Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyT85
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09-2019
Begin toch wel wat te balen van mijn UE55C7700, design is prachtig, geen kwaad woord over.

Maar die 2 lichte vlekken aan de linkerkant van het beeld (vooral zichtbaar bij donkere beelden) lijken nog meer te zijn gaan opvallen dan in het begin...toch wel erg jammer voor zo'n duur toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 23:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

2 dingen moet je onthouden:

Hoe groter de TV, des te groter de kans er is om bleeding/clouding te zien. Vooral als je er vrij dichtbij op zit.

Ten tweede; hoe groeter de TV, hoe lelijker normaal (analoge) beeld wordt. Om die 2 redenen ga ik voorlopig niet verder dan 42". Wanneer over een paar jaar alles HD is, en er geen problemen meer zijn qua clouding/spots etc ga ik hoger. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MikeyT85 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:43:
Begin toch wel wat te balen van mijn UE55C7700, design is prachtig, geen kwaad woord over.

Maar die 2 lichte vlekken aan de linkerkant van het beeld (vooral zichtbaar bij donkere beelden) lijken nog meer te zijn gaan opvallen dan in het begin...toch wel erg jammer voor zo'n duur toestel!
Daarom C8700, heb je dat probleem een stuk minder. Al is het design natuurlijk compleet anders en moet je ook maar net mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
salimrmaf schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:15:
2 dingen moet je onthouden:

Hoe groter de TV, des te groter de kans er is om bleeding/clouding te zien. Vooral als je er vrij dichtbij op zit.

Ten tweede; hoe groeter de TV, hoe lelijker normaal (analoge) beeld wordt. Om die 2 redenen ga ik voorlopig niet verder dan 42". Wanneer over een paar jaar alles HD is, en er geen problemen meer zijn qua clouding/spots etc ga ik hoger. :)
Hoe groter de tv hoe meer kans op bleeding of clouding? Ligt gewoon aan de techniek die gebruikt wordt. Edge lit LED heeft daar vaak last van. Local dimming sets amper. En de ene fabrikant doet het beter dan de andere. Heeft niet zozeer met de grote van het scherm te maken.

Normale tv ziet er inderdaad analoog stukken minder uit, maar ook dat kan erg verschillen per tv. Maar echt mooi zal analoog niet worden nee. Ik kijk tegenwoordig bijna alleen maar HD content, series en films etc. Je moet alleen weten waar het te vinden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Diego27 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:22:
Iemand die de 46c8700 heeft, zou die toevallig kunnen aangeven dat de verhoudingen van de doos die op de samsung site staan kloppen?

Deze zijn Package Size (WxHxD) 136 x 81 x 15 cm Thanks alvast.
Ik moet hem namelijk een eindje weg ophalen met de auto en wil weten of dat gaat lukken.
Ik heb mijn doos even gemeten en de afmetingen die Samsung opgeeft kloppen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:56
Anoniem: 359355 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:41:
is dit ophang systeem precies t zelfde als origineel van samsung.
of is dit minder kwa materiaal ?
wat een prijsverschil zeg.ik wil namelijk mijn 55"8700 ermee ophangen,maar moet wel zeker weten dat ie niet van de muur valt.
[...]
'k Heb de ophangbeugel nog niet in huis. Vandaag gebeld door de webshop dat de beugel nogal in trek is en hij deze week weer voorradig zal zijn! Over de kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen. Kan echter ook nergens klachten vinden terwijl er blijkbaar genoeg van verkocht worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw1973
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05-2023
iemand de nieuwe firmware er al op staan?

nog n vraagje voor de 8700 eigenaren:
hebben jullie de bluray van Batman Dark Knight al eens gekeken?
zien jullie ook trillingen met de tussenshots rond de wolkenkrabbers en op Morgan Freeman zijn stropdas?
bijvoorbeeld op circa 31 minuten?
ik heb veel instellingen geprobeerd, maar echt weg krijg ik het niet.
ik heb het getest met de ps3 en de samsung 3d speler c6900...
tips?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jw1973 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:30:
iemand de nieuwe firmware er al op staan?

nog n vraagje voor de 8700 eigenaren:
hebben jullie de bluray van Batman Dark Knight al eens gekeken?
zien jullie ook trillingen met de tussenshots rond de wolkenkrabbers en op Morgan Freeman zijn stropdas?
bijvoorbeeld op circa 31 minuten?
ik heb veel instellingen geprobeerd, maar echt weg krijg ik het niet.
ik heb het getest met de ps3 en de samsung 3d speler c6900...
tips?????
Dit heb ik ook gelezen op het AVS forum ergens. Zelfde scenes inderdaad. Is voor zover ik weet geen oplossing voor. Je zou kunnen proberen alle beeld proces functies uit te schakelen. AMP uit, Judder op 0 dat soort zaken en dan kijken of het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 09:42
sandergar schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:19:
[...]

'k Heb de ophangbeugel nog niet in huis. Vandaag gebeld door de webshop dat de beugel nogal in trek is en hij deze week weer voorradig zal zijn! Over de kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen. Kan echter ook nergens klachten vinden terwijl er blijkbaar genoeg van verkocht worden!
Ik heb hem gisteren ook besteld! Bij mij komt er dan wel een 55C6000 aan te hangen, maar dat moet volgens hun gegevens goed gaan. Wel een mooie combinatie! Alles bij elkaar nog geen 4 cm van de muur! Ik had hiervoor een 46B6000 met een vogels beugel, maar dat kwam toch nog 5.5/6cm van de muur af. Ik ben ook heel benieuwd naar de kwaliteit van de beugel :) Je zou denken dat t voor t geld niet zou kunnen, zeker als je het vergelijkt met de samsung-beugel van 100+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
Killed-1 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb hem gisteren ook besteld! Bij mij komt er dan wel een 55C6000 aan te hangen, maar dat moet volgens hun gegevens goed gaan. Wel een mooie combinatie! Alles bij elkaar nog geen 4 cm van de muur! Ik had hiervoor een 46B6000 met een vogels beugel, maar dat kwam toch nog 5.5/6cm van de muur af. Ik ben ook heel benieuwd naar de kwaliteit van de beugel :) Je zou denken dat t voor t geld niet zou kunnen, zeker als je het vergelijkt met de samsung-beugel van 100+ euro.
De Samsung USB Wifi adapter kost ook 60,- tot 80,- euro terwijl een algemeen verkrijgbare Linksys Wifi adapter maar 25,- euro kost. Je betaald gewoon "te veel" voor wat het waard is. Samsung verdient gewoon lekker aan hun beugel van 100,- en ze weten gewoon dat hun klanten toch wel overgaan tot aankoop omdat er geen concurrentie is (in het geval van de Wifi adapter omdat er geen andere drivers in de firmware zijn opgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 10:27
Zijn er hier mensen die een C8700 hebben en die in een compleet donkere kamer films kijken. Kunnen jullie mij vertellen hoe zwart de balken boven en onder de film zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203548

Tja net bij MM geweest, ik zal moeten wachten tot begin volgende week helaas. Ze komen als het goed is vandaag pas bij Samsung NL binnen. ik baal natuurlijk behoorlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360001

Wat is het grootste verschil in 32C8700 en de 32C6800, wat ik in de folder opmaak is de extra scart en skype wat de 32C8700 heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 14:24
Anoniem: 203548 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:31:
Tja net bij MM geweest, ik zal moeten wachten tot begin volgende week helaas. Ze komen als het goed is vandaag pas bij Samsung NL binnen. ik baal natuurlijk behoorlijk....
Bij welke MM ben je geweest? En gaat het hier om de 8700?

Ik heb nu een winkel die hem voor 2100 euro wil leveren. Maar hij kan niet garanderen dat hij binnen 4 a 5 weken binnen is.
Ben dus op zoek naar een winkel die een redelijk bod kan doen en hem voor het wk nog kan leveren.

Dus waar hebben jullie hem vandaan? En tegen welke prijs/extra's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m_ark schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:08:
[...]

Ik heb nu een winkel die hem voor 2100 euro wil leveren. Maar hij kan niet garanderen dat hij binnen 4 a 5 weken binnen is.
Ben dus op zoek naar een winkel die een redelijk bod kan doen en hem voor het wk nog kan leveren.

2100 euro voor de 55 inch c8700!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
Resinman schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:09:
Zijn er hier mensen die een C8700 hebben en die in een compleet donkere kamer films kijken. Kunnen jullie mij vertellen hoe zwart de balken boven en onder de film zijn?
Uhm, dit ligt aan het beeld zelf wat er op dat moment is? Laat ik het zo zeggen, voor mij is het ZWART zwart, MAAR net een tintje lichter (echt micro-microscuul) tov uit.

Om het nog even bij te schaven:
Als er intro tekst of aftiteling is (dat er gewoon midden in het beeld 2 licht grijze / witte letters staan) dan zie ik persoonlijk HAAST geen bleeding. (wel een beetje, verticaal op de letters)
In het pikkedonker irriteer ik me sneller aan het verlichte samsung logo'tje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m_ark schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:08:
[...]

Ik ben bij de MediaMarkt in Heerlen geweest daar heb ik ook de 55C8700 besteld tegen gewoon de adviesprijs wel deden ze er iets extra bij zoals een extra brilletje. ze hebben vandaag gebeld naar Samsung en daar vertelde men dat ze de schermen vandaag daar binnen zouden krijgen en dat ze dan begin volgende week in de winkel zouden zijn. Laten we het hopen, ik heb me voor genomen als ik hem volgende week niet heb dat ik dan ga annuleren en wachten op de LG of Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Nou mensen, ik ben eruit hoor! Sinds januari op zoek geweest naar een nieuw toestel. Ging eerst voor de
Philips 52PFL9704. Daar bleek volgens dit forum teveel mis mee te zijn. Toen gewacht op de Philips van 2010. Maar dat gaat me nu toch veel te lang duren. Daarna gekeken naar alle andere merken zoals Sharp, Samsung, LG, Panasonic en Sony. Uiteindelijk bleven er 2 over om uit te kiezen.
De LG 55LX9500 en de Samsung 55C8700. De LG is voorlopig nog niet leverbaar, dus....
Nu ging het onderzoek alleen nog maar over de aanschaf en natuurlijk de prijs.
Ik kan jullie vertellen dat ik vandaag de 55C8700 heb besteld bij Electroworld Tummers, uit Panningen, Tegelen en Roermond. (zie eerder in dit forum) Levertijd ongeveer 2 weken (helaas) Maar ik mag wel zeggen dat ze een schitterende prijs hebben gemaakt die ik nog nergens ben tegengekomen. En daar heb ik wel een ritje vanuit de randstad voor over. Ben een paar keer telefonisch met deze mensen in contact geweest, erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij betreft een aanrader. :)
Bij interesse zelf deze zaak even bellen voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LinuX-TUX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:53:
[...]

Uhm, dit ligt aan het beeld zelf wat er op dat moment is? Laat ik het zo zeggen, voor mij is het ZWART zwart, MAAR net een tintje lichter (echt micro-microscuul) tov uit.

Om het nog even bij te schaven:
Als er intro tekst of aftiteling is (dat er gewoon midden in het beeld 2 licht grijze / witte letters staan) dan zie ik persoonlijk HAAST geen bleeding. (wel een beetje, verticaal op de letters)
In het pikkedonker irriteer ik me sneller aan het verlichte samsung logo'tje ;)
Samsung logo kan je gewoon uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
cyberik schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:31:
Nou mensen, ik ben eruit hoor! Sinds januari op zoek geweest naar een nieuw toestel. Ging eerst voor de
Philips 52PFL9704. Daar bleek volgens dit forum teveel mis mee te zijn. Toen gewacht op de Philips van 2010. Maar dat gaat me nu toch veel te lang duren. Daarna gekeken naar alle andere merken zoals Sharp, Samsung, LG, Panasonic en Sony. Uiteindelijk bleven er 2 over om uit te kiezen.
De LG 55LX9500 en de Samsung 55C8700. De LG is voorlopig nog niet leverbaar, dus....
Nu ging het onderzoek alleen nog maar over de aanschaf en natuurlijk de prijs.
Ik kan jullie vertellen dat ik vandaag de 55C8700 heb besteld bij Electroworld Tummers, uit Panningen, Tegelen en Roermond. (zie eerder in dit forum) Levertijd ongeveer 2 weken (helaas) Maar ik mag wel zeggen dat ze een schitterende prijs hebben gemaakt die ik nog nergens ben tegengekomen. En daar heb ik wel een ritje vanuit de randstad voor over. Ben een paar keer telefonisch met deze mensen in contact geweest, erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij betreft een aanrader. :)
Bij interesse zelf deze zaak even bellen voor de prijs.
Ik heb daar de 46inch besteld, maar wat versta jij onder schitterende prijs?
ik ga namelijk twijfelen voor de 55inch.......deel het even met ons (of stuur mij een PB'tje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
golfgti5 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:51:
[...]

Ik heb daar de 46inch besteld, maar wat versta jij onder schitterende prijs?
ik ga namelijk twijfelen voor de 55inch.......deel het even met ons (of stuur mij een PB'tje)
Ik kan je helaas geen PB sturen, want je adres is onbekend.
Maar de prijs ligt net onder de 2800 en dan komt de cash-back daar nog bij.
Voor de 55 inch versie vind ik dat heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360905

hallo,wie kan mij vertellen wanneer de 46c9000 in de winkel staat?
zit net te kijken op de site van correct en tot mijn verbazing staat hij er al tussen maar dat wist ik al maar nu is ineens de prijs weer verhoogd van 3200 euro naar 4999 euro,dat vind ik erg vreemd! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
keepitfrosty schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:33:
[...]

Samsung logo kan je gewoon uitzetten
Weet ik, schreef het er alleen bij ter referentie op de vraag die gesteld was. Kijk zelf zelden/nooit in het pikkedonker :+
Owh, vergeet het te vragen. Wie kijkt er regelmatig naar NOS uitzendingen via het net? Het lijkt wel alsof die NOS plugin niet lekker werkt. Ik krijg telkens dezelfde uitzending, terwijl tijd en datum van de uitzending wel 'nieuw' zijn. Hij lijkt op de achtergrond gewoon een oude stream te pakken van afgelopen maandag. (dag dat ik het voor het eerst gebruikte)

[ Voor 39% gewijzigd door LinuX-TUX op 27-05-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 20:00
LinuX-TUX schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:50:
Owh, vergeet het te vragen. Wie kijkt er regelmatig naar NOS uitzendingen via het net? Het lijkt wel alsof die NOS plugin niet lekker werkt. Ik krijg telkens dezelfde uitzending, terwijl tijd en datum van de uitzending wel 'nieuw' zijn. Hij lijkt op de achtergrond gewoon een oude stream te pakken van afgelopen maandag. (dag dat ik het voor het eerst gebruikte)
Ik heb gisteren de NOS journaal applicatie geinstalleerd, en ik kreeg op alle drie de uitzendingen de stream van een aantal maanden geleden. Volgens mij gaat daar inderdaad iets mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Heeft iemand hier ook ervaren dat Ned. 1 & 2 ineens niet meer zijn? Ned 3 wel :s
De HD zenders doen het wel (ergens op pos. 60)

BTW: 40C7700 icm Humac ihdr5050

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 12:23
Fuzzy schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:34:
Heeft iemand hier ook ervaren dat Ned. 1 & 2 ineens niet meer zijn? Ned 3 wel :s
De HD zenders doen het wel (ergens op pos. 60)

BTW: 40C7700 icm Humac ihdr5050
Dat heeft denk ik niks te maken met je Humax box maar meer met het feit dat de Nederland 1,2 op een andere frequentie zitten dan nederland 3 (waarschijnlijk) en dat daar in die frequentie een storing is opgetreden.
Heb je de bekabeling anders aangesloten of heb je een kabelbreuk of oudere kabel die een storing veroorzaakt, waardoor je interferentie mogelijk krijgt van digitenne of dergelijke.
Check je kabels eens van het begin tot het eind na en sluit om te testen een kabel aan, direct op het AOP zodat je zeker weet dat het niet aan de kabel ligt. :) Hoop dat dit een oplossing is.
Ik neem aan dat je Ziggo hebt, ik heb namelijk zoiets in het verleden ook gehad, vandaar mijn relaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Diego27 op 27-05-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Diego27 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:02:
[...]

Dat heeft denk ik niks te maken met je Humax box maar meer met het feit dat de Nederland 1,2 op een andere frequentie zitten dan nederland 3 (waarschijnlijk) en dat daar in die frequentie een storing is opgetreden.
Heb je de bekabeling anders aangesloten of heb je een kabelbreuk of oudere kabel die een storing veroorzaakt, waardoor je interferentie mogelijk krijgt van digitenne of dergelijke.
Check je kabels eens van het begin tot het eind na en sluit om te testen een kabel aan, direct op het AOP zodat je zeker weet dat het niet aan de kabel ligt. :) Hoop dat dit een oplossing is.
Ik neem aan dat je Ziggo hebt, ik heb namelijk zoiets in het verleden ook gehad, vandaar mijn relaas.
Ik heb de COAX uit voorzorgsmaatregel al even vervangen, maar dat biedt geen oplossing. Ik vermoed dat het niet aan de kabels ligt omdat 1 & 2 wegvielen op het moment dat de samsung aanging. Maar zal derhalve wel even alles nalopen.

en nu we het toch over kabels hebben; ik neem aan dat jullie ook allemaal wel een idee hebben over welke kabel nu het mooiste past. Ik kom er namelijk niet uit. Omdat de ingangen aan de zijkant zitten moet je wel een zwenkbare HDMI kabel hebben, en ook 1.4(a-het liefst) (en dus High speed met ethernet) echter ík kan ze niet vinden
Ik kom deze wel tegen met draaibare kop:

Afbeeldingslocatie: http://www.hama.de/bilder/00083/awd/00083075awd2.jpg

maar die is weer niet 1.4a

Dan kom je bijvoorbeeld op de site van kabeltje.com deze tegen:

Afbeeldingslocatie: http://kabeltje.com/images/CABLE-5572.JPG

Welke kabels hebben jullie voor gekozen?

[ Voor 24% gewijzigd door Fuzzy op 27-05-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hoi, ik heb sinds vandaag een 46C8700 met 6900 BluRay speler en op beide krijg ik Twitter via de Internet@TV applicatie niet aan de gang. Blijft maar melden dat ik me via de Service manager moet registeren wat ik ook gedaan heb. Bij die registratie kreeg ik ook een terugmelding dat het succesvol was... enig idee wat ik fout doe ? thx, Aad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Fuzzy schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:10:
[...]

Ik heb de COAX uit voorzorgsmaatregel al even vervangen, maar dat biedt geen oplossing. Ik vermoed dat het niet aan de kabels ligt omdat 1 & 2 wegvielen op het moment dat de samsung aanging. Maar zal derhalve wel even alles nalopen.

en nu we het toch over kabels hebben; ik neem aan dat jullie ook allemaal wel een idee hebben over welke kabel nu het mooiste past. Ik kom er namelijk niet uit. Omdat de ingangen aan de zijkant zitten moet je wel een zwenkbare HDMI kabel hebben, en ook 1.4(a-het liefst) (en dus High speed met ethernet) echter ík kan ze niet vinden

Welke kabels hebben jullie voor gekozen?[/b]
Gewoon een standaard HDMI kabel gebruiken... beide plaatjes zijn van connectoren die te dik zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Dat Internet@TV, moet je daarvoor die wifi dongle aanschaffen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:10:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Welke kabels hebben jullie voor gekozen?
Standaard HDMI kabels moet toch gewoon prima passen? Lijken me buigbaar genoeg daarvoor. De met gebogen kop is meer voor schermen waarbij de hdmi recht naar achter zo steken zodat je een muurbeugel kan gebruiken waarbij het scherm dichter op de muur zit. Bij de led schermen zitten ze gewoon zijwaarts dus geen probleem lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:25:
Dat Internet@TV, moet je daarvoor die wifi dongle aanschaffen??
Nee kan ook via ethernet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Via kabel bedoel je dus......, ben niet zo thuis in dat soort dingen 8)7

Als ik zo'n dongle heb, is het dan simpel via de tv laten zoeken naar je netwerk zoals bij de xbox, of moet je dan ook weer diverse poorten open gooien?

Is deze wifi adapter ook goed genoeg?
http://www.blueface.nl/wi...P_45_jG8qECFdGX2Aod7EBqnA

[ Voor 16% gewijzigd door golfgti5 op 27-05-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Via kabel bedoel je dus......, ben niet zo thuis in dat soort dingen 8)7

Als ik zo'n dongle heb, is het dan simpel via de tv laten zoeken naar je netwerk zoals bij de xbox, of moet je dan ook weer diverse poorten open gooien?

Is deze wifi adapter ook goed genoeg?
http://www.blueface.nl/wi...P_45_jG8qECFdGX2Aod7EBqnA
Via kabeltje inderdaad. Geen idee of andere wifi adapters er ook op werken. Ik kan me voorstellen van niet omdat de tv wel de drivers aan boord moet hebben van een ander merk dongle. Wat natuurlijk niet te doen is om alle drivers die bekend zijn in de tv firmware te plaatsen. Maar misschien dat er wel dongles zijn met dezelfde chipset als die van samsung die gewoon herkend worden als een samsung. Geen idee eigenlijk. Ik zit nog steeds te wachten op het verlossend telefoontje dat de tv is binnengekomen bij de winkel :( Wil dan ook graag aan de slag gaan met testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Vraag: welk type Samsung 3D bril heeft de voorkeur: de oplaadbare (2200) of die op batterijen (2100)?

Wat voor soort batterijen zijn er nodig voor de Samsung 3D bril (2100) en hoe lang houden ze het ongeveer vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 09:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik denk niet dat het gaat werken, er is namelijk een project om net die beperkingen te hacken (SamyGo), maar die gaat niet werken voor de C-series, aangezien ze waarschijnlijk niet open-source zijn...

Dus moet je een adaptor kopen van 50€
Wat op zich wel meevalt, het is ten slotte een 802.11n adaptor, en het ziet er redelijk goed uit :) Maar toch trek ik liever een kabeltje.

[ Voor 22% gewijzigd door Dima_2005 op 27-05-2010 17:58 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357779

van wat ik heb gelezen, schijnt de oplaadbare lekkerder te zitten en heeft minder last van reflectie.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 357779 op 27-05-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353608

Eindelijk mijn 55c7700 hangen zoals gepland, alle kabels in de muur weg gewerkt.
Het Samsung slim walmount ophang systeem zorgt ervoor dat je niet makkelijk bij je usb kabels kunt voor het aansluiten van een harde schijf.
Nadat ik 2 usb verleng kabels(5m) in de muur had aangebracht blijkt het niet te werken, er word niets herkend?

te weinig stroom? voor een hdd.
wie weet er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ik heb vernomen dat iedereen die het bij webshops haalt ( en dus niet bij samsung certified dealers ) , toch buitenlandse / grijze import modellen krijgen, vreest niemand hier voor garantie issues als er wat mee gebeurt, of als je het mag opsturen naar een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Zeker 2.5" schijfje zonder externe voeding?

Oplossing:

3.5" schijf kopen met aparte voeding
Of de originele 2.5" kabel gebruiken, zonder voeding, zonder verlengkabel.

Foto please! :D

Zelf ga ik geen 100 euro uitgeven voor een wallmount; 5 euro voor een beetje hout geeft je hetzelfde resultaat... :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
sbm schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:56:
Vraag: welk type Samsung 3D bril heeft de voorkeur: de oplaadbare (2200) of die op batterijen (2100)?

Wat voor soort batterijen zijn er nodig voor de Samsung 3D bril (2100) en hoe lang houden ze het ongeveer vol?
Welke krijg je nou eigenlijk standaard geleverd bij de tv als je de coupon instuurt of bij de blu-ray speler?
Is dat de oplaadbare of diegene met batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salimrmaf schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:47:

Oplossing:

Zelf ga ik geen 100 euro uitgeven voor een wallmount; 5 euro voor een beetje hout geeft je hetzelfde resultaat... :>
http://picasaweb.google.n...udIyo_CxA?feat=directlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mooi, maar ik denk dat een stereo+centre speaker erg mooi zal staan!

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/6099/36517063.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oplossing:

Grappig, dure tv maar 100 eurie voor een beugel te veel?? Haha ben wel benieuwd wat voor constructie je van hout gaat maken, daar wil ik wel foto van zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salimrmaf schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:48:

[afbeelding]
jammer, origineel is mooier

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/1333/img2870kl.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 353608 op 27-05-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb net een 40C8700 in gebruik genomen. Heel mooi apparaat. We zijn nog druk bezig het beeld mooi in te stellen, want de combinaties zijn eindeloos.

Wat echter niet wil lukken is de ZIGGO CI+ module. Hij ziet hem wel, gaat scannen en vind een 250 tal zenders. Meteen NED1 in HD geen enkel probleem. Echter bij elk ander kanaal komt er een CI+ error 17 in beeld, en daarna de melding dat het signaal gecodeerd is. De card werkt prima in mijn Samsung decoder 360R.

Zou dit nu betekenen dat toch deze TV niet past bij Ziggo? Hij staat inderdaad niet op de officiele lijst van compatible TVs, maar door diverse sites is al wel aangegeven dat dit een kwestie van tijd is. Of kan Ziggo hem op afstand op de blacklist houden, todat ze hem volledig vrij geven?

Mocht iemand het wel helemaal voor elkaar hebben hou ik me aanbevolen voor wat tips.

Ik kijk nu via de 360R en het valt me op hoe wonderstrak alles is. De TV lijkt alle SD kanalen naar HD op te schalen en dat werkt heel goed. Op mijn vorige HD LCD was dit niet zo.

Een NAS en computer werden direct zonder instellingen op het netwerk gevonden. Probeer straks nog wat films te streamen. Internet apps lijken leuk en werken meteen.

TV reageert lekker vlot op de afstandsbediening.

So far tevreden, al mocht het best de 46" versie worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superduper schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:15:
Ik heb net een 40C8700 in gebruik genomen. Heel mooi apparaat. We zijn nog druk bezig het beeld mooi in te stellen, want de combinaties zijn eindeloos.

Wat echter niet wil lukken is de ZIGGO CI+ module. Hij ziet hem wel, gaat scannen en vind een 250 tal zenders. Meteen NED1 in HD geen enkel probleem. Echter bij elk ander kanaal komt er een CI+ error 17 in beeld, en daarna de melding dat het signaal gecodeerd is. De card werkt prima in mijn Samsung decoder 360R.

Zou dit nu betekenen dat toch deze TV niet past bij Ziggo? Hij staat inderdaad niet op de officiele lijst van compatible TVs, maar door diverse sites is al wel aangegeven dat dit een kwestie van tijd is. Of kan Ziggo hem op afstand op de blacklist houden, todat ze hem volledig vrij geven?

Mocht iemand het wel helemaal voor elkaar hebben hou ik me aanbevolen voor wat tips.

Ik kijk nu via de 360R en het valt me op hoe wonderstrak alles is. De TV lijkt alle SD kanalen naar HD op te schalen en dat werkt heel goed. Op mijn vorige HD LCD was dit niet zo.

Een NAS en computer werden direct zonder instellingen op het netwerk gevonden. Probeer straks nog wat films te streamen. Internet apps lijken leuk en werken meteen.

TV reageert lekker vlot op de afstandsbediening.

So far tevreden, al mocht het best de 46" versie worden...
Netwerk codes goed ingevuld?
zie:
http://www.digitalekabelt...chniek/netwerktabel.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361037

Klopt het dat er een 2009 en een 2010 model bestaat van de 55C8700 tv? Wat is het verschil en waar herken ik het aan als ik een 55C8700 koop?
Alvast bedankt!
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Diego27 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Welke krijg je nou eigenlijk standaard geleverd bij de tv als je de coupon instuurt of bij de blu-ray speler?
Is dat de oplaadbare of diegene met batterijen?
Je krijgt die met batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 361037 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:59:
Klopt het dat er een 2009 en een 2010 model bestaat van de 55C8700 tv? Wat is het verschil en waar herken ik het aan als ik een 55C8700 koop?
Alvast bedankt!
Peter
Voor zover ik weet niet. de C8700 serie komt uit de 2010 releases van Samsung. In 2009 was deze serie er nog niet. Misschien dat de productie toen al gestart is natuurlijk dat zou kunnen. Lijkt me dat dan alleen de firmware verschilt. Maar op het AVS forum ben ik dat nog niet tegengekomen bij de Amerikaanse gebruikers dat er 2 verschillende modellen zijn. En die hebben al wat langer de beschikking over deze serie LED tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
De netwerkcodes zijn goed, anders vindt de tv geen zenders... Maar zit de smartcard er wel goed in ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Internet@TV : De NOS applicatie werkt niet goed. Bij de NOS zitten ze niet op te letten... alle drie de iconen verwijzen naar hetzelfde oude NOS journaal. De kwaliteit is mooi, maar om nou elke dag hetzelfde nieuws te zien ????? Duidelijk geen aandacht van de NOS redactie op deze streams. Allemaal even een mailtje naar de NOS sturen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Internet@TV : Voor iedereen die Twitter en Picasa niet werkend krijgt : Je moet eerst een Internet@TV ID aanmaken in de tv met de Service Manager. Daarna in de Manager je loggingegevens van de drie sites (Picasa, YouTube en Twitter) invoeren... en dan het belangrijkste (kijken veel mensen overheen). Je moet je dan in het hoofdscherm van Internet@TV aanmelden met de toets A (rood). Daarna werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
Internet@TV :

Samsung heeft aangegeven dat de volgende applicatie beschikbaar zijn :

De Nederlandse applicaties van Samsung Internet@TV op een rij:
• Nu.nl: het laatste nieuws van Nu.nl op de TV
• NOS: bekijk het laatste NOS journaal wanneer het je uitkomt
• Buienradar: bekijk de buienradar voor je regio, Nederland of Europa
• Fileindex: het meest actuele overzicht van de files op de weg
• 9292: plan op je TV je reis met het openbaar vervoer
• ABN AMRO: recente beursberichten, overzicht van de belangrijkste koersen en indices, toegang tot je schaduwportefeuille en tickertape met koersinformatie
• Quoteweb: overzicht van de financiële markten in Europa en de Verenigde Staten
• Hyves: de eerste volledige Hyves-applicatie voor de TV
• Funda: ontdek je droomhuis in het actuele aanbod van huizen in Nederland
• Just Eat: bestel via je TV een menu bij een restaurant dat bij jou in de buurt bezorgt
• Panorama: bekijk panorama.nl met de spectaculairste filmpjes en foto’s van de dag
• TV Gids: de meest actuele en handigste TV-gids
• Cinenews.nl: alle film- en bioscoopinformatie op een rij
• MovieMAX: met de Video on Demand-service kun je de nieuwste films bestellen en direct bekijken.

Deze zijn nu beschikbaar en werken :
Buienradar, Fileindex, 9292, ABN-AMRO

Beschikbaar maar niet werkend (verkeerde streams) :
NOS

Niet beschikbaar... ik kan ze in ieder geval niet vinden :
Nu.nl , Quoteweb, Hyves, Funda, Just Eat, Panorama, TV Gids, Cinenews.nl, MovieMAX

Daarnaast zijn er nog wat Amerkaanse apps en spelletjes....

UPDATE : Mail gestuurd naar Samsung met verzoek om meer informatie over de status van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
Daarom deze, kost maar 29,-!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:43

xon

WOW..nooit gezien..is dit identiek aan die van samsung? Even plat zeg maar (en stevig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 09:42
Ik heb die beugel gister ook binnengekregen. Moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de beugel er niet verkeerd uitziet, alleen om nou een 55" (die ik nogsteeds niet binnenheb :( Op te gaan hangen aan 2 schroefjes durf ik nog niet helemaal... Ik probeer het eerst wel even als ie in de muur zit door er even aan te leunen/hangen (hij moet tot 50 kilo kunnen hebben) en als dat goed blijft dan durf ik mijn tv er wel aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143289

Problemen met smartcard is toch vaak dat hij er niet goed in zit. In het geval van de 55c8700 had ik eerst ook problemen met een neotion module. Bij het zappen kreeg ik soms blokkerig beeld, daarna de smit module geinstalleerd en nu werkt het probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

aadvanboven schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:31:
[...]

De netwerkcodes zijn goed, anders vindt de tv geen zenders... Maar zit de smartcard er wel goed in ???
Volgens de handleiding wel. Waarom zou hij anders wel de HD versie van NED 1 doorgeven? Ik heb het HD pakket, wat dus op de smartcardcode geactiveerd moet zijn. Ik zal de andere orientaties ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
salimrmaf schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:48:

[afbeelding]
Eeeek wat lelijk.. ik snap niet dat mensen hier esthetisch van gecharmeerd zijn, die zwarte blokken om zo'n strak scherm.. Het trekt echt de aandacht en leidt af van het scherm.

Ik blijf toch op het spoor van de originele soundbar icm Canton surround speakers & Sub

Afbeeldingslocatie: http://images.productserve.com/preview/1262/106089234.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Niet online
superduper schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:24:
[...]

Volgens de handleiding wel. Waarom zou hij anders wel de HD versie van NED 1 doorgeven? Ik heb het HD pakket, wat dus op de smartcardcode geactiveerd moet zijn. Ik zal de andere orientaties ook eens proberen.
Een zender wordt vaal ongecodeerd doorgegeven om te zien of er uberhaupt signaal doorkomt. Die zal ook zichtbaar zijn als je de smartcard volledig verwijderd. Kijk even met een zaklamp in de CI+ module om te zien aan welke zijde de contacten zitten.... handleidingen hebben ook wel eens foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
xon schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:31:
[...]
WOW..nooit gezien..is dit identiek aan die van samsung? Even plat zeg maar (en stevig?)
Goed gekopieerd zeg maar ...
Mijne nog niet afgehaald. Ze zijn nogal populair en daar ik mijn tv pas morgen ga halen gezegd tegen de webshop dat ik geen haast had. 'k Wacht dus op de nieuwe voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
aadvanboven schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:24:
[...]

Een zender wordt vaal ongecodeerd doorgegeven om te zien of er uberhaupt signaal doorkomt. Die zal ook zichtbaar zijn als je de smartcard volledig verwijderd. Kijk even met een zaklamp in de CI+ module om te zien aan welke zijde de contacten zitten.... handleidingen hebben ook wel eens foutjes.
Ik heb via de Humax hetzelfde probleem, normaal Ned 1 & 2 zijn verschwunden.. 1 & 2 HD doen het wel. Iemand hier zei dat het aan de frequentie ligt; Ned 3 kent een andere frequentie..

Ik moet nog even pielen met de instellingen, anders "swap" ik de kanalen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 07:47
edit

topic verplaatst naar

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363597/last
:)

[ Voor 78% gewijzigd door computergenie op 28-05-2010 15:47 . Reden: topic verplaatst naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363597/last ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
computergenie schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:01:
er schijnt een manier te zijn om de pvr functie op de c6700 te activeren
Morgen mn c6700 halen. Bedankt voor de tip _/-\o_

Dit bericht hoort echter niet in dit topic thuis maar hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Ik heb hem eindelijk ook besteld en voor een zeer mooie prijs.
De 46c8700 en de Blu-Ray speler 6900.
Ik hoor verschillende berichten dat de tv's als 't goed is deze week nog bij Samsung Nederland zouden binnenkomen etc... en sommige langer, maar mijn dealer heeft gezegd dat 't zeker 2 tot 3 weken gaat duren, misschien wel langer. En de Blu-Ray speler is ook niet op voorraad bij Samsung.
Iemand van eventueel Samsung die op dit forum zit of een dealer die wat zinnigs kan zeggen over de verwachte levertijd.
Ik kan namelijk net meer wachten. :9~
Ik vind het eigenlijk wel een beetje vreemd. Elke dag zoveel reclame erover (internet en tv) en ze zijn gewoon bijna nergens te krijgen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Diego27 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:51:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje vreemd. Elke dag zoveel reclame erover (internet en tv) en ze zijn gewoon bijna nergens te krijgen. ;(
Dat is het net! De schaarste neutraliseert de prijseffect. De mensen denken: aangezien het niet te krijgen is zou het een mooie prijs zijn daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Dima_2005 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:08:
[...]

Dat is het net! De schaarste neutraliseert de prijseffect. De mensen denken: aangezien het niet te krijgen is zou het een mooie prijs zijn daarvoor...
Ja haha lol, maar ik heb natuurlijk niet de 2499,- betaald. :P Althans bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361037

Mooi. Ik begon namelijk even te twijfelen omdat er zoveel prijsverschillen zijn tussen de dealers onderling en de webshops. Meestal is dat zo als er verschillende versies zijn van een produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Anoniem: 361037 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:46:
Mooi. Ik begon namelijk even te twijfelen omdat er zoveel prijsverschillen zijn tussen de dealers onderling en de webshops. Meestal is dat zo als er verschillende versies zijn van een produkt.
Ik heb hem gewoon bij een dealer besteld, net als bijv. de mediamarkt maar dan niet voor de prijs die zij ervoor durven te vragen. Het is dus ook geen grijs import model of éen zonder de actie, nee alles erop en eraan ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

aadvanboven schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:31:
[...]

Het zat allemaal goed, alleen lag het aan mijn smartcard! Ik had er nog eentje in de recorder zitten, en als ik die erin deed, werkte alles meteen!

De card in mijn samsung 360R was er eentje van het eerste uur. misschien zijn die nog net even niet compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft iemand al uitgevonden hoe je de volgorde van de kanalen in een favorieten lijst kunt wijzigen? de handleiding verwijst naar een niet bestaande optie in het menu..

edit: ongelooflijk: dit schijnt dus NIET te kunnen op de TV. Ze blijven in de volgorde zoals de kabelaar aanbied. In mijn geval dus SBS6 HD op 66 (ziggo) :(

Er is een extern programmaatje wat dit zou kunnen, maar dan moet je de kanalen lijst exporteren naar USB stick. Helaas is met mijn nieuwe firmware die op de TV zat deze optie via een toetsencombi niet meer beschikbaar. 8)7

Ik vind dit echt niet normaal: een TV van 2000+ euro en je hebt geen controle over de kanalenvolgorde. Hele bak minputen voor samsung :(

[ Voor 61% gewijzigd door superduper op 28-05-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor verschillende berichten dat de tv's als 't goed is deze week nog bij Samsung Nederland zouden binnenkomen etc... en sommige langer, maar mijn dealer heeft gezegd dat 't zeker 2 tot 3 weken gaat duren, misschien wel langer. En de Blu-Ray speler is ook niet op voorraad bij Samsung.
Iemand van eventueel Samsung die op dit forum zit of een dealer die wat zinnigs kan zeggen over de verwachte levertijd.
Afgelopen dinsdag / woensdag heeft Samsung NL net een levering 40 inch en 46 inch binnen gekregen. De zaak waar ik de 55 inch heb besteld gaf aan deze net (vrijdag) binnen te hebben gekregen. Geen idee dus of ze al weer door de voorraad heen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 28-05-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kon de bestelde 55C8700 vanmiddag ophalen bij de MMarkt in Heerlen, hangt al aan de muur en werkelijk een adembenemend beeld! ik vertel deze week wel meer ga nu in weekend genieten!

Voor de twijfelaars onder jullie....GEWOON KOPEN! SUPER SCHERM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de C9000 geintresseerden onder ons :ik heb Ben van Dijk gister gebeld en die kon mij vertellen dat de 46c9000 op
4999 euro neer komt ,dat is dus ook de prijs die correct er voor gaat vragen op dit moment.Ben van Dijk krijgt
binnenkort een showmodel al binnen.twee dagen geleden is er een vertegenwoordiger bij hun geweest van samsung en die heeft dat kenbaar gemaakt .als iemand andere prijzen weet of info over de 46c9000 hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 360905 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 08:13:
voor de C9000 geintresseerden onder ons :ik heb Ben van Dijk gister gebeld en die kon mij vertellen dat de 46c9000 op
4999 euro neer komt ,dat is dus ook de prijs die correct er voor gaat vragen op dit moment.Ben van Dijk krijgt
binnenkort een showmodel al binnen.twee dagen geleden is er een vertegenwoordiger bij hun geweest van samsung en die heeft dat kenbaar gemaakt .als iemand andere prijzen weet of info over de 46c9000 hoor ik het graag.
Beetje te prijzig voor mij en je krijgt er een minder scherm voor terug dan de c8700. Heeft niet de dimming functie die de c8700 wel heeft. Qua design wel erg mooi en erg dun. Dan maar paar mm dikker en betere PQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361168

*SPAM*

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 29-05-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91822

heb gister mijn starterskit met 2 brillen binnen gekregen en natuurlijk geprobeert.

Nu is het effect bij mij van 2d naar 3d conversie niet echt zichtbaar. Ik zie niet echt diepte of iets dergelijks.

Ik heb het geprobeert met een tv uitzending van LOST en Pacific.

heb de standaard 2d naar 3d conversie gedaan maar niet echt een merkbaar effect.
Heb de versie van boven elkaar geplaatste geprobeert, maar krijg je gewoon 2 beelden te zien en geen 3d effect en mede die naast elkaar gepositioneert zijn maar ook niet echt het effect.

Dus voor degene die dit ook geprobeert hebben welke instellingen hebben jullie genomen want het 3d effect wat ik ervaren heb in de winkel is echt niet aan de orde bij 2d naar 3d conversie, bij lange na niet.

Kleine correctie:

Heb nog een BD AVATAR via PS3 afgespeeld met 2d naar 3d conversie en dan zag je wel iets van diepte.
Is dus afhankelijk van het beeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 91822 op 30-05-2010 10:07 . Reden: test met BD AVATAR ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 10:27
Review van de Samsung UE46C8000 op HDTVtest: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 91822 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:14:
heb gister mijn starterskit met 2 brillen binnen gekregen en natuurlijk geprobeert.

Nu is het effect bij mij van 2d naar 3d conversie niet echt zichtbaar. Ik zie niet echt diepte of iets dergelijks.

heb de standaard 2d naar 3d conversie gedaan maar niet echt een merkbaar effect.
Heb de versie van boven elkaar geplaatste geprobeert, maar krijg je gewoon 2 beelden te zien en geen 3d effect en mede die naast elkaar gepositioneert zijn maar ook niet echt het effect.

Dus voor degene die dit ook geprobeert hebben welke instellingen hebben jullie genomen want het 3d effect wat ik ervaren heb in de winkel is echt niet aan de orde bij 2d naar 3d conversie, bij lange na niet.
Bleef bij jouw de bril goed 'aan'? Bij mij schakelt hij steeds uit. Ik heb al andere batterij geprobeerd en de andere bril maar die heeft het ook.

Het verschilt behoorlijk per soort beeld of het 3D effect wat is. Ik heb een serie fotos eens bekeken in 3D en het effect was erg goed. Waren van new York, dus verschil was echt goed te zien. Van TV 2D > 3D was ik ook niet onder de indruk.Veel fouten en het maakt het beeld veel te druk. Ik heb nog geen 3D blueray of PC unit dus echt 3D content nog niet kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352413

hoi even een vraagje hoe lang heb je moeten wachten op je starterskit????
Anoniem: 91822 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:14:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeromebl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-12-2020
Leuk die apps, maar elke keer als ik die functie gebruik gaat ie apps verwijderen en andere weer installeren?? Iemand anders ook dit probleem en misschien de oplossing??
aadvanboven schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:47:
Internet@TV :

Samsung heeft aangegeven dat de volgende applicatie beschikbaar zijn :

De Nederlandse applicaties van Samsung Internet@TV op een rij:
• Nu.nl: het laatste nieuws van Nu.nl op de TV
• NOS: bekijk het laatste NOS journaal wanneer het je uitkomt
• Buienradar: bekijk de buienradar voor je regio, Nederland of Europa
• Fileindex: het meest actuele overzicht van de files op de weg
• 9292: plan op je TV je reis met het openbaar vervoer
• ABN AMRO: recente beursberichten, overzicht van de belangrijkste koersen en indices, toegang tot je schaduwportefeuille en tickertape met koersinformatie
• Quoteweb: overzicht van de financiële markten in Europa en de Verenigde Staten
• Hyves: de eerste volledige Hyves-applicatie voor de TV
• Funda: ontdek je droomhuis in het actuele aanbod van huizen in Nederland
• Just Eat: bestel via je TV een menu bij een restaurant dat bij jou in de buurt bezorgt
• Panorama: bekijk panorama.nl met de spectaculairste filmpjes en foto’s van de dag
• TV Gids: de meest actuele en handigste TV-gids
• Cinenews.nl: alle film- en bioscoopinformatie op een rij
• MovieMAX: met de Video on Demand-service kun je de nieuwste films bestellen en direct bekijken.

Deze zijn nu beschikbaar en werken :
Buienradar, Fileindex, 9292, ABN-AMRO

Beschikbaar maar niet werkend (verkeerde streams) :
NOS

Niet beschikbaar... ik kan ze in ieder geval niet vinden :
Nu.nl , Quoteweb, Hyves, Funda, Just Eat, Panorama, TV Gids, Cinenews.nl, MovieMAX

Daarnaast zijn er nog wat Amerkaanse apps en spelletjes....

UPDATE : Mail gestuurd naar Samsung met verzoek om meer informatie over de status van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb 1 bril geprobeert, en die blijft gewoon goed aan, schakelt ook goed wanneer je 3d aan zet en uit zet.

Verder heb ik zonet BD avatar via PS3 afgespeeld en 2d naar 3d conversie ingeschakeld en inderdaat ervaar je dan wel 3d, is best wel een mooie feuture van samsung. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een echte 3d BD maar is wel oke.
superduper schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:07:
[...]

Bleef bij jouw de bril goed 'aan'? Bij mij schakelt hij steeds uit. Ik heb al andere batterij geprobeerd en de andere bril maar die heeft het ook.

Het verschilt behoorlijk per soort beeld of het 3D effect wat is. Ik heb een serie fotos eens bekeken in 3D en het effect was erg goed. Waren van new York, dus verschil was echt goed te zien. Van TV 2D > 3D was ik ook niet onder de indruk.Veel fouten en het maakt het beeld veel te druk. Ik heb nog geen 3D blueray of PC unit dus echt 3D content nog niet kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem besteld bij 4launch en binnen 5 a 6 werkdagen had ik hem binnen.
Anoniem: 352413 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:52:
hoi even een vraagje hoe lang heb je moeten wachten op je starterskit????

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Is dit een mooi prijsje of kan het nog lager?

http://www.bobshop.nl/nl/...amsung-6-7-8-serie/p29079

Ik ga toch maar op zeker en voor orgineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistache
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2022
Ik zit even te twijfelen tussen c9000 en c8700. Maar als de C9000 46" inderdaad aan 5000 euro zal verkocht worden dan kan ik beter hier in Belgie de C8700 55" aan de helft van de prijs bestellen. Via zoekertjes.net heb ik een leuke aanbieding gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Pistache schreef op zondag 30 mei 2010 @ 08:22:
Via zoekertjes.net heb ik een leuke aanbieding gevonden.
Daar zou ik toch eens mee oppassen... En indien het een belgisch bedrijf is best eens in de balanscentrale (nbb.be) de BTW-nummer eens natrekken...

En ik zou helemaal niet twijfelen... Gewoon gaan voor de 8700, de 9000 is echt stom, het heeft minder en daaorm ook dunner...
Awelja, ik snap het niet twijfelen tussen dun en functies (PQ)? :S

[ Voor 23% gewijzigd door Dima_2005 op 30-05-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 09:25
wij hebben hier de 7700 met 3d het is egt een gonot alleeen moet wel een degelijk audio setje bij gekocht worden want het geluid is crappy

o en die brilletjes moet je halen bij de plasma discounter kost volgens mij starters pakket iets van 90euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
In afwachting van mijn 46C8700 ben ik op zoek naar een mooie/goede soundbar, welke kunnen jullie mij aanraden?
Het mooiste zou zijn dat als je de tv aanschakelt de soundbar ook automatisch aangaat.
Iemand al bekend met de soundbar's van Samsung zelf, bijvoorbeeld de HW-C450 ?

Ik vind de Sony (sorry) HT-CT350 ook erg mooi, mooie bijkomstigheid is dat deze ook een ingebouwde radio heeft zodat mijn andere radio systeem weg kan, scheelt weer een apparaat in mijn kastje, heb alleen geen idee of deze met de Samsung tv zal werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:57:
In afwachting van mijn 46C8700 ben ik op zoek naar een mooie/goede soundbar, welke kunnen jullie mij aanraden?
Het mooiste zou zijn dat als je de tv aanschakelt de soundbar ook automatisch aangaat.
Iemand al bekend met de soundbar's van Samsung zelf, bijvoorbeeld de HW-C450 ?

Ik vind de Sony (sorry) HT-CT350 ook erg mooi, mooie bijkomstigheid is dat deze ook een ingebouwde radio heeft zodat mijn andere radio systeem weg kan, scheelt weer een apparaat in mijn kastje, heb alleen geen idee of deze met de Samsung tv zal werken....
Ik heb zelf voor mijn samsung lcd op de slaapkamer een soundbar van Philips (met dvd speler erin). Werkt echt prima, gaat alleen niet automatisch aan maar wel automatisch uit als de tv uitgaat. Daarvoor had ik de soundbar van samsung met de draadloze subwoofer maar dat was echt een drama ding. Constant storende tikken en brommen op de sub. Deze dan ook snel ingeruild voor die van philips met gewoon bedrade subwoofer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pistache schreef op zondag 30 mei 2010 @ 08:22:
Ik zit even te twijfelen tussen c9000 en c8700. Maar als de C9000 46" inderdaad aan 5000 euro zal verkocht worden dan kan ik beter hier in Belgie de C8700 55" aan de helft van de prijs bestellen. Via zoekertjes.net heb ik een leuke aanbieding gevonden.
heb net een winkel aan de telefoon gehad die mijn vraag ruimschoots beantwoord heeft:had om een pakketprijs gevraagt van het volgende:40c8700 met de bluray 3d 6900 met daarbij een bril bij de tv een twee brillen plus demo 3d bluray disc voor :2155 euro.exclusief de 200 euro cashback van de tv.Ook de prijs gevraagt van de 46 inch met de bluray dan komt het op2410 euro exclusief de cashback!
mooie prijzen dacht ik toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ik vraag me serieus af wat voor model je nou thuisgestuurd krijgt, voor zover ik weet zijn de modellen hier genoemd contractmodellen, aka, je moet een certified dealer zijn om dit product te verkopen. alle 'onbekende' webshops die hier voorbij vliegen, kunnen dan toch nooit een nederlands model + bijbehorende garantie leveren?

Paar pagina's terug staat ook een verhaal dat het is om de retail kanalen te beschermen, dat bijvoorbeeld de expert niet met de prijs van de mediamarkt bijvoorbeeld kan concurreren simpelweg omdat de mediamarkt een betere inkoop positie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
thijszor schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:36:
Ik vraag me serieus af wat voor model je nou thuisgestuurd krijgt, voor zover ik weet zijn de modellen hier genoemd contractmodellen, aka, je moet een certified dealer zijn om dit product te verkopen. alle 'onbekende' webshops die hier voorbij vliegen, kunnen dan toch nooit een nederlands model + bijbehorende garantie leveren?

Paar pagina's terug staat ook een verhaal dat het is om de retail kanalen te beschermen, dat bijvoorbeeld de expert niet met de prijs van de mediamarkt bijvoorbeeld kan concurreren simpelweg omdat de mediamarkt een betere inkoop positie heeft.
Ik heb de mijne fors onder de vaste prijs besteld via elektroworld, ik mag aannemen dat zij gewoon NL schermen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 360905 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:30:
[...]

heb net een winkel aan de telefoon gehad die mijn vraag ruimschoots beantwoord heeft:had om een pakketprijs gevraagt van het volgende:40c8700 met de bluray 3d 6900 met daarbij een bril bij de tv een twee brillen plus demo 3d bluray disc voor :2155 euro.exclusief de 200 euro cashback van de tv.Ook de prijs gevraagt van de 46 inch met de bluray dan komt het op2410 euro exclusief de cashback!
Op zondag? :) Maar de prijs is nais

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keepitfrosty schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:03:
[...]

Op zondag? :) Maar de prijs is nais
ja op zondag.
namelijk koopzondag in roermond,had ik ff nagekeken.
dus het gaat om elektroworld.maar neem dus ook aan dat hij gewoon nl schermen leverd.hij vertelde erbij dat ik gewoon die cashback kan terugvragen via samsung.
ik zie geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 13:07
Heb je al ervaring met de levering hiervan?

/edit..never mind, ik heb deze besteld. Lijkt me wat steviger en ook extreem dun

[ Voor 35% gewijzigd door wildcheese op 30-05-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Anoniem: 360905 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:30:
[...]

Neem aan dat de 3 brillen en Monsters vs Aliens bedoeld die je "erbij krijgt" onderdeel zijn van de Cash-Back actie LED TV & Blu-Ray actie (onderdeel starterspakket), of krijg je die er óók nog bij als je de actieformulieren op samsung.nl invult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:30:
[...]

Neem aan dat de 3 brillen en Monsters vs Aliens bedoeld die je "erbij krijgt" onderdeel zijn van de Cash-Back actie LED TV & Blu-Ray actie (onderdeel starterspakket), of krijg je die er óók nog bij als je de actieformulieren op samsung.nl invult?
Cashback is voor 1 bril en tot 200 euro terug. De 2 brillen en monster VS Aliens is dacht ik de starterkit die je gewoon los dient te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
keepitfrosty schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:14:
[...]

Cashback is voor 1 bril en tot 200 euro terug. De 2 brillen en monster VS Aliens is dacht ik de starterkit die je gewoon los dient te kopen.
eeh nee, die starterskit krijgt 'ie cadeau bij aanschaf van de Blu-ray speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok ik dacht alleen het scherm zonder de BR speler, maar zie het inderdaad nu :)
Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste