Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik denk dat het nog wat vroeg is om een kapotte N3DS op de kop te kunnen tikken. Of men moet hem zelf gesloopt hebben. (Misschien wilde ze de knoppen wel verwisselen :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 06-03-2015 09:25 ]

Verwijderd

Waah schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:22:
[...]

ik heb heel slechte ervaring met dingen openmaken waarbij je van die platte kabels moet verwijderen... ik sloop dat standaard....
Hier is de teardown van de New Nintendo 3DS XL: https://www.ifixit.com/Te...DS+XL+2015+Teardown/36346

Kan je iig kijken hoe je 'm moet openen.
En zijn de knoppen en knopafstanden exact gelijk?
Dat weet ik niet. Er is geen teardown van de NN3DS, gezien die niet in de VS uit is.

Daarbij begrijp ik best dat je dat zelf niet wil gaan proberen gezien je garantie vervalt zodra je je 3DS openmaakt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 09:35 ]

• LOTG
Ik denk het eigenlijk van wel, financieel gezien is het niet slim om daar andere maten voor te moeten gebruiken. Dan heb je 2 verschillende productie lijnen. Hoe meer onderdelen het zelfde zijn hoe beter. Ik denk dat alleen de behuizing en de schermen anders zijn. Maar je kunt het natuurlijk gewoon meten.

[ Voor 7% gewijzigd door LOTG op 06-03-2015 09:36 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:33:
[...]

Hier is de teardown van de New Nintendo 3DS XL: https://www.ifixit.com/Te...DS+XL+2015+Teardown/36346

[...]

Dat weet ik niet. Er is geen teardown van de NN3DS, gezien die niet in de VS uit is.
Die oranje connectiekabels maak ik altijd stuk :P dus zodra die los moeten... haak ik al snel af :+

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11 17:01
Is het trouwens mogelijk om de broadcast (device name) te veranderen, heb nu namelijk 3x Nintendo 3DS in mijn netwerk

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• LOTG
Volgens mij niet, en dat geld voor vrijwel iedere console heb ik het idee. Het zou leuk zijn als ze eens keertje de naam die je zelf aan het apparaat mag geven gaan gebruiken als hostname.

• LOTG
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:33:
[...]

[...]

Daarbij begrijp ik best dat je dat zelf niet wil gaan proberen gezien je garantie vervalt zodra je je 3DS openmaakt ;)
Die iFixit mevrouw verteld wel mooi het verkeerde verhaaltje bij de camera, verkeerd om.

• SpoekGTi
LOTG schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:40:
Volgens mij niet, en dat geld voor vrijwel iedere console heb ik het idee. Het zou leuk zijn als ze eens keertje de naam die je zelf aan het apparaat mag geven gaan gebruiken als hostname.
Mijn xboxen mogen het wel, de Wii u volgens mij ook ff checken hang on nee de Wii u niet :(

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Succes met het omzetten van de niet XL en de XL knoppen, zijn andere maten, de XL knoppen zijn vroeger dan die van de normale.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• LOTG
Vroeger? Groter?

• Waah
Koldur schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:33:
Succes met het omzetten van de niet XL en de XL knoppen, zijn andere maten, de XL knoppen zijn vroeger dan die van de normale.
Ik hoef toch enkel de ABXY knoppen te veranderen? :P als ik het zou doen tenminste...

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

Waah schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:49:
[...]

Ik hoef toch enkel de ABXY knoppen te veranderen? :P als ik het zou doen tenminste...
Wat hij probeert te zeggen volgens mij is dat de abxy knoppen niet even groot zijn bij de xl en de normale.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Waah
Denko schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Wat hij probeert te zeggen volgens mij is dat de abxy knoppen niet even groot zijn bij de xl en de normale.
ah stom :P ik las de RL knoppen ipv de XL knoppen.

• Koldur
Haha, ja, inderdaad, de ABXY knoppen zijn verschillend qua formaat, dus dat gaat niet lukken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:41

Christiano007

Ich bin der champion

.

[ Voor 99% gewijzigd door Christiano007 op 06-03-2015 18:17 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ben nu een uurtje bezig met Kid Icarus en vind het erg vet! Het was een beetje een impuls aankoop maar tot nu toe bevalt het goed. Leuke humor erin en de gameplay bevalt me uitstekend. Voor 28 euro echt een aanrader :) Speel overigens niet met de stylus maar richten met ABXY en dat werkt prima.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:25
--_-- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:40:
Speel overigens niet met de stylus maar richten met ABXY en dat werkt prima.
Ook op intensity 9? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Zo had 2 pakketjes vandaag :) Eén met de Zelda coverplate en één met de SSB Soundtrack dubbel cd :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb Zelda MM te ruil staan, mocht iemand 'm nog zoeken.

Totaal niet mijn game verder.

Ik blijf wel bij Pokemon en AC:NL :P

Tesla M3LR '21

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
Is het waar dat de schermen op de xl mooier zijn dan de normale!?kheb namelijk een financiele meevaller xD

Verwijderd

Mooi artikel over de theorieen achter Majora's Mask. Er wordt al jaren volop gespeculeerd dat Majora's Mask eigenlijk Link zijn tocht is om zijn eigen dood te aanvaarden. Bijzonder verhaal van een bijzondere game.

http://www.gamer.nl/achte...-zoveel-meer-dan-een-epos

Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20150115164357-3ds_majorasmask_uk_07.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 22:27 ]

Verwijderd

lindseysew schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:06:
Is het waar dat de schermen op de xl mooier zijn dan de normale!?kheb namelijk een financiele meevaller xD
Volgens deze man klopt dat inderdaad. Maar het verschil valt eigenlijk alleen op naast elkaar.

http://youtu.be/_wlUnR8DfDU

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:59:
Zo had 2 pakketjes vandaag :) Eén met de Zelda coverplate en één met de SSB Soundtrack dubbel cd :)
Ik heb ook de dubbel CD binnen! Jammer genoeg zit er weer een barts in het plastic doosje... Dit had ik ook met mijn Zelda OOT CD... :(

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• RayNbow
Hier ook de CD binnen... moet nu weer moeite doen om de boel te rippen naar m'n pc...

#firstworldproblems :p

• RayNbow

• lindseysew
Zouden ze mss op de new 3ds windwaker uit laten komen??? Ben echt benieuwd xD misschien kan het wel niet... Maar je weet maar nooit :3

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
lindseysew schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:54:
Zouden ze mss op de new 3ds windwaker uit laten komen??? Ben echt benieuwd xD misschien kan het wel niet... Maar je weet maar nooit :3
Dat vroeg ik me vorige week ook af! Die zou ik graag willen spelen dan:D

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

mfreriks schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Dat vroeg ik me vorige week ook af! Die zou ik graag willen spelen dan:D
Denk het niet. Is nog vrij recent dat deze uitkwam voor de Wii U.

Verwijderd

pclinde schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:03:
[...]

Denk het niet. Is nog vrij recent dat deze uitkwam voor de Wii U.
Jup. Als ze een GC Zelda op de New 3DS gaan uitbrengen, dan is het Twilight Princess.

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:04:
[...]

Jup. Als ze een GC Zelda op de New 3DS gaan uitbrengen, dan is het Twilight Princess.
Die zou ik best wel willen spelen op de New 3DS. Vind TP best ok, maar heeft voor miin gevoel het nooit helemaal waargemaakt.

• mfneed
pclinde schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:06:
[...]

Die zou ik best wel willen spelen op de New 3DS. Vind TP best ok, maar heeft voor miin gevoel het nooit helemaal waargemaakt.
Die heb ik inderdaad ook gespeeld, niet heel veel though. vind de stijl van windwaker wel leuk!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
RayNbow schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:28:
Hier ook de CD binnen... moet nu weer moeite doen om de boel te rippen naar m'n pc...

#firstworldproblems :p
Cdex :p
Fwp solved

• LOTG
Hebben "andere mensen" dat niet al voor je gedaan O-)

• SpoekGTi
Constatering:

De accu in de N3DSXL is vrij snel leeg en duurt een allejezustijd lang om volledig vol te laden.

Ter vergelijking gebruikt:

25th Anniversary Zelda 3DS
3DS XL
N3DSXL

Alledrie volledig volgeladen in slaapstand weggelegd.

de N3DSXL was met 3,5 dag leeg (met wifi aan)
de 3DS was met 4 dagen leeg (met wifi aan)
de 3DSXL is still going strong, met maar een loss van 25% batterij.... :S met wifi aan.

Ik ben in de war....

Nu begrijp ik dat 3 dagen in sleep mode in principe als tech spec wordt afgegeven, maar waarom houd die oudere 3DSXL het dan zo veel langer vol.

• LOTG
Misschien is de nieuwe wat actiever? En een andere vraag, liggen ze allemaal naast elkaar of word de N3DSXL meegesleept en ligt de rest thuis?

• SpoekGTi
LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:19:
Misschien is de nieuwe wat actiever? En een andere vraag, liggen ze allemaal naast elkaar of word de N3DSXL meegesleept en ligt de rest thuis?
Allen naast elkaar in een vitrinekast (zo af en toe wordt er eens eentje gepakt) maar nu met deze constatering allen naast elkaar.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

Hoe nieuw is de n3DSXL? Ik heb altijd begrepen dat lithium batterijen in het begin slechter presteren en dat ze een paar keer opgeladen moeten zijn om hun volledige capaciteit te halen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• SpoekGTi
Deddiekoel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:59:
Hoe nieuw is de n3DSXL? Ik heb altijd begrepen dat lithium batterijen in het begin slechter presteren en dat ze een paar keer opgeladen moeten zijn om hun volledige capaciteit te halen...
Dag van release, nu ongeveer 5x opgeladen.

Daarbij, komt het regelmatig voor dat ze +9 maanden gewoon stil liggen geheel uit. Als er 10+ cycles sinds vorig jaar op de 3DSXL staan dan zou dat veel zijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door SpoekGTi op 09-03-2015 11:10 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

SpoekGTi schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:06:
Constatering:

De accu in de N3DSXL is vrij snel leeg en duurt een allejezustijd lang om volledig vol te laden.

Ter vergelijking gebruikt:

25th Anniversary Zelda 3DS
3DS XL
N3DSXL

Alledrie volledig volgeladen in slaapstand weggelegd.

de N3DSXL was met 3,5 dag leeg (met wifi aan)
de 3DS was met 4 dagen leeg (met wifi aan)
de 3DSXL is still going strong, met maar een loss van 25% batterij.... :S met wifi aan.

Ik ben in de war....

Nu begrijp ik dat 3 dagen in sleep mode in principe als tech spec wordt afgegeven, maar waarom houd die oudere 3DSXL het dan zo veel langer vol.
Ik had idd ook het gevoel dat het allemaal niet heel erg lang meeging. Maar had geen andere Nds gehad, dus nam aan dat dat normaal was om eerlijk te zijn.

PSN & XBL: Denkoyugo

• SpoekGTi
Nou is het voor mij toch wel een first world problem, gezien ik de vitrinekast ga uitrusten met een verlengblok zodat al mijn Gameboys en DS'en een demootje kunnen gaan draaien :P jep showoff maar goed als je het spul hebt moet je het showen ook.

En dan zijn ze altijd ready to go, wel minder fijn dat die dock voor de N3DSXL rechtop zet en hij dus niet open kan......

's nachts gaat dan gewoon de spanning er af en gaan ze op sleep.

• Henk
  • Laatst online: 24-11 08:43
Vraagje aan de mensen met meerdere 3Ds'en... staan die bij jullie op dezelfde Nintendo account, of juist verschillende? Ik wil na de system transfer mijn 3Ds XL weer in het leven roepen, maar weet nou niet waar ik verstandig aan doe...

• LOTG
Je kan hem niet op de zelfde account zetten, hij mag namelijk maar aan 1 3DS gekoppelt zijn.

• SpoekGTi
Henk schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:20:
Vraagje aan de mensen met meerdere 3Ds'en... staan die bij jullie op dezelfde Nintendo account, of juist verschillende? Ik wil na de system transfer mijn 3Ds XL weer in het leven roepen, maar weet nou niet waar ik verstandig aan doe...
Wat LOTG hierboven zegt, Nintendo Account mag maar aan 1 3DS en een Wii U zijn gekoppeld. De oude 3DS in leven roepen kan, maar niet met je account, je zal een nieuwe account moeten maken of cart only games of download play moeten doen, een system transfer gaat ook niet meer op gezien dat dat voorzover ik weet niet naar een generatie terug kan....

Het wordt tijd dat iemand in Japan eens wakker wordt en snapt dat mensen meerdere 3DS'en hebben waarop ze games willen spelen, digitaal of niet. Ik bedoel als je stelregel met de adapter al is dat mensen hebben er toch al een waarom dan niet met je digitale content.

• Arunia
  • Nu online
Ze moeten idd dat account gebeuren eens op de schop gaan nemen, maar goed. Sony heeft er ook een handje van om jarenlang te wachten met belangrijke functies zoals een Sub account omzetten naar Master. :P

Desnoods even checken of een account ergens anders online is of dat je dat sporadisch doet of met zo'n streetpass gebeuren oid.

• LOTG
Er moet gewoon een fatsoenlijk account systeem komen, maar dat is natuurlijk lastig als je op meerdere devices offline speelt. Zolang we nog niet altijd online kunnen zijn blijft dit gewoon een heikel punt.

• Henk
Hoe dom is dat dan... najah, 2e account it is. Handig van Nintendo...

• LOTG
Nou ja, dom is het niet. Ze willen gewoon niet dat je accounts deelt met anderen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:34:
Nou ja, dom is het niet. Ze willen gewoon niet dat je accounts deelt met anderen.
Maar hinderen wel mensen met meer dan 1 device. Zet dan de max op 2-3 ofzo :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• LOTG
Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar om meer dan 1 3DS tegelijk te gebruiken. Kan aan mij liggen...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:36:
Persoonlijk vind ik het ook een beetje raar om meer dan 1 3DS tegelijk te gebruiken. Kan aan mij liggen...
Staat nergens dat men die tegelijkertijd gebruikt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• SpoekGTi
Voor een normale console snap ik je maar, ik heb 3 3dsen en een ds lite en we zijn met zijn vieren thuis, zo dus mooi zijn als ik mijn account overal zou kunnen instellen om in ieder geval de games te downloaden en dat dus als ik niet thuis ben en mijn 3DS meeneem iemand anders thuis wel de games kan doen

• Henk
Ik heb een 3Ds XL, en nu een N3DsXL gekocht. Omdat ik er zelf altijd wel van kan genieten als ik een oude console ergens vandaan zie komen zoals mijn oude SNES/N64, hou ik mijn oude spullen. Dan wil ik die 3Ds af en toe nog gebruiken voor bijvoorbeeld een pokemontrade (evolven van beestjes bijvoorbeeld) en uitlenen aan iemand... Moet dat dan per se op een andere account?

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
BtM909 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:39:
[...]

Staat nergens dat men die tegelijkertijd gebruikt :)
Of wanneer je DS kapot gaat of gestolen word.... Moet je kijken wat een moeite je moet doen om je digitaal aangeschafte spullen waar je flink voor betaald hebt terug te krijgen...
Dat moet in deze tijd veel makkelijker kunnen. Gewoon inloggen met je account en klaar. Maar dat is te simpel gedacht.

PSN: Totumpaal

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net de game OlliOlli gekocht op mijn WiiU, puur en alleen omdat hij crossbuy is. In de eShop staat ook dat de game voor 3DS gratis is als je hem op de WiiU hebt gekocht.
De vraag is nu alleen hoe kan ik de (gratis) 3DS versie dan downloaden? Want hij blijft voor de volle prijs in de eShop staan... Als je de WiiU versie koopt staat hij gewoon als €0,00 in de 3DS eShop.
(ik had mijn 3DS eShop al open staan toen ik de aankoop op de WiiU deed, eShop afsluiten en weer opstarten en de prijs was 0 euro!)

[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 09-03-2015 13:27 ]

• LOTG
Eerste vraag is natuurlijk of je dezelfde nintendo id gebruikt hebt.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:27:
Eerste vraag is natuurlijk of je dezelfde nintendo id gebruikt hebt.
Ik was eerst bang dat je via een andere site (oid) dan een speciale downloadcode moest regelen. Maar gelukkig heeft Nintendo dit wel goed gedaan. Ik was alleen iets te snel.
Als Nintendo (& Yacht games) nu met terugwerkende kracht Shovel Knight ook crossbuy maken dan ben ik helemaal blij! Shovel Knight op 3DS schijnt nl. meest interessante versie te zijn...

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 09-03-2015 13:32 ]

• LOTG
Mooi, heb ik dat weer snel opgelost :+

Ik denk trouwens dat het niet zo direct aan Nintendo ligt of er nog meer games crossbuy worden, ze hebben er nu de infrastructuur voor maar ik denk dat het een keuze is van de publisher.

[ Voor 71% gewijzigd door LOTG op 09-03-2015 13:48 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

BtM909 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:36:
[...]
Maar hinderen wel mensen met meer dan 1 device. Zet dan de max op 2-3 ofzo :)
Dat zou inderdaad een stuk praktischer zijn.
Niet alleen als je zelf meer dan 1 device hebt, maar ook kinderen met DS-sen ... nou moet ik 3 e-shop accounts bijtanken, 1 familie-account zou handiger zijn.

• totempaal
Goner schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:27:
[...]

Dat zou inderdaad een stuk praktischer zijn.
Niet alleen als je zelf meer dan 1 device hebt, maar ook kinderen met DS-sen ... nou moet ik 3 e-shop accounts bijtanken, 1 familie-account zou handiger zijn.
Ja maar 3x €45 euro voor hetzelfde spel levert Nintendo veel meer op dan dat je maar 1 keer het spel koopt...

Tegen de tijd dat mijn dochter oud genoeg is om op een DS te spelen koop ik de spellen maar fysiek.

Voor de prijs hoef je het ook niet te doen... fysiek of digitaal beide even duur 8)7
Fysiek kan je ook nog eens op meerdere consoles spelen. 8)7
Geen gedoe meer met rare transfers... nieuw systeem neem wel weer een nieuw account.

Waarom heb ik zoveel spellen digitaal gekocht vraag ik me nu af????

• LOTG
Omdat het makkelijker is en minder sleep werk?

• Waah
LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:45:
Jij neemt altijd 10 games mee? ik neem meestal maar 2 of 3 games mee... dus zoveel gesleep vind ik dat niet.

Met media als blu-ray vind ik het anders (snel krassen, data weg), maar met cartridges.... ik heb nog geen enkele defecte cartridge gehad.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:41

Christiano007

Ich bin der champion

Heb net Super Smash Bros gekocht, maar het is niet mijn game. 42 euro naar de kloten ;)

Voor wie interesse heeft, zie V&A of stuur ff PM.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

LOTG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:45:
Geef mij ook maar een cartridges in plaats van een digitale download. Heb liever iets fysieks in handen. Je hebt van die compacte doosjes waar je zo 16 of 24 van die cartridges stofvrij in steekt. Steek je zo bij je en je grijpt nooit mis voor een paar euro..

Of je gaat voor luxe zoals deze leren 3DS tas van Etsy. Kost iets meer dan een paar euro.

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/057/0/8120398/il_570xN.725123544_atxy.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/057/0/8120398/il_570xN.725255929_6cdm.jpg
Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/045/0/8120398/il_570xN.725124672_tmyt.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 17:19 ]

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 20:55

Deathchant

Don't intend. Do!

grasfluiter vette shit! Dat is nog eens een cool mapje!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• LOTG
Komt die ook met Vertical Maneuvering Equipment? Vet ding!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mooie prijzen en games in de eshop donderdag!

Kleine greep:
3D Out Run - €4,99
Mighty Switch Force 1 - € 1,49 (75% korting)
Mighty Switch Force 2 - € 1,25 (75% korting)
Shantae Pirate's curse - € 12,74 (25% korting)
Phoenix Wright Dual Destinies - € 13,99 (44% korting)
Phoenix Wright Trilogy - € 22,49 (25% korting)

En nog alle SEGA 3D Classics met 50% korting, dus € 2,49 per stuk (behalve Sonic! :o).

Ik pik iig. Out Run en 3D After Burner op. Zat ook aan Ace Attorney Trilogy te denken, maar 25% vind ik niet heel veel en ik heb nog heel wat games liggen die ik wil spelen (Resident Evil Revelations, Majora's Mask, Fire Emblem, Monster Hunter 4) en Xenoblade is om de hoek.

Mighty Switch Force wil ik ook wel oppikken, maar weet niet welke. Ik heb gelezen dat 2 niet echt goed ontvangen is, maar wellicht lijkt hij veel op 1, dus dan is het niet erg. Welke raden jullie aan?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:17:
[...]

Geef mij ook maar een cartridges in plaats van een digitale download. Heb liever iets fysieks in handen. Je hebt van die compacte doosjes waar je zo 16 of 24 van die cartridges stofvrij in steekt. Steek je zo bij je en je grijpt nooit mis voor een paar euro..

Of je gaat voor luxe zoals deze leren 3DS tas van Etsy. Kost iets meer dan een paar euro.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit. Is. Zo. Vet!

maar is opzoeken hoe ik aan zoiets ga komen en of de prijs me bevalt :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:17:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik las helaas je laatste zin verkeerd. Ik wilde die wel hebben voor een paar euro (zelfs wel 10-20 :P), maar toen ik hem vond, was hij iets meer dan dat :+. Voor de geinteresseerde: linkje

• LOTG
Holy shit, maar er is er ook maar 1 van en handwerk.

Die van Monster Hunter zijn iets goedkoper...

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
Christiano007 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:07:
Heb net Super Smash Bros gekocht, maar het is niet mijn game. 42 euro naar de kloten ;)

Voor wie interesse heeft, zie V&A of stuur ff PM.
raad je aan om het online gedeelte te spelen tegen andere mensen of gewoon tegen vrienden dat is het leukste van het spel. Met enkel solo play had ik het spel ook allang weggedaan want daar zit niet veel.

solo play is in dit spel vrij saai ook voor alle voorgaande smash bros games. Dan ben je na een paar uur wel klaar met het spel.

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 14:42
totempaal schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:28:
[...]

Ja maar 3x €45 euro voor hetzelfde spel levert Nintendo veel meer op dan dat je maar 1 keer het spel koopt...

Tegen de tijd dat mijn dochter oud genoeg is om op een DS te spelen koop ik de spellen maar fysiek.

Voor de prijs hoef je het ook niet te doen... fysiek of digitaal beide even duur 8)7
Fysiek kan je ook nog eens op meerdere consoles spelen. 8)7
Geen gedoe meer met rare transfers... nieuw systeem neem wel weer een nieuw account.

Waarom heb ik zoveel spellen digitaal gekocht vraag ik me nu af????
Maar dat is juist de truuk van nintendo.

digitaal downloaden gaat vrij makkelijk. kan je gewoon vanuit huis doen heb je het spel binnen 20 minuten.

Verder hoef je dan niet eens naar de winkel te gaan of een spel te bestellen en een dag te wachten. en je kan het spel op de dag vanrelease meteen hebben zonder gedoe

Het draait allemaal om gemak daarom heb je het digitaal gekocht

ook met het sleepwerk ben ik het eens.

Je hoeft geen cardridges meer mee te nemen omdat het dan toch op de console staat.

Het gaat niet perse om het gewicht maar dat je de cardridges steeds moet meenemen apart tasje etc. verder kan je de cardridges ook kwijtraken tijden het reizen. en dat kan wel irritant zijn als je de cardridges steeds mee sleept

Verder kost de digitale dowload nintendo haast niks en maken ze hierdoor meer winst dan een fysieke copy van het spel aan iemand te verkopen omdat de kosten miniem zullen zijn.

Zeer slimme truuk van nintendo want er zullen altijd mensen zijn die het toch niks uitmaakt of het digitaal of fysiek is. Het is niet dat ze verwachten dat iedereen voor digitaal gaat maar er zal toch wel een aardig gedeelte zijn die dit zal doen.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Christiano007 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:07:
Daar had je eerst een demo van kunnen downloaden ... :+

• mfneed
Wanneer worden je console sterrenpunten bijgeschreven dan? vanmorgen mijn 3ds gekoppeld met eshop.. maar nog geen extra sterren erbij...

• LOTG
Niet? Je krijgt geen sterren meer voor een console.

• mfneed
LOTG schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:38:
Niet? Je krijgt geen sterren meer voor een console.
ow, dacht dat dit bij het registreren gebeurde :) Bedankt voor de info dan:)

• LOTG
Als je geen sterrencode invult dan staan er enquêtes (die staan er ook voor downloads).

• Dufniall
  • Laatst online: 27-11 16:27
Weet iemand zo of er nog een nieuwe batch NN3DSXL Monster Hunter 4 gaat komen? Van de MM versie is het bekend, maar ik speel toch liever Monster Hunter dan MM.

Daarnaast mag gezegd worden dat Pokémon Shuffle stiekem erg verslavend is, en prima kan zonder in-game aankopen!

• LOTG
Er zitten wat oneerlijke difficulty spikes in de latere levels en EX levels. Verder is het soms erg luck based.

Verwijderd

mat.hi.as schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Ik las helaas je laatste zin verkeerd. Ik wilde die wel hebben voor een paar euro (zelfs wel 10-20 :P), maar toen ik hem vond, was hij iets meer dan dat :+. Voor de geinteresseerde: linkje
Beauty he. Met een lap leer, een stanley mes, popnagels en een pot leerverf kom je er natuurlijk ook.
Beter goed gejat dan slecht bedacht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 21:51 ]

• Koldur
Kan die hele Amiibo discussie niet gewoon gevoerd worden in het Amiibo topic? Lijkt me de betere plek ervoor.

• lindseysew
Sinds kort in het bezit van een n3ds!
Ben er wel tevreden over
:)
Ff wennen met de pixels haha xD
Majoras mask is super :))

• totempaal
Eindelijk!!! mijn NN3DS XL is terug!!!!! *O* *O* *O* Naja terug, heb een gloednieuwe gekregen.
Alles netjes overgezet inclusief mijn SD kaart. Uiteindelijk 2 weken geduurd.

Gisteravond gelijk weer verder gegaan met Monster hunter 4! 8)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

totempaal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:54:
Eindelijk!!! mijn NN3DS XL is terug!!!!! *O* *O* *O* Naja terug, heb een gloednieuwe gekregen.

Netjes van Nintendo en relaxt voor jou!
Je hoopt er eigenlijk op en als het dan lukt is het helemaal geweldig!

Was voor dode pixels toch?

• totempaal
SqueakyClean schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:10:
[...]

Netjes van Nintendo en relaxt voor jou!
Je hoopt er eigenlijk op en als het dan lukt is het helemaal geweldig!

Was voor dode pixels toch?
Ja was voor dode pixels.
Opzicht netjes geregeld. Kan je achteraf niet veel van zeggen.
Ze hebben hem netjes vervangen en de gegevens alles overgezet.

Tuurlijk voor mij duurde die 2 weken veel te lang. O-)

• lindseysew
Ahw, dat duurt idd lang!
Hoe bevalt monster hunter ?
Ik ben nog wel even zoet met Zelda mm :D
Ik vind de cstick echt superfijn!

[ Voor 15% gewijzigd door lindseysew op 12-03-2015 08:51 ]

• totempaal
lindseysew schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:49:
Ahw, dat duurt idd lang!
Hoe bevalt monster hunter ?
Ik ben nog wel even zoet met Zelda mm :D
Ik vind de cstick echt superfijn!
Had MH4 3 dagen gespeeld... en toen moest ik afscheid nemen van de N3DS.. Haha.
Maar moet zeggen het speelt erg fijn en het is leuk om te doen. Leuker dan MH3. Daar kon ik echt niet inkomen.

Zelda MM heb ik gekocht tegelijk met N3DS. Kreeg ik een lelijk plastic poppetje bij.... :') Levert best wat op, op MP zag ik... O-)

Maar Zelda MM vind ik ook erg leuk om te spelen.

• LOTG
Mja en ik heb er geen :(, die marktplaats prijzen ga ik niet betalen voor iets dat gratis was. 10-15 euro is het mij misschien waard.

• totempaal
LOTG schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:48:
Mja en ik heb er geen :(, die marktplaats prijzen ga ik niet betalen voor iets dat gratis was. 10-15 euro is het mij misschien waard.
Kan me dat heel goed voorstellen haha. Ik schrok er ook van. Wat een prijzen worden er voor gevraagd.
Ik wacht ff tot merendeel verdwenen is van MP zet ik die van mij te koop voor nog meer.... O-)

• Arunia
  • Nu online
totempaal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:54:

Poeh, ik zit nog te wachten en mijn vrouw ook.
Ik zou zeggen dat die van mijn vrouw zo omgewisseld zou kunnen worden, maar de status op de site van Nintendo is echt nutteloos. We hebben hem binnen en we zijn er mee bezig. Ofwel, hij ligt waarschijnlijk op een plank totdat we de voorgaande items hebben afgehandeld.
Idem voor die van mij, maar die wacht nog op onderdelen lijkt me.

• totempaal
Arunia schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:09:
[...]

Poeh, ik zit nog te wachten en mijn vrouw ook.
Ik zou zeggen dat die van mijn vrouw zo omgewisseld zou kunnen worden, maar de status op de site van Nintendo is echt nutteloos. We hebben hem binnen en we zijn er mee bezig. Ofwel, hij ligt waarschijnlijk op een plank totdat we de voorgaande items hebben afgehandeld.
Idem voor die van mij, maar die wacht nog op onderdelen lijkt me.
Je kan gewoon met Nintendo bellen. En dan vragen zij het na bij het bedrijf die het repareert voor hun.
Zo heb ik het gedaan. Daardoor wist ik wel wat ze ermee deden. Uiteindelijk hebben ze die van mij ook niet gerepareerd wat eerst wel zou gaan gebeuren.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Posts over de Amiibo's zijn verplaatst naar: Het Nintendo Amiibo topic

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Arunia
  • Nu online
totempaal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:17:
[...]

Je kan gewoon met Nintendo bellen. En dan vragen zij het na bij het bedrijf die het repareert voor hun.
Zo heb ik het gedaan. Daardoor wist ik wel wat ze ermee deden. Uiteindelijk hebben ze die van mij ook niet gerepareerd wat eerst wel zou gaan gebeuren.
Thanks, ik heb ze iig even gemaild via TD@nintendo.nl, kijken of er nu eens een ander antwoord uit gaat komen dan het standaard, bel even naar de klantenservice.
Heb geen mogelijkheid op dit moment om te bellen en meestal is de reactie daar snel op.

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 14:06
SqueakyClean schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:
Mooie prijzen en games in de eshop donderdag!

Kleine greep:
3D Out Run - €4,99
Mighty Switch Force 1 - € 1,49 (75% korting)
Mighty Switch Force 2 - € 1,25 (75% korting)
Shantae Pirate's curse - € 12,74 (25% korting)
Phoenix Wright Dual Destinies - € 13,99 (44% korting)
Phoenix Wright Trilogy - € 22,49 (25% korting)

En nog alle SEGA 3D Classics met 50% korting, dus € 2,49 per stuk (behalve Sonic! :o).

Ik pik iig. Out Run en 3D After Burner op. Zat ook aan Ace Attorney Trilogy te denken, maar 25% vind ik niet heel veel en ik heb nog heel wat games liggen die ik wil spelen (Resident Evil Revelations, Majora's Mask, Fire Emblem, Monster Hunter 4) en Xenoblade is om de hoek.

Mighty Switch Force wil ik ook wel oppikken, maar weet niet welke. Ik heb gelezen dat 2 niet echt goed ontvangen is, maar wellicht lijkt hij veel op 1, dus dan is het niet erg. Welke raden jullie aan?
Is dat nu ja? (ik heb mijn DS niet op mijn werk) want dan ga ik die trilogy echt halen :D

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:06
Fragadder schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Is dat nu ja? (ik heb mijn DS niet op mijn werk) want dan ga ik die trilogy echt halen :D
Deze ochtend was Out Run alleszins nog niet beschikbaar.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

De Ace Attorney trilogie is belachelijk overpriced.

"21 jaar DSL!"

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11 14:29
The_Bird schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:47:
Waarom dan? Ik heb ze full price voor de DS gekocht en was er ongeveer 120 euro aan kwijt. Ik heb er serieus maanden speelplezier van gehad en ben blij dat er nog nieuwe delen uitkomen. Blijkbaar vind je de games niet leuk of zo?

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 14:06
The_Bird schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:47:
22 euro voor 3 games van 20 - 30 uur zeker (1e is wat langer die laatste case is een hell) vind ik best netjes. Beter dan een Order 1889 met 10 uur gameplay voor 70 euro.

• RayNbow
Fragadder schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:11:
[...]

22 euro voor 3 games van 20 - 30 uur zeker (1e is wat langer die laatste case is een hell) vind ik best netjes. Beter dan een Order 1889 met 10 uur gameplay voor 70 euro.
Lengte zegt niet alles. In het filmdomein bijv. heb ik meesterwerken gezien van 30 minuten, maar ook urenlange saaie zooi.

(Verder geen ervaring met The Order, dus of dat wel of geen goed spel is laat ik in het midden.)

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Fragadder schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Staan ze er ondertussen al in? Wil Afterburner & Outrun ook wel hebben (en Dual Destinies)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Ja
Pagina: 1 ... 89 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]