+5 interwebzengelbertus schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:18:
zonde van d emoie rabdafwerking, en nu heeft ie er ook geen last van, alleen staat het bureau niet onde de dakkapel. nu8 heb je dus een ruimtelijker inrichting, meer beenruimte en kun je makkelijk bij het raam en de grodijnen.. alleen maar voordelen... ga je toch niet een lelijke rand aan je blad zagen?
Helemaal mee eens, en heb er al een andere plaats voor gevonden
Nee man, ik had al een bureau, daar heb ik de poten van gedemonteerd, tafelblad uitgelijnd met de kastkes, beugels gepakt die ik nog had liggen, vastgeschroefd en de rotzooi rechtop gezet.Nilsepils schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:21:
[...]
Hahaha, ga jij dat maar is proberen met je IKEA bureau, zit je tegen een holle tafel aan te staren, die dingen zijn niet massief namelijk
Er hoeft alleen een stukje van het tafelblad af (wat dus niet ban Ikea is
Maargoed ik heb al een oplossing gevonden, ik heb namelijk (alweer) mijn kamer verbouwd, en heb nu m'n bureau recht in m'n kamer gezet en m'n bed en Ikea stoel andera geplaats, look at this:

Zoals al eerder verteld: mijn bureau stond eerst rechts in mijn kamer, in de dakkapel, nu staat hij voor in mijn kamer, wat ik zelf stukken praktischer vind!
Ik ben blij, nu no geen nieuw battlestation
[ Voor 38% gewijzigd door w4v3g0d op 22-09-2013 22:29 ]