Bestandsgrote ligt bij max 4gb omdat je de HD of USB stick op Fat32 moet formatteren. Deze indeling kan helaas geen grotere bestanden aan.Dima_2005 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:22:
Blijkbaar kan de tv niet goed overeen met grote bestanden. Dus als je een mkv hebt van 15GB, moet je die splitsen in kleinere bestandjes, dan kan die dat wel afspelen... Raar.... In het algemeen willen mkv's niet werken via DLNA...
VIDEO_TS bestanden zijn dvd bestanden en die kan de tv niet afspelen voor zover ik weet. Deze zou je weg kunnen branden op een dvd schijf en dan in een dvd speler kunnen draaien. Ook kan je een mediaplayer kastje halen. Zijn kleine apparaten die je op je tv aansluit waar bijvoorbeeld een usb harddisk op aangesloten kan worden. Deze mediaplayers kunnen tegenwoordig bijna elk denkbaar formaat afspelen en zijn redelijk simpel te bedienen. Maar nogmaals er zijn een heleboel manieren om het af te spelen.Dreke008 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:57:
[...]
Kun je het ook even voor mij iets minder technisch formuleren, ben daar niet zo in thuis.
Nu download ik ze en dan heb je van die VIDEO_TS bestanden zeg maar staan in de map.
Hoe zoiets uitziet bij een bluray en andere formaat geen idee.
Bedankt voor de informatie, ik zal me maar eens goed laten informeren wat voor mij het beste is om bij de TV aan te schaffen.
En waarom de prijzen hier lager liggen geen idee, is gegaan zoals ik zei, vermeld wat de prijs bij EW was en kreeg gelijk de vernoemde prijs. Kan zijn dat de verkoper nog niet veel verkocht had die dag.
Ik zou het niet weten, ben er zeker gezien de prijzen die ik hier lees heel erg blij mee.
En waarom de prijzen hier lager liggen geen idee, is gegaan zoals ik zei, vermeld wat de prijs bij EW was en kreeg gelijk de vernoemde prijs. Kan zijn dat de verkoper nog niet veel verkocht had die dag.
Ik zou het niet weten, ben er zeker gezien de prijzen die ik hier lees heel erg blij mee.
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad
Had ik ook gedaan (A'dam), maar kreeg er amper 100 euro van af... Meer ging echr niet... Contract met samsung bla bla bla... Dan maar een ritje naar het zuiden... Maar zit nu ook al bijn 2 weken te wavhten ZUCHT....Dreke008 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:24:
Bedankt voor de informatie, ik zal me maar eens goed laten informeren wat voor mij het beste is om bij de TV aan te schaffen.
Face-it gasten, elke dag die de wereld langer telt worden de schermen goedkoper. Onderga lijdzaam het lot van de early adapterdr.cody schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:20:
[...]
Damn! Zit ik dan met m'n €2050,-
Maar ja, die staat dan ook al twee weken in bestelling dus dat moet toch is een keer binnen komen.
Maar die prijzen bij jullie in het zuiden zijn een stuk vriendelijker dan hier bij ons in de randstad.
Waarom?!?!?!?!?!
fuzzy logic, niets is waar
Verwijderd
kan ook ntfs aan!!!!keepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:04:
[...]
Bestandsgrote ligt bij max 4gb omdat je de HD of USB stick op Fat32 moet formatteren. Deze indeling kan helaas geen grotere bestanden aan.
owkee kunnen we afspreken dat we nu niks meer noemen onder de 1900 ..dat is niet goed voor me hart..haha wat een k*t gevoel is dat toch als je weet dat je VEEEL teveeel betaald hebt.
En dan te denken aan al die mensen die denken dat internet ECHT de goedkoopste is en gewoon 2499 betalen.
Kan je overigens nagaan hoeveel marge er op zo'n tv zit. Roermond zal waarschijnlijk ook wel goede prijs krijgen van samsung als ze zoveel tv's wegzetten.
En dan te denken aan al die mensen die denken dat internet ECHT de goedkoopste is en gewoon 2499 betalen.
Kan je overigens nagaan hoeveel marge er op zo'n tv zit. Roermond zal waarschijnlijk ook wel goede prijs krijgen van samsung als ze zoveel tv's wegzetten.
Ow dan zijn bestanden groter dan 4gb dus geen probleem, dan moet die de schijf dus even opnieuw formatten naar ntfs.
heheh inderdaadFuzzy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:29:
[...]
Face-it gasten, elke dag die de wereld langer telt worden de schermen goedkoper. Onderga lijdzaam het lot van de early adapter
24p werkt prima op dit scherm. Een aantal BR rips getest met 24p framerate. Gaat goed. Alleen moest ik in mijn geval de audio wel op 61ms zetten. AMP zet ik uit, met AMP zie je soms kleine schokken in bepaalde scenes in sommige films. Speel je wel 24p content af dan wanneer de optie aanzet? Ik kan me voorstellen dat je als je content afspeelt wat op 30frames geschoten is en je dan 24p aanzet dat dat niet goed gaat. Heb daar niet echt ervaring mee gezien de htpc die ik gebruik dit automatisch aanpast aan de hand van de content die er afgespeeld wordt.Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:48:
[...]
Hoi,
Inmiddels ben ik er achter dat het door 1080p 24p komt,zet ik video out op auto HDMI en 1080p 24p uit gaat het wel goed.
Ik heb al eens eerder ergens gelezen dat Samsung problemen heeft met 1080p 24p.
De delay is wel aan te passen in de xtreamer maar alleen nog trager,dus heeft geen zin,komt het geluid nog later.
Kan toch niet zijn dat Samung nog steeds probemen heeft met 1080p 24p![]()
![]()
![]()
.
Had al veel problemen met mij Philips wat kijkhoek betrof,maar blijkt maar weer dat er nog steeds geen perfecte TV is!!!!!!!!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 07-06-2010 21:59 ]
Misschien weet iemand dit, kan het nog niet vinden op de tv;
1 - kan je de C8700 ook zo instellen dat er alleen maar digitale kanalen op staan?
vandaag stond hij op Ned.1 digitaal en heeft 1 van de kids waarschijnlijk op het pijltje lager zitten drukken want toen de tv opstarten was dat op een analoge zender, en dat willen we uiteraard niet.
2 - hoe vergrendel je kanalen van je CI+ kaart?
Heb vanavond de update uitgevoerd, ging als een speer maar zie geen verschil....
1 - kan je de C8700 ook zo instellen dat er alleen maar digitale kanalen op staan?
vandaag stond hij op Ned.1 digitaal en heeft 1 van de kids waarschijnlijk op het pijltje lager zitten drukken want toen de tv opstarten was dat op een analoge zender, en dat willen we uiteraard niet.
2 - hoe vergrendel je kanalen van je CI+ kaart?
Heb vanavond de update uitgevoerd, ging als een speer maar zie geen verschil....
Verwijderd
Hey bedankt voor je antwoord. Ik ga morgen even kijken bij de MM.Fuzzy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:42:
[...]
Mja die discussie draaide eigenlijk op een 2,5" externe HD uit. Mocht je een USB willen gebruiken, moet je denk ik zoiets als deze hebben: pricewatch: Corsair Flash Voyager GT 16GB
maja, dan heb je 16 GB voor 46,-. Bij de MM is nu 1TB in de aanbieding voor 69,-![]()
Denk dat die wel werken. Laat ff weten wat het geworden is
Trouwens een andere opmerking. Mijn vriendin zat vanavond naar die musical awards te kijken in HD en zij zag dat het geluid (loopt nu nog via de tv) achterliep bij het beeld. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Overigens in SD was dat niet het geval.
Verwijderd
Ik heb er 2879 voor betaalt. Daar gaat nog 200 euro van af van de cashback. Twee weken geleden was dat nog een goede prijs. Het is maar net wat je er zelf voor over hebt. Nu ik de televisie een paar dagen heb ben ik overtuigd dat een televisie zoals deze het geld waard is. Tot vier dagen geleden had ik nog een oude beeldbuis van Sonysekeroglan schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:30:
Hoeveel zijn jullie nou kwijt voor de 55C8700 ?
Laagste prijs die ik heb kunnen vinden is 2699 euro bij Foto Video Dierckx. Ik ben toch van plan om binnenkort een 55 inch te halen
Overigens heb ik deze prijs gekregen omdat ik ook nog andere zaken heb gekocht. Ze hebben alles geinstalleerd inclusief ophangen en aansluiten
Grappig advies van samsung zelf met betrekking tot 3D en crosstalk. Samsung geeft aan dat 3D beter werkt wanneer je de tv laat opwarmen voor 30 a 45 minuten ongeveer. Deze reviewers hebben het geprobeerd en schijnt ook nog te werken ook
Zie hier voor video review. Iemand hier die dit ook kan bevestigen?
Sorry, dit bericht moet in een ander topic
[ Voor 92% gewijzigd door Buffalo op 08-06-2010 17:37 ]
Hoi allen!
Even een kleine vraag; Is er überhaupt al iemand die zijn cashback (en gratis 3D bril) al binnen heeft?
Ik zit namelijk al bijna op de 4weken na inzending...
Even een kleine vraag; Is er überhaupt al iemand die zijn cashback (en gratis 3D bril) al binnen heeft?
Ik heb het over via DLNAkeepitfrosty schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:04:
[...]
Bestandsgrote ligt bij max 4gb omdat je de HD of USB stick op Fat32 moet formatteren. Deze indeling kan helaas geen grotere bestanden aan.
Om een of andere reden wilt de tv via DLNA geen HD-films aannemen... (720p of 1080p mkv's) ook soms gewone films niet...
Hoop dat daar een update voor komt
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Verwijderd
waar was dit als ik vragen mag?Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:23:
[...]
Ik heb er 2879 voor betaalt. Daar gaat nog 200 euro van af van de cashback. Twee weken geleden was dat nog een goede prijs. Het is maar net wat je er zelf voor over hebt. Nu ik de televisie een paar dagen heb ben ik overtuigd dat een televisie zoals deze het geld waard is. Tot vier dagen geleden had ik nog een oude beeldbuis van Sony
Overigens heb ik deze prijs gekregen omdat ik ook nog andere zaken heb gekocht. Ze hebben alles geinstalleerd inclusief ophangen en aansluiten
Een XBXO 360 kopenVerwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:34:
Fifa op PS3 gaat toch wat hakkelig op de ue55c7700... iemand tips?
Vraagje; hebben jullie er ook last van op de C8700, soms een flikkering in het beeld?
Het is net alsof je bijvoorbeeld in een split second 380volt op je scherm krijgt, of een lamp die heel snel aan/uit gaat.....
Ik zie het regelmatig bij bijvoorbeeld rustige beelden, vraag gesprekken ofzo.
Het is niet storend maar het valt mij gewoon op, kennen jullie dit en zien jullie dit ook wel eens??
Het is net alsof je bijvoorbeeld in een split second 380volt op je scherm krijgt, of een lamp die heel snel aan/uit gaat.....
Ik zie het regelmatig bij bijvoorbeeld rustige beelden, vraag gesprekken ofzo.
Het is niet storend maar het valt mij gewoon op, kennen jullie dit en zien jullie dit ook wel eens??
Nee man, ik wordt nu langzaam gek, ben al bijna 3 weken bezig met bellen en mailen om überhaupt het actieformulier in te kunnen vullen omdat mijn dealer wel op samsung.nl stat, maar niet in het webformulier in te vullen is. Echt jonge, als ze niet morgen ochtend het geregeld hebben ga ik echt stennis schoppen.m.beisser schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:48:
Hoi allen!
Ik trek dat echt slecht, overal reclame maken, overal veelbelovende teksten en bla bla bla cashback helemaal top etc. Heb je je spaarvarken opengebroken en heb je het apparaat thuis staan behandelen ze je als een stuk vee, kak aan.
[ Voor 16% gewijzigd door Fuzzy op 08-06-2010 18:09 ]
Net even gebeld met de winkel waar ik hem besteld heb. Binnen nu en 10 dagen moet hij binnen zijn...
EINDELIJK!
En net even gecheckt. Mijn dealer staat er gelukkig wel tussen...
EINDELIJK!
En net even gecheckt. Mijn dealer staat er gelukkig wel tussen...
Verwijderd
@fuzzy,
ik heb het ook gehad dat hij er niet tussenstond. Na inderdaad winkel en samsung te stalken met screenshots waar het niet staat en wel zou moeten staan hebben ze het eindlijk na lange tijd aangepast.
ook gemaild naar verschillende adressen.
ue55c8700 bevalt nog steeds super.
Nu nog wachten op mn cashback
ik heb het ook gehad dat hij er niet tussenstond. Na inderdaad winkel en samsung te stalken met screenshots waar het niet staat en wel zou moeten staan hebben ze het eindlijk na lange tijd aangepast.
Ja weet je wat het voornamelijk is: omdat ik ook de blu-ray heb waar ook 2 brillen "bij zitten", heb ik geen losse bril gekocht. 3 leek mij voorlopig ff genoeg. Maarja nu die Cashback zo lang duurt, kan ik dus voorlopig geen 3D gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:49:
@fuzzy,
Verwijderd
OH dat sucks inderdaad, maar blijven stalken helpt altijd zowel bij winkel als samsung. Vooral bij de winkel.
Ik lees dat sommige al lang zitten te wachten op hun cashback, maar is bij jullie wel inmiddels die 5 euro verzendkosten voor de bril afgeschreven of ook nog niet??
Dat zal niet het geval zijn, want anders zouden ze ook de cashback al gehad hebben. Aangezien die 5 euro voor de bril van het cashback bedrag gehaald wordt.golfgti5 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:30:
Ik lees dat sommige al lang zitten te wachten op hun cashback, maar is bij jullie wel inmiddels die 5 euro verzendkosten voor de bril afgeschreven of ook nog niet??
Geen idee of deze review van de 7700 al is langs geweest, anders bij deze, staan ook calibratie instellingen bij;
http://reviews.lcdtvbuyin...ung-un55c7000-review.html
http://reviews.lcdtvbuyin...ung-un55c7000-review.html
Mijn Philips 40pfl9704 is afgelopen zaterdag gehaald en een Samsung 46c8700 is gebracht. Mijn leverancier It's had me in februari beloofd dat als de 2010 modellen van de diverse merken uit zouden komen ik de Philips kon ruilen tegen een andere TV. En ze hebben zich aan hun woord gehouden!. Petje af voor de klantvriendelijkheid en coulance van It's, hier kan Philips' klantenservice nog wat van leren!! Na 6 maand Philips, kijken we nu Samsung, en ik moet zeggen het was het ruilen waard. Mijn klachten mbt het ondermaatse en trage menu van Philips zijn compleet opgelost met de Samsung: wat een verademing. Qua stijl, snelheid en CI+ afhandeling: echt 100% verbetering.
Wat betreft de kijkhoek: de 9704 was onder een hoek van 45 graden niet meer om aan te zien (lijkbleke koele huidskleur). De Samsung heeft ook niet een uitzonderlijk grote kijkhoek, maar het beeld is bij een kijkhoek van 45 graden, buiten dat het beeld wat fletser wordt, qua kleur nog zeer acceptabel.
Beeldkwaliteit: de 9704 was wat SD uitzendingen betreft iets beter, soms leek het wel HD vooral met PNM aan. Bij HD uitzendingen weinig kwaliteitsverschil tussen beide toestellen, ook ruisniveau gelijk.
Zwartwaarde: local dimming van de 9704 gaf goede zwartwaarden echter met z'n beperkingen: een verlies aan detail in donkere passages en onder een kleine hoek witte halo's om lichtere beeldpunten. De precision dimming van de 8700 geeft zeer goede zwartwaarden, net niet zo zwart als de Philips, maar de Samsung houdt wel detail in donkere passages. Ook hier onder een kleine hoek bekeken last van halo's.
Feautures: Ambilight was een feature waarvan ik niet had gedacht dat ik die zo zou waarderen, jammer dat dat niet op de Samsung zit. De Samsung heeft dan weer 3D, leuk maar voor mij niet doorslaggevend.
Internet@TV:Philips traag maar redelijk veel widgets. Samsung lekker vlot maar (nog) weinig widgets.
DLNA:nog niet goed uitgetest met de Samsung, met de Philips weinig ondersteunde formaten maar via bijvoorbeeld TVersity een redelijk werkende feature.
Al met al zeer tevreden met de 8700 ondanks dat deze op een aantal punten ook niet perfect is.
Wat betreft de kijkhoek: de 9704 was onder een hoek van 45 graden niet meer om aan te zien (lijkbleke koele huidskleur). De Samsung heeft ook niet een uitzonderlijk grote kijkhoek, maar het beeld is bij een kijkhoek van 45 graden, buiten dat het beeld wat fletser wordt, qua kleur nog zeer acceptabel.
Beeldkwaliteit: de 9704 was wat SD uitzendingen betreft iets beter, soms leek het wel HD vooral met PNM aan. Bij HD uitzendingen weinig kwaliteitsverschil tussen beide toestellen, ook ruisniveau gelijk.
Zwartwaarde: local dimming van de 9704 gaf goede zwartwaarden echter met z'n beperkingen: een verlies aan detail in donkere passages en onder een kleine hoek witte halo's om lichtere beeldpunten. De precision dimming van de 8700 geeft zeer goede zwartwaarden, net niet zo zwart als de Philips, maar de Samsung houdt wel detail in donkere passages. Ook hier onder een kleine hoek bekeken last van halo's.
Feautures: Ambilight was een feature waarvan ik niet had gedacht dat ik die zo zou waarderen, jammer dat dat niet op de Samsung zit. De Samsung heeft dan weer 3D, leuk maar voor mij niet doorslaggevend.
Internet@TV:Philips traag maar redelijk veel widgets. Samsung lekker vlot maar (nog) weinig widgets.
DLNA:nog niet goed uitgetest met de Samsung, met de Philips weinig ondersteunde formaten maar via bijvoorbeeld TVersity een redelijk werkende feature.
Al met al zeer tevreden met de 8700 ondanks dat deze op een aantal punten ook niet perfect is.
Toen ik begon aan je vergelijking dacht ik " nou die gaat de philips afmaken" maar gaandeweg blijkt de philips toch wel een aantal goede eigenschappen te beschikken :-)ev66 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:37:
Mijn Philips 40pfl9704 is afgelopen zaterdag gehaald en een Samsung 46c8700 is gebracht. Mijn leverancier It's had me in februari beloofd dat als de 2010 modellen van de diverse merken uit zouden komen ik de Philips kon ruilen tegen een andere TV. En ze hebben zich aan hun woord gehouden!. Petje af voor de klantvriendelijkheid en coulance van It's, hier kan Philips' klantenservice nog wat van leren!! Na 6 maand Philips, kijken we nu Samsung, en ik moet zeggen het was het ruilen waard. Mijn klachten mbt het ondermaatse en trage menu van Philips zijn compleet opgelost met de Samsung: wat een verademing. Qua stijl, snelheid en CI+ afhandeling: echt 100% verbetering.
Ik heb gekozen voor de 8700 tegenover de philips voor een aantal redenen
- simpelweg NIET te leveren (8605/8685) wat niet heel slim is voor het WK
- De wifi USB N dongel is simpelweg niet te leveren en staat op nog onbekende levertijd dus moet bedraad
Daarentegen is de Philips wel een stuk goedkoper dan de Samsung ondanks de Cashback. Ook vind ik het uitzendinggemist verhaal van RTL op de Philips ook wel erg leuk och..je moet een keer een keuze maken :-)
Wat betreft Ambilight misschien nog een leuke tip...(tikje offtopic maar misschien wel interessant)
Ik heb ultradunne RGB leds besteld die met een controller (en afstandsbediening) aan de zijkant van de tv geplakt kunnen worden. Het is niet actief dus reageert natuurlijk niet op het geen wat erop het beeld te zien is maar zorgt wel voor een stukje verlichting. Je kan de leds in alle kleuren mengen die je maar wilt en hard en zacht zetten.
Kosten voor 3 meter flexibel ledstrip met adapter en controller is zo'n 8 tientjes.
Er zijn afgelopen tijd ook wel projectjes geweest die werkte met dezelfde ledstrips die je dan met een speciale controller op de RGB aansluiting (via scart) van je DVD speler of TV ontvanger aansloot. Helaas blijken veel van deze ontvangers geen RGB out te hebben en dat schiet dus niet erg op ook moet je wisselen bij DVD/Ontvanger.
Overigens plak ik de strips niet naast de tv maar aan de achterkant van de TV kast omdat ik dat nog net even mooier vind.
Prut, wil ik alles in orde maken voor de cashback hebben ze bij plasmadiscounter een enorm stuk rood tape vol over de barcode heen geplakt waardoor deze compleet aan stukken gescheurd wordt..
Wat moet ik daar nu weer mee !@#%
Ik heb ook zoiets overwogen, maar sinds gisteren hangt mijn UE46C8700 aan de muur met de samsung ultra slim wallmount kit. Ziet er fantastisch uit t.o.v. de positionering met voet, maar de kleine afstand (ca. 2cm) tussen muur en scherm maakt een ambilight achtige feature volgens mij tamelijk onhaalbaar. Voor een goed effect is er daarvoor volgens mij toch wat meer afstand nodig.xon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:21:
[...]
Wat betreft Ambilight misschien nog een leuke tip...(tikje offtopic maar misschien wel interessant)
Ik heb ultradunne RGB leds besteld die met een controller (en afstandsbediening) aan de zijkant van de tv geplakt kunnen worden. Het is niet actief dus reageert natuurlijk niet op het geen wat erop het beeld te zien is maar zorgt wel voor een stukje verlichting. Je kan de leds in alle kleuren mengen die je maar wilt en hard en zacht zetten.
Kosten voor 3 meter flexibel ledstrip met adapter en controller is zo'n 8 tientjes.
Ik zou zeggen barcode inclusief tape uitknippen en opsturen. Met de vriendelijke groet van de Plasmadiscounter erbij.superduper schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:50:
Prut, wil ik alles in orde maken voor de cashback hebben ze bij plasmadiscounter een enorm stuk rood tape vol over de barcode heen geplakt waardoor deze compleet aan stukken gescheurd wordt..
[ Voor 52% gewijzigd door d3vlin op 10-06-2010 12:09 ]
Leaping Lab Rats!
En stuur misschien een foto van de achterkant van de tv waar de serienummer op staat... You never knowsuperduper schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:50:
Update
..over cashback..
Gisteren gebeld met Samsung en volgens hun lopen er "heel veel" klachten over het webformulier, en doen ze er alles aan om de wijzigingen snel door te voeren. Oftewel ik moet geduld hebben
Gisteren met Prijstopper gesproken en die zegt nu te zijn overgenomen door It's , of ik dat wilde invullen op het actieformulier.. Volgens Samsung geen goed plan, en adviseren mij te wachten. Tje het laatste waar ik op zit te wachten is natuurlijk de situatie dat ze het formulier niet kunnen accepteren of kwijt zijn. Kan ik ook fluiten naar de originele streepjescodes.
Tot nu toe blijft de cash back actie een staaltje onvervalst slechte organisatie met een hoog houtje touwtje gehalte.
..over cashback..
Gisteren gebeld met Samsung en volgens hun lopen er "heel veel" klachten over het webformulier, en doen ze er alles aan om de wijzigingen snel door te voeren. Oftewel ik moet geduld hebben
Gisteren met Prijstopper gesproken en die zegt nu te zijn overgenomen door It's , of ik dat wilde invullen op het actieformulier.. Volgens Samsung geen goed plan, en adviseren mij te wachten. Tje het laatste waar ik op zit te wachten is natuurlijk de situatie dat ze het formulier niet kunnen accepteren of kwijt zijn. Kan ik ook fluiten naar de originele streepjescodes.
Tot nu toe blijft de cash back actie een staaltje onvervalst slechte organisatie met een hoog houtje touwtje gehalte.
Komende dinsdag kan ik mijn UE46C8700 halen, vlugger gegaan dan ik verwacht had.
Verheug mij er enorm op.
Heeft er 1 of meerdere mensen tips voor mij i.v.m. installatie of instellingen.
Ook knelpunten kunnen jullie vertellen mits dat die er zijn, enige uitleg om die op te lossen zou dan ook welkom zijn.
Verheug mij er enorm op.
Ook knelpunten kunnen jullie vertellen mits dat die er zijn, enige uitleg om die op te lossen zou dan ook welkom zijn.
Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad
Waar en wanneer heb jij hem gekocht als ik vragen mag?Dreke008 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:37:
Komende dinsdag kan ik mijn UE46C8700 halen, vlugger gegaan dan ik verwacht had.
Verheug mij er enorm op.
Verwijderd
Whoooooooooh, wat is mijn nieuwe UE55C8700 genieten zeg!!!!
Maar wil je ook als van een dikke beeldbuis van 82 cm naar dit gaat! Top!
Alleen gaan mijn veranderde instellingen gaan op de een of andere manier automatisch terug. Hoe sla ik de instellingen op?
Had bijvoorbeeld bij dynamisch modus, alle beeldverbeteraars uitgezet en na enige tijd zet ie ze gewoon weer terug. Erg vervelend in het midden van een film.
Ik heb het idee dat ik dit ergens van iemand anders ook had gelezen maar kan het niet terug vinden! Dus misschien sorry voor de dubbele post.
Alleen gaan mijn veranderde instellingen gaan op de een of andere manier automatisch terug. Hoe sla ik de instellingen op?
Had bijvoorbeeld bij dynamisch modus, alle beeldverbeteraars uitgezet en na enige tijd zet ie ze gewoon weer terug. Erg vervelend in het midden van een film.
Ik heb het idee dat ik dit ergens van iemand anders ook had gelezen maar kan het niet terug vinden! Dus misschien sorry voor de dubbele post.
Volgens mij staat je tv dan nog in demo mode (winkelmode).Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:29:
Whoooooooooh, wat is mijn nieuwe UE55C8700 genieten zeg!!!!![]()
Na 30 minuten komt de tv dan weer op de originele instellingen te staan.
Even op de tv zelf de volumeknop aanraken en als deze in beeld is meteen 5 sec. de menu knop inhouden. Dan kun je de tv in de thuisgebruikers situatie zetten.
Verwijderd
Had hem in het begin idd op demo gezet. Hoopte dat je een leuk intro zou krijgen over de futures. Nee dus!Kiske schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:34:
[...]
Volgens mij staat je tv dan nog in demo mode (winkelmode).
Na 30 minuten komt de tv dan weer op de originele instellingen te staan.
Even op de tv zelf de volumeknop aanraken en als deze in beeld is meteen 5 sec. de menu knop inhouden. Dan kun je de tv in de thuisgebruikers situatie zetten.
Maar dacht al die demo uit te hebben gezet. Maar schijnbaar niet helemaal.
Dus heb zojuist gedaan wat je schreef en er kwam standaard in beeld. Instellingen veranderd, dus nu 30 min wachten of het gelukt is! Thnx.
Ik had hem afgelopen zaterdag besteld.Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:29:
Whoooooooooh, wat is mijn nieuwe UE55C8700 genieten zeg!!!!![]()
Ik had heb afgelopen zaterdag besteld.dr.cody schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:26:
[...]
Waar en wanneer heb jij hem gekocht als ik vragen mag?
Grappige aktie samsung: YouTube: Kanaal van Samsung3devent
Yeh,
ik heb mijn ue55c7700 nu een week binnen, fantastisch en..............., via megapool voor een megaprijs.
Ik was zo gelukkig om hem voor €2299,00 euro te kopen. De dag erna stond de prijs al weer op €3199,00.
Ook nog €100,00 cash back met een 3-d bril. In de handleiding staande video bestandsnamen die de mediaplayer aan zou kunnen, maar mkv wordt niet gepruimd heb hem geconverteerd naar avi en dat werkt wel. Heeft iemand hier al wat meer ervaring met andere bestandsindelingen?
ik heb mijn ue55c7700 nu een week binnen, fantastisch en..............., via megapool voor een megaprijs.
Ik was zo gelukkig om hem voor €2299,00 euro te kopen. De dag erna stond de prijs al weer op €3199,00.
Ook nog €100,00 cash back met een 3-d bril. In de handleiding staande video bestandsnamen die de mediaplayer aan zou kunnen, maar mkv wordt niet gepruimd heb hem geconverteerd naar avi en dat werkt wel. Heeft iemand hier al wat meer ervaring met andere bestandsindelingen?
Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo
De 55" versie van de C8700 is kennelijk beter leverbaar dan de 46", want ik heb de mijne morgen (vrijdag) precies 2 weken terug besteld bij EW Roermond.
Ik zou 'm as. maandag van mijn vrouw voor mijn verjaardag krijgen om er ook gelijk NL-DK mee te kijken, maar ik begin nu wel een beetje te vrezen...
Heb sinds gisteren ook de 46inch c8700.
Gewoon bij Krefel Aalst gaan halen en kreeg er nog 19inch samsung lcd gratis bij. :-)
Heeft er iemand enig idee hoelang het duurt eer de 3D bril toekomt die je krijgt als je cashback formulier invult?
De ultra slim mount( 2 zilveren schijven) is deze ook geschikt voor deze tv want op de doos staat er max aantal inch en lag lager dan 46 inch dacht ik?
Weet er iemand ook de prijs ongeveer en of het een goed systeem is?
Nu nog 2 weekjes ofzo wachten op men 3D 7.1 home cinema systeem ( HT-C6930W) en dan krijg ik nog 2 brillen en de gratis 3D bluray.
Iemand ervaring met het systeem of is het nog niet beschikbaar?
greeetz
Gewoon bij Krefel Aalst gaan halen en kreeg er nog 19inch samsung lcd gratis bij. :-)
Heeft er iemand enig idee hoelang het duurt eer de 3D bril toekomt die je krijgt als je cashback formulier invult?
De ultra slim mount( 2 zilveren schijven) is deze ook geschikt voor deze tv want op de doos staat er max aantal inch en lag lager dan 46 inch dacht ik?
Nu nog 2 weekjes ofzo wachten op men 3D 7.1 home cinema systeem ( HT-C6930W) en dan krijg ik nog 2 brillen en de gratis 3D bluray.
Iemand ervaring met het systeem of is het nog niet beschikbaar?
greeetz
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Deze verkoper gaat over een paar dagen op vakantie! Indien interesse, snel bestellen: wall mountSnakefoodjah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:57:
'k Heb persoonlijk de mijne vanavond opgehaald. Zie geen verschil in kwaliteit in vergelijking met de veels te dure Samsung versie. Hij heeft er vandaag 10 binnen gekregen, daar is hij zo weer vanaf!
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Dat is wel een erg letterlijke kloon van de samsung ultra-thin wall mount. Nouja als hij even goed werkt... Je ziet hem toch niet omdat hij achter de TV zit. De versie van Samsung zelf heb je vanaf 88 euro ex verzendkosten bij bijvoorbeeld 4launch.
Leaping Lab Rats!
€1900,- en daar gaat nog de €200,- van Samsung af, mij hoor je totaal niet mopperen over de prijs.
Verwijderd
Ik aas op een UE55C8700 of UE55C7700
Nu lees ik dat iedereen hier zo 1000e afpielt van de 3000e. Ik ben een n00b op tv gebied, maar hoe pak je dit aan?
Nu lees ik dat iedereen hier zo 1000e afpielt van de 3000e. Ik ben een n00b op tv gebied, maar hoe pak je dit aan?
sjeeezuusss niet te geloven nog steeds..zoveel geld wat eraf kanDreke008 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 00:39:
[...]
€1900,- en daar gaat nog de €200,- van Samsung af, mij hoor je totaal niet mopperen over de prijs.
:-) en toch niet de goedkoopste hoor als je beetje zoekt :-)sandergar schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:53:
[...]
Deze verkoper gaat over een paar dagen op vakantie! Indien interesse, snel bestellen: wall mount
'k Heb persoonlijk de mijne vanavond opgehaald. Zie geen verschil in kwaliteit in vergelijking met de veels te dure Samsung versie. Hij heeft er vandaag 10 binnen gekregen, daar is hij zo weer vanaf!
hehe ik had er 50.. Niet eens op mijn game pc, wil nog wel zo'sn scherm voor op de slaapkamerm_ark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:23:
Grappige aktie samsung: YouTube: Kanaal van Samsung3devent
Verwijderd
Een aantal hier op het forum, waaronder ikzelf, hebben de TV voor een leuke prijs gehaald bij Electroworld in Roermond.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:26:
Hmmm waar kan men de C8700 55 inch vinden voor een schappelijk prijs
Neem even contact op en je hoort vanzelf wat ze voor je kunnen doen.
En daarna even verder bellen of langs gaan bij andere leveranciers of ze een betere prijs hebben!
Succes.
misschien een stomme vraag, maar als je een laptop aansluit kan het scherm beeldvullend worden weergegeven (zonder zwarte zijbalken)?
Kleine toelichting, ik zou de 55c8700 scherm willen aanschaffen voor ons bedrijf om voornamelijk presentaties op te geven via een laptop via een HDMI connectie.
Bedankt!
Kleine toelichting, ik zou de 55c8700 scherm willen aanschaffen voor ons bedrijf om voornamelijk presentaties op te geven via een laptop via een HDMI connectie.
Bedankt!
Dat gaat prima. De laptop ziet de TV gewoon als een 1920x1080 scherm. De meeste (zo niet alle) moderne gpu's kunnen dit weergeven.okzbow schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:08:
misschien een stomme vraag, maar als je een laptop aansluit kan het scherm beeldvullend worden weergegeven (zonder zwarte zijbalken)?
Bedankt!
Leaping Lab Rats!
Waar precies? Wil hem zelf ook halen.xon schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:33:
[...]
:-) en toch niet de goedkoopste hoor als je beetje zoekt :-)
Verwijderd
nou ik heb ook een deal. 2795 voor het scherm en 200e korting via samsung wat later nog komt.
Is dat wat?
Is dat wat?
Verwijderd
tuurlijk gaat dat moet je alleen ff de pixelwaarde juist instellen mijn pc is momenteel aan tv aangesloten is echt heel mooi beeld zelfs als monitor is ie erg gaaf.okzbow schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:08:
Bedankt!
en met de nieuwe power dvd kun je 3d van je computer naar je tv sturen net als een 3d blr speler zelfs met dvd lukt het maar moet nog zien of de tv zijn 2d 3d convertie beter is.
heb alleen men brilletje nog niet
Zo heb ik dat ook gedaan, EW ging niet lager dan € 2000,-, daarna dit vermeld bij MM.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:
[...]
Een aantal hier op het forum, waaronder ikzelf, hebben de TV voor een leuke prijs gehaald bij Electroworld in Roermond.
Neem even contact op en je hoort vanzelf wat ze voor je kunnen doen.
En daarna even verder bellen of langs gaan bij andere leveranciers of ze een betere prijs hebben!
Succes.
Zonder pardon deed de verkoper er nog € 100,- af, exclusief de € 200,- wat je terugkrijgt van samsung mits dat men zich aan de actievoorwaarde houd.
2D->3D conversie geeft nooit een beter stereoscopisch effect dan native S-3D content. Ik moet wel zeggen dat ik positief verrast ben door de 2D->3D conversie van mijn UE46C8700. Het is een beetje een kijkdoos/billboard effect (vlakken in de diepte ipv echte 3d objecten) maar het effect is boven verwachting goed. Een aardig voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld dat als je Up (Pixar) van 2D->3D converteert de ogen en bril van Carl in hetzelfde vlak komen te liggen. In de echte S-3D versie (Pathe, later wellicht Blu-Ray?) liggen de ogen natuurlijk achter de bril.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:53:
[...]
tuurlijk gaat dat moet je alleen ff de pixelwaarde juist instellen mijn pc is momenteel aan tv aangesloten is echt heel mooi beeld zelfs als monitor is ie erg gaaf.
en met de nieuwe power dvd kun je 3d van je computer naar je tv sturen net als een 3d blr speler zelfs met dvd lukt het maar moet nog zien of de tv zijn 2d 3d convertie beter is.
Ik heb ook mijn PC eens aangesloten op het scherm. Mijn bedrijf maakt 3D Virtuele Maquette applicaties, zeg maar serious games voor de bouw. We hebben daarbij ook de mogelijkheid ontwikkeld het geheel in (side-by-side) stereo3D te tonen (met twee beamers en polarisatiefilters). Met de side-by-side 3D instelling op de TV werkt dat vrijwel out of the box. Moest enkel de aspect ratio aanpassen in de applicatie omdat de TV het linker- en rechteroog naast elkaar zet binnen 1920x1080 (960x1080 per oog) en onze stereo opstelling met 720p beamers hiervoor 1280x720 per oog gebruikt (2560x720 totaal).
[ Voor 7% gewijzigd door d3vlin op 11-06-2010 12:01 ]
Leaping Lab Rats!
Bedankt! Maar stel de laptop heeft een max duplicatie output van 1366x768.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:53:
[...]
tuurlijk gaat dat moet je alleen ff de pixelwaarde juist instellen mijn pc is momenteel aan tv aangesloten is echt heel mooi beeld zelfs als monitor is ie erg gaaf.
Is het dan mogelijk het scherm ook zo in te stellen dat het nog steeds beeldvullend is?
Is prima mogelijk. Het scherm schaalt het dan naar beeldvullend en met de juiste video kaart software kan je ook je deskop resizen naar volledig beeld.okzbow schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Bedankt! Maar stel de laptop heeft een max duplicatie output van 1366x768.
Is het dan mogelijk het scherm ook zo in te stellen dat het nog steeds beeldvullend is?
Verwijderd
Bedankt voor de info beiden ! Ik heb ze gebeld ze belle me zo terug met d eprijs....2000 voor 55 inch ? ik denk dat je de 46 bedoelt ?Dreke008 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:02:
[...]
Zo heb ik dat ook gedaan, EW ging niet lager dan € 2000,-, daarna dit vermeld bij MM.
Zonder pardon deed de verkoper er nog € 100,- af, exclusief de € 200,- wat je terugkrijgt van samsung mits dat men zich aan de actievoorwaarde houd.
Weet iemand ook of de ingebouwde DVB-S en DVB-S2 tuners van de C7700 en de hogere series van samsung, goed overweg kunnen met het signaal van CanalDigitaal?
Ik heb me echt tureluur lopen zoeken op internet maar vind er eigenlijk maar weinig informatie over.
Er wordt wel gezegd dat het word ondersteunt, alleen of het ook lekker werkt is niet echt te vinden.
Het zou natuurlijk mooi zijn als je bij de tv geen set-up box meer hoeft te kopen voor de satelliet decoder.
Ik heb me echt tureluur lopen zoeken op internet maar vind er eigenlijk maar weinig informatie over.
Er wordt wel gezegd dat het word ondersteunt, alleen of het ook lekker werkt is niet echt te vinden.
Het zou natuurlijk mooi zijn als je bij de tv geen set-up box meer hoeft te kopen voor de satelliet decoder.
Waarom zou het slecht werken? Hier werkt de rest goed (heb geen canaaldigitaal)...smok84 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:19:
Weet iemand ook of de ingebouwde DVB-S en DVB-S2 tuners van de C7700 en de hogere series van samsung, goed overweg kunnen met het signaal van CanalDigitaal?
Hangt meer af van je CI-cam dan dan van de tv denk ik
Ik had eerder een lg met dvb-t en die was erg traag.
terwijl in een andere tv had ik daar helemaal geen last van.
Soms had je dan ook een hangend beeld(lichte stottering )
maar om in te haken op wat je zeg over de CI-CAM, weet iemand of de standaard CAM van canaldigitaal overweg kan met de samsung?
terwijl in een andere tv had ik daar helemaal geen last van.
Soms had je dan ook een hangend beeld(lichte stottering )
maar om in te haken op wat je zeg over de CI-CAM, weet iemand of de standaard CAM van canaldigitaal overweg kan met de samsung?
Wie oh wie heeft de cashback of brillen al!m.beisser schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:48:
Hoi allen!
..ik heb de actie ..eindelijk, na 3 weken wachten in kunnen vullen obv onderstaande reactie op één van mijn spam: (omdat mijn dealer ontbrak in het actieformulier) Ik had overigens net naam en toenaam van de director en manager customer care achterhaald in Delft van Samsung..
Geachte Heer/Mevrouw,
U kunt in dit geval een andere dealer in utrecht selecteren. Dan zullen wij uw aanvraag alsnog goedkeuren.
Dan dient u wel uw eerst ingevulde formulier samen met de streepjescode en de aankoopbon op te sturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk | Samsungactie.com
Email: helpdesk@samsungactie.com
Nope nog niet binnen helaas. Tot die tijd maar crosseyed 3d kijken
[ Voor 51% gewijzigd door keepitfrosty op 11-06-2010 15:32 ]
Vanmiddag maar even gebeld met EW Roermond om na te vragen hoe lang zij verwachten dat het nog gaat duren voordat ik mijn 46C8700 mag komen afhalen... "kan nog wel anderhalve week duren en misschien nog wel langer". Ik heb 'm vandaag precies 2 weken terug besteld, dus dat wordt dan minstens 3 1/2 week levertijd bij elkaar 
Zul je zien dat NL is uitgeschakeld, heb ik mijn TV...
Wat zijn jullie ervaringen met de levertijd van de 46C8700?
Laatst heb ik de 40" C7700 aangeschaft, en moet zeggen dat ik toch wel enigszins disappointed ben over het beruchte clouding-effect: bij zwart beeld lichten de vier hoeken duidelijk op, wat bijzonder storend is. Ik heb op diverse fora, ook hier, regelmatig het argument: "maar wanneer is je scherm nou volledig zwart?" langs horen komen. Voor ik de TV kocht leek mij dat een valide argument. Nu moet ik daar echter op terugkomen, want de TV is heel vaak volledig zwart: tussen verschillende scenes van een film/TV-programma bijvoorbeeld, of als je tussen kanalen aan het zappen bent. Of wat dacht je van de zwarte balken bij zowat elke film? Daar staat vanaf nu een mooi lichtspoortje in.
LED TV's worden de laatste tijd ontzettend gehyped omdat ze zulke mooie zwartwaarden kunnen halen, maar er wordt vaak voorbijgegaan aan de uniformiteit van de zwartwaarden. Stel, je TV haalt een iets minder diep zwart dan de TV van je buurman. Dat zal (binnen redelijke grenzen, natuurljik) tijdens de meeste scenes niet zo opvallen omdat het nog steeds zeer donker afsteekt tegen de overige kleuren (iemand haalde al eens de vergelijking met een bioscoopdoek aan, waar 'zwart' eigenlijk een schaduw op een wit doek is die wegvalt in vergelijking met de belichte delen). Ook bij een zwarte scene zal het niet zo opvallen, zolang de TV van je buurman niet naast de jouwe staat en je dus geen vergelijkingsmateriaal hebt. Bij de clouding problemen van de edge-lit modellen krijg je echter CONTINU het vergelijkingsmateriaal! Het minder diepe zwart in de hoek ligt pal naast het betere zwart op de rest van het scherm, en hier zijn de ogen vele male gevoeliger voor.
Voor de mensen die zeggen: bij winkel X heb ik daar op gelet en ik had er geen last van: klopt. Je gaat dit ook pas zien op het moment dat de TV in een donkere omgeving wordt gebruikt (en zelfs als je een schemerlampje aan hebt staan blijf je het zien). Degenen die overwegen om een C7700 aan te schaffen raad ik dus aan om bij een speciaalzaak of kennis langs te gaan die de betreffende TV heeft en te vragen of je de TV in een donkere omgeving mag zien. Als je de bewuste grijze pluimen uit de hoeken ziet komen (en geloof me, die ga je zien) moet je voor jezelf maar beslissen of je hiermee kan leven, of dat je misschien liever voor een model gaat dat hier minder last van heeft (in dit verband hoor ik vaak de C8700 langskomen). Maar ook daarvoor geldt: zien is weten!
LED TV's worden de laatste tijd ontzettend gehyped omdat ze zulke mooie zwartwaarden kunnen halen, maar er wordt vaak voorbijgegaan aan de uniformiteit van de zwartwaarden. Stel, je TV haalt een iets minder diep zwart dan de TV van je buurman. Dat zal (binnen redelijke grenzen, natuurljik) tijdens de meeste scenes niet zo opvallen omdat het nog steeds zeer donker afsteekt tegen de overige kleuren (iemand haalde al eens de vergelijking met een bioscoopdoek aan, waar 'zwart' eigenlijk een schaduw op een wit doek is die wegvalt in vergelijking met de belichte delen). Ook bij een zwarte scene zal het niet zo opvallen, zolang de TV van je buurman niet naast de jouwe staat en je dus geen vergelijkingsmateriaal hebt. Bij de clouding problemen van de edge-lit modellen krijg je echter CONTINU het vergelijkingsmateriaal! Het minder diepe zwart in de hoek ligt pal naast het betere zwart op de rest van het scherm, en hier zijn de ogen vele male gevoeliger voor.
Voor de mensen die zeggen: bij winkel X heb ik daar op gelet en ik had er geen last van: klopt. Je gaat dit ook pas zien op het moment dat de TV in een donkere omgeving wordt gebruikt (en zelfs als je een schemerlampje aan hebt staan blijf je het zien). Degenen die overwegen om een C7700 aan te schaffen raad ik dus aan om bij een speciaalzaak of kennis langs te gaan die de betreffende TV heeft en te vragen of je de TV in een donkere omgeving mag zien. Als je de bewuste grijze pluimen uit de hoeken ziet komen (en geloof me, die ga je zien) moet je voor jezelf maar beslissen of je hiermee kan leven, of dat je misschien liever voor een model gaat dat hier minder last van heeft (in dit verband hoor ik vaak de C8700 langskomen). Maar ook daarvoor geldt: zien is weten!
Dat heb ik dus al een hele poos geleden aangekaart in deze post. In de winkel ga je dat nooit zien omdat er vaak teveel omgevingslicht aanwezig is. Daarom is de c8700 ook een betere keus imo. Deze doet het ook niet helemaal perfect maar de precision edge dimming doet wel zijn werk. Clouding en flashlighting is echt stukken minder tot niet aanwezig.KVEX schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:21:
Ik raak toch wat teleurgesteld in de video afspeelmogelijkheden via de samsung software. Ondanks dat de lijst in de handleiding impressivly lang is qua formaten lukt het in de praktijk maar in zo'n 20-30% van de gevallen iets af te spelen. Vaak is de audiocodec de boosdoener en zit je zonder geluid.
Ook ondersteunt de software wel de .VOB bestanden van een DVD folder, maar pakt hij niet zoals elke simpele player de complete folder, en mag je dus hoofdstuk voor hoofdstuk aanklikken.
Ik had de stiekeme hoop dat mijn lompe mediacenter pc eruit kon en vervangen worden door streaming, maar dat gaat zonder fixe software update voorlopig niet gebeuren.
Er bestaand voor linux bijzonder goede lightweight opensource mediaplayers; hadden ze die maar gebruikt...
Als je in de systeem eigenschappen duikt dan zie ik dat er nog ruim 300 Mb geheugen vrij is. Iemand er al eens ingedoken om de linux te hacken en je eigen player te gebruiken??
Ook ondersteunt de software wel de .VOB bestanden van een DVD folder, maar pakt hij niet zoals elke simpele player de complete folder, en mag je dus hoofdstuk voor hoofdstuk aanklikken.
Ik had de stiekeme hoop dat mijn lompe mediacenter pc eruit kon en vervangen worden door streaming, maar dat gaat zonder fixe software update voorlopig niet gebeuren.
Er bestaand voor linux bijzonder goede lightweight opensource mediaplayers; hadden ze die maar gebruikt...
Als je in de systeem eigenschappen duikt dan zie ik dat er nog ruim 300 Mb geheugen vrij is. Iemand er al eens ingedoken om de linux te hacken en je eigen player te gebruiken??
Gewacht op mijn 46C8700, die volgens Electroworld deze week zou komen.. wordt ik gemaild met het teleurstellende bericht dat de tv voorlopig niet geleverd kan worden (misschien in juli zelfs nog niet!). Leuk is dat, een WK actie terwijl Samsung niet eens tv's kan leveren. Ik weet niet hoe lang ik nog geduld heb..
Had je echt verwacht dat het super zou werken? Ik zou gewoon een slick kastje om je mediacenter pc plaatsen en die aan je tv koppelen. Heb je ook geen compatibility problemensuperduper schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:11:
Ik raak toch wat teleurgesteld in de video afspeelmogelijkheden via de samsung software. Ondanks dat de lijst in de handleiding impressivly lang is qua formaten lukt het in de praktijk maar in zo'n 20-30% van de gevallen iets af te spelen. Vaak is de audiocodec de boosdoener en zit je zonder geluid.
Vanmiddag werd mij door EW nog verteld dat het nog wel minstens anderhalve week zou duren voordat mijn 46C8700 geleverd kan worden. @ LaydC: wanneer had je 'm besteld?LaydC schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:28:
Gewacht op mijn 46C8700, die volgens Electroworld deze week zou komen.. wordt ik gemaild met het teleurstellende bericht dat de tv voorlopig niet geleverd kan worden (misschien in juli zelfs nog niet!). Leuk is dat, een WK actie terwijl Samsung niet eens tv's kan leveren. Ik weet niet hoe lang ik nog geduld heb..
Iets anders: iemand al geprobeerd om het WK voetbal 'kunstmatig' in 3D te bekijken? Ben benieuwd of dat enig goed werkend effect oplevert...
Ik had stiekum ook meer verwachting van de streamer. Elk b-merk kan tegenwoordig betere streamers in elkaar knutselen dan in de samsung zit, dus dat verwacht je gewoon in deze tijd. Nee, ik ben bang dat je het best nog een streamert weg kunt stoppen achter/onder je scherm..keepitfrosty schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:13:
[...]
Had je echt verwacht dat het super zou werken? Ik zou gewoon een slick kastje om je mediacenter pc plaatsen en die aan je tv koppelen. Heb je ook geen compatibility problemen
Ik heb 'm ongeveer anderhalve week geleden besteld, toen werd er gezegd dat hij deze week zou komen.. achteraf niet dus. En het is volgens hen onduidelijk wanneer ze weer een levering krijgen, zou nog lang kunnen duren..sbm schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:21:
[...]
Vanmiddag werd mij door EW nog verteld dat het nog wel minstens anderhalve week zou duren voordat mijn 46C8700 geleverd kan worden. @ LaydC: wanneer had je 'm besteld?
Iets anders: iemand al geprobeerd om het WK voetbal 'kunstmatig' in 3D te bekijken? Ben benieuwd of dat enig goed werkend effect oplevert...
Ik ga in ieder geval echt niet de volle pond betalen, bij BCC hadden ze er laatst nog 1.. maar lager dan 2375 wilden ze niet gaan, fijn misbruik maken van de slechte leverbaarheid.
Verwijderd
ok ik vandaag na hier te kijken roermond electro gebeld
deal: 2795 voor C8700 55 samsung
krijg nog 200e van samsung terug en een brilletje
2595 lijkt me een faire prijs
Hij bevalt prima
deal: 2795 voor C8700 55 samsung
krijg nog 200e van samsung terug en een brilletje
2595 lijkt me een faire prijs
Hij bevalt prima
Verwijderd
Net even stukje WK zitten kijken in 3D...............sbm schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:21:
[...]
Vanmiddag werd mij door EW nog verteld dat het nog wel minstens anderhalve week zou duren voordat mijn 46C8700 geleverd kan worden. @ LaydC: wanneer had je 'm besteld?
Aardig maar haalt het zeker niet bij bv de 3D dvd van de starterskit. Ik vond de diepte tegenvallen en had het idee dat de TV ook wel wat moeite had met snel wisselende beelden om te zetten naar 3D.
Wil je 3D kijken zal je ook echt HD moeten kijken. Heb ook even gewoon digitaal gekeken, maar dan zie je toch duidelijk verschil.
De WK kijk ik verder gewoon in 2D HD. Perfect beeld! Kon de grassprietjes tellen, maar ben gestopt bij 305116!

Is dus toch gelukt: Yippie in "[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 S..."spiderbalm schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:10:
Yeh,
Had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Ja, het gaat om de UE46C8700.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:00:
[...]
Bedankt voor de info beiden ! Ik heb ze gebeld ze belle me zo terug met d eprijs....2000 voor 55 inch ? ik denk dat je de 46 bedoelt ?
Bij MM 9 dagen maar hoeven te wachten, ik hoop voor de anderen dat ze meer dan 1 besteld hebben, dan denk ik dat hij zelfs op voorraad staat.sbm schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:04:
Vanmiddag maar even gebeld met EW Roermond om na te vragen hoe lang zij verwachten dat het nog gaat duren voordat ik mijn 46C8700 mag komen afhalen... "kan nog wel anderhalve week duren en misschien nog wel langer". Ik heb 'm vandaag precies 2 weken terug besteld, dus dat wordt dan minstens 3 1/2 week levertijd bij elkaar
Verwijderd
raar ik belde electroworld roermond en die hadden deze 55 inch nog gewoon staan.
Iemand ook een 55 inch en info over de juiste instellingen?
C8700 55
Iemand ook een 55 inch en info over de juiste instellingen?
C8700 55
Gisteren mijn c8700 46" gekregen duurde precies één week ( zoals van te voren was afgesproken) gekocht bij scheer & foppen.
ben er heel blij mee, ziet er nu al prachtig uit allemaal, maar moet nog veel lezen/uitproberen over de preciese mogelijkheden.
Nu zoek ik dus nog de juiste instellingen, iemand idee over een website die me hierbij op weg kan helpen?
ben er heel blij mee, ziet er nu al prachtig uit allemaal, maar moet nog veel lezen/uitproberen over de preciese mogelijkheden.
Nu zoek ik dus nog de juiste instellingen, iemand idee over een website die me hierbij op weg kan helpen?
Ik zit nu vanaf de 25ste van de vorige maand te wachten en begin nu toch een beetje balen als ik dit soort berichten lees.dehansv schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:05:
Gisteren mijn c8700 46" gekregen duurde precies één week ( zoals van te voren was afgesproken) gekocht bij scheer & foppen.
Ik denk er nu over om deze tv te cancelen, en misschien de 55c8700 te nemen i.p.v. de 46c8700 aangezien deze meestal wel op voorraad is en veel beter verkrijgbaar als deze besteld moet worden. Dan maar wat meer gled kwijt. Het moet immers rollen

Ik zit alleen met het volgende probleem. Ik zit ongeveer 3 a 4 meter van het beeld af, dat is eigenlijk een beetje te dicht voor dergelijke afmetingen (of vinden jullie dat wel meevallen), maar ik denk toch dat dit de enige optie is, want ik hoor ook elke keer,als het goed is komt hij van de week bij de distributeur binnen, dus hij kan er elk moment zijn...
Ik wacht nog even tot deze review website de instellingen plaatst. Ze zijn nu nog met samsung in overleg voor nieuwe firmware die een aantal tekortkomingen die bij de review naar voren zijn gekomen zou fixen en daarna gaan ze de settings posten.dehansv schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:05:
Ik heb thuis ook de 55c8700 en zit er 3 meter vanaf en persoonlijk vind ik het totaal geen probleem. Beelden zijn nog steeds vlijmscherp met de juiste content en ik vind het ook prettig kijken / gamen.Diego27 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:05:
[...]
Ik zit nu vanaf de 25ste van de vorige maand te wachten en begin nu toch een beetje balen als ik dit soort berichten lees.
Ik denk er nu over om deze tv te cancelen, en misschien de 55c8700 te nemen i.p.v. de 46c8700 aangezien deze meestal wel op voorraad is en veel beter verkrijgbaar als deze besteld moet worden. Dan maar wat meer gled kwijt. Het moet immers rollen![]()
Ik zit alleen met het volgende probleem. Ik zit ongeveer 3 a 4 meter van het beeld af, dat is eigenlijk een beetje te dicht voor dergelijke afmetingen (of vinden jullie dat wel meevallen), maar ik denk toch dat dit de enige optie is, want ik hoor ook elke keer,als het goed is komt hij van de week bij de distributeur binnen, dus hij kan er elk moment zijn...
Als je bijvoorbeeld naar een sd programma kijkt op RTL 4 is dat dan ook nog om aan te zien, of is het heel erg blokkerig ? En heeft de 55 inch meer color bleeding en probleem met zwartwaardes dan de 46 inch of is dat hetzelfde ?keepitfrosty schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:28:
[...]
Ik heb thuis ook de 55c8700 en zit er 3 meter vanaf en persoonlijk vind ik het totaal geen probleem. Beelden zijn nog steeds vlijmscherp met de juiste content en ik vind het ook prettig kijken / gamen.
SD kwaliteit zal misschien iets minder zijn dan de 46inch maar zal niet noemenswaardig zijn met de juiste kabels. Echt blokkerig wordt het niet, maar mooi is anders. Color bleeding niet echt last van en zwartwaardes zijn nog steeds erg goed voor een edge lit televisie door de precision dimming en ik denk ook zeker niet minder dan de 46inch. Al met al zou ik zeker voor de 55 inch versie gaan. Meer scherm is altijd goedDiego27 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:53:
[...]
Als je bijvoorbeeld naar een sd programma kijkt op RTL 4 is dat dan ook nog om aan te zien, of is het heel erg blokkerig ? En heeft de 55 inch meer color bleeding en probleem met zwartwaardes dan de 46 inch of is dat hetzelfde ?
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 12-06-2010 15:56 ]
Kan iemand mij vertellen waar ik die game mode kan vinden? Bedoel, normaal zie ik het niet, bij HDMI input ben ik het vergeten te testen maar bij Component zie ik hem ook niet verschijnen in de menu'skeepitfrosty schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:27:
[...]
Ik wacht nog even tot deze review website de instellingen plaatst. Ze zijn nu nog met samsung in overleg voor nieuwe firmware die een aantal tekortkomingen die bij de review naar voren zijn gekomen zou fixen en daarna gaan ze de settings posten.
Sowieso had ik die input lag al enorm een keer met de Xstreamer van een vriend, was irritant om een film te zien gewoon. Eerst geluid en dan de lippen die volgen. Eerste wat ik dacht, misschien is de bron gewoon ruk / out of sync. Andere film gepakt, was het nog erger. Alle NR filters en poppekast uit gezet, scheelde een stuk, maar nog steeds lag.
Bij films + externe apparatuur kan je het gelukkig 9 van de 10 keer rechttrekken door het geluid iets te vertragen, met een console daarentegen ben ik die opties nog niet tegen gekomen PLUS dat het niet eens wenselijk is.
En dan niet te spreken over online gaming, heb je eindelijk een ping van 20ms met je vette internet verbinding, is het effectief toch bijna verdrie voudigt door een visuele latency
Volgens mij staat wel in de handleiding hoe je gaming mode aankrijgt. Ik dacht je bij de bron benaming ook op moet geven "spelcomputer". En "standard mode" ofzo moest kiezen. Weet het niet zeker meer. Visual lag moet dan stuk minder zijn. Nog niet getest, gezien ik nu nog prima kan gamen met de reguliere opties en niet zoveel last heb van de lag. Audio trek ik recht met mijn receiver. Binnenkort ook maar even zoeken naar gaming mode.LinuX-TUX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 17:28:
[...]
En dan niet te spreken over online gaming, heb je eindelijk een ping van 20ms met je vette internet verbinding, is het effectief toch bijna verdrie voudigt door een visuele latency
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 12-06-2010 20:07 ]
Verwijderd
Hey Fizz, bedankt voor je tip.Fuzzy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:42:
[...]
Mja die discussie draaide eigenlijk op een 2,5" externe HD uit. Mocht je een USB willen gebruiken, moet je denk ik zoiets als deze hebben: pricewatch: Corsair Flash Voyager GT 16GB
maja, dan heb je 16 GB voor 46,-. Bij de MM is nu 1TB in de aanbieding voor 69,-![]()
Denk dat die wel werken. Laat ff weten wat het geworden is
Ik heb een USB stick gekocht van sandisk (16 GB). Maar die werkt niet. De TV geeft aan dat de USB stick een USB HDD moet zijn. Terwijl in de documentatie staat dat voor timeshift een USB Stick gebruikt kan worden.... Dus de USB stick weer terug gebracht naar de MM. Ga nu kijken of ik een USB HDD ga kopen of dat het handig is om iets anders te kopen.
Alles draait om de snelheid, en als het goed is keurt hij hem daarom ook af. De handleiding geeft ook aan dat eigelnlijk minimaal een HDD met 5400rpm voldoende is. Een USB stick zou kunnen, mits je een snelle jongen hebt. Op dit moment is de prijs dermate dat een HDD veel handiger is.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:07:
[...]
Hey Fizz, bedankt voor je tip.
Ik heb een USB stick gekocht van sandisk (16 GB). Maar die werkt niet. De TV geeft aan dat de USB stick een USB HDD moet zijn. Terwijl in de documentatie staat dat voor timeshift een USB Stick gebruikt kan worden.... Dus de USB stick weer terug gebracht naar de MM. Ga nu kijken of ik een USB HDD ga kopen of dat het handig is om iets anders te kopen.