Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ik zal ook even de nieuwe firmware installeren. Apps van Samsung boeien mij al jaren niet meer. Alleen de UG app gebruik ik nog en hardwareinfotv.

Edit, werkt verder prima. Alleen weer even de app UG updaten want die deed het al een tijdje niet meer bij Ned 1, 2 en 3. Maar dat heeft niks met de firmware te maken.

EDIT.

2 oktober:

Wederom een nieuwe versie van de UG app omdat er blijkbaar weer wat wijzigingen zijn gedaan bij Uitzending gemist. Nieuwe versie geïnstalleerd en Ned 1, 2 en 3 zijn weer beschikbaar. _/-\o_

GerCor wijzigde deze reactie 03-10-2013 01:05 (65%)

Me.

• Forza11
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15-01 15:32
Heeft iemand netflix werkend op de 7700? Ik las dat het op de Amerikaanse c7000 variant wel beschikbaar is.

• marktweakt
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-04-2015
UitzendingGemist App loopt ook op zijn einde.

Al maanden ontbreken er een heleboel programma's en als ze wel in de index staan dan spelen ze niet af.

Wordt ook niet meer aan gewerkt zo te zien. Jammer.

• Vandaahl
  • Registratie: juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

Dat valt toch wel mee? Laatste aktiviteit is van 13 nov!

(http://www.ugsamsungapp.nl/)
Nog steeds problemen dat mijn 'niet Samsung' apparaten zoals een HTC 8X mijn dlna Tv niet zien. Mijn dochter heeft een Samsung ADV huppelepup en die ziet de Tv probleemloos.

Waardeloos. Iemand een idee? Want ik heb prachtige Windows 8.1 / Windows Phone 8 Apps maar dat werkt dus niet met mijn UE46C8700.

EDIT: Maakt ook niks meer uit. Ik ga binnenkort eens kijken voor een Netgear Push2TV. 'projecteer' ik mijn Surface 2 in zijn geheel op het scherm van de TV. Niks meer Smarthub, MediaPlayer, blabla.

Mooie oplossing na 3 jaar ellende. _/-\o_

GerCor wijzigde deze reactie 24-11-2013 23:26 (28%)

Me.

• Boldman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 02-12-2013
Heb eind 2010 een Samsung UE55C8700XSXXN aangeschaft, eind 2012 ging ie niet meer aan en kwam er een tikkend geluid uit, een reparatie bedrijf heeft in opdracht van Samsung nieuwe PCB geplaatst en was onder garantie, we zijn nu 13 maanden verder en zelfde probleem hebben we weer.
Zitten daar ook lekkende condensators in ?
Yep, inmiddels de Netgear PTV3000 (Push2TV) voor 67 euro bij MM gehaald. In 1 woord: geweldig.

Me.

• mbroeren
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-01-2014
ik ben voor een Chromecast gegaan (35 dollar) en kan dat ook iedereen aanbevelen.

http://www.androidplanet.nl/google/chromecast#review

• marktweakt
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12-04-2015
quote:
Vandaahl schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:30:
Dat valt toch wel mee? Laatste aktiviteit is van 13 nov!

(http://www.ugsamsungapp.nl/)
Ja, je hebt gelijk! Bedankt voor het linkje. Ik ga direct de laatste versie installeren.

• mbroeren
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-01-2014
Weet iemand dit? C8700 gaat iedere 5 minute uit en meteen weer aan. Internet is ook niet op te starten. Het is gekomen nadat, bleek achteraf, ik een verkeerde app heb geïnstalleerd (voor een E model ipv C)

Bestaat er zoiets als een nog hardere factory reset dan heel lang de exit knop indrukken? De exit reset heb ik uitgevoerd. Ook is het (binnen 5 minuten) via USB gelukt de laatste firmware (T-VALDEUC-3018.1) erop te krijgen. Mocht niet baten.

Bedankt voor eventuele reacties.

-EDIT- (voor wie er op zoekt ooit)
Ik heb het opgelost. Een factory-reset (15 sec exit knop) werkte niet. Internet apps blijven er dan gewoon opstaan en ook het develop-account. Dus een echte reset is het niet. Zelfs een firmware-update (was er toevallig kwam ik achter en enkel via USB mogelijk) werkte niet.
Oplossing: Netwerk-kabel eruit en daarna een reset (was echt nodig), werkte wel. Voor de zekerheid ook modem/router even softreboot gedaan. Kennelijk kijkt de TV elke 5 minuten naar internet? Hoe dan ook, hij doet het weer.

mbroeren wijzigde deze reactie 29-01-2014 21:24 (59%)

quote:
mbroeren schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:19:
Weet iemand dit? C8700 gaat iedere 5 minute uit en meteen weer aan. Internet is ook niet op te starten. Het is gekomen nadat, bleek achteraf, ik een verkeerde app heb geïnstalleerd (voor een E model ipv C)

Bestaat er zoiets als een nog hardere factory reset dan heel lang de exit knop indrukken? De exit reset heb ik uitgevoerd. Ook is het (binnen 5 minuten) via USB gelukt de laatste firmware (T-VALDEUC-3018.1) erop te krijgen. Mocht niet baten.

Bedankt voor eventuele reacties.

-EDIT- (voor wie er op zoekt ooit)
Ik heb het opgelost. Een factory-reset (15 sec exit knop) werkte niet. Internet apps blijven er dan gewoon opstaan en ook het develop-account. Dus een echte reset is het niet. Zelfs een firmware-update (was er toevallig kwam ik achter en enkel via USB mogelijk) werkte niet.
Oplossing: Netwerk-kabel eruit en daarna een reset (was echt nodig), werkte wel. Voor de zekerheid ook modem/router even softreboot gedaan. Kennelijk kijkt de TV elke 5 minuten naar internet? Hoe dan ook, hij doet het weer.
Mooi dat het is opgelost.

Me.

• tijs1973
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09-03-2014
Iemand een idee hoe netflix op een c8700 te krijgen?

• Supertroeper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-01 10:50
Heeft iemand al deze firmware geïnstalleerd? T-VALDEUC-3018.1

Ik heb nog firmware versie 3015.1 op mijn samsung staan. Is er een goede reden :*) ( of juist niet >:) ) dat ik moet updaten?
BVD
Allang geïnstalleerd. Maar aangezien er nooit een changelog te vinden, geen idee waar de 18 voor dient. Zal vast een update zijn voor een (buitenlandse) app.

Me.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Bah, tuner kapot. Ach, ik laat het ook niet repareren. Humax er aangekoppeld.

Me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 31-12-2019
quote:
tijs1973 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:46:
Iemand een idee hoe netflix op een c8700 te krijgen?
Ik zou morgen een Chromecast dongle bij de Mediamarkt gaan halen. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
De buienradar app werkte al een paar maanden erg slecht.. nu is het nog slechter geworden. De animaties worden pas na heel vaak proberen geladen, maar soms ook helemaal niet. De satellietradar toont altijd een stilstaand plaatje van 9:30 van lange tijd geleden.

Een paar weken geleden was er nog een update. Maar er is schijnbaar helemaal niets veranderd.

Jammer, want de app was erg fijn.. eigenlijk de enige die ik nog gebruikte!

Wie heeft deze problemen nog meer?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 14:31

Yucko

One clown to rule them all !

note to self:
niet eigenwijs apps zoals DS Video proberen te installeren op mijn 2010 TV model als de site zegt dat dit pas kan vanaf de 2012 modellen :P

Internet@TV wilde niet meer starten, en als je dit toch probeerde dan reageerde de TV nergens meer op totdat hij na een paar minuten automatisch uit ging. Tevens als je niet naar Internet@TV ging dan deed hij een automatische reboot na een aantal minuten. Ben een uur bezig geweest om hem gereset te krijgen en ook daadwerkelijk in Internet@TV te komen om de app te verwijderen 8)7

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha. Zo houdt het je bezig. Maar Humax 5400 kan elk moment bij de winkel binnenrollen. Andere Humax is van/voor mijn dochter en die begint aardig te drammen dat ze hem terug wil hebben.

Me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lucysome
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 04-07-2014
are you talking about barcode decoder .net om Samsung?
not very good at other language, hope it helps you

• Supertroeper
Zijn hier nog mensen die naar de C8700 kijken?

Ik denk dat die van mij aan vervanging toe is.
Rechtsonder in het beeld flikkert het beeld vaak. Vooral bij voetbal valt het erg op. Als ik bij "Menu-beeld- geavanceerde instellingen-led motion Plus" uitzet dan is het flikkeren wat minder. Het is net alsof het backlicht niet goed werkt rechtonder.

Wat zou dit kunnen zijn? En is het nog te repareren?

Mvg

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Supertroeper schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:23:
Zijn hier nog mensen die naar de C8700 kijken?

Ik denk dat die van mij aan vervanging toe is.
Rechtsonder in het beeld flikkert het beeld vaak. Vooral bij voetbal valt het erg op. Als ik bij "Menu-beeld- geavanceerde instellingen-led motion Plus" uitzet dan is het flikkeren wat minder. Het is net alsof het backlicht niet goed werkt rechtonder.

Wat zou dit kunnen zijn? En is het nog te repareren?

Mvg
Mijn zoon kijkt naar mijn oude 8700. De helft van led is al tijden terug uitgevallen. Tuner al jaren geleden kapot. Heb al een jaar een 50 inch. Prachtig beeld en voor nog geen € 900. Kortom, gewoon een nieuwe kopen. d:)b

Me.

• Supertroeper
quote:
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
[...]

Mijn zoon kijkt naar mijn oude 8700. De helft van led is al tijden terug uitgevallen. Tuner al jaren geleden kapot. Heb al een jaar een 50 inch. Prachtig beeld en voor nog geen € 900. Kortom, gewoon een nieuwe kopen. d:)b
Dat word dan een 50 inch oled van lg :P

• charrel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:15

charrel

@r1200r lc @hue addict

die beginnen bij 55 ;)
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True