Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
Las Vegas schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:48:
Mooie games worden er genoemd hierboven.

Ik wil ook graag nog een 2e game kopen maar ik twijfel echt hard tussen:
MH4
Animal Crossing
Fantasy Life
Zelda Majora's Mask

Lastig :D Uiteindelijk zal ik ze allemaal ooit wel eens kopen. Maar voor nu heb ik slechts een budget voor 1 game.
Ik heb ze alle 4.... Ik vind ze alle 4 erg leuk om te spelen. Maar MM steekt er wel boven uit. Erg leuke Zelda. Zeker als je hem nog niet gespeeld hebt op N64.

PSN: Totumpaal

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

totempaal schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:48:
[...]

Ik heb ze alle 4.... Ik vind ze alle 4 erg leuk om te spelen. Maar MM steekt er wel boven uit. Erg leuke Zelda. Zeker als je hem nog niet gespeeld hebt op N64.
Ik heb nog nooit Zelda gedaan :+ Dat is eigenlijk best wel erg.. Dus misschien moet ik er maar aan geloven dan :9

Tesla M3LR '21

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
totempaal schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:48:
[...]

Ook als je dat wel gedaan hebt :P

• totempaal
Las Vegas schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Ik heb nog nooit Zelda gedaan :+ Dat is eigenlijk best wel erg.. Dus misschien moet ik er maar aan geloven dan :9
Dan zou ik voor Ocarina of time gaan. De beste Zelda ooit zeggen ze....
De leukste Zelda die ik op de 3DS gespeeld heb is a link between worlds.
Maarja Majora's mask is ook erg leuk... Keuzes keuzes.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 18:20
Las Vegas schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:48:
Mooie games worden er genoemd hierboven.

Ik wil ook graag nog een 2e game kopen maar ik twijfel echt hard tussen:
MH4
Animal Crossing
Fantasy Life
Zelda Majora's Mask

Vooralsnog vermaak ik me nog wel met Alpha Sapphire, maar wat afwisseling is nooit weg. Ik houd heel erg van RPG's en (single player) games met hoge replay value. Heb de demo van MH4 geprobeerd, en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik aan het doen was :D Het zag er wel goed uit, en de game krijgt echt verdomd hoge cijfers overal.

Maar met name Animal Crossing en Fantasy Life lijken mij wel games met een hoge replay value.

Lastig :D Uiteindelijk zal ik ze allemaal ooit wel eens kopen. Maar voor nu heb ik slechts een budget voor 1 game.
Animal Crossing was m'n tweede spel. Dat speel ik nu naast Pokemon X.
Misschien dat mensen het kinderachtig vinden, maar ik vind het wel rustgevend. :P

Er zou nog wel een Zelda bij moeten, al heb ik die serie nooit gespeeld. :$

Is MH4 btw goed solo te spelen of draait het uiteindelijk echt om de multiplayer?

• LOTG
totempaal schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:11:
[...]

Ik vind MM in alle opzichten beter dan OOT, maar dat is mijn mening. Verhaal technisch is MM een sequel voor OOT.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

pclinde

TechGaming.nl

totempaal schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:11:
[...]

Zo kan je nog wel even doorgaan. :P Iedere Zelda titel heeft wel een eigenschap dat je zegt 'WOW!', maar ik denk dat OOT het langste speelplezier geeft.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Silversin
  • Laatst online: 22:05
Ik dacht van wel.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

superbassie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Animal Crossing was m'n tweede spel. Dat speel ik nu naast Pokemon X.
Misschien dat mensen het kinderachtig vinden, maar ik vind het wel rustgevend.
Heb het nu precies een jaar niet meer gespeeld ... durf niet meer te starten omdat waarschijnlijk iedereen is verhuisd en en er alleen nog maar onkruid groeit.
Misschien datum terugzetten ...

• totempaal
LOTG schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:22:
[...]

Ik vind MM in alle opzichten beter dan OOT, maar dat is mijn mening. Verhaal technisch is MM een sequel voor OOT.
Vorige week speelde ik MM en MH4... En MM is erg genieten ook. Alleen ik heb mijn NN3DS nog niet terug... En ik wil zo graag weer spelen! :'(

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dank voor de posts! Ik heb uiteindelijk Animal Crossing New Leaf & Zelda MM gehaald :D Het is helaas niet bij 1 game gebleven :$

Tesla M3LR '21

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:21
Goner schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:35:
[...]

Nee, als ik het goed begrijp is Spotpass de laatste 8 users oppikken die contact hebben gehad met een Hotspot (Nintendo Zone). Streetpass is directe communicatie met een andere 3DS.
Of is Spotpass alleen info van Nintendo en users oppikken is Streetpass Relay ??
Dat laatste. Spotpass is dat je bij bepaalde wifi spots automatisch verbinding legt en daardoor bijvoorbeeld softwareupdates, meldingen en (inmiddels niet meer actief) brieven en video’s binnen haalt. Hiervoor pakt hij ook je eigen wifi.
Streetpass is dat twee 3DS-en elkaar “pingen” op straat en dan gegevens uitwisselen, maar daarvoor moet je wel minimaal een game hebben die dat kan, en de ander moet die dan ook hebben. Streetpass Plaza is er één die iedereen heeft, dus daar heb je het meest prijs.

Het binnenhalen van streetpass hits over een spotpass punt is inderdaad streetpass relay. Dit is opgezet voor gebruik buiten Japan. Daar loopt iedereen en zijn grootmoeder met een 3DS over straat en is de dichtheid enorm – je loopt daar heel gemakkelijk tegen andere 3DS-gebruikers aan. In Europa en de VS is dat niet zo, dus is dit systeem bedacht.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:41

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet niet of ik het mag vragen, maar als je een flashcard gebruikt blijft je 3ds dan "gehackt " waardoor je altijd een illegale rom oid erop hebt staan? Ik wil graag originele spellen kunnen spelen en ben benieuwd of dit ook kan als je een 2de hands koopt die zo'n kaart heeft gebruikt.

[ Voor 162% gewijzigd door Chaoss op 06-03-2015 12:24 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:25
Pakketje uit Japan binnen. *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AnoJadkEivS8NXkYR4HXjRJ2/full.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• LOTG
Christiano007 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:34:
Ik weet niet of ik het mag vragen, maar als je een flashcard gebruikt blijft je 3ds dan "gehackt " waardoor je altijd een illegale rom oid erop hebt staan? Ik wil graag originele spellen kunnen spelen en ben benieuwd of dit ook kan als je een 2de hands koopt die zo'n kaart heeft gebruikt.
Het is allemaal een beetje theorie op dit moment, maar waarschijnlijk "kijkt" Nintendo naar de header van je spel, dit bevat een unieke code en dit werd nogal een veel gebruikte publieke code (vaak ook nog van een ander spel).

Nintendo heeft waarschijnlijk het ID van de 3DSen die dit deden in een database gezet en deze geblacklist van online activiteiten.

Dus antwoord op je vraag,: gehackt? Nee. Geblacklist? Waarschijnlijk wel.

Het is natuurlijk lastig te checken. Je kunt wel zien of hij gebanned is, maar niet of dat nog gaat gebeuren.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:12
Ik heb zelf niet veel met Kirby, maar die is erg vet.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Christiano007 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:34:
Om even toe te voegen aan het mooie antwoord van LOTG:

Je 3DS wordt niet softwarematig veranderd door het gebruik van een flashcard. De kaart doet een spel na, en krijgt daardoor de toegang die het nodig heeft om de games die op de micro SD staan te draaien.

Er worden geen andere roms, bootloaders of andere software geinstalleerd om het gebruik van een flashcard mogelijk te maken. Je hebt dus ook geen problemen met het spelen van legale spellen nadat je een flashcard gebruikt hebt. Het enige risico zit hem in het online spelen, zoals LOTG ook al vermeldde. Overigens zijn er ook berichten dat sommige van deze mensen inmiddels weer online kunnen, maar daar durf ik geen uitspraken over te doen.

Verwijderd

Wow, Majora's Mask krijgt steeds meer fans. :)

http://www.tumblr.com/search/majora%27s%20mask%20tattoo

Afbeeldingslocatie: http://41.media.tumblr.com/61fe1494cbfa2239deac1ea0123657ac/tumblr_mrx8y6VWhR1sg5z7lo1_500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tattoobite.com/wp-content/uploads/2014/05/majoras-mask-tattoo-on-chet.jpg

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

superbassie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:21:
[...]

Is MH4 btw goed solo te spelen of draait het uiteindelijk echt om de multiplayer?
Single player ook zeker erg leuk. Sterker nog, volgens mij moet je op een bepaald moment wel tamelijk ver gevorderd zijn qua single player om van toegevoegde waarde te zijn in multiplayer. Alhoewel multiplayer ook erg tof is! Zeker een aanrader, dat MH4!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:21
Klopt, da’s één van de meestgehoorde klachten online in Monster Hunter games – mensen die de game net gekocht hebben, de hele single-player overslaan en gelijk online gaan om de grote monsters aan te gaan pakken.

En dan keer op keer triple-carten omdat ze geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn, geen fatsoenlijke gear hebben om het betreffende monster mee aan te kunnen pakken en geen voorraadje items hebben om zichzelf te kunnen helpen als ze in de problemen zitten.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Even voor de duidelijkheid... Het is verstandig direct je SD kaartje te vergroten? ik heb nu namelijk de standaard 4gb er in zitten. wil echter weinig tot geen digitale spellen kopen. heb ik dan meer dan 4gb nodig of is dat niet nodig?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:21:
Even voor de duidelijkheid... Het is verstandig direct je SD kaartje te vergroten? ik heb nu namelijk de standaard 4gb er in zitten. wil echter weinig tot geen digitale spellen kopen. heb ik dan meer dan 4gb nodig of is dat niet nodig?
Ik heb het wel gedaan, 16Gb is nog geen 10tje, en het is een gezeik om te doen later in de levensduur van console. (volgens mij is het meer dan gewoon de sd imagen en op de nieuwe kaart zetten)

PSN & XBL: Denkoyugo

• mfneed
Denko schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:28:
[...]

Ik heb het wel gedaan, 16Gb is nog geen 10tje, en het is een gezeik om te doen later in de levensduur van console. (volgens mij is het meer dan gewoon de sd imagen en op de nieuwe kaart zetten)
is me allemaal niet helemaal duidelijk namelijk. gister cavestory digitaal aangeschaft(1 van de weinige die zal komen) en hier rekenen ze in bloks... had liever gewoon in mb's gezien... de vraag is dus. is 4gb genoeg voor saves etc.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
Ik heb met een aantal grote en kleine games (pullblox, phoenix wright trilogy, en nog een zooi retrogames) erop nog zeeën van ruimte (16.000 blocks ofzo) Bedenk dat je altijd games kan verwijderen en opnieuw downloaden mocht je kaart in de toekomst vol staan. Maar wat Denko zegt, extra geheugen kost inderdaad ook geen drol meer. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik geen zin had om de n3ds open te schroeven.

• mfneed
Jochem Boom schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:38:
Ik heb met een aantal grote en kleine games (pullblox, phoenix wright trilogy, en nog een zooi retrogames) erop nog zeeën van ruimte (16.000 blocks ofzo) Bedenk dat je altijd games kan verwijderen en opnieuw downloaden mocht je kaart in de toekomst vol staan. Maar wat Denko zegt, extra geheugen kost inderdaad ook geen drol meer. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik geen zin had om de n3ds open te schroeven.
Ik heb nog 2x een 16gb liggen dus ik hoef niet eens te bestellen.. maar als ik vervolgens mijn progress in fireemblem kwijt ben heb ik er nog niet zoveel zin in:P

Begrijp iig dat het niet zo ingrijpend is als naar een nieuwe 3ds te gaan met je data?

• superbassie
Thrace Grumble schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:46:
[...]

Single player ook zeker erg leuk. Sterker nog, volgens mij moet je op een bepaald moment wel tamelijk ver gevorderd zijn qua single player om van toegevoegde waarde te zijn in multiplayer. Alhoewel multiplayer ook erg tof is! Zeker een aanrader, dat MH4!
Klinkt goed. d:)b
Het maakt er de keuze van een nieuwe game alleen niet makkelijker op. :P Nooit geweten dat er zoveel toffe games zijn voor dit apparaatje.

• LOTG
Denko schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:28:
[...]

Nee dat is het niet. Je kunt er zelfs gewoon een blanco SD kaart in duwen. Werkt niet zo lekker bij de N3DS omdat je niet makkelijk de kaart er uit kunt halen, maar voor de rest is het geen probleem. Je kunt gewoon de inhoud naar een andere kaart kopiëren. Naar een andere 3DS, dat is een ander verhaal.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:15:
[...]

Nee dat is het niet. Je kunt er zelfs gewoon een blanco SD kaart in duwen. Werkt niet zo lekker bij de N3DS omdat je niet makkelijk de kaart er uit kunt halen, maar voor de rest is het geen probleem. Je kunt gewoon de inhoud naar een andere kaart kopiëren. Naar een andere 3DS, dat is een ander verhaal.
Ah, ok, dan valt het idd wel mee.

• mfneed
LOTG schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:15:
[...]

Goed om te horen! dus dan gewoon via de pc kopie/paste?

zojuist ook New Super Mario Bros. 2 gescoord voor 25,-! Nintendo zonder Mario is overigens geen Nintendo! Had gelezen dat de 3D van deze game niet spectaculair is... maar dat neem ik voor lief :)

• LOTG
Ja, als je kaartje maar FAT32 is geformatteerd, andere filesystems slikt hij niet.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Voor de mensen die nog Nintendo sterren over hebben, voor 3000 sterren is de Zelda: link between worlds soundtrack weer te bestellen. Ik heb hem besteld, toch net iets leuker dan de Mario pet. Vorige keer was ik net te laat.

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben ook sinds kort een trotse eigenaar van de New 3DS XL met daarbij Pokemon Omega Ruby en Steamworld Dig (eshop game). Mijn vorige systeem was de DSi, dus qua grootte is het wat minder portable en qua accuduur is het ook iets minder, maar dat mag allemaal de pret niet drukken! Hij speelt heel fijn en ik ben heel blij met de C-stick en de Superstable 3D!

Sites als g2play bieden downloadcodes voor games bij Steam of Origin bijvoorbeeld. Ze hebben dit helaas niet voor de eShop. Bestaan er sites waar ik goedkoper aan downloadcodes voor de eShop kan komen?

[ Voor 7% gewijzigd door El_Quedro op 04-03-2015 12:12 ]

• deltaquad
  • Laatst online: 23:16
Vanmorgen even bij Nintendo op kantoor geweest om mijn new 3ds XL om te ruilen voor een nieuwe. Zoals Deddiekoel al zei, ze zijn daar erg aardig en na een half uur was de data transfer gedaan. Dat mijn vorige transfer nog maar 5 dagen geleden was maakte niet uit, hebben ze speciale software voor. Tijdens het wachten even op de WiiU gespeeld die daar staat :-)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

--_-- schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:58:
Vorige keer was ik net te laat.
Wij ook, vanavond in de herkansing als ze niet wéér op zijn.
Bedankt voor de tip!!

• superbassie
Seal64 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:02:
Enige kleine nadeeltje waar ik al één keer tegenaan gelopen ben is de plaatsing van de power-knop. Ik heb de neiging om het ding met mijn pinken te ondersteunen, en de rechtse komt soms precies op die knop uit. Ik heb daardoor al eens per ongeluk het ding uitgezet...
Ben dus niet de enige...net een uur gameplay verloren. :'(
Zal nu beter letten op hoe ik hem vasthou maar ik zou liever een patch zien zodat de knop eerst om een bevestiging vraagt of zoiets.

• mfneed
superbassie schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:02:
[...]

Ben dus niet de enige...net een uur gameplay verloren. :'(
Zal nu beter letten op hoe ik hem vasthou maar ik zou liever een patch zien zodat de knop eerst om een bevestiging vraagt of zoiets.
Volgens mij krijg ik eerst een bevestiging voordat die helemaal uit gaat? :+ Moet in ieder geval eerst op OK drukken voordat die echt uit gaat...

• Arunia
mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Volgens mij krijg ik eerst een bevestiging voordat die helemaal uit gaat? :+ Moet in ieder geval eerst op OK drukken voordat die echt uit gaat...
Behalve als je hem echt lang in drukt, dan gaat hij gewoon uit. Maar volgens mij krijg je toch ook eerst het scherm om uit te zetten.

• superbassie
mfreriks schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Ja klopt, kan nog kiezen om naar Home te gaan, maar dan is de game al automatisch afgesloten. Bij mijn NN3ds in ieder geval.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Heeft iemand ervaringen met die streetpass relays, ik ben vandaag langs 2 gelopen die het zouden moeten doen, maar ik heb er niks bij. (het zijn er 2 vlak bij het centrum van Amsterdam)

[ Voor 15% gewijzigd door Denko op 04-03-2015 13:25 ]

Verwijderd

Maar dan moet je de 3DS echt op een vreemde wijze vasthouden. iig mijn vingers zijn niet in de buurt van die knop als ik 'm vasthoud.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:58:
Maar dan moet je de 3DS echt op een vreemde wijze vasthouden. iig mijn vingers zijn niet in de buurt van die knop als ik 'm vasthoud.
Wat voor de één vreemd is, is voor de ander normaal en andersom. Hoe je het vasthoudt is vrij persoonlijk lijkt me.

Nu kan ik me ook voorstellen dat mensen met een XL hier minder snel last van zullen hebben dan mensen met de niet XL versie. Hebben jullie de normale of de XL?
Denko schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:22:
Heeft iemand ervaringen met die streetpass relays, ik ben vandaag langs 2 gelopen die het zouden moeten doen, maar ik heb er niks bij. (het zijn er 2 vlak bij het centrum van Amsterdam)
Ik gebruik zelf HomePass (krijg anders nooit, maar dan ook echt nooit een StreetPass) en dat is dus hetzelfde als die relay points en werkt hier prima. Net nog getest, dus het moet gewoon werken. Heb je onlangs je firmware geupdate? Dat wil nog wel eens het probleem zijn met relay points op het begin van FW updates.

[ Voor 5% gewijzigd door Koldur op 04-03-2015 14:45 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Denko schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:22:
Volgens mij is er iets mis ... ik pik normaal wel 8 hits op station Den Haag, maar de laatste tijd helemaal niets. Vanochtend moest ik overstappen op R'dam CS, ook altijd goed voor streetpass relays, maar nu helemaal niets.
Heb er precies eentje en die is zo te zien aan de tijd direct ge-passed.

• LOTG
The Googles verteld mij dat er een kans is dat je eerst een ToS moet accepteren voor je 3DS van de relay gebruik kan maken. Dus je zou eens de browser moeten aanzwengelen en connecten. Volgens mij is er ook zo een 3DS applicatie die gebruik maakt van gratis hotspots, ik weet even niet meer welke.

Verwijderd

Nintendo Zone Viewer :) Wordt automagisch geactiveerd (icoontje komt in het Home menu) zodra je met een Nintendo Zone verbindt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 14:58 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:22
Net een Decal besteld voor de N3ds XL.
https://www.decalgirl.com...-XL-Skin-Retro-Horizontal

Ben heel erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien :P . Ze hadden nu 20% korting dus was voor 17 euro klaar.

Scheelt mooi wat vette vingers |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 04-03-2015 16:40 ]

Verwijderd

Mijn Zelda NN3DS Cover Plate is vanuit Duitsland verzonden :)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:05:
Ik wacht totdat ze in NL uitkomen. Uit Duitsland komt er bij mij ruim de helft aan verzendkosten bij. 2 Coverplates voor 65 euro kwam ik op uit :X Hoeveel ben jij kwijt?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:18
Goner schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:43:
[...]

Wij ook, vanavond in de herkansing als ze niet wéér op zijn.
Bedankt voor de tip!!
Geweldig - staat er niet meer in inmiddels... *zucht*

• RayNbow
Touchdomex schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:19:
[...]

Ik wacht totdat ze in NL uitkomen. Uit Duitsland komt er bij mij ruim de helft aan verzendkosten bij. 2 Coverplates voor 65 euro kwam ik op uit :X Hoeveel ben jij kwijt?
18.58 EUR incl. verzendkosten voor 1 Zelda cover plate.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RayNbow schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:37:
[...]

18.58 EUR incl. verzendkosten voor 1 Zelda cover plate.
Waar en hoe? Gewoon via Amazon zelf of via iemand die zijn waren aanbied via Amazon?

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:19:
[...]

Amazon is prijzig, 30 euro voor de cover plate + 8 uur voor verzending.

• RayNbow
Touchdomex schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:15:
[...]

Waar en hoe? Gewoon via Amazon zelf of via iemand die zijn waren aanbied via Amazon?
Amazon zelf, ja, maar momenteel zie je andere prijzen op Amazon.de omdat die covers van derden afkomen.

Edit: De prijs van de cover excl. verzendkosten was toen (16 feb) 15,25 EUR.

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 04-03-2015 18:58 ]

• RayNbow
NoA heeft aangekondigd dat HAL's BOXBOY naar de VS komt. Hopelijk volgt er ook nieuws over een Europese release.

Gameplay footage:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wNBE3z617Fk]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:41

Christiano007

Ich bin der champion

RayNbow schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:38:
NoA heeft aangekondigd dat HAL's BOXBOY naar de VS komt. Hopelijk volgt er ook nieuws over een Europese release.

Gameplay footage:
[video]
Dat lijkt me een heel tof spelletje om te spelen, zwaar vermakelijk :)

Krijg helaas mijn 3ds XL pas morgen ipv vandaag, heb al een lader gekocht met cradle, die was in de aanbieding bij bart-smit voor 16,50

Ter land, ter zee en in de kroeg

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
Hoe bevalt de normale n3ds?
Ik ben aan het sparen voor de normale omdat ik toch denk dat de xl te groot is xD ik wil zo'n ding gewoon een keertje lekker meenemen :P ben benieuwd naar Zelda... Kriebelt weer

Verwijderd

lindseysew schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:34:
Hoe bevalt de normale n3ds?
Ik ben aan het sparen voor de normale omdat ik toch denk dat de xl te groot is xD ik wil zo'n ding gewoon een keertje lekker meenemen :P ben benieuwd naar Zelda... Kriebelt weer
Bevalt super, naar mijn mening precies het juiste formaat (XL te groot, oude 3DS te klein)

• Silversin
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:05:
Hehe gisteravond pas mijn verzendbevestiging ontvangen. Zou gisteren of vandaag binnenkomen, ik denk vrijdag =P

Verwijderd

Knoop doorgehakt en vandaag een zwarte N3DS XL gehaald + Zelda Majora's Mask.
Ik had hiervoor een DS Lite en dit alles voelt wel heel luxueus en professioneel aan. Als je een zo'n klein scherm als de DS Lite gewend bent is het flinke schok, het 3D scherm werkt grandioos goed, ik heb danook met Zelda regelmatig last van wow-momenten, zo mooi en vloeiend werkt die diepte.

Ik heb flink getwijfeld tussen de standaard en de XL versie. Verwisselbare covers zijn leuk maar het betere scherm gaf mij uiteindeljik de doorslag. Deze video heeft mij ook geholpen: het beeld bij de XL blijkt naast groter ook wat meer contrastrijk / minder flets te zijn dan het standaard model.

http://youtu.be/_wlUnR8DfDU

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 09:45
Decal via Etsy gekocht. 3DS GeZeldafied!

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2q8skky.jpg

• totempaal
Ben sinds gister dus mijn NN3DS XL een week kwijt...
Na alle verhalen van Iedereen dat Nintendo snel zijn klanten wil helpen, en de winkel waar ik hem gekocht had zei binnen een week heb je hem wel terug...

ben ik er gister toch achter gekomen dat het nog wel een andere halve week kan gaan duren... Leuk 2 dagen plezier gehad van mijn NN3DS.

Maandag had ik met Nintendo gebeld waar mij verteld werd dat een NN3DS met dode pixel vervangen word door een nieuwe NN3DS. Maar omdat mijn NN3DS niet bij Nintendo zelf is maar bij een bedrijf die voor ze repareert konden zij hem niet omruilen.

Dus heb ik gister de winkel gebeld had met de vraag wat de status was... konden ze mij niet veel vertellen. Alleen dat de status reparatie was. Wat dat betreft ben ik een zeikerd en ga net zo lang door tot ik een goed antwoord heb. Ben ik weer Nintendo gaan bellen. Daar kreeg ik ook het verhaal te horen dat de winkel heel goed zelf de status kan opvragen blablabla... Ik lichtelijk geïrriteerd vertellen dat de winkel dat niet kon... (immers dat vertelde ze mij) Heeft de beste Nintendo medewerker toch serienr genoteerd en ging contact opnemen met desbetreffend bedrijf.

Toen kwam eruit dat ze mijn 3DS gingen repareren... (ik wil een nieuwe hahaha heb er geen vertrouwen meer in) Maar dat het nog wel een ander halve week ging duren omdat de onderdelen om te repareren niet op voorraad zijn 8)7 |:( . Dus ik zeg tegen die medewerker van Nintendo: Jullie ruilen toch gewoon om voor een nieuwe? Hoeft het ook allemaal niet zo lang te duren. Sorry meneer we hebben ze ook niet meer op voorraad... Waarop ik antwoord doe dan maar een andere kleur maakt mij niet uit!
Sorry meneer we hebben helemaal niets meer.... -O-

En dan lees ik verhalen ook hier van mensen die gewoon ff bij Nintendo langs gaan en dat de 3DS gewoon omgeruild word.... (terwijl er volgens Nintendo geen voorraad is) Dit word een hele lange aankomende anderhalve week.

• mfneed
Cave Story 3DS... Heerlijk spelletje voor weinig! verbaasde me over de prijs, dacht 15,- maar de helft is natuurlijk altijd beter ^^ Kan hem aanraden! Lekker rond schieten en rennen met verschillende wapens! ook nog eens een beetje puzzelen ook nog :+

• Waah
PuddingNL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:55:
Decal via Etsy gekocht. 3DS GeZeldafied!

[afbeelding]
Best gaaf. Al heb ik zelf een full decal gekozen.
Eigenlijk zou deze nog aan de binnenkant kunnen ;)
https://www.etsy.com/nl/l...ce?ref=shop_home_active_3

• LOTG
Valt mij trouwens op dat de c-stick stempelt op het scherm... Niet zo erg als de bezels van het onderste scherm bij de 3DS, maar ik zie wel de afdruk.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

mfreriks schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:59:
Cave Story 3DS... Heerlijk spelletje voor weinig! verbaasde me over de prijs, dacht 15,- maar de helft is natuurlijk altijd beter ^^ Kan hem aanraden! Lekker rond schieten en rennen met verschillende wapens! ook nog eens een beetje puzzelen ook nog :+
Waar heb je die gekocht? Cave Story stond nog op mijn lijstje, maar dan wil ik natuurlijk wel de 3D versie. In de eShop was (volgens mij) alleen de originele versie beschikbaar.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• deltaquad
  • Laatst online: 23:16
totempaal schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:08:
~
En dan lees ik verhalen ook hier van mensen die gewoon ff bij Nintendo langs gaan en dat de 3DS gewoon omgeruild word.... (terwijl er volgens Nintendo geen voorraad is) Dit word een hele lange aankomende anderhalve week.
Balen man dat je hem zo lang kwijt bent! Zou ik dan echt de laatste uit de voorraad hebben gehad gisteren? En dan precies de zwarte Nn3ds die ik ook had? Kan ik me echt niet voorstellen. Ik ben geen eens bij de winkel langsgeweest en heb gelijk Nintendo gebeld, misschien dat ze er dan anders mee omgaan... Ik zou ze nog een keer bellen.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:27

Deddiekoel

Gadget nerd

totempaal schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:08:
Bij mij hebben ze zelfs mijn gouden MM N3DSXL omgewisseld...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• mfneed
Deddiekoel schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Waar heb je die gekocht? Cave Story stond nog op mijn lijstje, maar dan wil ik natuurlijk wel de 3D versie. In de eShop was (volgens mij) alleen de originele versie beschikbaar.
Eshop, dan heb ik denk ik de originele te pakken. dacht eerlijk gezegd dat de 3D versie alleen voor de WII U is?

EDIT: Als ik de verkeerde heb is dit voor mij nu een klein baal momentje

EDIT2: Heb inderdaad het origineel te pakken...

EDIT3: Moet wel zeggen, ik vind de 3D versie er niet heel mooi uit zien :+

[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 05-03-2015 10:34 ]

• totempaal
deltaquad schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:15:
[...]

Balen man dat je hem zo lang kwijt bent! Zou ik dan echt de laatste uit de voorraad hebben gehad gisteren? En dan precies de zwarte Nn3ds die ik ook had? Kan ik me echt niet voorstellen. Ik ben geen eens bij de winkel langsgeweest en heb gelijk Nintendo gebeld, misschien dat ze er dan anders mee omgaan... Ik zou ze nog een keer bellen.
Denk dat ze onderhand gek van mij worden.... hahaha Ben nonstop aan het bellen geweest sinds mijn 3ds weg is gestuurd. Nog een keer bellen heeft voor nu geen zin meer. Ik zou niet weten wat ik daar nog voor elkaar moet krijgen. Voor zover ik nu begrepen heb ligt de 3DS bij Comserve ter reparatie.

Nintendo zit nu niet bij mij op de hoek dat ik daar ff langs kan wandellen.

De winkel waar ik hem gekocht had heeft ook gezegd de 3DS om te ruilen als ze voorraad hadden gehad. (maar dan zit je weer met een transfer)

Het liefst heb ik ook een nieuw exemplaar.. Ik heb 2 dagen van de NN3DS XL mogen genieten. En dan word deze gerepareerd... Is het voor mijn gevoel toch allemaal niet zo nieuw meer.

Het is gewoon balen dat er 'geen' voorraad meer is.... En blijkbaar de onderdelen niet om de mijne direct te repareren... En dat er aangegeven is Nintendo is zo snel hiermee dat je hem binnen een week wel weer terug hebt.... Helaas.

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Cave story 3d wordt niet meer gemaakt en is alleen nog te krijgen via bol.com voor 109 euro :+ of via amazon, de goedkoopste daar is 60 pond voor 2e hands. Ik heb er al eens naar gekeken omdat het mij ook wel een leuk spel leek maar niet voor die prijzen. Ik had hem nog ooit 2e hand gezien voor 35 euro maar dat vond ik destijds al veel, stond ook niet bij of het spel compleet was of niet :P Dus ik denk dat de eshop versie toch de beste keuze is.

• LOTG
Die vent op bol.com is echt een uitzuiger. Zelda CE voor 130 euro, amiibo's voor 60 euro. Gewoon limited stuff inkopen en wachten tot de voorraad op is.

• Arunia
totempaal schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:53:
[...]

Denk dat ze onderhand gek van mij worden.... hahaha Ben nonstop aan het bellen geweest sinds mijn 3ds weg is gestuurd. Nog een keer bellen heeft voor nu geen zin meer. Ik zou niet weten wat ik daar nog voor elkaar moet krijgen. Voor zover ik nu begrepen heb ligt de 3DS bij Comserve ter reparatie.

Nintendo zit nu niet bij mij op de hoek dat ik daar ff langs kan wandellen.

De winkel waar ik hem gekocht had heeft ook gezegd de 3DS om te ruilen als ze voorraad hadden gehad. (maar dan zit je weer met een transfer)

Het liefst heb ik ook een nieuw exemplaar.. Ik heb 2 dagen van de NN3DS XL mogen genieten. En dan word deze gerepareerd... Is het voor mijn gevoel toch allemaal niet zo nieuw meer.

Het is gewoon balen dat er 'geen' voorraad meer is.... En blijkbaar de onderdelen niet om de mijne direct te repareren... En dat er aangegeven is Nintendo is zo snel hiermee dat je hem binnen een week wel weer terug hebt.... Helaas.
Tja,

Ik wacht nu ook al meer dan een week op mijn N3DS XL MM en sinds vandaag staat de N3DS XL MM van mijn vrouw ook op ontvangen en in behandeling.

Die van mij uiteraard mijn eigen schuld dat die stuk is en die van mijn vrouw met een putje uit de verpakking. Nieuwegein ligt ook niet om de hoek, maar verwacht dat ze iig voor die van mij een reparatie uitvoeren en die van mijn vrouw om zullen wisselen mits bevonden is dat dit een fabrikage fout is. Als ze dit niet bevinden, mogen ze me uitleggen hoe een putje in het glas komt zonder krassen of breken. :P
Maar ga er vanuit dat het wel los zal lopen. Heb een paar uur na aankoop al een mail gestuurd naar Nintendo en bij bericht terug dat ik even moet bellen, heb ik ze meteen gebeld.

• totempaal
Arunia schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Tja,

Ik wacht nu ook al meer dan een week op mijn N3DS XL MM en sinds vandaag staat de N3DS XL MM van mijn vrouw ook op ontvangen en in behandeling.

Die van mij uiteraard mijn eigen schuld dat die stuk is en die van mijn vrouw met een putje uit de verpakking. Nieuwegein ligt ook niet om de hoek, maar verwacht dat ze iig voor die van mij een reparatie uitvoeren en die van mijn vrouw om zullen wisselen mits bevonden is dat dit een fabrikage fout is. Als ze dit niet bevinden, mogen ze me uitleggen hoe een putje in het glas komt zonder krassen of breken. :P
Maar ga er vanuit dat het wel los zal lopen. Heb een paar uur na aankoop al een mail gestuurd naar Nintendo en bij bericht terug dat ik even moet bellen, heb ik ze meteen gebeld.
Het kan altijd erger 2x een 3DS kapot.... Dat is balen zeg.

Voordat de winkel mijn 3DS opstuurde naar Nintendo had ik al met ze gebeld. Naar de winkel brengen en laten opsturen was het advies van Nintendo. Nintendo gaf toen al aan dat het wel redelijk vlot verholpen kon worden en in de winkel ook. Dode pixel omruilen nieuw exemplaar en klaar. Binnen de week moest mijn nieuwe apparaatje weer terug zijn....

• Silversin
He he kijk eens wat er vandaag op de mat lag. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k6K8iGJm.jpg

• lindseysew
Omg die cover plate is echt gaaf zeg!!! _/-\o_ :9~

• mfneed
--_-- schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:52:
Dus ik denk dat de eshop versie toch de beste keuze is.
Veel vermaak voor weinig! Ook lekker snelle gameplay met simpele controllers

• Arunia
totempaal schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:25:
[...]

Het kan altijd erger 2x een 3DS kapot.... Dat is balen zeg.

Voordat de winkel mijn 3DS opstuurde naar Nintendo had ik al met ze gebeld. Naar de winkel brengen en laten opsturen was het advies van Nintendo. Nintendo gaf toen al aan dat het wel redelijk vlot verholpen kon worden en in de winkel ook. Dode pixel omruilen nieuw exemplaar en klaar. Binnen de week moest mijn nieuwe apparaatje weer terug zijn....
Dat van jou is zeker ook erg. Bij mezelf was het mijn eigen schuld. Bij mijn vrouw niet. En bij jou ook niet.

Het blijft gewoon rot om je spullen lang kwijt te zijn. ach, komt de Vita ook weer eens uit zijn hoes. :P

Nintendo gaf bij mij aan dat het lang kon duren omdat ze de onderdelen nog niet hadden. Week a anderhalve week. Ik ga zelf uit van langer. :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Silversin schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:49:
He he kijk eens wat er vandaag op de mat lag. :D

[afbeelding]
Echt jammer van die zilvere schroefjes..., maar ziet er strak uit! Hopelijk gaan ze ook iets verzinnen voor de XL-backplate...

• totempaal
Arunia schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Dat van jou is zeker ook erg. Bij mezelf was het mijn eigen schuld. Bij mijn vrouw niet. En bij jou ook niet.

Het blijft gewoon rot om je spullen lang kwijt te zijn. ach, komt de Vita ook weer eens uit zijn hoes. :P

Nintendo gaf bij mij aan dat het lang kon duren omdat ze de onderdelen nog niet hadden. Week a anderhalve week. Ik ga zelf uit van langer. :P
Ja ik ga ook uit van langer.... Kan het alleen maar meevallen.
Als de onderdelen er niet zijn.... ga ik denken. Of men is niet voorbereid op zoveel reparaties. Of ze hebben al heel veel reparaties gehad.... ;)

Morgen bel ik weer voor de status... (ongeduldig) Misschien hebben ze ondertussen nieuwe voorraad consoles, stel ik weer voor om te ruilen omdat dat sneller gaat dan moet wachten op reparatie :P

• Arunia
totempaal schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:49:
[...]

Ja ik ga ook uit van langer.... Kan het alleen maar meevallen.
Als de onderdelen er niet zijn.... ga ik denken. Of men is niet voorbereid op zoveel reparaties. Of ze hebben al heel veel reparaties gehad.... ;)

Morgen bel ik weer voor de status... (ongeduldig) Misschien hebben ze ondertussen nieuwe voorraad consoles, stel ik weer voor om te ruilen omdat dat sneller gaat dan moet wachten op reparatie :P
Toen ik hem opstuurde was hij nog geen week officieel uit. Dan kan ik me wel voorstellen dat ze nog geen onderdelen binnen hebben. :P

• LOTG
SqueakyClean schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Echt jammer van die zilvere schroefjes..., maar ziet er strak uit! Hopelijk gaan ze ook iets verzinnen voor de XL-backplate...
Ja ik snap het ook niet. De geleverde schroefjes zijn allemaal zwart (ook die in mijn zilveren XL MH4U backplate), en dan gaan ze alle losse modellen met metaal kleurige exemplaren leveren.

Ik zie overigens niet zo veel heil in losse backplates voor de XL. Dat is de kant die je normaal gezien het minste ziet.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Flozem schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:35:
[...]

Geweldig - staat er niet meer in inmiddels... *zucht*
De OST van #Zelda: A Link Between Worlds staat weer in de sterrencatalogus van #ClubNintendo: http://t.co/Heyui7rTXB http://t.co/rdP7TAYgQ3

Nothing to see here

• Silversin
De afwerking van mijn zelda cover plates vind ik ook niet denderend. De onderkant is lichtgrijs en de randen zijn niet mooi afgewerkt. Je kan het al een beetje zien op de foto.

• Waah
LOTG schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Ja ik snap het ook niet. De geleverde schroefjes zijn allemaal zwart (ook die in mijn zilveren XL MH4U backplate), en dan gaan ze alle losse modellen met metaal kleurige exemplaren leveren.

Ik zie overigens niet zo veel heil in losse backplates voor de XL. Dat is de kant die je normaal gezien het minste ziet.
Spuitbusje action kan dat toch prima oplossen? 8)

• LOTG
Ware het niet dat de schroefjes vast zitten aan de cover (zodat je ze niet kwijt raakt als je ze los draait) dit zou je dus stuk moeten maken om ze te kunnen spuiten.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11 19:22
Daarbij, op mijn originele zwarte backplate zitten zwarte schroeven, echter van 1 van de schroeven is de helft van de verf er al afgesleten.

Ik denk dat zonder verf bij normaal gebruik mooier is :)

Heb ze hier ook binnen, beide Zelda plates. Nog even wachten op mn charging cradle zodat ik een normale plek heb om mn 3ds op te bergen :P

android since G1.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:18
itsme schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:07:
[...]

De OST van #Zelda: A Link Between Worlds staat weer in de sterrencatalogus van #ClubNintendo: http://t.co/Heyui7rTXB http://t.co/rdP7TAYgQ3
Yep, zag het zojuist staan: meteen besteld.

Nu nog een goede besteding zoeken voor mijn resterende 4000 punten. Wie weet komt er nog iets dergelijks bij... :)

• Waah
LOTG schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:32:
Ware het niet dat de schroefjes vast zitten aan de cover (zodat je ze niet kwijt raakt als je ze los draait) dit zou je dus stuk moeten maken om ze te kunnen spuiten.
dan is het best wel een fail ja....

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Flozem schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:10:
[...]
Yep, zag het zojuist staan: meteen besteld.
Yep, hier ook!
Was wel even balen toen hij gisteren opeens niet meer in de catalogus stond ... levertijd tot 4 weken ; afwachten maar.

Rest v/d punten ook maar gelijk invoeren en afwachten of er nog iets leuks komt voor september (als ze stoppen).

• SpoekGTi
  • Laatst online: 27-11 17:01
Goner schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:40:
[...]

Yep, hier ook!
Was wel even balen toen hij gisteren opeens niet meer in de catalogus stond ... levertijd tot 4 weken ; afwachten maar.

Rest v/d punten ook maar gelijk invoeren en afwachten of er nog iets leuks komt voor september (als ze stoppen).
Hier ook maar net besteld en meteen het huis nog even op zijn kop gezet voor meer PIN kaartjes, had nog 1500 op de account staan, kom hier gewoon nog 4250 punten tegen, Wii U nooit geregistreerd en een 3DSXL niet en ik kom notabene een download code tegen voor Zelda A link between worlds :) ongebruikt en wel (ook niet nodig hier heb hem als fysieke cart)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• lindseysew
Oeh nice!
Die zou ik wel willen wanneer ik de n3ds koop :D
Wordt na dit weekend pas :')
Mijn laatste nintendo was de nintendo ds lite... Haha

• SpoekGTi
  • Laatst online: 27-11 17:01
lindseysew schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:14:
Oeh nice!
Die zou ik wel willen wanneer ik de n3ds koop :D
Wordt na dit weekend pas :')
Mijn laatste nintendo was de nintendo ds lite... Haha
Mjah,

Heb momenteel een collega geapped, of die hem wil, anders gaat hij V&A op :)

Ik heb hier alle LE consoles liggen. Maar goed, ik ben raar

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• lindseysew
Hahah dat valt toch mee??
Ik vind dat juist leuk en niet raar ;)
Ik wil supergraag alle zelda games wanneer ik hem heb :') nog even kijken of ik voor de witte of de zwarte ga!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
lindseysew schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:43:
Hahah dat valt toch mee??
Ik vind dat juist leuk en niet raar ;)
Ik wil supergraag alle zelda games wanneer ik hem heb :') nog even kijken of ik voor de witte of de zwarte ga!
Duhhhh, de witte natuurlijk, met de SNES-controller knoppen / look _/-\o_

This is a Rapture reminder..

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Sssquirrel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 07:10:
[...]

Duhhhh, de witte natuurlijk, met de SNES-controller knoppen / look _/-\o_
Zwarte heeft dat ook O+

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De XL heeft de letters in de SNES-kleuren... d:)b
Afbeeldingslocatie: http://venturebeat.com/wp-content/uploads/2015/01/DSC06136.jpg

• Waah
SqueakyClean schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:08:
De XL heeft de letters in de SNES-kleuren... d:)b
[afbeelding]
En dat vind ik toch wel het nadeel van de XL.... Had liever op mijn xl de NES kleuren zoals dat op de 3DS ook is.
Afbeeldingslocatie: http://static1.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/2639851-buttons.jpg

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Waah schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:12:
[...]

En dat vind ik toch wel het nadeel van de XL.... Had liever op mijn xl de NES kleuren zoals dat op de 3DS ook is.
[afbeelding]
Tuurlijk, ik ook. Alleen wat er niet is, kan je niet krijgen... ;)

Verwijderd

Je kan ook een NN3DS en NN3DS XL kopen, beide openschroeven en de knopjes verwisselen :+

/me denkt "out of the box"

• Waah
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:18:
Je kan ook een NN3DS en NN3DS XL kopen, beide openschroeven en de knopjes verwisselen :+

* Waah denkt "out of the box"
ik heb heel slechte ervaring met dingen openmaken waarbij je van die platte kabels moet verwijderen... ik sloop dat standaard.... En zijn de knoppen en knopafstanden exact gelijk?

Heb er wel aan gedacht stiekem (kapotte 3ds op de kop tikken, en verwisselen) maar vind het toch wat te spannend om zelf te doen...
Pagina: 1 ... 88 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]