Geen informatie beschikbaar
Ik dacht dat men het ook over Japan had, dan zal ik het waarschijnlijk verkeerd hebben begrepen wat er bedoeld werd.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:07:
Wat heeft die aardbeving met verkopen buiten japan te maken dan? Vrij weinig lijkt me. Denk eerder dat het komt door het duidelijke gebrek aan echt goede titels en het (momenteel) gebrek aan toegevoegde waarde. Als de nieuwe mariokart, marioworld, pokemon en weet ik het wat exclusief voor 3DS beschikbaar komen trekt het wel wat aan. Daarnaast vind ik zelf ook het 3D nog niet echt geweldig. De prijs zal ook wel meespelen.
Verwijderd
Same hereViper_4111 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:41:
Heb ook de avond voor de launch geregistreerd maar nog niets mogen ontvangen. Nou ja helaas dan
3rd parties zijn inmiddels ook al eigen AR T-shirts gaan verkopen, die dus ook werken met 3DS. Is dus misschien ook een optie...Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:41:
[...]
Same hereAch ja, over een half jaar staat hij vast in de sterrencatalogus.
Geen informatie beschikbaar
Maar ook na een prijsverlaging zie ik het somber in voor dedicated handheld en dan zeker de 3ds. Smartphones zoals een iphone 4 blazen de 3ds grafisch en kwa mogelijkheden compleet weg en er zijn zeer volledige spellen voor een paar euro te koop. Apple en Google hebben een nieuwe markt aangeboord met vool kwaliteit voor weinig geld (kwa apps) en ik zie dan echt niet in hoe nintendo in het huidige klimaat kan overleven. Zeker als je ziet dat weinig developers nog games maakten voor de DS vanwege de grote hoeveelheid piraterij en dezelfde spellen nu voor een paar euro online worden aangeboden, waardoor er dusdanig veel exemplaren van verkocht worden, dat ze aanzienlijk meer winst maken. Dit wordt ook al aangegeven in verschillende onderzoeken. Geen van allen is positief over dedicated handheld gaming.
Dan blijft er dus nog 1 grote doelgroep over: de kinderen, die nog geen smartphone mogen van hun ouders. Alleen de prijs van de 3ds is dusdanig veel te hoog, dat veel ouders nog gewoon voor de DS zullen gaan, met R4 kaartje, om zo de kosten van de games te drukken.
Want wie kocht er nu nog echt games op de DS? Niemand! Allemaal een R4 kaartje. En hier hebben Apple en Google dus slim op ingespeeld door games die op de DS voor 40 euro verkocht werden, te verkopen voor 1-4 euro.
Nintendo heeft niet vernieuwd in een markt die op dit moment een gigantische evolutie aan het doormaken is (software matig, als ook absurde hardware matige specs voor mobile devices). Een matig 3d effect en achterhaalde graphics, gaat ze niet redden. Om dan nog maar compleet te zwijgen over de software matige kant...
En laten we wel wezen; de hardcore gamers moeten het weer hebben van opgepoetse N64 games van meer dan 13 jaar oud. Want we weten allemaal hoe goed Nintendo is in het maken van nieuwe franchises....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Speel zelf NBA Jam regelmatig op iPhone, maar het blijft irritant dat je vingers steeds in beeld zitten.
Zelfde met STreetfighter IV: klote bediening op de iPhone, na 3 potjes weggelegd. Op de 3DS zit ik het al avonden achter elkaar te spelen. Apple zou een hoesje met knoppen erop voor de iPhone moeten maken; beetje compact zodat je 'm in je tas mee kunt nemen.
En over die 40 euro of de aankoopprijs van een DS: pfffffffff, wat een paupergejank. Hoeveel goeie spellen komen er op een Nintendo uit? Stuk of 10 over de duur van het apparaat? Waar heb je het dan over
[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 19-04-2011 07:32 ]
Haters everywhere but I don’t really care
tl;dr: ik hoor blijkbaar niet bij de doelgroep. Groetjes, MazeWingMazeWing schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:50:
Vandaag eens in de mediamarkt met de 3ds gespeeld en ben absoluut NIET onder de indruk. Het 3d effect is teleurtellend en de graphics zijn gewoon slecht. Zeker als je het vergelijkt met de huidige smartphones. Die ook nog eens boel meer functies hebben. Ik zie op de korte termijn al een prijsverlaging voor de 3ds komen, want het apparaat heeft met de huidige prijs, weinig bestaansrecht.
Maar ook na een prijsverlaging zie ik het somber in voor dedicated handheld en dan zeker de 3ds. Smartphones zoals een iphone 4 blazen de 3ds grafisch en kwa mogelijkheden compleet weg en er zijn zeer volledige spellen voor een paar euro te koop. Apple en Google hebben een nieuwe markt aangeboord met vool kwaliteit voor weinig geld (kwa apps) en ik zie dan echt niet in hoe nintendo in het huidige klimaat kan overleven. Zeker als je ziet dat weinig developers nog games maakten voor de DS vanwege de grote hoeveelheid piraterij en dezelfde spellen nu voor een paar euro online worden aangeboden, waardoor er dusdanig veel exemplaren van verkocht worden, dat ze aanzienlijk meer winst maken. Dit wordt ook al aangegeven in verschillende onderzoeken. Geen van allen is positief over dedicated handheld gaming.
Dan blijft er dus nog 1 grote doelgroep over: de kinderen, die nog geen smartphone mogen van hun ouders. Alleen de prijs van de 3ds is dusdanig veel te hoog, dat veel ouders nog gewoon voor de DS zullen gaan, met R4 kaartje, om zo de kosten van de games te drukken.
Want wie kocht er nu nog echt games op de DS? Niemand! Allemaal een R4 kaartje. En hier hebben Apple en Google dus slim op ingespeeld door games die op de DS voor 40 euro verkocht werden, te verkopen voor 1-4 euro.
Nintendo heeft niet vernieuwd in een markt die op dit moment een gigantische evolutie aan het doormaken is (software matig, als ook absurde hardware matige specs voor mobile devices). Een matig 3d effect en achterhaalde graphics, gaat ze niet redden. Om dan nog maar compleet te zwijgen over de software matige kant...
En laten we wel wezen; de hardcore gamers moeten het weer hebben van opgepoetse N64 games van meer dan 13 jaar oud. Want we weten allemaal hoe goed Nintendo is in het maken van nieuwe franchises....
Ik ben in ieder geval wel onder de indruk van het 'matige 3d effect' en ik wordt best enthousiast van de line-up voor de komende maanden. Lekker boeien dat er een aantal opgepoetste titels tussen zitten, het zijn naar mijn mening wel enorm goeie titels die nu in een leuk 3d jasje worden gegoten.
Daarnaast kan het matige hardware zijn maar het apparaat laat een titel als SSFIV er wel beter uitzien dan de SFIV variant op de iPhone om maar iets te noemen, eventjes spelen in de Mediamarkt lijkt me geen goeie basis om daar direct zulke uitspraken over te doen. En neem de Wii als voorbeeld, hardware die ver achter loopt op de 360 en PS3 maar wel miljoenen keren meer is verkocht dan die twee.
Nintendo heeft wat mij betreft juist wel vernieuwd. The most obvious, ze hebben als eerste een handheld uitgebracht die 3d kan weergeven zonder bril. Daarnaast zijn leuke toevoegingen als StreetPass ook best vernieuwend en schijnt dat ook heel goed te werken (ik heb m'n 3DS nog niet mee de straat op genomen). De software is ook nog vol in ontwikkeling, weet jij veel wat Nintendo dadelijk met de Market van plan is? Wellicht komen daar straks ook leuke minigames op te staan voor een leuke prijs (daar komt het op de iPhone en Android toestellen gewoon vaak ook op neer voor 1 tot 4 Euro, minigames. Angry Birds is bijvoorbeeld rete verslavend maar wel keer op keer hetzelfde, vogeltje schieten, gebouwtje stort in, varkentje ontploft, volgende vogeltje schieten. Wat dat betreft is het mobiele platform net zo zeer ongeschikt voor hardcore gamers.).
Je kunt Nintendo ook niet verwijten dat er R4 kaarten zijn ontwikkeld, op elk platform kom je dat tegen (ik kan me de 64 in 1 cartridges voor de eerste Gameboy nog wel herinneren...). Het heeft de DS een beetje de das omgedaan maar om nu een maand of twee na de release al meteen te roepen dat de 3DS een failure is vind ik erg voorbarig.
Het is met alle abonnementen en gratis toestellen tegenwoordig ook erg makkelijk om te vergeten dat jouw mooie Android of iPhone met 1GHz processor en snelle GPU al gauw tussen de 500 en 800 Euro kost, da's een 3DS met 5 tot 12 spellen als je wilt vergelijken.
Het is leuk dat de peilingen allemaal schreeuwen dat mobiele telefoons de toekomst zijn als het om gaming gaat, maar op het moment zijn zowel Nintendo als Sony er nog van overtuigd dat er een markt is voor handhelds, ik ben er in ieder geval blij mee dat ze zich weinig van die peilingen aantrekken.
edit: tl;dr: ik ben het er niet mee eens. Groetjes, KneoK
Ikzelf koop zeker nog graag handheld consoles.
Op android heb ik nog geen grote games gezien, enkel games als angry birds en alchemy, en tsja, dat zijn games die je even 5 minuten speelt en dan later weer doorspeelt voor 5 minuten.
Op de 3ds heb ik enkel ridge racer, maar natuurlijk ook nog meerdere ds games en deze games pak ik echt erbij om een half uur of langer te spelen.
Daar heeft de prijs ook wel mee te maken, ik zie mezelf echt niet snel een game kopen voor android van 40 euro, maar leg dit gerust zonder nadenken neer voor een game voor een normale console.
En over de graphics die niet te vergelijken zouden zijn, graphics zijn leuk, maar ik vind gameplay belangrijker, geef mij een GameBoy en Tetris in mijn handen, zet me op een onbewoond eiland en ik vermaak me wel.
En wat natuurlijk ook meespeelt met de 3ds vs telefoons, die telefoons zijn al langere tijd op de markt en de 3ds net, de producenten van die games die zeggen ook: eerst de kat uit de boom kijken, voordat we echt jaren op een game gaan zitten.
Verwijderd
Niemand die games koopt, maar in plaats daarvan een R4 kopen?
Zou dat betekenen dat de miljoenen mensen die nog wel netjes hun games kopen (inclusief ikzelf) ook alleen maar via de R4 doen?
Ik dacht het niet.
Ik heb wel 4 flash cards (Super Card SD, M3DS Real, R4i Gold 1.4, en Super Card DSTWO), maar ik gebruik dit niet voor piraterij, maar puur voor Homebrew, en eventueel als voor-studie.
Games die gewoon te koop zijn, koop ik gewoon, mits ze me interesseren, en dat zijn er wel veel.
Verder heb ik een Nintendo DS (als Capture Device), Nintendo DS Lite, Nintendo 3DS, iPod Touch 2G, en Google Nexus One, en er is echt heel veel verschil in gamen.
Als ik een voorbeeld mag geven over een game van dezelfde serie: Taiko no Tatsujin DS vs Taiko no Tatsujin Plus:
Taiko no Tatsujin DS kan bestuurd worden met echte knopjes, of het 2 Touch Pens op een Touch Screen.
Taiko no Tatsujin Plus kan alleen bestuurd worden met 2 duimen op een Touch Screen, anders gaat je iOS Device trillen.
Ik kan echt beter drummen met Touch Pens en knopjes, dan met 2 duimen.
Ik moest gelijk aan een oude sega game denken (space harrier ofzo, ga het zo nog wel googlen) die er gelijk een stuk leuker door zou zijn, of dingen als star fox en kid icarus zijn on rail stukjes. Helaas was ik niet onder de indruk van de gfx......die vond ik erg matig. Maar goed, dit is een titel, wellicht dat het met andere games een stuk beter is.
Ik kan mezelf echter niet voorstellen hoe 3d voor sf4 een leuke toevoeging zou zijn? Misschien met een tekken of virtua fighter ook weer wel?
Ben zelf niet de doelgroep, tenzij ik wederom ver van mijn woonplaats ga werken en dan ook nog weer met het ov ga. Voor alleen vakanties voldoet mijn dsje nog wel.
Als de killer games komen ga ik desondanks toch nog voor de bijl, want ik heb buiten de virtual boy (en is dat echt een handheld?
edit:
Space harrier inderdaad
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 19-04-2011 13:06 ]
10 second ninja DONE
Dan ben jij denk ik toch 1 van de weinige mensen die een flashcard hebben maar het niet voor illegale doeleinden gebruikt. Ik zie om me heen eigenlijk alleen maar kinderen met een DS en allen hebben R4 kaartjes. Die kaartjes zijn ook de reden waarom er steeds meer spellen niet meer uit komen op de DS. Het verkoopt toch voor geen meter...Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:43:
>>MazeWing
Niemand die games koopt, maar in plaats daarvan een R4 kopen?
Zou dat betekenen dat de miljoenen mensen die nog wel netjes hun games kopen (inclusief ikzelf) ook alleen maar via de R4 doen?
Ik dacht het niet.
Ik heb wel 4 flash cards (Super Card SD, M3DS Real, R4i Gold 1.4, en Super Card DSTWO), maar ik gebruik dit niet voor piraterij, maar puur voor Homebrew, en eventueel als voor-studie.
Games die gewoon te koop zijn, koop ik gewoon, mits ze me interesseren, en dat zijn er wel veel.
Verder heb ik een Nintendo DS (als Capture Device), Nintendo DS Lite, Nintendo 3DS, iPod Touch 2G, en Google Nexus One, en er is echt heel veel verschil in gamen.
Als ik een voorbeeld mag geven over een game van dezelfde serie: Taiko no Tatsujin DS vs Taiko no Tatsujin Plus:
Taiko no Tatsujin DS kan bestuurd worden met echte knopjes, of het 2 Touch Pens op een Touch Screen.
Taiko no Tatsujin Plus kan alleen bestuurd worden met 2 duimen op een Touch Screen, anders gaat je iOS Device trillen.
Ik kan echt beter drummen met Touch Pens en knopjes, dan met 2 duimen.
En er zijn op de iphone en ipad al zat volledige games te koop voor een paar euro. Neem monkey island bijvoorbeeld. Nog goedkoper dan op de pc...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Als je klaagt over opgepoetste spellen van 13 jaar oud op de 3DS dan is Monkey Island wel een erg slecht voorbeeld om je punt te makenMazeWing schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:07:
[...]
Dan ben jij denk ik toch 1 van de weinige mensen die een flashcard hebben maar het niet voor illegale doeleinden gebruikt. Ik zie om me heen eigenlijk alleen maar kinderen met een DS en allen hebben R4 kaartjes. Die kaartjes zijn ook de reden waarom er steeds meer spellen niet meer uit komen op de DS. Het verkoopt toch voor geen meter...
En er zijn op de iphone en ipad al zat volledige games te koop voor een paar euro. Neem monkey island bijvoorbeeld. Nog goedkoper dan op de pc...
Verwijderd
880 gulden of te wel 400 apple gamesmatthijst schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 00:03:
Mooi verhaal, maar ik vind een iPhone of iPad spel nauwelijks vergelijkbaar met een 3DS spel: veels te verlepte controls, op een paar games na (Angry Birds bijvoorbeeld).
Speel zelf NBA Jam regelmatig op iPhone, maar het blijft irritant dat je vingers steeds in beeld zitten.
Zelfde met STreetfighter IV: klote bediening op de iPhone, na 3 potjes weggelegd. Op de 3DS zit ik het al avonden achter elkaar te spelen. Apple zou een hoesje met knoppen erop voor de iPhone moeten maken; beetje compact zodat je 'm in je tas mee kunt nemen.
En over die 40 euro of de aankoopprijs van een DS: pfffffffff, wat een paupergejank. Hoeveel goeie spellen komen er op een Nintendo uit? Stuk of 10 over de duur van het apparaat? Waar heb je het dan over
De prijzen zijn helemaal niet absurd hoog, je kunt de prijzen van spellen uit een Appstore of Market niet vergelijken met games die uitkomen op welk ander platform ook. Spellen als Lego Star Wars en SSFIV hebben net zoveel content als hun console broertjes (SSFIV zelfs meer) en kosten net zoveel of minder. Spellen zijn altijd duur geweest, het feit dat er nu in de Appstore en Market spellen verschijnen die minder kosten maar ook veel minder content hebben doet daar niets aan af. Je kunt dezelfde domme rant beginnen over console games. Op Live en PSN komen arcade games uit die maar een fractie kosten van een full game op disc maar dat maakt de prijs van die full games niet absurd hoog. Ook daar zitten remakes tussen, ook daar zit prutspul tussen. Je bent gewoon appels met peren aan het vergelijken om maar een punt te maken. Dat je de 3DS niets vind is nu wel duidelijk maar alles wat je post is gebaseerd op jouw eigen mening, niets is daadwerkelijk een feit. Jij vind een 3DS en de spellen te duur, prima, maar ga dat niet als feit proberen te verkopen.MazeWing schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:59:
Mijn punt ging om 40 euro games vs 1-4 euro games. Er is niets maar dan ook helemaal niets, wat de absurd hoge prijzen van (3)DS games in de huidige markt kan goed praten.
En wat betreft je R4 kaartjes, weet je hoe makkelijk het is om op een iPhone of Android toestel illegale software te installeren en hoe vaak dat gedaan wordt?
Elk argument dat je gebruikt kun je ook toepassen op mobiele spelletjes waar je blijkbaar zo gek op bent.
Vrijwel elk goed spel dat in de Market op Appstore verschijnt is een remake, port of uitgeklede versie van bestaande console, arcade of pc spellen. Er zijn maar heel weinig iPhone of Android exclusieve spellen die de moeite waard zijn, de rest is zijn geld gewoon niet waard, hoe goedkoop ze ook zijn. En vaak blinken de spellen die wel de moeite waard zijn alleen uit in originaliteit of verslavende factor, niet in daadwerkelijke content. Kwantiteit is niet altijd kwaliteit, maar er zijn op het moment op de 3DS zeker al een aantal titels die kwalitatief goed in elkaar steken en veel content hebben en in de nabije toekomst komen daar zeker nog een aantal titels bij.[/mijn mening]
Daarnaast is het gebruik kunnen maken van een analoge en digitale controller met tastbare knoppen gewoon een absolute pré bij veel spellen.
Waarvan er maar 5 de moeite waard zijn, 20 net aan het geld waard zijn en de rest kloontjes van kloontjes van kloontjes zijn die op een rustige zondagmiddag in elkaar geknutseld zijn. Ik sla schuifpuzzel 35 met dames in bikini (iPhone) of blote dames (Android) over als je het niet erg vindt
En 400 Euro is allang geen 880 gulden meer
Tsja, een iPhone is natuurlijk ook niet gratis
600 euro vs 250 euro...
Maar ach: ieder z'n smaak, ik vind een iPhone/iPad leuk, heb er ook best veel spellen op, maar speel ze eigenlijk nooit (op NBA Jam en nu en dan Angry Birds na), misschien ook wel juist omdat ze zo goedkoop zijn: voor 40 euro lees je toch net even wat meer reviews vooraf voordat je een spel aanschaft.
Een iPhone is ook vooral handig omdat je je telefoon altijd bij je hebt, waardoor je niet nog een apparaat mee hoeft te slepen om op te gamen. Als de iPhone (etc) alleen een game apparaat zou zijn geweest zouden mensen er denk ik een stuk minder blij mee zijn geweest, omdat de bediening toch behoorlijk ruk is, vergeleken met echte knoppen.
Had van de week even zo'n R4i kaartje te leen (om te installeren) en het is niet normaal hoe makkelijk dat tegenwoordig is; spel downloaden, kopieren en klaar. Hou het zelf tot nu toe gewoon bij het kopen van spellen, aangezien je al weet dat er voor Nintendo toch niet superveel goeie spellen uitkomen (vind ik);
ik zit te wachten op DOA, Zelda en Starfox... en later misschien een Mario en Mario Kart.
[ Voor 68% gewijzigd door matthijst op 20-04-2011 08:02 ]
Verwijderd
Die kinderen die je ziet, zijn kinderen met ouders, die niet weten dat het illegaal is.
Ik heb hier mijn punt daarover proberen te verduidelijken.
De reden waarom het niet verkoopt, is omdat ouders meestal geen geld willen uitgeven aan games van 20-50 euro, maar wel met de hele familie naar de McDonalds gaan, en daar 70 euro aan voedsel uitgeven.
Gebeurt trouwens veel vaker, je staat als leek in een computer winkel, ziet een muis van 5 euro, denk je gelijk: "Ooohh, 5 euro! Da's veel te duur!", dan gaan ze 5 meter verderop naar de McDonalds, en kopen zonder moeite 4 MilkShakes.
Voorbeeld: Zelda: Phantom Hourglass heeft me volgens mij 35 euro gekost, maar daar heb ik minimaal 25 uur in gestoken. Zelfde geldt voor GTA: Chinatown Wars (al is dat ook uitgekomen op iOS; dat is één van de uitzonderingen, dit is wel een heel goede game).
iOS games (Android games trouwens ook tegenwoordig) zijn leuk voor tussendoor, maar ze zijn niet te vergelijken met een DS game. Zoals YamiHoshi al zei; mensen vinden elektronica en software gauw veel te duur worden, terwijl ze aan andere dingen juist weer heel veel uitgeven. Als je de prijs van je game van 40 euro wil compenseren kan je zoals hij al zei wat minder vaak voor 7 euro een flut maaltijd nemen bij de McDonalds, of in plaats van Hugo Boss onderbroeken die niemand ziet, gewoon normale onderbroeken kopen.
Verwijderd
MazeWing zei alleen dat er veel piraterij is op de DS, en dat iOS/Android games veel goedkoper zijn.
Het is in dit leven games spelen of je onderbroek laten zien..Thomasthomas schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:55:
(...)
Als je de prijs van je game van 40 euro wil compenseren kan je zoals hij al zei wat minder vaak voor 7 euro een flut maaltijd nemen bij de McDonalds, of in plaats van Hugo Boss onderbroeken die niemand ziet, gewoon normale onderbroeken kopen.
Verwijderd
Wat is de winkelprijs hier straks? 45 euro?
Verwijderd
Dus: Dit komt op hetzelfde neer.
Verwijderd
Dat is apart? Ik heb alleen goede ervaringen met P-A en hoor er van bekenden ook nooit iets negatiefs over.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:25:
Ik weet het ook niet, Japan krijgt Zelda 1 dag eerder, maar als ik Pre-Order op Play-Asia, kan het niet aankomen (gelezen op BudgetGaming), maar als ik het op de release date bestel, duurt het weer 2 dagen tot het binnen is.
Dus: Dit komt op hetzelfde neer.
Dit weekeinde kwam ik er ook achter dat mijn neefje blijkbaar ook een 3DS heeft gekocht en dus hebben we even synchroniseer dingen gedaan. Ook was ik vorige week al iemand tegengekomen op school met een 3DS, of in elk geval stond dat in mijn 3DS, ik heb echter geen idee wie het was. Best wel leuke dingen zitten er in dat apparaat.
Je kan een mailtje naar de klantenservice sturen of ze voortaan al je pakjes voor halve value willen versturen. Dan is de kans op douanekosten (En dus vertraging) zo goed als nul.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:37:
Dan kan ik wel een poging wagen.
Ps4/switch gamer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
EDIT:
En voor 10 pond extra kun je eventueel een van de volgende spellen toevoegen:
Monkey Ball
Sims
Rayman
Ridge Racer
Ghost Recon
Een screen protector lijkt zelfs gratis te kunnen worden toegevoegd.
[ Voor 43% gewijzigd door Kooj1980 op 22-04-2011 11:59 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Voorlopig doet m'n 3ds het prima natuurlijk maar vooruit kijken voor een goedkope vervanging is natuurlijk nooit weg (geen idee wat Nintendo vraagt voor de officiele batterij maar ik betaal liever geen 50 euro als het ook voor 2 euro kan).
http://www.buyincoins.com...ds-tool-product-3548.html
Mijn ervaring met Chinese nep-batterijen is dat ze vrijwel nooit de aangegeven capaciteit halen. Sterker nog, die halen ze bijna nooit. Echter voor 2 euro zou ik hem niet laten liggen, gewoon proberen.Slashdotter schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 03:15:
Hmmmm... 2 euro voor een 3ds batterij inclusief verzenden naar NL. Iemand ervaring ermee? Zou dit wat zijn?
Voorlopig doet m'n 3ds het prima natuurlijk maar vooruit kijken voor een goedkope vervanging is natuurlijk nooit weg (geen idee wat Nintendo vraagt voor de officiele batterij maar ik betaal liever geen 50 euro als het ook voor 2 euro kan).
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
100% nep en haalt zijn capaciteit ook echt niet, daarnaast kunnen nep batterijen met slechte kwaliteit je apparaat (3DS in dus geval) onherstelbaar beschadigen.Slashdotter schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 03:15:
Hmmmm... 2 euro voor een 3ds batterij inclusief verzenden naar NL. Iemand ervaring ermee? Zou dit wat zijn?
Mijn advies is dus gewoon niet doen.
Vreemd genoeg heb ik zelf al meerdere keren batterijen uit china besteld (zoals op DealExtreme) voor van allerlei apparaten (Mobiel, Camera, enz.). Natuurlijk het is namaak, maar de capaciteit kwam vaak wel goed in de buurt en ze kosten geen fuck. Er is altijd wel een kleine kans dat het je apparaat sloopt, maar die kans is heel klein en kan ook met officiële batterijen gebeuren. Ik zou het gewoon doen als je goedkoop een (extra) batterij nodig hebt.Cubic X schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:03:
[...]
100% nep en haalt zijn capaciteit ook echt niet, daarnaast kunnen nep batterijen met slechte kwaliteit je apparaat (3DS in dus geval) onherstelbaar beschadigen.
Mijn advies is dus gewoon niet doen.
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb laatst ook zo'n ding gekocht uit China, ding is nog geen 500 mAh en er staat 1300 op e sticker, is na 1,25 uur leeg. Ik zou zeggen niet doen.Slashdotter schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 03:15:
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Nog nooit van gehoord. 30 euro bij Nintendo of 2 euro in China. Gewoon dat chinees ding kopen.Cubic X schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:03:
[...]
daarnaast kunnen nep batterijen met slechte kwaliteit je apparaat (3DS in dus geval) onherstelbaar beschadigen. Mijn advies is dus gewoon niet doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 13:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Namaak KAN goed zijn, het KAN ook klote zijn.
lol.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:24:
Nintendo (en Sony, en Microsoft, en Apple, etc.) producten komen allemaal ook uit China, dus het maakt niet uit of je een namaak koopt, of een officiële, het komt allebei uit China.
De meeste erg goedkope 'namaak' batterijen gaan véél minder lang mee dan de 'originele'. dit komt omdat de capaciteit (mAh) van die namaak veel lager is (ookal staat er op de verpakking dat die hetzelfde is)
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 23-04-2011 17:28 ]
Verwijderd
Of is dat een ander persoon die gewoon jouw nickname en site deelt, maar alleen een ander geslacht heeft ?
Het beste wat ik er over kan vinden is eind mei. http://www.eurogamer.net/...tendo-3ds-update-late-mayXSlicer schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:14:
Is er eigenlijk al een datum voor de mei-update?
Reggie Fils-Aime also confirmed Nintendo 3DS video recording - in 3D. "The promise is great," he said. "It could mean a birthday party, a family vacation or your night on the town, with you as your own producer, director, operating in 3D."
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Das voor mij de reden dat ie stof loopt te happen.
Verwijderd
"XBOX is te groot!"
"PS2 heeft bagger graphics!"
"Gamecube heeft te kinderachtige games!"
"Gameboy Advance heeft een lompe vormgeving!"
"Gameboy Advance SP is te onhelder!"
"Gamboy Micro is te klein!"
"XBOX 360 is te heet!"
"PS3 is te geweldadig!"
"Wii is te casual!"
"DS/Lite is te casual!"
"DSi/XL/LL is te casual!"
"PSP is te duur!"
"3DS heeft te weinig goede launch games!"
Ik voorspel:
"NGP heeft te veel onnodige functies!"
"Project Cafe lijkt te veel op een router!"
Voor de launch van elke console is het altijd "Vet! Hebbe hebbe!"
Ps4/switch gamer
Maar de klachten bij de 3DS zijn niet van de minste: Gebrek aan functionaliteit en launchgames kan je nog door de vingers zien. Een batterijduur van 3 uur is echter een enorme dealbreakerVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:24:
Mensen hebben bij elke nieuwe console wat te klachen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ps4/switch gamer
[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 27-04-2011 19:57 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
This space is occupied
Ik speel bijna uitsluitend gedurende reistijden op mijn DS. Ik ben dol op mijn DS lite omdat hij zo waanzinnig lang meegaat (ben er zelfs eens 2 weken mee op vakantie geweest, speelde er toen regelmatig op, heb geen enkele keer moeten herladen). De 3DS overleeft zelfs geen heen/terug treinrit, laat staan een vliegtuigvlucht, waar mijn DS toch wel een vitale tool is om de tijd vooruit te doen gaan.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:46:
Toch blijft dat de vraag...hoe vaak speel je nu langer dan 3 uur op een handheld. Thuis leg ik hem elke keer in de oplader, dus niet echt een probleem. Dit zul je met de nieuwe psp ook krijgen (en wat je met smartphones al hebt). Meer dan een paar uur gamen met mooie graphics zit er niet echt in.
"meer dan een paar uur gamen met mooie graphics zit er niet in", mag ik weten met welke feiten je tot die conclusie komt? Processoren zijn de laatste jaren niet alleen krachtiger geworden, maar vooral veel zuiniger. Ook is de opslagcapaciteit van batterijen de laatste jaren enorm gestegen, juist vanwege die groeiende populariteit van mobiele apparaten. Als zelfs de ipad2 met zijn gigantisch scherm en wireless connectiviteit 10 uur haalt, waarom is het voor jou dan ondenkbaar dat sony met een handheld aankomt die 15-20 uur zal kunnen halen, wetende dat ze geen energieslurpende umd drive meer zullen gebruiken?
Kijk, nintendo maakt leuk spul, maar dit is echt een ontwerpfout geweest die niet goed te praten valt. We kunnen enkel hopen dat ze binnen een jaar ofzo een 3Ds Lite uitbrengen met minstens een verdriedubbeling in speelduur, zodat de capaciteit terug in de buurt komt van zijn voorganger.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Boeboe schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:26:
[...]
Ik speel bijna uitsluitend gedurende reistijden op mijn DS. Ik ben dol op mijn DS lite omdat hij zo waanzinnig lang meegaat (ben er zelfs eens 2 weken mee op vakantie geweest, speelde er toen regelmatig op, heb geen enkele keer moeten herladen). De 3DS overleeft zelfs geen heen/terug treinrit, laat staan een vliegtuigvlucht, waar mijn DS toch wel een vitale tool is om de tijd vooruit te doen gaan.
"meer dan een paar uur gamen met mooie graphics zit er niet in", mag ik weten met welke feiten je tot die conclusie komt? Processoren zijn de laatste jaren niet alleen krachtiger geworden, maar vooral veel zuiniger. Ook is de opslagcapaciteit van batterijen de laatste jaren enorm gestegen, juist vanwege die groeiende populariteit van mobiele apparaten. Als zelfs de ipad2 met zijn gigantisch scherm en wireless connectiviteit 10 uur haalt, waarom is het voor jou dan ondenkbaar dat sony met een handheld aankomt die 15-20 uur zal kunnen halen, wetende dat ze geen energieslurpende umd drive meer zullen gebruiken?
Kijk, nintendo maakt leuk spul, maar dit is echt een ontwerpfout geweest die niet goed te praten valt. We kunnen enkel hopen dat ze binnen een jaar ofzo een 3Ds Lite uitbrengen met minstens een verdriedubbeling in speelduur, zodat de capaciteit terug in de buurt komt van zijn voorganger.

Je vergeet dat in de ipad een veel grotere accu past dan in kleine en dunne apparaten als smartphones en de ds/psp. Kijk ook naar de iphone, deze heeft dezelfde componenten als de ipad maar gaat ook veel minder lang mee met gamen (plusminus 6 en een half uur met alles uit en op laag).Boeboe schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:26:
[...]
Ik speel bijna uitsluitend gedurende reistijden op mijn DS. Ik ben dol op mijn DS lite omdat hij zo waanzinnig lang meegaat (ben er zelfs eens 2 weken mee op vakantie geweest, speelde er toen regelmatig op, heb geen enkele keer moeten herladen). De 3DS overleeft zelfs geen heen/terug treinrit, laat staan een vliegtuigvlucht, waar mijn DS toch wel een vitale tool is om de tijd vooruit te doen gaan.
Daarnaast heeft de ngp inderdaad het voordeel van het ontbreken van een umd drive en het gebruiken van een energiezuinig oled scherm, maar ik verwacht een battery life van misschien een uur of 7/8 met alles op laag. Maar we zullen zien.
Ps4/switch gamer
Ja ik heb 'm op 2D gezet met maximale helderheid. Heeft iedereen dit? Of gebruikt Nintendo weer eens schermpjes van verschillende fabrieken die kunnen verschillen?
Ik kan misschien proberen een fotootje te maken.
Ik heb geen DS of DSi maar wat ik op mijn 3DS merk is dat het beeld veel helderder is in 3D. Zodra ik terugschakel naar 2D dan wordt het beeld iets donkerder en wordt wit inderdaad vrij grauw.Digital-DNA schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:08:
Heeft iemand anders hier z'n DS lite naast z'n 3DS gelegd? Eerlijk gezegd ben ik teleurgesteld in de beeldkwaliteit van de 3DS. De kleur wit is veel grauwer, net als de kleuren overigens, de witbalans is totaal anders en naar mijn mening minder mooi. Het beeld op de DS lite is helderder, en dan te bedenken dat de DSi nog helderder kan.
Ja ik heb 'm op 2D gezet met maximale helderheid. Heeft iedereen dit? Of gebruikt Nintendo weer eens schermpjes van verschillende fabrieken die kunnen verschillen?
Ik kan misschien proberen een fotootje te maken.
Sowieso is de witbalans tussen het bovenste en onderste scherm heel verschillend (bij mij). Dit kun je bijvoorbeeld goed zien bij Download Play en dan kiezen voor Nintendo DS, je komt dan in het ouderwetse (witte) systeemmenu.
Ik heb het spel Polarium, daar is het nog veel beter te zien omdat beide schermen dan hetzelfde weergeven. Het bovenste scherm is dan veel te 'warm'. Mijn oude DS phat had last van hetzelfde probleem van kleurverschil tussen de twee schermen.
[ Voor 4% gewijzigd door Digital-DNA op 28-04-2011 21:08 ]
Het feit dat dat er nu al verschillende 3ds-en te koop worden aangeboden zegt eigenlijk al genoeg:
- 3d effect waar je hoofdpijn van krijgt
- 3d effect wat teleurstellend is
- dramatische batterij duur
- zwaar gebrek aan games
- zwaar gebrek aan overige content
- veel en veel te dure prijs voor de console en laat staan de games. € 50 voor een game voor een handheld!
Nee zoals ik al eerder zei moet Nintendo rap het roer omgooien met de 3ds, anders zal het de laatste dedicated handheld console worden van Nintendo.
- 3d effect wat teleurstellend is(3D effect werkt goed en iedereen die instaat was het te zien was er enthiousiast over, van de mensen die ik ken)
Op deze twee punten na moet ik je gelijk geven op je meeste punten.
Gezien het spel aanbod kan geconcludeert worden dat ondanks het uitstel van eind 2010 naar begin 2011 de 3ds eigenlijk te vroeg op de markt gezet is. al denk ik ook wel dat met de hoge aanschaf prijs nintendo de zelfde inschattings fout gemaakt heeft als sony toendertijd met de psp die pas een "succes" werd na een pricedrop
Verwijderd
Zucht.MazeWing schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:12:
Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen echt uitkijken naar de mario en zelda ports voor de 3ds. Het zijn weer de zoveelste ports met enkele grafische verbeteringen. Er is nu al een enorm gebrek aan games en nintendo is van plan dat op te vullen met ports. Ports ports en nog eens ports!
Het feit dat dat er nu al verschillende 3ds-en te koop worden aangeboden zegt eigenlijk al genoeg:
- zwaar gebrek aan games
- veel en veel te dure prijs voor de console en laat staan de games. € 50 voor een game voor een handheld!
Nee zoals ik al eerder zei moet Nintendo rap het roer omgooien met de 3ds, anders zal het de laatste dedicated handheld console worden van Nintendo.
Daarbij komt er gewoon een gloednieuw Mario spel op de 3DS hoor
Daarbij is er idd een gebrek aan games van een systeem dat net een maand oud is
Wat betreft overige content is idd waar, maar eind Mei is dat probleem voorgoed verleden tijd.
Het is idd by design dat de schermen qua witbalans verschillen (zie boekje die bij de 3DS zit)Digital-DNA schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:07:
Sowieso is de witbalans tussen het bovenste en onderste scherm heel verschillend (bij mij). Dit kun je bijvoorbeeld goed zien bij Download Play en dan kiezen voor Nintendo DS, je komt dan in het ouderwetse (witte) systeemmenu.
Ik heb het spel Polarium, daar is het nog veel beter te zien omdat beide schermen dan hetzelfde weergeven. Het bovenste scherm is dan veel te 'warm'. Mijn oude DS phat had last van hetzelfde probleem van kleurverschil tussen de twee schermen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 15:36 ]
- geen last vanMazeWing schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:12:
- zwaar gebrek aan games
- ik vind het 3D effect prima
- 3 uur is kort, maar game nooit 3 uur achter elkaar, dus genoeg
- tsja, hadden meer games mogen zijn, maar Zelda zit eraan te komen
- update komt in mei
- pauper
Een zoveelste remake van ocarina of time, hoe KAN je daar nu op zitten wachtenmatthijst schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:01:
[...]
- geen last van
- update komt in mei
- pauper
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Verwijderd
En wat als je steeds een uurtje achter elkaar speelt maar geen oplader bij hebt of deze niet kan gebruiken?matthijst schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:01:
[...]
- geen last van
- update komt in mei
- pauper
Dus de zoveelste (grafisch iets verbeterde) poort van een dik 12 jaar oud spel moet voor jou HET spel voor de 3ds worden?
En wat gast die update dan echt allemaal toevoegen, waardoor het een veel veelzijdiger apparaat van wordt?
Waarom pauper? Ik zie duidelijk verschil in de totale kosten van een xbox/ps3 spel en een 3ds spel (of te wel een poort van een eerder uitgebrachte versie, die inmiddels zwaar is afgeprijsd...) Er is geen enkele, maar dan ook helemaal geen enkele reden waarom een spel wat misschien 1/100 kost van een full budget AAA console spel, evenveel moet kosten.
Die hoge prijzen zijn nu juist precies waarom games op de iphone/android het zo enorm goed doen (kwa verkopen) en de R4 kaartjes in 1 zin met de DS worden uitgesproken.
De minpunten die ik noemde met betrekking tot het 3d effect is voor mij persoonlijk, ik vond het tegenvallen maar kreeg er geen hoofdpijn van (dit in tegenstelling wat ik veel lees op internet). Maar de rest zijn allen zeer valide punten die aan alle kanten van de industrie onrstreept worden.
Nintendo heeft te langzaam bewogen in een wereld die met lichtsnelheid vooruit gaat. En daar gaan ze nu de nadelen van merken....
Verwijderd
En ten tweede, de update voegt het volgende toe:
1. Overzetten DSiWare spellen
2. eStore met Virtual Console (GB, GBC, etc) en 3DSWare spellen. (Voor 1, 2, 5..10 euro per spel)
3. Webbrowser.
Maw. alles wat je nodig hebt.
En daar zeg je het, het is een REMAKE. En er is NOG GEEN ÉÉN remake van het spel. Alle andere her uitgebrachte versies waren directe PORTS. Dit is een GEHEEL NIEUW spel, INCLUSIEF NIEUWE CONTENT. Dus is dat 100% zeker het geld waard.Boeboe schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:33:
[...]
Een zoveelste remake van ocarina of time, hoe KAN je daar nu op zitten wachten
Beste spel ooit + nieuwe content = beste spel ooit.
FIFA 12 is ook een remake van FIFA 11, wat weer een remake was van 10, 9, 8.... '88. En die games kosten ook altijd de volle prijs.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 19:29 ]
Leg eens uit?Leer eerst spellen.
En capslock gebruiken zorgt niet dat iemand het beter zal lezen hoor

Liefhebber van Tweakers
Dat inderdaadBobF. schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:54:
of gewoonweg omdat het alweer een hele tijd geleden is dat je hem voor het laatst hebt gespeeld, deze grafisch iets leuker eruit ziet allemaal, je het onderweg kunt spelen, en het dus de moeite waard is om imo de beste game allertijden gewoon nog eens te spelen ?
had al die games op de N64, hoe lang geleden is dat, jaar of 15 ofzo?
ik heb altijd een oplader bij me want speel doorgaans thuis, of eventueel in het vlegtuig en dan heb ik het na 3 uur vast wel gezien.MazeWing schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:53:
[...]
En wat als je steeds een uurtje achter elkaar speelt maar geen oplader bij hebt of deze niet kan gebruiken?
Dus de zoveelste (grafisch iets verbeterde) poort van een dik 12 jaar oud spel moet voor jou HET spel voor de 3ds worden?
En wat gast die update dan echt allemaal toevoegen, waardoor het een veel veelzijdiger apparaat van wordt?
Zelda hoeft voor mij niet HET spel voor de 3DS te worden, lijkt me gewoon leuk om dat spel weer eens te spelen. Verder komt er een 3D Mario en Starfox, dus dan vind ik het allang best; N64 en Wii had/heb ik ook een spel of 10 op, dus verwacht niet dat er op de 3DS opeens honderden superspellen uitkomen.
Voor mij hoeft het apparaat niet veelzijdiger te worden, ik mis er niks op, maar misschien dat er in die downloadstore nog oude spellen gaan komen...
Een beetje deluded, zijn we?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:17:En daar zeg je het, het is een REMAKE. En er is NOG GEEN ÉÉN remake van het spel. Alle andere her uitgebrachte versies waren directe PORTS. Dit is een GEHEEL NIEUW spel, INCLUSIEF NIEUWE CONTENT. Dus is dat 100% zeker het geld waard.
Het is geen volledig nieuw spel, het is een bestaand spel met nieuwe textures en een extra boss challenge mode. Dat jij daar 50 euro voor wil neerleggen is jouw probleem. Ik heb Zelda: OOT hier op een cardridge en 2 verschillende GC schijfjes liggen. Dat lijkt me wel meer dan genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 29-04-2011 20:51 ]
Zelda blijft voor mij toch een topper ook al heb ik hem al drie keer in bezit, wel vind ik dat ze wel een iets lagere adviesprijs zouden mogen hanteren. Het is wel een soort van remake, maar het zit qua graphics en content toch wel heel dicht bij het origineel.
[ Voor 9% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 29-04-2011 22:06 ]
Ps4/switch gamer
Ik heb het op mijn iPad getypt, vandaar dat er misschien wat spelfoutjes inzitten. Anyway...Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:17:
Leer eerst spellen.
En ten tweede, de update voegt het volgende toe:
1. Overzetten DSiWare spellen
2. eStore met Virtual Console (GB, GBC, etc) en 3DSWare spellen. (Voor 1, 2, 5..10 euro per spel)
3. Webbrowser.
Maw. alles wat je nodig hebt.
[...]
En daar zeg je het, het is een REMAKE. En er is NOG GEEN ÉÉN remake van het spel. Alle andere her uitgebrachte versies waren directe PORTS. Dit is een GEHEEL NIEUW spel, INCLUSIEF NIEUWE CONTENT. Dus is dat 100% zeker het geld waard.
Beste spel ooit + nieuwe content = beste spel ooit.
FIFA 12 is ook een remake van FIFA 11, wat weer een remake was van 10, 9, 8.... '88. En die games kosten ook altijd de volle prijs.
de update geeft de gebruiker op de browser en 3dsware spellen na, meer ports. Ports van dsi ware en virtual console spellen. Ports waar je dus weer de volle mep voor mag betalen. Want het lijkt me stug dat een op de wii gekocht VC spel, gratis gebruikt kan worden op de 3ds.
En zoals andere mensen al aangaven; Zelda is een port met grafische verbeteringen. Geen compleet nieuwe remake. Iets wat tegen een gereduceerde prijs aangeboden zou moeten worden (en dan denk ik aan de duurdere xbox live spellen...)
En betreffende je voorbeeld van Fifa. Elke nieuwe versie is geen remake maar een toevoeging op een bestaande basis. Een basis die op geen enkele console als system seller door het leven gaat. Een boel 3ds gebruikers hemelen de nieuwe zelda port op als een system seller.
Een port als system seller!!!

Verwijderd
DSiWare spellen kan je GEHEEL GRATIS naar de 3DS overzetten zodra de update uit is. En 3DSWare spellen zullen dan geheel nieuw zijn.
En al zouden ze énkel 3D aan Zelda OoT toevoegen zal het nog zo een console seller voor elke handheld kunnen zijn!
Maar er is véééél meer.
Verder hebben we nog:
MarioKart,
Super Street Fighter 4 (al uit),
Resident Evil,
nog meer Resident Evil,
Beynd the Labyrinth (minder bekend, maar check de screens),
Cave Story,
Paper Mario
En dat zijn pas de titels (waar ik het meest naar uit kijk) die nu bekend zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 00:15 ]
http://www.escapistmagazi...tuation/3112-Nintendo-3DS
Gast, ben je nu klaar met bashen? Je komt telkens weer met dezelfde argumenten, het begint een beetje oud te worden. Waarom doe je zoveel moeite om hier continu te lopen schreeuwen dat de 3DS een kutapparaat is? Port dit, R4 dat, 3D is kut, batterij is kut, prijs is kut, spellen zijn kut. Koop een tshirt met Nintendo is kut er op en laat dit topic gewoon lekker met rust als je verder niets meer toe te voegen hebt dan dezelfde argumenten die je al sinds je eerste post in dit topic probeert te verkopen als waarheid.MazeWing schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:23:
[...]
Ik heb het op mijn iPad getypt, vandaar dat er misschien wat spelfoutjes inzitten. Anyway...
de update geeft de gebruiker op de browser en 3dsware spellen na, meer ports. Ports van dsi ware en virtual console spellen. Ports waar je dus weer de volle mep voor mag betalen. Want het lijkt me stug dat een op de wii gekocht VC spel, gratis gebruikt kan worden op de 3ds.
En zoals andere mensen al aangaven; Zelda is een port met grafische verbeteringen. Geen compleet nieuwe remake. Iets wat tegen een gereduceerde prijs aangeboden zou moeten worden (en dan denk ik aan de duurdere xbox live spellen...)
En betreffende je voorbeeld van Fifa. Elke nieuwe versie is geen remake maar een toevoeging op een bestaande basis. Een basis die op geen enkele console als system seller door het leven gaat. Een boel 3ds gebruikers hemelen de nieuwe zelda port op als een system seller.
Een port als system seller!!!Alleen dat al geeft aan dat er serieuse problemen in de line-up van 3ds spellen zit. En ik heb echt zo'n donkerbruin vermoeden dat als de 3ds wordt gekraakt en er r4 achtige kaartjes voor uit komen, de developers het ding net zo hard laten vallen als ze nu bij de DS doen. Daarbij halen ze een stuk hogere omzet met het verkopen op de app store/android market.
Verwijderd
Ja.................................Boeboe schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:43:
Zero punctuation is wel ludiek bedoelt, maar toch omschrijft het vrij goed mijn sentiment
http://www.escapistmagazi...tuation/3112-Nintendo-3DS
Nee.
Ze halen daar gewoon alles door het slijk.
"Haters gonna hate"
Verwijderd
- 3d effect is echt heel goed, soms zie ik dubbel, je moet de 3ds goed stabiel houden
- Batterijduur kan ik mee leven, speel nooit meer dan 30 minuten achter elkaar.
- Zonder 3D hiedt het weinig toegevoegde waarde, is het een PSP-min qua graphics.
- 250 euro is te duur, ding moet 150 euro kosten en spellen 30 euro in de winkel, dan wordt het een succes.
- Niet verkrijgbaar in wit of zilver is jammer. Zwart is te saai en dat blauwe is too much.
- Ridge racer is top, pilotwings is fun en street fighter 4 is indrukwekkend.
- I.t.t. mijn ds met R4 speel ik weer eens op een gameboy. "spellen kopen is iets anders dan spellen verzamelen".
Ik wacht op zelda, mario, paper mario, snake en de resident evil games. 6 goede spellen per jaar is prima, beter dan 230 crap games.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 08:15 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Ach zo heb je hier ook fanboys die blind alles van Nintendo verdedigen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 06:59:
[...]
Ja.................................
Nee.
Ze halen daar gewoon alles door het slijk.
"Haters gonna hate"
Ik vind het onzin dat hij weinig toegevoegde waarde heeft zonder 3D. Zo is er de slidepad: een gigantische vooruitgang ten opzichte van de D-Pad op gebied van comfort. Maar ook bestuurd een spel als PES veel beter, en had Pilotwings lange niet zo leuk geweest doordat je niet gedoseerd kan sturen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:07:
Hier de ervaring van een gamer die zo een beetje alle Gameboys heeft gehad (gb, gb color, gba, gba sp, gba micro, ds, ds lite).
- 3d effect is echt heel goed, soms zie ik dubbel, je moet de 3ds goed stabiel houden
- Batterijduur kan ik mee leven, speel nooit meer dan 30 minuten achter elkaar.
- Zonder 3D hiedt het weinig toegevoegde waarde, is het een PSP-min qua graphics.
- 250 euro is te duur, ding moet 150 euro kosten en spellen 30 euro in de winkel, dan wordt het een succes.
- Niet verkrijgbaar in wit of zilver is jammer. Zwart is te saai en dat blauwe is too much.
- Ridge racer is top, pilotwings is fun en street fighter 4 is indrukwekkend.
- I.t.t. mijn ds met R4 speel ik weer eens op een gameboy. "spellen kopen is iets anders dan spellen verzamelen".
Ik wacht op zelda, mario, paper mario, snake en de resident evil games. 6 goede spellen per jaar is prima, beter dan 230 crap games.
Daarnaast zijn de graphics echt wel minimaal 3x zo goed als de PSP op z'n beste dag. Kijk naar street fighter om te zien hoe het kan (en naar Splinter Cell om te zien hoe het niet moet!), en dan zie je dat de handheld gemakkelijk in de buurt komt van 360 graphics.
Daarmee wordt ook direct de prijs verklaard. 250 euro is absoluut niet te duur. Dat jouwn instapdrempel op de 150 euro ligt is iets geheel anders natuurlijk. De hardware rechtvaardigt de prijs echter wel, en daarmee is het per definitie dus niet "te" duur.
De batterijduur had wel een stuk beter gemogen, ik merk dat ik hem vaak leeg oppak. Ik speel ook niet langer dan een half uur achter elkaar, maar als het ding 2 uur op standby staat (iets wat je snel doet met een handheld) ben je al het overgrote deel van je capaciteit kwijt. Dan belemmert het je toch.
De spellen daarentegen vind ik met een gemiddelde prijs van 40 euro inderdaad aan de dure kant. Een max van 35 euro vind ik acceptabel.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Verwijderd
En Stand By?
Mijn 3DS staat hele dagen op Stand By op het werk (8:30 tot en met 17:00, exclusief reis tijd), en ik blijf gewoon op 3 streepjes.
Verwijderd
Zero punctuation maakt er gewoon sport van om alles wat de Grote 3 verzint met de grond gelijk te maken. Kijk maar naar hun andere filmpjes.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:01:
[...]
Ach zo heb je hier ook fanboys die blind alles van Nintendo verdedigen.
En ik heb er goede vertrouwen in dat alles omtremt de 3DS goed gaat komen. Eerst de eStore update deze maand, en daarna E3 en daarna de topgames als MarioKart, nieuwe Mario en OoT. Welke nog dit fiscale jaar uitkomen.
Bron: http://3ds.nintendolife.c...s_sales_targets_this_year
Zelfs Nintendo weet dat er goede games moeten komen om van de 3DS een welverdiend success te maken. En Nintendo gaat heus niet op hun gat zitten nu het ding eenmaal uit is.
Geef het 6 maanden en je bent al je opstart problemen vergeten!
EN tot slot:
/me kan met trots zeggen dat hij Nintendo-fan is!
/me neuriet het Super Mario deuntje
P.S.: Ik heb mijn 3DS ook uren in Standby (+WiFi) staan en ook bij mij is de verspilling minimaal. (Na een paar dagen gaat hij idd uit, maar dat valt te verwachten)
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 23:09 ]
Ik ben het totaal eens met je uitspraken btw.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:07:
Hier de ervaring van een gamer die zo een beetje alle Gameboys heeft gehad (gb, gb color, gba, gba sp, gba micro, ds, ds lite).
tekst
Moet alleen toch even wat kwijt (mijn vrouw krijg ik het niet aangeleerd)
De DS is geen GameBoy.
Mijn vrouw noemt het ook altijd een GameBoy, maar de GameBoy reeks is namelijk volledig backwards compatible met de allereerste spellen. Sinds de DS is dit niet meer zo. Best wel jammer eigenlijk in mijn ogen.
Kijk maar terug. De eerste Gameboy, De Gameboy mini (micro whatever), de Gameboy color, Gameboy Advance, Advance SP en Gameboy Advance Micro. Allemaal konden ze de eerste spellen zoals Tetris e.d. afspelen.
Ik vind het jammer, maar niet onlogisch dat ze afgestapt zijn van het concept. Zou best nog wel leuk zijn als er weer een nieuwe GameBoy uit zou komen, maar aan de andere kant neem ik wel gewoon mijn Advance mee.
Mijn vrouw is nog steeds blij met haar 3DS (roept nog steeds naar d'r hondje
/EDIT,
Net ging schijnbaar bij het openklappen van de 3DS de 3DS ineens uit. Geen idee of het iets eenmaligs was aangezien haar telefoon ook ineens uit ging.
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 03-05-2011 08:52 ]
Haha, zo denk ik er ook overAlekz87 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:46:
al brengen ze maar 1 goede pokémon game per jaar uit dan ben ik al blij
Ik ben absoluut geen fan van de hardware die Nintendo maakt, alleen van hun games. Ik vind het daarom ook echt jammer dat de 3DS voor Nintendo begrippen zo duur is geworden. Mijn geld krijgen zo daarom pas zodra er een pokemon game voor de 3DS uitkomt of ze een 3DSxl uitbrengen met acceptabele batterij
Een nieuwe zelda maakt mij overigens ook wel blij, maar nintendo steekt liever tijd in een port
Verwijderd
Gameboy Micro had geen BC. DS wel softwarematig,Arunia schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:34:
[...]
Ik ben het totaal eens met je uitspraken btw.
Moet alleen toch even wat kwijt (mijn vrouw krijg ik het niet aangeleerd).
De DS is geen GameBoy.![]()
Mijn vrouw noemt het ook altijd een GameBoy, maar de GameBoy reeks is namelijk volledig backwards compatible met de allereerste spellen. Sinds de DS is dit niet meer zo. Best wel jammer eigenlijk in mijn ogen.
Kijk maar terug. De eerste Gameboy, De Gameboy mini (micro whatever), de Gameboy color, Gameboy Advance, Advance SP en Gameboy Advance Micro. Allemaal konden ze de eerste spellen zoals Tetris e.d. afspelen.
Ik vind het jammer, maar niet onlogisch dat ze afgestapt zijn van het concept. Zou best nog wel leuk zijn als er weer een nieuwe GameBoy uit zou komen, maar aan de andere kant neem ik wel gewoon mijn Advance mee.
Mijn vrouw is nog steeds blij met haar 3DS (roept nog steeds naar d'r hondje), maar zit ook te wachten op nieuwe spellen. Ik zit nog te kijken of ik een 3DS koop met Zelda of gewoon op die van haar ga spelen voorlopig. Starfox zit ik ook nog op te wachten.
Ik zie het ja. De Micro is dan de enige uitzondering (vandaar ook de maat van het apparaat).Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:53:
[...]
Gameboy Micro had geen BC. DS wel softwarematig,
Verwijderd
Maar goed, weer terug naar de 3DS
Ben benieuwd wanneer ik toch overstag zal gaan en de 3DS voor mezelf aan zal schaffen.
Verwijderd
Softwarematig wel.Arunia schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:25:
Maar dan weer geen oude GB en GBC spellen waar de GameBoy serie om bekend stond.
Maar goed, weer terug naar de 3DS
Ben benieuwd wanneer ik toch overstag zal gaan en de 3DS voor mezelf aan zal schaffen.
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]