Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2023
Is er al iemand die de juiste calibratie instellingen heeft voor de 8700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91822

Had deze link al eens gepost in dit forum maar dan nu nogmaals.

het gaat hier om de 8000 serie maar vergelijkend met de 8700 serie van europa.

instellingen c8000 serie
m.beisser schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:00:
Is er al iemand die de juiste calibratie instellingen heeft voor de 8700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352413

hoi heb je deze ook voor de 55c7700 :)
Anoniem: 91822 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:24:
Had deze link al eens gepost in dit forum maar dan nu nogmaals.

het gaat hier om de 8000 serie maar vergelijkend met de 8700 serie van europa.

instellingen c8000 serie

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91822

wel eens gezien maar niet opgeslagen.
Dus je zal even zelf wat op internet moeten zoeken, google en zo.
Anoniem: 352413 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:35:
hoi heb je deze ook voor de 55c7700 :)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143289

Net gebeld door Ben van Dijk. Ze hebben hem op voorraad en doen er een 3d starterskit bij.

Ik had er al een, maar voor de mensen die de ue55c8700 niet hebben , grijp je kans en bel Ben van Dijk ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestelling geplaatst voor de 55c8700, kon toch niet meer wachten op de lx9500 lol. Ben benieuwd. In de winkel het 3D bekeken, maar dat viel me toch echt tegen bij monsters vs aliens. Veel flikkeringen en crosstalk. Misschien dat er nog wat met de settings moet gebeuren, maar komt niet in de buurt van wat er in de bioscopen wordt gedraaid. Maar ja koop de tv ook niet specifiek voor het 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
Bericht op Fok! over de 3D weergaven op 3D-tv's.

Gebaseerd op dit artikel van Hardware.info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Anoniem: 143289 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:34:
Net gebeld door Ben van Dijk. Ze hebben hem op voorraad en doen er een 3d starterskit bij.

Ik had er al een, maar voor de mensen die de ue55c8700 niet hebben , grijp je kans en bel Ben van Dijk ff.
Voor welke prijs kan ik bij Ben denk de 55C8700 krijgen?
Ik had gisteren nog gebeld voor de 46C8700, die was niet op voorraad en buiten dat wilde hij absoluut geen prijs noemen en moest ik langs komen zei hij........1.5 uur rijden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
golfgti5 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:25:
[...]
.......1.5 uur rijden voor mij
[flauwmodus]
Gezien je UN, zou je er zo moeten zijn toch? ;)
[/flauwmodus]

[ Voor 39% gewijzigd door Dwazer op 21-05-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Dwazer schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:27:
[...]

[flauwmodus]
Gezien je UN, zou je er zo moeten zijn toch? ;)
[/flauwmodus]
Zeker, en inmiddels is dat een GTi VI geworden.............maar toch, bij elkaar 3 uur in de auto voor niks heb ik ook geen zin in...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Vanmorgen in Utrecht naar de MM geweest... die hebben de 46C8700 nog niet en dat kan nog wel 2 weken duren. Prijsinformatie konden ze nog niet geven, omdat ze daar - behalve de bekende adviesprijs van 2499 - nog geen instructies voor hadden gekregen.

Vervolgens nog even naar een andere winkel geweest en die hebben wel een 46C8700 als demo staan, maar ook daar is er een aantal weken levertijd. Daar werd mij een verhaal opgehangen dat de nieuwe Samsung 3D TV's een zogenaamd contractproduct zijn van Samsung, waarbij Samsung geen voorraad levert, maar alleen op bestelling levert. Deze winkel zou dan de factuur aan Samsung moeten kunnen overleggen, waarop wordt aangetoond dat de adviesprijs is gehanteerd. Anders krijgen ze de TV niet geleverd. Samsung zou dit doen om de bedrijfskolom te beschermen als het gaat om winstbehoud. Ketens als RAF, It's, Expert etc. zouden in financiele moeilijkheden zitten en hierdoor vervolgens ook de importeurs. Hierdoor wordt Samsung dan zelf ook geraakt. Om dit te stabiliseren wil Samsung alleen TV's tegen de adviesprijs leveren/verkopen, zodat er niet met nieuwe modellen gestunt gaat worden. Producenten als Philips en Sony zouden al veel langer op deze wijze leveren. Er werd mij wel verteld dat als ik accessoires zou willen kopen (brillen, blu-ray spelers, kabels, CI+ modules, etc.) of iets zou hebben in te ruilen, dat er dan via die weg wel korting is te verkrijgen...

Overigens ook de Panasonic TX-P50VT20 kunnen zien met een 3D-demo (levens echt beeld ipv animatie) en dat zag er ook wel erg mooi uit. Mijn keuze is echter al vanwege LCD/LED op de Samsung gevallen. Ik ga maar eens kijken bij de plaatselijke Electro World, gezien de ervaringen van mbeiser bij Tummers in Roermond. Eens kijken of ze bij mij ook zo vrijgevig willen toehappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dwazer schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:20:
Bericht op Fok! over de 3D weergaven op 3D-tv's.

Gebaseerd op dit artikel van Hardware.info :)
Wat een enorme onzin dit bericht. Hoofdpijn, tjah voor sommige mensen wel ja. Dit is niks nieuws sinds 3D al tientallen jaren geleden in de pretparken draaiden. Merendeel heeft er geen last van. 3D TV dubbel zo duur als een gelijkwaardige tv zonder 3D??? Ook dikke onzin. De c7700 of de C8700 blaast een LED schermpje van 1500 euro echt wel weg qua PQ en functies. 3D kost ongeveer 200 tot 300 euro meer om in een tv te plaatsen. De techniek stelt niet heeel veel voor. Dat het op dit moment alleen in wat high end modellen is geplaatst wil niet zeggen dat het niet in de midrange modellen komt te zitten en de prijs nagenoeg niet veranderd.

Erg lachwekkend bericht moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BTW voor de mensen die met een 1.3 AV receiver zitten. Panasonic komt met een BR speler met dual hdmi. Gewoon 1.3 HDMI. Beeld gaat rechtstreeks naar de tv en audio naar je receiver. Hoef je ook niet je receiver te upgraden :) http://ces.cnet.com/8301-31045_1-10427858-269.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359355

sbm schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:38:
Vanmorgen in Utrecht naar de MM geweest... die hebben de 46C8700 nog niet en dat kan nog wel 2 weken duren. Prijsinformatie konden ze nog niet geven, omdat ze daar - behalve de bekende adviesprijs van 2499 - nog geen instructies voor hadden gekregen.

Vervolgens nog even naar een andere winkel geweest en die hebben wel een 46C8700 als demo staan, maar ook daar is er een aantal weken levertijd. Daar werd mij een verhaal opgehangen dat de nieuwe Samsung 3D TV's een zogenaamd contractproduct zijn van Samsung, waarbij Samsung geen voorraad levert, maar alleen op bestelling levert. Deze winkel zou dan de factuur aan Samsung moeten kunnen overleggen, waarop wordt aangetoond dat de adviesprijs is gehanteerd. Anders krijgen ze de TV niet geleverd. Samsung zou dit doen om de bedrijfskolom te beschermen als het gaat om winstbehoud. Ketens als RAF, It's, Expert etc. zouden in financiele moeilijkheden zitten en hierdoor vervolgens ook de importeurs. Hierdoor wordt Samsung dan zelf ook geraakt. Om dit te stabiliseren wil Samsung alleen TV's tegen de adviesprijs leveren/verkopen, zodat er niet met nieuwe modellen gestunt gaat worden. Producenten als Philips en Sony zouden al veel langer op deze wijze leveren. Er werd mij wel verteld dat als ik accessoires zou willen kopen (brillen, blu-ray spelers, kabels, CI+ modules, etc.) of iets zou hebben in te ruilen, dat er dan via die weg wel korting is te verkrijgen...

Overigens ook de Panasonic TX-P50VT20 kunnen zien met een 3D-demo (levens echt beeld ipv animatie) en dat zag er ook wel erg mooi uit. Mijn keuze is echter al vanwege LCD/LED op de Samsung gevallen. Ik ga maar eens kijken bij de plaatselijke Electro World, gezien de ervaringen van mbeiser bij Tummers in Roermond. Eens kijken of ze bij mij ook zo vrijgevig willen toehappen.
dit is een onzin verhaal.
mij hebben ze de 55"c8700 aangeboden voor 2795,-
ook krijg ik hier nog 200,- euro op terug.
dus ze kunnen wel degelijk zakken met de adviesprijs (bij mij in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359355

is dit ophang systeem precies t zelfde als origineel van samsung.
of is dit minder kwa materiaal ?
wat een prijsverschil zeg.ik wil namelijk mijn 55"8700 ermee ophangen,maar moet wel zeker weten dat ie niet van de muur valt.
sandergar schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:41:
Voor degene die de Samsung Wallmount ook te duur vinden: HQ TVS-HQ-LED01 BS

Persoonlijk al eerder besteld bij deze webwinkel en mijn bestelling toen afgehaald. Een te vertrouwen webwinkel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Vandaag mijn 46C8700 gereserveerd bij Elektroworld......2 wekenw achten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-05 14:24
golfgti5 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:54:
In welke plaats en wat voor prijs als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:54:
Hmm vreemd ik ook bij elektroworld en moest een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Roermond, 2050 euro plus 8 euro verwijderingsbijdrage.
Er had iemand voor mij gebeld uit Den Haag, die liet hem ophalen met UPC ofzo, iemand van hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

golfgti5 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:46:
Er had iemand voor mij gebeld uit Den Haag, die liet hem ophalen met UPC ofzo, iemand van hier??
Mag ik vragen 'hoe' je die korting hebt verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-05 08:22

aapelite

Do the kirby!

Vandaag die 3d bekeken op de 7700. Werkt erg mooi met die demo, ik zie wel potentie in deze techniek. De bril was alleen afschuwelijk gevormd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
Knoop doorgehakt, de UE(?)46C8700 vandaag bij Correct in R'dam gescored. Morgen komt hij aan huis gebracht. Hoop binnen korte tijd eens een review neer te gooien op T.net :Y)

(niet een first day review van: w0w, w00t, kickuh ... maar meer een week in gebruik & uitgeplozen + defect scanning mode on)

Zat al op de 8 series te loeren in de 'B' periode, totdat het 'Sharp patent rechten schending' naar voren kwam ... nu een klein half jaar later dus TOCH een 8 serie :+

Heeft er wel om gespannen overigens, was namelijk totaal niet uit op die 3D gimmick & Aquos had her en der ook sterke kanten kwa beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
sbm schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:40:
[...]

Mag ik vragen 'hoe' je die korting hebt verkregen?
Gewoon het contact formulier op de site invullen, dan word je van zelf terug gebeld.
Daarna verwezen naar de bedragen op deze site, was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
LinuX-TUX schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:06:
Knoop doorgehakt, de UE(?)46C8700 vandaag bij Correct in R'dam gescored. Morgen komt hij aan huis gebracht. Hoop binnen korte tijd eens een review neer te gooien op T.net :Y)

(niet een first day review van: w0w, w00t, kickuh ... maar meer een week in gebruik & uitgeplozen + defect scanning mode on)

Zat al op de 8 series te loeren in de 'B' periode, totdat het 'Sharp patent rechten schending' naar voren kwam ... nu een klein half jaar later dus TOCH een 8 serie :+

Heeft er wel om gespannen overigens, was namelijk totaal niet uit op die 3D gimmick & Aquos had her en der ook sterke kanten kwa beeldkwaliteit.
Das vreemd, van de week nog bij Correct geweest, kregen pas rond 11 Juni de 46C8700 op voorraad......?
Heb je nog korting kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Iemand al iets te melden over het geluid van onze geliefde schermen? Ik vond deze soundbar van Samsung, die
ik wellicht als centerspeaker ga gebruiken. Ik vind 'em mooi omdat de breedte precies goed is voor mijn 40" en alle losse centers bij 5.1 of 7.1 sets allemaal te klein of te hoog zijn.

Afbeeldingslocatie: http://images.productserve.com/preview/1262/106089234.jpg

Je betaald er ongeveer 300,- voor en krijg er een wireless subwoofer bij (dat is jammer =)
Overigens maak ik gebruik van een losse versterker met HDMI 1.4a

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 00:21

dr.cody

Heb je der vaker last van?

golfgti5 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:46:
That's me! 8)

Ik laat hem inderdaad met UPS ophalen. Kost me net geen €15,-.

Ik heb dit dan ook wel geregeld met UPS via mijn werk. Die hebben een account bij UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Anoniem: 359355 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:36:
[...]

dit is een onzin verhaal.
mij hebben ze de 55"c8700 aangeboden voor 2795,-
ook krijg ik hier nog 200,- euro op terug.
dus ze kunnen wel degelijk zakken met de adviesprijs (bij mij in ieder geval wel
Valt nog wel mee, ik weet dat wij het bij de mediamarkt ook hadden, moest een contract ondertekenen dat de adviesprijs gehandhaafd werd. dit was tijdens de introductie van de LED ( niet 3D) samsungs. het verbaast me serieus niks als dat nu ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348821

Ik ook mijn bestelling gedaan bij elektroworld in Roermond!
De UE55C8700 en de HT-C7550 en ook nog maar een starterssetje 3D brillen erbij laten doen.
Bijna 1000,- euro korting gekregen op de adviesprijzen.
Ook bij elektroworld bij mij in stad geweest en daar kreeg ik maar liefs 100,- korting! Nee er staat geen 0 te weinig! Dus over een aantal dagen even naar Roemond rijden. Dat is het me dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Fuzzy schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 07:59:
Iemand al iets te melden over het geluid van onze geliefde schermen? Ik vond deze soundbar van Samsung, die
ik wellicht als centerspeaker ga gebruiken. Ik vind 'em mooi omdat de breedte precies goed is voor mijn 40" en alle losse centers bij 5.1 of 7.1 sets allemaal te klein of te hoog zijn.

[afbeelding]

Je betaald er ongeveer 300,- voor en krijg er een wireless subwoofer bij (dat is jammer =)
Overigens maak ik gebruik van een losse versterker met HDMI 1.4a
Hebben ze deze soms ook voor de 46inch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182347

De 46C8700 staat voor 1999,- bij MPESALES.

http://www.mpesales.nl/tv/tv-led-3d/samsung-ue46c8700.html

Volgens algemene voorwaarden zijn het incl btw prijzen. Ikzelf heb geen ervaring met dit bedrijf.

De rest van de prijzen zijn trouwens ook enorm laag....

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 182347 op 22-05-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353369

Erruge mooie prijzen op die site (MPE) 'te mooi' als je 't mij vraagt !?

Geen adres te zien e.d.

Een gewaarschuwd man telt voor twee !!!

Btw ... iemand die het precieze verschil weet tussen de UE40C8700 en de UE40C7700 !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357779

begin langzamerhand gestoord te worden bij het maken van een keuze. vandaag helemaal van plan de 7700 led te scoren maar ik weet niet, ik kan die issues ( clouding / flashlighting ) en prijs toch niet helemaal aanvaarden. om het probleem nog erger te maken, er stond een plasma 6500 opgesteld waar een blu-ray filmpje op draaide en de picture quality was zeker gelijkwaardig aan de led ( wat ik eigenlijk niet had verwacht )

dus... nu ben ik weer aan het denken pfffff wordt er toch niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Anoniem: 353369 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 00:37:
Erruge mooie prijzen op die site (MPE) 'te mooi' als je 't mij vraagt !?

Geen adres te zien e.d.
Een gewaarschuwd man telt voor twee !!!

Btw ... iemand die het precieze verschil weet tussen de UE40C8700 en de UE40C7700 !?
Oordeel over de betrouwbaarheid laat ik in het midden, maar NAW gegevens staan gewoon in art2 van hun algemene voorwaarden:
Identiteit van de ondernemer MPE Sales & Service. Vestigingsadres: Havikskorf 19 4205XZ Gorinchem Telefoonnummer: +316 41750420 Bereikbaarheid: vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur E-mailadres: info@mpesales.nl KvK-nummer: 30276804 BTW-identificatienummer: NL189432159B01
Ze staan ook op MP, misschien een idee om voor geinteresseerden daar de koop te bestempelen, ivm de PP bescherming. Het is ook niet alles, maar al beter als niks.

De prijzen zijn wel erg goed, zal ongetwijfeld om grijze import gaan, maar dat kan je natuurlijk even navragen van te voren.

[ Voor 5% gewijzigd door Yippie op 23-05-2010 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 09:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

Als er iemand een prijsofferte gekregen heeft van FVD-shop over de UE40C7700, UE46C7700, UE40C8700 of de UE46C8700
Kan die persoon dat aub naar mij even doorsturen? Ik ga namelijk waarschijnlijk mijn bestelling annuleren bij de huidige winkel en naar fvd gaan...

Ik weet dat zegel die van UE40C8700, kun je het aub naar me doorsturen? <2000€ is ideaal voor mij excl. cashback!
Liefst DM, of mail (zie profiel)

Ik vind dat schandalig! Zomaar een maand me laten wachten en de afgelopen 2 weken is het: het kan elke dag binnenkomen... En dan nog eens niet voor de beste prijs (1800 voor de 40C7700)

En weet iemand of FVD aan de cashback meedoet? Ik zie ze niet staan in de lijst. Is er al iemand die het gekocht heeft en een cashback gekregen heeft..

Trouwens, nu is er ook een gratis 3D-bril in België

[ Voor 17% gewijzigd door Dima_2005 op 23-05-2010 13:02 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
Yippie schreef op zondag 23 mei 2010 @ 01:45:
[...]

Oordeel over de betrouwbaarheid laat ik in het midden, maar NAW gegevens staan gewoon in art2 van hun algemene voorwaarden:

[...]

Ze staan ook op MP, misschien een idee om voor geinteresseerden daar de koop te bestempelen, ivm de PP bescherming. Het is ook niet alles, maar al beter als niks.

De prijzen zijn wel erg goed, zal ongetwijfeld om grijze import gaan, maar dat kan je natuurlijk even navragen van te voren.
Je wil gewoon niet een paar duizend euro uitgeven en onzeker zijn of en hoe je a) je tv krijgt, b) er gebeurt bij garantie e.d. Elk webshop keurmerk ontbreekt bij hun, en de contactgegevens zijn verborgen/moeilijk te vinden. Kijk eens op streetvieuw/ google earth, lijkt midden in een woonwijk te liggen. Misschien via KvK/Graydon eens kijken of het allemaal in de haak is. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webalex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Heb gisteren de samsung UE55C8700 opgehaald bij plasma discounter,maar ze zijn nu al weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou iemand die al een UE55C8700 in huis heeft staan kunnen vertellen hoe lang de stroomkabel is. Gezien ik een kabelgoot heb ben ik benieuwd of deze lang genoeg is om er doorheen te laten lopen of dat ik de kabelgoot moet gaan bijzagen.

En iemand ook al wat 3D content van het web gedownload? Is dit gewoon af te spelen door het op een USB stick te plaatsen en dan af te spelen met de TV of moet dit via een (HT)PC gebeuren?

[ Voor 28% gewijzigd door keepitfrosty op 23-05-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-04 11:11
elninja schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Welke CAM heb je gebruikt. Ik las in een review dat de SMIT het al wel goed doet, maar de Neotion nog niet.
De TV is binnen (55C8700) en inmiddels redelijk uitgebreid getest.

CI+ CAM:
Ik heb (in eerste instantie helaas) een Neotion gekocht bij Cardwriter, de SMiT hadden ze niet. Gelukkig werkt de Neotion ook prima. Af en toe wat kleine glitches, maar dit zal met een officiele certificering vast verholpen worden. In eerste instantie deed alleen Nederland 1 het, maar na de TV op standby te hebben gehad verdween de 'certificate' foutmelding en deed alles het.

DLNA:
Ik heb DLNA getest. Een hoop media servers geprobeerd zonder al te veel te sleutelen aan de configs. De enige die in een keer goed werkte met de TV is Wild Media Server (trialware). Hier kun je een Samsung profile selecteren. 1080p MKV's zonder problemen afgespeeld. Vooruit en achteruit spoelen werkt met de < en > navigatie pijltjes op de afstandsbediening. Een hele geruststelling voor mij, omdat men mij vertelde op verschillende fora dat dit niet zou werken.

Opnemen van TV:
Nog niet getest.

Beeld:
Zwart=zwart, prachtig beeld. Beste TV tot nu toe. Voorheen was ik een Plasma-aanhanger, maar ik ben nu wel om!

Geluid:
Boven verwachting goed geluid! Standaard setting iets te vol geluid. Movie setting is helderder en je hoort toch nog vol geluid (bassen...)
Uiteraard niet zoals uit een sub.

[ Voor 12% gewijzigd door elninja op 23-05-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
keepitfrosty schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:15:
BTW voor de mensen die met een 1.3 AV receiver zitten. Panasonic komt met een BR speler met dual hdmi. Gewoon 1.3 HDMI. Beeld gaat rechtstreeks naar de tv en audio naar je receiver. Hoef je ook niet je receiver te upgraden :) http://ces.cnet.com/8301-31045_1-10427858-269.html
Wacht even.. Als je een 1.3(a) receiver hebt kun je prima 3D content afspelen. Als je er een 1.4 BR speler op aansluit (panasonic of samsung) werkt dat gewoon. HDMI is namelijk "backwords capatible". Je benut alleen niet de volle mogelijkheden (snelheid e.d.) Maar dat doe je ook niet als je bv die Pana via 1.3 gebruikt.

Wat ik nog niet heb uitgevogeld is of de streamer functie via UTP in de UE40C7700 (en de rest) ook moeiteloos 3D content kan streeamen.. Getriggerd door dit bericht op tweakers Iemand hier al mee getest of kan dat ff doen bijvoorbeeld met die avatar demo in 3D ??

Edit:

Deze: http://3dvision-blog.com/...n-stereoscopic-3d-format/

[ Voor 24% gewijzigd door Fuzzy op 23-05-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:49:
Zou iemand die al een UE55C8700 in huis heeft staan kunnen vertellen hoe lang de stroomkabel is. Gezien ik een kabelgoot heb ben ik benieuwd of deze lang genoeg is om er doorheen te laten lopen of dat ik de kabelgoot moet gaan bijzagen.

En iemand ook al wat 3D content van het web gedownload? Is dit gewoon af te spelen door het op een USB stick te plaatsen en dan af te spelen met de TV of moet dit via een (HT)PC gebeuren?
Die kabel wil ik wel voor je opmeten, zodra de TV weer van de muur is.

3D content van het web. Kun je dit iets specifieker uitleggen. Zijn dit gewoon MKV's en heb je anders een filename voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuzzy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Wacht even.. Als je een 1.3(a) receiver hebt kun je prima 3D content afspelen. Als je er een 1.4 BR speler op aansluit (panasonic of samsung) werkt dat gewoon. HDMI is namelijk "backwords capatible". Je benut alleen niet de volle mogelijkheden (snelheid e.d.) Maar dat doe je ook niet als je bv die Pana via 1.3 gebruikt.

Wat ik nog niet heb uitgevogeld is of de streamer functie via UTP in de UE40C7700 (en de rest) ook moeiteloos 3D content kan streeamen.. Getriggerd door dit bericht op tweakers Iemand hier al mee getest of kan dat ff doen bijvoorbeeld met die avatar demo in 3D ??

Edit:

Deze: http://3dvision-blog.com/...n-stereoscopic-3d-format/
Dat klopt dus niet helemaal. Het kan wel, maar niet zoals je het natuurlijk wilt hebben met een high end tv. Met 1.3 HDMI kan je niet FULL HD 3D content (Blu-ray) afspelen en ook nog eens HD audio. Daar is de bandbreedte bij hdmi 1.3 niet groot genoeg voor. Backwards compatible klopt, maar 1.4 heeft meer bandbreedte om de Blu-ray standaard van 3D (wat 2 beeldjes in Full HD weergeeft) af te kunnen spelen. Daarom komt panasonic met de dual hdmi oplossing. Zodat je nog steeds Full HD dubbel beeld kunt weergeven naar je tv en de audio stream naar je receiver. Playstation 3 komt met een update voor 3D films over HDMI 1.3 maar dit zorgt er dus voor dat je niet het max uit je beeld haalt want de beelden worden afhankelijk van het type content in bijvoorbeeld 1080i x2 of 720p x2 (of andere reso) weergegeven. 1080P x2 gaat het niet worden over 1.3 kabel voor zover ik begrepen had. Waarom zou Panasonic anders met deze oplossing komen?? Lijkt me dan overbodig want dan heb je aan 1 HDMI uitgang genoeg.

bron: hier

Like most things though, the 3D update for already existing HDMI 1.3 products comes with a catch, and it’s a catch in the form of reduced video quality. While HDMI 1.4 cables and devices will be capable of shooting out 3D pictures in full 1080p, HDMI 1.3 just can’t handle it.

[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 23-05-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:16:
[...]

Die kabel wil ik wel voor je opmeten, zodra de TV weer van de muur is.

3D content van het web. Kun je dit iets specifieker uitleggen. Zijn dit gewoon MKV's en heb je anders een filename voor me?
Ok thanx als je dat misschien zou willen doen. Zit de stroomkabel trouwens aangesloten in het midden onder van het scherm of meer richting de uiteinden?

Content van het web bedoel ik bijvoorbeeld deze site http://www.biohemmet.se/3dtrailers.php

staat ook de avatar 3D trailer op. Ik krijg alleen een .m2ts bestand. Als ik die afspeel via Windows Media Player dan krijg ik echt 2 aparte beeldjes. Niet doorelkaar maar gewoon naast elkaar (op zich logisch want mijn pc monitor kan dit niet en heb ook geen nvidia 3d drivers geinstalleerd). Vroeg me dus af of de Samsung wel wat met dit beeld doet zodat het 3D wordt weergegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 23-05-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:36:
[...]

Ok thanx als je dat misschien zou willen doen. Zit de stroomkabel trouwens aangesloten in het midden onder van het scherm of meer richting de uiteinden?

Content van het web bedoel ik bijvoorbeeld deze site http://www.biohemmet.se/3dtrailers.php

staat ook de avatar 3D trailer op. Ik krijg alleen een .m2ts bestand. Als ik die afspeel via Windows Media Player dan krijg ik echt 2 aparte beeldjes. Niet doorelkaar maar gewoon naast elkaar (op zich logisch want mijn pc monitor kan dit niet en heb ook geen nvidia 3d drivers geinstalleerd). Vroeg me dus af of de Samsung wel wat met dit beeld doet zodat het 3D wordt weergegeven.
Dit is normaal, zoiets noemen ze side-by-side
Op kabel wordt dat ook zo uitgezonden. Dan druk je op 3D knop en kun je side-by-side-3D selecteren. (dan worden 2 beeldjes, 1) Dan zet je je brilletje op, en kijk je ernaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
golfgti5 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 06:55:
[...]

Das vreemd, van de week nog bij Correct geweest, kregen pas rond 11 Juni de 46C8700 op voorraad......?
Heb je nog korting kunnen regelen?
/me LinuX-TUX kijkt nog eens goed op de achterkant van de TV, jep UE46C8700
Dat was (dacht ik) de enige 46 inch en er stonden nog een paar 40". Hij was overigens NET een week binnen ofzo. Zou betekenen dat de dag nadat je geweest was hij binnengerolt is. Ik zou gewoon bellen als ik jou was, voor hetzelfde geld hebben ze er nog 1.

Korting regelen ging voor geen meter, wel gratis kunnen laten bezorgen. Weer het zelfde riedeltje "we komen in de problemen met Samsung dan, ze zijn al zo slecht leverbaar, en als we reseller nr X willen blijven houden we ze liever te vriend" :(

Dus gewoon 2499 -> + LED cashback zelf regelen.

[ Voor 3% gewijzigd door LinuX-TUX op 23-05-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dima_2005 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Dit is normaal, zoiets noemen ze side-by-side
Op kabel wordt dat ook zo uitgezonden. Dan druk je op 3D knop en kun je side-by-side-3D selecteren. (dan worden 2 beeldjes, 1) Dan zet je je brilletje op, en kijk je ernaar!
Ah ok, nu alleen nog benieuwd of de tv het formaat aan kan. Het is een m2t bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:50:
[...]

Ah ok, nu alleen nog benieuwd of de tv het formaat aan kan. Het is een m2t bestand
Volgens avs-forum wel, ik kan het nog niet testen omdat ik er nog steeds op aan het wachten ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:50:
[...]

Ok. Ik heb de avatar 3d trailer getest op de 55c8700. Werkt vlekkeloos.

Wel moest ik even m2ts opnemen als extensie in Wild Media Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:07:
[...]

Ok. Ik heb de avatar 3d trailer getest op de 55c8700. Werkt vlekkeloos.

Wel moest ik even m2ts opnemen als extensie in Wild Media Server.
Nice!, maar via een usb stick rechtstreeks op de tv werkt niet? Was het effect ook goed?

[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 23-05-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:09:
[...]

Nice!, maar via een usb stick rechtstreeks op de tv werkt niet?
Dit heb ik niet getest, maar ik weet zeker dat dit werkt. Ik ga het nog even checken.

Side-by-side 3D MKV's .. mjum.. kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:12:
[...]

Dit heb ik niet getest, maar ik weet zeker dat dit werkt. Ik ga het nog even checken.

Side-by-side 3D MKV's .. mjum.. kan niet wachten :)
Dat is waar ik dus ook op hoop, 3D .mkv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:09:
[...]

Nice!, maar via een usb stick rechtstreeks op de tv werkt niet? Was het effect ook goed?
Helaas. Ik krijg de file niet te zien via USB play. Getest met extensies .m2ts / .m2t .

Toch gek! Ik stream (transcode niet) via netwerk en daar zietie en paktie hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:22:
[...]

Helaas. Ik krijg de file niet te zien via USB play. Getest met extensies .m2ts / .m2t .

Toch gek! Ik stream (transcode niet) via netwerk en daar zietie en paktie hem wel.
Dat is inderdaad vreemd als die niet transcode, dan zou de tv toch het formaat gewoon afspelen. Misschien herkent die gewoon het bestands extensie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:32:
[...]

Dat is inderdaad vreemd als die niet transcode, dan zou de tv toch het formaat gewoon afspelen. Misschien herkent die gewoon het bestands extensie niet?
Het punt is dus dat het juist op een USB stick niet werkt, maar wel via DLNA. Ik verwacht eerder andersom :) Wat ik nog wel eens kan testen is een andere extensie mkv/avi/etc.. misschien trapt hij erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Dima_2005 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:26:
Als er iemand een prijsofferte gekregen heeft van FVD-shop over de UE40C7700, UE46C7700, UE40C8700 of de UE46C8700
Kan die persoon dat aub naar mij even doorsturen? Ik ga namelijk waarschijnlijk mijn bestelling annuleren bij de huidige winkel en naar fvd gaan...

Ik weet dat zegel die van UE40C8700, kun je het aub naar me doorsturen? <2000€ is ideaal voor mij excl. cashback!
Liefst DM, of mail (zie profiel)

Ik vind dat schandalig! Zomaar een maand me laten wachten en de afgelopen 2 weken is het: het kan elke dag binnenkomen... En dan nog eens niet voor de beste prijs (1800 voor de 40C7700)

En weet iemand of FVD aan de cashback meedoet? Ik zie ze niet staan in de lijst. Is er al iemand die het gekocht heeft en een cashback gekregen heeft..

Trouwens, nu is er ook een gratis 3D-bril in België
'k Heb zelf mn bestelling bij FVD geannuleerd (ga voor de C6700). De kans blijft aanwezig dat Sumsung moeilijk blijft doen voor de cash-back actie. FVD kon ook niet zeggen wanneer ze konden leveren.

Wilde ook nog een surround receiver hebben dus heb een leverancier gezocht die zowel mijn receiver kon leveren als een officiele Samsung dealer is. Ben zodoende uitgekomen bij Steenweg (steenweg.nl). Op de website staat de 46C6700 voor 1618,-. Op mijn factuur komt te staan : 1350,- !!! Dan nog de cashback actie van Samsung _/-\o_

Let op: dit dus wel voor elkaar door 2 artikelen aan te schaffen. De receiver had ik elders iets goedkoper kunnen krijgen maar ik ben nu goedkoper uit dan mijn apparatuur los te kopen!

