Ja ik had em gisteren rond 18:00 gehaaldDeddiekoel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:48:
[...]
Staan ze er ondertussen al in? Wil Afterburner & Outrun ook wel hebben (en Dual Destinies)
Klopt, maar als ik 15 euro betaal voor een prachtige film van 5 minuten of 15 euro voor een matig actiespectaken van twee en een half uur, heeft de tweede toch een hogere prijs-kwaliteit verhouding vaakRayNbow schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:31:
[...]
Lengte zegt niet alles. In het filmdomein bijv. heb ik meesterwerken gezien van 30 minuten, maar ook urenlange saaie zooi.
(Verder geen ervaring met The Order, dus of dat wel of geen goed spel is laat ik in het midden.)
Maar phoenix wright vind ik altijd geweldige games
post error. nvm.
[ Voor 93% gewijzigd door The_Bird op 13-03-2015 08:49 ]
"21 jaar DSL!"
Wel als je bedenkt dat hij in HD vorm in de App Store maar $ 16 kost. Vorig jaar al. Hell, hij is zelfs een tijdje voor $5 te koop geweest daar. Om dan voor de 3DS versie zoveel meer te vragen is belachelijk.Fragadder schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:11:
[...]
22 euro voor 3 games van 20 - 30 uur zeker (1e is wat langer die laatste case is een hell) vind ik best netjes. Beter dan een Order 1889 met 10 uur gameplay voor 70 euro.
"21 jaar DSL!"
Jeetje, ik weet nu waarom ik majoras mask vroeger nooit heb uitgespeeld hahaha best een pittig spel!!!
Of ben ik de enigste die hier moeite mee heeft ...? XD
Of ben ik de enigste die hier moeite mee heeft ...? XD
Valt wel mee, enige waar ik echt een probleem mee had is de stone tower temple. Daar heb ik moeten reloaden omdat ik het niet ging halen.
Dat kwam voor een groot deel omdat ik een paar keer niet wist wat ik moest doen en de laatste fairy maar niet kon vinden (op de weg naar de boss nog wel, maar die kon ik ook al niet vinden).
En om een of andere reden lukte twinmold mij de eerste keer ook niet.
De beaver race is ook wel moeilijk (controls), en ik zag achter af dat je nog een keer moet winnen na de empty bottle.
Ik heb hem vroeger ook uitgespeeld en nu bijna weer.
Dat kwam voor een groot deel omdat ik een paar keer niet wist wat ik moest doen en de laatste fairy maar niet kon vinden (op de weg naar de boss nog wel, maar die kon ik ook al niet vinden).
En om een of andere reden lukte twinmold mij de eerste keer ook niet.
De beaver race is ook wel moeilijk (controls), en ik zag achter af dat je nog een keer moet winnen na de empty bottle.
Ik heb hem vroeger ook uitgespeeld en nu bijna weer.
De 3DS versie is niet een remake, maar gewoon een bundel van de DS-games? Ik dacht gelezen te hebben dat hij nu breedbeeld was met 3D... Het zijn geen Dual Destiny graphics, maar toch eigenlijk wel een soort HD versie?The_Bird schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:48:
[...]
Wel als je bedenkt dat hij in HD vorm in de App Store maar $ 16 kost. Vorig jaar al. Hell, hij is zelfs een tijdje voor $5 te koop geweest daar. Om dan voor de 3DS versie zoveel meer te vragen is belachelijk.
Even gekeken: in de App Store staat ie idd. voor €16,99. Dual Destinies kost €14,99 of €19,99.
Out Run is trouwens erg tof! Het 3D-effect is duidelijk en het speelt goed weg. Moeilijk trouwens!
Wat de SEGA 3D games uitverkoop: Afterburner zit er naast Sonic ook niet bij...
Mja meeste games in de app store zijn goedkoper dan op andere platformen. Overigens is deze trilogy grafisch geupdate en heeft inderdaad 3D effect.SqueakyClean schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:16:
[...]
De 3DS versie is niet een remake, maar gewoon een bundel van de DS-games? Ik dacht gelezen te hebben dat hij nu breedbeeld was met 3D... Het zijn geen Dual Destiny graphics, maar toch eigenlijk wel een soort HD versie?
Even gekeken: in de App Store staat ie idd. voor €16,99. Dual Destinies kost €14,99 of €19,99.
Out Run is trouwens erg tof! Het 3D-effect is duidelijk en het speelt goed weg. Moeilijk trouwens!
Wat de SEGA 3D games uitverkoop: Afterburner zit er naast Sonic ook niet bij...
Persoonlijk vind ik 22 euro voor deze trilogy belachelijk goedkoop en zou deze niet willen missen op de 3DSThe_Bird schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:47:
De Ace Attorney trilogie is belachelijk overpriced.
Outrun ook meteen aangeschaft
Hoe zou je Phoeix Wright omschrijven qua gameplay? Beetje Proffessor Layton achtig, of eigenlijk een graphics novel met begrijpend lezen...? Ik zit nog te twijfelen om de Trilogy aan te schaffen.LOTG schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:10:
Het zijn toch ook gewoon goede spellen?
Dat 2e ongeveer. Het is meer een soort tekst adventure met een bepaalde boomstructuur. (ga daarheen, stel die vraag, presenteer dat stuk bewijs).SqueakyClean schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:47:
[...]
Hoe zou je Phoeix Wright omschrijven qua gameplay? Beetje Proffessor Layton achtig, of eigenlijk een graphics novel met begrijpend lezen...? Ik zit nog te twijfelen om de Trilogy aan te schaffen.
Het zijn leuke games maar door deze structuur is de herspeelwaarde erg laag.
"21 jaar DSL!"
Dus de charme van het spel is vooral het verhaal (settings, personages) en niet zozeer gameplay?The_Bird schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:53:
[...]
Dat 2e ongeveer. Het is meer een soort tekst adventure met een bepaalde boomstructuur. (ga daarheen, stel die vraag, presenteer dat stuk bewijs).
Het zijn leuke games maar door deze structuur is de herspeelwaarde erg laag.
Het is een soort puzzle, je moet wel uitvogelen wat de goede vraag of bewijs is. Dus maar ja, dat is dus vooral het verhaal. Die zijn wel leuk, en het houd je vast.
Ik vind Ace Attorney wel een leuke serie. Een van de dingen die het goed maakt ik dat het zichzelf niet te serieus neemt. Het wil nog wel eens een parodie op zichzelf zijn. Verder ik het een kruising tussen een puzzel en een visual novel.
Er gaan geruchten rond dat de N3dsXL een IPS scherm heeft en de normale n3ds niet. Als dit zo is ga ik binnenkort toch heel snel een n3ds xl halen.
Ik vind de N3DS XL prima handzaam. Past ook in mijn broekzak (nu draag ik dan ook geen strakke broeken) of in de zak van mijn vest (als ik van trein moet switchen).
Das waar, daarom ging ik ook voor de normale xD de xl is voor mijn handen te lompFlozem schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:48:
Meh - handzaamheid is ook iets waard. Mijn huidige 3DS XL is eigenlijk al te lomp.
Precies: dat dus...lindseysew schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:59:
[...]
Das waar, daarom ging ik ook voor de normale xD de xl is voor mijn handen te lomp
Wanneer ik de 3DS XL te lang speel, beginnen mijn handen te verkrampen.
Ja mijne werden gevoelloos. Ff schudden en het ging weer. Heb ik met de nieuwe 3DS gelukkig geen last van en de grootte bevalt me perfect. Iedereen zijn voorkeur
Heb juist het gevoel dat hoe groter de 3DS is hoe meer oppervlakte je op kunt rusten en minder verkrampt wordt in de handen/vingers
Ter land, ter zee en in de kroeg
Een kleine hint vanuit het algemene aanbiedingen topic..
Oud model 3DS XL wit met Mario Kart E120,- bij mediamarkt webshop momenteel.
pricewatch: Nintendo 3DS XL + Mario Kart 7 Wit
AdmiralSnipe in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Oud model 3DS XL wit met Mario Kart E120,- bij mediamarkt webshop momenteel.
pricewatch: Nintendo 3DS XL + Mario Kart 7 Wit
AdmiralSnipe in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Nah, de schermen zijn hetzelfde. (allemaal TN) Door kleine productieverschillen kan de ene iets meer contrast hebben dan de andere. Maar dat verschil is verwaarloosbaar tenzij je ze naast elkaar zet.Silversin schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:04:
Er gaan geruchten rond dat de N3dsXL een IPS scherm heeft en de normale n3ds niet. Als dit zo is ga ik binnenkort toch heel snel een n3ds xl halen.
Verwijderd
Die geruchten lijken te kloppen. De N3DSXL heeft blijkbaar een IPS-scherm en de N3DS niet. Het verschil in kijkhoek is opvallend. Ik ben dan ook erg blij met mijn N3DSXL. Voordeel van het grotere scherm is ook dat je ook veel meer 'in de game' zit. En beter contrast ook nog eens. No brainer dus.Silversin schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:04:
http://www.geek.com/games...new-3ds-does-not-1617933/
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 22:34 ]
Als er ooit nog interessante exclusives komen dan toch maar een XL aanschaffen in plaats van de kleine. Al vind ik dat wel een mooier formaat.
Vandaag Outrun gedownload, vind het erg leuk. Heb het origineel nooit gespeeld maar doet me wel denken aan een soort kopie van outrun die ik vroeger speelde. Alleen dan racete je in een lamborghini en had je wel tegenstanders.
Streets of rage ook nog even aanschaffen in de sale en ik kan er weer even tegen!:p
Vandaag Outrun gedownload, vind het erg leuk. Heb het origineel nooit gespeeld maar doet me wel denken aan een soort kopie van outrun die ik vroeger speelde. Alleen dan racete je in een lamborghini en had je wel tegenstanders.
Streets of rage ook nog even aanschaffen in de sale en ik kan er weer even tegen!:p
Wel grappig dat het nu pas naar voren komt, dik 4 maanden na release. Dus heel erg zal het niet opgevallen zijn. Even de bal terug kaatsenVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:33:
[...]
Die geruchten lijken te kloppen. De N3DSXL heeft blijkbaar een IPS-scherm en de N3DS niet. Het verschil in kijkhoek is opvallend. Ik ben dan ook erg blij met mijn N3DSXL. Voordeel van het grotere scherm is ook dat je ook veel meer 'in de game' zit. En beter contrast ook nog eens. No brainer dus.
http://www.geek.com/games...new-3ds-does-not-1617933/
[afbeelding]
Als Nintendo ermee geadverteerd had dat er een IPS scherm in zit met betere kijkhoeken, kleuren & contrast dan had ik meteen een N3DS gehaald bij release (bij zo'n Gamemania inruilactie).
Maar nu die actie is afgelopen ga ik dat niet meer doen. Gemiste kans
Kan nog steeds hoor, maar dan niet bij Gamemania. Ik heb 2 weken geleden mijn oude 3DS XL verkocht bij CeX in Arnhem voor 108 euro en er hoefde niet eens een spel bijDGonlag2 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:26:
Als Nintendo ermee geadverteerd had dat er een IPS scherm in zit met betere kijkhoeken, kleuren & contrast dan had ik meteen een N3DS gehaald bij release (bij zo'n Gamemania inruilactie).
Ze hebben nog meer vestigingen in Nederland, moet je maar kijken.
Iemand op GBATEMP heeft ontdekt dat niet alle n3DS XLs IPS schermen hebben, ongeveer 80% heeft IPS en 20% heeft een TN paneel. Nadeel van IPS panelen is dat deze scanlines vertonen, maar een veel betere kijkhoek hebben, de TN panelen daarentegen hebben last van judder in de zogenaamde "stable 3D" mode en dat werkt met de TN panelen dus erg slecht.
http://gbatemp.net/thread...81530/page-2#post-5387349
Doe nu a.u.b. even eerst onderzoek voordat je dingen begint te roepen, verschil is niet verwaarloosbaar en het zijn niet allemaal TN panelen. Misschien verstandig iemand anders topic manager te maken? Niet handig dat dit soort onwaarheden de wereld in geholpen worden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:08:
[...]
Nah, de schermen zijn hetzelfde. (allemaal TN) Door kleine productieverschillen kan de ene iets meer contrast hebben dan de andere. Maar dat verschil is verwaarloosbaar tenzij je ze naast elkaar zet.
[ Voor 41% gewijzigd door Koldur op 14-03-2015 00:55 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Een betere kijkhoek ? Heb ik dan de enige N3DS(non XL) te pakken met een IPS scherm ?
Heb net even getest en ik kan vanuit alle hoeken goed mijn scherm aflezen tot minstens 85 graden. Het voordeel van een nog betere kijkhoek lijkt me dan ook volledig nutteloos bij een handheld.
Wel grappig hoe iedereen zijn N3DS aan het "verdedigen" is. Alsof het onbegrijpelijk is dat iemand een 3DS dan wel een 3DS XL kiest. Schijnbaar heeft Nintendo het dus voor elkaar gekregen om 2 ideale maten te maken voor 2 verschilende groepen.
Ik zelf ben erg blij met het 20% grotere scherm en de verbeterde ergonomie van de N3DS, want ik heb er nu al meer op gespeeld dan mijn oude 3DS en de XL bij elkaar. Vond ze allebei echt bout om op te gamen en nu kan ik er uren achter elkaar op gamen zonder irritatie.
http://youtu.be/Koej7xca-Lg
Wel grappig hoe iedereen zijn N3DS aan het "verdedigen" is. Alsof het onbegrijpelijk is dat iemand een 3DS dan wel een 3DS XL kiest. Schijnbaar heeft Nintendo het dus voor elkaar gekregen om 2 ideale maten te maken voor 2 verschilende groepen.
Ik zelf ben erg blij met het 20% grotere scherm en de verbeterde ergonomie van de N3DS, want ik heb er nu al meer op gespeeld dan mijn oude 3DS en de XL bij elkaar. Vond ze allebei echt bout om op te gamen en nu kan ik er uren achter elkaar op gamen zonder irritatie.
Mij brengt het weer terug naat Lotus al zegt me die Lamborghini's ook wel wat...--_-- schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:44:
http://youtu.be/Koej7xca-Lg
[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 14-03-2015 06:08 ]
Iemand nog tips voor opberg / bescherm pouches voor de N3DS? Ik zie wel dat er specifiek voor de N3DS XL pouches zijn uitgekomen, maar voor de 'gewone' N3DS kan ik niet iets vinden...
Iemand advies wat betreft maten en wat zou passen? Thanks!
Iemand advies wat betreft maten en wat zou passen? Thanks!
This is a Rapture reminder..
TN panelen hebben gewoon een zeer slechte kijkhoek en ik vind het bij een handheld juist belangrijk om goede kijkhoeken te hebben omdat je het apparaat nogal eens beweegt, althans, dat doe ik
en blijkbaar velen met mij getuige de zeer positieve reacties over het super stable 3D gebeuren, anders was dat ook niet belangrijk.
Misschien zijn er ook wel andere 3DSen met IPS schermen, zou zomaar kunnen, vooral omdat jij zegt dat je kijkhoek perfect is moet het bijna wel.
Misschien zijn er ook wel andere 3DSen met IPS schermen, zou zomaar kunnen, vooral omdat jij zegt dat je kijkhoek perfect is moet het bijna wel.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Bedankt voor de link. Mijn N3DS XL heeft de goede kijkhoeken. En het zwarte thema had ik nog niet uitgeprobeerd. De wolkjes achter Majora's Mask zijn met het zwarte thema veel mooier in het titelscherm.Koldur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:47:
Iemand op GBATEMP heeft ontdekt dat niet alle n3DS XLs IPS schermen hebben, ongeveer 80% heeft IPS en 20% heeft een TN paneel. Nadeel van IPS panelen is dat deze scanlines vertonen, maar een veel betere kijkhoek hebben, de TN panelen daarentegen hebben last van judder in de zogenaamde "stable 3D" mode en dat werkt met de TN panelen dus erg slecht.
[...]
IPS heeft geen scanline probleem hoor, het is het 3D effect wat je ziet. Met 3D zie je per oog afwisselend de helft van de lijnen in het beeld. En daar is de een gevoeliger voor dan de andere. Vandaar het 3D-schuifje zodat je het effect zelf het beste kunt instellen.
De keuze N3DS of N3DS XL is nu vooral wat je het belangrijkste vindt: wil je gaan voor een compact model of wil je gaan voor het allerbeste scherm. Beiden zijn goed, er zijn alleen verschillen. Het verschil in scherm zie je direct met het IPS-bovenscherm, in kijkhoek en contrast, de kleuren van IPS-scherm spatten er van af.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 10:44 ]
Ja, je hebt gelijk w.b.t. de scanlines, dat effect komt door de 3D mode en heeft in principe weinig te maken met IPS. Misschien dat door de kwaliteit van IPS het effect daarvan meer zichtbaar is dan bij het TN paneel, want daarbij wordt het effect namelijk niet waargenomen.
Verwijderd
Mooie decals skins komen nu steeds meer beschikbaar op eBay voor de new 3DS / XL. Waaronder al deze MM, verrassing.
Het is nog lastig kiezen, er is gewono te veel keuze.
Wie heeft zijn new 3DS al geskind?

Wie heeft zijn new 3DS al geskind?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 10:05 ]
Vandaag heb ik een New 3DS XL Majoras Mask gekregen, maar nu zit ik nog even met een vraag. Ik heb op mijn oude 3DS veel spellen gekocht via de eshop, dus ik moet een grotere MicroSD kopen 32Gb of groter.
Moet ik deze nu eerst alsvast vervangen voor het gegevens overzetten van de oude 3DS? Want Majoras Mask staat voorgeinstalleerd als het goed is, of raak ik die dan ook kwijt?
Wat is de beste volgorde met behoud van gegevens en vooral Majoras Mask ook
Spellen opnieuw downloaden is geen probleem, ik heb wel geduld.
Moet ik deze nu eerst alsvast vervangen voor het gegevens overzetten van de oude 3DS? Want Majoras Mask staat voorgeinstalleerd als het goed is, of raak ik die dan ook kwijt?
Wat is de beste volgorde met behoud van gegevens en vooral Majoras Mask ook
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Het snelst is eerst een MicroSD van minimaal de capaciteit van de SD in je oude 3DS te gebruiken icm een SD adapter.
Stap 0. Start je 3DSXL op, maak verbinding met internet en maak / koppel geen Nintendo Network ID.
Stap 1. Kopieer het mapje "Nintendo 3DS" van je oude SD naar de MicroSD.
Stap 2. Plaats de MicroSD icm adapter in je oude 3DS.
Stap 3. Ga op je oude 3DS naar System Transfer.
Stap 4. Ga op je nieuwe 3DS naar System Transfer.
Stap 5. Voer transfer uit van je oude systeem naar je nieuwe systeem. De software geeft aan dat gedownloade games (Majora's Mask) op je Nieuwe 3DS verwijderd zullen worden, maar dat geeft niet.
Stap 6. Na de transfer verwissel je de MicroSD kaarten.
Stap 7. Start de Nieuwe 3DS opnieuw op en je ziet alle spellen van je oude 3DS.
Stap 8. Open de eShop op je nieuwe 3DS en ga naar "Instellingen en meer".
Stap 9. Ga naar "Software die opnieuw kan worden gedownload" en download Majora's Mask
Stap 10. Veel plezier met MM en je nieuwe 3DS
Je kan ook via WiFi de data overzetten van SD naar MicroSD, maar dat duurt uren
Dit proces wat ik hier beschreven heb duurt 30-45 minuten. Afhankelijk van de hoeveelheid downloads (licenties) op je oude systeem.
Heel belangrijk: koppel geen NNID aan je nieuwe systeem voordat je je transfer begint. Je oude NNID van je oude 3DS wordt overgezet.
Stap 0. Start je 3DSXL op, maak verbinding met internet en maak / koppel geen Nintendo Network ID.
Stap 5. Voer transfer uit van je oude systeem naar je nieuwe systeem. De software geeft aan dat gedownloade games (Majora's Mask) op je Nieuwe 3DS verwijderd zullen worden, maar dat geeft niet.
Stap 9. Ga naar "Software die opnieuw kan worden gedownload" en download Majora's Mask
Dit proces wat ik hier beschreven heb duurt 30-45 minuten. Afhankelijk van de hoeveelheid downloads (licenties) op je oude systeem.
Heel belangrijk: koppel geen NNID aan je nieuwe systeem voordat je je transfer begint. Je oude NNID van je oude 3DS wordt overgezet.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 10:13 ]
Super bedankt! Ik moet nog een MicroSD kopen vandaag / morgen, en dan even een adapter scorenVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:08:
Het snelst is eerst een MicroSD van minimaal de capaciteit van de SD in je oude 3DS te gebruiken icm een SD adapter.
Alleen Stap 0 hoeft eigenlijk niet eigenlijk denk ik? Alleen ervoor zorgen dat ik geen NNID koppel. En dan de MicroSD welke er al in zit eruit halen / vervangen na de kopieer actie en transfer?
Verwijderd
Je krijgt bij het instellen de vraag om een systeem transfer uit te voeren. Op dat punt begin je bij stap 1. Om een transfer uit te voeren heb je wel internet nodig en beide 3DSen moeten ge-update zijn
Systeem transfer kan later ook via systeem instellingen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 14:45 ]
Man, man, man, wat is MH4U een geweldige game! Vanwege alle verhalen hoe moeilijk het wel niet is wist ik niet zeker of ik hem wel moest halen of niet... Maar ik vind het tot nu toe erg meevallen. Nu bijna 40u erop zitten, net Gore Magala neer gehaald bij de eerste poging in 20 min met maar 1 cart. De demo doet de game echt geen eer aan!
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Ik kan totaal geen hoesjes vinden voor de new n3ds..... crap xD
Jammer dat er niks te krijgen valt ervoor, de cradle zou ik wel graag willen
De demo van monster hunter 4 vond ik niet veel aan xD kan ook aan mij liggen
Jammer dat er niks te krijgen valt ervoor, de cradle zou ik wel graag willen
De demo van monster hunter 4 vond ik niet veel aan xD kan ook aan mij liggen
[ Voor 6% gewijzigd door lindseysew op 15-03-2015 20:12 ]
Dank je wel! Ik ga er morgen mee aan de slag!Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:44:
Je krijgt bij het instellen de vraag om een systeem transfer uit te voeren. Op dat punt begin je bij stap 1. Om een transfer uit te voeren heb je wel internet nodig en beide 3DSen moeten ge-update zijn
Google "new nintendo 3ds pouch" (Of case of sleeve).lindseysew schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:11:
Ik kan totaal geen hoesjes vinden voor de new n3ds.....
Bijv. http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-8775.html
en http://www.bigben-interactive.co.uk/produit/produit/id/9364
of voor de LL : http://www.bigben-interactive.co.uk/produit/produit/id/5808
EDIT: de cradle zag ik vorige week gewoon bij MM in de schappen.
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 15-03-2015 21:52 ]
Top ! Bedankt!!Goner schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Google "new nintendo 3ds pouch" (Of case of sleeve).
Bijv. http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-8775.html
en http://www.bigben-interactive.co.uk/produit/produit/id/9364
of voor de LL : http://www.bigben-interactive.co.uk/produit/produit/id/5808
Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds niet kan wennen aan de 3d functie... Hij vervaagt nog steeds en ik zit er toch echt wel goed voor!!!
Vervaagt in de zin dat er nog een transperante laag achter zit en dus nog niet goed lijkt te gaan
Ligt het aan mij??
Klinkt als je last hebt van ghosting. Daar ontkom je bij geen enkele vorm van 3D aan. Het valt vooral op bij een donkere achtergrond en velle objecten in de voorgrond, zoals brandende fakkels voor een donkere achtergrond in MM.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Hoe ver zit je van het scherm af? Heb je al geprobeerd om de afstand te vergroten?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja idd ghosting!! Kon ff het woord niet vinden... Ik heb de afstand proberen te vergroten en te verkleinen
het helpt niet.
Ik lees ook dat het per mens nog wellis kan verschillen.... Ik moet wel zeggen dat ik slechte ogen heb
en heb lenzen en een bril! Maar met beide heb ik daar last van. Zoals met Zelda vind ik het irritant omdat de korrels op de grond namelijk nog erger overkomt met 3D aan xD.
**
Wat wel helpt is de 3d effect een stuk lager doen...
Ik lees ook dat het per mens nog wellis kan verschillen.... Ik moet wel zeggen dat ik slechte ogen heb
**
[ Voor 59% gewijzigd door lindseysew op 16-03-2015 09:52 ]
Dit is ook wat je verteld wordt bij de eerste keer instellen van je N3DS.lindseysew schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:27:
**
Niet voor ieder mens kun je het schuifje naar max zetten.
Verwijderd
@lindseysew
Soms heb je last van lichtval of reflecties door een raam of soms te weinig licht. Dan kan de camera zich niet goed op je gezicht instellen van het 3D-effect.
Even ergens anders gaan zitten maakt hier soms een flink verschil.
Soms heb je last van lichtval of reflecties door een raam of soms te weinig licht. Dan kan de camera zich niet goed op je gezicht instellen van het 3D-effect.
Even ergens anders gaan zitten maakt hier soms een flink verschil.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 10:11 ]
AhArunia schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:05:
[...]
Dit is ook wat je verteld wordt bij de eerste keer instellen van je N3DS.
Niet voor ieder mens kun je het schuifje naar max zetten.
Maar ik blijf nog steeds wel wat ghosting overhouden, heb je daar ook last van?
Op sommige punten heb je ghosting idd. Wat al gezegd was, donker met licht. Daar ontkom je eigenlijk nooit aan.
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik op dit moment mijn New 3DS XL MM nog steeds niet terug heb.
Maar kan zeggen dat ik het niet merkte. Nu kan ik ook zonder problemen het 3D op max gebruiken. Dan zal ik daarmee wel gewoon geluk hebben.
In de bios ed heb ik het wel vaak trouwens.
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik op dit moment mijn New 3DS XL MM nog steeds niet terug heb.
Maar kan zeggen dat ik het niet merkte. Nu kan ik ook zonder problemen het 3D op max gebruiken. Dan zal ik daarmee wel gewoon geluk hebben.
In de bios ed heb ik het wel vaak trouwens.
Last van ghosting vind ik wel mee vallen, je moet er echt op letten. Vaak is het een teken dat ik het scherm te dicht voor mijn gezicht houd.
Anders word ik best goed in het spel gezogen (Monster Hunter is slecht, een paar keer bijna vergeten uit de trein te stappen).
Majora's Mask afgelopen weekend eindelijk uitgespeeld. Ik was toch even vergeten hoe lastig die laatste 4 mini-dungeons waren. Vooral de Zora Link, omdat ik al zo een fan was van de bever race.
Maar goed, alles gehaald behalve vissen.
Kunnen we weer verder met Monster Hunter, nog meer frustratie.
Anders word ik best goed in het spel gezogen (Monster Hunter is slecht, een paar keer bijna vergeten uit de trein te stappen).
Majora's Mask afgelopen weekend eindelijk uitgespeeld. Ik was toch even vergeten hoe lastig die laatste 4 mini-dungeons waren. Vooral de Zora Link, omdat ik al zo een fan was van de bever race.
Maar goed, alles gehaald behalve vissen.
Kunnen we weer verder met Monster Hunter, nog meer frustratie.
[ Voor 36% gewijzigd door LOTG op 16-03-2015 10:20 ]
Ik heb ook regelmatig last van Ghosting. Idd bij donkere achtergronden komt het vaker voor. Ik heb via calibaratie het geprobeerd op te lossen maar nog geen resultaat mee gehad. Verder werkt 3D effect erg goed. Het geeft iig een rustig beeld.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
https://twitter.com/serebiinet/status/577364935623200768
De beste 20.000 scores winnen Lucarionite in Pokemon Shuffle.
Succes!
De beste 20.000 scores winnen Lucarionite in Pokemon Shuffle.
Succes!
Beetje een meh wedstrijd. Je kunt je score verhogen door er meer geld in te pompen.
Ja, het is niet echt een eerlijke wedstrijd.
Op het moment sta ik ongeveer op rang 11k.
Keek verkeerd. Rang 216 sta ik op.
Gaat wel lukken denk.
Als het echt nodig is, dan kan ik altijd wat coins er tegenaan gooien (zonder te betalen).
Op het moment sta ik ongeveer op rang 11k.
Keek verkeerd. Rang 216 sta ik op.
Gaat wel lukken denk.
Als het echt nodig is, dan kan ik altijd wat coins er tegenaan gooien (zonder te betalen).
[ Voor 16% gewijzigd door Stravincy op 16-03-2015 11:48 ]
Moet je trouwens online zijn daar voor? Of kun je de challenge krijgen met inchecken en dan offline spelen? Ik heb nl. geen internet onderweg.
Tja, wie wel?LOTG schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:51:
Moet je trouwens online zijn daar voor? Of kun je de challenge krijgen met inchecken en dan offline spelen? Ik heb nl. geen internet onderweg.
Je moet online zijn tijdens het spelen helaas.
Moest even wennen aan de controls en de combat, maar ik begin het nu een beetje door te krijgen.jd1987 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:06:
Man, man, man, wat is MH4U een geweldige game! Vanwege alle verhalen hoe moeilijk het wel niet is wist ik niet zeker of ik hem wel moest halen of niet... Maar ik vind het tot nu toe erg meevallen. Nu bijna 40u erop zitten, net Gore Magala neer gehaald bij de eerste poging in 20 min met maar 1 cart. De demo doet de game echt geen eer aan!
Net m'n Tetsucabra set compleet gemaakt, ziet er wel dik uit!
Het is nog wel erg lastig om combo's goed uit te voeren op monsters. Meestal doen ze midden in je combo een stapje opzij en sta je weer in de lucht te hakken...
Gebruik nu vooral SnS want daar zit nog een beetje snelheid in.
Ja dat is vooral lastig met langzamere wapens. Ik gebruik de charge blade, en een ultra burst is bijna niet te doen. Of ze zijn allang weg of ze rammen jou in de tussen tijd.
Handig om te weten: wapens doen of cutting of impact damage (en sommige kunnen beide). Soms maakt het niet uit wat voor schade je doet, maar soms kun je dingen alleen afbreken met impact en soms alleen met cutting. Het is dus handig om een tweede wapen naast je SnS aan te leren.
Iets anders wat vaak erg lastig is, het gebruik van items in een gevecht. Laaaaaaaangzaaaaaame animaties (rations, potions, wetstones).
Handig om te weten: wapens doen of cutting of impact damage (en sommige kunnen beide). Soms maakt het niet uit wat voor schade je doet, maar soms kun je dingen alleen afbreken met impact en soms alleen met cutting. Het is dus handig om een tweede wapen naast je SnS aan te leren.
Iets anders wat vaak erg lastig is, het gebruik van items in een gevecht. Laaaaaaaangzaaaaaame animaties (rations, potions, wetstones).
Leute! Heb op het moment New super mario bros. 2... kan ik me niet helemaal mee vermaken... Cavestory voor 7,- heb ik veel meer plezier aan!
Mario bros 2 gaat dus weer de deur uit, wil voor meer uitdaging Donkeykong country returns halen... Iemand die ervaring met deze game heeft op de 3ds?
Mario bros 2 gaat dus weer de deur uit, wil voor meer uitdaging Donkeykong country returns halen... Iemand die ervaring met deze game heeft op de 3ds?
Als je wilt healen, etc gewoon plaatsje opschuiven op de map, rustig alles doen en dan weer terug naar je monsterLOTG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:57:
Ja dat is vooral lastig met langzamere wapens. Ik gebruik de charge blade, en een ultra burst is bijna niet te doen. Of ze zijn allang weg of ze rammen jou in de tussen tijd.
Ja dat weet ik, veel uren 3U gespeeld maar meestal is in het heetst van de battle even naar een andere map gedeelte net iets te veel gevraagd.
Status changes is eigenlijk ook meer een kwestie van de goede armor zoeken (natuurlijk onmogelijk de eerste paar keren). Ik vond meneer poison + flash erg irritant. Lastig in te schatten wat de minimale distance is om niet verblind te worden ( en dan in je nek gekotst te worden). Ik was natuurlijk ook zo stom om 10 antidotes mee te nemen terwijl je er 2 gratis krijgt (en natuurlijk ook maar 2 gebruikt).
Status changes is eigenlijk ook meer een kwestie van de goede armor zoeken (natuurlijk onmogelijk de eerste paar keren). Ik vond meneer poison + flash erg irritant. Lastig in te schatten wat de minimale distance is om niet verblind te worden ( en dan in je nek gekotst te worden). Ik was natuurlijk ook zo stom om 10 antidotes mee te nemen terwijl je er 2 gratis krijgt (en natuurlijk ook maar 2 gebruikt).
Ik gebruik zelf dual blades, dus retesnel maar je kunt niet blokken, alleen dodgen. Maar vooral in archdemon mode wordt je gewoon een human blender en doe je bakken met damage. Je blijft alleen wel om de haverklap slijpen, zelfs met de standaard +Sharpness die in DB ingebakken zit.LOTG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:57:
Ik zit er nogal eens mee dat je soms gewoon niet bij bepaalde delen kunt – de staart van een Rathian bijvoorbeeld, daar kom je normaal gesproken niet bij omdat ze die gewoon te hoog van de grond houdt, en mijn zwaarden zijn niet lang genoeg. Maar daar zijn ook weer oplossingen voor. Pitfall traps, mounts, of gewoon hielenhakken tot het ding omvalt.
Wat de consumables betreft, kwestie van timen. De meeste monsters hebben wel moves waar ze een tijdje mee bezig zijn, en in die tijd kun je mooi healen of slijpen.
In noodgevallen kun je nog proberen een meter of vijf tegen een wand op te klimmen – veel items kun je ook gebruiken als je aan een muur hangt, en veel monsters kunnen dan niet bij je.
Um, waar staat SnS voor? Sword and Shield...
Heb MH bij release gehaald en heb er zo'n 8 uur ingestopt, maar heb eerst ff andere spellen gespeeld. Wat met trouwens opviel is dat ik in die 8 uur nog geen andere Palico's gevangen of gevonden heb. Zie ze wel regelmatig, maar met een net ofzo kan ik ze niet vangen... Ik doe waarschijnlijk wat verkeerd...
Maar zeker geinig spel.
Van t weekend voor het eerst Ocarina of Time uitgespeeld... en wat een game! Ik wilde eerst OoT uitspelen voor ik aan Majora's Mask begin, ook al hebben de verhalen niets met elkaar te maken.
Maar prachtig spel, zeg. Vond de laatste dungeon wel vrij makkelijk en de eindbaas was ook wel wat makkelijk, maar dat doet geen afbreuk aan het spel. Uiteindelijk had ik 78 golden scultulla's gevonden en had ik 18 en een kwart hartjes, dus redelijk veel geraakt van het spel.
Ik zit nu te bedenken waar ik mee verder ga voor Xenoblade uitkomt. Ik denk dat ik aan Fire Emblem ga beginnen, maar heb Virtue's Last Reward, RE: Revelations, Ace Trilogy, MH4U en Majora's Mask ook nog liggen. Misschien handig om met Ace te beginnen, omdat daar duidelijk afleveringen in zitten.
Out Run is trouwens erg vet. Net objective A gehaald en was verrast door de
Zijn er trouwens verder nog N3DS games aangekondigd behalve Xenoblade?
Heb MH bij release gehaald en heb er zo'n 8 uur ingestopt, maar heb eerst ff andere spellen gespeeld. Wat met trouwens opviel is dat ik in die 8 uur nog geen andere Palico's gevangen of gevonden heb. Zie ze wel regelmatig, maar met een net ofzo kan ik ze niet vangen... Ik doe waarschijnlijk wat verkeerd...
Maar zeker geinig spel.
Van t weekend voor het eerst Ocarina of Time uitgespeeld... en wat een game! Ik wilde eerst OoT uitspelen voor ik aan Majora's Mask begin, ook al hebben de verhalen niets met elkaar te maken.
Maar prachtig spel, zeg. Vond de laatste dungeon wel vrij makkelijk en de eindbaas was ook wel wat makkelijk, maar dat doet geen afbreuk aan het spel. Uiteindelijk had ik 78 golden scultulla's gevonden en had ik 18 en een kwart hartjes, dus redelijk veel geraakt van het spel.
Ik zit nu te bedenken waar ik mee verder ga voor Xenoblade uitkomt. Ik denk dat ik aan Fire Emblem ga beginnen, maar heb Virtue's Last Reward, RE: Revelations, Ace Trilogy, MH4U en Majora's Mask ook nog liggen. Misschien handig om met Ace te beginnen, omdat daar duidelijk afleveringen in zitten.
Out Run is trouwens erg vet. Net objective A gehaald en was verrast door de
spoiler:
Streets of Rage ook gekocht en is wel geinig...unlock.
Maar dus de vraag, Donkey kong country returns voor 3ds de moeite waard als deze nog niet op de wii is gespeeld?
Ben nu bezig met andere wapens. Onder andere de Long Sword heb ik ook aardig onder de knie.LOTG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:57:
Zorgen dat je veeeer van het monster rent ben ik al achter gekomen.Iets anders wat vaak erg lastig is, het gebruik van items in een gevecht. Laaaaaaaangzaaaaaame animaties (rations, potions, wetstones).
Voordeel van SnS is dat ik niet eerst het wapen weg hoef te doen om een item te gebruiken.
Gypceros kreeg ik gisteravond vrij gemakkelijk neer. Niet ene keer een Antidote nodig gehad en die flashes kan ik blocken met SnS. Ook weer een voordeel van dat wapen!LOTG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:27:
Ja dat weet ik, veel uren 3U gespeeld maar meestal is in het heetst van de battle even naar een andere map gedeelte net iets te veel gevraagd.
Ik denk het wel. De framerate is wel lager maar de controlls zijn een stuk beter.mfreriks schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:36:
Maar dus de vraag, Donkey kong country returns voor 3ds de moeite waard als deze nog niet op de wii is gespeeld?
"21 jaar DSL!"
Framerate had ik gelezen inderdaad:) Denk dat ik New super mario bros 2 maar eens om gaan ruilen met donkey kong dan:)The_Bird schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:13:
[...]
Ik denk het wel. De framerate is wel lager maar de controlls zijn een stuk beter.
Ben ook veel bezig op dit moment met MH4U... Heb een full Jaggi Armor. Wat is de volgende stap?
Welk Armor kan ik nu het beste naar gaan kijken?
PSN: Totumpaal
Yep, Palico’s kun je sowieso pas na een story event aannemen (je moet al voorbij Harth zijn) en dan kun je op elke hunt een Palico vinden die in die Felyne hangplek verstopt zit. Aan het eind van de hunt kun je ‘m dan aannemen.SqueakyClean schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:14:
Um, waar staat SnS voor? Sword and Shield...![]()
Maar zeker geinig spel.
[…]
En nee, er zijn buiten XBC nog geen andere N3DS exclusives aangekondigd.
Is een beetje afhankelijk van je speelstijl, maar Jaggi is vooral nuttig voor blademasters. Tetsucabra is populair vanwege de +health en +defense skills, ik heb daar heel lang mee gedaan, maar nu loop ik in een Rathalos set rond voor de +attack die je met wat gems of een amulet makkelijk op +attack L kunt krijgen.totempaal schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:55:
Ben ook veel bezig op dit moment met MH4U... Heb een full Jaggi Armor. Wat is de volgende stap?
Kijk ook een beetje naar de resists op je armour. Dat wordt gaandeweg steeds belangrijker – ga je bijvoorbeeld een Zinogre aanpakken, dan moet je geen Plesioth set aantrekken.
Je moet inderdaad gewoon een paar sets hebben voor de situatie waar je in gaat. Als je blades gebruikt heb je niets aan skills die bowguns versterken bijvoorbeeld en als je een vijand die fire damage doet heb je niets aan armor die -10 fire resistance heeft en +10 water resistance.
Dan heb je nog de skills. Sommige kunnen effecten compleet negaten (poison of stun bijvoorbeeld), dan heb je nog armor die helpt bij het harvesten of die helpt bij het transporten.
Je moet dus kijken wat je denkt nodig te hebben. Kijk naar de defense en skills en kijk wat je graag wilt.
Wat ik een beetje jammer vind is dat je vrij weinig aan die boeken in game hebt met info. Daar had toch op zijn minst een plaatje en wat nuttige info bij mogen staan. Soms weet ik niet waar ik een monster moet zoeken, terwijl een plaatje daar bij had geholpen.
Zelfde geld een beetje voor resources, was handig geweest als het spel trackt waar je ze vandaan hebt.
Wat betreft dual blades, daar heb ik in 3U ook lang mee gespeelt. Nadeel is inderdaad gewoon de korte range, blocken vergeet ik toch altijd. Bij bv. een rathalos helpt het dan om een shock bomb te hebben, dan komt hij zo naar beneden. Moet je alleen nog bij zijn staart komen.
Eens proberen of het schild van mijn charge blade helpt tegen flash, nog niet gedaan natuurlijk.
Dan heb je nog de skills. Sommige kunnen effecten compleet negaten (poison of stun bijvoorbeeld), dan heb je nog armor die helpt bij het harvesten of die helpt bij het transporten.
Je moet dus kijken wat je denkt nodig te hebben. Kijk naar de defense en skills en kijk wat je graag wilt.
Wat ik een beetje jammer vind is dat je vrij weinig aan die boeken in game hebt met info. Daar had toch op zijn minst een plaatje en wat nuttige info bij mogen staan. Soms weet ik niet waar ik een monster moet zoeken, terwijl een plaatje daar bij had geholpen.
Zelfde geld een beetje voor resources, was handig geweest als het spel trackt waar je ze vandaan hebt.
Wat betreft dual blades, daar heb ik in 3U ook lang mee gespeelt. Nadeel is inderdaad gewoon de korte range, blocken vergeet ik toch altijd. Bij bv. een rathalos helpt het dan om een shock bomb te hebben, dan komt hij zo naar beneden. Moet je alleen nog bij zijn staart komen.
Eens proberen of het schild van mijn charge blade helpt tegen flash, nog niet gedaan natuurlijk.
Tip: Bij de Media Markt in Duiven (naast de Ikea) waren zondag nog een aantal New 3DS XL Monster Hunter edities te koop voor 249 euro.
Wat vonden jullie van Mario Golf - World Tour? Ik heb wat reviews gelezen en de demo geprobeerd, maar het kan me niet bekoren. Momenteel voor 29,99 bij Amazon.de...
[ Voor 29% gewijzigd door SqueakyClean op 17-03-2015 14:05 ]
Nou ja, het is een golf game. Als golf je niet aan staat dat zou ik het niet doen. Ik vond Mario Football ook niet zo leuk om dat voetbal games niet mij ding zijn.
Ik laat 'm ff lopen. Hopelijk komen GBA games naar de N3DS en kunnen we genieten van Mario Golf Advance Tour...!
omdat ocarnia of time nergens meer te krijgen is zit ik te denken deze via de eshop te kopen. hoe zit dat dan mocht evt. de ds kapot gaan ofzo? ben ik het spel kwijt of kan ik het weer terug krijgen ergens?
Net Nintendo gebeld over mijn 2 N 3DS XL's.
Mijn gevallen model wordt de achterkant onder garantie vervangen (ik vind het prima, heb het uiteraard eerlijk aangegeven. Waarschijnlijk omdat ze die zo kunnen vervangen.) De L+R knoppen niet. Dat kost 52,50 euro. Geen probleem. Had meer verwacht.
De N3DS XL van mijn vrouw wordt onder garantie omgeruild, nadeel is alleen wel dat deze waarschijnlijk pas volgende week zal zijn omdat ze die niet binnen hebben.
Ik ben iig happy.
Tip overigens, bel ze na 1 a 1,5 week. Want blijkbaar mailen ze de prijsopgaaf of whatever naar mail en huis, maar beide heb ik nooit ontvangen om één of andere reden.
Mijn gevallen model wordt de achterkant onder garantie vervangen (ik vind het prima, heb het uiteraard eerlijk aangegeven. Waarschijnlijk omdat ze die zo kunnen vervangen.) De L+R knoppen niet. Dat kost 52,50 euro. Geen probleem. Had meer verwacht.
De N3DS XL van mijn vrouw wordt onder garantie omgeruild, nadeel is alleen wel dat deze waarschijnlijk pas volgende week zal zijn omdat ze die niet binnen hebben.
Ik ben iig happy.
Tip overigens, bel ze na 1 a 1,5 week. Want blijkbaar mailen ze de prijsopgaaf of whatever naar mail en huis, maar beide heb ik nooit ontvangen om één of andere reden.
Mocht je ds kapot gaan, dan kan Nintendo de transfer voor je doen.blurgh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:56:
omdat ocarnia of time nergens meer te krijgen is zit ik te denken deze via de eshop te kopen. hoe zit dat dan mocht evt. de ds kapot gaan ofzo? ben ik het spel kwijt of kan ik het weer terug krijgen ergens?
[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 17-03-2015 15:59 ]
Oh, het is niet account verbonden ofzo ?Arunia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Mocht je ds kapot gaan, dan kan Nintendo de transfer voor je doen.
Ik zat daar ook aan te denken omdat ik Ocarina of time idd nergens meer kan vinden xD
Maar ik denk toch dat een fysieke game dan beter is...... kwestie van op de juiste moment toehappen
Bij Amazon voor een mooi prijsje.. jammer van de 2 maanden levertijd...blurgh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:56:
Maar Nintendo kan je helpen bij een kapotte 3DS en het overzetten naar een nieuwe...
Het is idd. gekoppeld aan je Nintendo account, maar ook aan je hardware. Daar loopt Nintendo nog wat op achter, maar is prima op te lossen door een system-transfer bij een werkende 3DS of via Nintendo zelf als die dus kapot is...lindseysew schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:12:
[...]
Oh, het is niet account verbonden ofzo ?
Ik zat daar ook aan te denken omdat ik Ocarina of time idd nergens meer kan vinden xD
Maar ik denk toch dat een fysieke game dan beter is...... kwestie van op de juiste moment toehappen
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 17-03-2015 16:15 ]
ja, de 2 maanden levertijd is niet iets wat ik graag op wacht. hem neit meteen morgen hebben is geen punt, maar 2 maanden gaat me net even te verSqueakyClean schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:13:
[...]
Bij Amazon voor een mooi prijsje.. jammer van de 2 maanden levertijd...![]()
Maar Nintendo kan je helpen bij een kapotte 3DS en het overzetten naar een nieuwe...
bol.com zou een optie kunnen zijn(heb de komende weken toch tentamens, geen tijd voor zelda) maar dan ben ik weer bang dat je na een maand hoort dat hij niet meer leverbaar is ofzo. misschien toch maar bestellen met acceptgiro als daar geen kosten aan zitten en kijken of hij binnenkomt. fysiek is toch net even wat handiger met kapotte systemen en uitlenen aan vrienden.
Die twee maanden lijkt uit de lucht gegrepen dus het zou kunnen zijn dat hij echt niet meer gemaakt wordt.blurgh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:17:
[...]
ja, de 2 maanden levertijd is niet iets wat ik graag op wacht. hem neit meteen morgen hebben is geen punt, maar 2 maanden gaat me net even te ver
bol.com zou een optie kunnen zijn(heb de komende weken toch tentamens, geen tijd voor zelda) maar dan ben ik weer bang dat je na een maand hoort dat hij niet meer leverbaar is ofzo. misschien toch maar bestellen met acceptgiro als daar geen kosten aan zitten en kijken of hij binnenkomt. fysiek is toch net even wat handiger met kapotte systemen en uitlenen aan vrienden.
Maar met digitaal heb ikzelf totaal geen moeite. Zo'n 3DS is nog best sterk (weet natuurlijk niet wat je er mee van plan bent... ), maar uitlenen is digitaal idd. niet mogelijk.
Ik zou de lokale dozenschuivers en speelgoedzaken aandoen...
Jeetje, ik kwam er ook achter dat de game er al is sinds 2011...
Oops
En maanden wachten is niet wat
Ik zie er wel eentje te koop bij Game Shock Oss, weet niet of het betrouwbaar is?
Oops
En maanden wachten is niet wat
Ik zie er wel eentje te koop bij Game Shock Oss, weet niet of het betrouwbaar is?
[ Voor 27% gewijzigd door lindseysew op 17-03-2015 18:11 ]
Ik woon nabij Rotterdam. Als ik hem nog zie, dan laat ik het je weten.
Verwijderd
Er staat 1-2 maanden. In de praktijk is het vaak veel korter, Amazon houdt het vaak bewust ruim. Ik heb een paar weken geleden ook OOT besteld, er staat nu bij mij al:blurgh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:17:
[...]
ja, de 2 maanden levertijd is niet iets wat ik graag op wacht. hem neit meteen morgen hebben is geen punt, maar 2 maanden gaat me net even te ver
Voraussichtlicher Liefertermin: Dienstag, 24. März 2015 - Dienstag, 31. März 2015
Amazon.de is soms èrg goedkoop en met gratis levering. Heb deze klassieker er ook bij genomen voor ca. 5 euro. Dat zijn de betere prijzen. En wat is nu een paar weken wachten op een game uit 2011.
Berg aan pincodes ingevult. 6700 sterren nu.
Waren er 3 verlopen
. Wat een onzin, ik wist dat sterren verliepen (ook al onzin) wat de reden was dat ik ze verzameld had.
RE: Mercenaries, splinter cell en start fox 64.
Vroeger wilde ik altijd dat gouden zelda beeld hebben, maar nu hebben ze eigenlijk niets leuks. Een paar jaar geleden ook al een berg ingevult en Wii punten voor gekocht.
Wel stervens irritant die enquetes steeds. Onthoud dat toch eens.
Waren er 3 verlopen
RE: Mercenaries, splinter cell en start fox 64.
Vroeger wilde ik altijd dat gouden zelda beeld hebben, maar nu hebben ze eigenlijk niets leuks. Een paar jaar geleden ook al een berg ingevult en Wii punten voor gekocht.
Dat zou betekenen dat Nintendo die persoonsgegevens moet opslaan en moet koppelen aan jouw account. Enig idee wat voor impact dat heeft als je naar de wetgeving kijkt?LOTG schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:34:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Volgens mij niet zo veel aangezien het om een vrijwillige enquête gaat.
Vanochtend door de camera genaaid in MH4U. Gefaint bij Gypceros daar door. Hij zat een beetje in een doorgang en ik kwam min of meer klem te zitten tussen hem en de muur. Ik zag niet meer welke kant ik uit moest en werd steeds omgeduwd.
Nice. Ik was hem net aan het farmen voor rubbery hides, was de laatste die ik moest.
On the upside, de flash blokken met het schild van de CB werkt prima, tenzij je half in hem staat.
Vanochtend door de camera genaaid in MH4U. Gefaint bij Gypceros daar door. Hij zat een beetje in een doorgang en ik kwam min of meer klem te zitten tussen hem en de muur. Ik zag niet meer welke kant ik uit moest en werd steeds omgeduwd.
Nice. Ik was hem net aan het farmen voor rubbery hides, was de laatste die ik moest.
On the upside, de flash blokken met het schild van de CB werkt prima, tenzij je half in hem staat.
[ Voor 11% gewijzigd door LOTG op 18-03-2015 09:04 ]
Da's vreemd ; vanochtend een guest in Fantasy Life, maar geen bijbehorende spot/streetpass ?
Overigens is het droevig gesteld met streetpass-relay, krijg geen/nauwelijks passes via hotspots op stations e.d.
Overigens is het droevig gesteld met streetpass-relay, krijg geen/nauwelijks passes via hotspots op stations e.d.
Ik heb het ding nu een maand om en nabij; 19 streetpasses, niet slecht al zeg ik het zelf. Heb hem wel heel vaak bij me, maar reis niet met openbaar vervoer.Goner schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:35:
Da's vreemd ; vanochtend een guest in Fantasy Life, maar geen bijbehorende spot/streetpass ?
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik heb 4 hits of zo de laatste maand. Iedere dag 2x een uur in de trein (tussen 7:30-8:30 en 5:30 en 6:30).
Pass dus echt allen mensen die er een bij zich hebben.
Relays zijn hartstikke stuk.
Pass dus echt allen mensen die er een bij zich hebben.
Relays zijn hartstikke stuk.
Daar had ik ook al last van inderdaad, voorheen wel een aantal elke dag als ik over Arnhem of Utrecht Centraal liep, soms zelfs op de heen- en terugweg. Maar nu zelden, en dan hoogstens 1 of 2, waarschijnlijk geen relays. Vandaag trouwens wel 6 passes, maar ik ben wel een Game Mania en Media Markt geweest, kan helpen.
Maar ik heb het idee dat die bij de NS redelijk gaar zijn.
Verwijderd
Kan komen omdat NS internetverbindingen blokkeert totdat je hun voorwaarden accepteert. Ik heb namelijk hetzelfde probleem ondervonden op Rotterdam en Den Haag Centraal.
Wat je kan doen is op een NS station de 3DS Browser openen, als die geen verbinding met het Internet wil maken (zonder voorwaarden te accepteren) dan werkt de Relay niet.
Wat je kan doen is op een NS station de 3DS Browser openen, als die geen verbinding met het Internet wil maken (zonder voorwaarden te accepteren) dan werkt de Relay niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2015 19:35 ]
Ik heb bij bol zelda via acceptgiro gedaan 😋 ben benieuwd!
Er staat nu 5-7 werkdagen!!!
Er staat nu 5-7 werkdagen!!!
[ Voor 5% gewijzigd door lindseysew op 18-03-2015 20:15 ]
Dat zou dan recent gewijzigd moeten zijn, want ik pikte daar normaal gewoon 8 passes of meer per dag op ...Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:34:
Kan komen omdat NS internetverbindingen blokkeert totdat je hun voorwaarden accepteert.
Vraag me af of er überhaupt een internetverbinding moet zijn, je hoeft/hoefde de hotspot bijv. niet met naam bij je connections te hebben staan.
EDIT: zal binnenkort eens kijken. Normaal zet ik m;n 3DS gewoon aan, kiep 'm in m'n rugzak en keek later hoeveel passes er waren. Maar zal in het station eens kijken of er nog wel een Zone herkend wordt.
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 18-03-2015 22:24 ]
Verwijderd
Het werkt als Nintendo Zone, dus dan wordt je er automatisch mee verbonden als de hotspot binnen bereik is. Maar ja, KPN/NS kan hun systeem aangepast hebben. Dan werkt het niet. StreetPass Relay werkt via internet.Goner schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:58:
[...]
Dat zou dan recent gewijzigd moeten zijn, want ik pikte daar normaal gewoon 8 passes of meer per dag op ...
Vraag me af of er überhaupt een internetverbinding moet zijn, je hoeft/hoefde de hotspot bijv. niet met naam bij je connections te hebben staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2015 22:23 ]
Nou, even Den Haag CS doorgewandeld met 3DS, maar geen Nintendo Zone te bekennen.
Terwijl er volgens deze site wel eentje zou moeten zijn :
https://www.nintendo.nl/N...otspot-Finder-116574.html
wat betekenen de cijfertjes in die blauwe vakjes op een hotspot ?
EDIT: kaart klopt van geen kanten (meer) ... ik zie de Slegte nog staan in centrum Den Haag.
Terwijl er volgens deze site wel eentje zou moeten zijn :
https://www.nintendo.nl/N...otspot-Finder-116574.html
EDIT: kaart klopt van geen kanten (meer) ... ik zie de Slegte nog staan in centrum Den Haag.
[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 19-03-2015 11:15 ]
Volgens mij het aantal spots in die blauwe kring. Als je verder uitzoomt worden de getalletjes groter (maar de kring gelijk op je scherm).Goner schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:50:
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]