Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:06:
Volgens de Nintendo-Europe Mediaroom hebben Kid Icarus en Star Fox nog lang geen datum, en Zelda staat er helemaal niet op.
DOA komt in Mei 2011.

Zelfs de Japanse Nintendo site heeft geen release data voor geen van de spellen.
Vandaar het woord "uitgelekt" :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:29
Alekz87 schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:55:
deze releaselijst is gelekt vorige week:

Puzzle Bobble Universe – 22 april, €40,99
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei, €46,99
Driver: Renegade – 6 mei,€46,99
Resident Evil: Mercenaries – 6 mei,€50,99
KID ICARUS: Uprising – 6 mei, €46,99
Starfox 64 – 6 mei, €46,99
Dead or Alive: Dimensions – 27 mei, €46,99
Sports Island – 3 juni, €46,99
Zelda Ocarina of Time – 17 juni, €46,99
Naruto Shippuden 3D – 17 juni, €50,99

bron: http://gonintendo.com/viewstory.php?id=154394

Terugkomend op de vorige posts. Maar als je 3D uitzet mis je toch de hele essentie van het apparaat?
Hier alvast een bewijs dat de lijst niet klopt: http://www.gamer.nl/nieuw...-revelations-komt-in-2012
De eerste Resident Evil-game voor Nintendo 3DS is The Mercenaries 3D. Die game komt in juni uit in Japan; een Westerse release volgt naar verwachting een maand later.
Als ze dat daar goed hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:56:
>>alexhooven
Goed werk met het herposten van een nog niet officieel bevestigde releaselijst.
Dat kan ook wel op een andere manier beste YamiHoshi, niet iedereen spit alle 36 pagina's eerst door he.
Alekz87 schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:55:
deze releaselijst is gelekt vorige week:

Puzzle Bobble Universe – 22 april, €40,99
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei, €46,99
Driver: Renegade – 6 mei,€46,99
Resident Evil: Mercenaries – 6 mei,€50,99
KID ICARUS: Uprising – 6 mei, €46,99
Starfox 64 – 6 mei, €46,99
Dead or Alive: Dimensions – 27 mei, €46,99
Sports Island – 3 juni, €46,99
Zelda Ocarina of Time – 17 juni, €46,99
Naruto Shippuden 3D – 17 juni, €50,99

bron: http://gonintendo.com/viewstory.php?id=154394

Terugkomend op de vorige posts. Maar als je 3D uitzet mis je toch de hele essentie van het apparaat?
Als het klopt dan beginnen deze games ergens op te lijken, ben benieuwd vooral naar Resident evil waar ik veel goeds over lees.
En het 3d gebeuren lager zetten tja als je gewoon erg veel last hebt wat moet je dan doen? de hele tijd misselijk zijn is ook niet echt een oplossing.

[ Voor 64% gewijzigd door pino85 op 04-04-2011 12:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 08:51
Mutatie schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:29:
[...]

Hier alvast een bewijs dat de lijst niewt klopt: http://www.gamer.nl/nieuw...-revelations-komt-in-2012

[...]

vrijdag tijdens die bekendmaking was het 1 april:P dus je weet maar nooit

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je link niet openen, maar aan de url te zien gaat die over RE revelations. In het lijstje zie ik alleen RE Mercenaries staan. Ander spel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:53:
[...]

Ik kan je link niet openen, maar aan de url te zien gaat die over RE revelations. In het lijstje zie ik alleen RE Mercenaries staan. Ander spel dus.
ff lezen, er staat dat Mercenaries voor juni gepland staat in japan en later europa ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 04-04-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de RE Mercenaries 3D fans, de trailer:
YouTube: Resident Evil: The Mercenaries 3D: 30-03-2011 Trailer

>>Matatie
Even gekeken op de Japanse Nintendo site.
Release date: TBD.
Geldt voor beide Resident Evil spellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/3ds/software/img/sft_biohazard_the_marcenaries_3d_main.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/3ds/software/img/sft_biohazard_revelations_main.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:29:
[...]

Hier alvast een bewijs dat de lijst niet klopt: http://www.gamer.nl/nieuw...-revelations-komt-in-2012

[...]

Een site als lamer.nl opgeven als bron :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ziet er goed uit ,beiden RE games

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:56:
[...]

Een site als lamer.nl opgeven als bron :')
I know, daarom had ik erbij gezet: als ze dat daar goed hebben ;)
Alle release data hangt nog erg in de lucht, vandaar dat die eerder gepostte lijst heel waarschijnlijk onwaarschijnlijk is :+

[ Voor 20% gewijzigd door Mutatie op 04-04-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 09:37
matthijst schreef op maandag 04 april 2011 @ 07:35:
[...]

Smaken verschillen, denk ik.
Ridge Racer vind ik super (OK, graphics zijn PSP stijl, maar dat weet je vantevoren).
Streetfighter IV online vind ik meesterlijk (niet op andere consoles gespeeld, dat scheelt).
Pilotwings, tsja, graphics zijn leuk, missies wat saai/sloom/kort. Die zal ik zelf ook wel wegdoen binnenkort denk ik.

@accupack hierboven: ik hoop dat ze met zoiets komen waar je dan ook nog eens de accu zelf makkelijk in kunt vervangen en die op de dock kan opladen... Zou mooi zijn als je met 2 accupacks een uur of 10 kunt doorkomen. Of gewoon losse kleine acuutjes, met een andere achterkant op je 3DS, zodat je hem niet steeds hoeft open te schroeven voor wisselen.
Eh, wat? De PSP versies van Ridge Racer zien er vele malen beter uit dan Ridge Racer 3D. Bovendien draaien de PSP versies op een constante 60 fps, waarbij de 3DS versie op 30 fps draait met soms flinke slowdowns. Sommige textures in de 3DS game (en dan met name die van de auto's) zien eruit alsof ze uit een PSX launchgame getrokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
Disfigured schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:15:
[...]

Eh, wat? De PSP versies van Ridge Racer zien er vele malen beter uit dan Ridge Racer 3D. Bovendien draaien de PSP versies op een constante 60 fps, waarbij de 3DS versie op 30 fps draait met soms flinke slowdowns. Sommige textures in de 3DS game (en dan met name die van de auto's) zien eruit alsof ze uit een PSX launchgame getrokken zijn.
Tijdje terug dat ik de PSP versie gespeeld heb :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor als je AR Games op je smartphone wilt gaan doen:
http://www.yamihoshi.nl/tech/?p=1914
Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/HNI_0032.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/HNI_0033.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Splinter Cell 3D binnen. Verwacht er niet teveel van, ik heb er nog zo weinig van gelezen/gehoord. Vanavond maar 's proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 18:27
Ike. schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:38:
[...]

Wachten totdat de batterij helemaal leeg is is niet goed.
Ik denk dat je het beste alle batterijen pas moet opladen als deze nog maar 10/15% vol zijn.
Li-ion baterijen kun je elk moment aan de lader leggen, ook als hij nog bijna vol is. Eens in de paar maand even volledig ontladen om hem te calibreren, maar niet te vaak.

Wat vooral killing is is warmte >30 C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de world regionfree list of 3DS games?

Welke games kun je dus uit de USA importeren om op je Euro 3DS te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:35:
Waar staat de world regionfree list of 3DS games?

Welke games kun je dus uit de USA importeren om op je Euro 3DS te spelen?
Er komen geen regiofree spellen voor de 3DS, dus je moet ze allemaal kopen uit Europa.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij een developer de region lock er zelf af haalt voor het uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:51:
Tenzij een developer de region lock er zelf af haalt voor het uitbrengen.
Dat lijkt me niet, Nintendo heeft gezegd dat elke developer verplicht is om een regionlock erop te zetten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ook gehint dat sommige games 'op een of andere manier toch toegelaten worden'.
DSi games zijn ook region locked, maar bijvoorbeeld bij Pokémon Black en White (allebei DSi games), Japanse versies werken echt alleen op de Japanse DSi's en 3DS'en (en elke DS), maar Australische, Europese, en Amerikaanse werken op elke DS, DSi, en 3DS.

Voorbeeld van de Japanse versies (van Filb.de):
http://filb.de/1401

Voorbeeld van de Australische versies (van Nintendo3DSBlog.com):
YouTube: Pokemon White on the Nintendo 3DS (Backwards Compatibility Test)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:34
Gisteren heb ik voor mijn vrouw de blauwe 3DS meegenomen.
Ze is er echt heel erg blij mee. Daarnaast ook Nintendogs en Cats met de French Bulldog.
Ook even vanochtend dat AR uitgeprobeert en is best wel lachen.
Ze wilde haar Mii van de Wii overzetten, maar blijkbaar (of we hebben het verkeerd begrepen) moet je dan wel eerst een Mii op je 3DS hebben voor die optie.
Het nadeel is alleen nu dat die Mii gebruikt wordt voor haar account en dat wil ze uiteraard niet.
Doen we hier iets verkeerd? Is het nog mogelijk om die Mii te verwijderen alsnog en die andere te koppelen?

Ikzelf wacht nog even tot Zelda 64 uit komt en ondertussen koop ik nog wel Starfox 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste Mii is altijd je hoofd Mii.
Die kun je niet verwijderen, maar kan je wel bewerken.
Laat de 3DS Mii gewoon lijken op de Wii Mii, en dan zou alles weer goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, heel wazig. Simpelweg omdat de DSi XL dit gewoon wel kan. Daar heb ik mijn Wii Mii gewoon kunnen kiezen als standaard.

Verwijderen van die hoofdMii kan waarschijnlijk alleen met een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel, weet dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Arunia schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:29:
Ok, heel wazig. Simpelweg omdat de DSi XL dit gewoon wel kan. Daar heb ik mijn Wii Mii gewoon kunnen kiezen als standaard.

Verwijderen van die hoofdMii kan waarschijnlijk alleen met een factory reset?
Dit klinkt weer als typisch Nintendo, die omslachtigheid... Ik ben zelf wel Nintendo fan, maar af en toe word ik er wel gek van dat sommige dingen niet gewoon op een normale manier kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 11:23

TdV

Ik heb inmiddels 3 spellen en ik moet zeggen dat de 3D ervaring heel anders is van spel tot spel. Ik heb met Ghost Recon het minste moeite het beeld in 3d te zien maar in Rayman 3D verlies ik continu de focus en moet ik de 3D slider terug schroeven om het langdurig speelbaar te houden. SFIV houd het midden hiertussen. Met de 3D slider op max heb ik wel het meeste diepte als de focus goed gaat. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:38

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb vanmiddag ook een 3DS aangeschaft. Wat een tof apparaat zeg. Ik heb SSFIV 3D en Star Wars 3D erbij gekocht waar ik voorlopig wel even zoet mee ben.

Het 3D effect valt me erg mee, ik had niet verwacht dat het zo goed zou werken. Ik begrijp dat het van spel tot spel kan wisselen maar in de twee games die ik nu heb werkt het prima en voegt het best wat toe aan de spelervaring.

Meteen maar even een update gedaan en het toegevoegde 3D filmpje ziet er ook tof uit. Ik heb begrepen dat er in mei weer een nieuwe update uitkomt die waarschijnlijk ook 3D video recording gaat toevoegen wat me wel geinig lijkt maar waar ik geen antwoord op kan vinden is of het in de toekomst ook mogelijk gaat worden 3D video's van je SD kaartje te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Mei komt iig de groote eStore update, welke onder andere de download winkel voor DSiWare, 3DSWare en VC games opengooit. Ook kan je dan DSiWare van een DSi(XL) naar de 3DS overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
hoop dan dat de browser ook komt?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de Browser komt ook in Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:02
Ik ben van plan om een hori screen protector maar ik zit eigenlijk nog met een vraag.

zitten er bij de hori screen protectors stukken van het touchscreen die niet bedekt zijn, dus geulen lang de rand?
en zoja hoe groot zijn deze geultjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
splitert schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:33:
Ik ben van plan om een hori screen protector maar ik zit eigenlijk nog met een vraag.

zitten er bij de hori screen protectors stukken van het touchscreen die niet bedekt zijn, dus geulen lang de rand?
en zoja hoe groot zijn deze geultjes?
Heb de mijne van Bol.com vanmiddag binnengekregen. Ik ga ze morgen bevestigen. Je hebt wel kleine geultjes langs het touchscreen, maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
hoe krijgen mensen überhaupt krassen op hun scherm? je vingers zijn niet schadelijk ofzo. en het bovenste scherm raak je als het goed is niet aan verder. heb nog nooit screenprotectors gebruikt. en mn schermen zijn altijd brand new :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. En je klapt hem nog dicht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Stof, zand, stukjes hout/metaal, haren, etc. Het zorgt allemaal voor krassen. Even met je vinger een vlekje wegvegen kan al fataal zijn als er een mini-hard stukje zit, of even snel met je trui de vlek op het scherm verwijderen. Beter het zekere voor het onzekere, kost maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die stylus krast ook omdat de punt niet helemaal perfect is. Dat is altijd al geweest sinds de eerste DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
gebruik de stylus vrijwel nooit op mn ds eigenlijk. iig had nooit games waarbij dat nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal best dat dat kan, maar mn ds phat heeft nog een prima krasvrij scherm terwijl de buitenkant bijna geen verf meer erop heeft. Ik geloof het allemaal wel met die screenprotectors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
ja idd. gebruik een speciaal brillendoekje om het scherm schoon te maken. een bril heeft toch ook geen screenprotector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
Als ik de 3DS dicht klapt, en em vervolgens weer open maakt, zitten er 2 "krassen" van de onderkant van de behuizing. Het zijn niet echt krassen, maar afdrukken (streepjes). Hebben nog meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Alekz87 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:01:
ja idd. gebruik een speciaal brillendoekje om het scherm schoon te maken. een bril heeft toch ook geen screenprotector ;)
Nou, die zijn toch vaak wel aardig krasvast gecoat, wat je met een touchscreen minder makkelijk kunt doen. Ok, capacitieve schermen met gorillaglass zijn erg krasvast, maar om de een of andere reden wil Nintendo nog niet aan de capacitieve schermen. Ok, resistieve schermen ondersteunen styli, maar daar houdt t qua voordelen eigenlijk wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Nou als je spellen hebt gespeeld zoals Mario Party op de DS (of andere mini game games) dan moet je toch flink lopen beuken op het touchscreen met je stylus al wil je winnen

Ik heb mijn oude DS al heel wat jaartjes en het onderste scherm zit echt vol met krassen, die je alleen ziet als er licht op valt

Nu wil ik dit met me 3DS toch wel wat tegen gaan, dus een screen protector komt er deze keer zeker

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Djankie schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:22:
Als ik de 3DS dicht klapt, en em vervolgens weer open maakt, zitten er 2 "krassen" van de onderkant van de behuizing. Het zijn niet echt krassen, maar afdrukken (streepjes). Hebben nog meer mensen hier last van ?
Hier ook, vind het wel wat raar want het zou toch niet mogen raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:27:
[...]

Nou, die zijn toch vaak wel aardig krasvast gecoat, wat je met een touchscreen minder makkelijk kunt doen. Ok, capacitieve schermen met gorillaglass zijn erg krasvast, maar om de een of andere reden wil Nintendo nog niet aan de capacitieve schermen. Ok, resistieve schermen ondersteunen styli, maar daar houdt t qua voordelen eigenlijk wel op...
Dat is dan ook ongeveer de enige reden waarom Nintendo een touchscreen ingebouwd heeft. Capacitieve schermen zijn idd erg handig (heb een iPod touch 4e gen en iPad 1e gen) maar het is een stuk minder precies dan de (3)DS(i) met z'n stylus. Waardoor je onnodig grote knoppen krijgt en daarvoor is het DS touchscreen te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Nou...vandaag gepoogd mijn Hori screen protectors erop te plakken...helaas geen succes :/ . De methode zou erg makkelijk moeten zijn, maar niks van waar...het blijft kloten om die dingen erop te plakken. Heb al enorm veel screen protectors geplakt met succes(telefoon, DS, PSP, etc.), maar deze voor de 3DS zijn mislukt. Alleen het touchscreen heeft een protector nu, maar daar ben ik ook niet tevreden over (veel ruimte aan de zijkanten).

Erg jammer, was wel kwaliteit van Hori gewend en heb nu toch 10 euro gedeeltelijk weggegooid :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Cubic X: Dat is best jammer, bij mij ging het juist uitstekend. De Engelse versie is hetzelfde als de Japanse neem ik aan? --> YouTube: How to apply HORI Screen Protector Filter for Nintendo 3DS [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Mutatie schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:21:
[...]

Hier ook, vind het wel wat raar want het zou toch niet mogen raken?
Komt door de opstaande rand van je touchscreen,'t vet van je handen komt erop en door druk op de bovenkant van je dichtgeklapte 3ds komt het op het "scherm".
Ik heb er ook last van, even met je vinger of t-shirt erlangs en 't is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Vandaag in de plaatselijke E-Plaza op de 3DS Pilotwings gespeeld met de 3D slider op 100%. En ik moet zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben. Ik heb totaal geen idee van diepte en het ziet meer uit als een kijkdoos dan iets anders.

Voor mij is de 3DS dus een no-go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
NoToXxiCc schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:57:
Vandaag in de plaatselijke E-Plaza op de 3DS Pilotwings gespeeld met de 3D slider op 100%. En ik moet zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben. Ik heb totaal geen idee van diepte en het ziet meer uit als een kijkdoos dan iets anders.

Voor mij is de 3DS dus een no-go! :)
Heb je ook een beetje zitten schuiven met die slider? Zie je wel verschil tussen 0 en 100?
Wellicht dat de slider stuk is. :P

Is het bij jou wazig? Want dan zou je dus anders op het scherm moeten kijken.
Heb zelf ondervonden dat je vaak tijdens het spelen je 3DS aan het verplaatsen bent zodat je 3D blijft behouden. Dat is wel iets wat vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Dat klinkt alsof je hem meteen op 100% hebt gezet. Je kan beter beginnen op 0% en de slider langzaam hoger zetten tot je precies goed zit. Zeker als het je eerste keer is. En ja, het ís een kijkdooseffect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik vond het gewoon behoorlijk een diepte effect i.p.v. een uitspring effect. En dat vond ik heel erg jammer. Ik heb zeker met de slider geschoven en ik zag niet echt veel verschil tussen 50% of 100% m.b.t. het 3D effect. Ook moest ik een tijdje bewegen met de 3DS om het 3D effect te zien.

En toen ik het zag was ik er gewoonweg niet van onder de indruk. Ik heb veel liever betere graphics dan het 3D effect. Naar mijn mening is het 3D effect gewoon een "gimmick" voor zover ik heb ervaren. Ik heb er wel nog niet zo lang mee kunnen spelen (het was bijna sluitingstijd), dus ik ga zeker nog een keer terug om een beter beeld te vormen.

Maar het kan ook zijn dat ik net één van die personen ben die 3D niet goed kan ervaren. Ik heb wel een hoornvlies afwijking en misschien kan ik het daardoor niet goed ervaren, geen idee eigenlijk. Moet ik eens navragen bij een opticien/oogarts. Ik was namelijk ook al totaal niet onder de indruk van het 3D effect in de bioscoop.

Ik ben eigenlijk nu meer benieuwd geworden naar de NGP. Hoewel ik wel graag de AAA-titels speel op de 3DS zoals Zelda: OOT, Starfox 64, Kid Icarus: Uprising etc. Misschien dat ik maar moet wachten totdat de AAA-titels voor de 3DS uit zijn en het dan nog een keer proberen.

Ook vond ik de schermpjes erg klein, zeker als je van een DSi XL afkomt, zelfs het scherm van de PSP is groter. Misschien ooit nog een 3DS XL? We'll never know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Een 3DS XL zou best logisch zijn. De DSi XL werd namelijk ook zeer positief ontvangen. Of hij ook qua verkoopcijfers een succes was weet ik niet.

De vraag is alleen of de grotere pixels (resoluties moeten natuurlijk gelijk blijven) op de 3DS XL afbreuk doen aan het 3D effect, want ik hoorde ook al mensen klagen over het feit dat anti-aliasing bij sommige spellen (of dit waar is weet ik niet zeker) uitging in 3D modus en het hierdoor blokkeriger werd, wat dus niet goed zou zijn voor de 3D ervaring.

Edit: zijn er hier trouwens meerderen die het jammer vinden dat de Zelda OoT remake waarschijnlijk alleen op de 3DS komt? Persoonlijk zou ik een verbeterde OoT namelijk heel graag ook gewoon lekker op de TV (groter scherm :P) kunnen spelen.

Daarnaast vind ik ook als ik de screenshots zie van de remake dat sommige dingen echt beter kunnen. Sommige textures zijn nou niet echt mooi en hekken zijn nog steeds plat. :F Maarja, al zou die remake (doet ie sowieso niet, want hij lijkt echt nog heel erg op het origineel) falen dan maakt het me nog niks uit want ik heb de originele Zelda OoT ook nog en dat is genoeg voor mij.

Die remake zou denk ik ook weleens niet in de smaak kunnen vallen bij mij doordat het spel waarschijnlijk anders aanvoelt (Link loopt soepeler bijvoorbeeld).

[ Voor 43% gewijzigd door danielkraak op 09-04-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
vind toch echt dat bij pilotwings die molentjes en zo er toch best uit je scherm springen ipv kijkdoos effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
  • Laatst online: 21-09 17:00
Vandaag heb ik de 3DS gehaald, en ik vind het een erg leuk apparaat. Eerst heb ik alle menu's en apps die ingebouwd zitten gecheckt, en die werken perfect. Ook leuk is, is dat het menu in 3D is en door te praten of blazen dingetjes in het menu rond draaien. Ik heb nog geen 3DS spel gekocht, maar wel Pokémon White voor de DS.

Nu vind ik dat dit spel nogal onscherp werd weergegeven, dit is vooral vervelend bij de teksten, maar het ziet er ook gewoon niet uit. Als je in de DS instellingen (internet) in het Systeeminstellingen menu kijkt, ziet dat er ook wazig uit. Volgens mij wordt er een soort van emulator voor gebruikt. Voordat een DS spel wordt opgestart gaat het apparaat dingen (3D lampje e.d.) uitzetten. Ook viel het me op dat een aantal pixels aan de boven- en onderkant van het scherm niet gebruikt worden bij DS software. Ik vind dit merkwaardig en misschien heeft dit iets te maken met de wazigheid.
Ook vraag ik me af hoe het zit met internet instellingen voor DS-software. Ik heb namelijk een ouderwets DS-menu gevonden waarin je internet instellingen kan aanpassen, maar hij begint meteen over dat de beveiliging met compatibel is of zoiets. Moet het dan op WEP staan? Als dit zo is vind ik dit wel vreemd, want zelfs de DSi kan met WPA2 omgaan.
Wie weet hoe het met beide dingen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DS games worden geupscaled.
Select + start ingedrukt houden als je een DS spel start en dan word de emulator niet gestart.

[ Voor 37% gewijzigd door Ike. op 09-04-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Ah zo, bedankt.
Als het spel niet geüpscaled wordt het veel te klein, dus dan maar een beetje onscherp.

Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om het zonder instellingen in het DS menu te maken verbinding met Wi-Fi te krijgen. Het is volgens mij dus zo dat DSi titels werken met de 3DS instellingen en niet-DSi titels met de DS instellingen.
Is er iemand die weet waar er een lijst is te vinden met games die DSi ondersteuning hebben? Zoals dus Pokémon B&W ondersteuning hebben voor WPA2 en de DSi camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ike. schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:08:
Select + start ingedrukt houden als je een DS spel start en dan word de emulator niet gestart.
Dus wat jij zegt is dus dat DS games zowel native als op een emulator kunnen draaien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:08:
Je kan ook enkel select óf start indrukken ;)
Ovindel schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:36:
Ah zo, bedankt.
Als het spel niet geüpscaled wordt het veel te klein, dus dan maar een beetje onscherp.
Het beeld is dan net zo groot als op een DS Classic/Lite :+ De DSi heeft een iets groter scherm. En ook de 3DS is iets groter qua scherm.
Ik heb het trouwens voor elkaar gekregen om het zonder instellingen in het DS menu te maken verbinding met Wi-Fi te krijgen. Het is volgens mij dus zo dat DSi titels werken met de 3DS instellingen en niet-DSi titels met de DS instellingen.
Is er iemand die weet waar er een lijst is te vinden met games die DSi ondersteuning hebben? Zoals dus Pokémon B&W ondersteuning hebben voor WPA2 en de DSi camera.
Op http://www.ds-scene.net/?s=releases hebben ze een complete lijst met releases van DS en DSi spellen. (Nee je kan er niks downloaden, dus is het een legale site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
danielkraak schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:21:
[...]

Dus wat jij zegt is dus dat DS games zowel native als op een emulator kunnen draaien? :?
Volgens mij is het ook alleen maar een emulator, maar ik weet het niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:23:
Het beeld is dan net zo groot als op een DS Classic/Lite :+ De DSi heeft een iets groter scherm. En ook de 3DS is iets groter qua scherm.
Qua resolutie, ja. :p
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:23:
Op http://www.ds-scene.net/?s=releases hebben ze een complete lijst met releases van DS en DSi spellen. (Nee je kan er niks downloaden, dus is het een legale site)
Je moet dan wel links op DSi enhanced drukken, maar er zijn erg weinig spellen die DSi ondersteuning hebben (en er zit verder niets tussen dat ik heb of nog zou kopen). Ik heb geen R4 kaart of iets dergelijks en dat zal ik ook nooit kopen. (Wat zijn er overigens een voorraad flutspellen voor de DS verschenen, om cartoons en speelgoed te promoten e.d.)

Weet iemand overigens waar het klepje van de oplader-houder voor dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in totaal 3 DSi enhanced spellen: Pokémon Black, White en Mario vs Donkey Kong Mini Land Mayhem (allen erg leuk) Je kan trouwens aan de gamecode (zie cartridge / speldoos) zien of het een DSi Enhanced / Exclusive spel is. De code begint dan met TWL ipv NTR (DS)

En dat klepje kan je volgens mij gebruiken on het huidige spel er uit te halen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Ik had inderdaad Mario vs Donkey Kong er nog tussen zien staan, maar de rest is grotendeels onzin.
Maar is het dus zo dat bv. Zelda Spirit Tracks en Mario Kart DS dus nog wél met WEP beveiliging moet worden gedaan?

Dat klepje is ook een beetje nutteloos, want iedereen haalt dan toch z'n 3DS uit die houder, plus dat het lastig is om de spellen er zo uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda Spirit Tracks heeft geen WiFi ondersteuning. En MarioKart is al veels te oud :p

Maar als je een half jaartje (ofzo) wacht heb je MarioKart op de 3DS :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Oh ja, dat was ik vergeten, dat Spirit Tracks dat niet had. Natuurlijk ben ik ook van plan om Mario Kart 3DS te kopen, maar waarom zou Mario Kart DS te oud zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ovindel schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:19:
Oh ja, dat was ik vergeten, dat Spirit Tracks dat niet had. Natuurlijk ben ik ook van plan om Mario Kart 3DS te kopen, maar waarom zou Mario Kart DS te oud zijn?
Mario kart DS is te oud waardoor deze geen WPA optie heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 10-04-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Oh, bedoelde hij het op die manier. Als ik die WEP-only games doe dan zal ik het dus even op WEP moeten zetten, maar die zal ik toch nauwelijks doen.

De DS lite moet als het goed is ook alleen WEP ondersteuning hebben, want de hardware en software die erin zit is precies hetzelfde als die van de DS classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
Ovindel schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:09:
Oh, bedoelde hij het op die manier. Als ik die WEP-only games doe dan zal ik het dus even op WEP moeten zetten, maar die zal ik toch nauwelijks doen.

De DS lite moet als het goed is ook alleen WEP ondersteuning hebben, want de hardware en software die erin zit is precies hetzelfde als die van de DS classic.
Alles van DS-family (voor 3DS er was dus) MOET op WEP (heeft alleen WEP-ondersteuning), behalve DSi(XL) speciefieke dingen (DSi Shop, DSi Browser, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Dat had ik al begrepen, maar alsnog bedankt. Al vind ik het wel raar waarom dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

invmat schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:27:
[...]

Alles van DS-family (voor 3DS er was dus) MOET op WEP (heeft alleen WEP-ondersteuning), behalve DSi(XL) speciefieke dingen (DSi Shop, DSi Browser, etc.).
Euhm NIET WAAR. DSi ondersteundende spellen (die dus in de DSi modus op een 3DS/DSi draaien) kunnen gewoon met WPA overwerg ;) Zoals Pokémon Black / White. En dat werkt gewoon als je WiFi multiplayer dingen in die spellen gaat doen. Als je dat spel in een DS (Lite) stopt kan je wel alleen WEP gebruiken.

Oude spellen die in DS modus op een DSi/3DS draaien (zoals MarioKart, en vele anderen) werken enkel via WEP. Verder hebben deze spellen geen regio-lock enzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invmat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2024
Ovindel schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:15:
Dat had ik al begrepen, maar alsnog bedankt. Al vind ik het wel raar waarom dat zo is.
DS + DSLite hadden geen WPA-ondersteuning, dus spellen ook niet. Alleen spellen die een DSi-modus hadden konden dus op DSi wel van WPA gebruikmaken. Stel dat ze opeens WPA-gegevens in een DS-spel zouden zetten die je ook op "gewone" DS kan spelen, dan zou dat tot conflicten/errors leiden.

@sanderev66: "Euhm NIET WAAR. DSi ondersteundende spellen (die dus in de DSi modus op een 3DS/DSi draaien) kunnen gewoon met WPA overwerg ;)" ==> DSiMode beschouw ik ook als een DSi-specifiek iets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer, dat dus alleen met 3DS en DSi software op de 3DS met WPA kan worden gewerkt en met DS software alleen met WEP.

Zijn er ook andere mensen die DS Download Play niet aan de praat krijgen met Zelda Spirit Tracks? Als ik op download druk op de DS zonder card, blijft hij maar tot in de oneindigheid downloaden, maar er gebeurt niets (de DS mét card voegt de ander wel toe aan de lijst), dit is tussen 3DS en DS/DS Lite, maar ook tussen de 2 oude in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beurskoers van Nintendo is 25% gedaald in minder dan 2 weken. De PSP (!) verkoopt alweer beter dan. 3DS in Japan. Geen succes vooralsnog. Zodra de R5 komt gaat Nintendo er miljoenen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:10:
De beurskoers van Nintendo is 25% gedaald in minder dan 2 weken. De PSP (!) verkoopt alweer beter dan. 3DS in Japan. Geen succes vooralsnog. Zodra de R5 komt gaat Nintendo er miljoenen verkopen...
Dat zoiezo :) Alleen zullen de spellen er kwalitatief minder op worden, op langere termijn. Dat is wel jammer.

Verder zul je met een gekraakte 3DS, toch minder snel genieten van de games. Je hecht veel minder waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djankie schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:15:
[...]

Dat zoiezo :) Alleen zullen de spellen er kwalitatief minder op worden, op langere termijn. Dat is wel jammer.

Verder zul je met een gekraakte 3DS, toch minder snel genieten van de games. Je hecht veel minder waarde aan.
Mee eensch. Liever 4 spellen per jaar kopen die ik speel dan 30 spellen die ik alleen download en bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Goh, waar zal die daling van de beurskoers nou aan liggen? 8)7 (Jishin tabun?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ovindel schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:12:
Zijn er ook andere mensen die DS Download Play niet aan de praat krijgen met Zelda Spirit Tracks? Als ik op download druk op de DS zonder card, blijft hij maar tot in de oneindigheid downloaden, maar er gebeurt niets (de DS mét card voegt de ander wel toe aan de lijst), dit is tussen 3DS en DS/DS Lite, maar ook tussen de 2 oude in.
De game moet ook DS download play ondersteunen. En zoals ik al eerder zei, zit er geen multiplayer ondersteuning in Spirit Tracks.

edit ik zie net dat hij wel lokale multiplayer heeft XD

En dan nu het antwoord op je vraag: je moet op de DS met de cartridge kiezen voor Close Room ;)

Edit 2: Ik zie net dat ik vandaag mn tweede SSF4 Street Pass match gewonnen heb. (Eerste overwinning)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ovindel schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:27:
Goh, waar zal die daling van de beurskoers nou aan liggen? 8)7 (Jishin tabun?)
Aan de slechte verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
ja. maar komt omdat ds nog steeds verkoopt enzo. over paar maanden moet je kijke hopp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:31:
En dan nu het antwoord op je vraag: je moet op de DS met de cartridge kiezen voor Close Room ;)
Oh zo, ik dacht dat dat betekende dat je stopt met verspreiden van een draadloos signaal, lekker duidelijk. :P

@over slechte verkopen
En het zal toch ook wel aan de aardbeving met alle gevolgen iets te maken hebben, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft die aardbeving met verkopen buiten japan te maken dan? Vrij weinig lijkt me. Denk eerder dat het komt door het duidelijke gebrek aan echt goede titels en het (momenteel) gebrek aan toegevoegde waarde. Als de nieuwe mariokart, marioworld, pokemon en weet ik het wat exclusief voor 3DS beschikbaar komen trekt het wel wat aan. Daarnaast vind ik zelf ook het 3D nog niet echt geweldig. De prijs zal ook wel meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dat dus. Dat de verkoop meteen na de launch weer in elkaar stort is maar normaal als je geen degelijke titels hebt om je console te ondersteunen. Geef het een half jaar op zijn minst.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:30

SilencerNL

No remorse

Aah, net via e-mail bericht van Nintendo gehad dat die gratis 3DS-shirt voor me klaarligt omdat ik "als één van de eerste heb geregistreerd" :)

Wel vreemd dat je verder nergens je gebruikersnaam o.i.d. moet opgeven bij het invullen van je adres gegevens. Zouden ze dit controleren op basis van je e-mail adres?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt op geen mogelijkheid achter een woon adres komen, door middel van een email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:08:
Je kunt op geen mogelijkheid achter een woon adres komen, door middel van een email adres.
Ik doelde op controleren meer als in, controleren of je wel recht hebt op zo'n T-shirt... Maar waarschijnlijk hebben ze er toch genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:30:
[...]

Ik doelde op controleren meer als in, controleren of je wel recht hebt op zo'n T-shirt... Maar waarschijnlijk hebben ze er toch genoeg :)
Ze zijn genummerd en er zijn er 3000 (staat ook in dat mailtje) dus ik neem aan dat er wel een controle op zit. Ik kan vanaf hier ff niet bij het mailtje, maar stuurt ie geen bepaalde hash-waarde ofzo mee? Lijkt me sterk dat ie je zo naar www.gratistshirt.nintendo.nl stuurt. (fictieve url)

Edit: ja in de url staat gewoon een lange code achter de ?l= , vandaar dat je niet hoeft in te loggen. Die cide is uniek voor jou.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , ik heb de mail voor het gratis t-shirt ook gehad en ingevuld.
Kon maximaal 8 weken duren voor je em had.

Watvoor t-shirt is het eigenlijk en in welke maat komt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, Dead or Alive Dimensions komt op 19 Mei uit in Japan, 20 Mei in Europa, en ergens in Mei in Amerika.
En wat nog meer? Zelda OOT 3D komt uit op 17 Juni in Europa, en 19 Juni in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah hopelijk komt er binnenkort wel wat boeienders dan 3d virtual boobies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
dan kloppen de eerder gelekte releaselijsten dus weldegelijk. en mensen maar beweren dat het niet zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Dead or Alive en Zelda waren al bekend toch? Starfox zou ook mei worden dacht ik. Van de resident evil datum lijkt elk geval weinig te kloppen.
Zelda komt meteen in mn DS elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Zelda koop ik ook direct zodra deze in de winkels ligt. Heb OoT al zo vaak gespeeld (op de PC en op de Wii), maar het blijft een geweldig spel!

Moet zeggen dat ik me trouwens ook prima vermaak met Ghost Recon. Wat een top spel is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release schema voor Nintendo titels (3DS, Wii en DS) van de komende paar maanden:
http://www.nintendolife.c...elease_line_up_is_waiting

Zelda krijgen we 17 juni... 2 dagen voor de US release :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Zelda toch maar even pre-orderd:-). Kan niet wachten op die game zeg! OoT spelen in het vliegtuig opweg naar vakantie! Heerlijk!!

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Barremans schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:34:
Zelda toch maar even pre-orderd:-). Kan niet wachten op die game zeg! OoT spelen in het vliegtuig opweg naar vakantie! Heerlijk!!
Hopelijk is je vlucht korter dan 3 uur :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Cubic X schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:49:
[...]

Hopelijk is je vlucht korter dan 3 uur :P .
Turkije, dus dat valt wel mee. 3.5 uur, net genoeg als ik het wifi uitzet denk ik.. Dan zit ik in de bus naar het hotel nog te vervelen:P

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 01:14
Of ff zo'n Nikko(?) accupack kopen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 11-10 16:17
Meh ik heb nog steeds geen mail gehad van nintendo. En ik heb hem denk ik toch op tijd ingevuld. Even afwachten nog dan maar.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de meest populaire titels op dit moment? Pilotwings en SF4? Hoe is Ridge Racer, de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Barremans schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:28:
[...]

Turkije, dus dat valt wel mee. 3.5 uur, net genoeg als ik het wifi uitzet denk ik.. Dan zit ik in de bus naar het hotel nog te vervelen:P
denk dat je batterij al leeg is voordat je instapt. het wachten bij de gates duurt ook altijd zo lang:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem anders een Nyko Battery Pack+, kan je een paar uurtjes meer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Viper_4111 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:28:
Meh ik heb nog steeds geen mail gehad van nintendo. En ik heb hem denk ik toch op tijd ingevuld. Even afwachten nog dan maar.
Ik weet niet hoe lang het registreren open stond maar ik heb me de avond voor de officiele release kunnen registreren. Ik zag toen geen vermelding over het t-shirt staan. Ik ging er vanuit dat dit kwam doordat ik te vroeg registreerde maar ik heb nu wel een mailtje voor een gratis t-shirt gehad.

Is trouwens wel raar. Ik werd bij het invullen van mijn gegevens niet naar een maat gevraagd. One size fits all?
Pagina: 1 ... 10 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]