Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelr1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 19:03
Ice_Lord schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:13:
Dixons faal, wordt net gebeld: Ja ik wil graag doorgeven dat je 3DS klaar ligt.....maar je kan em pas vrijdag ophalen.

Hoezo blijmaken met een dooie mus :s
Klinkt als code taal voor als je nu komt krijg je hem gewoon mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

SilencerNL

No remorse

Ik heb de mogelijkheid om mijn oude DS lite in te ruilen voor 55 euro korting op de 3DS... Wat zouden jullie doen? Inruilen, of eventueel later verkopen op marktplaats? Ik denk dat marktplaats straks redelijk verzadigd zal zijn van oudere DS-en, of zie ik dat verkeerd?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

m0nk

16-09-2003 15.15

SilencerNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:24:
Ik heb de mogelijkheid om mijn oude DS lite in te ruilen voor 55 euro korting op de 3DS... Wat zouden jullie doen? Inruilen, of eventueel later verkopen op marktplaats? Ik denk dat marktplaats straks redelijk verzadigd zal zijn van oudere DS-en, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb van de week mijn DS Lite zwart voor 80 euro verkocht incl r4ds. Dus meer dan die 55 euro. Aan de andere kant is het inleveren voor 55 euro korting wel weer makkelijker. Geen gedoe met afspraken maken etc. Het is wat je zelf wilt.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ridge Racer schijnt goed te zijn maar er is geen online multiplayer, voor mij een dealbreaker. Star Wars III 3DS en SSFIV 3D hebben mijn interesse gewekt. Star Wars lijkt me gewoon grappig, en SSFIV lijkt me ook leuk, noot Street Fighter gespeeld, het ziet er mooi uit, en gebruikt alle online functionaliteiten die de 3DS biedt.

E: Ik ga ook gewoon mijn DS lite voor 50 euro inruilen bij Game Mania. Ik ga geen moeite doen voor 30 euro meer, als het ook heel makkelijk kan.

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas op 23-03-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:21:
[...]

Ach hem kennende zal alles wel perfect zijn, het is immers van Nintendo.
Grapjas.
SilencerNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:33:
[...]

Dus jij krijgt hem vandaag al binnen? :o Dan verwachten we natuurlijk wel pics en een uitgebreide review ;)
De service van de TNT bleek niet goed genoeg te zijn om 'm vandaag te bezorgen. Maar ik zie nu dat het gesorteerd is (Track&Trace) dus dan moet-ie morgen binnenkomen.

Aan review ga ik een Review op het 2D gedeelte van het apparaat maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik neem PW en Rayman er bij, maar ik kan als ik 3 spellen in 1x koop 15% korting krijgen op de games. Nu zat ik al te kijken naar RR en Asphalt, maar ik kan van geen van de 2 duidelijke informatie vinden. Welke is beter?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
Chaos-Zero schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:34:
Ik neem PW en Rayman er bij, maar ik kan als ik 3 spellen in 1x koop 15% korting krijgen op de games. Nu zat ik al te kijken naar RR en Asphalt, maar ik kan van geen van de 2 duidelijke informatie vinden. Welke is beter?
Ridge Racer is beter. Probeer zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van Asphalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 13:38
Nou na gevalletje bij de Dixons ga ik em daar niet meer halen, maar gelukkig had 4Launch de 3DS al op voorraad en heb er daar eentje gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Asphalt is echt zonde van je geld. Ik weet vrijwel zeker dat dat een soort van iOS port in 3D is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik vandaag (donderdag) een kan kopen in a'dam e.o. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 14:32
Ice_Lord schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:35:
Nou na gevalletje bij de Dixons ga ik em daar niet meer halen, maar gelukkig had 4Launch de 3DS al op voorraad en heb er daar eentje gekocht :D
Och jesus man :')
Beetje zielig hoor, "na dat geval".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:24:
Speel je weleens GBA games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:52:
Weet iemand waar ik vandaag (donderdag) een kan kopen in a'dam e.o. ?
Als je naar Eindhoven kunt gaan, kan je ze bij 4launch halen :). Heb er 1 besteld, dus ik ga er van uit dat die morgen 'op de mat ligt'.
Koop je er toch gewoon een R4 kaartje bij waar je enkel de roms van de originele spellen op zet (er van uit gaande dat dit werkt op de 3DS). Maar anders zou je de 'oude' DS inderdaad kunnen bewaren voor GBA games.

[ Voor 36% gewijzigd door BLACKfm op 24-03-2011 07:46 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Ik heb nog wel een stapeltje GBA games liggen, maar eerlijk gezegd heb ik die al lange tijd niet gespeeld. Ik ga dan ook mijn DS inruilen en ga even kijken of ik die GBA games ook kan 'verkopen' daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Remy669 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:20:
[...]

Och jesus man :')
Beetje zielig hoor, "na dat geval".
Ach jij vind het zielig maar dit is niet de eerste keer dat ze zo iets flikte, ik ken de bedrijfleider persoonlijk heel goed (of eerder kende hem goed) want had jaren lang in de winkel tegenover de Dixons gewerkt. Maar ook hoop gezeik gehad met een bij levering defecte PSP en nog meer.

En aangezien ik de 3DS ergens anders wel al mee kon krijgen heb ik dat ook gewoon gedaan.

Maar terug komend op de 3DS zelf want daarvoor is deze topic, heb hem in het Cosmos Zwart gepakt, echt mooi ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
Zat gisteravond te spelen met de menu's en wat blijkt: er is al een firmware update beschikbaar! Helaas is de enige toevoeging die ik na update heb gevonden een kitsch 3D demo filmpje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 23:12
Was die update niet wat bug en stabileits fixes met als bonus een 3D filmpje? Nee de grote update komt pas in mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Neeeeeeeee.

Amazon heeft de games op dispatching soon staan en de 3DS niet.

Zul je zien, kan ik dit weekend naar 2 doosjes staren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
BLACKfm schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:45:
[...]

Als je naar Eindhoven kunt gaan, kan je ze bij 4launch halen :). Heb er 1 besteld, dus ik ga er van uit dat die morgen 'op de mat ligt'.

[...]

Koop je er toch gewoon een R4 kaartje bij waar je enkel de roms van de originele spellen op zet (er van uit gaande dat dit werkt op de 3DS). Maar anders zou je de 'oude' DS inderdaad kunnen bewaren voor GBA games.
Ik heb em gister avond bij 4launch al opgehaald :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

om 2 uur vanmiddag ben ik ook een gelukkig eigenaar van een 3DS... nog heel even wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelr1
Krijg nu ook net bericht van de gameshop enschede dat de games binnen zijn! Vanavond eindelijk 3D Gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik game al jaren in 3D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
@LOTG

Ik heb ook bij Amazon besteld. Bij mij staat alles nu op dispatching soon. (estimate: 24 mar 2011) Alleen de screen protector niet, maar dat zal mij een worst wezen wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:10

S2S

De shop waar ik de bestelling heb geplaatst heeft nog niets binnen.. en ze weten ook niet hoeveel :(
ben er nog helemaal niet zeker van dat ik er ook 1 krijg..

Dan maar eerst langs de Mediamartkt morgen..

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fumasu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:07:
Zat gisteravond te spelen met de menu's en wat blijkt: er is al een firmware update beschikbaar! Helaas is de enige toevoeging die ik na update heb gevonden een kitsch 3D demo filmpje :(
Wat is je versienummer na updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zijn er hier trouwens nog mensen die hem imorteren (vanuit usa?), kon het zelf toch niet laten en heb hem voor 263 inclusief verzenden en pes 11 gekocht bij videogamesplus. Overigens zal ik voor de rest geen 1 game kopen, wacht wel op betere games. Heb onlangs dragonquest 4, 5 en 6 gekocht (4 net uitgespeeld, nu bezig met 5, echt super vet) en deeltje 9 ook nog halen, ben dus nog wel even zoet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Nou denk dat weinig mensen dat gaan doen ivm de regio lock op 3DS games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:33
LOTG schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:34:
Neeeeeeeee.

Amazon heeft de games op dispatching soon staan en de 3DS niet.

Zul je zien, kan ik dit weekend naar 2 doosjes staren....
Ja hetzelfde hier; spelletjes, hoesje, screenprotector allemaal op dispatched soon. De 3DS niet. Ach we zien wel ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Heeft iemand em toevallig ook gepre-ordered bij de Freerecordshop website? Mijn bestelling staat daar helaas nog steeds op "In Behandeling". Had gehoopt dat ie vanmorgen wel op "verstuurd" zou komen te staan maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Media markt Rotterdam Centrum verkoopt al 3DSen. Zo te zien een behoorlijke voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
aah mooi vanmiddag dan maar even naar het alexandrium daar zullen ze hem ook wel vast verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Ik heb een 3DS gereserveerd bij GameMania in Amsterdam, maar ik denk dat ik bij nader inzien toch nog maar even geen 3DS neem. Ik wil het namelijk gewoon eerst even uitproberen, om te zien hoe dat 3D is en om te kijken of ik er een beetje tegenkan. Daarnaast heb ik toch een beetje het idee dat 3D-schermen, waar geen bril voor nodig is, nog veel te veel in hun kinderschoenen staan en dat er dus nog een hoop verbeterd kan worden. Ik vind 250 euro ook gewoon nog te duur, dus ik wacht nog even nieuwe ontwikkelingen af (nieuw model 3DS bijvoorbeeld).

Mocht iemand mijn reservering bij GameMania willen, dan mag hij me even een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn 3ds binnen , erg leuk alleen werken sommige dingen nog niet.
Zoals de internetbrowser.er staat dat die komt via een software update.
Wanneer komt die update?

En ik kan de Nintendoshop niet vinden.Komt die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens spartaan1986 in mei, dus nog 2 maandjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nintendoshop komt dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 10-10 16:13
Ik heb de DS bij een paar winkels gepreorderd liggen. Dixons was net degene dat ze van Nintendo te horen gekregen dat ze hem mochten gaan verkopen vanaf 14.00 uur deze middag.

Ik ga de mijne na het werk ophalen met pilot wings erbij!

Lekker gamen vanavond.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet iemand of je met de 3DS DS spellen (zoals bijv. Pokemon Black/White) online kunt spelen met een WPA2 verbinding?

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 24-03-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens mij is dat een hardware beperking niet een software.

De DSI supporte volgens mij ook al WPA2 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
Ike. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:58:
Weet iemand of je met de 3DS DS spellen (zoals bijv. Pokemon Black/White) online kunt spelen met een WPA2 verbinding?
Nee dat kan niet. Het is namelijk van het spel afhankelijk of je wel of niet via WPA2 kan. (heb dit gister ook geprobeerd met Pokemon Black)

3DS games zouden altijd via WPA2 moeten kunnen
LOTG schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:00:
Volgens mij is dat een hardware beperking niet een software.

De DSI supporte volgens mij ook al WPA2 dacht ik.
Je moet het eigenlijk als een software/hardware beperking zien, want de betreffende DS zou wel de beveiliging aankunnen maar dan kan het nog zijn dat het spel dat niet kan en alleen via WEP werkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Ijsklont op 24-03-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:07
11 minuten geleden op twitter:

MediaMarkt Zoetermeer:
Nu in de winkel! #Nintendo #3DS €244,- #datismijnwinkel

Gaan ze nu al verkopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
FireSonus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:25:

MediaMarkt Zoetermeer:

Ik denk dat bijna alle winkels de 3DS nu al aan het verkopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:10

S2S

Hoe is de blauwe 3DS, is de kleur te doen? Of is deze te aanwezig tijdens het gamen?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ice_Lord schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:39:
Nou denk dat weinig mensen dat gaan doen ivm de regio lock op 3DS games
Ik heb hem juist express daar gehaald ivm regiolock. Ben redelijke rpg fan, en bijv. veel atlus games komen hier niet uit en andere games komen vanwege de localisatie pas veel later uit. Daarnaast zijn games veel goedkoper (30-35 incl. verzenden bij vgp en axelmusic, waarbij de kans op douaneheffingen 0 is).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Douane heffig is volgens mij ook alleen sprake van bovende 250 euro, daaronder is het vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Laatst online: 02-10 23:10

Iwes

Blaat

Michaelr1 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:31:
Krijg nu ook net bericht van de gameshop enschede dat de games binnen zijn! Vanavond eindelijk 3D Gamen :D
Gameshop Twente?

Heb 'm daar ook gereserveerd, ben nog niet gebeld maar er werd me ook verteld dat ze niet wisten of ik nog bij de gelukkigen zou zitten of dat ik moest wachten op batch2.. Als dat zo is moet ik even heel goed gaan nadenken of 't niet handiger is om de oude DS op marktplaats te zetten en toch ergens anders de 3DS te halen

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
LOTG schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:08:
Douane heffig is volgens mij ook alleen sprake van bovende 250 euro, daaronder is het vrij.
Vanaf 22 euro. Axelmusic verzend echter alles vanuit de eu en vgp marked bijna alles als 20 dollar gift.

Kleine edit: met douanheffing (invoerrechten) heb je gelijk (dacht vanaf 150 euro), maar ik doelde natuurlijk op het betalen van btw, dit is vanaf 22 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-03-2011 15:11 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik dacht dat dit belachelijke bedrag was verhoogd een paar jaar geleden.

Trouwens is de gift /20 dollar methode geen garantie. Als ze het niet vertrouwen kan het altijd nog gecontroleerd worden.

Bijkomstig nadeel is dat het pakket ook voor dat bedrag is verzekerd.

Ik heb het even nagezoch maar het is inderdaad 22 euro.

De douane site liegt trouwens. Vrij vervoer van goederen my ass, als ik een auto wil invoeren dan mag ik daar toch dik voor bij lappen. En hij staat niet op de lijst van uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
Het bedrag is verhoogd naar 420 euro voor als je zelf reist en iets mee neemt, maar post order is niks aan veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Het is inderdaad eenn belachelijk bedrag, gelukkig nog nooit hoeven bij te betalen bij vgp (en al heel veel bestellingen daar gedaan) ook is de Canadese post erg betrouwbaar en snel (altijd binnen een week binnen, sneller dan de UK/kanaaleilanden).

Nouja iig heb nu toch wel zin in de DS, de officiele us datum is 27 maart dus ik krijg hem denk ik pas ergens as week binnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem. Bij Game Mania gehaald + Piltowings en SSFIV. Nu instellingen aan het veranderen, maar ik sta versteld, ik heb nog nooit zoiets gezien. Het komt echt uit je scherm, het is echt prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireSonus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:25:

MediaMarkt Zoetermeer:

MM te Ede ook plenty aanwezig, ligt dus gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hmm, somehow crashed hij als ik hem met internet wil laten connecten? Onze WiFi staat ook 2 keer in de lijst, misschien pak ik de verkeerde... Dit gebeurt bij network testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Net opgehaald bij Nedgame Apeldoorn.
Heel ff gekeken naar een demo model (home menu) en tering wat mooi :D :D :D

Pilot Wings, Ridge Racer en SFIV erbij...
Nog op werk, dus nog ff wachten met testen :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Er is dus iets mis met mijn internet. Hij crashed als ik via wifi connect, maar als ik met mijn phone tether doet hij het gewoon. Raar.

E: Nu maar eens pilotwings resort proberen. Heb er echt zin in :).

E2: Het ziet er zó mooi uit, het is gewoon ongelofelijk, ik overdrijf niet als ik zeg dat dit de mooiste 3D ervaring is die ik ooit heb gehad (real life uitgezonderd natuurlijk).

[ Voor 50% gewijzigd door Thomas op 24-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

m0nk

16-09-2003 15.15

MM Den Haag verkoopt hem ook al. Net opgehaald incl SSFIV.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nog steeds staat de 3DS niet op Dispatching soon. Wel de estimate op 24.

:( Het is maar dat ik de games niet kan annuleren anders was ik naar de media markt gereden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
S2S schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:40:
Hoe is de blauwe 3DS, is de kleur te doen? Of is deze te aanwezig tijdens het gamen?
nintendo is daar mee slim geweest, de binnenkant van de klep rondom het 3D scherm is helemaal zwart om afleiding tegen te gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

SSFIV 3D ziet er verassend goed uit, speelt heel lekker, en het geluid is ook verassend goed! Prachtig ding die 3DS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 16:10
Ben eens benieuwd wanneer er in dit achtergesteld gedeelte van het land demo modellen in de winkels verschijnen. Ben momenteel zeer sceptisch, dus wil het eerst graag eens met eigen ogen zien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

matthijst schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:51:
Net opgehaald bij Nedgame Apeldoorn.
Heel ff gekeken naar een demo model (home menu) en tering wat mooi :D :D :D

Pilot Wings, Ridge Racer en SFIV erbij...
Nog op werk, dus nog ff wachten met testen :(
Haha, grote kans dat we elkaar hebben gezien bij Nedgame :) Ik was er om 14:00u... Wat is dat ding geweldig! Dat 3D is echt super mooi!

Pilotwings, Lego Starwars en Rayman erbij gekocht. Helemaal happy 8)

Flink veel korting gehad trouwens.. 55 euro voor inruil van mijn oude DS, en natuurlijk 1 game gratis.

[ Voor 10% gewijzigd door SilencerNL op 24-03-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ik was er net na 15:00 pas (onder werktijd ff snel heen en weer). Toen stond er al niemand meer. Was het druk om 14:00?

Net ff mee lopen spelen, ik vind het echt fantastisch allemaal, 3D ziet er echt super uit.
Enige vage (of ik snap het nog niet) is dat foto's zo miezerig klein zijn, kan je dat ergens instellen?

Pilotwings ziet er echt mooi uit (andere games nog niet gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik wel slechtere ogen hebben dan jullie, ik kan die 3d slider echt maar een klein stukje naar boven zetten omdat ik anders alles twee keer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Zojuist mijn 3DS gehaald met Street Fighter 3D! :D
Iemand zin om een topic te openen voor dit spel? Kunnen we elkaar toevoegen en uitdagen ;) Lijkt me wel zo leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:59:
Zal ik wel slechtere ogen hebben dan jullie, ik kan die 3d slider echt maar een klein stukje naar boven zetten omdat ik anders alles twee keer zie.
Ridge Racer heb ik m op full staan, in de menu's ook.
Pilotwings heel ietsje naar beneden.
SFIV moet ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Hallo,

aangezien ik veel cadeaubonnen heb van consoleshop.nl kan ik de 3ds vandaag nog bestellen en morgen in huis hebben, als iemand interesse heeft kan ik hem aanbieden voor 220 euro! Inclusief verzenden. Ophalen kan ook omgeving Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
De 3DS komt waarschijnlijk langs in de iBood Hunt! :D
We hebben zelfs een product in de #hunt wat morgen wordt gelanceerd! #ibood #hunt #veelgoedkoper

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Helaas kunnen de servers van iBood de huntdagen nooit aan. Site is dan supertraag omdat iedereen aan het F5en is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Waren ze niet bezig met een auto refresh functie tijdens iBood Hunts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Mijn 3DS bij MediaMarkt is verzonden, morgenavond dus ophalen in de lokale vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:54
Nintendo 3DS bij Amazon.de : 222 euro incl. gratis verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 16:10
Ik denk dat het ding toch niet zo goed verkoopt als men wil doen geloven, anders waren er niet nu al akties. Die zijn er al die jaren met de DS nauwelijks geweest.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:59:
je zit dan of niet goed in de "sweetspot' of je probeert (onbewust) te focussen op het scherm alsof het een 2D scherm is.
kan even duren voor het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:36
Phusebox schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:01:
Ik denk dat het ding toch niet zo goed verkoopt als men wil doen geloven, anders waren er niet nu al akties. Die zijn er al die jaren met de DS nauwelijks geweest.
Ik lees toevallig net het volgende op Fok!: Nintendo 3DS meest succesvol lancering console ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de taxfreeshops op Schiphol kost de 3DS 239 euro, spellen 43 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Mij 3ds is verstuurt met DSL vanuit canada bent benieuwd, hopelijk is ie er zaterdag maar zal wel maandag/dinsdag worden. Zag al dat hij in ieder geval als toy game en gift is verstuurd dus hopelijk geen extra kosten.

Heb nog geen demo model oid gezien dus ben echt heeeeeel erg benieuwd. Kan eigenlijk niet wachten nu :D

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gift maakt niks uit voor of je wel of niet moet betalen. En douane is ook niet gek hoor als ze een 3DS zien in je pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:12:
Heb nog geen demo model oid gezien dus ben echt heeeeeel erg benieuwd. Kan eigenlijk niet wachten nu :D
Wel, ik kan sterk aanraden om op zijn minst een demomodel te proberen alvorens hem aan te schaffen.
Ik was aanvankelijk heel enthousiast over de 3DS (heb ook de TS gemaakt), maar dat enthousiasme was volledig verdwenen toen ik hem eindelijk kon proberen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Boeboe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:29:
[...]

Wel, ik kan sterk aanraden om op zijn minst een demomodel te proberen alvorens hem aan te schaffen.
Ik was aanvankelijk heel enthousiast over de 3DS (heb ook de TS gemaakt), maar dat enthousiasme was volledig verdwenen toen ik hem eindelijk kon proberen.
Bij mij is het juist omgekeerd. Ik verwachtte 3D á la cross eyed 3D (YouTube: 3D without glasses, Cross-Eye HD) maar het is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
[...]

Ach ik MOET hem gewoon hebben voor alle nintendo toppers die gaan komen, maar de komende weken zal ik er toch enkel nog oude ds spelletjes op spelen. Daarnaast zijn ook alle spellen prima speelbaar zonder het 3d effect. Daarnaast heeft het ding genoeg leuke andere features die me erg leuk lijken (Ar cards etc.)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
Heb hem vandaag ook opgehaald bij Nedgame Apeldoorn! Street Fighter, Ridge Racer en Pilotwings erbij gekocht. SSFIV is geweldig, het 3D werkt goed en is een echte showcase titel. Bij Ridge Racer is het cool, maar moeilijk te focussen omdat er zoveel gaande is op je scherm. Als je eenmaal focussed bent is het wel heel erg vet. Bij Pilotwings moest ik met de slider gaan spelen, maar eenmaal in de juiste sweetspot ziet het er fantastisch uit. En na wat wennen kan ik Pilotwings zelfs spelen met de slider op max.

De launchgames zijn leuk, maar ik heb nú al zin in de grote titels. Kom maar op, Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Games dispatched, 3ds niet.
Dank u Amazon.

Estimate staat wel nog vrolijk op 24.
Games delivery 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
[...]

Hier precies andersom: verwachtte er eigenlijk maar weinig van, maar 5 seconden in het 3DS menu waren genoeg om hem te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 21:33
LOTG schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:58:
Games dispatched, 3ds niet.
Dank u Amazon.

Estimate staat wel nog vrolijk op 24.
Games delivery 28.
Zelfde hier :/. Maar misschien mogen ze nog niet dispatched laten zien op de 24ste, of ze komen vanaf een ander warenhuis (Duitsland/Engeland). Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb vandaag mn 3DS binnen en gelijk bij de Mediamarkt Super Street Fighter 4 3D gehaald :)

Wel jammer dat de webbrowser het nog niet doet, maar verder is alles erg leuk. En dan kan ik niet eens 3D zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Theebag schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:33:
[...]

Zelfde hier :/. Maar misschien mogen ze nog niet dispatched laten zien op de 24ste, of ze komen vanaf een ander warenhuis (Duitsland/Engeland). Wie weet...
Helaas, een stuk terug iemand gezien die m wel dispatched had.

Ik vind dat ik slecht op de hoogte gehouden word, er staat nog steeds dat ze verwachten hem vandaag te dispatchen. En waarschijnlijk staat dat er morgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:38:
Zo heb vandaag mn 3DS binnen en gelijk bij de Mediamarkt Super Street Fighter 4 3D gehaald :)

Wel jammer dat de webbrowser het nog niet doet, maar verder is alles erg leuk. En dan kan ik niet eens 3D zien. ;)
Je kan geen 3D zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat kan, bepaalde oogafwijkingen kunnen niet met de 3D faking om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

LOTG schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:05:
Dat kan, bepaalde oogafwijkingen kunnen niet met de 3D faking om gaan.
Of je mist een oog... Lijkt me vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat valt bij mij onder oogafwijking, medisch misschien/waarschijnlijk niet. Maar dan zal hij sowieso al weinig diepte zien IRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan inderdaad geen diepte zien door een oog-afwijking. Nooit gekund maar het belemmert me in het dagelijkse leven niet. En nee, ik mis geen oog en ik heb ook geen lui oog. ;)

Gelukkig heb ik nu een voordeel (in tegenstelling tot de 3D bioscoop) dat ik zonder enige moeite een 2D wereld op het scherm tover. En de 3DS is is dan ook gewoon een geweldige upgrade van de DS.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:19:
[...]

Ik kan inderdaad geen diepte zien door een oog-afwijking. Nooit gekund maar het belemmert me in het dagelijkse leven niet. En nee, ik mis geen oog en ik heb ook geen lui oog. ;)

Gelukkig heb ik nu een voordeel (in tegenstelling tot de 3D bioscoop) dat ik zonder enige moeite een 2D wereld op het scherm tover. En de 3DS is is dan ook gewoon een geweldige upgrade van de DS.
Dus als je hem op 3D zet dan ziet het er als een 3D bioscoop uit (zonder bril)? maf zeg. Dan is de 3D switch wel een mooie uitkomst :).

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 24-03-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
Yesss hij is binnen!!
Vanavond gehaald bij Dixons met pilotwings erbij!
Dat 3D effect is echt super goed en mooi om te zien! Morgen ff sf4 halen denk ik!
Update ook gedaan 3D filmpje was/ is mwa :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

superericje schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:05:
Yesss hij is binnen!!
Vanavond gehaald bij Dixons met pilotwings erbij!
Dat 3D effect is echt super goed en mooi om te zien! Morgen ff sf4 halen denk ik!
Update ook gedaan 3D filmpje was/ is mwa :-)
SF4 is ook een erg leuke en mooie game. Ik heb dezelfde games als jij en ze zijn beide zo leuk, dat wordt weinig slaap vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
Hahaha ja precies en eigenlijk wilde ik hem morgen halen.. Halve dag vrij van werk.... Maar ja hij was er al en ik had nieteens gereserveerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Anderhalf uur Ridge Racer gedaan nu. Echt genieten dat spel :)
Weinig 3D die op je afkomt, maar er zit wel mooie diepte in de levels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Ik heb hem inmiddels ook, kreeg er nog een accessoire setje bij, tasje, screen protector, paar opberg doosjes en een extra pen.

Heb net even met de ar spelletjes zitten spelen, die zijn nog best leuk ook :P Vooral dat midgetgolf.
Kom er ook net achter dat als je met de 3ds in standby loopt je punten verzamelt, die kan je weer inzetten bij de ar spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelr1
Even een waarschuwing: splinter cell is erg slecht. Het ziet er mooi uit, maar besturing met ABXY is klunsig en inaccuraat en de framerate is om te huilen.. Hakkelen en stoten is geen uitzondering.

Wel een hele mooie game om te zien is PES 3DS! Morgen pilotwings nog ff erbij kopen, die zal ook wel dik zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de achterkant van het SSFIV doosje staat "De door critici toegejuichte spel ....". De spel?! echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:40:
Op de achterkant van het SSFIV doosje staat "De door critici toegejuichte spel ....". De spel?! echt?
Hahaha, epic!

In ander nieuws, loop ik de hele dag met mn 3ds rond (+3000 stappen!!), kan je maar 10 muntjes per dag max. verdienen :? beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Laatst online: 28-07 09:17
Splintercel valt inderdaad erg tegen. Ik zit ook de hele tijd te klooien om de camera met de hand in een goede positie te krijgen. Waneer het werkt is de 3D omgeving wel eventjes mooi maar over het algemeen valt het hard tegen. In de intro hebben ze naast 3D ook 2d pre-rendered news clips daar wordt je dus helemaal gek van dat switchen tussen 2d en 3d. Nooit meer doen in een 3DS titel.

Pilotwings is gaaf maar aan de korte kant (wisten we uit de reviews) . Ook jammer dat er veel gerecycled sports island inzit. Voor mij valt er dan weinig nieuws te ontdekken. Maar toch, een beetje vrij rondvliegen nadat je alles goed hebt ingesteld is geweldig!

De scaling van gewone DS titels valt mij niet op (een opluchting na het lezen van al die horror verhalen). Verder mis ik dingen die ik door mijn 3DS normaal ben gaan vinden. Zoals een web browser en een teken programmaatje.

3D foto's maken is wel leuk om te doen en de simpele spelletjes die er op zitten zijn ook wel aardig om de mogelijkheden uit te testen. Ik ben benieuwd naar de games die het apparaat echt ten volle gaan benutten.
Pagina: 1 ... 6 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]