Nope, snowrunner zit er niet in helaas. Qua genre ligt het mij denk ik wel, maar op de één of andere manier speelde het niet “fijn”. Moeilijk onder woorden te brengen. Wellicht dat ik het nog een keer een kans moet geven.Superkiwi schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:35:
@Dbm12 Farming Sim 22 is geinstalleerd dus binnenkort eens aan de tand voelen
Zit Snowrunner ook in PSnow? Dat is de opvolger van Mudrunner en is op elk vlak een verbetering. Ik pak 'm nog regelmatig op als ik even niks ansers te spelen heb, ondanks dat ik de platinum al heb blijft ie interessant. Of ligt het genre je niet? Dat kan natuurlijk ook.
Nou, het heeft me een goede 11 dagen geduurd, en heb heerlijk ouderwets echt uren en uren achter mijn PS4 gezeten.
Maar, ik heb er 3 platinums en een 100% erbij.
De Mass Effect Legendary Edition volledig uitgespeeld, en mijn god... wat blijven dat toch een heerlijke games.
Merk wel dat de uitdaging wel een klein beetje weg is aangezien ik de trilogy al zo'n 10 keer heb gespeeld, meteen op insanity begonnen en nergens echt moeite gehad, dit keer.
(Anders was het mij waarschijnlijk ook niet gelukt om deze games zo snel uit te spelen.)
Maar, mocht je deze games nog nooit hebben gespeeld, deze trilogy blijft toch een aanrader.
(Alleen, wel een klein beetje jammer dat de MP van ME3 er niet bij zit... )
De Mass Effect Legendary Edition volledig uitgespeeld, en mijn god... wat blijven dat toch een heerlijke games.
Merk wel dat de uitdaging wel een klein beetje weg is aangezien ik de trilogy al zo'n 10 keer heb gespeeld, meteen op insanity begonnen en nergens echt moeite gehad, dit keer.
(Anders was het mij waarschijnlijk ook niet gelukt om deze games zo snel uit te spelen.)
Maar, mocht je deze games nog nooit hebben gespeeld, deze trilogy blijft toch een aanrader.

11 dagen de hele trilogie? Damn, netjes. Ik ga vanavond beginnen aan mijn insanity run. Ik heb in deel 1 nog nooit vanaf het begin insanity gedaan, wel vanuit een imported character die level 53 was. Denk dat ik dit keer in deel 1 met de legendary levelling speel. Dus 30 levels i.p.v. classic 60 levels. Maar zin in. Wordt ook eerste Femshep run.Just_jan schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:55:
Nou, het heeft me een goede 11 dagen geduurd, en heb heerlijk ouderwets echt uren en uren achter mijn PS4 gezeten.
Ik heb in totaal nog 4 achievements te gaan, insanity achievements. En de romance in drie games. In mijn vorige run haperde de achievement in Mass Effect deel 2. Maar goed nieuwe poging.
Wel jaloers dat PS 3 platinum trophies heeft. En wij op de Xbox zelfs een rare score van 2.915 Gamerscore hebben, maar ach, de game zelf is geweldig.
Wil ook wel helpen dat ik de Mass Effect trilogy ondertussen zo vaak heb uitgespeeld.Zorroberner schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:23:
[...]
11 dagen de hele trilogie? Damn, netjes. Ik ga vanavond beginnen aan mijn insanity run. Ik heb in deel 1 nog nooit vanaf het begin insanity gedaan, wel vanuit een imported character die level 53 was. Denk dat ik dit keer in deel 1 met de legendary levelling speel. Dus 30 levels i.p.v. classic 60 levels. Maar zin in. Wordt ook eerste Femshep run.
Ik heb in totaal nog 4 achievements te gaan, insanity achievements. En de romance in drie games. In mijn vorige run haperde de achievement in Mass Effect deel 2. Maar goed nieuwe poging.
Wel jaloers dat PS 3 platinum trophies heeft. En wij op de Xbox zelfs een rare score van 2.915 Gamerscore hebben, maar ach, de game zelf is geweldig.
Herinner me dat ik de eerste keer zoveel moeite had met een aantal gevechten in de trilogy, maar nu?
Gewoon je tijd nemen en je squadmates als afleiding gebruiken.
(Althans, dat deed ik altijd met mijn tweede squadmate, zorgde er altijd voor dat Tali in veiligheid was.

Maar, er zijn genoeg builds voor jou en je squadmates waardoor je makkelijk door de games kan rennen.
Heb dat zelf niet gedaan en expres voor de moeilijkste build en squadmates gekozen.
(En mijzelf gelimiteerd tot Sniper + Pistol.)
Infiltrator.
Tali + Liara in ME1
Tali + Mirand in ME2
Tali + EDI in ME3
Als je het makkelijk wil maken, neem de Vanguard class en maak een team met Garrus en de Krogans.
Garrus blaast iedereen weg en de Krogans zijn je tank.
Mocht je ergens vast zitten, geef maar een gil.

Kan elk stukje wel dromen.

Yes dank! Heb wel op de Xbox 360 de originele games insanity uitgespeeld. Dus moet goed komen. Alleen ME 1 is dus nu niet met een imported character. Maar zin in die uitdaging. Speel zelf het liefst met een Soldier. Dus ga dat ook weer doen. In eerste run (veteran en hardcore in deel 3) juist Adept en engineer gespeeld om het spel op een andere manier mee te maken.
Maar voor nu: Alles klaargezet, even honden uitlaten en dan vol gas
Maar voor nu: Alles klaargezet, even honden uitlaten en dan vol gas

Is er hier toevallig iemand met Far Cry 6 op de PS4?
Moet de co-op trophy daar behalen, en dacht ik vraag het eerste eventjes hier voordat ik een sessie aanmaak op PS Profiles.
Edit :
Helaas, toch geen Far Cry.
Mijn nichtje kwam vandaag eventjes langs en die mocht wel eventjes van haar oom op de playstation.
Ondertussen rond het huis wat dingetjes gedaan en vervolgens vraagt ze of ik een headset heb zodat ze met haar vriendinnetjes kan chatten.
Ik vraag... Oh, dus ze spelen de zelfde spelletjes als ons?
Waarop zij antwoordde... "Nee, ik heb Genshin Impact snel gedownload en we zijn deze aan het spelen, maar ik moest wel een nieuw account aanmaken omdat die van mij thuis is."
En, toen voelde ik de bui al een beetje hangen... Ze had ondertussen al een trofee behaald.
Nou ben ik niet zo tegen de Anime style, ligt wel in mijn straatje.
Alleen al dat Gacha gedoe, ik kan daar echt niet tegen.
Maar, goed.
Dat word Genshin Impact de komende weken/maanden.
Moet de co-op trophy daar behalen, en dacht ik vraag het eerste eventjes hier voordat ik een sessie aanmaak op PS Profiles.
Edit :
Mijn nichtje kwam vandaag eventjes langs en die mocht wel eventjes van haar oom op de playstation.
Ondertussen rond het huis wat dingetjes gedaan en vervolgens vraagt ze of ik een headset heb zodat ze met haar vriendinnetjes kan chatten.
Waarop zij antwoordde... "Nee, ik heb Genshin Impact snel gedownload en we zijn deze aan het spelen, maar ik moest wel een nieuw account aanmaken omdat die van mij thuis is."
En, toen voelde ik de bui al een beetje hangen... Ze had ondertussen al een trofee behaald.

Maar, goed.

[Voor 69% gewijzigd door Just_jan op 04-06-2022 21:08]
Mocht je toe zijn aan far cry 6 dan kan ik je helpen. Voor de dlc moet ik ook nog paar trofeeën halen die in co-op een stuk makkelijker zijn.Just_jan schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:54:
Is er hier toevallig iemand met Far Cry 6 op de PS4?
Edit :
En, toen voelde ik de bui al een beetje hangen... Ze had ondertussen al een trofee behaald.![]()
Maar, goed.
Nou ja zeg, 1 Spiritfarer trophy gemist. Ik had hem kunnen save-scummen maar daar kwam ik later pas achter. Maar van de andere kant, het is een tamelijk bijzonder spel dus nog een keer opnieuw beginnen is niet echt een straf te noemen.
Platinum #136 - Rayman Origins.
Ik heb de PS3 weer eens aangesloten. Stonden nog een paar trophies open voor Origins, dus die heb ik weer opgepakt. Ondertussen ook bezig met de laatste 2 trophies voor Rayman Legends, maar dat duurt nog wel een paar maanden vanwege de dagelijkse Challenges.
Ik heb de PS3 weer eens aangesloten. Stonden nog een paar trophies open voor Origins, dus die heb ik weer opgepakt. Ondertussen ook bezig met de laatste 2 trophies voor Rayman Legends, maar dat duurt nog wel een paar maanden vanwege de dagelijkse Challenges.
Mooi! Die Rayman trophy is tof. Dat voelt wel alsof je echt een soort van skill hebt he? Proficiat.Raem schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:47:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb de game destijds weggelegd, omdat ik vastliep op de time trials. Maar moet zeggen dat ik er nu redelijk makkelijk doorheen ging. Sommige levels waren wel lastig, maar nergens dat ik een halve avond met 1 level bezig ben geweest zoals met sommige time trails in Crash Bandicoot.spaceboy schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:20:
[...]
Mooi! Die Rayman trophy is tof. Dat voelt wel alsof je echt een soort van skill hebt he? Proficiat.

Platinum #136? wow......
Net zelf pas mijn 21e platinum gehaald: Horizon Forbidden West. Was weer een mooi spel. Benieuwd naar de PSVR2 release, lijkt mij wel mooi.
Net zelf pas mijn 21e platinum gehaald: Horizon Forbidden West. Was weer een mooi spel. Benieuwd naar de PSVR2 release, lijkt mij wel mooi.
PSN: TDBtje
Platinum #137 - Town of Light. Walking Simulator met een donker verhaal over een psychiatrische inrichting in Italië. Zeker de moeite waard om te spelen! Niet echt een bijzondere trophy list.
Platinum 70 Overcooked is binnen, was nog een leuke game, laatste level van het eerste deel was nog redelijk pittig. Nu begonnen aan Nickelodeon All-Star Brawl
Weer een langere periode niet gegamed (en ook niet op forum geweest).
Afgelopen week vanuit PS plus Nickelodeon All-Star Brawl geïnstalleerd, met name voor dochter.
Tijdens helpen vond ik spel toch wel leuk genoeg om zelf mee door te gaan (minder goed dan bijv. een Super Smash, maar beter dan Kung Fu Panda fighting).
Resultaat: op 3 avonden tijd binnen een week platinum gehaald (Nr. 47).
Afgelopen week vanuit PS plus Nickelodeon All-Star Brawl geïnstalleerd, met name voor dochter.
Tijdens helpen vond ik spel toch wel leuk genoeg om zelf mee door te gaan (minder goed dan bijv. een Super Smash, maar beter dan Kung Fu Panda fighting).
Resultaat: op 3 avonden tijd binnen een week platinum gehaald (Nr. 47).
PSN ID: Hanssuh
Hier is na een paar avonden spelen platinum 113 binnen: Larry Laffer Wet Dreams Don't Die. Vrij gemakkelijke platinum, maar dat geldt over het algemeen wel voor point & click adventure games. Ik heb het vervolg ook nog klaar staan ga daar niet direct aan beginnen.
Nieuwe mijlpaal, waar PS natuurlijk aantal Platinum trophies heeft hebben Xbox'ers natuurlijk de Gamerscore. Heb gisteren de 70.000 gamerscore bereikt 
Heb daar wel bijna twaalf jaar over gedaan. Heb een jaar gehad dat ik maar 900 gamerscore of iets dergelijks haalde, dat jaartje speelde ik waarschijnlijk games die ik al voltooid had. Maar sinds 2019 ben ik vol gas gaan geven. Sindsdien 35000 gs gehaald. En vooral sinds eind 2020 (goh waar zou dat door komen ^^). Maar goed op naar de 80.000 gamerscore. (voor de mensen die niet bekend zijn met Xbox, normaliter zit er per game 1000 gamerscore) Zit nu dus in de Mass Effect LE voor de insanity achievements (deel 1 gaat lekker). Maar heb ook via een trucje Mass Effect 2 Japanse Versie via EA Play geïnstalleerd. De JP versie heeft een eigen achievement list. Dus dat wordt dan (via een game waar ik gek op ben en graag nog een run dus op doe) 1000 gamerscore erbij. Verder wil ik GTA III en VC DE eens gaan spelen. (in een aanbieding kopen, of hopen dat het in Game Pass komt) en LEGO SW erbij. Denk dat ik dan al richting de 75000 ga.
Ik speel liever niet games puur voor de achievements, heb wel Lake gespeeld (makkelijke lijst), maar dat was een vermakelijke game voor mij. Maar in ieder geval hoop games te spelen dus moet wel goed komen.
Oh en zit goed in Forza Horizon 4, dus dat zal ook nog wel paar honderd GS erbij komen. En ik overweeg de LEGO Champions DLC te kopen ^^

Heb daar wel bijna twaalf jaar over gedaan. Heb een jaar gehad dat ik maar 900 gamerscore of iets dergelijks haalde, dat jaartje speelde ik waarschijnlijk games die ik al voltooid had. Maar sinds 2019 ben ik vol gas gaan geven. Sindsdien 35000 gs gehaald. En vooral sinds eind 2020 (goh waar zou dat door komen ^^). Maar goed op naar de 80.000 gamerscore. (voor de mensen die niet bekend zijn met Xbox, normaliter zit er per game 1000 gamerscore) Zit nu dus in de Mass Effect LE voor de insanity achievements (deel 1 gaat lekker). Maar heb ook via een trucje Mass Effect 2 Japanse Versie via EA Play geïnstalleerd. De JP versie heeft een eigen achievement list. Dus dat wordt dan (via een game waar ik gek op ben en graag nog een run dus op doe) 1000 gamerscore erbij. Verder wil ik GTA III en VC DE eens gaan spelen. (in een aanbieding kopen, of hopen dat het in Game Pass komt) en LEGO SW erbij. Denk dat ik dan al richting de 75000 ga.
Ik speel liever niet games puur voor de achievements, heb wel Lake gespeeld (makkelijke lijst), maar dat was een vermakelijke game voor mij. Maar in ieder geval hoop games te spelen dus moet wel goed komen.
Oh en zit goed in Forza Horizon 4, dus dat zal ook nog wel paar honderd GS erbij komen. En ik overweeg de LEGO Champions DLC te kopen ^^
Goed spel ook voor je nick...larrylaffer schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:42:
Hier is na een paar avonden spelen platinum 113 binnen: Larry Laffer Wet Dreams Don't Die. Vrij gemakkelijke platinum, maar dat geldt over het algemeen wel voor point & click adventure games. Ik heb het vervolg ook nog klaar staan ga daar niet direct aan beginnen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Platinum #5 is binnen. Mijn eerste platinum voor de PlayStation 5. Astro's Playroom, echt een geweldige game. Ik wou dat dit team hier een full-game a la Mario Odyssey van zou mogen maken.
Ben begonnen aan de volgende platinum: Final Fantasy IX. Mijn favoriete game aller tijden moet gewoon compleet zijn. Ook al wordt het een ontzettende &$!#% klus.
Ben begonnen aan de volgende platinum: Final Fantasy IX. Mijn favoriete game aller tijden moet gewoon compleet zijn. Ook al wordt het een ontzettende &$!#% klus.
Mijn account mag verwijderd worden bij de volgende update.
Gisteravond had ik een klein "Feestje" omdat mijn wederhelft jarig was.
Helaas vond 1 van mijn "vrienden" het een leuk idee om vannacht toen ik aan het slapen was 20+ games te starten en trofeeën te behalen.
Games die ik niet in bezit heb en ook totaal geen interesse heb om te starten.
(Denk aan meerdere Fifa edities, F1 Edities, NBA Edities.)
"Haha, kijk wat ik met je psn profiel heb gedaan vannacht!"
Hoef niet uit te leggen dat ik voortaan 1 "vriend" minder hoef uit te nodigen op verjaardagen.
Maar goed, ik dwaal een beetje af.
Zoals je kan bedenken is mijn profiel wel een beetje naar de klote geholpen hierdoor, en ben ik ook wel een beetje de motivatie verloren om verder te gaan of een nieuwe te maken.
Vind het niet erg om sommige games weer opnieuw te spelen, in sommige gevallen lijkt dat mij ook wel leuk.
Maar, bijvoorbeeld alle on-line trophies in Red Dead 2, alle trophies in Payday 2... dat zie ik mijzelf niet snel nog eens doen.
Maar goed, ik neem weer eventjes een kleine pauze van het gamen en hopelijk ben ik op termijn weer terug.
Helaas vond 1 van mijn "vrienden" het een leuk idee om vannacht toen ik aan het slapen was 20+ games te starten en trofeeën te behalen.
Hoef niet uit te leggen dat ik voortaan 1 "vriend" minder hoef uit te nodigen op verjaardagen.
Zoals je kan bedenken is mijn profiel wel een beetje naar de klote geholpen hierdoor, en ben ik ook wel een beetje de motivatie verloren om verder te gaan of een nieuwe te maken.
Vind het niet erg om sommige games weer opnieuw te spelen, in sommige gevallen lijkt dat mij ook wel leuk.
Maar, bijvoorbeeld alle on-line trophies in Red Dead 2, alle trophies in Payday 2... dat zie ik mijzelf niet snel nog eens doen.
Maar goed, ik neem weer eventjes een kleine pauze van het gamen en hopelijk ben ik op termijn weer terug.

Zeer balen, maar ik neem aan dat dit te maken heeft met je completion ratio/%? Ik zat daar vroeger ook mee. Op trueachievements was ik eerst heel leuk bezig met dat percentage ophogen. Haalde er energie uit om eerder gestarte games toch uit te spelen. En man lekker gevoel om van 35% naar 60% te gaan. En dan is het een goede fase.Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:18:
Dat begon echter obsessief te worden. Een mooi voorbeeld, bij Xbox heb je een verzameling Halo spellen. Op ta wordt percentage aangepast na een eerste achievement. Maar dlc/title update wordt apart pas meegeteld als je daar de eerste van haalt. Nou ik lekker daar achievements farmen, trots en voldaan. Wat bleek, ik haalde een achievement van een title update die 50 achievements in totaal bevatte. Bam bijna vol cijfer naar beneden. Ik was aangedaan die dag, zeer gefrustreerd. Terwijl ik toch lekker had gegamed, en een hogere gamerscore had.
Het begon zich er toe te ontwikkelen dat ik nieuwe games niet eens opstartte, want he ik moest ze wel meteen uitspelen voor mijn percentage.
Op trueachievements heb je een bean dive. Dan start je allerlei games om een achievement te halen zodat je die nieuwe games start. Meer mensen lopen hier dus mee rond.
Ik heb voor mijzelf besloten dat ik nu gewoon lekker wil gamen, en waar ik kan leuke achievements te pakken. Maar ik heb dat percentage opgegeven. Nu richt ik mij op leuke ervaringen in games, mijn gamerscore lekker ophogen, en eventueel volle gamerscore halen (dus de platinum).
Dus zie dit als een nieuw startpunt, laat dat percentage gaan, het zorgt eerst voor een leuke boost maar is daarna echt beklemmend. En ga lekker doorgamen zou ik zeggen.
Het is een beetje hetzelfde als jaren lang aan een tekening werken en dan vervolgens iemand er een dikke, vette zwarte streep door zet.Zorroberner schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:38:
[...]
Zeer balen, maar ik neem aan dat dit te maken heeft met je completion ratio/%? Ik zat daar vroeger ook mee. Op trueachievements was ik eerst heel leuk bezig met dat percentage ophogen. Haalde er energie uit om eerder gestarte games toch uit te spelen. En man lekker gevoel om van 35% naar 60% te gaan. En dan is het een goede fase.
Dat begon echter obsessief te worden. Een mooi voorbeeld, bij Xbox heb je een verzameling Halo spellen. Op ta wordt percentage aangepast na een eerste achievement. Maar dlc/title update wordt apart pas meegeteld als je daar de eerste van haalt. Nou ik lekker daar achievements farmen, trots en voldaan. Wat bleek, ik haalde een achievement van een title update die 50 achievements in totaal bevatte. Bam bijna vol cijfer naar beneden. Ik was aangedaan die dag, zeer gefrustreerd. Terwijl ik toch lekker had gegamed, en een hogere gamerscore had.
Het begon zich er toe te ontwikkelen dat ik nieuwe games niet eens opstartte, want he ik moest ze wel meteen uitspelen voor mijn percentage.
Op trueachievements heb je een bean dive. Dan start je allerlei games om een achievement te halen zodat je die nieuwe games start. Meer mensen lopen hier dus mee rond.
Ik heb voor mijzelf besloten dat ik nu gewoon lekker wil gamen, en waar ik kan leuke achievements te pakken. Maar ik heb dat percentage opgegeven. Nu richt ik mij op leuke ervaringen in games, mijn gamerscore lekker ophogen, en eventueel volle gamerscore halen (dus de platinum).
Dus zie dit als een nieuw startpunt, laat dat percentage gaan, het zorgt eerst voor een leuke boost maar is daarna echt beklemmend. En ga lekker doorgamen zou ik zeggen.
Ik heb het obsessief games spelen en uitzoeken om mijn completion rate hoog te zetten jaren geleden al opgegeven.
Ik speel nu alleen nog maar games waar ik daadwerkelijk plezier in heb en die mij leuk lijken.
Of ze nou moeilijk zijn (Dark souls) Lang duren (Payday 2) of mobile games zijn (Fallout Shelter)
Als ik iets wil spelen, dan speel ik het en laat ik mij niet tegenhouden.
Maar, ik ben wel een completionist. Altijd al geweest.
Als ik plezier heb met een spel, dan speel ik deze ook 100% uit. (niet alleen de trophies, maar ook ingame.)
En daar haal ik het meeste plezier uit, een game helemaal uitpluizen.
En voor mij, in het verlengde... als ik naar mijn profiel keek dan was ik daar wel een klein beetje trots op.
(En, daar gamen we toch voor? Om een goed gevoel te krijgen en plezier?)
En nu is dat gevoel toch wel een klein beetje verziekt, voor mij.
Nou kan je daar van denken wat je wil, ieder zijn eigen mening en ding uiteindelijk.
Maar, ik heb jaren geleden al een keertje gezegd tegen mijzelf dat ik nooit meer overnieuw zou beginnen.
Dat als er iets met mijn profiel zou gebeuren, dat dat het moment zou zijn op over te stappen naar PC.
(Maar, ik heb ook net een PS5 aangeschaft, dus...

Ah je baalt van die ‘lelijke’ games die er nu tussen staan. Hmm snap je wel, ik kijk ook vaak met trots naar mijn games als ik daar een mooi gedeelte van de gamerscore gevuld zie in mijn overzicht. (Ben ook een completionist van nature). Zou het jammer vinden als je tijdje stopt, lees je posts hier altijd met veel interesse. Maar snap de frustratie zeker. Tijd om aanmelden met ww in te stellen denk ik ^^Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:58:
[...]
Het is een beetje hetzelfde als jaren lang aan een tekening werken en dan vervolgens iemand er een dikke, vette zwarte streep door zet.
Ik heb het obsessief games spelen en uitzoeken om mijn completion rate hoog te zetten jaren geleden al opgegeven.
Ik speel nu alleen nog maar games waar ik daadwerkelijk plezier in heb en die mij leuk lijken.
Of ze nou moeilijk zijn (Dark souls) Lang duren (Payday 2) of mobile games zijn (Fallout Shelter)
Als ik iets wil spelen, dan speel ik het en laat ik mij niet tegenhouden.
Maar, ik ben wel een completionist. Altijd al geweest.
Als ik plezier heb met een spel, dan speel ik deze ook 100% uit. (niet alleen de trophies, maar ook ingame.)
En daar haal ik het meeste plezier uit, een game helemaal uitpluizen.
En voor mij, in het verlengde... als ik naar mijn profiel keek dan was ik daar wel een klein beetje trots op.
(En, daar gamen we toch voor? Om een goed gevoel te krijgen en plezier?)
En nu is dat gevoel toch wel een klein beetje verziekt, voor mij.
Nou kan je daar van denken wat je wil, ieder zijn eigen mening en ding uiteindelijk.
Maar, ik heb jaren geleden al een keertje gezegd tegen mijzelf dat ik nooit meer overnieuw zou beginnen.
Dat als er iets met mijn profiel zou gebeuren, dat dat het moment zou zijn op over te stappen naar PC.
(Maar, ik heb ook net een PS5 aangeschaft, dus...)
Wat een ontzettend droevige actie van die ‘vriend’. Neem aan dat diegene dit gewoon bewust heeft gedaan om te klieren? Kan me je frustratie behoorlijk goed voorstellen, keek altijd met veel gezonde jaloezie naar jouw profiel en completion rate en dat iemand dat dan zomaar kapot maakt is wel echt sneu. Zou het jammer vinden als je jezelf door deze actie het plezier in gamen laat ontnemen maar kan het me ook goed voorstellen.Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:18:
@Just_jan Je kunt games verbergen in je prive instellingen op de PS4/PS5. Deze worden dan niet meer getoond op psnprofiles.com en tellen ook niet mee voor je completion rate.
https://www.playstation.c...ames-playstation-library/
[Voor 19% gewijzigd door Raem op 20-06-2022 00:17]
20+ games starten en overal een trophy halen is een bewuste vuile naai streek. Ik zou er in ieder geval ook tijdje zuur van zijn.Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:18:
Laat je uiteindelijk niet je plezier erdoor vergallen. Gewoon de games blijven spelen/completen die je leuk vindt.
PSN ID: Hanssuh
Daarjuist platinum 71 binnen Nickelodeon All-Star Brawl. Gemakkelijk maar wel altijd hetzelfde, ben blij dat ik er vanaf ben. Nu terug begonnen aan Crash Bandicoot 2 tot 23 juni als ps extra uitkomt dan spellen genoeg om uit te kiezen
Ah damn... wat een verrotte actie is dat man...Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:18:

Hoop dat je het plezier in het gamen (desnoods zonder trophies at all) terug vindt...
Hmm, kan dat ook als je al trophies hebt gehaald voor een game? Dan zijn die completion rates op een PSN profiles natuurlijk niet representatief.Raem schreef op maandag 20 juni 2022 @ 00:15:
@Just_jan Je kunt games verbergen in je prive instellingen op de PS4/PS5. Deze worden dan niet meer getoond op psnprofiles.com en tellen ook niet mee voor je completion rate.
Maar echt wat een klote actie. Ik zou dat echt een ontzettende naaistreek vinden. Ik ben wel ietsjes minder van de 100% completions rates voor games, maar games die ik niet wil spelen of geen behoefte heb om tijd in te stoppen wil ik ook niet in mijn lijst hebben.
[Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-06-2022 08:49]
Gamertag: VAS taijyn
Ja, dat kan. Ik heb zelf een completion rate van 88% op zo'n 50 games.uchiha tijntje schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:44:
[...]
Hmm, kan dat ook als je al trophies hebt gehaald voor een game? Dan zijn die completion rates op een PSN profiles natuurlijk niet representatief.
Maar echt wat een klote actie. Ik zou dat echt een ontzettende naaistreek vinden. Ik ben wel ietsjes minder van de 100% completions rates voor games, maar games die ik niet wil spelen of geen behoefte heb om tijd in te stoppen wil ik ook niet in mijn lijst hebben.
Maar ik heb zelf 14 games verborgen. Dat zijn voornamelijk allemaal games die ik in de PS3-tijd van m'n broertje heb geleend (ik mocht z'n hele stapel hebben omdat hij net was overgestapt op de PS4), 1x heb opgestart en heb uitgeprobeerd en daarna nooit meer aangeraakt. Allemaal met 1 a 3 bronzen trophies. Als het kon zou ik ze deleten, zijn ook echt allemaal games waar ik niks mee heb.
Hmm ok, dan zijn completion rates dus eigenlijk een wassen neusThijs schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:54:
[...]
Ja, dat kan. Ik heb zelf een completion rate van 88% op zo'n 50 games.
Maar ik heb zelf 14 games verborgen. Dat zijn voornamelijk allemaal games die ik in de PS3-tijd van m'n broertje heb geleend (ik mocht z'n hele stapel hebben omdat hij net was overgestapt op de PS4), 1x heb opgestart en heb uitgeprobeerd en daarna nooit meer aangeraakt. Allemaal met 1 a 3 bronzen trophies. Als het kon zou ik ze deleten, zijn ook echt allemaal games waar ik niks mee heb.

Ook dat kan op Playstation het deleten van de game als je geen trophies hebt gehaald. Maar inderdaad die completion rates zeggen niet zoveel. Het PSN profiel van diegene zegt veel meer.uchiha tijntje schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:42:
[...]
Hmm ok, dan zijn completion rates dus eigenlijk een wassen neusIk zou het trouwens ook wel doen als ik de kans had hoor, daar niet van
. Bij xbox kun je alleen games 'deleten' als je nog geen enkele achievement hebt gehaald.
Op de Playstation kun je ze ook alleen verwijderen zolang je nog geen enkele trophy hebt gehaald. Daarna kun je ze dus alleen op onzichtbaar zetten, maar dit is enkel voor je vrienden, externe websites etc. Zelf zie je de games nog wel in je lijst staan.uchiha tijntje schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:42:
[...]
Hmm ok, dan zijn completion rates dus eigenlijk een wassen neusIk zou het trouwens ook wel doen als ik de kans had hoor, daar niet van
. Bij xbox kun je alleen games 'deleten' als je nog geen enkele achievement hebt gehaald.
En ja, daarmee zegt de completion rate inderdaad minder. Maar goed, als je op die manier je completion rate hoog houdt, hou je natuurlijk alleen jezelf maar voor de gek. (Ook al heb ik zelf ook 2 of 3 games onzichtbaar gezet.

[Voor 4% gewijzigd door Raem op 20-06-2022 09:54]
Ja, ik heb daar ook 's naar gekeken, maar ik heb al tijden geleden besloten om de completion rate (zeker de overall completion rate) los te laten. Een game op 100% zetten is ook op zich zelf staand qua uitdaging prima. Maar ik wil wel de vrijheid hebben om soms gewoon een game op te starten om 's te kijken wat het is. Vorige maand was FIFA 22 gratis, dus ach... ff kijken... paar potjes gespeeld. 0 trophies (because I suck)Raem schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:52:
[...]
Op de Playstation kun je ze ook alleen verwijderen zolang je nog geen enkele trophy hebt gehaald. Daarna kun je ze dus alleen op onzichtbaar zetten, maar dit is enkel voor je vrienden, externe websites etc. Zelf zie je de games nog wel in je lijst staan.
En ja, daarmee zegt de completion rate inderdaad minder. Maar goed, als je op die manier je completion rate hoog houdt, hou je natuurlijk alleen jezelf maar voor de gek. (Ook al heb ik zelf ook 2 of 3 games onzichtbaar gezet.)

De drang naar trophies blijft, maar voor mij helpt het om niet voor perfectie te gaan. En then again: zelfs hier "bovenaan staan" zegt mij niet zoveel, er zijn altijd eindbazen boven eindbazen, als je sommige mensen op PSNprofiles ziet staan denk ik ook "Eh... ok... ik ga nog even in de tuin zitten"

0% games worden niet meegenomen in de berekening van je completion rate. (op psnprofiles in ieder geval). Dus je nog beter een 0% game hebben dan een 1% game.spaceboy schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:58:
[...]
Ja, ik heb daar ook 's naar gekeken, maar ik heb al tijden geleden besloten om de completion rate (zeker de overall completion rate) los te laten. Een game op 100% zetten is ook op zich zelf staand qua uitdaging prima. Maar ik wil wel de vrijheid hebben om soms gewoon een game op te starten om 's te kijken wat het is. Vorige maand was FIFA 22 gratis, dus ach... ff kijken... paar potjes gespeeld. 0 trophies (because I suck). Maar voor mij voelt het te krampachtig als ik een spel niet durf op te starten omdat dan mijn percentage naar beneden gaat.
De drang naar trophies blijft, maar voor mij helpt het om niet voor perfectie te gaan. En then again: zelfs hier "bovenaan staan" zegt mij niet zoveel, er zijn altijd eindbazen boven eindbazen, als je sommige mensen op PSNprofiles ziet staan denk ik ook "Eh... ok... ik ga nog even in de tuin zitten"

Thanks voor de aardige reacties. 
En, nee. Stoppen met gamen zal ik never, nooit doen.
Game al sinds mijn 5de, en zal dat ook blijven doen tot mijn vingers van mijn handen vallen.
Maar, ik neem wel eventjes een kleine stap terug omdat ik nu wel een klein beetje zuur ben.
Of ik overnieuw ga beginnen of de keuze maak om verder te gaan, ik weet het eerlijk gezegd niet.
Maar wat er ook gebeurd, ik zal altijd weer terug komen naar dit topic.
(Zelfs als het steam achievements worden
)

Game al sinds mijn 5de, en zal dat ook blijven doen tot mijn vingers van mijn handen vallen.
Maar, ik neem wel eventjes een kleine stap terug omdat ik nu wel een klein beetje zuur ben.
Of ik overnieuw ga beginnen of de keuze maak om verder te gaan, ik weet het eerlijk gezegd niet.
(Zelfs als het steam achievements worden

Schot in het duister, maar kun je pogen om contact op te nemen met PS support om te vragen of zij het kunnen/willen (mogen) deleten? Nee heb je, ja kun je krijgen. Allicht het proberen waard.Just_jan schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:45:
(Zelfs als het steam achievements worden)
Platinum 18 binnen.
Megaman X Legacy Collection volume 1 (de beter games dus imho)
Was korter dan ik dacht, maar leuk none the less
Ach, completion rate voor mijzelf boeit me niet, heb ook geprobeerd door uncharted collection te komen, heb daar ook nu 1 trophy vanmaar mijn god wat zijn die controls slecht zeg
Meteen eraf gegooid
Megaman X Legacy Collection volume 1 (de beter games dus imho)
Was korter dan ik dacht, maar leuk none the less

Ach, completion rate voor mijzelf boeit me niet, heb ook geprobeerd door uncharted collection te komen, heb daar ook nu 1 trophy vanmaar mijn god wat zijn die controls slecht zeg

Idd wat een actie, en denk er nu serieus over om mijn consoles dan toch ook van een ww te voorzien, mijn completetion boeit me helemaal niets, maar wil simpelweg geen 'rare' games in mijn lijst. Mijn kinderen zijn hier streng op getrainedJust_jan schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:45:

Iig fijn om te horen dat je sowieso doorgaat!
10 second ninja DONE
Completion Rates vind ik zelf eerder onzin. Ik probeer graag eens een game uit bvb omdat ik hem heb van PS+ of PS Now. Als je dan 'pech' hebt dat er na 5 minuten al een trophy popt terwijl je een half uur later eigenlijk niets aan die game vindt, ben je dus gezien als het op Completion Rate aankomt.
Beetje off-topic, maar waar vind ik Genshin Impact ? Mijn zoon was nu ook geinteresseerd geraakt doordat een nichtje die speelde. Heeft hij eerst op iPad gespeeld, maar wou nu op PlayStation omdat ik zei dat die ook daarvoor bestaat.Just_jan schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:54:
Echter, ik kan hem gewoon nergens vinden. Niet op de stores op de PS4/PS5, noch op de website. Als ik google, had ik wel een hit, maar kwam er dat die niet beschikbaar was voor aankoop.

EDIT: antwoord gevonden, en ik begon al zoiets te vermoeden : https://samagame.com/blog...-alleen-in-de-ps4-versie/ .

[Voor 22% gewijzigd door Twixie op 20-06-2022 20:30]
Misschien eens bij PS Support proberen ?Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:58:
[...]
Het is een beetje hetzelfde als jaren lang aan een tekening werken en dan vervolgens iemand er een dikke, vette zwarte streep door zet.
Ik weet dat die bvb game licenses kunnen verwijderen als je iets in een bundel niet kan kopen omdat je al een deel van de bundel in je bezit hebt.
Misschien kunnen ze ook trophies manipuleren en daar gemakkelijk games uit verwijderen ?
De kans is misschien klein dat het kan, maar als het je zo na aan het hart ligt, zou ik het zeker wel proberen.
EDIT: ik zie dat het al gesuggereerd was. Moet eens eerst leren alles lezen en dan replyen waar het nog zin heeft

[Voor 8% gewijzigd door Twixie op 20-06-2022 20:13]
Ben er zef te lui voor, ik bedoel dat completion rate me niet uitmaaktTwixie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:00:
Completion Rates vind ik zelf eerder onzin. Ik probeer graag eens een game uit bvb omdat ik hem heb van PS+ of PS Now. Als je dan 'pech' hebt dat er na 5 minuten al een trophy popt terwijl je een half uur later eigenlijk niets aan die game vindt, ben je dus gezien als het op Completion Rate aankomt.

10 second ninja DONE
Bizarre vriend. Hij heeft aardig de tijd gehad als hij al die games heeft moeten downloaden, installeren en starten. Ik denk ook een stukje jaloezie.Just_jan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:18:
Zelf de completion rate ook opgegeven, hier zijn ook games gestart voor een avondje en mijn dochter gebruikt soms mijn account. Ik zou niet opnieuw beginnen als ik jou was, er zijn teveel mooie games die je nu moet laten liggen, omdat je de oude opnieuw op 100% wilt krijgen.
Ik ben door de jaren heen ook anders gaan gamen. Ik heb nu meer verantwoordelijkheden buiten het gamen (kinderen, een hogere functie op werk) en sociaal met familie en vrienden neemt ook meer tijd in naar de verantwoordelijkheden. Ik focus mij nu meer op af en toe een single player game, en als ik even (online) wil games is het toch gauw een avondje Battlefield (1 en V), FIFA of Gran Turismo i.v.m. met tijd blijf ik een beetje bij die games hangen. Als ik nu alles opnieuw zou moeten doen, zou mij dit uiteindelijk minder voldoening geven (daarbij heb ik ook (online) trophies die nu niet meer te halen zijn), omdat je maar zoveel game tijd in een jaar hebt en dus andere pareltjes moet laten schieten. Het wordt ook te repetitief.
[Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 21-06-2022 09:14]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Begin gewoon met het verbergen van de trophies en geef het een paar dagen om te bezinkenJust_jan schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:45:

Dat is ook wat ik nu doe.jamsi schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:40:
[...]
Begin gewoon met het verbergen van de trophies en geef het een paar dagen om te bezinkenJe PSNprofiles ranking/rate corrigeert zich en de impact van die paar bronzen trophies zal klein zijn op een evt. verschil tussen de 'eigen' rank en die op psnprofiles. Het blijft op die manier een prima afspiegeling van jezelf, en niet iets dat een ander heeft verprutst.
(Het stukje tijd geven.)
Het is een beetje "stom" om een compleet nieuw account te beginnen hierdoor en eigenlijk slaat het nergens op.
Maar, aan de andere kant weet ik van mijzelf dat ik mij eraan ga irriteren om deze games te zien of de Hidden games tag.
Dus, het is voor mij meer de vraag.
"Kan ik mijn completion loslaten? Of is dat gewoon wie ik ben als gamer."
Helaas hebben we allemaal onze nukken en grillen, en dit is er 1 van mij.

Maar, "gelukkig" ben ik de komende tijd weer druk met werk, dus genoeg tijd om erover na te denken.

Goed nieuws. (althans, voor mij.)
Doordat die "vriend" van mij alle trophies off-line heeft behaald. (Heeft denk ik gedaan zodat die gewoon de disc erin kon douwen en geen updates hoefde door te voeren, en naderhand waarschijnlijk mijn wifi code niet meer wist.)
En, doordat mijn PS4 sindsdien van het internet is geweest.
Valt mijn account toch nog te redden.
Blijkbaar kan je trophies die je behaalt wanneer je off-line bent en zolang je niet verbind met het internet nog verwijderen.
(Je moet er wel je PS4 terug naar de fabrieksinstelling zetten, maar dat heb ik er graag voor over.)
Uiteraard net eventjes een foto gestuurd naar deze beste man met mijn profiel gewoon weer zoals die was voor hij eraan zat.
Dus, tip.
Mocht je ooit in een hacked lobby terecht komen waarbij trophies worden unlocked.
Of, mocht er iemand per ongeluk op jouw profiel spelen en een singstar trophy behalen.
Trek meteen je internet kabel eruit zodat die niets kan uploaden en je je lijst nog kan redden.
Doordat die "vriend" van mij alle trophies off-line heeft behaald. (Heeft denk ik gedaan zodat die gewoon de disc erin kon douwen en geen updates hoefde door te voeren, en naderhand waarschijnlijk mijn wifi code niet meer wist.)
Blijkbaar kan je trophies die je behaalt wanneer je off-line bent en zolang je niet verbind met het internet nog verwijderen.
(Je moet er wel je PS4 terug naar de fabrieksinstelling zetten, maar dat heb ik er graag voor over.)
Uiteraard net eventjes een foto gestuurd naar deze beste man met mijn profiel gewoon weer zoals die was voor hij eraan zat.

Dus, tip.
Mocht je ooit in een hacked lobby terecht komen waarbij trophies worden unlocked.
Of, mocht er iemand per ongeluk op jouw profiel spelen en een singstar trophy behalen.
Trek meteen je internet kabel eruit zodat die niets kan uploaden en je je lijst nog kan redden.

Ging er niet vanuit dat je offline was (of hij) maar dit klopt zeer zeker. Trophies worden dan offline "opgeslagen" en gesynced zodra er een actieve verbinding is. Dus met een fact. reset zit je zeker veilig. Fijn voor je!!Just_jan schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 12:43:
Goed nieuws. (althans, voor mij.)
Uiteraard net eventjes een foto gestuurd naar deze beste man met mijn profiel gewoon weer zoals die was voor hij eraan zat.![]()
Dus, tip.
Thanks.Exorcist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:24:
[...]
Ging er niet vanuit dat je offline was (of hij) maar dit klopt zeer zeker. Trophies worden dan offline "opgeslagen" en gesynced zodra er een actieve verbinding is. Dus met een fact. reset zit je zeker veilig. Fijn voor je!!

Ik wist het zelf ook niet.
Stond op een punt om een nieuwe account aan te maken (Yup, ik had de beslissing genomen.)
Maar, er was geen verbinding, en ik stond op het punt om verbinding te maken toen een stemmetje in mijn hoofd zei "Denk nou eventjes na."
En toen bedacht ik me dat ik zelf naderhand niets meer op de PS4 had gedaan en dat dit dus zo is geweest sinds mijn "vriend" erop is geweest.
En toen moest ik meteen eventjes denken aan wat "Cheat reports" op ps profiles waarbij mensen black ops 2 trophies hadden behaald d.m.v lobby's waar hackers inzaten en alles in 1 keer lieten unlocken.
En, waarbij staff de "unplug + reset" methode adviseerde.
Had er een hard hoofd in toen ik het probeerde, maar tot mijn verbazing toen ik alles weer opstarten was alles zoals het voorheen was.

Fijn kerel!Just_jan schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:54:
[...]
Thanks.![]()
Ik wist het zelf ook niet.
Stond op een punt om een nieuwe account aan te maken (Yup, ik had de beslissing genomen.)
Maar, er was geen verbinding, en ik stond op het punt om verbinding te maken toen een stemmetje in mijn hoofd zei "Denk nou eventjes na."
En toen bedacht ik me dat ik zelf naderhand niets meer op de PS4 had gedaan en dat dit dus zo is geweest sinds mijn "vriend" erop is geweest.
En toen moest ik meteen eventjes denken aan wat "Cheat reports" op ps profiles waarbij mensen black ops 2 trophies hadden behaald d.m.v lobby's waar hackers inzaten en alles in 1 keer lieten unlocken.
En, waarbij staff de "unplug + reset" methode adviseerde.
Had er een hard hoofd in toen ik het probeerde, maar tot mijn verbazing toen ik alles weer opstarten was alles zoals het voorheen was.
Jan is back in action. Dus welke game is je volgende prooi?
Verder met Genshin Impact.Zorroberner schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:31:
[...]
Fijn kerel!
Jan is back in action. Dus welke game is je volgende prooi?

Daar zal wel de nodige tijd in gaan zitten voordat ik deze helemaal heb uitgespeeld.
Helaas, dat ga ik dus niet meer redden.Raem schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:47:

nieuws: Ubisoft schakelt in september online-diensten 15 games uit - update
Er staat niks over de vita. Zou die ook gesloten worden?Raem schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:08:
[...]
Helaas, dat ga ik dus niet meer redden.![]()
nieuws: Ubisoft schakelt in september online-diensten 15 games uit - update
Denk ik niet dan. PS4 zal ook nog wel beschikbaar blijven.Ghost babel schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:15:
[...]
Er staat niks over de vita. Zou die ook gesloten worden?
@Just_jan Fijn dat je jouw profiel hebt kunnen herstellen. 1 ding begrijp ik alleen niet. Hoe heeft die vriend 20 games kunnen downloaden als er geen internetverbinding is geweest?
Hij heeft niets hoeven te downloaden.Raem schreef op maandag 4 juli 2022 @ 07:24:
@Just_jan Fijn dat je jouw profiel hebt kunnen herstellen. 1 ding begrijp ik alleen niet. Hoe heeft die vriend 20 games kunnen downloaden als er geen internetverbinding is geweest?
Hij heeft gewoon een stapel discs meegenomen die avond.
(En, omdat er geen internet was, waren updates ook niet nodig.)
Ik denk dat die erop rekende dat mijn Wi-Fi password was opgeslagen en zodoende alles kon synchroniseren.
Of, dat ik dat zelf direct zou doen.
(Ben allang blij dat ik een paar avonden daarvoor de directe kabel nodig had voor iets anders.)
Lesje geleerd, media kamer gaat op slot tijdens feestjes en automatisch aanmelden uit als iemand anders erop speelt.

Mooi dat het allemaal gefixt is!Just_jan schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:57:
[...]
Hij heeft niets hoeven te downloaden.
Hij heeft gewoon een stapel discs meegenomen die avond.
(En, omdat er geen internet was, waren updates ook niet nodig.)
Ik denk dat die erop rekende dat mijn Wi-Fi password was opgeslagen en zodoende alles kon synchroniseren.
Of, dat ik dat zelf direct zou doen.
(Ben allang blij dat ik een paar avonden daarvoor de directe kabel nodig had voor iets anders.)
Lesje geleerd, media kamer gaat op slot tijdens feestjes en automatisch aanmelden uit als iemand anders erop speelt.
Maar wat voor soort lui haal jij in huis joh, dat ze dit soort acties doen?? Klinkt logischer om over deurbeleid na te denken... Maar misschien heb ik een afwijkend beeld bij wat normaal is...

Toch niks vreemds aan? Ik ga naar een feestje en neem mee....? 20 games op disc!spaceboy schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:12:
[...]
Mooi dat het allemaal gefixt is!
Maar wat voor soort lui haal jij in huis joh, dat ze dit soort acties doen?? Klinkt logischer om over deurbeleid na te denken... Maar misschien heb ik een afwijkend beeld bij wat normaal is...

Vraag me af waarom je er niet gerust in was, want als ik het zo lees, lijkt het me de logica zelveJust_jan schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:54:
[...]

PS4 is offline -> Ongewenste trophies -> PS4 factory reset -> PS4 online. Dus onmogelijk dat die ongewenste trophies in je PSN account komen toch ?
Maar ok, toch goed dat je er op tijd aan dacht, en niet nadat je de PS4 online gebracht had

Nee, hoor.spaceboy schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:12:
[...]
Mooi dat het allemaal gefixt is!
Ik denk dat we het er allemaal mee eens zijn dat dit verre van normaal gedrag is/was.
Maar, ik denk ook dat we allemaal wel die ene persoon in de familie hebben, of in onze kennis kring die een andere kijk op "humor" heeft.
En, waarbij we opgelucht zijn als deze niet komt opdagen voor een feestje.

Ja, en dat hij al die discs mee had genomen bewijst nog meer dat hij dit gepland had.Raem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:00:
[...]
Toch niks vreemds aan? Ik ga naar een feestje en neem mee....? 20 games op disc!
Misschien de volgende keer iedereen fouilleren bij binnenkomst.

Als je het zo leest, klinkt het allemaal heel logisch.Twixie schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:21:
[...]
Vraag me af waarom je er niet gerust in was, want als ik het zo lees, lijkt het me de logica zelve.
PS4 is offline -> Ongewenste trophies -> PS4 factory reset -> PS4 online. Dus onmogelijk dat die ongewenste trophies in je PSN account komen toch ?
Maar ok, toch goed dat je er op tijd aan dacht, en niet nadat je de PS4 online gebracht had.
Maar, toen ik achter mijn PS4 zat had ik het al een beetje opgegeven, dus ik zat met de gedachte "Aghja, dit zal wel niet werken."
Anyway, 'T is gebeurd, 't is gefixed.
Nu gewoon weer lekker op het gamen focussen.

Geprobeerd om een nieuwe trophy te behalen om mijn PS Profile weer te activeren, maar trophies worden niet zo snel verdient in Genshin Impact.

Heeft hij niet iets waarvoor hij keihard gewerkt heeft wat jij stuk kunt maken?Just_jan schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:20:
[...]
Maar, ik denk ook dat we allemaal wel die ene persoon in de familie hebben, of in onze kennis kring die een andere kijk op "humor" heeft.
Zoals de relatie met zijn zoontje bijvoorbeeld

Dat zal 'm leren!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmm, hij heeft wel een hele leuke/knappe vriendin...Superkiwi schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:19:
[...]
Heeft hij niet iets waarvoor hij keihard gewerkt heeft wat jij stuk kunt maken?
Zoals de relatie met zijn zoontje bijvoorbeeld
Dat zal 'm leren!

(Voor het geval dat mijn vriendin meeleest. Ik maak maar een grapje, schat.

@FireFly3k ik zie in de OP dat jij ook Snowrunner speelt 
Een snelle blik op onze trophies leert dat wij de game allebei op 100% hebben op de PS4 en na de patch van gisteren opeens 7 of 8 trophies voor de PS5 versie hebben gekregen. Wel apart dat we niet allebei dezelfde hebben gehad.

Een snelle blik op onze trophies leert dat wij de game allebei op 100% hebben op de PS4 en na de patch van gisteren opeens 7 of 8 trophies voor de PS5 versie hebben gekregen. Wel apart dat we niet allebei dezelfde hebben gehad.
[Voor 78% gewijzigd door Superkiwi op 06-07-2022 20:35]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook al zit er geen Achievement aan gekoppeld, ik ben nu bezig om zo veel mogelijk cuphead levels op S rank te krijgen. Heb er nu iets van 10. De eerste wereld is compleet en moet nog die djinn in de 2e wereld.
Het is mijn doel om in 2022, met uitzondering van de final boss levels (zowel main game als DLC) op S rank te krijgen. Meer mensen die deze challenge met mij aan willen gaan?
Dit voor o.a moral support enzo!
@Raem wellicht geïnteresseerd?
Het is mijn doel om in 2022, met uitzondering van de final boss levels (zowel main game als DLC) op S rank te krijgen. Meer mensen die deze challenge met mij aan willen gaan?

Mooie uitdaging, maar wel erg pittig! Ik wil wel een poging wagen, maar kan niet beloven dat ik het vol hou.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:12:
Ook al zit er geen Achievement aan gekoppeld, ik ben nu bezig om zo veel mogelijk cuphead levels op S rank te krijgen. Heb er nu iets van 10. De eerste wereld is compleet en moet nog die djinn in de 2e wereld.
Het is mijn doel om in 2022, met uitzondering van de final boss levels (zowel main game als DLC) op S rank te krijgen. Meer mensen die deze challenge met mij aan willen gaan?Dit voor o.a moral support enzo!

@uchiha tijntje Nou, ben bang dat ik het bij Hilda Berg al op ga geven haha. Morgen nog maar een keer proberen.
Haha, hilda is een bitchRaem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:17:
[...]
Mooie uitdaging, maar wel erg pittig! Ik wil wel een poging wagen, maar kan niet beloven dat ik het vol hou.

Heb nu de eerste 2 eilanden klaar en ben halverwege de 3e. Gaat sneller dan ik dacht. Misschien toch mijn doelstelling bij stellen en ook voor de bosses gaan… dat zou wel mijn ultieme platform prestatie zijn.

Eiland 3 is ook klaar
Met Miss Chalise is de game echt zoveel makkelijker. Heb in 2 uur alle bosses op het derde eiland op S rank gezet.
Zo jammer dat er geen Achievement aan gekoppeld is

[Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2022 01:25]
Doe je snel! Ik ben al een uur bezig geweest met eiland 1 en moet dus Hilda Berg nog.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 00:17:
Eiland 3 is ook klaarMet Miss Chalise is de game echt zoveel makkelijker. Heb in 2 uur alle bosses op het derde eiland op S rank gezet.

Heb jij voor de vliegtuiglevels ook Ms. Chalice gebruikt? Vind haar spreadshot minder fijn, maar het extra hart voor de HP score is toch wel prettig.
En hoe lang heb je over Wally Warbles gedaan?

[Voor 4% gewijzigd door Raem op 07-07-2022 09:28]
Hilda Berg vond ik echt irritant. Met name omdat ik iedere keer werd geraakt in haar "tweeling" fase door die ronddraaiende cirkel die gele projectielen schiet. Ik snapte niet waar die begon met schieten. Totdat ik erachter kwam dat als je jezelf op "9 uur" / links positioneert van dat gele ding je vaak wel genoeg tijd hebt om er op te kunnen anticiperen. Verder kwam ik er achter dat in haar laatste fase de UFO's een duidelijke hint geven hoe ze schieten. Er zijn 2 UFO's, namelijk een gele en een rode. De gele schiet zodra je er bij in de buurt komt. Dus die moet je even triggeren en daarna weer naar links / achteren gaan. En de rode schiet zodra je er onder door gaat. Dus daar moet je juist snel naar rechts / voren vliegen.Raem schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:34:
[...]
Doe je snel! Ik ben al een uur bezig geweest met eiland 1 en moet dus Hilda Berg nog.![]()
Heb jij voor de vliegtuiglevels ook Ms. Chalice gebruikt? Vind haar spreadshot minder fijn, maar het extra hart voor de HP score is toch wel prettig.
En hoe lang heb je over Wally Warbles gedaan?
Voor de vliegtuiglevels is het verschillend wie ik gebruik. Als het bosses zijn waarvan ik bijna zeker weet dat je 1 keer geraakt wordt gebruik ik Ms. Chalice. Als snelheid key is tot een goede rank gebruik ik Cuphead in combinatie met de charm waar mee je sneller je specials krijgt.
Wally Warbles viel me mee tot de laatste fase. Die vond ik lastig te lezen. Uiteindelijk daar gekozen voor een safe strategie ipv snel damage. Ik had de eerdere fases erg goed door waardoor ik niet meer op de tijd hoefde te letten voor een S-rank. Die tijd benutte ik dan ook om me te focussen op het ontwijken in plaats van damage te dealen. Die heb ik uiteindelijk wel met Cuphead gehaald.
Ik moet nu nog 3 bosses op S-rank in de DLC. Ik heb ze al op A+ gehaald op regular dus dat moet vandaag of morgen wel goedkomen. Dan eens proberen de bosses te tackelen. Maar dat komt na mijn vakantie.

Platformers zijn toch wel echt mijn genre

Het lijkt er inderdaad op dat ze random een paar trophies hebben gegeven. Hopelijk krijgen we bij de volgende patch nog een paar trophies.Superkiwi schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:08:
@FireFly3k ik zie in de OP dat jij ook Snowrunner speelt

Deels ontopic: mensen die nog de online trophies van Far cry 5 moeten halen? @Jaze85 en ik zullen hier vanavond mee aan de slag gaan dus als iemand mee wilt doen zijn jullie meer dan welkom. Ik voel een nieuwe platinum aankomen.... 

5 Heb ik gelukkig al.skaffa schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:36:
Deels ontopic: mensen die nog de online trophies van Far cry 5 moeten halen? @Jaze85 en ik zullen hier vanavond mee aan de slag gaan dus als iemand mee wilt doen zijn jullie meer dan welkom. Ik voel een nieuwe platinum aankomen....
Maar, als ik klaar ben met Genshin, wil ik wel een keer beginnen aan 6.

Als ik het mij goed herinner, zijn er custom maps in FC5 die sommige on-line trophies een stuk makkelijker maken.
Met 6 kan ik je dan weer helpenJust_jan schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:42:
[...]
5 Heb ik gelukkig al.
Maar, als ik klaar ben met Genshin, wil ik wel een keer beginnen aan 6.![]()
Als ik het mij goed herinner, zijn er custom maps in FC5 die sommige on-line trophies een stuk makkelijker maken.

Klopt, je moet 10 featured maps winnen en er zitten een aantal kleine tussen dus ik verwacht met een 1,5 uur klaar te zijn

Ik ben gisteren kort met FC 5 begonnen. Vandaag maar ff progress maken, zit nog echt in het begin begin. Laatste fc die ik heb gespeeld was 2. Dus genoeg nieuws voor mij. Helaas geen ps want dacht eerst aan fc5, owh trophies haha.
Ik moet leren lezen, sorry! 🤪Zorroberner schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:09:
Ik ben gisteren kort met FC 5 begonnen. Vandaag maar ff progress maken, zit nog echt in het begin begin. Laatste fc die ik heb gespeeld was 2. Dus genoeg nieuws voor mij. Helaas geen ps want dacht eerst aan fc5, owh trophies haha.
[Voor 16% gewijzigd door skaffa op 07-07-2022 19:57]
Nou.. doel bereikt.uchiha tijntje schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:12:
Het is mijn doel om in 2022, met uitzondering van de final boss levels (zowel main game als DLC) op S rank te krijgen. Meer mensen die deze challenge met mij aan willen gaan?Dit voor o.a moral support enzo!

Binnenkort eens voor de finale bosses van de main game en dlc gaan zitten. Benieuwd of die een beetje te doen zijn.
Een doel stellen voor 2022 en het binnen 1 dag halen.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:00:
[...]
Nou.. doel bereikt.Alle normale bosses zijn op S-rank.
Binnenkort eens voor de finale bosses van de main game en dlc gaan zitten. Benieuwd of die een beetje te doen zijn.

Zat in een drukke trein, is ook niet echt goed geschreven haha. Anyway tijd om te beginnen. Met mass effect trouwens ook goed op weg om deel 1 uit te spelen op insanity.
Ik vond Far Cry 5 toch wel 1 van de betere.Zorroberner schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:09:
Het verhaal, de wereld, de karakters en vooral hun background.
Heb echt van dat spel genoten.
(Ook al zaten er sommige dingen bij die ik niet zo fijn vond, vooral de forced sections.)
Top spel.

Ik heb net Dutch´s island bevrijd. Maar zit er nog niet helemaal in. Tegenwoordig duurt het bij mij ook even voor een game klikt. Doorspelen dus?Just_jan schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:50:
[...]
Ik vond Far Cry 5 toch wel 1 van de betere.
Het verhaal, de wereld, de karakters en vooral hun background.
Heb echt van dat spel genoten.
(Ook al zaten er sommige dingen bij die ik niet zo fijn vond, vooral de forced sections.)
Top spel.
Zag dat Skaffa de platinum heeft, nou dat gaat hier niet gebeuren haha. Denk dat ik FC 5 wel ga spelen, maar casual.
Laatste update. Alle bosses op S-rankRaem schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:26:
[...]
Een doel stellen voor 2022 en het binnen 1 dag halen.Toch maar een nieuw doel voor 2022 stellen dan.

Best wel trots haha

Zou leuk zijn geweest als er toch een soort van achievement was, vergelijkbaar met de pacifist achievement.
@Raem Netjes! Ik vond dat een erg vervelende boss. Dus als je die hebt kun je de rest ook!
De DLC boss op S-rank is wel echt super tof trouwens. Wel een complete clusterfuck van dingen die op het scherm gebeuren maar wel tof! Niet mijn filmpje, maar even gejat van youtube

[Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2022 14:07]
Het is een tof spel maar met name het arcade gedeelte vond ik niet echt wat toevoegen. Ben het wel met @Just_jan eens dat het verhaal en de sfeer wel een van de betere van alle delen is. 6 heb ik al platinum maar wil ik nog op 100% zetten, voor de mensen die alle delen gespeeld hebben is de inhoud en geschiedenis over de bad guys van voorgaande delen wel erg leuk en een inhoudelijk toffe toevoeging.Zorroberner schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:27:
[...]
Ik heb net Dutch´s island bevrijd. Maar zit er nog niet helemaal in. Tegenwoordig duurt het bij mij ook even voor een game klikt. Doorspelen dus?
Zag dat Skaffa de platinum heeft, nou dat gaat hier niet gebeuren haha. Denk dat ik FC 5 wel ga spelen, maar casual.
Ah okee. Dan ga ik gewoon lekker door het verhaal heen knallen. Kick sws wel op goede verhaallijnen. Dus gaat een avontuur wordenskaffa schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Het is een tof spel maar met name het arcade gedeelte vond ik niet echt wat toevoegen. Ben het wel met @Just_jan eens dat het verhaal en de sfeer wel een van de betere van alle delen is. 6 heb ik al platinum maar wil ik nog op 100% zetten, voor de mensen die alle delen gespeeld hebben is de inhoud en geschiedenis over de bad guys van voorgaande delen wel erg leuk en een inhoudelijk toffe toevoeging.

Nooit bij stil gestaan om bij de laatste fase parries te doen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 01:24:
[...]
De DLC boss op S-rank is wel echt super tof trouwens. Wel een complete clusterfuck van dingen die op het scherm gebeuren maar wel tof! Niet mijn filmpje, maar even gejat van youtube
[YouTube: Cuphead DLC/Chef Saltbaker/S-Rank]

Ik ben er achter gekomen wel spel ik in ieder geval NIET platinum ga halen: Crash 4. Hemel zeg wat is dat spel moeilijk. Ik ben al blij als ik een level krijg uitgespeeld, laat staan zonder dood te gaan / met alle kisten / binnen bepaalde tijd. De eerste 3 waren ook zeker niet makkelijk maar nu word ik toch even met de neus op de feiten gedrukt: ik word oud.
Crash 4 was inderdaad een pittige game om alles te halen. Een van mijn favoriete platformer van de vorige generatie. De time trials waren echt lastig maar als je ze eenmaal hebt gehaald is het echt een voldoening. Hopelijk mag Toys for Bob weer snel platformers mogen makenlarrylaffer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:21:
Ik ben er achter gekomen wel spel ik in ieder geval NIET platinum ga halen: Crash 4. Hemel zeg wat is dat spel moeilijk. Ik ben al blij als ik een level krijg uitgespeeld, laat staan zonder dood te gaan / met alle kisten / binnen bepaalde tijd. De eerste 3 waren ook zeker niet makkelijk maar nu word ik toch even met de neus op de feiten gedrukt: ik word oud.

Time trials waren zeker lastig, maar ik vond sommige perfect relics nog veel moeilijker. Als ik terug denk aan Toxic Tunnels bijvoorbeeld.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:49:
[...]
Crash 4 was inderdaad een pittige game om alles te halen. Een van mijn favoriete platformer van de vorige generatie. De time trials waren echt lastig maar als je ze eenmaal hebt gehaald is het echt een voldoening. Hopelijk mag Toys for Bob weer snel platformers mogen maken

Ik moest het level weer even opzoeken op YouTube, maar je hebt gelijkRaem schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 18:37:
[...]
Time trials waren zeker lastig, maar ik vond sommige perfect relics nog veel moeilijker. Als ik terug denk aan Toxic Tunnels bijvoorbeeld.

Same here! Ik heb de trilogie van de oude games met veel plezier uitgespeeld. Deel 4 was mij te ingewikkeld. Zowel qua al die poppetjes en hun moves als dat je soms met meerdere poppetjes levels moest doen met daarbij soms achterstevoren. En de levels waren voor mij echt veel te lang. Ik word alweer moe als ik aan het spel denk (en ik word ook oud).larrylaffer schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:21:

Road 96 heb ik net uitgespeeld. Een erg leuke walking sim met een meer dan goed verteld verhaal. Trophies/achievements waren vrij simpel.
[Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 08-07-2022 19:53]
Oof, de Crash games staan ook al een tijdje op het programma bij mij.
Komt er maar niet van.
En, het helpt niet dat ik dan ook weer aan een game begin waar waarschijnlijk wel een kleine 1000 uur in gaat zitten. (Nee, geen typefout.)
Mijn doel voor 2022?
Genshin Impact op 100% zetten.
Komt er maar niet van.
En, het helpt niet dat ik dan ook weer aan een game begin waar waarschijnlijk wel een kleine 1000 uur in gaat zitten. (Nee, geen typefout.)
Mijn doel voor 2022?
Genshin Impact op 100% zetten.

@Just_jan okee ik kom erop terug, Far Cry 5 is inderdaad zeer vet. Zit er nu lekker in. Zit in John's regio, outpostje bevrijd. Langzaam winkeltjes aan het krijgen. Bevalt mij inderdaad zeer goed. Ook leuk hoe de map langzaam inkleurt door het te verkennen.
Voor de Xbox'ers, dit is dus een spel dat heerlijk op de Series S speelt. Zowel X als S hebben FPS boost. Maar volgens mij is op de X het of 1080P en 60 FPS (met FPS boost dus) of 4k en 30 fps. Ik kies altijd voor meer FPS versus resolutie. Dus lijkt voor mij alsof de S en X versie gelijk zijn. Heerlijk spel in ieder geval. Lekker avontuur!
Voor de Xbox'ers, dit is dus een spel dat heerlijk op de Series S speelt. Zowel X als S hebben FPS boost. Maar volgens mij is op de X het of 1080P en 60 FPS (met FPS boost dus) of 4k en 30 fps. Ik kies altijd voor meer FPS versus resolutie. Dus lijkt voor mij alsof de S en X versie gelijk zijn. Heerlijk spel in ieder geval. Lekker avontuur!
Platinum #42: Borderlands 3
Ik heb al jaren een zwak voor de BL-franchise, maar als trophyhunter een klein beetje gemengde gevoelens, hun trophylists zijn vaak buggy. En zo ook Borderlands 3 waar ik een partial lijst heb op de PS4, vooral de locations waren toen bugged. Jaren later blijkt het een en ander gepatcht, deze keer ging het wel goed.
Leuke humor, veel popculture referenties en het ziet er ook strak uit (als celshaded je ligt). Gedeeltelijk samen met een vriend gedaan, maar die is vaak er al sneller op uitgegekeken, dus grotendeels toch solo. En of het de PS5 is (icm ook betere tv), maar blijkbaar ben ik na jaren ook redelijk geworden met controller en shooters (ToBo for the win), dus het is prima te doen. En tegenwoordig heb je zat tweakmogelijkheden om het zo makkelijk dan wel moeilijk te maken als je wilt.
Wil 'm ook nog wel (een keer) op 100% zetten, heb al 1 van de DLC voltooid, maar voor nu even wat anders.
Ik heb al jaren een zwak voor de BL-franchise, maar als trophyhunter een klein beetje gemengde gevoelens, hun trophylists zijn vaak buggy. En zo ook Borderlands 3 waar ik een partial lijst heb op de PS4, vooral de locations waren toen bugged. Jaren later blijkt het een en ander gepatcht, deze keer ging het wel goed.
Leuke humor, veel popculture referenties en het ziet er ook strak uit (als celshaded je ligt). Gedeeltelijk samen met een vriend gedaan, maar die is vaak er al sneller op uitgegekeken, dus grotendeels toch solo. En of het de PS5 is (icm ook betere tv), maar blijkbaar ben ik na jaren ook redelijk geworden met controller en shooters (ToBo for the win), dus het is prima te doen. En tegenwoordig heb je zat tweakmogelijkheden om het zo makkelijk dan wel moeilijk te maken als je wilt.
Wil 'm ook nog wel (een keer) op 100% zetten, heb al 1 van de DLC voltooid, maar voor nu even wat anders.
NiceZorroberner schreef op zondag 10 juli 2022 @ 14:45:
@Just_jan okee ik kom erop terug, Far Cry 5 is inderdaad zeer vet. Zit er nu lekker in. Zit in John's regio, outpostje bevrijd. Langzaam winkeltjes aan het krijgen. Bevalt mij inderdaad zeer goed. Ook leuk hoe de map langzaam inkleurt door het te verkennen.

Faith haar regio was mijn favoriet. (Erg goed verhaal en nog betere karakters.)

Veel plezier!

Borderlands 3 staat ook al jaren op mijn lijstje, maar ik durf er maar niet aan te beginnen.GRDavies75 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:52:
Platinum #42: Borderlands 3
Gelezen wat er gebeurd met mijn favoriete karakter van BL2, (Maya.)
En, ook gelezen wat ze met Lilith doen. (Mijn favoriete BL Franchise karakter.)
Dus, ik ga deze pas spelen wanneer BL4 uitkomt en Maya op 1 of andere manier weer terugkomt.

Platinum #138 - Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2.
Wat een nostalgie, echt een fantastische game! Leuke trophies ook, alleen de lange grind (pun intended) naar level 100 viel een beetje tegen. Hopelijk dat Vicarious Visions toch nog ooit de kans krijgt om aan deel 3 en 4 te werken.
Wat een nostalgie, echt een fantastische game! Leuke trophies ook, alleen de lange grind (pun intended) naar level 100 viel een beetje tegen. Hopelijk dat Vicarious Visions toch nog ooit de kans krijgt om aan deel 3 en 4 te werken.
In de afgelopen 3 weken van mijn vakantie ben ik heel druk geweest met Rogue Aces (https://psnprofiles.com/trophies/7248-rogue-aces/erno1978), volgens mij moet ik hem op platinum kunnen halen. Heb hem op de PS Vita gespeeld, maar ik wilde hem thuis eigenlijk liever op bigscreen (PS4/PS5) spelen, volgens de trophy-list en Wikipedia is hij er ook voor de PS4, maar ik kan 'm niet vinden helaas (niet online en niet op de console zelf). Hebben jullie dat eerder meegemaakt?
De game is delisted in de store. Je kan hem alleen terugvinden in je bibliotheek als je hem ooit gekocht hebt. Hij is destijds gratis bij ps Plus geweest. Als ik in mijn bibliotheek kijk op de ps5 kan ik hem vinden en downloaden. In de store is die inderdaad niet meer te vinden.spaceboy schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:57:
In de afgelopen 3 weken van mijn vakantie ben ik heel druk geweest met Rogue Aces (https://psnprofiles.com/trophies/7248-rogue-aces/erno1978), volgens mij moet ik hem op platinum kunnen halen. Heb hem op de PS Vita gespeeld, maar ik wilde hem thuis eigenlijk liever op bigscreen (PS4/PS5) spelen, volgens de trophy-list en Wikipedia is hij er ook voor de PS4, maar ik kan 'm niet vinden helaas (niet online en niet op de console zelf). Hebben jullie dat eerder meegemaakt?