Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Caiwayglasvezel in Krimpen aan den IJssel en Loenen

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Red Boll
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20-04 23:05

Red Boll

Kick Ass!

Wat is er eigenlijk met de Caiway haat site gebeurd? Volgens die site zou er een tweede aanbieder op het glas komen.

• jeroen028
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-01 23:39
Welke site bedoel je Red Boll, tweakers??

Zijn er volgens mij wel 4 of 5maar om van haat te spreken!!
Als je problemen hebt mag je toch klagen??
Ben wel benieuwd waar je dat gelezen hebt over een 2de aanbieder.

[Voor 77% gewijzigd door jeroen028 op 04-09-2013 20:11]

• 4320p
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-01-2017
Hij doet op die grootsprakerige website die er tijdje was, die van alles zou doen, maar uiteindelijk niet veel verder kwam dan tetteren.

• Niekie30
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08-02 16:08
Heb hier voor 40 euro per maand nu glasvezel van Caiway met 168 Mb/s up de down. Het abo is afgesloten op 150 Mb/s up de down. Werkt perfect, zonder storingen. Ook tv werkt er perfect op.
Daarbij komt, dat we Coax hebben gehouden hier (Westland). Dus kan Humax en extra tv's gewoon blijven gebruiken. Gratis een Entone dig. tuner erbij gekregen, met alle mogelijkheden die mijn Humax 5050c ook heeft.
Ik ben dik tevreden.

Niek

• jeroen028
@niekie30
Ja jij bent tevreden maar wij niet met onze 50mb/s verbinding op glasvezel.

@neyluzz,
Bleek een suggestieve gedachte te zijn van de bron. Geen bevestiging dus

[Voor 50% gewijzigd door jeroen028 op 05-09-2013 19:07]

• Neyluzz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:48
jeroen028 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:19:
@niekie30
Ja jij bent tevreden maar wij niet met onze 50mb/s verbinding op glasvezel.
Las dat Vodafone caiway uiterlijk begin 2015 overneemt als Schiedam ook op glasvezel zit.
Bron? Hier is nog geen sprake van hoor.

• 4320p
Er is al een faceboekpagina van Vodafone CIF

https://www.facebook.com/pages/Vodafone-CIF/330506723670953

• Neyluzz
Dat zegt vrij weinig, ik kan ook een Facebook pagina Neyluzz CIF aanmaken :9 En los daarvan, staat dit haaks op wat Jeroen zei. Een eventuele overname van Caiway door CIF.

[Voor 13% gewijzigd door Neyluzz op 06-09-2013 14:37]

• jeroen028
Beter lezen Neyluzz.

Vodafone neemt Caiway over. Op dit moment is Cif de glasvezel legger en Caiway de dienstverlener.
1 aandeelhouder.
Dus nu is het Caiway/Cif maar volgend jaar Vodafone/ Cif.

Goed gevonden gebruiker4320p. Dit bevestigt het verhaal alleen maar wat al sinds de mislukte overname van Kpn speelde. Over het gesprek met Vodafone is er nooit iets inhoudelijk bekend gemaakt. Waarom denk je dat alles binnen 2 jaar op glasvezel zit. Voor de klant? hahaha.

[Voor 27% gewijzigd door jeroen028 op 06-09-2013 18:27]

• Neyluzz
jeroen028 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:09:
Beter lezen Neyluzz.

Vodafone neemt Caiway over. Op dit moment is Cif de glasvezel legger en Caiway de dienstverlener.
1 aandeelhouder.
Dus nu is het Caiway/Cif maar volgend jaar Vodafone/ Cif.

Goed gevonden gebruiker4320p. Dit bevestigt het verhaal alleen maar wat al sinds de mislukte overname van Kpn speelde. Over het gesprek met Vodafone is er nooit iets inhoudelijk bekend gemaakt. Waarom denk je dat alles binnen 2 jaar op glasvezel zit. Voor de klant? hahaha.
Ik lees hardstikke goed Jeroen, en ik wil je best geloven. Maar ik wil graag eerst bronnen voordat ik wat van iemand aanneem.

Dusss, bron? :*)

Cheers

• 4320p
Bekijk het eens nuchter Neyluzz.

Overname door KPN mag niet.
Overname door een andere grote kabelaar is niet aan de orde,
anders zou Caiway het coaxaanbod niet gaan afbreken zoals nu gebeurt.

CIF heeft aangegeven Caiway toch te willen verkopen.

De enige grote andere speler dan KPN die met IPTV werkt is Vodafone....

• jeroen028
4320p schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:26:
Bekijk het eens nuchter Neuluzz. Overname door KPN mag niet.
Overname door een andere grote kabelaar is niet aan de orde, anders zou Caiway het coaxaanbod niet gaan afbreken zoals nu gebeurt.

http://webwereld.nl/netwe...gaat-in-noodtempo-op-glas
Ondertussen had, volgens betrouwbare bronnen, ook Vodafone het oog laten vallen op Caiway, om een entree te maken in locale vaste infrastructuur voor consumenten. Tot een overname kwam het niet. Cif noch Vodafone wil iets kwijt over mogelijke gesprekken die er waren.

Nee natuurlijk willen ze er niks over kwijt want het proces loopt nog. Eerst alles op glasvezel. Daarom zitten wij nog steeds op het oude glasvezel en gaan nieuwe gebieden voor. Normaal pas je eerst de oude klanten aan nadat deze 101 euro moesten betalen per maand.

Ja glasvezel blijft natuurlijk glasvezel

[Voor 4% gewijzigd door jeroen028 op 07-09-2013 11:38]

• Neyluzz
4320p schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:26:
Bekijk het eens nuchter Neyluzz.

Overname door KPN mag niet.
Overname door een andere grote kabelaar is niet aan de orde,
anders zou Caiway het coaxaanbod niet gaan afbreken zoals nu gebeurt.

Lees
Wij gaan echt voor de lange termijn, en zijn dus geen typisch private equity fonds. Caiway zullen we voor een periode van drie tot vijf jaar houden en mogelijk langer. Dit soort investeringen in glasvezel doe je voor tientallen jaren en we hebben ook een lange termijn strategie om dit soort investeringen terug te verdienen
Ik wil hier niet mijn gelijk halen, ik wil graag dat mensen geen onzin op internet posten. Op basis van mijn quote hierboven denk ik dat jouw conclusie ''CIF heeft aangegeven Caiway toch te willen verkopen'' niet correct is.

Laten we het maar in het midden houden, tenzij je concrete bronnen hebt die je vermoeden doen bevestigen.

• 4320p
Wie is er als op het op geld aankomt betrouwbaar ?
Als Vodafone met de volle knip wappert, is een termijn zo vergeten hoor.

• Neyluzz
4320p schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:16:
Wie is er als op het op geld aankomt betrouwbaar ?
Als Vodafone met de volle knip wappert, is een termijn zo vergeten hoor.
Aannames

• avdkooij
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
jeroen028 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:37:
[...]
Tot een overname kwam het niet. Cif noch Vodafone wil iets kwijt over mogelijke gesprekken die er waren.
In het zelfde artikel (de alinea eronder) gaf de auteur aan, waarom hij het onwaarschijnlijk achtte, dat er nog overnamegesprekken tussen Caiway en Vodafone zouden lopen.

Vodafone had immers in de week ervoor de Wiericke-groep overgenomen, die hoofdzakelijk bestaat uit Glasoperator en Wisper. Deze twee partijen verzorgen laag 2 (actieve operator) en laag 3 (diensten) bij FttH, en daarmee precies de rollen die caiway ook doet bij FttH.

Nu Vodafone dus al soortgelijke kennis en techniek in huis had gehaald, zou men niet nogmaals zo'n bedrijf kopen.

[Voor 36% gewijzigd door avdkooij op 08-09-2013 00:24]

• jeroen028
Het gaat bij een bedrijf als Vodafone echt niet alleen om de kennis in Nederland. Het is geen kleine vis.
Het gaat om een marktaandeel en minder afhankelijk te zijn van Reggefiber/KPN.
Vodafone is echt een bedrijf om niet te investeren enof groter te worden.. 8)7

Maar goed het blijven aannames zoals Neyluzz dat mooi zegt.
Je kunt ook gewoon blind blijven. 7(8)7

[Voor 22% gewijzigd door jeroen028 op 08-09-2013 09:54]

• 4320p
Noem het zoals je wilt, maar Caiway investeert niet voor niks geen bal meer in de coaxkabel en laat vele gezinnen met duur aangeschafte DVB-C harddiskrecorders in de kou staan. Geen nieuwe HD zenders meer op de coaxkabel is voor mij toch wel een signaal dat ze er geen cent meer aan willen uitgeven.

Misschien wordt het coaxnet wel verkocht aan UPC of Ziggo en gaat Caiway alleen verder op de glasvezel.
Ik sta nergens meer van te kijken.

• jeroen028
Is er al iets bekend of caiway uberhaupt wat aan de verbetering van Krimpen, Loenen gaat doen.
Het blijft zooooooooooo stil.

Iemand nieuws????

• 4320p
Kan de webcare van Caiway hier eens antwoord op geven?
We tasten in Krimpen compleet in het duister ...

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:15

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hahaha, alleen het woord al: care...

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• jeroen028
Stormtrooper schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:05:
Hahaha, alleen het woord al: care...
Ik denk dat ze de handdoek in de ring hebben gegooid. Teveel mankementen, klachten.

Caiway ligt nu zelf aan de Intensive Care en onze regio is weer de dupe.
We kunnen alleen hopen op het einde van deze misleidende monopolist.

[Voor 9% gewijzigd door jeroen028 op 16-09-2013 22:51]

• Glendina
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14-10-2013
Tegenwoordig worden de klachten van Caiway behandelt op www.klachtenkompas van de consumentenbond.

• sottje
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07-12-2013

sottje

Not a midget

Hier nog een Caiway gebruiker uit Krimpen.

Ik ben redelijk tevreden over de stabiliteit van het netwerk en over het aantal HD zenders.
Daar houdt mijn positieve feedback op.

Het is onbegrijpelijk dat we in Krimpen nog steeds geen aanvullende diensten hebben en betalen voor een pakket van een paar jaar geleden. 50 MB Up en Down. Geen Video on Demand. Geen HBO, Geen Opname mogelijkheid (tja, opnemen wat je kijkt). en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik val ongetwijfeld in herhaling. Maar de frustratie blijft toenemen. Wanneer je bij webcare vraagt naar HBO krijg je al anderhalf jaar de reactie 'we zijn in onderhandeling en hopen spoedig meer te weten'. Begin dit jaar is de 'belofte' gedaan dat er dit jaar iets aan het netwerk gedaan zou worden. Tot op heden nog niets gehoord. En ik verwacht binnenkort inderdaad gewoon weer een tariefsverhoging.

Ongelofelijk dat Caiway hiermee weg blijft komen.

En ik ben en blijf met name boos op de gemeente Krimpen aan den IJssel die als christelijke gemeente zijn ziel aan de duivel heeft verkocht. Er zijn heel veel beloftes gedaan en er zijn er maar erg weinig nagekomen.

Bah.

If you can't beat them, join them

• 4320p
Wat ik nog het meest vreemde vind is dat UPC al 54 HD zenders doorgeeft terwijl ze nog een volledig analoog pakket heeft van 30 zenders, terwijl Caiway er 36 HD zenders doorgeeft, met in de meeste gemeenten zelfs totaal geen analoge zenders meer.

Tevens heb je Film 1 go, wat Caiway niet doorgeeft. Om van HD versies van Eurosport 2 en Syfy en Foxlife en 13th street maar te zwijgen. Caiway kan helaas steeds slechter het tempo van de vooruitgang bijbenen, maar rekent wel een tarief wat bijna bovenaan staat voor alles.

Leuk hoor die glasvezel, maar je Caiway heeft nu opeens ruimtegebrek op de coaxkabel, dus nieuwe HD zenders komen alleen nog op de glasvezel.

http://www.dtvmonitor.com/nl/

Caiway probeert door niet meer te investeren in de coaxkabel, televisiekijken dmv IPTV in heel je huis door de strot te duwen.

Ik vind het schandalig, want UPC en Ziggo investeren nog wel in de coaxkabel.

[Voor 18% gewijzigd door 4320p op 19-09-2013 11:45]

• jeroen028
sottje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:39:
Hier nog een Caiway gebruiker uit Krimpen.

Ik ben redelijk tevreden over de stabiliteit van het netwerk en over het aantal HD zenders.
Daar houdt mijn positieve feedback op.

Het is onbegrijpelijk dat we in Krimpen nog steeds geen aanvullende diensten hebben en betalen voor een pakket van een paar jaar geleden. 50 MB Up en Down. Geen Video on Demand. Geen HBO, Geen Opname mogelijkheid (tja, opnemen wat je kijkt). en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik val ongetwijfeld in herhaling. Maar de frustratie blijft toenemen. Wanneer je bij webcare vraagt naar HBO krijg je al anderhalf jaar de reactie 'we zijn in onderhandeling en hopen spoedig meer te weten'. Begin dit jaar is de 'belofte' gedaan dat er dit jaar iets aan het netwerk gedaan zou worden. Tot op heden nog niets gehoord. En ik verwacht binnenkort inderdaad gewoon weer een tariefsverhoging.

Ongelofelijk dat Caiway hiermee weg blijft komen.

En ik ben en blijf met name boos op de gemeente Krimpen aan den IJssel die als christelijke gemeente zijn ziel aan de duivel heeft verkocht. Er zijn heel veel beloftes gedaan en er zijn er maar erg weinig nagekomen.

Bah.
Nog maximaal 14 weken en dan kunnen we de nieuwe pakketten bestellen en daarmee einde van een hele nare periode en worden we gelijkwaardig behandeld.

Ik zie me nu al heerlijk in me bed tv kijken via mijn Android Tablet.
10 zenders, eindelijk na al die jaren. :+
Hopen op snel meer zenders. 8)7

Ik denk overigens dat wij minder gaan betalen voor 1 jaar t.o.v. de rest van de gebieden.
Dat is dan eindelijk goed nieuws en terechte compensatie. :)

@sotje.
Je kon,kan al jaren opnemen hoor met je Airties. Dat werkt wel perfect. Je moest alleen een hardeschijf of usb stick kopen

[Voor 7% gewijzigd door jeroen028 op 19-09-2013 19:19]

• 4320p
Ik denk dat we niet zo blij hoeven te zijn met die Entone als ik het allemaal zo lees.

Kommer en kwel zonder einde......

• jeroen028
Ik las net wel op Caiway gebruikers dat Caiway wel een nieuwe Entone (515) gaat leveren die veel beter werkt dan de vorige. (Sneller in gebruik en wordt niet zo heet).
http://caiway.gebruikers....d=1011&pid=9360#post_9360

Soms heb je dus een klein voordeel om even te wachten. Helaas voor de andere regio's die nu een vaak een probleem hebben met de Entone. Gelukkig voor Caiway kicken ze meer op hun hoge internetsnelheid.

Ik zou nou graag zeggen.
Caiway u bent welkom in Krimpen/Loenen om iedereen nu tevreden te maken.
Ps ook even nog de Android app.

[Voor 5% gewijzigd door jeroen028 op 22-09-2013 14:45]

• 4320p
Ik ben benieuwd of die twee mensen die uitgenodigd zijn op het kantoor van Caiway nog wat nieuws weten.
Het verhaal gaat dat ze om uitleg hebben gevraagd en Caiway niks meer liet horen.

Hoe onbeschofd maar herkenbaar helaas............

• basdej
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:02

basdej

OutSystems Consultant

4320p schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:07:
Ik ben benieuwd of die twee mensen die uitgenodigd zijn op het kantoor van Caiway nog wat nieuws weten.
Het verhaal gaat dat ze om uitleg hebben gevraagd en Caiway niks meer liet horen.

Hoe onbeschofd maar herkenbaar helaas............
Gek dat degene met de meeste klachten (jij dus) niet bent gegaan.... 8)7

Hoi.

• 4320p
Als je googelt op Caiway zie je heel veel klachten en geloof me. De mijne staan daar zelden bij.
Ik vul ook niet alleen de providermonitor van de consumentenbond.
Kijk eens op www.klachtenkompas.nl van de consumentenbond bij Caiway.

Dan stel je je beeld wellicht wat realistischer bij.

• Plompie
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14-04 17:38
Gaat het dan toch gebeuren (hoewel November al weer voorbij is...)

Onze partner Koning & Hartman begint vanaf november 2013 met het optimaliseren van de techniek en het glasvezelnetwerk in gemeente Krimpen aan den IJssel. De werkzaamheden kunnen een tijdelijke onderbreking van het signaal tot gevolg hebben bij bestaande Caiway glasklanten. Maakt u alleen gebruik van het Basic TV pakket via de kabel, dan hebben de werkzaamheden geen gevolgen voor uw diensten.

Binnenkort wordt de planning van de werkzaamheden per wijk of straat aangegeven op deze pagina.

+++++++++++

De verbetering van het glasvezelnetwerk maakt het mogelijk dat in maart 2014 de Alles-in-1 Glas pakketten ook in uw woonplaats mogelijk zijn. Binnenkort wordt het mogelijk om alvast het Alles-in-1 Glas pakket te bestellen..

https://www.caiway.nl/sit...ebied/krimpenaandenijssel

[Voor 15% gewijzigd door Plompie op 08-10-2013 17:51]

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Holy smokes!!!! Da's uit mijn hoofd een jaar na de "downgrade ten behoeve van de upgrade".

Nou, nou... En dan komt er zeker in april een tweede aanbieder nadat je net een jaarcontract hebt genomen... ;)

• 4320p
Ik vind het nog vreemd dat pas eindelijke volgend jaar er een tweede aanbieder bijkomt op het netwerk van CIF. Het is een open netwerk roept CIF altijd zelf.

• babbi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-04 14:50
Een tweede aanbieder op het CIF netwerk waar staat dat dan?

• jeroen028
@babbi

Je hebt nu Caiway als enige dienstverlener en er komt een 2e bij

CAIW :Y _O-

Je neemt wel alles serieus zeg.
Wat denk je zelf????

[Voor 29% gewijzigd door jeroen028 op 09-10-2013 14:09]

• babbi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-04 14:50
Hoeft ook niet geef mij maar 1 gig internet!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Red Boll schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:39:
Nou, nou... En dan komt er zeker in april een tweede aanbieder nadat je net een jaarcontract hebt genomen... ;)
Just kidding => ;)

Ik heb nergens vernomen dat er nog een aanbieder komt op glas. :+

• 4320p
Nee, maar waarom zegt CIF dan altijd dat hun netwerk open is ?

• RadioAir
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:14
Waarschijnlijk omdat ze wel andere partijen toelaten, maar die veel te veel moeten betalen voor toegang ;)

Vind het overigens vreemd dat de ACM zich daar niet mee bemoeit. De kabel is logisch want daar is gewoon ruimtegebrek om teveel aanbieders te plaatsen (tenzij je met gedeelde sleutels gaat werken en een wholesale docsis headend zoals CAI Hwk nu doet) maar via de glasvezel moeten er gewoon meerdere aanbieders hun diensten aan kunnen bieden...

• jeroen028
Brief gehad van Caiway, weer uitstel en ook de korting verdwijnt.

ONBEGRIJPELIJK!!!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Huh? Ik krijg bijna 11€ korting en zoals op de site en in de brief staat kunnen we vanaf maart over kunnen op de nieuwe pakketten.

Tja, die vanaf is wel tricky... :| Al met al gaat het minimaal ruim een jaar duren voordat we over zijn.

[Voor 20% gewijzigd door Red Boll op 10-10-2013 18:05]

• jeroen028
De korting van het Comfort pakket verdwijnt. Dwz zeggen dat je ruim 4 maanden weer het basispakket krijgt en bellen weer geld kost. Geen 200 zenders meer tenzij je extra wil betalen. Dat is de aanbieding 8)7

• 4320p
Ik heb nu voor 50 euro per maand het basis en complete pakket en onbeperkt bellen.
Dat hou ik toch zeker allemaal wel ondanks die nieuwe brief?

Alleen het tarief zakt, de diensten die ik heb veranderen toch niet ?

• jeroen028
4320p schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:15:
Ik heb nu voor 50 euro per maand het basis en complete pakket en onbeperkt bellen.
Dat hou ik toch zeker allemaal wel ondanks die nieuwe brief?

Alleen het tarief zakt, de diensten die ik heb veranderen toch niet ?
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Geloof je nog in <+:) ???

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Toch is daarbij de voorkant van de brief strijdig met de achterkant.

Voorkant vermeldt inderdaad "exclusief aanvullende diensten en belkosten" terwijl de achterkant zegt "nog maar EUR 40 per maand voor uw huidige Alles-in-1 pakket"

Zelfs met zo'n simpele brief kunnen ze nog onduidelijk zijn. Is ook knap 😋

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure 2013, Samsung Note 9, Asus G750 rammelbak.

• 4320p
Voor Caiway is het niet knap, maar standaard, Ik heb nog nooit met een bedrijf te maken gehad wat slechter naar zijn klanten communiceert dan Caiway.

Ben met je eens Stormlooper dat op de voorkant van de brief van Caiway iets staat wat in tegenstrijd is met de achterkant.
De factuur van november 2013 zal het Caiway mysterie ontrafelen :)

• Caiway
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10-01 13:28

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Stormtrooper schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:35:
Toch is daarbij de voorkant van de brief strijdig met de achterkant.

Voorkant vermeldt inderdaad "exclusief aanvullende diensten en belkosten" terwijl de achterkant zegt "nog maar EUR 40 per maand voor uw huidige Alles-in-1 pakket"

Zelfs met zo'n simpele brief kunnen ze nog onduidelijk zijn. Is ook knap 😋
Beste Stormtrooper,

Op 10 oktober heeft Caiway u per brief geïnformeerd dat de abonnementsprijzen voor de huidige Alles-in-1 glaspakketten verlaagd worden per 1 november 2013 naar €40,- per maand. Uw TV pakketten HD/Complete en VoIP Comfort+ zijn een onderdeel van uw huidige Alles-in-1 Comfort glaspakket. U gaat dus voor deze diensten uit uw pakket niet extra betalen per 1 november aanstaande. De extra abonnementskosten gelden wel voor bijvoorbeeld FOX Sports Eredivisie, Film1 Sport1 en de belkosten.

Mocht u beschikken over een ander pakket dan ontvangen wij graag een PM met uw adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

• Plompie
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14-04 17:38
jeroen028 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:31:
[...]

@sotje.
Je kon,kan al jaren opnemen hoor met je Airties. Dat werkt wel perfect. Je moest alleen een hardeschijf of usb stick kopen
Voor dit tarief denk ik er toch wel over om weer terug te gaan naar Caiway (ben 2 jaar geleden naar KPN gegaan door alle getreuzel bij Caiway in Krimpen a/d IJssel)

Weet iemand meer over die opname functie? Een USB hdd heb ik nog wel (Seagate Expansion) maar kan je dan alleen opnemen wat je kijkt of ook andere kanalen of zelfs meerdere programma's tegelijk?

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Caiway schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Beste Stormtrooper,

Op 10 oktober heeft Caiway u per brief geïnformeerd dat de abonnementsprijzen voor de huidige Alles-in-1 glaspakketten verlaagd worden per 1 november 2013 naar €40,- per maand. Uw TV pakketten HD/Complete en VoIP Comfort+ zijn een onderdeel van uw huidige Alles-in-1 Comfort glaspakket. U gaat dus voor deze diensten uit uw pakket niet extra betalen per 1 november aanstaande. De extra abonnementskosten gelden wel voor bijvoorbeeld FOX Sports Eredivisie, Film1 Sport1 en de belkosten.

Mocht u beschikken over een ander pakket dan ontvangen wij graag een PM met uw adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Harma
Hoi Hama,

Toch niet helemaal duidelijk.. extra abonnementskosten voor belkosten. Dat zit volgens https://www.caiway.nl/sit...elefonie/voip-comfortplus wel degelijk al in mijn bundel. Nou gebruik ik de voip nauwelijks dus maakt mij niet zoveel uit.

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Beste Stormtrooper,

Bij ons VoiP Comfort+ abonnement zijn de belkosten inderdaad gratis. Hierbij de voordelen op een rij:

•U belt 24 uur per dag, 7 dagen in de week gratis en onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland*;
•Voordelig bellen naar het buitenland;
•Gratis nummerbehoud en overstapservice;
•Gratis bellen naar de Caiway Klantenservice via nummer 1200;

Maar hier zijn ook uitzonderingen op zoals bellen met 14XX, 08XX, 09XX en 088-nummers, 06760-internetnummers en 070-3456789. Wanneer klanten deze nummers bellen is er sprake van belkosten.

Met vriendelijke groet,

Harma

• 4320p
Ik vind 20,80 euro per maand extra betalen voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel erg duur.
Bij UPC kost onbeperkt bellen naar vast en mobiel 14 euro per maand extra.

Ook bij KPN en Telfort kost dit 15 euro per maand extra.
Caiway prijst zich met die 20,80 euro per maand extra behoorlijk uit de markt.

Ik had het netter gevonden als Caiway voor deze dienst ook 15 euro per maand vroeg.

• jeroen028
Wat lees ik nu moet ik 40 euro betalen in maart voor een apparaat die kan opnemen.
Ik heb al zo'n turkse airties die op kan nemen.
Waarom moet ik betalen??

Is dit nou de beloofde verbeterde dienstverbetering??.
Ik zie dit eerder als wederom oplichting door een eenzelfde product te leveren maar vervolgens de mensen op kosten te brengen. Dit kan toch niet waar zijn.

Consumentenbond, Tros radar wordt toch eens wakker en richt je niet alleen op UPC.
Het kan allemaal nog veel erger.

Caiway doorbreekt alle grenzen om de klant zo onvriendelijk mogelijk te behandelen. 8)7

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

jeroen028 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:22:
Is dit nou de beloofde verbeterde dienstverbetering??.
Dienstver... wat?
jeroen028 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:22:
Ik zie dit eerder als wederom oplichting door een eenzelfde product te leveren maar vervolgens de mensen op kosten te brengen. Dit kan toch niet waar zijn.
Ik zou aangifte doen! :+

Zonder gekheid, zonder serieuse concurrentie blijven ze hiermee weg komen.
Er is nu eenmaal geen keuze wanneer je (echt) snel internet wilt voor een redelijke prijs.

Snap verder ook niets van de prijsopbouw.

Opnemen pakket: live TV pauzeren, terugspoelen en opnemen (€ 39,95)

Laat maar zitten die TV opnamen >:) Dan betaal ik de eerste 3 maanden 0,05 cent voor 300Mbit/s up en down. _/-\o_ Daarna 20,05! _/-\o_

:+

• 4320p
Je wordt getild waar je bij staat door Caiway. Hoe halen ze het in hun hoofd praktisch 40 euro extra te vragen opeens voor de mogelijkheid om op te nemen, terwijl de meeste Caiway glasvezelklanten het gratis kregen!!

Iedere keer denk ik weer, het kan niet erger zoals Caiway zijn klanten verschillend behandelt, maar iedere keer overtreft Caiway deze verwachtingen weer.

Een klant weet blijkbaar dus nooit met Caiway waar hij aan toe is. Voor je het weet tovert Caiway weer een kostenverhogend konijn uit de hoed!

• jeroen028
Nog 3 maanden te gaan voor Caiway om ons te verrassen in Krimpen en ook Loenen.
Ben benieuwd wat voor topaanbieding ik ga mee maken en vooral de extra diensten waar ze bij sommige ruim 3 jaar mee adverteren.
Ik ben bang dat ze niet verder komen dan met Pathe (Videoland had beter geweest), 3 zenders op uitz.gemist en een tv app voor alleen oudbollige Apple spul wat maar in 30% in de Ned.huishoudens beschikbaar is.
Trouwens waar blijft HBO???

• 4320p
Ik denk zelf dat HBO niet meer komt bij Caiway. Er is ook nog geen HD versie van Eurosport 2 met Nederlands geluid bij Caiway. Ook Comedy Central, Syfy, Foxlife, 13th street in HD ontbreekt en natuurlijk drie HD versies van FIlm1 die Caiway niet doorgeeft.

Het is toch wat al dat gebrek aan capaciteit bij Caiway.....

• Jagio55
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07-04 15:12
Een vraag over de harddisk. Ik heb een 500Gb schijfje aan de Airties gekoppeld en die sluit je aan met twee USB stekkers, de onderste is voeding vanuit de Airties en de bovenste is de data. Niet omdraaien, dan werkt het niet.
Maar nu heb ik recentelijk Caiway (Krimpen) opgezegd _/-\o_ en zit nu bij een provider die tegen minder geld pakweg hetzelfde biedt, maar dan over ADSL ipv glas.
Ik heb dus een harddisk over.
1. hoe krijg ik die zichtbaar op de pc, want de pc registreert wel dat er iets is verbonden, maar de schijf wordt niet zichtbaar voor Windows.
2. Hoe kan ik, zonder de Airties, toch de inhoud van de harddisk afspelen?

Iemand ervaring of weet iemand hoe? :?

BVD,
Jaap

• basdej
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:02

basdej

OutSystems Consultant

1. Formatteren
2. Kan niet

Hoi.

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Nog steeds niets vernomen van Caiway over de nieuwe all-in-one diensten in Krimpen...

...wanneer ik op fiber.nl een postcode check doe staat er:

"Uw adres staat op de nominatie om te worden voorzien van fiber.

Of het wordt aangelegd is afhankelijk of er voldoende aanmeldingen binnen uw woonplaats zijn om te kunnen starten met de aanleg.

Wij willen u graag op de hoogte brengen als wij op uw adres kunnen leveren. Wilt u dat ook? Dan verzoeken wij u de onderstaande gegevens in te vullen, zodat wij u kunnen informeren als het zover is."

Als "zware" internet gebruiker heb ik zeker wel interesse in een 500mbit lijn :P die goedkoper is dan de 90mbit van Caiway een jaartje of wat geleden.

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Beste Red Boll,

Heb je al op Caiway.nl een postcodecheck gedaan? Mocht deze ook geen informatie geven dan gaan we het graag voor je na.

Kan je dan via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma

[Voor 4% gewijzigd door Caiway op 22-01-2014 12:40]

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ja Harma, ik heb een postcode check gedaan. Er staat nu al maanden dezelfde "informatie":
Vraag over glasaanbod per maart 2014:

1. Hoe word ik geïnformeerd over het nieuwe Alles-in-1 Glas aanbod van Caiway?
U ontvangt van Caiway op korte termijn informatie over onze Alles-in-1 Glas pakketten en de mogelijkheden voor u.
In mijn ogen is deze korte termijn ondertussen wel voorbij.

EDIT 27-01-2014:
Wederom een postcode check gedaan en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen.

EDIT 06-02-2014:
Wederom een postcode check gedaan en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen :/

EDIT 15-02-2014:
Wederom een postcode check gedaan en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen :|

EDIT 26-02-2014:
Wederom een postcode check gedaan en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen :X
Kom op Caiway, zelfs jullie moeten beter kunnen dan dit.

EDIT 06-03-2014:
Wederom een postcode check gedaan en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen :O
Kom op Caiway, zelfs jullie moeten echt beter kunnen dan dit.

EDIT 17-03-2014:
Wederom een postcode check gedaan, op 17 maart dus, en wederom dezelfde/oude "informatie" kunnen bewonderen :-(
Kom op Caiway, zelfs jullie moeten echt beter kunnen dan dit.

[Voor 56% gewijzigd door Red Boll op 17-03-2014 11:37. Reden: Beloftes van Caiway die ze helaas weer eens niet waar maken.]

• 4320p
Als ik de voorvallen terughaal waarbij Caiway de term "op korte termijn" gebruikte, maar er na jaren nog niks van terrecht is gekomen, kan ik een boek maken dat erg dik is.

Dus neem dat "korte termijn" van Caiway maar met een flinke korrel zout !

• evdv
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-05-2019
Zoals ik al eerder heb gezegd, Caiway is een waardeloos bedrijf dat niets maar dan ook niets nakomt.

Het enige waar ze goed in zijn is klanten het bos insturen met onduidelijke informatie en continu de prijzen verhogen!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Euh... Hier zijn de prijzen (en up- en downloadsnelheid :|) alleen maar omlaag gegaan sinds we bij Caiway zitten. Dat is dus niet voor iedereen van toepassing. We zijn ondertussen van iets meer dan 100 euro naar ongeveer 40 euro gegaan.

Wel rammelt de communicatie, afgegeven planningen en communicatie over die afgegeven planningen aan alle kanten.

[Voor 13% gewijzigd door Red Boll op 27-01-2014 17:31]

• 4320p
Ik begrijp ook niet waarom bellen onbeperkt naar vast en mobiel bij Caiway bijna 21 euro per maand moet kosten.

Bij Ziggo kosten onbeperkt bellen naar vast en mobiel maar 9,95 per maand.

Je wordt getild door Caiway waar je bijstaat met hun woekertarieven !!!

https://www.ziggo.nl/#producten/telefonie/volopbellen-altijd

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

evdv schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:36:
Het enige waar ze goed in zijn is klanten het bos insturen met onduidelijke informatie en continu de prijzen verhogen!
Deze week een brief ontvangen van de Caiway naar aanleiding van het aanpassen (verhogen) van de tarieven.
Bij ons gaat er dit jaar niets veranderen v.w.b. de standaardpaketten voorzover ik kan zien.
https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/tarieven2014:
Tarieven zijn per maand, tenzij anders vermeld.

Alles-in-1 Glas Abonnement
Tarief tot 1 maart 2014 /Tarief vanaf 1 maart 2014

Start € 40,- € 40,- (ongewijzigd)
Standaard € 50,- € 50,- (ongewijzigd)
Compleet € 60,- € 60,- (ongewijzigd)

Krimpen aan den IJssel en Loenen aan de Vecht e.o. Abonnement
Tarief tot 1 maart 2014 / Tarief vanaf 1 maart 2014

Easy € 40,- € 40,- (ongewijzigd)
Relax € 40,- € 40,- (ongewijzigd)
Comfort € 40,- € 40,- (ongewijzigd)

Markelo/Stokkum
Korting Alles-in-1 Glas Standaard TV Cogas Korting Alles-in-1 Glas Standaard TV Cogas
€ 16,65 € 16,99

Alles-in-1 Glas overig Abonnement
Tarief tot 1 maart 2014 / Tarief vanaf 1 maart 2014
Opnemen pakket € 39,95 € 39,95 (ongewijzigd)

• jeroen028
Het stof kan van dit topic af. Bijna 1 maart en dan krijgen we de nieuwe pakketten.
Ben benieuwd of alle beloftes waar gemaakt worden.

Na 4 jaar leugens gelezen te hebben van Caiway inzake extra diensten ben ik benieuwd wat we allemaal krijgen in Krimpen.

Gaat Caiway alles waarmaken en zijn alle extra diensten al "uitgevonden"??

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Tja...
1. Hoe word ik geïnformeerd over het nieuwe Alles-in-1 Glas aanbod van Caiway?
U ontvangt van Caiway op korte termijn informatie over onze Alles-in-1 Glas pakketten en de mogelijkheden voor u.
Hier nog steeds niets ontvangen...

• 4320p
Ik ook nog niets ontvangen. Als het 1 maart 2014 beschikbaar moet zijn, had ik toch allang aanbiedingen van Caiway moeten ontvangen?

Blijkbaar heeft Caiway zijn leven nog niet gebeterd en gaat het gewoon door met dingen beloven die ze niet waarmaken.

[Voor 5% gewijzigd door 4320p op 16-02-2014 18:27]

• Neyluzz
De nieuwe pakketten zullen iets duurder zijn, en hogere snelheden bevatten. Wanneer ze dit naar de klant zullen communiceren weet ik niet. Dat zal ik eens navragen.

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

We weten al lang hoe de nieuwe paketten eruit gaan zien en hoeveel we ervoor gaan betalen.

Het erom dat we nu bijna een jaar geleden naar 50mbit zijn terug gezet om de nieuwe paketten aan te kunnen bieden en we nog steeds niet weten wanneer we gebruik kunnen maken van de paketten zoals ze die al langer in de andere Caiway gebieden worden aangeboden.

• 4320p
Misschien weet Caiway het zelf nog niet maar zijn ze vergeten dit te communiceren naar de klant?

• jeroen028
Ik lees op verschillende forums dat het weer uitgesteld wordt naar eind mei.

Worden we weer genaaid door Caiway.

Bedrijf van leugens, leugens en leugens.
Ze hebben ons gewoon weer een paar maanden voor niks laten wachten met een adsl pakket op glasvezel. Echt een aso actie. Ben het helemaal zat met dat ondeskundig bedrijf met 1 woord als motto:

"BINNENKORT" Wat betekend NOOIT

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Dat zou erg flauw zijn, helemaal omdat de tekst op de Caiway site nog steeds aan geeft dat er in maart allerlei mooie dingen staan te gebeuren.

In welke fora is dit te vinden?

• 4320p
Er is toch duidelijk gezegd door Caiway dat we in maart 2014 de nieuwe glasvezelpakketten zouden krijgen in Krimpen aan den IJssel.
Caiway heeft aan de Krimpenaren al zoveel dingen beloofd die ze nooit hebben waargemaakt. Ze kunnen toch niet maken ze doorgaan met dit afschuwelijke klantminachtende gedrag?

• Shuyinsama
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-04 09:47
Ik heb het even via twitter gevraagd en de reacties waren als volgt:

Harma: Op dit moment kunnen wij nog geen reactie geven. ^HO
Arjan: Binnenkort ontvangen de bewoners van Krimpen en Loenen informatie over de Glasvezel. ^AH

• 4320p
Ik ben gewoon sprakeloos. Caiway gaat gewoon door met zijn gelieg en valse beloften.

Wanneer houdt deze ellende nou eens op? Die nieuwe directeur zou toch alles in goede banen leiden?
Ik merk er nog helemaal niks van !

• jeroen028
Het is duidelijk dat het WEER uitgesteld wordt. Denk overigens dat het onder Caiway ook nooit meer gaat gebeuren. Beloven en nog mee beloven maar opleveren???

• 4320p
Gaat Caiway er mee stoppen dan ?

• Neyluzz
Nee natuurlijk niet. Wacht nog twee weken. "t komt vanzelf ;)

• jeroen028
Je hoort mij niet zeggen dat Caiway zsm wordt overgenomen. (Ik hoop het wel en stuur al die Caiway mensen naar het UWV)

Ik zeg alleen geen nieuwe glasvezelpakketten zolang Caiway de monopolie positie uitbuit.
Ze houden ons met leugens zoet. Ze hadden ook kunnen zeggen u kunt zsm bestellen.

Maar nee dan krijg je weer een afwijkend antwoord met weer een verlenging van 3 maanden.

Is toch triest 50mbps max op de glasvezel anno 2014.
Wacht al sinds 2010 op verbetering na waanzinnige bedragen te hebben betaald

[Voor 15% gewijzigd door jeroen028 op 28-02-2014 18:40]

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Vandaag een A5'je in de bus gekregen van Caiway:
in de nacht van woensdag op donderdag tussen 0100 en 0600 uur vinden er werkzaamheden plaats zodat we binnenkort gebruik kunnen gaan maken van andere Alles-in-1 Glas pakketten met hogere intersnelheden.

YEAH! ;)

[Voor 3% gewijzigd door Red Boll op 04-03-2014 23:26]

• 4320p
Spannend hoor..

• jeroen028
De brief van Caiway is onderweg naar Krimpen hoorde ik van iemand in de supermarkt.
Spanning neemt toe voor morgen of overmorgen. Wordt wachten op de postbode.

Ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren en wat nu weer de smoes van Caiway is.

[Voor 31% gewijzigd door jeroen028 op 04-03-2014 18:49]

• Neyluzz
jeroen028 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:44:
De brief van Caiway is onderweg naar Krimpen hoorde ik van iemand in de supermarkt.
Spanning neemt toe voor morgen of overmorgen. Wordt wachten op de postbode.

Ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren en wat nu weer de smoes van Caiway is.
Iets met 400Mbit/s

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ik las op diverse fora dat het om 5gbps gaat...

:+ 8) >:)

• Neyluzz
Dat moet wel waar zijn dan! :9 *O*

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
In maart ontvangt u in uw regio van ons schriftelijk informatie welke glasdiensten wij gaan leveren.

Met vriendelijke groet,

Harma

• Xaph
  • Laatst online: 20-04 20:26

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Caiway schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:52:
In maart ontvangt u in uw regio van ons schriftelijk informatie welke glasdiensten wij gaan leveren.

Met vriendelijke groet,

Harma
@ Caiway: Kan deze brief niet even online gezet worden? Ben erg benieuwd naar de nieuwe belofte. En gaat de Multiscreen app nu werken?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• jeroen028
@Xaph
Even brief online zetten. Hahaha
Communicatie is niet hun sterkste kant..
Nu weer wachten en wachten en wachten terwijl iedere andere plaats wordt aangesloten wordt.

Maar ze zijn er druk mee bezig hoor en wij zijn prioriteit al ruim 3 jaar lang. :Z :Z

• Xaph

Xaph

jeroen028 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:25:
@Xaph
Even brief online zetten. Hahaha
Communicatie is niet hun sterkste kant..
Nu weer wachten en wachten en wachten terwijl iedere andere plaats wordt aangesloten wordt.

Maar ze zijn er druk mee bezig hoor en wij zijn prioriteit al ruim 3 jaar lang. :Z :Z
Dat weet ik, een brief online zetten is 800x makkelijker dan een brief sturen. Als we voor 1 april 2014 de nieuwe internet snelheden hebben eet ik serieus een schoen op!

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Caiway schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:52:

Met vriendelijke groet,

Harma
Beste Harma,

Op https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/diensteninuwgebied/krimpenaandenijssel staat:
De verbetering van het glasvezelnetwerk maakt het mogelijk dat in maart 2014 de Alles-in-1 Glas pakketten ook in uw woonplaats mogelijk zijn. Binnenkort wordt het mogelijk om alvast het Alles-in-1 Glas pakket te bestellen..
Op https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten staan deze pakketten/diensten.
Tenzij we andere pakktten/diensten krijgen lijkt me dit communicatie waar niemand op zit te wachten.

Voor de rest: Nog even en er zijn gemeenteraadsverkiezingen.
Kijk voor de verkiezingsprogramma's op: http://www.krimpenaandenijssel.nl/Verkiezingen

Misschien kun je deze keer kiezen voor een partij die iets wil doen aan de digitale achterstand die we ondertussen hebben opgelopen. Voor zo'n dure gemeente als Krimpen mag er digitaal nog wel het nodige gebeuren! :)

• jeroen028
@red Boll.

Als je op mijncaiway.nl leest staat er een stukje over uitstel Krimpen en ook Loenen.
Schijnt nu pas eind mei te worden.

Ze zitten nu vast in hun web van leugens en draaien eromheen vandaar eind maart je brief en geen info. Het mag duidelijk zijn dat Harma anders had gezegt nog even geduld voor je kan bestellen.. Nu refereert ze steeds naar een nog te ontvangen brief.

uitstel is wederom afstel

Dus @Xaph succes met je schoen eten

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

jeroen028 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:55:
@red Boll.

Als je op mijncaiway.nl leest staat er een stukje over uitstel Krimpen en ook Loenen.
Schijnt nu pas eind mei te worden.
Euh... ja, op het gebruikersforum. Ik kan hier schrijven dat we sinds een jaar op 500mbps voor 10€ in de maand maar dat maakt het nog geen waarheid. Dat is geen "stukje" van Caiway zelf. Of bedoel je iets anders?

Je had het eerder over meerdere fora, welke bedoel je dan?

De communicatie vanuit Caiway is niet niet alles maar wat geruchten de wereld in helpen doet ook niemand iets goed. :/

• jeroen028
Red Boll schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:33:
[...]

Euh... ja, op het gebruikersforum. Ik kan hier schrijven dat we sinds een jaar op 500mbps voor 10€ in de maand maar dat maakt het nog geen waarheid. Dat is geen "stukje" van Caiway zelf. Of bedoel je iets anders?

Je had het eerder over meerdere fora, welke bedoel je dan?

De communicatie vanuit Caiway is niet niet alles maar wat geruchten de wereld in helpen doet ook niemand iets goed. :/
@Red Boll

Gelukkig heb je nog vertrouwen in Caiway en geloof je hun alleen.
Dat is mooi voor Caiway die nog klanten hebben die hun beloftes geloven. |:( |:(

@Webcare.
Is de brief al onderweg met een bijzonderaanbod of wordt zelfs de bezorging van de brief uitgesteld??
7(8)7 7(8)7 7(8)7

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Waarom kom je niet gewoon met je bronnen? Is dat ook uitgesteld?

• 4320p
We zouden oorspronkelijk in maart 2014 gebruik kunnen gaan maken van de nieuwe glasvezelpakketten in Krimpen.

Toen opeens is dat weer eens verschoven en zouden we in maart 2014 een brief krijgen met de stand van zaken en bestelmogelijkheden?

Ik heb in ieder geval nog niets gezien. Maart is nog niet om natuurlijk, maar ik mag toch weleens hopen dat Caiway zich één keer aan een belofte houdt?

• jeroen028
Deze week krijgen we eindelijk de brief (de zoveelste met uitstel). Verwacht dinsdag of woensdag.
Ben benieuwd wat voor pakketten we gaan krijgen en wat de nieuwe snelheden van de pakketten zullen zijn.
Natuurlijk willen we wel alle producten wat ons minimaal beloofd is in 2010 en waar ze nu ook reclame voor maken. Dus geen gelul van het komt eraan want dat geloven we niet meer.
Nee Krimpen wil gelijk op de Android app en Sbs en rtl gemist

Ik wacht met smart deze week af.

• Xaph

Xaph

Ja hoor, de brief is binnen! Medio Mei 2014 zijn de Glas pakketten leverbaar. Geen paniek, dit Caiway en kunnen we tegen die tijd weer een brief verwachten dat het weer een kwartaal later wordt!

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True