Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91822

heb het geld ook binnen van cash back actie.
Vanmorgen mede mijn bril binnen gekregen.

Heb dus 1 bril in de aanbieding omdat ik mede een starterskit heb:)
Zie vraag&aanbod op tweakers 3d bril ssg-2100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 203548 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:13:
Vraagje - Als jullie de PS3 aansluiten op de 55C8700 op welke HDMI hebben jullie hem dan aangesloten ?
Eeuh dat maakt toch niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203548

keepitfrosty schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:53:
[...]

Eeuh dat maakt toch niks uit?
Nee normaal niet maar op de HDMI 2 zit dus de ARC vandaar de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360905

vandaag zeer groot vaderdagkado gekregen:een 40c8700 met c6900 bluray.was een dag te vroeg maar kon lekker de (saaie)wedstrijd van nederland bekijken op mijn tv.nu nog ff een netwerkkabel leggen en de papieren opsturen voor de 3brillen en de cachback.morgen ook gelijk hangen aan mijn zelfgemaakte wallmount.foto's komen nog!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 12:23
Ben wel benieuwd naar die wallmount !

Ik heb nu een vogel beugel maar heb de 55c8700 en ga hem dus wel aan de muur hangen (plat), wat een beest, maar wat een mooi beeld, zeker met Blu-Ray films, je zit er helemaal in.
Ik zit nog even te twijfelen welke wallmount, want je hebt de samsung en je hebt de veel goedkopere imitaties.
Zijn deze na de verschillende gebruikerservaringen van mensen hier op 't forum even goed of is de Samsung versie wel degelijk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359225

Diego27 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:09:
Ik zit nog even te twijfelen welke wallmount, want je hebt de samsung en je hebt de veel goedkopere imitaties.
Zijn deze na de verschillende gebruikerservaringen van mensen hier op 't forum even goed of is de Samsung versie wel degelijk beter is.
Ik ben ook zeer benieuwd, heb een 40c8700 en 55c8700 en moet deze week een beugel regelen, ze worden dan de week erna opgehangen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 14:25
ik heb een imitatiebeugel voor de 46inch en deze werkt perfect hoor.
Hij hangt na weekje toch nog altijd mooi tegen de muur.
Hij hangt wel ongeveer 4cm van de muur maar dat is eerder omdat ik totaal geen handige harry ben en wss iets verkeerd gedaan heb. ;-)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 02-05 14:25
heb 1 probleempje.
Heb sinds gisteren ook de ht-c6930 homecinema set in bezit.
Alles werkt goed maar als ik op Playstation 3 singstar speel, heb ik verschrikkelijk veel lag en valt het niet te spelen.(singstar zelf zegt zeer hoog 120ms).

Ps3 en Telenet digicorder zijn aangesloten op de blurayspeler, en dan van de hdmi out van bluray naar tv (hdmi2 ARC)
Doe ik iets verkeerd?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
sinds een aantal weken zijn wij de trotse bezitter van een Samsung LED, type 46C8700 tv.

onlangs hebben wij de tv ge-update met de door de Samsung site beschikbaar gestelde firmware, file ver.T-VALDEUC-1013.2, echter na deze update hebben wij het idee meer flikkeringen in beeld te zien, opzich niet erg maar na verloop van tijd gaat dat toch storend worden, zeker voor een tv van 2100 euro.
Mijn vraag aan jullie, is dat een instelling, hoe kunnen we de flikkering verminderen, komt er een update voor of kunnen we gewoon simpelweg terug naar de voorgaande firmware versie, iets wat wij het liefste willen.
Ervaren jullie ook wel eens een flikkering/verspringing van het beeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357779

golfgti5 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:23:
sinds een aantal weken zijn wij de trotse bezitter van een Samsung LED, type 46C8700 tv.

onlangs hebben wij de tv ge-update met de door de Samsung site beschikbaar gestelde firmware, file ver.T-VALDEUC-1013.2, echter na deze update hebben wij het idee meer flikkeringen in beeld te zien, opzich niet erg maar na verloop van tijd gaat dat toch storend worden, zeker voor een tv van 2100 euro.
Mijn vraag aan jullie, is dat een instelling, hoe kunnen we de flikkering verminderen, komt er een update voor of kunnen we gewoon simpelweg terug naar de voorgaande firmware versie, iets wat wij het liefste willen.
Ervaren jullie ook wel eens een flikkering/verspringing van het beeld??
Ik had na de update last van AMP die niet werkte :| raad deze update echt aan iedereen af, want tv werkte daarvoor perfect. Kan je verder niet helpen, maar als je de oude fw nog kan vinden let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Weet jij toevallig nog wat de vorige versie was, was dat soms T-VALAUSC 1019.1 ?
Of kan iemand die zijn tv nog niet heeft geupdate kijken welke versie er bij jullie opstaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Anoniem: 357779 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:30:
[...]

Ik had na de update last van AMP die niet werkte :| raad deze update echt aan iedereen af, want tv werkte daarvoor perfect. Kan je verder niet helpen, maar als je de oude fw nog kan vinden let me know
Dion,

ik heb het volgende gedaan, houd 15 seconden de EXIT button ingedrukt.
Je tv hersteld dan naar de orginele fabrieks instellingen (er word gevraagd of je dat zeker weten wilt), ik heb dat gedaan, tv gaat snel uit en je kan hem direkt weer aan drukken.
Na het aanzetten moet je alles opnieuw instellen en ga je terug naar de firmware ten tijde van je aankoop.....

Mijn software is nu 001.13 van 28/05/2010........

Ik hoor wel of het je (op eigen risico) is gelukt, bij mij gaf het totaal geen probleem, ben benieuwd of mijn (en ook jou) probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Ik heb even een pixel test gedaan (rood, blauw, zwart, geel, groen)

Gelukkig heb ik geen hot pixels maar wel een dode sub blauwe pixel, zie onderstaande screens.
Hoe zit dat bij Samsung hebben die 100 pixel garantie ook op sub pixels?
't is bij normaal tv kijken op fatsoenlijke afstand (3 of meer meter) niet zichtbaar maar ja voor een tv van deze prijs mag je toch 100 procent verwachten dat er geen dode pixel is.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/20/1277043637-670.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/20/1277043698-870.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Diego27 op 20-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:38
Diego27 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:01:
Ik heb even een pixel test gedaan (rood, blauw, zwart, geel, groen)

Gelukkig heb ik geen hot pixels maar wel een dode sub blauwe pixel, zie onderstaande screens.
Hoe zit dat bij Samsung hebben die 100 pixel garantie ook op sub pixels?
't is bij normaal tv kijken op fatsoenlijke afstand (3 of meer meter) niet zichtbaar maar ja voor een tv van deze prijs mag je toch 100 procent verwachten dat er geen dode pixel is.

[afbeelding]

[afbeelding]
Een pixeldefect is nooit leuk, maar ook nooit 100% uit te sluiten.. volgens de voorwaarden van Samsung is 1 pixel geen reden tot reparatie, maar je kunt dit probleem wel oplossen met je verkooppunt. Dus ga terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en ruil die tv om!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyhigh_01
  • Laatst online: 08-02 11:07
Ik heb nogal moeite om een goede USB HDD te vinden als PVR. Wie heeft goede ervaringen met een (2.5") HDD die via USB gevoed wordt op een 55 C8700? Graag merk en type. Bedankt.

Eerst zelf een 3.5", externe voeding 500gb WD essential geprobeerd (1jr oud), maar na het formateren krijg ik de boodschap dat timeshift en opnamen niet mogelijk zijn en dat ik een USB HDD moet proberen. Ik heb een 2.5" 320gb WD geprobeerd (nieuw) maar kreeg onbetrouwbare meldingen. Een 8gb USB stick werkt goed, maar de eerste helft van NED-JAP was al 4.5gb dus 8gb is veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:18
Ter info voor de mensen die wachten op de cashback: TV op 5-6-2010 aangeschaft, op 6-6-2010 het cashbackformulier opgestuurd en vandaag (21-6-2010) is er 195,- bijgeschreven op mijn rekening. De bril heb ik nog niet ontvangen, maar ik verwacht dat deze ook een dezer dagen per post aangeboden wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door d3vlin op 21-06-2010 10:03 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3vlin schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:03:
Ter info voor de mensen die wachten op de cashback: TV op 5-6-2010 aangeschaft, op 6-6-2010 het cashbackformulier opgestuurd en vandaag (21-6-2010) is er 195,- bijgeschreven op mijn rekening. De bril heb ik nog niet ontvangen, maar ik verwacht dat deze ook een dezer dagen per post aangeboden wordt.
Hmm hopelijk komt mijn cashback dan ook deze week binnen want ik heb het rond dezelfde tijd opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amerikanen hebben btw nieuwe firmware gekregen. Maar crosstalk issues bij 3D lijken nog steeds niet opgelost te zijn :(. Was trouwens een gebruiker die aangaf dat merendeel van de crosstalk door de BR speler van samsung zou komen? Daar zou ook een update voor uit zijn. Iemand die dat kan bevestigen en kan testen met de MvA disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik krijg mijn firmware niet geüpdate.
Niet via USB en ook niet online.
Ik heb de nieuwere versie op mijn USB gezet maar er gebeurd niks, wat ik ook probeer.
Versie is natuurlijk nieuwer dan die al geïnstalleerd is.

Wat doe ik fout en wie heeft de oplossing ?

Andre

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 00:21

dr.cody

Heb je der vaker last van?

Hmmmm, nog 9 dagen en dan loopt de inschrijving voor de WK Cashback actie af.

Staat mijn TV dus nu al 5 weken in bestelling. :(

Ik hoop dat ik deze week nog een berichtje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
d3vlin schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:03:
Ik heb precies dezelfde datum's als jij, echter nog niks gezien op de rekening of een bril via de post....even afwachten dus voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:09:
Ik krijg mijn firmware niet geüpdate.
Niet via USB en ook niet online.
Ik heb de nieuwere versie op mijn USB gezet maar er gebeurd niks, wat ik ook probeer.
Versie is natuurlijk nieuwer dan die al geïnstalleerd is.

Wat doe ik fout en wie heeft de oplossing ?

Andre
Wel uitgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Bedankt voor de tip.
Ik ging er vanuit omdat ik een samsung beeldje zag het het goed was, dus rechtstreeks gekopieerd op USB.

Nu deed hij het wel, toen ik heb uitgepakt op USB gezet had.

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik vandaag de € 195,00 op de rekening, de bril zal wel deze week volgen.

en nu maar wachten op 3D Blu Ray titels, Ik denk namelijk dat veel mensen zoiets hebben van waarom moet ik nu een 3D TV kopen? Ziggo heeft geen voetbal in 3D zoals belooft, 3d Blu Ray's zijn niet te koop en de enkele die er bestaat is gelinkt aan een fabrikant die hem samen met een nieuwe Player levert. als zij zo doorgaan hebben ze niet uit het verleden geleerd, zonder software zal niemand een computer kopen en zo is dat ook bij 3D TV! of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 203548 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:25:
Ook ik vandaag de € 195,00 op de rekening, de bril zal wel deze week volgen.

en nu maar wachten op 3D Blu Ray titels, Ik denk namelijk dat veel mensen zoiets hebben van waarom moet ik nu een 3D TV kopen? Ziggo heeft geen voetbal in 3D zoals belooft, 3d Blu Ray's zijn niet te koop en de enkele die er bestaat is gelinkt aan een fabrikant die hem samen met een nieuwe Player levert. als zij zo doorgaan hebben ze niet uit het verleden geleerd, zonder software zal niemand een computer kopen en zo is dat ook bij 3D TV! of ben ik nu gek?
Gewoon rustig wachten tot de rips het internet op geslingerd worden :) En anders gewoon rustig afwachten komt vanzelf op gang. Je bent tenslotte early adaptor dus tjah. Ik hoop alleen dat de crosstalk issues verholpen kunnen worden maar begint er een beetje op te lijken dat samsung zijn 3d met de LCD schermen niet goed op orde heeft. Want in de US zijn ze al weer een firmware verder en crosstalk blijkbaar nog steeds te duidelijk aanwezig terwijl LG en Sony hier amper last van hebben.

BTW vandaag ook de cashback ontvangen op de rekening. Bril nog niet.

[ Voor 25% gewijzigd door keepitfrosty op 21-06-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Van de week krijg ik de 55C8700 en de C6900 binnen :9

Nu wil ik gebruik gaan maken van DLNA (via Wireless)zodat ik foto's en movies kan streamen. Nu zie ik dat de tv wifi ready is maar de BD speler heeft al wifi aanboord.

Kan ik nu streamen via de BD speler ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144950

hey iedereen ik heb de samsung ue46c8700
en ik heb nu voor de fun is geprobeerd mijn draadloos usb stikje van sitecom er in te steken de n300 en die doet het ook nog :) dus je moet niet persee een samsung stikie kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik heb mijn cashbakc, 195 euro, ook zo juist bij gestort gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 14:24
dr.cody schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:11:
Hmmmm, nog 9 dagen en dan loopt de inschrijving voor de WK Cashback actie af.

Staat mijn TV dus nu al 5 weken in bestelling. :(

Ik hoop dat ik deze week nog een berichtje krijg.
De cashback aktie loopt toch tot 31 JULI en niet juni???

Kijk maar: http://www.samsung.com/nl...anner2_ledcashback_070510

Alleen de FACTUURDATUM is tot 30 juni. Ik heb hem op 27 mei besteld. Dus bij mij komt de factuurdatum op 28 mei te staan....

Ik zit dus ook al een paar weken te wachten...

EDIT: Kreeg net een telefoontje dat mijn UE46C8700 onderweg is naar de winkel, en dat ik hem zaterdag kan komen ophalen! :) Toch nog een deel van het wk op mijn nieuwe tv kijken !!!!

[ Voor 27% gewijzigd door m_ark op 21-06-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 00:21

dr.cody

Heb je der vaker last van?

m_ark schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Alleen de FACTUURDATUM is tot 30 juni. Ik heb hem op 27 mei besteld. Dus bij mij komt de factuurdatum op 28 mei te staan....

EDIT: Kreeg net een telefoontje dat mijn UE46C8700 onderweg is naar de winkel, en dat ik hem zaterdag kan komen ophalen! :) Toch nog een deel van het wk op mijn nieuwe tv kijken !!!!
Bij electroworld toch besteld?

Ohw, twee pagina's terug al het antwoord gevonden. Tegelen.

[ Voor 4% gewijzigd door dr.cody op 21-06-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348821

Bij mij valt soms het geluid even een seconde of 2 weg op mijn c8700.
Het is alleen bij gewoon TV kijken, niet bij DVD.
Kijk TV via UPC (Tja.....niet echt een andere keus!), hebben andere hier ook last van?
Alle instellingen voor geluid staan nu uit, maar wat ik ook probeer te veranderen, het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
Anoniem: 348821 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:26:
Bij mij valt soms het geluid even een seconde of 2 weg op mijn c8700.
Het is alleen bij gewoon TV kijken, niet bij DVD.
Kijk TV via UPC (Tja.....niet echt een andere keus!), hebben andere hier ook last van?
Alle instellingen voor geluid staan nu uit, maar wat ik ook probeer te veranderen, het probleem blijft.
bekend probleem met de philips kastjes..ff bellen en vragen voor een oplossing. Ik kreeg de Cisco versie met HD die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

m_ark schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Hmm, mooi is dat... er voor het gemak van uitgaande dat Tummers centraal inkoopt: mij werd afgelopen vrijdag verteld dat mijn TV bij de eerst volgende levering zou zitten... en die zou nog 2 tot 3 weken op zich laten wachten?! En jij hebt vandaag een belletje gekregen dat je 'm zaterdag mag komen ophalen. En ik heb de 46C8700 ook op precies dezelfde dag besteld, maar dan in Roermond.

Hier word ik dus niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-04 08:59

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heeft er iemand in Belgie al zijn cashback gekregen? In Belgie stond er: binnen de 8 dagen, 3 weken voorbij en steeds niks :(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Ik had een vraag.

Als ik voetbal kijk op NL1, dus HD, dan blijft de bal niet mooi strak als hij hard (omhoog) naar voren geschopt wordt.
Is dit normaal of heeft iemand daar een oplossing voor door middel van de juiste instellingen.

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Dreke008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:55:
Ik had een vraag.

Als ik voetbal kijk op NL1, dus HD, dan blijft de bal niet mooi strak als hij hard (omhoog) naar voren geschopt wordt.
Is dit normaal of heeft iemand daar een oplossing voor door middel van de juiste instellingen.

Andre
Klopt, is bij mij ook, zeker als hij een stuk voor het publiek langs vliegt, dan is het net of de bal gedeeltelijk oplost in het publiek.
Ik heb bij beeld optie's "vloeiend" ingesteld maar dat helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-03 18:18
Anoniem: 144950 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:41:
hey iedereen ik heb de samsung ue46c8700
en ik heb nu voor de fun is geprobeerd mijn draadloos usb stikje van sitecom er in te steken de n300 en die doet het ook nog :) dus je moet niet persee een samsung stikie kopen
Deze?
SITECOM WL-329SL Wireless Media 300N USB-adapter

zijn er mensen die het werkend hebben met andere adapters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreke008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:55:
Ik had een vraag.

Andre
Welke stand heb je de tv? Dynamisch, standaard? Bij standaard kan je nog LED Motion Plus aanzetten misschien dat dat helpt. Bij dynamisch is die optie uitgeschakeld namelijk. Je zou dan kunnen kijken of het met AMP op max dus custom en dan blur op 10 en judder op 10 en LED Motion Plus aan ook nog steeds zo is. NL1 is btw niet automatisch HD, bij mij bijv. zit dat niet standaard in het pakket, maar ik neem aan in jou geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
keepitfrosty schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:32:
[...]

Welke stand heb je de tv? Dynamisch, standaard? Bij standaard kan je nog LED Motion Plus aanzetten misschien dat dat helpt. Bij dynamisch is die optie uitgeschakeld namelijk. Je zou dan kunnen kijken of het met AMP op max dus custom en dan blur op 10 en judder op 10 en LED Motion Plus aan ook nog steeds zo is. NL1 is btw niet automatisch HD, bij mij bijv. zit dat niet standaard in het pakket, maar ik neem aan in jou geval wel :)
Ik heb dit ook zal mijn instellingen eens checken vanavond !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Ben nu ongeveer 2 weken in het bezit van de UE55C8700, en ben er nog steeds erg blij mee.
Ik kijk digitaal in combinatie met een via HDMI aangesloten HUMAX 5050C op het kabelsysteem van Caiway
in het Westland. Eén van de kabelmaatschappijen met de meeste HD-zenders. echt schitterend (zonder reclame te willen maken)
Ik ben nog wel steeds bezig met alle instellingen en wil jullie deze niet onthouden:

Modus: Film
Blacklight: 20
Contrast 90
Helderheid 47
Scherpte 50
Kleur 45
Tint (G/R) G50/R50

ECO-oplossing
Spaar: Uit
Eco-sensor: Uit
Geen sign standby: Uit

Geavanc. Instellingen
Zwarttinten: Uit
Dynamisch contrast: Laag
Gamma: 0
Expertpatroon: Uit
RGB-modus: Uit
Kleurruimte: Auto

Witbalans
R-Basis: 25
G-Basis: 25
B-Basis: 24
R-Niveau: 27
G-Niveau: 25
B-Niveau: 22

10p Witbalans: Uit
Huidkleur: 0
Randverbetering: Aan
XVYCC: Uit
LED motion plus: Normaal

Beeldoptie's

Kleurtint: Normaal
~ ~
Grootte: 16:9
Digitale ruis: Auto
Mpeg Ruis: Auto
~ ~
Filmmodus: Auto2
Motion plus": Standaard
Autom. Beveiligtijd: 2 uur
Smart LED standaard

Dit zijn de instellingen waar ik op dit moment naar kijk. Natuurlijk is eea puur persoonlijk.
De één kijkt graag naar wat vollere kleuren, de ander liever wat natuurlijker.
Graag hoor ik evt. commentaar op deze instellingen en verbeteringen.

Ook ik heb de cash-backbonnen van de TV en de Blue-ray speler op 6 juni ingestuurd.
Het gratis starterspakket behorende bij de Blue-ray speler (2 3D brillen en de 3D disk) heb ik deze week ontvangen. De 195 euro cash-back van de TV stond gisteren op mijn rekening. De bril zal dan ook wel eerdaags komen.

[ Voor 47% gewijzigd door cyberik op 22-06-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

cyberik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:35:

Dit zijn de instellingen waar ik op dit moment naar kijk. Natuurlijk is eea puur persoonlijk.
En op basis van welke voorkeur - vollere kleuren vs. natuurlijker - heb jij jouw instellingen geconfigureerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
sbm schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:41:
[...]

En op basis van welke voorkeur - vollere kleuren vs. natuurlijker - heb jij jouw instellingen geconfigureerd?
Persoonlijk hou ik niet zo van volle kleuren. Rood mag natuurlijk wel rood zijn, maar ik vind het lelijk als iedereen een huidskleur van een sinas-appel heeft.
Als ik bv naar RTL-boulevard kijk, wat een nogal oranje decor heeft, vind ik wel dat de huidskleur van de presentatoren natuurlijk moet zijn, en niet ook oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 14:24
sbm schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Hmm, mooi is dat... er voor het gemak van uitgaande dat Tummers centraal inkoopt: mij werd afgelopen vrijdag verteld dat mijn TV bij de eerst volgende levering zou zitten... en die zou nog 2 tot 3 weken op zich laten wachten?! En jij hebt vandaag een belletje gekregen dat je 'm zaterdag mag komen ophalen. En ik heb de 46C8700 ook op precies dezelfde dag besteld, maar dan in Roermond.

Ik ging er vanuit dat ze dat niet deden en de tv's eerlijk verdeeld werden. Omdat ik hier veel zag dat mensen hem in Roermond bestelde heb ik hem expres daar niet besteld in de hoop dat ik dan niet de 20e in de rij wachtenden zou staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347698

Kan iemand me vertellen hoe erg de flashlighting issue is bij een 55C8700 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 347698 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:20:
niet tot bijna niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

owkee..nieuwe uitleverdatum is einde week...zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Anoniem: 347698 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:20:
Ik vermoed dat dit vrijwel identiek zal zijn aan de UE46C8700. Flashlighting is daarop vooral/alleen zichtbaar bij bijvoorbeeld aftiteling, d.w.z. een zwart scherm met een lichte tekst in het midden. Het hangt ook behoorlijk af van de instellingen. Zo heb je er op 'standard' meer last van dan op de 'natural' of 'movie' presets, en vooral ook de (HDMI) Black Level setting. Het is m.i. niet heel hinderlijk, maar je ziet het wel, vooral 's avonds bij weinig omgevingslicht.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
xon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:43:
owkee..nieuwe uitleverdatum is einde week...zucht
Als je op de 46C8700 zit te wachten dan kan je daar mee stoppen, deze wordt pas weer juli of misschien pas zelfs augustus geleverd, aangezien er meer vraag is dan aanbod.

Ik zou kiezen voor 558700 als je genoeg ruimte hebt, want dit is een beest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

Diego27 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:37:
[...]

Als je op de 46C8700 zit te wachten dan kan je daar mee stoppen, deze wordt pas weer juli of misschien pas zelfs augustus geleverd, aangezien er meer vraag is dan aanbod.

Ik zou kiezen voor 558700 als je genoeg ruimte hebt, want dit is een beest. :)
Nee eigenlijk is 46 inch al een beetje teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 06:01
xon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:29:
[...]

Nee eigenlijk is 46 inch al een beetje teveel van het goede.
Ik vond 46" net iets te weinig van al dat goede en ben voor 55" gegaan. Nog geen moment spijt van gehad het is net een thuisbioscoop. We zitten op iets meer dan 3 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
keepitfrosty schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:32:
[...]

Dit heb ik al allemaal geprobeerd, diverse instellingen van standaard naar uit en ook zo per instellingen levels omhoog, maar krijg de bal niet geheel strak als hij hoog geschoten wordt, en inderdaad wat GTI al schreef als hij op publiek hoogte komt, en ik heb met nu op standaard staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Ben nu ongeveer 2 weken in het bezit van de UE55C8700, en ben er nog steeds erg blij mee.
Ik kijk digitaal in combinatie met een via HDMI aangesloten HUMAX 5050C op het kabelsysteem van Caiway
in het Westland. Eén van de kabelmaatschappijen met de meeste HD-zenders. echt schitterend (zonder reclame te willen maken)
Ik ben nog wel steeds bezig met alle instellingen en wil jullie deze niet onthouden:

Modus: Film
Blacklight: 20
Contrast 90
Helderheid 47
Scherpte 50
Kleur 45
Tint (G/R) G50/R50

ECO-oplossing
Spaar: Uit
Eco-sensor: Uit
Geen sign standby: Uit

Geavanc. Instellingen
Zwarttinten: Uit
Dynamisch contrast: Laag
Gamma: 0
Expertpatroon: Uit
RGB-modus: Uit
Kleurruimte: Auto

Witbalans
R-Basis: 25
G-Basis: 25
B-Basis: 24
R-Niveau: 27
G-Niveau: 25
B-Niveau: 22

10p Witbalans: Uit
Huidkleur: 0
Randverbetering: Aan
XVYCC: Uit
LED motion plus: Normaal

Beeldoptie's

Kleurtint: Normaal
~ ~
Grootte: 16:9
Digitale ruis: Auto
Mpeg Ruis: Auto
~ ~
Filmmodus: Auto2
Motion plus": Standaard
Autom. Beveiligtijd: 2 uur
Smart LED standaard

Ook ik heb de cash-backbonnen van de TV en de Blue-ray speler op 6 juni ingestuurd.
Het gratis starterspakket behorende bij de Blue-ray speler (2 3D brillen en de 3D disk) heb ik deze week ontvangen. De 195 euro cash-back van de TV stond gisteren op mijn rekening. De bril zal dan ook wel eerdaags komen.
Ik heb deze instellingen een ingesteldt, maar helaas is mijn probleem met de bal niet opgelost.
Ik heb dan wel een 46 ince.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
sbm schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Bij MM gekost voor een prijs die ik nog niet gelezen heb hier, en maar 8 dagen hoeven te wachten, kijk nu inmiddels al diverse dagen naar deze perfecte tv.(UE46C8700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Ik kijk digitaal in combinatie met een via HDMI aangesloten HUMAX 5050C op het kabelsysteem van Caiway in het Westland. Eén van de kabelmaatschappijen met de meeste HD-zenders. echt schitterend (zonder reclame te willen maken)
Ter info; de CI+ module van Caiway zelf werkt prima in mijn UE46C8700. Hoef je de humax niet meer te gebruiken en kun je alles met de afstandbediening van de Samsung doen! Hij zet bij het installeren van de zenders dan trouwens ook netjes NED1 HD op 1, NED2 HD op 2, etc. Werkt perfect!

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:01:
[...]

Ik vond 46" net iets te weinig van al dat goede en ben voor 55" gegaan. Nog geen moment spijt van gehad het is net een thuisbioscoop. We zitten op iets meer dan 3 meter afstand.
Ik heb het zelfde gevoel.
Ik had een 42inch Pana en heb nu de 46C8700, echter door de grove rand om de Pana lijkt mij 46inch net zo groot als wat ik eerst had.......ik had dus beter de 55inch kunnen nemen, niet dat ik spijt heb van de 46inch, totaal niet zelfs, maar het is wel een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-05-2023
Dreke008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:10:
[...]

Bij MM gekost voor een prijs die ik nog niet gelezen heb hier, en maar 8 dagen hoeven te wachten, kijk nu inmiddels al diverse dagen naar deze perfecte tv.(UE46C8700)
los het mistery op en vertel de prijs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
killerbee5 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:59:
[...]

los het mistery op en vertel de prijs ^^
Al 2 maal vermeld hier, met de uitleg erbij.

Maar oke, nog 1 maal hahahahah

Ikke betaald €1900,- (Excl Samsung actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien allemaal toch even ''shoppen'' hier en daar.......
Zie mijn review van 15-06-10

Suc6 !
Anoniem: 359225 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:02:
Bij Elektroworld Roermond geweest om 2 tv's op te halen.

Prijs voor 55 + 40 inh 8700 incl 2 wall mount 4795 ex verwijderingsbijdrage.

Toch even voor iets ander bij buurman naar binnen gegaan voor de koop en gevraagd wat ze bij daar (MM) konden doen met prijs.
Wat blijkt....???!!! € 70,- goedkoper!

Ik gezegd tegen MM dat ik dan gewoon bij buurman ga halen ivm afspraak en ik € 70,- niet intressant genoeg vond om te annuleren.
Toen deed MM een voorstel ( 2 min onderhandelen) dat uitkwam op €245,- verschil met 1 deur verder...!!!

Ik netjes naar EW toegelopen en de man het voorstel laten zien en evt het verschil te delen, wat dus eigenlijk mijn nadeel is van €125,- maar goed, ik had anderhalf uur gereden en wilde de beste man toch netjes behandelen.

Nou om kort te gaan was het antwoord : Ga maar naar de buren, daar zou ik zelf ook gaan kopen voor dat geld.

Kortom : MM gaat na aandringen en medeling dat er elders goedkoper gehandeld wordt (bijna) ALTIJD mee.

Wees dus op uw hoede voor u denkt, ik heb een goede prijs.....

Succes allemaal met jullie fantastische TV, ik ben blij dat ik ze binnen heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
  • Laatst online: 04-05 14:11
Weet iemand hoe lang de batterijen meegaan van de 3D brillen? Ben aan het twijfelen tussen de starterkit en de oplaadbare bril. Heb eigenlijk geen zin om elke maand de batterijen te vervangen :>

Ben nog steeds blij dat ik voor de 55 inch gekozen heb. Zoals hier eerder genoemd werd lijkt het absoluut geen 55 inch omdat de randen zo dun zijn.. mijn 46 inch LCD was bijna even groot en zag er lomper uit (natuurlijk ook mede de dikte). Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe ik 3D zal ervaren. Voorlopig alleen nog even van Blu-ray's genieten, helemaal geweldig op zo'n groot scherm, je zit er helemaal in.

[ Voor 15% gewijzigd door LaydC op 22-06-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310209

Ik heb de wmn 1000b tv steun binnen.

Weet iemand hoeveer de steunen uit mekaar moeten en hoeveer de tv dan doorhangt.Voor een 55c8700

Ik wil mijn tv 10 cm boven de kast hebben maar hoe hoog ik dan mijn steunen moet boren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310209 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:18:
Ik heb de wmn 1000b tv steun binnen.

Weet iemand hoeveer de steunen uit mekaar moeten en hoeveer de tv dan doorhangt.Voor een 55c8700

Ik wil mijn tv 10 cm boven de kast hebben maar hoe hoog ik dan mijn steunen moet boren?
Ben ik inderdaad ook zeer benieuwd naar.
Hoop dat iemand reageert ook voor de 40 inch versie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
d3vlin schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:36:
[...]

Ter info; de CI+ module van Caiway zelf werkt prima in mijn UE46C8700. Hoef je de humax niet meer te gebruiken en kun je alles met de afstandbediening van de Samsung doen! Hij zet bij het installeren van de zenders dan trouwens ook netjes NED1 HD op 1, NED2 HD op 2, etc. Werkt perfect!
Ik heb ook wel aan die CI+ module gedacht, maar vond het van de humax wel makkelijk dat ik dan tevens evt. 2 kanalen kan opnemen. Als ik de humax er tussenuit haal kan ik niets meer opnemen, helemaal niet als straks op 10 oktober het analoge net eruit gaat. Of heb jij dat anders opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
LaydC schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:19:
Weet iemand hoe lang de batterijen meegaan van de 3D brillen? Ben aan het twijfelen tussen de starterkit en de oplaadbare bril. Heb eigenlijk geen zin om elke maand de batterijen te vervangen :>
Mij is verteld dat je ongeveer 40 uur kunt kijken met zo'n bril voor je de batterij moet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
d3vlin schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:36:
[...]

Hey, nog een Caiway gebruiker.

Vraagje; heb jij de Neotion cam van Caiway?
Doet jouw tv ook niet aan attenticatie (of zo iets)?
De mijne niet, heb alle pakketten en bij mijn pa op zijn sony zie ik dat hij dat wel doet, bij mijn c8700 heb ik direkt beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
cyberik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:00:
[...]
Ik heb ook wel aan die CI+ module gedacht, maar vond het van de humax wel makkelijk dat ik dan tevens evt. 2 kanalen kan opnemen. Als ik de humax er tussenuit haal kan ik niets meer opnemen, helemaal niet als straks op 10 oktober het analoge net eruit gaat. Of heb jij dat anders opgelost??
Opnemen kan de TV zelf ook, mits je er een USB drive aan hangt. Analoog of digitaal maakt voor de TV niet uit, die neemt het gewoon op. Ik heb bij het zenders installeren vast aangegeven 'Digital only' ipv 'Digital/Analog'. Wat moet ik met die analoge zenders als ze ook digitaal (en deels in HD!) beschikbaar zijn. :Y)
golfgti5 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 06:41:
[...]
Hey, nog een Caiway gebruiker.

Vraagje; heb jij de Neotion cam van Caiway?
Doet jouw tv ook niet aan attenticatie (of zo iets)?
De mijne niet, heb alle pakketten en bij mijn pa op zijn sony zie ik dat hij dat wel doet, bij mijn c8700 heb ik direkt beeld
Gewoon de CI+ CAM die ze aanbieden in de Caiway shop, is inderdaad een Neotion. Ik heb de module laten authenticeren door de c8700 zoals in de handleiding staat, maar de zenders werden al doorgegeven toen ik alleen nog maar de kaart in de TV gestoken had, dus voor het authenticeren.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Dreke008 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Mij is verteld dat je ongeveer 40 uur kunt kijken met zo'n bril voor je de batterij moet vervangen.
Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
LaydC schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:06:
[...]

Iemand die dit kan bevestigen?
Ik ben afwachtende van de cashback actie voor de brillen. Ik was overigens in de MM en daar vertelden ze dat er op een koopavond meerdere leeg waren gegaan (oplaadbare)
Heb wel op wat fora gelezen dat de batterijen versie snel -lees 8 uur- zou gaan. Ik zie het wel. Heb al een adresje waar ik voor het prijsverschil 100 batterijen kan halen, genoeg voor heel veel 3D content, ga toch niet alles in geupscalede 3D kijken..

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Anoniem: 91822 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:15:
heb het geld ook binnen van cash back actie.
Vanmorgen mede mijn bril binnen gekregen.

Heb dus 1 bril in de aanbieding omdat ik mede een starterskit heb:)
Zie vraag&aanbod op tweakers 3d bril ssg-2100
Wat heb je ervoor gevangen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen eindelijk de bril binnen kan ik ook eindelijk wat 3d content gaan testen. Ben benieuwd hoe erg de crosstalk issues zijn met deze tv. Hopelijk valt het allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Iemand eigenlijk ook al in het bezit van de C6900 BD player?
Bij mij staat het geluid van de C6900 BD player veel zachter als de tv, als je terug schakelt van BD naar tv schrik je je rot zo hard staat het geluid dan, is dit een instelling, ik kan het (nog) nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien geen nieuws meer voor sommigen, maar de iphone app van samsung is nu ook beschikbaar in de app store voor NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
golfgti5 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:36:
Bij mij staat het geluid van de C6900 BD player veel zachter als de tv, als je terug schakelt van BD naar tv schrik je je rot zo hard staat het geluid dan, is dit een instelling, ik kan het (nog) nergens vinden.
Ik heb vandaag de C6900 ontvangen en morgen krijg ik de 55C8700..kan alleen pas vrijdag aansluiten. Ik zal het bij mij ook ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
golfgti5 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:36:
Ik heb 'em ook al, en heb dit probleem niet. Ik laat wel alles over de receiver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
keepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:39:
Morgen eindelijk de bril binnen kan ik ook eindelijk wat 3d content gaan testen. Ben benieuwd hoe erg de crosstalk issues zijn met deze tv. Hopelijk valt het allemaal mee.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen! Ik lees vaak negatieve reacties wat betreft de 3D weergave :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Ik heb gisteren mijn UE46C8700 eens aan het netwerk gehangen (UTP). Op zich best aardig dat je wat applicaties kunt gebruiken op de TV. Vooral de Youtube app was iets waar ik wel benieuwd naar was, maar wat een teleurstelling. Het invoeren van search queries is echt ronduit een drama via de afstandbediening en heb je eenmaal een filmpje gevonden speelt hij alleen de lage kwaliteit versie af (terwijl er bijvoorbeeld een 720p versie beschikbaar is). Ziet er gewoon niet uit op zo'n TV. Gemiste kans Samsung, ik gebruik de Youtube plugin in mijn XBMC HTPC wel.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:38
Vandaag heeft Ziggo een fikse lijst Samsung HDTV’s gecertificeerd voor gebruik met de CI+ CAM module.

De firmware versies waarop de Ziggo goedkeuring van toepassing is zal in de komende dagen beschikbaar komen.

Een aantal toestellen en series ontbreken nog omdat de betreffende modellen tot een ander platform behoren. Daarvoor zijn de tests op dit moment nog niet afgerond.

LCD C650 Serie
• De LE60C650L1WXXN
• De LE55C650L1WXXN
• De LE46C650L1WXXN
• De LE40C650L1WXXN
• De LE37C650L1WXXN
• De LE32C650L1WXXN

• LE46C652L2WXXN
• LE40C652L2WXXN
• LE32C652L2WXXN

• LE46C653M2WXXN
• LE40C653M2WXXN
• LE32C653M2WXXN

• LE46C654M1WXXN
• LE40C654M1WXXN
• LE32C654M1WXXN

LCD 670 Serie
• De LE55C670M1SXXN
• De LE46C670M1SXXN
• De LE40C670M1SXXN
• De LE37C670M1SXXN

LCD C750 Serie
• De LE46C750R2WXXN
• De LE40C750R2WXXN

LED C6000 Serie
• De UE55C6700USXXN
• De UE46C6700USXXN
• De UE40C6700USXXN
• De UE37C6700USXXN
• De UE32C6700USXXN

• De UE46C6710USXXN
• De UE40C6710USXXN
• De UE32C6710USXXN

• UE46C6730USXXN
• UE40C6730USXXN
• UE37C6730USXXN
• UE32C6730USXXN

• UE55C6740SSXXN
• UE46C6740SSXXN
• UE40C6740SSXXN
• UE37C6740SSXXN
• UE32C6740SSXXN

• De UE46C6800USXXN
• De UE40C6800USXXN
• De UE37C6800USXXN
• De UE32C6800USXXN

• De UE46C6820USXXN
• De UE40C6820USXXN
• De UE37C6820USXXN
• De UE32C6820USXXN

• UE46C6900VSXXN
• UE55C6900VSXXN

LED C7000 Serie
• De UE55C7700WSXXN
• De UE46C7700WSXXN
• De UE40C7700WSXXN

LED C8000 Serie
• De UE65C8700XSXXN
• De UE55C8700XSXXN
• De UE46C8700XSXXN
• De UE40C8700XSXXN
• De UE32C8700XSXXN

Plasma 6 Serie
• PS50C670G3SXXC

• De PS58C6500TWXXC
• De PS50C6500TWXXC

Plasma 7 Serie
• De PS63C7000YWXXC
• De PS50C7000YWXXC

Zodra er meer modellen gecertificeerd zijn houden we u natuurlijk op de hoogte.

Bron: http://www.hdtvnieuws.nl/...v-ziggo-ci-plus-20100623/

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Schizo007nl schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:28:
Vandaag heeft Ziggo een fikse lijst Samsung HDTV’s gecertificeerd voor gebruik met de CI+ CAM module...............
Bij mij werkt de module al prima, wat kan ik dan verwachten van de firmware update?

gr. S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar ik een goedkope WLAN adapter kan kopen om de C8700 van draadloos wifi te voorzien ??

Alvast bedankt. Ik kon niet langer wachten op de LX9500 van LG, heb dus de 55 Inch C8700 gehaald....en tot nu toe zeker geen spijt gehad. Had vorig jaar mijn B7000 ingeleverd omdat ik de flashlighting niet acceptabel vond. Gelukkig zie ik dat niet (tot bijna niet) terug op deze tv !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d3vlin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:19:
Ik heb gisteren mijn UE46C8700 eens aan het netwerk gehangen (UTP). Op zich best aardig dat je wat applicaties kunt gebruiken op de TV. Vooral de Youtube app was iets waar ik wel benieuwd naar was, maar wat een teleurstelling. Het invoeren van search queries is echt ronduit een drama via de afstandbediening en heb je eenmaal een filmpje gevonden speelt hij alleen de lage kwaliteit versie af (terwijl er bijvoorbeeld een 720p versie beschikbaar is). Ziet er gewoon niet uit op zo'n TV. Gemiste kans Samsung, ik gebruik de Youtube plugin in mijn XBMC HTPC wel.
Ben ik het mee eens. De internet apps zijn echt teleurstellend en meer als extra gadget toegevoegd. In de US hebben ze tenminste nog Netflix en Blockbuster erop staan waarmee je films kunt huren etc. Maar NL aanbod is erg mager en verwacht ook niet dat dit een succes gaat worden. Gelukkig is het bedienen van de tv apps met de iphone (incl samsung software) wel prettig gezien je een qwerty toetsenbord kan oproepen. Maar heb er tot nu toe 3x gebruik van gemaakt om even te testen en tjah wat moet je er van zeggen. Stelt niet heel veel voor "nog"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok heb de 3d bril binnen en de eerste indruk is gematigd positief. Even een aantal filmpjes van het web getest.

van de volgende website

3D trailer van Astro Boy
3D trailer van Shrek the Final Chapter
3D trailer van Cloudy with a chance of meatballs
3D trailer van How to train your dragon

Alle filmpjes vertonen wel een mate van crosstalk. Erg jammer en hopelijk wordt het gefixt via firmware (waarschijnlijk niet helaas), kan natuurlijk ook het nadeel zijn van lcd maar LG (correctie de LX9500 heeft er ook last van) en Sony zouden deze problemen niet hebben. Het 3d effect is wel goed aanwezig. Het kijkdoos effect dan. Objecten springen er in deze trailers nog niet echt uit. Maar het kader van het scherm zal er ook voor zorgen dat het natuurlijk een stuk minder is als in de bios gezien het scherm oppervlak veel groter is. Pretpark niveau zal nooit gehaald worden denk ik gezien die een andere techniek gebruiken soms (Captain EO in Disneyland California bijvoorbeeld) dan de bios. Daar komen de objecten echt vlak voor je neus te hangen.

Ik heb de trailers nu overdag bekeken en beeld was toch wat aan de donkere kant. Nog niet de brightness omhoog gezet. Wel een irritante flikkering in mijn ooghoek van lichtinval van het raam. Denk dat 3D toch meer geschikt zal zijn om in de avond te kijken.

Vanavond ga ik het opnieuw even testen. Ook nog even de 2d -> 3d conversie bekeken met een voetbal uitzending maar daar werd ik niet warm van. Had daar ook niet veel van verwacht en zal dat ook zeker niet gaan gebruiken. Ik heb de MvA disc niet en de BR speler ook niet dus kan daar verder weinig over zeggen.

Tevens vanavond even kijken als ik de tv 45 minuten aan heb of het 3d effect beter is en de crosstalk dan minder zoals ik ergens in een review had gelezen op advies van samsung zelf :)

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 24-06-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op Flatpanelshd.com is de review can de C8000 uit, wat vinden jullie van de review met betrekking tot de clouding ? Bij mij is het niet zo erg als daar, ik heb eigenlijk geen last ervan op normaal zwart beeld. terwijlli k het toch echt op de 7000 serie zag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 347698 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:08:
op Flatpanelshd.com is de review can de C8000 uit, wat vinden jullie van de review met betrekking tot de clouding ? Bij mij is het niet zo erg als daar, ik heb eigenlijk geen last ervan op normaal zwart beeld. terwijlli k het toch echt op de 7000 serie zag !
Bij mij is het ook helemaal niet zo als op de foto. Maar ik kijk dan ook niet in een volledig donkere kamer. Maar dan nog laat de foto wel een erg overdreven beeld zien. Waarschijnlijk komt het meer door de foto opname zelf dan hoe het er in het echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag de ps3 aangesloten met nieuw spel red dead redemption op de 55c8700

Tv kan dit spel totaal niet volgen. Al je loopt met je paard door het gras ziet het er niet uit..

kan ik nog iets instellen waardoor dit beter wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
Anoniem: 310209 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:40:

Tv kan dit spel totaal niet volgen. Al je loopt met je paard door het gras ziet het er niet uit..

Ik kan jou ook niet volgen. ;) Wat is er dan precies zo dramatisch? Input lag? Ghosting?

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d3vlin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:58:
[...]

Ik kan jou ook niet volgen. ;) Wat is er dan precies zo dramatisch? Input lag? Ghosting?
Tja hoe noem je dat input lag. Je krijgt allemaal bewegende beelden om de personen waarmee je loopt.

Ik kan ook geen game mode op de tv vinden.

Ik heb de ps3 via een maranz versterker aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Er zit wel een gamemode op de tv, ergens bij de beeldopties geloof ik.. Staat vast ook wel in de handleiding.

[ Voor 4% gewijzigd door LaydC op 24-06-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaydC schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:14:
Er zit wel een gamemode op de tv, ergens bij de beeldopties geloof ik.. Staat vast ook wel in de handleiding.
Ik kan niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Heb even voor je gekeken, staat bij instellingen - algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaydC schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:48:
Heb even voor je gekeken, staat bij instellingen - algemeen
Lol zelfs die kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 310209 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:02:
[...]

Tja hoe noem je dat input lag. Je krijgt allemaal bewegende beelden om de personen waarmee je loopt.

Ik kan ook geen game mode op de tv vinden.

Ik heb de ps3 via een maranz versterker aangesloten
Dat gaat gamemode ook niet voor je oplossen denk ik. Game mode is om de input lag naar beneden te halen. Dus de reactie van wat jij indrukt met de reactie van wanneer het uitgevoerd wordt. Wat jij beschrijft heeft denk ik met de beeldverbeterings opties te maken. AMP, Led Motion Plus dat soort dingen misschien even uitschakelen. Erg vreemd btw wat jij beschrijft want ik heb meerdere games nu gespeeld op xbox en ps3 en ik merk dat totaal niet op. Niet bij snelle shooters, actie games of sport games. Net nog transformers war for cybertron geprobeerd, snelle actie titel maar ziet er verder gewoon goed en vloeiend uit.

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 24-06-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaydC
Haha, 3x naar beneden in het menu.. Dan zit je in instellingen, daar ga je naar algemeen en dan kan je spelmodus aan/uit zetten.

En tijdens het gamen heb ik ook nergens last van, wel alle beeldverbeteraars uitgezet.

[ Voor 26% gewijzigd door LaydC op 24-06-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 310209 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:05:
[...]

Lol zelfs die kan ik niet vinden.
Dude handleiding misschien dan een keer doorlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
Kan je bij deze dealer de beugel van samsung (imitatie) ophalen, of moet je die via internet bestellen, anders bel ik morgen even is namelijk wel erg interessant voor die prijs:

http://www.radioburgwal.n...ShowProductDetail&ID=1325

Is de constructie identiek als het origineel en ik ben toch een beetje huiverig om zo'n dure tv de 55c8700 aan een simpel draadje op te hangen of valt dat wel mee?
Ben benieuwd of er iemand ervaring mee heefft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluit de PS3 eens direct op de HDMI van de TV aan en je zult versteld staan! ik draai alle spelen perfect ook de 3D spelen Stardust HD en Wipeout super de luxe 3D beeld zonder vreemde vertragingen of iets. ik ga alleen voor het geluid optisch naar de Onkyo THX Receiver. Deze 55C8700 TV is echt het beste wat God onder de zon heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203548 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:00:
[...]

Sluit de PS3 eens direct op de HDMI van de TV aan en je zult versteld staan! ik draai alle spelen perfect ook de 3D spelen Stardust HD en Wipeout super de luxe 3D beeld zonder vreemde vertragingen of iets. ik ga alleen voor het geluid optisch naar de Onkyo THX Receiver. Deze 55C8700 TV is echt het beste wat God onder de zon heeft!
Ik heb heb hem nu rechtstreeks aangesloten op hdmi 3. maakt niks uit. Met game modus aan nergens last van.

Het is overigens alleen bij red dead redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:50

Dit komt vast doordat red dead redemption op de ps3 maar op 640p draait in tegenstelling tot de xbox360 die 720p doet en meer foiliage heeft. Geen idee of je tv er problemen mee heeft, of dat je je stoort aan de mindere kwaliteit van deze game op de ps3. Zie hier wat vergelijkingsbeelden. Bij vergelijking 4 en 5 zie je duidelijk dat er minder gras gerendered wordt en dat het er ook minder mooi uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360905

hallo,

wie kan mij vertellen hoe ik nu.nl en funda bij de rest van de sites krijg op mijn c8700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog de filmpjes in de avond getest met de 3D bril. Tevens de tv een dik uur laten draaien voordat ik het 3D ging bekijken. Ik heb geen idee of het door het avond verlichting komt of dat de tv nu lang aan heeft gestaan. Maar 3D zag er wel beduidend beter uit. Crosstalk leek ook een stuk minder te zijn. Zou het dan toch effect hebben? Kan het me niet echt goed voorstellen.

Ik zag wel bij de 3D trailer van Cloudy with a chance of meatballs wat trillingen bij het moment dat alle personen hun mond open doen wanneer de hamburgers uit de lucht gaan vallen. Bij elk persoon wat dan in beeld komt gaat het gezicht wat trillen / ghosten wanneer hun mond helemaal openvalt. Lijkt op Judder probleem. Je ziet dit namelijk niet wanneer de side by side 3d optie uit hebt en het beeld normaal bekijkt. Verder zag het er OK uit.

Avatar 3D trailer zag er ook wel nice uit alleen waren de montages zo snel dat je amper op iets kon focussen om het effect goed te kunnen zien. Diepte effect was er wel, maar niet altijd duidelijk aanwezig.

Hoop toch echt dat de BR rips van 3D films snel het internet op gaan zodat ik een volledige film kan testen.

Al met al is de 3D redelijk van deze tv, maar je met wel met het crosstalk issue kunnen leven. En daarom ook benieuwd hoe ik een volledige film ervaar. Ik kan me namelijk voorstellen dat het op een gegeven moment gaat irriteren. Sommige mensen valt het niet eens op, mijn vriendin zag het in eerste instantie niet pas nadat ik haar erop wees.

3D games nog niet getest van de playstation, maar ik lees dat ook daar bij snelle beelden dit scherm crosstalk problemen heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 25-06-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 310209 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:27:
[...]

Ik heb heb hem nu rechtstreeks aangesloten op hdmi 3. maakt niks uit. Met game modus aan nergens last van.

Het is overigens alleen bij red dead redemption.
Als je met game modus aan nergens last van hebt dan is het toch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364176

Ik ben van plan de 55c8700 te kopen

De goedkoopste opties zijn
Via EW ~ 2700
en MPE ~ 2500

Iemand nog een scherpere prijs ?
Pagina: 1 ... 14 ... 45 Laatste