Dat hangt af waar de bug zit. Zit het in de firmware kan Nintendo dit heel eenvoudig fixen. Zit het in de game zelf, wordt het een heel ander verhaal. Er is namelijk geen update mogelijkheid voor games.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:24:
Ghost recon is wel m'n favoriete game op dit moment, alleen... niet stabiel![]()
Blijkbaar (gelukkig) meer mensen met hetzelfde issue: http://www.gamefaqs.com/boards/997614-3ds/58590179.
Hopen op een snelle firmware update oid, dit is irritant
Mijn ervaring met de 'Hori' protectors van DX is dat ze ze verkopen met Hori-logo, en met hori-logo en 'genuine' in de titel, en dat daar nogal wat verschil tussen zit (de genuine zijn ~$8, en veel steviger).iNSaNe-oNe schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:43:
Ik heb bij DealExtreme.com een 3DS screenprotector van het merk Hori besteld. Dit omdat die voor de DS en DS Lite van Hori ook perfect waren. En voor de prijs ($1.40-1.60 met free shipping) hoef je het in ieder geval niet te laten. Wel duurt het even voordat je het binnen zult hebben. Ik heb die voor mijn 3DS vandaag besteld, als er interesse is laat ik wel weten hoe hij bevalt zodra hij binnen is.
Let wel op, er zijn nml. verschillende soorten te koop:
- Eén voor alleen de twee schermpjes;
- Eén voor beide schermen waarbij het bovenste paneel helemaal wordt bedekt (mooier);
- Eén voor 'Full body' coverage.
De laatste twee zijn overigens niet bij DealExtreme.com te kopen, maar bijvoorbeeld wel bij play-asia.com
Alleen betaal je er wel wat meer voor. Maar nog steeds minder dan wat ze er bij NL-shops voor durven te vragen...![]()
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
huh? Welke haken en ogen dan?ToCuS schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:13:
Er zitten dus nog heel wat haken en ogen aan de 3DS...
maar het zal allemaal wel loslopen..
Don't dream your life, live your dreams!
zoals het afstellen van het 3D gedeelte (normaal was het aanzetten en gamen maar) en her en der dat de WIFI niet goed werkt (kan ook persoonlijk zijn natuurlijk) en dit zal ook wel persoonlijk zijn, dat je je high voelt na een lang potje 3DSen...
Verwijderd
Alles wat jij noemt zijn persoonlijke dingen. Voor iedereen is 3D anders (ik zie het zoals eerder gezegd helemaal niet, dus bij mij staat de slider continu op "off"), WiFi werkt bij mij gewoon super. Heb al vele potjes SSF4 gespeeld en ging geweldig.
Ik heb al eerder over dit probleem gepost, maar zal het even wat beter uitleggen. Ik heb last van een soort van "ghosting". Niet vaak, vrijwel alleen in Pilotwings, en enkel met opzichtige checkpoints of het einde van een tunnel. Het ziet er ongeveer zo uit; http://i54.tinypic.com/11bm2qd.jpg.
Ik weet niet of dit aan het spel, mijn ogen, of de 3DS zelf ligt, dus ik wil weten of jullie het ook hebben. Het zit zo, ik zie vrijwel alleen zo'n "ghost" aan de rechter kant van het object. Als ik mijn rechter oog dicht doe, en dus alleen het beeld dat voor mijn linker oog bedoeld is zie, dan zie ik het nog steeds, wat betekend dat hij het beeld dat alleen naar mijn rechter oog zou moeten gaan ook vaag naar mijn linker oog wordt gestuurd. Hebben jullie dit ook? Kunnen jullie dit even testen? Als jullie het niet hebben dan ga ik morgen gelijk even naar de winkel om te kijken of het met een ander exemplaar ook het geval is (en het dus aan mijn ogen ligt) of niet (en het dus aan de 3DS ligt).
Ik weet niet of dit aan het spel, mijn ogen, of de 3DS zelf ligt, dus ik wil weten of jullie het ook hebben. Het zit zo, ik zie vrijwel alleen zo'n "ghost" aan de rechter kant van het object. Als ik mijn rechter oog dicht doe, en dus alleen het beeld dat voor mijn linker oog bedoeld is zie, dan zie ik het nog steeds, wat betekend dat hij het beeld dat alleen naar mijn rechter oog zou moeten gaan ook vaag naar mijn linker oog wordt gestuurd. Hebben jullie dit ook? Kunnen jullie dit even testen? Als jullie het niet hebben dan ga ik morgen gelijk even naar de winkel om te kijken of het met een ander exemplaar ook het geval is (en het dus aan mijn ogen ligt) of niet (en het dus aan de 3DS ligt).
Meer mensen last van connection errors in streetfighter?
Gisteren hele avond gespeeld en misschien 1 of 2 fouten, net 3 achter elkaar...
Gisteren hele avond gespeeld en misschien 1 of 2 fouten, net 3 achter elkaar...
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Bij de Wii kan je ook niet al te klein behuisd zijn en loop je ook het risico bezweet te raken, toch hoor je daar weinig mensen overToCuS schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:13:
Er zitten dus nog heel wat haken en ogen aan de 3DS...
maar het zal allemaal wel loslopen..
Ik heb dit ook bij Pilotwings en het is ook op te lossen. Op het moment dat je die ghosting krijgt heb je de 3DS niet vast onder de juiste kijkhoek, probeer dan de DS wat verder naar achter te kantelen en als het goed is gaat dan de ghosting weg. Dus als je de Ghosting ziet zet even op pauze en speel wat met de kijkhoek. Dit heeft het bij mij zo goed als opgelost.Thomasthomas schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:01:
Ik heb al eerder over dit probleem gepost, maar zal het even wat beter uitleggen. Ik heb last van een soort van "ghosting". Niet vaak, vrijwel alleen in Pilotwings, en enkel met opzichtige checkpoints of het einde van een tunnel. Het ziet er ongeveer zo uit; http://i54.tinypic.com/11bm2qd.jpg.
DDPEEKIW
En sowieso, wil je dan een brilletje op iedere keer als je wilt spelen.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:29:
[...]
Bij de Wii kan je ook niet al te klein behuisd zijn en loop je ook het risico bezweet te raken, toch hoor je daar weinig mensen over
[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 27-03-2011 23:45 ]
Verwijderd
>>jafd01
>ik space hem wel van die 3D beelden, je moet echt ff pauze nemen of je loopt rond met een high gevoel.
Het is gewoon kwestie van gewenning, lieve schat.
Na 3 dagen, ben je helemaal space-proof (althans, was bij mij het geval).
>ik space hem wel van die 3D beelden, je moet echt ff pauze nemen of je loopt rond met een high gevoel.
Ik nog niet. Zaterdag meegenomen en even een rondje stadshart Zoetermeer gedaan maar helaas niets opgepikt. Vanmiddag in de pauze rondje stad (Den Haag) lopen, kijken of ik wat verdwaalde Mii's tegen kom.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:16:
Iemand eigenlijk al vreemde Mii's verzameld met Streetpass?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Denk dat als de 3DS zich zo ontwikkeld als de DS dat je pas over jaar of langer echt wat hebt aan streetpass.
daarvoor kom je misschien afentoe iemand tegen met een 3DS met streetpass geactiveerd.
daarvoor kom je misschien afentoe iemand tegen met een 3DS met streetpass geactiveerd.
Over wat voor afstand werkt dat Streetpass eigenlijk?
Ik heb vroeger rayman 2 gespeeld, maar nooit uitgespeeld, dat is de hoofdreden dat ik dit spel heb gekocht.Dennis Lammers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:17:
[...]
Maakt het op een goede manier gebruik van het 3D effect of voegt het eigenlijk niets toe?
Het 3d gebeuren ziet er leuk uit (meerdere keren me rot geschrokken omdat er in een keer een vlinder uit je scherm komt zetten....), maar zonder 3d is het hetzelfde spel dus naast dat het er wat leuker uit ziet voegt het eigenlijk niets toe kwa gameplay etc.
Jij hebt een japanse 3ds...mijne uit Amerika wordt over een paar uurtjes bezorgd (chauffeur onderweg vanuit eindhoven). Maar ben benieuwd, werkt streetpass, online gamen etc. ook tegen een europese 3ds?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:50:
>>jafd01
Ps4/switch gamer
Ik ben gisteren toch al 3 vreemde Mii's tegen gekomen. Zondag in centrum Rotterdam rondgelopen. Uiteraard daarbij ook wat game winkels bezocht. Is wel leuk wanneer je voor het eerst ziet. Ze stellen zich voor, roepen hun catch phrase en je ziet hun antwoord op een willekeurige vraag uit de enquete.
Wat betreft ghosting in Pilot Wings. Volgens mij inderdaad een focus / kijk issue. Bij sommige missies heb ik er snel last van. Met name bij veel manoeuvreren naar objecten die dicht bij je vliegtuigje zitten. Ik focus dan op het object aan de rand van het scherm en dan verlies je het 3d effect. Missies waarbij je doel redelijk gecentreerd in het scherm staan gaan vrijwel altijd goed.
Ik ben nog geen problemen in Ghost Recon tegen gekomen. Ik heb nu 3 missies gespeeld en geen vastloper gehad. Ik zit op de laatste 3DS update die er is (die waarbij je het filmpje krijgt). Ik heb trouwens wel het idee dat bij Ghost Recon de batterij hard terugloopt. Ik zet nu zo af en toe Wifi uuit omdat ik het idee heb dat dit scheelt. Ghost Recon is hard op weg mijn favoriete spel te worden in het huidige aanbod.
Nu ik een aantal dagen gespeelt heb ben ik dik tevreden over het 3D effect. Ik heb het zelfs zonder probelem in de metro gespeeld (las pas later dat Nintendo dit afraad). Ik heb 3D een paar keer uitgezet en dan mis ik het direct. Voor mij is het 3D mooier en beter dan het 2D beeld ook wanneer het in de gameplay niets toevoegt.
Wat betreft ghosting in Pilot Wings. Volgens mij inderdaad een focus / kijk issue. Bij sommige missies heb ik er snel last van. Met name bij veel manoeuvreren naar objecten die dicht bij je vliegtuigje zitten. Ik focus dan op het object aan de rand van het scherm en dan verlies je het 3d effect. Missies waarbij je doel redelijk gecentreerd in het scherm staan gaan vrijwel altijd goed.
Ik ben nog geen problemen in Ghost Recon tegen gekomen. Ik heb nu 3 missies gespeeld en geen vastloper gehad. Ik zit op de laatste 3DS update die er is (die waarbij je het filmpje krijgt). Ik heb trouwens wel het idee dat bij Ghost Recon de batterij hard terugloopt. Ik zet nu zo af en toe Wifi uuit omdat ik het idee heb dat dit scheelt. Ghost Recon is hard op weg mijn favoriete spel te worden in het huidige aanbod.
Nu ik een aantal dagen gespeelt heb ben ik dik tevreden over het 3D effect. Ik heb het zelfs zonder probelem in de metro gespeeld (las pas later dat Nintendo dit afraad). Ik heb 3D een paar keer uitgezet en dan mis ik het direct. Voor mij is het 3D mooier en beter dan het 2D beeld ook wanneer het in de gameplay niets toevoegt.
Verwijderd
>>NinTeNdO_FrEaK
Ik heb wel met tegen iemand in the UK gespeeld met Street Fighter, en het werkt (hij heeft een Europese 3DS).
En heb nog mensen met een Nederlandse, UK, en Duitse 3DS in mijn Friend List, en alle activiteiten (wat ze doen, enzo) staat in hun ingestelde taal.
Dus bijvoorbeeld, als ik "Nintendo 3DS Sound" aan doe, staat er bij mij "ニンテンドー3DSサウンド", en op dezelfde 3DS staat er bij de Duitser "Nintendo 3DS Musik", en bij de Brit staat er "Nintendo 3DS Music", etc.
StreetPass heb ik niet kunnen testen, omdat er in Zeeuws-Vlaanderen (zelfs in een overvolle centrum), niemand een 3DS schijnt te hebben.
Wel heb ik van mijn vrienden in Australië gehoord, dat hij met zijn Japanse en Australische 3DS met elkaar kan StreetPassen.
Update:
Altijd handig, als ik een foto bij doe:
Ik heb wel met tegen iemand in the UK gespeeld met Street Fighter, en het werkt (hij heeft een Europese 3DS).
En heb nog mensen met een Nederlandse, UK, en Duitse 3DS in mijn Friend List, en alle activiteiten (wat ze doen, enzo) staat in hun ingestelde taal.
Dus bijvoorbeeld, als ik "Nintendo 3DS Sound" aan doe, staat er bij mij "ニンテンドー3DSサウンド", en op dezelfde 3DS staat er bij de Duitser "Nintendo 3DS Musik", en bij de Brit staat er "Nintendo 3DS Music", etc.
StreetPass heb ik niet kunnen testen, omdat er in Zeeuws-Vlaanderen (zelfs in een overvolle centrum), niemand een 3DS schijnt te hebben.
Wel heb ik van mijn vrienden in Australië gehoord, dat hij met zijn Japanse en Australische 3DS met elkaar kan StreetPassen.
Update:
Altijd handig, als ik een foto bij doe:

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 11:01 ]
Verwijderd
Pech dan, laat ik nu toevallig afgelopen weekend in Terneuzen rond gelopen hebben met dat ding op zak. Ook niks gezien trouwens.
Grappig, doe je het weer. De 3DS is NIET krachtiger dan de Wii en de graphics zijn NIET mooier. Dat zegt Nintendo zelf ook. Dat jij het ervaart als mooier omdat het op zo'n klein schermpje wordt vertoond maakt het nog niet waarVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:22:
[...]
Pilot Wings is grafisch bv mooier dan Wii Sports Resort (welke in dezelfde omgeving speelt)
Benieuwd waar ze dat vandaan hebben?
http://www.ibood.com/nl/n...Nintendo_3DS_Lagoon_Blue/
Lijkt op de een of andere manier tegelijk gevallen te zijn met de iBood Hunt, maar ik neem aan dat 'ie ofwel voorbij gaat komen in de hunt, ofwel alsnog later deze week voorbij komt.
Jammer dat ik mijn belastingcenten nog niet terug heb.
Lijkt op de een of andere manier tegelijk gevallen te zijn met de iBood Hunt, maar ik neem aan dat 'ie ofwel voorbij gaat komen in de hunt, ofwel alsnog later deze week voorbij komt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Deze is vannacht al in de hunt geweest toch?NMe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:52:
http://www.ibood.com/nl/n...Nintendo_3DS_Lagoon_Blue/
Ik heb hem niet gezien, dus zou het niet durven zeggen. Ik weet wel dat ze vannacht de link die ik hierboven gepost heb als reguliere aanbieding gepost hebben. Kun je ook zien aan de datum bovenaan:Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:06:
[...]
Deze is vannacht al in de hunt geweest toch?
28-03-2011 is gewoon vandaag natuurlijk, dus ik vermoed dat ze iets niet goed hebben gedaan.Dit was de iBOOD aanbieding van 28-03-2011. Voor de iBOOD aanbieding van vandaag klik hier.
De hunt was vanacht om 0:00 de eerste, in minder dan 2 minuten was hij al foetsie.
Ik twijfelde of ik een tweede zou bestellen, toen was ik al te laat.
Ik twijfelde of ik een tweede zou bestellen, toen was ik al te laat.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
199,95Tarin schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:52:
Wat kostte hij eigenlijk tijdens de hunt?
Ik heb welgeteld 1x een zwart scherm gehad. Dat was bij het opstarten van Pilot Wings.
Kan gebeuren dat software een keer vastloopt. M'n X-Box 360 loopt ook wel eens vast. Even uit en weer aan en hij doet het weer. Dat noem je dan toch ook geen red ring of death maar eerder een kleine glitch....
Ik heb het idee dat de 3DS wat meer in de achtergrond blijft doen tijdens het spelen. Je kunt nu immers ook je spel tijdelijk stoppen, terug naar het menu en dan weer resumen. Dat is nu eenmaal wat storings gevoeliger dan alleen maar een gamecartridge draaien.
Ik zou aanraden Wifi / streetpass uit te zetten en het dan nog eens te proberen.
Kan gebeuren dat software een keer vastloopt. M'n X-Box 360 loopt ook wel eens vast. Even uit en weer aan en hij doet het weer. Dat noem je dan toch ook geen red ring of death maar eerder een kleine glitch....
Ik heb het idee dat de 3DS wat meer in de achtergrond blijft doen tijdens het spelen. Je kunt nu immers ook je spel tijdelijk stoppen, terug naar het menu en dan weer resumen. Dat is nu eenmaal wat storings gevoeliger dan alleen maar een gamecartridge draaien.
Ik zou aanraden Wifi / streetpass uit te zetten en het dan nog eens te proberen.
Sorry hoor, maar nee: dat hoort niet te gebeuren. Is mij ook nog nooit gebeurd op een console die legale software draaide. Zo'n glitch mag niet, hoort niet en kan niet, klaar. Zwarte schermen ben ik van Nintendo niet gewend.boshar schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:00:
Ik heb welgeteld 1x een zwart scherm gehad. Dat was bij het opstarten van Pilot Wings.
En toch ga ik er eentje kopen.
Hoe laat hahaham0nk schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:17:
[...]
Ik nog niet. Zaterdag meegenomen en even een rondje stadshart Zoetermeer gedaan maar helaas niets opgepikt. Vanmiddag in de pauze rondje stad (Den Haag) lopen, kijken of ik wat verdwaalde Mii's tegen kom.
Bericht gaat snel de ronde op fora. Ik heb het zelf ook; ik heb nu 2 uur totaal gespeeld (Ghost recon) en 2 keer een crash gehad. Heel irritant, want GR heeft geen autosave
Misschien een GR issue?
Heb het met SF en RR nog niet gehad.
Vannochtend al weer een Mii er bij via streetpass. Hier in Rotterdam kom ik toch meer tegen dan verwacht. Zal ook wel een stukje met het OV te maken hebben. Ik neem de metro en dan kom je ook langs drukke stations als Beurs. Ik vraag me trouwens af hoe snel die streetpas gegevens uitgewisseld worden. Zou het snel genoeg gaan als je in de metro elkaar in tegengestlede richting passeert?Plisson schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:24:
[...]
Hoe laat hahahaLoop al 2 dagen door de stad zonder succes
Nope, het schijnt voor te komen tijds meerdere spellen, maar ook in bijv. de Mii maker...matthijst schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:39:
Misschien een GR issue?
Verwijderd
Voor iedereen die geen succes hadden met StreetPass (inclusief mezelf), ik denk dat ik al weet hoe dat komt.
De 3DS gaat tijdens het slapen stiekem de Wireless uitzetten.
Weet ook niet waarom, maar dat valt me iedere keer op, als ik mijn 3DS na een tijdje weer open klap.
Ook heb ik van meerdere mensen te horen gekregen wat ze doen, in de hoop om StreetPass te gebruiken: Hun 3DS uitzetten.
Op die manier gaat het dus zeker niet werken.
Weet ook niet waarom, maar dat valt me iedere keer op, als ik mijn 3DS na een tijdje weer open klap.
Ook heb ik van meerdere mensen te horen gekregen wat ze doen, in de hoop om StreetPass te gebruiken: Hun 3DS uitzetten.
Werkt het via wifi?
Verwijderd
Vreemd, bij mij werkte het welVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:58:
Voor iedereen die geen succes hadden met StreetPass (inclusief mezelf), ik denk dat ik al weet hoe dat komt.
Verwijderd
>>matthijst
Dat is dus wat ik bedoel met Wireless.
Sorry indien dit misleidend klonk.
>>sanderev66
Nu zeg je het, in slaapstand, ik had het over het uitzetten.
Dat is dus wat ik bedoel met Wireless.
Sorry indien dit misleidend klonk.
>>sanderev66
Nu zeg je het, in slaapstand, ik had het over het uitzetten.
Verwijderd
Uit is ook écht uit. Lees de melding maar wanneer je de 3DS uitzet. Dan heb je dus geen accu drain
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 16:16 ]
Heel erg bedankt! Helpt vrijwel altijd. Vind het wel gek dat het alleen voorkomt in Pilotwings. In het menu en SSFIV heb ik er totaal geen last van.eviltweaker schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:16:
[...]
Ik heb dit ook bij Pilotwings en het is ook op te lossen. Op het moment dat je die ghosting krijgt heb je de 3DS niet vast onder de juiste kijkhoek, probeer dan de DS wat verder naar achter te kantelen en als het goed is gaat dan de ghosting weg. Dus als je de Ghosting ziet zet even op pauze en speel wat met de kijkhoek. Dit heeft het bij mij zo goed als opgelost.
Hebben meer mensen last van een loszittend scharnier? Ik kan het niet meer laten zien (vanochtend al teruggebracht naar de mm) maar er zit een soort van speling op, waardoor het scherm bij kantelen van de ds een stukje 'valt'. Ze vonden het in de winkel geen defect, maar het showmodel had het een stuk minder...
Loszittend zou ik het niet willen noemen, maar het scharnier lijkt wel wat meer speling te hebben dan die van de DS. Het zou misschien ook veroorzaakt kunnen worden door het al te enthousiast spelen van Face raiders.henkpeters schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:23:
Hebben meer mensen last van een loszittend scharnier? Ik kan het niet meer laten zien (vanochtend al teruggebracht naar de mm) maar er zit een soort van speling op, waardoor het scherm bij kantelen van de ds een stukje 'valt'. Ze vonden het in de winkel geen defect, maar het showmodel had het een stuk minder...
Ik was vandaag in Schiphol, dus had ik zo'n half uurtje rond gelopen in de vertrek en aankomst hallen met m'n 3DS in sleeping mode (wi-fi en streetpass aan uiteraard) terwijl ik Starbucks koffie dronk ;p en hoopte dat ik iemand anders tegen zou komen met streetpass aan, maar ik had gewoon geen een persoon tegen gekomen
. Zelfs met de terug weg van een uur in de trein niemand
.
M'n 3DS had ik trouwens bij Amazon UK besteld vorige week en het was zaterdag aangekomen. Wat me opvalt was dat de gebruiksaanwijzing boekjes alleen in het Engels in het doos zaten, dat scheelt heel wat gewicht xD. De adapter had natuurlijk wel een UK stekker.
Geen probleem met de scharnier hier btw.
M'n 3DS had ik trouwens bij Amazon UK besteld vorige week en het was zaterdag aangekomen. Wat me opvalt was dat de gebruiksaanwijzing boekjes alleen in het Engels in het doos zaten, dat scheelt heel wat gewicht xD. De adapter had natuurlijk wel een UK stekker.
Geen probleem met de scharnier hier btw.
voor de liefhebbers van Ibood, hij schijnt nog langs te gaan komen wat blijkt uit een twitter bericht
Same here, scharnier is inderdaad redelijk los. Die AR game met die kaartjes is wel lachen, vind wel dat hij redelijk snel zegt dat hij de kaart niet meer goed ziet?!henkpeters schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:23:
Ps4/switch gamer
Ar is inderdaad grappig. Het is me gelukt om Link die een Rupee vasthoudt ongeveer 10 cm uit het scherm te krijgen.
DDPEEKIW
Hier ook last van een scharnier die een beetje wiebelt, dat merk ik vooral in de bus als ik speel. Maar ik merk dat de bus en 3d niet goed samen gaan, wordt al snel misselijk, al gaat het in de trein weer prima
Mijn slaapstand gaat soms gewoon uit als ik hem dichtklap, dan kijk ik 5 minuten nadat ik hem dichtklap en is het lichtje helemaal uit. Gebeurt niet altijd, maar is wel raar.
Tijdens m'n ritje Hilversum Noord - Alkmaar Noord heb ik er maarliefst twee streetpass contacten erbij. Had ik niet verwacht. Kunnen we hier trouwens ook friendcodes uitwisselen? Lijkt me wel tof om wat verder te komen in die streetpass games.
Overigens net nog even gespeeld en er achter gekomen dat de batterijduur inderdaad erg belabberd is. Volledig opgeladen is hij vandaag na 2 uur en 39 minuten helemaal leeg. Hij heeft de hele dag in sleep mode met wireless aan gestaan. Heb verder gegamed met 3d slider half tot volledig open en de Brightness tussen de 3 (binnen) en 5. (met volle zon erop) Wist ik natuurlijk wel toen ik hem kocht, maar vind het toch jammer dat het in de praktijk ook echt zo slecht is.
Overigens net nog even gespeeld en er achter gekomen dat de batterijduur inderdaad erg belabberd is. Volledig opgeladen is hij vandaag na 2 uur en 39 minuten helemaal leeg. Hij heeft de hele dag in sleep mode met wireless aan gestaan. Heb verder gegamed met 3d slider half tot volledig open en de Brightness tussen de 3 (binnen) en 5. (met volle zon erop) Wist ik natuurlijk wel toen ik hem kocht, maar vind het toch jammer dat het in de praktijk ook echt zo slecht is.
Heel herkenbaar Jochem Boom. Ik heb zaterdagavond 2uur rondgelopen in amsterdam, maar geen streetpass contacten erbij. Misschien heeft het er wel mee te maken dat iedereen binnen aan het gamen is met zijn 3DS en niet zoals ik aan het rondlopen is. Het is vast een kwestie van tijd voordat meer mensen het apparaat hebben en je meer mensen tegenkomt.
Mijn Vriendcode is trouwens: 2148-8132-9726
Mijn Vriendcode is trouwens: 2148-8132-9726
Xbox Live: WatersideHorse
Verwijderd
Heeft er vast ook mee te maken dat het hele streetpass gebeuren voor delen van mii's niet default aan staat maar dat je dat zelf aan moet zetten via mii plaza.
Dat idd, het feit dat 3DS pas uit is en relatief weinig mensen hem al hebben. De mensen die hem hebben in 50% van de gevallen zuinig willen zijn erop en hem niet meteen in het openbaar willen gebruiken. En het feit dat ik de kans klein acht dat Streetpass buiten grote Nederlandse steden, veel effect zal hebben in Nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:43:
Heeft er vast ook mee te maken dat het hele streetpass gebeuren voor delen van mii's niet default aan staat maar dat je dat zelf aan moet zetten via mii plaza.
Daarbij komt ook nog eens dat het recente "3DS Black screen of death" te verhelpen is door Wi-Fi helemaal uit te zetten, wat de kans dat mensen Streetpass gebruiken in zijn totaal naar een minimum brengt.
Inderdaad, vermoeddelijk zijn dat de redenen. Wat wel leuk was om te zien, dat ik 8000 stappen gemaakt had met mijn 3DS en ik dus meteen alle AR games kon kopen. Verder is er volgens mij geen content waar ik het aan uit kan geveninvmat schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:48:
[...]
Dat idd, het feit dat 3DS pas uit is en relatief weinig mensen hem al hebben. De mensen die hem hebben in 50% van de gevallen zuinig willen zijn erop en hem niet meteen in het openbaar willen gebruiken. En het feit dat ik de kans klein acht dat Streetpass buiten grote Nederlandse steden, veel effect zal hebben in Nederland.
Daarbij komt ook nog eens dat het recente "3DS Black screen of death" te verhelpen is door Wi-Fi helemaal uit te zetten, wat de kans dat mensen Streetpass gebruiken in zijn totaal naar een minimum brengt.
Hehe, over die stappen gesproken. Daar klopt volgens mij geen hout van, had ook in één dag bijna 3000 stappen terwijl ik alleen 5 minuutjes van het station naar m'n werk en weer terug ben gelopen.
BTW, ik was juist verbaasd dat ik er wél twee had. Had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik iemand tegen zou komen.
BTW, ik was juist verbaasd dat ik er wél twee had. Had eigenlijk helemaal niet verwacht dat ik iemand tegen zou komen.
Elke soort schudbeweging telt hij wsl als stap, dus dat kan op die manier behoorlijk hard aantikken.Jochem Boom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:32:
Hehe, over die stappen gesproken. Daar klopt volgens mij geen hout van, had ook in één dag bijna 3000 stappen terwijl ik alleen 5 minuutjes van het station naar m'n werk en weer terug ben gelopen.
Als je teveel muntjes hebt, dan kun je blij zijn denk ik
Verwijderd
>>Jochem Boom
Zou de Europese versie aangepast zijn?
Bij mij komen muntjes ontiegelijk snel binnen bij maar 1945 stappen (auto ritjes meegerekend).
Zou de Europese versie aangepast zijn?
Bij mij komen muntjes ontiegelijk snel binnen bij maar 1945 stappen (auto ritjes meegerekend).
Verwijderd
Ik heb nog geen BSOD gehad (afkloppen). Heb ook nog niet geupdate overigens, weet niet of dat ermee te maken heeft. Valt me wel op dat de systeemsoftware heel traag was. Vanochtend de parental controls aangezet, en bij teruggaan naar het menu zat ik echt 30 seconden te wachten en naar een zwart scherm te staren voor ik het system menu weer voor me had. Denk dat er in het algemeen nog wel genoeg te optimaliseren valt in de firmware.
Net op Centraal Station Den Haag de eerste Mii gespot! Hoe cool!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb mijn eerste Mii in eindhoven gevonden op het terras 
Mijn friend code: 3909-7494-1657
Als iemand zin heeft om een potje SV IV te spelen
Mijn friend code: 3909-7494-1657
Als iemand zin heeft om een potje SV IV te spelen
Geen informatie beschikbaar
@yamihoshi.nl Er geldt een maximum van 10 muntjes per dag, ongeacht het aantal stappen. Je krijgt een munt per 100 stappen normaal gesproken. Is dat bij jouw anders?
Voor de mensen die niet weten wat ze met hun extra muntjes moeten doen. Je kan er wanderers van huren in de mii plaza game Streetpass quest voor 2 muntjes per stuk. Helaas zijn deze weg al moe na 1 aanval en shiet het niet echt op. Maar ik heb nu zelf de eerste 3 rooms gecleared en heb het mario petje en kattenoren room 3 gaf mij helaas niks.
Mijn friend code: 4167-4477-6755
Misschien een idee om een streespass eventje te houden in bijvoorbeeld Rotterdam (eventueel dan op zoveel mogelijk fora melden zodat er meer mensen komen). Dan kunnen we misschien een hoop hits krijgen dat kan helpen in de diverse games. Mensen hoeven zich dan natuurlijk niet bekend te maken want zolang je aanwezig bent doe je al mee. Biijvoorbeeld het plein voor de mediamarkt zou perfect zijn als meeting place.
Mijn friend code: 4167-4477-6755
Misschien een idee om een streespass eventje te houden in bijvoorbeeld Rotterdam (eventueel dan op zoveel mogelijk fora melden zodat er meer mensen komen). Dan kunnen we misschien een hoop hits krijgen dat kan helpen in de diverse games. Mensen hoeven zich dan natuurlijk niet bekend te maken want zolang je aanwezig bent doe je al mee. Biijvoorbeeld het plein voor de mediamarkt zou perfect zijn als meeting place.
Verwijderd
Werkt streetpass eigenlijk ook als je je beschermhoesje om je DS hebt? Gaat het daar doorheen?
Dat lijkt me wel, gaat toch gewoon via WiFi?
Verwijderd
Ik heb geen verstand van Wifi. Gaat dat door stof ed heen?Jochem Boom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:20:
Dat lijkt me wel, gaat toch gewoon via WiFi?
Verwijderd
>>Jochem Boom
Dan is het bij mij inderdaad anders.
1 munt per 100 stappen, punt uit.
Ik zit nu op het werk, dus ik kan nu niet even in mijn handleidingen kijken, maar herinner me wel dat ik op dag 1 al 48 muntjes had gescoord.
Morgen probeer ik het persoonlijk te controleren, want om deze tijd is het een beetje te laat, want de enige "stappen" die ik vandaag nog ga maken, is met de fiets naar huis (overigens, kan theoretisch gezien wel).
Dan is het bij mij inderdaad anders.
1 munt per 100 stappen, punt uit.
Ik zit nu op het werk, dus ik kan nu niet even in mijn handleidingen kijken, maar herinner me wel dat ik op dag 1 al 48 muntjes had gescoord.
Morgen probeer ik het persoonlijk te controleren, want om deze tijd is het een beetje te laat, want de enige "stappen" die ik vandaag nog ga maken, is met de fiets naar huis (overigens, kan theoretisch gezien wel).
Ik wou dat ik dat had. Had gister 15000 stappen (had een "klein" wandelingetje gemaakt) op me teller staat en helaas maar 10 muntjes
.
Let er trouwens op dat er een cap is van maximaal 300 muntje in totaal.
Er is trouwens misschien een manier om van die 10 muntjes cap af te komen door gewoon de datum te veranderen weet niet of dit werkt maar is misschien voor sommige een poging waard.
Er is trouwens misschien een manier om van die 10 muntjes cap af te komen door gewoon de datum te veranderen weet niet of dit werkt maar is misschien voor sommige een poging waard.
Dit werkt meestal wel, althans, bij alle datumgebondenapplicaties op Wii en DS die niet online-functionaliteiten hadden, werkte het.Roeland007 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:42:
Ik wou dat ik dat had. Had gister 15000 stappen (had een klein wandelingetje gemaakt) op me teller staat en helaas maar 10 muntjes.
Volgens mij klopt dat, ik meen me te herinneren dat je dat met Walk With Me (met die stappentellers) op de DSI ook kon doen!invmat schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:44:
[...]
Dit werkt meestal wel, althans, bij alle datumgebondenapplicaties op Wii en DS die niet online-functionaliteiten hadden, werkte het.
Verwijderd
>>Roeland007
Nu heb ik een beetje getest, en ik heb nu ineens ook een limiet van 10 muntjes.
Had ik dus of geluk, of ze hebben het gefix'd in 1.1.0-1J.
Nu heb ik een beetje getest, en ik heb nu ineens ook een limiet van 10 muntjes.
Had ik dus of geluk, of ze hebben het gefix'd in 1.1.0-1J.
Als ik een US regio of Japan regio 3DS koop werkt Streetpass dan wel nog en kan ik dan ook Streetfighter IV multiplayer doen?
Of is dit ook allemaal regiogebonden?
Verwijderd
Zoals ik dit al eerder zei, StreetPass heb ik niet getest, maar ik weet inmiddels al wie in Terneuzen ook een 3DS heeft, dus als ze haar 3DS mee neemt bij haar volgende bezoek, kan ik dit testen.
Super Street Fighter IV heb online gespeeld tegen iemand in de UK, die een Europese 3DS heeft, en het werkt gewoon.
Wat me ook opviel, is dat SSF4 heel erg laggy werd sinds 25 Maart.
Voor 25 Maart liep de hele Internet Play erg soepel.
Super Street Fighter IV heb online gespeeld tegen iemand in de UK, die een Europese 3DS heeft, en het werkt gewoon.
Wat me ook opviel, is dat SSF4 heel erg laggy werd sinds 25 Maart.
Voor 25 Maart liep de hele Internet Play erg soepel.
Als het goed is, kan dat allemaal regiovrij zijn, net zoals bij Wii. Hoewel, er waren bij Wii enkele games die regiovrijheid bewust hadden uitgezet. Dus hangt echt van game af die je speelt. Geen idee hoe dat bij spellen zit die jij opnoemde.Rob_Dielemans schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:40:
Als ik een US regio of Japan regio 3DS koop werkt Streetpass dan wel nog en kan ik dan ook Streetfighter IV multiplayer doen?
de 3DS is niet regiovrij. Dus alle games zullen ook uit die regio moeten komen. ( NL games zullen voor 90% zeker niet werken op een US of JP 3DS )Rob_Dielemans schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:40:
Verwijderd
Nee, de region lock hangt eigenlijk af van de maker; niet alles hoeft region locked te zijn.
Althans, dat is wat Nintendo me hintte, en vrienden in Australië bevestigd hebben (was wel Pokémon White, ook een region locked game).
Althans, dat is wat Nintendo me hintte, en vrienden in Australië bevestigd hebben (was wel Pokémon White, ook een region locked game).
daar ben ik mij terdege van bewust.Raxious schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:12:
[...]
de 3DS is niet regiovrij. Dus alle games zullen ook uit die regio moeten komen. ( NL games zullen voor 90% zeker niet werken op een US of JP 3DS )
Mijn vraag is, als ik bijvoorbeeld een 3DS in de VS koop met bijvoorbeeld Streetfighter IV.
En ik kom terug in Nederland, kan ik dan met die 3DS wel tegen Europese 3DS-en multiplay doen (deze vraag is bevestigend beantwoord)
En werkt de streetpass functionaliteit dan ook (deze vraag staat open)?
Verwijderd
Wat ik van vrienden in Australië heb gehoord, die een AU en JP 3DS hebben, die 3DS'sen kunnen met elkaar gewoon StreetPassen.
Heb jullie friendcodes toegevoegd. Voor de liefhebbers, mijn code is 2320-6124-7460
Dacht ik al, meestal zal het wel kunnen, behalve als bepaalde devs het per se uitschakelen. Als je echt 100% compabiliteit wilt, dan kun je het beste een PAL 3DS nemen, maar anders denk ik dat je toch nog wel minstens 90% zult overhouden.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:17:
Wat ik van vrienden in Australië heb gehoord, die een AU en JP 3DS hebben, die 3DS'sen kunnen met elkaar gewoon StreetPassen.
Verwijderd
Er bestaat natuurlijk ook een Play-Asia, waar ik de laatste tijd al mijn DS, Wii en 3DS games vandaan haal. (≥∪≤)
君は話せる日本語か?
Maar waarom zou je eigenlijk ze in het Japans kopen, is Engels/Nederlands niet makkelijker? (Of ben je Japans? Edit: Aan je profiel te zien wel, je hebt in elk geval een Japanse naam, als dat je echt naam is.)
Maar waarom zou je eigenlijk ze in het Japans kopen, is Engels/Nederlands niet makkelijker? (Of ben je Japans? Edit: Aan je profiel te zien wel, je hebt in elk geval een Japanse naam, als dat je echt naam is.)
[ Voor 20% gewijzigd door Ovindel op 29-03-2011 17:33 ]
Verwijderd
はい、小さい日本語が話す。
* Japan-only games komen alleen uit in het Japans.
* Meeste games komen daar eerder uit.
* En over Engels/Nederlands, ik red me wel (ik ken overigens 5 talen).
Vandaag ook de 3DS binnengekregen van Amazon UK! 
Heb nog niet gespeeld, want hij laad nu op, maar ik had juist voor blauw gekozen omdat je op zwart meestal snel vingerafdrukken krijgt.... en drie maal raden wat me het eerste opviel toen ik de blauwe 3DS uitpakte... mijn vingerafdrukken!
Weet iemand trouwens als je je 3DS Dock altijd aan het stroom mag houden?
Met andere woorden, kost het stroom als de Dock in het stopcontact zit, zonder dat de 3DS er op ligt en dus niet oplaad? Dan kan ik namelijk gewoon me 3DS erop en afhalen wanneer ik zelf wil, zonder altijd de stekker weer in stopcontact te moeten doen (dock staat op me nachtkastje, met stekker in stekkerdoos)
Heb nog niet gespeeld, want hij laad nu op, maar ik had juist voor blauw gekozen omdat je op zwart meestal snel vingerafdrukken krijgt.... en drie maal raden wat me het eerste opviel toen ik de blauwe 3DS uitpakte... mijn vingerafdrukken!
Met andere woorden, kost het stroom als de Dock in het stopcontact zit, zonder dat de 3DS er op ligt en dus niet oplaad? Dan kan ik namelijk gewoon me 3DS erop en afhalen wanneer ik zelf wil, zonder altijd de stekker weer in stopcontact te moeten doen (dock staat op me nachtkastje, met stekker in stekkerdoos)
Dat dock doet eigenlijk helemaal niks, behalve dat het makkelijk is om je 3DS erin te leggen. Accu's in het stopcontact houden kost altijd (een heel klein beetje) stroom. Trek ze zelf meestal er uit, maar erin laten zitten kan geen kwaad.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik heb ook non-stop mijn dock aan het stopcontact hangen, via de universele plug, en de 3rd Party UK DSi oplader (ik heb zelf nooit een DSi gehad, maar toch wel aardig van Play-Asia om dit soort dingen aan mijn 3DS pakket toe te voegen).
Adapters verbruiken altijd (een beetje) stroom.Dennis Lammers schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:45:
Vandaag ook de 3DS binnengekregen van Amazon UK!
Ik zie ook af en toe Japan-only games die ik graag zou willen spelen, maar die ik dan niet kan spelen omdat ik geen Japans kan of omdat ik hem niet in mijn console kan doen vanwege de regio-codes.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:36:
はい、小さい日本語が話す。
Mijn Japans is overigens ook niet echt goed, dmv dat systeem in windows (IME) kan ik in kanji typen en ik weet ongeveer hoe de opbouw moet zijn dus gaat dat redelijk goed. Maar er zijn vele hiragana en katakana die ik niet ken. En los daarvan ook vele basisdingen die ik niet weet. Het meeste heb ik geleerd door anime en J-Pop, waar ik nu zo'n beetje verslaafd aan is. Ik denk dat ik bij mijn HBO opleiding als extra vak Japans ga kiezen, is gewoon leuk erbij en ik zou het graag willen kunnen.
Ik hoop voor je dan je snel bent met je keuzevak japans opgeven want dit was bij de HR altijd instant vol en heb ik 3 jaar oprij misgelopen.
En ik regelmatig een poging gedaan om zelf japans te leren maar dit valt toch altijd weer tegen. Het hirigana en katakana valt nog mee maar wanneer je aan de kanji begint ben je instant de weg kwijt. Het is dan inmiddels ook al weer een tijdje dat ik er voor het laatst iets mee hebt gedaan hoewel ik anime's nu voor een klein deel kan verstaan zonder ondertiteling doordat je in de loop der tijd wel worden blijft onthouden en zo kan afleiden wat ze zeggen. Maar we gaan hier weer offtopic.
In elk geval heb ik de mensen die hun friend code hier neer hebben gezet toegevoegd aan mijn friendslist. Als je mijn code zoekt staat deze een paar posts terug
En ik regelmatig een poging gedaan om zelf japans te leren maar dit valt toch altijd weer tegen. Het hirigana en katakana valt nog mee maar wanneer je aan de kanji begint ben je instant de weg kwijt. Het is dan inmiddels ook al weer een tijdje dat ik er voor het laatst iets mee hebt gedaan hoewel ik anime's nu voor een klein deel kan verstaan zonder ondertiteling doordat je in de loop der tijd wel worden blijft onthouden en zo kan afleiden wat ze zeggen. Maar we gaan hier weer offtopic.
In elk geval heb ik de mensen die hun friend code hier neer hebben gezet toegevoegd aan mijn friendslist. Als je mijn code zoekt staat deze een paar posts terug
Ik heb de 3DS enkele keren uitgetest, en om de een of andere reden neem ik het 3D effect amper waar. En het kleine beetje dat ik heb raak ik kwijt met de kleinste beweging. Voorzover ik weet is er niks mis met mijn ogen, in de bioscoop geniet ik namelijk volledig van de effecten met een brilletje op.
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
[ Voor 6% gewijzigd door Jeffrey88 op 29-03-2011 19:16 ]
Dat is goed dat ik dat weet, dan kan ik daar rekening mee houden. Ik zit nu pas in HAVO4 en ben nu aan het kijken voor opleidingen en moet dus volgens schooljaar een keuze maken, dan zorg ik ervoor dat ik dat op tijd voor Japans inschrijf. Kanji zien er inderdaad ook vreselijk verwarrend uit, de enige die ik tot nu toe heb onthouden is 中 , maar die is ook niet echt moeilijk.
Maar goed, weer on-topic (ik was een beetje afgedwaald):
Ik ben nu helemaal zeker dat ik de 3DS ga kopen. Ik heb even gewacht om te kijken wat men ervan vindt en omdat ik er nu geen geld voor heb, zal ik door sparen totdat er een goed spel (Mario Kart of Zelda OoT) uitkomt en dan de 3DS+spel kopen. Maar ik blijf echt heel erg zin hebben om nu gewoon naar de winkel te lopen en te zeggen: "Doe me de 3DS", of iets dergelijks. Ik wil in elk geval gewoon dingen uitproberen, en alle winkels in Delft hebben nog geen enkele demo-module...
En dan heb ik nog het geluk dat ik even naar het apparaat van een medewerker van de Dimension Plus mocht kijken (in 3D modus).
Maar goed, weer on-topic (ik was een beetje afgedwaald):
Ik ben nu helemaal zeker dat ik de 3DS ga kopen. Ik heb even gewacht om te kijken wat men ervan vindt en omdat ik er nu geen geld voor heb, zal ik door sparen totdat er een goed spel (Mario Kart of Zelda OoT) uitkomt en dan de 3DS+spel kopen. Maar ik blijf echt heel erg zin hebben om nu gewoon naar de winkel te lopen en te zeggen: "Doe me de 3DS", of iets dergelijks. Ik wil in elk geval gewoon dingen uitproberen, en alle winkels in Delft hebben nog geen enkele demo-module...
En dan heb ik nog het geluk dat ik even naar het apparaat van een medewerker van de Dimension Plus mocht kijken (in 3D modus).
[ Voor 6% gewijzigd door Ovindel op 29-03-2011 19:17 ]
Het is niet dat de launch games niet goed zijn. Het is alleen zo dat er geen iconische nintendo titels bijzitten. Als een aantal games die nu uit zijnjouw aanspreken en je hebt geld zou ik er gewoon voor gaan. Met met name Pilot Wings heb ik nu al enorm veel plezier.
Het is meer van dat er nu geen titels zijn waar ik meteen van denk "Oh, dat wil ik graag spelen". Pilot Wings en Ridge Racer lijken me op zich wel leuk uit om eens spelen, maar ik heb nu niet eens geld om het apparaat zelf te kopen. (Ik moet echt eens een bijbaantje gaan zoeken, ik moet ook nog voordat ik eind april met school naar Barcelona ga een iPod kopen, omdat ik anders geen apparaat heb om mijn muziek af te spelen in de helse busreis.)
Verwijderd
Op de 3DS kan er ook MP3's worden afgespeeld.
Mijn Nexus One maakte mijn iPod Touch al overbodig, met de 3DS is de iPod Touch qua muziek nog verder overbodig geworden.
Mijn Nexus One maakte mijn iPod Touch al overbodig, met de 3DS is de iPod Touch qua muziek nog verder overbodig geworden.
Ja, dat weet ik, alleen is het niet zo erg handig in gebruik volgens mij. Plus dat de 3DS allang op is (de stroom) voordat ik ook maar in de buurt van Barcelona zit. Ik kan het beste ook wel een smartphone nemen, maar een abonnement heb ik echt niet nodig en los kosten die dingen meestal een vermogen. Ik kan het beste denk ik een iPod nano/classic van de vorige generatie tweedehands kopen, die zijn denk ik het best geschikt voor mijn doeleinde, en het kost niet zo veel. En anders een goedkope pre-paid smartphone, maar dan zit je er weer mee dat je niets met internet kan doen.
Verwijderd
Dat is dus onzin.
Met abonnement ben je goedkoper uit, omdat je een bel bundel hebt, geen kaartjes die je na elke 2 gesprekjes opnieuw moet kopen.
Aan internet in het buitenland heb je zowiezo niks, want dat heet "roaming".
Met PrePaid kan tegenwoordig ook geïnternet worden.
Zowiezo kun je qua batterijduur geen smartphone nemen, die vreten juist batterij.
Maar we dwalen nogal af.
Met abonnement ben je goedkoper uit, omdat je een bel bundel hebt, geen kaartjes die je na elke 2 gesprekjes opnieuw moet kopen.
Aan internet in het buitenland heb je zowiezo niks, want dat heet "roaming".
Met PrePaid kan tegenwoordig ook geïnternet worden.
Zowiezo kun je qua batterijduur geen smartphone nemen, die vreten juist batterij.
Maar we dwalen nogal af.
Ook gedaan (alle codes die hier staan :-)) leuk!!,Jochem Boom schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:17:
Heb jullie friendcodes toegevoegd. Voor de liefhebbers, mijn code is 2320-6124-7460
Mijn code 4596-9441-6954
[ Voor 6% gewijzigd door superericje op 29-03-2011 21:46 ]
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]