Caiwayglasvezel in Krimpen aan den IJssel en Loenen

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Huh, hoe komen jullie erbij dat wij ook de snelheidsupgrade krijgen in Krimpen? Zie het nergens staan op de site van caiway. En waar staat het van de financiele compensatie?

Op de nieuwe site van ikgavoorglas staat dat caiway aanbieders de mogelijkheid krijgen om 9 zenders te zien op hun pc, tablet of smartphone. Zal dat ook gelden in Krimpen? Dan heb ik geen reden om over te stappen naar een ander provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is door de heer Vellekoop ergens gezegd, dat ook Krimpen hetzelfde product krijgt als de nieuwe gebieden. Vraag me even niet waar dat precies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Iceman1987 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:09:
Huh, hoe komen jullie erbij dat wij ook de snelheidsupgrade krijgen in Krimpen? Zie het nergens staan op de site van caiway. En waar staat het van de financiele compensatie?
Op http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/ onderaan onder het kopje beschikbaarheid staat in ieder geval:
Caiway levert binnenkort in deze regio's drie Alles-in-1 Glas pakketten.

Wateringse Veld
Oudenbosch
Krimpen aan den IJssel
Loenen aan de Vecht
Woerdblok (Naaldwijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway zit met de glasvezel nu te zwabberen met twee websites en dat is niet echt handig. Als je nu www.caiwayglasvezel.nl intoetst ga je vanzelf naar de nieuwe website ik ga voor glas. Zit je op die website en kies je voor Krimpen, dan kom je weer op de oude website. Niet echt logisch zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
En ik geloof dat dit de derde keer wordt dat Caiway het niet nodig vind om op mijn mails te reageren. Ik geloof dat ik op een zwarte lijst sta. :P

Ah, toch antwoord gehad, mijn mailbox deed wat raar.
Geachte heer de Ruiter

Momenteel wordt er op de achtergrond hard gewerkt om Krimpen ook geschikt te maken voor de nieuwe glasvezeldiensten. Wanneer deze opgelverd kunnen gaan worden is momenteel nog onbekend.

We zullen in ieder geval binnenkort met een goed aanbod komen, uiteraard houden we u hiervan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Caiway

Bert Vellekoop
Ik vind het toch wat frappant dat het nieuwe netwerk in Krimpen 'niet geschikt' is op dit moment. Hoewel ik wel iets hoorde dat CIF hier 100 Mbit switches gebruik(te), zou dat dan de oorzaak zijn dat wij nog moeten wachten.. 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Denizz op 14-08-2012 15:59 ]

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Binnenkort... Euh... Bij zo'n project zal er toch wel een planning zijn?
Ik kan me voorstellen dat er wat afhankelijkheden zijn en we nog in de staart van de zomervakantie zitten waardoor sommige zaken wat langer duren maar dit is wel heel vrijblijvend.

Ik kreeg het ondestaande als antwoord op mijn vraag wanneer ik kan overstappen op een nieuw abonnement in Krimpen aan den IJssel:
Als CIF in een woonplaats begint met de aanleg van een glasvezelnetwerk, brengen zij de bewoners persoonlijk op de hoogte. Klanten van Caiway zijn automatisch aangemeld voor een glasvezelaansluiting. U ontvangt van Caiway meer informatie over de diensten over glasvezel, zodra de diensten bij u geleverd kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
Caiway
Tja, da's een mooi standaard antwoord maar daar komen we niet veel verder mee.

Zou Caiway echt niet begrijpen dat wanneer je een site de lucht in helpt met daarop de vermelding dat de up- en download 3.3x zo snel wordt (upgrade 90mbit triple play naar 300mbit triple play) en de bijbehorende prijs met 30€ wordt verlaagd er zijn vragen kunnen komen hierover? :?

Al met al een mooi ontwikkeling die we in het vooruitzicht hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway begrijpt zoveel niet. Alle klanten in gemeenten waar Caiway de enige aanbieder is op de coaxkabel kunnen op een onbeperkt aantal televisies kijken naar het basicpakket. Alleen de klanten in Krimpen en Loenen moeten vanaf het vierde toestel voor het basicpakket weer een volledig nieuw abonnement afsluiten voor 18 euro per maand. Blijkbaar begrijpt Caiway niet dat er klanten zijn die dit onrechtvaardig vinden.

Het KBG gebied is later overgenomen dan Krimpen, maar daar is het basicpakket weer wel ongecodeerd.

Er wordt dus duidelijk door Caiway met twee maten gemeten, met behoorlijk financieel nadeel voor Krimpen en Loenen vanaf vier toestellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 10:56 ]

• johnthebest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 15:33
Nog een vraag voor Caiway: Komt er bij het nieuwe netwerk en de upgrade van Krimpen ook meteen IPv6 support bij? Lijkt mij iets wat er in 2012 wel bij mag komen, als er toch nieuwe apparatuur wordt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk je dan verschil of het ipv6 is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnthebest
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 15:33
Nee, maar dat elk apparaat zijn eigen publieke IP adres kan krijgen is wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

johnthebest schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:56:
Nee, maar dat elk apparaat zijn eigen publieke IP adres kan krijgen is wel erg handig.
Wat is daar zo handig aan dan? Ik moet het allemaal nog maar zien, heb me er ook nog helemaal niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 12:05
johnthebest schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:15:
Nog een vraag voor Caiway: Komt er bij het nieuwe netwerk en de upgrade van Krimpen ook meteen IPv6 support bij? Lijkt mij iets wat er in 2012 wel bij mag komen, als er toch nieuwe apparatuur wordt aangeschaft.
Daar hebben die straat/wijk switches niks mee te maken. Die zijn vrij "dom" en sturen alles gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen brief van Caiway gehad over de financiële compensatie in verband met het grote verschil tussen onze pakketten en de nieuwe op de glasvezel. Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Je bent toch een contract aangegaan voor een bepaalde prijs? Je hebt er zelf mee ingestemd?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:31:
Ik heb nog geen brief van Caiway gehad over de financiële compensatie in verband met het grote verschil tussen onze pakketten en de nieuwe op de glasvezel. Iemand wel?
Nee, die verwacht ik ook niet.

Zou je dat andersom verwachten? Het wordt ergens anders duurder en dan ga je automatisch ook meer betalen? ;)

Well hoop ik (zo) snel (mogelijk) over te kunnen stappen op zo'n nieuw abonnement. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoopte dat zoiets in een paar weken geregeld kan zijn. Helaas blijkt dat niet zo te zijn.

Ik belde Caiway vandaag en in dat gesprek werd mij verteld dat Krimpen pas op de rol staat voor de nieuwe glasvezelbundels in maart of april 2013.

Tot die tijd kunnen we dus gewoon te veel betalen en hebben we veel lagere snelheden.

Alle IPTV ontvangers in Krimpen worden omgeruild en de Genexis FTU wordt ook vervangen voor een moderne versie. Het mag blijkbaar wat kosten..... Spul is net twee jaar in gebruik :/

In Krimpen krijgen we geen IPTV ontvanger met ingebouwde harde schijf zoals in Oudenbosch of Waterings Veld, maar een exemplaar zonder harde schijf die opneemt "in the cloud".

Ben ik persoonlijk niet blij mee. :(

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Een tijd Caiway niet gevolgd (sinds april ben ik er vanaf), en ik vind het wederom lachwekkend hoe er weer met Krimpen wordt omgegaan. Dan zie je een mooie, frisse, website van ikgavoorglas.nl, en dan blijkt dat dit voorlopig nog niet voor Krimpen geldt. Waarom? Waarom heeft CIF er niet voor gekozen om direct de juiste apparatuur te installeren om dit in Krimpen aan te bieden?

Of was Krimpen een speeltuin voor CIF? Dacht CIF: "Als het niets is, jammer dan, dan steken we de dijk door en horen we er niemand meer over." Ik denk niet dat er klanten zijn van Caiway in Krimpen die zich nog serieus genomen voelen.

Voor de nieuwe gemeenten ziet het Caiway pakket er zeker redelijk uit. En financiële compensatie voor Krimpen? Kom op, wat een oplossing, en dan zeker van 5 euro per maand ofzo? Zorg gewoon dat je zaakjes op order zijn.

Na Caiway ging ik naar KPN alles-in-1. Aardig tevreden, alles werkte zoals verwacht. Snelheden varieerden behoorlijk (DSL he...), kwaliteit van HD was wat minder, maar het werkt in ieder geval hoe beloofd is. (en tis goedkoper!)

Daarna ben ik verhuisd, en inmiddels over op UPC. Dat is een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPC een verademing?

Extra betalen voor digitale televisie per toestel. Geen HD in je basispakket. Woekerhuurbedragen voor een CI module. ( vijf euro per maand, in tien maanden heb je em zelf betaald)
Maximaal op twee televisies digitaal kunnen kijken.

Nee, UPC lijkt me echt een verademing ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:59:
Ik hoopte dat zoiets in een paar weken geregeld kan zijn. Helaas blijkt dat niet zo te zijn.
Het omzetten van de abo-prijs of in ieder geval een compensatie zou wel redelijk snel (binnen enkele maanden) te realiseren moeten zijn. :?
Ik belde Caiway vandaag en in dat gesprek werd mij verteld dat Krimpen pas op de rol staat voor de nieuwe glasvezelbundels in maart of april 2013.

Tot die tijd kunnen we dus gewoon te veel betalen en hebben we veel lagere snelheden.
Alle IPTV ontvangers in Krimpen worden omgeruild en de Genexis FTU wordt ook vervangen voor een moderne versie. Het mag blijkbaar wat kosten..... Spul is net twee jaar in gebruik :/
Bij de vorige uitrol was ik als bijna laatste aan de beurt. :| Maar ja, toen schoven ze zo'n beetje bij iedereen nog glas naar binnen. Als ik maar niet *NOG* meer extra gratis gaten in de muur krijg. :+
In Krimpen krijgen we geen IPTV ontvanger met ingebouwde harde schijf zoals in Oudenbosch of Waterings Veld, maar een exemplaar zonder harde schijf die opneemt "in the cloud".

Als het werkt heb ik er geen probleem mee, zeker wanneer de opgenomen bestanden op alle TV's in je huis en ook de PC/Tablet/etc kunt bekijken. Als dat niet kan zie ik er het voordeel niet van in.
Valt de signaal weg, denk je: "Dan maar wat opgenomen zaken bekijken", kan dat ook niet. Daar wordt je dan 2 keer minder vrolijk van bij uitval.

Maar een keuze voor cloud of lokaal zou helemaal mooi zijn.

Anyway, als IT'er weet hoe lastig zo'n grote uitrol is. Er zijn zoveel interne en externe partijen bij betrokken en heel veel factoren kunnen een negative invloed hebben op zo'n uitrol:
  • (Interne) communicatie gaat langs elkeer heen lopen en is te vroeg en/of te laat.
  • De CFO/Hoofdkassier trekt nog even iets naar voren of schuift naar de volgende Q of Y.
  • Leveranciers en (onder)aannemers leveren verkeerd/niet op tijd
  • (Sub)manager wil nog even scoren in een M/Q/Y
Natuurlijk,Caiway: "Dat kan beter!". Maar heb ook respect voor de omvang van zo'n project.
Zeker de mensen die de lul zijn en de telefoon bij Caiway moeten oppakken kunnen weinig aan het bovenstaande doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plompie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 09:55
jroz2001 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:14:
Na Caiway ging ik naar KPN alles-in-1. Aardig tevreden, alles werkte zoals verwacht. Snelheden varieerden behoorlijk (DSL he...), kwaliteit van HD was wat minder, maar het werkt in ieder geval hoe beloofd is. (en tis goedkoper!)

Daarna ben ik verhuisd, en inmiddels over op UPC. Dat is een verademing!
Nadat Caiway vanaf het begin van de aanleg in Krimpen adverteerde met "binnenkort" Uitzending gemist, VOD etc ben ik vorig jaar naar KPN (terug) gegaan en de stekker letterlijk uit glasvezel getrokken. Bevalt prima, sneller, meer diensten, goedkoper, alleen de HD tv-stream is iets minder goed.

De afgelopen maanden hebben we aardig wat huizen bekeken in Krimpen (ivm verhuizing) en viel me direct op dat in veel (+/- 50% tot 75%) van de huizen die we gezien hebben, het glasvezel modem gewoon uit staat.... Lekker bezig Caiway |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:
UPC een verademing?

Extra betalen voor digitale televisie per toestel. Geen HD in je basispakket. Woekerhuurbedragen voor een CI module. ( vijf euro per maand, in tien maanden heb je em zelf betaald)
Maximaal op twee televisies digitaal kunnen kijken.

Nee, UPC lijkt me echt een verademing ......
Weet waarmee je het vergelijkt he. Even een vergelijking tussen het goedkoopste pakket van Caiway dat ik had, en het UPC pakket dat ik nu heb.
UPCCaiway
HDTV standaard?JaJa, meer zenders dan UPC
Internet50 / 2.525 / 3
Digitale TV?1 TV standaard, 2e TV € 4,- per maand1, uitbreiding glasvezel niet mogelijk, via COAX wel: € 1,95 per smart card per maand + eenmalige kosten á € 19,95, ontvanger mag je zelf voor zorgen.
Telefoontarieven5 ct naar vast, 16 ct naar mobiel9 ct naar vast, 18 mobiel (klopt dit? Caiway site is een doolhof)
ApparatuurModem/ router combinatie met WiFiModem, router mag je zelf kopen
Extra'sUitzending Gemist, (Beperkt) TV op laptopehh...?
TV opnemenDVR á € 4,- per maandHDD aansluitmogelijkheid
Prijs€ 52,50€ 49,95

Afgaande op deze tabel weet ik het wel... € 2,50 meer betalen, maar dan krijg je ook een hoop meer. Ten opzichte van Caiway is UPC dus zeker een verademing.

edit: @ Plompie Hier dus precies hetzelfde, ook een aantal woningen in Krimpen bezocht, en op veel plekken een modem gezien die niet was aangesloten, of één die wel was aangesloten, waarbij bij de TV ook de Airties stond, naast de KPN of Tele2 ontvanger.

[ Voor 6% gewijzigd door jroz2001 op 24-08-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Okay, toen gingen we het vergelijken met het nieuwe basis abonnement op http://www.ikgavoorglas.n...n-1basis/alles-in-1basis:

UPCCaiway
HDTV standaard?JaJa, meer zenders dan UPC
Internet50 / 2.575 / 75
Digitale TV?1 TV standaard, 2e TV € 4,- per maand1, uitbreiding glasvezel niet mogelijk, via COAX wel: € 1,95 per smart card per maand + eenmalige kosten á € 19,95, ontvanger mag je zelf voor zorgen.
Telefoontarieven5 ct naar vast, 16 ct naar mobiel9,5 ct naar vast, 9,5 mobiel (http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/telefonie/tarieven) +9,5ct starttarief
ApparatuurModem/ router combinatie met WiFiModem, router mag je zelf kopen
Extra'sUitzending Gemist, (Beperkt) TV op laptopInteractieve TV met Video on Demand, Uitzending Gemist, op meerdere devices TV kijken en live TV Pauzeren
TV opnemenDVR á € 4,- per maandHDD aansluitmogelijkheid
Prijs€ 52,50€ 50

(Mijn aanpassingen zijn vet en schuin.)

Wanneer snel internet belangrijk voor je is zie ik nog steeds meer voordelen in Caiway.
Natuurlijk moeten ze dit wel eerst gaan waarmaken want er zijn inderdaad al eerder beloften gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pakket van UPC 52 euro per maand van UPC heeft maar tien HD zenders. En je kan ze maar zien op 1 televisie. Wil je op je tweede televisie die tien HD zenders ook zien dan moet je ci module of dichtgetimmerde UPC box huren. Vanaf derde televisie alleen analoog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
@Red Boll
Voorlopig zit Krimpen nog op het oude abonnement. Het nieuwe basisabo is zeker niet slecht, maar zolang de nieuwe abonnementen nog niet in zicht zijn kan je het er nog niet mee vergelijken.

@4320p Klopt dat het er maar 10 zijn. HD op 2e TV? Dan inderdaad een box of CI module, maar bij Caiway moet je ook een extra ontvanger kopen, en kost de smart card ook € 1,95 per maand. Onderaan de streep waarschijnlijk goedkoper dan UPC, maar het is dus niet zo dat Caiway een geweldig pakket heeft.

Aangezien mijn grootste TV een HD Ready 26" TV is, is HDTV van 2 meter afstand nou niet veel beter, dus voor mij niet broodnodig. Aangezien ik ook maar 2 TV's heb, maakt het mij niet uit dat je slechts op 2 TV's digitaal kan kijken. Overigens is deze 2e TV gewoon analoog aangesloten, omdat ik dat voldoende vind.

Voor mij is UPC dus aanzienlijk beter dan Caiway, ik kan het nog steeds een verademing noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway is helaas zo dom geweest het basicpakket gedeeltelijk te coderen in Krimpen.
Maar de eerste tien Nederlandse ( HD) zenders zijn op de coaxkabel zonder smartcard te bekijken

Een losse ontvanger is in veel gevallen niet meer nodig omdat sinds een jaar of vier alle nieuwe televisies een ingebouwde digitale kabeltuner aan boord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kan ik tb kijken op mijn computer na 1 december? We hebben al 3 tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

jroz2001 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:14:
@Red Boll
Voorlopig zit Krimpen nog op het oude abonnement. Het nieuwe basisabo is zeker niet slecht, maar zolang de nieuwe abonnementen nog niet in zicht zijn kan je het er nog niet mee vergelijken.
Goed punt, ze moeten het inderdaad eerst waar gaan maken. Helaas kan ik hier niet voor UPC kiezen dus laat me nog even in de waan dat dat nieuwe abonnement van Caiway er echt (snel) gaat komen! ;)

Zelf hebben we wel een wat grotere TV en de HD zenders zijn daarop echt schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel kiezen voor UPC, ( lansing Zuid) maar moet er niet aan denken!!

Ik heb die afschuwelijke mediabox al bij genoeg mensen tot grote ergenis zien leiden.

Ik heb nu vier televisies en kijk op alle vier HD. Dat kan bij UPC niet.
Dan moet ik op twee televisies terug naar analoog, wat er niet uitziet op een televisie groter dan 26 inch.
Wat dat betreft is UPC hopeloos ouderwets. Ook vind ik het associaal dat ik voor mijn tweede televisie weer vier euro extra per maand moet betalen bij UPC.

Ik heb drie smartcards in gebruik bij Caiway, waarvoor ik niks maandelijks extra voor hoef te betalen.
Alleen op het vierde toestel kan ik maar vijftien zenders zien ( Wel bijna allemaal in HD)

Eind van dit jaar gaan de laatste analoge zenders eruit bij Caiway in Krimpen.
Ik hoop dat Caiway dit moment aangrijpt om de codering van het basispakket af te halen zoals in de rest van alle Caiwaygemeenten. Dan kan ik echt onbeperkt in heel mijn huis van het basicpakket geniet zonder ervoor bij hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
johnthebest schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:15:
De gebruikte glasvezel apparatuur is geschikt voor IPv6.

In de komende weken zal er meer informatie komen over een alternatief aanbod van de diensten binnen Krimpen a/d IJssel. Deze informatie zal per post verspreid worden.

Mike Eggen
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dan gelijk de codering van het basispakket eraf in Krimpen op de coaxkabel?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Caiway schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:35:
In de komende weken zal er meer informatie komen over een alternatief aanbod van de diensten binnen Krimpen a/d IJssel. Deze informatie zal per post verspreid worden.
TOP! Ik wacht met spanning! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:35:
[...]

De gebruikte glasvezel apparatuur is geschikt voor IPv6.

[...]

Mike Eggen
Caiway Webcare Team
Geld dit ook voor Loenen a/d Vecht?

Aangezien ook hier een ouder glasvezelnetwerk ligt, waar deze pakketten niet geleverd kunnen worden.
Vind het nog steeds raar dat een netwerk wat nog geen 2 jaar geleden is aangelegd nu al niet meer aan de nieuwe snelheden kan voldoen. Je zou er vanuit gaan dat het wordt aangelegd met het oog op de toekomst maar blijkbaar was vanaf het begin al de Max bereikt van de apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp je verbazing, maar soms gaat de technologische vooruitgang zo snel dat het met de planning niet meegenomen kan worden.
In Krimpen en dat zal in Loenen ook zo zijn geweest, werden er eerst 100 mb/s glasvezelmodems geplaatst.
Die moesten er even later weer uit en vervangen worden door 1 gb/s modems.

Dat is al een indicatie van toen, hoe onvoorstelbaar snel de vooruitgang gaat.

Ik ga er vanuit als er in Krimpen een alternatief aanbod komt, dat dat voor Loenen ook komt.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Zojuist in mijn mailbox:
Hartelijk dank voor de door u getoonde interesse in het nieuwe Alles-in-1 Glas pakket van Caiway.

Wij moeten u echter mededelen dat het op dit moment voor ons technisch nog niet mogelijk is om het nieuwe Alles-in-1 Glas pakket op uw adres te leveren.

Onterecht aanbod
Door een fout in ons bestelsysteem hebben wij u tot onze spijt ten onrechte een aanbod gedaan. Uw voorinschrijving op dit pakket via www.ikgavoorglas.nl is om deze reden inmiddels door ons ongedaan gemaakt. Wij bieden u onze excuses aan voor dit ongemak.

Caiway informeert u direct op het moment dat u wel het nieuwe glaspakket kunt bestellen. Wij hopen dit uiteraard zo spoedig mogelijk te kunnen doen, maar een exacte termijn hiervoor kunnen we op dit moment helaas niet afgeven.

Vragen
Voor eventuele vragen kunt u terecht bij de Caiway Klantenservice, te bereiken via 088 2249 111 (tarief 088-nummer). Als telefonieklant van Caiway belt u ons gratis via 1200.

Met vriendelijke groet,

Caiway

Ferry Monsma

Directeur Klantenservice
Geheel volgens verwachting |:(

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Bizar, op de website van hun staan opeens ook andere dingen wat betreft levering van glas. Weer een andere periode wat er staat :(

Verwijderd

Ik kijk er niet van op ;w

Ik heb dezelfde mail gehad

Voorlopig mogen we blijkbaar gewoon doorgaan met teveel betalen voor een minder product.. :(

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 20:31 ]

• babbi
Ik heb gehoord dat ze bijna een jaar achter lopen. Kan je nagaan bij de andere gemeentes is het voor volgend jaar beloofd nou ga daar maar niet van uit. In het Wateringse veld bij de flats gedeeltes daar zijn geeneens de kabels doorgetrokken kan je nagaan. Zelfs op een zondag zitten ze te rommelen bij die wijkhuisjes(centrale). En dan een kaart in de bus krijgen dat september de maand is om te gaan bestellen. Ik zie najaar als november of december maar naar mijn gevoel word het 2013. Trouwens als ik het zo volg van buren naar andere buren dan is de interesse voor glas niet zo heel groot. Zeker in deze slechte tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de beste beeldkwaliteit niet het belangrijkste vind, maar toch HD wilt is Telfort veruit het goedkoopst.

Voor 38,50 per maand heb je twee televisies HD maar je moet weer wel 5 euro per maand extra betalen om te kunnen opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Maar ik wil glas!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik ook!!

Ik heb overigens nog geen email gehad van caiway dat de diensten niet geleverd kunnen worden in oktober. Op de site is het inderdaad wel veranderd van oktober naar najaar.

[ Voor 91% gewijzigd door ralph0603 op 07-09-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt glas?? We hebben toch al glas hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Hier ook geen mail gehad, maar ik hoop dat zo opschieten en niet binnenkort voorjaar van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop overigens dat we ook in Krimpen een PVR krijgen met ingebouwde harde schijf en geen in the cloud rommelbak.

Als ik op het onderwerp van KPN IPTV kijk met opnemen in the cloud, schrik ik me blauw:

Ja, het online opnemen heeft af en toe best wel last van kuren. Wat jij beschrijft hadden we laatst ook bij TVOH. Opname starten, minuutje of 30 iets anders doen en dan de opname bekijken (zodat je de reclames door kunt spoelen en zo goed als gelijk bij het einde van het programma te komen als de live uitzending zelf). Hier hadden we idd ook het probleem dat het beeld na 10 min vast stond. Bij stoppen en resume begint ie dan vrolijk weer op 0:00min. Vooruit spoelen of skippen ging ook tergend traag cq. was onmogelijk zonder dat de boel weer hing.
Bekijk je de opnamen echter op een ander moment (volgende dag bijv), dan is er niets aan de hand. 't is net alsof er teveel mensen gebruik van maken tijdens de uitzending zelf en dat het daarom niet goed werkt.
Andere issues die we de laatste tijd gezien hebben :

- Opnames incompleet. Missen laatste x minuten. Helaas nergens een mogelijkheid om voorloop-/naloop tijden in te stellen. Komt uiteraard omdat het centraal opgenomen wordt en gedeeld met iedereen die het ook 'opgenomen' heeft, maar regel het dan op z'n minst centraal goed.
- Opnames van kanaal X leveren bij bekijken ineens het beeld op van kanaal Y (komt niet vaak voor, maar is heel irritant als je denkt iets opgenomen te hebben)
- Vooruit spoelen/skippen werkt niet goed (continue de melding 'wordt gebufferd')
- Sinds enige maanden is het vooruit spoelen/skippen binnen 10 seconden na het starten van het afspelen onmogelijk geworden ('wordt gebufferd' melding).
- Zwart beeld en geen geluid bij afspelen, terwijl de tijdsindicatie wel mee loopt. Enige oplossing hierbij is het resetten van de Experiabox, wat weer zo'n 10 min kost.

Kortom, nog genoeg verbeterpunten (inclusief de onmogelijkheid om herhaald te kunnen opnemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo 4320p,
Sluit de Harddisk Freecom XXS 640 gb (voor € 69,-- o.a. bij de Hema te koop) aan op de USB ingang van AirTies en je kunt probleemloos plm. 200 uur televisie in HD kwaliteit opnemen. De gebruiksaanwijzing van de AirTies met daarin alle functies, w.o. de bediening van de harddisk, is op de website van Caiway als PDF te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo 4320p,

Hierbij de link naar de AirTies handleiding:

http://www.caiwayglasveze...g%20op-afspelenV12.01.pdf

Verwijderd

Ja, maar de Airties verdwijnt, ook in Krimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuro
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-03 01:14
Is inmiddels november nu en nog steeds niets gehoord van Caiway in krimpen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen moeten we nog steeds 51 euro per maand betalen voor een verbinding van 25/3 mb/s en zitten we nog steeds met een basispakket achter de smartcard van Caiway in Krimpen en Loenen ( ook Albrandswaard) , terwijl er geen tweede aanbieder is op de coaxkabel van CIF.

Wat een gewetenloze boeven zijn het daar toch in Naaldwijk !

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdkooij
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat een leuk sinterklaas cadeautje van Caiway voor 4320p vandaag:
TotaalTv.nl schreef op vrijdag 30 november 2012:

Caiway heft codering weer deels op
Naaldwijk, 30 november 2012 - Caiway heeft de codering op het digitale basispakket weer opgeheven. Dit geldt in ieder geval voor Krimpen aan den IJssel, waar gecodeerd werd omdat er een tweede aanbieder zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We betalen nog steeds veel te veel aan Caiway voor antieke snelheden in Krimpen en Loenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Wat een mooie brief hebben wij gehad maar niet heus.

Caiway, schaam jullie!

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gisteren was ons door iemand van Caiway beloofd dat we vandaag een brief in de bus zouden krijgen.

Omdat wij nu veel meer betalen voor de glasvezel dan de andere Caiwayabonnees, is dat ook niet meer dan terecht dat er wat aan gebeurt.

Mensen met een Caiway 90 mb/s glasvezelabonnement betalen in Krimpen en Loenen 101 euro per maand.

De andere Caiway glasvezelabonees betalen 70 euro per maand voor 300 mb/s.

Logisch dat wij al maanden op onze achterste benen staan omdat Caiway ons nog steeds de veels te hoge tarieven in rekening brengt.

Vandaag hebben vele Krimpenaren en Loenenezen Caiway benaderd waar de brief toch bleef.

Toen werd het opeens erg stil van de kant van Caiway.

Tweets werden niet meer beantwoord. Webcare verdween als sneeuw voor de zon op forums.

Rare boel daar in Naaldwijk!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Ik heb me toch maar aangemeld aangezien dit toch langzaam een ongeloofelijke zaak aan het worden is. Ik zat ook met smart te wachten hier in Loenen op de brief. Helemaal niks. Ook heb ik vanochtend ook maar getwitterd maar krijg geen reactie. Wat is dit?. We betalen 3 tientjes meer per maand meer met verouderde glasvezel met GEEN mogelijkheden. Caiway reageer eens

Verwijderd

Caiway lacht zich rot. Tientjes meer per maand vangen van de klanten in Krimpen en Loenen en een veel minder product bieden.

Daarna constant dingen beloven en niet nakomen en als klap op de vuurpijl een brief verzinnen die nooit verzonden is.

• jeroen028
Nog steeds geen antwoord van Caiway inzake Krimpen en Loenen.
Het was toegezegd en inderdaad reageren ze nergens meer op.
Wel binnenkort weer 101 euro in rekening brengen 8)7

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:47

Perkouw

Moderator General Chat
Ik hoop niet dat dit als offtopic word gezien, zo is het in ieder geval niet bedoeld. Maar de diensten van Caiway zijn erg duur, daar zijn we het over eens. Maar waarom is Caiway, bijvoorbeeld in Krimpen de enige aanbieder van glasvezel en in bepaalde gebieden zelfs de enige kabel aanbieder.

Is dit vanuit de gemeente besloten ? Dat lijkt me wel heel knullig, zo help je monopolie wel erg in de hand. Wanneer we even naar www.wisper.nl kijken en daar de tarieven en snelheden zien dan val je toch echt achterover. Goed, het is wel de enige provider met zulke snelheden en lage tarieven. Maar meer providers op glas zouden ze toch moeten stimuleren lijkt mij, beter voor de consument en het houd de bedrijven scherp?

Ik heb er zelf echt de pest in dat ik teveel betaal, maar het meeste nog voor een ten opzichte van de concurrentie belabberde snelheid.

Wat zou er nodig zijn om in een gebied als, wederom bijvoorbeeld Krimpen, een aanbieder als Wisper te introduceren zodat er meer concurrentie is ? En ja, op die manier word Caiway gedwongen of zijn pakketten aan te passen naar realistische snelheden of wat te doen met de prijzen. Ze kunnen het natuurlijk ook laten zoals het is, maar dat is aan hun.

Edit: de pakketten zoals deze hier staan -> http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/pakketten zien er al beter uit dan wat ze nu leveren met kabel en glas in krimpen. Tenminste elk pakket symmetrische snelheden.
Kabel is trouwens helemaal een lachertje bij Caiway:
40/4 voor 45,25 (snelste en duurste 'los' internet abonnement, i.c.m pakket kan je 50/5 krijgen)
100/5 voor 42,50 bij UPC bijvoorbeeld en zo zijn er nog wel meer. Jammer dat we geen keus hebben en gewoon voor Caiway moeten gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 13-12-2012 20:47 ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:59
Dit heeft te maken met het feit dat CIF (Communication Infrastructure Fund) tot op heden nog geen overeenstemming heeft bereikt met andere aanbieders op de CIF-glasvezel. Sterker nog, volgens mij is het systeem zo gebouwd dat het technisch niet eens mogelijk is. Daarnaast is het netwerk in Krimpen en Loenen volgens mij nog max 100Mbit waardoor de meeste nieuwerwetse abbo's niet eens haalbaar zijn.

Hoe stom het ook klinkt, jullie hebben te vroeg glas gekregen waardoor je nu met de ellende zit.

In Harderwijk gebeurt een soortgelijk iets. Hier wordt dan wel een zogenaamd "open" netwerk gecreëerd op de eigen vezel, maar wat er vervolgens gebeurt is dat daar alleen maar 5 kleine providertjes op gaan leveren die, hoe toevallig, allemaal op een paar cent na hetzelfde kosten. Hier is het netwerk in samenwerking met CIF aangelegd, wat inhoudt dat er 1 fiber van CIF is en 1 van CAI Harderwijk. De CIF vezel zal gevoed worden met het "nieuwe Caiway signaal" met de symmetrische snelheden en de andere vezel dus met de 5 lokalo's. Geen DVB-C over glas hier dus. Opvallend wel dat CAI Harderwijk net een prijs heeft gewonnen van de Rabobank, en CIF onderdeel is van het Rabo bouwfonds...

Maar ook hier vooralsnog geen Wisper, Vodafone etc. Hoop dat dat nog gaat veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom belooft Caiway ons steeds met andere data, een beter product en lagere tarieven en als een datum nadert, hullen ze zich opeens in stilzwijgen?

Zelfs Tweets worden niet beantwoord.

Zo respectloos ga je toch niet met je klanten om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ach, we wachten nog maar even af. Wel flauw om niet meer te reageren. :F

Ze kunnen toch in ieder geval de abo prijzen vast omlaag brengen (gelijk trekken met andere gebieden) vanaf b.v. 01-01-2013?
Dan mogen ze van mij nog wel een paar maanden doen om de snelheid te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Caiway niet heel snel met een nette oplossing komt zeg ik alles van hen op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
http://www.caiway.nl/site...nen/demeestgesteldevragen

We krijgen een tijdelijke situatie.... (hopelijk niet Caiway tijd). Vanaf 15 januari gaan alle internetsnelheden (dus ook mijn 90/90!!!) naar 50/50. De prijzen van de alles in 1 pakketten worden vastgezet op 50,78. In het derde kwartaal moeten wij de nieuwe pakketten kunnen krijgen.

Nu ga ik er verdorie 40 Mbit/s op achteruit, ik wil best nog tijdelijk dan 10 euro ofzo meer betalen om in ieder geval weer 90/100 te krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Denizz schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:56:
http://www.caiway.nl/site...nen/demeestgesteldevragen

We krijgen een tijdelijke situatie.... (hopelijk niet Caiway tijd). Vanaf 15 januari gaan alle internetsnelheden (dus ook mijn 90/90!!!) naar 50/50.
Hmmm.... Dat zuigt. Is dit alleen voor Loenen?

Ik kom uit op : http://www.caiway.nl/site...lles-in-1/vraagenantwoord
(http://www.caiway.nl/site/ > klantenservice > alles-in-1 > Vraag en Antwoord)

Hoe ben jij via de site op die meest gestelde vragen gekomen? :? Niet echt een hele duidelijke site...

EDIT 1:

Wanneer ik met Google zoek op caiway krimpen krijg ik een hit op:
http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl/krimpen

Daar kun je nog steeds een nieuwe 90mbit abo bestellen. (Alleen kom ik niet meer voorbij de postcode check hier)
Bij de veelgestelde vragen staat ook verder niets over de nieuwe tijdelijke abonnementen. Raaaaarrrrrr.

[ Voor 19% gewijzigd door Red Boll op 18-12-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vanwaar die versombering? hebben ze nog te weinig capaciteit in de centrale?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Fietsbel schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:40:
Vanwaar die versombering? hebben ze nog te weinig capaciteit in de centrale?
Vind het ook jammer, hoop maar dat die werkzaamheden zo snel mogelijk klaar zijn.

Of dat ik zo snel mogelijk uit dit duffe dorp weg kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeners
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik ben klaar met de caiway, ik heb alles al een tijd geleden opgezegd, vanwege de hoge prijzen, en nadat ik weer zo associaal te woord ben gestaan voor de "klantenservice".

Ik heb nu canaal digitaal en adsl.
Het internet is wat trager, maar TV is zoveel beter. Meer HD, je kan meerdere tv's aansluiten.
Je kan zelf nog een mooie setupbox erop aansluiten. Je hebt zoveel meer vrijheid.

En het totaal is nog goedkoper dan het goedkoopste abbo van caiway.
Daarnaast weet ik van meer mensen dat ze hun abbo gaan opzeggen bij caiway.
Dat is ook het enige wat je kan doen.
Veranderen doen ze toch niet en klantvriendelijk worden ze ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Canal Digitaal moet je 5 euro per maand per televisie toeslag betalen om de HD zenders te zien.
Maximaal drie televisies.

Bij Caiway heb je het basispakket inclusief HD zenders op een onbeperkt aantal televisies zonder bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Ik krijg nu een "niet gevonden" melding op beide pagina's. Vanmorgen op het werk zaten er echt pagina's achter. Raaaaaaarrrrr....

Hoe ben je eigenlijk op deze pagina's terecht gekomen via de navigatie structuur op de pagina / site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoekterm op de website van Caiway. Maar inderdaad, beide links zijn weer net zo snel verdwenen als ze kwamen.
Weg aanbiedingen!

FOETSIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles de Geus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Heb de brief met dezelfde inhoud binnen in Krimpen. Met excuses voor de slechte techniek en dienstverlening... Maar ondertussen betalen we meer (50.79) voor minder (50/50) ten opzichte van de 'nieuwe' netwerken van CIF/Caiway. Stelletje rukkers. Denken ze dat we hier dan blij mee zijn ofzo?

Gelukkig hebben ze wel toegelicht dat je geen smartcard meer nodig hebt. Zouden ze oude terugkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, het is toch een verbetering ten opzichte van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:22:
Nou ja, het is toch een verbetering ten opzichte van nu.
Voor wat betreft de centjes misschien wel maar ik heb niet voor niets voor 90mbit gekozen, dat wordt bijna de helft en voor hoe lang weet niemand (exact).

Het zal allemaal ook wel nodig zijn maar je kunt me niet wijs maken dat er geen "projectplanning" is, dat willen ze op de één of ander manier niet delen. Caiway verschuilt zich nu achter CIF dat die de oorzaak is van dit onderhoud.

BTW: Wij hebben nog geen brief gekregen van Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het verschuilen is. CIF is de eigenaar van het netwerk en Caiway huurt het slechts.

Kijk, over de ouderwetse koperlijn van KPN wordt al 80 gb/s aangeboden in veel gemeenten, dus CIF laat ons heus niet hangen op 50 mb/s.

Alleen verbaas ik me erover dat een netwerk wat twee jaar geleden is aangelegd, al weer zo snel verouderd is.

• 0180mischa
  • Laatst online: 29-12-2012
hallo, in krimpen aan den ijssel heb ik dus samen met een vriend de harde schijf aangeschaft die caiway op hun site aanbeveelt namelijk de iomega 500 gb 3.0 usb,om op te nemen en af te spelen via de airties,na mijn schijf aangesloten te hebben kreeg ik zwart beeld,contact opgenomen met caiway na veel vijfen en zessen de schijf geformateerd en de partitie er uit gehaald toen herkende de airties hem en kon hij via de airties opnieuw geformarteerd worden en werkt perfect nu.Dus appeltje eitje de schijf van mijn vriend ook aangesloten ,maar die wordt niet herkend door de airties alles geprobeerd,ntfs,,fat32, partitie er uit gehaald , ,,partitie niet actief er in gelaten hij word niet herkend door de airties, de harde schijf is verder goed want hij werkt goed aangesloten op de computer, wie kan hier iets zinnigs over zeggen hoe ik ook die tweede schijf aan de praat krijg.

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
In Krimpen blijft tv over de coax gewoon actief. Niemand wordt verplicht om over de glasvezel tv te gaan kijken.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:46:
Ik woon zelf in Krimpen en wordt binnen een paar maanden aangesloten.

Helaas sluiten ze bij ons de coax af en moet iedere verplicht aan de IPTV box.
Of ik daar nu zo blij mee moet zijn?

www.caiwayglasvezel.nl (aanbieder van diensten)

http://www.cif-glasvezel.nl/ (beheerder en eigenaar van het netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Zou iemand misschien even de brief kunnen plaatsen? Ik ben in het buitenland maar ben benieuwd wat er precies in stond. Met name of er gesproken word over verbeteringen aan het netwerk.

En waarom reageert de webcare opeens op een bericht uit 2010 :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Denizz schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:42:
Zou iemand misschien even de brief kunnen plaatsen? Ik ben in het buitenland maar ben benieuwd wat er precies in stond. Met name of er gesproken word over verbeteringen aan het netwerk.

Ze zijn blijkbaar nog aan het bijlezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Helaas heb ik per abuis op een oud bericht gereageerd. Hiervoor excuses!

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Denizz schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:42:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de brief staat:
3 alles in 1 pakketten. Alle drie kosten ze ongeveer 51 euro per maand. Alle drie krijgen ze de snelheid 50/50

Alleen de televisie en telefoniebundels daarin verschillen.
Dus het is raadzaam dat iedereen overgaat naar het duurste pakket, want je krijgt meer voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:38:
In de brief staat:
3 alles in 1 pakketten. Alle drie kosten ze ongeveer 51 euro per maand. Alle drie krijgen ze de snelheid 50/50

Alleen de televisie en telefoniebundels daarin verschillen.
Dus het is raadzaam dat iedereen overgaat naar het duurste pakket, want je krijgt meer voor dezelfde prijs.
Dacht ik ook al maar dan zal er vast een hoop gezeik volgen tegen die tijd dat alles is opgelost.

Maar kan ook een marketing truukje zijn om toch de uitgebreidere tv abbos te registreren.

Vind wel dat er zeker slordig wordt omgegaan met de mensen die vanaf het begin het 90/90 abbo hebben. Ik bedoel, het is nu wel goedkoper maar veel keus krijg je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Hier is nog steeds geen brief aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nu geen alles in 1 bundel ? Wij hebben de brief al voor de kerst gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:22:
Heb je nu geen alles in 1 bundel ? Wij hebben de brief al voor de kerst gehad.
Wij hebben de alles in 1 met 90mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou , misschien is de brief zoekgeraakt bij TNT post?
Maar ik kan de brief zo inscannen en naar je mailen als je wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 08:38:
Nou , misschien is de brief zoekgeraakt bij TNT post?
De reguliere post werkt hier nog best goed, het zijn meer de pakjes die wel eens onvrijwillige rondzwerven hier. ;)

Ik heb je een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds februari 2013 van 90 mb internet naar 50 mb. We merken geen verschil, dus anderhalf jaar 50 euro teveel betaald. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X 50 euro per maand teveel betaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd een klacht indienen bij www.klacht.nl. Caiway lost daar aan de lopende band klachten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:40:
Sinds februari 2013 van 90 mb internet naar 50 mb. We merken geen verschil, dus anderhalf jaar 50 euro teveel betaald. 8)7

Binnenkort ga je ook weer te veel betalen alleen hebben de pakketten een andere naam en iets meer internetsnelheid. Uitzendinggemist moet nog door Caiway uitgevonden worden en geen andere extra's

Stijging dus van 60 % in prijs. 85 euro tegen 50 euro nu.
Verschil meer internet snelheid maar minder tv zenders. Telefoon gelijk.

Dit kan toch niet waar zijn dat we voor de 2e keer gepakt worden?
8)7 :? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, het zou mij niet verbazen, Jeroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
jeroen028 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:03:
[...]

Binnenkort ga je ook weer te veel betalen alleen hebben de pakketten een andere naam en iets meer internetsnelheid. Uitzendinggemist moet nog door Caiway uitgevonden worden en geen andere extra's

Stijging dus van 60 % in prijs. 85 euro tegen 50 euro nu.
Verschil meer internet snelheid maar minder tv zenders. Telefoon gelijk.

Dit kan toch niet waar zijn dat we voor de 2e keer gepakt worden?
8)7 :? :F
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Bron?
In 2013 wordt de dienstverlening verbeterd in Krimpen en aangesloten op de ikgavoorglas pakketten.
De duurste kost 70 euro + 15 euro extra voor onbeperkt bellen.
Dit is dus 85 euro en heb jij er vertrouwen in dat Caiway Uitzendinggemist en tv op de Android tablet "uitvind". Ik niet hoor en vele andere ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet, want meer dan twee jaar geleden beloofde Caiway ons deze diensten al, en nog hebben we ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Ik was vergeten het erotiek pakket mee te nemen die met de nieuwe pakketten niet in het pakket van nu zit. Dit is dus 7 euro +85 is 92 euro.
Stijging t.o.v. van nu in Krimpen en Loenen is 42 euro per maand voor alleen maar snellere internet en minder tv zenders. Bv geen Best24 in het pakket moet je dus een aanvulling nemen waardoor het verschil nog meer oploopt.

Is dat de verbetering?

Kan toch niet waar zijn????,???
:+

[ Voor 26% gewijzigd door jeroen028 op 12-02-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De televisiepakketten blijven toch gelijk?
Wat hebben we nu dan voor zenders en straks niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Sorry best24 zit in het basispakket.
Caiway biedt ons nu 163 zenders aan met de nieuwe pakketten 110.
4 erotiek gaan er al af. Voorbeeld Cbs reality, rtl telekids, duitse rtl, Wdr, Ndr, Rtbf, Pro Sieben enz enz
Die Rtl telekids zullen ze wel bijvoegen maar veel buitenlandse zenders waar ik graag naar kijk raken we kwijt. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door jeroen028 op 12-02-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie inderdaad dat heel het Enjoypakket er niet in zit!
Nou daar ben ik mooi klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
Waar halen jullie dit nou vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Denizz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:54:
Waar halen jullie dit nou vandaan?
Naar de website ikgavoorglas.nl en dan de pakketten bekijken met wat je nu hebt.
Ik ga ervanuit dat je al geupgrade bent naar Comfort voor 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben nu voor 51 euro per maand het complete HD pakket, dus ook ESPN en BBC3 en BBC4 etc.

Je ziet bij de nieuwe glaspakketten dat die zenders er zelfs bij de duurste niet meer bijzitten.

Het zijn de zenders uit het Enjoypakket die opeens verdwenen zijn, dus daar moet je dan bovenop je bundel weer een apart abonnement voor afsluiten bij Caiway.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste