Thomasthomas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:05:
Oké, ik denk dat mijn ogen gewoon moe worden na een lange speelsessie en het 3D er daarom slechter uit komt, nu ziet het er weer perfect uit. Heb +- 1 uur non stop gespeeld, dus dat is aardig lang. Daarna ongeveer een uurtje TV gekeken, nu is het weer heel mooi

.
Nintendo adviseert per half uur 3D spelen 10 min pauze te nemen. (Bij 2D spelen is dit per uur)
Het zou inderdaad wat zijn als je zo'n ding koopt voor het 3D en je het dan gewoon niet kan zien...
Dat wel, maar in vele gevallen moet je dat van jezelf al wel weten. Als je bv bij het kijken van 3D films erge hoofdpijn krijgt of als je het dan gewoonweg niet in 3D kan zien - dan gaat dat op de 3DS ook niet werken.
Ik wist dit al voordat ik het systeem kocht, en voor mij is het de enige functie die ik niet kan gebruiken en daar heb ik vrede mee. Tot slot heb je met de 3DS een systeem met graphics van (beter dan) het Wii niveau in je handen, met geweldige games die gaan komen (MarioKart, Zelda OoT, Kid Icarus) en zelfs een paar leuke die al uit zijn (SSF4 en Pilot Wings zijn erg leuk), verder nog andere leuke functies als AR en Miis. Ook heb ik veel interesse bij de Virtual Console voor GB/GBC games
Als het verder hetzelfde was geweest als de DS maar dan met 3D graphics (dus verder geen hardware upgrade) had ik het systeem niet gekocht. Maar een DS zonder 3D met al de andere upgrades zou voor mij een instant buy zijn geweest. Wat het nu ook was.
En de accu gaat een stuk langer mee in 2D dan in 3D
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 25-03-2011 22:35
]