Hallo Tweakers!
Ik wou even mijn geluk met jullie delen zodat ik misschien voor iemand de knoop kan doorhakken.
M'n abbo was verlopen en ik was toe aan een vervanging voor m'n Nokia N95. Ik had die destijds gehaald vanwege de mp3 speler. Ik gebruik mijn telefoon altijd als mp3 speler omdat ik er niet van houd om twee apparaten bij me te hebben, en de N95 had destijds de beste, en het snelste internet. Gebruik ik ook veel voor school enzo.
Nadat ik de review had gelezen op GSMArena.com besloot ik de Galaxy S te halen omdat volgens hun de geluidskwaliteit zo geweldig was. Nou, ik heb nu m'n twee favoriete cd's beluisterd erop en... WAUW. Wat een geluid zit er in dit ding! Ik ben best een audio kwaliteit kneus en allemachtig wat een detail zit er in het geluid! Licht natuurlijk ook aan de koptelefoon (een Sennheiser. Weet ff het type niet meer. Klein zwart plastic.) maar kanonne... Hier kan mijn N95 echt niet aan tippen. Vele malen beter. Ik hoor details in de muziek die ik lang niet gehoord heb!
Batterij duur en internet snelheid moet ik nog allemaal testen (internet leek erg snel op het eerste oog) maar tot nu toe niets dan lof! Nou ja, behalve de iPhone uitstraling en dat de telefoon erg glad is. Voelt alsof hij makkelijk uit je handen floept. Oh ja, en geen afstand bediening in het koord. Was erg relaxed van de N95. Deze heeft alleen een gesprek opname knop. Trouwens wel erg goede kwaliteit headset.
Als er mensen zijn net als ik die de mp3 speler en het internet belangrijk vinden: HAAL DEZE!
Voorlopig cijfer:
Uiterlijk: een 7,5
Innerlijk: een 10! Android FTW!!1