Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het zou me ook niks verbazen als mensen games voor hun (klein)zoon/dochter gaan kopen die voor de 3DS zijn, terwijl hun kind/kleinkind een 3DS heeft... Ik denk zelfs dat dit erg vaak zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:28:
Het zou me ook niks verbazen als mensen games voor hun (klein)zoon/dochter gaan kopen die voor de 3DS zijn, terwijl hun kind/kleinkind een 3DS heeft... Ik denk zelfs dat dit erg vaak zal gebeuren.
Nouja gelukkig passen die games simpelweg niet in de DS. Dat was met Gameboy Colour-only games vroeger wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Dat is geen probleem tenzij je de laatste 3 weghaalt. En inderdaad, door slechte informatie verstrekking kan dit gebeuren. Nu is dit altijd als er een nieuwe console uit komt want dit type klanten zal die zelfde fout maken bij de ps2/3 en xbox/xbox360.

Maar in dit geval vind ik het erg onduidelijk naar de klanten gebracht.

@Getback

Bij de gameboy colour waren er wel ook best veel games die beide ondersteunde. Ik denk dat ze er wel van geleerd hebben want bij de generatie erna is dat niet meer voorgekomen. Daarbij ging je gameboy er niet kapot van ofzo dus echt slecht was het natuurlijk niet als het een keertje voorkwam.

[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 17-03-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:34:
[...]

Nouja gelukkig passen die games simpelweg niet in de DS. Dat was met Gameboy Colour-only games vroeger wel anders.
Game Boy Color passen wel in een Game Boy, maar het systeem zou niet aan moeten kunnen gaan. De Game Boy-cartridges missen een hoek rechtsboven. Bij een GBC-spel zou het aanzetten horen te blokkeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.kobash.com/tetris/theory/cartridge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamesdbase.com/Media/SYSTEM/Nintendo_Game_Boy_Color/Cart/Thumb/Thumb_Legend_of_Zelda-_Oracle_of_Ages_-_2001_-_Nintendo.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Omg, kreeg ik een mail van GameMania met de titel; Jouw 3DS ligt klaar! Ik dacht; "het zal toch niet waar zijn?", en uiteraard was het niet waar. Er stond: Jij bent 1 van de gelukkigen die zonder bril 3D zal beleven op 25 maart! blablabla. Fijn dat ze de mail dan zo'n titel geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik bedoelde uiteraard DS ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Krijg net een mail van Game Mania: Jouw 3DS ligt klaar! :?
edit: ah, hierboven, zwetsverhaal, vond het al een vage mail.

[ Voor 34% gewijzigd door matthijst op 17-03-2011 15:35 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

matthijst schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:34:
Krijg net een mail van Game Mania: Jouw 3DS ligt klaar! :?
edit: ah, hierboven, zwetsverhaal, vond het al een vage mail.
Ik ben eigenlijk best boos om die mail, een beetje mensen valse hoop geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Thomasthomas schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Ik ben eigenlijk best boos om die mail, een beetje mensen valse hoop geven...
Anders bellen en zeggen dat je een mail hebt gekregen dat hij klaar ligt en hem dus komt halen, je kunt het proberen en anders kun je als nog je beklag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:34
Ik heb Super Monkey Ball 3D ge pre-ordert, maar deze krijgt overwegend matige reviews.
Nu twijfel ik ook nog tussen Ridge Racer. (SSF4 is niks voor mij).

Kan iemand die al op de 3DS heeft gespeeld zeggen welke game het 3D effect het beste tot zijn recht laat komen? Super Monkey Ball of Ridge Racer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dennis Lammers schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:05:
Ik heb Super Monkey Ball 3D ge pre-ordert, maar deze krijgt overwegend matige reviews.
Nu twijfel ik ook nog tussen Ridge Racer. (SSF4 is niks voor mij).

Kan iemand die al op de 3DS heeft gespeeld zeggen welke game het 3D effect het beste tot zijn recht laat komen? Super Monkey Ball of Ridge Racer?
Ik denk eigenlijk beiden niet heel erg. Ik zit ook echt te dubben wat ik moet nemen, Pilotwings Resort neem ik sowieso, ik denk dat hier 3D heel goed tot zijn recht komt. Ridge Racer lijkt me eerlijk gezegd het minst. Ik heb dan wel nooit op een 3DS gespeeld maar wel Gran Turismo 5 in 3D, en dat is echt een domper, het is wel 3D maar het bied geen meerwaarde en is ook niet cool om naar te kijken. Aangezien er nooit iets recht op de camera afkomt (tenzij je bumper view neemt, maar dat is weer vervelend racen) is het effect niet sterk aanwezig.

Wat volgens mij het meest op 3D georienteerde spel wordt is Kid Icarus. Ik heb daar wat gameplay van gezien (YouTube: Kid Icarus: Uprising 3DS In-Game with Direct Feed Audio (3DS NYC Preview Event 2011)), ziet er heel leuk uit. Een mix van enigzins on-rail gameplay (zoals in het begin, met het vliegen), wat zorgt voor hele mooie en afgewerkte 3D effecten, maar ook rondlopen (het deel daarna). Dit spel komt alleen een stuk later uit...

Ik weet dus niet wat ik naast Pilot Wings Resort moet nemen, ik dacht aan Splinter Cell, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik zat ook aan Pilot Wings te denken, maar elke review geeft aan dat de game wel héél erg kort (en minimaal in content) is...

Als er nou een échte Nintendo knaller als launchtitel bij zat... (Layton) dan was de keuze wel wat makkelijker geweest! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Overigens, hoe je ook 3D zonder bril kan zien (helaas is er geen 3DS footage te vinden), is bijvoorbeeld in dit filmpje; YouTube: Kanaal van 3D . Je moet de optie op cross eyed zetten, vrij moeilijk om te leren maar er gaat een wereld voor je open. Er zijn heel veel video's op youtube die doen alsof ze 3D zijn maar dat zijn ze bijna niet. Dit voorbeeld is wel heel goed (Mirrors Edge).

E: Ik baal er trouwens ook wel redelijk van dat ik linkshandig ben, da's lekker als die 360 knop links zit. Ik heb besloten vanaf nu met rechts te computeren, misschien wen ik dan sneller :P

[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 17-03-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte mannen halen Nintendogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:05:
Echte mannen halen Nintendogs +cats
Nee er zit geen Bearded Collie in, en ik heb al genoeg onderhoud aan een echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liggen de games al ergens in het rek? Bij voorkeur SF4. Is tegenwoordig vrij standaard dat iig de games al ergens eerder in de schappen liggen, maar heb zelf nog niks gezien.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelr1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:51:
Liggen de games al ergens in het rek? Bij voorkeur SF4. Is tegenwoordig vrij standaard dat iig de games al ergens eerder in de schappen liggen, maar heb zelf nog niks gezien.
Daar ben ik ook wel nieuwschierig naar, voor winkels in de omgeving van Enschede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
Thomasthomas schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:50:
Overigens, hoe je ook 3D zonder bril kan zien (helaas is er geen 3DS footage te vinden), is bijvoorbeeld in dit filmpje; YouTube: Kanaal van 3D . Je moet de optie op cross eyed zetten, vrij moeilijk om te leren maar er gaat een wereld voor je open. Er zijn heel veel video's op youtube die doen alsof ze 3D zijn maar dat zijn ze bijna niet. Dit voorbeeld is wel heel goed (Mirrors Edge).

E: Ik baal er trouwens ook wel redelijk van dat ik linkshandig ben, da's lekker als die 360 knop links zit. Ik heb besloten vanaf nu met rechts te computeren, misschien wen ik dan sneller :P
Dat kan volgens mij nooit goed voor je ogen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

SilencerNL

No remorse

Plisson schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Dat kan volgens mij nooit goed voor je ogen zijn :P
Waarom niet? Je hoeft niet scheel te kijken. Door middel van je blik op 'oneindig' te zetten kan je ook 3D zien, en dat is best relaxed. Het moeilijkste is alleen om dan te focussen op de beelden. Het lukt wel, maar je moet even oefenen.

Gaaf filmpje inderdaad! Ik heb veel lol gehad met dat spel, en in 3D is het nog net even wat toffer!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik blijf bij mijn 3d vision bril voor dit soort dingen. Ik heb het even gepoogd maar ik vond het niet relaxed omdat het focussen op de beelden nogal moeilijk is op "oneindig".

Misschien werkt dit wel ontzetten goed voor mensen die scheel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hoe zal een game als Rayman uitpakken op de 3DS?
Voegt het 3D effect hier daadwerkelijk wat aan toe of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het ziet er op de screens uit als rayman 2, nu is dat niet zo erg maar die heb ik al op de DS en ik vermoed niet dat het 3D effect het spel erg veel mooier gaat maken.

Misschien dat een diepte effect iets toevoegd maar dat is lastig te bepalen zonder het echt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hmmm.. ik twijfel nog steeds tussen de launch titels...

Rayman, Super Monkey Ball of Ridge Racer voor mij dan.

Rayman: Rayman 2 is volgens vele het beste avontuur ooit (oude game nooit gespeeld, dus voor mij nieuw), maar hoe is het 3D effect? Ik koop natuurlijk een 3DS voor het 3D effect!

Ridge Racer: grafisch oké.... maar erg druk spel. Veel oude levels, niet online.

Super Monkey Ball: op andere platformen altijd erg korte games. Volgens reviews werkt het 3D effect niet écht geweldig.

Andere titels trekken mijn aandacht nog niet zo en haal ik wel als ze wat goedkoper zijn geworden (of 2e hands). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Heb nu net een 3DS in 'bruikleen' gekregen, ben merchandiser dus moet er volgende week de winkels mee langs (en stands opbouwen, etc.).

Heb tot nu toe Streetfighter IV 3D gespeeld, en Pilotwings Resort. Vooral die laatste simuleert het 3D-effect supergoed, en heeft echt een hoge funfactor. De embedded software is ook supergaaf, de augmented reality games die erop zitten zijn echt bruut, vooral als showcase voor het 3D effect maar je raakt er echt van ondersteboven. Nintendogs is ook meegeleverd, maar trekt me niet zo dus nog niet bekeken.

//Edit: mochten mensen vragen hebben, stel ze gerust. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Blite op 18-03-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Heb je ook al Spinter Cell gespeeld? Als je die überhaupt hebt. Die zou voor mij reden tot aanschaf kunnen zijn als die goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
Nee. Maar ik kan wel in het algemeen zeggen, dat als je de 3DS voor het 3D effect koopt, dat je er dan echt ook met 95% waarschijnlijkheid voor zal gaan. Het is echt ongelooflijk, ook in dat Pilotwings Resort, daar is het al zo gaaf, dat het in FPS-achtige games alleen nog maar vetter kan zijn. De diepte is er écht. Maar dat zie je vanzelf als je binnenkort een demo-pod ergens bespeelt. Locaties vinden kan op Nintendo.nl, daar zit ook een locatiezoeker voor demolocaties en events (kan je je postcode invullen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf alleen wel wat teleurgesteld in de kijkhoek waarbinnen het 3d effect werkt, en ik merk ook dat ik na een tijdje gamen wel ff toe ben aan pauze of de 3d slider uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb het overal voorbij zien komen, maar het lijkt alsof Tweakers dit soort nieuws over de 3DS niet op de frontpage wil zetten, dus dan maar hier;
Nederlands onderzoek bevestigt de waarschuwingen van Nintendo voor het spelen op de Nintendo 3DS. Door 3D-games te spelen, kan het evenwicht en de ontwikkeling van de bewegingswaarneming bij kinderen verstoord raken.

Dat stelt hoogleraar Jelte Bos van de Faculteit Bewegingswetenschappen aan de Vrije Universiteit van Amsterdam in zijn oratie.
De waarnemingen van de ogen en het evenwichtsorgaan zijn bepalend voor de manier waarop eens mens denkt te bewegen. Hierdoor worden sommige mensen misselijk door alleen al naar bewegende beelden te kijken.
Beweging wordt wel waargenomen, maar niet gevoeld. Bos vergelijkt het verminderde evenwicht met de instabiliteit die iemand ervaart als hij net iets te veel gedronken heeft.

Jonge kinderen
Nintendo adviseert ouders om jonge kinderen niet met 3D-beelden te laten gamen op de Nintendo 3DS. Via de instellingen van het apparaat kunnen de 3D-beelden worden uitgeschakeld. Bovendien adviseert de gamegigant na elk halfuur gamen met 3D-beeld tien tot vijftien minuten pauze te nemen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
Naast het schuifje wat op de 3DS zit, zit er ook in het menu een parental lock op 2D, die met pincode te beveiligen is. Maar inderdaad vervelend resultaat van dat onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]OPSLAGHOND schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 08:11[/message]:
Ik heb het overal voorbij zien komen, maar het lijkt alsof Tweakers dit soort nieuws over de 3DS niet op de frontpage wil zetten, dus dan maar hier;

[...]
Het schijnt ook zo te zijn dat als je een 3D film in de bios hebt bekeken je een groter gevaar op de weg bent dan iemand met 0,5 promille in zijn bloed. Heb er zelf geen last van (drink nl. niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:20:
[...]

Het schijnt ook zo te zijn dat als je een 3D film in de bios hebt bekeken je een groter gevaar op de weg bent dan iemand met 0,5 promille in zijn bloed. Heb er zelf geen last van (drink nl. niet)
Lijkt me vrij sterk. Alcohol tast onder andere je reactievermogen aan, dat lijkt me één van de grootste problemen van rijden onder invloed. Ik kan me niet voorstellen dat een 3D film dat doet. Het zal trouwens ook wel per persoon verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Thomasthomas schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:39[/message]:
[...]

Lijkt me vrij sterk. Alcohol tast onder andere je reactievermogen aan, dat lijkt me één van de grootste problemen van rijden onder invloed. Ik kan me niet voorstellen dat een 3D film dat doet. Het zal trouwens ook wel per persoon verschillen...
"Het evenwichtsorgaan kan erg in de war raken van de nieuwste soort bioscoopfilms waarbij men 3D-brillen op heeft en bij het spelen van computergames, zo stelt Jelte Bos vandaag tijdens zijn oratie bij het aanvaarden van de leerstoel Bewegings- en Oriëntatiewaarneming aan de Amsterdamse Vrije Universiteit.
Bos wijst daarbij op het gevaar van ongelukken die zich voor kunnen doen: „Het lijkt erop deze instabiliteit bij 3D-films en computergames al snel groter is dan de instabiliteit die gemeten is na alcoholinname waarbij de wettelijk toegestane limiet voor de bloed-alcoholconcentratie van 0,5 promille is overschreden. Als je bedenkt dat de Amerikaanse politie de kwaliteit van het lopen over een lijntje gebruikt als criterium om nog veilig auto te rijden, dan is het niet de vraag of, maar meer wannéér het eerste ongeluk door de na-effecten van computergamen of (3D-)bioscoopbezoek zich voordoet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik denk toch echt dat rijden onder invloed gevaarlijker is. Als je enigzins aangeschoten bent heb je een hele opstapeling van verschijnselen van alcohol. Of je over een lijn kan lopen is slechts een indicator om te ziwn of je daadwerkelijk hebt gedronken (een hele slechte IMO, ik denk dat de meeste mensen gewoon nog recht lopen na een paar glazen bier).

Als je aangeschoten bent, wordt je perceptie vermogen (en nog véél meer dingen) sterk verkleind omdat er iets fout gaat met receptoren in de hersenen. De neurotransmitters, die signaaltjes doorgeven, houden de receptoren veel langer bezet dan normaal waardoor er dingen verkeerd gaan. Je neemt alles om je heen slechter waar, reageert langzamer en je verliest makkelijk je evenwicht.

Volgens mij zijn de eerste 2 gevolgen van het drinken van alcohol veel gevaarlijker dan het derde probleem, wat ook voorkomt bij het bekijken van 3D films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
Tsja.......de adviezen over pauze nemen stonden vroeger ook al in de nes handleidingen, dus dat is niet zo heel veel nieuws. Maar ik kan me voorstellen dat dit (problemen bij te veel spelen in de 3d mode door jonge kids) wel een mainstream probleem wordt. De ds is toch bij uitstek de console (handheld is misschien beter) die aan kinderen gegeven word. Ik zie ze er tenminste heel vaak mee lopen, minder dan een psp.

Als de 3ds die plaatst in neemt kan ik me zo voorstellen dat ouders die denken 'hey lekker even geen last van de kids omdat ze aan het spelen zijn' het niet zo heel nauw gaan nemen met de handhaving van dit pauze beleid.
zouden we echt een generatie 3ds kids krijgen met allerlei kwalen?! Zo'n vaart zal het vast niet lopen, maar ik kan me voorstellen dat in hele extreme gevallen de 3d functie misschien wel verwijderd moet worden ofzo. Of dat zelfs het hele apparaat uit de handel moet (of 18+ wordt?!). zeker een interessant iets om in de gaten te houden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Hmm hoop dat ze binnenkort ook de 3ds draaiend hebben in de winkels, wil het graag eerst testen voordat ik het koop. Ik wordt snel duizelig, vooral bij 3D tv's. Ik weet niet of de 3ds hetzelfde effect op me heeft.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

De folders die vandaag op de mat zijn gevallen even bekeken en tot het volgende prijsoverzicht gekomen bij ketens waar fysiek 3DS'en te halen zijn.

shopconsolegames
Media Markt€ 244,-€ 44,-
Free Record Shop€ 249,-€ 44,99
Bart Smit€ 249,99€ 49,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:23:
[...]

"Het evenwichtsorgaan kan erg in de war raken van de nieuwste soort bioscoopfilms waarbij men 3D-brillen op heeft en bij het spelen van computergames, zo stelt Jelte Bos vandaag tijdens zijn oratie bij het aanvaarden van de leerstoel Bewegings- en Oriëntatiewaarneming aan de Amsterdamse Vrije Universiteit.
Bos wijst daarbij op het gevaar van ongelukken die zich voor kunnen doen: „Het lijkt erop deze instabiliteit bij 3D-films en computergames al snel groter is dan de instabiliteit die gemeten is na alcoholinname waarbij de wettelijk toegestane limiet voor de bloed-alcoholconcentratie van 0,5 promille is overschreden. Als je bedenkt dat de Amerikaanse politie de kwaliteit van het lopen over een lijntje gebruikt als criterium om nog veilig auto te rijden, dan is het niet de vraag of, maar meer wannéér het eerste ongeluk door de na-effecten van computergamen of (3D-)bioscoopbezoek zich voordoet.”
Nou ik heb het even geprobeerd. Na 2 uur gamen met de 3d vision kon ik nog prima over een rechte lijn lopen. Ik denk dat Jelte niet hoeft te promoveren. Misschien dat het per persoon anders is net als mensen die geen 3D kunnen waarnemen door een oog afwijking. Ik heb er in ieder geval geen last van.

Edit: Na 2 glazen bier voel ik ook dat ik niet meer achter het stuur moet kruipen omdat mijn reacties vertragen. Na 3/4 glazen voel ik me ook wat minder op gebied van coördinatie.

[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 20-03-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik weet echt niet wat ik naast Pilotwings moet kopen. Hoewel Pilotwings Resort erg kort is schijnt het wel heel mooi 3D te zijn en ik vind vliegen leuk, dus die komt er sowieso in. Ik vind Splintercell er wel leuk uitzien maar ik denk dat het niet echt een kwaliteitsgame is, ook heel weinig info over, bijna geen gameplay te vinden. Ik denk dat ik die voorlopig nog maar laat liggen. Ik vind Lego Star Wars III er wel geinig uitzien, maar ik weet niet of dit het waard is. Ridge Racer lijkt me ook wel leuk, maar ik weet niet hoe uitgebreid het is.

Ik haal hem toch bij GameMania, en ze zeggen dat je daar mag proberen voor je het koopt, dus misschien is dit de uitgelezen kans om dat eens te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik neem alleen Pilotwings erbij, veel lol aan beleefd op de SNES en N64; speel ze zo nu en dan nog steeds.

Heb de 3DS nog niet in het wild gezien, koop hem blind..maar dat doe ik met iedere console/handheld die uitkomt. Maar het begint nu wel te kriebelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als je meer over de game Splinter Cell op zich wilt weten dan moet je Splinter Cell Chaos Theory opzoeken. Het is namelijk een 3D remake van deze game. Wat je dan niet weet is hoe de controls zich gaan gedragen en hoe de 3D eruit gaat zien. Wat ik graag wil weten ervan is hoe het op de 3DS speelt voor de rest is het gewoon een van de beste splinter cell games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Chaos Theory is het beste deel uit de SC reeks ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als linkshandige lijken shooters me sowieso niet fijn werken (de stick zit links, aimen moet dus met rechts). Dit baart me best zoegen, ik moet er snel voor zorgen dat ik ook met mijn rechterhand kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je snel bent met registreren krijg je een limited edition Nintendo shirt. Die zal donderdag dus ws al weg zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinigheidje, maar als je met de console schud of op en neer beweegt ofzo gaan de icoontjes in het hoofdmenu sneller draaien. Gevolg als je in de intercity zit met je 3ds: alles draait als een idioot rond, niet te veel naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:13:
Heb de 3DS nog niet in het wild gezien, koop hem blind..maar dat doe ik met iedere console/handheld die uitkomt. Maar het begint nu wel te kriebelen!
Wow.......dit deed ik vroeger alleen met de nintendo (non portable) consoles. Maar daar ben ik met de wii mee gestopt. Als straks de volgende generatie consoles komt kijk ik ook zeker eerst weer de kat uit de boom. Sowieso heb ik geleerd dat @launch de prijzen hoog en de games vaak niet best zijn.

Ik zou in dit geval ook alleen pilot wings nemen (heb sf4 voor mijn iphone en erger me al dood aan de controls, ik denk dat het beter minder erg wordt op 3ds, maar nog steeds niet zo fijn als een controllert.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De 3DS lijkt qua button layout toch wel heel erg op een controller. Alleen de 2e analoge stick mist nog. Die lijkt me voor een game als SF4 totaal verbodig.

Je iPhone heeft denk ik alleen soft (onscreen) controlls dus het zal echt niet te vergelijken zijn. Misschien een goed idee om die ergens proberen te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Dacht dat de button layout vrij overeenkomt met de ds. Daarnaast krijg ik bij het spelen op de ds al kramp van een mariokart.
En dat is toch een stuk minder intensief qua controls dan een street fighter.
En praat me niet over de dpad van de ds :P

Maar je hebt gelijk hoor, in zover dat spelen beter is dan mijn aannames.
Toch ben ik eigenwijs en geloof ik het bovenstaande totdat ik het daadwerkelijk kan onkrachten B)

(over een paar daagjes gaan we natuurlijk de player ervaringen krijgen hier, op basis daarvan zal het zelf testen misschien een wat hogere prio krijgen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:57
SandaX schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:26:
De folders die vandaag op de mat zijn gevallen even bekeken en tot het volgende prijsoverzicht gekomen bij ketens waar fysiek 3DS'en te halen zijn.

shopconsolegames
Media Markt€ 244,-€ 44,-
Free Record Shop€ 249,-€ 44,99
Bart Smit€ 249,99€ 49,99
Volgens mij zag ik 'm in de Saturn (Zaandam) folder voor 229 staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Inderdaad en in Venlo voor 239.
Source: saturn.nl -> lokale flyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik hem gistermiddag even vast mogen houden bij een marketingstand van Nintendo op Amsterdam Centraal, en ik ben helemaal om.

Ik vond de kijkhoek heel erg meevallen, en het 3D effect is inderdaad fantastisch. Ben nu dus toch weer sterk aan het twijfelen om er alsnog één te pre-orderen. Welke game(s) raden jullie aan om er dan bij te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pilotwings Resort schijnt goed te zijn (maar helaas wel kort), maar ik heb echt geen idee wat nog meer goed is. Ik zit ook te dubben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ik heb dus gisteren eventjes met Pilotwing Resort en met Street Fighter gespeeld. Pilotwings Resort kon ik zo snel niet eens echt gameplay in ontdekken behalve rondjes vliegen? En Street Fighter vond ik er wel heel tof uitzien en spelen. Maar daarmee heb ik een beetje dat ik niet echt een meerwaarde zie in een console game op een handheld spelen.

Verder lijkt me Rayman 3D wel tof, ik heb Rayman 2 volgens mij nooit gespeeld, en met zo'n remake kan niet zo heel veel mis gaan lijkt me?

Shadow Wars lijkt me tof, mits het daadwerkelijk een goede game is, dus daar wacht ik liever reviews van af.

Ik zie nu in ieder geval dat er al game reviews staan op Eurogamer, dus ik ga me daar op baseren bij de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:14:
[...]

Wow.......dit deed ik vroeger alleen met de nintendo (non portable) consoles. Maar daar ben ik met de wii mee gestopt. Als straks de volgende generatie consoles komt kijk ik ook zeker eerst weer de kat uit de boom. Sowieso heb ik geleerd dat @launch de prijzen hoog en de games vaak niet best zijn.

Ik zou in dit geval ook alleen pilot wings nemen (heb sf4 voor mijn iphone en erger me al dood aan de controls, ik denk dat het beter minder erg wordt op 3ds, maar nog steeds niet zo fijn als een controllert.)
Tsja, ik verzamel die dingen. Heb alle spelcomputers vanaf de NES tot nu wel staan, met meer dan 600 games totaal. Of de 3DS bevalt of niet, ding komt in huis. Enige jammere vind ik altijd dat er vrij snel een betere opvolger verschijnt, zoals de NDS lite en DSi op de NDS; kwa scherm een enorme vooruitgang. Idem voor de GBA SP tov de GBA. Maar goed. Moet maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle games voor de Nintendo 3DS worden voorzien van een speciale code om Nintendo-sterren mee te claimen. Dat heeft de gamegigant tegenover deze krant bevestigd. Voorheen werden alleen games van Nintendo zelf met deze codes uitgerust.

De sterren zijn onderdeel van Club Nintendo, het spaarprogramma van het bedrijf. Elke game die voor de 3DS wordt aangeschafd, levert 250 sterren op. Met deze sterren kunnen gamers allerhande extraatjes bestellen.

Dit gaat van ringtones tot controllers of zelfs games. Ook kunnen ze worden ingewisseld voor Wii- of DSi-punten, die gebruikt worden in de online winkels voor deze spelcomputers.

De Nintendo 3DS ligt samen met de eerste 13 games voor het platform op 25 maart in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Trouwens echt belachelijk dat sterren systeem... Ik had bijna 4000 sterren opgespaard met mijn NDS en WII, omdat ik wilde gaan voor een gratis game oid. Die ringtones en bureaublad achtergronden boeien me niet.

Blijkt dat die 'sterren' maar beperkt houdbaar zijn... Inmiddels heb ik welgeteld 0 sterren over... Wat heb je daar nou aan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:46:
Trouwens echt belachelijk dat sterren systeem... Ik had bijna 4000 sterren opgespaard met mijn NDS en WII, omdat ik wilde gaan voor een gratis game oid. Die ringtones en bureaublad achtergronden boeien me niet.

Blijkt dat die 'sterren' maar beperkt houdbaar zijn... Inmiddels heb ik welgeteld 0 sterren over... Wat heb je daar nou aan? :(
Hmm dan denk ik dat we voortaan het beste pas onze sterrencodes moet activeren op het moment dat er wat leuks in de shop staat, al hoop ik dat 3DS-points er constant in zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:56:
[...]
Hmm dan denk ik dat we voortaan het beste pas onze sterrencodes moet activeren op het moment dat er wat leuks in de shop staat, al hoop ik dat 3DS-points er constant in zullen staan.
Dat lijkt me inderdaad verstandig! Ik ben er helemaal klaar mee... Ik denk dat ik mijn sterren kado ga doen aan mijn neefje ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
[...]

Ik zet mijn sterrenpunten vrijwel direct om naar nintendo punten. Voor zover ik weet zijn die punten wel onbeperkt houdbaar. Zo af en toe koop ik dan download content voor DSi of Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

boshar schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:05:
[...]
Ik zet mijn sterrenpunten vrijwel direct om naar nintendo punten. Voor zover ik weet zijn die punten wel onbeperkt houdbaar. Zo af en toe koop ik dan download content voor DSi of Wii.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met Nintendo punten, maar je sterren punten vervallen na 24 maanden, iets om rekening mee te houden dus:
Vierentwintig maanden nadat de sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Meen dat je maar een beperkt aantal codes per dag mag invoeren...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:43:
[...]

Tsja, ik verzamel die dingen. Heb alle spelcomputers vanaf de NES tot nu wel staan, met meer dan 600 games totaal. Of de 3DS bevalt of niet, ding komt in huis. Enige jammere vind ik altijd dat er vrij snel een betere opvolger verschijnt, zoals de NDS lite en DSi op de NDS; kwa scherm een enorme vooruitgang. Idem voor de GBA SP tov de GBA. Maar goed. Moet maar :+
offtopic:
Je hebt dus ook een ds, ds lite, ds xl en dsi?
Tsja ik postte in het retro topic ook al dat ik die verzameldrang niet zo snap. Wat ik dan wel heb, is dat ik geen consoles en spellen kan wegdoen. Ook al vind ik een spel zo slecht, weg zal ie echt niet gaan, en ja dan moet je alle consoles ook bewaren ;)
Geen idee hoeveel games ik legaal heb, maar het zal geen 600 zijn, maar zeker wel richting de helft denk ik
(had vroeger een gamespy account oid waar ik het bijhield, is kijken of ik dat nog kan terugvinden.) Maar ik zal daar hierover niet meer posten omdat het natuurlijk geen bal meer met de 3ds te maken heeft.
Stuur anders een dm als je zin hebt om verder te lu err praten 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik had een stapel van 12 DS games en een NDS lite, alle punten geregistreerd, maar somehow wilde die site me niet meer laten inloggen. Als ik op wachtwoord vergeten drukte en letterlijk copy/paste deed (en ja ik lette er op dat ik geen spaties meenam) dan deed hij het zelfs niet. Toen was ik best boos op Nintendo.

Ik denk trouwens dat een opvolger van de 3DS niet heel veel meer zal bieden. Een oude phat DS is ook niet heel erg min vergeleken bij de nieuwste DSi XL. Alleen de helderheid is klote, hij heeft geen camera's en is lelijk. Het enige wat echt storend is (nouja, voor mij) is de helderheid van de phat (heb trouwens een DSlite, geen oude phat, maar ik weet wel dat de helderheid zuigt). De 3DS heeft een goede helderheid mag ik hopen, dus dat is geen verbeterpunt. Hij wordt hooguit kleiner en lichter, misschien wat hogere kwaliteit camera's etc, maar dat zijn allemaal kleine puntjes, een 3DS zal het gewoon tot de next-gen handheld van Nintendo uithouden, ongeacht de refreshes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41

Tweakjur

Redacteur
To whom it may concern...

Kreeg net een persbericht binnen, maar tis al oud nieuws dus we brengen het niet op de frontpage. Het kan echter wel leuk zijn voor de 3DS, dan wel Ben Saunders fans onder jullie ;).

*kuch* copy paste *kuch*

Officiële lancering Nintendo 3DS
Speel Super Street Fighter IV 3D Edition tegen MMA-vechter en zanger Ben Saunders!

Volgende week vrijdag 25 maart is het zover! Na lang wachten, is de Nintendo 3DS eindelijk in de Nederlandse winkels verkrijgbaar. De officiële lancering, met Ben Saunders, is die dag om 09.00 uur bij Game Mania in de winkel van Fame in Amsterdam op de Kalverstraat. Ben jij erbij?!

Zekerheid op jouw Nintendo 3DS!
Speciaal voor Nintendo-fans zijn er 150 Nintendo 3DS-systemen gereserveerd. De eerste 150 fans die een e-mail sturen naar reservering@mijnnintendo3ds.nl zijn verzekerd van een exemplaar. Je krijgt tevens een mooie Nintendo tas! Mail hiervoor je voornaam, achternaam, leeftijd, telefoonnummer en voorkeur voor kleur (kosmoszwart of waterblauw).

Als jij één van de gelukkigen bent, ontvang je nog dezelfde dag een bevestiging en dien je op 25 maart uiterlijk om 09.00 uur aanwezig te zijn bij Fame in Amsterdam. Dat is één uur eerder dan de reguliere openingstijd! Je ontvangt ter plaatse een polsbandje waarmee je jouw gereserveerde Nintendo 3DS kan kopen*. Zijn anderen jou voor, dan ben je uiteraard nog steeds van harte welkom bij de officiële Nintendo 3DS lancering. Ze kunnen je dan echter niet garanderen dat er een Nintendo 3DS voor je klaar ligt. Je kunt de Nintendo 3DS in ieder geval wel uitproberen bij Fame.

Gesigneerde Nintendo 3DS door Ben Saunders
Omdat Super Street Fighter IV 3D Edition één van de launch games is, komt niemand minder dan MMA-vechter, zanger, tatoeëerder en Nintendo-fan Ben Saunders naar de lancering! Niet alleen kan je jouw Nintendo 3DS tussen 9.00 uur en 11.00 uur laten signeren door deze rijzende Nederlandse ster, ook maak je kans om hem uit te dagen voor een wedstrijd Super Street Fighter in 3D of een 3D-foto samen met Ben Saunders. Zorg er wel voor dat je op tijd bent.

* De verkoopprijs van de Nintendo 3DS bij Game Mania
is € 249 (www.gamemania.nl). Uiteraard mag ook iemand anders jouw Nintendo 3DS exemplaar komen ophalen, maar let op, de polsbandjes staan op naam. Zorg er dus voor dat degene die jouw Nintendo 3DS op komt halen, je voor- en achternaam weet en de bevestigingsmail bij zich heeft!

------------------------------------------

Einde bericht :)

edit: kreeg er nog een. Nieuwe tekst \o/ - met daarin niet onbelangrijke link naar mailadres voor als je zeker wilt weten vrijdag niet achter het net te vissen.. nu mailen!

[ Voor 78% gewijzigd door Tweakjur op 22-03-2011 15:20 . Reden: betere tekst ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Leuk voor Ben Saunders fans maar ik blijf er liever ver weg. Een 3D foto zou mij echt niet blij maken.

Als het nou wat leuk schaars gekleed vrouw volk was, dan was ik wel overtuigd (de pappa's van kleine kindertjes misschien ook wel, de mamma's daar en tegen niet.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ik ben toch overstag gegaan, net een bestelling geplaatst bij Amazon UK voor:

3DS Cosmo Black
Super Street Fighter 4 3D
Rayman 3D

Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg, heb gekozen voor langzame free delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
SilencerNL schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:46:

Jep erg leuk van Nintendo, zo had ik ooit 22 duizend sterren... toen die verdwenen waren heb ik ook nooit meer een Nintendo product gekocht. Dat ze maar kapot gaan met hun belachelijke prijzen en klanten verneukerij.

De 3DS wordt ook gewoon net zo'n gimmick als de Wii was. Mensen zien het; denken "oh dat is leuk, wil ik ook" en na een paar maanden doet dat ding niks anders dan stof happen.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 22-03-2011 14:54 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
jeuj! Nintendo heeft de mijne al verstuurd, zou morgen binnen moeten zijn :) alleen een beetje jammer dat de games vrijdag pas uitkomen...

Voor diegene die'm ook eerder weten te bemachtigen: wacht met registreren tot vrijdag anders ding je niet mee naar die 3000 nintendo AR-tshirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41

Tweakjur

Redacteur
Lees de post hier 5 posts boven nog even en check de nieuwe tekst, inlcusief mailadres om een 3DS te reserveren. Kan handig zijn, schijnbaar verwacht Nintendo dat ze uitverkocht raken.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Jochem Boom schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:49:
Ik ben toch overstag gegaan, net een bestelling geplaatst bij Amazon UK voor:

3DS Cosmo Black
Super Street Fighter 4 3D
Rayman 3D

Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg, heb gekozen voor langzame free delivery.
Ook maar ervoor gegaan, op Amazon.uk omdat de prijs toch wel een flink stuk lager is.

Delivery 26-28 ste.
3DS Cosmos Black (duh!)
Pilot wings
Splinter Cell 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Oh wacht, Pilotwings Resort heb ik er dus ook bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Jammer dat het net voor het weekend is, zondag komt geen post en priority shipping was ook 1-2 dagen voor 40! pond. Gelukkig word het donderdag verstuurd dus een goede kans dat het zaterdag aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
LOTG schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:35:
Jammer dat het net voor het weekend is, zondag komt geen post en priority shipping was ook 1-2 dagen voor 40! pond. Gelukkig word het donderdag verstuurd dus een goede kans dat het zaterdag aankomt.
Amazon.co.uk duurt bij mij meestal een week voordat het aankomt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou succes met de 3d foto met Ben Saunders, ik vind het extreem moeilijk om een normale 3d foto te maken met de 3ds. Dat lukt eigenlijk zo goed als nooit echt mooi imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Phusebox schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Amazon.co.uk duurt bij mij meestal een week voordat het aankomt.
Dat is met free delivery, ik heb standard (3-4 dagen). Was 8 pond ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben vrijdag AS ook verzekerd er één te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Ik kan hem donderdag al ophalen.. Heb er zelfs een middagje vrij voor genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Waar :o? Ik heb een pre-order bij Game Mania staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De games zijn hier en daar ook al in winkels verschenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nog niks van de Mediamark vernomen...heb hem vorige week donderdag besteld, ben bang dat ze al door hun voorraad van vrijdag heen zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 22-03-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die wachten op demo-stands in winkels... Na de release pas en geen idee wanneer precies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne (van BartSmit.com) is verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tussen deze screens staan wat 3DS screenshots voor Star Wars III; http://www.eurogamer.net/...article_id=1341486#anchor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:43:
De mijne (van BartSmit.com) is verzonden :)
Dus jij krijgt hem vandaag al binnen? :o Dan verwachten we natuurlijk wel pics en een uitgebreide review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:33:
[...]

Dus jij krijgt hem vandaag al binnen? :o Dan verwachten we natuurlijk wel pics en een uitgebreide review ;)
Ach hem kennende zal alles wel perfect zijn, het is immers van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je zien dat er nog niet te zien is geweest dan? Ik heb dat ding ook al een paar weken hier liggen maar zoveel zit er niet in het apparaat dat je niet op youtube kan vinden (niks eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:39:
Wat wil je zien dat er nog niet te zien is geweest dan? Ik heb dat ding ook al een paar weken hier liggen maar zoveel zit er niet in het apparaat dat je niet op youtube kan vinden (niks eigenlijk).
Ik ben vooral erg benieuwd of dat 3D gebeuren een beetje fatsoenlijk werkt.
Lees overal dat de "sweet spot" op 12-14" ligt, vraag me af of je ook een beetje lekker kunt spelen als je op de bank ligt, of dat je de DS dan in een vage hoek moet gaan vasthouden om 3D te kunnen blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games gaat iedereen er bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Wilde PES, Ridge Racer en DOA kopen, maar aangezien PES crappy reviews krijgt wordt dat waarschijnlijk Pilotwings, ook al is het vrij kort.

Als DOA tenminste bij launch beschikbaar is. Anders wordt het denk ik Nintendogs (2 games kopen, 3e gratis bij Nedgame, dus moet er 3 hebben).

[ Voor 34% gewijzigd door matthijst op 23-03-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:22:
[...]

Ik ben vooral erg benieuwd of dat 3D gebeuren een beetje fatsoenlijk werkt.
Lees overal dat de "sweet spot" op 12-14" ligt, vraag me af of je ook een beetje lekker kunt spelen als je op de bank ligt, of dat je de DS dan in een vage hoek moet gaan vasthouden om 3D te kunnen blijven zien.
Je moet hem echt wel onder een bepaalde hoek vast hebben, maar of je er lekker op kan spelen of niet ligt aan jezelf en dat kan ik je niet vertellen :) Idem met upscaling van DS games, ik kan jou ook niet vertellen of jij dat er goed uit vind zien of niet. 3D effect ziet er super uit als het werkt. Ik moet de slider wel op halverwege zetten, met de slider voluit aan zie ik soort van dubbel. Merk zelf ook wel dat het vermoeiend is om 3D lang aan te hebben. Maar ook dat is persoonlijk en zal bij jou anders zijn.

Ik vind wel de 3DS merkbaar trager met bepaalde dingen zoals opstarten, van game terug naar 3DS-menu, en dat soort zaken. Maargoed wellicht dat dat nog sneller wordt met nieuwere firmwares, ik heb volgens mij 1.0.0.0 ofzoiets dus zonder browser of wat dan ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:27:
Wilde PES, Ridge Racer en DOA kopen, maar aangezien PES crappy reviews krijgt wordt dat waarschijnlijk Pilotwings, ook al is het vrij kort.

Als DOA tenminste bij launch beschikbaar is. Anders wordt het denk ik Nintendogs (2 games kopen, 3e gratis bij Nedgame, dus moet er 3 hebben).
Ridge racer schijnt anders ook niet best te zijn. Doa komt toch niet bij release uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
Ridge Racer krijgt scores van rond de 8, dat is toch niet slecht lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem Boom schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:49:
Ridge Racer krijgt scores van rond de 8, dat is toch niet slecht lijkt me?
Nouja graphics waren niet best en 3D effect was nauwelijks te merken van wat ik las?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vind de graphics van ridge racer nogal min. Misschien dat het 3D veel goed maakt (IGN was daar wel vrij positief over) maar als ik gezien heb wat andere voor elkaar weten te krijgen (capcom(RE), konami (MGS)) dan vind ik het toch een beetje mwa. Zeker als je naar Asphalt kijkt. Ziet er echt veel beter uit in de iOS versie (tenminste wat ik er van gezien heb).

Splinter Cell zag er goed uit dus daar ben ik voor gegaan.

Pilot Wings ook, als krijg ik er meer een sports resort gevoel bij dan een pilot wings gevoel als ik naar de screens/ filmpjes kijk. Dat vind ik een beetje jammer want ik vond de N64 versie echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ridge Racer krijgt inderdaad +/- 8-8,5 ofzo en 3D effecten niet super spannend, maar ik vond RR op de PSP wel een leuk spel (als je een aantal levels verder bent en auto's eindelijk 'snel' zijn)...

DOA staat op amazon.co.uk nog op Release Date: 25 Mar 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
jeuj, hij is binnen! Heb voor de gein een unboxing filmpje gemaakt, check it out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:38
Waar heb jij je 3DS besteld?

Laat ook maar, heb de beschrijving op youfloop gelezen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Ijsklont op 23-03-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Nice, bedankt voor het filmpje Famasu! Kan nu echt niet meer wachten tot morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:38
Dixons faal, wordt net gebeld: Ja ik wil graag doorgeven dat je 3DS klaar ligt.....maar je kan em pas vrijdag ophalen.

Hoezo blijmaken met een dooie mus :s
Pagina: 1 ... 5 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]