Gallant schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:13:
[...]
Je zegt dat het niet kon dus geef ik aan dat het heel gewoon is omdat zo te doen. Een foto maken van je zelf uit de pols is sowieso lastig met of zonder knop. Misschien is het een idee om de zelfontspanner te gebruiken?
Zelfontspanner zou nog wel een optie zijn ja.
(Overigens maak je in jouw voorbeeld geen foto van jezelf, maar van de spiegel..)

Stel je voor je hebt vrienden.
Stel je voor je bent ergens (niet thuis achter je PC).
Stel je voor je wilt een foto maken van dit gezellige moment.
Stel je voor je wilt je gsm daarvoor gebruiken.
...
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2010 @ 02:56:
[...]
Rond de 4 euro inclusief verzend kosten uit de uk via ebay. Magicstore heet dat ofzo. Binnen paar dagen in huis.
Alleen omdat de galaxy S nog zo nieuw is hebben ze die nog niet. Nog even wachten
En over een flitser.. Als je een ledje als flitser neemt heeft dit alleen nut bij een foto savonds van dichtbij.
Een beetje afstand en het heeft geen meerwaarde met een telefoon zonder flitser.
Ik had ook een ledje op mijn w800i vroeger. Gebruikt hem alleen als zaklamp.
Er zijn ook mobieltjes met xenon flitser erin. Die presteren veel beter. Nadeel: je telefoon wordt er gewoon dik van. Dan heb je geen 9,9 mm meer maar 2 cm ofzo.
De Led flitser is wel bruikbaar als je foto's maakt van tekst, bijvoorbeeld een pagina uit een boek of tijdschrift of van een brief. Voor alle andere foto's is hij niet zo effectief. Toch zou ik de led flitser willen, omdat hij zo verrekte handig is als zaklampje, zoals jij ook al aangeeft.
Nu maar afwachten hoe goed de support van Samsung gaat zijn voor deze gsm. Mijn ervaring met andere Samsung producten is dat ze eerder een nieuw model maken dan dat ze iets verbeteren/toevoegen aan een bestaand product (mbv firmware).
Ik ben benieuwd hoe makkelijk het is om hier zelfgemaakte roms op te zetten en hoe goed die werken.
[
Voor 56% gewijzigd door
BounceMeister op 14-06-2010 10:30
]