Caiwayglasvezel in Krimpen aan den IJssel en Loenen

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:38:
We hebben nu voor 51 euro per maand het complete HD pakket, dus ook ESPN en BBC3 en BBC4 etc.

Je ziet bij de nieuwe glaspakketten dat die zenders er zelfs bij de duurste niet meer bijzitten.

Het zijn de zenders uit het Enjoypakket die opeens verdwenen zijn, dus daar moet je dan bovenop je bundel weer een apart abonnement voor afsluiten bij Caiway.
Ja maar wat je ook vergeet 4k is dat de prijzen per 1 maart fors omhoog gaan.
De percentages in procenten wat je nog meer kwijt bent is schrikbarend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ontelbaar de laatste jaren hoeveel prijsverhogingen we al hebben gehad bij Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:22

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, wat heb je als alternatief achterin Krimpen als je toch meer dan adsl wilt/nodig hebt. Ik had een jaar geleden nog stille hoop dat caiway overgenomen zou worden door kpn en ik dus gebruik kon maken van xs4all. Maar helaas....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Nog steeds is onbekend of wij de nieuwe pakketten wel gaan krijgen. We zijn dan wel tijdelijk afgekocht maar ik, we willen wel vooruitgang. Nergens maar ook nergens lees ik dat Krimpen of Loenen de nieuwe pakketten wel gaan krijgen. Geen bevestiging alleen maar geruchten.

Caiway geef ons eens duidelijkheid want andere plaatsen weten ook wanneer ze aan de beurt zijn.
We voelen ons al het mislukte project van Caiway maar om zo door blijven te gaan is verschrikkelijk.
Erken ons en behandel ons als de overige plaatsen.

CAIWAY: WANNEER ZIJN WE AAN DE BEURT ?????????????????

[ Voor 3% gewijzigd door jeroen028 op 20-02-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krimpen nog dit jaar heb ik gehoord.
Loenen pas in 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Zolang er geen serieus alternatief is blijf ik bij Caiway hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Red Boll schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:51:
Zolang er geen serieus alternatief is blijf ik bij Caiway hangen...
Zo is dat, ik wil toch echt niet terug naar Adsl :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Helemaal mee eens maar jullie vergeten snel. Beloftes gemaakt in 2010 die niet nagekomen zijn, teveel betaald etc. We hebben als Krimpen, Loenen ook recht op verbeteringen.

Tuurlijk is adsl geen optie maar geef duidelijkheid wanneer we aan de beurt zijn.

Hebben we duidelijkheid???? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen028 op 20-02-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Duidelijkheid hebben we inderdaad niet, nog steeds niet. Maar snelheid maakt voor mij een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Stormtrooper schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:28:
Duidelijkheid hebben we inderdaad niet, nog steeds niet. Maar snelheid maakt voor mij een hoop goed.
Snelheid? 8)7
Ik ben gedaald van 90 naar 50mb :(
Riekt toch naar ADSL niveau die download.
Tuurlijk het maandbedrag is ook fors gedaald maar wil niet 2 jaar zo blijven zitten. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen028 op 20-02-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Jeroen, alsof je 50/50 kan vergelijken met adsl op krimpense koperkwaliteit. Niet dus.

Ik irriteer me bij Caiway meer aan de onduidelijkheid wat er gaat veranderen, alles moet je vernemen in de vorm van geruchten. Zo ook over de apparatuur. Wat moet ik nou kopen als ik simpelweg 2 tv's aan wil sluiten en iets van een apparaat wat onafhankelijk op kan nemen. Dan krijg je weer geruchten dat binnenkort alle apparatuur vervangen gaat worden, opnemen in de cloud en bladieblaat...

Maar de internetverbinding, daar heb ik absoluut geen problemen mee, zelfs een beetje jammer dat ik teruggezet ben naar die 50/50, kan me niet snel genoeg zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Stormtrooper op 21-02-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Om niet alleen te blijven zeuren over diensten uit 2010, 2011 die nooit geleverd zijn erger ik me ook dat we weer totaal niks horen. Wij waren de eerste op glasvezel en nu staan we onder in de rij.
Je zou toch verwachten dat ze een spoedje van Krimpen, Loenen maken.
In tegendeel, ze doen blijkbaar nog steeds of we niet bestaan. :(

@Caiway.
Wanneer krijgen Krimpen en Loenen de nieuwe pakketten.

(Ik vraag het nog meer een keer want heb nog geen antwoord gehad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:11
Van wat ik begrijp weten ze het zelf ook niet helemaal bij caiway.
Je hebt glasvezel die je kan aanvragen en ook speciale gemeente aktie glasvezel verbindingen.
Zie:
http://www.caiwayglasveze...mpen/hoofdmenu/allesineen
En
http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/pakketten

Ze zijn nu wel bezig dit samen te voegen naar de standaard die ze bij ik ga voor glas aanbieden.
Als het goed is gaat iedereen eerst terug/vooruit naar 50MBit synchroon.
PS ik heb geluk woon in krimpen en zit op 70Mbit zoals het ikgavoorglas pakket is wat ik trouwens ook verwacht dat ze dit later voor mensen in krimpen gaan doen.

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
We zijn inderdaad terug gegaan naar 50 mb voor 50 euro per 1 februari maar ik wil een kwartaal horen en of de Airties verdwijnt voor de Entone? Moet ik bv een harde schijf kopen voor de Airties of verdwijnt die weer na 3 maanden. Geen duidelijkheid net zo als je bv een nieuwe router moet kopen. Ik zie nu leuke aanbiedingen.
Ps lijkt me onwaarschijnlijk dat je op 70mb zit.

@Caiway.
Wanneer krijgen Krimpen en Loenen de nieuwe pakketten.

(Ik vraag het nog meer een keer want heb nog geen antwoord gehad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeners
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoi,

Als ik kijk naar de "nieuwe" site van caiway voor glasvezel in krimpen aan den ijssel
http://www.ikgavoorglas.n...enaandeijssel?bypass=true

Lijkt het alsof ze ook alleen internet aanbieden (dus zonder tv en telefonie)
Ik wil nl. alleen internet. Als ik echter bel krijg ik altijd dezelfde persoon die zegt dat niet kan.
Maar dan is of de site heel onduidelijk of de mevr. van de klantenservice snapt het niet.

Weet iemand hier wat meer over of weet iemand een andere manier om in contact te komen met caiway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Je moet deze vraag even op Caiway gebruikers plaatsen. Het kon wel dat je internet alleen nam.Caiway webcare komt daar ook.

http://caiway.gebruikers.eu/news.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel inclusief internet en het meest complete televisiepakket voor 52 euro per maand is weer van de site verdwenen zie ik. Vreemd dat nieuwe klanten weer veel hogere tarieven moeten betalen dan bestaande klanten in Krimpen en Loenen.

Blijkbaar is Caiway het "wat maar aanrommelen" nog steeds niet verleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kijk je niet goed.
Het is nu alleen het "alles is één easy" pakket voor 51 euro per maand.

Voorheen had je ook het "alles in één comfort" pakket voor 51 euro per maand.
Je vergeet snel :)

En in comfort zat: het complete televisiepakket en onbeperkt bellen naar vast en mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Dus eigenlijk beginnen ze gewoon weer opnieuw.
Pakket Easy 50,79, 50mb
Pakket alles in 1 basis 50 euro, 75mb, uitzendinggemist 10 zenders, tv op ipad, Android tablet 10 zenders, film on demand. Entone met harde schijf. Kortom een heel compleet pakket 8)7

Je zou toch hebben gedacht dat ze er iets mee gedaan hebben want de nieuwe pakketten komen echt niet eerder dan half 2015 in Krimpen. Overal is er vertraging.

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen028 op 23-03-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

:$

Euh, weet inderdaad niet (meer) precies wat er in het pakket zat hiervoor. Kijk zelf bijna geen TV en bel eigenlijk ook nooit. Keek alleen naar de internet snelheid en de prijs. :9

Zo raar dat Caiway niet weet wat ze wanneer gaan uitrollen en dat communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog vreemder dat de klanten in Krimpen en Loenen meer moeten betalen bij Caiway op de glasvezel voor een alles in 1 pakket pakket met een lagere internetsnelheid en zonder PVR, terwijl de klanten in de nieuwe glasvezelgebieden wel een PVR krijgen en 75 mb/s in plaats van 50 mb/s in Krimpen en Loenen. Beide pakketten bieden slechts het basicpakket.

Caiway moet zich blauw schamen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Had net caiway aan de lijn om even te vragen hoe ik nou een 2de tv ontvanger aan kan sluiten en of dit over me huidige netwerk kan. Helaas is dat nog niet mogelijk, haha ik verbaasde me rot. Hij vertelde dat ze het glasvezel netwerk in krimpen gaan upgraden en dat er dan weer hogere snelheden en meerdere iptv ontvangers mogelijk is. Volgens hem zou dat circa derde kwartaal dit jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Masterrikkie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:15:
Had net caiway aan de lijn om even te vragen hoe ik nou een 2de tv ontvanger aan kan sluiten en of dit over me huidige netwerk kan. Helaas is dat nog niet mogelijk, haha ik verbaasde me rot. Hij vertelde dat ze het glasvezel netwerk in krimpen gaan upgraden en dat er dan weer hogere snelheden en meerdere iptv ontvangers mogelijk is. Volgens hem zou dat circa derde kwartaal dit jaar zijn.
We zijn druk bezig met het herinrichten van het glasvezelnetwerk in zowel Krimpen aan den IJssel als in Loenen aan de Vecht. Het klopt dat we de nieuwe pakketten willen leveren vanaf het 3e kwartaal.
Helaas kunnen we dit niet garanderen omdat we afhankelijk zijn van externe partijen.

Thijs
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er dan met de klanten in Krimpen en Loenen die nu alleen televisie kijken over de glasvezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Beste 4320p,

Voor klanten in de regio Krimpen en Loenen die alleen TV kijken over glasvezel kunnen wij nog geen uitsluitsel geven of dit mogelijk blijft.

We zijn druk bezig met het herinrichten van het glasvezelnetwerk in zowel Krimpen aan den IJssel als in Loenen aan de Vecht.

Het klopt dat we de nieuwe pakketten willen leveren vanaf het 3e kwartaal. Helaas kunnen we dit niet garanderen omdat we afhankelijk zijn van externe partijen.

Op het moment dat we het kunnen garanderen zullen we het waarschijnlijk ook op de website gaan vermelden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Wat een vaag vraag antwoord spel. We hebben in Krimpen glasvezel van caiway. Wat nou derde partijen.

Ik ben best tevreden klant tot dusver maar hoe moeilijk is het duidelijkheid te geven over wat er nou gaat gebeuren hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ze bedoelen waarschijnlijk met derde partijen (onder)aannemers. Daar werkt bijvoorbeeld ook de KPN mee, geen uitzondering in telecom land dus.

Toch jammer dat er geen inzicht kan komen in een (globale) planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Het is toch erg dat Caiway ons niet als prioriteit maakt. Hoe lang wilde ze wel niet door gaan met oplichterij. Het is echt asociaal om andere voor ons te laten gaan. Terug naar 50mb terwijl ik die jaren grof en herhaal grof geld heb betaald voor 90mb.
Nee Caiway zo ga je niet met teleurgestelde klanten om.
Kom met duidelijkheid en geeft ons gauw een compleet pakket en geen half afgemaakte rotzooi. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plus dat weer meer moeten betalen voor een pakket met 50 mb s dan de inwoners met de nieuwe pakketten van 75 mb s. schandalig zoals Caiway de klanten van Krimpen en Loenen behandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:22

Perkouw

Moderator General Chat
I.p.v. dit soort berichten te posten is het misschien een idee een petitie of iets in die richting te starten om andere aanbieders op het netwerk te krijgen, Wisper anyone ?

Interessant detail is dat Caiway in Krimpen overigens ook kabel aanbied met een maximum snelheid van 50/5 (all-in-one pakket). KPN komt echter met een brief dat ze een 80/8 verbinding kunnen leveren. Goedkoper, interactieve tv standaard bij dat abbo, en ook nog een spotify premium. :|

Zowel kabel als glasvezel, Caiway rekent niet alleen veel maar houd hierbij ook ontzettend de rem op de snelheden. En ja, ook ik ben er een beetje klaar mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 30-03-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Perkouw schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:52:
Zowel kabel als glasvezel, Caiway rekent niet alleen veel maar houd hierbij ook ontzettend de rem op de snelheden. En ja, ook ik ben er een beetje klaar mee.
Als het goed is komen ze hier ook met 300mbps up/down. Da's behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar komen ze op zijn vroegst in Krimpen en Loenen mee in 2014 en ondertussen laten ze de klanten daar veel te veel betalen en worden er nog steeds diensten vermeld op de website die nog nooit zijn geleverd maar wel in het abonnementsgeld zijn doorberekend..

CAIWAY DOET HET !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:11:
Ja, daar komen ze op zijn vroegst in Krimpen en Loenen mee in 2014 en ondertussen laten ze de klanten daar veel te veel betalen en worden er nog steeds diensten vermeld op de website die nog nooit zijn geleverd maar wel in het abonnementsgeld zijn doorberekend..

CAIWAY DOET HET !!
Eigenlijk wel heel triest he voor de mensen uit Krimpen en Loenen.
In 2010 was iedereen zo blij met het glasvezel en nu 3 jaar later zitten we nog op 50mb met geen extra functies. We hebben er wel voor moeten betalen en dan moeten we nu blij zijn met wat extra prutzenders.
Nee Caiway jullie hebben me echt verbaasd. We hadden niet gedacht dat het nog erger kan in de zg. verbeterde dienstverlening.

Aan de directeur zou ik willen zeggen. Lees het hele dossier eens en ga voor de spiegel staan en zeg dat je trots op Caiway bent. Kun je dat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat kan die beste man natuurlijk niet! De helpdesk is ondeskundig en onbeschofd.

De prijzen zijn het meest en vaakst gestegen bij Caiway, vergeleken bij Ziggo, UPC en KPN. !

Er zijn bij Caiway meer zenders verdwenen de afgelopen jaren dan dat er zijn bijgekomen.

Belangrijke nieuwe zenders zoals HBO ontbreken en geliefde zenders zoals Weer en Verkeer verdwijnen als sneeuw voor de zon.

De EPG van Caiway is nog steeds slecht gevuld. Waar aanbieders als UPC en Ziggo en KPN de EPG volledig vullen, is bij een kwart van alle zenders bij Caiway ondanks veelvuldig klagen hierover , nog steeds ongevuld. Dit probleem speelt al jaren en al jaren roept Caiway, het heeft onze aandacht en er wordt gewerkt aan een oplossing. VERVOLGENS GEBEURT ER AL JAREN NIETS!!!

CAIWAY DOET HET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Hopeloos word ik ervan

[ Voor 205% gewijzigd door jeroen028 op 10-05-2013 14:46 . Reden: test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer wij in Krimpen die 1 gbit/s snelheid krijgen van Caiway.

Ik vrees dat deze nieuwe snelheid die in juni 2013 ingaat, onze neus weer voorbij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:48:
Ik vrees dat deze nieuwe snelheid die in juni 2013 ingaat, onze neus weer voorbij gaat.
Nou ik kan je met zekerheid zeggen dat er voor Krimpen en Loenen niks veranderd.
Ik zie de ene na de andere plaats de glasvezelpakketten krijgen terwijl wij blijven hangen met ons glasvezel op max 50mb/s terwijl tegenwoordig Adsl sneller gaat. 8)7
Het kleinste pakket van het "nieuwe" glasvezel gaat 25 mb/s sneller.

Kun je toch zien dat de oude trouwe klant niet echt belangrijk is voor Caiway. 7(8)7

SCHAAM JE CAIWAY!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door jeroen028 op 21-05-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

Laten jullie nou eens wachten tot juni, in plaats van jezelf kapot te speculeren en al je onderbuikgevoelens naar boven te halen.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ik ben benieuwd wanneer wij in Krimpen die 1 gbit/s snelheid krijgen van Caiway.

Gaat deze snelheid dan in juni in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Mijn ouders hebben nu caiway en tot nu toe gaat het zonder echte problemen, enkel dat de modem af en toe onstabiel is.
Maar zeg nu eerlijk, voor 50 euro p/m krijg je 50/50Mbit internet + HD TV + onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Is toch een nette prijs voor wat je krijgt. Als je het met Ziggo en UPC vergelijkt krijg je voor dat geld bijna het zelfde, uitgezonder het gratis bellen.
Tuurlijk is het jammer dat je niet sneller dan 50 mbit kan krijgen, maar 50 mbit is genoeg voor 95% van de standaard gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
chrisborst schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:58:
Mijn ouders hebben nu caiway en tot nu toe gaat het zonder echte problemen, enkel dat de modem af en toe onstabiel is.
Maar zeg nu eerlijk, voor 50 euro p/m krijg je 50/50Mbit internet + HD TV + onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Is toch een nette prijs voor wat je krijgt. Als je het met Ziggo en UPC vergelijkt krijg je voor dat geld bijna het zelfde, uitgezonder het gratis bellen.
Tuurlijk is het jammer dat je niet sneller dan 50 mbit kan krijgen, maar 50 mbit is genoeg voor 95% van de standaard gebruikers.
Nou mijn vriend buiten het gratis bellen van Caiway en extra zenders zoals Brava HD (pufff) mis je ten opzichte van Ziggo in Krimpen, Loenen:

Tv op Ipad,iphone en android met maar liefst 48 zenders
Video on demand
Uitzendinggemist meer dan 10 zenders
Zenders als HBO
Gratis onderling bellen naar klanten onderling (geen extra kosten)
Router gratis, bij Caiway glasvezel zelf regelen.
60mb pakket en dus sneller dan 50mb. (Vergelijkende pakket van rond 50 euro)
Zelfs nu bij abonnement gratis Samsung tablet en ook korting half jaar.
Kan nog doorgaan

Glasvezel moet vooruitgang wezen en niet een downgrade van 90 naar 50mb.
De prijs is normaal voor een standaard pakket we nu hebben.
Het belangrijkste van Ziggo en UPC of Caiway nieuwe glasvezel is dat zij een keuze hebben.
WIJ NIET qua snelheid in Krimpen en ook niet in Loenen

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen028 op 21-05-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Over welke snelheidsverhoging gaat het? Ik kan er niets over vinden op de Caiway site... (kan aan mij liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Caiwaysite staat wel meer iets niet, wat hunzelf aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:09:
Op de Caiwaysite staat wel meer iets niet, wat hunzelf aangaat.
Of het staat op de website maar dan voeren ze het weer niet uit 8)7

Bij de Caiway website moet je eerst de kleine lettertjes lezen dan pas de grote ipv andersom. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, we blijven met spanning wachten op de nieuwe fantastische pakketten op de glasvezel.

Ik kan haast niet wachten tot juni 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Wat denk je zelf wat er komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

babbi schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:41:
Wat denk je zelf wat er komt?
1 juni? Zaterdag! Verder gaan mijn verwachtingen niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Inwoners in Krimpen en Loenen krijgen gewoon een brief met het verhaaltje dat Caiway door de barriere gaat en dat je aangesloten gaat worden op de nieuwe snelheden. De nieuwe pakketten op glasvezel zoals door de directeur aangekondigd gaan we vanaf het 3e kwartaal krijgen. Bla bla bla bla bla bla |:( 8)7

Al hoewel denk eigenlijk dat je nik hoort, verwacht er niks van. :+

[ Voor 13% gewijzigd door jeroen028 op 23-05-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve de lage snelheden op de glasvezel in Krimpen kunnen we ook niet meedoen met de alles in 1 aanbiedingen van een half jaar of langer 25 euro per maand, op de coaxkabel.

Waar overal Caiway ook internet en telefonie aanbiedt in zijn gebied, heeft Caiway dit ons ook nog eens ontnomen.

Echt schandalig hoe slecht Caiway met de Krimpenaren omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
We kunnen niet eens een voorinschrijving doen.
Allemaal plaatsen worden dit jaar aangesloten terwijl zij een keuze hebben met kabelinternet

Maar garantie geven voor Krimpen en ook Loenen????
Nee, niet interessant want ze zitten zogenaamd op glasvezel.

Webcare reageert niet eens meer hier.
Gewoon een schandaal!!!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!

50mb max op glasvezel. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door jeroen028 op 27-05-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Tja, beetje flauw allemaal, we zitten ondertussen best lang op de lagere snelheid nu.

Zolang er geen echte alternatieven zijn komen ze hier helaas mee weg ben ik bang,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Als ik het nou goed overal gelezen hebt is dat Krimpen begin juni andere glasvezelpakketten gaat krijgen.
Ik heb dan nog geen brief gezien maar dat zou toch gauw moeten komen.

De website van Krimpen hebben ze nog niet aangepast.

@webcare
Komt er wel een brief begin juni in Krimpen over nieuwe pakketten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
En het Wateringse veld die staat er ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nou dan met het toch veel hoger worden dan de 300 Mbps die Caiway nu biedt in Waterings Veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Van mij mag het hoe sneller hoe beter. 38MB/sec downloaden is niet verkeerd maar vlotter is altijd welkom. Kijken wat de prijzen dan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Red Boll schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:59:
[...]

1 juni? Zaterdag! Verder gaan mijn verwachtingen niet. :)
En het werd alweer zaterdag 8 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
@Red Bol
Dit staat sinds gisteren op caiway gebruikers forum.
Krimpen en Loenen kunnen het vergeten en houd maar rekening dat je pas in 2014 wordt aangesloten.
Voorlopig zitten wij met een uitgekleed pakket terwijl andere er alleen maar op vooruit gaan.

Zie bericht

We hebben geconstateerd dat in recente artikelen in de pers onjuiste berichtgeving heeft plaatsgevonden m.b.t. snelheden van glas vanaf juni. Caiway zal in juni inderdaad komen met nieuwe Alles-in-1 Glas pakketten, maar deze zullen niet de hoogst mogelijke snelheden van glas bevatten. Tevens wordt er in sommige artikelen ten onrechte gemeld dat vanaf juni op het glasvezelnetwerk van Krimpen aan de IJssel de nieuwe pakketten leverbaar zijn. Het netwerk in de gemeentes Krimpen & Loenen zal aan het einde van 2013 na grootschalige opwaardering gereed zijn om (net als in alle andere glas gebieden) de nieuwe pakketten te kunnen leveren.Helaas is het voor ons niet mogelijk gebleken om deze onjuiste berichtgeving in de betreffende nieuwsmedia te rectificeren.Wij bieden onze excuses aan voor de mogelijk verwarring die hierdoor is ontstaan. Arjan in 't HoutCaiway Webcare Team

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen028 op 08-06-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway is kampioen klanten aan het lijntje houden met leugens.

Dat blijkt maar weer.

Als het bedrijf een beetje fatsoen had gehad, zou het klanten niet meer laten betalen voor een lagere snelheid dan zijn klanten in de andere glasvezelgebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Okay, we hebben een nieuwe "richtdatum". Het is blijkbaar nogal een klus dat "opwaarderen", is ook iets voor te zeggen maar communiceer nu eens fatsoenlijk naar je klanten. Dit soort projecten kunnen niet op de gok gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Nieuwe pakketten op de website, nergens wordt er gesproken over Krimpen,Loenen.
Ze willen alles op glasvezel en voor hun doet het er niet toe dat we maar 50mb hebben.

Waarom straffen jullie ons terwijl we een melkkoe waren????

Caiway geef Krimpen en ook Loenen eens een datum...... |:(

[ Voor 16% gewijzigd door jeroen028 op 11-06-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat in Krimpen de prijs van het instappakket ook nu veertig euro per maand is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
[/quote]
[quote]Ik las op caiway twitter een vraag over de nieuwe snelheden in Loenen, Krimpen.
Antwoord:

Ik kan op dit moment nog geen specifieke informatie geven. We zullen binnenkort gelijk wat meer kunnen vertellen! ^TE

Ze zijn er hopelijk mee bezig maar hoelang betekend binnenkort voor Caiway?????
We hebben daarin toch een negatieve ervaring mee opgelopen.
Hopelijk gaan ze nu snel zekerheid geven van wat of wanneer of laten ze ons definitief barsten door eerst andere gebieden te doen.

