Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een mededeling:

Gister even mijn PS3 enkele games geupdate naar 3D (Whipe out en Stardust HD). Als ik deze nu speel en bekijk op de 55C8700 op zit afstand van 3 meter, kan ik jullie verzekeren dat ziet er echt GEIL uit!

Verder is het inderdaad jammer dat je zelfs geen ontvangstbevestiging krijgt als je de cashback formulieren correct hebt opgestuurd, nu weet je niet eens of de post zijn werk wel goed heeft gedaan? Misschien moeten we samen vaker gaan bellen met Samsung en vragen of de formulieren in goede orde zijn ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:20:
Hoi even een mededeling:

Gister even mijn PS3 enkele games geupdate naar 3D (Whipe out en Stardust HD). Als ik deze nu speel en bekijk op de 55C8700 op zit afstand van 3 meter, kan ik jullie verzekeren dat ziet er echt GEIL uit!

Verder is het inderdaad jammer dat je zelfs geen ontvangstbevestiging krijgt als je de cashback formulieren correct hebt opgestuurd, nu weet je niet eens of de post zijn werk wel goed heeft gedaan? Misschien moeten we samen vaker gaan bellen met Samsung en vragen of de formulieren in goede orde zijn ontvangen.
Ben benieuwd! Moet alleen nog wachten op de bril. Was het eerste indruk GEIL of na een poos spelen ook nog steeds GEIL? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apepannetje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-08 13:21
Vraagje wat is het verschil tussen de ue55c8700 en de in duitsland verkrijgbare ue55c8790
Tevens de vraag of dit toestel ook geschikt is voor ziggo CI+

Hier nog een link voor mensen die een anternatieve stick voor wlan zoeken.http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-12104-3.html Zelf even uitzoeken of het werkt.

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door apepannetje op 13-06-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:38:
[...]

Ben benieuwd! Moet alleen nog wachten op de bril. Was het eerste indruk GEIL of na een poos spelen ook nog steeds GEIL? :)
Het blijft GEIL! ook na 2 uur spelen.

CI+ module werkt perfect in mijn 55C8700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waarom ik bij hdm zie staan 720- 50herz
kan dat komen omdat ik een gewone hdm kabel heb gekocht en niet een van 80 euro
jackmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:11:
jackmt
Nee is voor zover ik weet de standaard voor europa Pal 50. Wat moet er volgens jou staan dan? Wat heb je erop aangesloten? 720p zou een 720p bron betekenen, kan zijn dat je het apparaat nog moet instellen op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-08 13:25

Dima_2005

T.net-verslaafde

Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:11:
jackmt
720p?
Kun je misschien vertellen wat er op HDMI aangesloten is? Dat zou vrij handig zijn :)
Waarschijnlijk ligt het aan instelling van bron

[ Voor 6% gewijzigd door Dima_2005 op 13-06-2010 19:21 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:21:
[...]

720p?
Kun je misschien vertellen wat er op HDMI aangesloten is? Dat zou vrij handig zijn :)
Waarschijnlijk ligt het aan instelling van bron
ik ga van de kpn bok interactief naar de samsung 8700 met een goedkope hdmi kabel
en ik zie dus bij hdmi staan 720 en 50herz
en ik dacht dat je 1080 en 200 hrez zou moeten zien staan
dus ik vroeg me af of ik iets fout heb staan of dat de kabel niet goed is
gr jackmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:17
720p en 50Hz is de input, sowieso stop je er nooit 200Hz, dat maakt de tv er zelf van.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen blueray maar wil wel mijn 3d film checkem
kan ik een 3d film op een usb stick van 16gig zetten en die usb in mijn 55c8700 proppen??

Iemand al een scherpere prijs gescoord?
Ik heb me trouwens geregistreerd bij samsung maar ik krijg maar geen bevestigingsmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
superduper schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:19
Heeft iemand al uitgevonden hoe je de volgorde van de kanalen in een favorieten lijst kunt wijzigen? de handleiding verwijst naar een niet bestaande optie in het menu..

edit: ongelooflijk: dit schijnt dus NIET te kunnen op de TV. Ze blijven in de volgorde zoals de kabelaar aanbied. In mijn geval dus SBS6 HD op 66 (ziggo) :(

Er is een extern programmaatje wat dit zou kunnen, maar dan moet je de kanalen lijst exporteren naar USB stick. Helaas is met mijn nieuwe firmware die op de TV zat deze optie via een toetsencombi niet meer beschikbaar. 8)7

Ik vind dit echt niet normaal: een TV van 2000+ euro en je hebt geen controle over de kanalenvolgorde. Hele bak minputen voor samsung :(
Ik ben hier ingedoken en met behulp van diverse sites een oplossing gevonden die werkt voor de c serie in Nederland (getest op een c8700)

Probleem is dat binnen het menu de kanalen niet verplaatst kunnen worden en de nummers van de kanalen niet kunnen worden gewijzigd. Overigens belachelijk dat dit niet kan, sinds dat er tv's bestaan is de standaard dat je de kanalen naar eigen wens in kunt stellen.

Zoals superduper al zegt zijn er diverse programmaatjes beschikbaar. Het volgende programma werkte goed, en ziet er grafisch prima uit. Het heet Channellist PC editor Het programma is in het Engels, enige nadeel: de download komt van een russische site. Gebruik dus op eigen risico! (ik heb geen problemen ondervonden) Na openen van de site even 10 seconden wachten en de zip file downloaden.

Het volgende punt is dat je de kanalenlijst uit de TV op een USB stick moet zetten, deze op een PC mbv bovenstaand programmaatje editen en daarna via USB weer terug zetten op de TV. Echter als je de TV instelt op digitale ontvangst voor Nederland wordt om een voor mij onduidelijke reden de optie "Overdracht Kanalenlijst" uit het installatiemenu verwijderd. De truuk is in het "Kanaal"menu onder het submenu land bij digitaal te kiezen voor "Ander" ipv "Nederland" De export naar USB optie komt hiermee weer beschikbaar.

Wel moeten eerst de digitale zenders opnieuw gezocht worden. Omdat het land op Ander staat moet je de zoekinstellingen zelf invoeren, dit doe je als volgt:

In Kanaal menu kiezen voor:
*Antenne: kabel
*Automatisch opslaan:
-Kabel
-Digitaal
Volgende
*Zoekmodus: Snel
-Netwerk: handmatig
-Netwerk ID: de 4 cijferige code die je hebt gekregen van je kabelaar (bv 09003)
-frequentie: eveneens verkregen van je kabelaar (bv 369000)
-modulatie: 64 QAM
-symboolfrequentie 6875
Zoeken......
De zenders worden gezocht en zijn nu via de menu optie "Overdracht kanalenlijst" te exporteren naar USB (fat32!)
Na editen weer importeren van USB.
Landcode digitaal moet op "ander" blijven staan, m.i. niet nadelig
Succes!!

EDIT: met landinstelling op "ander" zoals hierboven beschreven, is in het menu kanaal->kanaalbeheer->tools het zendernummer nu ook te wijzigen zonder tussenkomst van een extern programma!

[ Voor 3% gewijzigd door ev66 op 13-06-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:40:
ik heb geen blueray maar wil wel mijn 3d film checkem
kan ik een 3d film op een usb stick van 16gig zetten en die usb in mijn 55c8700 proppen??

Iemand al een scherpere prijs gescoord?
Ik heb me trouwens geregistreerd bij samsung maar ik krijg maar geen bevestigingsmail
als jij een 3d film weet te vinden op het web en de tv kan het formaat aan dan wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:54:
[...]

ik ga van de kpn bok interactief naar de samsung 8700 met een goedkope hdmi kabel
en ik zie dus bij hdmi staan 720 en 50herz
en ik dacht dat je 1080 en 200 hrez zou moeten zien staan
dus ik vroeg me af of ik iets fout heb staan of dat de kabel niet goed is
gr jackmt
dan heb je de kpn tuner nog op 720p staan. Deze kan eventueel nog op 1080i maar 1080p wil in ieder geval niet. Niet dat dat wat uitmaakt want kpn zend nu ook maar max 1080i uit. 50herz is normaal en je tv doet de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar mijn usb loopt te meuten dat het bestand te groot is, dat klopt niet

film 10g
usb 16g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung kent alleen FAT32 partities (zowel met USB sticks als HDD's) en FAT32 volumes laten geen bestanden groter dan 4GB toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:27

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ev66 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:43:
[...]

Ik ben hier ingedoken en met behulp van diverse sites een oplossing gevonden die werkt voor de c serie in Nederland (getest op een c8700)

Probleem is dat binnen het menu de kanalen niet verplaatst kunnen worden en de nummers van de kanalen niet kunnen worden gewijzigd. Overigens belachelijk dat dit niet kan, sinds dat er tv's bestaan is de standaard dat je de kanalen naar eigen wens in kunt stellen.

Zoals superduper al zegt zijn er diverse programmaatjes beschikbaar. Het volgende programma werkte goed, en ziet er grafisch prima uit. Het heet Channellist PC editor Het programma is in het Engels, enige nadeel: de download komt van een russische site. Gebruik dus op eigen risico! (ik heb geen problemen ondervonden) Na openen van de site even 10 seconden wachten en de zip file downloaden.

Het volgende punt is dat je de kanalenlijst uit de TV op een USB stick moet zetten, deze op een PC mbv bovenstaand programmaatje editen en daarna via USB weer terug zetten op de TV. Echter als je de TV instelt op digitale ontvangst voor Nederland wordt om een voor mij onduidelijke reden de optie "Overdracht Kanalenlijst" uit het installatiemenu verwijderd. De truuk is in het "Kanaal"menu onder het submenu land bij digitaal te kiezen voor "Ander" ipv "Nederland" De export naar USB optie komt hiermee weer beschikbaar.

Wel moeten eerst de digitale zenders opnieuw gezocht worden. Omdat het land op Ander staat moet je de zoekinstellingen zelf invoeren, dit doe je als volgt:

In Kanaal menu kiezen voor:
*Antenne: kabel
*Automatisch opslaan:
-Kabel
-Digitaal
Volgende
*Zoekmodus: Snel
-Netwerk: handmatig
-Netwerk ID: de 4 cijferige code die je hebt gekregen van je kabelaar (bv 09003)
-frequentie: eveneens verkregen van je kabelaar (bv 369000)
-modulatie: 64 QAM
-symboolfrequentie 6875
Zoeken......
De zenders worden gezocht en zijn nu via de menu optie "Overdracht kanalenlijst" te exporteren naar USB (fat32!)
Na editen weer importeren van USB.
Landcode digitaal moet op "ander" blijven staan, m.i. niet nadelig
Succes!!

EDIT: met landinstelling op "ander" zoals hierboven beschreven, is in het menu kanaal->kanaalbeheer->tools het zendernummer nu ook te wijzigen zonder tussenkomst van een extern programma!
toon volledige bericht
Goeie tip, ga ik eens uitproberen.

Werkt bij jou de truuk ook niet om met volume doen en 10s enter in het export menu te komen? Dit wordt overal omschreven als dé manier om een bestaande lijst te exporteren, maar bij mij gebeurt er niets. Misschien al gedisabled in de europese varanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:38:
ja maar mijn usb loopt te meuten dat het bestand te groot is, dat klopt niet

film 10g
usb 16g
Bedoel je nou dat je een 3d film hebt kunnen vinden op het web?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 06:11:
De Samsung kent alleen FAT32 partities (zowel met USB sticks als HDD's) en FAT32 volumes laten geen bestanden groter dan 4GB toe.
Mijn NTFS geformateerde USB sticks and Harddisk doen het anders goed op mn 46c8700.
File size is dan ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een vraagje. Ik ben zoals velen aan het twijfelen tss de c8700 en de lx9500. Heeft er iemand ervaring of een review over de lx9500? Qua design zou ik vr de lg gaan, maar beeld is toch het belangrijkste. LG als firma ben ik ook minder vertrouwd mee.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:29:
Hallo,

ik heb een vraagje. Ik ben zoals velen aan het twijfelen tss de c8700 en de lx9500. Heeft er iemand ervaring of een review over de lx9500? Qua design zou ik vr de lg gaan, maar beeld is toch het belangrijkste. LG als firma ben ik ook minder vertrouwd mee.

Alvast bedankt
Volgens mij is de lx9500 nog niet uit en ook nog geen review van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-08 13:25

Dima_2005

T.net-verslaafde

NTFS werkt wel op deze tv
Ik heb zelfs films getest van 16GB die afgespeeld worden...

Wel werkt dit enkel via USB, niet van DLNA, daar moet duidelijk nog een oplossing voor gevonden worden!

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-08 13:27

SalimRMAF

SpaceX - 4K

3D effect is wss bij de Samsung beter, de LG heeft weer wel FULL LED, en als de LE8500 al op dit moment de TV is voor met het beste beeldkwaliteit.. wat zal de LX9500 dan wel niet doen?

Trouwens, iemand ook gezien dat Eurosport HD een Samsung 55C8000 in de studio heeft staan? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
apepannetje schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:04:
Hier nog een link voor mensen die een anternatieve stick voor wlan zoeken.http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-12104-3.html Zelf even uitzoeken of het werkt.

_/-\o_ _/-\o_
Goede tip! Heb 'm bij Amazon in Duitsland besteld, volgens een klant feedback zou het moeten werken.

[ Voor 13% gewijzigd door wildcheese op 14-06-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik mn product registeer bij samsung geen bevestigingsmail terug. Wat een onduidelijkheid allemaal. Als ze geld willen is het makkelijk uit te geven, maar geld terugkrijgen ho maar.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 12:20
Pff ik kom weer even klagen. Vorige week de C8700 maar ergens anders besteld in de hoop dat de tv hier wel leverbaar zou zijn (S&F). Deze zou deze week geleverd worden. Vandaag een telefoontje dat het volgende week gaat worden, maar hier vertrouw ik niet echt meer op. Ben uit wanhoop zelfs naar andere 3D tv's aan het kijken (Panasonic VT20).. maar het design van deze tv is helaas niet bepaald mooi, en daar hecht ik toch wel veel waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
superduper schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:32:
[...]

Werkt bij jou de truuk ook niet om met volume doen en 10s enter in het export menu te komen?
Nee die werkt bij mij ook niet, om onduidelijke reden uit de software gehaald?
---------------------------------------------------------
Ben je al uit je probleem met de beeldverhouding? Ik kan er geen logica in ontdekken. Heb de instelling nu op:

Grootte: auto-breed
Schermmodus: breedbeeldzoom

In de meeste situaties redelijke verhoudingen. MTV bijvoorbeeld kan beter in zoom formaat, om de één of andere reden "ziet" de tv dit niet en is het beeld verticaal iets platgedrukt.

Overigens was de philips TV die ik hiervoor had juist weer te zenuwachtig met omschakelen van beeldformaten, dat is ook niet alles. Bij beeldwissel en/of zwart beeld continu geschakel in het formaat...

Iemand suggesties voor een betere setting voor de samsung c series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lay, ik besloot dond de c8700 te kopen en vrijdag had ik em al voor 2600e
Bel die electrow uit roermond ff dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

LaydC schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:56:
Pff ik kom weer even klagen. Vorige week de C8700 maar ergens anders besteld in de hoop dat de tv hier wel leverbaar zou zijn (S&F). Deze zou deze week geleverd worden. Vandaag een telefoontje dat het volgende week gaat worden, maar hier vertrouw ik niet echt meer op. Ben uit wanhoop zelfs naar andere 3D tv's aan het kijken (Panasonic VT20).. maar het design van deze tv is helaas niet bepaald mooi, en daar hecht ik toch wel veel waarde aan.
"Uit wanhoop"?! Je moet dan wel heel erg graag een 3D TV willen hebben... :)

Ik wacht nu zelf 2 1/2 week op de 46C8700 en daar komt waarschijnlijk nog minimaal een week bij. Ik vind het wel vaag dat de levering nu in ene zo lang op zich laat wachten. Toen ik mijn TV bestelde werd mij verteld dat juist de 55" versie een lange levertijd had en die blijkt nu kennelijk voldoende voorradig te zijn.

Ik ben het wachten inderdaad ook al wel erg beu, maar nog niet zo erg dat ik uit wanhoop ;) al naar concurrerende modellen aan het kijken ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Mijn wanhoop :) is vooral ongeduld.. Ik wacht nog even af tot volgende week. Jullie horen het wel als het gelukt is, als er iemand is die daar op te wachten staat :p

[ Voor 3% gewijzigd door LaydC op 14-06-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 14:19

xon

LaydC schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:29:
Mijn wanhoop :) is vooral ongeduld.. Ik wacht nog even af tot volgende week. Jullie horen het wel als het gelukt is, als er iemand is die daar op te wachten staat :p
Ik ken het gevoel...als je je ergens op verheugd wil je het zo SNEL mogelijk hebben :-)

Ik heb hem momenteel ook bij Electroworld (nee niet die in het zuiden) in bestelling staan. De verwachte levertijd is deze week en nog niets gehoord over uitstel. Als ik de berichten lees ben ik denk ik ook het bokje want het lijkt me toch (wat heb je anders als keten voordeel) dat je dit soort tv's in bulk inkoopt als EW en bij dezelfde leverancier.

Sja het is gewoon wachten op een grote container die ergens op een boot rond zwiebert en in Rotterdam aan moet meren. (en dan het hele distributie proces nog inmoet). Of worden deze tv's nog steeds in het oostblok gemaakt om europese regelgeving te ontwijken..volgens mij niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij komt volgens mij uit slowakije ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 22:14
Nou mensen vandaag belde mijn dealer en deze gaf aan dat de 46c8700 deze maand niet meer geleverd gaat worden. Waarschijnlijk pas later in juli
Ik heb dus gevraagd of de 55 inch dan eventueel wel geleverd wordt deze maand.
Ik vind het echt van de zotte dat er zoveel reclame gemaakt wordt voor een tv en dat deze niet eens te leveren is, en dus een langer besteltijd heeft dan circa anderhalve maand. :(
Als de 55 inch ook niet leverbaar is, dan wacht ik wel op Sony of LG ben er als zo vele hier een beetje klaar mee. ! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Diego27 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:46:
Nou mensen vandaag belde mijn dealer en deze gaf aan dat de 46c8700 deze maand niet meer geleverd gaat worden. Waarschijnlijk pas later in juli
Ik vind het echt van de zotte dat er zoveel reclame gemaakt wordt voor een tv en dat deze niet eens te leveren is, en dus een langer besteltijd heeft dan circa anderhalve maand. :(
Als de 55 inch ook niet leverbaar is, dan wacht ik wel op Sony of LG ben er als zo vele hier een beetje klaar mee. ! ;(
Ik denk dat de 55" nog op voorraad is bij EW Echt. Afgelopen zondag heb ik daar de 55" gehaald en toen hadden ze er nog drie liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Consi, ik ging eigenlijk voor de 46 inch.

Ik ben nu aan het twijfelen voor de 55 inch, maar dat is toch wel weer 700 euro meer, en 55 inch is wel erg groot. Jammer dat er niet nog een tussenmaatje is.

[ Voor 42% gewijzigd door LaydC op 15-06-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Diego27 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:46:
Kan nog erger hoor..Philips heeft ook een cashback aktie o.a voro de 40/46/55/8605 ...dat hele ding is niet te krijgen voordat de cashback is afgelopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

http://www.modern.nl/wink...0&utm_campaign=Kieskeurig

3-7 leverbaar

verder niemand op kieskeurig die hem op voorraad heeft..ehh tot wanneer loopt cashback ook alweer

[ Voor 22% gewijzigd door xon op 15-06-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Laatst online: 12:08
Pas op dat je je niet laat tillen voor de Samsung 3D Starter kit (2 brillen + Monsters vs. Aliens 3D Blu-Ray). In de winkel (EW / MM) liggen de prijzen snel tussen de 100,- en 150,- euro. Bij 4launch is deze nu voor 65,- te koop.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Ik heb mijn 46 inch laten omboeken naar een 55 inch 8700.
De verkoper gaf aan dat deze zeer waarschijnlijk wel eerder te leveren is dan in juli, en aangezien ik deze kan afnemen voor een kleine 2600 euro na aftrek van de Samsung actie, ben ik hier maar mee akkoord gegaan. Will be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook mijn prijs, zeker in roermond?

reactie samsung:

Geachte Heer/Mevrouw,

Uw product is geregistreerd, echter u dient het online formulier uit te printen en niet de bevestigingsmail. Vaak doet deze het niet wegens het spamfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Elektroworld Roermond geweest om 2 tv's op te halen.

Prijs voor 55 + 40 inh 8700 incl 2 wall mount 4795 ex verwijderingsbijdrage.

Toch even voor iets ander bij buurman naar binnen gegaan voor de koop en gevraagd wat ze bij daar (MM) konden doen met prijs.
Wat blijkt....???!!! € 70,- goedkoper!

Ik gezegd tegen MM dat ik dan gewoon bij buurman ga halen ivm afspraak en ik € 70,- niet intressant genoeg vond om te annuleren.
Toen deed MM een voorstel ( 2 min onderhandelen) dat uitkwam op €245,- verschil met 1 deur verder...!!!

Ik netjes naar EW toegelopen en de man het voorstel laten zien en evt het verschil te delen, wat dus eigenlijk mijn nadeel is van €125,- maar goed, ik had anderhalf uur gereden en wilde de beste man toch netjes behandelen.

Nou om kort te gaan was het antwoord : Ga maar naar de buren, daar zou ik zelf ook gaan kopen voor dat geld.

Kortom : MM gaat na aandringen en medeling dat er elders goedkoper gehandeld wordt (bijna) ALTIJD mee.

Wees dus op uw hoede voor u denkt, ik heb een goede prijs.....

Succes allemaal met jullie fantastische TV, ik ben blij dat ik ze binnen heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:02:
Kortom : MM gaat na aandringen en medeling dat er elders goedkoper gehandeld wordt (bijna) ALTIJD mee.

Wees dus op uw hoede voor u denkt, ik heb een goede prijs.....
Ik verwacht dat je andere verkoper dacht: "het spul is niet aan te slepen, ik verkoop 'm vandaag nog voor de adviesprijs als er iemand ongeduldig wordt..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Nog even een update !

Volgens mij leverancier in Vlaardingen hebben ze een productie probleem voor de 46 inch op dit moment aangezien er teveel vraag is naar dit model i.v.m. het WK en dergelijke !
De televisies van het model 46c8700 zullen waarschijnlijk pas weer geleverd gaan worden in augustus, september.
Ik neem aan dat de dealer de waarheid verteld, maar de 55c8700 had geen probleem en deze zou volgende week binnen komen. Iemand enig idee of deze wel op voorraad zijn bij Samsung of probeert de dealer mij misschien aan het lijntje te houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoud_h schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:22:
[...]

Ik verwacht dat je andere verkoper dacht: "het spul is niet aan te slepen, ik verkoop 'm vandaag nog voor de adviesprijs als er iemand ongeduldig wordt..."
Nou, het lijkt mij dat hij deze combi nog gewoon erbij had kunnen verkopen, naast alle andere geintresseerden....
Ik heb altijd geleerd van meerdere kleine beetjes wordt je ook dronken!
Daarentgen vind ik het prima en ook klasse van de verkoper dat hij zijn prijs houdt.
Ik vind alleen als consument dat 15 meter lopen voor €250,- goed betaald is.
En ik vind dat net de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Ik heb vandaag ook van mijn dealer gehoord dat de 46 inch pas rond september weer geleverd kan worden. De 55 inch is wel eerder leverbaar naar mijn weten.

[ Voor 40% gewijzigd door LaydC op 17-06-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel wordt gezegd dat de TV van Samsung niet goed aan de muur komt te hangen met die Wall Mount van Samsung zelf.
De stekkers zouden achter de tv in de weg zitten en de tv zou dan toch verder nar voren komen.

Ik vraag mij af of dit wel klopt, misschien dit verhaal omdat deze niet op voorraad waren bij de winkel?

Iemand ervaring hiermee die dit kan bevestigen of liefst ontkennen als dit niet zo is, zodat ik de verpakking open kan maken en kan gaan ophangen...??

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creeren van vraag en aanbod, nu kopen enkelen makkelijker de 55 inch

denko wat betaal je nu dan voor die 55 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 01-08 23:19
@Denko

Ik heb de 46c8700 en niet de officiële wallmount maar compleet nagemaakte en ik heb er toch geen last van hoor.

Ik moet wel zeggen dat men tv ongeveer 4 cm van de muur hangt.
Weet niet goed of ik het ding eigenlijk wel geïnstalleerd heb zoals het moet maar hij hangt omhoog dusja :-).
Voor mij is dit allesinds goed, moet niet dichter hangen.

Samsung heeft toch al die verloopkabeltjes meegegeven juist om dit probleem op de lossen?

Ik vind het allesinds een gemakkelijk systeem.

Samsung versie is wel prijzig(150euro??); men namaak versie heeft 30 gekost.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Snakefoodjah schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:53:
@Denko

Ik heb de 46c8700 en niet de officiële wallmount maar compleet nagemaakte en ik heb er toch geen last van hoor.

Ik moet wel zeggen dat men tv ongeveer 4 cm van de muur hangt.
Weet niet goed of ik het ding eigenlijk wel geïnstalleerd heb zoals het moet maar hij hangt omhoog dusja :-).
Voor mij is dit allesinds goed, moet niet dichter hangen.

Samsung heeft toch al die verloopkabeltjes meegegeven juist om dit probleem op de lossen?

Ik vind het allesinds een gemakkelijk systeem.

Samsung versie is wel prijzig(150euro??); men namaak versie heeft 30 gekost.
Ik heb hem zelf ook alleen nog niet opgehangen..De specs van deze "imitatie" beugel geven aan dat je minimaal 1.4 cm van de muur je tv kan ophangen. Dit kan ook wel kloppen omdat de knoppen die je op je tv draait van dezelfde grote zijn en je daar immers dat staaldraadje tussen hangt. (zie foto)

De samsung beugel had nog een soort van extender om ook ruimte te maken voor een dikke scart aansluiting. Aangezien de tv's nu zo plat zijn heeft samsung de aansluitingen aan de zijkant gemaakt met allerlei verloopjes. Het lijkt me dat je de tv wel kan ophangen met de beugel maar dat je aansluiten dus niet dikker moeten zijn dan die 1.4cm. Zijn ze wel groter dan leunt ie daar op tussen de muur en de tv lijkt me.

Het wegwerken van de kabels zal gewoon proppen zijn verwacht ik aan de achterkant..maar och..who cares :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:
In de winkel wordt gezegd dat de TV van Samsung niet goed aan de muur komt te hangen met die Wall Mount van Samsung zelf.
De stekkers zouden achter de tv in de weg zitten en de tv zou dan toch verder nar voren komen.

Ik vraag mij af of dit wel klopt, misschien dit verhaal omdat deze niet op voorraad waren bij de winkel?

Iemand ervaring hiermee die dit kan bevestigen of liefst ontkennen als dit niet zo is, zodat ik de verpakking open kan maken en kan gaan ophangen...??
Ik heb even zitten zoeken, maar het lijkt erop alsof er 3 verschillende officiële mounts zijn:

WMN1000AXXC -- 32" t/m 37"
WMN1000BXXC -- 40" t/m 55"
WMN1000CXXC -- 58" t/m 65"

Ik weet niet 100% zeker of die grenzen zo liggen als ik ze hier zet, dit is ook maar een resultaat van wat google werk op verschillende sites.

Mijn punt is: het zou kunnen zijn dat je de mounts voor de verkeerde afmeting te pakken hebt en daardoor niet helemaal recht hebt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rago
  • Laatst online: 22-04 16:39
Vanaf afgelopen zaterdag heb ik een 40C8700 in de woonkamer. Ik heb hem digitaal aangesloten (nog geen HD) met glasvezel netwerk van XMS.

Gisteren tijdens voetbal kijken is het me opgevallen dat bij de onderkant en de bovenkant van de scherm komen er grijze vlekjes. De vlekken vallen meer op bij witte achtergrond. De vlekken beginnen van de randen naar richting midden van de scherm. Steken ze ongeveer 1.5 cm uit. Ze zijn verspreid bij hele onderkant en bovenkant.

Ik heb verschillende picture mogelijkheden geprobeerd maar gaan ze niet weg. Ook heb ik verschillende Dvd's gekeken maar ze zijn altijd aanwezig.

En mijn vraag is, is dat bij jullie opgevallen?
Of misschien nog niet er opgelet?
Is er een manier om deze vlekken weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Laatst online: 12:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:37:

Alvast dank!
Mijn UE46C8700 hangt aan de muur met een voor 88 euro bij 4launch gekochte WMN1000B wallmount set.
De afstand tussen de achterkant van de TV en de muur is gelijk aan de dikte van de 'afstandhouders', i.e. minder dan 2 centimeter. De kabels zitten niet in de weg (ik gebruik geen SCART, dus heb hem zonder de extra 'afstandhouders' opgehangen), deze blijven inclusief de verloopstukjes keurig achter de TV. Vervolgens heb ik alle kabels (incl. 220v snoer) gebundeld aan de linkerkant van de TV (onder het aansluitingengedeelte) met het witte buisje dat bij de TV zelf zat. Werkt allemaal erg eenvoudig en vooral doeltreffend; twee gaten boren, spul monteren en de TV hangt strak <2cm van de muur met alle snoeren netjes weggewerkt.

De beugel die aan een van de onderste afstandhouders zit is overigens erg handig om de TV tijdelijk te kunnen kantelen als deze al aan de muur hangt zodat je bij de aansluitingen kunt.

[ Voor 7% gewijzigd door d3vlin op 16-06-2010 10:22 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Hoe ver zitten jullie eigenlijk van je 55 inch af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ev66
Rago schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:02:
......Gisteren tijdens voetbal kijken is het me opgevallen dat bij de onderkant en de bovenkant van de scherm komen er grijze vlekjes. De vlekken vallen meer op bij witte achtergrond. De vlekken beginnen van de randen naar richting midden van de scherm. Steken ze ongeveer 1.5 cm uit. Ze zijn verspreid bij hele onderkant en bovenkant.

Ik heb verschillende picture mogelijkheden geprobeerd maar gaan ze niet weg. Ook heb ik verschillende Dvd's gekeken maar ze zijn altijd aanwezig.

En mijn vraag is, is dat bij jullie opgevallen?
Of misschien nog niet er opgelet?
Is er een manier om deze vlekken weg te halen?
Bij mijn 46c8700 zie ik dit ook, vooral bij egale kleuren onder en bovenin beeld. Wegkrijgen doe je ze niet met wat voor setting dan ook. Het is een schaduweffect van de led achtergrondverlichting. Een soort inverse flashlighting. Naar mijn mening inherent aan de constructie van de TV: 2,5 cm dikte en de kleine (rvs) rand om het beeldscherm heen. Daar moet je concessies voor doen. Ik heb er vrede mee, de perfecte TV bestaat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3vlin schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:19:
[...]

Mijn UE46C8700 hangt aan de muur met een voor 88 euro bij 4launch gekochte WMN1000B wallmount set.
De afstand tussen de achterkant van de TV en de muur is gelijk aan de dikte van de 'afstandhouders', i.e. minder dan 2 centimeter. De kabels zitten niet in de weg (ik gebruik geen SCART, dus heb hem zonder de extra 'afstandhouders' opgehangen), deze blijven inclusief de verloopstukjes keurig achter de TV. Vervolgens heb ik alle kabels (incl. 220v snoer) gebundeld aan de linkerkant van de TV (onder het aansluitingengedeelte) met het witte buisje dat bij de TV zelf zat. Werkt allemaal erg eenvoudig en vooral doeltreffend; twee gaten boren, spul monteren en de TV hangt strak <2cm van de muur met alle snoeren netjes weggewerkt.

De beugel die aan een van de onderste afstandhouders zit is overigens erg handig om de TV tijdelijk te kunnen kantelen als deze al aan de muur hangt zodat je bij de aansluitingen kunt.
Geweldig d3vlin !

Bedankt voor de reactie, ga hem nu maar ophangen vd week met deze beugel.

@Consi

Heb 2 gekocht he, maar apart op bon ivm cash back
€2549 en €1757 incl verwijderingsoplichterij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Laatst online: 21-08-2023
Na exact 4 weken gewacht te hebben heb ik vandaag toch echt het geld van de Samsung Cashback Actie op mijn rekening ontvangen.
Nice en netjes op tijd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rago
  • Laatst online: 22-04 16:39
ev66 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:48:
[...]

Bij mijn 46c8700 zie ik dit ook, vooral bij egale kleuren onder en bovenin beeld. Wegkrijgen doe je ze niet met wat voor setting dan ook. Het is een schaduweffect van de led achtergrondverlichting. Een soort inverse flashlighting. Naar mijn mening inherent aan de constructie van de TV: 2,5 cm dikte en de kleine (rvs) rand om het beeldscherm heen. Daar moet je concessies voor doen. Ik heb er vrede mee, de perfecte TV bestaat (nog) niet.
Hebben alle C8700 serie deze probleem of is het puur pech? Ik heb nog kans om de TV te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ev66 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:48:
[...]

Heb ik op mijn 55c8700 nog niet kunnen opmerken zowel in dag belichting of in de avond. Diverse bronnen nu uitvoerig bekeken. BR, digitale tv, dvd, xbox 360. De vlekken waar jij het over hebt kom ik niet tegen op mijn scherm. Niet bij een witte achtergrond en niet bij een donkere achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
m.beisser schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:35:
Na exact 4 weken gewacht te hebben heb ik vandaag toch echt het geld van de Samsung Cashback Actie op mijn rekening ontvangen.
Nice en netjes op tijd! 8)
Da's mooi, heb je er voor 5 euro een bril bijgenomen?

Ben benieuwd wanneer je die binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
golfgti5 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:27:
[...]

Da's mooi, heb je er voor 5 euro een bril bijgenomen?

Ben benieuwd wanneer je die binnen krijgt.
Juist, dat zijn de berichten! Kan ook niet wachten, krijg ook gelijk 3 brillen :)

voor de fans: ik kwam deze blu-ray tegen, dikke 3D shit

Afbeeldingslocatie: http://images3.blu-ray.com/movies/covers/5549_front.jpg

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:51:
[...]

Juist, dat zijn de berichten! Kan ook niet wachten, krijg ook gelijk 3 brillen :)

voor de fans: ik kwam deze blu-ray tegen, dikke 3D shit

[afbeelding]
Die versie is voor de rood en blauwe brillen niet voor deze tv

The 3-D version is expectedly diminished in quality, not due to any fault of the transfer, but simply because the anaglyphic, red and blue glasses rob the image of clarity and color. Zie review hier

Hier btw een lijstje met wat je kan verwachten in de bios voor 2010 /11 aan 3d films wat ongetwijfeld ook gereed gemaakt zal worden voor thuisgebruik

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 16-06-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Damn je hebt gelijk.. Hubble 3D wordt trouwens ook echt vet. Maar goed even ontopic:

Ik heb vaak met vertraagde herhalingen tijdens WK wedstrijden, meestal close ups dat de achtergrond een beetje blokkerig wordt weergegeven, heeft iemand van jullie dat ook ervaren?

ps. Ik gebruik Ziggo via de Humax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Hier de 55 inch binnen! Echt een beeldkanon zoals hier eerder gezegd werd :D.
Maar, het geluid via m'n versterker loopt niet synchroon met de beelden van de tv. Heb al gelezen dat je dit op je versterker aan kan passen, maar dat kan niet op die van mij. Is er nog een andere mogelijkheid om dit recht te trekken? Best irritant. Verder erg mooie beeldkwaliteit, en de local dimming doet goed z'n werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Mensen..mijn EW blijft zeggen dat zijn leverancier hem beloofd heeft dat ie deze week aan hem geleverd gaat worden...46 8700

sja..noem me naief :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm

sbm

xon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:51:
Mensen..mijn EW blijft zeggen dat zijn leverancier hem beloofd heeft dat ie deze week aan hem geleverd gaat worden...46 8700

sja..noem me naief :-)
Mij werd afgelopen vrijdag door EW verteld dat ik nog minstens anderhalve week zou moeten wachten. Dus laten we hopen dat de info bij benadering klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
LaydC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:37:
Maar, het geluid via m'n versterker loopt niet synchroon met de beelden van de tv. Heb al gelezen dat je dit op je versterker aan kan passen, maar dat kan niet op die van mij. Is er nog een andere mogelijkheid om dit recht te trekken? Best irritant. Verder erg mooie beeldkwaliteit, en de local dimming doet goed z'n werk!
Hoe haal je het geluid naar je receiver? via optische kabel? of loopt het via een ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TVL

Rago schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:58:
[...]

Hebben alle C8700 serie deze probleem of is het puur pech? Ik heb nog kans om de TV te ruilen.
Volgens mij heeft de C8700 het minder als andere Samsung LED's. Dit heet clouding.

[ Voor 3% gewijzigd door TVL op 17-06-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaydC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:37:
In sommige gevallen kan het apparaat wat je op de receiver hebt aangesloten ook een audio delay aanpassen. Veel mediaplayers hebben dit ook ingebouwd als optie. Als je dat niet hebt dan heb je denk ik pech want ik weet zo niet een andere manier. Misschien iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Hoe haal je het geluid naar je receiver? via optische kabel? of loopt het via een ontvanger?
Geluid van de tv naar receiver kan via optisch, tulp kan volgens mij ook. Maar van apparaat als een BR speler of HTPC kan bijvoorbeeld weer via HDMI, optisch of gewoon tulp naar je receiver. HDMI heb je denk ik wel een AV receiver voor nodig. Ik heb thuis de xbox, ps3 en htpc op de receiver aangesloten en de receiver via 1 hdmi kabel op de tv. Minder kabelzooi op die manier.

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 17-06-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08 10:47
sbm schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:53:
[...]

Mij werd afgelopen vrijdag door EW verteld dat ik nog minstens anderhalve week zou moeten wachten. Dus laten we hopen dat de info bij benadering klopt...
Vandaag ook maar weer eens gebeld naar mijn ew... Daar konden ze mij geen streefdatum meer geven. Dit hadden ze wel al 2 keer gedaan. Maar ze koneden wel aangeven dat ik de eerste op de lijst was die de 46 inch mocht komen ophalen!

ZUCHT... EN WE WACHTEN WEER AF...

Ze vertelden wel de de 55 inch binnen een week geleverd kon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm

sbm

m_ark schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:19:
[...]

Vandaag ook maar weer eens gebeld naar mijn ew... Daar konden ze mij geen streefdatum meer geven. Dit hadden ze wel al 2 keer gedaan. Maar ze koneden wel aangeven dat ik de eerste op de lijst was die de 46 inch mocht komen ophalen!

ZUCHT... EN WE WACHTEN WEER AF...

Ze vertelden wel de de 55 inch binnen een week geleverd kon worden...
Wellicht een goede upsell marketing-tactiek vanuit Samsung, maar ik krijg de 55" er thuis niet in.

@m-ark: bij welke EW heb jij je 46C8700 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
keepitfrosty schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:
[...]

In sommige gevallen kan het apparaat wat je op de receiver hebt aangesloten ook een audio delay aanpassen. Veel mediaplayers hebben dit ook ingebouwd als optie. Als je dat niet hebt dan heb je denk ik pech want ik weet zo niet een andere manier. Misschien iemand anders nog een idee?
Ik heb het op twee manieren geprobeerd, ik heb een kabel van de tv direct naar de receiver.. en ik heb een kabel van mijn UPC Mediabox naar de receiver. Maar op beide loopt het beeld iets achter op het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met betrekking tot de wk actie. is het de bedoeling dat je een foto maakt van de streepjescode op de doos of moet je deze uit knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaydC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:07:
[...]

Ik heb het op twee manieren geprobeerd, ik heb een kabel van de tv direct naar de receiver.. en ik heb een kabel van mijn UPC Mediabox naar de receiver. Maar op beide loopt het beeld iets achter op het geluid.
hmm en in de mediabox zit de optie niet om audi te delayen? Al geprobeerd met de media box rechtstreeks op de tv zonder receiver ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:36:
met betrekking tot de wk actie. is het de bedoeling dat je een foto maakt van de streepjescode op de doos of moet je deze uit knippen?
Gewoon even met een mesje uitsnijden en dan kan je zo het papier van het karton trekken :)

En over mijn mediabox en kabels, ik wil ook dat het geluid van m'n PS3 via de speakers loopt.. dus de enige mogelijkheid is eigenlijk een kabel van m'n tv naar de receiver, en zo heb ik het nu ook aangesloten.

Oja nog een vraagje, had eerst een audio kabel van tv naar receiver met 4 tulpen.. nu kunnen er geen 2 tulpen achter in de tv voor het geluid.. (moet je een tussenstukje voor hebben). Dus heb ik een audiokabel met aan 1 kant een jack (aangesloten op audio out) en de andere kant 2 tulpen. Heeft dat invloed op de kwaliteit van het geluid of maakt dit niets uit? Sorry als ik het allemaal zo amateuristisch verwoord maar ik heb weinig verstand van kabels (ben een vrouw voor degenen die dat nog niet weten) O-)

Update: ik heb het 1 en ander veranderd, kabel in een andere ingang gedaan van de receiver (aux) en volgens mij loopt alles nu 'bijna' gelijk. Snap niet hoe het kan maar het zal wel.

[ Voor 9% gewijzigd door LaydC op 18-06-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Laatst online: 18-01-2023
Kijk nu ongeveer 1 week naar mijn 55C8700, en ik ben er nog steeds als een kind zo blij mee.
Ben nog wel steeds met de instellingen bezig, om het voor mij mooiste beeld eruit te halen.
(maar dat blijft waarschijnlijk voor iedereen persoonlijk)
Is er al iemand die vindt dat hij de optimale instellingen heeft???
Post ze dan even in dit topic, zodat iedereen er plezier van heeft.
Ik zal binnenkort al mijn instellingen even vermelden.
He trouwens ook de 3D blue-ray speler erbij gekocht en heb vandaag het gratis aktie starters-pakket ontvangen. (2 brillen en de 3D blue-ray disk)
De cash-back en de gratis aktie bril van de TV heb ik nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Hier staan wat instellingen:
http://www.avforums.com/f...7000-c8000-series-tv.html

Weet iemand waar ik in het service menu de branduren kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

even vraagje, ik heb een PS3 op de 55C8700 aangesloten en soms wordt mijn beeld even een fractie van een seconde even zwart hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08 10:47
sbm schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:11:
[...]

Wellicht een goede upsell marketing-tactiek vanuit Samsung, maar ik krijg de 55" er thuis niet in.

@m-ark: bij welke EW heb jij je 46C8700 besteld?
EW Tegelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 02:14:
Hallo,

even vraagje, ik heb een PS3 op de 55C8700 aangesloten en soms wordt mijn beeld even een fractie van een seconde even zwart hebben hier meer mensen last van?
Al een andere hdmi kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met de flashlighting issue op de 55C8000. Vooral als je een film op hd kijkt met zwarte randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:51:
Hoe staat het met de flashlighting issue op de 55C8000. Vooral als je een film op hd kijkt met zwarte randen.
Geen problemen mee. Misschien dat het enigszins merkbaar is in een volledig donkere kamer. Maar ik heb er geen last van. Overdag zowieso niet, maar in de avond ook niet met alleen klein kamerlampje aan. Dit probleem speelt ook meer bij de c7700

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 18-06-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

net mijn 55 c8700 gehaald. wat een bak zeg.

Maar ik krijg mijn smit module niet aan de gang geeft aan ci+ certificaat verlopen opslag c1+ fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het smit wk pakket van ziggo maar doet niks pffffff

Niemand een idee CI + opslagfout

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Vraagje voor de C8700 gebruikers;

Nu tijdens een WK wedstrijd schijnt de zon voor de helft in het stadion, als dan de camera van het schaduw gedeelte naar het zonnige gedeelte van het veld draait zie je wat vlekken ofzo iets, het is dan net of de processor het niet aan kan, hebben jullie enig idee wat dit kan zijn, soms een instelling??

Beeld optie staat op Vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
apepannetje schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:04:
ik heb 'm binnen en hij werkt! Mooi goedkoop alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apepannetje
  • Laatst online: 16-08 13:21
zo leer je altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Ik werd zojuist gebeld dat mijn leverancier de televisie binnen heeft.
De 55C8700. Ik ga hem morgen afhalen en zal jullie de bevindingen zo spoedig mogelijk laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag ik heb een marantz 1501 en een marantz blue ray speler en een PS3 en een c8700

Nu heb ik 1 hdmi kabel van de versterker hdmi out naar de tv.(hdmi1)

En vervolgens de ps3 en de blue ray met hdmi op de marantz.

Allen moet ik nou ook nog een hdmi trekken van tv naar de versterker voor het geluid van de tv over versterker??

Ook heb ik een smit cam die ik niet werkend krijg.(hoe moet dat ding er nou in met het logo van smit naar de muur? Tv vind bij scannen alleen analoge zenders

Het zijn misschien domme vragen. Iemand de oplossing aub

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-07 23:19

dr.cody

Heb je der vaker last van?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:06:
Nog een vraag ik een marantz 1501 een marantz blue ray en een PSs en een c8700

Nu heb ik 1 hdmi kabel van de versterker hdmi out naar de tv.

En vervolgens de ps3 en de blue ray met hdmi op de marantz.

Allen moet ik nou ook nog een hdmi trekken van tv naar de versterker voor het geluid van de versterker??

Ook heb ik een smit cam die niet werkt.pff

Het zijn misschien domme vragen. Maar ja
Het lijkt mij dat dat niet nodig is aangezien de Marantz al het geluid voor zichzelf verzorgt. 8)7

Maar ik denk dat je bedoelt dat het geluid van de TV naar de versterker gaat omdat je de interne tuner van de TV gebruikt. Heel mischien kan je het geluid via je je al getrokken HDMI laten verlopen aangezien HDMI 2 kanten op kan werken. Maar dan moet je zowel aangeven in je versterker en je TV dat je het zo wil laten lopen. Anders zou je een digitaal (optisch of coax) of analoog tulp kabeltje van je TV terug naar je versterker kunnen laten lopen.

Ik heb mijn setup zo gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/mikey1981/images/avsetupsmall.jpg

Mijn TV tuner gebruik ik dus niet omdat ik al een Humax PVR daar voor gebruik. Mijn geluid in mijn TV staat altijd standaard op uit.

[ Voor 6% gewijzigd door dr.cody op 18-06-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.cody schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:43:
[...]

Het lijkt mij dat dat niet nodig is aangezien de Marantz al het geluid voor zichzelf verzorgt. 8)7

Maar ik denk dat je bedoelt dat het geluid van de TV naar de versterker gaat omdat je de interne tuner van de TV gebruikt. Heel mischien kan je het geluid via je je al getrokken HDMI laten verlopen aangezien HDMI 2 kanten op kan werken. Maar dan moet je zowel aangeven in je versterker en je TV dat je het zo wil laten lopen. Anders zou je een digitaal (optisch of coax) of analoog tulp kabeltje van je TV terug naar je versterker kunnen laten lopen.

Ik heb mijn setup zo gedaan:
[afbeelding]

Mijn TV tuner gebruik ik dus niet omdat ik al een Humax PVR daar voor gebruik. Mijn geluid in mijn TV staat altijd standaard op uit.
Idd normaal selecteer je op je versterker de humax. maar ik gebruik nu de interne tuner. Hoe stel ik dat dan in HDMI 2 kanten. Beetje boven mijn pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Volgens mij moet je dan een HDMI 1.4 hebben, deze heeft een audio return channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn ci+ werkt wel zo makelijk als je de juiste ferquentie invoert pfff.

Wat een beeld op de hd zenders.

Nu nog even mijn geluid goed regelen met de versterker.

iemand tips hoe ik mijn tv op mijn versterker aansluit omdat ik de interne tuner gebruik.

heb dus nu 1 hdmi (hdmi out ) van de marantz naar de versterker lopen.

(optisch kabeltje ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
golfgti5 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:14:
Volgens mij moet je dan een HDMI 1.4 hebben, deze heeft een audio return channel.
Nou dat dacht ik ook, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn versterker heeft ook 1.4a maar als ik de HDMI out naar de TV breng werkt het niet. Twee opties zijn dan:

- geluid via Humax sturen (doe ik nu, synchronisatie werkt nét)
- optische kabel out van TV naar versterker brengen ( synchronisatie zal beter werken)

Ik dacht op mijn Onkyo receiver de Audio return ergens in te kunnen stellen, maar heb het niet kunnen vinden.
Ik zal dat onderwerp nog eens opgooien in een ander topic..

Wel heb ik de nodige problemen gehad met de Lip sync ofwel synchronisatie. Lijkt erop dat de TV het inkomende signaal van de Humax vet vertraagd waardoor nu geluid veel eerder komt. (of geluid is gewoon sneller) Ik heb nu een delay op max staan en het is eigenlijk nog een 20-50 ms te traag naar mijn gevoel. Ik lees her en der ook al mensen die hetzelfde probleem hebben.

Tweede wat ik niet helemaal onder controle krijg, en waar ik nog niet veel ervaringen van gezien heb, is die BD-wise conection, of Anynet+. Wél ervaringen over een settopbox die je ermee wil aansturen (kan bij nieuwere types) maar niet als je het geluid via je versterker laat lopen. Het wonderlijke is namelijk dat het lukt om via de receiver de BD speler aan te zetten en te gebruiken, maar terug kom je niet. Dan moet ik weer de AB van de versterker gebruiken om de Humax aan te kiezen :s

Heel apart, je kiest weer Anynet+ en TV weergeven. Hij geeft het TV beeld weer (niets omdat het signaal via de humax loopt) en als ik dan in de Source de HDMI 1 kies waar de Humax op staat, sprint 'ie weer automatisch terug op de Anynet+ kanaal waar de BD speler nog op staat :s ....dus.

Dus als mensen dezelfde combi hebben, en dit niet ervaren, of een creatieve oplossing hebben, i'm all ears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Fuzzy, zal je vast wel weten, maar ARC zit op HDMI 2 hé..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehansv
  • Laatst online: 10-08 22:44
Voor degene die de 46c8700 nog zoeken, ik was gisteren in Saturn in groningen en die hadden er nog 3 staan. Die hadden ze afgelopen woensdag binnengekregen.
Maar bel ze wel eerst voor de zekerheid voordat je heengaat, kan hard gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 07:03
Zojuist de 3d bril ontvangen (het geld nog niet). Ik had het formulier op 9 juni opgestuurd.
Netjes dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 24-02 19:38
Cash back actie op 23 mei ingestuurd.

Heb het geld sinds 16 juni op m'n rekening, de bril heb ik net opgehaald bij een distributie centrum, vanwege dat ik tijdens eerder gepoogde leveringen van TNT post niet aanwezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje - Als jullie de PS3 aansluiten op de 55C8700 op welke HDMI hebben jullie hem dan aangesloten ?
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste