Anoniem: 362562
Ja belcompany zou hem week 24/25 leveren, ''Maaaaaaaar!''maversne schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:51:
Vet, ik krijg net een reclame boekje binnen van Belcompany met op de voorkant de Samsung Galaxy S I9000 :D:D
heeft iemand deze folder ook gehad ?
In het Levertijd topic heeft iemand gepost dat hij vanmidag bij de Belcompany is langsgeweest en een Medewerker vertelden hem dat hij pas in week 28 zou koomen.
Serieus WTFAnoniem: 362562 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:55:
[...]
Ja belcompany zou hem week 24/25 leveren, ''Maaaaaaaar!''
In het Levertijd topic heeft iemand gepost dat hij vanmidag bij de Belcompany is langsgeweest en een Medewerker vertelden hem dat hij pas in week 28 zou koomen.
Anoniem: 362562
Edit: Sorry we moeten natuurlijk in de Levertijd Topic over dit praaten.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 362562 op 15-06-2010 21:14 ]
Ik heb nog niet duidelijk hoe de carmode functionaliteit werkt en ben ook benieuwd of er al meer bekend is over het dockingstation/cradle.
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Anoniem: 145867
(die jongen achter de PC zit gewoon op tweakers.nl te kijken haha..)
En over die carmode: er zit A2DP op. Dus geluid etc via bluetooth naar de speakers. Als de autoradio dit ondersteund. En verder weet ik het ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 16-06-2010 09:46 ]
.... Ik weet het ook niet
Anoniem: 8504
Jah.. Dat zou wel een erg fijne toevoeging zijn.. Zou moeten kunnen, gezien de pixels die overblijven tov. 5Mpixel. Ik ben benieuwd of dit ook in software is toe te voegen...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 16-06-2010 12:01 ]
http://twitter.com/PaulOBrien/status/16294655378
Ben benieuwd of dat hij snel root acces kan krijgen
Kijk eens aan jongen. Die camera begint echt steeds beter te worden. Audio is ook prima en helderAnoniem: 145867 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:44:
Omdat het vorige nederlandse test filmpje was opgenomen in 480P hebben ze nu één gemaakt met 720P
[video]
(die jongen achter de PC zit gewoon op tweakers.nl te kijken haha..)
En over die carmode: er zit A2DP op. Dus geluid etc via bluetooth naar de speakers. Als de autoradio dit ondersteund. En verder weet ik het ook niet.
I love it
Nice, heb hem net gelezen. Wat me opvalt.Anoniem: 358520 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:14:
Engadget heeft een preview gepost.
http://www.engadget.com/2010/06/16/samsung-galaxy-s-preview/
Engadget over het Super AMOLED scherm. De komende 18 maanden zal deze alleen te vinden zijn in samsung mobieltjes.
Negatieve punten:And it's set to remain an exclusive feather in Samsung's cap for the next eighteen months, we're told.
...unfortunately we didn't find the materials of construction quite as reassuring as we would have liked. The glitter-patterned (ugh) back is composed of what feels like mediocre plastic, while the actual glass of the screen is in itself extremely glossy and reflective, and the physical buttons are okay, but only that. The chrome surround is also more tacky than stylish and we're not convinced we need that mighty bump at the bottom of our ultraslim phone, but then that might be just us. More negative points are scored for the lack of a dedicated camera button (what is this, 1997?), but are offset by a neat sliding door for the MicroUSB port.
Wie is Paul O' Brien?Rickstur schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:07:
Paul O'Brien heeft een Galaxy s binnen
http://twitter.com/PaulOBrien/status/16294655378
Ben benieuwd of dat hij snel root acces kan krijgen
Dev op XDA die telefoons rootbaar maakt enzo.mbr01 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:34:
Wie is Paul O' Brien?
Nickname does not reflect reality
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
http://twitter.com/PaulOBrien/status/16301851653
En dat met de kernel sources, incl. drivers.. Ik denk dat ik (en een heleboel rom bakkers) heel blij ga worden met deze telefoon
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 16-06-2010 17:28 ]
vanavond weten we meerAnoniem: 8504 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:27:
Gheheheh
http://twitter.com/PaulOBrien/status/16301851653
En dat met de kernel sources, incl. drivers.. Ik denk dat ik (en een heleboel rom bakkers) heel blij ga worden met deze telefoon
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Engadget met een preview. Prachtig toestel en alles loopt lekker. Het enige waar engadget op heeft te zeiken is het gebruik van glanzend glas en bepaald soort plastic. En oh ja ze kunnen het scherm niet goed bekijken in zonlicht als de telefoon op zijn zijkant bekeken wordt (waar hebben we het over
Ach ze moeten ergens op te zeiken hebben als iPhone fanboys. Als Engadget mierenneukt dan betekent dat in mijn ogen dat de telefoon supergoed is. Hopelijk leert HTC hiervan door meer aandacht te geven aan de grafische kant van haar telefoons.
Anoniem: 305310
Ik denk dat Samsung bepaalde producten voor haar zelf houdt om de concurrentie voorop te blijven. SuperAmoled blijft voorbeeld de komende 18 maanden alleen beschikbaar bij Samsung producten.
[ Voor 59% gewijzigd door Relief2009 op 16-06-2010 19:55 ]
Het is maar wat je belangrijk vindt.
Deze is veel beter! Wij weten precies wat jij in een telefoon zoekt en deze komt dan als de betere uit de bus. Lijkt me logisch...bart_wbd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:05:
Mooi ding die telefoon. Is deze beter dan de Nexus One of de iphone 4? Als je puur naar specs kijkt wel lijkt me.. Heb er niet heel veel verstand van namelijk..
Had persoonlijk ook liever gezien dat dit een apparaat van bijv. HTC zou zijn. Maar ja, it's not to bePoeh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:21:
In hoeverre weerhoudt het feit dat de Galaxy S een Samsungfabrikaat is, jullie van een aankoop? Ikzelf ben namelijk wat huiverig, gezien negatieve ervaringen (m.b.t. service) in het verleden.
Runt ook Modaco.com toch?Brad Pitt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:39:
[...]
Dev op XDA die telefoons rootbaar maakt enzo.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Ik heb nul ervaring met samsung zover, maar heb hier eigenlijk wel vertrouwen in. Ik heb tot voor kort nauwelijks wat mee gekregen over mobieltjes van samsung (hoewel ze wel in de top 3 mobieltjes makers zitten), en de laatste tijd hoor en lees ik op alle verschillende sites opeens heel veel nieuws Samsung mobieltjes. Samsung heeft zich als doel gesteld nummer een te worden op de mobiele markt, en pakt dat redelijk groots aan volgens mij. Ik lees al dat er grote reclame budgetten zijn vrijgemaakt voor de GS. Ook de rechtstreeks aanvallen op apple mbt tot het scherm en bijvoorbeeld de tablets (meerdere versies als ik de frontpage mag geloven), die als concurrent van de ipad binnen enkele maanden op de markt wordt gezet geven me goede hoop.Poeh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:21:
In hoeverre weerhoudt het feit dat de Galaxy S een Samsungfabrikaat is, jullie van een aankoop? Ikzelf ben namelijk wat huiverig, gezien negatieve ervaringen (m.b.t. service) in het verleden.
Kortom, ik krijg echt de indruk dat Samsung de aanval vol openent tegen de huidige marktleiders in de (high-end) smartphone markt en om dat te volbrengen moet de service ook goed zijn, en daar is samsung zich ook zeker van bewust. En ik ben er daarom ook redelijk gerust op dat de service wel goed komt.
http://mea.samsungmobile....g-i9000-galaxy-s-overview
Bij mij hetzelfde. Mijn ervaring met Samsung is dat het nooit helemaal topspul is en dat de software half af is of gewoon stom in elkaar zit. Updates zijn ze ook niet echt scheutig mee, ze maken liever een nieuw model.Poeh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:21:
Ik zou daarom echt eerst veel reviews willen lezen en het ding eens zelf willen testen. Zodra je er zelf Android op kan zetten ben je niet meer afhankelijk van de updates. Maar ik vraag me dan wel weer af hoe ingewikkeld dat allemaal is.
Ik zou Samsung wel verkiezen boven HTC, daar hoor ik in mijn omgeving zo veel slechte ervaringen over. (Werkt niet, loopt vast, gaat kapot, etc).
Ha, ik ben niet de enige!...unfortunately we didn't find the materials of construction quite as reassuring as we would have liked. The glitter-patterned (ugh) back is composed of what feels like mediocre plastic, while the actual glass of the screen is in itself extremely glossy and reflective, and the physical buttons are okay, but only that. The chrome surround is also more tacky than stylish and we're not convinced we need that mighty bump at the bottom of our ultraslim phone, but then that might be just us. More negative points are scored for the lack of a dedicated camera button (what is this, 1997?), but are offset by a neat sliding door for the MicroUSB port.
Wel grappig dat ze adverteren met de Layar Reality Browser, voor zover ik weet is dat nog steeds gewoon een (nederlands gebouwdembr01 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:05:
Ik loop ook net tegen deze pagina aan op de samsung website:
http://mea.samsungmobile....g-i9000-galaxy-s-overview
Volgens mij wel. Maar het is natuurlijk wel een ondescheidend kenmerk t.o.v niet android phones.johan89 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:00:
[...]Wel grappig dat ze adverteren met de Layar Reality Browser, voor zover ik weet is dat nog steeds gewoon een (nederlands gebouwde) Market App?
Qua bouw vind ik toch dat veel mobieltjes slecht zijn op een enkeling na. Vroeger had je nog ultra stevige nokia’s. Nu is alles van dun plastic en vaak ook niet krasbestendig. Na al die jaren mobieltjes maken moeten ze nu toch wel weten welke materialen ze het beste kunnen gebruiken.
Wat mij wel over de streep heeft getrokken om een Gallaxy S te kopen is het feit dat ze de kernel al in open source heeft geplaatst, inclusief drivers. Dus ik hoop dat je in de toekomst custom Roms van XDA kunt halen. ( met de nieuwste AndroiD)
Uiteraard weten ze dat ook gewoon dondersgoed maar de meeste mensen kopen toch wel weer na een jaar een ander model dus er is weinig noodzaak een titanium apparaat uit te brengen. Zou wel willen dat het überhaupt mogelijk zou zijn ja. Baal zelf, ondanks bovengenoemde update-interval, ook van de brakke kwaliteit these days.japperr schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:32:
Na al die jaren mobieltjes maken moeten ze nu toch wel weten welke materialen ze het beste kunnen gebruiken.
Tuurlijk weten ze dat. Spul dat zo goedkoop mogelijk is maar het wel een jaartje of twee uit kan houden bij normaal gebruikjapperr schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:32:
Na al die jaren mobieltjes maken moeten ze nu toch wel weten welke materialen ze het beste kunnen gebruiken.
Ik ben trouwens van mening dat Samsung juist de laatste twee jaar ofzo, de meest interessante toestellen heeft uitgebracht. En de meeste daarvan zijn ook prima van bouwkwaliteit. Dus ik heb niet zo'n twijfel hierover. Mijn i8910 is ook voornamelijk van plastic, maar daar merk je niets van.
De wijzen komen uit het Oosten!
Blije mensen? Ik zie daar alleen maar berichten waaruit blijkt dat er allemaal onduidelijkheid ismbr01 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:11:
Het duurt niet lang meer en dan hebbben we op dit forum echte gebruikers van deze phone (waaronder ik). Klik voor allemaal blije mensen op de volgende link Levertijd Topic .
Een batterijdeksel van alluminium zal je niet gaan vinden.Anoniem: 8504 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:08:
De behuizing van de GS (achterklep) lijkt me redelijk makkelijk vervangbaar door een ander (mooier) type. Ik hoop dan ook dat er op e-bay vervangende klepjes komen te staan, al dan niet van aluminium o.i.d.
Toen het pre-productiemodel van de i8910HD in Barcelona werd voorgesteld had die ook een alluminium achterkant.
Maar in de uiteindelijke versie is die vervangen voor plastic.
Reden is dat alluminium de ontvangst van de antennes in de telefoon teveel belemmert
En zoals hierboven ook al is gemeld is ook mijn i8910HD na goed een jaar nog als nieuw mede door de invisible shield die ik er op heb geplakt.
Het batterijdeksel is trouwens erg stevig en is nog nooit vanzelf los gekomen en sluit perfekt
Alleen die service wat updates betreft is iets waar ze bij Samsung heel hard aan moeten werken om klanten tevreden te houden en te zorgen dat ze bij een volgende telefoon weer voor Samsung te kiezen
Anoniem: 178198
Het verbaasd mij toch altijd weer dat smartphone fabrikanten zelfs bij de super high end modellen (bijna) geen accessoires meeleveren. Je betaald 600 euro voor zo'n telefoon, dan is het toch niet teveel gevraagd?Anoniem: 178198 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:07:
Heb bij mijn order bij Algebeld.nl nou ook 18 Juni staan. Dat word morgen dus een spannende dag, of weer gewijzigde levertijd of een verzend bericht. Alleen jammer dat er dan dus toch geen Home Craddle bij zit (als dat unpacking filmpje van de originele verpakking is) dan hoop ik dat hij binnenkort te koop is en niet te veel kost (de craddle). Weet iemand all of die te koop is en zoja waar?
Anoniem: 305310
echt heel jammer, zou toch leuk zijn om bij zo'n top toestel een mooi dock, en hdmi kabel etc..
laatste phone die beetje leuke accesoires had was de n95-8gb
tv kabel, oordopjes, usb, en nog wat andere meuk, is iig al meer dan tegenwoordig, valt nog mee dat micro-usb kabeltjes nog worden mee geleverd..

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 18-06-2010 12:21 ]
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Hmm.. Daar heb je natuurlijk een erg goed puntcatt4u schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:59:
[...]
Een batterijdeksel van alluminium zal je niet gaan vinden.
Als je weet dat het hier niet hoort, waarom dan toch doen?jpvaneijk schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:24:
Hoort hier niet, maar toch...
Als hij verwijderd wordt dan moet het maar zo zijn. Zie onderstaand bericht:
]
Prijs is tussen 500-600 euro. Maar ik had het ook meer over high end smartphones in de algemene zin. Ook al is het "maar" 500 euro dan is bijvoorbeeld een leren hoesje voor de telefoon toch wel te doen voor de fabrikant. De kosten van zoiets zijn te verwaarlozen en de toegevoegde waarde is (voor mij tenminste) hoog. Het geeft zowieso een veel klantvriendelijker gevoel voor de consument als de fabrikant dit soort "extra" dingetjes meelevert.Relief2009 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:36:
De prijs ligt al onder de 500 euro, dus get your facts straight haaspaas. En cradles worden bijna nooit meegeleverd. Het is een extra accessoire die niet iedereen nodig heeft.
De wijzen komen uit het Oosten!
Kijk eens bovenHaaspaas schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:18:
[...]
Prijs is tussen 500-600 euro. Maar ik had het ook meer over high end smartphones in de algemene zin. Ook al is het "maar" 500 euro dan is bijvoorbeeld een leren hoesje voor de telefoon toch wel te doen voor de fabrikant. De kosten van zoiets zijn te verwaarlozen en de toegevoegde waarde is (voor mij tenminste) hoog. Het geeft zowieso een veel klantvriendelijker gevoel voor de consument als de fabrikant dit soort "extra" dingetjes meelevert.
En sommigen willen helemaal geen hoesje. Dan betaal ik liever paar euros minder.
[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 17-06-2010 23:39 ]
Of die straling de hele nacht bij je hoofd geen gezondheidproblermen gaat opleveren op den duur daar zou ik niet op gaan gokken ook al is het nog niet bewezen.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Anoniem: 345234
eerder heeft iemand deze voor mij opgezocht:xp7amrkr schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:11:
Weet iemand waar je een (degelijke) sleeve kan kopen voor de SGS? Niet zo'n volledige lederen hoes welke je aan je riem hangt, ook niet zo'n rubber bescherming. Een sleeve waar je hem in schuift voordat je hem in je zak stopt.
Geen sleeve maar een dun lederen hoes, Ik heb even zitten nadenken en alle pro's/con's op een rijtje gezet en kan maar niet bedenken waarom je voor een stoffen pouch wilt gaan, dit biedt toch nauwelijks bescherming?BasieP schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:13:
Hier een aantal linkjes voor van die hoesjes
http://cgi.ebay.com.au/Ge...ories&hash=item53e1b7cbd3
http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1276462288&sr=8-3
http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1276462288&sr=8-4
http://www.amazon.co.uk/B...ics&qid=1276462288&sr=8-5
Jawel de Nexus One heeft een mooie sok, maar zoals gezegd maar de helft van de mensen zit er op te wachten, ik gebruik hem dus nietNoepZor schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:20:
Kijk eens bovenaan deze pagina, 473 eurootjes bij de goedkoopste aanbieder. Andere android phones kostten dit ook bij de launch en daar zitten ook geen hoesjes bij. Daarnaast wil de een een silicone cover, de andere een sok, de buurman een lederen hoesje, de overbuurvrouw een screenprotector etc, het is vrijwel onmogelijk om voor iedereen de door hem of haar gewaardeerde accessoire mee te leveren.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik bedoelde ook zo'n lederen hoesje waar je hem in schuift! Linkjes zien er goed uit, bedankt!Anoniem: 345234 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:19:
Geen sleeve maar een dun lederen hoes, Ik heb even zitten nadenken en alle pro's/con's op een rijtje gezet en kan maar niet bedenken waarom je voor een stoffen pouch wilt gaan, dit biedt toch nauwelijks bescherming?
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Anoniem: 57198
"VIDEOVIEW: Samsung Galaxy S TouchWiz 3 and Software Walk-Through"
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 57198 op 18-06-2010 09:33 ]
klik
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Er zit ook nog een linkje naar de bron. Maar het is niet echt een heel boeiend verhaal. 5 Pagina's tekst en ze lopen alleen maar te zwammen. Er zijn bij de A4 een of twee blocks (onderdelen in SoC) die verschillen/ontbreken t.o.v de S5PC110. Ik had gehoopt dat ze nog iets over de GPU zouden zeggen, maar dat viel tegen.Ganymedus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:46:
Nog extra info mbt het verschil tussen de processor gevonden in de iPhone.
klik
Jammer, ik dacht naar een website te gaan met jouw icon, maar dat is helaas niet zo...
.... Ik weet het ook niet
Bovenstaand linkje openet een flickr slideshow met allemaal fotos gemaakt door de GS. Het zijn echt geen verkeerde foto's en kan zeker tippen aan de dedicated camera van 100 euro die ik hier naast me heb liggen.
Met de Wave waren ze er zeer snel bij, en stiekem had ik gehoopt dat ze het zelfde zouden doen met de GS.
Was het eerste waar ik ook aandacht. Ik gebruik me tel als wekker maar zet hem altijd op offline en laadt hem dan ook niet op (electro-smog). Voordeel van offline is dat ik niet gestoord wordt in me slaap en dat die vrijwel geen stroom trekt.Thombias schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:14:
Zo'n Homecradle is wel erg fancy. Alleen eigenlijk alleen leuk als je je telefoon als wekker gaat gebruiken.
Of die straling de hele nacht bij je hoofd geen gezondheidproblermen gaat opleveren op den duur daar zou ik niet op gaan gokken ook al is het nog niet bewezen.
Edit: Zo'n pouch zoals die bij de Nexus 1 wordt geleverd had ik ook wel aardig gevonden. Ik zou hem zeker in het begin nog wel gebruiken. Dan ben je toch wel heel erg bang voor krassen, gaande weg laat je dat ding achterwege of je raakt hem kwijt.
[ Voor 16% gewijzigd door Gallant op 18-06-2010 13:00 ]
Anoniem: 362358
Misschien een beetje off-topic, maar is dit echt zo'n probleem dan? Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker en hij ligt eigenlijk altijd naast/in mijn bed.Gallant schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:54:
[...]
Was het eerste waar ik ook aandacht. Ik gebruik me tel als wekker maar zetten hem altijd op offline en laadt hem dan ook niet op (electro-smog). Voordeel van offline is dat ik niet gestoord wordt in me slaap en dat die vrijwel geen stroom trekt.
OT: Ik ben op zich ook wel geinteresseerd in die dock/cradle, ziet er wel mooi uit, ben benieuwd wat die moet gaan kosten.
Waarschijnlijk niet. Er zijn tegenstrijdige onderzoeksresultaten. Lang bellen met je telefoon tegen je oor is slechter denk ik.Anoniem: 362358 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:
[...]
Misschien een beetje off-topic, maar is dit echt zo'n probleem dan? Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker en hij ligt eigenlijk altijd naast/in mijn bed.
OT: Ik ben op zich ook wel geinteresseerd in die dock/cradle, ziet er wel mooi uit, ben benieuwd wat die moet gaan kosten.
Ik vind die cradle er maar goedkoop uit zien, daarom hoopte ik dat die er gewoon bij zou zitten. Het is eigenlijk maar een stuk plastic met aansluiting voor je oplader en pc. Ik zou hem wel gebruiken als fotodisplay!
Eerst een definitie:
"SAR (specific absorption rate) is a measurement of how much electromagnetic radiation is absorbed by body tissue whilst using a mobile phone. The higher the SAR the more radiation is absorbed."
Dus de hoeveelheid straling die je lichaamsweefsel opneemt terwijl je aan het bellen bent.
Dan het bericht:
According to the user manual the Galaxy S has a SAR of 0.238 W/kg, way below average I think.
The S8500 Wave has a pretty high 0.988 W/kg.
Ik heb mijn telefoon ook gewoon aan een 0.5/1 meter van mijn hoofd tijdens het slapen. Volgens mij kan dat geen kwaad. Meeste straling treedt toch op wanneer je belt.
[ Voor 14% gewijzigd door mbr01 op 18-06-2010 13:22 ]
Ik ga denk ik voor deze telefoon maar wil wel direct 2.2 hebben...
Hij is mooi!
Weet iemand of het mogelijk is om de agenda van een i8910 over te zetten naar de i9000 of moet ik alles opnieuw invullen? Via Google Sync en Nokia Mail Exchange werkt niet echt en dat was de enige manier die ik tegen kwam na wat google zoekwerk.
Er zit bij mij trouwens geen Swype voor geinstalleerd. Dacht dat dat wel zo zou zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Daryll84 op 18-06-2010 15:12 ]
Besteld via gsmwijzer en daar staat ie beschikbaar op de website. Nu 7 euro goedkoper icm abbo dan 8 dagen geleden.
--
Edit: Hij is vandaag per post verstuurd.
[ Voor 11% gewijzigd door 321X op 18-06-2010 16:21 ]
321X
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Anoniem: 363396
boaty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:46:
Als je lang je vinger op een invoerveld houdt, kun je dan niet kiezen voor Swype?
Anoniem: 133684
Anoniem: 345234
Anoniem: 197268

Ik wil geen discussie ontlokken, het is slechts mijn mening
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar over usb, windows herkent de telefoon niet als usb opslag. Wat moet ik daar aan doen?
[ Voor 23% gewijzigd door boaty op 18-06-2010 19:26 ]
Je notification bar naar beneden trekken en daar kiezen wat je wil =)Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:56:
Wat een korte kabeltjes zitten er bij voor het opladen en om via usb te verbinden...
Maar over usb, windows herkent de telefoon niet als usb opslag. Wat moet ik daar aan doen?
Uhm betaald dus en niet even 1,2,3 legaal om te sharen.boaty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:12:
Swype is geen betaalde applicatie, maar een applicatie die alleen aan telefoonmakers beschikbaar wordt gesteld (tegen vergoeding neem ik aan) en met telefoons meegeleverd moet worden.
En misschien ook over het syncen van de calender wat niet wil, terwijl agenda en contacten wel synchroniseren?
Anoniem: 363482
Ik wou even mijn geluk met jullie delen zodat ik misschien voor iemand de knoop kan doorhakken.
M'n abbo was verlopen en ik was toe aan een vervanging voor m'n Nokia N95. Ik had die destijds gehaald vanwege de mp3 speler. Ik gebruik mijn telefoon altijd als mp3 speler omdat ik er niet van houd om twee apparaten bij me te hebben, en de N95 had destijds de beste, en het snelste internet. Gebruik ik ook veel voor school enzo.
Nadat ik de review had gelezen op GSMArena.com besloot ik de Galaxy S te halen omdat volgens hun de geluidskwaliteit zo geweldig was. Nou, ik heb nu m'n twee favoriete cd's beluisterd erop en... WAUW. Wat een geluid zit er in dit ding! Ik ben best een audio kwaliteit kneus en allemachtig wat een detail zit er in het geluid! Licht natuurlijk ook aan de koptelefoon (een Sennheiser. Weet ff het type niet meer. Klein zwart plastic.) maar kanonne... Hier kan mijn N95 echt niet aan tippen. Vele malen beter. Ik hoor details in de muziek die ik lang niet gehoord heb!
Batterij duur en internet snelheid moet ik nog allemaal testen (internet leek erg snel op het eerste oog) maar tot nu toe niets dan lof! Nou ja, behalve de iPhone uitstraling en dat de telefoon erg glad is. Voelt alsof hij makkelijk uit je handen floept. Oh ja, en geen afstand bediening in het koord. Was erg relaxed van de N95. Deze heeft alleen een gesprek opname knop. Trouwens wel erg goede kwaliteit headset.
Als er mensen zijn net als ik die de mp3 speler en het internet belangrijk vinden: HAAL DEZE!
Voorlopig cijfer:
Uiterlijk: een 7,5
Innerlijk: een 10! Android FTW!!1
Tevens het verzoek voor een slotje op Deel 1.
[ Voor 13% gewijzigd door Ganymedus op 18-06-2010 21:44 ]
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Hoe kan je eigenlijk kiezen tussen je sdcard en de interne opslag bij kopelen met USB. Heeft iemand dit al bij de hand gehad?
zie tussen de tellijst van Kies de I9000 trouwens niet staan
Dit topic is gesloten.