ik zit zelf al een tijdje met het idee een eigen kast te bouwen.
Met 0 ervaring in casemodden (afgezien van een mislukte window mod en een nog zwaarder mislukte paint job en een wel redelijk gelukte fanhole) wordt het nog een hele uitdaging. maar lijkt me wel super leuk. zeker als het wel goed gaat. heb mezelf al voorgenomen, mits het doorgaat, heel erg geduldig te zijn, want de keren dat ik heb gemod waren puur door ongeduld mislukt.
echter zou ik even willen weten hoeveel het ongeveer zou kosten.
3m aan aluminium staaf (zo'n 2-3 cm breed, 2-3 mm dik)
en zo'n 3m² aan mdf van zo'n 15mm dik en een nep dremel (een echte is me gewoon te duur)
ik heb wel prijzen gezien op internet en bij de bouwmarkt, maar wil graag van ervaren mensen horen hoe dat in de praktijk uitpakt. Want met een budget van zo'n €100 kun je een eind komen maar ik weet echt niet hoe ver. zeker als ik ook nog een leuke modulaire voeding, een nieuwe CPU cooler (mugen2) en wat case lights en fans voor de mod zou moeten aanschaffen. dat komt al op €100 uit. maar die kunnen uiteraard ook wel wat later komen
maarja, effe een ideetje van wat ik van plan ben:
Ja, je ziet daar sponsor staan, maar ik weet niet hoe verstandig het is om er bij de eerste mod al een te vragen....