[ Voor 34% gewijzigd door jeroen028 op 19-06-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadje93
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-08 06:09
Hier in Benschop (en IJsselstein) opties voor 3in1 pakketen, 75mb €40, 150mb €50, 300mb €60.

Laatste 2 met interactieve tv, en eventueel voor €5,20 gratis bellen naar vast en mobiel in avonden en weekenden. Standaard €0,009999 duso ok een lachertje per minuut :P (gewoon voip natuurlijk)

Met vriendelijke groet
Adriaan Afbeeldingslocatie: http://www.luchtbuks.net/public/style_emoticons/default/cool.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Gelukkig zijn we tijdens het tweede kwartaal van 2013 ook veel wijzer geworden over de toekomst van het netwerk hier.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Denizz schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:59:
Gelukkig zijn we tijdens het tweede kwartaal van 2013 ook veel wijzer geworden over de toekomst van het netwerk hier.
Ook bij mij de moed in de schoenen gezakt. Voel me financieel misbruikt en heb geen andere keuze dan nog steeds abonnee te zijn van Caiway. Houdt maar rekening met juli 2014 in Krimpen

[ Voor 18% gewijzigd door jeroen028 op 09-07-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
jeroen028 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 06:44:
[...]

Ook bij mij de moed in de schoenen gezakt. Voel me financieel misbruikt en heb geen andere keuze dan nog steeds abonnee te zijn van Caiway. Houdt maar rekening met juli 2014 in Krimpen
Ben dan hopelijk weg uit dit dorp, hehe. Maar een teken van leven geven had zeer gewaardeerd geweest, Caiway.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de omschakeling in Krimpen moeilijker ligt. Veel mensen kijken hier alleen televisie via de glasvezel. Dat biedt Caiway op de nieuwe netwerken niet.

Moeten al die abonnees dan weer terug naar de coax verplicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Wat blijft het toch stil bij Caiway over Krimpen, Loenen.
Begreep wel dat Cif zich weer gaat uitbreiden en dus zullen we weer langer moeten wachten.

http://www.totaaltv.nl/ni...asvezelnetwerken_CIF.html

Caiway/ Cif verkoop je ROTZOOI in Krimpen desnoods aan upc, ziggo of kpn. Alles is beter dan we nu hebben.
Desnoods willen we terug op de kabel of glasvezel via Telfort.

Wij willen vooruit!!!!!!!?

[ Voor 10% gewijzigd door jeroen028 op 15-07-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld, het komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Geduld hebben we gehad en eindelijk een uitnodiging gehad van Caiway om de situatie in Krimpen te bespreken. Er zijn diverse mensen uitgenodigd van verschillende forums. Ben benieuwd half augustus.

Namens Caiway wil ik je graag uitnodigen voor een gesprek met onze afdeling Marketing inzake de levering van diensten in regio Krimpen/Loenen.Het gesprek zal plaatsvinden op ons hoofdkantoor te Naaldwijk, in de week van 14 tot en met 21 augustus a.s. Graag ontvangen we een reactie van je of je van deze uitnodiging gebruik wilt maken.Je mag je reactie sturen naar webcare@caiway.nl. Graag met vermelding van je adresgegevens.Met vriendelijke groet,HarmaCaiway Webcare Team

[ Voor 55% gewijzigd door jeroen028 op 28-07-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Staat de app van Caiway ook op het programma bij dat gesprek?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Ik begreep dat de app voor Android in september komt maar (nog) niet voor Krimpen,Loenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph

Xaph

Ja oke, de iOS app is er al wel, maar er staat dood leuk in de omschrijving van de app dat iedereen gebruik kan maken van de dienst als je maar niet in Loenen of Krimpel woont. Bagger zooi gewoon.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuyinsama
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-08 09:48
week van 14 t/m 21 augustus? Moet dat niet 12 t/m 18 augustus zijn?

anyway gaat iemand van hier toevallig naar die meeting? Ik ben reuze benieuwd naar de voortgang van deze 2 gemeentes aangezien ik best geïnteresseerd ben naar de toekomst! mocht caiway gaan uitbreiden en dezelfde pakketten gaan bieden als andere gemeente dan ga ik sowieso upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het gesprek al geweest? Zoja. Wat is het nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Ik heb aangegeven dat zij maar eens naar Krimpen moesten komen ipv dat mensen zo'n dure reis moeten maken naar Caiway. Ze gingen het onderzoeken en ja daarna niks meer van gehoord. Echt Caiway style.

Iets melden, beloven en dan .............. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph

Xaph

Merkt iemand ook de hogere upload snelheden sinds een paar dagen? Ik haal nu 75mbit op een speedtest. Upload is dus theoretisch 25mbit te hoog. De downloadsnelheid is nog wel op 50mbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Je moet de speedtest van Caiway of Upc gebruiken. Geen verschil nog steeds 52down en 53 up

Was het maar waar he dat ze gaan beginnen _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door jeroen028 op 19-08-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:34
jeroen028 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 06:44:
[...]

Ik snap je gevoel, je zou óf minder moeten betalen voor de zelfde snelheid, of een verhoging moeten krijgen.

Maar los van dat feit, had jij destijds vrede met de prijs/snelheid verhouding. Ik hoop dat ze jullie snel van een hogere snelheid gaan voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
@neyluzz

Dank je voor je support!! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen028 op 19-08-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway blijft gewoon hogere tarieven vragen aan nieuwe abonnees in Krimpen en Loenen, terwijl ze een lagere internetsnelheid aanbieden, plus geen tv op tablet zoals de andere gebieden.
Dat een bedrijf zo weinig respect toont voor zijn klanten in Krimpen en Loenen door zoiets te doen, gaat voor mij alle perken te buiten!

Er zou juist financiële compensatie moeten zijn voor het aanbieden van lagere snelheden en geen extra mogelijkheden op de glasvezel zoals in de andere gebieden. Maar blijkbaar zet Caiway graag alles op zijn kop en stort graag onrecht uit over zijn klanten. Wat een baggerbedrijf is Caiway toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Misschien is wachten beter inmiddels want lees echt overal dat het een puinhoop is. Bagger Entone/ vastlopers, geen levering van pakketten, mensen wachten weken op monteurs.
Wat een klachten overal en vooral chaos.

Trouwens moeten nog steeds diensten geleverd worden als tv op Android of uitbreiding tv op je pc.
Maar 3 zenders op uitz.gemist. Wat is de toevoeging behalve internetsnelheid ???(is wel een lekkere)

Heel triest naar een jaar van lancering van nieuwe glasvezelpakketten.
Deze mensen worden gewoon nog een jaar aan het lijntje gehouden.
Caiway doet nog steeds hetzelfde als 2010 en dat is dingen beloven die op lucht gebasseerd zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen028 op 21-08-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plompie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 09:55
Wij zijn bijna 2 jaar geleden terug gegaan van Caiway naar KPN, toen zou al "binnenkort" interactive diensten geleverd worden. Ondertussen ben ik blij dat wij niet zijn blijven wachten.... Wel te triest voor woorden dat we anno 2013 al jaren een glasvezel verbinding afgemonteerd in de meterkast hebben (FttH) maar er minder mee kunnen dan een DSL lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is helaas Caiway ten voeten uit.

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Caiway......
Als er 1 bedrijf is in Krimpen aan den IJssel die onbetrouwbaar, arrogant en asociaal is dan is het Caiway wel.

Mijn pa heeft 1 bak ellende gehad met dit waardeloze bedrijf.
Prijsverhoging op prijsverhoging, schriftelijke afspraken die niet nagekomen werden, medewerkers die elkaar tegen spraken aan de telefoon, facturen die niet klopte enz enz.....
Mijn pa kreeg er hartkloppingen van en op advies van mij heeft hij de klerezooi van Caiway opgezegd en de overstap gemaakt naar interactieve TV van KPN wat voor hun uitstekend werkt.

Zelf ben ik 2 keer destijds in de Caiway winkel aan de Crimpenhof geweest om wat vragen te stellen voor een eigen abonnement maar deze medewerkers wisten echt helemaal niets, die stonden daar alleen mega ongeinteresseerd klanten vals voor te lichten.
Gelukkig is die winkel gesloten.

Ik zou het liefst een abonnement bij UPC hebben ivm hun uitstekende beeldkwaliteit en snel internet maar in de wijk waar ik woon in Krimpen kunnen zij niet leveren, heb begrepen dat UPC alleen in Lansingh Zuid kunnen leveren.
Zit daarom "noodgedwongen" al dik een jaar bij Telfort tot volle tevredenheid moet ik zeggen, betaal 37 euro per maand voor 30 MB internet waar ik gemiddeld 26 MB van haal, ongeveer 50 normale zenders en 10 HD zenders met een voor mij prima beeld kwaliteit op mn Samsung 40 inch LED TV, TV kijken met 40 zenders op mijn tablet, laptop en smartphone, opneem pakket en bellen voor 5 eurocent per gesprek ongeacht de lengte van dit gesprek.
26 MB internet is tegenwoordig niet zo heel snel maar ach, dan duurt het binnenhalen van een X264 film bestand maar wat langer...

In 2010 beloofde Caiway van alles met de aanleg van het in hun ogen "superieure" glasvezel in Krimpen aan den IJssel en nu 3 jaar later is het nog steeds 1 grote puinhoop en worden de klanten gewoon ordinair aan het lijntje gehouden ivm het niet kunnen leveren van de snelle glasvezel pakketten en betalen zij teveel.
Ik zie de borden nog langs de weg staan in 2010 bij het binnenrijden van Krimpen met reclame van Caiway over het glasvezel, veel bombarie maar er is weinig van terecht gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herinner me die borden ook nog. Het snelste netwerk van Nederland stond erop.

Intussen hebben wij de laagste hoogste snelheid op de glasvezel van heel Nederland. 50 mb/s is de max.

Alleen de prijs is gelijk aan die van hogere snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:53:
Ik herinner me die borden ook nog. Het snelste netwerk van Nederland stond erop.
Voorlopig hebben we zeker nog een jaar het langzaamste glasvezel netwerk van Nederland.

Toen (2010) kon het niet op en nu zie/hoor je niks meer van Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Als ik dit allemaal zo lees dan belooft dat wat voor Albrantswaard! Wij gaan massaal over glasvezel met net zo'n bombarie als ik hierboven lees. Is er reden om an te nemen dat dit anders zal gaan dan in KAD en Loenen?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Dinictus208 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:54:
Als ik dit allemaal zo lees dan belooft dat wat voor Albrantswaard! Wij gaan massaal over glasvezel met net zo'n bombarie als ik hierboven lees. Is er reden om an te nemen dat dit anders zal gaan dan in KAD en Loenen?
wet van de remmende voorsprong :)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, jullie krijgen gelijk de nieuwe glasvezelpakketten met TV op je tablet en uitzending gemist in HD.

Bij ons in Krimpen en Loenen is het glasvezelnetwerk na drie jaar al zo verouderd dat we geen sneller internet hebben dan 50 mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
basdej schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:13:
[...]

wet van de remmende voorsprong :)
Nou we zijn zo hard geremd in Kimpen,Loenen dat we zwaar op achterstand liggen.
Wij missen eerlijk gezegd best die 24 zenders op de Android tv app en die 20 uitz.gemist zenders 8)7

Even zonder gekheid ik heb toch ook recht om te weten of ze dit jaar komen????????????????

[ Voor 22% gewijzigd door jeroen028 op 27-08-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

jeroen028 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:33:
[...]

Nou we zijn zo hard geremd in Kimpen,Loenen dat we zwaar op achterstand liggen.
Wij missen eerlijk gezegd best die 24 zenders op de Android tv app en die 20 uitz.gemist zenders 8)7

Even zonder gekheid ik heb toch ook recht om te weten of ze dit jaar komen????????????????
Wij hebben nog niet eens 3 HD zenders op de kabel ;)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuyinsama
Goed ik ben nog steeds benieuwd of er gesprekken zijn geweest?

is er überhaupt iemand naar die "uitgenodigde meeting" gegaan?
Ik wil best er heen gaan als er ook geluisterd wordt.

Kijk dat 50/50 het max is vind ik jammer, die televisie zal me echt een worst wezen (als ik zo nu en dan het programma aanbod voorbij zie komen voel ik mijn IQ al dalen...)
In ieder geval sneller internet voor all VOD diensten die ik tegenwoordig afneem (Netflix, Hulu, Itunes, Crunchyroll, Qello etc etc)

Voorlopig heb ik verder geen klachten over prijs en kwaliteit van Caiway o.O m'n internet is stabiel en zo snel als beloofd.
Mijn televisie is uitstekende kwaliteit en heb genoeg zenders in het basispakket (ik hoef de rest niet) de extra CI+ Module werkt ook prima in HD in de slaapkamer.

Voip...tja...thuistelefoon? hij werkt...gebruik hem verder nooit. dat voor minder dan 55 euro p/m
UPC prijs verschilt maar na alle ervaringen daarmee wil ik nooit meer naar UPC
KPN is al helemaal om te huilen..

goed.. we wachten het maar wel weer gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Caiway heeft mensen uitgenodigd hier maar heeft niks meer van zich laten horen. Een teken aan de wand en betekend 1 ding.

UITSTEL

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen028 op 03-09-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuyinsama
@4320p ^

Nou dat is mooi dan weer. Ik was volgens hun een ambassadeur van Caiway Glasvezel in mijn wijk...maar heb deze uitnodiging helaas nooit gehad.
Ze hebben me toentertijd wel 6 maanden extra korting gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk gewoon, hoe slecht de communicatie van Caiway naar de klanten is. Iedere keer denk je dat het niet erger kan, maar hopla, ze doen daar in Naaldwijk met het grootste gemak nog een schepje onkunde in communiceren er boven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Volgens mij is het totale chaos op dit moment bij Caiway. Las net de klachten door op klacht.nl
Worden ook niet meer opgelost en Webcare laat zich niet meer op forums zien.
Ook de aanvullende diensten (android en pc) worden niet uitgebreid/ geleverd en ook geen zenders zoals HBO.

Dus ik reken nergens meer op dit jaar en al helemaal niet op iets van communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway had toch altijd het hoogste oplossingspercentage op www.klacht.nl?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste