Ben sinds gister dus mijn NN3DS XL een week kwijt...
Na alle verhalen van Iedereen dat Nintendo snel zijn klanten wil helpen, en de winkel waar ik hem gekocht had zei binnen een week heb je hem wel terug...
ben ik er gister toch achter gekomen dat het nog wel een andere halve week kan gaan duren... Leuk 2 dagen plezier gehad van mijn NN3DS.
Maandag had ik met Nintendo gebeld waar mij verteld werd dat een NN3DS met dode pixel vervangen word door een nieuwe NN3DS. Maar omdat mijn NN3DS niet bij Nintendo zelf is maar bij een bedrijf die voor ze repareert konden zij hem niet omruilen.
Dus heb ik gister de winkel gebeld had met de vraag wat de status was... konden ze mij niet veel vertellen. Alleen dat de status reparatie was. Wat dat betreft ben ik een zeikerd en ga net zo lang door tot ik een goed antwoord heb. Ben ik weer Nintendo gaan bellen. Daar kreeg ik ook het verhaal te horen dat de winkel heel goed zelf de status kan opvragen blablabla... Ik lichtelijk geïrriteerd vertellen dat de winkel dat niet kon... (immers dat vertelde ze mij) Heeft de beste Nintendo medewerker toch serienr genoteerd en ging contact opnemen met desbetreffend bedrijf.
Toen kwam eruit dat ze mijn 3DS gingen repareren... (ik wil een nieuwe hahaha heb er geen vertrouwen meer in) Maar dat het nog wel een ander halve week ging duren omdat de onderdelen om te repareren niet op voorraad zijn

. Dus ik zeg tegen die medewerker van Nintendo: Jullie ruilen toch gewoon om voor een nieuwe? Hoeft het ook allemaal niet zo lang te duren. Sorry meneer we hebben ze ook niet meer op voorraad... Waarop ik antwoord doe dan maar een andere kleur maakt mij niet uit!
Sorry meneer we hebben helemaal niets meer....
En dan lees ik verhalen ook hier van mensen die gewoon ff bij Nintendo langs gaan en dat de 3DS gewoon omgeruild word.... (terwijl er volgens Nintendo geen voorraad is) Dit word een hele lange aankomende anderhalve week.