Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk wat de reden is dat over het algemeen in reviews gelezen en ook mijn eigen ervaring is dat het scherm vrij groot moet zijn om 3D echt te ervaren. vandaar dat kleine schermen niet echt voor 3D sherm geschikt is.

Ik heb het hier wel over TV schermen want pc monitors zit je max 1 meter van af en dan heb je wel weer het 3d gevoel. Bij TV zit je al snel een 2 t/m 5 meter er van af.
stijnos1991 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:01:
Ahrg waarom heeft de UE32C8700 nou geen 3d ondersteuning?! Dat slaat toch helemaal nergens op! Echt heel jammer van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Iemand een idee of je bv. rechtstreeks kunt streamen naar of van de TV?
Zoals een network projector?

Bv.: streamen van beeldscherm naar de tv... Ik weet dat DLNA mogelijk is, maar dit zou wel heel erg nice zijn! Als het mogelijk is met network projectors, moet het toch ook mogelijk zijn met een tv?

[ Voor 16% gewijzigd door Dima_2005 op 04-06-2010 14:21 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
haha ik mag hopen dat jij meer zekerheid hebt over je salaris, dan klanten over hun cashback
waar je die functionele vergelijking vandaan haalt ..* Fuzzy mompelt iets over appels en peren

maar desalniettemin bedankt voor je (zelfde) ervaring, heb inmiddels meer vertrouwen in een spoedige afhandeling van Samsung
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:09:
nou dan eis je wel wat als er staat 4 weken en verwachting van jou is 2 weken.

Ik denk als je een leidinggevende functie hebt niet veel vrienden hebt.

Dan zou mijn salaris ook elke keer 2 weken eerder gestort moeten worden.
Nee zo werkt het niet dunkt me.

gewoon een mailtje sturen en ze passen het aan, ik heb het ook gehad in rijswijk Block en mediamarkt stonden er niet bij na een mailtje binnen 2 dagen wel.

[...]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehansv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 21:07
dehansv schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:05:
46c8700

Toch heb ik ook nog vraagje over de pvr ( was wel wat beschreven hier in dit topic maar is me nog steeds niet echt duidelijk :S .
aangezien ik een humax met 2 tuners gewend ben, vind ik het lastig om niet één zender te kunnen kijken en een andere te kunnen opnemen.
Zou het een mogelijkheid kunnen zijn om de kabelaansluiting te splitsen en de ene naar de tv te leiden ( smartcard in tv )en de andere naar een andere HD ontvanger bijv. de samsung h360 ( ik zit in ziggo gebied en deze kun je dan weer goedkoop krijgen geloof ik )en die weer aansluiten op je tv en er uiteraard ook een gewone harddisk aan de tv aansluiten.
of kan zo'n constructie niet werken?
Ik heb vanmiddag zelf maar ff met samsung gebelt en deze oplossing schijnt dus te werken,
heb het over de samsung DCB-H380R HD ontvanger, deze ondersteunt ook anynet zodat je alles met de AB van je TV kunt regelen. Dus opnemen en kijken naar andere zender wordt dan weer mogelijk voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om de 40" C7700 te kopen. Helemaal nu er 200 euro cashback gegeven wordt in verband met het WK.

In de winkel heb ik het toestel al bekeken, en de beeldkwaliteit bevalt me prima. Volgens de verkoper heeft dit toestel echter bij normaal beeld een frequentie van 100hz. Bij 3D-weergave zou dat 200hz zijn. Klopt dat, want ik kan dit nergens terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:35:
Ik sta op het punt om de 40" C7700 te kopen. Helemaal nu er 200 euro cashback gegeven wordt in verband met het WK.

In de winkel heb ik het toestel al bekeken, en de beeldkwaliteit bevalt me prima. Volgens de verkoper heeft dit toestel echter bij normaal beeld een frequentie van 100hz. Bij 3D-weergave zou dat 200hz zijn. Klopt dat, want ik kan dit nergens terugvinden?
Weet je zeker dat je 200 terug krijgt op de 7K serie? Ik dacht dat het als volgt was:

8K serie: 200
7K serie: 100
6K serie: 75

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
dehansv schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:30:
[...]Ik heb vanmiddag zelf maar ff met samsung gebelt en deze oplossing schijnt dus te werken,
heb het over de samsung DCB-H380R HD ontvanger, deze ondersteunt ook anynet zodat je alles met de AB van je TV kunt regelen. Dus opnemen en kijken naar andere zender wordt dan weer mogelijk voor mij :)
Geniaal! ga het thuis meteen proberen. Scheelt weer een AB en kan ik de humax naar boven verhuizen.
Boven heb ik ook een samsung ontvanger namelijk.

dus je neemt op via source: TV (CI+) en zapt verder via Source (HDMI 1 - humax)

Helemaal ideaal was dan geweest als het opnamemateriaal niet gecodeerd was. Had ik boven via de Humax (FTP) de opnames van beneden kunnen kijken.. Iemand al een progje gevonden om dat formaat te kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:47:
[...]
Weet je zeker dat je 200 terug krijgt op de 7K serie? Ik dacht dat het als volgt was:

8K serie: 200
7K serie: 100
6K serie: 75

:?
Oh ja, 8K en 7K heb ik door elkaar gehaald. Gisteren leek me een 8700 met 200 euro nog aantrekkelijk. Niet lang daarna draaide ik weer bij. Foutje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:35:

Klopt nie, 200Hz heeft 'ie. Er zit overigens 100E cashback op.. Houd in je achterhoofd dat kabel iets van 50 Hz is, de rest is opgevuld met berekeningen om het v l o e i e n d te maken. Sommige mensen ervaren die opvulwijze zelfs storend (waar te nemen bij zware HD films zoals Earth waterval scéne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb een bug kunnen vinden:
Als ik naar de Telenet HD Digibox zit te kijken via HDMI... En ik druk toevallig op een knopje en schakel ik terug naar analoge tv... Dan als ik terug naar HDMI-ingang ga, zegt ie gewoon: "Searching for signals"
Enige oplossing: tv uitzetten en dan terug aan, en hij werkt weer :s vreselijk lastig :(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33
Fuzzy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:56:
[...]

Ongeduld is een schone zaak, weet er alles van. Moet je dit horen: Ik heb mijn unit gekocht incl blu-ray bij een keten in Utrecht. Blijkt dat het wél een dealer is (staat ook op de site) echter in het actieformulier is de combinatie "Utrecht" en "Winkel" niet te maken.
Toevallig Steenweg? Ook ik kan het actie formulier niet invullen omdat Steenweg uit Utrecht dus niet als winkel onder Utrecht opgenomen is in het formulier |:(

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een soort vergelijkends meegemaakt.
ik zette de setbox aan en daarna TV en geen beeld switchen naar andere input en weer terug geen resultaat.
Setbox uit en TV uit en daarna weer aan en probleem was over. is maar 1x voorgekomen.

Analoge tv heb ik niet en zal er ook niet naar kijken want dat is te slecht naar mijn idee.
Al jaren geen analoog meer :)
Dima_2005 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:59:
Ik heb een bug kunnen vinden:
Als ik naar de Telenet HD Digibox zit te kijken via HDMI... En ik druk toevallig op een knopje en schakel ik terug naar analoge tv... Dan als ik terug naar HDMI-ingang ga, zegt ie gewoon: "Searching for signals"
Enige oplossing: tv uitzetten en dan terug aan, en hij werkt weer :s vreselijk lastig :(

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Over decoder gesproken, is deze soms ook Anyet; Samsung SMT-C7140

Klopt het dat ik hem niet op de samsung site kan vinden, of kijk ik er overheen?
Ben benieuwd of hij werkt met de afstandsbediening van de C8700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
sandergar schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:04:
[...]

Toevallig Steenweg? Ook ik kan het actie formulier niet invullen omdat Steenweg uit Utrecht dus niet als winkel onder Utrecht opgenomen is in het formulier |:(
nee, andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Krijg net een bellejte, tv is binnen, straks gelijk even ophalen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen ik vandaag de trotse eigenaar van de samsung UE46c8700

en ik vind hem supper heb jammer genoeg nog niet 3d kunne testen want heb nog geen bril heb hem besteld de 2200 serie

om dat ik in belgie woon kan ik jammer goenoeg een paar funkties niet gebruiken hup telenet ga eens mee met de tijd en maak kaarten voor in de tv te steken zo da je zonder de digicorder te moeten gebruiken ook verder kunt.

waarom moet neederland op dat gebiet altijd voorlopen en betere aanbiedingen hebben net als gsm operatoren en internet.

Maar deze tv heeft echt cool beeld ik vind hem supper mijn vorige tv was de samsung LE37A686 en die vond ik al gaaf maar dees doet er een shepje boven op

ik zal jullie zodra ik meer weet en uitgevonde hebben jullie op de hoogte houden.

en heb er ook ff een hdmi 1.4 1200 monster ultimate high speed kabel gekocht wat zijn die pokke duur oke levenslang garantie maar tog 125euro voor een kabeltje die ik voor het moment niet ten volle benut maar ja dan ben ik er tog al klaar voor he :).

ik heb hem 2099 euro betaald maar volgens de winkelier kan ik fluiten achter mijn cashbak om dat ie niet mee in de lijst staat van verdelers die een contrakt hebben getekent van niet onder de lanseerprijs te verkopen.

ma wie niet waagt niet wint he ik ga het tog proberen.
en als jullie nog toffe weetjes weten over dit toestel weet ik het heel graag.

ps kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan invoegen dan kan ik de foto`s van men tv laten zien
dank op voorand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Bij bol.com zakt de prijs nu naar 2300 euro;

http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLTWE00202400099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
hmm net getest om mijn DBB B270R via Anynet aan te sluiten, maar helaas.. ff zoeken naar een compatible lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:43:
Hey iedereen ik vandaag de trotse eigenaar van de samsung UE46c8700

en ik vind hem supper heb jammer genoeg nog niet 3d kunne testen want heb nog geen bril heb hem besteld de 2200 serie

om dat ik in belgie woon kan ik jammer goenoeg een paar funkties niet gebruiken hup telenet ga eens mee met de tijd en maak kaarten voor in de tv te steken zo da je zonder de digicorder te moeten gebruiken ook verder kunt.

waarom moet neederland op dat gebiet altijd voorlopen en betere aanbiedingen hebben net als gsm operatoren en internet.

Maar deze tv heeft echt cool beeld ik vind hem supper mijn vorige tv was de samsung LE37A686 en die vond ik al gaaf maar dees doet er een shepje boven op

ik zal jullie zodra ik meer weet en uitgevonde hebben jullie op de hoogte houden.

en heb er ook ff een hdmi 1.4 1200 monster ultimate high speed kabel gekocht wat zijn die pokke duur oke levenslang garantie maar tog 125euro voor een kabeltje die ik voor het moment niet ten volle benut maar ja dan ben ik er tog al klaar voor he :).

ik heb hem 2099 euro betaald maar volgens de winkelier kan ik fluiten achter mijn cashbak om dat ie niet mee in de lijst staat van verdelers die een contrakt hebben getekent van niet onder de lanseerprijs te verkopen.

ma wie niet waagt niet wint he ik ga het tog proberen.
en als jullie nog toffe weetjes weten over dit toestel weet ik het heel graag.

ps kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan invoegen dan kan ik de foto`s van men tv laten zien
dank op voorand
Lol ik hoop wel dat je weet dat bij hdmi kabels korter dan 2 meter de kwaliteit van de kabel echt geen fluit uit maakt. Dus kabeltje van 20 eurie geeft hetzelfde beeld als de monster kabel van 125 eurie. Of moet je een langere afstand overbruggen? Grats met je tv trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:34:
[...]

Lol ik hoop wel dat je weet dat bij hdmi kabels korter dan 2 meter de kwaliteit van de kabel echt geen fluit uit maakt. Dus kabeltje van 20 eurie geeft hetzelfde beeld als de monster kabel van 125 eurie. Of moet je een langere afstand overbruggen? Grats met je tv trouwens :)
ik moet net 2 meter overbruggen en heb deze gekocht voor toekomstige 3d Blue-ray Speler en dan heb je een 1.4 nodig en nee er zit geen hdmi kabel bij de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
heren, heb een klein probleem, heb mijn 46C8700 binnen, het scannen op digitale zenders word steevast overgeslagen........wel het scannen op analoge zenders gaat goed.....maar ik wil digitaal, heb alle (Caiway) frequentie's e.d. juist ingevuld, wat zie ik over het hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
golfgti5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:42:
heren, heb een klein probleem, heb mijn 46C8700 binnen, het scannen op digitale zenders word steevast overgeslagen........wel het scannen op analoge zenders gaat goed.....maar ik wil digitaal, heb alle (Caiway) frequentie's e.d. juist ingevuld, wat zie ik over het hoofd??
Eerst de CI+ los ingeplugd, Ned 1 gezien en toen de kaart erin gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
helemaal nog niet de CI+ erin gehad................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Nu alleen ci+ erin gedaan en audenticatie mislukt staat er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
golfgti5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:37:
Nu alleen ci+ erin gedaan en audenticatie mislukt staat er
je moet 'em er eerst indrukken zónder de kaart eh, dan authoriseren, dán kaart erin, hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Fuzzy, super, het werkt, en bedankt.

off topic vraagje, GTi rijder zo te zien aan je avatar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:38:
[...]

ik moet net 2 meter overbruggen en heb deze gekocht voor toekomstige 3d Blue-ray Speler en dan heb je een 1.4 nodig en nee er zit geen hdmi kabel bij de tv
deze kabel is ook hdmi 1.4 en kost 30 euries. Monster kabels staan bekend als overpriced en voegen niks toe aan de kwaliteit. Dure hdmi kabels hebben vaak pas nut bij afstand groter dan 6 meter. Dit omdat het signaal wat door de kabels gaat al digitaal is en veel minder foutgevoelig is dan analoge kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
golfgti5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:15:
Krijg net een bellejte, tv is binnen, straks gelijk even ophalen...........
Waar had je hem besteld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
m_ark schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:22:
[...]

Waar had je hem besteld???
Elektroworld De Lier, tv was er vrij snel vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:06:
[...]

deze kabel is ook hdmi 1.4 en kost 30 euries. Monster kabels staan bekend als overpriced en voegen niks toe aan de kwaliteit. Dure hdmi kabels hebben vaak pas nut bij afstand groter dan 6 meter. Dit omdat het signaal wat door de kabels gaat al digitaal is en veel minder foutgevoelig is dan analoge kabels.
je zult wel gelijk hebben maar ja heb hem nu tog en volgende als ik er nog 1 nodig heb zal wel een goedkoper kabeltje worden.

oke heb hem nu al ff aan het testen geweest wat de zogezegde profs reviews zegen van dat er licht in de donkere randen komt is totaal niet waar bij mij als ik een superbreedbeeld film zie en heb een zwarete balk onder en boven dan is die ook echt pek zwart en heb nog geen enkele kleur melting grezien alles gaat leker vloeiend zonder problemen nu heb ik hem afgesteld op de instellingen dat eerder op dit foorum vermeld staat echt supper.

3d nog altijd niet kunne testen vanwege geen bril is besteld, de 2200 versie voor 99 euro.

ik gebruik hem ook als pc monitor echt gaaf .

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-07 23:19

dr.cody

Heb je der vaker last van?

golfgti5 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 07:29:
[...]

Elektroworld De Lier, tv was er vrij snel vond ik.
Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb hem ook besteld maar dan in Roermond en heb helaas nog niks gehoord... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
dr.cody schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Wanneer had je hem besteld als ik vragen mag? Ik heb hem ook besteld maar dan in Roermond en heb helaas nog niks gehoord... :|
Ik heb hem 1 1/2 week geleden bij EW Tegelen besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody

dr.cody

m_ark schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:32:
[...]

Ik heb hem 1 1/2 week geleden bij EW Tegelen besteld...
Ik denk dat wij in het zelfde schuitje dan zitten. Ik heb hem twee weken geleden besteld. Of heb jij hem al?

Ik heb het trouwens over de 46c8700 buy the way...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand trouwens een idee wat de laatste firmware op de site van samsung fixt? Ik heb het erover heen gegooid maar geen idee wat de fixes zijn. Beetje jammer dat ze dat er niet bijzetten. Vreemd ook dat online updaten zegt van er is geen nieuwe firmware terwijl de website wel nieuwe firmware erop heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
dr.cody schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat wij in het zelfde schuitje dan zitten. Ik heb hem twee weken geleden besteld. Of heb jij hem al?

Ik heb het trouwens over de 46c8700 buy the way...
Nee, ik zit inderdaad in dat zelfde schuitje... Wachten op de 46....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 558700 bij EW in Roermond besteld was binnen twee dagen binnen. Ben hem gisteren gaan ophalen (wat een doos zeg) paste nog net in me auto.

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over EW in Roermond de mensen waar zeer vriendelijk aan de telefoon maar ook toen ik eenmaal daar was. Ik kreeg een uitgebreide 3d demonstratie met een kopje koffier erbij ;-)

Heb ook een zeer mooie prijs gekregen voor de 558700 in combinatie met de samsung bluray bdc 6900.
Ik zal zeggen dat ik samen nog veel goedkoper uit ben dan waaneer ik alleen de tv bij de medimarkt had gekocht voor 3399. En het mooiste is dat de 200 euro cashback er ook nog af gaat :-)

nu alleen nog even de formulieren invullen voor de cashbak en de gratis brillen (3x)

Zal binnenkort even een foto zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:56:
Ik heb de 558700 bij EW in Roermond besteld was binnen twee dagen binnen. Ben hem gisteren gaan ophalen (wat een doos zeg) paste nog net in me auto.

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over EW in Roermond de mensen waar zeer vriendelijk aan de telefoon maar ook toen ik eenmaal daar was. Ik kreeg een uitgebreide 3d demonstratie met een kopje koffier erbij ;-)

Heb ook een zeer mooie prijs gekregen voor de 558700 in combinatie met de samsung bluray bdc 6900.
Ik zal zeggen dat ik samen nog veel goedkoper uit ben dan waaneer ik alleen de tv bij de medimarkt had gekocht voor 3399. En het mooiste is dat de 200 euro cashback er ook nog af gaat :-)

nu alleen nog even de formulieren invullen voor de cashbak en de gratis brillen (3x)

Erg leuk om te lezen hoe blij iedereen is als hij opgehaald kan worden...
Ik krijg ook te horen dat de 46 inch slechter te verkrijgen is dan de 55...

En uhhh..... Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoove
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 16:59
Ik heb die van mij vanochtend opgehaald, bij mij paste die net niet in mijn audi TT. moest de laadklep open laten.
>:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
golfgti5 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:07:
Fuzzy, super, het werkt, en bedankt.

off topic vraagje, GTi rijder zo te zien aan je avatar???
Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn immer dienstvaardige 240 pk draak. Nu hek meer ruimte, maar mis 'em nog elke dag (nu 1 jr terug..) Die nieuwe met 2 pijpen en DSG + 260 pk vrijdag uitgeprobeerd, maarja toch die ruimte eh..

Ontopic:

Zag daar iets over een 1.4 kabel van € 30,- ? Heb vandaag 3x high speed with ethernet binnen gekregen, kostte 8,95 (..!) per stuk van 2 mtr. Ga ze vanavond nog testen >:) heb ze bij kabeltje.com vandaan, werd tot nu toe goed geholpen over de vragen over de verschillende versies, en die gast had aardig door hoe het zat, dus ik gokte 't erop.

[ Voor 6% gewijzigd door Fuzzy op 05-06-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:43:
http://www.mint.com/blog/...s/2010/03/TheRipHDMI3.jpg :Y)

Mijn ervaring tot dusver; 3D content gaat ook prima over HDMI 1.3 vanaf XBMC mediacenter. :D

[ Voor 9% gewijzigd door d3vlin op 05-06-2010 23:37 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:49:
[...]

Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn immer dienstvaardige 240 pk draak. Nu hek meer ruimte, maar mis 'em nog elke dag (nu 1 jr terug..) Die nieuwe met 2 pijpen en DSG + 260 pk vrijdag uitgeprobeerd, maarja toch die ruimte eh..

Ontopic:

Zag daar iets over een 1.4 kabel van € 30,- ? Heb vandaag 3x high speed with ethernet binnen gekregen, kostte 8,95 (..!) per stuk van 2 mtr. Ga ze vanavond nog testen >:) heb ze bij kabeltje.com vandaan, werd tot nu toe goed geholpen over de vragen over de verschillende versies, en die gast had aardig door hoe het zat, dus ik gokte 't erop.
Ja goedkoper kan inderdaad ook nog. Monster kabels zijn echt veel te duur en je merkt er niks van lol. Je bent goed genept zeg maar wanneer een verkoper je een kabel van 150 euro aansmeert bij hdmi over een afstand van 2 meter. 6 meter en meer dan kunnen de goedkopere kabels het wat meer laten afweten. Maar dat is ook vaak per situatie verschillend. Meeste kabels van 30 euro of 8 euro geven bij hdmi exact dezelfde kwaliteit als een kabel van 150 euro.

[ Voor 17% gewijzigd door keepitfrosty op 06-06-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3vlin schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:35:
[...]

http://www.mint.com/blog/...s/2010/03/TheRipHDMI3.jpg :Y)

Mijn ervaring tot dusver; 3D content gaat ook prima over HDMI 1.3 vanaf XBMC mediacenter. :D
3D content gaat ook prima over HDMI 1.3 maar full hd BR 3d content gaat hdmi 1.3 niet trekken. Daar is de bandbreedte gewoon niet hoog genoeg voor. Maar 576p of 720p moet volgens mij nog net lukken met audio erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,maak ons lekker, wat is die prijs dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 nachtje slapen..........!!!!! :)

En dan naar EW Roermond om mijn 55C8700 op te halen. :9~
Helaas nog zonder home cinema set, maar die komt dan maar later. Kon niet meer wachten!

Mensen die graag de prijs van een TV willen weten...... bel of mail even naar EW.
Dan kan je gelijk je specifieke wensen kwijt en krijg je een mooie prijs op maat.
Hoe meer prijzen van hun op het internet verschijnen hoe moeilijker ze het straks misschien krijgen tegenover Samsung. En het laatste wat je wil hebben is denk ik dat ze een leveringsprobleem krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:49:
[...]
Die prijs van 30,- is voor een kabel van 15 meter... das wel een groot verschil met 2 meter (ongeveer 13 ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Holy shit gasten, ik moet het ff kwijt, Net Op Eurosport HD ff de IRC rally in Sardinië gekeken,

PORNO gewoon, wat een dik scherm is het ook, alles ziet er zo f@#$cking vet uit, krijg tiete.

het ziet er met natuurfilms/sport wel 3x beter uit dan series, series lijken flets en ineens heel goedkoop op m'n beeldkanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik gebruik de volgende HDMI kabels:
http://www.ibood.com/be/n...eter_Gold-Plated_DuoPack/

Ik moet zeggen, ze doen goed hun werk, alleen wil ik nog maar eens weten hoe die ethernet support werkt (niet dat het belangrijk is, ik heb daar toch al 2 UTP kabels naartoe lopen)..

En @Fuzzy
Ja, inderdaad, ik moet zeggen dit is way way way better than plasma :)

Trouwens, nog een extra punt: als je gewoon analoog kijkt, is de upscaling en ruisfilter gewoonweg AMAZING... Soms zijn oude programma's beter te bekijken via analoog en de tv laten upscalen. dan de upscaling van Telenet Digicorder.

Ook Xvid video's zijn goed te bekijken (via DLNA)... Een beeld van 624x352 is zeer goed te bekijken zonder artifacts. Je ziet natuurlijk het verschil tussen bij Full HD, maar goed... Still: W-O-W

[ Voor 33% gewijzigd door Dima_2005 op 06-06-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:40:
Holy shit gasten, ik moet het ff kwijt, Net Op Eurosport HD ff de IRC rally in Sardinië gekeken,

PORNO gewoon, wat een dik scherm is het ook, alles ziet er zo f@#$cking vet uit, krijg tiete.

het ziet er met natuurfilms/sport wel 3x beter uit dan series, series lijken flets en ineens heel goedkoop op m'n beeldkanon
Hmm series zien er juist super uit op deze tv. Maar ik heb dan ook de 720p WEB DL versies van het internet geplukt. Echt super beeld en qua kleuren ook erg mooi.

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 06-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
keepitfrosty schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Hmm series zien er juist super uit op deze tv. Maar ik heb dan ook de 720p WEB DL versies van het internet geplukt. Echt super beeld en qua kleuren ook erg mooi.
Mja misschien moet ik "flets" wat beter omschrijven. Omdat de beelden gewoon loepzuiver zijn, ziet het er gewoon anders uit. Bijvoorbeeld de belichting zie je goed. Als scénes buiten zijn opgenomen zie ik nu goed dat er lichtweerkaatsende schermer en extra spots op de set staan. En hoe vreemd ook, het is er gewoon allemaal veel realistischer op geworden, geen schimmige, ietswat geromantiseerde hollywood karakters meer, maar gewoon mensen. Ook achtergronden en zeker animaties vallen eerder door de mand. Ik heb Pacific deel 3 net gekeken en als dan een boot binnenkomt varen zie je duidelijker het verschil tussen het echte water, en het geanimeerde boot (WO || Personal Cariër uit de starfleet klasse)

Daar moet ik gewoon nog even aan wennen, ik denk dat je nu automatisch wel verslaafd raakt aan sowieso HD, en bovendien Blu-ray, etc. Waar ik ook mee aan het spelen ben zijn die automatische beeldinstellingen. Ik denk vanwege hierboven dat de "Film" instelling donkerder en warmer is.

* Fuzzy kwam er trouwens achter dat je als je naar het menu gaat terwijl je een film streamt via DLNA, de film stopt. SUPER irritant omdat FFWD niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:13:
[...]

Mja misschien moet ik "flets" wat beter omschrijven. Omdat de beelden gewoon loepzuiver zijn, ziet het er gewoon anders uit. Bijvoorbeeld de belichting zie je goed. Als scénes buiten zijn opgenomen zie ik nu goed dat er lichtweerkaatsende schermer en extra spots op de set staan. En hoe vreemd ook, het is er gewoon allemaal veel realistischer op geworden, geen schimmige, ietswat geromantiseerde hollywood karakters meer, maar gewoon mensen. Ook achtergronden en zeker animaties vallen eerder door de mand. Ik heb Pacific deel 3 net gekeken en als dan een boot binnenkomt varen zie je duidelijker het verschil tussen het echte water, en het geanimeerde boot (WO || Personal Cariër uit de starfleet klasse)

Daar moet ik gewoon nog even aan wennen, ik denk dat je nu automatisch wel verslaafd raakt aan sowieso HD, en bovendien Blu-ray, etc. Waar ik ook mee aan het spelen ben zijn die automatische beeldinstellingen. Ik denk vanwege hierboven dat de "Film" instelling donkerder en warmer is.

* Fuzzy kwam er trouwens achter dat je als je naar het menu gaat terwijl je een film streamt via DLNA, de film stopt. SUPER irritant omdat FFWD niet werkt
Hehe ok, geen last van eerlijk gezegd. Wel speel ik een beetje met de AMP settings om te zorgen dat de camera niet dat handycam effect krijgt. Dat de camera te soepel door de scenes heen gaat. Maar dat doe ik meestal bij films alleen en bij een aantal series (o.a. the Pacific). Maar nu eerst even genoeg met de tv gespeeld eerst maar even van de zon genieten :) Vanavond maar weer aflevering Breaking Bad kijken in 720p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:58
Fuzzy schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:13:
[...]
Dat heb ik ook ervaren.
Je kan alleen pauze en play gebruiken.
Hoop dat er wel een update voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Kan iemand voor mij zijn/haar beste instellingen van de C8700 plaatsen??
En waar kan ik de optie amp vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

golfgti5 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:10:
Kan iemand voor mij zijn/haar beste instellingen van de C8700 plaatsen??
En waar kan ik de optie amp vinden?
Beste instellingen hangen af van hoe jouw kamer is. Zo zijn de instellingen bij mij (heeeeel lichte omgeving) anders dan bij iemand anders met een superdonkere kamer...

AMP = bij picture menu (Led motion plus dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
@Dima,

mijn kamer is vrij donker, geen ramen die van invloed zijn op de tv.
Picture menu?
Hebben jullie de taal op engels staan dan, ik kan het niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Nou ik heb de 46c8700 binnen eindelijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/8639/dscn3110.jpg

Ervaringen tot nu toe zijn super.
Streamen vanaf pc met pc share gaat goed.
Ziggo via module en Smart card werkt goed.

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 06-06-2010 14:30 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a103/ronzuid/IMG_0464.jpg

Onze 46C8700 is vrijdag avond aangekomen, mooie tv, nu nog alles instellen, krijg bijv. internet niet aan de gang, 9 van de 10 keer vind hij ons eigen netwerk niet, de router staat er 3 meter naast.....erg vreemd, netwerk van 2 huizen verderop vind hij wel, snap er niks van.

wat de HDMI kabels betrefd, ik heb deze aangeschaft, was 9.07 euro inclusief verzenden en binnen 3 dagen in huis.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=180510403303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43

Ben benieuwd naar je ervaringen met de echte natuurfilms ;) als je al zo opgewonden wordt van Rally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik heb hier en daar al eens gezocht maar een echt antwoord kon ik niet vinden.

Weet iemand wanneer het 9000 model gaat uitkomen? Ik zou deze graag voor Juli willen hebben maar heb geen idee of dat haalbaar is.

Alvast bedankt voor de feedback : - )

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dima_2005 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:28:
[...]

Beste instellingen hangen af van hoe jouw kamer is. Zo zijn de instellingen bij mij (heeeeel lichte omgeving) anders dan bij iemand anders met een superdonkere kamer...

AMP = bij picture menu (Led motion plus dacht ik)?
Nee is de optie Auto Motion Plus. Staat wel bij de optie Led Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:37:
@Dima,

mijn kamer is vrij donker, geen ramen die van invloed zijn op de tv.
Picture menu?
Hebben jullie de taal op engels staan dan, ik kan het niet vinden?
Staat bij beeld opties, als je bijvoorbeeld hebt gekozen voor dynamisch. In dat menu scroll je naar beneden en daar staat Auto Motion Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Laatst online: 12-09 23:55
Een familielid van mij heeft de Samsung C8700 gekocht. Mooie tv! Ik heb een review geschreven voor de mensen die nog twijfelen.

Samsung C8700 review

Ik ben ook bij de Sony 3D demonstratie geweest, deze was overigens een stuk indrukwekkender. Al moet ik zeggen dat ze wel speciale 3D demo's hadden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik krijg mijn tv maar niet draadloos online, ik heb deze router;

http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=WGR614v6

Ik gebruik de orginele Samsung dongle

Ligt het daar misschien aan, moet ik een sterkere router hebben?
Het netwerk van 2 huizen verderop word wel direkt gevonden...........

[ Voor 9% gewijzigd door golfgti5 op 06-06-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoove
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 16:59
mijn 55C8700 net uitgepakt:

Afbeeldingslocatie: http://i2.asntown.net/4/55c8700_tri.jpg

8)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 22:14
Ik zie het 3D verkiezingsgala werkt dit een beetje met de brilletjes en deze tv ben erg benieuwd !

Ik ben het aan het opnemen maar mijn tv is nog niet binnen, dus dat komt nog wel ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
mooi uitzicht heb jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat ook al te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Diego27 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:58:
Ik zie het 3D verkiezingsgala werkt dit een beetje met de brilletjes en deze tv ben erg benieuwd !

Ik ben het aan het opnemen maar mijn tv is nog niet binnen, dus dat komt nog wel ! ;)
Ik was blij verrast door het effect. Een paar artefacten met name ver weg en precies in het midden. Nu wachten op wat meer flitsend matriaal dan Femke Halsema..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
superduper schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:09:
[...]

Ik was blij verrast door het effect. Een paar artefacten met name ver weg en precies in het midden. Nu wachten op wat meer flitsend matriaal dan Femke Halsema..
inderdaad dan toch liever terug switchen naar 2D *ril* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net in het bezit van een 55C8700... geweldige televisie. Het geld zeker waard.
Wel een vraag over de CI+ module. Als je de timeshift wil activeren moet je een USB of hdd schijf installeren. Als ik een USB stick wil gebruiken, wat voor stick kan ik dan het beste gebruiken?
Alvast bedankt voor de tips!
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:10:
[...]

Werkt inderdaad prima met DLNA. Echter de GUI had mooier gekunt, en ik mis een functie van autoinfo van DNDB, ook gaf mijn Xtreamer de .jpg van de hoezen mooi aan in de mappenstructuur. En wat echt ruk is, is dat ik niet kan FFWD' en etc. Iemand anders ideeën daarover?
Hoi,

Na 2 maanden wachten dan nu eindelijk de 46c8700 binnen.Nog druk met div instellingen wat beeld betreft maar ik heb een probleem met het streamen via de xstreamer.
Hier loopt nl het geluid niet gelijk met het beeld op de tv,bij mijn vorige tv de Philips 9704 had ik dit probleem niet.
Iemand hier ook ervaring mee en mogelijk een oplossing??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:35:
[...]

Hoi,

Na 2 maanden wachten dan nu eindelijk de 46c8700 binnen.Nog druk met div instellingen wat beeld betreft maar ik heb een probleem met het streamen via de xstreamer.
Hier loopt nl het geluid niet gelijk met het beeld op de tv,bij mijn vorige tv de Philips 9704 had ik dit probleem niet.
Iemand hier ook ervaring mee en mogelijk een oplossing??????????
De tv heeft lichte last van input lag. Makkelijk te fixen door de audio delay optie aan te passen. Maar moet de optie wel in je xstreamer of receiver aanwezig zijn. Dat zou je in de handleiding even moeten nakijken. Input lag zit ongeveer op 90ms met audio. Maar heb het zelf via de receiver op 61ms staan nu en beeld en geluid gaan nu synchroon.

[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 07-06-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:31:
net in het bezit van een 55C8700... geweldige televisie. Het geld zeker waard.
Wel een vraag over de CI+ module. Als je de timeshift wil activeren moet je een USB of hdd schijf installeren. Als ik een USB stick wil gebruiken, wat voor stick kan ik dan het beste gebruiken?
Alvast bedankt voor de tips!
Peter
Mja die discussie draaide eigenlijk op een 2,5" externe HD uit. Mocht je een USB willen gebruiken, moet je denk ik zoiets als deze hebben: pricewatch: Corsair Flash Voyager GT 16GB
maja, dan heb je 16 GB voor 46,-. Bij de MM is nu 1TB in de aanbieding voor 69,- >:)

Denk dat die wel werken. Laat ff weten wat het geworden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:33:
[...]

De tv heeft lichte last van input lag. Makkelijk te fixen door de audio delay optie aan te passen. Maar moet de optie wel in je xtreamer of receiver aanwezig zijn. Dat zou je in de handleiding even moeten nakijken.
Hoi,

Inmiddels ben ik er achter dat het door 1080p 24p komt,zet ik video out op auto HDMI en 1080p 24p uit gaat het wel goed.
Ik heb al eens eerder ergens gelezen dat Samsung problemen heeft met 1080p 24p.
De delay is wel aan te passen in de xtreamer maar alleen nog trager,dus heeft geen zin,komt het geluid nog later.
Kan toch niet zijn dat Samung nog steeds probemen heeft met 1080p 24p :-( :-( :-( :-( .
Had al veel problemen met mij Philips wat kijkhoek betrof,maar blijkt maar weer dat er nog steeds geen perfecte TV is!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:44:
Ik krijg mijn tv maar niet draadloos online, ik heb deze router;

http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=WGR614v6

Ik gebruik de orginele Samsung dongle

Ligt het daar misschien aan, moet ik een sterkere router hebben?
Het netwerk van 2 huizen verderop word wel direkt gevonden...........
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem soms ziet de tv mijn access point wel maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
William/Ax3 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:28:
Nou ik heb de 46c8700 binnen eindelijk ;)

[afbeelding]

Ervaringen tot nu toe zijn super.
Streamen vanaf pc met pc share gaat goed.
Ziggo via module en Smart card werkt goed.
Ik ben blij dat het goed voor je werkt, maar als ik op de achtergrond de coax bekabeling en connectors in de muur zie zitten dan denk ik dat je deze toch eens moet vervangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:03:
[...]

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem soms ziet de tv mijn access point wel maar meestal niet.
Leuk he draadloos :) Misschien toch teveel storende factoren in de buurt. Trek een draadje of kijk of ethernet via het stroom misschien een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
keepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:08:
[...]

Leuk he draadloos :) Misschien toch teveel storende factoren in de buurt. Trek een draadje of kijk of ethernet via het stroom misschien een optie is.
Hier heb ik het op die manier opgelost. Ben er niet erg tevreden over. Zogenaamd 200Mb, kom niet hoger dan 60 effectief. HD signaal komt niet goed over op die manier over dat smalle draadje en zat zelf juist weer te twijfelen om WiFi N te gaan doen daarom. (niet goed over in de zin van stotteren / artifacts)

Let wel, dat is MIJN situatie thuis, andere kamer haalt weer 140Mb ... maarja, daar staat de TV weer niet :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door LinuX-TUX op 07-06-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik heb de mijne nu draadloos aan de gang gekregen, plots "pakte" de tv het signaal.......
Affijn, hoe kan ik nu films/foto's vanaf mijn pc streamen naar de Samsung Dongle, of werkt dat zo niet??

Wat anders, mijn tv vraagt trouwens nooit om identificatie van het Caiway kaartje, alle gecodeerde zenders doen het direkt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LinuX-TUX schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:18:
[...]
Hier heb ik het op die manier opgelost. Ben er niet erg tevreden over. Zogenaamd 200Mb, kom niet hoger dan 60 effectief. HD signaal komt niet goed over op die manier over dat smalle draadje en zat zelf juist weer te twijfelen om WiFi N te gaan doen daarom. (niet goed over in de zin van stotteren / artifacts)

Let wel, dat is MIJN situatie thuis, andere kamer haalt weer 140Mb ... maarja, daar staat de TV weer niet :Y)
Ja klopt inderdaad. Ethernet via het stroom is ook enorm huissituatie afhankelijk. Het idee is erg mooi maar in de praktijk wordt hd streamen bijna nooit een werkelijkheid. Maar ja als kabel trekken geen mogelijkheid is en wifi stoort teveel dan hou je niet veel opties meer over. Gelukkig heb ik bij de bouw van het huis kunnen aangeven waar ethernet moest komen dus heb het mooi bedraad aangesloten bij de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:31
golfgti5 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:02:
Wat anders, mijn tv vraagt trouwens nooit om identificatie van het Caiway kaartje, alle gecodeerde zenders doen het direkt......
Is ook mijn ervaring. Ik heb eerste de Caiway CI+ module zonder smartcard in de TV gestoken. Hierbij gaf hij een melding dat het pairen gelukt was. Daarna de smartcard in de CI+ module gestoken en alle zenders waarvoor ik betaal doen het prima.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik zie deze firmware staan voor de 46C8700;

http://www.samsung.com/nl...enu=download&menu2=detail

Heeft iemand enig idee waar ik kan vinden welke firmware er nu op de tv staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

keepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:08:
[...]

Er is niets mis met draadloos denk ik en het zou gewoon moeten werken.

Je zou een aantal dingen nog kunnen proberen

- Andere netwerknaam SSID
- Kijken of je netwerk niet hidden is
- Even alle beveiliging eraf halen en kijken of ie hem dan wel ziet en zo ja je beveiliging iets "simpeler" zetten binnen WPA (dus ipv WPA2 bv)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

En vooral: welke channel gebruik je? Mijn netwerk is bv. op channel 11 (40Mhz wide band), waardoor er sommige ontvangers mijn netwerk niet vinden.(lees: drivers kunnen ze niet vinden)
Zo kan ik met mijn pc geboot in linux niet connecteren op channel 11, maar wel op channel 9... Oplossing was een andere driver...

Dus voor jouw tv moet een andere channel ook misschien helpen (vooral bij channels 1-3 en 9-11)

En ik denk dat die ontvanger op de 2.4Ghz werkt, ben je zeker dat je router niet toevallig op 5Ghz only staat?

[ Voor 50% gewijzigd door Dima_2005 op 07-06-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:02:
[...]

Er is niets mis met draadloos denk ik en het zou gewoon moeten werken.

Je zou een aantal dingen nog kunnen proberen

- Andere netwerknaam SSID
- Kijken of je netwerk niet hidden is
- Even alle beveiliging eraf halen en kijken of ie hem dan wel ziet en zo ja je beveiliging iets "simpeler" zetten binnen WPA (dus ipv WPA2 bv)

succes
Dat zeg ik ook niet, maar draadloos blijft gewoon erg storingsgevoelig. Als het werkt dan werkt het. Thuis ook draadloos voor mijn laptop en werkt perfect. Maar zijn genoeg waarbij er teveel storende factoren in de woning aanwezig zijn waardoor het niet of slecht werkt. Maar bovenstaande mogelijke oplossingen die je opgeeft zou hij inderdaad nog kunnen checken. Beveiliging eraf halen zou btw niet uit mogen maken of je het netwerk wel of niet ziet.

Ander kanaaltje proberen wil ook nog weleens helpen. Kan zijn dat er teveel modems in de buurt op hetzelfde kanaal aan het uitzenden zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 07-06-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik heb voorgisteren een UE46C8700 gekocht bij MM in Roermond.
Ik heb er een perfecte prijs voor betaald, €1900,- en daar gaat nog €200,- af die je krijgt ivm de actie van Samsung.

Nu moet ik natuurlijk nog wachten op mijn tv die was niet voorradig.

Mijn vraag is het volgende, als ik een film gedownload heb via de nieuwsgroepen, wat is de beste manier om deze straks te bekijken op mijn c8700.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:39:
Ik heb er een perfecte prijs voor betaald, €1900,- en daar gaat nog €200,- af die je krijgt ivm de actie van Samsung.

Mijn vraag is het volgende, als ik een film gedownload heb via de nieuwsgroepen, wat is de beste manier om deze straks te bekijken op mijn c8700.
Hangt van het formaat af. Een aantal formaten kan de tv zelf afspelen. Anders een mediaplayertje halen of een htpc. Of een ps3 met streamer software op je pc. Genoeg mogelijkheden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Dreke008 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:39:

Damn €1900,- maar? Ongelofelijk, ik dacht dat €2050,- zo'n beetje het laagst haalbare was afgaande op de reacties hier.

Toevallig nog gevraagd naar prijzen voor de 55" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Vraagje, ik heb net Samsung PC Manager op de pc gezet, ingesteld en de C8700 gevonden, echter zegt de tv bij elk bestand (avi, mp3, jpeg) ongeldig bestands formaat, wat zie ik over het hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Nee, daar heb ik niet naar gevraagd.
Ik was eerst bij EW geweest, die ging niet lager dan €2000, dit vermeld toen ik bij MM kwam, die zei meteen dan krijg jij hem voor €1900,-, eigenlijk helemaal geen moeite of pingelen voor hoeven te doen.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
keepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:46:
[...]

Hangt van het formaat af. Een aantal formaten kan de tv zelf afspelen. Anders een mediaplayertje halen of een htpc. Of een ps3 met streamer software op je pc. Genoeg mogelijkheden eigenlijk.
Kun je het ook even voor mij iets minder technisch formuleren, ben daar niet zo in thuis.
Nu download ik ze en dan heb je van die VIDEO_TS bestanden zeg maar staan in de map.
Hoe zoiets uitziet bij een bluray en andere formaat geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
golfgti5 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:00:
Ik zie deze firmware staan voor de 46C8700;

http://www.samsung.com/nl...enu=download&menu2=detail

Heeft iemand enig idee waar ik kan vinden welke firmware er nu op de tv staat?
Onderste menu optie -> rechts -> Software Update.

Onderste gedeelte van het beeld zie je dan hoe je hem kan updaten (via USB/Netwerk etc) bovenste gedeelte de huidige Firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Blijkbaar kan de tv niet goed overeen met grote bestanden. Dus als je een mkv hebt van 15GB, moet je die splitsen in kleinere bestandjes, dan kan die dat wel afspelen... Raar.... In het algemeen willen mkv's niet werken via DLNA...

Ook heb ik nog iets anders opgemerkt, maar ik weet niet of het aan pc of aan tv ligt... Maar je moet de pc en tv herstarten voor de nieuwste library... Ik werk met standaard libraries van Windows 7...
EDIT:
MediaHome heeft het opgelost...

[ Voor 28% gewijzigd door Dima_2005 op 07-06-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadvanboven
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De firmware updaten lukt prima via USB maar niet via Netwerk. De Samsung servers hebben blijkbaar de nieuwe firmware niet beschikbaar.... Dit is trouwens de tweede update in de laatste twee weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hoeveel zijn jullie nou kwijt voor de 55C8700 ?

Laagste prijs die ik heb kunnen vinden is 2699 euro bij Foto Video Dierckx. Ik ben toch van plan om binnenkort een 55 inch te halen

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
aadvanboven schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:25:
De firmware updaten lukt prima via USB maar niet via Netwerk. De Samsung servers hebben blijkbaar de nieuwe firmware niet beschikbaar.... Dit is trouwens de tweede update in de laatste twee weken....
Thanks,

ik zie nu inderdaad dat de firmware op de Samsung site nieuwer is als op mijn tv.
Mijn tv werkt overigens perfect, is een update dan aan te raden of kan je beter er nu niks aan doen zolang de tv naar je zin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
golfgti5 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:46:
[...]

Thanks,

ik zie nu inderdaad dat de firmware op de Samsung site nieuwer is als op mijn tv.
Mijn tv werkt overigens perfect, is een update dan aan te raden of kan je beter er nu niks aan doen zolang de tv naar je zin is?
Dat vraagt iedereen zich af, vooral omdat de changelog zo gedetaileerd is op de Samsung website :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
LinuX-TUX schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:49:
[...]
Dat vraagt iedereen zich af, vooral omdat de changelog zo gedetaileerd is op de Samsung website :+
Daar heb je gelijk in, bij andere merken/update's zie je vaak erbij staan wat er verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody

dr.cody

Dreke008 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:54:
Nee, daar heb ik niet naar gevraagd.
Ik was eerst bij EW geweest, die ging niet lager dan €2000, dit vermeld toen ik bij MM kwam, die zei meteen dan krijg jij hem voor €1900,-, eigenlijk helemaal geen moeite of pingelen voor hoeven te doen.
Damn! Zit ik dan met m'n €2050,-

Maar ja, die staat dan ook al twee weken in bestelling dus dat moet toch is een keer binnen komen.

Maar die prijzen bij jullie in het zuiden zijn een stuk vriendelijker dan hier bij ons in de randstad.

Waarom?!?!?!?!?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
dr.cody schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:20:
[...]

Damn! Zit ik dan met m'n €2050,-

Maar ja, die staat dan ook al twee weken in bestelling dus dat moet toch is een keer binnen komen.

Maar die prijzen bij jullie in het zuiden zijn een stuk vriendelijker dan hier bij ons in de randstad.

Waarom?!?!?!?!?! |:(
Dat vind ik ook zo frapant, maar ik krijg hem na korting de 46c8700 voor €1900,- maar daar heb ik toch heel wat voor moeten pingelen. Ik kom ook uit de Randstad (Rotterdam).
Alleen staat hij nu al een twee weken in bestelling, en de dealer kan niet zeggen wanneer deze binnen komt.
Als je 0900-samsung belt dan kunnen deze ook niet zeggen wanneer ze er weer zullen zijn al zie ik wel van een aantal mensen dat ze ze binnen hebben. Hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Zou toch zonde zijn als ik het WK op mijn "kleine" 42 inch tv van Sharp moet kijken :X
Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste