktijk?

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
skaffa schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:42:
[...]

Ben er even doorheen aan het scrollen maar tot nu toe ziet het er wel behoorlijk lastig uit. Bijna elke dag moet je meerdere trofeeën/achievements halen. Om dat een maand vol te houden begint bijna op werken te lijken of valt dit mee in de praktijk?
Nou ja, ze unlocken zichzelf niet. :) Hoeveel tijd het kost ligt een beetje aan je eigen planning qua achievements halen en welke je kiest. Ik ben niet meer tijd met gaming kwijt dan normaal. Wel heb ik een beetje een planning gemaakt voor welke spellen ik in welke volgorde speel. Zo staat Resident evil 7 voor vanavond op de planning, als ik daar 10 achievements in heb gehaald switch ik naar Signalis en Shadow Warrior 3 voor secret achievements. En dan moet ik nog even een paar spellen selecteren om begin en eind letters van achievements te halen (of gewoon Halo MCC waar ik nog 200 achievements open heb staan :))

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38
Platinum nummer 21 is binnen met Like a Dragon Gaiden: The man who erased his name.
Een van de makkelijkste Yakuza games om platinum in the halen iig, ik kijk uit naar Infinite Wealth begin volgend jaar :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rabotgangster
Platinum trophy nummer 83 Gotham Knights is binnen. Dat is plat nummer 9 van dit jaar. Deze middag begonnen aan mafia 2, ziet een leuke game uit. Proberen om nummer 10 van dit jaar nog te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rabotgangster schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:25:
Platinum trophy nummer 83 Gotham Knights is binnen. Dat is plat nummer 9 van dit jaar. Deze middag begonnen aan mafia 2, ziet een leuke game uit. Proberen om nummer 10 van dit jaar nog te halen.
Wat vond je van de game? Volgens mij vrij slecht ontvangen qua recencies. Ben altijd wel benieuwd naar meningen van mensen die het spelen en helemaal tot een plat!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ben begonnen aan een draak van een platinum: Ni no kuni: Wrath of the white witch remastered.
Hij is niet lastig, maar jezus wat gaat er een tijd in zitten.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:52
Bellerophon schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:03:
Ben begonnen aan een draak van een platinum: Ni no kuni: Wrath of the white witch remastered.
Hij is niet lastig, maar jezus wat gaat er een tijd in zitten.
Voor een jrpg vond ik het nog best meevallen. Volgens mij had ik in de PS3 versie iets van 80 uur zitten. Wel een geweldige game, dus vond het ook niet erg om die tijd erin te stoppen. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:51:
[...]

Wat vond je van de game? Volgens mij vrij slecht ontvangen qua recencies. Ben altijd wel benieuwd naar meningen van mensen die het spelen en helemaal tot een plat!
Hier nog iemand die Gotham Knights op 100% heeft gezet. Het haalt nergens de kwaliteit van de Arkham series maar is wel een vermakelijk spel als je van de Arkham combat, speurwerk en predator challenges houdt. Ik heb hem met plezier uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabotgangster
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:51:
[...]

Exactor it schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:05:
[...]

Hier nog iemand die Gotham Knights op 100% heeft gezet. Het haalt nergens de kwaliteit van de Arkham series maar is wel een vermakelijk spel als je van de Arkham combat, speurwerk en predator challenges houdt. Ik heb hem met plezier uitgespeeld.
Slecht was hij niet maar ik was hel wel heel snel beu. Het is altijd het zelfde. De wereld is heel groot maar het van 1 punt naar het ander gaan is echt traag. Met de moto rijden, de grijper (grapple) of knighthood techniek voelde echt traag aan. De games arkham serie waren veel vlotter en spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-09 15:36
Ik ben met Saint Row bezig maar weet niet of ik de platinum ga halen, heb meer zin om Mafia 2 te doen.

Wordt de startpost met de lijst nog bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik wat verder in de game zit heb ik de trophy guide eens vluchtig doorgenomen. Toch nog wel wat missable trophies en trophies met een gebruiksaanwijzing zie ik.
We gaan rustig verder spelen en nemen na het uitspelen de schade wel op. De kans is aanwezig dat de platinum er hier niet meer inzit maar we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Superkiwi schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:24:
[...]

Nu ik wat verder in de game zit heb ik de trophy guide eens vluchtig doorgenomen. Toch nog wel wat missable trophies en trophies met een gebruiksaanwijzing zie ik.
We gaan rustig verder spelen en nemen na het uitspelen de schade wel op. De kans is aanwezig dat de platinum er hier niet meer inzit maar we gaan het zien.
Welk (start-) karakter heb je gekozen? Ik ben namelijk best wel benieuwd hoe de anderen starten en/of hoe het verhaal verloopt vanuit de perspectieven van de andere karakters.

Ik ben zelf gestart met Nomad, maar ben dus ook benieuwd naar de Nightcity street-brat en hoe het Corpo character starten.

