Acties:
  • +7 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:30
Na Uncharted Remastered zag ik de adventure games wel zitten, dus een pareltje gedaan:

#50 Ghost of Tsushima. Tot nu toe alleen voor platinum gegaan, ik ga nu beginnen met Legends en de DLC. Genieten! Enorm toffe game en ook niet te langdradig om platinum te halen. Dat viel niet te zeggen voor...

#51 Assasins Creed Unity. Het zoeken en openen van kistjes hoort er bij, maar 274 stuks waarvan de helft een minigame bevat om een slot te openen is wel erg veel van het goede. Al met al prima game en goed te doen. Deze stond even op pauze om eerst GoT af te ronden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Potentieel het moeilijkste level in Shadow of the Tomb Raider (Cenote) in twee pogingen doorgekomen. De eerste keer ging alles goed maar tijdens de laatste achtervolgings sequence kreeg Lara een pijl in haar rug waardoor ze een randje misgreep. Weg 40 minuten speeltijd :(
Nu dit gedaan is kunnen we rustig de game uitspelen. Hartslag zit nu wel op standje maximaal, beetje vergelijkbaar met FromSoftware titels dit :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Far cry 5 platinum binnen, nu bezig met new dawn. Daarnaast nog maar 4 trophies voor de platinum van returnal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:32:
[...]

35 platinums met goede, grote (AAA) games vind ik indrukwekkender dan 100+ platinums met het merendeel kleine titels waar je met een uurtje of 1-2 een simpele platinum hebt. Het aantal zegt niet zoveel ;)
Nah ik niet eigenlijk. Er zijn ook zat AAA games (Sony ik kijk bijvoorbeeld naar jou!) die juist een erg makkelijke platinum hebben.

De waarheid zal dus ergens in het midden liggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:42:
[...]

Nah ik niet eigenlijk. Er zijn ook zat AAA games (Sony ik kijk bijvoorbeeld naar jou!) die juist een erg makkelijke platinum hebben.

De waarheid zal dus ergens in het midden liggen.
Maar dat zijn geen platinum trophies die je binnen 2 uur kan halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:44:
Maar dat zijn geen platinum trophies die je binnen 2 uur kan halen.
Dat zeg ik dan ook niet.

Hoewel ik 2 uur bikkelen voor een moeilijke platinum (stel) ook weer indrukwekkender vind dan een verhaaltje van 15 uur doorlopen met een super easy platinum.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verder wel eens met de stelling dat alleen de hoeveelheid niets zegt overigens, bijvoorbeeld in het klassement hier. Staat iemand op 1 met ruim 800 games en nog geen 25% daarvan op platinum.

Dan vind ik een paar plaatsen lager met 183 games en 147 platinums een veel nettere score.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 14-11-2021 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:47:
Verder wel eens met de stelling dat de hoeveelheid niets zegt overigens, bijvoorbeeld in het klassement hier.
Staat iemand op 1 met ruim 800 games en nog geen 25% daarvan op platinum.

Dan vind ik een paar plaatsen lager met 183 games en 147 platinums veel indrukwekkender.
Maar als diegene 25% platinum heeft, dan zijn dat dus 200 platinum trophies. Dat zijn er dus meer dan de 147 stuks. Waarom is dat dan indrukwekkender? Het aantal games zegt verder niet zoveel, genoeg mensen die een ps plus game even proberen en niet leuk vinden en daarna nooit meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:49:
[...]

Maar als diegene 25% platinum heeft, dan zijn dat dus 200 platinum trophies. Dat zijn er dus meer dan de 147 stuks. Waarom is dat dan indrukwekkender? Het aantal games zegt verder niet zoveel, genoeg mensen die een ps plus game even proberen en niet leuk vinden en daarna nooit meer spelen.
Omdat het percentueel dus een veel betere score is, daarom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:50:
[...]

Omdat het percentueel dus een veel betere score is, daarom :)
Dat snap ik. Maar nog zegt dat niet zoveel. Diegene met 800 games probeert gewoon meer games, kijken of je het leuk vindt. zo niet dan speel je hem niet verder. Als ik een game niet leuk vind dan ga ik ook niet de platinum halen. Dan moet je wel heel zeker weten of je een game leuk vindt anders kan je hem niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2021 @ 22:55:
[...]

Dat snap ik. Maar nog zegt dat niet zoveel. Diegene met 800 games probeert gewoon meer games, kijken of je het leuk vindt. zo niet dan speel je hem niet verder. Als ik een game niet leuk vind dan ga ik ook niet de platinum halen. Dan moet je wel heel zeker weten of je een game leuk vindt anders kan je hem niet opstarten.
Ja ik snapte al wat je bedoelde :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

larrylaffer schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:41:
Platinum 101 is binnen: Ratchet and Clank Rift Apart. Moest nog een paar Craiggerbears en nog 2 overgebleven trophies. Kwestie van nog geen uurtje, geen idee waarom dit zo lang is blijven liggen.

@spaceboy Kan je me een plekkie opschuiven in het klassement?
Sorry, duurde ff, maar zojuist gebeurd. Eigenlijk vooral (weer) props voor @Satom omdat het met zijn web-app echt heel relaxed werkt!! TS is dus weer geupdate.

Zelf gisteren platinum #134 gehaald. Hades. Had hem 3 weken geleden op de PS5-versie al gehaald, maar vond het spel dermate tof dat ik gelijk de PS4-versie erachteraan heb geplat. Nu wel ff klaar met Zagreus. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Platinum 27 binnen: Control. Ik heb een haat-liefde verhouding met deze game. Het leveldesign en graphics waren erg fijn maar kon niet wennen aan complexe verhaal en onbegrijpelijke kaart.

Uiteindelijk na het verhaal de "hulpmiddelen" aangezet om de laatste trophies rond Board Countermeasures en Ability Points binnen te halen. Ongewild ook nog paar DLC trophies binnen gehaald maar nu spel eraf en op naar volgende: Concrete Genie (ook een PSplus game)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• larrylaffer
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-09 21:24
spaceboy schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:08:
[...]

Sorry, duurde ff, maar zojuist gebeurd.
Geen probleem, nog dank hiervoor.

Ik heb er nog eentje toegevoegd: Last of Us 2 platinum 102. Alweer erg blij dat ik deze kan wegstrepen, blijft een gruwelijk mooi spel maar ook met een gruwelijk deprimerend (en naar mijn onbescheiden mening slecht) verhaal. Nog even en ik heb een plaats op het podium verdiend. :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Zelden zo'n toepasselijke naam voor een platinum trophy gezien :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiilT794IxYleqWJi1hJnwoTo84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iL7Krpd9rloOL4Nbvr72of4y.jpg?f=fotoalbum_large

In de 2 minuten platformen voorafgaand aan de baas 5 keer dood gegaan door shitty rng. De baas zelf was supersimpel.
Ik hoop dat ze deze tactiek van checkpoints verwijderen om de game 'moeilijker' te maken nóóit meer toepassen, wat een ontzettende onzin zeg. Vooral omdat Lara tijdens de platformsecties niet altijd doet wat je verwacht. De combat was op Deadly Obsession relatief simpel met alle stats en perks helemaal geupgrade.

Rise of the Tomb Raider staat al in de download, ben alleen benieuwd of die nog platinum te halen is omdat die ook online (time attack) trophies heeft.

Nu eerst weer even ontspannen met PGA 2k21 :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Superkiwi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:45:
Zelden zo'n toepasselijke naam voor een platinum trophy gezien :P
[Afbeelding]

In de 2 minuten platformen voorafgaand aan de baas 5 keer dood gegaan door shitty rng. De baas zelf was supersimpel.
Ik hoop dat ze deze tactiek van checkpoints verwijderen om de game 'moeilijker' te maken nóóit meer toepassen, wat een ontzettende onzin zeg. Vooral omdat Lara tijdens de platformsecties niet altijd doet wat je verwacht. De combat was op Deadly Obsession relatief simpel met alle stats en perks helemaal geupgrade.

Rise of the Tomb Raider staat al in de download, ben alleen benieuwd of die nog platinum te halen is omdat die ook online (time attack) trophies heeft.

Nu eerst weer even ontspannen met PGA 2k21 :)
Altijd wel grappig ook he, hoe ze die trophies noemen. Ik ben nu net begonnen met Tails of Iron (heerlijke sfeer, niet al te diepgaand, maar wel beetje Souls-like) en daar heb je een trophy "Become King" (die heb ik al gehaald) en de platinum heet "King of Kings". En omdat ik dat al jaren als mijn signature bij PSN heb ("King. King of Kings.") moet en zal ik die trophy hebben. (maar verder ben ik niet arrogant) 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:31:
[...]

Altijd wel grappig ook he, hoe ze die trophies noemen. Ik ben nu net begonnen met Tails of Iron (heerlijke sfeer, niet al te diepgaand, maar wel beetje Souls-like) en daar heb je een trophy "Become King" (die heb ik al gehaald) en de platinum heet "King of Kings". En omdat ik dat al jaren als mijn signature bij PSN heb ("King. King of Kings.") moet en zal ik die trophy hebben. (maar verder ben ik niet arrogant) 8)
Mijn eerste trophy op de PS5 was "One Down, Lots More to Go!" in Astro's Playroom. Die voelde wel lekker voor mijn OCD.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Haha, heel herkenbaar @spaceboy & @Raem ik probeer het ook een beetje uit te kienen om "jublieum-trophies" dan wel "jubileum-platina's" een beetje uit te kienen op mooie titels.

Ik moet nog Platinum #39 scoren, maar ik loer wel naar #40 "The Bright Lord" wat wel mooi past bij trophy #2500 (en tevens platinum #27) "Master of Mordor".

[ Voor 3% gewijzigd door GRDavies75 op 19-11-2021 08:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Raem schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:38:
Mijn eerste trophy op de PS5 was "One Down, Lots More to Go!" in Astro's Playroom. Die voelde wel lekker voor mijn OCD.
Leuk! Mijn eerste trophy op PS4 vond ik ook wel toepasselijk: "First Treasure" (uit Uncharted 4: A Thief's End). :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Van de week Horizon Zero Dawn op 100% gezet. De platinum had ik bij release al gehaald, maar de recente PS5 update was een mooi moment om New Game+ en de DLC te spelen. En natuurlijk als opwarmertje voor Forbidden West. :)
Nu bezig met Crash Bandicoot 4, maar volgens mij wordt die wel pittig om platinum te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog de online trophies wil halen voor soul sacrifice en Freedom wars moet dit voor 24 december doen:

https://playsense.nl/4740...-gaan-binnenkort-offline/

31 december gaat trouwens ook de online servers van max payne en gta 5 op de ps3 en xbox 360 dicht. Als je nog online trophies wil halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:44
Is het een idee om de ranking in de start post te gaan doen op basis van global ranking in plaats van het totaal aantal punten?

Lijkt triviaal, maar je haalt dan gemakkelijker mensen er uit die op het moment geen ranking hebben omdat ze het al dan niet tijdelijk hebben uitgeschakeld of omdat ze op psnprofiles een (al dan niet tijdelijke) ban voor de rankings hebben? In het laatste geval houd je wel je punten, maar verlies je je ranking.

Volgens mij maakt dat het proces makkelijker/zuiverder en hoef je aan de tweakers-kant geen controle te doen, maar ik weet natuurlijk niet of de (semi-)geautomatiseerde update daar makkelijk op aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jamsi schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:41:
(...) omdat ze op psnprofiles een (al dan niet tijdelijke) ban voor de rankings hebben?

Volgens mij maakt dat het proces makkelijker/zuiverder (...)
Als je een ban krijgt lijkt het me sowieso geen zuivere koffie :+
Hoe komt iemand nou weer aan een ban op psnprofiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:45:
[...]

Als je een ban krijgt lijkt het me sowieso geen zuivere koffie :+
Hoe komt iemand nou weer aan een ban op psnprofiles?
Wanneer je trophies haalt d.m.v. cheaten/hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
Verwijderd schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:05:
[...]

Wanneer je trophies haalt d.m.v. cheaten/hacks.
En het identificeren daarvan hoef je hier dan niet meer te doen - 'geen global ranking' is genoeg informatie en je hoeft niet de diepte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:10
Zijn er hier mensen die ook meedoen aan de 12 days of christmas challenge op TrueAchievements/Truetrophies?

Heb in die van 2019 meegedaan en die voltooid. En vorig jaar bij challenge 8 gestopt. Ben nog niet begonnen (xbox) maar heb al wel de achievements op het oog voor de eerste twee challenges. (1 achievements op een optimized voor xss/xsx titel) en (2 stackable achievements halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:02

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Zorroberner schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:24:
Zijn er hier mensen die ook meedoen aan de 12 days of christmas challenge op TrueAchievements/Truetrophies?

Heb in die van 2019 meegedaan en die voltooid. En vorig jaar bij challenge 8 gestopt. Ben nog niet begonnen (xbox) maar heb al wel de achievements op het oog voor de eerste twee challenges. (1 achievements op een optimized voor xss/xsx titel) en (2 stackable achievements halen).
Yup, ik :)

De 2e challenge was een gelukje. Ik had nog precies 1 spel wat binnen mijn kunnen ligt waar ik 2 stackables op kon halen (Disneyland Adventures ;( ). Die van gisteren had ik gehaald op The Artful Escape.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Belindo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:53:
[...]

Yup, ik :)

De 2e challenge was een gelukje. Ik had nog precies 1 spel wat binnen mijn kunnen ligt waar ik 2 stackables op kon halen (Disneyland Adventures ;( ). Die van gisteren had ik gehaald op The Artful Escape.
Haha dat scheelt. Ik heb net de eerste challenge gehaald :). Mass Effect Legendary Edition heb ik nog steeds niet uitgespeeld (al is het volgens het Xbox Museum mijn favoriete game serie). Dus de Citadel DLC gespeeld vandaag en de missie voltooid. Hoppa dat is een. Ik ga denk ik voor de stackable's Halo Coop cheesen met een tweede controller. Prologue van HALO 4 waarschijnlijk

Edit: verrek ik kan niet de prologue bij halo 4 of arrival bij halo 3 selecteren voor die bro hammer achievements. Shit nu moet ik wel even zoeken en de keuze was al niet ruim 😂

[ Voor 11% gewijzigd door Zorroberner op 02-12-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:47
Zorroberner schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:24:

Hier nog zo een gek. :) Voor dag twee heb ik niet zo veel binnen handbereik. Toch maar weer Hitman 2 afstoffen. Anders wordt het campaigns op Heroic uitspelen in de Halo MCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Ik heb in Battlefield 3 de campaign nooit uitgespeeld, dus daar lekker mee bezig. Had die ooit met Games with Gold. En ik ga een missie van COD 4 (ja de oude) op hoger niveau uitspelen. Dan is challenge 2 gedaan. Voor de challenge van vandaag (3x een 3.0 ratio of hoger) heb ik twee games op het oog. Plague INC Evolved, heb daar nog een stuk of 30 achievements van. Of This is The Police, maar dat is wel een playthrough van dik 20 uur. Hmm keuzes, keuzes. En bingo, ik zie net dat ik nog een paar dikke ratio achievements in f1 2013 heb liggen. Dan worden die het. Heb ook ooit FIFA 19 kort gespeeld, misschien die voor 5 euro eens oppikken bij de Gamemania, heb daar nog een hoop achievements te halen die van pas kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:04:
Ik heb in Battlefield 3 de campaign nooit uitgespeeld, dus daar lekker mee bezig. Had die ooit met Games with Gold. En ik ga een missie van COD 4 (ja de oude) op hoger niveau uitspelen. Dan is challenge 2 gedaan. Voor de challenge van vandaag (3x een 3.0 ratio of hoger) heb ik twee games op het oog. Plague INC Evolved, heb daar nog een stuk of 30 achievements van. Of This is The Police, maar dat is wel een playthrough van dik 20 uur. Hmm keuzes, keuzes. En bingo, ik zie net dat ik nog een paar dikke ratio achievements in f1 2013 heb liggen. Dan worden die het. Heb ook ooit FIFA 19 kort gespeeld, misschien die voor 5 euro eens oppikken bij de Gamemania, heb daar nog een hoop achievements te halen die van pas kunnen komen.
Fifa 19 zit in gamepass ultimate. Even gamepass hebben is voor deze event wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Exactor it schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:16:
[...]

Fifa 19 zit in gamepass ultimate. Even gamepass hebben is voor deze event wel handig. :)
Fifa 19 is er per 30 november helaas uit . Heb momenteel geen gamepass, heb dat wel 2 jaar geleden genomen vanwege de 12 days of Christmas challenge haha. Maar tot nu toe red ik het nog met mijn eigen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:12:
[...]

Fifa 19 is er per 30 november helaas uit . Heb momenteel geen gamepass, heb dat wel 2 jaar geleden genomen vanwege de 12 days of Christmas challenge haha. Maar tot nu toe red ik het nog met mijn eigen games.
FIFA 19 zit er bij mij volgens mij nog wel in. Je moet wel Ultimate hebben voor EA play.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:59:
[...]

FIFA 19 zit er bij mij volgens mij nog wel in. Je moet wel Ultimate hebben voor EA play.
Ah kijk eens aan. Top.

Ik zal die misschien toch nodig hebben. Had Battlefield 3 uitgespeeld, maar was via Backwards compatibility toch uitgelogd na een tijd. Dus die achievement is niet getimestamped ;( . Dus voor niets daardoor heen gegaan. Naja voor niets. Was wel een zeer leuke ervaring. Maar wordt mogelijk toch fifa 19 via Game Pass ultimate activeren. Balen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
De campaign van Rise of the Tomb Raider op 100% uitgespeeld, dus ik dacht de survivor difficulty run lekker in ng+ te gaan doen....... blijkt deze game helemaal geen ng+ te hebben waardoor ik de survivor run vanaf scratch moet beginnen 8)7
Wel mooi dat ze bij deze TR de multiplayer hebben weggelaten maar of ik nu zo blij word van de score attack challenges die er nu inzitten, ik weet het niet. En uiteraard moet je die allemaal op goud halen voor de platinum.
Waarom stoppen developers dit soort dingen (incl "haal alles op goud" trophies) toch altijd in hun single-player games? Ik kan me niet voorstellen dat er werkelijk iemand is die erop zit te wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
Hoppa challenge 3 gehaald. F1 2013, formula 2016 (pijnlijk om formule 1 te zien na vandaag) en Plague Inc. Evolved. Heb de tweede challenge gehaald dank Star Wars the Force Unleashed 2. Had die nog nooit gespeeld maar wel in mijn bibliotheek staan. Dus daar lekker mee begonnen. Challenge 4 moet te doen zijn. 4 achievements uit 4k games. Even de makkelijke opzoeken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Platina gehaald op Jurassic World Evolution 2 in slechts 243 uurtjes. Een game die de gemiddelde gamer links laat liggen, maar ik heb er grotendeels van genoten. Typisch hard to learn, easy to master gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Slechts 243 uurtjes" :D
Het klinkt als een soort van theme park builder met dino's, zit ik in de juiste richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slurpie Blauw schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:03:
Platina gehaald op Jurassic World Evolution 2 in slechts 243 uurtjes. Een game die de gemiddelde gamer links laat liggen, maar ik heb er grotendeels van genoten. Typisch hard to learn, easy to master gevalletje.
Zo, 243 uur. Die game is toch pas net uit? Ik zie 9 november. Dat is 8 uur per dag. Zo dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Slurpie Blauw schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:03:
Volgens PSNProfiles zijn er maar een stuk of 15 platinum achievers, mooi werk. Het klinkt wel als een vrij lange grind, hoe zit dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:23:
[...]

Zo, 243 uur. Die game is toch pas net uit? Ik zie 9 november. Dat is 8 uur per dag. Zo dan!
Ja was wel een beetje aan het no lifen. Maar ik kon niet stoppen. 🙂
HansPatat050 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:25:
[...]

Volgens PSNProfiles zijn er maar een stuk of 15 platinum achievers, mooi werk. Het klinkt wel als een vrij lange grind, hoe zit dat?
Meeste tijd zit hem in de 5 challenges, die zijn gemiddeld een uurtje of 15 per stuk op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Superkiwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:10:
"Slechts 243 uurtjes" :D
Het klinkt als een soort van theme park builder met dino's, zit ik in de juiste richting?
Ja, maar het richt zeer meer op challenges dan het bouwen. Is wel dezelfde developer als zoo tycoon etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Slurpie Blauw schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:44:
[...]

Ja was wel een beetje aan het no lifen. Maar ik kon niet stoppen. 🙂
Herkenbaar. Dat zijn de échte trophy whores he? :9
Ik heb gisteren trouwens na anderhalf jaar de platinum binnen gehaald voor Graveyard Keeper. Moest het hele spel er wel nog een keer voor rondspelen (1 zo'n ellendige missable trophy met alchemy recepten), maar het speelt ook lekker weg zonder teveel bij na te denken. Nu nog even kijken of ik 'm ook op 100% ga krijgen want de Game of Crones DLC is ook best grappig en ik heb het idee dat die laatste paar trophies nog wel te doen moeten zijn.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het heeft een tijdje geduurd... maar ik dacht laat ik weer eens kijken hoe het op Tweakers gaat. ;)

Ben zelf niet meer zo 100% bezig met trophy behalen en gaming over het algemeen.
Iets te druk met werk deze dagen, dus als ik 1 spel kan uitspelen in 3 maanden, is het al veel.

Vind het nog steeds wel leuk om het spel wat ik speel ook compleet uit te spelen, maar het trophy hunten wat ik voorheen deed met mijn Justt_jan account, dat zie ik mijzelf niet zo 1.2.3 meer doen.

But, damn... of er zijn een heleboel nieuwe mensen in de lijst, of ik ben voorbijgestreefd door iedereen.
Plek 34... er was een tijd dat @spaceboy en ik een kleine race hadden om wie het eerst in de top 10 zou komen... die race heb je met vlag en wimpel gewonnen. :P

Maar toch wel leuk om veel van dezelfde namen hier nog te zien, en ik hoop dat het goed gaat met iedereen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:38:
Zo, het heeft een tijdje geduurd... maar ik dacht laat ik weer eens kijken hoe het op Tweakers gaat. ;)

Ben zelf niet meer zo 100% bezig met trophy behalen en gaming over het algemeen.
Iets te druk met werk deze dagen, dus als ik 1 spel kan uitspelen in 3 maanden, is het al veel.

Vind het nog steeds wel leuk om het spel wat ik speel ook compleet uit te spelen, maar het trophy hunten wat ik voorheen deed met mijn Justt_jan account, dat zie ik mijzelf niet zo 1.2.3 meer doen.

But, damn... of er zijn een heleboel nieuwe mensen in de lijst, of ik ben voorbijgestreefd door iedereen.
Plek 34... er was een tijd dat @spaceboy en ik een kleine race hadden om wie het eerst in de top 10 zou komen... die race heb je met vlag en wimpel gewonnen. :P

Maar toch wel leuk om veel van dezelfde namen hier nog te zien, en ik hoop dat het goed gaat met iedereen. :)
He Jan, welkom terug! Lachen om jou weer 's te zien hier. En er zijn ook wel belangrijkere dingen in het leven dan trophies en achievements. Je stáát in elk geval nog gewoon in de lijst en al doe je maar 3 games per jaar, als je er lol in hebt is het prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 23:11:
Hoppa challenge 3 gehaald. F1 2013, formula 2016 (pijnlijk om formule 1 te zien na vandaag) en Plague Inc. Evolved. Heb de tweede challenge gehaald dank Star Wars the Force Unleashed 2. Had die nog nooit gespeeld maar wel in mijn bibliotheek staan. Dus daar lekker mee begonnen. Challenge 4 moet te doen zijn. 4 achievements uit 4k games. Even de makkelijke opzoeken.
Ik zit nu bij dag acht. Moet Yuletide spellen met achievements die beginnen met een Y etc. Ik kan vast verklappen dat ik geen makkelijke achievements heb voor deze acht letters. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:07:
[...]

He Jan, welkom terug! Lachen om jou weer 's te zien hier. En er zijn ook wel belangrijkere dingen in het leven dan trophies en achievements. Je stáát in elk geval nog gewoon in de lijst en al doe je maar 3 games per jaar, als je er lol in hebt is het prima!

Zekers, alleen ik hoop stiekem wel dat ik in 2022 iets meer ruimte krijg in mijm dagelijkse leven voor gamen.
Heb zo ongelofelijk veel games die ik nog wil spelen, en helaas worden er dat elke maand alleen maar meer en meer.

Helpt ook niet dat ik veelal langere games speel.
Final Fantasy X vorige week op 100% gezet (ingame en trophies).
En nu wil ik toch eens tijd gaan stoppen in Fallout 76.

Dan heb ik ook nog save games voor red dead 2 en Assassin's creed Odyssey.
Teveel games, te weinig tijd en/of zin.

Wel grappig om te zien dat ik wel nog steeds de hoogste completion % heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:37:
[...]
Wel grappig om te zien dat ik wel nog steeds de hoogste completion % heb :+
Is dit niet een account aangemaakt speciaal voor trophies? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:45:
[...]

Is dit niet een account aangemaakt speciaal voor trophies? ;)
Ja en nee.
Ik herinner dat ik dit account jaren geleden heb gemaakt met het idee van " hoog % houden en alles uitspelen en trophies trophies trophies"

Maar de laatste 2/3 jaar is het gewoon simpelweg mijn gaming account.
Geen secondaire accounts of wat dan ook.
Tuurlijk is het nog steeds wel nice om een game uit te spelen en op 100% te zetten, maar het geforceerde idee van "ik moet en ik zal" heb ik allang los gelaten.

Enige reden waarom het nog zo hoog is is omdat ik weinig game, anders was het allang veel en veel lager geweest :P
Geef me een paar maanden, dan is het onder de 75% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Oh, hey, welkom terug @Verwijderd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Exactor it schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:15:
[...]

Ik zit nu bij dag acht. Moet Yuletide spellen met achievements die beginnen met een Y etc. Ik kan vast verklappen dat ik geen makkelijke achievements heb voor deze acht letters. :+
Haha ja pittig. Ik zit bij zes. Wel leuk heb fable ii hiervoor gestart (en helaas een achievement die goed voor 10 was geweest al gehaald). Bedenk ik me van verrek fable ii heerlijke game. Die ga ik binnenkort weer eens helemaal spelen.

Ik ga nu ac unity en dan modern warfare 2 starten voor de laatste 2 achievements voor nummer zes. En dan de sevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rise of the Tomb Raider blijft op 92% staan, de platinum wordt 'm niet.
De eerste twee levels in Score Attack gedaan en dat ging allemaal vrij moeizaam. De combo-timer loopt érg snel leeg en om nou voor alle 27(!) challenges telkens het perfecte pad op te zoeken om het daarna foutloos af te gaan leggen daar pas ik voor.
Gisteren wel de game op survivor uitgespeeld, dat was eigenlijk best goed te doen met een goed ge-upgrade Lara.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:03:
De eerste twee levels in Score Attack gedaan en dat ging allemaal vrij moeizaam. De combo-timer loopt érg snel leeg en om nou voor alle 27(!) challenges telkens het perfecte pad op te zoeken om het daarna foutloos af te gaan leggen daar pas ik voor.
Gisteren wel de game op survivor uitgespeeld, dat was eigenlijk best goed te doen met een goed ge-upgrade Lara.
Dat kan ik heel goed begrijpen.
Voor een handvol challenges zou je nog wel zoiets kunnen hebben van "Prima, daar spendeer ik wel een avondje aan".

Dat doet me een beetje denken aan de Uncharted Time Trials.
Ook al was dat relatief simpel, ik haat het altijd wanneer ik een spel moet speed runnen.
Laat mij gewoon lekker de tijd nemen en spelen hoe ik wil. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Superkiwi schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:03:
Heel begrijpelijk. :-) Ik heb net met al mijn laatste krachten Graveyard Keeper + alle DLC op 100% gezet. Nu ook helemaal klaar met dat nare mannetje... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Exactor it schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:15:
[...]

Ondertussen ook dag acht. Heb fifa 19 toch gekocht voor 6 euro (ook om the Journey eens uit te spelen), maar die helpen wel enorm met Achievements ook. Had daar ooit maar 4 gehaald. Heb de Y dankzij fifa. Verder zeer dankbaar voor Star Wars the Force Unleashed II. Had die al lang geleden geclaimed via Games With Gold. Maar nooit gespeeld, ook vanwege completion percentage op TA. Dat ga ik maar eens loslaten, ik ga denk ik binnenkort een bean dive doen. Alle spellen die ik heb en toch niet gespeeld heb (en verkregen op wat voor een manier dan ook) ga ik één achievement in halen. Tijd om lekker te genieten van Games ipv te kijken naar statistieken. (Behalve immer toenemende Gamerscore).

Verder kijk ik uit naar challenge 11. RPG games, ben ik gek op. Nooit ver gekomen met Dragon Age Origins. (Klassieker i know) Dus die lekker spelen met een TA walkthrough. Maar nog even wachten wat dag 12 brengt. Ik ga vandaag wel paar letters van 8 nog doen. De L tenminste, even Star Wars the Force Unleashed opstarten. (Lightsaber throw mastery).

Hopelijk hebben jullie ook veel plezier deze dagen met de 12 days challenge (zowel voor Xbox als PS) en anders gewoon met achievements/trophies hunten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 18:14:
[...]

Heel begrijpelijk. :-) Ik heb net met al mijn laatste krachten Graveyard Keeper + alle DLC op 100% gezet. Nu ook helemaal klaar met dat nare mannetje... ;)
Gefeliciteerd met uwe verjaardag! :) (En de 100% :P )

Ik heb zelf voor een paar uurtjes Stardew Valley weer opgepakt, altijd wel een fijn spel om mee te ontspannen.
En tot mijn verbazing las ik eerder vandaag dat ze Journey of the Prairie king hebben aangepast.

Eerst was het dat je alles in 1 run moest doen zonder dood te gaan, maar nu kan je gewoon na elke ronde stoppen, slapen en de game saven en dan de volgende dag doorgaan waar je was.
Dus als ik een beetje tijd heb vanavond, dan ga ik dat ook eventjes proberen.

Maar een tip voor al de mensen die hem niet op 100% konden zetten daardoor, dat is nu erg makkelijk met deze aanpassingen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Nou potverdorie challenge 12 is een zware. Soort leapfrog, dus steeds een achievement met een ratio van 0.2 hoger achter elkaar halen. Ik wou vandaag al de bean dive doen, maar misschien verstandiger daar tot challenge 12 mee te wachten. Dan start ik challenge 12 meteen met een 1.0 ratio achievement. Gelukkig heb ik nog een paar achievements van Plague incorporated Evolved met een aantal zeer hoge ratio´s. En Halo is ook nog in de buurt.

Zelf nog twee letters van Challenge 8 doen. De D en E. E wordt: enthousiast van Fifa 19 FUT. 20 wedstrijden in Fut spelen, heb er al 4. Wordt helaas grinden maar lijkt mij beste optie om eerlijk te zijn. Heb op dit moment geen Gold of Game Pass Ultimate hindert mij toch een beetje. Naja qua Game Pass vind ik het wel okee, baal ervan als een game opeens uit game pass zou gaan. Dus game Pass past niet bij mij (op dit moment) maar mis Gold wel. Dus toch maar even de portemonnee trekken. (jaarkaartje met kerst vragen ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:33:
Nou potverdorie challenge 12 is een zware. Soort leapfrog, dus steeds een achievement met een ratio van 0.2 hoger achter elkaar halen. Ik wou vandaag al de bean dive doen, maar misschien verstandiger daar tot challenge 12 mee te wachten. Dan start ik challenge 12 meteen met een 1.0 ratio achievement. Gelukkig heb ik nog een paar achievements van Plague incorporated Evolved met een aantal zeer hoge ratio´s. En Halo is ook nog in de buurt.

Zelf nog twee letters van Challenge 8 doen. De D en E. E wordt: enthousiast van Fifa 19 FUT. 20 wedstrijden in Fut spelen, heb er al 4. Wordt helaas grinden maar lijkt mij beste optie om eerlijk te zijn. Heb op dit moment geen Gold of Game Pass Ultimate hindert mij toch een beetje. Naja qua Game Pass vind ik het wel okee, baal ervan als een game opeens uit game pass zou gaan. Dus game Pass past niet bij mij (op dit moment) maar mis Gold wel. Dus toch maar even de portemonnee trekken. (jaarkaartje met kerst vragen ^^).
Nog 1 achievement en dag 11 is binnen. Wat jij met Fable II hebt, heb ik met South Park: the fractured but whole. Deze ga ik uitspelen (weggelegd in 2017 en nooit meer opgestart). Vrij simpele completion maar ook best grappig steeds. Ik denk dat ik voor dag 12 gewoon de campaign van Halo Infinite speel. Dat zal vast goed oplopen in ratio. En zo niet dan moet ik maar wat hoge achievements halen in andere games. :)

Edit: oh nee, ik speel eerst South Park uit. Dan komt het daarna sowieso goed via Halo. Leuke event weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 13-12-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Exactor it schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:32:
[...]

Nog 1 achievement en dag 11 is binnen. Wat jij met Fable II hebt, heb ik met South Park: the fractured but whole. Deze ga ik uitspelen (weggelegd in 2017 en nooit meer opgestart). Vrij simpele completion maar ook best grappig steeds. Ik denk dat ik voor dag 12 gewoon de campaign van Halo Infinite speel. Dat zal vast goed oplopen in ratio. En zo niet dan moet ik maar wat hoge achievements halen in andere games. :)

Edit: oh nee, ik speel eerst South Park uit. Dan komt het daarna sowieso goed via Halo. Leuke event weer.
Sluw inderdaad eerst South park en dan zie je wat overblijft. Ik ga vandaag aan challenge 9 beginnen, challenge 10 echt uit moeten plannen. Ik ga de bean dive toch al vandaag doen. Heb ik ook wat meer keuze voor nummer 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:49:
[...]

Sluw inderdaad eerst South park en dan zie je wat overblijft. Ik ga vandaag aan challenge 9 beginnen, challenge 10 echt uit moeten plannen. Ik ga de bean dive toch al vandaag doen. Heb ik ook wat meer keuze voor nummer 10.
En af. Best een geinige challenge al was het even ploeteren bij dag 12 omdat ik per ongeluk een achievement met een 'te hoge' ratio unlockde. :) Nu maar eens wat spellen afronden zoals South Park en de campaign van Halo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Exactor it schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:06:
[...]

En af. Best een geinige challenge al was het even ploeteren bij dag 12 omdat ik per ongeluk een achievement met een 'te hoge' ratio unlockde. :) Nu maar eens wat spellen afronden zoals South Park en de campaign van Halo.
Nice gefeliciteerd. Ik ben ondertussen bij challenge 11 aanbeland. Ik ga denk ik Korgan spelen, gratis spel, 11 achievements precies genoeg. Die andere RPG´s duren een tijd voordat ik genoeg achievements haal en wil niet te gehaast daar doorheen moeten spelen.

Edit: Ik heb challenge 11 gehaald. Korgan. Toch nog vermakelijk. Ben ik er trots op zo eentje te doen, nee. Ben ik blij dat ik verder ben: ja :P Heb ik mij vermaakt, ja toch wel redelijk. En dat is de sleutel toch. Heb drie achievements voor level 12 gedaan. Met waardes van 1.03, 1.24 en 1.45. Dus gaat goed voor nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Zorroberner op 20-12-2021 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSNreVugnYr05xcnVXw0WjF5i2U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KjU1imZlTXiveheRhBnS1e89.png?f=fotoalbum_large

Op Epic Games mijn eerste achievements gehaald, omdat er net pas achievements zijn.

Leuk spel met mooie graphics en gameplay. Ik speel nu ruim een jaar alleen maar op PC en ik mis de consoles niet. Veel spellen in dat ruime jaar uitgespeeld en ook multiplayer gedaan en dat is tegenwoordig prima te doen met crossplay.

Op naar een gamend jaar in 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:20:
[Afbeelding]

Op Epic Games mijn eerste achievements gehaald, omdat er net pas achievements zijn.

Leuk spel met mooie graphics en gameplay. Ik speel nu ruim een jaar alleen maar op PC en ik mis de consoles niet. Veel spellen in dat ruime jaar uitgespeeld en ook multiplayer gedaan en dat is tegenwoordig prima te doen met crossplay.

Op naar een gamend jaar in 2022.
Het voelt toch een beetje raar om achievements en een platinum samen te zien. :P

Maar iets zegt mij dat de Epic Achievments net zo waardevol zijn als Steam Achievements. :+
Leuk dat ze er zijn, maar er zijn er niet zoveel die er echt iets mee doen.

Kena is een van de spellen die ik zeer graag wil spelen.
Staat al sinds release date op mijn to-do list omdat het echt een game voor mij is. (denk ik)
Maar ik wil daar toch een heel weekend voor uittrekken zodat ik het in een run kan uitspelen. (want dat moet van mij met zo'n game)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Verwijderd Welcome back

Ik heb Kena eergisteren voor 19,99 gekocht in de Epic Store.

Morgen gaat de Steam sale beginnen en voor de consoles zal ook wel een kortingsronde komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:34:
@Verwijderd Welcome back

Ik heb Kena eergisteren voor 19,99 gekocht in de Epic Store.

Morgen gaat de Steam sale beginnen en voor de consoles zal ook wel een kortingsronde komen.
In de mail de vooraankondiging van de January-Sale van Sony gisteren voorbij zien komen. Vanaf morgen zo uit het hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me wel een klein beetje genaaid door the PS Store / Ubisoft.

Normaal gesproken was het altijd zo dat als je een "Gold" editie kocht van Ubisoft games, dan betekende dat dat het met alle beschikbare en toekomstige DLC is.

Dus, ik kocht de Assassins Creed : Valhalla Gold Edition in de store een paar wekend geleden.
Dacht, "Toppie, 40 euro voor de game en alle DLC, prima!"
Nu hebben ze dat dus veranderd en is de geplande Ragnarok DLC niet inbegrepen bij de season pass en mag je er lekker 39.99 voor neerleggen.

Ik wacht normaal gesproken altijd tot de Gold editie in de aanbieding was in de PS Store, maar dat doet er dus niet meer toe.

Dus een tip voor alle mensen die normaal gesproken dat ook deden, wacht lekker af tot de complete editie in de aanbieding komt na een aantal jaar.
Ga ik ook doen. :)

Ubisoft... Zucht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
En YES, 12 days of Christmas gehaald

https://www.trueachieveme...as-2021/gamer/ZorroBerner

Relatief weinig HALO, waarschijnlijk omdat ik die vroeger al veel heb gebruikt hehe. Fifa 19 and SW The Force Unleashed II hebben mij goed geholpen. En natuurlijk Plague INC Evolved. Man wat een tof spel blijft dat, zo enorm verslavend. Heb dat dit jaar al zoveel gespeeld voor de achievements daarin.

Nou wat nu. Tijd voor Mass Effect 3 in de legendary edition uit te spelen, tegelijkertijd SW TFU II uitspelen. En Fable II run doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• larrylaffer
Platinum 104 is binnen: Lego DC. De laatste van dit jaar, waarmee ik de 3e podiumplek bemachtig in het klassement. Was nog een behoorlijke klus zeg, ze stoppen flink wat inhoud in zo'n spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

larrylaffer schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:33:
Platinum 104 is binnen: Lego DC. De laatste van dit jaar, waarmee ik de 3e podiumplek bemachtig in het klassement. Was nog een behoorlijke klus zeg, ze stoppen flink wat inhoud in zo'n spelletje.
Goed bezig! (I'm scared) ;)
Het updaten van de lijst lukt nu ff niet (hopelijk is het een tijdelijke hiccup). Ik probeer later deze week even om hem te updaten. Maar voor nu: congrats!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:51

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Allereerst wens ik iedereen een goed, gezond en gelukkig 2022! Laten we hopen dat het een geweldig trophy-year word *O*

Wegens een DNS issue (na de verhuizing) was de app even niet beschikbaar, maar het probleem is opgelost @spaceboy oOo
larrylaffer schreef op maandag 27 december 2021 @ 15:33:
Nu het issue met de app is opgelost, heb ik gelijk de tijd genomen om de FP even bij te werken! Je staat maar mooi op de 3de plek op zonnige (tenminste, hier is het zonnig :9 ) 1 januari 2022!

EDIT: ik heb op mijn todo voor 2022 gezet om te kijken naar de mogelijkheden om bij te kunnen houden wie hoeveel plaatsen is gestegen of gedaald O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 01-01-2022 10:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• larrylaffer
Satom schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 10:54:
Allereerst wens ik iedereen een goed, gezond en gelukkig 2022! Laten we hopen dat het een geweldig trophy-year word *O*

Wegens een DNS issue (na de verhuizing) was de app even niet beschikbaar, maar het probleem is opgelost @spaceboy oOo

[...]
Nu het issue met de app is opgelost, heb ik gelijk de tijd genomen om de FP even bij te werken! Je staat maar mooi op de 3de plek op zonnige (tenminste, hier is het zonnig :9 ) 1 januari 2022!

EDIT: ik heb op mijn todo voor 2022 gezet om te kijken naar de mogelijkheden om bij te kunnen houden wie hoeveel plaatsen is gestegen of gedaald O-)
*O*
Goed bezig! Mooi begin van het nieuwe jaar, en tevens de beste wensen aan iedereen! En nu proberen om Spaceboy Hamilton in te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

larrylaffer schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:55:
[...]

*O*
Goed bezig! Mooi begin van het nieuwe jaar, en tevens de beste wensen aan iedereen! En nu proberen om Spaceboy Hamilton in te halen.
Ik voel me wat ongemakkelijk met deze vergelijking. :P Dat moet in de laatste ronde fout gaan... Maar: succes! Ik heb op het gebied van trophies geen goede voornemens (misschien eerder "ieeeets minder gamen") dus op zich moet je een kans maken... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:46:
[...]

Ik voel me wat ongemakkelijk met deze vergelijking. :P Dat moet in de laatste ronde fout gaan... Maar: succes! Ik heb op het gebied van trophies geen goede voornemens (misschien eerder "ieeeets minder gamen") dus op zich moet je een kans maken... :P
Dat komt perfect uit want mijn voornemen is om iets meer te gamen dit jaar. :+

Houd elkaar mooi in evenwicht. :9

Heb zelf niet echt een trophy voornemen, wil gewoon plezier hebben en gamen.
Maar, het zou wel leuk zijn om de top 25 weer binnen te dringen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2022 17:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HansPatat050
Ik heb eindelijk een Playstation 5 kunnen vinden, dus gisteren Astro's Playroom gespeeld en platinum #54 gehaald. Leuk ontspannend spel, mede om de nieuwe controller snufjes te leren kennen. Het deed wat denken aan de rustige sfeer van Concrete Genie. Om 100% te halen zit er een klein speedrun onderdeel in met 8 levels. Dit was goed te doen en een leuke afsluiter.

@Satom kan ik toegevoegd worden aan de OP? Psn is Hanspatat050. Mochten andere me willen toevoegen als vriend op ps dan is dat geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HansPatat050 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 08:41:
Ik heb eindelijk een Playstation 5 kunnen vinden, dus gisteren Astro's Playroom gespeeld en platinum #54 gehaald. Leuk ontspannend spel, mede om de nieuwe controller snufjes te leren kennen. Het deed wat denken aan de rustige sfeer van Concrete Genie. Om 100% te halen zit er een klein speedrun onderdeel in met 8 levels. Dit was goed te doen en een leuke afsluiter.

@Satom kan ik toegevoegd worden aan de OP? Psn is Hanspatat050. Mochten andere me willen toevoegen als vriend op ps dan is dat geen probleem!
Welkom! En gefeliciteerd met je PS5. En gelukkig nieuwjaar. :P
Ik heb je even toegevoegd (@Satom heeft zijn superfijne webapplicatie ook voor andere topic-mods beschikbaar gesteld, maar eigenlijk heeft hij al het werk gedaan) 8) . Er lijkt alleen iets vreemds te zijn met je PSN profiel, want (in elk geval op mijn scherm) heb jij als enige geen trophycard (maar je bent wel gerangschikt op plek 26). Kun jij hier zelf ff naar kijken? Dat je een generate aan moet klikken ofzo bij PSN Profiles?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb in november geen update meer gegeven van mijn trophy challenge voor dit jaar, maar ik kan zeggen dat het me in zowel november als december nog gelukt is om een platinum trophy te behalen! oOo *O*

In november heb ik samen met een vriend It Takes Two op platinum gezet. Dus bij deze nog een dikke SO (het gebruik van SO niet te serieus nemen :9) naar @rstift. En ik heb om 20:40 op 31-12-2021 Death’s Door nog op platinum gezet. En ja, ik moet bekennen dat ik daar op oudejaarsdag iets langer mee bezig was dan ik eigenlijk had gewild haha. Maar goed, uiteindelijk wel gehaald!

Het overzichtje over het hele jaar is als volgt:
  • Januari: Celeste
  • Februari: Need for Speed Payback
  • Maart: Knack
  • April: Uncharted: The Lost Legacy
  • Mei: Battlefield V
  • Juni: Dead Cells
  • Juli: A Way Out
  • Augustus: Wreckfest
  • September: Concrete Genie
  • Oktober: Uncharted 4
  • November: It Takes Two
  • December: Death’s Door
Wel best een aardig lijstje zo al met al.

Tevens is dit mijn 1000e post op het forum. En aangezien ik wilde dat die speciaal zou zijn heb ik die dus bewaard voor deze post :*).

Verder wil ik iedereen hier een gelukkig nieuwjaar wensen en dat er maar weer veel trophies behaald mogen worden!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:30:
Ik heb in november geen update meer gegeven van mijn trophy challenge voor dit jaar, maar ik kan zeggen dat het me in zowel november als december nog gelukt is om een platinum trophy te behalen! oOo *O*

In november heb ik samen met een vriend It Takes Two op platinum gezet. Dus bij deze nog een dikke SO (het gebruik van SO niet te serieus nemen :9) naar @rstift. En ik heb om 20:40 op 31-12-2021 Death’s Door nog op platinum gezet. En ja, ik moet bekennen dat ik daar op oudejaarsdag iets langer mee bezig was dan ik eigenlijk had gewild haha. Maar goed, uiteindelijk wel gehaald!

Het overzichtje over het hele jaar is als volgt:
  • Januari: Celeste
  • Februari: Need for Speed Payback
  • Maart: Knack
  • April: Uncharted: The Lost Legacy
  • Mei: Battlefield V
  • Juni: Dead Cells
  • Juli: A Way Out
  • Augustus: Wreckfest
  • September: Concrete Genie
  • Oktober: Uncharted 4
  • November: It Takes Two
  • December: Death’s Door
Wel best een aardig lijstje zo al met al.

Tevens is dit mijn 1000e post op het forum. En aangezien ik wilde dat die speciaal zou zijn heb ik die dus bewaard voor deze post :*).

Verder wil ik iedereen hier een gelukkig nieuwjaar wensen en dat er maar weer veel trophies behaald mogen worden!
En wat wordt de platinum van januari 2022? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:47
Ik heb de afgelopen dagen me wat druk gemaakt om de platinum van Dark Alliance (ps5) te halen en ondertussen een groepje gevonden voor 4player runs. Als je wil aanhaken hiervoor stuur een pb, ik verwacht er deze week in de avonden nog veel mee bezig te zijn.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Raem schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:28:
[...]

En wat wordt de platinum van januari 2022? :)
Haha, nee dit was een one time challenge. Heb op deze manier ook best wat oude(re) games op kunnen ruimen die ik nog op platinum moest zetten.

Voor nu ga ik denk ik aan de slag met Hades. Heb sowieso Hades, Cuphead, Ni No Kuni (beide delen), Detroit: Become Human, Dark Souls III en Nier: Automata nog liggen. En dan moet ik Everybody’s Golf ook nog steeds afronden (wat een van mijn eerstvolgende platinum trophies zal gaan worden verwacht ik). En dan komt eind februari Elden Ring er alweer aan en Horizon: Forbidden West zelfs nog iets eerder. Alhoewel ik er nog over twijfel of ik die beide games niet liever op de PS5 ga spelen (heb echter wel een pre-order van Elden Ring staan).

Dus voor nu even wat minder focus op (platinum) trophies. Maar zodra ik in Hades duik zal dat langzaamaan wel weer komen verwacht ik zomaar.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:56:
[...]

Haha, nee dit was een one time challenge. Heb op deze manier ook best wat oude(re) games op kunnen ruimen die ik nog op platinum moest zetten.

Voor nu ga ik denk ik aan de slag met Hades. Heb sowieso Hades, Cuphead, Ni No Kuni (beide delen), Detroit: Become Human, Dark Souls III en Nier: Automata nog liggen. En dan moet ik Everybody’s Golf ook nog steeds afronden (wat een van mijn eerstvolgende platinum trophies zal gaan worden verwacht ik). En dan komt eind februari Elden Ring er alweer aan en Horizon: Forbidden West zelfs nog iets eerder. Alhoewel ik er nog over twijfel of ik die beide games niet liever op de PS5 ga spelen (heb echter wel een pre-order van Elden Ring staan).

Dus voor nu even wat minder focus op (platinum) trophies. Maar zodra ik in Hades duik zal dat langzaamaan wel weer komen verwacht ik zomaar.
Mooie plannen weer! Ik heb trouwens Hades eerst op de PS5 platinum gehaald (ben je toch nog wel effe mee bezig, maar het is prima te doen) en gelijk daarna de hele zooi op de PS4-versie (op de PS5) nog een keer op platinum gezet. Tof spel (maar 2x platinum is wel genoeg) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Mooie plannen weer! Ik heb trouwens Hades eerst op de PS5 platinum gehaald (ben je toch nog wel effe mee bezig, maar het is prima te doen) en gelijk daarna de hele zooi op de PS4-versie (op de PS5) nog een keer op platinum gezet. Tof spel (maar 2x platinum is wel genoeg) :P
Must be nice... Een PS5 in bezit hebben. :+

Heb heel 2021 getracht er 1 aan te schaffen, maar ik was telkens net te laat.
(En ik weiger 200 euro extra te betalen aan scalpers)

Niet dat ik er echt daadwerkelijk 1 nodig heb, heb minimal 100 games in mijn backlog op de PS4 staan. :+
Maar, twee spellen waarvoor ik toch wel graag een PS5 wil hebben.
- Demon Souls.
- Crusader Kings 3 (Komt in 2022 naar de PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
Verwijderd schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:15:
[...]

Maar, twee spellen waarvoor ik toch wel graag een PS5 wil hebben.
- Demon Souls.
- Crusader Kings 3 (Komt in 2022 naar de PS5)
Het zou me niks verbazen als Crusader Kings ook gewoon naar de PS4 komt, qua installed base onverstandig als ze het niet doen want hij zal niet zo vaak verkocht worden als een PS5 titel van Sony zelf, en Paradox kennende willen ze ook graag de DLC zo veel mogelijk verkopen.

Demon's Souls is daarentegen een van de weinig echt mooie showcases voor de PS5. Mijn eerste souls-game en voor het eerst in lange tijd dat ik weer eens 40+ uur in een game heb gestoken. Ik was er daarna wel meteen echt klaar mee, dus respect voor de mensen die het meerdere malen doen voor de platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Nu online
Hier een klein beetje trophyhunter stress gekregen: teveel games opgestart en nu niet meer weten wat we eerst zullen "afronden". Ik heb zelfs besloten om in de januari sales bepaalde games niet te kopen, anders weet ik weer hoe het gaat ;)

Ga nu eerst de laatste Concrete Genie trophies halen voor een nieuwe platinum. Daarna Hot Wheels Unleashed in ieder val op A status om daarna verder te gaan met Dirt 5. Daar was ik stiekem al in begonnen maar daar krijg ik dus bovengenoemde stress van O-) Staat dan alleen Lego Worlds nog open die ik voor mijn kinderen had gekocht en ik nog wat trophies wil binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wheeler schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:30:
Hier een klein beetje trophyhunter stress gekregen: teveel games opgestart en nu niet meer weten wat we eerst zullen "afronden". Ik heb zelfs besloten om in de januari sales bepaalde games niet te kopen, anders weet ik weer hoe het gaat ;)

Ga nu eerst de laatste Concrete Genie trophies halen voor een nieuwe platinum. Daarna Hot Wheels Unleashed in ieder val op A status om daarna verder te gaan met Dirt 5. Daar was ik stiekem al in begonnen maar daar krijg ik dus bovengenoemde stress van O-) Staat dan alleen Lego Worlds nog open die ik voor mijn kinderen had gekocht en ik nog wat trophies wil binnenharken.
En met inFamous Second Son heb je ook nog een makkelijke platinum klaarliggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Nu online
Raem schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:33:
[...]

En met inFamous Second Son heb je ook nog een makkelijke platinum klaarliggen. :+
Hmja.. Op hard loop ik vast bij die baas op die platforms. OOIT ga ik deze uitspelen (8>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansPatat050
Gisteravond COD Vanguard opgestart, even de multiplayer bekijken maar niet met de intentie om platinum te halen. Er kwamen een aantal pop-ups over privacy en voorwaarden dus ja, akkoord prima allemaal, en door. Pop, direct 1e trophy, blijkbaar werd ik direct in een multiplayer clan gezet en dat levert een trophy op. Vanguard is dus aan de backlog toegevoegd :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:30
Gisteren de eerste plat van het jaar binnen, watch dogs legion op ps4. Dacht van de free upgrade ook te instaleren maar spijtig genoeg kwam de platinum niet van zelf van de 5 versie. 5 trofeeën waren er maar gekomen, dus ga deze ook ooit eens opnieuw moeten spelen

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Na 89 uur en met 500 grijze haren erbij heb ik dan eindelijk de platinum voor Crash Bandicoot 4 gehaald. De originele trilogie is echt kinderspel vergeleken met dit deel pff. Maar Toys for Bob heeft wel een meesterwerkje afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:26:
Na 89 uur en met 500 grijze haren erbij heb ik dan eindelijk de platinum voor Crash Bandicoot 4 gehaald. De originele trilogie is echt kinderspel vergeleken met dit deel pff. Maar Toys for Bob heeft wel een meesterwerkje afgeleverd.
Respect! Ik kom al nauwelijks voorbij de eerste level. :'( En grijze haren zijn mooi, dat straalt klasse uit. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:48
@Raem ik begin er niet eens aan! Respect inderdaad, moet mij eerst nog door de eerst drie delen zien te worstelen dus wellicht dat ik daarna een poging waag. Het is voor mij toch ook een hoop jeugdsentiment maar ben niet meer zo behendig als vroeger lijkt het :)

*psnprofiles* Ioniq Electric 38kWh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
En ik vind het al een prestatie om AC: Odyssey op 100% (wat mij gisteravond is gelukt :+ ). Het laatste beetje was wel echt zwaar saai. Ik heb mij ook meerdere malen afgevraagd waarom ik, na AC: Origins, hieraan ben begonnen. Iets met een korting van 100€ naar 24,99€ voor de gehele complete set!

Nu maar door met Planet Coaster, Spider-Man remastered DLC's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:37:
En ik vind het al een prestatie om AC: Odyssey op 100% (wat mij gisteravond is gelukt :+ ). Het laatste beetje was wel echt zwaar saai. Ik heb mij ook meerdere malen afgevraagd waarom ik, na AC: Origins, hieraan ben begonnen. Iets met een korting van 100€ naar 24,99€ voor de gehele complete set!

Nu maar door met Planet Coaster, Spider-Man remastered DLC's!
Inclusief DLC? Of alleen de main game? Ik heb nu alles inclusief DLC op 95% volgens mij. Ik heb ook de platinum. Maar voor mij nooit meer. Wat een afgrijselijke grind is dit zeg. En dan te bedenken dat Valhalla nog groter is... Ik wil nog wel een keer unity en de oudere AC's op 100% zetten. Aan nieuwe AC games begin ik niet meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Van Odyssey vond ik de eerste reeks DLC een beetje een samenvatting / mini-versie van de hoofdgame (en die heeft wat mij betreft AC Syndicate verstoten als de beste AC ooit heb Valhalla nog niet gespeeld). De 2e reeks vond ik juist vermakkelijker:
spoiler:
Elysium deed me wel een beetje denken aan Fenyx Rising (of daar zie je de basis aan af)
Hades was wel een beetje grauw
Atlantis was gelukkig weer kleurrijk

Toegegeven na 160~180 uur was ik na het afronden van de laatste DLC er echt helemaal klaar mee. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skaffa
Damn, AC: Odyssey staat nog in mijn backlog als in dat ik hem in een aanbieding heb gekocht en vervolgens nooit heb opgestart. Zo te horen is dit nog een aardige klus :)
Maar ik heb voor mezelf dit jaar het doel gesteld dat voordat ik een nieuwe game start mijn completion rate in ieder geval 1% omhoog moet. Zo dwing ik mezelf tot het opruimen van mijn reeds gespeelde games. Gisteren toevallig Far Cry 3 Platinum (op de ps3) gehaald na 7 jaar :P. Die stond al een tijdje op 95%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GRDavies75 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:48:
Van Odyssey vond ik de eerste reeks DLC een beetje een samenvatting / mini-versie van de hoofdgame (en die heeft wat mij betreft AC Syndicate verstoten als de beste AC ooit heb Valhalla nog niet gespeeld). De 2e reeks vond ik juist vermakkelijker:
spoiler:
Elysium deed me wel een beetje denken aan Fenyx Rising (of daar zie je de basis aan af)

Toegegeven na 160~180 uur was ik na het afronden van de laatste DLC er echt helemaal klaar mee. :)
Ik ben meer van de oudere AC games, zoals AC2 en brotherhood. Vanaf Origins vind ik het zelf geen AC game meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:40:
[...]

Inclusief DLC? Of alleen de main game? Ik heb nu alles inclusief DLC op 95% volgens mij. Ik heb ook de platinum. Maar voor mij nooit meer. Wat een afgrijselijke grind is dit zeg. En dan te bedenken dat Valhalla nog groter is... Ik wil nog wel een keer unity en de oudere AC's op 100% zetten. Aan nieuwe AC games begin ik niet meer aan.
Yes, inclusief DLC! Ik vond de Additional Feasts het verschrikkelijkst :X Heel er repeterend. Zelf heb ik nu vanaf Unity alle games 100% (behalve Valhalla). Ik ben stiekem wel benieuwd naar Valhalla, wellicht dat ik dezelfde fout bij een enorme afprijzing maak..
GRDavies75 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:48:
spoiler:

Eens als het gaat om de tweede reeks DLC's. Toen ik de eerste reeks klaar had, had ik wel een beetje gehad. Maar was erg verrast en heb mij daar ook wel mee vermaakt! Volgens de uren bij mijn savegame zit ik nu op 80 uur.. moet er niet aan denken er nog 80 ~ 100 uur in te moeten stoppen :9
skaffa schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:48:
Damn, AC: Odyssey staat nog in mijn backlog als in dat ik hem in een aanbieding heb gekocht en vervolgens nooit heb opgestart. Zo te horen is dit nog een aardige klus :)
Maar ik heb voor mezelf dit jaar het doel gesteld dat voordat ik een nieuwe game start mijn completion rate in ieder geval 1% omhoog moet. Zo dwing ik mezelf tot het opruimen van mijn reeds gespeelde games. Gisteren toevallig Far Cry 3 Platinum (op de ps3) gehaald na 7 jaar :P. Die stond al een tijdje op 95%.
Het is op zich geen moeilijk spel, ik moet wel toegeven dat de difficulty op minimaal staat haha, en bij vlagen heb ik mij er ook zeker wel mee vermaakt! Maar ik ken het gevoel wel. Zo wil ik nog proberen om van GTA V en RDR2 het verhaal uit te spelen (en de tophies die nog enigszins te doen zijn, mee te pakken). Platinum van die games heb ik al uit mijn hoofd gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Yes, inclusief DLC! Ik vond de Additional Feasts het verschrikkelijkst :X Heel er repeterend. Zelf heb ik nu vanaf Unity alle games 100% (behalve Valhalla). Ik ben stiekem wel benieuwd naar Valhalla, wellicht dat ik dezelfde fout bij een enorme afprijzing maak..

[...]

Eens als het gaat om de tweede reeks DLC's. Toen ik de eerste reeks klaar had, had ik wel een beetje gehad. Maar was erg verrast en heb mij daar ook wel mee vermaakt! Volgens de uren bij mijn savegame zit ik nu op 80 uur.. moet er niet aan denken er nog 80 ~ 100 uur in te moeten stoppen :9

[...]

Het is op zich geen moeilijk spel, ik moet wel toegeven dat de difficulty op minimaal staat haha, en bij vlagen heb ik mij er ook zeker wel mee vermaakt! Maar ik ken het gevoel wel. Zo wil ik nog proberen om van GTA V en RDR2 het verhaal uit te spelen (en de tophies die nog enigszins te doen zijn, mee te pakken). Platinum van die games heb ik al uit mijn hoofd gezet.
Odyssey is inderdaad niet erg uitdagend, zelfs niet op Nightmare.

Ik ben zelf op een gegeven moment gestopt met Odyssey omdat het zo ongelofelijk repetitive was.
Erg fijn dat er een stuk of 500 points of interest zijn, maar erg saai als het telkens dezelfde 5 zijn.
Dezelfde Outposts.
Dezelfde Caves.
Dezelfde Camps.

Kassandra, de gameplay en de wereld zelf... geweldig en kan er geen kwaad woord over zeggen. :)

Misschien dat ik er dit jaar nog eens aan begin en dan met een build waardoor het wat uitdagender en leuker word.

Red Dead 2 staat toevallig ook nog op mijn lijstje om te spelen.
Heb destijds de 100% opgegeven omdat bepaalde dieren niet spawnen voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaffa
Satom schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:37:
Heb origins gespeeld en die was niet moeilijk maar wel heel groot, staat bij ook nog op 95% dus op mijn lijstje om af te ronden. Speel deze overigens ook gewoon op makkelijk :p. Is odyssey vergelijkbaar qua grootte?

Wat betreft rdr2: het verhaal daarvan afmaken is absoluut geen straf! Wat een fantastische game is dat, heeft mij vorig jaar veel plezier opgeleverd tijdens een week quarantaine waarbij ik het bijna constant gespeeld heb 👌🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

skaffa schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:54:
[...]

Heb origins gespeeld en die was niet moeilijk maar wel heel groot, staat bij ook nog op 95% dus op mijn lijstje om af te ronden. Speel deze overigens ook gewoon op makkelijk :p. Is odyssey vergelijkbaar qua grootte?
Odyssey is wel een stuk groter dan origins. Denk ongeveer 25% of zo. Valhalla is weer een heel stuk groter dan odyssey.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaffa
@Verwijderd goed om te weten dat dit even gaat duren als ik er mee begin. Voor nu blijf ik even in de far cry sferen en ga ik far cry 4 op de ps3 platinumen. Daarna Maquette op de ps5 en daarna zie ik wel weer verder 😎.

Pagina: 1 ... 104 ... 118 Laatste