Ps4/switch gamer
Verwijderd
Wat voor Freeze Bug? RR zal elke keer freezen als je 'em opstart?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:20:
Waarschuwing
Ridge Racer 3D zal een freeze bug hebben, maar brengt geen schade aan de save data.
Er komt zelfs een TV Reclame Spot in de eShop.
Ps4/switch gamer
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nou ja, de 3D film gaat er weer af met de volgende update. Het zou dus theoretisch zou kunnen zijn dat die game weer wordt vervangen door andere content.Exorcist schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:37:
Maar mag je hem, als je hem al gedownload hebt, blijven spelen dan?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Edit :
De eshop werkt alleen niet bij mij.
Ik krijg een foutcode.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 07:35 ]
Je bent hopelijk wel bekend met Excitebike als franchise toch? Op de NES en later N64?Thomasthomas schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:38:
Ik heb nu ook dat rare 3D bike spel. Nog niet gespeeld. Er is ook een OoT:3D trailer te zien, erg mooi.
Verwijderd
Heb zelf een 3DS maar heb er al een aantal weken niks meer mee gedaan.
Eerste paar dagen sinds ik hem had op gespeeld (week na launch) en sindsdien ligt ie stof te happen.
Heb Zelda gepre-ordert, maar vraag me af hoe Nintendo en andere ontwikkelaars zich gaan onderscheiden/bewijzen dat hun game 40 euro (30 pond) waard is...
Zelfde geld voor de e-shop. Leuk, maar prijzen a la 10 euro zoals op de Wii kan je echt niet gaan vragen.Doen ze ook niet volgens mij, maar als ze het wel doen dan wordt t geen succes...
Oftewel: Nintendo en ontwikkelaars moeten met leuke en goede titels komen, géén remakes (daar koop ik geen nieuwe handheld van 250 euro voor!), anders voel ik me een beetje bekocht, zeker nu e PS Vita er aan komt en die voor dezelfde prijs over de toonbank gaat en toch vele malen krachtiger (en nu al meer aansprekende titels heeft dan de 3DS afgezonderd van een nieuwe Mario Kart, Mario en Animal Crossing...'
Verwijderd
Ben benieuwd naar de content, of die snel veel wordt uitgebreidt of dat het mager blijft. Nu is het aanbod namelijk nog minimaal.
Nee, wat deze gaat via de store. Volgens de overeenkomst mogen ze alleen op afstand verwijderen wanneer de software schade kan veroorzaken.BtM909 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:05:
[...]
Nou ja, de 3D film gaat er weer af met de volgende update. Het zou dus theoretisch zou kunnen zijn dat die game weer wordt vervangen door andere content.
Daarnaast is het met de Wii ook nooit zo gegaan, gratis software die later betaald werd bleef gewoon op de Wii staan.
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat deze er gewoon bij kwam bij de nieuwe update. t Filmpje is daarentegen wel tijdelijk
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nee, ik heb het al geprobeerd maar het werkt niet, de codes werken (nog?) niet voor de Nintendo eStore.Er!k schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:23:
Is het ook mogelijk om de Nintendo puntenkaarten te gebruiken met de 3DS? Heb nog een paar codes openstaan namelijk
Verwijderd
Ik heb op mijn JP 3DS de gratis game al, de Pokédex 3D komt later deze maand nog uit, en verder zag ik dat je zelfs volledige retail games kan aanschaffen, voor vanaf 4.800 Yen, maar ik neem eerst Kirby en Mario van de Gameboy, later vandaag.
Ik heb in de EU 3DS nog niet gekeken, wegens tijdsgebrek (ik heb de Trailers, die ik al ken, ook nog niet gezien hierdoor).
Verwijderd
Hij blijft de error geven van dat hij mijn e-mail/pw niet herkent, terwijl ik gewoon normaal kan inloggen op de Club Nintendo site
Verwijderd
Edit: aanhouder wint zesde keer ging het goed.
[ Voor 31% gewijzigd door vectrex op 07-06-2011 16:13 ]
Ja, direct na de update (op mijn CTR-S-EUR-C1 systeem).. geen problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:43:
Is het iemand gelukt om hun Club Nintendo Account te linken met de eShop Account ?
Ook de eShop, Excitebike 3D en Pokédex 3D ook direct zonder problemen binnengehaald en de 3d demo filmpjes bekeken.
Nog niet met de browser gespeeld, daar verwacht ik niet zoveel van (dan is mijn telefoon makkelijker).
Vanmiddag ook even testen of de WiFi bug is opgelost met mijn AP (zorgde voor een crash bij verbinding maken).
Browser even geprobeerd, maar die is traaag (Op wifi 2 meter ervandaan)
ff updaten: *snip*WIETJUNK schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:56:
Mensen na de update werkt zoals verwacht me 3ds gold card(zwarte) niet meer.
Bij mij liep ie te mekkeren dat hij al up to date was... Heb toen de NDSI versie update gedaan en nu werkt ie weer. Niet dat ik die kaart veel gebruik trouwens, maar wil het gewoon werkend hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 12-06-2011 12:19 . Reden: linken naar illegaal/grijs gebied software doen we hier niet ]
Haters everywhere but I don’t really care
Lukt alleen als je een dsi of ds lite in je bezit heb omdat je daarop moet patchen,ik heb alleen de 3ds dus moet wachten.matthijst schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:54:
[...]
ff updaten: *snip*
Bij mij liep ie te mekkeren dat hij al up to date was... Heb toen de NDSI versie update gedaan en nu werkt ie weer. Niet dat ik die kaart veel gebruik trouwens, maar wil het gewoon werkend hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 12-06-2011 12:19 ]
Verwijderd
Het is natuurlijk geen desktop met een i5 processor ingebouwd, verder is de browser veeel beter dan die van de DSiJochem Boom schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:43:
Updaten ging hier probleemloos.
Browser even geprobeerd, maar die is traaag (Op wifi 2 meter ervandaan)
Zelf merk ik dat ik te lang geen Super Mario Land (VC/GB) meer heb gespeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 21:04 ]
[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 07-06-2011 23:07 ]
Verwijderd
Maar het is wel een stuk trager dan de IPod Touch en die is inmiddels ook al weer vrij oud. Geen HTML5/Flash is behoorlijke flater ook, aangezien je nu niet bij Youtube filmpjes kan kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:03:
[...]
Het is natuurlijk geen desktop met een i5 processor ingebouwd, verder is de browser veeel beter dan die van de DSi
Zelf merk ik dat ik te lang geen Super Mario Land (VC/GB) meer heb gespeeld.Maar het is wel erg leuk
De prijzen van de Gameboy games zijn ook belachelijk; geen kleurenpaletten zoals de Super Gameboy en Gameboy Color en meeste emulators hebben. (Wat aangeeft dat het technisch prima te doen is) En dan vervolgens wel 4 euro vragen voor een game als Mario Land
Nintendo heeft echt geen kaas gegeten van het online gebeuren, dat merk je ook bij de Wii.
Jammer dat filmpjes nogal gecompressed zijn, maar dan wordt Zelda straks extra mooi als je 'm in het echt ziet
Excitebike, kansloos, wat een knakenspel. Doe er dan een demo van een aankomend spel bij ofzo.
Pokedex wel leuk om een keer doorheen te klikken, maar zal het verder niet echt gebruiken.
Om die eshop te testen Plants vs Zombies aangeschaft, dat werkt allemaal wel goed, spel blijft ook leuk, zelfs op een DS.
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:00 ]
Verwijderd
Afgelopen weken druk geweest met Ghost Recon. Erg cool spel is dat (als je van dat turn based genre houdt).
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Als je het anderste uiterste wil moet je de OoT-3d reclame die in de UK (wellicht ook in de rest van europa) op tv wordt vertoont. Dat is een gelikte compliatie van CGI-beelden met scenes uit OoT. Dat die beelden 10 keer zo mooi zijn als de daadwerkelijke gfx staat 5 seconden in kleine lettertjes in beeld.matthijst schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:35:
Idd, ik keek eerst Zelda en dacht: tering, toch wel crappy... maar zag toen dat DOA er ook slecht uitzag, terwijl dat 'in het echt' supermooi is... Dus dat komt wel goed, met Zelda.
Afgelopen weken druk geweest met Ghost Recon. Erg cool spel is dat (als je van dat turn based genre houdt).
Verwijderd
Ik merk een heel stuk minder content op de Europese eShop, maar die heeft tenminste Pokédex 3D.
Verwijderd
Verwijderd
Tja, ze kunnen moeilijk oncompressed video gaan streamen. Duurt het uren voordat 1 video binnen is.matthijst schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:29:
Best geinig die update.
Jammer dat filmpjes nogal gecompressed zijn, maar dan wordt Zelda straks extra mooi als je 'm in het echt ziet
Ik vind het wel leukExcitebike, kansloos, wat een knakenspel. Doe er dan een demo van een aankomend spel bij ofzo.
Het is meer een techdemo dan een spel.Pokedex wel leuk om een keer doorheen te klikken, maar zal het verder niet echt gebruiken.
Ik heb al Super Mario Land en Legend of Zelda: Links Awakening DX gedownload. En daarover ben ik erg tevreden.
Verwijderd
Die zijn echt beter dan de filmpjes die op het pers portaal van Nintendo aangeboden staan, aangezien die filmpjes je echt een idee geven van hoe het spel er uit gaat zien, hoewel alle Trailers van het pers portaal in 720p zijn, en de meeste First Party Trailers hebben we (met veel moeite) al op YouTube gezet.
Verwijderd
Het wordt een succes als
1. er meer toptitels zijn (zelda, mario, mario kart, mario rpg)
2. De prijs zakt naar 150(!) euro
3. Er een R4 kaartje voor komt.
Onzin. De 3DS moet gewoon groeien, de DS verkocht ook niet meteen super. Houd er ook rekening mee dat we (weer?) vol in de crisis zitten, zeker in Japan is er momenteel veel andere shit. Zodra er grotere en betere titels komen (Mario 3DS, Mario Kart, third-party games ook belangrijk!!) gaat het ding wel verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:47:
De shop stelt niet veel voor. Excitebike is a joke. Die filmpjes in compressed 3d eveneens. Nee, de 3DS is nog geen succes. Gaat het wel worden, maar het duurt even.
Het wordt een succes als
Een R4 zou juist de doodslag zijn voor het systeem. Developers zien nu hoe het met de DS gaat, dus verliezen ze meteen het vertrouwen in de 3DS en komen er helemaal geen games meer voor uit...gewoon nooit een R4 is het beste!
Verwijderd
Slechte cosplay? pics?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:06:
Die Dead or Alive Commercial uit de shop is ook vrij kansloos met een Westerse dame die de rol van de Japanse Kasumi vertolkt. Deed me denken aan slechte cosplay. Die compressie is zoals matthijst aanhaalt ook niet al te best. Veel mensen zullen denken dat de daadwerkelijke games er zo uit zullen zien nu. Goede reclame Nintendo!
Verwijderd
Volgens mij loop je gewoon te trollen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:47:
De shop stelt niet veel voor. Excitebike is a joke. Die filmpjes in compressed 3d eveneens. Nee, de 3DS is nog geen succes. Gaat het wel worden, maar het duurt even.
Het wordt een succes als
1. Nog 9 dagen tot de eerste toptitel (Zelda OoT) en tot dan kan je je vermaken met Zelda Links Awakening (erg leuk)
2. Dat gaat nog een hele tijd duren.
3. Ja, dan heb je een systeem zonder games.
De eShop is erg gaaf, VC is gewoon goed ingebouwd, Super Mario Land en Links Awakening zijn twee van de leukste GB(C) games. Oké de PokéDex 3D is wat beperkt en Excitebike is wat meer voor de fans van het genre.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 21:07 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
This space is occupied
Verwijderd
Super Mario Land had ik inderdaad op mijn GameBoy, welke helaas gestorven is. En ik heb ook nog wel andere GameBoys die het spel kan afspelen maar dan moet ik die ook weer afstoffenBoeboe schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:15:
Maar jij als nintendo fan gaat me toch niet wijsmaken dat je geen gba/gameboy hebt + die games.
Links Awakening heb ik nooit gehad. Mijn eerste Zelda game was TWW op de GameCube
Het gaat allemaal goedkomen met de 3DS, dat weet ik zeker. SSF4 is leuk, DoA: Dimensions is leuk, Nintendogs + Catz is leuk, zelfs Rabbids 3D is vermakelijk (al is het niet echt een supergoede game) de eShop zit goed in elkaar en is lekker snel. Oké de filmpjes zijn gecomprimeerd. So what, je wil geen 100-en MBs downloaden voor een filmpje van een paar minuten. Dan gaat men (hier op tweakers) ook zeggen van "wat traag!". Niet iedereen heeft een 120 mbit lijn. Ik vind dat Nintendo dit zo netjes opgelost heeft.
Maar nee, als je met het stelletje azijnzeikers hier eens iets goeds over een bepaald bedrijf of product (dat niet Google of Linux is) zegt ben je gelijk een "fanboy". Nou mensen, ik kan met trots zeggen dat ik een Nintendo-fan ben. So what?
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 21:47 ]
Ik vind de 3DS overigens een topapparaat; mooi compact (had een eerste model DS), leuke spellen tot nu toe (DOA, SFIV, Ridge Racer, Ghost Recon, Pilotwings, PES). Zelda komt eraan. September Starfox... Ik vermaak me er prima mee tot nu toe
Voor $30 heeft Nyko nu een Power Grip, waarmee je 3DS 3x zo lang mee gaat.
Spuuglelijk, maar perfect voor op vakantie, denk ik:

http://www.nyko.com/products/product-detail/?name=Power+Grip
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Boeboe schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:07:
Als jullie zelfs pilotwings een "topgame" vinden is de discussie klaar denk ik...

Je kan het nog net een zoethoudertje noemen.. maar ik denk dat ik zelfs nog meer tijd zal stoppen in exitebike om hem uit te spelen en alle records te breken.
[ Voor 44% gewijzigd door DukeBox op 08-06-2011 23:08 ]
Verwijderd
Het is geen topgame, maar het is zeer zeker wel een goede gameBoeboe schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:07:
Als jullie zelfs pilotwings een "topgame" vinden is de discussie klaar denk ik, onze mening over wat een goede game is verschilt gewoon TE hard
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 23:20 ]
Snap al dat gejank niet zo, heb tot nu toe aardig wat uren in Ridge Racer, SFIV en Ghost Recon gestoken. Pilotwings half uitgespeeld ofzo, DOA een begin mee gemaakt... Dus tot nu toe minder tijd dan games
Verwijderd
Iemand loopt al gauw te trollen als ze niet mega-fanboys zijn als ik jouw posts eens doorlees.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Volgens mij loop je gewoon te trollen.
1. Nog 9 dagen tot de eerste toptitel (Zelda OoT) en tot dan kan je je vermaken met Zelda Links Awakening (erg leuk)
2. Dat gaat nog een hele tijd duren.
3. Ja, dan heb je een systeem zonder games.
De eShop is erg gaaf, VC is gewoon goed ingebouwd, Super Mario Land en Links Awakening zijn twee van de leukste GB(C) games. Oké de PokéDex 3D is wat beperkt en Excitebike is wat meer voor de fans van het genre.
1. Dat je 3 maanden moet wachten op de 1e toptitel is gewoon belachelijk en dan neem ik het begrip toptitel erg ruim. De remake rammelt weer aan luiigheid. Grafisch iets opgepoetst, Masterquest (wat ook niks nieuws is) en een Boss Rush mode is all you get naast de port van een oud spel. Ze hadden op zijn minst de muziek kunnen oplappen. Orchestrated tracks ipv de Nintendo 64 midi-tjes. Ja, ze hebben 1 track orkestraal in het spel zitten, wat alleen maar een tease is.
Links Awakening is idd een leuk spel maar het is veel geld voor een oude rom waar niks aan toegevoegd is.
2. Ik denk dat Nintendo dit jaar de prijzen wel moet verlagen, sowieso in Japan, wanneer de Vita uitkomt. De Vita is nu even duur geprijsd als de 3DS en als je ziet wat die onder de motorkap heeft en wat er al is aangekondigd dan is het duidelijk dat het een veel grotere concurrent is dan de PSP toendertijd. Als de samenwerking Vita-PS3 sterker wordt dan PSP-PS3 en meer de kant van de WiiU opgaat heeft Nintendo ook problemen met hun "next-gen".
3. Dan worden er wel meer 3DS-en verkocht en dat was zijn punt. Veel mensen wachten er op tot hij gekraakt is.
Dat is standaard zo. De Japanse Wii heeft ook veel meer kanalen waaronder ook een TV-kijk kanaal en een kanaal vanwaar je eten kan bestellen dat thuisbezorgd wordt. Met een en ander is met wat knutselwerk ook op Europese Wii's te installeren maar echt praktisch is het niet hier natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:01:
De Japanse eShop heeft alle E3 Trailers, een TV Serie, nog meer video's, nog meer categorieën, en meer games.
Ik merk een heel stuk minder content op de Europese eShop, maar die heeft tenminste Pokédex 3D.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 07:17 ]
Verwijderd
Ik ben eigenlijk erg blij dat de filmpjes gecomprimeerd zijn, aangezien Nintendo standaard filmpjes van tussen 300 MB en 4 GB uitbrengt, en maar 2 minuten duren.
Oké, het is dan wel in HD allemaal, maar niet echt vriendelijk, voor als je deadlines moet gaan halen, of voor onmiddelijke press releases.
Verwijderd

En als ze OoT te veel veranderd zouden hebben zou het een heleboel fans teleurstellen. OoT = perfectie. OoT 3D = perfectie met een grafische update.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 10:02 ]
Verwijderd
Ik denk dan niet dat je als developer dat echt kan halen.
Om topgames to maken, moet je gewoon tijd investeren, anders eindigt het zoals het met de DS is beëindigd: Meer bagger games dan topgames.
Bovendien kost dit ook fortuinen bij de consument, en zijn dus zowel de ontwikkelaar, als de consument er de dupe van.
Verwijderd
Nou overdrijf je weer, zoals wel vaker. Een killer app bij de launch is idd wel wenselijk. Het matige Pilotwings was dat dus zeker niet en SF was ook geen must-have voor de 3DS aangezien die al eerder voor de consoles uit was en daarnaast kleefden er ook nadelen aan de Euro versie van SF aangezien die de vreselijke Engelse nasynchronisatie kent.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:56:
@GetBack, ja Nintendo moet elke week een topgame uitbrengen. Dan heb je binnen 1 jaar alle topgames voor de 3DS gehad en kan je mooi een PSVita kopenHoe dom denk je dat Nintendo is? De 3DS kwam met zeker al 1 topgame: SSF4, DoA is ook een topgame, OoT is een topgame, Resident Evil™: The Mercenaries 3D is een topgame, StarFox 64 3D is een topgame, Kid Icarus Uprising is een topgame...
En als ze OoT te veel veranderd zouden hebben zou het een heleboel fans teleurstellen. OoT = perfectie. OoT 3D = perfectie met een grafische update.
Dat merkte Nintendo zelf ook wel aangezien de verkoopverwachting bij lange na niet gehaald werd.
En over OoT: naast het feit dat de game zelf een slap vervolg op Lttp is, had er qua ruimte makkelijk de optie ingebouwd kunnen worden om de gamer zelf te laten kiezen voor een klassieke of een 'arranged' soundtrack.
Hoe dom ik denk dat Nintendo is: dat hebben ze zelf aangetoond tijdens de E3. Geen wonder dat de aandelen Nintendo met 6% zakten en op het laagste punt in 5 jaar staan...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 10:14 ]
Het zou wel cool zijn als ze een 3DS hadden met zo een retro look wat ze eens bij de GBA SP deden.

Verwijderd
http://www.yamihoshi.nl/tech/?p=2949
Het is alleen nog niet duidelijk of die ook in Europa/Australië en/of Amerika uitkomt.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou best wel graag veel N64 remakes op de 3DS willen zien zoals Mario 64, Mario Kart 64, Zelda OOT, en Goldeneye. Alle met zo min mogelijk aanpassingen aan de game op grafisch dingen na
Tevens lijkt me een nieuwe 3D Pokemon game ook wel leuk die iets meer richting Red / Blue / Yellow gaat met volledige 3D graphics inclusief 3D battles met 3D Pokemons.
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-06-2011 13:10 ]
Verwijderd
Wist je dat Iwata nog meerdere keren al heeft aangegeven, dat 3D niet verplicht is?
Verwijderd
Ja ok, het was ook niet zozeer bedoeld als zijnde dat het echt MOET omdat ninty het verplicht stelt, meer in de zin van dat alle DS games ongeveer wel iets met het touchscreen doen ookal is het onzinnig, en dat je bij alle Wii games zo ongeveer wel een beetje moet zwaaien met je wiimote, ook al is het onzinnig.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:30:
>>am2
Wist je dat Iwata nog meerdere keren al heeft aangegeven, dat 3D niet verplicht is?
Verwijderd
Echter is elk Wii spel verplicht speelbaar met de WiiMote. Echter zijn er games die ook andere controllers ondersteunen (Classic en GameCube)
Verwijderd
Verwijderd
Als je het niet erg vind heb ik niet de HELE Wii en DS library doorgespeeld, maar ik neem aan dat ook jullie je nog wel kunnen vinden in het beeld dat HEEL VEEL DS games maar gewoon touch erin gepropt hebben "omdat we iets met dat touchscreen willen". Zo verwacht ik bij 3DS veel 3D te zien...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zoals http://uk.ds.ign.com/articles/109/1099732p1.html en http://reviews.cnet.com/8...1702.html?tag=mncol;posts
[ Voor 217% gewijzigd door DukeBox op 10-06-2011 15:56 ]
Ik verwacht een stevige prijsdaling. De vita gaat evenveel kosten als de 3ds en is een flink stuk krachtiger. EN dan nog eens regiovrij ook: reken maar dat de schrik bij nintendo er in zit.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 06:54:
Met het nieuws dat de Vita regiovrij is ben ik benieuwd wat er met de prijs van de 3Ds gaat gebeuren eind dit jaar.
Verwijderd
De 3DS is op het 3D na technisch een natte scheet vergeleken met de PSV.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:01:
Hoe verhoud de 3ds zich met de DS? Zit er veel meer kracht in? en vergeleken met de psv?
Je vergeet 1 ding: de koppigheid van Nintendo en het vertrouwen in de eigen merken die volgens hen voor een flinke verkoopboost zullen zorgen.Boeboe schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:19:
[...]
Ik verwacht een stevige prijsdaling. De vita gaat evenveel kosten als de 3ds en is een flink stuk krachtiger. EN dan nog eens regiovrij ook: reken maar dat de schrik bij nintendo er in zit.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 13:25 ]
Verwijderd
Vergeleken met de DS is het een gigantische stap vooruit (voorbij de PSP zelfs) maar de PSV gaat het wel weer winnen qua kracht.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:01:
Hoe verhoud de 3ds zich met de DS? Zit er veel meer kracht in? en vergeleken met de psv?
Verwijderd
Zoals je ziet, zijn het geen punten meer, maar echt geld, en zijn ze een stuk kleiner dan een briefje van 10 Euro.
De 2 Mario Kart DS cartridges zijn er alleen maar om de 10 Euro briefje plat te houden.
Je kan dit niet op de foto voelen, maar maar de kaart zelf voelt erg zacht en klein aan.
Het is nog wel een 'kras lot', maar het is erg makkelijk om het te krassen.
De Japanse Prepaid cards werken op Japanse eShop's, dus raad ik jullie aan om te wachten op de Europese release, of om je credit card (of debit card) te gebruiken.
Verwijderd
Mooie preview, maar ik zie 3000 yen en ik neem aan dat dat dus een 30 euro kaart equivalent is. Weet je ook in welke bedragen de kaarten komen, neem aan 10, 20 en 30 euro omdat dat ook de bedragen zijn als je met je CC aanvult.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:42:
Even voor de mensen, die willen weten hoe een Prepaid kaart van Nintendo eruit (gaat) ziet/zien:
[afbeelding]
Zoals je ziet, zijn het geen punten meer, maar echt geld, en zijn ze een stuk kleiner dan een briefje van 10 Euro.
De 2 Mario Kart DS cartridges zijn er alleen maar om de 10 Euro briefje plat te houden.
Je kan dit niet op de foto voelen, maar maar de kaart zelf voelt erg zacht en klein aan.
Het is nog wel een 'kras lot', maar het is erg makkelijk om het te krassen.
De Japanse Prepaid cards werken op Japanse eShop's, dus raad ik jullie aan om te wachten op de Europese release, of om je credit card (of debit card) te gebruiken.
Verwijderd
3D heeft ineens 2 betekenissen gekregen
Verwijderd
Nee, maar je kunt (volgens de 'verpakking') wel de Prepaid kaart op de Wii Shop Channel en DSi Shop gebruiken.
>>Aku
In Japan is dat 500, 1000, 3000 en 5000 Yen, en als ik in de Europese kijk:
10, 20, en 30 Euro.
Dit zijn wel de prijzen voor gebruik van een credit card, de Europese winkel laat je geen Prepaid kaart optie zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 22:08 ]
Dat lijkt me niet meer dan logisch.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:54:
*zucht*
Als je het niet erg vind heb ik niet de HELE Wii en DS library doorgespeeld, maar ik neem aan dat ook jullie je nog wel kunnen vinden in het beeld dat HEEL VEEL DS games maar gewoon touch erin gepropt hebben "omdat we iets met dat touchscreen willen". Zo verwacht ik bij 3DS veel 3D te zien...
Verwijderd
Ik vermoed nog wel een New. Super Mario Bros. voor de 3DSVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:10:
Oh boy, het wordt wel ingewikkeld om nu duidelijk te maken wat er bedoeld wordt. Ik bedoelde eerder dat ik het jammer vond dat mario 3DS in 3d perspectief a-la mario 64 en niet in 2d-perspectief a la NSMB. Ik bedoelde niet dat ik het jammer vond dat 3DS effecten gebruikt werden.
3D heeft ineens 2 betekenissen gekregen
De DS heeft ook beide gekend. (Super Mario 64 DS en New. Super Mario Bros.) Het is alleen zoals ik eerder zei: ze gaan natuurlijk niet alle games aan het begin uitbrengen waarna er geen goede games meer komen.
En daar erger ik me zo aan dat mensen denken dat er direct 10-tallen topgames beschikbaar moeten zijn. Hoezo? Je kan maar 1 spel tegelijkertijd spelen.
Dat ik de links nu pas zie. De tweede vergelijking is geheel incorrect.,DukeBox schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:03:
Ik denk dat google al snel mooie overzichtjes geeft met de verschillen.
zoals http://uk.ds.ign.com/articles/109/1099732p1.html en http://reviews.cnet.com/8...1702.html?tag=mncol;posts
De 3DS heeft een resolutie van 800x240 op het bovenste scherm (400x240 in 2D)
Verder kan de 3DS JPG, MPO (3D foto's), MP3 en AAC afspelen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 11:18 ]
Nope, dat is helaas niet mogelijk. Bovendien kan je de Nintendo Points Cards ook niet gebruiken, waar ik gisteren wel een beetje van baalde toen ik m'n 3DS binnen kreeg en een ongebruikte kaart van 2000 punten wilde gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:23:
Kun je je oude voorraad wii punten nog gebruiken?
Verder ben ik nog steeds erg enthousiast over het 3D-effect, het werkt beter dan ik voor mogelijk had gehouden in dit jaar. Mijn verwachting was dat het nog wel wat langer zou duren voor brilloze 3D-schermen echt goed van kwaliteit zouden worden, maar ik ben positief verrast!
In afwachting van Zelda zit ik nu veel Super Mario Land te spelen, de enige Mario-platformer die ik nooit helemaal heb kunnen spelen, toch weer genieten
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Meteen geüpdatet, ik ben weer helemaal happy.
Edit, ze hadden vandaag een actie bij Gamemania dat je bij aankoop van een tweedehands game gratis een tasje krijgt dus heb meteen Phantom Hourglass en Spirit Tracks maar gekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 11-06-2011 16:00 ]
Ze hebben een paar bomberman games gemaakt, dat compenseert voor de andere 95% crapWaarom dat dan? Hudson staat bekend om de geweldige bomberman series.
[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 11-06-2011 21:34 ]
Goed nieuws dus voor mensen zoals ik die altijd games importeren uit de UK. Red je dus makkelijk.
Game komt uit op 17 juni, en is bij Amazon te krijgen voor 30 pond incl. verzending (max. 35 euro) en heb 2 dagen na verzending binnen, waarschijnlijk dus op zaterdag 18 juni.
Verwijderd
Pre-orderen in Nederland en je hebt 'm vaak nog voor de release binnen.
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]