ben nu een week of 3 in bezit van een xfx 5870,voorheen had ik een xfx 5770 xxx en qua prestaties is het toch echt wel een verschil,dus van de aankoop heb ik zeker geen spijt,toch zit ik met een vraag:
-in CCC was bij overdrive alles gelocked,geen probleem denk ik,maar wat me opviel was(als hij gelocked is staat auto tune aan)stond bij current values:
-GPU CLOCK: 153MHZ
-MEMORY CLOCK: 300MHZ
-high performance GPU clock stond op 850mhz(stock)
-high performance memory stond op 1200mhz (stock)
mijn temp was dan 33-35C idle
gisteren heb ik de lock eraf gedaan,dus ook auto tune,nu blijft alles staan hoe het moet lijkt me zo...
-GPU CLOCK: 400MHZ
-MEMORY CLOCK: 1200MHZ
HP GPU en MEM blijven dezelfde waardes
idle temp is +-43C
kan het zijn door de auto tune functie dat de kaart dan even werd gedownclocked als ik gewoon wat op internet zat/idle,en geen grafisch gedoe van toepassing was?
-in CCC was bij overdrive alles gelocked,geen probleem denk ik,maar wat me opviel was(als hij gelocked is staat auto tune aan)stond bij current values:
-GPU CLOCK: 153MHZ
-MEMORY CLOCK: 300MHZ
-high performance GPU clock stond op 850mhz(stock)
-high performance memory stond op 1200mhz (stock)
mijn temp was dan 33-35C idle
gisteren heb ik de lock eraf gedaan,dus ook auto tune,nu blijft alles staan hoe het moet lijkt me zo...
-GPU CLOCK: 400MHZ
-MEMORY CLOCK: 1200MHZ
HP GPU en MEM blijven dezelfde waardes
idle temp is +-43C
kan het zijn door de auto tune functie dat de kaart dan even werd gedownclocked als ik gewoon wat op internet zat/idle,en geen grafisch gedoe van toepassing was?