Mijn schouderknoppen piepen een beetje, maar het ligt er aan de manier waarop ik er op druk. Lijkt me enigzins normaal, maar ik wil toch weten of jullie het ook hebben
.
Gebruik je die Nexus dan ook voor muziek of niet? Zo niet, gebruik je wel een apparaat er voor en welke? Ik wist dat van dat prepaid/abonnement eigenlijk wel, maar het probleem is dat ik soms zó weinig bel en sms met mijn mobiel dat ik maar een paar euro kwijt ben, en ik had het bij internet ook over gewoon binnenlands, was misschien wat onduidelijk. Maar goed, ik vindt het gewoon erg lastig om een apparaat te vinden, waarbij ik niet heel veel geld kwijt ben en gewoon goed muziek kan afspelen. Ik kan dan inderdaad beter daarvoor een los topic aanmaken.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:38:
Dat is dus onzin.
Met abonnement ben je goedkoper uit, omdat je een bel bundel hebt, geen kaartjes die je na elke 2 gesprekjes opnieuw moet kopen.
Aan internet in het buitenland heb je zowiezo niks, want dat heet "roaming".
Met PrePaid kan tegenwoordig ook geïnternet worden.
Zowiezo kun je qua batterijduur geen smartphone nemen, die vreten juist batterij.
Maar we dwalen nogal af.
Heb nu enkele uurtjes met de 3DS gespeeld o.a. Rayman, maar het 3D effect valt mij vooralsnog niet mee, maar ook niet echt tegen. Het lijkt wel alsof ik bepaalde momenten 'dubbel' zie. Soms zijn de effecten leuk, voegt t niks toe. Maar helaas zie ik nog niet zoveel wat 'echt uit je scherm springt'... Mijn ogen mankeren niks in ieder geval...
Mijn vriendcode is 5112-3401-8648
Ik heb weliswaar nog geen games die het online doen maar heb al wel vast iedereen hier toegevoegd.
Vanochtend trouwens weer raak met StreetPass. Vooral 's ochtends in de metro werkt het. Ik heb nu 5 gasten in mijn park. Een beetje benieuwd ben ik naar ene Momo die het spel Atama de Do! Kotenko Kotenko het laatst gespeeld heeft. WTF is dat nu weer voor DS game????
Daarnaast 2 Pokemon Black spelers. Het zal wel aan het OV liggen. 3D laat je het beste uit wanneer je in de metro zit...
Ik heb weliswaar nog geen games die het online doen maar heb al wel vast iedereen hier toegevoegd.
Vanochtend trouwens weer raak met StreetPass. Vooral 's ochtends in de metro werkt het. Ik heb nu 5 gasten in mijn park. Een beetje benieuwd ben ik naar ene Momo die het spel Atama de Do! Kotenko Kotenko het laatst gespeeld heeft. WTF is dat nu weer voor DS game????
Daarnaast 2 Pokemon Black spelers. Het zal wel aan het OV liggen. 3D laat je het beste uit wanneer je in de metro zit...
Ik vraag me inderdaad af hoe het 3d effect is in bijvoorbeeld Rayman? Ik heb Pilotwings en Street fighter en in beide games zie je het 3d effect prima. Vooral in street fighter als de camera boven de schouder staat is het echt gaaf! En voegt t best wel wat toe. Maar volgens mij is het gewoon een kwestie hoe de ontwikkelaar het in de game zet...Dennis Lammers schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:57:
Heb nu enkele uurtjes met de 3DS gespeeld o.a. Rayman, maar het 3D effect valt mij vooralsnog niet mee, maar ook niet echt tegen. Het lijkt wel alsof ik bepaalde momenten 'dubbel' zie. Soms zijn de effecten leuk, voegt t niks toe. Maar helaas zie ik nog niet zoveel wat 'echt uit je scherm springt'... Mijn ogen mankeren niks in ieder geval...
Xbox Live: WatersideHorse
Verwijderd
Wow, dat Japans wat ik net las is trouwens niet echt al te best >_> Beetje TE letterlijk vertaald.
Heeft iemand trouwens StreetPass aan de praat gekregen wat betreft die Figurine Battles in SSFIV:3D ?
Pas geleden met 2 mensen het geactiveerd in zowel Mii Plaza/3DS Settings en in SSFIV:3D zelf, maar er werden geen battles gevoerd tussen onze figurines.
Heeft iemand trouwens StreetPass aan de praat gekregen wat betreft die Figurine Battles in SSFIV:3D ?
Pas geleden met 2 mensen het geactiveerd in zowel Mii Plaza/3DS Settings en in SSFIV:3D zelf, maar er werden geen battles gevoerd tussen onze figurines.
Ik had net m'n Hori screen protectors dat ik had besteld bij play-asia op m'n 3DS gedaan... Alles ging perfect! Geen stof en alleen kleine luchtbellen langs de kanten die zo weg gingen... Jammer genoeg ziet de zwarte achtergrond buiten de scherm door de spiegellaag er nu paarsig uit met rainbow effects (het was een screen protector voor het hele scherm) >___>;;.
Dat was vrijwel onvermijdbaar, ik zie het vaak genoeg bij laptops met een screen protector op een "spiegel" scherm, maar ik dachte er niet bij na voor de 3DS xD. Het was trouwens wel vreselijk makkelijk aan te brengen
.
Dat was vrijwel onvermijdbaar, ik zie het vaak genoeg bij laptops met een screen protector op een "spiegel" scherm, maar ik dachte er niet bij na voor de 3DS xD. Het was trouwens wel vreselijk makkelijk aan te brengen
Leuk nog meer friend codes om toe te voegen 
Misschien toch maar een apart topic voor maken, hoeven we niet iedere keer heel het forum door te scrolle, of ze in de topic start te zetten misschien?
Ps. als iemand street fighter IV tegen ghost recon wil ruilen in de buurt van eindhoven stuur me even een berichtje.
Misschien toch maar een apart topic voor maken, hoeven we niet iedere keer heel het forum door te scrolle, of ze in de topic start te zetten misschien?
Ps. als iemand street fighter IV tegen ghost recon wil ruilen in de buurt van eindhoven stuur me even een berichtje.
Geen informatie beschikbaar
Ik hoor nog bij de groep twijfelaars, ik lees dat de 3d modus soms wel erg goed maar net zo vaak ook niet goed werkt of weinig toevoegd.
Dus twijfel ik of ik 250 euro moet gaan neer leggen voor deze handheld of niet gewoon beter een dsi kan aanschaffen.
De games van de dsi werken ook op de 3ds maar ik neem aan dat dit andersom niet zal werken?
Tevens weet ik niet hoe lang Men nog games voor de gewone ds(i) zal blijven uitbrengen.
Dus ik moet er nog even goed over nadenken, blijf het gewoon nog veel geld brengen, als ik de 3ds toch aanschaf wacht ik tot er een game bij word gebundeld.
En wat ik me ook afvraag is waar kan ik de handheld dan het beste bestellen? ik kan wel goed engels dus wat zou het voordeel zijn om een model uit Engeland te halen? en ik lees ook iets over play asia, ken die winkel niet, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dus twijfel ik of ik 250 euro moet gaan neer leggen voor deze handheld of niet gewoon beter een dsi kan aanschaffen.
De games van de dsi werken ook op de 3ds maar ik neem aan dat dit andersom niet zal werken?
Tevens weet ik niet hoe lang Men nog games voor de gewone ds(i) zal blijven uitbrengen.
Dus ik moet er nog even goed over nadenken, blijf het gewoon nog veel geld brengen, als ik de 3ds toch aanschaf wacht ik tot er een game bij word gebundeld.
En wat ik me ook afvraag is waar kan ik de handheld dan het beste bestellen? ik kan wel goed engels dus wat zou het voordeel zijn om een model uit Engeland te halen? en ik lees ook iets over play asia, ken die winkel niet, wat moet ik me daar bij voorstellen?
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 30-03-2011 10:03 ]
Liefhebber van Tweakers
Het voordeel om er een te bestellen uit Engeland is voornamelijk het prijs verschil. Bij Amazon UK kan je zeg maar een 3DS voor 187 pond met gratis verzending krijgen en via de bundels (zie link), kan je een gratis screen protector etc. bij nemen. Het nadeel hierbij: je hebt een credit card nodig en de 3DS adapter heeft een Engelse stekker, je moet dus een converter voor kopen, indien je thuis het niet heeft.pino22 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:00:
Het scheelt hoog uit 40 euro ofzo, je kan zeg maar ook bij een Mediamarkt/Saturn for 229 euro halen.
Play-Asia is een webshop uit Hong Kong, het is dus import buiten de EU, de kans bestaat dus, dat je er belasting over je bestellingen moet betalen wanneer ze gechecked worden door de NL douane of bij hoge bedragen invoerkosten. De 3DS modellen die ze daar verkopen zijn Japanse modellen, dus je kan games van hier daar niet op spelen. Dit is meer voor fanatieke gamers die op een bepaalde niveau Japans kunnen lezen en geen games willen missen die soms nooit uit komen in het Engels voor Amerika/Europa.
[ Voor 6% gewijzigd door Pado op 30-03-2011 11:43 ]
Ik zei nog dat ik er ook niet echt goed in ben, dat valt dus ook wel te merken.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:47:
Wow, dat Japans wat ik net las is trouwens niet echt al te best >_> Beetje TE letterlijk vertaald.
Je moet even afwegen of je 100 Euro meer uit wilt geven voor de modernste DS met de extra 3D mogelijkheden. Qua software zal er weinig meer uitkomen voor de DS die markt is stuk door aan de ene kant het gebruik van de R4 kaartjes en aan de andere kant door de verzadiging van de markt (er is al zoveel uit gekomen er zijn vrijwel geen verse ideeen meer).pino22 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:00:
Ik hoor nog bij de groep twijfelaars, ik lees dat de 3d modus soms wel erg goed maar net zo vaak ook niet goed werkt of weinig toevoegd.
Je kunt uiteraard geen 3DS games in een DSi gebruiken (ook niet alleen in 2D).
Ik zelf vind de 3DS er ergonomisch weer een stukje op vooruit gegaan. De analoge stick werkt (welisswaar in digitale modus!) ook in je DS games en dat bestuurt een stuk fijner. Er staan wat verhalen online over dat de DS games slecht upscalen naar de grotere schermen maar mijns inziens zijn dat mooie verhalen om de truuk met het opstarten in 1:1 modus wat meer aanzien te geven. Bedenk ook dat in DS modus het batterij gebruik lager (ongeveer zoals bij een normale DS is). Kort gezegt een 3DS kan ook gezien worden als een DS met wat extra potentie.
Ik zou voor de 3DS gaan om zo beter voorbereid te zijn op de toekomst. Wanneer je geen ervaring hebt met importeren/kopen in het buitenland zou ik hem lekker lokaal kopen. Het is erg vervelend wanneer je een nieuwe 3DS uit Engeland laat komen en je vervolgens een probleem hebt omdat de stekker hier nergens past. Dat is die paar Euro winst echt niet waard.
Misschien is dit het verkeerde topic om dit te vragen, maar weet iemand een nederlandse (of een site met paypal/ideal) site waar ik http://www.amazon.com/Nin...ve-Case-3DS/dp/B004JLO65Q kan kopen? Dit lijkt mij de fijnste case, maar kan hem nergens in winkels vinden waar je geen creditcard voor nodig hebt.
Also, heel blij met mijn 3DS en zeer verrast hoeveel diepgang de voorgeïnstalleerde spelletjes hebben (vooral face raiders en die AR game). Mijn friendcode:
4212-3858-1497
Also, heel blij met mijn 3DS en zeer verrast hoeveel diepgang de voorgeïnstalleerde spelletjes hebben (vooral face raiders en die AR game). Mijn friendcode:
4212-3858-1497
je kunt bij de primera om de hoek "pre paid" CC kaarten halen. Misschien iets voor jou.Sander1991 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:50:
Misschien is dit het verkeerde topic om dit te vragen, maar weet iemand een nederlandse (of een site met paypal/ideal) site waar ik http://www.amazon.com/Nin...ve-Case-3DS/dp/B004JLO65Q kan kopen? Dit lijkt mij de fijnste case, maar kan hem nergens in winkels vinden waar je geen creditcard voor nodig hebt.
4212-3858-1497
Hmm dan valt dat Play-Asia inderdaad af want ik kan geen woord Japans.Pado schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:35:
[...]
Het voordeel om er een te bestellen uit Engeland is voornamelijk het prijs verschil. Bij Amazon UK kan je zeg maar een 3DS voor 187 pond met gratis verzending krijgen en via de bundels (zie link), kan je een gratis screen protector etc. bij nemen. Het nadeel hierbij: je hebt een credit card nodig en de 3DS adapter heeft een Engelse stekker, je moet dus een converter voor kopen, indien je thuis het niet heeft.
Het scheelt hoog uit 40 euro ofzo, je kan zeg maar ook bij een Mediamarkt/Saturn for 229 euro halen.
Play-Asia is een webshop uit Hong Kong, het is dus import buiten de EU, de kans bestaat dus, dat je er belasting over je bestellingen moet betalen wanneer ze gechecked worden door de NL douane of bij hoge bedragen invoerkosten. De 3DS modellen die ze daar verkopen zijn Japanse modellen, dus je kan games van hier daar niet op spelen. Dit is meer voor fanatieke gamers die op een bepaalde niveau Japans kunnen lezen en geen games willen missen die soms nooit uit komen in het Engels voor Amerika/Europa.
Maar ik ga zeker amazon.uk even bekijken, werken games die ik in NL koop ook in dat UK model of moet ik dan weer spellen uit engeland kopen?
Goed punt de 3ds kan nog zo veel beter worden de ds(i) zit min of meer al aan de top van het kunnen en wat er nog voor zal uitkomen.boshar schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:44:
[...]
Je moet even afwegen of je 100 Euro meer uit wilt geven voor de modernste DS met de extra 3D mogelijkheden. Qua software zal er weinig meer uitkomen voor de DS die markt is stuk door aan de ene kant het gebruik van de R4 kaartjes en aan de andere kant door de verzadiging van de markt (er is al zoveel uit gekomen er zijn vrijwel geen verse ideeen meer).
Je kunt uiteraard geen 3DS games in een DSi gebruiken (ook niet alleen in 2D).
Ik zelf vind de 3DS er ergonomisch weer een stukje op vooruit gegaan. De analoge stick werkt (welisswaar in digitale modus!) ook in je DS games en dat bestuurt een stuk fijner. Er staan wat verhalen online over dat de DS games slecht upscalen naar de grotere schermen maar mijns inziens zijn dat mooie verhalen om de truuk met het opstarten in 1:1 modus wat meer aanzien te geven. Bedenk ook dat in DS modus het batterij gebruik lager (ongeveer zoals bij een normale DS is). Kort gezegt een 3DS kan ook gezien worden als een DS met wat extra potentie.
Ik zou voor de 3DS gaan om zo beter voorbereid te zijn op de toekomst. Wanneer je geen ervaring hebt met importeren/kopen in het buitenland zou ik hem lekker lokaal kopen. Het is erg vervelend wanneer je een nieuwe 3DS uit Engeland laat komen en je vervolgens een probleem hebt omdat de stekker hier nergens past. Dat is die paar Euro winst echt niet waard.
Ik moet er gewoon goed over nadenken, het is wel goed om te lezen dat de games van de ds(i) ook op de 3ds werken want er zijn toch wel bepaalde games die echt wanahaves zijn en niet uit zijn voor de 3ds.
En toekomst gericht zijn is wel verstandiger inderdaad.
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 30-03-2011 11:58 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Alle spellen uit Europa en Australie zijn te spelen op een uk versie.pino22 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:55:
[...]
Hmm dan valt dat Play-Asia inderdaad af want ik kan geen woord Japans.
Maar ik ga zeker amazon.uk even bekijken, werken games die ik in NL koop ook in dat UK model of moet ik dan weer spellen uit engeland kopen?
De UK versie is gewoon hetzelfde die ze in Nederland verkopen ja, het Europees model.
[ Voor 5% gewijzigd door Pado op 30-03-2011 11:58 ]
Als ik die friendcode intyp krijg ik de melding dat het een onjuiste code is?Sander1991 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:50:Also, heel blij met mijn 3DS en zeer verrast hoeveel diepgang de voorgeïnstalleerde spelletjes hebben (vooral face raiders en die AR game). Mijn friendcode:
4212-3858-1497
Verwijderd
De Spaanse distributeur van Nintendo heeft alvast de releasedata bekendgemaakt van de games voor de Nintendo 3DS die de komende maanden zullen verschijnen. Nintendo zelf heeft dat data nog niet bevestigd.
Volgens Spaanse bronnen kunnen we de volgende games binnenkort verwachten:
Rabbids 3D – 1 april
Puzzle Bobble Universe - 22 april
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei
Driver: Renegade - 6 mei
Resident Evil: Mercenaries - 6 mei
Kid Icarus: Uprising - 6 mei
Starfox 64 - 6 mei
Dead or Alive: Dimensions - 27 mei
Sports Island - 3 juni
Legend of Zelda: Ocarina of Time - 17 juni
Naruto Shippuden 3D - 17 juni
Volgens Spaanse bronnen kunnen we de volgende games binnenkort verwachten:
Rabbids 3D – 1 april
Puzzle Bobble Universe - 22 april
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei
Driver: Renegade - 6 mei
Resident Evil: Mercenaries - 6 mei
Kid Icarus: Uprising - 6 mei
Starfox 64 - 6 mei
Dead or Alive: Dimensions - 27 mei
Sports Island - 3 juni
Legend of Zelda: Ocarina of Time - 17 juni
Naruto Shippuden 3D - 17 juni
Verwijderd
Puzzle Bobble Universe lijkt me best een aardige game voor 15 a 20 euro, maar zo'n feest zal het wel weer niet zijn...
Verwijderd
>>GetBack
Dat is dan erg knap, dat een distributeur meer van de Europese release dates schijnt te weten, dan Nintendo of Europe.
Dat is dan erg knap, dat een distributeur meer van de Europese release dates schijnt te weten, dan Nintendo of Europe.
Zavvi heeft deze case ook. Ik heb hem besteld daar, ze hebben hem helaas nog niet kunnen leveren. (zavvi accepteert paypal). http://www.zavvi.com/10306041.htmlSander1991 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:50:
4212-3858-1497
@Yami, Nintendo weet het natuurlijk al wel, maar wilt het niet vertellen. Het kan ook dat dit gewoon placeholders zijn. Nintendo die twee first party games op dezelfde dag uitbrengt?
[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 30-03-2011 13:47 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Tja ik citeer het alleen. Het zou iig wel leuk zijn om StarFox zo vroeg al te krijgen maar gelijktijdig met ICarus is wel vreemd...Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:42:
>>GetBack
Verwijderd
Ik kijk gewoon op de Media site van Nintendo of Europe: Niks nieuws aangekondigd sinds 22 Maart, en dat waren geen release dates.
@ Getback/Pado,
Bedankt voor de opheldering!
Bedankt voor de opheldering!
Liefhebber van Tweakers
Sorry, dacht dat een friendcode aan je systeem vastzat. Had er een opgegeven van een spel.boshar schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:45:
[...]
Als ik die friendcode intyp krijg ik de melding dat het een onjuiste code is?
Hier is de goede:
0645-5751-4047
Hallo allen,
Om het topic niet te "vervuilen" met 3ds friendcodes heb ik net een topic geopend hiervoor!!!!!
3ds friendcodes uitwisselen
Mocht je hier je friendcode al hebben staan zet hem dan ook even in het nieuwe topic... Alleen als je dat wil natuurlijk
Ik ga hem niet is de ts zetten
Om het topic niet te "vervuilen" met 3ds friendcodes heb ik net een topic geopend hiervoor!!!!!
3ds friendcodes uitwisselen
Mocht je hier je friendcode al hebben staan zet hem dan ook even in het nieuwe topic... Alleen als je dat wil natuurlijk
Ik ga hem niet is de ts zetten
[ Voor 33% gewijzigd door superericje op 30-03-2011 19:54 . Reden: Oude code info ]
Zo, zelf de verleiding niet kunnen weestaan, en dus ook een 3ds gehaald. Maar wat ben ik tevreden zeg!
Aangezien m'n ogen niet al te best zijn had ik niet verwacht dat het 3d beeld optimaal voor me zou werken, maar man, wat werkt dit goed!
Heb street fighter er maar bij gekocht en heb tot nu toe veel lol met de online modus
Ik zal mijn friend code maar in het nieuwe topic posten. ^
Aangezien m'n ogen niet al te best zijn had ik niet verwacht dat het 3d beeld optimaal voor me zou werken, maar man, wat werkt dit goed!
Heb street fighter er maar bij gekocht en heb tot nu toe veel lol met de online modus
Ik zal mijn friend code maar in het nieuwe topic posten. ^
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Mijn slaapstand doet het dus écht niet zo te zien. Als ik hem dichtklap dan gaat het blauwe lichtje na 5 minuten uit, waarna ik hem dus als ik hem open opnieuw moet opstarten. Dit gebeurt zowel in het menu als wanneer ik SSFIV heb draaien. Ook als ik op het uitknopje druk en de slaapstand selecteer, gebeurt hetzelfde... Is dit een instelling of heb ik een kapotte 3DS?
Hmmm klinkt als kapotte 3DS we al de nieuweste software op de 3ds via de update?Thomasthomas schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:59:
Mijn slaapstand doet het dus écht niet zo te zien. Als ik hem dichtklap dan gaat het blauwe lichtje na 5 minuten uit, waarna ik hem dus als ik hem open opnieuw moet opstarten. Dit gebeurt zowel in het menu als wanneer ik SSFIV heb draaien. Ook als ik op het uitknopje druk en de slaapstand selecteer, gebeurt hetzelfde... Is dit een instelling of heb ik een kapotte 3DS?
Ja, gewoon up-to-date. Ik ga morgen dan maar even langs de Game Mania, hoop dat het probleem snel wordt opgelost.superericje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:06:
[...]
Hmmm klinkt als kapotte 3DS we al de nieuweste software op de 3ds via de update?
E:Gek. Alleen als ik Wireless (wat dus nodig is voor streetpass) aan heb staan kapt hij er mee in slaapstand. Misschien omdat ik met Wi-Fi ben verbonden?
E2: Ben er vrijwel zeker van dat het door Wi-Fi komt. Ik kan me herinneren dat toen het me niet lukte om met mijn netwerk te verbinden, de slaapstand het wél deed. Hoewel het toch een irritant probleem is, denk ik dat het aan mijn netwerk ligt. Een vriend staat ook op het punt er een te kopen dus ik zal dit even checken. Thuis zet ik wireless gewoon uit als ik slaapstand wil gebruiken, onderweg zou het het dus moeten doen.
E3: Ik loop morgen dan wel even langs bij de Game Mania. Ik hoop dat ik dan gewoon een nieuw exemplaar krijg, heb echt geen zin om te wachten op reparatie of zoiets.
[ Voor 58% gewijzigd door Thomas op 30-03-2011 21:17 ]
Verwijderd
>>Thomasthomas
Ik ben ook hele dagen met mijn 3DS op WiFi verbonden, heb het erg vaak in slaapstand.
Ik denk dat je 3DS gewoon kapot is.
Ik ben ook hele dagen met mijn 3DS op WiFi verbonden, heb het erg vaak in slaapstand.
Ik denk dat je 3DS gewoon kapot is.
Crashende DS-en zouden toch ook door wifi worden veroorzaakt?! Misschien is dat ook bij jou het geval maar dan in slaapstand? Ander netwerk proberen is wel aan te raden ja.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik kan bevestigen, dat StreetPass regio vrij is.
Ik heb mijn Japanse 3DS met andermans Europese 3DS getest, door onze 3DS'sen langs elkaar te laten gaan, en beide 3DS'sen kregen een groen LEDje.
Zodra je in Mii Plaza komt, zegt mijn 3DS:
私はYamillaです。オランダからです。 (Ik ben Yamilla. Ik kom uit Nederland.)
Op die van de ander staat er:
Ik ben ヤミホシ. Ik kom uit Japan.
Raar, maar toch een leuke toevoeging.
Ik heb mijn Japanse 3DS met andermans Europese 3DS getest, door onze 3DS'sen langs elkaar te laten gaan, en beide 3DS'sen kregen een groen LEDje.
Zodra je in Mii Plaza komt, zegt mijn 3DS:
私はYamillaです。オランダからです。 (Ik ben Yamilla. Ik kom uit Nederland.)
Op die van de ander staat er:
Ik ben ヤミホシ. Ik kom uit Japan.
Raar, maar toch een leuke toevoeging.
Een lijst met friendcodes van 3DS eigenaren op Tweakers.net (stond voorheen in: 3ds friendcodes uitwisselen) is toegevoegd aan de TS van dit topic. 
Zodra superericje zijn DM functie ingeschakeld heeft, kunnen jullie codes via hem toevoegen.
Zodra superericje zijn DM functie ingeschakeld heeft, kunnen jullie codes via hem toevoegen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Vanwege het belachelijk slechte weer ben ik vandaag niet naar de Game Mania gegaan. Het ligt echt aan Wi-Fi, op school crashed hij als hij connected met Wi-Fi is, als ik met m'n telefoon tether, als ik thuis ben. Als hij niet verbonden is dan doet hij het dus wel, heb een tijd rondgelopen en gefietst met slaapstand (overigens niemand tegengekomen met Streetpass, terwijl ik wel door aardig bewoonde gebieden van Utrecht ben gereden). Als ik gewoon een vervangende 3DS krijg bij Game Mania dan ga ik daarvoor, maar anders wacht ik nog even op een firmware update, want ik ga geen weken wachten.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:46:
Crashende DS-en zouden toch ook door wifi worden veroorzaakt?! Misschien is dat ook bij jou het geval maar dan in slaapstand? Ander netwerk proberen is wel aan te raden ja.
Mijn DM functie staat inmiddels AANCloud schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:50:
[mbr]Een lijst met friendcodes van 3DS eigenaren op Tweakers.net (stond voorheen in: 3ds friendcodes uitwisselen) is toegevoegd aan de TS van dit topic. :)[/mbr]
Dus alle friendcodes kunnen weer aan de lijst worden toegevoegd!!
Houdt het nuttig, we laten de users niet voor niets DM'en ipv in het topic posten.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 01-04-2011 09:41 ]
Don't dream your life, live your dreams!
Ik probeer friend codes toe te voegen dmv:
Register friend- Internet
maar dan krijg ik de melding "You are currently offline" terwijl ik een prima internetverbinding heb... iemand een idee wat het kan zijn ?
Register friend- Internet
maar dan krijg ik de melding "You are currently offline" terwijl ik een prima internetverbinding heb... iemand een idee wat het kan zijn ?
Tja dan kan ik wachten tot ik een ons weeg want hij blijft staan op you are currently offline, als ik echter de internet vebinding test is deze prima met max bereik.
Vreemd, als ik mijn Wifi aanzet door middel van dat knopje, zie ik echt binnen 2 seconden het blauwe "internet" icoontje links bovenin. Zie jij die ook?
Ja die zie ik ook, heb ook gewoon een werkende (getest in settings) internetverbinding
kan het te maken hebben met het feit dat ik alleen Lego SWIII - The Clone Wars heb als spel ? deze kan geen multiplayer.
kan het te maken hebben met het feit dat ik alleen Lego SWIII - The Clone Wars heb als spel ? deze kan geen multiplayer.
[ Voor 41% gewijzigd door Karel2001 op 01-04-2011 13:39 ]
Ik denk het niet.. Ik heb zelf ook geen multiplayer spel, maar toch heb ik iedereen kunnen toevoegen. Heb je de nieuwste update geïnstalleerd (die met dat 3D filmpje)?
Yep laatste update staat er al vanaf dag 1. Zal het vanavond thuis nog ff proberen.
moet er toch aan geloven, heb er zojuist ook maar eentje gekocht met SFIV3D
overigens, wrm kreeg ik geen filmpje bij de update?
overigens, wrm kreeg ik geen filmpje bij de update?
Ik kreeg ook geen filmpje tijdens het updaten, wel was het filmpje daarna af te spelen via het menu.
Splinter Cell 3D voor 25 Euro + 2500 ING rentepunten besteld. Leuk bedrag!
dus heb je wel dat filmpje gekregen.Hathor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:36:
Ik kreeg ook geen filmpje tijdens het updaten, wel was het filmpje daarna af te spelen via het menu.
Heeft iemand ervaringen met de webwinkel Zerogames? Zij hebben de Hori screen protector voor 5 euro te koop...terwijl hij bij Amazon en vele andere shops nog niet eens te leveren is. Als ze al te leveren zijn, is de prijs veel hoger dan 5 euro...dus ik ben wat achterdochtig. Aan de andere kant wil ik wel een Hori screen protector op mijn 3DS
Wat is er zo speciaal aan een Hori screen protector? Daarnaast geldt natuurlijk altijd: "If its too good to be true, it is"
Hori staat algemeen bekend als de beste screen protectors, daarnaast worden ze officieel uitgegeven door Nintendo én heb ik goede ervaringen met Hori protectorsmat.hi.as schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:04:
Wat is er zo speciaal aan een Hori screen protector? Daarnaast geldt natuurlijk altijd: "If its too good to be true, it is"
Denk dat ik toch maar even op Amazon wacht
Vandaag weer even met de 3DS gespeeld, en het 3D effect werkt bij mij toch wel het beste als het er genoeg licht in huis is. Dus 's avonds komt het 3D effect niet zo goed tot zijn recht vind ik.
Wel merk ik nu dat de 3DS inderdaad een grote kijkdoos is, en dat er niets uit het scherm zelf 'plopt' zoals Nintendo je wilt doen geloven in de filmpjes (Mario die uit je scherm springt etc.) Daar had ik zelf geen rekening mee gehouden toen ik de 3DS vorige week kocht, dus mensen let er op! Het is een kijkdoos effect, geen uitspring effect!
Maar ik geloof zeker wel dat wanneer er goede en leuke 3DS games uitkomen, de 3DS een topapparaat is
Wel merk ik nu dat de 3DS inderdaad een grote kijkdoos is, en dat er niets uit het scherm zelf 'plopt' zoals Nintendo je wilt doen geloven in de filmpjes (Mario die uit je scherm springt etc.) Daar had ik zelf geen rekening mee gehouden toen ik de 3DS vorige week kocht, dus mensen let er op! Het is een kijkdoos effect, geen uitspring effect!
Maar ik geloof zeker wel dat wanneer er goede en leuke 3DS games uitkomen, de 3DS een topapparaat is
uitspring effect schijnt wel mogelijk te zijn, maar voor de meeste spellen is het niet handig.
juist een voordeel van 3D is dat je makkelijker kan zien waar de grond is in een 3D platformer bv, maar dan moet je spelkarakter niet buiten het scherm hangen.
juist een voordeel van 3D is dat je makkelijker kan zien waar de grond is in een 3D platformer bv, maar dan moet je spelkarakter niet buiten het scherm hangen.
Ik heb er een vandaag via Marktplaats ontvangen, werd verkocht als een Hori maar het is een nepper.. Hij zit er gelukkig wel op, voor € 4,50 kan ik mij geen bult vallenCubic X schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:20:
[...]
Hori staat algemeen bekend als de beste screen protectors, daarnaast worden ze officieel uitgegeven door Nintendo én heb ik goede ervaringen met Hori protectors.
Denk dat ik toch maar even op Amazon wacht.
Uitspring effect is mogelijk. Zet een game op pauze (home button), en ga in het OS menu naar agenda. De potloodjes zweven uit je scherm.
Heb trouwens een mededeling voor iedereen met ghosting in Pilotwings; http://www.gamespot.com/3...d=m-1-58632283&pid=997829
Het is blijkbaar normaal. Het overkomt me vrij vaak (heel licht), maar net was ik met één van de laatste levels van het spel bezig, vloog in een tunnel terwijl het nacht was, en het werd echt heel sterk. Zoals je kan lezen is het dus normaal, door het contrast is het heel sterk aanwezig.
Heb trouwens een mededeling voor iedereen met ghosting in Pilotwings; http://www.gamespot.com/3...d=m-1-58632283&pid=997829
Het is blijkbaar normaal. Het overkomt me vrij vaak (heel licht), maar net was ik met één van de laatste levels van het spel bezig, vloog in een tunnel terwijl het nacht was, en het werd echt heel sterk. Zoals je kan lezen is het dus normaal, door het contrast is het heel sterk aanwezig.
Lees de topicwaarschuwing..
[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2011 22:29 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik post eigenlijk nooit maar dit wilde ik echt even vragen.
Heeft iemand anders ook dat de behuizing bij de home button een beetje omhoog komt?
En ook het bovenste scherm dat niet helemaal aansluit op de behuizing?
Voor de duidelijkheid 2 foto's

Verder is het echt een top apparaat.
Gister mijn eerste 2 streetpass hits gehad, erg leuk.
Vandaag even winkelen in het centrum van Rotterdam, benieuwd of ik nog meer tegen kom
Heeft iemand anders ook dat de behuizing bij de home button een beetje omhoog komt?
En ook het bovenste scherm dat niet helemaal aansluit op de behuizing?
Voor de duidelijkheid 2 foto's

Verder is het echt een top apparaat.
Gister mijn eerste 2 streetpass hits gehad, erg leuk.
Vandaag even winkelen in het centrum van Rotterdam, benieuwd of ik nog meer tegen kom
Verwijderd
Ik heb dit probleem niet.
Als je de knopjes bedoelt, dat is expres zo (Select en Start hebben dat ook).
Als je de knopjes bedoelt, dat is expres zo (Select en Start hebben dat ook).
Ik denk dat je er eentje hebt gekregen die gewoon beroerd in elkaar gezet is (draadjes zitten bijvoorbeeld niet goed op hun plek en die zetten dan druk op het oppervlak als het vastgeschroefd is). Zoals YamiHoshi al aangeeft denk ik dat die Home-button zo hoort. Maar dat bij je bovenste scherm niet denk ik.
De homebutton zit naast het scherm ook niet omhoog. Ik zou teruggaan. Ikzelf heb echt last van ghosting in pilotwings. Heb er al meerdere keren over gepost, maar ben blijkbaar de enige hier. Komt trouwens alleen in donkere tunnels en andere plekken met veel contrast voor, maar ik stoor me er echt aan.
Heb je anderen er al eens op laten spelen? Zo ja, hebben die er ook last van?Thomasthomas schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:58:
De homebutton zit naast het scherm ook niet omhoog. Ik zou teruggaan. Ikzelf heb echt last van ghosting in pilotwings. Heb er al meerdere keren over gepost, maar ben blijkbaar de enige hier. Komt trouwens alleen in donkere tunnels en andere plekken met veel contrast voor, maar ik stoor me er echt aan.
Ja. Ik weet alleen niet of het onder de garantie valt, want meer mensen schijnen het te hebben en het schijnt gewoon een effect te zijn waar je niet onderuit komt.danielkraak schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:11:
[...]
Heb je anderen er al eens op laten spelen? Zo ja, hebben die er ook last van?
Ghosting is een gevolg van de gebruikte techniek en komt vooral voor bij contrastrijke overgangen. Een game developer zou daar rekening mee kunnen houden maar dat zal niet altijd zo makkelijk zijn, soms wil je juist contrastrijke overgangen hebben in beeld en dat werkt helaas niet zo super met deze schermpjes. Niet iedereen zal er evenveel 'last' van hebben, maar ik denk dus niet dat het een defect is.
Ik heb het ook heel soms, maar dat ligt gewoon aan de krappe kijkhoek. Als je dat heel vaak hebt moet je gewoon de 3d slider wat lager zetten.
Metacritics lijstje van 3ds games met hun beoordeling:
http://www.metacritic.com.../metascore?view=condensed
Alleen Street Fighter springt er echt positief uit
http://www.metacritic.com.../metascore?view=condensed
Alleen Street Fighter springt er echt positief uit
[ Voor 16% gewijzigd door Slashdotter op 03-04-2011 17:21 ]
Nou een kennis heeft ook een Nintendo 3ds met 5 games, en enkel streetfighter 3ds is zijn mening geeft echt een extra dimensie met het 3d gebeuren, de rest werkt maar half of gewoon niet goed en draagt weinig tot niets bij, slechte lineup tot nu toe als je het mij vraagt.
@ metacritics, je kan ook zien dat er maar weinig games zijn op de 3ds die fatsoenlijk scoren.
Zelf denk ik dat dit 3ds gebeuren gewoon nog een tijd nodig heeft tot developers het helemaal onder de knie krijgen en betere games uitbrengen, maar voor de games die nu uit zijn zou ik geen 3ds kopen.
Het hele 3d gebeuren word gewoon over het algemeen nog veel te matig tot slecht in de games verwerkt waardoor als je het speelt je er meer last van hebt dan dat het echt iets toevoegt maar dat is mijn mening.
@ metacritics, je kan ook zien dat er maar weinig games zijn op de 3ds die fatsoenlijk scoren.
Zelf denk ik dat dit 3ds gebeuren gewoon nog een tijd nodig heeft tot developers het helemaal onder de knie krijgen en betere games uitbrengen, maar voor de games die nu uit zijn zou ik geen 3ds kopen.
Het hele 3d gebeuren word gewoon over het algemeen nog veel te matig tot slecht in de games verwerkt waardoor als je het speelt je er meer last van hebt dan dat het echt iets toevoegt maar dat is mijn mening.
[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 03-04-2011 17:28 ]
Liefhebber van Tweakers
Acuut gebrek aan games idd. Street Fighter is de enige goede, en als je SF fan bent hebt je SF4 al lang op andere platformen met superieure controller.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
jammer dat de select, home en start knop geen backlight hebben. kan ze in het donker nauwelijks vinden! das beetje een gemis. verder ben ik zeeeer tevreden. heb alleen nog maar pilot wings. de andere games trokken mij totaal niet, dus ja weinig keuze 
heb btw iedereen zn friendcode toegevoegd
heb btw iedereen zn friendcode toegevoegd
[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 03-04-2011 18:08 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Denk dat ik inderdaad even terug ga naar de winkel.
Ik heb ook last van het ghosting effect bij ridge racer, vooral bij de namen boven de auto's, andere die dit ook hebben?
Vandaag heel de middag door centrum van Rotterdam gelopen, maar geen streetpass hits
mensen met meer succes met streetpass?
Ik heb ook last van het ghosting effect bij ridge racer, vooral bij de namen boven de auto's, andere die dit ook hebben?
Vandaag heel de middag door centrum van Rotterdam gelopen, maar geen streetpass hits

mensen met meer succes met streetpass?
Ghosting heb ik inderdaad ook bij Ridge Racer. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar blijkbaar zijn er meerdere mensen die er last van hebben! Echt storend is het niet, maar wel opvallend...
Xbox Live: WatersideHorse
vgcats heeft trouwens nog een leuke comic 

Titel van de bijhorende blog ga ik 100% mee akkoord: 3DS, awesome but not right now.

Titel van de bijhorende blog ga ik 100% mee akkoord: 3DS, awesome but not right now.
[ Voor 37% gewijzigd door boe2 op 03-04-2011 20:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Hoe kan je het beste met de batterij omgaan? ivm levensduur e.d.
- Na gebruik elke keer in z'n dockingstation
- Volledig opladen en gebruiken tot die (bijna) uitvalt
- Bij een bepaald percentage beginnen met opladen
- Spelen terwijl die aan de oplader hangt
Wachten totdat de batterij helemaal leeg is is niet goed.Alekz87 schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:36:
Hoe kan je het beste met de batterij omgaan? ivm levensduur e.d.
Ik denk dat je het beste alle batterijen pas moet opladen als deze nog maar 10/15% vol zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 03-04-2011 21:50 ]
U riep?Boeboe schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:27:
Street Fighter is de enige goede, en als je SF fan bent hebt je SF4 al lang op andere platformen met superieure controller.
Ik pak liever de 3ds erbij omdat ik dan ff snel een spelletje kan spelen dan dat ik de xbox moet aanslingeren.
Verder is lite mode veel leuker om met een mannetje te leren spelen, en dat heb je niet op de xbox.
Veel characters zijn nu speelbaarder geworden (Zangief en Guile's Ultra in lite mode nu eindelijk bruikbaar)
Khep nu in een week tijd het al met meer mannetjes op hardest uitgespeeld dan op de xbox versie die ik al bijna een jaar heb.
Dynamic mode + 3D was ff wennen maar het voegt absoluut iets toe. Ik speel nu al m'n cpu partijen ermee (online wel weer classic omdat je daar afstanden beter kan inschatten).
[ Voor 24% gewijzigd door Slashdotter op 04-04-2011 05:19 ]
Bij Lithion Ion maakt het allemaal niet uit en kan je het elk moment gewoon opladen.Ike. schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:38:
[...]
Wachten totdat de batterij helemaal leeg is is niet goed.
Ik denk dat je het beste alle batterijen pas moet opladen als deze nog maar 10/15% vol zijn.
Ben ook maar over gegaan, kon het niet meer laten liggen
Streetfighter erbij genomen en kan vooral niet wachten op Zelda.Wat ik merk is dat bij 3d foto's en camera de 3d slider niet werkt, enkel uit of aan?
Meteen een mooie 3d foto van mn hond gemaakt, z'n neus komt helemaal uit het scherm
Was wel compleet versteld van die AR games! Daamnnn, lachen!!
Moet wel zeggen dat ik na een half uur a 3 kwartier me behoorlijk soort van autoziek voelde
....vanavond later niet zo'n last van, is dat normaal of went dat nog wat meer?
Het scharnier heeft trouwens wel behoorlijk veel speling, een normaal iets?
Streetfighter erbij genomen en kan vooral niet wachten op Zelda.Wat ik merk is dat bij 3d foto's en camera de 3d slider niet werkt, enkel uit of aan?
Meteen een mooie 3d foto van mn hond gemaakt, z'n neus komt helemaal uit het scherm
Was wel compleet versteld van die AR games! Daamnnn, lachen!!
Moet wel zeggen dat ik na een half uur a 3 kwartier me behoorlijk soort van autoziek voelde

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 04-04-2011 02:38 ]
Ik heb de 3DS ook met Ridge Racer, Street Fighter en Pilotwings, maar ik verkoop m'n games alweer. Zoals iemand hierboven al zei; de 3DS is geweldig, maar de games zijn dat nog niet. Helaas!
Verwijderd
Tja, als ze al hun top titels bij Launch zouden doen zou het later een stuk minder worden.Boeboe schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:44:
vgcats heeft trouwens nog een leuke comic
[afbeelding]
Mensen die de accu te snel leeg vinden lopen:
http://www.engadget.com/2...-for-nintendo-3ds-review/
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 07:17 ]
Smaken verschillen, denk ik.Disfigured schreef op maandag 04 april 2011 @ 01:20:
Ik heb de 3DS ook met Ridge Racer, Street Fighter en Pilotwings, maar ik verkoop m'n games alweer. Zoals iemand hierboven al zei; de 3DS is geweldig, maar de games zijn dat nog niet. Helaas!
Ridge Racer vind ik super (OK, graphics zijn PSP stijl, maar dat weet je vantevoren).
Streetfighter IV online vind ik meesterlijk (niet op andere consoles gespeeld, dat scheelt).
Pilotwings, tsja, graphics zijn leuk, missies wat saai/sloom/kort. Die zal ik zelf ook wel wegdoen binnenkort denk ik.
@accupack hierboven: ik hoop dat ze met zoiets komen waar je dan ook nog eens de accu zelf makkelijk in kunt vervangen en die op de dock kan opladen... Zou mooi zijn als je met 2 accupacks een uur of 10 kunt doorkomen. Of gewoon losse kleine acuutjes, met een andere achterkant op je 3DS, zodat je hem niet steeds hoeft open te schroeven voor wisselen.
[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 04-04-2011 07:39 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ik denk dat ik aanspraak ga maken op de garantie. Het ghosting effect wordt volgens mij steeds erger, hij stuurt vaak gewoon 2 veelden naar 1 oog (als ik 1 oog dicht doe zie ik nog steeds dubbel). Daarbij heb ik irritante problemen met Wi-Fi, komt er een raar geluid uit het scharnier als ik hem openklap, en is de analoge stick stroef.
Allemaal kleine probleempjes, maar het lijkt me genoeg om er mee terug te gaan.
Allemaal kleine probleempjes, maar het lijkt me genoeg om er mee terug te gaan.
Ik zou er inderdaad gewoon mee terug gaan, ga ik ook doen.
Je mag voor €250 gewoon een perfect werkend product verwachten.
Gister ridge racer gekocht maar die valt mij vies tegen, ziet er nog minder uit dan de psp versie, ga ik vandaag maar ruilen.
Je mag voor €250 gewoon een perfect werkend product verwachten.
Gister ridge racer gekocht maar die valt mij vies tegen, ziet er nog minder uit dan de psp versie, ga ik vandaag maar ruilen.
Ik wil iedereen Ghost Recon 3ds aanraden die houd van advance wars achtige games (overigens maar €25+3.95 in de rentepunten winkel van de ing). Ik ben zelf fan van het genre, ook x-com serie heb ik gespeeld, en dit is mijn meest gespeelde titel, streetfighter blijft hiervoor in het doosje zitten. 3D effect is kijkdoos effect en voegt niets toe aan het genre (behalve eyecandy) maar het spel is gewoon goed.
Iemand toevallig Mario 64 DS gespeeld op de 3DS?
Is dat met de controlstick nu te vergelijken met het 'pookje' op de N64 vroeger?
Is dat met de controlstick nu te vergelijken met het 'pookje' op de N64 vroeger?
Verwijderd
2e hands aanbod valt me tot nu toe tegen, had gehoopt voor 20 euri wel wat launchgames op marktplaats op de kop te tikken maar daar moet ik nog ff geuld voor hebben geloof ik 
Ik heb trouwens ook wel aardig wat speling op het openklap-deel van de 3ds. Maargoed dat had ik met mn phat DS eigenlijk ook wel dus ik had er niet echt bij stil gestaan. Heb er verder geen last van.
Ik heb trouwens ook wel aardig wat speling op het openklap-deel van de 3ds. Maargoed dat had ik met mn phat DS eigenlijk ook wel dus ik had er niet echt bij stil gestaan. Heb er verder geen last van.
Verwijderd
>>matthijst
Ja, ik.
De gewone gameplay voelt aan alsof je nog steeds met de D-Pad speelt, maar tijdens Bowser gevechten is de Slide Pad echt een verademing.
Ja, ik.
De gewone gameplay voelt aan alsof je nog steeds met de D-Pad speelt, maar tijdens Bowser gevechten is de Slide Pad echt een verademing.
Geweldig spel inderdaad. Ik heb echter bij dit spel wel behoorlijk last van de BSOD. Met een dag ( +/- 5 uurtjes) spelen 4x voorgekomen terwijl ik het met Pilot Wings nog nooit heb meegemaakt en daar heb ik ongeveer 10/12 uur in zitten.TdV schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:57:
Ik wil iedereen Ghost Recon 3ds aanraden die houd van advance wars achtige games (overigens maar €25+3.95 in de rentepunten winkel van de ing). Ik ben zelf fan van het genre, ook x-com serie heb ik gespeeld, en dit is mijn meest gespeelde titel, streetfighter blijft hiervoor in het doosje zitten. 3D effect is kijkdoos effect en voegt niets toe aan het genre (behalve eyecandy) maar het spel is gewoon goed.
Vandaag toch maar even contact opnemen met Nintendo Support.
Dit hoor ik in mijn omgeving ook erg veel, dit speelt ook op andere gebieden zoals op de pc met het hele 3d gebeuren.Mutatie schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:16:
Moet wel zeggen dat ik na een half uur a 3 kwartier me behoorlijk soort van autoziek voelde....vanavond later niet zo'n last van, is dat normaal of went dat nog wat meer?
De vraag is voor mij ook, is het wel 100% veilig? want waarom worden mensen gewoon ziek , misselijk,hoofdpijn etc.
Of is het gewoon puur en alleen doordat onze hersenen dit niet gewend zijn.
Ik ben geen wetenschapper of wat dan ook maar ik vind het toch aan 1 kant wat eng en wellicht dat dit me ook tegenhoud want ik wil niet dat ik er misselijk door ga worden of hoofdpijn krijg.
Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of mensen die helemaal nergens last van hebben?
Liefhebber van Tweakers
Ik begrijp de kritiek op de lauchgames wel maar ik denk dat Nintendo dit bewust gedaan heeft. Voor een deel verkoopt de hardware zichzelf (3D en de AR games als unieke feature). Tot mijn verbazing willen mensen graag even zelf kijken proberen hoe dat 3D werkt en non-gamers zijn redelijk positief over het effect.
Anderzijds geeft Nintendo 3rd party developers een flinke verkoop periode voor lauch games zonder dat ze met een Nintendo game in hetzelfde genre hoeven te concureren. Dat helpt de 3rd party developers enorm qua sales en marktaandeel. Nintendo zorgt tegelijk voor een kickstart aan 3rd party development teams.
Ik vermaak me kostelijk met Pilot Wings en Ghost Recon. Wanneer de echte Nintendo games wordt de lol alleen maar groter. Ik ook benieuwd naar de download shop en of ze nog iets met de DSi download programma's doen. Een 3DS versie van de animatie en teken programma's die de hogere resolutie ondersteunt zou wel aardig zijn.
Anderzijds geeft Nintendo 3rd party developers een flinke verkoop periode voor lauch games zonder dat ze met een Nintendo game in hetzelfde genre hoeven te concureren. Dat helpt de 3rd party developers enorm qua sales en marktaandeel. Nintendo zorgt tegelijk voor een kickstart aan 3rd party development teams.
Ik vermaak me kostelijk met Pilot Wings en Ghost Recon. Wanneer de echte Nintendo games wordt de lol alleen maar groter. Ik ook benieuwd naar de download shop en of ze nog iets met de DSi download programma's doen. Een 3DS versie van de animatie en teken programma's die de hogere resolutie ondersteunt zou wel aardig zijn.
Verwijderd
Ik speel eigenlijk altijd met de 3d slider uit. Na tijdje spelen in 3d krijg ik wel een raar/ander gevoel in mn ogen maar ik kan het niet helemaal omschrijven of plaatsen. Ik kan het 3d ook niet altijd goed zien en heb problemen met de kijkhoek. Op eoa manier heb ik ook het idee dat het niet helemaal jofel voor je is, al zeg ik dat zonder enige vorm van onderbouwing.pino22 schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:17:
[...]
Ik ben geen wetenschapper of wat dan ook maar ik vind het toch aan 1 kant wat eng en wellicht dat dit me ook tegenhoud want ik wil niet dat ik er misselijk door ga worden of hoofdpijn krijg.
Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of mensen die helemaal nergens last van hebben?
In eerste instantie was ik erg teleurgesteld dat ik problemen had met het 3d effect, maar inmiddels heb ik dat geaccepteerd en game ik gewoon in 2D. Als je dat eenmaal geaccepteerd hebt is het gewoon ook een leuke console met wat meer kracht en pit dan de vorige iteratie ds'en.
Ik heb sinds zaterdag een Black 3ds en ben er tevreden over.
Enige game die ik nu heb is Ridge Racer.
Ik heb ook al jaren een Virtual Boy, maar dit is vele malen beter, "It's got colours".
Bij de VB had ik heel snel hoofdpijn, maar waarschijnlijk kwam dat door het rood/zwarte beeld in combinatie met het feit dat je met je hoofd in het apparaat moet zitten en dus geen licht om je heen hebt.
Misschien dat ik volgende maand street fighter erbij haal, maar ligt er ook maar net aan wanneer de releasedatum is van zelda.
Enige game die ik nu heb is Ridge Racer.
Ik heb ook al jaren een Virtual Boy, maar dit is vele malen beter, "It's got colours".
Bij de VB had ik heel snel hoofdpijn, maar waarschijnlijk kwam dat door het rood/zwarte beeld in combinatie met het feit dat je met je hoofd in het apparaat moet zitten en dus geen licht om je heen hebt.
Misschien dat ik volgende maand street fighter erbij haal, maar ligt er ook maar net aan wanneer de releasedatum is van zelda.
De release van zelda zal wel ergens juni/julie zijn.
deze releaselijst is gelekt vorige week:
Puzzle Bobble Universe – 22 april, €40,99
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei, €46,99
Driver: Renegade – 6 mei,€46,99
Resident Evil: Mercenaries – 6 mei,€50,99
KID ICARUS: Uprising – 6 mei, €46,99
Starfox 64 – 6 mei, €46,99
Dead or Alive: Dimensions – 27 mei, €46,99
Sports Island – 3 juni, €46,99
Zelda Ocarina of Time – 17 juni, €46,99
Naruto Shippuden 3D – 17 juni, €50,99
bron: http://gonintendo.com/viewstory.php?id=154394
Terugkomend op de vorige posts. Maar als je 3D uitzet mis je toch de hele essentie van het apparaat?
Puzzle Bobble Universe – 22 april, €40,99
James Noir’s Hollywood Crimes – 6 mei, €46,99
Driver: Renegade – 6 mei,€46,99
Resident Evil: Mercenaries – 6 mei,€50,99
KID ICARUS: Uprising – 6 mei, €46,99
Starfox 64 – 6 mei, €46,99
Dead or Alive: Dimensions – 27 mei, €46,99
Sports Island – 3 juni, €46,99
Zelda Ocarina of Time – 17 juni, €46,99
Naruto Shippuden 3D – 17 juni, €50,99
bron: http://gonintendo.com/viewstory.php?id=154394
Terugkomend op de vorige posts. Maar als je 3D uitzet mis je toch de hele essentie van het apparaat?
Verwijderd
>>alexhooven
Goed werk met het herposten van een nog niet officieel bevestigde releaselijst.
Cool, Starfox zo snel al zou mooi zijn!
Verder DOA en Zelda.
Verder DOA en Zelda.
alsof ik 36 pagina's ga doorbladeren voordat ik iets post. zal het wel over het hoofd hebben gezien dan. mijn oprechte excusesVerwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:56:
>>alexhooven

Verwijderd
Zonder 3D ziet het er ook goed uit en kan je er ook gewoon op spelen hoor. De essentie van de Wii is ook dat je moet zwaaien en doen, maar daar speel ik games ook met d-pad of classic controller waar dat mogelijk is.Alekz87 schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:55:
Verwijderd
Volgens de Nintendo-Europe Mediaroom hebben Kid Icarus en Star Fox nog lang geen datum, en Zelda staat er helemaal niet op.
DOA komt in Mei 2011.
Zelfs de Japanse Nintendo site heeft geen release data voor geen van de spellen.
DOA komt in Mei 2011.
Zelfs de Japanse Nintendo site heeft geen release data voor geen van de spellen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 12:07 ]
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]