Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Positief:
- Scherm is lekker groot
- 3D is heel goed gedaan
- Alles is lekker vrolijk, duidelijke kleurtjes
- Spelletjes zijn alsnog even leuk als vroeger. Mario, Zelda, allemaal eigenlijk
- Games suspenden werkt super
Negatief:
- Resolutie is toch wel een beetje laag. Heb er niet zo'n last van, maar het is waziger dan een psp.
- Hij houdt wat minder vast dan een psp of een vita. Weet niet precies waar het aan ligt, wellicht zijn mijn handen gewoon te groot.
- Alles online is eigenlijk niet meer te doen, zo slecht ken ik het echt niet. Friend codes werken heel omslachtig. E-shop is traag, je kan niet op mensen zoeken (naam, email, locatie, etc)
- Het verschil tussen een NID en een club account etc wordt gewoon niet/amper uitgelegd.
- Batterij gaat niet heel erg lang mee. (standby verbruikt nog aardig wat)
Het klinkt alsof ik mega negatief ben, maar ik ben er eigenlijk best blij mee. De core werkt gewoon lekker, de spelletjes, het suspenden. Spellen laden snel etc.
Maar ik vind het zo jammer wat Nintendo doet met sommige producten. Waarom deze de New 3ds noemen, waarom niet de Super 3ds of whatever, meeste mensen snappen er dan toch niks van? (hier valt het nog wel mee, maar ik kan me voorstellen dat je in engels sprekende landen een raar gesprek krijgt over welke 3ds je nu precies wilt) Zelfde eigenlijk met de WiiU. Harstikke leuk product, maar zo raar op de markt gebracht.
Ook het overzetten van 1 3ds naar een andere, en dat aankopen gekoppeld worden aan een machine. Dat is echt niet meer te doen, zijn er al plannen voor om dit te veranderen?
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Was wel heel erg fan van de Advance Wars serie (Fire Emblem vind ik niks) en op mijn iPad speel ik veel tower defence achtige games.
Iemand een idee? Ben er te lang uit om echt een goed oordeel over alle beschikbare spellen te vormen
Dat mag ik ook niet hopen.... Medewerker Nintendo zei dat ze alles gingen overzetten.... Dus dat gaat niet passen op een 4 GB kaartje. Je kan het proberen.....Waah schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:17:
[...]
Dan hoop ik niet dat ze het overzetten op een 4GB kaartjeal zal dat wel meevallen
![]()
Zal vanavond ook even zoeken naar dode pixels
PSN: Totumpaal
Nintendo heeft meer platformers als alleen Mario. Bijv. Yoshi's New Island of Kirby Triple Deluxe.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:56:
Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar 1 of 2 games voor mijn 3DS XL. Ben geen grote gamer en voor mij is de beste game alle 'Super Mario Bros' varianten. Van links naar rechts, fijn lineair wandelen. Ben geen liefhebber van vechtspellen en ook iets als Mario Kart boeit mij maar een korte tijd.
Was wel heel erg fan van de Advance Wars serie (Fire Emblem vind ik niks) en op mijn iPad speel ik veel tower defence achtige games.
Iemand een idee? Ben er te lang uit om echt een goed oordeel over alle beschikbare spellen te vormen
KIRBYBlackMage schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Nintendo heeft meer platformers als alleen Mario. Bijv. Yoshi's New Island of Kirby Triple Deluxe.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Of omgekeerd ...mfreriks schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:09:
[...]
Waarschijnlijk komt dan Fantasy life voor de afwisseling er naast te liggen
Was ook even aan het kijken naar advance wars ds games. Krijg de indruk dat die beide vooral met die stylus te spelen zijn... klopt dat? if so dan is het een nogo voor mij:P
Ben het er mee eens dat het online gebeuren bij Nintendo echt bagger is. Op de WiiU is het iets beter maar ook daar is het niet te vergelijken met enig ander modern systeem (XBO, PS4, Steam en ja, zelfs Origin).Denko schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:08:
[..]
Negatief:
- Resolutie is toch wel een beetje laag. Heb er niet zo'n last van, maar het is waziger dan een psp.
- Hij houdt wat minder vast dan een psp of een vita. Weet niet precies waar het aan ligt, wellicht zijn mijn handen gewoon te groot.
- Alles online is eigenlijk niet meer te doen, zo slecht ken ik het echt niet. Friend codes werken heel omslachtig. E-shop is traag, je kan niet op mensen zoeken (naam, email, locatie, etc)
- Het verschil tussen een NID en een club account etc wordt gewoon niet/amper uitgelegd.
- Batterij gaat niet heel erg lang mee. (standby verbruikt nog aardig wat)
[...]
Ze zitten een beetje in dat bescherm de kindertjes hokje met die friendcodes, maar het is gewoon bagger en kan gewoon beter.
Qua battery life kan ik het niet echt met je eens zijn. Gaat toch wel lekker lang mee, inclusief standby. Vergelijkbaar met de Vita, en langer dan mijn telefoon.
En ik snap niet wat je bedoeld met die NID en club account? Dat ze niet het zelfde zijn? Ja de club account gaat toch weg, dus ik gok dat de vervanger wel aan de NID zal hangen. Maar dit is weer Nintendo zijn online omgeving, dus werkt het vaag.
[ Voor 26% gewijzigd door LOTG op 26-02-2015 15:16 ]
Eigenlijk zijn je aankopen gekoppeld aan je eShop (NNID) account en op z'n beurt is je NNID account aan hoogstens 1 3DS en hoogstens 1 Wii U gekoppeld.Denko schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:08:
Ook het overzetten van 1 3ds naar een andere, en dat aankopen gekoppeld worden aan een machine. Dat is echt niet meer te doen, zijn er al plannen voor om dit te veranderen?
AFAIK zijn er geen plannen om te veranderen, maar AFAIK is er ook geen goed alternatief dat zowel gunstig is voor de klant als voor Nintendo.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je zou ook gewoon de licenses moeten kunnen overzetten zonder het apparaat te moeten hebben, via internet gewoon.
Doel je hier op een always-online aanpak?LOTG schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:54:
Natuurlijk wel, bij de Xbox One zijn de aankopen ook aan je account gekoppelt en je moet ingelogd zijn om ze te kunnen spelen.
Nintendo wil niet dat je op meer dan 1 apparaat tegelijk je software gebruikt. Opzich wel logisch, het is gezien de doelgroep niet ondenkbaar dat er veel gezinnen zijn met twee of meer van die dingen in huis. Nintendo wil dat koetje melken. Erg anti-consumer, maar ze staan in hun recht.
Zelfde geld toch ook voor de PS Vita?
@Blackmage
Dat geld volgens mij ook voor iedere console. En dat word ook praktisch gelimiteerd als je de software op disc/cartridge koopt.
Al zou je er bij MS wel omheen kunnen door 1 account te gebruiken voor alle aankopen, die dan op 1 console als Home instellen en op de andere inloggen en daar altijd spelen met die account.
[ Voor 74% gewijzigd door LOTG op 26-02-2015 16:08 ]
Ik heb net Advance Wars: Dark Conflict opgestart om te kijken en hij is gewoon met de fysieke toetsen te spelenmfreriks schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:15:
[...]
Was ook even aan het kijken naar advance wars ds games. Krijg de indruk dat die beide vooral met die stylus te spelen zijn... klopt dat? if so dan is het een nogo voor mij:P
Is het zo dat de cradle voor de 3ds alleen in het wit te krijgen is en de cradle voor de 3ds XL er alleen in het zwart is?
Klopt.schumi1986 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:07:
Ik was van plan om een oplaadcradle voor mijn New 3ds te kopen,was op zoek naar een zwarte alleen op bol en bart smid staan alleen witte terwijl de 3ds XL versies op bijde sites wel zwart zijn
Is het zo dat de cradle voor de 3ds alleen in het wit te krijgen is en de cradle voor de 3ds XL er alleen in het zwart is?
Vraag me af waarom ze bij nintendo wel de moeite nemen om de console in 2 kleuren uit te brengen maar niet de oplaadcradle
Zal wel Japanse logica zijn...
Verwijderd
En ondertussen iets minder gelukkig.
Er zit een oneffenheid in het glas welke schittert wanneer het scherm aan staat.
Deze zat er al toen we hem uit de verpakking haalden.
Nu maar even een mail naar Nintendo en hopen dat ze hier iets aan kunnen en willen doen.
Pff.
[ Voor 54% gewijzigd door Arunia op 26-02-2015 23:24 ]
Dank u! dan kan ik er denk ik wel van uit gaan dat dit gewoon mogelijk isSj0eRdJuH schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:12:
[...]
Ik heb net Advance Wars: Dark Conflict opgestart om te kijken en hij is gewoon met de fysieke toetsen te spelenDe andere heb ik niet en heb geen idee daarover.
Sinds kort heb ik ook een new 3dsXL en gisteren voor het eerst geprobeerd. Het lijkt alsof ik een stuck pixel heb midden in het bovenste scherm. Ik weet het nog niet helemaal zeker want ik zie hem niet altijd, ik ga het nog wel meer testen. Geldt die vervangservice ook voor 1 "stuck" pixel? Gingen ze die van jou gelijk omruilen of eerst nog onderzoeken?Deddiekoel schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:58:
Ik had een pre-order staan voor de 2e levering van de MM n3DSXL bij Nedgame. Maar ik wilde zo lang niet wachten dus heb ik dit weekend van Marktplaats er ook al een gekocht. Op zich heel blij mee...
Maar! Al snel kwam ik erachter dat het bovenste scherm wat dubieuze pixels had. Pixels die dood waren onder bepaalde hoeken etc. Best een hoop eigenlijk.
Ik balen. Maar op maandag even met Nintendo gebeld. Die waren erg vriendelijk en zeiden dat ze hem (de MM versie) gewoon zouden vervangen ook als er maar 1 pixel dood was.
Dus ik ben net bij ze langs gegaan (had hem ook kunnen opsturen, maar was in de buurt)...en heb nu een nieuwe unit gekregen. Hopelijk werken hier wel alle pixels. Heerlijke service zo!
Toen ik ze sprak zeiden ze iig van wel! Dus ik zou zeker ook even bellen.deltaquad schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:00:
[...]
Sinds kort heb ik ook een new 3dsXL en gisteren voor het eerst geprobeerd. Het lijkt alsof ik een stuck pixel heb midden in het bovenste scherm. Ik weet het nog niet helemaal zeker want ik zie hem niet altijd, ik ga het nog wel meer testen. Geldt die vervangservice ook voor 1 "stuck" pixel? Gingen ze die van jou gelijk omruilen of eerst nog onderzoeken?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Die van mij hebben ze ook ingenomen. Als hij op voorraad was geweest dan had ik een nieuwe gekregen uit de winkel.deltaquad schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:00:
[...]
Sinds kort heb ik ook een new 3dsXL en gisteren voor het eerst geprobeerd. Het lijkt alsof ik een stuck pixel heb midden in het bovenste scherm. Ik weet het nog niet helemaal zeker want ik zie hem niet altijd, ik ga het nog wel meer testen. Geldt die vervangservice ook voor 1 "stuck" pixel? Gingen ze die van jou gelijk omruilen of eerst nog onderzoeken?
Wat ik mij afvraag. Je 3ds word om wat voor reden dan ook omgeruild voor een nieuwe... Moet je dan weer een transfer uitvoeren? Of ben je dan gewoon alles kwijt?
Die van mij is naar Nintendo gegaan. En de medewerker daar vertelde dat ze voor mij de gegevens overzetten. Maar stel dat ze wel een nieuwe in de winkel hadden had ik die mee gekregen. Hoe zit dat dan? Kan ik dan weer inloggen met mijn account? Of moet er een transfer uitgevoerd worden?
PSN: Totumpaal
Dan heb je een probleem. Of de winkel moet voor je transferen. Maar dat gebeurd niet zo snel.totempaal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:50:
[...]
Die van mij hebben ze ook ingenomen. Als hij op voorraad was geweest dan had ik een nieuwe gekregen uit de winkel.
Wat ik mij afvraag. Je 3ds word om wat voor reden dan ook omgeruild voor een nieuwe... Moet je dan weer een transfer uitvoeren? Of ben je dan gewoon alles kwijt?
Die van mij is naar Nintendo gegaan. En de medewerker daar vertelde dat ze voor mij de gegevens overzetten. Maar stel dat ze wel een nieuwe in de winkel hadden had ik die mee gekregen. Hoe zit dat dan? Kan ik dan weer inloggen met mijn account? Of moet er een transfer uitgevoerd worden?
Dan ga ik liever bij Nintendo omruilen dan bij de MediaMarkt waar ik hem gekocht heb, ik woon vlakbij NieuwegeinArunia schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:59:
[...]
Dan heb je een probleem. Of de winkel moet voor je transferen. Maar dat gebeurd niet zo snel.
edit: Als ik hem wil gaan ruilen moet ik zeker eerst een week wachten omdat ik die gegevenstransfer heb gedaan?
[ Voor 14% gewijzigd door deltaquad op 27-02-2015 10:13 . Reden: gegevenstransfer ]
Ik denk zelf dat Nintendo het eerder kan. Maar dat kun je bij Nintendo vragen.deltaquad schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:11:
[...]
Dan ga ik liever bij Nintendo omruilen dan bij de MediaMarkt waar ik hem gekocht heb, ik woon vlakbij Nieuwegein
edit: Als ik hem wil gaan ruilen moet ik zeker eerst een week wachten omdat ik die gegevenstransfer heb gedaan?
Mijn gedachte is ook dat je beter direct bij nintendo kunt regelen.
Ik moet ze bellen. Standaard opmerking van de technische dienst.
1. Transfer alles van de oude 3ds XL naar de New 3ds, neemt hij dan ook de digital game Fire Emblem mee + save statussen van m'n andere digitale game ? Dan gan ik de New 3DS beschouwen als mijn nieuwe handheld voor de digitale games die ik al had
2. Ik maak een 2e Nintendo ID aan, deze gebruik ik op de new 3ds en deze gebruik ik dan alleen voor physical games?
Erg handig is het allemaal niet moet ik zeggen en het weerhoud mij er een beetje van om de knoop door te hakken
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Alle digitale games (incl. saves) verhuizen mee met een System Transfer.Melkaz schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:06:
1. Transfer alles van de oude 3ds XL naar de New 3ds, neemt hij dan ook de digital game Fire Emblem mee + save statussen van m'n andere digitale game ? Dan gan ik de New 3DS beschouwen als mijn nieuwe handheld voor de digitale games die ik al had
Top! Dat dacht ik al te hebben gelezen ja, maar mooi om te zien dat ik dan Fire Emblem kan spelen op de New 3dsRayNbow schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:11:
[...]
Alle digitale games (incl. saves) verhuizen mee met een System Transfer.
Nu nog het tweede dilemma..wil ik echt terug naar een kleiner scherm...Op dit plaatje lijkt het verschil tussen de New 3ds en de oude 3ds XL niet meer zo groot als voorheen.
http://i.imgur.com/WP4hbdG.jpg
Maar als het even kan zelf testen natuurlijk
Edit : Dit is ook de eerste 3DS waar ik niet de behoefte voel om gelijk een grip te gaan zoeken.
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 27-02-2015 12:25 ]
Snap één ding in je proces niet zo goed, je gaat alles van je oude 3DS XL naar de n3DS transferen (waarbij alles inclusief je aankopen en NNID meegenomen worden naar je n3DS) en dan wil je een 2e NNID aanmaken op diezelfde n3DS (wat niet mogelijk is, want je hebt je oude NNID al overgezet)?Melkaz schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:06:
Even voor de duidelijkheid..Ik heb momenteel een 3DS XL Fire Emblem LE. Nu wil ik binnenkort Xenoblade gaan spelen, hiervoor heb ik een New Nintendo 3DS nodig, maar ik wil de oude ook 'gewoon' bewaren en eventueel gebruiken. De enige twee opties die ik dan heb zijn:
2. Ik maak een 2e Nintendo ID aan, deze gebruik ik op de new 3ds en deze gebruik ik dan alleen voor physical games?
Erg handig is het allemaal niet moet ik zeggen en het weerhoud mij er een beetje van om de knoop door te hakken
Je zou dan een NNID op je oude 3DS moeten aanmaken.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Excuses, dat bedoel ik inderdaad.Koldur schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:25:
[...]
Snap één ding in je proces niet zo goed, je gaat alles van je oude 3DS XL naar de n3DS transferen (waarbij alles inclusief je aankopen en NNID meegenomen worden naar je n3DS) en dan wil je een 2e NNID aanmaken op diezelfde n3DS (wat niet mogelijk is, want je hebt je oude NNID al overgezet)?
Je zou dan een NNID op je oude 3DS moeten aanmaken.
optie 1: Nieuwe NNID aanmaken op oude 3DS, huidige NNID gebruiken op N3DS
optie 2: Nieuwe NNID aanmaken op N3ds, huidige NNID gebruiken op oude 3DS
Ik denk dat ik voor optie 1 ga. Ik heb nog kortingsbonnen liggen voor de Mediamarkt dus dan zou ik voor een scherp prijsje een mooie N3ds hebben met de mogelijkheid tot faceplates
Overigens ben ik 30 met relatief kleine handen, ik vind de oude 3DS XL soms een té groot scherm hebben, de lage resolutie valt er beter door op.
Heb zelf ook even getest met een n3DS en n3DS XL, wanneer je van de n3DS XL naar de n3DS gaat, dacht ik meteen van hé, wat scherp, maar daarna terug naar de XL en toen was het duidelijk voor me, groter is beter, minder scherp maar je komt zoveel meer in het spel te zitten met 3D aan. Dus ik blijf bij de XL!
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Hoeveel zijn de verzendkosten naar NL en hoe kan je betalen? Kan dat ook via Paypal?Silversin schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:10:
Mijn Zelda triforce coverplate is 'ready for dispatch' via Amazon.de. Ik hoop op dinsdag.
/me heeft geen eigen CC
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb €15.25 voor de cover plates en 2,75 verzendkosten betaald.Touchdomex schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:14:
[...]
Hoeveel zijn de verzendkosten naar NL en hoe kan je betalen? Kan dat ook via Paypal?
/me heeft geen eigen CC
Over Paypal durf ik niks te zeggen, ik heb gewoon een MasterCard. Ik weet wel dat Amazon prepaid Creditcards accepteert. Een vriend heeft er één van 3V Visa, werkt net zo goed. Je moet er alleen van tevoren geld op storten.
Paypal staat er niet tussen. Dus wij gaan eens wat regelenSilversin schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:19:
[...]
Ik heb €15.25 voor de cover plates en 2,75 verzendkosten betaald.
Over Paypal durf ik niks te zeggen, ik heb gewoon een MasterCard. Ik weet wel dat Amazon prepaid Creditcards accepteert. Een vriend heeft er één van 3V Visa, werkt net zo goed. Je moet er alleen van tevoren geld op storten.
Bij visa krijg je eerste jaar gratis, en direct 50 euro kado. Kan je meteen 3 coverplates halenTouchdomex schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Paypal staat er niet tussen. Dus wij gaan eens wat regelen
na een jaar betaal je 36, en na een jaar mag je opzeggen... dus als je nog een CC moet
Volgens mij is het nu voor mijn ABN ook niet betaald maar ik heb dat nooit aangevraagd omdat ik het eigenlijk nooit gebruik.Flozem schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:35:
Mastercard is gewoon onderdeel van mijn Rabo Totaalpakket...
Daarbij zijn de Rabo en ABN pakketten niet de goedkoopste, dus een CC er bij mag ook wel
Wat heb ik niet?Waah schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:14:
Silversin heeft dat blijkbaar niet... vandaar de tip.
Daarbij zijn de Rabo en ABN pakketten niet de goedkoopste, dus een CC er bij mag ook welal is het verschil wel minder geworden dan vroeger gelukkig.
Ik heb gewoon een Mastercard van ICS.
sorry bedoeld touchdomexSilversin schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:28:
[...]
Wat heb ik niet?![]()
Ik heb gewoon een Mastercard van ICS.
Verwijderd
Schandalige actie natuurlijk. Wel erg grappig die user reviews.
Maar pffff... ik moet er nog even inkomen hoor,ben al best vaak overnieuw begonnen omdat ik al een paar karakters verloren had
Heb voor de zekerheid gekeken wat er op het hoesje staat... 'pegi 12' bij deze respect voor de kinderen die wel verder komen als chapter 2 zonder dat er teamleden dood zijn gegaan!
Iemand nog waardevolle tips?
Blijf bij elkaar, en train ook de zwakkere units door ze met een sterkere een team te laten vormen. Zonder te veel te verklappen: meestal worden juist dat je sterkste units.
Heb de voordelen van het bijelkaar blijven al gevonden ook zie ik als ze 'samen' gevochten hebben hartjes verschijnen,heb begrepen dat dit een soort vriendschap punten zijn?Flozem schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:31:
[...]
Blijf bij elkaar, en train ook de zwakkere units door ze met een sterkere een team te laten vormen. Zonder te veel te verklappen: meestal worden juist dat je sterkste units.
Bedoel je met het trainen van units dat je deze laat vechten tegen zwakkere tegenstanders?
Ook heb ik de voordelen van units te combineren nog niet gevonden? Aangezien je dan 1 beurt mist omdat ze gecombineerd zijn?

Sometimes, like if I'm trying to move a weaker unit closer so they can get the kill, I'll box archers into one grid space without attacking them. I don't know what the AI thinks is happening when I do that.
Fire Emblem: Path of Radiance
Wanneer de relatie beter wordt, vechten die units beter samen. Zwakkere units zijn in een team beschermd maar kunnen toch tikken uitdelen tegen sterke vijanden. Dat gebeurt sneller bij een goede relatie. Andersom wordt de unit in de frontlinie geregeld beschermd door het teamlid voor schade.schumi1986 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:40:
[...]
Heb de voordelen van het bijelkaar blijven al gevonden ook zie ik als ze 'samen' gevochten hebben hartjes verschijnen,heb begrepen dat dit een soort vriendschap punten zijn?
Bedoel je met het trainen van units dat je deze laat vechten tegen zwakkere tegenstanders?
Ook heb ik de voordelen van units te combineren nog niet gevonden? Aangezien je dan 1 beurt mist omdat ze gecombineerd zijn?
Trainen kun je hierdoor op twee manieren: rematches met je low level units tegen low level vijanden; of teams vormen.
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 01-03-2015 08:53 ]
Waarom zou je op je oude nog een nieuwe NNID aanmaken? Ik neem toch aan dat je daar geen nieuwe games meer op gaat aanschaffen - dat zou je dan toch op je nieuwe gaan doen, lijkt me?Melkaz schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:28:
[...]
Excuses, dat bedoel ik inderdaad.
optie 1: Nieuwe NNID aanmaken op oude 3DS, huidige NNID gebruiken op N3DS
optie 2: Nieuwe NNID aanmaken op N3ds, huidige NNID gebruiken op oude 3DS
Ik denk dat ik voor optie 1 ga. Ik heb nog kortingsbonnen liggen voor de Mediamarkt dus dan zou ik voor een scherp prijsje een mooie N3ds hebben met de mogelijkheid tot faceplates
Overigens ben ik 30 met relatief kleine handen, ik vind de oude 3DS XL soms een té groot scherm hebben, de lage resolutie valt er beter door op.
Ik denk dat hij/zij bedoeld een NNID aanmaken op de oude 3DS en systeem transfer naar de New 3DS.Seal64 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Waarom zou je op je oude nog een nieuwe NNID aanmaken? Ik neem toch aan dat je daar geen nieuwe games meer op gaat aanschaffen - dat zou je dan toch op je nieuwe gaan doen, lijkt me?
Ik had zelf ook nooit een NNID op mijn 3DS XL Fire emblem awakening. Ik heb toen eerst een NNID op mijn 3DS XL gemaakt en toen naar mijn geïmporteerde New 3DS XL Metallic blue systeem transfer gedaan.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat denk ik niet. Hij heeft al een NNID op z'n oude 3DS.pinokkia schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Ik denk dat hij/zij bedoeld een NNID aanmaken op de oude 3DS en systeem transfer naar de New 3DS.
Yep, als ik zijn posts goed lees heeft hij dus na afloop de oude NNID op de nieuwe 3DS, en op de oude 3DS zou hij een heel nieuwe NNID maken. Die volg ik niet, want dat voegt IMHO niets meer toe - de NNID zet je op je "main" 3DS.RayNbow schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:14:
[...]
Dat denk ik niet. Hij heeft al een NNID op z'n oude 3DS.
Ik heb hier ook nog een standaard 3DS en een 3DSXL liggen, en daar zit ook geen NNID meer op, want die zit nu op mijn N3DSXL.
Het kan echter ook geen kwáád om een nieuwe aan te maken voor je oude 3DS, je schiet er alleen ook niet bijster veel mee op
Net even wat beelden van Monster Hunter gezien, wat ziet die game er goed uit zeg! Maar voornaamste reden dat ik weer een n3DS wil is Pokemon.
Nog maar even nadenken dus of de afmetingen van de n3DS XL belangrijker zijn voor mij dan de mogelijkheid om cover plates te kunnen wisselen.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Als je het vooral om Pokemon gaat kun je ook aan een 2DS Pokemon bundel denken. Zo'n transparate 2DS heeft ook wel wat. Of zou er binnenkort ook een new Nintendo 2DS uitkomen?Las Vegas schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:45:
Ik ben ook wel (weer) in de markt voor een n3DS. Twijfel alleen nog tussen een normale en een XL. Klopt het dat de normale wel andere coverplates kan krijgen en de XL niet?
Net even wat beelden van Monster Hunter gezien, wat ziet die game er goed uit zeg! Maar voornaamste reden dat ik weer een n3DS wil is Pokemon.
Nog maar even nadenken dus of de afmetingen van de n3DS XL belangrijker zijn voor mij dan de mogelijkheid om cover plates te kunnen wisselen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 16:59 ]
Verwijderd
2DS lijkt mij niets qua vorm etc. Wil 'm wel makkelijk in kunnen klappen en meenemen onderweg namelijk.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:57:
[...]
Als je het vooral om Pokemon gaat kun je ook aan een 2DS Pokemon bundel denken. Zo'n transparate 2DS heeft ook wel wat. Of zou er binnenkort ook een new Nintendo 2DS uitkomen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Heb een 2DS laatst uitgeprobeerd en de vorm vind ik toch wel erg fijn in de volwassen hand, je hebt meer grip. Een 2DS is voor ca. 100 euro toch een mooie optie als 3D je toch niet interesseert. Want Pokemon is niet echt een game waar 3D veel aan toevoegt lijkt mij.Las Vegas schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:41:
[...]
2DS lijkt mij niets qua vorm etc. Wil 'm wel makkelijk in kunnen klappen en meenemen onderweg namelijk.
Maar ik ben er zelf ook nog niet uit wat te doen.
Het zou makkelijker kiezen zijn als de keuze nu new 2DS XL of new 3DS XL zou zijn.
Verwijderd
En vergeet de ZL / ZR knoppen nietDeddiekoel schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:25:
Vergeet niet dat een n3DS ook de c-stick heeft. Volgens mij is er nog geen alternatief op een 2DS. De monster hunter games hebben daar wel baat bij...
En Super Stable 2D, natuurlijk
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 20:21 ]
Cover plates zijn inderdaad alleen maar beschikbaar voor de standaard N3DS, niet voor de XL. Ik ben voor de XL gegaan omdat ik ook al een 3DSXL had, en het formaat van die schermen is prima. Bovendien is het formaat van het systeem zelf ook wel prettig als je niet van die subtiele kleine handjes hebtLas Vegas schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:45:
Ik ben ook wel (weer) in de markt voor een n3DS. Twijfel alleen nog tussen een normale en een XL. Klopt het dat de normale wel andere coverplates kan krijgen en de XL niet?
Terecht, ik ben zojuist ook met een N3DSXL huiswaarts gekeerdSeal64 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:41:
[...]
Cover plates zijn inderdaad alleen maar beschikbaar voor de standaard N3DS, niet voor de XL. Ik ben voor de XL gegaan omdat ik ook al een 3DSXL had, en het formaat van die schermen is prima. Bovendien is het formaat van het systeem zelf ook wel prettig als je niet van die subtiele kleine handjes hebt
Wel een mooi apparaatje trouwens. Goed afgewerkt en ligt erg fijn in de hand.
Nu eens even wat gaan rommelen in Pokemon en checken welke andere games ik nog moet fixen
Tesla M3LR '21
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een pakketje van Bol.com afgeleverd en daar zat het poppetje inSpoekGTi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:41:
[...]
Weet jij al wat van je Skullkid ? Ben toch benieuwd wat jij te horen krijgt.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
CongratsBtM909 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:27:
[...]
Afgelopen zaterdag kreeg ik ineens een pakketje van Bol.com afgeleverd en daar zat het poppetje in
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Het multiplayer gebeuren, gaat dat via LAN of via Wifi/internet ?
Kun je met een 2DS ook samen spelen met iemand die een 3ds heeft?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Multiplayer op de 3DS kan via meerdere wegen, namelijk via local wireless met personen die bij jou in de buurt zijn, of via wifi het internet op. Die eerste gebruik je als je bezoek hebt dat allemaal een eigen 3DS bij heeft en je wilt bijvoorbeeld met zijn alleen MH4U spelen – net als vroeger met de GameBoy en die link-kabeltjes. De tweede is online. Merk op dat niet alle games beide opties ondersteunen. MH3U kan bijvoorbeeld niet zelfstandig online (wel via MH3U op de WiiU die dan als relay fungeert) maar wel lokaal, MH4U kan het allebei.Christiano007 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:40:
Ik heb de ballen verstand van 3ds enz. Mijn laatste handheld was de normale gameboy
Het maakt voor multiplayer niet uit welk systeem je hebt, zolang het maar uit dezelfde generatie is. Daarbij telt de DS, en al zijn varianten, inclusief de DSi als één generatie, en de 3DS, met al zijn varianten, inclusief 2DS en New 3DS, als de volgende. Dus ja, je kunt bijvoorbeeld MH4U spelen met vier man, waarbij een 3DS, een 2DS, een New 3DS en een New 3DS XL allemaal werken.
De enige limiet is de software, die moet het ondersteunen en werken op dat systeem, maar op dit moment is alleen Xenoblade Chronicles 3D als New 3DS only titel aangekondigd, dus dat zal niet zo'n probleem zijn – bovendien was dat op de Wii geen multiplayer game dus ik denk niet dat de N3DS versie dat wél zal zijn.
Goede keusLas Vegas schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Terecht, ik ben zojuist ook met een N3DSXL huiswaarts gekeerdBij de MM waren ze allemaal uitverkocht, maar gelukkig hadden de buren van Toychamp (?) nog wel een zwarte liggen
Gelijk Pokemon erbij gekocht, een tasje en een lader (shame on you Nintendo dat je die los moet kopen
). Nog even getwijfeld over screen protectors, maar ik vertrouw mijn eigen vingers wel. De stylus gebruik ik toch nooit dus met de krassen zal het nog wel meevallen.
Wel een mooi apparaatje trouwens. Goed afgewerkt en ligt erg fijn in de hand.
Nu eens even wat gaan rommelen in Pokemon en checken welke andere games ik nog moet fixen
Ik ben zelf voor de blauwe gegaan, ik heb meestal zwart of zo, dus ik wilde wel eens wat kleur. De lader is inderdaad een veelgehoorde klacht, maar aan de andere kant, veel mensen hebben er al één of meer, want sinds de DSi is het al dezelfde.
Enige kleine nadeeltje waar ik al één keer tegenaan gelopen ben is de plaatsing van de power-knop. Ik heb de neiging om het ding met mijn pinken te ondersteunen, en de rechtse komt soms precies op die knop uit. Ik heb daardoor al eens per ongeluk het ding uitgezet...
[ Voor 28% gewijzigd door Seal64 op 02-03-2015 21:09 ]
Verwijderd
De 3DS kent 5 verschillende netwerk mogelijkheden.Christiano007 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:40:
Ik heb de ballen verstand van 3ds enz. Mijn laatste handheld was de normale gameboy
1. Multi Card play. Lokale multiplayer tussen meerdere 3DSen (incl. 2DS) of voor DS software kan je ook DS-en gebruiken. In deze stand heb je per speler een spelkaart nodig.
2. Single Card Download Play. Zelfde als Multi Card, maar dan met 1 spelkaart. Je kan op de 3DS naar Download play gaan (op handhelds 2 t/m 8*) en zo verbinden met de handheld waar het spel in zit.
3. WiFi online play. Hierbij speel je via je WiFi netwerk online tegen andere spelers.
4. Streetpass. Overeenkomstig met Multi Card play, maar dan asynchroom. Ook hoeft de gamecard niet in de 3DS aanwezig te zijn om het te laten werken.
5. Wii U connectiviteit. Momenteel alleen in MH3U en SSB. Hiermee kan je je 3DS met een Wii U verbinden.
Streetpass werkt voornamelijk als je 3DS in standby modus is en je daadwerkelijk over straat loopt met je 3DS (in je tas, etc).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 21:32 ]
Dank je wel voor je infoSeal64 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:02:
[...]
Multiplayer op de 3DS kan via meerdere wegen, namelijk via local wireless met personen die bij jou in de buurt zijn, of via wifi het internet op. Die eerste gebruik je als je bezoek hebt dat allemaal een eigen 3DS bij heeft en je wilt bijvoorbeeld met zijn alleen MH4U spelen – net als vroeger met de GameBoy en die link-kabeltjes. De tweede is online. Merk op dat niet alle games beide opties ondersteunen. MH3U kan bijvoorbeeld niet zelfstandig online (wel via MH3U op de WiiU die dan als relay fungeert) maar wel lokaal, MH4U kan het allebei.
Het maakt voor multiplayer niet uit welk systeem je hebt, zolang het maar uit dezelfde generatie is. Daarbij telt de DS, en al zijn varianten, inclusief de DSi als één generatie, en de 3DS, met al zijn varianten, inclusief 2DS en New 3DS, als de volgende. Dus ja, je kunt bijvoorbeeld MH4U spelen met vier man, waarbij een 3DS, een 2DS, een New 3DS en een New 3DS XL allemaal werken.
De enige limiet is de software, die moet het ondersteunen en werken op dat systeem, maar op dit moment is alleen Xenoblade Chronicles 3D als New 3DS only titel aangekondigd, dus dat zal niet zo'n probleem zijn – bovendien was dat op de Wii geen multiplayer game dus ik denk niet dat de N3DS versie dat wél zal zijn.
Aah dank je wel voor de informatie.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:26:
[...]
De 3DS kent 5 verschillende netwerk mogelijkheden.
1. Multi Card play. Lokale multiplayer tussen meerdere 3DSen (incl. 2DS) of voor DS software kan je ook DS-en gebruiken. In deze stand heb je per speler een spelkaart nodig.
2. Single Card Download Play. Zelfde als Multi Card, maar dan met 1 spelkaart. Je kan op de 3DS naar Download play gaan (op handhelds 2 t/m 8*) en zo verbinden met de handheld waar het spel in zit.
3. WiFi online play. Hierbij speel je via je WiFi netwerk online tegen andere spelers.
4. Streetpass. Overeenkomstig met Multi Card play, maar dan asynchroom. Ook hoeft de gamecard niet in de 3DS aanwezig te zijn om het te laten werken.
5. Wii U connectiviteit. Momenteel alleen in MH3U en SSB. Hiermee kan je je 3DS met een Wii U verbinden.
Streetpass werkt voornamelijk als je 3DS in standby modus is en je daadwerkelijk over straat loopt met je 3DS (in je tas, etc).
Is Single Card Download Play mogelijk met elk spel? Dat ik dus met mijn vriendin in dezelfde kamer ben en we hebben maar 1 spel zodat we samen co-op oid kunnen spelen ?
[ Voor 36% gewijzigd door Christiano007 op 02-03-2015 22:07 ]
Dit is spelafhankelijk, dus niet elk spel ondersteunt dit. Verder zijn er soms zelfs beperkingen met download play (bijv., alleen een bepaalde modus of bepaald level werkt). Maar nogmaals, dit hangt van het spel af.Christiano007 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:07:
Is Single Card Download Play mogelijk met elk spel? Dat ik dus met mijn vriendin in dezelfde kamer ben en we hebben maar 1 spel zodat we samen co-op oid kunnen spelen ?
DuidelijkRayNbow schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:10:
[...]
Dit is spelafhankelijk, dus niet elk spel ondersteunt dit. Verder zijn er soms zelfs beperkingen met download play (bijv., alleen een bepaalde modus of bepaald level werkt). Maar nogmaals, dit hangt van het spel af.
Verwijderd
JaChristiano007 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:11:
[...]
Duidelijkzal wel op de verpakking oid vermeld staan of dit mogelijk is neem ik dan aan
Ik ben nu Zora Eggs aan het verzamelen. Ben de game op mijn gemakje aan het spelen, omdat ik tijdens de release van OOT er doorheen was gevlogen. Dit was achteraf erg jammer.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Wat zijn nou echt dé spellen voor de 3ds?. Mario en Mario kart komen er zeker. Zijn er nog wat van dit soort simpele pareltjes?
Iets als Animal crossing is ook een lekker eenvoudig spel. Zelda spellen zijn ook aanraders. Wel wat meer nadenken.Christiano007 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:50:
Nou heb via tweakers.net een nieuwe 2de handset 3ds xl gekocht. Ben benieuwd.
Wat zijn nou echt dé spellen voor de 3ds?. Mario en Mario kart komen er zeker. Zijn er nog wat van dit soort simpele pareltjes?
Als je een beetje van rpg houd, maar niet te moeilijk wil doen is mario and luigi dream team misschien wat
Majora's Mask
Pokemon X
Dat zijn mijn favoriete spellen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Denk dat bij mij naast Fire Emblem (waar ik mijn tijd goed in kwijt kan trouwenslanerios schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:21:
Fantasy Life
Majora's Mask
Pokemon X
Dat zijn mijn favoriete spellen
Ik zit nu op level 150 en ben God in alle levens ... serieus verslaafd dus. Kom helaas niet veel mensen tegen in Spot/Streetpass.
Spotpass is trouwens niet meer wat het was ; pikte vroeger elke dag min. 10 man/vrouw op bij NS station of in de stad, maar tegenwoordig ben ik al blij als er 2 of 3 tegenkom.
heb je dan een x aantal keer alles opnieuw en opnieuw gedaan? of is elk leven anders?Goner schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:26:
Zomaar uit nieuwsgierigheid ; hoe ver zijn 'jullie' met Fantasy Life ??
Ik zit nu op level 150 en ben God in alle levens ... serieus verslaafd dus. Kom helaas niet veel mensen tegen in Spot/Streetpass.
Spotpass is trouwens niet meer wat het was ; pikte vroeger elke dag min. 10 man/vrouw op bij NS station of in de stad, maar tegenwoordig ben ik al blij als er 2 of 3 tegenkom.
Elk leven is iig anders, maar vaak qua dingen die je moet doen is het ongeveer hetzelfde paar rij aan levens zeg maar.
Heb mijn 3Ds nu een week en nog niemand tegengekomen. Zelfs hier in het centrum nietGoner schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:26:
Zomaar uit nieuwsgierigheid ; hoe ver zijn 'jullie' met Fantasy Life ??
Speel veel Bravely Default. Best leuke game, al ben ik er nog niet heel geweldig in met al die jobs en abilities etc.
Met OpenWRT of DD-WRT kun je nog gekker doen, en togglen tussen alle bekende mac adressen. Dan haal je 30x zoveel
Nee, als ik het goed begrijp is Spotpass de laatste 8 users oppikken die contact hebben gehad met een Hotspot (Nintendo Zone). Streetpass is directe communicatie met een andere 3DS.LOTG schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:02:
Je bedoelt denk ik streetpass, en daar heb ik exact het zelfde probleem mee.
Of is Spotpass alleen info van Nintendo en users oppikken is Streetpass Relay ??
Digitaal only?Silversin schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:20:
Shovelknight moet je proberen! Geniaal spel.
Het is sterk geminderd de laatste maanden. Was dit weekend in Parijs en heb mijn 3DS overall meegenomen. Per dag slechts een 5 tal hits. Voor zo'n grote stad allesbehalve veel.Waah schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:49:
[...]
Heb mijn 3Ds nu een week en nog niemand tegengekomen. Zelfs hier in het centrum niet. Ooit.....
Speel veel Bravely Default. Best leuke game, al ben ik er nog niet heel geweldig in met al die jobs en abilities etc.
Ik wil ook graag nog een 2e game kopen maar ik twijfel echt hard tussen:
MH4
Animal Crossing
Fantasy Life
Zelda Majora's Mask
Vooralsnog vermaak ik me nog wel met Alpha Sapphire, maar wat afwisseling is nooit weg. Ik houd heel erg van RPG's en (single player) games met hoge replay value. Heb de demo van MH4 geprobeerd, en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik aan het doen was
Maar met name Animal Crossing en Fantasy Life lijken mij wel games met een hoge replay value.
Lastig
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Jup. En je krijgt korting als je de Wii U versie hebt en vice versa
Gave game, dat zeker. Ook best moeilijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 11:48 ]
speelt het een beetje snel weg? tempo in het spel?:) zoek namelijk ook nog iets dat iets sneller wegspeelt dan Fireemblem of bijv. een Fantasy lifeVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Jup. En je krijgt korting als je de Wii U versie hebt en vice versa
Gave game, dat zeker. Ook best moeilijk
EDIT: Simpele sidescroller of iets:)
[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 03-03-2015 12:05 ]
Er is een GBC virtual console game, DSi ware game en een echte 3DS game van uitgekomen.
Verwijderd
Ja het speelt redelijk snel, er zijn wel wat verzameldingen en het spel is op sommige punten gewoon erg moeilijk.mfreriks schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:04:
[...]
speelt het een beetje snel weg? tempo in het spel?zoek namelijk ook nog iets dat iets sneller wegspeelt dan Fireemblem of bijv. een Fantasy life
EDIT: Simpele sidescroller of iets:)
Nope, nog niets opnieuw gedaan. Ben begonnen met Hunter, iets daarna Woodcutter en Carpenter opgepakt omdat je dan je eigen bogen kunt maken.mfreriks schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:35:
[...]
heb je dan een x aantal keer alles opnieuw en opnieuw gedaan? of is elk leven anders?
Langzaam steeds meer levens "gestart" liefst met stats die ze gemeen hebben, Dus Mercenary, Blacksmith en Miner die hebben strength/vitality nodig.
Heb ook nooit ge-respecced - stat points herverdelen - wat nogal in is. Heb alles min of meer gelijk verdeeld. Duurt langer, maar ik vind dat wel meer een uitdaging.
Heb er nu bijna 300 uur inzitten .. dus zit wel goed met replay waarde
(uiteraard met DLC, dat voegt zoveel toe)
Heb een tijdje een wireless acces-point als "_The Cloud" (ssid) gedraaid. MAC spoofing was niet eens nodig. Was ook heel handig voor de regional exclusives in Animal Crossing.Henk schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:32:
Dat bewerkelijke valt wel mee hoor... Kwestie van een mac adres spoofen en een bepaald SSID instellen.
[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 03-03-2015 12:21 ]
EDIT: Cave story lijkt me ook een leuke snelle sidescroller! hier iemand ervaring mee?
[ Voor 25% gewijzigd door mfneed op 03-03-2015 13:38 ]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]