Ik ben normaliter niet zo van om een spel meerdere malen te spelen, maar ben gestart op hard (het één-na-hoogste-moeilijkheidsgraad), maar het is prima te doen. Dus het volgende karakter (en misschien ook het derde) gaat zeker op het hoogste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toevallig heb ik ook Nomad gekozen, met de focus op hacken, pistolen en snipers.
Ik speel op normal, met de motivatie dat het wel leuk moet blijven en dat ik voor uitdaging wel een Dark Souls game ga spelen. Als ik niet op hard hoéf te spelen doe ik dat niet.
Nu ik alle gigs klaar heb, street cred op max staat en lvl49 ben is alle uitdaging echter wel weg, maar dat geeft niet; ik vermaak me nog uitstekend.
In het verhaal ben ik pas op een kwart ongeveer dus daar ga ik met redelijk gemak doorheen.

Wellicht dat ik na het uitspelen hetzelfde als jij ga doen: een playthrough met een andere char. Niet omwille van het verhaal (het zullen meer de dialogen zijn die andere opties bieden) maar vanwege de missende trophies. Iets anders om te spelen heb ik niet liggen dus dat kan makkelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2023 10:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Superkiwi schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:24:
[...]

Het klopt inderdaad dat je wel wat punten en dialogen hebt die je op een bepaalde manier moet voltooien. Dat is wel jammer. Het liefst speel ik gewoon de game zoals ik zou willen. Vervolgens een guide voor de laatste restjes. Maargoed, uiteindelijk heb ik erg veel plezier gehad in Night City. Dus nog een keertje doorspelen is misschien niet eens vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Jullie triggeren mij wel om dit spel ooit eens uit te proberen. Maar wat ik altijd doe. Eerste eigen relaxte playthrough. Vond ik het leuk, dan trophy playthrough.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat doe ik bij de meeste singleplayer games ook. Behalve bij (lange) rpg's, die vergen m.i. te veel tijd om daarna nog eens te doorlopen voor alleen wat trophies, hoe leuk ze ook zijn. Maar ja, nu ik nul komma nul backlog meer heb en de donkere dagen nog volop aan de gang zijn zou dit wel eens de eerste keer kunnen worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
Superkiwi schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:46:
Dat doe ik bij de meeste singleplayer games ook. Behalve bij (lange) rpg's, die vergen m.i. te veel tijd om daarna nog eens te doorlopen voor alleen wat trophies, hoe leuk ze ook zijn. Maar ja, nu ik nul komma nul backlog meer heb en de donkere dagen nog volop aan de gang zijn zou dit wel eens de eerste keer kunnen worden ;)
Snap ik ook hoor, wel lekker man geen backlog meer (heerlijke 1st World problem is dat ook).

Even mijn eigen avonturen: Ben begonnen aan Ratchet &Clank uit de essential Collection. Heb die serie nog nooit gespeeld, en ben blij met deze game. Ging voor een gouden hoverboard race onder de 1:35, half uur mee bezig geweest zonder guide, en bam toen die zilveren trophy. Heerlijk.

Verder aan GTA V begonnen voor de platinum. Maandag kort gespeeld, eerste missie, 8 van de 25 stunt jumps gedaan (de trophy voor 50 was al auto unlock door online character transfer). Dus daar ook lekker van genieten. Verder AC Mirage en Spider-man 2 op kerst verlanglijst staan, dus een van die twee wordt mijn derde game voor deze periode. Want heb 18 dagen vrij. Ik ga niet zeggen dat dat drie platina worden. Maar wel lekker veel gameplezier :D

• Raem
Zorroberner schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:11:
[...]

Snap ik ook hoor, wel lekker man geen backlog meer (heerlijke 1st World problem is dat ook).

Even mijn eigen avonturen: Ben begonnen aan Ratchet &Clank uit de essential Collection. Heb die serie nog nooit gespeeld, en ben blij met deze game. Ging voor een gouden hoverboard race onder de 1:35, half uur mee bezig geweest zonder guide, en bam toen die zilveren trophy. Heerlijk.

Verder aan GTA V begonnen voor de platinum. Maandag kort gespeeld, eerste missie, 8 van de 25 stunt jumps gedaan (de trophy voor 50 was al auto unlock door online character transfer). Dus daar ook lekker van genieten. Verder AC Mirage en Spider-man 2 op kerst verlanglijst staan, dus een van die twee wordt mijn derde game voor deze periode. Want heb 18 dagen vrij. Ik ga niet zeggen dat dat drie platina worden. Maar wel lekker veel gameplezier :D
De Ratchet & Clank trilogy zijn erg leuke games inderdaad! Heb ze later op de Vita ook nog allemaal weer gespeeld. Alleen de grind naar bolts kan wat vervelend zijn, maar verder vrij eenvoudige platinum trophies.

Ik moet nog steeds een keer Full Frontal Assault platinum halen. Maar dat is een tower defence game en echt de minst leuke R&C game wat mij betreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 21-12-2023 18:26 ]

• Zorroberner
Raem schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:23:
[...]

De Ratchet & Clank trilogy zijn erg leuke games inderdaad! Heb ze later op de Vita ook nog allemaal weer gespeeld. Alleen de grind naar bolts kan wat vervelend zijn, maar verder vrij eenvoudige platinum trophies.

Ik moet nog steeds een keer Full Frontal Assault platinum halen. Maar dat is een tower defence game en echt de minst leuke R&C game wat mij betreft.
Heb helaas niet de trilogy, wel de remaster/remake uit 2016. Mijn Ps3 is op sterven na dood, dus koop daar liever geen spellen voor. Ik ga uiteraard wel
Rift apart halen.

• Raem
Zorroberner schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:42:
[...]

Heb helaas niet de trilogy, wel de remaster/remake uit 2016. Mijn Ps3 is op sterven na dood, dus koop daar liever geen spellen voor. Ik ga uiteraard wel
Rift apart halen.
Ah, dacht dat je de trilogy uit PS Premium bedoelde. :)

• Zorroberner
Raem schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:47:
[...]

Ah, dacht dat je de trilogy uit PS Premium bedoelde. :)
Haha nee, de editie uit de essential collectie die tot mei 2023 geclaimd konden worden. Moet zeggen dat zou wel een reden zijn om Ps premium te nemen. Naja over anderhalf jaar loopt mijn essential af, dan neem ik wel maandje premium voor de trilogie. Kan ik het op die manier meemaken :). (Want die is niet digitaal te koop neem ik aan? Maar via streaming door premium?)

• Raem
Zorroberner schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:55:
[...]

Haha nee, de editie uit de essential collectie die tot mei 2023 geclaimd konden worden. Moet zeggen dat zou wel een reden zijn om Ps premium te nemen. Naja over anderhalf jaar loopt mijn essential af, dan neem ik wel maandje premium voor de trilogie. Kan ik het op die manier meemaken :). (Want die is niet digitaal te koop neem ik aan? Maar via streaming door premium?)
Inderdaad alleen via streaming met premium. Zou het zeker tzt overwegen. De andere R&C games op de PS3 zijn ook erg leuk, mocht je die nog niet gespeeld hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Royy90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_xF4l22Cf_41s5i4Za7kEGtveY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8u2msLH3ACFJaUdG2oGt7pBq.png?f=fotoalbum_large

Heb de ps5 sinds de zomer, dus best aardig, maar ook niet meer dan dat haha! Ondertussen nog steeds bezig met God of War wanneer ik de tijd kan vinden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Raem schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:10:
[...]

Voor een jrpg vond ik het nog best meevallen. Volgens mij had ik in de PS3 versie iets van 80 uur zitten. Wel een geweldige game, dus vond het ook niet erg om die tijd erin te stoppen. :)
Dat is zeker zo! Hou van die doordrenkte Ghibli feel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Royy90 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 16:46:
[Afbeelding]

Heb de ps5 sinds de zomer, dus best aardig, maar ook niet meer dan dat haha! Ondertussen nog steeds bezig met God of War wanneer ik de tijd kan vinden.
Hoeveel niveaus gestegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
146 niveaus gestegen

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:09

TDB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kELhcTVhY1ELAqIez3cCsoX4WFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOkKPqrd2rubWGFfxQhcRBXS.jpg?f=fotoalbum_large

net geen 1.000 trophies. Jammer ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Het kan nog he ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
En Platinum 11: Ratchet & Clank 2016

Zo de knetter wat een spel. Gisteren verhaal uitgespeeld. Daarna alle losse trophies verzameld (miscellaneous). Vervolgens gisteravond nog begonnen met Challenge mode voor alle wapens naar level 10 en max health. Rond 8 uur Challenge mode uitgespeeld, maar health moest nog omhoog en drie wapens waren nog niet maximaal. Dus meteen 3e playthrough erachter en toen om kwart voor 9 kwam de platinum binnen :D.

Dan de vraag wat verder. GTA V weer oppakken. En AC Mirage is binnen. Moet ik nog wel aan beginnen. Maar eerste platinum van het kerstverlof is binnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Zorroberner op 27-12-2023 22:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rabotgangster
Laatste platinum van het jaar is binnen nr 84 mafia 2, zalig spel behalve de collectibles op het einde waren een pain in the ass 😂 nu sniper elite 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
vorig jaar slechts 1 platinum en dat was AC: Mirage.
Wo Long had ik ook kunnen hebben, echter niet doorgezet om de laatste items te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Henkje.doc op 06-01-2024 21:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Baldur's Gate 3 uiteindelijk op 100% gezet.

Honour Mode was uiteindelijk een flinke uitdaging.
Niet zozeer vanwege de moeilijkheid, maar meer vanwege bugs.
Normaliter niet zo'n groot probleem, maar wel als je maar met 1 save mag werken en dus niet een aantal saves terug kan gaan voordat de bug zich manifesteerde.

Baldur Gate 3 is voor mij een game die het leukste is op de makkelijkste moeilijkheidsgraad.
Alles daarboven, dan word het meer een save-scum simulator omdat je nauwelijks controle heb over wat je doet als speler.

Snap dat het de GOTY is voor vele mensen, alleen voor mij zijn er toch iets teveel irritatie puntjes om het voor mij de GOTY te maken.

Als er mensen zijn die voor de Honour Mode trophy/achievement gaan.
Dan is mijn tip om te wachten tot ze sommige dingen fixen en het spel iets stabieler maken (Vooral Act 3.)
Als je het toch wilt proberen, zorg dat je altijd 1 of 2 Invisibility potions heb om te ontsnappen tijdens battle en er altijd vanuit gaan dat je een critical fail krijgt met je rolls en een back-up plan klaar heb. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oyM7oTE8ft010ec5ZvgeJI7npE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hrwXYB9sVHrh6x9GMHPB3HDp.png?f=fotoalbum_large

Een nieuwe mijlpaal voor mij op het Xbox systeem. De 40.000 G.

Vroeger veel op de Xbox 360 gespeeld. Op de Xbox One wat minder omdat ik die periode een PS4 had. Sinds dit jaar speel ik vooral op de Series X en heb ik dus eindelijk de 40.000 punten aangetikt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Platinum #90: Cyberpunk 2077.
De verschillende eindes waren uiteindelijk niet zo lastig als ik gedacht had, alleen The Devil vereist even wat meer aandacht.
Als laatste moest ik nog alle fast travel punten en het viel me reuze mee dat ik er van de 160 slechts 2 nog niet zelf had gevonden :)
In totaal 98 uur mee bezig geweest.
Nu eens zien of we alle dlc trophies ook gaan halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2024 19:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
Wo Long platinum. Eerste van het jaar. Laatste trophy had een restart van de game nodig voordat die in beeld kwam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDwJ6vHEhoAqEfDTJknmALR9NRA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JT0MI6v3sfpHSvmOVGhNf2GG.png?f=user_large

Mijn derde 1000/1000 GS game op de Xbox systemen. Dit jaar krijgen we misschien ook Platinum trofeeën op de Xbox. Dit lijkt mij erg leuk sinds ik half ben overgestapt op de Xbox Series X.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:40
Geen platinum, maar wel alle trophies gehaald voor Call of Duty Modern Warfare 3 voor de PS5. Met name de 50.000 zombie kills was een flinke grind, waarbij ik maximaal 3.500 per ronde van 45-50 minuten haalde.

Nu bezig met sniper elite 4.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Yes! Platinum #35 is binnen. De eerste dit jaar :)
The Crew Motorfest.

Kocht deze game met het idee om weer is met mijn Playseat te spelen, maar ik kwam er na 2 avondjes wel achter, dat deze game daar nauwelijks geschikt voor is. Met de controller uiteindelijk ook veel plezier beleefd. Vrij luchtige racegames die na 30 uurtjes wel platinum is. Niet heel lastig om platinum te halen, maar met 50 trophys ben je wel paar avondjes zoet. Kan hem wel aanraden, maar als je iets serieuzer wil racen, zou ik hem overslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1hUHO-8Nj2x7gtay8I_UNVETPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BW5iqzX70BGMErfAvy5uw1E3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:33

CoeliJoeli

Gamer

#19 God Of War : Ragnarok
Heerlijke game, met een goed verhaal. Platinum is ook niet al te moeilijk. De laatste optionele baas was wel pittig, maar eenmaal bekend te zijn met zijn moveset ging het wel.
Final Fantasy VII OG of Grand Theft Auto 4 is de volgende

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• skaffa
Platinum #76: Fallout 76 je zou bijna denken dat ik het zo bedoeld had ;)

Wat leverde deze game mij in het begin een hoop frustratie op maar ik ben hem echt wel gaan waarderen in de loop der tijd. Als je van Fallout houdt is dit echt een must play!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:51
Gisteren Baldurs Gate 3 op 1.000 GS gezet door de Honour mode af te ronden. :)

Had voor de release even naar de trophies gekeken en zag dat er toen enkel een run nodig was op Tactician difficulty voor de platinum trophy en meestal is de platinum gelijk aan de 1.000GS. Maar uiteindelijk was er een honour mode toegevoegd als dlc trophy, maar zat die wel in de 1.000GS :P Had ik me even op verkeken, waardoor ik in plaats van 2 runs nu 3 runs heb gedaan. Maar dat is geen straf want het is echt een geweldige game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skaffa
Platinum #77: Quake II
Mooie trip down memory lane, uit de tijd dat shooters nog domme shooters waren. Qua niveau niet heel uitdagend maar een mooi tussendoortje :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zorroberner
Update met GTA V: Paar tijdrovende trophies zijn binnen :D

Collect all nuclear waste
Epsilon verhaallijn, dus complete your path to enlightment (or not).
En vandaag alle space parts verzameld.

Vooral alle nuclear waste en bepaalde taken voor de Epsilon trophy zijn echt een grind. Zoals draag 10 in game dagen een outfit, loop 5 mijl in de woestijn. En de mini-onderzeeër is niet het snelste vaartuig ooit. Heb die lekker gedaan met de PS portal, terwijl ik voetbal keek.

Wat er nu nog over is: Veel secret trophies voor de verhaallijn. De 70 gold medals (nog ruim 40 verhaalmissies te doen en heb er al ruim 50). 100% completion. En loads of cheddar (geef meer dan 200 (of 250?) miljoen uit.

Oftewel goed op weg :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Platinum #51 (en tevens #2024-01):
The Pathless

Van dezelfde makers als Abzu en heeft een vergelijkbare artstyle:

4 grootse (doch lege) gebieden, maar de 'gimmick(s)' centreert zich rond het traversen, je hebt overal nergens soort van schietschijven die je energie (/stamina?) geven, rennen kost stamina, maar je bent de linkertrigger ingedrukt aan het houden terwijl je regelmatig via de rechtertrigger pijltjes aan het schieten bent. Er is een auto-aim ingebakken (niet uit te zetten). Daarnaast heb je ook een adelaar om de lucht in te gaan. Uiteraard speel je later her en der wat verbeteringen vrij zodat het nog allemaal sneller kan.

Daarnaast heb je de nodige puzzelelementen, maar vaak een kwestie van goed kijken/heel soms in de buurt zoeken, maar stelt over het algemeen niet zoveel voor. Misschien dat je voor 1 puzzel een klein beetje reflexen nodig hebt. De eindbazen zijn prima te doen, sterker nog je kan niet dood gaan, wel falen zodat je de huidge fase (vaak gebeuren de eindbaasgevechten in fases) opnieuw moet starten.

Groot voordeel het spel is ook maar 15 uur (voor de completionist), maar toen was ik er ook wel een klein beetje klaar mee. Dus prima lengte.

Plat #52? Ik loer naar of Nobody saves the world (psn-game van de maand en van vergelijkbare duur als ik het goed heb begrepen) of naar Concrete genie (8 uur schijnt het) Ik kijk wel ff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:40
Zorroberner schreef op maandag 15 januari 2024 @ 19:14:
Update met GTA V: Paar tijdrovende trophies zijn binnen :D

Collect all nuclear waste
Epsilon verhaallijn, dus complete your path to enlightment (or not).
En vandaag alle space parts verzameld.

Vooral alle nuclear waste en bepaalde taken voor de Epsilon trophy zijn echt een grind. Zoals draag 10 in game dagen een outfit, loop 5 mijl in de woestijn. En de mini-onderzeeër is niet het snelste vaartuig ooit. Heb die lekker gedaan met de PS portal, terwijl ik voetbal keek.

Wat er nu nog over is: Veel secret trophies voor de verhaallijn. De 70 gold medals (nog ruim 40 verhaalmissies te doen en heb er al ruim 50). 100% completion. En loads of cheddar (geef meer dan 200 (of 250?) miljoen uit.

Oftewel goed op weg :)
Lekker bezig. Heb je de GTA Online trophies ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
HansPatat050 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:18:
[...]

Lekker bezig. Heb je de GTA Online trophies ook al?
Yes die heb ik afgelopen najaar gehaald :D. Alleen de base game. Heists zou ik nog wel eens willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Wanneer wordt er weer een update gedaan aan de lijst? Door privacy settings van wat users kan ik 2 plaatsen stijgen. :o :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
Raem schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:46:
Wanneer wordt er weer een update gedaan aan de lijst? Door privacy settings van wat users kan ik 2 plaatsen stijgen. :o :P
Haha, bijna iedereen dus. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:46:
Ik heb morgen wel wat tijd, dus ik zal de lijst een keer updaten.

Misschien geen populaire actie, maar vanwege overzichtsredenen, denk ik wel dat ik alle 'privacy'-tweakers naar de laatste plaats bonjour in beide lijsten.

Tenzij iemand een argument kan aandragen waarom ik dat niet zou doen, de mensen blijven in de lijst staan, maar arbitrair op de laatste plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
GRDavies75 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:26:
[...]

Ik heb morgen wel wat tijd, dus ik zal de lijst een keer updaten.

Misschien geen populaire actie, maar vanwege overzichtsredenen, denk ik wel dat ik alle 'privacy'-tweakers naar de laatste plaats bonjour in beide lijsten.

Tenzij iemand een argument kan aandragen waarom ik dat niet zou doen, de mensen blijven in de lijst staan, maar arbitrair op de laatste plaatsen.
@Satom had toch een tooltje gemaakt waarmee de lijst automatisch gesorteerd wordt? Degene met 0 punten vanwege privacy settings komen dan inderdaad onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:27:
[...]

@Satom had toch een tooltje gemaakt waarmee de lijst automatisch gesorteerd wordt? Degene met 0 punten vanwege privacy settings komen dan inderdaad onderaan.
Ik kon me ook wel herinneren dat mensen zo'n tooltje in elkaar hadden geflanst, maar ben niet bekend met de details, dus ik ga het wel een keer met de hand doen (, al dan niet met wat handigheid).

De post gevonden:
Satom schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:25:
Kleine update van mijn kant, ik heb een tool in elkaar weten te zetten waarmee nu elke 24 uur de trophy cards van PSNProfiles wordt opgehaald en de punten daarvan wordt uitgelezen en in een database opgeslagen. Btw in theorie kan bijna alle informatie van zo'n card worden uitgelezen (hoeveel trophies) of hoeveel plaatsen is iemand gedaald/gestegen is.

Volgende stap is om van de data uit de database in een HTML format te krijgen en dit beschikbaar te stellen om te kunnen kopiëren naar dit topic :+
Maar dat is niet beschikbaar voor mij.

[ Voor 42% gewijzigd door GRDavies75 op 16-01-2024 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

GRDavies75 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:35:
[...]

Ik kon me ook wel herinneren dat mensen zo'n tooltje in elkaar hadden geflanst, maar ben niet bekend met de details, dus ik ga het wel een keer met de hand doen (, al dan niet met wat handigheid).

De post gevonden:

[...]

Maar dat is niet beschikbaar voor mij.
Ik ben hier niet meer actief, maar af en toe komt dit topic toch langs. Ik heb hiervoor nog een paar keer die topicstart ge-edit. En het is echt een gruwelijk werk om dat met het handje te doen. @Satom heeft inderdaad toen iets tofs gemaakt wat best werkte, ik keek net in m'n berichthistory, dat is van januari 2022. Maar die URL van die tool die hij online had gezet is leeg, dus als je geluk hebt, staat hij nog ergens, maar anders wens ik je veel succes toe met het handmatig bijwerken. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
spaceboy schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 14:04:
[...]

Ik ben hier niet meer actief, maar af en toe komt dit topic toch langs. Ik heb hiervoor nog een paar keer die topicstart ge-edit. En het is echt een gruwelijk werk om dat met het handje te doen. @Satom heeft inderdaad toen iets tofs gemaakt wat best werkte, ik keek net in m'n berichthistory, dat is van januari 2022. Maar die URL van die tool die hij online had gezet is leeg, dus als je geluk hebt, staat hij nog ergens, maar anders wens ik je veel succes toe met het handmatig bijwerken. :P
Voor nu moet ik éénmalig een lijstje maken met:
display_name, psn_id, score

Via een OCR tooltje zag ik wel dat ik de points kan opvragen (toevaligerwijs de laatste regel), maar gaat me teveel tijd kosten om daar een complete pipeline van te maken, dus ik zal (voor nu en voorlopig), steekproefgewijs de scores in de gaten moeten houden (vooral als mensen dicht bij elkaar staan), maar voor de rest kan ik het wel het UBB-code-blok automatiseren.

Althans dat is het plan, maar dus iets voor morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:30

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
@GRDavies75 @spaceboy de tool is er nog! Het kan zijn dat de rechten voor toegang niet meer goed staan (heb een tijdje terug wat aangepast). Ik ga dat morgenvroeg gelijk even controleren, stay tuned!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
FP is bijgewerkt (en de tool werkt weer). Ik weet ook al weer waarom de tool niet meer werkte. PSNP heeft het een en ander gedaan om scraping te verminderen en een tijdje terug gebruikte ik de PS vrij weinig.. maar de wijzigingen waar klein om simpel om het werkend te krijgen.

Enige wat mij opviel is dat @Verwijderd zijn profiel volgens PSNP geen trophies heeft, maar de trophy card afbeelding werkt nog wel (dat geeft nu een vertekend beeld in de ranking).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 14:04:
[...]

Er gaat inderdaad redelijk wat tijd inzitten om dit allemaal met de hand te doen.
Heb dit zo vaak in het verleden gedaan dat ik die lijst niet meer aanraak. :P
(En ook eerlijk gezegd is mij de motivatie ook wel een beetje ontnomen hier om er weer uren aan te spenderen.)

Wij hebben flink wat tijd zitten in dit thread. :P
Satom schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:53:
FP is bijgewerkt (en de tool werkt weer). Ik weet ook al weer waarom de tool niet meer werkte. PSNP heeft het een en ander gedaan om scraping te verminderen en een tijdje terug gebruikte ik de PS vrij weinig.. maar de wijzigingen waar klein om simpel om het werkend te krijgen.

Enige wat mij opviel is dat @Verwijderd zijn profiel volgens PSNP geen trophies heeft, maar de trophy card afbeelding werkt nog wel (dat geeft nu een vertekend beeld in de ranking).
Ik had volgens mij alles op "Private" gezet omdat ik dit account nu deel met mijn nichtje.

Heb wel een ander account, maar speel ondertussen ook veel op Steam en Xbox.
Je mag mij wel uit de lijst halen als je wilt, maybe kom ik in de toekomst nog wel een keer terug in de lijst.

Kom af en toe alleen nog langs om te chatten met een aantal vriendelijke mensen en de mooie platinum avonturen te lezen van jullie. :)

Dank je wel voor alle moeite met de lijst en voor het overnemen. :)
Heel veel tijd en liefde (en geld) in gestoken in het verleden, dus ik ben blij dat het voortgezet word. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Ah shit wou nog een psn card aanmaken. Zal even topic start lezen hoe dat te doen voor de toekomst. Druk met werk geweest helaas

[ Voor 3% gewijzigd door Zorroberner op 17-01-2024 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:59:
Ah shit wou nog een psn card aanmaken. Zal even topic start lezen hoe dat te doen voor de toekomst. Druk met werk geweest helaas
Is niet zo heel moeilijk.

Je gaat hier naar toe.
https://psnprofiles.com/account/create

Zorg dat je privacy instellingen op je PS4/PS5 op open staan voor je game/trophy activiteiten.
Dan de gegenereerde code in je "About me" neerzetten.

