Kan iemand mij de beeld maat opgeven van de 46C8700 ?
Ik bedoel dus enkel het beeld, dus exclusief de omlijsting.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Het is een 46" met 16:9 verhouding... Dan kun je zelf wel uitrekenen ... Een beetje wiskunde kan helpengolfgti5 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:58:
Kan iemand mij de beeld maat opgeven van de 46C8700 ?
Alvast bedankt
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Geweldig en bedankt!!aadvanboven schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:58:
Bij een C8700 en C6900 gaat inderdaad de TV automatisch naar de HDMI ingang van de BluRay speler. Uitschakelen van dit effect kan door Anynet te deactiveren....
ennnn gewoon de volle mep betaald online?m_ark schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:42:
Ik heb net de knoop doorgehakt en de UE46C8700 besteld...
Hopen dat hij een beetje snel geleverd kan worden....
En nu maar wachten...
Nog iets over de levertijd gehoord???m_ark schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:42:
Ik heb net de knoop doorgehakt en de UE46C8700 besteld...
Hopen dat hij een beetje snel geleverd kan worden....
En nu maar wachten...
Verwijderd
Goed nieuws, ga zeker kijken! Is er hier interesse voor een 3D topic? Met bijvoorbeeld nieuwe releases van blu-ray, zenders, techniek etc.? Kan best wat in elkaar knutselenVerwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:31:
ZIGGO
Ziggo komt dan eindelijk met de eerste 3D TV uitzending en wel van Het Grote Verkiezingsgala wat op 6 juni uitgezonden wordt. De uitzending wordt live in 3D en 5.1 surround sound naar de huiskamers in Nederland gestuurd en is te bekijken voor mensen die ook daadwerkelijk al een 3D TV hebben. Het Grote Verkiezingsgala is het eerste programma op de Nederlandse TV dat in 3D wordt uitgezonden.
Ziggo gaat voor de uitzending een samenwerking aan met Sony en wil op deze manier zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met 3D TV en ook zelf testen of de doorgifte van 3D naar behoren werkt. Via kanaal 15 op het Ziggo netwerk kun je de uitzending volgen vanaf 18.30. Mocht je niet in het bezit zijn van een 3D TV dan kun je in Paradiso de uitzending op Sony 3D TV’s bekijken.
fuzzy logic, niets is waar
Een eigen 3D topic met releases, test / sample files enz zou zeker wat zijn.Fuzzy schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:13:
[...]
Goed nieuws, ga zeker kijken! Is er hier interesse voor een 3D topic? Met bijvoorbeeld nieuwe releases van blu-ray, zenders, techniek etc.? Kan best wat in elkaar knutselen
Avatar is nog niet eens uit. November wordt die pas verwachtspeedhaste schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:12:
[...]
Een eigen 3D topic met releases, test / sample files enz zou zeker wat zijn.
Misschien ook Hardware, welke Blueray/homecinema sets 3D doen of wanneer ze een verwachte update krijgen voor 3D. PC software, zoals bv PowerDVD 10 Ultra 3D.
Voor zo ver ik weet tot nu toe alleen nog maar Monsters vs Aliens en Avatar blueray's die native 3D versies hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 01-06-2010 11:24 ]
http://www.biohemmet.se/3dtrailers.phpaadvanboven schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:01:
Weet iemand wat linkjes naar 3D demo materiaal om te downloaden ? (voor weergave op de C8700). thx.
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 01-06-2010 12:35 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Dima_2005 op 01-06-2010 16:30 ]
flashlighting of clouding ga je ook vaak pas zien op het moment dat je content aan het bekijken bent in een donkere kamer met weinig omgevingslicht. En bij de een valt het meer op als bij de andere.Dima_2005 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:36:
Jaa, mijn tv (40C7700) is toegekomen. Moet zeggen: WOW.
Tot nu toe zie ik niet echt iets dat slecht is, merk helemaal geen flashlighting of clouding.
Het enige wat me stoort is dat bij donkere beelden de backlight lichtjes mindert... Is dat te fixen?
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 01-06-2010 14:04 ]
Ik denk dat je in de verkeerde topic zit voor dit type tv.shoalin schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:56:
Zijn er mensen bekend met deze tv?
Samsung LE40B550 - 40 inch - Full HD
Tweakers link: HIER
Wellicht mensen die hem hebben en hun ervaringen over deze tv kunnen neerzetten?
En ik kijk vaak tv in het donker, waar moet ik dan op letten om mooi beeld te krijgen? Is daar een special feature voor op tv's?
Alvast dank.
Oh excuses, ik zie het ja!keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat je in de verkeerde topic zit voor dit type tv.
The devil is in the details.
Maar als je hier kijkt; http://www.samsung.com/nl...type=prd_detail&returnurlMute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:53:
De Blu-rayspeler moet 3D af kunnen spelen, anders gaat je tv dat ook niet weergeven. En zo te zien heeft de Blu-rayspeler in die set geen 3D-mogelijkheid, dus dat gaat niet werken ben ik bang.
Bij de basis specs van de blu ray speler staat dat die geen 3D kan afspelen. Misschien dat ze daar een firmware upgrade voor doen. Of je hangt er een andere BR speler voor in de plaats. De specs die jij aangeeft zeggen alleen wat over de HDMI 1.4 standaard en niet over wat de BR speler kan doen. HDMI 1.4 is geschikt voor 3D maar de speler bij de set lijkt het (nog) niet te kunnen.golfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:39:
[...]
Maar als je hier kijkt; http://www.samsung.com/nl...type=prd_detail&returnurl
en wat scrolt naar het HDMI gedeelte staat er het volgende;
HDMI® (V.1.4 met 3D)
Dankzij de HDMI®-aansluiting (V.1.4 met 3D) zijn de Blu-ray home theatre-systemen van Samsung in staat om digitale gegevens met de allerhoogste resolutie te versturen als zuivere, ongecomprimeerde streams. Deze geüpgradede functie garandeert dat toekomstige technologieën, zoals 3D Full HD-films en -games, zuiver en precies kunnen worden weergegeven.
Dat stukje brengt mij dus aan het twijfelen.......je zou dus bijna zeggen dat de homecinema set C6500 dus wel 3D afspeelt, toch?
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om 3D films via een PC met blue-ray speler aan te bieden (mits de player dan 3D compatible is?). OP het moment is er nog niet heel veel keus in 3D capable blue-ray spelers. Bovendien heb ik mijn speler nog niet zo lang. Ik had gehoopt op een firmware update die dit mogelijk zou maken.keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:49:
[...]
Bij de basis specs van de blu ray speler staat dat die geen 3D kan afspelen. Misschien dat ze daar een firmware upgrade voor doen. Of je hangt er een andere BR speler voor in de plaats. De specs die jij aangeeft zeggen alleen wat over de HDMI 1.4 standaard en niet over wat de BR speler kan doen. HDMI 1.4 is geschikt voor 3D maar de speler bij de set lijkt het (nog) niet te kunnen.
Ja 3D via de pc is prima mogelijk (powerdvd ondersteunt het al). Daarom heb ik ook gekozen voor een HTPC. Makkelijk te upgraden en ondersteuning voor praktisch alles. Dit in combinatie met MediaPortal heb je alles in een slick pakketjesuperduper schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:55:
[...]
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om 3D films via een PC met blue-ray speler aan te bieden (mits de player dan 3D compatible is?). OP het moment is er nog niet heel veel keus in 3D capable blue-ray spelers. Bovendien heb ik mijn speler nog niet zo lang. Ik had gehoopt op een firmware update die dit mogelijk zou maken.
Gaat makkelijk hoor! Heb het net getest...golfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:05:
Nu we het er toch over hebben, kan ik makkelijk films/foto's streamen vanaf mijn pc naar de C8700 via all-share, of heb ik er nog een media streamer (acryan, popcorn etc.) voor nodig?
Met een standaard blue-ray player? Cool. Is dit nog erg belastend voor de CPU? Moet je dit dan ook via HDMI (1.4) doen of kan het ook via DVI?keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:59:
[...]
Ja 3D via de pc is prima mogelijk (powerdvd ondersteunt het al). Daarom heb ik ook gekozen voor een HTPC. Makkelijk te upgraden en ondersteuning voor praktisch alles. Dit in combinatie met MediaPortal heb je alles in een slick pakketje
Nee, moet er E 2050,- voor betalen. Wat betreft de levertijd... Tja... Vorige week vertelden ze mij dat hij deze week binnen zou komen... Maar ik verwacht van niet... Dus nu maar wachten op het verlossende telefoontje...
Op de doos staat staand, maar ik heb hem liggend vervoerd en dat kan zeker geen kwaad!golfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:55:
Ik hoop mijn 46C8700 en BD C6900 deze week binnen te krijgen, kan niet wachten.....
Mag je trouwens een LED tv liggend vervoeren of moet de tv net als bij plasma rechtop vervoerd worden?
Ik heb een busje, neerleggen is dus het makkelijkste.
Verwijderd
waar heb je hem gekocht?(als ik vragen mag)golfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:55:
Ik hoop mijn 46C8700 en BD C6900 deze week binnen te krijgen, kan niet wachten.....
Mag je trouwens een LED tv liggend vervoeren of moet de tv net als bij plasma rechtop vervoerd worden?
Ik heb een busje, neerleggen is dus het makkelijkste.
Bij elektroworld.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:13:
[...]
waar heb je hem gekocht?(als ik vragen mag)
krijg je ook een bril bij de tv(en200euro cashback), en twee brillen plus demo bij de blu ray?
Verwijderd
mooi gedaan,heb elektroworld ook gesproken een hij had een mooie prijs voor mij ,maar heb het nu ook algolfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:19:
[...]
Bij elektroworld.
Als beide op tijd geleverd worden (voor 30 Juni op factuur), dan geldt inderdaad de cashback, bril bij de tv (5 euro verzendkosten) en starterskit (2 brillen en Monsters vs Aliens 3D) bij de C6900
[ Voor 10% gewijzigd door d3vlin op 01-06-2010 22:22 ]
Leaping Lab Rats!
Ik kom niet lager dan 2200 euro bij mijn plaatselijke electroboerenm_ark schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:30:
[...]
Nee, moet er E 2050,- voor betalen. Wat betreft de levertijd... Tja... Vorige week vertelden ze mij dat hij deze week binnen zou komen... Maar ik verwacht van niet... Dus nu maar wachten op het verlossende telefoontje...
Zou met basic blu-ray speler moeten werken, gezien de software eigenlijk de rest doet. Maar zeker weten doe ik het niet. Is behoorlijk zwaar voor de CPU. 2x full hd doorsturen is advies volgens nvidia een quadcore zeker niet verkeerd. HDMI 1.3 zou moeten werken al gaat 2x full hd doorsturen wel een probleem worden ivm bandbreedte denk ik. Misschien dat powerdvd dat kan terugscalen, geen idee eigenlijk. Ik wacht nog steeds op een mooie rip van monster vs aliens 3D om te kunnen testen met de HTPC.superduper schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:21:
[...]
Met een standaard blue-ray player? Cool. Is dit nog erg belastend voor de CPU? Moet je dit dan ook via HDMI (1.4) doen of kan het ook via DVI?
Ga ik eens mee experimenteren...
Verwijderd
Hmmm, voetbal was redelijk............moet ik nu in de war gaan zitten, kijk namelijk heel veel voetbal??keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:00:
Ik heb vandaag ook eindelijk de 55c8700 ontvangen. Eerste indruk met basic settings is een erg mooi beeld. Even wat standaard dingen getest. 24p content wordt inderdaad niet correct afgespeeld met AMP aan in sommige scenes. Maar met AMP uit zijn de beelden wel vloeiend. Planet earth mountains aflevering getest met de enorme uitzoom aan het begin en Book of Eli getest wanneer de camera bij de titel naar beneden gaat. Met standaard settings gaat het schokken maar met AMP uit is het goed. Daarentegen bij Avatar bij de eerste 10 minuten met AMP geen problemen ondervonden. Misschien tweaken ze dit nog met firmware, maar voor 24p full hd content is zowieso het advies om alle extra beeldverwerking uit te zetten. Dus ik laat het voor film denk ik maar uit.
Xbox 360 gaat ook goed al merk ik wel wat lag, maar niet storend. Nog niet online gespeeld, alleen stukje single player modern warfare 2.
Stukje voetbal gekeken op digitale tv, maar dat zag er redelijk uit. Digitale tv SD vind ik zowieso niks qua beeld. Maar vind ik ook niet echt een probleem gezien ik amper tv kijk. Beelden waren verder wel soepel, maar met basic settings op dynamisch was de grasmat wel erg fel moet ik zeggen.
Binnenkort nog wat meer testen en de fabrieksettings wat meer tweaken. Eerst nog even genieten van het nieuwe scherm en alle kabels weer netjes wegwerken.
Thanx. Ik heb nog geen calibratie disk gebruikt om de kleuren etc aan te passen. Wat natuurlijk wel een noodzaak is om het max uit je tv te halen. Beelden waren zelf erg soepel en sport moet er ook erg goed uit zien op deze tv met AMP en dergelijke aan. Alleen maar lovende kritieken van de US gebruikers en de sportwedstrijden die ze kijken. Alleen digitale tv in standaard definition vind ik er gewoon niet mooi uitzien. Ik neem aan dat een HD stream er top uitziet. Sommige mensen vinden digitale tv kwaliteit al heel wat, maar ben denk ik teveel HD content gewendgolfgti5 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:27:
[...]
Hmmm, voetbal was redelijk............moet ik nu in de war gaan zitten, kijk namelijk heel veel voetbal??
Gefeliciteerd met je mooie scherm.
Led bundels nog niet meegemaakt gisteravond in kamer met alle verlichting uit. Aantal donkere demo scenes gedraaid van samsung en een paar .mkv getest. Dit met de setting op dynamisch en zonder aanpassing dus met fabrieksettings.jw1973 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:21:
bij deze nog een (niet al te beste) foto van mijn 55c8700.
ben er nog steeds erg blij mee.
toch blijf ik stoeien met de ideale settings voor de diverse bronnen, maar das best leuk.
ik hoor graag die van jullie...
zien jullie soms ook de ledbundels zitten aan de boven en onderzijde bij bewegende beelden?
of het ik de backlight te vol aanstaan?
[afbeelding]
Ik heb die DVD en zou hem kunnen rippen.keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:04:
[...]
Zou met basic blu-ray speler moeten werken, gezien de software eigenlijk de rest doet. Maar zeker weten doe ik het niet. Is behoorlijk zwaar voor de CPU. 2x full hd doorsturen is advies volgens nvidia een quadcore zeker niet verkeerd. HDMI 1.3 zou moeten werken al gaat 2x full hd doorsturen wel een probleem worden ivm bandbreedte denk ik. Misschien dat powerdvd dat kan terugscalen, geen idee eigenlijk. Ik wacht nog steeds op een mooie rip van monster vs aliens 3D om te kunnen testen met de HTPC.
Werkt inderdaad prima met DLNA. Echter de GUI had mooier gekunt, en ik mis een functie van autoinfo van DNDB, ook gaf mijn Xtreamer de .jpg van de hoezen mooi aan in de mappenstructuur. En wat echt ruk is, is dat ik niet kan FFWD' en etc. Iemand anders ideeën daarover?
Vooruit of terug spoelen kan inderdaad niet, dit kon in de B-serie ook al niet. Het bladeren in de mappen is echter wel enorm versneld tov de B-serie. Kan nu veel sneller door mn mappen structuur op mn NAS bladeren.Fuzzy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:10:
[...]
Werkt inderdaad prima met DLNA. Echter de GUI had mooier gekunt, en ik mis een functie van autoinfo van DNDB, ook gaf mijn Xtreamer de .jpg van de hoezen mooi aan in de mappenstructuur. En wat echt ruk is, is dat ik niet kan FFWD' en etc. Iemand anders ideeën daarover?
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Ik heb nu geen quadcore erin zitten, maar een duo core met onboard 9400 geforce kaart. Dit zou best eens te krap kunnen zijn voor full HD 3d content. Maar wie weet met slimme codecs wel op te lossen. Hitte en herrie valt reuze mee. HTPC wat ik nu heb hoor je amper. Quadcores tegenwoordig worden ook niet meer zo warm. PS3 met 3d ondersteuning is leuk maar kan geen full hd 3d content doen vanwege de limiet van hdmi 1.3. Dus ps3 haal je niet max uit de 3d ervaring. Ik ga het nog een keer rustig allemaal bekijken. Op dit moment heeft MediaPortal (wat ik gebruik op de htpc) daar nog geen support voor. Komt vanzelf wel.superduper schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:42:
[...]
Ik heb die DVD en zou hem kunnen rippen.
Heb jij een quadcore in je HTPC zitten? En wat voor videokaart dan? Dat gaat best ver voor een HTPC. Dat zou een behoorlijk aparaat worden (met hitte en herrie etc) en dan denk ik dat ik voor een PS3 ga die in de zomer de 3D ondersteuning zou moeten krijgen.
Verwijderd
Ik heb de samsung Walmount ophang systeem gebruikt, maar dan is de uitklapbare afstand houder aan de achterkant onbruikbaar, doordat hij schuin naar voren komt gaat de bovenkant tegen de muur, waardoor de ijzerdraad los komt van de drager, niet echt over na gedacht. of doe ik iets fout?Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:49:
Nou zoals belooft, hier onze 55C8700 super TV met alle opties die nodig zijn en GEIL Beeld.
plat tegen de muur 5 cm muur tot voorkant scherm, opvul bus 1 cm gebruikt zodat de TV nog net iets kan kantelen.
Ook de multimedia en internet usb stick werkten meteen zoals het hoort. ik moet alleen nog even kijken waarom niet alle gemelde file extensie niet goed werken. Via PS3 werkt gelukkig wel alles perfect. Laat nu maar al die 3D content komen wij verheugen ons er op.
p.s. ik ben wel blij dat ik permanent alarm op de woning heb en video bewaking hihihi, mijn buurman ging opletten wanneer ik thuis was en wanneer niet.
[afbeelding]
Bestanden opgenomen met de PVR functie van de TV zijn beveiligd en kunnen hierdoor alleen op de TV zelf worden afgespeeld!Fuzzy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:30:
Iets anders, wat zijn de ervaringen met het aansluiten van een externe harde schijf? Werkt het opnemen en afspelen goed? In welk bestandsformaat wordt er opgenomen met welke audio codec?
Ik wil er ook een HDisk op aansluiten echter twijfel ik nog over een netwerkaansluiting, het zou namelijk perfect zijn als de TV te benaderen via het netwerk en de harddisk ook, zodat je bestanden kunt uitwisselen etc.!
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Bij het aansluiten van je USB disk wordt deze geformatteerd (bij het gebruik van de PVR functie)! Aanwezige bestanden zullen dus worden gewist!Stpan schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:37:
Kun je bestanden die je via een andere bron op diezelfde harde schijf zet dan afspelen? Zo ja, welke bestanden kunnen worden afgespeeld?
..maar dat is eenmalig, en dan kun je vervolgens ook meerdere programma's opnemen denk ik?sandergar schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:49:
[...]
Bij het aansluiten van je USB disk wordt deze geformatteerd (bij het gebruik van de PVR functie)! Aanwezige bestanden zullen dus worden gewist!
[ Voor 10% gewijzigd door Fuzzy op 02-06-2010 16:53 ]
USB stick is waarschijnlijk te traag. Let op: hij gaat hem eerst formatteren en dan testen op snelheid. Bij mij (nieew 8 Gb kingston) werd deze vanwege de traagheid als niet bruikbaar voor opname aangemerkt.Fuzzy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:52:
[...]
..maar dat is eenmalig, en dan kun je vervolgens ook meerdere programma's opnemen denk ik?
He maar als dat zo is kun je dus ook geen netwerkschijf eraan hangen met meerdere files..?
zometeen maar eens testen met een USB stikkie..
Klopt het dat alleen de digitale tuner als source geselecteerd kan worden voor de PVR? Dus niet de analoge tuner of de overige sources (HDMI)?superduper schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:02:
[...]
Ik had het formaat niet gechecked, maar zal ook niet echt opnames op de PC gebruiken. Ik heb ook de humax HDD rec nog aangezien je op de TV niet kan opnemen en kijken naar iets anders (via dezelfde decoder).
De analoge source werkt ook (bij mij toch)... Maar niet de HDMIsandergar schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:10:
[...]
Klopt het dat alleen de digitale tuner als source geselecteerd kan worden voor de PVR? Dus niet de analoge tuner of de overige sources (HDMI)?
Dus opnames maken van een externe decoder is niet mogelijk ?!?Dima_2005 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:28:
[...]
De analoge source werkt ook (bij mij toch)... Maar niet de HDMI
Nog even voor mij...sbm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:37:
Nog even geduld (met een beetje mazzel voor 14 juni, want zowel NL tegen DK als mijn verjaardag) en dan ben ik de trotse bezitter van de 46C8700! Afgelopen vrijdag besteld bij EW RoermondIk heb er ook 2 oplaadbare 3D-brillen bij besteld, want in degene met batterijen gaan knoopcellen. Als ik daar iedere keer nieuwe voor moet aanschaffen, dan ben ik al snel goedkoper uit met de oplaadbare.
Ben me dus druk aan het verdiepen in diverse gebruiksmogelijkheden van deze TV. Een van de dingen die ik mij afvraag is of de aan te sluiten harddisk van stroom wordt voorzien mbv de USB aansluiting van de TV of dat deze altijd voorzien moet zijn van eigen stroom? Ik ben dit niet tegengekomen in de handleiding. Iemand het antwoord?
Zijn er verder al gebruikers die de 8700 tot op het bot hebben uitgeplozen voor wat betreft de instellingen voor de beste beeldkwaliteit? Als jullie deze willen delen, heel graag!
Oh ja, voor diegenen die geinteresseerd zijn in de luxe touch afstandsbediening (die standaard bij de C9000 geleverd wordt) i.c.m. de C8700... ondanks dat de afstandsbediening compatibel is met de C8700, kan deze niet gebruikt worden om het tv beeld weer te geven. Daarvoor is de 2e tuner in de C9000 nodig.
Wat dacht je hiervan: ASRock Vision 3D HTPC sports Intel Core processor and USB 3superduper schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:42:
[...]
Heb jij een quadcore in je HTPC zitten? En wat voor videokaart dan? Dat gaat best ver voor een HTPC. Dat zou een behoorlijk aparaat worden (met hitte en herrie etc) en dan denk ik dat ik voor een PS3 ga die in de zomer de 3D ondersteuning zou moeten krijgen.
Zit er zeker goed uit. Daarom, er komen oplossingen genoeg binnenkort als de content op gang komt. Daarom ga ik ook niet een 3d blu ray speler halen met 10% van de functies wat een htpc kan doen. Maar ja eerst moet de content maar even komen.sandergar schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:37:
[...]
Wat dacht je hiervan: ASRock Vision 3D HTPC sports Intel Core processor and USB 3
De Vision 3D HTPC is een HTPC met een Core processor, een losse Nvidia GPU, USB3, HDMI 1.4, dual-link DVI, 7.1 audio en Blu-Ray !!!
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Neem even bakje koffie en lees dit evenVerwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:37:
Wie heeft er ervaring met dropshipperzone.nl??????
daar kwam ik de 46c9000 tegen voor 3000 euro,en gelijk gebeld met dropshipperzone.wat blijkt dat hij al meerdere keren de 46 inch verkocht heeft laatste tijd.gelijk gevraagd of het wel om het nederlands model ging,en of er nog cashback natuurlijk opzit.ja zei meneer je krijgt gewoon 200 euro terug en het is een ned model.ik stond op het punt om de 40c8700 met bd c6900 te kopen maar nu zie ik dit weer staan,ik weet het niet meer .ik wacht nog heeel ff af,of er al forumgebruikers zijn die al ervaring hebben met deze bovengenoemde site.
Dit klopt maar de BR Demo disc bevat inderdaad alleen de 3D content en niet het 2D video spoor.Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:34:
Heb de demo BR die bij het starterskit van de brillen wordt geleverd geprobeerd af te spelen op mijn PS3, maar dit werkt dus niet. Lijkt dat die demo BR alleen in een 3D blueray speler kan worden afgespeeld en alleen de 3D bluaray film bevat.
Officieel zouden de 3D BR films ook op een normale BR speler afgespeeld kunnen worden.
Iemand hier ook ervaring mee.
ps. Ik weet dat de PS3 nog niet geschikt is voor 3D films maar wel voor 3D games.
Verwijderd
Heb je de opvul busjes gebruikt? grijze busjes die tussen de TV en de zwarte ronde plastiek draad uiteinden komen, je TV komt dan wel 1 cm verder van de muur maar daardoor kan je net de beugel achterop de TV uitklappen. succes!Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:26:
[...]
Ik heb de samsung Walmount ophang systeem gebruikt, maar dan is de uitklapbare afstand houder aan de achterkant onbruikbaar, doordat hij schuin naar voren komt gaat de bovenkant tegen de muur, waardoor de ijzerdraad los komt van de drager, niet echt over na gedacht. of doe ik iets fout?
Verwijderd
Bedankt Nosomoho,Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:41:
[...]
Heb je de opvul busjes gebruikt? grijze busjes die tussen de TV en de zwarte ronde plastiek draad uiteinden komen, je TV komt dan wel 1 cm verder van de muur maar daardoor kan je net de beugel achterop de TV uitklappen. succes!
dat is goed om te weten, want ik kon dit tot nu toe niet terug vinden. Alleen twijfel ik of het klopt. In de eerste berichten werd nog gesproken over een andere zender kijken dan op tv, daar zou de tweede tuner voor nodig zijn. Ik lees ook op plaatsen dat alleen de zender op tv doorgesluist kan worden via wifi. Dat zou betekenen dat een enkele tuner voldoende is. Zou dat het verschil niet zijn, want ik kom bij compatibiliteit geen waarschuwingen tegen (welke site dan ook) dat die functie puur voor de c9000 is weggelegd. De c9000 kan verschillende zenders weergeven en de andere geschikte tv's alleen de zender die bekeken wordt. Of zou het echt PIP zijn en alleen een andere bron kunnen weergeven?[b][message=34111096,noline]
Oh ja, voor diegenen die geinteresseerd zijn in de luxe touch afstandsbediening (die standaard bij de C9000 geleverd wordt) i.c.m. de C8700... ondanks dat de afstandsbediening compatibel is met de C8700, kan deze niet gebruikt worden om het tv beeld weer te geven. Daarvoor is de 2e tuner in de C9000 nodig.
Mijn buren hebben met een 40 inch LED tv geen problemen hiermee. Mogelijk dat dit met 55 inch tv's wel problemen geeft!xon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
Ik maak me nu wel een beetje zorgen om de bevindingen van @P.E wat betreft de Samsung beugel die niet lekker sluit.
Ik was eigenlijk van plan om de kloon van HQ (linkje) te kopen maar die zal dan hetzelfde probleem hebben zou je haast denken?
Ik heb deze info verkregen via EW. Ik had namelijk de touch ab op mijn prijsaanvraag gezet. Zij hebben overleg gehad met Samsung over de mogelijkheden van de touch ab icm de C8700 en er werd gewaarschuwd dat de touch ab zelf wel werkt, maar niet het doorgeven van het tv beeld. Daarvoor is de 2e tuner in de C9000 nodig.tuk217 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:45:
[...]
dat is goed om te weten, want ik kon dit tot nu toe niet terug vinden. Alleen twijfel ik of het klopt. In de eerste berichten werd nog gesproken over een andere zender kijken dan op tv, daar zou de tweede tuner voor nodig zijn. Ik lees ook op plaatsen dat alleen de zender op tv doorgesluist kan worden via wifi. Dat zou betekenen dat een enkele tuner voldoende is. Zou dat het verschil niet zijn, want ik kom bij compatibiliteit geen waarschuwingen tegen (welke site dan ook) dat die functie puur voor de c9000 is weggelegd. De c9000 kan verschillende zenders weergeven en de andere geschikte tv's alleen de zender die bekeken wordt. Of zou het echt PIP zijn en alleen een andere bron kunnen weergeven?
Damn inderdaad, een Kingston Data Traveler 4 GB wil 'ie ook niet gebruiken. Lol, de melding is "een USB HDD wordt aanbevolensuperduper schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:02:
[...]
USB stick is waarschijnlijk te traag. Let op: hij gaat hem eerst formatteren en dan testen op snelheid. Bij mij (nieew 8 Gb kingston) werd deze vanwege de traagheid als niet bruikbaar voor opname aangemerkt.
Een 2.5" notebook hdd werkt wel en goed ook. Ik heb hem achter de tv geplakt. Je merkt het alleen aan de powerdown klik als de tv uit gaat.
Ik had het formaat niet gechecked, maar zal ook niet echt opnames op de PC gebruiken. Ik heb ook de humax HDD rec nog aangezien je op de TV niet kan opnemen en kijken naar iets anders (via dezelfde decoder).
Een wd passport schijfje zou gewoon moeten werken met alleen de usb kabel als voeding. Op zich moeten alle kleine portable laptop schijfjes werken. Deze hebben genoeg aan usb voeding. De 3.5 schijven maken over het algemeen gebruik van externe voeding.Fuzzy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:41:
[...]
Damn inderdaad, een Kingston Data Traveler 4 GB wil 'ie ook niet gebruiken. Lol, de melding is "een USB HDD wordt aanbevolen
Die oplossing van jou, een 2,5" erachter, is dat gewoon een losse schijf? Welk type? Dan kan ik eens kijken op pricewatch. * Fuzzy vraagt zich namelijk af hoe die schijf dan zijn voeding krijgt....foto?
Maar ik denk dat ik de Humax misschien wel moet houden voor opnemen op meerdere kanalen indd..
Nu toevallig in de aanbieding (t/m 6 juni): Western Digital My Passport Ess. 500GB, Zwart, USB voor 69,50keepitfrosty schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:07:
[...]
Een wd passport schijfje zou gewoon moeten werken met alleen de usb kabel als voeding. Op zich moeten alle kleine portable laptop schijfjes werken. Deze hebben genoeg aan usb voeding. De 3.5 schijven maken over het algemeen gebruik van externe voeding.
Verwijderd
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel als ik vragen mag?keepitfrosty schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:00:
Ik heb vandaag ook eindelijk de 55c8700 ontvangen.
[ Voor 27% gewijzigd door d3vlin op 04-06-2010 10:40 ]
Leaping Lab Rats!
Wat is dat toch grappig mijn mediamarkt (hoofddorp) gaf echt geen cennnntttt toe..ja ik kon een gratis wifi stick krijgen van 5 ytientjes. Daarom bij de plaatselijke electroboer geprobeerd en na 2 keer mailen 2199 gehad.d3vlin schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:59:
Gisteren een UE46C8700 op de kop getikt bij MediaMarkt. Eigenlijk konden ze de 15% korting waar momenteel mee geadverteerd wordt niet geven op contractmodellen, maar na een kort gesprekje kreeg ik deze toch nagenoeg toch gewoon. Mocht hem voor 2140,- meenemen. Zojuist cashback ingevuld, dus totaal komt dan op 1940,-. (Feitelijk 1953,- omdat je 5,- shipping and handling moet betalen bij de cashback actie als je naast 200,- ook een bril opgestuurd wil krijgen en je 8 euro verwijderingsbijdrage moet betalen voor de TV.)
Nu nog een wall mount en een CI+ oplossing voor Caiway.
Ik heb boven op de slaapkamer led strips achter de televisie. Keer besteld bij 1dayfly dacht ik. Werkt op zich prima, maar natuurlijk niet te vergelijken met echte ambilight technologie. Maar zeker leuk voor sfeerverlichting. Al wordt het bij een zeer dunne tv en een schilderij wallmount wel erg krap denk ik om het erachter te krijgen.xon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:42:
[...]
Iemand trouwens wel eens ervaring met het zelf maken van "ambilight" ? Dus ledstrips achter de tv?
EW stadskanaal. 2999 betaald met nog de cashback van samsung eraf dus 2799. Ze spelen daar dus niet bijzonder veel met de prijs of met extra's maar goed.Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:41:
[...]
Waar heb je hem gehaald en voor hoeveel als ik vragen mag?
[ Voor 25% gewijzigd door keepitfrosty op 04-06-2010 10:12 ]
Damn dus redelijk zinloos als je er geen tv op kunt kijken. Dan kan je dus net zo goed een ipod touch halen en dan de app installeren van samsung zodat je de tv kunt bedienen met de ipod / iphone.sbm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:43:
[...]
Ik heb deze info verkregen via EW. Ik had namelijk de touch ab op mijn prijsaanvraag gezet. Zij hebben overleg gehad met Samsung over de mogelijkheden van de touch ab icm de C8700 en er werd gewaarschuwd dat de touch ab zelf wel werkt, maar niet het doorgeven van het tv beeld. Daarvoor is de 2e tuner in de C9000 nodig.
Ik ga er voor het gemak dan maar vanuit dat deze informatie op waarheid berust en heb er dus verder ook geen aandacht meer aan besteed.
Leaping Lab Rats!
Woei, vanavond even proberen dan. Heb de TV al redelijk intensief getest en heb nu al de 2e 46C8700 staan (staat later in de review waarom)aadvanboven schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:00:
En de NOS applicatie doet het weer goed !!!
Is die optie aanwezig dan netwerk PVR?? Lijkt me niet te kunnen namelijk, maar zou wel vet zijn. Scheelt me een HD monteren aan de achterkant van het scherm.LinuX-TUX schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:31:
[...]
Woei, vanavond even proberen dan. Heb de TV al redelijk intensief getest en heb nu al de 2e 46C8700 staan (staat later in de review waarom)
Nog even de media play functionaliteiten onder vuur leggen en netwerk PVR testen (kijken of het mogelijk is, normale ext HD werkt prima met timeshifting en alles)
Deze app is (top op heden) alleen beschikbaar in de US app store... met mijn NL account mag ik deze niet dl-enkeepitfrosty schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:17:
[...]
Damn dus redelijk zinloos als je er geen tv op kunt kijken. Dan kan je dus net zo goed een ipod touch halen en dan de app installeren van samsung zodat je de tv kunt bedienen met de ipod / iphone.
Ongeduld is een schone zaak, weet er alles van. Moet je dit horen: Ik heb mijn unit gekocht incl blu-ray bij een keten in Utrecht. Blijkt dat het wél een dealer is (staat ook op de site) echter in het actieformulier is de combinatie "Utrecht" en "Winkel" niet te maken. eerst 3x gebeld met Samsung, helaas ontdekte ik dat de (wel) bereidwillige medewerkers een verkeerde oplossing hadden gekozen, en er niet aan gedaan was. Nu heb ik het hele verhaal opnieuw gestuurd aan het actie-email adres met het verzoek of ze het snel in orde willen maken. Balen want het gaat nu weer langer duren voor ik de brilletjes in huis heb.golfgti5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:38:
Jopie ongeduld.................
er staat duidelijk in de voorwaarde binnen 4 weken;
http://www.samsung.com/nl...anner2_ledcashback_070510
Verwijderd
keepitfrosty schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:44:
[...]
Is die optie aanwezig dan netwerk PVR?? Lijkt me niet te kunnen namelijk, maar zou wel vet zijn. Scheelt me een HD monteren aan de achterkant van het scherm.
Verwijderd
Fuzzy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:56:
[...]
Ongeduld is een schone zaak, weet er alles van. Moet je dit horen: Ik heb mijn unit gekocht incl blu-ray bij een keten in Utrecht. Blijkt dat het wél een dealer is (staat ook op de site) echter in het actieformulier is de combinatie "Utrecht" en "Winkel" niet te maken. eerst 3x gebeld met Samsung, helaas ontdekte ik dat de (wel) bereidwillige medewerkers een verkeerde oplossing hadden gekozen, en er niet aan gedaan was. Nu heb ik het hele verhaal opnieuw gestuurd aan het actie-email adres met het verzoek of ze het snel in orde willen maken. Balen want het gaat nu weer langer duren voor ik de brilletjes in huis heb.
ik vindt trouwens ook dat als er staat binnen 4 weken, je mag verachten dat het ergens halverwege geregeld is..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq