Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Zeauh, wat ben ik blij dat ik Street Fighter IV 3D heb gekocht :)
Echt een tof spel, gaat ook al aardig goed online, heb nu 13 potjes gespeeld en 9 gewonnen, aardig voor iemand die nooit vecht spellen speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Zowel de bestelde games als de 3ds zijn verzonden door Amazon. Wel pas om 9 uur en 11 uur engelse tijd (Neem aan dat het daar vandaan moet komen?) Dus lijkt mij sterk dat ik ze morgen binnenkrijg. Zou wel een gat in de lucht springen als ik wel morgenavond een mannetje van TNT bij de deur heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben benieuwd wie hem sneller heeft, ik uit canada of jullie uit uk :P

maar serieus, is er geen 1 mede tweaker die ook een usa model haalt?

[ Voor 34% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 25-03-2011 00:42 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ik heb er wel heel even aan gedacht, maar ik heb niet zoveel ervaring met importeren, ken de winkels ook niet die ik dan zou moeten hebben.

Edit: Ik heb nu een werkende track & trace. Er staat dat het afkomstig is van Amazon, Amsterdam. Betekent dit dat het pakje fysiek uit Nederland komt?

[ Voor 35% gewijzigd door Jochem Boom op 25-03-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Volgens mij stuurt amazon het per bulk naar hun Nederlandse distributiecentra en van daaruit naar de klanten. Bij mijn pakjes van amazon stond er ook altijd amsterdam op.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag even bij de lokale MM en gameboer gaan kijken, maar ze hadden nog geen demomodellen staan. Ik ben nou wel benieuwd naar hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte reviews

Pro Evo:
Ziet er goed uit qua graphics/modellen, speelt lekker en 3D effect is aardig verbluffend. Voetbal op TV ziet er opeens een stuk platter/nepper uit.

Nintendogs+Cats
Ahhh cute...op zich is het tot nu toe niet meer dan het origineel maar de honden zien er echt realistisch uit. Het 3D-effect is aardig als ze tegen het scherm aan staan maar als ze in de kamer rondlopen zie je het nauwelijks.

Pilotwings:
Goed 3D-effect, ziet er grappig uit en speelt heel relaxt al heb ik nog niet echt veel met deze game gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in pilotwings de slider bijna niet aan zetten. Wel geinig, avondje gespeeld maar ben dr wel weer klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dat ding nou wel of niet gesloopt worden door Nintendo als er met een R4 kaartje in gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jochem Boom schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:52:
[...]

Edit: Ik heb nu een werkende track & trace. Er staat dat het afkomstig is van Amazon, Amsterdam. Betekent dit dat het pakje fysiek uit Nederland komt?
De tweede dag nadat je de melding krijgt dat het 'dispatched' is ontvang je het pakketje. Tenminste dat is bij mij altijd zo. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:48:
Gaat dat ding nou wel of niet gesloopt worden door Nintendo als er met een R4 kaartje in gespeeld wordt?
jawel, dus niet meer doen dus. Tijd dat je de industrie eens gaat steunen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Raxious schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:13:
[...]

Volgens mij valt dat wel mee, ze gaan gewoon MS en Sony achterna met online revokation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:13:
[...]

Ik draai homebrew op mijn kaartje, wat legaal is. Tot Nintendo eindelijk met een remake van Turbo Toons komt zal ik dat blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:17

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:48:
Mijn originele R4DS werkt niet.. Als ik die erin prop, geeft de 3DS gewoon aan dat er niks is gevonden...

Ook de nieuwste Wood V1.27 erop gezet.. Helaas nog geen herkenning...

[ Voor 10% gewijzigd door SilencerNL op 25-03-2011 09:30 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 23:12
Maar ja R4 kaartjes en zijnde andere flashkaarten zijn trouwens vorig jaar door de rechter verboden.
Dus zo flashkaart is wel degelijk illegaal , omdat de rechtbank vindt dat nintendo aan heeft getoont dat deze uitsluitend gebruikt worden voor het afspelen van roms, wat waarschijnlijk voor 99% van de gebruikers van zo kaart wel waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Ik zou graag uit de spelervaringen van de verse 3DS eigenaren willen weten: Voegt de 3D (in de huidige games) alleen een spelbeleving of ook een nieuw spelelement toe?
Om een voorbeeld te geven: Het touchscreen van de DS voegde in veel gevallen weinig toe. Ik moet bekennen dat ik, als het enigszins kan, een DS spel volledig met de knopjes bestuur. Een goed voorbeeld waarbij het touchscreen wel een spelelement toevoegt vind ik "The World Ends With You", waarbij je veel verschillende stylusbewegingen gebruikt om verschillende aanvalstechnieken in te zetten in realtime gevechten. Hierbij zorgt de stylus er dus voor dat behendigheid (nauwkeurigheid/snelheid) mee gaan spelen.
Bij 3D games zou het tof zijn als het kunnen zien van diepte invloed heeft op hoe goed je kunt inschatten welk pad de vijand af gaat leggen in de drie dimensies waardoor je beter kunt anticiperen.
Als het er alleen maar (heel erg) tof uit ziet, ben ik bang dat men er op uitgekeken raakt en uiteindelijk op aloude comfortabele manier blijft gamen. Neemt niet weg dat ik deze console wil hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:45
Zit nog heel erg te twijfelen of ik de 3DS ga halen. Heb ook al een Wii en nog een oude GBA die stof ligt te happen... Zou niet weten voor welk spel ik nu specifiek een 3DS nodig heb (behalve voor de effecten dan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:22:
[...]

Ik draai homebrew op mijn kaartje, wat legaal is. Tot Nintendo eindelijk met een remake van Turbo Toons komt zal ik dat blijven doen.
En die Turbo Toons is homebrew? Het spelen van Roms is technisch gezien ook illegaal....

Ik ken echt niemand die nooit even een commerciele game geprobeert heeft op een R4 af daarop gelijkend kaartje.

Terug naar de 3DS waar het hier om gaat. Gezien de waarschuwingen die ik bijna allemaal ongelezen doorgedrukt heb ga ik niet testen of een R4 kaartje het al dan niet doet. Volgens mij is de kans nu flink aanwezig dat Nintendo iets met je 3DS gaat doen wanneer ze dit merken. Ik wil straks in alle rust het online gedeelte blijven gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
jwkaa schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:10:
Ik zou graag uit de spelervaringen van de verse 3DS eigenaren willen weten: Voegt de 3D (in de huidige games) alleen een spelbeleving of ook een nieuw spelelement toe?
Als ik kijk naar de 3D in Pilotwings heb ik zo af en toe het idee dat ik naar een miniwereld in een sneeuwglobe zit te kijken. Het ziet er prachtig uit maar is dan niet meer dan dat. Op andere momenten bijvoorbeeld bij het landen, invliegen van een tunnel, even onder een brug door of bij het jetpacken trekt de 3D me midden in de actie en zit ik meer in de game door de 3D.

Bij Splinter Cell werkt de besturing dusdanig tegen dat ik geen 3D immersie krijg. Misschien moeten ze wat meer auto aim en een zelf bewegende 3D camera toevoegen. Op dit moment voegt 3DS 3D niets toe.

Ik ben nog wel benieuwt naar Ghost Recon. Die ga ik waarschijnlijk vanmiddag halen.

Bij FPS games denk ik dat ze iets speciaal voor de 3DS moeten gaan maken. Wellicht meer een sluipen, positie innemen en tactisch knallen type gameplay. Je hebt dan minder problemen met de camera en volgens mij is de gameflow in dat geval beter voor de 3DS.

Samenvattend zou ik zeggen dat 3D wel iets toevoegd maar de 1e generatie games is nog te veel op zoek naar wat wel of niet werkt. Ik denk dat de gameflow gelijkmatiger en vloeiender moet. 1st person view of een 3rd person direct achter je character werkt het beste. Geen snelle camera bewegingen maken en het tempo iets omlaag want als het ineens hectisch wordt verlies je je concentratie en daarmee het 3d view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:47
Iemand Rayman al gespeeld op de 3DS?
Mijne wordt vandaag samen met de 3DS (thanks Amazon....) verstuurd, dus maandag pas binnen.

Kan nog steeds geen reviews van Rayman vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Dennis Lammers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:30:
Mijne wordt vandaag samen met de 3DS (thanks Amazon....) verstuurd, dus maandag pas binnen.

Ik vond een review maar ik ken die site verder niet.
http://www.metro.co.uk/te...-nintendo-3ds-game-review

Het lijkt er iop dat de reviewer het origineel al niet leuk vond (rare gast) en dat de score mede daarom laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Dennis Lammers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:30:

Ik heb hem even gespeeld. Wat mij opviel is dat er bijna geen geluidseffecten zijn. Je kan bijvoorbeeld 'ballen' uit je handen schieten, maar je hoort dan gewoon niks. Geen 'pewpewpew', helemaal niks... Grafisch ziet het er wel mooi uit, en de muziek is ook erg aangenaam.

Ik moet hem nog wat meer spelen, maar ik denk dat ik deze vrij snel ga verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
SilencerNL schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:16:
[...]

Ik heb hem even gespeeld. Wat mij opviel is dat er bijna geen geluidseffecten zijn. Je kan bijvoorbeeld 'ballen' uit je handen schieten, maar je hoort dan gewoon niks. Geen 'pewpewpew', helemaal niks... Grafisch ziet het er wel mooi uit, en de muziek is ook erg aangenaam.

Ik moet hem nog wat meer spelen, maar ik denk dat ik deze vrij snel ga verkopen...
Maakt het op een goede manier gebruik van het 3D effect of voegt het eigenlijk niets toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vond ik het in geen een spel echt iets toevoegen behalve "ziet er wel leuk uit". Daarmee bedoel ik niet dat het niet mooi is, want het ziet er als het goed werkt echt wel heel goed uit, maar zonder 3d werkt het spel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:20:
Persoonlijk vond ik het in geen een spel echt iets toevoegen behalve "ziet er wel leuk uit". Daarmee bedoel ik niet dat het niet mooi is, want het ziet er als het goed werkt echt wel heel goed uit, maar zonder 3d werkt het spel hetzelfde.
Ik mis toch echt wel meer dan mooie plaatjes wanneer ik 3D uitzet. Zelf bij Splinter Cell zet ik het telkens toch weer aan. In Pilot Wings kan ik ook veel preciezer vliegen. Laag over een bos of een kerktoren scheren is ook veel leuker in 3D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf alleen ridge racer, streetfighter, pilotwings en nintendogs gespeeld waarbij ik alleen pilotwings echt lang gespeeld heb. Andere games dus geen idee over, en het blijft een beetje persoonlijk natuurlijk :) Ik heb wel het idee dat ik niet zo goed overweg kan met het 3D. In pilotwings kan ik het 3D effect maar NET aan zetten anders zie ik al dubbel, bij die andere games kan ik hem ook lang niet eens halverwege zetten. In het system menu heb ik minder problemen. Wel jammer, misschien moet ik het gewoon bij 2D gaming houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Ik vind bij sommige spellen het 3D effect zeker wel toegevoegde waarde hebben. Bijvoorbeeld Lego Starwars. Als je van platform naar platform springt, is het veel makkelijker te beoordelen of je er niet naast springt. Normaal kijk ik naar de schaduw, maar dat is nu niet meer nodig door het 3D :)

Dat is meer voor Vraag & Aanbod, niet het forum.

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 25-03-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 16:10
Ik ga em eens testen binnenkort of het wat is, maar denk dat ik op zijn mini schermpje er nooit echt "in" zal zitten en dat 3D daardoor ook weinig toevoegt. Hell ik vind 3D op een 50inch plasma nog te weinig omdat ik me dan stoor aan de randen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
Ik haal strakjes Ghost Recon. Wellicht als die mij toch tegenvalt ;)

Ik ben wel een beetje verrast met Ghost Recon nu ik er meer over lees. Ik heb info over die game totaal gemist terwijl het genre (X-Com!) juist enorm aansluit bij mijn gamesmaak. Ik ben bang dat je iemand anders moet vinden om mee te ruilen.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 25-03-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:03

S2S

Sommige shops hebben geen Zwart, gisteren kon ik alleen blauw krijgen. Terwijl ik 2 maanden geleden gereserveerd heb, blijkbaar zijn er voor de gameshops weinig zwarte. Bij de MM hadden ze er zat dus heb alles daar maar gehaald, ook voor vrienden.

RR 3d is erg vet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:03

S2S

Phusebox schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:49:
Ik ga em eens testen binnenkort of het wat is, maar denk dat ik op zijn mini schermpje er nooit echt "in" zal zitten en dat 3D daardoor ook weinig toevoegt. Hell ik vind 3D op een 50inch plasma nog te weinig omdat ik me dan stoor aan de randen.
Het 3D werkt echt, ook op zo'n klein schermpje naar mijn verbazing (ik was ook sceptisch). Ik hoef de slider maar op ongeveer 35% te zetten en dan is het perfect voor mijn ogen.

Maar we kennen je langer dan vandaag ; )

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

S2S schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:32:
[...]

Maar we kennen je langer dan vandaag ; )
Hehe, lees al een tijdje mee met dit topic (wil misschien ook zo'n 3ds halen) maar moest gelijk lachen toen ik dit las

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
LuPo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:48:
[...]
De tweede dag nadat je de melding krijgt dat het 'dispatched' is ontvang je het pakketje. Tenminste dat is bij mij altijd zo. ;)
Hmm, gisteravond dispatched, hopelijk morgen natuurlijk, maar zal vrees ik wel maandag worden dan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

Denko schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Hehe, lees al een tijdje mee met dit topic (wil misschien ook zo'n 3ds halen) maar moest gelijk lachen toen ik dit las
Phusebox is berucht :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ja, ik weet het :P daarom moest ik ook lachen hehe

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

Denko schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:31:
[...]

Ja, ik weet het :P daarom moest ik ook lachen hehe
offtopic:
Dat weet ik dat je het wist... :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thanks ik voel me vereerd. Alhoewel ik de laatste tijd weinig de grond in geboord heb.

Ben eigenlijk best tevreden over mijn grotere aankopen van de laatste paar maanden.
Dus ik zoek weer een nieuw slachtoffer :+

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

SilencerNL schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:29:
[...]

Mijn originele R4DS werkt niet.. Als ik die erin prop, geeft de 3DS gewoon aan dat er niks is gevonden...

Ook de nieuwste Wood V1.27 erop gezet.. Helaas nog geen herkenning...
DStwo met patch werkt uitstekend.

Verder speel ik lego star wars, sf4, pilotwings, rayman 3d. Die eerste is echt geweldig met 3d, die laatste nog niet geprobeerd en de middelste twee vind ik maar zozo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Bleh :P heb ik hem speciaal op Consoleshop ge-pre-ordered omdat hij gegarandeerd op de releasedate zou binnenkomen, staat er bij track'n'trace:

25.03.2011:
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd

Moet ik nog tot maandag wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het ook fijner om het schuifje op zo'n 60% te zetten, maar dit doet niks af aan hoe mooi het is. Ik vind het er echt verbazingwekkend uitzien, het heeft echt een hoge "wow" factor. Ik zelf vond het al verbazingwekkend, maar iedereen die ik het heb laten zien zei dit ook. Die irritante reclame met mensen die er alleen op reageren is toch wel enigzins waar, iedereen die het heeft gezien reageerde zo ongeveer hetzelfde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Thomasthomas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:12:
Die irritante reclame met mensen die er alleen op reageren is toch wel enigzins waar, iedereen die het heeft gezien reageerde zo ongeveer hetzelfde :).
Haha, inderdaad.. Vandaag op het werk ook. Precies dezelfde reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Amazon heeft zojuist mijn 3DS + spel en accessoires verzonden.
Hopelijk heb ik 't maandag in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand een dooie/luie pixel gezien? Ik heb er inmiddels 4 gezien met dit probleem.
Ik hoop van harte dat dit 4 uitzonderingen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb sinds vanavond dus ook een 3DS...kan helaas niet zeggen dat ik super onder de indruk ben. Mijn ogen kunnen het 3D niet goed verwerken, zit constant met de 3D-slider te pielen en dan is het even 5 seconden scherp om vervolgens de focus weer te verliezen. Ik weet niet goed 'waar' ik moet kijken, mijn ogen lijken niet gefocust te kunnen blijven.

Alleen in het 3DS-menu en Faceraiders vind ik vrij snel de juiste 3D-settings en kan ik wel redelijk de focus behouden. In Ridge Racer kan ik de goede settings gewoon niet vinden, mijn ogen kunnen niet gefocust blijven lijkt het. Heb het idee dat ik minder 3D zie dan mijn ouders en zusje bijvoorveeld :|

Even aankijken nog, anders toch een verkoop overwegen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb soms ook moeite met focussen in Pilotwings, zit soms ook erg te pielen met dat schuifje en positie van mijn hoofd omdat ik dan met één oog zegmaar 2 schermen opvang, verschrikkelijk irritant. Dit gebeurt dan ook meestal alleen met opvallende checkpoints, en ik kan me dan alleen nog maar concentreren op mijn ogen goed krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 25-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:56:
Ik heb sinds vanavond dus ook een 3DS...kan helaas niet zeggen dat ik super onder de indruk ben. Mijn ogen kunnen het 3D niet goed verwerken, zit constant met de 3D-slider te pielen en dan is het even 5 seconden scherp om vervolgens de focus weer te verliezen. Ik weet niet goed 'waar' ik moet kijken, mijn ogen lijken niet gefocust te kunnen blijven.

Alleen in het 3DS-menu en Faceraiders vind ik vrij snel de juiste 3D-settings en kan ik wel redelijk de focus behouden. In Ridge Racer kan ik de goede settings gewoon niet vinden, mijn ogen kunnen niet gefocust blijven lijkt het. Heb het idee dat ik minder 3D zie dan mijn ouders en zusje bijvoorveeld :|

Even aankijken nog, anders toch een verkoop overwegen :/ .
Of gewoon in 2D op de 3DS spelen. Doe ik ook en het bevalt me super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Heb er zelf geen last van (3D zien), je moet een beetje achter het scherm focussen denk ik.
M'n vrouw wordt gek van het wazige beeld en m'n broer vond het ook allemaal maar wazig...
Beiden zagen vroeger ook al niks in die scheelkijk 3D afbeeldingen trouwens, dus kan het zijn dat niet iedereen 3D ziet ofzo?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt ;) Dit fenomeen is op pagina 291 van de Nederlandse handleiding uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:40:
Dat klopt ;) Dit fenomeen is op pagina 291 van de Nederlandse handleiding uitgelegd.
Ook lekker dan als je daar achter komt nadat je 300 euro op tafel heb gelegd voor een gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat ook in het kort op de doos, én op de Nintendo website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ik heb toch goede hoop dat ik hem morgen binnenkrijg. Zowel games als 3ds staan nu op gesorteerd in sorteercentrum. Weliswaar twee dagen later dan dat ik hem hier in de winkel had kunnen kopen. Maar ik heb zo wel mooi 70 euro winst gemaakt door hem via Amazon te kopen. (3DS, Pilotwings Resort, Rayman 3D, Super Street Fighter 3D) en daar krijg je ook nog eens een gratis screenprotector bij. Ik ben blij :D (Als ik hem morgen binnenkrijg teminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Ik heb vandaag heeel ff vluchtig de 3ds bekeken in de mediamarkt (5minuten, moest mijn trein halen)
Maar op dat moment kon ik dus geen 3d zien.. (ook niet bij het schuiven van de 3dslider)

Moet je dan echt zoveel moeite doen?? (met moeite bedoel ik anders kijken dan je gewend bent)

zoja dan zal dit het eerste nintendo product zijn dat ik niet zal kopen.. ik game voor me ontspanning.

ot:

Denk dat SF4 echt gaat scoren hiermee. aangezien zij volgensmij de enige ''topper'' zijn van de launchgames..

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaWierie op 25-03-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
AlphaWierie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:59:
Ik heb vandaag heeel ff vluchtig de 3ds bekeken in de mediamarkt (5minuten, moest mijn trein halen)
Maar op dat moment kon ik dus geen 3d zien.. (ook niet bij het schuiven van de 3dslider)

Moet je dan echt zoveel moeite doen?? (met moeite bedoel ik anders kijken dan je gewend bent)
Nee, geen moeite, heb in de winkel heel even gecheckt voordat ik m kocht en na 5 seconden in het home menu wist ik dat ik m hebben moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oké, ik denk dat mijn ogen gewoon moe worden na een lange speelsessie en het 3D er daarom slechter uit komt, nu ziet het er weer perfect uit. Heb +- 1 uur non stop gespeeld, dus dat is aardig lang. Daarna ongeveer een uurtje TV gekeken, nu is het weer heel mooi :).

Het zou inderdaad wat zijn als je zo'n ding koopt voor het 3D en je het dan gewoon niet kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Wat raar dat 3d kijken zo verschilt per persoon. Nouja, aan de andere kant ook wel logisch, het blijft het voor de gek houden van het brein. en geen enkel brein is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 01:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo, meteen maar even melden in dit topic.

Sinds gisteren ook de 3DS. Wel vrij snel hoofdpijn..dat is dan weer jammer.

Slider staat hier ook vaak rond de 60/70%. Dat vervaar ik als 'prettig'.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Overigens, in Pilotwings zijn er meer dan 3 voertuigen, namelijk 6. Je speelt een Turbo Jet vrij ergens in een silver missie, als je dan in free flight naar rechts klikt zie je een rijtje van 3 nieuwe voertuigen (nouja, ik heb alleen nog de Jet unlocked, maar er zijn nog 2 plaatsen). In heel veel reviews heb ik gelezen dat er maar 3 voertuigen waren dus dat is niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:05:
Oké, ik denk dat mijn ogen gewoon moe worden na een lange speelsessie en het 3D er daarom slechter uit komt, nu ziet het er weer perfect uit. Heb +- 1 uur non stop gespeeld, dus dat is aardig lang. Daarna ongeveer een uurtje TV gekeken, nu is het weer heel mooi :).
Nintendo adviseert per half uur 3D spelen 10 min pauze te nemen. (Bij 2D spelen is dit per uur)
Het zou inderdaad wat zijn als je zo'n ding koopt voor het 3D en je het dan gewoon niet kan zien...
Dat wel, maar in vele gevallen moet je dat van jezelf al wel weten. Als je bv bij het kijken van 3D films erge hoofdpijn krijgt of als je het dan gewoonweg niet in 3D kan zien - dan gaat dat op de 3DS ook niet werken.

Ik wist dit al voordat ik het systeem kocht, en voor mij is het de enige functie die ik niet kan gebruiken en daar heb ik vrede mee. Tot slot heb je met de 3DS een systeem met graphics van (beter dan) het Wii niveau in je handen, met geweldige games die gaan komen (MarioKart, Zelda OoT, Kid Icarus) en zelfs een paar leuke die al uit zijn (SSF4 en Pilot Wings zijn erg leuk), verder nog andere leuke functies als AR en Miis. Ook heb ik veel interesse bij de Virtual Console voor GB/GBC games :)

Als het verder hetzelfde was geweest als de DS maar dan met 3D graphics (dus verder geen hardware upgrade) had ik het systeem niet gekocht. Maar een DS zonder 3D met al de andere upgrades zou voor mij een instant buy zijn geweest. Wat het nu ook was.

En de accu gaat een stuk langer mee in 2D dan in 3D :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:18

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Thomasthomas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:14:
Overigens, in Pilotwings zijn er meer dan 3 voertuigen, namelijk 6. Je speelt een Turbo Jet vrij ergens in een silver missie, als je dan in free flight naar rechts klikt zie je een rijtje van 3 nieuwe voertuigen (nouja, ik heb alleen nog de Jet unlocked, maar er zijn nog 2 plaatsen). In heel veel reviews heb ik gelezen dat er maar 3 voertuigen waren dus dat is niet zo.
spoiler:
ik heb inmiddels ook een squirrlesuit en bikeglider in de missies voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De eerste heb ik ook al langs zien komen, daar kan je niet in free flight in vliegen, de tweede misschien wel, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:02
ik heb vandaag mijn 3DS gekocht :P

maar toen ik hem uitpakte zag ik een vlek bij het bovenste scherm.
het lijkt net alsof er vloeistof tussenzit.
de vlek is alleen te zien bij donkere beelden en als hij uit staat.

hebben meer mensen dit en is het mogelijk om hiervoor garantie te claimen, ik vind het nogal hinderlijk. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik zou er dan mee terug gaan, dalijk wordt het nog erger of iets. Nu heb je hem net binnen hebt is garantie claimen meestal makkelijker. En daar heb je ook gewoon recht op. Waar had je hem gehaald?

[ Voor 34% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 26-03-2011 02:23 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:32:
Tot slot heb je met de 3DS een systeem met graphics van (beter dan) het Wii niveau in je handen
Hoho, niet overdrijven. Nintendo heeft zelf gezegd dat de prestaties "ergens tussen het niveau van de gamecube en de Wii in zitten"

Dat het er op het kleine 3D schermpje dan vrij strak uit ziet, ok, maar betere graphics dan de Wii zijn het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]TopCat schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:48[/message]:
Ja, maar ik hoor dat vele hackers dan gewoon een nieuwe kopen bij een grote winkelketen en dan de printplaatjes van de DS omwisselen en de 'nieuwe' retour brengen. Gaat ze veel geld kosten, daar in Tokyo.
[message=,noline]spartaan1986 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:47[/message]:
Maar ja R4 kaartjes en zijnde andere flashkaarten zijn trouwens vorig jaar door de rechter verboden.
in Nederland, maar niet in alle andere europese landen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Rayman moet hier nog binnenkomen, maar na het lezen van deze recensie:
http://www.insidegamer.nl...rayman-3d/recensies/35212

aiiii.... :-(
Heb Rayman 2 zelf nog nooit gespeeld, dus dat 'voordeel' heb ik dan wel weer.

Al geven andere websites het spel rond de 7/8.

Heel verschillend hoe mensen 3DS titels beoordelen.

Komen we meteen bij een degelijk punt aan; sommige mensen ervaren het 3D effect anders dan andere. Kan je hierdoor straks niet meer spreken van 'gemiddelde' recensies, aangezien elke reviewer de game op een andere manier ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
^Ik denk dat reviewers er uiteindelijk voor moeten kiezen om het 3d effect niet als breekpunt te nemen. En als ze dan in de review zetten dat ze het lastig vonden om het 3d goed te zien, zet er dan in ieder geval bij dat dat per persoon kan verschillen.Zo lees je bij Game Informer juist dat het 3d effect prima werkt en zelfs de gameplay beter maakt.

Ik maak me niet zo'n zorgen over de scores van rayman, heb geen enkele van de remakes gespeeld, dus deze ervaring zal voor mij zo goed als nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jochem Boom schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:09:
^Ik denk dat reviewers er uiteindelijk voor moeten kiezen om het 3d effect niet als breekpunt te nemen. En als ze dan in de review zetten dat ze het lastig vonden om het 3d goed te zien, zet er dan in ieder geval bij dat dat per persoon kan verschillen.Zo lees je bij Game Informer juist dat het 3d effect prima werkt en zelfs de gameplay beter maakt.

Ik maak me niet zo'n zorgen over de scores van rayman, heb geen enkele van de remakes gespeeld, dus deze ervaring zal voor mij zo goed als nieuw zijn.
De hele 3DS is in de markt gezet voor het 3D effect, dus het moet zeker een breekpunt zijn. Anders is het net een ietwat verbeterde DS(i).

Anyway, ik krijg hem zo binnen samen met Pilotwings Resort. Morgen maar 's mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 07:41

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jochem Boom schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:
Wat raar dat 3d kijken zo verschilt per persoon. Nouja, aan de andere kant ook wel logisch, het blijft het voor de gek houden van het brein. en geen enkel brein is hetzelfde.
Is op zich vrij normaal. Zeker 10-15% van alle mensen heeft wel een of andere afwijking aan de ogen. Zelf zie ik vrijwel geen diepte en is de 3DS dus ook meteen de eerste Nintendo console die ik niet koop sinds de SNES.

Overigens zou ik het niet helemaal voor de gek houden willen noemen. Uiteraard word er gesjoemeld met de perceptie van afstand (Je hebt de 3DS immers recht voor je neus). maar je ziet toch echt 2 afzonderlijke beelden met ieder oog.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 26-03-2011 10:51 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:43:
[...]

De hele 3DS is in de markt gezet voor het 3D effect, dus het moet zeker een breekpunt zijn. Anders is het net een ietwat verbeterde DS(i).

Anyway, ik krijg hem zo binnen samen met Pilotwings Resort. Morgen maar 's mee spelen.
Het grappige is, dat dat dus net niet waar is. Nintendo verplicht namelijk game developers om een 2D modus in een spel te bouwen. En het is wel wat meer dan een "ietwat verbeterde DS(i)" hij is groot een stuk verbeterd en verslaat de PSP makkelijk qua kracht. (Dat sommige huidige spellen dat nog niet doen heeft hier niets mee te maken, want veel van de launch titels zijn ports).

Pilot Wings is grafisch bv mooier dan Wii Sports Resort (welke in dezelfde omgeving speelt)

Hetzelfde zou zijn als je zou zeggen dat de NGP een "ietwat verbeterde PSP" is, of een PS3 "ietwat verbeterde PS2" is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
^Dat vind ik ook slecht in de markt gezet door Nintendo.

Op de één of andere manier komt het totaal niet goed over dat dit een nieuwe handheld is, en geen doorontwikkeling van de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:22:
[...]

Het grappige is, dat dat dus net niet waar is. Nintendo verplicht namelijk game developers om een 2D modus in een spel te bouwen. En het is wel wat meer dan een "ietwat verbeterde DS(i)" hij is groot een stuk verbeterd en verslaat de PSP makkelijk qua kracht. (Dat sommige huidige spellen dat nog niet doen heeft hier niets mee te maken, want veel van de launch titels zijn ports).

Pilot Wings is grafisch bv mooier dan Wii Sports Resort (welke in dezelfde omgeving speelt)

Hetzelfde zou zijn als je zou zeggen dat de NGP een "ietwat verbeterde PSP" is, of een PS3 "ietwat verbeterde PS2" is.
Dat neemt niet weg dat het speerpunt van verkoop het 3D effect is. Onderscheiden zeg maar. Leuk dat men verplicht wordt een werkende 2D modus te implementeren, men zal kopen kopen voor het "wow, 3D" effect.

Wat de graphics betreft: OK, kan zijn :) ... heb hem net binnen, zal het nog wel 's gaan bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:22:
[...]

Maar dat is ook zo. De NGP heeft wel wat nieuwe features, maar de PS3 en X360 waren gewoon een software update en snellere hardware. De NGP heeft dan wel wat nieuwe features zoals het touchscreen/pad, maar dat hebben we allemaal al gezien (op de Nintendo DS en iPod/iPhone, Android telefoons). De 3DS is écht iets dat de meesten nog nooit hebben gezien.

E: Hebben mensen trouwens ook het volgende probleem met Pilotwings? Ik zie in sommige missies bijvoorbeeld checkpoints of dingen zoals dit: http://i54.tinypic.com/11bm2qd.jpg dubbel (de foto ziet er trouwens heel overdreven uit, het valt in het echt wel mee, maar het is storend).

Als je schuin van boven of beneden naar het scherm kijkt valt dit ook op. Als ik er echt precies recht voor zit, dus niet een beetje van boven, beneden (en uiteraard links rechts) dan zie ik het niet. Dit komt trouwens vrijwel alleen bij opzichtige checkpoints en van die landingsplaatsen voor, en alleen in Pilotwings. Ligt dit aan mijn ogen, mijn 3DS of Pilotwings zelf? Kan iemand checken of hij/zij dit ook heeft?

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 26-03-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Thomasthomas schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Maar dat is ook zo. De NGP heeft wel wat nieuwe features, maar de PS3 en X360 waren gewoon een software update en snellere hardware. De NGP heeft dan wel wat nieuwe features zoals het touchscreen/pad, maar dat hebben we allemaal al gezien (op de Nintendo DS en iPod/iPhone, Android telefoons). De 3DS is écht iets dat de meesten nog nooit hebben gezien.

E: Hebben mensen trouwens ook het volgende probleem met Pilotwings? Ik zie in sommige missies bijvoorbeeld checkpoints of dingen zoals dit: http://i54.tinypic.com/11bm2qd.jpg dubbel (de foto ziet er trouwens heel overdreven uit, het valt in het echt wel mee, maar het is storend).

Als je schuin van boven of beneden naar het scherm kijkt valt dit ook op. Als ik er echt precies recht voor zit, dus niet een beetje van boven, beneden (en uiteraard links rechts) dan zie ik het niet. Dit komt trouwens vrijwel alleen bij opzichtige checkpoints en van die landingsplaatsen voor, en alleen in Pilotwings. Ligt dit aan mijn ogen, mijn 3DS of Pilotwings zelf? Kan iemand checken of hij/zij dit ook heeft?
Bij Pilot Wings heb ik hier last van als ik de slider voluit heb staan. Ik zet hem meestal op 50% of zo, dan is het goed te doen en heb ik geen last van ghosting. Overigens speelde ik vannacht in bed nog even en het viel me op dat ik in het donker wel zonder problemen met 3D op 100% kon spelen. Bij Street Fighter kan ik dat overigens sowieso, zowel in het donker als in het licht. Nog geen last van hoofdpijn gehad.

[ Voor 26% gewijzigd door Famoso op 26-03-2011 13:50 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Famoso schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Bij Pilot Wings heb ik hier last van als ik de slider voluit heb staan. Ik zet hem meestal op 50% of zo, dan is het goed te doen en heb ik geen last van ghosting. Overigens speelde ik vannacht in bed nog even en het viel me op dat ik in het donker wel zonder problemen met 3D op 100% kon spelen. Bij Street Fighter kan ik dat overigens sowieso, zowel in het donker als in het licht. Nog geen last van hoofdpijn gehad.
Dank, ben er zelf ook achter gekomen dat de slide nog verder terug zetten helpt. Ik zie het soms nog wel maar het komt vrijwel nooit meer voor. SSFIV kan ik ook zonder problemen voluit spelen trouwens. Ik denk ook dat het een beetje aan de focus van mijn ogen ligt. Ik merk dat als ik wat minder gefocussed ben en bijvoorbeeld mijn eigen spiegelbeeld bekijk (waarom hebben ze geen mat scherm genomen??) ze dan duidelijker verschijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 23:53
Famoso schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Bij Pilot Wings heb ik de slider voluit staan en nog geen last van me ogen, maar merk idd wel dat het in het donker een stuk relaxter kijkt.

Ik heb net ook nog ridge racer gehaalt, daar kan ik de slider maar op 25% zetten voor ik er al last van krijg (moet er bij zeggen dat het nu nogal licht is). Dus het lijkt ook per game te verschillen hoe je de 3d ervaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Hier hetzelfde: onder TL-balken is het allemaal wat moeilijker focussen. Als het iets donkerder is is het beter te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Maar uiteindelijk wil je toch gewoon gewoon een spel erin doen en spelen?
niet eerst kutten met de 3d instelling wat voor jou het beste is.

Vooral hoe ik nu lees dat de ene game op 100% kan de ander op 75% de ander op 25%. en dan lees ik ook nog dat in het donker de slider alweer hoger of lager kan. als het heel licht is moet de slider ook weer anders worden gezet...
Ik zie die 1000den kids die ik nu met een DS zie dit niet zomaar doen op een 3DS.. die zullen pappie helemaal gek maken.

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaWierie op 26-03-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

AlphaWierie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:31:

Vooral hoe ik nu lees dat de ene game op 100% kan de ander op 75% de ander op 25%. en dan lees ik ook nog dat in het donker de slider alweer hoger of lager kan. als het heel licht is moet de slider ook weer anders worden gezet...
Ik zie die 1000den kids die ik nu met een DS zie dit niet zomaar doen op een 3DS.. die zullen pappie helemaal gek maken.
Je schuift gewoon een beetje met het schuifje tot je het comfortabel vindt. Niets moeilijks aan, maar ik denk dat kleine kinderen sowieso moeite hebben met 3D omdat ze niet snappen waarom je recht voor het scherm moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
AlphaWierie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:31:
Mwah, dat is grotendeels ook zo, alleen onder een tl-lamp is het altijd kut focussen, vergelijk het met een iPad met zo'n glimmend scherm...
DS in de zon wordt ook geen feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag 3DS getest, ik geef toe dat het beter was dan ik had verwacht; mooi beeld, goed 3D effect. Echter na 10 minuten al hoofdpijn.

Enige gevoel dat ik erbij had was dat het echt een kijkdoos effect had, en zeker geen musthave nu zeker omdat er geen games zijn die me aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Iemand al system update gedaan?
Ik heb verbinding met mijn router, bij maken verbinding geeft de test aan dat het goed gaat.
Bij system update krijg ik een error 003-1099 er is geen accespoint binnen bereik.
Als ik weer terug ga naar internetverbinding en die test, is het wel ok.
Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
System update ging hier goed. Je krijgt er een 3D filmpje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ging het ook foutloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb een korte recensie geschreven, staat onder Nintendo 3DS Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De meegeleverde AR kaartjes zijn ook zelf printbaar:
http://www.nintendo.co.jp/3ds/download/3ds_arcard.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Phusebox schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:40:
Vandaag 3DS getest, ik geef toe dat het beter was dan ik had verwacht; mooi beeld, goed 3D effect.

[...]
Historisch moment. :*)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ik moet zeggen dat de upscaling van DS games me toch tegenvalt, teminste, bij Pokemon Black. Ik heb bij het spelen op de 3DS met name erg last van fletse kleuren vergeleken met de DS, upscalen van de lijnen gaat wel goed, die zijn namelijk nog steeds blokkerig, net als op ds ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
vectrex schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:20:
Iemand al system update gedaan?
Ik heb verbinding met mijn router, bij maken verbinding geeft de test aan dat het goed gaat.
Bij system update krijg ik een error 003-1099 er is geen accespoint binnen bereik.
Als ik weer terug ga naar internetverbinding en die test, is het wel ok.
Ik snap er niets van.
Ok gevonden, ik had bij instellingen alleen DS instellingen gedaan, en keek over de grote knop heen verbindingsinstellingen. Je moet twee keer gegevens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vectrex schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:52:
[...]

Ok gevonden, ik had bij instellingen alleen DS instellingen gedaan, en keek over de grote knop heen verbindingsinstellingen. Je moet twee keer gegevens invullen.
Jup. DS spellen kunnen niet met DSi/3DS geavanceerde verbindingen (lees: WPA) overweg, dus heeft Nintendo dat losgekoppeld.
DSi ondersteunende spellen (zoals bv Pokémon B/W) werken ook met WPA en daarvoor hoef je dan geen DS instelling op te nemen.
Jochem Boom schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:23:
Ik moet zeggen dat de upscaling van DS games me toch tegenvalt, teminste, bij Pokemon Black. Ik heb bij het spelen op de 3DS met name erg last van fletse kleuren vergeleken met de DS, upscalen van de lijnen gaat wel goed, die zijn namelijk nog steeds blokkerig, net als op ds ;-)
Druk op Start/Select tijdens het opstarten van je DS game en de scaling staat uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder scaling is het 2*2 centimeter ofzo. Is ook geen optie lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan trouwens ook gewoon op de Nederlandse Nintendo site:
http://www.nintendo.nl/NO...endo_3ds_32020_32474.html

en klik dan "Ik ben mijn AR-kaarten kwijt, of ze zijn beschadigd. Wat nu?" aan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Even een tijd gespeeld, en ik ben aangenaam verrast. Ik heb alleen Pilotwings erbij genomen omdat ik daar op de SNES en N64 goede ervaringen mee had, en de rest me niet zo aansprak. PES speel ik liever op console.

Anyway, 3D effect was toch wel leuker dan ik gedacht had. Had even moeite om te focussen, maar dat ging vrij snel. Slider op 80% denk ik ongeveer. Toch wel een leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost recon is wel m'n favoriete game op dit moment, alleen... niet stabiel -O-

Blijkbaar (gelukkig) meer mensen met hetzelfde issue: http://www.gamefaqs.com/boards/997614-3ds/58590179.

Hopen op een snelle firmware update oid, dit is irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ding al sinds 4 Maart.
Een hele goede handheld, met een gebrek aan goede launch titels.

Ik raakte na de eerste update al verslaafd aan het Super Mario filmpje in 3D Video, maar dat duurde maar 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik space hem wel van die 3D beelden, je moet echt ff pauze nemen of je loopt rond met een high gevoel. Wat best leuk is maar of het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Zijn er nog mensen die een screenprotector op hun 3DS hebben geplakt? Ik vind het zelf altijd wel handig. Misschien heeft iemand suggesties voor een nette en goede screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Ik heb zo'n Big Ben screenprotector erbij gekocht. Er zaten 2 velletjes bij, boven en onder. Ik heb alleen de onderste geplakt, omdat je daar met je pennetje overheen gaat. Je ziet en merkt er niks van. Het velletje voor het bovenste scherm heb ik niet gebruikt, omdat je dan een hinderlijk randje te zien krijgt langs het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb bij DealExtreme.com een 3DS screenprotector van het merk Hori besteld. Dit omdat die voor de DS en DS Lite van Hori ook perfect waren. En voor de prijs ($1.40-1.60 met free shipping) hoef je het in ieder geval niet te laten. Wel duurt het even voordat je het binnen zult hebben. Ik heb die voor mijn 3DS vandaag besteld, als er interesse is laat ik wel weten hoe hij bevalt zodra hij binnen is.

Let wel op, er zijn nml. verschillende soorten te koop:
- Eén voor alleen de twee schermpjes;
- Eén voor beide schermen waarbij het bovenste paneel helemaal wordt bedekt (mooier);
- Eén voor 'Full body' coverage.

De laatste twee zijn overigens niet bij DealExtreme.com te kopen, maar bijvoorbeeld wel bij play-asia.com
Alleen betaal je er wel wat meer voor. Maar nog steeds minder dan wat ze er bij NL-shops voor durven te vragen... :X

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:12

ToCuS

It begins in the brain!

Er zitten dus nog heel wat haken en ogen aan de 3DS...
maar het zal allemaal wel loslopen..
Pagina: 1 ... 7 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]