Acties:
  • +2 Henk 'm!
FF VII Remake uitgespeeld.
Holy moly, die laatste 2 chapters :D Wil je een baas? Hier heb je er één! En gelijk nog één. Weet je wat, we gooien er gewoon gelijk nóg één achteraan! En dan de chaos van chapter 18 daar direct achteraan omdat we nog wat bazen achter de hand hadden.

Nu op ng+ wat missende trophies oppikken zoals de chars naar level 50 brengen, de resterende wapens oppikken en dat soort dingen.
Platinum gaat 'm niet worden want ik wil niet weten hoe moeilijk dit op hard mode is. Op normal vond ik het al een aardige kluif. Om over die pull up en squat challenges nog maar te zwijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 07-07-2023 11:07 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:30
Zorroberner schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:53:
[...]

Dank Raem!

Verder: Gisteren Arkham Knight uitgespeeld, wat een spel. Maar man 65 trophies en daarvan maar 1 goud en 1 zilver? Dus alleen maar bronzen trophies binnen haha. Ik ga niet voor de Platinum, Riddlers uitdagingen doen ziet eruit als te veel moeite. Heb wel genoten van de Arkham trilogie, en toch lekker wat zilveren en bronzen trophies gepakt.
Arkham Knight is echt top

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15:02
Tijd voor een vraag zowaar ipv opscheppen wat we hebben behaald haha :)

Gamemania heeft XP challenges met trophies. De nieuwste challenge is een trophy halen in de drie essentials games van deze maand, heb ik gedaan met Alan Wake en Endling: Extinction is forever. Beide games ga ik niet verder spelen dus heb ik trophy gehaald en opzij gelegd. (OCD overwonnen ^^)

Maar COD Black Ops Cold war wil ik wel serieus spelen, en ik wil eigenlijk nog niet de campaign starten, want ben met een series run bezig, vanochtend net World at War uitgespeeld. Dus mijn vraag is, wat is een makkelijk en snel te behalen trophy in deze game zonder de campagne op te starten? Ik wil spoilers vermijden dus ik probeer van de guides weg te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:08
Zorroberner schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:55:
Tijd voor een vraag zowaar ipv opscheppen wat we hebben behaald haha :)

Gamemania heeft XP challenges met trophies. De nieuwste challenge is een trophy halen in de drie essentials games van deze maand, heb ik gedaan met Alan Wake en Endling: Extinction is forever. Beide games ga ik niet verder spelen dus heb ik trophy gehaald en opzij gelegd. (OCD overwonnen ^^)

Maar COD Black Ops Cold war wil ik wel serieus spelen, en ik wil eigenlijk nog niet de campaign starten, want ben met een series run bezig, vanochtend net World at War uitgespeeld. Dus mijn vraag is, wat is een makkelijk en snel te behalen trophy in deze game zonder de campagne op te starten? Ik wil spoilers vermijden dus ik probeer van de guides weg te blijven.
200 kills in multiplayer is zo gedaan. Of even een skill upgraden in zombies.

Ik neem me wel eens voor om alle CoDs te completen. Dan download ik Black Ops 1, speel ik 1 potje zombies en bedenk me dat ik dat echt te ingewikkeld vind en speel ik nog wat uurtjes MP (Black Ops was de laatste CoD dat ik echt briljant vond online).

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 09-07-2023 14:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Na ongeveer 65 uur 'klaar' met de Final Fantasy VII Remake. 70% van de trophies gehaald en alle trophies die ik nog wilde halen zijn binnen, inclusief dressed to the nines :)

Met alle chars op level 50 en een lading vol uitgemaxte materia zou ik hard mode kunnen proberen maar ik denk dat dit al snel frustratie op gaat leveren :P
Dus is het tijd om te beginnen aan Metro Exodus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:31
Superkiwi schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:22:
Na ongeveer 65 uur 'klaar' met de Final Fantasy VII Remake. 70% van de trophies gehaald en alle trophies die ik nog wilde halen zijn binnen, inclusief dressed to the nines :)

Met alle chars op level 50 en een lading vol uitgemaxte materia zou ik hard mode kunnen proberen maar ik denk dat dit al snel frustratie op gaat leveren :P
Dus is het tijd om te beginnen aan Metro Exodus!
Veel plezier. Heb me erg vermaakt met Exodus.

Kleine spoiler.

spoiler:
De semi open wereld gebieden zijn even wennen qua speelstijl, maar zijn erg sfeervol.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nog nooit een Metro game gespeeld dus ik heb nog geen speelstijl ontwikkeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Superkiwi schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:30:
Ik heb nog nooit een Metro game gespeeld dus ik heb nog geen speelstijl ontwikkeld ;)
Dan zou ik je de remasters nog best kunnen aanraden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
Met cod cold war ben ik voor de 5 body shields trophy gegaan. Eerste level meteen even 5 keer met checkpoint reload de trofee gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:08:
[...]

200 kills in multiplayer is zo gedaan. Of even een skill upgraden in zombies.

Ik neem me wel eens voor om alle CoDs te completen. Dan download ik Black Ops 1, speel ik 1 potje zombies en bedenk me dat ik dat echt te ingewikkeld vind en speel ik nog wat uurtjes MP (Black Ops was de laatste CoD dat ik echt briljant vond online).
Helaas is dit alleen maar X-box, toch?

Ik heb alle C.O.D tot Advanced Warfare in bezit en heb echt duizenden uren in zombie's zitten over de jaren en zou je anders graag helpen hiermee op de playstation. :)

Daarna begonnen mijn skills voor de MP hard af te takelen en werd het voor mij meer frustrerend dan vermakelijk.
Ben sowieso erg van de MP afgestapt de laatste pakweg 10 jaar. (En, nu helemaal.)
Co-op? Sure, honderden uren plezier hiermee gehad met meerdere mensen van dit topic.

Maar MP? Shooter, races, vechten... noem het maar op.
Ik kan er heel slecht tegen als andere mensen jouw plezier proberen te vergallen.

Neem trollers/teamkillers in shooters.
Neem rammers/trollers in Racers.
(Ok, ik ben gewoon waardeloos in vecht games, geen excuus daarvoor. :P )

Altijd mijn diepste respect voor mensen die honderd uur in een MP race game steken of shooter voor een trophy.
Dat is iets wat nooit binnen mijn bereik lag.

Zelf ben ik nu bezig met The Witcher 3 en Fifa 23.
Gewoon voor de lol, niet voor trophies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:17:
[...]

Helaas is dit alleen maar X-box, toch?

Ik heb alle C.O.D tot Advanced Warfare in bezit en heb echt duizenden uren in zombie's zitten over de jaren en zou je anders graag helpen hiermee op de playstation. :)

Daarna begonnen mijn skills voor de MP hard af te takelen en werd het voor mij meer frustrerend dan vermakelijk.
Ben sowieso erg van de MP afgestapt de laatste pakweg 10 jaar. (En, nu helemaal.)
Co-op? Sure, honderden uren plezier hiermee gehad met meerdere mensen van dit topic.

Maar MP? Shooter, races, vechten... noem het maar op.
Ik kan er heel slecht tegen als andere mensen jouw plezier proberen te vergallen.

Neem trollers/teamkillers in shooters.
Neem rammers/trollers in Racers.
(Ok, ik ben gewoon waardeloos in vecht games, geen excuus daarvoor. :P )

Altijd mijn diepste respect voor mensen die honderd uur in een MP race game steken of shooter voor een trophy.
Dat is iets wat nooit binnen mijn bereik lag.

Zelf ben ik nu bezig met The Witcher 3 en Fifa 23.
Gewoon voor de lol, niet voor trophies.
Jes, Black Ops 1 heeft geen crossplay, is nog van de goede oude ps3/360 tijd ( toen jij de topics nog onveilig maakte met de Dutch Eagles als ik me niet vergis. :o) Dank voor het aanbod in elk geval. (y) MP kan ik nog prima plezier van hebben, niet meer zo in CoD maar er zijn de nodige uurtjes in Halo gaan zitten het afgelopen anderhalve jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:12
Grappig, ik ben toevallig ook net bezig m'n backlog aan het wegwerken en aanbeland op Black Ops 1. Ik heb de hele game qua trophies inmiddels klaar, behalve de zombies trophies. Ik heb een trophy hunting clubje waar ik samen af en toe een avondje zombies probeer, maar dat is toch best pittig. Na een paar rounds (7-12) raken we al snel overspoeld. Tot nu toe hebben we nog maar 1 dlc map kunnen clearen.

Veel van die trophies hangen ook aan geluk, omdat je maar net dat ene wapen uit de mystery box moet krijgen. Ik ga het nog wel een paar keer proberen, maar kan me goed voorstellen dat ik deze nooit op 100% ga krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
Net Black Ops verhaallijn uitgespeeld (voor de eerste keer). Gisteren 12 van de 14 missies gedaan haha. Heerlijk spel. Ook interessante SP achievements om voor te gaan. Die MP en Zombies ga ik skippen, maar wel leuke replay waarde. Maar eerste lekker door met campaigns. Volgende doelwit: Black Ops II.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:00:
Grappig, ik ben toevallig ook net bezig m'n backlog aan het wegwerken en aanbeland op Black Ops 1. Ik heb de hele game qua trophies inmiddels klaar, behalve de zombies trophies. Ik heb een trophy hunting clubje waar ik samen af en toe een avondje zombies probeer, maar dat is toch best pittig. Na een paar rounds (7-12) raken we al snel overspoeld. Tot nu toe hebben we nog maar 1 dlc map kunnen clearen.

Veel van die trophies hangen ook aan geluk, omdat je maar net dat ene wapen uit de mystery box moet krijgen. Ik ga het nog wel een paar keer proberen, maar kan me goed voorstellen dat ik deze nooit op 100% ga krijgen.
Black Ops 1 Zombies is eigenlijk best wel makkelijk, tenzij je als een groep continu bij elkaar blijft.

In je eentje of verspreid over de map dan kan je makkelijk treintjes maken en crawlers over laten tegen het einde van een ronde.

Wanneer je als een groep ergens stil zit hoeft er maar 1 moment tussen te zitten waar iedereen tegelijk moet herladen en is het game over.

Thunder Gun + Trein + Monkeys + Jugger = Infinite Rounds.

Als je ooit hulp nodig heb, geef maar een gil.
Altijd wel zin in een avondje zombies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
En net Black Ops II uitgespeeld, dacht eerst meh, omdat ik met CoD lekker rustig wil gamen en niet een perfecte run qua verhaallijn wil doen. En die spec ops dacht ik ook van, mwah moet dat nou. Maar uiteindelijk klikte het toch lekker, mooie campaign weer en leuke achievements. Nu aan Ghosts beginnen, vet eerste level. Ik ga eerst de campaigns van alle spellen voltooien, en dan op zoek naar leuke Single Player Achievements/Trophies in alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:43:
En net Black Ops II uitgespeeld, dacht eerst meh, omdat ik met CoD lekker rustig wil gamen en niet een perfecte run qua verhaallijn wil doen. En die spec ops dacht ik ook van, mwah moet dat nou. Maar uiteindelijk klikte het toch lekker, mooie campaign weer en leuke achievements. Nu aan Ghosts beginnen, vet eerste level. Ik ga eerst de campaigns van alle spellen voltooien, en dan op zoek naar leuke Single Player Achievements/Trophies in alle games.
Ghosts had volgens mij een best wel leuke modus (Extraction.)
Trophies daarvoor waren ook wel goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wat is het toch irritant dan na zoveel jaar dat er achievements en trophies bestaan er nog steeds zoveel games zijn waarbij ze bugged zijn of niet unlocken. Nu bezig met F.I.S.T maar ik zag zojuist een story achievement die ik allang had moeten hebben nog steeds niet unlocked was en ben blijkbaar ook niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 17 juli 2023 @ 23:56:
Wat is het toch irritant dan na zoveel jaar dat er achievements en trophies bestaan er nog steeds zoveel games zijn waarbij ze bugged zijn of niet unlocken. Nu bezig met F.I.S.T maar ik zag zojuist een story achievement die ik allang had moeten hebben nog steeds niet unlocked was en ben blijkbaar ook niet de enige.
Net zoals servers die off-line worden gegooid. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 18:27:
[...]

Net zoals servers die off-line worden gegooid. ;w
Daar heb ik minder last van want speel amper oudere games. :) Maar kan me voorstellen dat dat vervelend kan zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Platinum #157 - Untitled Goose Game

Had van een collega de tip gekregen dat dit een leuke game was. Nou, viel dat even tegen. Begint nog best leuk, maar al vrij snel loopt de frustratie hoog op door de waardeloze controls. Vooral als je de speedrun trophies doet.

Gelukkig een korte game, dus hij kan er weer af.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Raem schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 22:24:
Platinum #157 - Untitled Goose Game

Had van een collega de tip gekregen dat dit een leuke game was. Nou, viel dat even tegen. Begint nog best leuk, maar al vrij snel loopt de frustratie hoog op door de waardeloze controls. Vooral als je de speedrun trophies doet.

Gelukkig een korte game, dus hij kan er weer af.
Is al een tijd geleden, maar de controls maken toch ook een beetje de game? Net zoals bij Human Fall Flat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:33:
[...]

Is al een tijd geleden, maar de controls maken toch ook een beetje de game? Net zoals bij Human Fall Flat?
Dat zou kunnen, maar dat werkte dan eerder frustrerend voor mij. :P Het oppakken en wegleggen van items ging ook niet zo lekker. Kan ook mij hebben gelegen hoor. Bij speedrun trophies heb ik sowieso al vaak de neiging dat ik te snel wil zijn en dingen juist eerder mis gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf nu begonnen met Warhammer 3 op de PC.

Altijd wel plezier gehad met strategy games, maar nooit de stap durven te zetten om ze daadwerkelijk op PC te spelen, omdat het zo overweldigend is.

Maar, nu 2 avonden gespeeld, en ik heb zoveel plezier! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:00
Strategy games vind ik de PC ook het platform om op te spelen, nou stam ik wel uit de Command en Conquer tijd dus wellicht is dit enigszins niet meer actueel.

Ontopic: weinig platinums maar toch veel trofeeën weten te bemachtigen. Ben hard aan het werk om mijn completion rate omhoog te werken en zit nu op ruim 64%. Met 212 gespeelde games is dit best een behoorlijk kluif. Nu bezig met The Bureau: XCOM Declassified en vermaak mij prima. Heb een adapter zodat ik mijn ps5 controller op mijn ps3 kan gebruiken en dit is toch wel een verademing.

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Platinum #158 - Omno
Leuke, simpele platformer/puzzle game. Vooral fijn dat wordt aangegeven wanneer je een level verlaat en hoeveel procent je hebt gehaald. Zo kun je eigenlijk nooit wat missen.

#159 - Martha is Dead
Was wel benieuwd naar deze game. Zou heel luguber moeten zijn waarbij sommige delen in de PS5 versie schijnbaar gecensureerd zijn. Ik vond het allemaal wel meevallen en eigenlijk zelfs een vrij saaie game. The Town of Light (van dezelfde ontwikkelaar) vond ik een stuk interessanter.

#160 - AVICII Invector
Kwam deze bij toeval tegen in de PS+ Extra library. Ken niet heel van Avicii, maar ik ben een fan van rhythm games, dus maar geprobeerd. Verrassend leuke game! Volgens mij zitten de meest bekende nummers er wel in. En bijna alle trophies zijn op Easy te halen, dus dat is een leuke bijkomstigheid. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 28-07-2023 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

skaffa schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:33:
Strategy games vind ik de PC ook het platform om op te spelen, nou stam ik wel uit de Command en Conquer tijd dus wellicht is dit enigszins niet meer actueel.

Ontopic: weinig platinums maar toch veel trofeeën weten te bemachtigen. Ben hard aan het werk om mijn completion rate omhoog te werken en zit nu op ruim 64%. Met 212 gespeelde games is dit best een behoorlijk kluif. Nu bezig met The Bureau: XCOM Declassified en vermaak mij prima. Heb een adapter zodat ik mijn ps5 controller op mijn ps3 kan gebruiken en dit is toch wel een verademing.
Hey, Steam is ook on-topic! :P

Het is inderdaad wel veel makkelijk dan op de console.
Alhoewel ik erg veel plezier heb gehad met Tropico & Civ op de PS4.
Op dit moment is het wel nog heel erg wennen.
Van bijna 30 jaar met een controller in mijn handen naar een Keyboard en Muis, is toch apart.

Gelukkig heb ik wel ervaring hiermee vanwege mijn werk, maar het is toch net iets anders.
En, ook gewoon hoe groot de echte strategy games zijn. Erg overweldigend.
Maar, heb er giga veel plezier mee tot nu toe.
En, het beste? Heb nog geen 1 keer naar de Achievements gekeken :D.

Als je van X-com houdt, dan is maybe X-Com 2 wel wat voor je + War of the Chosen.
Heerlijk uitdagende platinum.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:06
Zo, FF16 Platinum is binnen, vermakelijke game, zeker storywise :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*edit
Metro Exodus uitgespeeld en het goede einde gekregen :)
Hoe dat kan weet ik niet want ik heb toch wel wat mannetjes omgelegd en Duke heeft het niet overleefd.
Nu via chapter select de paar missende trophies halen en dan eens kijken hoe moeilijk Ranger Hardcore is...

[ Voor 67% gewijzigd door Superkiwi op 07-08-2023 13:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

#48 plat binnen: The Wild at Heart. Redelijk snel te doen (in totaal iets meer dan 20 uur gespeeld). Nu maar eens de plus spellen van deze maand gaan spelen.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht je iemand nodig hebben om de multiplayer trophies in PGA 2k23 te halen laat het maar weten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Superkiwi schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 23:26:
*edit
Metro Exodus uitgespeeld en het goede einde gekregen :)
Hoe dat kan weet ik niet want ik heb toch wel wat mannetjes omgelegd en Duke heeft het niet overleefd.
Nu via chapter select de paar missen de trophies halen en dan eens kijken hoe moeilijk Ranger Hardcore is...
Toevallig ook mee bezig nu. Volgens mij mag maar 1 van de vriendjes overleven. Ranger Hardcore is niet zo moeilijk in NG+. Als ik het nog eens mocht doen zou ik NG+ overslaan denk ik, of in ieder geval niet te makkelijk maken (de railgun is veel te sterk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet sowieso nog twee volledige playthroughs:
-Ranger Hardcore + het slechte einde;
-Easy mode voor de full strength trophy.

Heel even gedacht aan de glitch voor de Ranger Hardcore trophy maar we doen het goed of we doen het niet. Met de Kalash, een shotgun en de railgun gaan we eens een poging wagen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
Heb zelf net Gran Turismo 7 uitgespeeld, naja de eerste 39 menu books dan. Nog even wat trophies behaald, en daarmee 44 van de 54 trophies binnen. PSN profiles geeft me een A voor de completion dus dat is mooi ^^ Vermakelijk spel en blij dat ik heb gespeeld. Meeste trophies die over zijn gaan vooral voor een enorme grind zorgen, dus daar heb ik geen zin. Of enorme uitdaging met goud voor alle licentie tests.

Dus op naar het volgende spel. Ghost of Tsushima ben ik al een tijdje mee bezig, lekker open world completion based. Dus lekker aan het spelen. En ga vandaag waarschijnlijk de campaign van Cod Ghosts uitspelen, ook leuk spel met een aantal leuke trophies.

Edit: En vandaag op eentje na, alle Single Player trophies in CoD Ghosts behaald. Ik vind het een heerlijk spel, leuke spectaculaire missies. Het is niet de meest populaire CoD, but i like it (scheelt dat ik geen MP speel in CoD). Anyway vraagje over dit spel, enige SP trophy is campaign op veteran, missie 11 (denk ik?) heb ik op Veteran gedaan vanwege een bepaalde trophy. Nu is mijn vraag moet ik de campaign van begin tot eind spelen op Veteran, of mogen het ook losse missies zijn? Want ik zag dat de game registreert op welk hoogste niveau je een missie hebt voltooid. Dan kan ik weer een missie skippen. Aan de andere kant zo moeilijk was die ook niet. Ik ga nu trouwens nog niet voor veteran, misschien sowieso wel niet. Want hou niet van frustratie haha.

Wel interessant dat de base game geen enkele zilveren trophy heeft, wel paar gouden en veel bronzen, maar geen enkele zilveren. Nu zijn games daar sowieso wisselend in (heb het over AAA games). Mass effect 2, verken een hele system is gewoon letterlijk paar planeten selecteren. En is een gouden trophy. Arkham Knight is alleen maar brons op één gouden en één zilveren na. GTA III definitive edition, krijg je voor het rijden van Forelli's auto zonder schade al een gouden trophy (mag zilver zijn wat mij betreft). Blijft natuurlijk wisselend.

[ Voor 49% gewijzigd door Zorroberner op 09-08-2023 15:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik zeg het niet snel maar wat heeft Stray toch een klote achievement. De Can’t Cat-ch me achievement is echt een van de irritantste achievements die ik in hele lange tijd gezien heb. Wat een irritante randomness zit er in.

——

Edit: heb hem uiteindelijk gehaald na veel moeite. Wat een klote achievement… :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-08-2023 01:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Platinum #87 kunnen we officieus al bijschrijven: Metro Exodus.
Zojuist Ranger Hardcore voltooid en in die run ook de full strength trophy gehaald. Het laatste level afgesloten zonder medkits, nog 6 kogels in het magazijn en bijna geen gasmaskerfilters meer. Lang geleden dat ik het zo benauwd heb gehad tijdens een game _/-\o_

Nu rest alleen nog een run om het slechte einde te halen. Dat wordt lekker op easy mode met een shotgun alles en iedereen tot moes knallen :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIYFgQWUwgPVU45PWVbvCs9Rpbc=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/w7Qa5iR9CEwIoAipNixNW6Fl.png?f=fotoalbum_medium

Spelletje 300 is uitgespeeld en wel de timed exclusive Stray. Qua sfeer een mooi spel maar vond het wat magertjes to alle hype dat het bij release kreeg. En de achievement voor niet geraakt worden in level 2 mag van mij op dezelfde hoogte als Mile High Club. Wat een ellende was dat. :o

En nu door met Remnant 2 en Diablo 4 een keer afmaken (hoewel die nooit af is geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Exactor it schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:34:
[Afbeelding]

Spelletje 300 is uitgespeeld en wel de timed exclusive Stray. Qua sfeer een mooi spel maar vond het wat magertjes to alle hype dat het bij release kreeg. En de achievement voor niet geraakt worden in level 2 mag van mij op dezelfde hoogte als Mile High Club. Wat een ellende was dat. :o

En nu door met Remnant 2 en Diablo 4 een keer afmaken (hoewel die nooit af is geloof ik).
Wat een ellendige achievement was dat inderdaad. Uiteindelijk de tips van continue zigzaggen losgelaten en voornamelijk gefocust op zo snel mogelijk gaan en af en toe dan wel ff zigzaggen met name op de chokepoints. In de hele run zaten echter twee chokepoints die niet te voorspellen waren en die 95% van de tijd mijn runs verknalde. Was blij dat ik die achievement had gehaald. Nu nog eens het spel uitspelen. Zo heel geweldig als de hype het deed vermoeden is die namelijk niet.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2023 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:34:
[Afbeelding]

Vond Stray zelf ook niet erg speciaal.
Uniek is een beter woord ervoor.

Zeker niet op dezelfde hoogte als een God of War of Last of Us.
Maar, voor mij was Stray een beetje meer zoiets als Deathloop.

Uniek, leuk om een keertje te spelen.
Maar, zodra je 1 playthrough heb gedaan ben je er wel een beetje klaar mee en hoor je er niemand meer over.

Een 7.
Niets speciaals, niets slechts.
Gewoon leuk voor een avondje of 2 :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hulkbuster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-09 14:55
Hier ook maar eens mee doen:

Plat 75: sniper elite 5. Leuke game met leuke trophies. Zag nog even op tegen het uitspelen van de game op de hoogste moeilijkheidsgraad maar dit was uiteindelijk goed te doen.

Plat 76: Endling. Korte game die je laat ervaren wat de invloed is van mensen op de natuur. Je speelt een vos die ervoor moet zorgen dat haar jongen overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die een beetje houden van een survival/managment game zoals Kingdom Come : Deliverance.

Ik ben nu zelf een aantal dagen bezig met Medieval Dynasty
Erg verslavend en leuk spel die je zo makkelijk/moeilijk kan maken als je zelf wilt.

Je eigen settlement bouwen, villagers recruiten en natuurlijk resources bij elkaar verzamelen.
Om vervolgens je villagers ook te managen om dingen te doen.

Erg leuk spelletje waarvan de tropies/achievements volgens mij ook niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Kingdom Come Deliverance ben ik helaas nooit goed in gekomen, toch eeuwig zonde. Medieval Dynasty gezien maar spreekt mij niet heel erg aan, word je nog iets van koning of iets dergelijks? Dus lekkere macht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:27:
Kingdom Come Deliverance ben ik helaas nooit goed in gekomen, toch eeuwig zonde. Medieval Dynasty gezien maar spreekt mij niet heel erg aan, word je nog iets van koning of iets dergelijks? Dus lekkere macht hebben?
Nee, het is echt een village managment type spel.

Ook lekker exploren, resources gatheren en zo nu en dan wat bandits verslaan.
Paar quests hier en daar die wel vermakelijk zijn.

Maar, 95% van het spel gaat om een village proberen te bouwen en deze uit te bouwen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:14
Gister mijn eerste platinum verdiend, Spider-Man Miles Morales. Heb de ps5 sinds begin zomer en ga mij nu eens meer richten op Platinum trophy's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3PSLYnz38rQ1OVS_IxqP-rvDAI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ruo4C0lPCWnJa8eKgujhb0LW.png?f=fotoalbum_large

#2 zal Astro's Playroom worden. Leuke game!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royy90 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:13:
Gister mijn eerste platinum verdiend, Spider-Man Miles Morales. Heb de ps5 sinds begin zomer en ga mij nu eens meer richten op Platinum trophy's.
[Afbeelding]

#2 zal Astro's Playroom worden. Leuke game!
Tof! Wil binnenkort ook beginnen met Miles Morales als opwarmer voor Spider-Man 2!

Hoe lang heb je erover gedaan?

Mijn laatste platinum is Ghost of Tsushima Director's Cut (PS5). Dat was #3. Astro's Playroom en Spider-Man Remastered (PS5) waren respectievelijk #1 en #2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:17:
[...]

Tof! Wil binnenkort ook beginnen met Miles Morales als opwarmer voor Spider-Man 2!

Hoe lang heb je erover gedaan?

Mijn laatste platinum is Ghost of Tsushima Director's Cut (PS5). Dat was #3. Astro's Playroom en Spider-Man Remastered (PS5) waren respectievelijk #1 en #2.
25 uur voor beide playtroughs. Dus viel reuze mee. Ik wil na Astro denk ik ook Spider-Man Remastered gaan doen. Was je lang bezig met remastered?

Ondertussen ook nog bezig met een 100% voor Adventure Capitalist... ooit eens gedownload dus moet hem nu maar afmaken ook. Gebruik wel de time/date glitch hiervoor 8)7 Deze games moeten lekker op de mobile devices blijven.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Royy90 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:07:
[...]

25 uur voor beide playtroughs. Dus viel reuze mee. Ik wil na Astro denk ik ook Spider-Man Remastered gaan doen. Was je lang bezig met remastered?

Ondertussen ook nog bezig met een 100% voor Adventure Capitalist... ooit eens gedownload dus moet hem nu maar afmaken ook. Gebruik wel de time/date glitch hiervoor 8)7 Deze games moeten lekker op de mobile devices blijven.
Remastered is awesome. Wel wat langer. Als je voor platinum gaat maar één playthrough nodig. Heerlijk spel was dat.

Mijn 1e platinum was Astro's Playroom (denk dat ik eens new game ga doen met dat spel), en 2e SM remastered en 3e Miles Morales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Zorroberner schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:40:
[...]

Remastered is awesome. Wel wat langer. Als je voor platinum gaat maar één playthrough nodig. Heerlijk spel was dat.

Mijn 1e platinum was Astro's Playroom (denk dat ik eens new game ga doen met dat spel), en 2e SM remastered en 3e Miles Morales.
Heb je in Astro ook de dlc 100%? Ik zag de speedrun trophy en daar heb ik zooooo geen zin in. Is niet benodigd voor platinum, maar wil hem toch halen haha.

Edit; totale tijd op dit moment: 08:56.40... daar moet nog flink aan gewerkt worden

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 12-09-2023 12:17 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52

s0kkie

Cowabunga

Royy90 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:56:
[...]

Heb je in Astro ook de dlc 100%? Ik zag de speedrun trophy en daar heb ik zooooo geen zin in. Is niet benodigd voor platinum, maar wil hem toch halen haha.

Edit; totale tijd op dit moment: 08:56.40... daar moet nog flink aan gewerkt worden
Kost je minder dan 7 minuten als je de levels eenmaal door hebt :P
Ik moet ze zelf nog halen maar laatst op de PS5 van een vriend van mij voor hem gehaald. Ik had mijn save game niet meer dus ik moet de hele game opnieuw doen om de bonus levels te unlocken voor de trophy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
s0kkie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:18:
[...]

Kost je minder dan 7 minuten als je de levels eenmaal door hebt :P
Ik moet ze zelf nog halen maar laatst op de PS5 van een vriend van mij voor hem gehaald. Ik had mijn save game niet meer dus ik moet de hele game opnieuw doen om de bonus levels te unlocken voor de trophy.
Haha ja dat is ook de hele achievement! Inmiddels 07:33.82 dus nog een paar levels verbeteren. Hij is wel leuk hoor!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Royy90 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:56:
[...]

Yes ook de dlc, is wel leuk hoor. Gewoon de levels die nu de meeste tijd in beslag namen opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Zorroberner schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:28:
[...]

Yes ook de dlc, is wel leuk hoor. Gewoon de levels die nu de meeste tijd in beslag namen opnieuw doen.
Ah ja hij is al binnen op 06:58.02. Dikke prima. De rest later vandaag nog even doen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royy90 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:07:
[...]

Uurtje of 25 ook, in één playthrough. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Royy90
#2 is binnen onder de naam Astro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j6GX-xikSQ90-kHyZB3bSbcPoUU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q9ErV8o9acdT9c8HOcJHRwd8.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast ook mijn eerste 100%, Adventure Capatalist. Wel de tijd/datum glitch gebruikt. Wou hem gewoon compleet hebben want wat een drama spel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqU2ZzyjZ-R85jpmVwXxj7rX8K4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Om1zHbq4DnVtDDz8MYwrHrTH.png?f=fotoalbum_large

Eens kijken waar we nu mee verder gaan.

PSN Profile

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eE5r-83IPU-31dqSODQ9GvsKTU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3DWHXpI9UY8jfawTyOoQ7Cp.jpg?f=fotoalbum_large

Platinum #32

Best mooie game, maar de combat is erg eentonig. Ook is er geen chapter select voor collectibles. Opzich geen verkeerde game, maar ook niet heel bijzonder. Is kijken wat er nog meer op de stapel ligt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen échte Lekkerboeie trofee natuurlijk maar lekker gedaan dude! :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorroberner
Platinum #7 is binnen :)

South Park Stick of Truth

Heerlijk vermakelijke game. Heel veel plezier aan gehad, net voor mijn vakantie aan begonnen en nu afgemaakt. Heb beide South Park Games eind augustus gekocht, zat al jaren overwegen ze te kopen, nu eindelijk gedaan. Heb van te voren wel een trophy guide gelezen, maar alleen de intro, dus wat te verwachten zonder echte verhaal spoilers. Goede tip was saves per quest aanmaken, daardoor veel missables alsnog kunnen halen. Na die playthrough een tweede playthrough gedaan met een guide voor alle collectables (aantal zijn missable) en vandaag dus de platinum. Lekker overzichtelijke game met een niet te grote open wereld.

Ik ga even wachten met South Park the Fractured but Whole zodat ik niet uitgebrand raak op deze serie. Wil die ook de volledige liefde geven die het verdiend, daar gelukkig maar één missable in en dat is m.b.t. de moeilijkheidsgraad. Dus dat zal relaxter zijn.

Dan de vraag waarmee verder: Ghosts of Tsushima speel ik al sinds juli, ga daar lekker mee verder. Zit nu op het tweede eiland. Verder heb ik LA Noire opgepikt met dezelfde sale als South Park, en daar ga ik ook een beginnetje mee maken. Scheelt dat die game heel erg chapter based is als ware, dus lekker eens in de tijd een case doen. Heb dat spel in 2011 op de Xbox 360 nog gespeeld dus ben er niet totaal onbekend mee (maar lang genoeg geleden om er weer lol in te hebben).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zorroberner schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:47:
Platinum #7 is binnen :)

South Park Stick of Truth

Heerlijk vermakelijke game. Heel veel plezier aan gehad, net voor mijn vakantie aan begonnen en nu afgemaakt. Heb beide South Park Games eind augustus gekocht, zat al jaren overwegen ze te kopen, nu eindelijk gedaan. Heb van te voren wel een trophy guide gelezen, maar alleen de intro, dus wat te verwachten zonder echte verhaal spoilers. Goede tip was saves per quest aanmaken, daardoor veel missables alsnog kunnen halen. Na die playthrough een tweede playthrough gedaan met een guide voor alle collectables (aantal zijn missable) en vandaag dus de platinum. Lekker overzichtelijke game met een niet te grote open wereld.

Ik ga even wachten met South Park the Fractured but Whole zodat ik niet uitgebrand raak op deze serie. Wil die ook de volledige liefde geven die het verdiend, daar gelukkig maar één missable in en dat is m.b.t. de moeilijkheidsgraad. Dus dat zal relaxter zijn.

Dan de vraag waarmee verder: Ghosts of Tsushima speel ik al sinds juli, ga daar lekker mee verder. Zit nu op het tweede eiland. Verder heb ik LA Noire opgepikt met dezelfde sale als South Park, en daar ga ik ook een beginnetje mee maken. Scheelt dat die game heel erg chapter based is als ware, dus lekker eens in de tijd een case doen. Heb dat spel in 2011 op de Xbox 360 nog gespeeld dus ben er niet totaal onbekend mee (maar lang genoeg geleden om er weer lol in te hebben).
Ik vind het erg jammer dat er nooit een deel 3 van South Park is gekomen in dat genre. Waren erg leuke games. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nummertje 88: PGA Tour 2k23 :)

Vergeleken met 2k21 een vrij simpele. Vergde wat licht grinden om van level 23 naar 25 te geraken en zo een tier 7 skill te unlocken maar dat was zo gepiept.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
Platinum #3 is ook binnen. Unpacked.

Korte game en easy platinum. Maar toch een zeer vermakelijke game. Ik kwam deze vaak tegen op Reddit trophy forum laatste en besloten het een kans te geven.

Ondertussen nog druk bezig met Spider Man Remastered en Fall Guys.

PSN Profile

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xgjyfzUPozIfZEq6dEcP1sPXbuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wV2nzliMJEd4z7mHsnh1MUUy.png?f=fotoalbum_large

Heeft even geduurd, maar weer een Gears game op 100% gezet 8)

Gamertag: timmie271

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:35:
[Afbeelding]

No fucking way! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En een klein beetje 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:57:
[...]

No fucking way! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En een klein beetje 8)7
Maar dat wist je al toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
1200+ uur? Ik ben nu de laatste trofee in Skyrim aan het halen om hem op 100% te zetten en ik vind dat al lang duren.(grinden naar level 78 om een legendary draak te spawnen) Zo te zien moet ik mij niet zo aanstellen 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
timmie271 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:35:
[Afbeelding]

Mijn hemel. Is dit nou de ergste van de Gears games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:10:
[...]

Mijn hemel. Is dit nou de ergste van de Gears games?
Van de Gears games die ik op 100% heb gezet wel ja, Gears of War 3 schijnt ook erg te zijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:27
Op de backlog knipoogt Trackmania Turbo naar me, dus daar de afgelopen paar weken een kleine 40 uur ingestoken. Ik ben nu ergens in de Red series maar twijfel of ik er nu mee door ga of dat ik een andere game oppak. Wat een tijd gaat er in zitten en wat een frustraties :D

@Superkiwi Bedankt voor je runs op youtube, ik heb er al veel bekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansPatat050 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:30:
Op de backlog knipoogt Trackmania Turbo naar me, dus daar de afgelopen paar weken een kleine 40 uur ingestoken. Ik ben nu ergens in de Red series maar twijfel of ik er nu mee door ga of dat ik een andere game oppak. Wat een tijd gaat er in zitten en wat een frustraties :D
Dit is nog altijd de Platinum waar ik het meest trots op ben. Heeft wel meer dan 4 jaar geduurd eer ik die haalde |:( . Maar het voordeel van dit spel is dat je die ook gemakkelijk maanden kunt laten liggen om dan later nog eens opnieuw te proberen. Maar inderdaad, je moet ongelooflijk veel volharding hebben om hier Platinum op te halen. Er waren hier tracks bij waar ik over 1 track verschillende uren nodig had eer ik Gold haalde.
Zeker als je al bij Red Series last hebt, wordt het wel heel moeilijk want in de Black Series wordt het soms pas echt belachelijk moeilijk en frustrerend. Maar tegelijk was dit zo een enorm verslavend spel, temeer door die single-button Restart.
EDIT: volgens de time-tracking die de PS5 toont zou ik er blijkbaar ruim 300 uur over gedaan hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 29-09-2023 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:27
Opzich gaan de red series vrij goed, maar ik zit een paar secondes boven de gouden tijd van 125 en die begint me op te breken. In de zilver run heb ik nog een keer de wagen gereset dus goud kan zeker, alleen elke bocht moet goed zijn om het volgende stuk zonder al te veel gestuiter door te komen.

Inderdaad wat je zegt Twixie, ik ga de game waarschijnlijk even laten rusten, om na een paar weken (of maanden) de muscle memory weer aan te spreken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:04:
[...]
Er waren hier tracks bij waar ik over 1 track verschillende uren nodig had eer ik Gold haalde.
Breek me de bek niet open. Track #175, 17 uur over gedaan :X
Wel een hele mooie platinum ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansPatat050 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:20:
Opzich gaan de red series vrij goed, maar ik zit een paar secondes boven de gouden tijd van 125 en die begint me op te breken. In de zilver run heb ik nog een keer de wagen gereset dus goud kan zeker, alleen elke bocht moet goed zijn om het volgende stuk zonder al te veel gestuiter door te komen.
Volgens mij is dit ook het soort game waarbij je beter doorzet om direct goud te halen vooraleer naar de volgende track te gaan, zeker gezien je overal goud moet hebben voor Platinum. Als je eerst voor overal zilver gaat, ga je een hoop tijd verliezen om er bij elke track weer in te komen om dan voor goud nog te moeten gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:04:
[...]

Dit is nog altijd de Platinum waar ik het meest trots op ben. Heeft wel meer dan 4 jaar geduurd eer ik die haalde |:( . Maar het voordeel van dit spel is dat je die ook gemakkelijk maanden kunt laten liggen om dan later nog eens opnieuw te proberen. Maar inderdaad, je moet ongelooflijk veel volharding hebben om hier Platinum op te halen. Er waren hier tracks bij waar ik over 1 track verschillende uren nodig had eer ik Gold haalde.
Zeker als je al bij Red Series last hebt, wordt het wel heel moeilijk want in de Black Series wordt het soms pas echt belachelijk moeilijk en frustrerend. Maar tegelijk was dit zo een enorm verslavend spel, temeer door die single-button Restart.
EDIT: volgens de time-tracking die de PS5 toont zou ik er blijkbaar ruim 300 uur over gedaan hebben.
Wel altijd voldoening als je het uiteindelijk haalt.

Bij mij gaan zulke dingen altijd hetzelfde op het moment dat ik moet doen wat een hogere skill niveau vereist dan wat daarvoor was.

1. Probeer het voor de gein 1 of 2 keer en zo ver van het doel af dat ik denk "nee, dit is niet voor mij weg gelegd. Simpelweg niet iets wat ik kan."

2. Probeer het tegen beter weten nog een paar keer, gewoon om te zien hoe dichtbij je kan komen.

3. Opeens lijkt het toch niet meer een onmogelijke doel, word er steeds beter in.

4. Een magische run waarin alles goed gaat en je vervolgens 0.02 seconden te kort komt en ik zeg.
"Nee, dit was het. Ik kan niet beter dan dit. Dit was alles wat ik had."

5. Een paar dagen weg leggen om het vervolgens binnen 10 minuten te klaren.

Gran Turismo
Elden Ring (Malenia)
Super Meat Boy

Uiteindelijk heeft iedereen de skill maar gaat het er inderdaad om hoeveel tijd je ergens in wilt steken om beter te worden.
Fantastisch gevoel als het je uiteindelijk lukt.
Maar ik kan het gevoel ook begrijpen van "Ik kan 50 uur proberen dit te doen, of 5 andere games spelen^^"

Succes!!!

-
Zelf nu begonnen aan Borderlands 3.
Gewoon weer lekker voor de lol. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
Na een paar posts over RDR II in het PS5 topic ging ik denken aan GTA V. Ik was vroeger verzot op GTA III tot en met Vice City Stories. Een GTA platinum spreekt mij daarom stiekem zeer aan. Ik heb GTA V op de Xbox One en Xbox 360 meerdere keren 100% uitgespeeld. Maar de online trophies/achievements schrikten mij af. Ik heb vorig jaar GTA V gekocht voor een tientje voor op de PS5. Nu ik eindelijk Saints Row 1 en 2 weer heb uitgespeeld wordt het binnenkort tijd voor GTA V (eerst even Ghost of Tsushima uitspelen, heerlijk spel en wil alle gametijd even daarin steken).

De GTA V PS5 playthrough komt er sowieso, maar stiekem wil ik die platinum ook wel halen. Heb paar maanden geleden GTA Online opgestart, en ik zie dat alles helemaal anders is qua start met gelijk een path moeten kiezen. Ik was dus al snel weer weg. Iemand hier ervaring met de GTA V platinum en vooral de online trophies? Ik snap dat er guides zijn, maar vind het leuk om hier in dit topic toch kort de discusse over te voeren. Met RDR 2 heb ik wel alle online achievements gescoord, vooral door elke dag collection challenges te doen, en daardoor per dag 1 a 2 levels te stijgen naar level 50. (Een verwijzing naar een goede guide mag natuurlijk wel altijd).

GTA V single player komt helemaal goed. En de dlc trophies zijn niet persé een doel, al lijken online heists mij wel leuk, ik ben van nature toch een Single Player.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:08:
Iemand hier ervaring met de GTA V platinum en vooral de online trophies?
Ja, maar dat stamt nog uit de early days (2013, PS3). Het online gedeelte en vooral de grind naar level 50 was destijds veel beter te doen omdat je voor races veel betere xp kreeg tov nu.
Wij speelden vaak met een groepje van 4-6 man en deden heel veel races. Daarnaast deden we ook veel activiteiten zoals parachutespringen, tennis en golf waardoor de verschillende medailles vanzelf wel binnen kwamen.
Nu krijg je niet alleen minder xp, ook doen er minder mensen mee aan random activiteiten omdat er andere, meer interessante activiteiten aan de game zijn toegevoegd.
Kortom, de platinum difficulty is wel omhoog gegaan sinds de originele launch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skaffa
100% nummer 98 en 99:
Brothers (PS4) -> erg unieke en daardoor leuke titel met een aardig verhaal. Het bedienen van twee karakters met een controler tegelijkertijd maakt het weer eens wat anders. Trofee technisch niet heel uitdagend en met een paar uur ben je er wel doorheen. Wel een aanrader voor iemand die eens een keer iets anders wilt spelen, voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten (heb hem voor 4 euro opgepikt in de sale)

Skyrim (PS3) -> wat moet ik hierover zeggen? Had de game bij launch destijds (12 jaar geleden) in 2 maanden geplatinumd maar moest de DLC nog doen. Het blijft toch een fantastisch spel waar je heerlijk je gang kunt gaan. Laatste trofee die ik moest halen was de legendary draak doden die bij lvl 78 pas spawned. Tip aan mensen die dit ooit gaan spelen: zorg dat je geen weerwolf of vampier bent tijdens het power levellen van skills want dit scheelt heel veel tijd (I learned the hard way).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, @Zorroberner en ik willen voor de GTA5 (MP) completion gaan.
(Zelf niet erg geïnteresseerd in de Single Player, maar ik wil wel graag een keertje de MP 100% uitspelen.)

Zijn er hier toevallig ook nog mensen die de MP nog moeten doen, of nog willen doen?
En dan bedoel ik ook inclusief de heists.
Daarmee heb je 4 personen nodig die weten wat ze moeten doen, en het lijkt mij makkelijker/gezelliger als we dit met mede tweakers doen en eventueel ook de weg daar naar toe. (het levelen.)

Hiermee bedoel ik trouwens de GTA 5 versie op de PS5. (Weet niet of er cross-play is.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Ter geruststelling, ik heb bij de heists ook nog geen flauw idee wat te doen, dus we gaan dat met zijn allen goed doen. Het is vooral dat we bang zijn voor randoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook als je alleen geïnteresseerd bent in de heists, helemaal prima.

Het levelen kunnen we ook zelf doen^^

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zorroberner
En in een ander onderwerp een mooi succes, platinum #8 :D Ghost of Tsushima, laatste twee weken volle focus daar op. Wat een verhaal en belevenis. Binnenkort nog beginnen aan Iki Island. En dan op naar het volgende spel (los van GTA Online)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Het is meer dan 5 maanden geleden, ben het topic wel blijven volgen, maar iets met me stukbijten op (en uiteindelijk opgeven van) Nioh 2, na 120 uur had ik de intensieve gameplay wel een beetje gezien. Daarnaast ook andere interesses (iets met 24 uur in een dag, helaas moet je keuzes maken). Wat is het wel geworden dan?

Platinum #50 - Diablo IV

Diablo hoef ik denk ik niet te introduceren en Diablo IV heeft ook zodanige roering veroorzaakt dat zelfs niet liefhebbers vermoedelijk ook wel het nodige hebben meegekregen. De volgende lijstje + & - punten moet wel het nodige korrel zout gelezen worden. Aanstaande dinsdag komt seizoen 2 / patch 1.2.1 uit en dat gaat wel de nodige veranderingen brengen, maar op basis van seizoen 1 en 360 uur gameplay:

++ Audio en Visueel zeker een hele mooie game. Of 2023 Blizzard wel hetzelfde is als de Blizzard van weleer (je weet wel de Blizzard die gerust langer over een game mochten doen, want je wist dat die extra tijd echt terug kwam in super goede gameplay) dat valt te betwijfelen, maar dit onderdeel is nog steeds goed.
+ Redelijk bugfree, althans ik heb er helemaal weinig tot geen last van gehad, misschien anderen wel, maar dat is wel heel anders dan met de launch van D3
+ Grootse wereld, geen losse levels, je kan als je wil een rondje maken door alle 5 de 'provincies' zonder ook maar 1 keer te hoeven laden (mtis je niet in de dungeon's gaat).
+ Eerste 50 levels zijn het leukst m.b.t. de nieuwe abilities die je unlockt, ongeacht de klasse die je kiest.
+ Paragorn system (tussen level 50 en level 100 krijg je per 0.25-level een paragorn punt) geeft ruimte voor verschillende soorten builds.
+ Het lijkt er op dat Blizzard echt wel de intensie heeft om de feedback te integreren. Zie ook later bij de -punten
+/- Ik heb wel vaker om me heen gehoord dat veel mensen de compaign wel gaaf te hebben gevonden. Persoonlijk had ik er niet zoveel mee, hoewel sommige tussenfilmpjes...mmmm fingerlicking good zeg maar en bepaalde eindbazen waren wel leuk te doen (helaas maar 1 keer of je moet de hele campaign weer opnieuw willen doen)

-- Er zijn 'pale tongues' op het internet die beweren dat het spel mogelijkerwijs een half jaar te vroeg is uitgebracht. Je moet wel een heel roze bril dragen om dat compleet te kunnen wegwuiven. Grootste klacht/pijnpunt is dat er (g)één endgame content is en dan vooral level 70~100 is één grote grind van Nightmare dungeon's. Jaja, tuurljk Helltides en Tree of Whispers (en dan het liefst combineren voor synergie), maar als level 100 worden een ding is, dan is de weg naar toe vééls te lang.
-- Even maar de discussie vermijdend of het spel dan wel de fullprice van 70 euro waard is (ik heb mijn euro-per-uur er makkelijk uit, mijn maat voor financiële rechtvaardiging van een aanschaf), maar het is duidelijk dat Blizzard zoekende is naar Balans, zodat iedereen (casual vs pro's en iedere klasse) een leuke tijd heeft. In de loop van de afgelopen maanden is er het nodige gepatched & generfd en niet altijd for the better. Laten we hopen dat patch 1.2.1 een goede stap in de richting gaat brengen. Sowieso schat ik in dat veel geklaag komt omdat er zoveel potentie in de game zit, maar het duidelijk nog niet er uit komt.
- Niet elke klasse en/of klassebuilds zijn evenwaardig
- Uber Lillith is een BS-gevecht met heel veel oneshots (en die heb ik laten boosten).

TL;DR
Diablo IV is initiëel niet het spel waar we op hoopten, hoewel zeker ook wel de nodige pluspunten aanwezig zijn. Season 1 was een beetje karig, hoewel de harten veel leuker zijn dan de gems (armor & abilities). Rollercoaster ride in de zoektocht naar balancering en karige endgame content gaf genoeg olie op het vuur voor de criticasters. Maar D3 begon ook ruk en is in 10 jaar uitgegroeid tot een zeer geliefde game (laatste/final seizoen loopt nu). Laten we hopen dat D4 hetzelfde lot te wachten staat en startend met seizoen 2 aanstaande dinsdag 17 oktober.

Anyhow, de tientallen in trophies op psnprofiles prijken altijd op je profile, dus "Arise, Champion"
What's next? Weird west, de 'gratis' game van PSplus lonkt wel een beetje, maar ik denk dat het Steel Rising wordt een Soulsbourne-achtige in de periode van de Franse Revolutie. Ik denk dat ik een glutton for Punishment ben :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:26

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Tijdens de zomermaanden eigenlijk weinig gebruik gemaakt van de PlayStation en het helpt ook niet dat overdag de zon op de TV schijnt en dat we 's avonds vaak naar series kijken, maar sinds een paar weken kan ik via de Switch ook gebruik maken van Remote Play! Hoewel dat niet super fantastisch is (performance/beeld is ok, maar geluid en controls is meh), heb ik toch wat games gespeeld.

Sinds mijn laatste post zou dat neerkomen op:
- Spider-Man & Spider-Man: Miles Morales: Spider-Man games waren leuk en zeer goed te doen, alleen moet je ze niet direct achter elkaar spelen. Ik vond dat het dan te veel van hetzelfde werd.
- Ratchet & Clank: Rift Apart: nog nooit eerder een Ratchet & Clank gespeeld, maar wat een gave game. Grafisch ook goed en zeker niet moeilijk!
- Carrion: een 2D game waar jij het monster bent, ipv dat een monster op jou jaagt! Ik had dit spel kort bij een vriend gespeeld en zag 'm later, met korting, in de store staan. Pas nadat ik het verhaal uit had, kwam ik erachter dat de Platinum trophy ook binnen handbereik was! (mooi meegenomen dus)
- The Last of Us Part II: genoten van deel 1 en nu ook deel 2!
- Kerbal Space Program: ik heb dit spel ooit gekocht voor de PC, maar nooit echt gespeeld. Nu was het voor een paar euro in de aanbieding in de store en gelijk aangeschaft. Helaas was het niet echt mijn ding, de eerste keer naar de Mun was leuk, maar daarna naar de andere planeten die erg ver weg liggen.. het "time warpen" kost aardig wat tijd en om er halverwegge op de terugweg achter te komen dat je teweinig brandstof hebt is 1x leuk, daarna niet meer :P Daarom uiteindelijk ervoor gekozen om de cheat-glitch te gebruiken en mijzelf oneindige hoeveelheid brandstof te geven :X

Op dit moment ben ik bezig met AC: Mirage gevolgd door GoW: Ragnarok en heb het idee om na die twee verder te gaan met AC: Valhalla en wellicht ook GTA: V op te pakken. Van die laatste ben ik dan van plan om de completion zo hoog mogelijk te krijgen (lees: offline + de makkelijkste online trophies) en dan heb ik ook nog: The Last of Us. Hiervan heb ik tijdens de covid periode alle MP trophies behaald en daarvan is het nu een kwestie om de offline/SP trophies te halen.

Al met al nog genoeg te gamen, te weinig tijd O-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rabotgangster
Platinum nr 80 Far cry 6 is binnen, leuk spel maar veel van het zelfde.
Ook ben ik bezig met Mafia 1 en het valt nog goed mee alleen is de gameplay niet zo vloeiend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• skaffa
Platinum #75 en 100e 100% game: Lego Harry Potter Years 1-4 (PS3), deze stond al een tijdje onafgemaakt in mijn backlog en nu er even voor gezeten om hem af te maken. Vooral de collectables waren het meest tijdrovende maar voor de rest prima mee vermaakt samen met mijn kinderen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Royy90
Platinum #4: Spider-Man Remastered

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVZlDa5L-JB5Q71a9dzBenZ_W14=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QCDIQEcd6eFlL7DKIedTqrgP.png?f=fotoalbum_large

Moet de laatste dlc nog even 100% doen en dan zwaar nadenken of ik ng+ op Ultimate wil doen... Vind dat echt rot trophies om te halen als je de hele game nogmaals moet doorspelen...

Next up... I guess spider-man 2

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mensen hier nog bezig met de truetrophies / trueachievements trick or treat challenge? Ik ben echt van alles door elkaar aan het spelen hierdoor. Was al bezig met Lies of P, Armored Core 6 en Forza Motorsport 2023 maar ben weer terug bij Sifu, Roguebook en zelfs Trials Rising. Zes spellen tegelijk is wel wat veel van het goede merk ik. :) Mijn volgende 'trick' is complete a base game dus ik ga of de laatste auto's levelen in forza of Lies of P NG afronden.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 22-10-2023 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaffa
Exactor it schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:14:
Mensen hier nog bezig met de truetrophies / trueachievements trick or treat challenge? Ik ben echt van alles door elkaar aan het spelen hierdoor. Was al bezig met Lies of P, Armored Core 6 en Forza Motorsport 2023 maar ben weer terug bij Sifu, Roguebook en zelfs Trials Rising. Zes spellen tegelijk is wel wat veel van het goede merk ik. :) Mijn volgende 'trick' is complete a base game dus ik ga of de laatste auto's levelen in forza of Lies of P NG afronden.
Zit even te kijken maar ben er zelf niet mee bezig. Wel grappig om op die manier eens anders met trofeeën/achievements bezig te zijn. Misschien doe ik wel een keer mee :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik Borderlands 3 op platinum en 100% gezet.

Was in eerste instantie niet mijn bedoeling, maar nadat ik alle quests en side-objectives had afgerond had ik nog maar 3 trophies nodig voor de 100%.
(Revive a friend, finish a mini-game, collec 50 iridium piles.)

Iets wat mij niet langer dan 10 minuten zou kosten dus ik vond het het wel waard.
En, het is ook nog eens mij 50ste platinum, dus ook leuk.
En, iets wat mij gisteren pas opviel op Psn Profiles.

- Platinum Nr. 10 : Borderlands 2
- Platinum Nr. 30 : Borderlands 1 (GOTY PS4)
- Platinum Nr. 40 : Borderlands : Tiny Tina's assault on Dragon keep.
- Platinum Nr. 50 : Borderlands 3
(Platinum 20 was Mass Affect Andromeda.)
Maar, wel een leuke toeval dat ik altijd weer terug kom bij een Borderlands game.

De main story vond ik erg tegenvallend in Borderlands 3 en neigde een aantal keren om te stoppen omdat het zo slecht geschreven was.
Uiteindelijk blij dat ik ben doorgegaan want de DLC was vele male beter. (Op de Bounty DLC na.)
Vooral de Love & Tentacle DLC vond ik fantastisch, en dan met name 1 side-quest waarbij ik wel een traantje moest laten.

-
Ondertussen nu ook begonnen aan Back 4 Blood.
Erg leuk spel, maar ook erg uitdagend. (Op Nightmare & No Hope.)
Weet nog niet of ik hem op 100% ga zetten, want heb niet zoveel zin om 50.000 kills te grinden.
Maar voor de rest heb ik er erg veel plezier mee.

Mochten er mensen zijn die dit willen samen spelen, geef me maar een gil. (het is cross play.) :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Platinum #89: Demon's Souls.
Wat een gruwelijk goed gemaakte remake! Tegelijkertijd een aantal mechanics die de game (geen bonfires) en de platinum (black/white tendencies) er niet makkelijker op maken.
Maar goed, na bijna 3 volledige playthroughs hebben we 'm binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
Superkiwi schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:03:
Platinum #89: Demon's Souls.
Wat een gruwelijk goed gemaakte remake! Tegelijkertijd een aantal mechanics die de game (geen bonfires) en de platinum (black/white tendencies) er niet makkelijker op maken.
Maar goed, na bijna 3 volledige playthroughs hebben we 'm binnen :)
Congrats! Ik vraag mij toch af of ik mezelf hier een keer aan moet wagen. Hoe moeilijk is deze game nou echt? Moet je hier echt een bovengemiddeld goede gamer voor zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het eerste deel van de game had ik echt behoorlijk wat moeite mee, voornamelijk omdat je geen savepoints hebt en de runs naar de bosses vrij uitdagend kunnen zijn. De bosses zelf vond ik meevallen met de kanttekening dat het:
1. mijn 5e Souls game is en
2. ik als Magic speelde.

Hoeveel Souls games je ook hebt gespeeld, je eerste is altijd de moeilijkste.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rabotgangster
Trophy 81 is binnen spiderman 2. Super spel alleen wel redelijk kort maar echt zalig om te spelen. Nu terug met mafia 1 bezig en erna gotham knights of mafia 2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rabotgangster
Trophy 82 Maffia 1 is binnen, nu gotham knights beginnen en als ik mafia 2 gratis kan downloaden met ps+ , deze beginnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
rabotgangster schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:59:
Trophy 82 Maffia 1 is binnen, nu gotham knights beginnen en als ik mafia 2 gratis kan downloaden met ps+ , deze beginnen.
Nice Mafia 1 heb ik ook zin in, en mooi dat deel 2 erbij komt. Nu nog wachten op deel 3 en ik heb de trilogie haha.

Ondertussen druk bezig met GTA Online, heb alle online trophies (base game, DLC skip ik) gehaald. Behalve de level 100. Elke dag minimaal 16 k RP scoren en dan ga ik het halen. Heb nu 730k, dus bijna op de helft van de 1.584.350 RP points die nodig zijn. Verder heel blij dat ik de overige trophies heb gehaald. Vooral die waar ik andere spelers voor nodig had.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hulkbuster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-09 14:55
Hier ook weer een aantal platinum’s binnen:

77 Green hell ( pittige realistische survival game )
78 Lego Jurassic world
79 Lego the hobbit

Daarna besloten de Batman Arkham games weer eens op te pakken.

80 Batman Arkham Asylum
81 Batman Arkham city ( 100% inclusief DLC )

Vervolgens Batman Arkham knight weer opgepakt. Deze had ik 2 jaar geleden al platinum gehaald maar kon nu voor weinig de season pass kopen op psn om de game 100% te krijgen. Maar mijn god, daar zitten een paar van de moeilijkste trophy’s in die ik ooit heb gehaald :X . Deze zitten in het community challenge pack, hier moet je echt even voor gaan zitten.

De volgende wordt Gotham Knights….

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rabotgangster
Zorroberner schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:00:
[...]

Nice Mafia 1 heb ik ook zin in, en mooi dat deel 2 erbij komt. Nu nog wachten op deel 3 en ik heb de trilogie haha.

Ondertussen druk bezig met GTA Online, heb alle online trophies (base game, DLC skip ik) gehaald. Behalve de level 100. Elke dag minimaal 16 k RP scoren en dan ga ik het halen. Heb nu 730k, dus bijna op de helft van de 1.584.350 RP points die nodig zijn. Verder heel blij dat ik de overige trophies heb gehaald. Vooral die waar ik andere spelers voor nodig had.
Ik heb 1 en 3 al platinum, nu enkel 2 nog

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Spiderman 2 is Platinum #33

Was weer heerlijk avontuur! Speelde hem vanaf de release en afwerking was buitengewoon goed. Prachtige game en leuke side content. De stad voelde levendig aan. Vond het qua speelduur en afwisseling eigenlijk prima. Was wel korter dan Spiderman 1 denk ik.

Nu nogmaals is bij Cyberpunk kijken. Deze game verdiend na 2.0 een nieuwe kans. Ik heb hier wel de main missies gespeeld, maar wil me nogmaals onder dompelen in Night City. Twijfel of ik hier voor een platinum ga.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dead Island 2 op Platinum, wat heb ik toch genoten van dit spel :). Laatste paar trophies co-op met een vriend behaald/die alleen in co-op konden worden behaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-gvirn-EKwY5nlVu5U3b85mWfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v8aY0lvgEFu93ewAlgyZYyB6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Zorroberner
*Heel blij* Ik heb de Above the Law Trophy in GTA V/Online gehaald. Dat is haal level 100. Heel blij en heb er een maandje over gedaan. Daarmee heb ik alle GTA Online trophies gehaald die nodig zijn voor de platinum. Binnenkort lekker aan de story mode beginnen. Eerst even iets anders spelen, want afgelopen weken speelde ik alleen maar GTA Online.

Tip voor mensen die deze trophy ooit nog willen halen: Doe CEO work. Dus koop een office, dan drie pakhuizen. Steeds special cargo missies, eerst koop je er eentje, die breng je naar pakhuis, rond de 2k RP krijg je. Dan verkoop je meteen die cargo, en dat is minimaal 5K. Dat is soms per pakhuis in 5 tot 10 minuten gedaan. Per pakhuis heb je een 30 min cooldown. Dus met drie pakhuizen kan je lekker doorgaan en haal je per uur rond de 35K RP afhankelijk van hoe snel het gaat. Heb daar soms 100K RP per dag mee gehaald.

Heb niet op het geld gelet, dus ik deed steeds de goedkoopste opties die het minst opleverden. Maar ik zat er alleen voor de level 100.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Weer een update:

Platinum #161 - Twisted Metal
Voordat ik aan de TV serie begon had ik de game gedownload. Vroeger nooit gespeeld. dus er zit geen nostalgische waarde aan voor mij. Vrij slechte game eigenlijk, hij is ook niet heel goed oud geworden. Maar een makkelijke platinum, dus maar wel afgemaakt. :P

Platinum #162 - Spider-Man 2
Insomniac heeft weer een dijk van een game neergezet. Ziet er grafisch echt prachtig uit en slingeren door NY is weer fantastich. Ben erg benieuwd naar Wolverine, maar hopelijk komt er ook nog wat DLC voor Spider-Man 2.

Platinum #163 - Sea of Stars
Een van de leukste games die ik dit jaar heb gespeeld. Heerlijke throwback naar JRPGS op de SNES en PS1. Mooie soundtrack, goede combat en leuk level design. Echt een aanrader!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zorroberner
En mijn update: (ik jat even de zwartgedrukte letters hehe)

Platinum #9 Assassins Creed 2 (PS3)
Gek op deze game, de Ezio collection uitgespeeld op Xbox. En had deze versie nog liggen voor de PS3, dat ding weer even aangesloten en voor de Platinum gegaan. Wou bijna Ezio collection kopen voor de PS5, maar op Xbox 60 FPS. Dus blij dat ik de oude PS3 heb aangezet voor trophy jacht.

En geen platinum maar wel extra trophies, Iki Island DLC voor Ghost of Tsushima uitgespeeld. Heerlijke DLC en wederom vermakelijke trophies. Wel even guide gepakt voor Monkey see ^^

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:26

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Hier een GTA: V update (van 2% -> 16%), waar ik de laatste weken erg druk mee ben geweest.

- Het verhaal heb ik nu voor 2/3 gespeeld en voor zoveel mogelijk missions de Gold medal behaald
- Nu bezig om zoveel mogelijk de side-activities te doen voor de 100% Completionist, zit nu op 71,2%
- Moet nog 4 stunts en dan heb ik alle 50 gehad (had iemand mij niet kunnen waarschuwen? Wat is dat super naar om te halen..)
- Voor de rest van de collectibles eerst maar verder in het verhaal komen, geld verdienen en dan een goede helikopter kopen!

Al met al vermaak ik mij best goed en dan te bedenken dat ik mijn eerste GTA: V trophy iets meer dan 9 jaar geleden heb gehaald!

Heb ook een deel van de trophies/side activities via de PlayStation Portal gehaald :+
Pagina: 1 ... 112 ... 118 Laatste