Dan je profile op de site updaten, en voila. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Je hoeft niet perse een account aan te maken. Zolang je privacy settings goed staan kun je gewoon een PSN card aanmaken via de homepage. Enige verschil is dat zonder account de card wekelijks wordt geupdate ipv dagelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/QuintBerner.png

Ik heb in ieder geval de card gevonden. Is het zo goed om het hier te posten. Of moet ik nog iets anders doen? En ik snap dat ik nu niet in de lijst bijgewerkt kan worden hoor. Vooral voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Zorroberner schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:09:
[Afbeelding]

Ik heb in ieder geval de card gevonden. Is het zo goed om het hier te posten. Of moet ik nog iets anders doen? En ik snap dat ik nu niet in de lijst bijgewerkt kan worden hoor. Vooral voor de toekomst.
Je staat er tussen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Ah super! Wordt zeer gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm vraag me af of ik zelf ook gedeeltelijk zaken heb afgeschermd ofzo want het is echt maanden terug (minsten half jaar verwacht ik eigenlijk) dat ik turrican en sotc speelde. Ben niet de meest actieve gamer en zeker niet op ps, maar als ik in de app kijk zie ik

slay the spire
salt and sacrifice
en prodeus

hmmmz, mogelijk omdat ik geen trophies verdiend heb?
----
zie dat ik wel met andere games wat trophies gehaald heb maar die zie ik ook niet terug. misschien eens inloggen in psnprofiles...hmmm maar die gebruiken we niet meer lijkt het? Ah de officiele site, yup iets met goed ts lezen |:(
* Sagat gaat koffie halen

[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 18-01-2024 08:53 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Je kan via PSNprofiles ook de user updaten, wat ik net gedaan heb, volgens die gegevens is het minstens 2 jaar geleden dat je een SotC-trophy hebt gehaald.

EDIT: Officiele site? Om eerlijk te zijn doe ik daar zelden wat mee (anders dan af en toe een game kopen). Ik ben wel Premium lid (was ooit 20 $ voor een lifetime membership) van PSNprofiles, dus vermoedelijk gaat het updaten via die (indirecte) manier?

[ Voor 45% gewijzigd door GRDavies75 op 18-01-2024 09:07 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officiële site word genoemd in de ts :) en blij dat dat ik dus psnprofiles niet zelf verzonnen heb. Overigens is nl.playstation.com aka 'de officiële site' down for me and everyone volgens die check ;)

ik zal eens inloggen bij psnprofiles. Ging er echter vanuit dat deze iets van een keer per week automagisch geupdate werd...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Ja, wel volgens PSNprofiles.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rabotgangster
1ste platinum van 2024 is een feit. Platimun 85 Sniper elite 5, echt een zalig spel. Super van genoten en nooit echt verveleeld 👍🏽 aanrader voor iedereen. Metal hellssinger keer proberen zou in 10u geklaard moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/lekkerboeie86.png

Mag ik ook? :)
Platinum #36 komt met 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:39:
[...]

[Afbeelding]

Mag ik ook? :)
Platinum #36 komt met 3 weken!
Ja hallo dan zak ik een plaatsje :(

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Git Gud :p

Dan kan je de boel weer inhalen.

Over inhalen gesproken. Ik zit heerlijk in het verhaal van GTA V, kijken of ik deze week de platinum al kan scoren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• skaffa
Platinum #78: Assassin's Creed Syndicate:
Uiteraard je typische Ubisoft game maar ik heb er erg van genoten. Londen in de tijd van de opkomende industrie is erg sfeervol neergezet. Nu de Jack The Ripper DLC spelen voor de 100% :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

skaffa schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:04:
Platinum #78: Assassin's Creed Syndicate:
Uiteraard je typische Ubisoft game maar ik heb er erg van genoten. Londen in de tijd van de opkomende industrie is erg sfeervol neergezet. Nu de Jack The Ripper DLC spelen voor de 100% :)
Syndicate was toch 1 van mijn favoriete Assassin's Creed (Samen met Unity en de Ezio reeks.)
Jack de Ripper DLC was volgens mij niet zo moeilijk als ik het mij goed herinner.

Gerucht gaat dat ze met een Black Flag Remaster bezig zijn, dat zou wel leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaffa
De DLC zou in een uur of zes klaar moeten zijn, mijn persoonlijk favoriete AC is black flag dus dat zou heel tof zijn. Dan zou hij alleen op de ps3,4 en 5 uitkomen…..wat mij betreft kansloos maar helaas hoe de industrie de laatste jaren het meeste geld verdient.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
Platinum #46: Cuphead

Verslavende maar pittige game. Die echter nooit oneerlijk wordt, waardoor je het iedere x opnieuw blijft proberen. Grafisch ook echt een pareltje!

Op naar #47. Wordt denk ik Outer Worlds. Heb als goede voornemen om mijn backlog wat te verkleinen dit jaar. En deze ligt al een tijd op de stapel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
NACrat schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:12:

Verslavende maar pittige game. Die echter nooit oneerlijk wordt, waardoor je het iedere x opnieuw blijft proberen. Grafisch ook echt een pareltje!

Op naar #47. Wordt denk ik Outer Worlds. Heb als goede voornemen om mijn backlog wat te verkleinen dit jaar. En deze ligt al een tijd op de stapel.
Outer Worlds moest ik echt even inkomen. Maar toen het verhaal eenmaal klikte en ik echt een feeling met de hele setting had verslond ik het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem

@uchiha tijntje en ik hebben ooit eens onze eigen extra trophy/achievement bedacht en alles op S-rank gehaald. Voor als je nog op zoek bent naar een leuke uitdaging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik een aantal maanden geleden op 100% gezet.
Erg leuke game (Maar wel een klein beetje "Basic" wat betreft karakters, i.m.h.o.)
Voor de rest een erg leuke RPG met heerlijke gunplay.

Mijn advies is wel om 2 playthroughs te doen.
1 normale playthrough om de hele game door te spelen en alle quests (+companion quests) te doen.
En dan 1 speedrun op supernova (Wat je binnen 20 minuutjes kan doen.)

Reden daarvoor is dat op Supernova je companions permanent dood gaan. (Tenzij je een speciale perk heb die je pas tegen het einde van het spel krijgt, dus een beetje nutteloss.)
En vooral op het begin gaan je companions heel snel dood en je grote gedeeltes van het spel mist (en trophies.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
Raem schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:05:
[...]

@uchiha tijntje en ik hebben ooit eens onze eigen extra trophy/achievement bedacht en alles op S-rank gehaald. Voor als je nog op zoek bent naar een leuke uitdaging. :P
Respect! Maar ik heb momenteel weinig interesse in deze extra uitdaging :+ Heb de DLC ook niet alle trophys gehaald. Was er wel een beetje klaar mee haha. Heb ik met veel (eigenlijk alle) games trouwens, dat ik zodra ik de base game platinum heb gehaald de DLC me wel gestolen kan worden.
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2024 @ 00:38:
[...]

Deze heb ik een aantal maanden geleden op 100% gezet.
Erg leuke game (Maar wel een klein beetje "Basic" wat betreft karakters, i.m.h.o.)
Voor de rest een erg leuke RPG met heerlijke gunplay.

Mijn advies is wel om 2 playthroughs te doen.
1 normale playthrough om de hele game door te spelen en alle quests (+companion quests) te doen.
En dan 1 speedrun op supernova (Wat je binnen 20 minuutjes kan doen.)

Reden daarvoor is dat op Supernova je companions permanent dood gaan. (Tenzij je een speciale perk heb die je pas tegen het einde van het spel krijgt, dus een beetje nutteloss.)
En vooral op het begin gaan je companions heel snel dood en je grote gedeeltes van het spel mist (en trophies.)
Ja zag al dat je meerdere playthroughs moest doen. Toch thanks voor de tip! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Platinum #36 is Diablo 4

Dat is wel even door bikkelen, maar wel genoten van het avontuur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euf7bi5VeUMMFZ68qUd5AZ5JL64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPwjSE67rqnvX2m1OyfKZ3ZB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lekkerboeie86 hoe verhoudt deze zich tov Diablo 3? En dan doel ik voornamelijk op het grinden, dat was in deel 3 behoorlijk aanwezig met die 500 bounties die je moest doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Superkiwi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:30:
@Lekkerboeie86 hoe verhoudt deze zich tov Diablo 3? En dan doel ik voornamelijk op het grinden, dat was in deel 3 behoorlijk aanwezig met die 500 bounties die je moest doen.
Opzich is het een redelijk natuurlijke weg naar platinum. Het stuk van 80 naar lvl 100 is wel een pittige. Daar moet je wel veel uurtjes voor uit trekken. Maar moet zeggen dat het me niet verveelde.

Een hardcore character naar lvl 50 zit natuurlijk wel wat risico in, maar is te doen als je de veilige weg kiest. Geen dungeons doen zodat je de Butcher kan ontlopen.

Deel 3 heb ik wel gespeeld, maar was toen nog niet echt met trophys bezig. Dus ik weet niet of het een grotere uitdaging is/was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, dat klinkt niet zo lastig :)
Thanks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rabotgangster
Platinum 86 en 87 zijn binnen, Metal hellsinger ps4 en ps5, top game leuke vermakelijke shooter. Kort maar wel top. Nu a plague tale innocence 👊

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Zorroberner
Platinum #12 is binnen: Grand Theft Auto V
En wat een bijzondere is deze. Mijn eerste trophy ooit haalde ik in GTA IV op de PS3 op een oud account toen ik nog tiener was. Mijn eerste 100% van een game was GTA Vice city. Door GTA werd ik een completionist om alles te zien en dingen vrij te spelen. Dus mooi hoe de cirkel nu rond is met GTA V. Wat een game. En toevallig een nieuwe PS3 binnen, dus GTA IV gaat weer eens opgestart worden. Maar of dat een platinum wordt durf ik niet te zeggen, geen idee of MP daar nog veel gespeeld wordt.

En genoten van GTA V, kom maar op met deel VI :) Hoop alleen dat je wat makkelijker geld krijgt ipv alles opsparen tot de assassination missions en dan aandelen handelen. Vind dat toch het tegenvallende aan GTA V, hoe properties bijvoorbeeld totaal niet rendabel zijn.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Hulkbuster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-09 13:07
Hier ook weer een paar platinums binnen

Platinum #82: Far: changing tides
Platinum #83: Dragon ball z: kakarot
Platinum #84: The dark pictures anthology: house of ashes
Platinum #85: Cyberpunk 2077
Platinum #86: A plague tale: requiem
Platinum #87: the last of us part 2 remastered (autopop)

Ben echt weer aan het genieten van the last of us 2! Verder nog samen met mijn vrouw bezig met a way out dus dat dat zal nummer 88 worden.
Pagina: 1 ... 113 ... 118 Laatste