FVD heeft net als alle andere winkels geen Samsungs voorradig. Als het goed is kan ik deze week mijn TV bij Steenweg ophalen (9 dagen geleden besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:49:
De kabel is vanaf de onderkant van de TV gemeten 120cm lang.
Vanaf het beginpunt gemeten 150cm lang.

Misschien is het handig als je een plaatje op internet zoekt van de achterkant (volgens mij zelfs in een t.net artikel..) om te zien waar dat beginpunt zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:58:
[...]

De kabel is vanaf de onderkant van de TV gemeten 120cm lang.
Vanaf het beginpunt gemeten 150cm lang.

Misschien is het handig als je een plaatje op internet zoekt van de achterkant (volgens mij zelfs in een t.net artikel..) om te zien waar dat beginpunt zit :)
Ok thanx man, dat moet lukken om die door de goot heen te krijgen. Nu alleen nog wachten tot het scherm geleverd wordt. Damn dit gaat een lange week worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Heb eindelijk een Electro world in de buurt gevonden die de 46c8700 voor 2100 euro kan aanbieden en de 55 inch voor 2800 euro (exclusief cash-back). Alleen helaas niet voorradig maar dat is nu volgens mij standaard...

Ik heb gewoon 1 mailtje naar 5 verschillende zaken gestuurd en gekeken welke mij het beste aanbod deed.

1. Geen korting maar heeeeele goede service (Ja, daar heb ik wat aan..... NOT!!!!!)
2. Vond het schandalig dat ik om korting vroeg?????
3. Gratis montage en gratis extra's
4. Deze kortingen.
5 Nog niks van gehoord....

Mijn keuze is gemaakt. Nu alleen de keuze tussen de verschillende maten maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
m_ark schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:25:
Heb eindelijk een Electro world in de buurt gevonden die de 46c8700 voor 2100 euro kan aanbieden en de 55 inch voor 2800 euro (exclusief cash-back). Alleen helaas niet voorradig maar dat is nu volgens mij standaard...

Ik heb gewoon 1 mailtje naar 5 verschillende zaken gestuurd en gekeken welke mij het beste aanbod deed.

1. Geen korting maar heeeeele goede service (Ja, daar heb ik wat aan..... NOT!!!!!)
4. Deze kortingen.

Mijn keuze is gemaakt. Nu alleen de keuze tussen de verschillende maten maken.....
Hoi,

kan je ons een tip geven bij welke Electroworld (wat een reclame allemaal) je deze 2100 euro aanbod hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m_ark schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:25:

4. Deze kortingen.

die winkel had wat mij betreft in de stront kunnen zakken. ik had lekker gezegd: "weet je wat pas schandalig is? dat jullie die tv's met dikke 50 a 60% winst verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
[

Hoi,

kan je ons een tip geven bij welke Electroworld (wat een reclame allemaal) je deze 2100 euro aanbod hebt gekregen?
[/quote]

Ja hoor. De betreffende elecroworld is al eens langs gekomen in dit forum. De plaats waar hij zit begint met een
"T" en eindigt op "EGELEN"...... ;) Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Anoniem: 357779 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:13:
[...]

die winkel had wat mij betreft in de stront kunnen zakken. ik had lekker gezegd: "weet je wat pas schandalig is? dat jullie die tv's met dikke 50 a 60% winst verkopen.
Dat is een illusie van jou. De meeste poen gaat naar Samsung :) De shops hebben natuurlijk ook een marge, maar dat is lang geen 50%, laat staan 60% ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike86
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2023
Is er al iemand achter hoe je het samsung logo dat licht geeft kunt uitschakelen op de 8700?
Dan hoor ik het graag want het is best irritant tijdens tv kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
m.beisser schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:49:
Is er al iemand achter hoe je het samsung logo dat licht geeft kunt uitschakelen op de 8700?
Dan hoor ik het graag want het is best irritant tijdens tv kijken...
Dit is vrij simpel: Setup Menu -> General -> Light Effect

Hier is ook het opstart / afsluit geluid uit te zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door elninja op 23-05-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:46:
[...]

Dat is een illusie van jou. De meeste poen gaat naar Samsung :) De shops hebben natuurlijk ook een marge, maar dat is lang geen 50%, laat staan 60% ;-)
ja doelde ook op samsung 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Zijn er C8700 bezitters onder ons die uitgebreid voetbal hebben gezien zoals gisteren de champions league??
Ik ben zeer benieuwd naar de beeld kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam net een paar uitgebreide reviews tegen. Wel jammer dat de backlight op 20 staat, lijkt mij niet helemaal juist. De c8000 review is trouwens 2 dagen oud :)

C7000: http://www.televisioninfo...-LCD-HDTV-Review-1620.htm

C8000 review: http://www.televisioninfo...-LCD-HDTV-Review-1696.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
golfgti5 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:08:
Zijn er C8700 bezitters onder ons die uitgebreid voetbal hebben gezien zoals gisteren de champions league??
Ik ben zeer benieuwd naar de beeld kwaliteit
Ik heb een stukje van deze finale op de 55c8700 gekeken. Zag er prima uit!
Uiteraard moet je rekening houden met het feit dat je naar 1080i zit te kijken en niet naar 1080p. Het interlaced omzetten naar 1080p geeft altijd een klein beetje smudge bij snel bewegend beeld. Dit zag ik een dan ook een klein beetje.

Maar echt prima beeld! Net nog dat voetbal programma op 1 zitten bekijken.. man man.. wat een scherpte, wat een kleuren. Op mode "Natural" ziet dat er picobello uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203548

Ik ben Godv#@me 53 jaar! ik lijk wel een Puber die de eerste keer gaat Neu@$en. Ik kan er bijna niet meer op wachten dat ze die Gei%le 55C8700 bij mijn Media Markt binnen krijgen, er staat er één gereserveerd voor deze ouwe gek!

nog zeker 1 week wachten als ik dat maar ga volhouden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 23 mei 2010 @ 16:47:
[...]

Het punt is dus dat het juist op een USB stick niet werkt, maar wel via DLNA. Ik verwacht eerder andersom :) Wat ik nog wel eens kan testen is een andere extensie mkv/avi/etc.. misschien trapt hij erin.
Dat bedoelde ik ook :) Misschien dat de tv met bestand op de stick de extensie niet herkent. En via DLNA iets doet waar niet gekeken wordt naar de extensie en gewoon naar het formaat zelf (blijft natuurlijk gewoon een mpeg stream). Misschien dat de tv inderdaad te omzeilen is door de extensie een andere naam te geven al moet het denk ik wel iets van mpeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 203548 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:08:
Ik ben Godv#@me 53 jaar! ik lijk wel een Puber die de eerste keer gaat Neu@$en. Ik kan er bijna niet meer op wachten dat ze die Gei%le 55C8700 bij mijn Media Markt binnen krijgen, er staat er één gereserveerd voor deze ouwe gek!

nog zeker 1 week wachten als ik dat maar ga volhouden......
Haha ik zit in het zelfde schuitje, ook een week wachten. En dan heb ik zelfs het onderbuik gevoel dat ik na een week nog niks hoor en ze dan gaan zeggen van sorry is nog niet binnen gaat nog een week duren. Te vaak dit meegemaakt helaas, dus ik probeer mezelf niet te gek te maken met wachten. Ondertussen kan ik mooi wat remuxed versies van films downloaden om straks af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
55C7700 voor 2299,- bij Megapool kan toch niet waar zijn ?

100E cashback niet inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Yippie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:40:

Lijkt mij sterk, de 46inch kost daar nog veel duurder 3199,- euro;

http://www.megapool.nl/se...2&category_id=11000450104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Denk ook persoonlijk nu ik dat zie, dat ze de prijzen per ongeluk om hebben gedraaid van die 2 modellen.
Je kan wel bestellen via internet en kiezen voor afhalen, in mijn geval bij de MyCom.

is het een fout, annuleer je alles, zo niet 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Yippie op 24-05-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Het is dat ik de C8700 wil anders had ik geprobeerd hem te bestellen voor die bere prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik ben rond voor een 46C8700 (heb nu een 42inch Plasma), toch heb ik wat twijfels over de 55inch, zou ik niet beter direkt de stap naar 55inch kunnen maken wat is jullie mening?
Ik kijk digitaal en Caiway heeft behoorlijk wat HD zenders in het standaard pakket, echter als het beeld een keertje iets minder is, zie je dat dan direkt op een 55inch, ik bedoel, hoger groter iets is hoe eerder je korrelig beeld hebt??

En wat zou de absolute bodemprijs kunnen zijn voor een 55inch C8700, 2700 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk hoe sexy! :P

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/257q7vo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:45:
Ik ben rond voor een 46C8700 (heb nu een 42inch Plasma), toch heb ik wat twijfels over de 55inch, zou ik niet beter direkt de stap naar 55inch kunnen maken wat is jullie mening?
Ik kijk digitaal en Caiway heeft behoorlijk wat HD zenders in het standaard pakket, echter als het beeld een keertje iets minder is, zie je dat dan direkt op een 55inch, ik bedoel, hoger groter iets is hoe eerder je korrelig beeld hebt??

En wat zou de absolute bodemprijs kunnen zijn voor een 55inch C8700, 2700 euro??
Gewoon doen de 55 inch, maar klopt wel wat je zegt. Als het beeld wat minder is dan zie je dat natuurlijk sneller op een groter scherm. Maar tjah als de bron wel goed is heb je natuurlijk wel een gigantisch oppervlak om naar te kijken :) Ik kijk zelf amper tv, dus vind het niet zo erg dat reguliere tv minder is qua beeld. Digitale televisie is zowieso al niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Thanks, maar wij kijken hier wel veel tv, zeker voetbal.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja

Ik ging ook van een 42 plasma (th-42pz85) naar de 55. De 46" LED is net zo groot (met randen) als mijn vorige plasma. De 55 is dus wel een stap groter, maar goed te doen. Het valt mee, zeker als je hem aan de muur hangt met de samsung wall mount. As I did :)

Zelfs mijn vriendin vind het meevallen. Dit zegt veel. Uiteraard is het persoonlijk en afhankelijk van de ruimte waar je hem in gaat plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Laatst online: 07-06-2024
elninja schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:59:
[...]

Ik ging ook van een 42 plasma (th-42pz85) naar de 55. De 46" LED is net zo groot (met randen) als mijn vorige plasma. De 55 is dus wel een stap groter, maar goed te doen. Het valt mee, zeker als je hem aan de muur hangt met de samsung wall mount. As I did :)

Zelfs mijn vriendin vind het meevallen. Dit zegt veel. Uiteraard is het persoonlijk en afhankelijk van de ruimte waar je hem in gaat plaatsen :)
kunt u een foto van maken aub ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Kijk even bij 4launch daar stond hij van de week voor 63 euro, de starterskit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark

Ik zit met hetzelfde. Ik ga denk ik zelf voor de 46 inch. 55 is denk ik toch te veel van het goede....
Je hebt het dan wel over een tv die bijna 130 cm breed is. Wat voor een gemiddeld huis toch te groot is denk ik... Maar iedereen z'n mening....

Ik zit nu "maar" op een 32 inch van samsung te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Ik las net trouwens in die review op de vorige pagina, dat de kijkhoek erg klein zo zijn. Kan iemand mij vertellen of dit echt zo slecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Yippie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:40:

Dit is duidelijk een drukfout. Niet al te lang geleden heeft otto ook zo'n fot gemaakt. Ze hadden een lcd tv voor 99 euro te koop staan. Deze hebben ze voor zover ik weet nooit hoeven te leveren voor dit bedrag. Aangezien je kan zien dat de 46 inch versie veel duurder is kan je al aannemen dat dit een drukfout is.

Je kan het altijd proberen

[ Voor 6% gewijzigd door m_ark op 24-05-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m_ark schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:03:
Ik las net trouwens in die review op de vorige pagina, dat de kijkhoek erg klein zo zijn. Kan iemand mij vertellen of dit echt zo slecht is?
Kijkhoek is inderdaad erg krap. Ongeveer 2x zo smal als de c7700. Beeld is dan nog wel redelijk maar begint wel wat in kleur en zwartwaarden te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Afgelopen Vrijdag heb ik ook de 46C8700 (bij electroworld) gekocht en opgehaald.
Wat een mooi beeld, heb tot nu toe alleen nog maar wat verschillende content via een USB disk getest aangezien ik in een nieuwbouw woning bezig ben en ik m'n kabelabbo nog niet heb.

De meeste files worden netjes gespeeld, alleen hier en daar een video die een ausiospoor of codec heeft die helaas (nog) niet ondersteund wordt. Heb ook wat 3D content getest en dit werkt erg netjes. Side by Side of Boven & Onder. Ik heb dit getest met de rechargeble bril. Wel moet ik zeggen dat als de bril niet voldoende opgeladen is je wel de flikering / tragere shutter systeem waarneem, tevens onder bepaalde verlichting of fel zonlicht in de ruimte is dit ook het geval. Wat ik ook jammer vond is dat een dubble resolution 3D file via de Media software via USB (nog) niet ondersteund wordt, deze file had een Side by Side 3840 breedte en veroorzaakte de melding dat de resolutie niet ondersteund wordt. Ik moet zeggen dat de Software wel flink verbeterd is t.o.v. de B series en reageerd veel sneller. Tevens is nu het probleemloos doorspoelen in MKV's en chapters skippen mogelijk. Hopelijk wordt de Media software nog meer uitgebreid (codec en formaten) en verder verbeterd.

Afbeeldingslocatie: http://public.bay.livefilestore.com/y1pPhvoaKJ8gFGBXluFu2uMz3hza70L9l_v8ixhRd7sm7ev4LP-K5EeGCbVCsgu51evRHNrgfnLW0jlcdc_IWeINA/IMG_1637.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Ziet er strak uit hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 12:23
Iemand die de 46c8700 heeft, zou die toevallig kunnen aangeven dat de verhoudingen van de doos die op de samsung site staan kloppen?

Deze zijn Package Size (WxHxD) 136 x 81 x 15 cm Thanks alvast.
Ik moet hem namelijk een eindje weg ophalen met de auto en wil weten of dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Diego27 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:22:
Iemand die de 46c8700 heeft, zou die toevallig kunnen aangeven dat de verhoudingen van de doos die op de samsung site staan kloppen?

Ik moet hem namelijk een eindje weg ophalen met de auto en wil weten of dat gaat lukken.
Zal het vanavond even voor je opmeten, maar denk wel dat het aardig klopt. Heb zelf nog de doos staan, moest hem 10 dagen bewaren van correct & dat is maar goed ook.

Handige bezorgharries hadden even ruig de beschermfolie eraf gerukt met als gevolg dat er onderop mijn scherm, bij het samsung logotje, een stukje beschermfolie half gescheurd nog tussen mijn scherm & frame zit. Welke met geen MOGELIJKHEID er tussenuit te krijgen is. (pincet en alles al geprobeerd, net even correct opgebelt, komen zaterdag langs met reserve TV MOCHTEN ze hem willen ruilen. Maar ik hoop dat het een ervaren persoon is die skillz heeft met dit soort problemen.)

Let dus op toekomstige eigenaren: Bij uitpakken en verwijderen beschermingsfolie -> doe het met BELEID! ( snap dat het moeilijk kan zijn als je zo opgewonden bent met het ding ;) Daarom heb ik het laten doen ... )

[ Voor 4% gewijzigd door LinuX-TUX op 25-05-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02:45
Misschien leuk voor mensen met een iPhone / iPod touch:

http://itunes.apple.com/us/app/tv-remote/id359580639?mt=8

de officiele applicatie van Samsung om je iPhone als remote te gebruiken. Werkt prima. Je moet wel een account hebben op de USA-iTunes store, want hij is niet beschikbaar op de Nederlandse site.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/043/Purple/2e/69/f0/mzl.teynbuhy.320x480-75.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door arnoud_h op 25-05-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diego27 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:22:

Weet iemand de Package Size van de UE55C8700?
Want ook ik moet hem een einde vervoeren en zie het niet op de site van sumsung staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Anoniem: 348821 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:08:
[...]

Weet iemand de Package Size van de UE55C8700?
Want ook ik moet hem een einde vervoeren en zie het niet op de site van sumsung staan.
Vreemd dat het van de 55 inch niet op de samsung website staat, maar zoals gewoonlijk is de info op de duitse Samsung website te vinden. Volgens hun zijn de maten 1585 x 898 x 200 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Misschien heb je wat aan deze info;

http://www.live.samsungnl...t&PresentationFormat=html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedhaste schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:21:
[...]

Vreemd dat het van de 55 inch niet op de samsung website staat, maar zoals gewoonlijk is de info op de duitse Samsung website te vinden. Volgens hun zijn de maten 1585 x 898 x 200 mm.
Thnx! _/-\o_
Dat wordt een grotere auto regelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-03 12:23
LinuX-TUX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:33:
[...]
Zal het vanavond even voor je opmeten, maar denk wel dat het aardig klopt. Heb zelf nog de doos staan, moest hem 10 dagen bewaren van correct & dat is maar goed ook.

Handige bezorgharries hadden even ruig de beschermfolie eraf gerukt met als gevolg dat er onderop mijn scherm, bij het samsung logotje, een stukje beschermfolie half gescheurd nog tussen mijn scherm & frame zit. Welke met geen MOGELIJKHEID er tussenuit te krijgen is. (pincet en alles al geprobeerd, net even correct opgebelt, komen zaterdag langs met reserve TV MOCHTEN ze hem willen ruilen. Maar ik hoop dat het een ervaren persoon is die skillz heeft met dit soort problemen.)

Let dus op toekomstige eigenaren: Bij uitpakken en verwijderen beschermingsfolie -> doe het met BELEID! ( snap dat het moeilijk kan zijn als je zo opgewonden bent met het ding ;) Daarom heb ik het laten doen ... )
En heb je hem al opgemeten ? 't Zal als hij deze maat heeft allemaal net passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
m_ark schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:41:
[...]
Dit is duidelijk een drukfout. Niet al te lang geleden heeft otto ook zo'n fot gemaakt. Ze hadden een lcd tv voor 99 euro te koop staan. Deze hebben ze voor zover ik weet nooit hoeven te leveren voor dit bedrag. Aangezien je kan zien dat de 46 inch versie veel duurder is kan je al aannemen dat dit een drukfout is.

Je kan het altijd proberen
99 Euro is natuurlijk wel heel wat anders.
Uiteraard denkt iedereen die dit ziet ook dat het een fout is, alleen is het verschil veel minder, en is het als je de Electroworld prijzen hoort/leest, dus niet onmogelijk dat het hier om een stuntaanbieding gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359225

Wat zou nou een ''lekkere'' kijkhoogte zijn van de 55C8700 tv bij een zitafstand van 4,50 meter....?
Recht ervoor zittend en dan de onderkant van tv op ....cm van de grond??

Graag een beetje hulp, ik kan het nu niet uitrekenen omdat ik heel anders tv kijk (in een hoekopstelling met andere afmeting tv en kijkafstand)

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:57:
[...]

99 Euro is natuurlijk wel heel wat anders.
Uiteraard denkt iedereen die dit ziet ook dat het een fout is, alleen is het verschil veel minder, en is het als je de Electroworld prijzen hoort/leest, dus niet onmogelijk dat het hier om een stuntaanbieding gaat.
Lijkt me heel erg sterk. Megapool die de goedkoopste van Nederland is met een nieuw 55 inch scherm? hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247612

Anoniem: 357779 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:49:
Net de plasma C7700 besteld. Ben erg benieuwd!
En? geannulleerd ofzo?
Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste