Toon posts:

[2D/3D] GFX Contest 3: Tweakerland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:34
als je er een archive van maakt, wil ik er wel even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-09 21:41
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:46:
erg gaaf jupjup! heel erg fantasyachtig :)

jah hoor, weer een update van mijn kant

toegevoegd zijn:
Schroevendraaier,
Stopcontact met stekker/kabel
Posters
Ik ben ook al begonnen met het texturen. wil dit zsm in grote lijnen af hebben zodat ik kan beginnen aan de eye catcher van de plaat ;)! (als ik dat af ga krijgen)

[afbeelding]
Mooie plaat, mooie renders ook, goed detail. Ik mag dan niet meedoen en grafisch onderlegd zijn, mijn oog ziet wel iets wat ontbreekt:

Ik zie een tobo, monitor e.d., but where's the main part? Haha, ik mis de computer zelf wel zo op de plaat, aan de monitor te zien is dat geen All-In-One pc.. :)

Maar nogmaals ziet er goed uit!

Ook compliments aan de rest, haha die lemmings krijg bijna zin om dat weer te gaan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 18:53

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:58:
als je er een archive van maakt, wil ik er wel even naar kijken.
Tof aanbod van je, thnx :) Als ik er over een paar dagen niet uit ben neem ik contact met je op; uiteindelijk streef ik er naar eerst zoveel mogelijk te leren van deze contest. En hopelijk heb ik vandaag of morgen een goed boek over MR in huis!

* SnoeiKoei ziet de deadline met rasse schreden naderen.

Lol ik zie net dit plaatje in de HK, erg tof en zoiets zou erg goed aansluiten bij deze contest hehe.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-05-2010 11:45 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yay, Koei is nog tot WIPpen in staat!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3094/4597414779_624fb070ce_o.png

Gisteravond met de belichting / kwaliteit van schaduwen en anti-aliasing aan het matten geweest; zo langzamerhand kom ik in de buurt van wat ik voor ogen heb. Om de boel wat interessanter te maken heb ik mijn raam van lamellen voorzien. Daardoor ligt de schroevedraaier niet meer in de meest interessante plaats maar daar ga ik nog wel mee schuiven. Fan opnieuw geimporteerd (daar waren de vorige WIP de cirkeldelen nog hoekig van) en de fan guard erbij. Voorlopig materiaaltje op de ondergrond (bureau moet uiteindelijk hout lijken maar wel lichter dan dit, muur erachter krijgt een bijna-wit behang).

Shadow samples heb ik aardig moeten opschroeven om met name langs de randen van schaduwen geen korrels te krijgen en licht/donker overgangen mooi vloeiend te maken. Dat samen met betere sampling (AA) en het gebruik van caustics zorgde er wel voor dat op een resolutie van 800x600 de rendering pas na bijna 5 uur klaar was :X

Verdere things2do: schroefjes, inbus enzo op tafel, bump maps op tafel en papier, lamellen klein beetje inkorten en er gaatjes/touwtjes in maken, hoek van de camera t.o.v. de belichting gaat nog veranderen. Zit er nog over te denken meer in te zoomen (meer groothoek, extremer perspectief, schroevedraaier dichterbij de camera en maar een deel van het papier zichtbaar).

Schaduwen zelf (op het papier nog wel zichtbaar) zijn nog wel redelijk vlekkerig; moet nog uitvinden wat ik daar aan moet doen. Ook nog niet tevreden over de chromen delen (schroevedraaier en grill); die zijn nog wat "stipperig"; niet erg strak. Anti-aliasing faalt daar ook aardig nog.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-05-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@koebeest, prima hoor, laat maar weten als ik eens mij "licht" er over moet laten schijnen ;) Dat plaatje werk niet voor mensen die niet in de HK kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:01:
@koebeest, prima hoor, laat maar weten als ik eens mij "licht" er over moet laten schijnen ;) Dat plaatje werk niet voor mensen die niet in de HK kunnen.
Ik laat het je weten als ik er niet uit ga komen. Nogmaals bedankt voor het aanbod; tof!

Over HK-toegang heb je natuurlijk gelijk; hier dus het plaatje dat Jogai daar gisteren postte:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4025/4367117209_777e17e553_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
feitelijk was ik eerst zoiets van plan, maar dat is beestig veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:22:
feitelijk was ik eerst zoiets van plan, maar dat is beestig veel werk.
Ik vind je lemming-uitvoering toch ook leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteren weer lekker aan mijn scene aan het sleutelen geweest. De ondergrond is nu meer een tafel, er is een stuk muur zichtbaar, de belichting is interessanter net als het camerastandpunt. Ik probeerde nog wel een paar onderdeeltjes in te voegen (schroeven) maar dan gaf Max een "out of virtual memory" error dus wellicht wordt 'm dat niet.

Voor het slapen gaan heb ik nog een render in werking gezet om hoge(re) kwaliteit settings te testen (betere anti-aliasing settings, hogere FG / shadow kwaliteit en met name ook hogere settings voor glossy reflections en glossy refractions. Helaas kon ik vanmorgen nog niks beoordelen want toen ik weg moest naar werk stond Max nog photons te emitten :D Dus ook nog geen WIPje nu.

Vraagje; maakt het voor rendertijden echt vreselijk veel uit op welke resolutie je rendert? Op het moment wordt 99% van de rendertijd besteed aan photonberekeningen; wordt dat (bijvoorbeeld 4x) langer als ik ipv 800x600 naar bv 1600x1200 ga? Weet ik alvast waar ik rekening mee moet houden als ik mijn final ga renderen...

* SnoeiKoei heeft komende dagen niet veel tijd meer dus het tijdstip om de final te renderen nadert hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 22:03
@SnoeiKoei,

Als je er niet uit gaat komen wil ik hem wel voor je renderen? Je gebruikt 3ds max toch?

meel maar naar tkuijer (at) gmail (punt) com :)

[ Voor 19% gewijzigd door naam op 12-05-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja met Lightwave kom je iig in de problemen bij hogere resoluties. Bij de vorige contest zat ik met pressies hetzelfde probleem :'(

Mischien is het wel een optie om "Limited region" aan te zetten? (geen idee hoe dat in Max heet. Dan kan je bv. de helft van de scene selecteren zodat je eerst de eerste helft renderd en daarna de 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En mn gevaarte bijna af!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/sy0d2p.jpg

Todo's eraan,
- Meshfoutjes fixen
- riem opniew,
- meer beweging erin
- gezicht wat vormgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zojuist ff naar huis geweest; stond ie nog doodleuk te renderen (laatste paar %, kon erop wachten) 8)7 In totaal 13 uur voor een render van 800x600.

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1369/4601201194_c0f591c9d0_o.png

Papier was eigenlijk weer overbelicht (uitgebeten, printje was onleesbaar in de door zonlicht belichte stroken), heb 'm maar in hdri format gesaved en daarna een halve stop onderbelicht in photoshop.

Kwaliteit (scherpte, anti-aliasing (nu ook van de glossy delen) en materialen) is nu wel waar ik het wil hebben, net als de belichting. Alleen mis ik nog wat in de linker bovenhoek en in deze stand is er weer niks zichtbaar van caustics van de schroevendraaier :X Dat wordt nog even schuiven dus.
marabunta2048 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:49:
@SnoeiKoei,

Als je er niet uit gaat komen wil ik hem wel voor je renderen? Je gebruikt 3ds max toch?

meel maar naar ( 8< ---knip--- ) :)
Wederom een zeer tof aanbod! Ik houd het in gedachten; als ik merk dat ik anders in tijdnood kom! Maar als het me vanmiddag lukt de laatste wijzigingen aan te brengen mag mijn PC er daarna desnoods nog 2 dagen over doen om te renderen; zolang ik er maar zelf geen werk meer aan heb :) Ik gebruik idd Max (2010).
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:46:
En mn gevaarte bijna af!

[afbeelding]

Todo's eraan,
- Meshfoutjes fixen
- riem opniew,
- meer beweging erin
- gezicht wat vormgeven
Ha tof hoor! Apple logootje erop, iMonk? hehe
Gaat die de kar duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
koebeest, idd jammer dat nu niets te zien is van de caustics. Anderzijds mis ik die ook niet echt. Dus als je die er uitlaat kan je veel rapper renderen. Ook zou ik nog wat extra onderdelen erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:34:
d is er weer niks zichtbaar van caustics van de schroevendraaier :X Dat wordt nog even schuiven dus.

Ha tof hoor! Apple logootje erop, iMonk? hehe
Gaat die de kar duwen?
Mijn gevaarte iMonk noemen :N Maar hij komt inderdaad de kar trekken :)

Je render ziet er verder al goed uit! Ik verbaas me alleen over je rendertijden.. Is die met Caustics off ook zo lang? zoja dan zou ik echt even kijken naar je instellingen / computer :P want dat moet veel sneller kunnen!

Ter vergelijking (wel een slechte..) render ik mijn scene met alles erop en eraan binnen een minuut.
stats: 251761 poly's, Monte Carlo global illumination, ambiant occlusion, 4 lights, 4pass antialising (addaptive).

Wisten jullie trouwens dat je ook licht een negatieve waarde konden geven? Hierdoor kan je dus delen van je scene een stuk donkerder laten uitkomen :) (Lightwave)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:58:
koebeest, idd jammer dat nu niets te zien is van de caustics. Anderzijds mis ik die ook niet echt. Dus als je die er uitlaat kan je veel rapper renderen. Ook zou ik nog wat extra onderdelen erbij zetten.
Extra onderdelen was de bedoeling maar gaf vooralsnog een error, ga ik nog wel proberen maar geen garantie dus. Caustics wil ik er eigenlijk wel in, maakt de plaat wmb interessanter.
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Mijn gevaarte iMonk noemen :N Maar hij komt inderdaad de kar trekken :)

Je render ziet er verder al goed uit! Ik verbaas me alleen over je rendertijden.. Is die met Caustics off ook zo lang? zoja dan zou ik echt even kijken naar je instellingen / computer :P want dat moet veel sneller kunnen!
Thnx :) Rendertijden gingen nogal omhoog door de hogere anti-aliasing en shadow sample settings, maar caustics uitzetten scheelt vele uren ja. Zonder caustics en met lage aa-settings rendert deze scene in minder dan 2 minuten.

Mijn pc is ook geen monster (dual core, 3GB geheugen ofzo, Vista 32) en niet erg geoptimaliseerd voor 3D spul. Maar goed, ik render geen animaties dus echt veel geeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat scheeld wel veel dan.
Mischien helpt het met mijn tip om "limited region" te renderen? Kan je de hele scene zonder caustics snel renderen en het deel wat wel invloed heeft selecteren om die vervolgens wel met caustics te doen.

En over de AA. Heb je hier geen adaptive optie voor? Hierbij gaat hij het alleen de randjes gladstrijken wat nodig is. Dit scheeld een heeeeeeeeeele hoop aan rendertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:17:
Dat scheeld wel veel dan.
Mischien helpt het met mijn tip om "limited region" te renderen? Kan je de hele scene zonder caustics snel renderen en het deel wat wel invloed heeft selecteren om die vervolgens wel met caustics te doen.

En over de AA. Heb je hier geen adaptive optie voor? Hierbij gaat hij het alleen de randjes gladstrijken wat nodig is. Dit scheeld een heeeeeeeeeele hoop aan rendertijd :)
Region ga ik proberen, voor zover ik weet kan dat idd. Adaptive sampling kom ik in tutorials al tegen maar kan ik geen pull-down-menuutje van vinden in de render settings van Max2010; wordt het niet automagisch adaptive sampling als je voor bijvoorbeeld een min 1 / max 4 setting kiest? (zo ja, dan doe ik dat dus al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 20:25

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ga misschien toch nog een poging wagen. Een ubertweakkoel installatie bij iemand op zijn stoffige kamer

Een snelle schets. Ongeveer 20 minuten

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2mwj94.jpg

big picture hier

[ Voor 9% gewijzigd door RoyK op 12-05-2010 14:36 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
caustics kan je ook faken!
klik

/edit
misschien ook leuk om te weten. Als je je FG pass saved en hergebruikt, kun je die op een veeeeeel lagere resolutie renderen en voor je grote plaat hergebruiken.

oh en RoyK, ziet er al tof uit. Erg benieuwd naar meer.

[ Voor 17% gewijzigd door D-rez op 12-05-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbdeiman schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:20:
[...]

Mooie plaat, mooie renders ook, goed detail. Ik mag dan niet meedoen en grafisch onderlegd zijn, mijn oog ziet wel iets wat ontbreekt:

Ik zie een tobo, monitor e.d., but where's the main part? Haha, ik mis de computer zelf wel zo op de plaat, aan de monitor te zien is dat geen All-In-One pc.. :)

Maar nogmaals ziet er goed uit!

Ook compliments aan de rest, haha die lemmings krijg bijna zin om dat weer te gaan spelen. :+
Klopt! die moet namelijk ook nog gemaakt worden. maar voor nu kan het er nog door dat het achter de bureaustoel staat ;) haha.

M'n eyecatcher zou een IRON MAN moeten zijn. die zou dan in onderdelen door de kamer liggen, alsware er iemand er 1 in elkaar aan het zetten is. dit idee zal ik helaas aan de kant moeten zetten omdat ik gewoonweg de tijd er niet voor heb.

Ik zal eerst maar m'n kamertje afmaken ;)

@ Snoeikoei: ziet er chique uit je plaat! balen van die lange rendertijden.

@ RoyK: een x wat anders dan 3d wat we hier doorgaans zien :P. zit er al leuk uit zo.

@ windwarrior: Any updates?

@ D-rez: Heb je nog een WIPje met je belichting erin O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:50:
@ Snoeikoei: ziet er chique uit je plaat! balen van die lange rendertijden.
Thnx :)

Zonde dat je in tijdnood komt voor je eye catcher; kan me voorstellen dat dat nu nog te veel werk is.

Die lange rendertijden zijn idd balen. Gisteravond heb ik nog ff een inbusboutje in elkaar gebeund, in max zelf (geen import dus van een non-native mesh in tegenstelling tot wat ik eerder probeerde; dat ging fout: max crashde bij de import, out of virtual memory :X). Paar instances van rondgegooid, paar instellingen gewijzigd na herbeoordeling van de vorige render en de boel in gang gezet op een goed hoge resolutie (2400x1800). Vanmorgen begon 'ie lekker te renderen (hele nacht dus nagedacht over photons), crasht max halverwege de 2e FG pass :X Weer een geheugenprobleem volgens mij. Dus nu maar anders aangepakt: na de crash een nieuwe render in gang gezet op een lagere resolutie (1600x1200) en zonder caustics. Die is alvast geslaagd, duurde precies 2 uur. Nu staat mijn computer weer te renderen, zelfde resolutie maar niet het hele plaatje maar alleen het stuk met de schroevendraaier en de caustics die die veroorzaakt. Verder alles hidden wat op in regio geen invloed zal hebben op de belichting maar de boel wel vertraagt: schroeven, fan en guard.

Als dit lukt voeg ik de boel wel samen in fotosoep.

Edit: tussenstand, dus zonder caustics (gerenderd op 1600x1200, verkleind voor dit forum).
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3322/4603747422_0f836830f2_o.png

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-05-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die met de caustics vind ik wel wat meer hebben. maargoed dat is logisch :P.

Dit is komt al dicht in de buurt van mijn final. ik heb de komende dagen bijna geen tijd meer om hieraan te werken.

her en der zijn er wel foutjes die probeer ik nog weg probeer te werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/tweakers/tweakerland/wip6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
mijn plaat staat al 20minuten op 0,2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dus ben ik niet de enige met lange rendertijden :X

De render van het deel waar de caustics te zien zouden moeten zijn is klaar maar valt me tegen. De schaduwen van het handvat zijn nu donker met daarin een heel klein beetje rood, je moet er naar zoeken.

Ik heb nu de waarde van de caustics (multiplier) een heel stuk hoger gezet en de boel weer aan het renderen gezet; als het morgenochten niet goed is plaats ik de huidige versie als final en klooi ik er later nog wel eens aan verder. Na morgenochtend ben ik tot maandag niet meer online denk ik. Duimen dat dit beter wordt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:13
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:29:
[...]

Thnx :)

Zonde dat je in tijdnood komt voor je eye catcher; kan me voorstellen dat dat nu nog te veel werk is.

Die lange rendertijden zijn idd balen. Gisteravond heb ik nog ff een inbusboutje in elkaar gebeund, in max zelf (geen import dus van een non-native mesh in tegenstelling tot wat ik eerder probeerde; dat ging fout: max crashde bij de import, out of virtual memory :X). Paar instances van rondgegooid, paar instellingen gewijzigd na herbeoordeling van de vorige render en de boel in gang gezet op een goed hoge resolutie (2400x1800). Vanmorgen begon 'ie lekker te renderen (hele nacht dus nagedacht over photons), crasht max halverwege de 2e FG pass :X Weer een geheugenprobleem volgens mij. Dus nu maar anders aangepakt: na de crash een nieuwe render in gang gezet op een lagere resolutie (1600x1200) en zonder caustics. Die is alvast geslaagd, duurde precies 2 uur. Nu staat mijn computer weer te renderen, zelfde resolutie maar niet het hele plaatje maar alleen het stuk met de schroevendraaier en de caustics die die veroorzaakt. Verder alles hidden wat op in regio geen invloed zal hebben op de belichting maar de boel wel vertraagt: schroeven, fan en guard.

Als dit lukt voeg ik de boel wel samen in fotosoep.

Edit: tussenstand, dus zonder caustics (gerenderd op 1600x1200, verkleind voor dit forum).
[afbeelding]
Nette render.. waar heb je mee gerenderd? En mag ik een screengrab van de render setup ? (leer mezelf een beetje renderen nowadays)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:29:
die met de caustics vind ik wel wat meer hebben. maargoed dat is logisch :P.

Dit is komt al dicht in de buurt van mijn final. ik heb de komende dagen bijna geen tijd meer om hieraan te werken.

her en der zijn er wel foutjes die probeer ik nog weg probeer te werken.

[afbeelding]
Ziet er zeer netjes uit,

Paar puntjes tho
- je bent vergeten de lade rechts te texturen? (ik heb hetzelfde bureau, en tenzij jij een andere variant hebt, is die ook houtkleurig :) )
- de schroevendraaiers die op het bureau liggen zijn het net niet qua materiaal.
- De hoesjes van films/spellen die onderin het bureau staan, horen die niet een beetje te reflecteren? (plastic hoesje eromheen)
- er zit een rare lichtvlek boven de houder van de verwarming.
- lege cd-spindles rechts op het bureau zien er een beetje standaard-materiaal achtig uit.

Verder ziet het er gewoon goed uit, ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hierbij lever ik mijn FINAL in!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3372/4606184708_707b641fca_o.png

Grotere versie (1024x768)

@Darkpluisje: ik moet straks weg maar na het weekend wil ik wel een paar screenies maken van de belichting en render settings. Dit is gerenderd in 3DSMax2010 en Mental Ray.

(Misschien hoor ik van anderen dan meteen ook wel wat ik had moeten doen om dezelfde kwaliteit te krijgen in een fractie van de rendertijd :+)

@Frans vd Wijst, in aanvulling van Marabunta: in het stopcontact zit ook nog steeds een raar lichteffect (zie je grote versie), verder ziet het er allemaal erg mooi uit. Iemand meldde hier eerder ook al dat er nergens een PC-kast staat trouwens :) Benieuwd waar je die IRL hebt staan als dit jouw kamer is, hehe

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-05-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Deadline is inzicht & de eerste final is al binnen! Zoals ik hier gepost heb, heb ik dus niks gemaakt (alleen wat losse lego blokjes... wegens 0,0 echte inspiratie voor een Tweaker-land). Overgens ben ik niet de enige, want persoonlijke vind ik alleen de plaat van D-rez echt wat weg hebben van de Tweaker-land. De rest maakt meer "de tweaker en z'n omgeving/hobby".

De platen die overgens gemaakt zijn (of in de maak nog zijn) zien er zeker wel goed uit! Jammer dat WindWarrior niet meer verder kon, en JupJup z'n laptop een tijdje kwijt is geweest, anders waren die nog beter geweest.

De plaat van Snoeikoei is een beetje leeg (maar wel nice gedaan) en die van FransvdWijst geeft al een lekkere uitstraling van een Tweaker op z'n slaapkamer. De schets van Royk heeft al gelijk een boel sfeer. Erg knap allemaal.

Nog paar daagjes even vollebak er tegen aan mensen en dan stemmen :D !

Mensen die alvast nieuwe ideeen voor onderwerp hebben >> Hét GFX contest thematopic!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
mijn plaat gaat een schamele 600x800px worden. Hij is nu al een 5uur aan het renderen en we zitten op 55%

/edit 1

een uur later +5%
man dit gaat niet goed.....

/edit 2
nog 1,5 uur later - 69%

/edit 3
nog 1,5 uur later - 80%

[ Voor 40% gewijzigd door D-rez op 14-05-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

De kans is groot dat ik het niet gaat redden. Het is druk hier op de zaak en thuis ben ik ook druk in de opdrachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Mijn FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.dexyd.nl/afbeeldingen/got-tweakerland/UFO-FINAL.jpg

Gaat helaas niet groter lukken gezien de rendertijd nu al een 8 tal uur was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:47
Ik vind hem echt supercool!
Maar 8 uur, dat is wel lang idd. Nu wil je vast geen wallpaper formaat renderen voor je mede-tweakerts. :D

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Oeh, die is echt enorm vet! gaaf gedaan man!

@fransvanderwijst: misschien leuk om de glazen een bodempje met wat drinken te geven, en er wat zooi zoals een kouwgom pakje er bij maken? een mooie pc-muis zal ook niet misstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ marabunta, natasdiamon, en snoeikoei: Thnx voor het advies! Nog genoeg te doen dus!

alleen de dvd hoesjes hebben al iets van reflectie. alleen valt het nu totaal niet op. als je ze buiten de kast rendert valt het meer op.

@ D-rez: Sodeju wat een rendertijd! maar het is wel een gave plaat geworden!

@ Snoeikoei: Best minimalistisch, maar wel mooie render!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
rendertijd komt eigenlijk vooral door dat ik er volumetric lights in heb zitten (howel die lemmings ok wel wat lastig willen doen)
Deze plaat komt 1 op 1 uit max, dus 0,0 fotosoep voor kleuraanpassingen oid.

het zijn 349 objecten met 2.274.952 faces, 22 lichten waarvan er 21 raytraced.
MR Sun + Sky door 3 langwerpige ramen (witte volumetric light), de reflecties kun je zien in de condensators.

[ Voor 31% gewijzigd door D-rez op 14-05-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:29:
Mijn FINAL
[afbeelding]

Gaat helaas niet groter lukken gezien de rendertijd nu al een 8 tal uur was. :(
tof hoor! erg mooie plaat geworden. na mijn eigen rendering kijk ik niet op van 8 uur, zeker met vol. light en reflectiez op bijna alles. BTW deadline is (pas) overmorgen he...

gepost van mobiel, typt onhandig sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg Tof D-rez! Coole scene geworden 8)

Enigste puntje van kritiek is dat hij erg dof is kwa kleuren. In Photoshop => auto levels maakt al een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

@ frans vd Wijst, helaas moest ik stoppen met de compo door gebrek aan tijd (stomme examens :S), ik zal binnenkort de laatste status nog wel even laten zien, gewoon voor de grap

oh trouwens, je plaat lijkt heel korrelig, alsof hij met een el cheap-o camera gemaakt is, iets met de belichting ofzo? Ik weet verder niet waar je mee renderd, en ik ben zelf eigenlijk alleen bekent met de scanline renderen, en een beetje met mental ray.

Drez: Supervet, ik vind hem echt heel prachtig, maar geen wonder dat het 8 uur duurt om hem te renderen met al dat geraytrace (ik neem aan dat het raytracing is....)

Het enige wat ik raar vind is dat je componenten geen link lijken te hebben met het PCB dat je eronder geplakt heb, mijn componentenkennis zegt dat dit zeker niet gaat werken :D

[ Voor 73% gewijzigd door windwarrior op 15-05-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Wat die PCB betreft, ik weet het, maar teken maar eens wat ui als je er zelf ook geen ruk vanaf weet.

MR (Fg + Gi) met volumetric lights (parti Volume shader) bijna alle lichten casten schaduw (geraytraced) de zon heeft een softness van 0,5 met 32 samples.
De lichten op de achtergrond zijn photometric lights
De rode lichten zijn een photometric target light - emit light from shape. Waarbij de naar beneden schijnende wel schaduw werpt en de ander niet. De 2 rode lichten en het zonlicht zijn gekoppeld aan de parti volume shader.

denk dat da wel de belangrijkste dingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
kom op mensen. De death-line komt nader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Know i know! PC doet weer rot. en daarnaast vandaag niet veel tijd meer. dus ik kan m'n plaat jammer genoeg niet afmaken. wat zowiezo al niet ging lukken. Dus de laatste WIP word ook meteen mijn final.

Mijn Final:

Afbeeldingslocatie: http://www.fransvanderwijst.nl/tweakers/tweakerland/wip6.jpg

@ Windwarrior:

dat de plaat zo korrelig is ligt aan de instellingen. zo blijven de rendertijden nog aangenaam. de bedoeling was om m'n final render die instellingen een stuk hoger te zetten. maargoed dat zit er nu dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat je hem niet helemaal kan afmaken. Hij ziet er al aardig af uit op de renderkwaliteit na :)

Ik ben zelf nog druk bezig. Final komt laat vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En Final!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/o9iibs.jpg

@ Trage D-Rez :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
het begint stilletjes aan "laat vandaag" te worden. Gaat het nog lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, deadline is inmiddels verstreken... en een aantal mensen die eerst voortvarend te werk gingen laten niks meer van zich horen?

DP Kunst, Bozozo, Natasdiamon, Warmaster88, Giant87, Inquestos, Windwarrior, Rakkerzero, Sonnybonds, 7Laurens7, RoyK en Stalllone hebben allemaal in meer of mindere mate veelbelovende WIPs gepost maar niks ingeleverd... Vreselijk zonde, volgens mij hebben we nu (maar) 4 finals?

Ik hoop dat er bij bovengenoemden nog mensen zijn die hun WIP als final willen inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
lol, had je post nooit gezien jupjup, posten op je mobieltje is niet echt handig dus. :D Wel een mooie plaat, jammer dat die mannetjes bij mij nauwelijks zichtbaar zijn. Verder wel een sfeervolle plaat.

4 finals is erg jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Voor mij gaat het niets meer worden, te weinig tijd en de missende skills hebben mij de strop gegeven :P
Maar heb alsnog genoten om het werk van anderen te bekijken, en wens ook iedereen nog succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:45:
De kans is groot dat ik het niet gaat redden. Het is druk hier op de zaak en thuis ben ik ook druk in de opdrachten. :(
Jammer, was erg benieuwd naar het resultaat..
alleen die schets is al geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Niet laten afremmen door skills van anderen. Denk je nu echt dat "de anderen" vanaf dag 1 skills hadden. Als je naar mijn eerste werken kijkt, trekt dat ook op de ballen. Door mee te doen aan dit soort vriendschappelijke contests, verruim je je kennis op alle gebieden die te maken hebben met mooie platen. Je hebt een mooi (redelijk) omkaderd thema waarbinnen je vrijbent om al je (nieuw aan te leren) technieken kunt trainen. Zo heb ik voor deze contest voor het eerst gewerkt met Volumetric lights in MR en een character gemaakt + gerigged (waarop ik hopeloos gezakt ben, maar weet wel waar ik in het vervolg op kan letten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ah, door de drukte helemaal vergeten! Mag mijn laatste wip nog mee doen als final? O-)

Final?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IWm3NFKRoYwAPauckuzEB18W/full.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha supervet! wel jammer dat je controller, er fake uit ziet, in geval van photoshop had je iets meer opacity moeten toepassen denk ik!

En heb je gebruik gemaakt van distort met de free transform? (Ctrl+T geloof ik) dan kan je het nog een iets mooier effect meegeven!

Verder erg mooi!
DP Kunst schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:35:
Ah, door de drukte helemaal vergeten! Mag mijn laatste wip nog mee doen als final? O-)

Final?
[afbeelding]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 09:41 . Reden: Forgot somethingg! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
van mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:03:
Niet laten afremmen door skills van anderen. Denk je nu echt dat "de anderen" vanaf dag 1 skills hadden. Als je naar mijn eerste werken kijkt, trekt dat ook op de ballen. Door mee te doen aan dit soort vriendschappelijke contests, verruim je je kennis op alle gebieden die te maken hebben met mooie platen. Je hebt een mooi (redelijk) omkaderd thema waarbinnen je vrijbent om al je (nieuw aan te leren) technieken kunt trainen. Zo heb ik voor deze contest voor het eerst gewerkt met Volumetric lights in MR en een character gemaakt + gerigged (waarop ik hopeloos gezakt ben, maar weet wel waar ik in het vervolg op kan letten).
Mee eensch. Voor mij was dit de eerste poging om een (voor zover mogelijk) fotorealistische rendering te maken; deze hele contest was voor mij 1 bult trial&error. Eerste serieuze kennismaking met Mental Ray, caustics etc. Ik zie meedoen ook alleen als een leuke manier om dingen te leren, wat je wilt leren en hoe bepaal je zelf. Voor het prijzengeld hoef je het ook niet te doen :P

Was ook pas m'n tweede graphics contest waaraan ik meedeed, vorige keer was de cartoon-contest in 2005 ofzo.

@DP Kunst, tof! Wat mij betreft doe je zeker nog mee!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@JupJup: "Catch the future" wat is de combinatie met Tweakerland als ik vragen mag :P ?

@SnoeiKoei: Mijn legoblokjes wip stelt niks voor :+ Volgende contest ben ik weer aanwezig als ik wat tof's kan bedenken. Tijd was namelijk geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
die boom is een mediaspeler en ik neem aan dat de scene in een ver verleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje tegenvallende opkomst idd. wat mij betreft doet DP ook mee met z'n final. Die laatste WIP is namelijk ruim voor de deadline gemaakt ;).

ik zal eens na gaan denken over nieuwe onderwerpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stalllone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:21:
@JupJup: "Catch the future" wat is de combinatie met Tweakerland als ik vragen mag :P ?
D-rez schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:29:
die boom is een mediaspeler en ik neem aan dat de scene in een ver verleden is.
Helemaal goed. De boom is eigenlijk een getweakte boom aangezien er in de toekomst geen echte meer zijn. Ook de vliegende konijnbeesten zijn getweaked maar ik had geen genoeg tijd meer om die als echte robotjes te maken.

Verder inderdaad weinig finals overgebleven! Zoals al gezegt is ergens, de mensen met de grootste babbels over het verloop van de contest zijn nergens meer terug te vinden.. Het lijkt de regering wel :P

Finals die er zijn zijn iig top geworden!

Al tijd om de finals te verzamelen of tot vanavond nog even wachten om te kijken of mensen nog hun laatste wip of iets degelijks mee willen laten tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@D-rez &JupJup: Ah thnx, nu is het inderdaad wat duidelijker. d:)b

Overgens voor de finals, strakke regels hanteren. Mensen wisten wanneer de deadline was, dus ik zou (zeker) nu niet meer gaan wachten op finals van mensen. Die van DP Kunst mag je van mij erbij rekenen omdat het feitelijk zijn laatste wip was. (en binnen de tijdsperiode was). De rest van de platen zij nog echt meer "wip" en niet final-achtig. /mijn mening.

Verzamelen en gaan stemmen :) kunnen we daarna verder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb er geen probleem mee te wachten tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 16:44

eagle00789

Est. November 2005

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:58:
Eindelijk de eerste stap gezet voor deze contest!

[afbeelding]

nu de rest nog :P
Dat lijkt me verdacht veel op een *kuch* Ikea *kuch* bureau dat ik als computerbureau gebruik :D Maar wat ik ook wil zeggen, Mooi werk allemaal. Ik moet eerst nog eens zorgen dat mijn poppetjes er beter uit zien als simpele lijnfiguren. Ik heb totaal geen ervaring met dit soort modellen die jullie maken. Ik hoop een volgende keer wel mee te kunnen doen om veel van jullie te kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@eagle, zoals ik al zie, ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met D-rez eens! Ik heb zelf het partical systeem van Lightwave goed aan de haal kunnen trekken. Jammer dat die krengen sprites zolang duren om te renderen.

Daarbij vind ik het persoonlijk supertof om te zien hoe iemand met weinig middelen een scene in elkaar kan zetten. Ik zeg meedoen en learn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je met "poppetjes die eruit zien als simpele lijnfiguren" een eigen stijl neer kan zetten is dat ook helemaal niet mis! Een origineel idee, een goede grap, een aparte tekenstijl of verfrissend materiaalgebruik... er zijn een boel manieren waarop je je medetweakers (en jezelf) kunt verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 16:44

eagle00789

Est. November 2005

Ik zal me zeker niet laten afremmen, maar ik moet eerst maar eens 3DSMax2010 ofzo zien te krijgen (kopen/huren/lenen/iets anders)

De volgende keer doe ik zeker mee.
Lidl heeft pas een tablet in de aanbieding gehad die ik heb meegenomen en dat werkt goed. Nu alleen dat ding onder de knie gaan krijgen.

Ook moet ik hopen dat ik de onderdelen voor mijn nieuwe PC ook snel bij elkaar heb. Renderen zal dan wel wat lekkerder lopen dan nu...

[ Voor 58% gewijzigd door eagle00789 op 17-05-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hierbij alle finals!
Op volgorde van inlevering:

Snoeikoei:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3372/4606184708_707b641fca_o.png

D-rez:
Afbeeldingslocatie: http://www.dexyd.nl/afbeeldingen/got-tweakerland/UFO-FINAL.jpg

Fransvanderwijst

Jupjup
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/102ktoh.jpg

DP Kunst
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IWm3NFKRoYwAPauckuzEB18W/full.jpg

Er kan met het bekende puntensysteem worden gestemt zie de Startpost.
Alle stemmen graag via de pm naar me versturen! Ik krijg dus 2 lijstjes :) Succes!

Kleine note, Tinypic smooth of gooit de kwaliteit van plaatjes aardig omlaag.. Als je denkt een bril nodig te hebben, niet meteen naar de Pearle rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Punten verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn punten zijn ook verzonden. kwaliteit zit dicht bij elkaar vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
send

Het zijn dan misschien niet veel inzendingen, de kwaliteit zit wel snor.

[ Voor 90% gewijzigd door D-rez op 18-05-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja de finals zien er allemaal verzorgd en af uit! Ik vind ze allemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En sluit me compleet aan bij de rest! 5 punten aan een toffe plaat geven.. :N

Het wachten is op DP Kunst! Thnx voor de snelle inzendingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

wow, echt netjes allemaal :D

ik vind ze allemaal super mooi! Maar vooral ook erg verschillend, wat een goed iets is natuurlijk, maar denk ik een nadeel bij beoordeling.

Om toch maar even te laten zien hoe ver ik gekomen was:
Absoluut geen final

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/kdlqjb.jpg

misschien dat ik hem ooit nog afmaak, maar dat moet ik nog even zien, het heeft me in iedergeval veel ervaring opgeleverd, wat al heel fijn is :D

wat ik nog had willen toevoegen
  • Meer winkels, een nVidia winkel, een ATI winkel een AMD winkel en een willekeurige andere winkel (ASUS ofzo)
  • De belichting vond ik nog niet helemaal lekker
  • Dingen voor in de winkels
  • Bankjes, prullebakken en andere zooi
  • Reclame borden (e.g. Are You Ready (van nVidia))
  • Grand opening troep (vlaggetjes, borden etc.)
  • Een parkeerplaats
Dus in principe had ik het never nooit klaar gekregen, misschien alleen in een vakantie

[ Voor 83% gewijzigd door windwarrior op 18-05-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
als ik van u was, Windvechter. Dan zou ik een paar basis tutorials over belichting bekijken. En dan nog volledig zonder materialen of iets dergelijks, gewoon puur belichting. Als je eenmaal je Sun/sky/studio belichting enigszins door hebt, kun je naar materialen gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Punten ook verstuurd ;). Kom maar door met de eindscore :p

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

dankjewel D-rez voor de tip, ik heb nu even een caustics tutorial aan het doen, en daar staat toevallig die methode met de skylight in.

offtopic:
waarom vernederlandst iedereen mijn naam :D

[ Voor 0% gewijzigd door windwarrior op 18-05-2010 13:51 . Reden: Ik kan geen nederlands blijkbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
en niet meteen met de lastige dingen beginnen. Gewoon basic beginnen en pas als je weet wat je doet, een stapje verder zetten. Je kan niet rennen voor je überhaupt kunt staan.

Wie doen dat allemaal dan? Ik weet alleen dat ik er een handje van heb om namen te verbouwen.

[ Voor 24% gewijzigd door D-rez op 18-05-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

windwarrior schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:08:
wow, echt netjes allemaal :D

ik vind ze allemaal super mooi! Maar vooral ook erg verschillend, wat een goed iets is natuurlijk, maar denk ik een nadeel bij beoordeling.

Om toch maar even te laten zien hoe ver ik gekomen was:
Absoluut geen final

[afbeelding]

misschien dat ik hem ooit nog afmaak, maar dat moet ik nog even zien, het heeft me in iedergeval veel ervaring opgeleverd, wat al heel fijn is :D

wat ik nog had willen toevoegen
  • Meer winkels, een nVidia winkel, een ATI winkel een AMD winkel en een willekeurige andere winkel (ASUS ofzo)
  • De belichting vond ik nog niet helemaal lekker
  • Dingen voor in de winkels
  • Bankjes, prullebakken en andere zooi
  • Reclame borden (e.g. Are You Ready (van nVidia))
  • Grand opening troep (vlaggetjes, borden etc.)
  • Een parkeerplaats
Dus in principe had ik het never nooit klaar gekregen, misschien alleen in een vakantie
Ey windknokkerd! ( :+ ) Volgende keer dus gewoon ff afmaken en inleveren he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de laatste punten zijn binnen! Uitslag volgt snel!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
[F5], [F5], [F5]......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Idem! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trommel de trommel, we hebben een winnaar en dat is !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[F5][F5][F5][F5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
* naam ook benieuwd is, heb dan wel niet meegedaan, maar alsnog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DP Kunst !!!!!

Gefeliciteerd _/-\o_ *O* d:)b

En de uitslag:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ywfyue.jpg
(klik)

Kijk voor de zekerheid even de scores na O-)

Winnur: DP Kunst met 35,2 punten
2. Jupjup 30,6
3. D-rez 30,4
4. Snoeikoei 27,2
5. Fransvanderwijst 21,8

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gefeliciteerd Daniel! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Nice! Tnx all :D. Ik zal eens ff het thema topic gaan raadplegen voor een leuk onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een andere winnaar in mn hoofd had, en mezelf een stuk lager..

Maar meer dan terecht gewonnen! _/-\o_ Vond hem superorgineel, en met een beetje extra tijd kwa uitwerking ook perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow eej daar gaat m'n zelfvertrouwen :P haha

Grtz DP Kunst!

op naar de volgende contest! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

ik vond ze allemaal wel erg mooi :D (ze hadden allemaal wel wat), ook die van jouw hoor Frans.

Kun je misschien je plaat nog eens op betere settings renderen, ik ben wel benieuwt hoe het er dan uitzien. (of duurt dat veel te lang?)

[ Voor 13% gewijzigd door windwarrior op 18-05-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha thnx :P.

Ik wil 'm denk ik nog wel ooit afmaken. maar nu eventjes andere prioriteiten. de contest is inmiddels toch afgesloten dus heeft het geen haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
en wat zou nou die eyecatcher worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

D-rez schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:47:
en wat zou nou die eyecatcher worden?
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:50:

M'n eyecatcher zou een IRON MAN moeten zijn. die zou dan in onderdelen door de kamer liggen, alsware er iemand er 1 in elkaar aan het zetten is. dit idee zal ik helaas aan de kant moeten zetten omdat ik gewoonweg de tijd er niet voor heb.

Ik zal eerst maar m'n kamertje afmaken ;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies ;)
Ik was gewoon te laat begonnen en kom zo niet directs wat originelers verzinnen als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
oh sorry, daar heb ik overheen gelezen dan. je had hem natuurlijk ook uit het scherm kunnen laten vliegen zoals in een 3D-reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken Frans! :P
Hij zag er super veelbelovend uit maar helaas niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

van harte DP Kunst!! :)

Ik hoop op een leuk thema (waar ik iets meer mee kan dan tweakers land)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gratz DP Kunst :)

Oeh, D-rez & JupJup was erg close :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. D-rez Mag zich gerust 2e noemen 8)

Vond het wel een geslaagde constest. Ondanks dat er niet erg veel finals waren (hoefd ook geen megalijst te zijn toch) zijn het allemaal toffe en verschillende platen geworden :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste