Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Vandaag is de 3ds bij Wehkamp in de aanbieding, als daybreaker kost de zwarte daar nu €215.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou eigenlijk met het gebruik van R4-kaartjes op je 3DS? (Ik heb het dan over DS-kaarten) Ik heb al mijn DS-games op zo'n kaartje gegooid aangezien ik anders met teveel losse games in mijn hoesje zeul. Ik las echter dat je 3DS dan kapot gaat of kapot gemaakt wordt door Nintendo. Is dit zo? Dat kan toch niet legal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tja, dat kan ik ook over die kaartjes zeggen :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>GetBlack
Dat is een winkelier, die iedereen blindelings gelooft.
R4 kaartjes zijn illegaal, helemaal voor het gebruik wat jij dus opnoemt.
Ik heb al eerder 3 verschillende Flash Kaartjes en een Action Replay in mijn 3DS gedaan, en dan een update.
Niks aan de hand, werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:55:
[...]

Tja, dat kan ik ook over die kaartjes zeggen :z
Dat varieert per land en dus kan Nintendo niet zomaar hardware kapot maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:14:
>>GetBlack
Ik heb al eerder 3 verschillende Flash Kaartjes en een Action Replay in mijn DS gedaan, en dan een update.
Wow, wist niet dat die dingen nog bestaan.
Enne, bedoel je DS of 3DS?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een typisch geval van dubbelposten.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>GetBack (ik zie nu pas dat het "Back" is)
Action Replay DS en Action Replay DSi bestaan gewoon.
De 3DS versie is onwaarschijnlijk, aangezien die ook niet op de Wii kwam (alternatief: Ocarina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:31:
>>GetBack (ik zie nu pas dat het "Back" is)
Action Replay DS en Action Replay DSi bestaan gewoon.
De 3DS versie is onwaarschijnlijk, aangezien die ook niet op de Wii kwam (alternatief: Ocarina).
Ocarina ken ik, nuttig tooltje ;) Ik bedoelde meer of je met die update die je uitvoerde een update op je 3DS of een update op je DSi bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, ik vergat eerst een "3" voor de "DS" te stoppen.
Ik deed een update op mijn 3DS (ik heb nooit een DSi gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:14:
>>GetBlack
Dat is een winkelier, die iedereen blindelings gelooft.
R4 kaartjes zijn illegaal, helemaal voor het gebruik wat jij dus opnoemt.
Ik heb al eerder 3 verschillende Flash Kaartjes en een Action Replay in mijn 3DS gedaan, en dan een update.
Niks aan de hand, werkt nog steeds.
Als Nintendo dat doet dan gaan er veel mensen een nieuwe aanschaffen bij de Mediamarkt, de binnenkant verwisselen en retour brengen. Gaat ze dus veel geld kosten in Tokyo, zo achterlijk zijn ze daar nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat er een rechtszaak zou komen.
Voor jullie is het allemaal nog wel makkelijk, maar waar moet ik mijn 3DS toe sturen? Naar Japan?
En bovendien is het hoofdkantoor van Nintendo gevestigd in Kyoto, niet Tokyo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:45:
Ik denk eerder dat er een rechtszaak zou komen.
Voor jullie is het allemaal nog wel makkelijk, maar waar moet ik mijn 3DS toe sturen? Naar Japan?
En bovendien is het hoofdkantoor van Nintendo gevestigd in Kyoto, niet Tokyo.
Ik denk dat mocht hij gebrickt worden door gebruik van R4-kaarten je technisch gezien niet eens recht hebt op ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de EU heb je gewoon recht op een deugdelijk product, het moet dus niet met opzet kapot gaan.
De verkoper viel al door de mand door te zeggen, dat als je niet update, dat alle games die je al lang en breed al hebt, stoppen met werken.
Developers kunnen wel minimum vereisten stellen, maar geen maximum vereisten.
Hoe logisch is het dan dat je bijvoorbeeld Nintendogs + Cats eerst op firmware 1.1.0-1J hebt gespeeld, en je dan spontaan niet meer kan, zonder een tijdje je 3DS aan het internet te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:56:
In de EU heb je gewoon recht op een deugdelijk product, het moet dus niet met opzet kapot gaan.
De verkoper viel al door de mand door te zeggen, dat als je niet update, dat alle games die je al lang en breed al hebt, stoppen met werken.
Developers kunnen wel minimum vereisten stellen, maar geen maximum vereisten.
Hoe logisch is het dan dat je bijvoorbeeld Nintendogs + Cats eerst op firmware 1.1.0-1J hebt gespeeld, en je dan spontaan niet meer kan, zonder een tijdje je 3DS aan het internet te koppelen?
Maar ik neem aan dat jij jouw 3DS in Japan gekocht hebt? Valt het dan niet onder de Japanse wetten/verkoopvoorwaardes ipv de Europese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die valt inderdaad onder de Japanse wetten, maar alsnog, hoe logisch is het dat je een game spontaan niet meer kan spelen, omdat je firmware verouderd is?
Hieraan heb ik al genoeg gegevens, dat die verkoper alleen maar onzin praat.
Geloof me, ik heb het al getest, door voor het updaten 3 Flash Cards en ARDS te proberen, en dan pas updaten.
Geen brick, ik kan gewoon mijn 3DS verder gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:11:
Ja, die valt inderdaad onder de Japanse wetten, maar alsnog, hoe logisch is het dat je een game spontaan niet meer kan spelen, omdat je firmware verouderd is?
Hieraan heb ik al genoeg gegevens, dat die verkoper alleen maar onzin praat.
Geloof me, ik heb het al getest, door voor het updaten 3 Flash Cards en ARDS te proberen, en dan pas updaten.
Geen brick, ik kan gewoon mijn 3DS verder gebruiken.
Ik ben het helemaal met je eens maar de Wii werkt al zo. Als je bepaalde firmware niet hebt kan je bijvoorbeeld New Super Mario Bros Wii niet spelen. Nu kan je die updates met bepaalde software omzeilen maar het wordt al wel toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als je een firmware van onder NSMBW hebt, dan wel, maar niet als de firmware boven NSMBW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net valt het beloofde t-shirt van mijn 3ds registratie op de mat.
Blijkbaar ben ik registratie nummer 733 want dat staat erg groot op de achterkant.
Grappig , maar het is maat L , dus voor mij is ie te klein.
Gelukkig heb ik veel liefhebbers in de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lego POTC is zeker een aanrader :) Goed gebruik van 3D en het speelt lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:26:
Ja, als je een firmware van onder NSMBW hebt, dan wel, maar niet als de firmware boven NSMBW is.
Las ik verkeerd ja, thanks :)

Bart Smit is trouwens weer lekker bezig met hun random releasedata. Nu kan je Mario Kart 3DS reserveren voor 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:34
Grr... De systeemupdate met shop en browser is uitgesteld tot 7 juni... Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:41:
Grr... De systeemupdate met shop en browser is uitgesteld tot 7 juni... Bron
stond vannochtend 10 uur al op tweakers :)
nieuws: Nintendo stelt 3DS-eShop een week uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg deze mail van Nintendo om 9:03 gisteren.

----------------------

Persmededeling - Nieuwe systeemupdate Nintendo 3DS komt 7 juni beschikbaar

Beste relatie,

Nintendo of Europe heeft aangekondigd dat de nieuwste systeemupdate voor Nintendo 3DS in Europa beschikbaar is vanaf 7 juni. Door de gratis update te downloaden middels een breedband internetverbinding, kunnen Nintendo 3DS gebruikers genieten van een aantal nieuwe features. Zoals een Internet browser en toegang tot de Nintendo eShop, waar gebruikers downloadbare content kunnen aanschaffen. Voor meer informatie over Nintendo 3DS, bezoek: www.nintendo3ds.nl.

Met vriendelijke groet,
[knip]

-----------------------

Dat is de originele bericht, met alleen de naam anoniem gemaakt.
Ik wist dit ook iets eerder van Nintendo Amerika, en nog eerder van Nintendo Japan (maar toen was ik nog aan het slapen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zal er bij die update ook het een en ander aan promo materiaal van Project Cafe bijgeleverd worden aangezien het op dezelde dag als de onthulling van die console plaatsvindt.

Ik lees trouwens niets over een gratis excitebike 3D zoals Japan die wel zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:34
Ik heb nu een aantal spelmunten ingeruild bij de puzzelruil, alleen ik lijk niet verder te komen dan 6 stukjes. Telkens als ik muntjes inruil krijg ik een stukje dat ik al heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:01:
Ik heb nu een aantal spelmunten ingeruild bij de puzzelruil, alleen ik lijk niet verder te komen dan 6 stukjes. Telkens als ik muntjes inruil krijg ik een stukje dat ik al heb?
Gewoon doorgaan, dan krijg je uiteindelijk wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 09:19
Ondertussen keldert de 3DS verder in prijs op Amazon, inmiddels verkrijgbaar voor 165 pond. Ik hoop dat de gamedroogte nog even aanhoudt, zodat ik een 3DS onder de 150 pond kan aanschaffen :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nintendo moet op de E3 wel met heel veel goede games aankomen en niet alle aandacht nu focussen op 'Projecy Café', anders gaat het slecht aflopen met de 3DS ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Och, deze maand DOA en Lego POTC, twee prima games, dus het komt echt wel op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geStreetPassd in de MediaMarkt, en ik heb 2 Demo Pods opgevangen.
Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/demopodpass.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:13:
Nintendo moet op de E3 wel met heel veel goede games aankomen en niet alle aandacht nu focussen op 'Projecy Café', anders gaat het slecht aflopen met de 3DS ben ik bang...
Ik denk dat Project Café juist een grote vooruitgang voor de 3DS gaat betekenen ;) Nintendo kennende gaat er wel iets van communicatie tussen de handheld en console komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 17:42
Bij de MediaMarkt in Heerlen is de 3DS te koop voor €199,-
Die aanbieding is alleen daar exclusief verkrijgbaar.
Lijkt mij toch een koopje als je in de buurt woont...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

cornfed99111 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:50:
Bij de MediaMarkt in Heerlen is de 3DS te koop voor €199,-
Die aanbieding is alleen daar exclusief verkrijgbaar.
Lijkt mij toch een koopje als je in de buurt woont...;)
Vandaag nog geweest.. niet gekeken! dom. Heb hem kort geleden nog in Heerlen gekocht, toen was het goedkoopste 239,95

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 17:42
Collaborator schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:23:
[...]

Vandaag nog geweest.. niet gekeken! dom. Heb hem kort geleden nog in Heerlen gekocht, toen was het goedkoopste 239,95
Ik was vergeten te melden dat de aanbieding geldt van 16-5 tot en met 18-5.
Dus begrijpelijk dat je de aanbieding niet vond....Excuses voor de verwarring.
Het zal wel druk worden bij de Games afdeling.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door cornfed99111 op 14-05-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
De 3DS heeft een designfout. Erg jammer van Nintendo dat ze dat niet bij de testsessies hebben ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Klopt, viel me ook al op.. Als het echt krassen zijn ipv wat lijntjes met vuil dan wil ik natuurlijk een nieuwe..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Typisch, kan die lijntjes bij mij nog niet terugvinden gelukkig. *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was al langer bekend en m.i. niet echt een designfout het is gewoon wat vettigheid die een afdruk maakt in het bovenste scherm. Gebeurde bij mij pas toen ik hem een weekje had, dus wanneer je met je vette klauwen het hele apparaat hebt besmeurd en je hem vervolgens in je broekzak doet zodat er wat meer druk op je 3DS komt. Bij gewoon dichtklappen en wegleggen heb ik het nog niet gehad en met een doekje poets je het gewoon weer weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:36:
Dat was al langer bekend en m.i. niet echt een designfout het is gewoon wat vettigheid die een afdruk maakt in het bovenste scherm. Gebeurde bij mij pas toen ik hem een weekje had, dus wanneer je met je vette klauwen het hele apparaat hebt besmeurd en je hem vervolgens in je broekzak doet zodat er wat meer druk op je 3DS komt. Bij gewoon dichtklappen en wegleggen heb ik het nog niet gehad en met een doekje poets je het gewoon weer weg!
Zo begint het inderdaad, maar uiteindelijk worden het krassen...zie ook de thread op neogaf :| .
Ik kan bevestigen dat ik er zelf ook last van heb (launch 3DS Black) ;( .

Ga vanmiddag/vanavond eens contact opnemen met Nintendo, kijken of ze überhaupt al op de hoogte zijn van dit probleem en wat hun reactie is...

[ Voor 9% gewijzigd door Cubic X op 16-05-2011 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Cubic X schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:44:
[...]

Zo begint het inderdaad, maar uiteindelijk worden het krassen...zie ook de thread op neogaf :| .
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je aan je vingers heb zitten. Wanner je bijvoorbeeld net uit de zandbak komt of op het strand speelt dan zitten er ook fijne zandkorreltjes tussen het vet. Met een beetje pech worden het dan wel krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Snap ook niet hoe het krassen kunnen worden, het bovenste en onderste scherm schuiven toch niet over elkaar?
Hoe kunnen dan krassen ontstaan? als de schermen alleen op elkaar gedrukt worden

Heb er zelf trouwens (nog) geen last van, of het is me gewoon niet opgevallen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 11:25
DOA Dimensions is uit.
Super mooie graphics _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:44:
[...]

Ga vanmiddag/vanavond eens contact opnemen met Nintendo, kijken of ze überhaupt al op de hoogte zijn van dit probleem en wat hun reactie is...
Nog wat gehoord van die lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo had gisteren de hele dag een meeting, dus logisch dat je gisteren geen antwoord kreeg, maar vandaag zal je het antwoord wel krijgen.

Een medewerker van YamiHoshi.nl vroeg toevallig ook ergens naar, maar meer om de volgende verhalen:
http://nintendo3dsblog.co...r-3ds-system-if-they-want
http://nintendo3dsblog.co...start-a-conspiracy-theory

De PR vertelde hem, dat die niet waar zijn.
Meer daarover:
http://www.yamihoshi.nl/tech/?p=2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Nog wat gehoord van die lui?
Nou, ik heb dus contact opgenomen. Kreeg een mevrouw aan de lijn die nog niet eerder van het probleem had gehoord. Ze nam het wel serieus en zou het doorsturen naar de afdeling die hier het beste voor geschikt is (de afdeling noemde ze niet, maar ik denk de technische dienst). Als er ontwikkelingen zijn zou ik het horen.

Tegenwoordig leg ik zo'n microvezeldoek tussen de schermen als ik hem dichtklap :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Cubic X op 20-05-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even snel foto's gemaakt via de 3DS Camera.
Naast al die witte doosjes, is DOAD in het zwart, heel interessant.
Afbeeldingslocatie: http://www.cw-server.eu/files/images/HNI_0019.cwgi

Afbeeldingslocatie: http://www.cw-server.eu/files/images/HNI_0020.cwgi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hier issie gewoon wit :(

In tag team zit een ziekelijk vette leven met allemaal, vuur om je heen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind DOA: Dimentions er TBH minder interessant uitzien dan SSF:IV3D. Achja. Ik ga 17 juni mooi voor OoT :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik heb ze allebei, vind DOA echt stukken mooier (mooiste graphics op 3DS tot nu toe, vind ik). En lekker veel speelmodi, leuk verhaallijntje en super levels van meerdere verdiepingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:38

KneoK

Not in a million lightyears

Cubic X schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:07:
[...]

Nou, ik heb dus contact opgenomen. Kreeg een mevrouw aan de lijn die nog niet eerder van het probleem had gehoord. Ze nam het wel serieus en zou het doorsturen naar de afdeling die hier het beste voor geschikt is (de afdeling noemde ze niet, maar ik denk de technische dienst). Als er ontwikkelingen zijn zou ik het horen.

Tegenwoordig leg ik zo'n microvezeldoek tussen de schermen als ik hem dichtklap :) .
Ik ben ook eens gaan kijken en bij mij zitten er ook kleine krasjes aan de linkerkant van het scherm, precies op de plek die op de foto staat in dat topic wat hier ergens gepost is. Ik ga morgen ook eens contact met Nintendo opnemen, dit vind ik eigenlijk onacceptabel voor zo'n duur apparaat. Heb het apparaat nog niet buiten de deur gebruikt, nog niet in m'n broekzak gehad en ben altijd voorzichtig met het dichtklappen.

Ik vraag me af of ik kans maak om het apparaat geruild te krijgen bij de winkel waar ik 'm gekocht heb, zie het niet zo zitten om m'n 3DS op te sturen.

Vind DoA Dimensions overigens geweldig. Het vechten werkt goed, de graphics zijn best indrukwekkend en het 3D effect is het beste van alle titels die ik tot nu toe gespeeld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 20-05-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoA Dimensions draait trouwens met 3D aan maar op 30FPS, en op 60FPS wanneer je 3D uitzet.

Zie ook http://3ds.nintendolife.c...d_or_alive_dimensions_3ds

Verder is het een erg leuk spel, maar redelijk eenvoudig om uit te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer iets nieuws gevonden in DOAD:
Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/doadlangsel.jpg
Als je naar "Options > Language" gaat, kun je zelfs de taal instellen.
Menus: 日本語, English, Français, Italiano, Deutsch, Español.
Voices: 日本語, English.
Subtitles日本語, English, Français, Italiano, Deutsch, Español, Geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Oh cool, eens proberen met Japans gesproken en ondertitels :D

Vandaag voor het eerst Ghost Recon gespeeld en daarmee ook meteen de black screen crash :(
Echt irritant, omdat je dan ook je progress kwijt bent (savegame is verdwenen).
Ik speel nu met wifi uit en daarmee lijkt het probleem opgelost, maar dit schiet natuurlijk niet echt op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Kun je eigenlijk met een US 3DS demo's van Nederlandse/EU demopods halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij niet, aangezien Download Play ook al region locked is:
YouTube: ‪Nintendo 3DS: Download Play is Region Locked‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en Nee. Er zit inderdaad een regiolock op, maar deze is voor de ontwikkelaar optioneel. Dit geldt trouwens ook voor de games zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat DOAD regio vrij zou zijn, aangezien ik elke populaire taal kan instellen in de Japanse versie, maar helaas, ook DOAD is region locked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:54:
Ik dacht dat DOAD regio vrij zou zijn, aangezien ik elke populaire taal kan instellen in de Japanse versie, maar helaas, ook DOAD is region locked.
Er is toch nog geen 1 game regio vrij? Het blijft mij onduidelijk of de uitgevers nou wel de keuze hebben of niet. Zo lijkt het er mee op alsof nintendo oplegt dat er regiolock moet zijn, of zit het toch in de hardware?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSlicer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 19:56
En zoiets staat niet gewoon in de handleiding? Wat is er speciaal aan een talenoptie "vinden" in de instellingen? -.-

[ Voor 15% gewijzigd door XSlicer op 22-05-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>NinTeNdO_FrEaK
Volgens mij ligt het in de firmware, net zoals bij de Wii.
Als je je EU firmware inruilt voor een US firmware, zal het alleen Amerikaanse spellen kunnen spelen, om een voorbeeld te noemen.

>>XSlicer
Dat het vrijwel nooit voorkomt, dat je een volledig Japans spel Engels kan maken, en andersom, zonder het eerst te hacken.
En het leukste is, het staat nergens aangegeven op het doosje dat dit kan.

Edit:
Toch maar even in de handleiding gekeken.
Afbeeldingslocatie: http://www.yamihoshi.nl/files/images/IMAG0122.jpg
Staat er toch wel in.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 09:54:
Hierom gaan de h4x0rz Nintendo zo enorm Pwnen! Over een paar maanden is die R3DS card er. Read my lips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je bedoelt dat diefstal "Pwnt"?
Ik dacht het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is het nog steeds mogelijk om je Nintendo DS(I) in te ruilen bij game-mania/nedgame/andere zaken?

Via game-mania kom ik er niet achter en als ik bel naar het dichtstbijzijnde filiaal weten ze het ook niet.
(http://www.gamemania.nl/D...bid=119&iid=332&source=bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:34:
Is het nog steeds mogelijk om je Nintendo DS(I) in te ruilen bij game-mania/nedgame/andere zaken?

Via game-mania kom ik er niet achter en als ik bel naar het dichtstbijzijnde filiaal weten ze het ook niet.
Als een game-mania filiaal het zelf niet weet, hoe moeten wij het dan weten? :P Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven zit; bij de GameSmart kun je je DS(I) iig wel inruilen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 22-05-2011 15:41 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Zijn de games van Nintendo zelf eigenlijk regio locked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Chester schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Als een game-mania filiaal het zelf niet weet, hoe moeten wij het dan weten? :P Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven zit; bij de GameSmart kun je je DS(I) iig wel inruilen.
Ik woon in Zuid-Holland (vlaardingen) . Maar misschien werkte hier iemand van game-mania of weet diegene een andere plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 10:26
Nieuwe (Japanse) trailer van Zelda 3DS _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar Delft wil rijden -> Dimension Plus
Sowieso is €225,- wel een leuke prijs :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Melk melk...

Triest. Hoeveel versies zijn er inmiddels van?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3: N64 versie, Master Quest, en 3DS versie.
De alle andere versies (Gamecube, Virtual Console) zijn dezelfde als de N64 versie.

Kijk eens naar hoeveel versies er inmiddels zijn van Rayman 2 (N64, PC, PSX, NDS, 3DS, om maar een paar op te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:42

Sorbo

Uw hulp in huis!

We nemen gewoon nog DSsen in, maar de actie waarmee je een vaste prijs gegarandeerd krijgt is voorbij. Inleveren gaat dus nog perfect (mits de DS in goede staat is en de lader aanwezig is), maar de prijs die je terugkrijgt kan per dag veranderen. Daarnaast kost de 3DS nog 235 euro, dus dat is ook niet zo schokkend veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heb ik van mijn vriendin een 3DS gekregen met Pilotwings Resort, wat gaaf zeg. Ben erg blij met mijn DS.

Vind het ook interessant om de straat op te gaan en dat hij dan meet of er andere 3DS-jes in de buurt zijn.

Ik vraag me echter af of er al hele leuke spellen zijn die ik gemist heb. Ik ga zo eens naar de Bart Smit. Ik las dat Mario Kart al verwacht wordt... :)

---

Mijn vriendencode is:

2750 1179 1582 en ik heet Maukoop

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:52:
[...]

Melk melk...

Triest. Hoeveel versies zijn er inmiddels van?
N64 original. 3DS remake. Het origineel is op verschillende platformen uitgebracht als bonus, of online gezet als Virtual Console emulatie etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 25-05-2011 14:51 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

In nijmegen op het station vandaag een klein 3ds promotie team tegen gekomen. Toevallig mijn 3ds bij me, en zo kon ik met behulp van een hele grote AR kaart met m'n Mii personage op de foto :P

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt geluk!
Ik wou maar dat dit ook in Zeeland zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooking Mama komt ook voor 3DS uit is bekend gemaakt. Die game kan wel interessant gebruik maken van de diepte denk ik. De 1e CM voor de DS vond ik best geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Oja over de region lock. Er staat in een lange feature in GamesTM een interview met marketing dude van Nintendo Europe en die vertelt dat de regiocodes ingebakken zitten in de firmware. Er zullen dus geen regiovrije games uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem Boom schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:56:
Oja over de region lock. Er staat in een lange feature in GamesTM een interview met marketing dude van Nintendo Europe en die vertelt dat de regiocodes ingebakken zitten in de firmware. Er zullen dus geen regiovrije games uitkomen.
Dan hoop ik dat de 3DS zo snel mogelijk gekraakt wordt zodat ik ook games vanuit andere regio's er op kan draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeckoOS voor de 3DS zou wel erg handig zijn, aangezien ik dan niet steeds met 2 3DS'sen moet rondlopen om een EU spel, en een JP spel te spelen.
Aan de andere kant, als de 3DS gekraakt wordt, ik bedoel, elke gekraakte consoles/handhelds krijgen piraterij op een gegeven moment.
Er bestaat al jaren piraterij op de Wii, zowel op de retail, als op de downloadbare games.
Ook op de DS is er volop piraterij, en in beide gevallen begon het met kraken, dan kwam Homebrew, dan kwam piraterij, en dan kwamen er maatregelen van Nintendo bij (rechtszaken tegen R4 en Wode, systeemupdates in een poging de Homebrew te blokkeren, etc.).
En om dit soort gezeik te voorkomen, hoop ik juist niet dat de 3DS gekraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:13:
GeckoOS voor de 3DS zou wel erg handig zijn, aangezien ik dan niet steeds met 2 3DS'sen moet rondlopen om een EU spel, en een JP spel te spelen.
Aan de andere kant, als de 3DS gekraakt wordt, ik bedoel, elke gekraakte consoles/handhelds krijgen piraterij op een gegeven moment.
Er bestaat al jaren piraterij op de Wii, zowel op de retail, als op de downloadbare games.
Ook op de DS is er volop piraterij, en in beide gevallen begon het met kraken, dan kwam Homebrew, dan kwam piraterij, en dan kwamen er maatregelen van Nintendo bij (rechtszaken tegen R4 en Wode, systeemupdates in een poging de Homebrew te blokkeren, etc.).
En om dit soort gezeik te voorkomen, hoop ik juist niet dat de 3DS gekraakt wordt.
Nintendo moet gewoon niet zo irritant doen door dit soort dingen in te bouwen. Regiorestricties zijn zo achterhaald. Gameboy, DS, X360, PS3 doen er allemaal niet aan...alleen Wii en 3DS hebben het nog.

Nu stimuleren ze hackers om het geheel te kraken en benadelen ze gamers die spellen willen hebben die alleen in Amerika of Japan uitkomen.
Het is te gek voor woorden dat ik mijn Wii moet ombouwen om Mario Sluggers legaal te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het allemaal bekend werd, heb ik ook al maanden naar de Amerikaanse tak van Nintendo mails gestuurd met de suggestie om de 3DS regiovrij uit te brengen, maar antwoordden ook steeds met "we kunnen nog lang niet zeggen of dit gebeurt".
Een aan het eind blijkt dat ze totaal niet hebben geluisterd.
Wel erg jammer op deze manier.

Bovendien hadden DSi games (games met "TWL" in plaats van "NTR", zoals Pokémon Black en White, The iDOLM@STER, etc.) al een region lock, maar dan nogal op een vreemde manier.
Zo kan ik wel mijn Japanse Pokémon Black op mijn Japanse 3DS draaien, maar niet op mijn Europese 3DS, en kan ik een willekeurige Europese Pokémon Black op zowel mijn Japanse, als Europese 3DS'sen draaien.
Hieruit merk ik al op, dat region lock gewoon een optie is, geen verplichting.

Het leukste hieraan is, dat de Belgische Nintendo PR's totaal niet wisten dat dit kon, toen ik bij hen op kantoor was.
Ik legde de PR uit dat vrienden in Australië hun Australische Pokémon White op hun Japanse DSi én Japanse 3DS kunnen draaien, maar ze zei alleen, dat het vreemd is, want dat hoort niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:35:
Bovendien hadden DSi games (games met "TWL" in plaats van "NTR", zoals Pokémon Black en White, The iDOLM@STER, etc.) al een region lock, maar dan nogal op een vreemde manier.
Zo kan ik wel mijn Japanse Pokémon Black op mijn Japanse 3DS draaien, maar niet op mijn Europese 3DS, en kan ik een willekeurige Europese Pokémon Black op zowel mijn Japanse, als Europese 3DS'sen draaien.
Hieruit merk ik al op, dat region lock gewoon een optie is, geen verplichting.
Dat wist ik nog niet eens. Lekker krom geregeld dus weer. Maar jij hebt als ik het goed begrijp zowel een Japanse als Europese 3DS? Waarom heb je een Europese gekocht als je de Japanse taal meester bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel: Als onze site zo ver komt, dat wij review exemplaren mogen ontvangen (we stijgen steeds in bezoekers per maand), moeten we compatible zijn.
Dus de Japanse 3DS heb ik voor persoonlijk gebruik, en de Europese 3DS heb ik voor zakelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:54:
Simpel: Als onze site zo ver komt, dat wij review exemplaren mogen ontvangen (we stijgen steeds in bezoekers per maand), moeten we compatible zijn.
Dus de Japanse 3DS heb ik voor persoonlijk gebruik, en de Europese 3DS heb ik voor zakelijk gebruik.
Ah, ok dan hoop ik voor je dat Nintendo nu wat coulanter is met review-exemplaren dan tijdens het Gamecube tijdperk. Was echt triest hoe ze toen met dat soort zaken omgingen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst toen ik het aanvroeg, zeiden ze, dat het minimum 100.000 unieke bezoekers moeten zijn, maar wij hebben nu nog een stijgende gemiddelde van 5.000 unieke bezoekers per maand (toen we 3 maanden geleden al vroegen, was het nog 3.500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:00:
Laatst toen ik het aanvroeg, zeiden ze, dat het minimum 100.000 unieke bezoekers moeten zijn, maar wij hebben nu nog een stijgende gemiddelde van 5.000 unieke bezoekers per maand (toen we 3 maanden geleden al vroegen, was het nog 3.500).
Een simpele extrapolatie verder en je bent er binnen 17 maanden. Dan had je die zakelijke ds wel wat later kunnen kopen :P

edit rekenfout niet 5000 per maand erbij maar 500. ...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:48:
[...]

Als je naar Delft wil rijden -> Dimension Plus
Sowieso is €225,- wel een leuke prijs :)
Jammer dat ik dat nu pas ziet en de prijs weer omhoog is gegaan

Ik heb nog een DSI liggen die ik in Juli 2010 heb gekocht en als goed als nieuw is .

Als die nog €225 was geweest krijg ik €80 terug is €145 voor een 3DS en dan nog even Zelda erbij kopen als die uit is dan heb ik toch voor rond 190 euro een heel mooi apparaat met Zelda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De browser van de 3DS krijgt geen Flash en/of HTML5 support dus geen youtube 3D of zelfs maar gewoon youtube. Jammer en imo een gemiste kans, misschien dat het in een toekomstige update nog word toegevoegd. De E-shop daarentegen ziet er goed. Nog even wachten tot 6/7 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand anders al opgevallen, dat de update op precies dezelfde datum valt als de E3 2011 presentatie van Nintendo?
De Amerikaanse eShop verschijnt wel op 6 Juni, dus ik verwacht dat we in Europa de update in de nacht gepusht krijgen, ongeacht welke regio je 3DS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:00:
Is het iemand anders al opgevallen, dat de update op precies dezelfde datum valt als de E3 2011 presentatie van Nintendo?
De Amerikaanse eShop verschijnt wel op 6 Juni, dus ik verwacht dat we in Europa de update in de nacht gepusht krijgen, ongeacht welke regio je 3DS is.
Ja, dat is een heel strategische zet van Nintendo :) (en ja dit viel me ook direct op toen ik van deze datum hoorde)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de nieuwe update al?
Ik kreeg al een melding over de nieuwe versie, 2.0.0-2J, maar wanneer ik probeer to updaten, zegt die dat ik de nieuwste versie al heb, en niet alleen bij mij, een medewerker heeft dit ook.
Ik heb nog niet op mijn Europese 3DS gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 06:00:
Heeft iemand de nieuwe update al?
Ik kreeg al een melding over de nieuwe versie, 2.0.0-2J, maar wanneer ik probeer to updaten, zegt die dat ik de nieuwste versie al heb, en niet alleen bij mij, een medewerker heeft dit ook.
Ik heb nog niet op mijn Europese 3DS gekeken.
Nee bij mij zegt ie : systeem is up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu las ik het bericht nog een keer goed door, en nu pas zie ik, dat het bericht bedoeld is om me op de hoogte te houden, dat de update morgen pas komt.

Toegevoegd
Internet Browser.
Nintendo eShop.
Nintendo DSi LL/DSi Transfer.

Verwijderd
3D Movie "Super Mario Bros. Theme".

Waarschuwing
Ridge Racer 3D zal een freeze bug hebben, maar brengt geen schade aan de save data.

Er komt zelfs een TV Reclame Spot in de eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:20:
Nu las ik het bericht nog een keer goed door, en nu pas zie ik, dat het bericht bedoeld is om me op de hoogte te houden, dat de update morgen pas komt.

Toegevoegd
Internet Browser.
Nintendo eShop.
Nintendo DSi LL/DSi Transfer.

Verwijderd
3D Movie "Super Mario Bros. Theme".

Waarschuwing
Ridge Racer 3D zal een freeze bug hebben, maar brengt geen schade aan de save data.

Er komt zelfs een TV Reclame Spot in de eShop.
De update voegt een freeze bug toe? Dat weten ze nu al? Waarom fixen ze dat dan niet? Wtf Nintendo.... :F ;w :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 11-10 22:34
Door Zelda OOT op de 3DS krijg ik de kriebels om een 3DS te kopen. OOT is gewoon zo vet, ben het onlangs weer gaan spelen op de N64 met rumble pack :D

Het mooie is dat je nu OOT op een handheld heb en het dus ook onderweg kan spelen! Hoe vet is dat? Lekker boeiend dat het speel al reeds op de N64 was en daarna nog op andere consoles als bonus.

Jullie worden toch ook niet boos als Volkswagen een nieuwe Kever uitbrengt? :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarbij is het een remake en geen directe port. Zo zijn de GFX opgepoetst en is er nieuwe content. In de N-Gamer (magazine) 02/2011 kan je het verschil goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:46:
Daarbij is het een remake en geen directe port. Zo zijn de GFX opgepoetst en is er nieuwe content. In de N-Gamer (magazine) 02/2011 kan je het verschil goed zien.
Welke nieuwe content dan? Behalve de boss battles?

Ik had een echte remake willen zien, niet enkel opgepoetste textures. Slecht op enkele locaties zoals de winkels is er een grotere verbetering zichtbaar. Ook hadden ze er wel orchestrated music in mogen stoppen.

Daarnaast hadden ze eigenlijk ook wel majoras mask er bij mogen stoppen, net als de Hd collecties op consoles die per twee of drie gebundeld worden.

Desondanks. Day one :D

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Cubic X schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:49:
[...]

De update voegt een freeze bug toe? Dat weten ze nu al? Waarom fixen ze dat dan niet? Wtf Nintendo.... :F ;w :X .
omdat ze anders weer gezeur krijgen omdat ze voor de 3e keer de e-shop vertragen.
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Welke nieuwe content dan? Behalve de boss battles?

Ik had een echte remake willen zien, niet enkel opgepoetste textures. Slecht op enkele locaties zoals de winkels is er een grotere verbetering zichtbaar. Ook hadden ze er wel orchestrated music in mogen stoppen.

Daarnaast hadden ze eigenlijk ook wel majoras mask er bij mogen stoppen, net als de Hd collecties op consoles die per twee of drie gebundeld worden.

Desondanks. Day one :D
niet helemaal nieuw, maar ze hebben er wel een master quest in gezet.

en dat ze er geen orchestrated muziek in hebben gezet is een bewuste keuze geweest.
niet omdat ze te lui zijn, maar omdat ze niet te ver van het origineel af willen wijken.
ze hebben zelfs extra moeite gedaan om de muziek zo veel mogelijk op die van de N64 te laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 11-10 22:34
Hoe zit dat eigenlijk bij de SNES en N64. Werken die met een soort midi synth ofzo? Want het lijkt me sterk dat deze gewoon opslagvretende wave samples afspelen. :P

Oke, ik heb hier al wat info gevonden over hoe het sound mechanisme werkt van de N64
http://ign64.ign.com/articles/061/061845p1.html

[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-06-2011 13:53 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Pagina: 1 ... 12 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]