Wat dus ook de kans op een leuke registratie actie (N3DS met MMof MH geeft een gratis game) erg klein maakt...coredalae schreef op maandag 23 februari 2015 @ 02:17:
Nope, bij consoles zit geen Club nintendo meer.
Poeh moeilijke keuze tussen de N3ds en de XL versie... Faceplates zijn wel leuk.... maar de XL is wel een groter scherm....
Iemand al iets van 3rd party faceplates gevonden? of cases/decalls voor de XL? heb even op Aliexpress gekeken maar was nog niet zo heel veel te krijgen.....
Iemand al iets van 3rd party faceplates gevonden? of cases/decalls voor de XL? heb even op Aliexpress gekeken maar was nog niet zo heel veel te krijgen.....
Tja ik zou het nooit van Faceplates laten afhangen. Daar heb je stickers voor
Zelf ben ik erg tevreden met de normale NN3DS en vind ik het grotere scherm zoals ik al hoopte de sweet spot. Ligt ook veel beter in de hand dan de oude 3DS (non XL).
Gisteren nog even mijn XL geprobeerd, maar die is klaar voor marktplaats. Liever iets kleiner met beter beeld. Een vriend van me zweert bij de XL dus er zit niks anders op dan beide versies proberen
Gisteren nog even mijn XL geprobeerd, maar die is klaar voor marktplaats. Liever iets kleiner met beter beeld. Een vriend van me zweert bij de XL dus er zit niks anders op dan beide versies proberen
Ga ik dat even doen. En nee faceplates ed zullen niet veel invloed hebben... maar als het een gelijkspel wordt... kan het toch een doorslag geven. En ontwerp idd liever zelf een sticker oid dan de faceplates, die ook niet altijd mooi vallen vind ik.Beakzz schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:37:
Tja ik zou het nooit van Faceplates laten afhangen. Daar heb je stickers voorZelf ben ik erg tevreden met de normale NN3DS en vind ik het grotere scherm zoals ik al hoopte de sweet spot. Ligt ook veel beter in de hand dan de oude 3DS (non XL).
Een groter scherm kijkt wel relaxter. Je ogen hoeven minder moeite te doen om de zelfde details te zien. Ook is het touchscreen beter te gebruiken met je vingers.
Ik ben geupgrade van een 3DS XL naar een NN3DS en ook al vind ik het algehele ding prettiger dan mijn oude, ik erken wel dat die grote ook bepaalde voordelen had
Ik ben geupgrade van een 3DS XL naar een NN3DS en ook al vind ik het algehele ding prettiger dan mijn oude, ik erken wel dat die grote ook bepaalde voordelen had
Ik ben er denk ik wel uitBlackMage schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:07:
Een groter scherm kijkt wel relaxter. Je ogen hoeven minder moeite te doen om de zelfde details te zien. Ook is het touchscreen beter te gebruiken met je vingers.
Nee toch niet
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 23-02-2015 11:17 ]
Niet zondeWaah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:14:
[...]
Ik ben er denk ik wel uit![]()
Nee toch nietis de oude 3DS XL... maar de Super Smash Bros versie is wel supervet
zonde dat die niet als New 3Ds beschikbaar is
Al zijn deze wel als faceplate te krijgen voor de normale 3DS.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vind hem er in een video toch best mooi uit zien... zal wel een kwestie van smaak zijnTouchdomex schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:18:
[...]
Niet zondeZelfde als de Pokemon versies. Hij is best lelijk
![]()
Al zijn deze wel als faceplate te krijgen voor de normale 3DS.
Al vind ik de NES editie ook hip... vooral omdat dat mijn eerste console-ervaring was.
Is wederom ook weer de oude 3DSXLWaah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:21:
[...]
Ik vind hem er in een video toch best mooi uit zien... zal wel een kwestie van smaak zijn![]()
Al vind ik de NES editie ook hip... vooral omdat dat mijn eerste console-ervaring was.
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja i know... waarschijnlijk neem ik toch een "standaard" kleur.... Past beter in de Retro-collectie in de toekomstTouchdomex schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:22:
[...]
Is wederom ook weer de oude 3DSXLNog niet de nieuwe.
Grote kans is dat in de toekomst er vanzelf meer special editions uitkomen hoor dus als je eventjes wacht kun je er wel eentje uitzoeken.Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:24:
[...]
Ja i know... waarschijnlijk neem ik toch een "standaard" kleur.... Past beter in de Retro-collectie in de toekomstanders heb ik straks 2x een Nes staan. Straks in de pauze maar even kijken (meenemen misschien)
Of je neemt de non-XL en gaat spelen met faceplates zoals ik doe
Ach, voor 22 dollar heb je ook een sticker
https://www.decalgirl.com/skins/Nintendo-New-3DS-XL-Skins
Weet niet of DecalGirl al langs is gekomen... maar ziet er best netjes uit! Die retro vind ik zelf wel heeeel vet.
https://www.decalgirl.com/skins/Nintendo-New-3DS-XL-Skins
Weet niet of DecalGirl al langs is gekomen... maar ziet er best netjes uit! Die retro vind ik zelf wel heeeel vet.
heb een N3DSXL gekocht
in hoeverre denken jullie dat screen protectors / TPU cases nodig zijn om t allemaal heel te houden ?
zat te kijken naar de volgende combo: http://www.nedgame.nl/nin...or-new-3ds-xl/6200689024/ + http://www.nedgame.nl/nin...ve-new-3ds-xl/2363649534/
is dat iets? weten jullie iets beters?
zat te kijken naar de volgende combo: http://www.nedgame.nl/nin...or-new-3ds-xl/6200689024/ + http://www.nedgame.nl/nin...ve-new-3ds-xl/2363649534/
is dat iets? weten jullie iets beters?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ligt er aar net aan hoe je hem gebruikt.
ik wel een hoesje omdat ik hem vaak meeneem naar school als we veel tussenuren of dergelijk hebben, maar ik weet van mezelf dat ik niet echt een screen protector nodig heb omdat ik hem neit ga uitlenen aan emsnen en er zelf redelijkv oorzichting mee doe.
als je bijvoorbeeld een jogner broertje/neefje ofzo hebt die nog wle eens aggresief er op wil spelen is een screen protector we handig, en als je hem toch alleen maar thuis gebruikt is een case weer minder nuttig. ligt eraan wat je ermee doet.
ik wel een hoesje omdat ik hem vaak meeneem naar school als we veel tussenuren of dergelijk hebben, maar ik weet van mezelf dat ik niet echt een screen protector nodig heb omdat ik hem neit ga uitlenen aan emsnen en er zelf redelijkv oorzichting mee doe.
als je bijvoorbeeld een jogner broertje/neefje ofzo hebt die nog wle eens aggresief er op wil spelen is een screen protector we handig, en als je hem toch alleen maar thuis gebruikt is een case weer minder nuttig. ligt eraan wat je ermee doet.
mijn vraag is meer: krast het scherm snel en krast de behuizing van de N3DSXL snel ? bij normaal gebruik.. wil hem eigenlijk zo lang mogelijk in nieuwstaat houden.. kan zo zijn dat ik er over 6 maanden mee klaar ben en hem door wil verkopenblurgh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:57:
ligt er aar net aan hoe je hem gebruikt.
ik ga hem zelf gebruiken en neem wel wel af en toe mee..
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2015 12:01 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bij normaal gebruik krast het helemaal niet. Je moet je meer zorgen maken over wat er mee gebeurd als je er geen gebruik van maakt. Bij vervoer of als je hem in de la legt ofzo.
Ik zou een goede case aanraden.
mijn oude dsi xl heb ik nooit een screen protector gebruikt en nooit een krasje gehad. then again, dat is met mijn gebruik - geen flauw idee hoe jij hem wilt gebruiken. als je hem vooral thuis houd zal hij zelf waarschijnlijk ook neit zo snel krassen, ervanuitgaand dat je hem niet laat vallen of andere rare dingen ermee gaat doen. maar ja, als je ermee gaat gooien, erop gaat rammen en los in een tas met sleutels enzo laat zitten zal hij niet zo lang mooi blijven. ik vind zelf het moeilijker hem schoon te houden - dezelfde dag zie je het nog niet zo, maar je kan vaak al snel vegen van vingers enzo zien zitten. ook algemene erosie was wel een probleem daarop, dus als je hem echt zo net mogenlijk wil houden beperk het harde drukken en button mashing.
mooiBlackMage schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:07:
Bij normaal gebruik krast het helemaal niet. Je moet je meer zorgen maken over wat er mee gebeurd als je er geen gebruik van maakt. Bij vervoer of als je hem in de la legt ofzo.
nog een vraag.. raden jullie aan om een grotere SD kaart te gebruiken dan die er standaard in zit ?
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2015 12:23 ]
Ach ja.. Lees mijn post van een paar pagina's terug.
Maar dat zegt verder niets. Ikzelf heb mijn oude 3DS XL in mint condition zelfs terwijl ik hem regelmatig in mijn broekzak had en gewoon even los neer legde.
Had mijn N3DS XL MM editie een week en toen viel die.
On another note! Vandaag gaat mijn pakketje richting Nintendo om hem te laten fixen. Ben echt benieuwd naar de kosten. Alhoewel het geen reden is om hem niet te laten repareren.
Ik heb hem overigens in mijn hoesje van de DSi XL en daar past hij prima in.
Daarnaast een screenprotector op het onderscherm, alhoewel je deze nauwelijks gebruikt en al helemaal niet met een pen oid.
Maar dat zegt verder niets. Ikzelf heb mijn oude 3DS XL in mint condition zelfs terwijl ik hem regelmatig in mijn broekzak had en gewoon even los neer legde.
Had mijn N3DS XL MM editie een week en toen viel die.
On another note! Vandaag gaat mijn pakketje richting Nintendo om hem te laten fixen. Ben echt benieuwd naar de kosten. Alhoewel het geen reden is om hem niet te laten repareren.
Ik heb hem overigens in mijn hoesje van de DSi XL en daar past hij prima in.
Daarnaast een screenprotector op het onderscherm, alhoewel je deze nauwelijks gebruikt en al helemaal niet met een pen oid.
GM Zoetermeer heeft nu weer heel even voorraad, site even in de gaten houden, sporadisch heeft een van de winkels heel kort even voorraad.Arunia schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:01:
Lol, en toen wilde mijn vrouw ook de N3ds xl mm editie. Uiteraard absoluut niet te krijgen.
Zelf op die manier nog een in Almere op kunnen pikken verleden week
Directe link
Enige reden dat ik screen protectors gebruik op mijn 3DS is het feit dat mijn verkochte originele 3DS zichzelf bekrastte aan het bovenste scherm en hoewel in mindere mate dit ook op mijn verkochte rood/zwarte 3DS XL (welke ik voor de verkoop eerst nog even door Nintendo heb laten oplossen door grotere bumpers erop te laten zetten, wat weer in twee keer heen en weer verzenden resulteerde).
Het lijkt dat mijn huidige n3DS XL er geen last van heeft, maar er toch maar één op gedaan. Als het bovenste scherm permanente schade heeft opgelopen is het 3D effect niets meer. Beter voorkomen dan genezen.
Het lijkt dat mijn huidige n3DS XL er geen last van heeft, maar er toch maar één op gedaan. Als het bovenste scherm permanente schade heeft opgelopen is het 3D effect niets meer. Beter voorkomen dan genezen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nope, gisteren gebeld. Ze vinden het zelf ook vaag dat het op de site staat aangezien ze nooit een voorraad hebben gehad van de MM editie.Dutch_Celt schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:27:
[...]
GM Zoetermeer heeft nu weer heel even voorraad, site even in de gaten houden, sporadisch heeft een van de winkels heel kort even voorraad.
Zelf op die manier nog een in Almere op kunnen pikken verleden week
Directe link
Waren gisteren in R'dam centrum en toen even van alles afgebeld. Mijn verwachting is, dat er echt nog wel ergens eentje ligt in een winkel en dan vooral in één of ander gehucht. Maar kom daar maar eens. Idem met dat iemand zei dat die Rosalina Amiibo's in het zuiden van het land gewoon nog wel eens in de winkel liggen. Laat ik nu net in de Randstad wonen waar natuurlijk de halve bevolking zo'n ding wil hebben.
Nou de knoop is door....
Bij de plaatstelijke Mediamarkt hadden ze geen demo-modellen... dus vasthouden was lastig. Er lag nog 1 zwarte XL en een paar witte normale. Maar vriendelijk als ze waren hebben ze beide uit de verpakking gehaald voor me om even te kunnen voelen....
Mijn hart zei: de witte is wel erg mooi. Lijkt ook wel veel op mijn gewone DS. Maar toch voor het verstand gegaan en de XL genomen. Groter scherm is toch wel fijner, en pixels tellen heb ik nog nooit vervelend gevonden (naast het feit dat ik officieel een bril draag, maar door de kleine afwijking die ik heb die nooit gebruik).
maar toch pijn in mijn hart, want de knoppen van de gewone N3DS zijn wel heel erg gaaf! echt á-la SNES... en dat was mijn eerste eigen console
Hier nu aan de lader op het werk, en dan thuis maar spelen ^_^
Bij de plaatstelijke Mediamarkt hadden ze geen demo-modellen... dus vasthouden was lastig. Er lag nog 1 zwarte XL en een paar witte normale. Maar vriendelijk als ze waren hebben ze beide uit de verpakking gehaald voor me om even te kunnen voelen....
Mijn hart zei: de witte is wel erg mooi. Lijkt ook wel veel op mijn gewone DS. Maar toch voor het verstand gegaan en de XL genomen. Groter scherm is toch wel fijner, en pixels tellen heb ik nog nooit vervelend gevonden (naast het feit dat ik officieel een bril draag, maar door de kleine afwijking die ik heb die nooit gebruik).
maar toch pijn in mijn hart, want de knoppen van de gewone N3DS zijn wel heel erg gaaf! echt á-la SNES... en dat was mijn eerste eigen console
Hier nu aan de lader op het werk, en dan thuis maar spelen ^_^
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 23-02-2015 13:10 ]
is t echt zo erg dan?Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:05:
Groter scherm is toch wel fijner, en pixels tellen heb ik nog nooit vervelend gevonden
het aantal pixels per inch (PPI)Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:13:
[...]
wat is echt zo erg? mijn zicht of pixels kunnen tellen?
blijkbaar is t best slecht dus op de 3DS:
DS Lite: 102 PPI
Oude 3DS: 132 PPI
Oude 3DS XL: 95 PPI
Nieuwe 3DS XL: 95 PPI
Nieuwe 3DS: 120 PPI
PSP: 128 PPI
Vita: 220 PPI
iPhone 6: 325 PPI
Nexus 5: 445 PPI
Galaxy Note 4: 515 PPI
bron
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2015 14:18 ]
We zijn meer verwend denk ik door telefoons dan dat het echt een probleem hoeft te zijn... Een Full HD scherm van 22 inch heeft ook een 100 ppi.
Ik heb liever 100ppi en 5 uur accuduur, dan 300 ppi en 2 uur accuduur.
De eerste gameboy zat trouwens op 86ppi. Valt me nog alles mee voor die tijd.
De eerste gameboy zat trouwens op 86ppi. Valt me nog alles mee voor die tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 23-02-2015 14:27 ]
Dat moet je wel een beetje nuanceren, ik gebruik mijn telefoon zeker 50% dichterbij mijn ogen dan wat ik met mijn 3DS doe.spartacusNLD schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:16:
[...]
het aantal pixels per inch (PPI)
blijkbaar is t best slecht dus op de 3DS:
DS Lite: 102 PPI
Oude 3DS: 132 PPI
Oude 3DS XL: 95 PPI
Nieuwe 3DS XL: 95 PPI
Nieuwe 3DS: 120 PPI
PSP: 128 PPI
Vita: 220 PPI
iPhone 6: 325 PPI
Nexus 5: 445 PPI
Galaxy Note 4: 515 PPI
bron
Niet dat ik het goed praat hoor, die resolutie (en indirect ppi) is verschrikkelijk voor 2015.
eens.. ik werk op een full hd 24 inch scherm en dat vindt ik fijn werken die zal dus ongeveer wel een zelfde ppi hebben als de 3DSXLWaah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:22:
We zijn meer verwend denk ik door telefoons dan dat het echt een probleem hoeft te zijn... Een Full HD scherm van 22 inch heeft ook een 100 ppi.
Mijn 30 inch 2560x1600 heeft ook dezelfde PPi. En Nintendo heeft nog nooit voorop gelopen kwa grafische kracht (behalve in de Snes tijd... al had de megadrive een snellere processor)spartacusNLD schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:27:
[...]
eens.. ik werk op een full hd 24 inch scherm en dat vindt ik fijn werken die zal dus ongeveer wel een zelfde ppi hebben als de 3DSXLkan ik weer blij zijn over mijn aankoop haha
Verwijderd
Zolang ze nog 15.6" laptops met een 1366x768 resolutie verkopen vind ik de resolutie van de 3DS niet erg.
Hogere resolutie betekent ook een hoger verbruik (helemaal in 3D, doe dan de resolutie x2) en hogere productiekosten. Al hoop ik wel dat de opvolger 720p3D gaat zijn
(2400 * 720 voor het bovenste scherm in 3D, 960*720 voor het onderste scherm. Er van uitgaand dat de huidige verhouding behouden blijft)
Hogere resolutie betekent ook een hoger verbruik (helemaal in 3D, doe dan de resolutie x2) en hogere productiekosten. Al hoop ik wel dat de opvolger 720p3D gaat zijn
(2400 * 720 voor het bovenste scherm in 3D, 960*720 voor het onderste scherm. Er van uitgaand dat de huidige verhouding behouden blijft)
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2015 14:44 ]
De GC was toch ook beter dan de directe concurrentie (Xbox, PS2) ? De Dreamcast was wel beter maar is zo kort te koop geweest dat ik het geen directe concurrent noem.Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Mijn 30 inch 2560x1600 heeft ook dezelfde PPi. En Nintendo heeft nog nooit voorop gelopen kwa grafische kracht (behalve in de Snes tijd... al had de megadrive een snellere processor)
Qua kracht wel maar had helaas van die kleine schijfjes waardoor multiplatformgames vaak gekort werden op de Cube.BlackMage schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:33:
[...]
De GC was toch ook beter dan de directe concurrentie (Xbox, PS2) ? De Dreamcast was wel beter maar is zo kort te koop geweest dat ik het geen directe concurrent noem.
"21 jaar DSL!"
volgens mij was hetBlackMage schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:33:
[...]
De GC was toch ook beter dan de directe concurrentie (Xbox, PS2) ? De Dreamcast was wel beter maar is zo kort te koop geweest dat ik het geen directe concurrent noem.
Xbox>Gamecube>ps2 (al was het verschil heel klein... maar xbox kon uiteindelijk ook 720p). Maar het verschil is steeds groter geworden... Geen big deal want de games op de Wii U vind ik er beter uitzien dan de PS34. Puur vanwege de stijlkeuzes en sfeer.
Verwijderd
Wii U is krachtiger dan de PS3 en XBOX 360. Vergeleken met de PS4 en XBOX ONE verliest hij het. Net als bij de Wii in de vorige generatie...Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:50:
[...]
volgens mij was het
Xbox>Gamecube>ps2 (al was het verschil heel klein... maar xbox kon uiteindelijk ook 720p). Maar het verschil is steeds groter geworden... Geen big deal want de games op de Wii U vind ik er beter uitzien dan de PS3. Puur vanwege de stijlkeuzes en sfeer.
Net bericht terug van GameMania. Ze verwachten in maart nog een levering van de MM editie. Just so you know.
Why it's totally wrong to expect Nintendo's next handheld to have an high res screen.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:33:
Al hoop ik wel dat de opvolger 720p3D gaat zijn
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dit bevestigde de man bij Media Markt Rotterdam ook gisteren.Arunia schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:58:
Net bericht terug van GameMania. Ze verwachten in maart nog een levering van de MM editie. Just so you know.
Zelf maar een NN3DS XL zwart gekocht. Vond hem wel mooi en opleuken kan altijd nog wel met iets.
Wel jammer van de erg lelijke originele Nintendo lader
Edit: Iemand nog tips voor een goed screenprotector setje? Of welke juist niet te nemen?
[ Voor 7% gewijzigd door virtualJac op 23-02-2015 16:20 ]
there's no tweak without the tweaker
Ik heb dat nooit gedaan (volgens mij zijn er zelfs demo-videos van de 3DS waarop men ging krasssen), dus ik zeg: NEE
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
net de oplader van mijn NN3DSXL gekregen.. start nu op echter kan ik verder niks bij het taal selectie scherm.. touch screen reageert niet? wat te doen?
google helpt niet
[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2015 19:36 ]
Bah - bijna 7500 Club Nintendo sterren, blijkt Ball & Watch inmiddels uitverkocht. En natuurlijk worden alleen maar crappy dingen toegevoegd... een Mariopet... 
Hadden ze dan wat Skullkid figurines of new3DS backplates of new3DS hoesjes toegevoegd...
Hadden ze dan wat Skullkid figurines of new3DS backplates of new3DS hoesjes toegevoegd...
[ Voor 28% gewijzigd door Flozem op 23-02-2015 20:03 ]
Kijk hier eens: http://www.reddit.com/r/3...e_mm_new_3ds_xl_is_fixed/spartacusNLD schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:35:
net de oplader van mijn NN3DSXL gekregen.. start nu op echter kan ik verder niks bij het taal selectie scherm.. touch screen reageert niet? wat te doen?
google helpt niet
Vond het een opvallend probleem dus heb heb ik dit onthouden. Ik heb zelf gelukkig geen problemen.
thanks geprobeerd echter heeft t niet geholpen nu maar heel erg hopen dat de mediamarkt hier in eindhoven een beetje makkelijk met DOA's omgaat (dead on arrival).. heb geen zin om na ruim 200 euro eerst 3 weken op reparatie te moeten wachten..MrMaxedTank schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:04:
[...]
Kijk hier eens: http://www.reddit.com/r/3...e_mm_new_3ds_xl_is_fixed/
Vond het een opvallend probleem dus heb heb ik dit onthouden. Ik heb zelf gelukkig geen problemen.
edit:
owjah.. maakt t nog uit dat t apparaat niet helemaal opgeladen (bij eerste gebruik) en dat daardoor het touchscreen niet werkt bij eerste gebruik?
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2015 20:56 ]
Heb je al geprobeerd de schroeven van de backplate iets losser te draaien? Op Reddit vergelijkbare problemen met het touchscreen gezien, werd veroorzaakt door te strak gedraaide schroeven vanuit de fabriek.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Als je een transfer gedaan hebt zijn die er al uit geweest maar zeker het proberen waard. Anders moet de Media Markt volgens mij wetterlijk je product vervangen voor een nieuwe (inderdaad een DOA) maar dat kan problematisch zijn omdat het een MM is en die waarschijlijk niet op vooraad is. Anders is Nintendo helaas je enige optie.
Verwijderd
Ze gaan nog wel wat dingen toevoegen, maar je hoeft er niet veel meer van te verwachten gezien Club Nintendo helemaal gaat verdwijnen..Flozem schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:02:
Bah - bijna 7500 Club Nintendo sterren, blijkt Ball & Watch inmiddels uitverkocht. En natuurlijk worden alleen maar crappy dingen toegevoegd... een Mariopet...
Ik zou er sowieso niet te veel op hopen. Ik ben momenteel al 8 weken aan het wachten op een bestelling uit de Club en ik krijg momenteel geen enkele reactie op mijn vraag waar het pakje blijft.Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:24:
[...]
Ze gaan nog wel wat dingen toevoegen, maar je hoeft er niet veel meer van te verwachten gezien Club Nintendo helemaal gaat verdwijnen..
Dus dat voorspelt weinig goeds.
Ik had de mariokart tshirt en wreckingball pikmin sleutelhanger binnen een week binnen.... Wel heel raar dat het zo lang duurt.Ekfad schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:31:
[...]
Ik zou er sowieso niet te veel op hopen. Ik ben momenteel al 8 weken aan het wachten op een bestelling uit de Club en ik krijg momenteel geen enkele reactie op mijn vraag waar het pakje blijft.
Tja, ik heb een mailtje gestuurd zoals in de confirmatiemail stond maar daar kwam geen reactie op.JerX schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:36:
[...]
Ik had de mariokart tshirt en wreckingball pikmin sleutelhanger binnen een week binnen.... Wel heel raar dat het zo lang duurt.
Dan maar een weekje later gebeld, kreeg ik te horen dat ze die mails doorsturen.
En ondertussen anderhalve week na het telefoontje maar een nieuwe mail gestuurd met de vraag hoe het nu precies zit. Voorlopig ook daar geen antwoord op. Volgende week nog maar eens bellen als ze niet reageren.
Heb de eerste week van januari de bestelling geplaatst.
schroeven optie ook geprobeerd. en mij de mm is ie gewoon op voorraadLOTG schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:18:
Als je een transfer gedaan hebt zijn die er al uit geweest maar zeker het proberen waard. Anders moet de Media Markt volgens mij wetterlijk je product vervangen voor een nieuwe (inderdaad een DOA) maar dat kan problematisch zijn omdat het een MM is en die waarschijlijk niet op vooraad is. Anders is Nintendo helaas je enige optie.
Ik heb van het weekend nog een New Nintendo 3DSXL Majora's Mask editie weten te bemachtigen, echt een mooi apparaat. Maar nou het volgende, ik ga volgende maand naar US, kan ik in de US Amiibo's kopen en deze gebruiken op mijn EU 3DSXL of word dit voorkomen door de regio lock?
Ik kan trouwens mijn games die ik aangekocht heb op de e-shop niet opnieuw downloaden op mijn new 3DSXL
hopelijk is dit een foutje en geen restrictie oid.
Ik kan trouwens mijn games die ik aangekocht heb op de e-shop niet opnieuw downloaden op mijn new 3DSXL
Heb jij je data wel goed overgezet en alles?Tripwire999 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:
Ik heb van het weekend nog een New Nintendo 3DSXL Majora's Mask editie weten te bemachtigen, echt een mooi apparaat. Maar nou het volgende, ik ga volgende maand naar US, kan ik in de US Amiibo's kopen en deze gebruiken op mijn EU 3DSXL of word dit voorkomen door de regio lock?
Ik kan trouwens mijn games die ik aangekocht heb op de e-shop niet opnieuw downloaden op mijn new 3DSXLhopelijk is dit een foutje en geen restrictie oid.
OMG goed dat je het zegtTouchdomex schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:43:
[...]
Heb jij je data wel goed overgezet en alles?
Zaterdag de new 3DS XL opgehaald bij de Game Mania. Gebruik gemaakt van de inruil actie.
Beide consoles weer mee naar huis genomen. Transfer uitgevoerd. En lekker gamen!
Alleen viel me zaterdag avond opeens een dode pixel midden in het onderste scherm op
En die irriteert natuurlijk enorm. Maar goed moest toch terug naar de Game mania om mijn oude in te leveren. Dus de NN3DS ook meegenomen.... Konden ze nog niets voor me doen want de filiaal manager was er niet
Die moest dat bekijken want die had er verstand van
Dan morgen nog maar weer langs gaan want het verpest toch het speel plezier. En omdat je weet waar die zit zie je hem steeds.
Wat mij ook opviel is dat ik het bovenste scherm wel heel makkelijk van links naar rechts kan schuiven (minimaal) Zonder enige moeite. (ik weet niet of dat normaal is)
Beide consoles weer mee naar huis genomen. Transfer uitgevoerd. En lekker gamen!
Alleen viel me zaterdag avond opeens een dode pixel midden in het onderste scherm op
En die irriteert natuurlijk enorm. Maar goed moest toch terug naar de Game mania om mijn oude in te leveren. Dus de NN3DS ook meegenomen.... Konden ze nog niets voor me doen want de filiaal manager was er niet
Wat mij ook opviel is dat ik het bovenste scherm wel heel makkelijk van links naar rechts kan schuiven (minimaal) Zonder enige moeite. (ik weet niet of dat normaal is)
PSN: Totumpaal
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb het ook.totempaal schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:48:
PSN & XBL: Denkoyugo
spartacusNLD schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:43:
[...]
schroeven optie ook geprobeerd. en mij de mm is ie gewoon op voorraad
BtM909 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:30:
Ik heb dat nooit gedaan (volgens mij zijn er zelfs demo-videos van de 3DS waarop men ging krasssen), dus ik zeg: NEE
#1 Posted by TehBuLL (623 posts) - 1 year, 2 months ago
No. I am an adult with full control of my faculties. I know the difference between the stylus and a nearby steak knife.
Ik kijk het maar even aan. Vrijdag eens langs de Bart Smit voor een opberghoes om hem mee te nemen.
there's no tweak without the tweaker
Nintendo geeft aan gewoon garantie te geven op 1 pixel. Dus ruilen moet gewoon kunnen.totempaal schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:48:
Zaterdag de new 3DS XL opgehaald bij de Game Mania. Gebruik gemaakt van de inruil actie.
Alleen viel me zaterdag avond opeens een dode pixel midden in het onderste scherm op![]()
En die irriteert natuurlijk enorm. Maar goed moest toch terug naar de Game mania om mijn oude in te leveren. Dus de NN3DS ook meegenomen.... Konden ze nog niets voor me doen want de filiaal manager was er nietDie moest dat bekijken want die had er verstand van
Dan morgen nog maar weer langs gaan want het verpest toch het speel plezier. En omdat je weet waar die zit zie je hem steeds.
Schuiven van het scherm is ook normaal, dit voorkomt breken! Ik heb het zelf ook btw.
Ok duidelijk! Als ik hem mag ruilen van Game mania dan hoop ik toch ook wel dat ik ook weer de tijd krijg om de transfer uit te voeren. Bijna alle spellen digitaal. Die wil ik dus niet verliezen.Arunia schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:14:
[...]
Nintendo geeft aan gewoon garantie te geven op 1 pixel. Dus ruilen moet gewoon kunnen.
Schuiven van het scherm is ook normaal, dit voorkomt breken! Ik heb het zelf ook btw.
En dan moet ik nog wachten tot zaterdag omdat ik dan pas de transfer weer kan uitvoeren.
We zullen zien hoe het gaat lopen!
Heb wel gelijk Zelda Majora's mask en Monster hunter 4 erbij gehaald. Heerlijke spellen zijn dat zeg.
Gisteren dacht ik, laten we eens kijken of oudere spellen het ook beter doen. Dus ik Luigi's Mansion 2 aangezwengeld, en.... geen save (eShop). O ja, die had ik op een andere SD kaart staan.
Nu is de vraag, zijn die nog over te zetten? Of zijn die saves ook device bound en hadden ze mee getransferd moeten worden? En ik kon de saves zelf niet echt vinden in de file structuren, gewoon de hele game over de andere heen kopiëren?
Nu is de vraag, zijn die nog over te zetten? Of zijn die saves ook device bound en hadden ze mee getransferd moeten worden? En ik kon de saves zelf niet echt vinden in de file structuren, gewoon de hele game over de andere heen kopiëren?
Toch ook maar een new 3ds xl black metallic gehaald bij de Mediamarkt, ik kon het niet laten. Bij de gamemania hadden ze hem niet meer, krijgen ze pas over een paar weken weer binnen en dan geldt de omruilactie niet meer. Ik verpats mijn oude 3ds zelf wel via MP of zo'n cash converter:-P
Mijn youtube inbox word opeens vol gespamd met Xenoblades gameplay 
Steam/XBL: Avioto
Ik ben alleen benieuwd waarom het geluid wat slecht klinkt in alle direct feed video's.Avioto schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:
Mijn youtube inbox word opeens vol gespamd met Xenoblades gameplay
[video]
[video]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mijn Mario Kart 7 Trophy deed er bijna 5 weken over. Mario speelkaarten ongeveer 2.Ekfad schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:31:
[...]
Ik zou er sowieso niet te veel op hopen. Ik ben momenteel al 8 weken aan het wachten op een bestelling uit de Club en ik krijg momenteel geen enkele reactie op mijn vraag waar het pakje blijft.
Nou gisteren even gespeeld en ben erg blij met de 3DS XL. Al is het wel een stapje groter dan de DS Lite die ik hiervoor gebruikte.
Enige minpuntje tot nu toe, vind ik dat objecten die op de achtergrond staan en klein zijn (npc's bijvoorbeeld) door de lage resolutie wel erg pixelig worden. Doet soms pijn aan de ogen...
Verder is de 3D wel erg mooi
en vond de Augmented Reality games ook best grappig. Daar zouden ze van mij wel veel meer mee mogen doen (niet per se Nintendo, maar over het algemeen).
Enige minpuntje tot nu toe, vind ik dat objecten die op de achtergrond staan en klein zijn (npc's bijvoorbeeld) door de lage resolutie wel erg pixelig worden. Doet soms pijn aan de ogen...
Verder is de 3D wel erg mooi
In Bravely Default doen ze in de intro ook iets met AR, maar verder kan ik weinig games bedenken eigenlijk. Zijn er nog meer?Waah schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:58:
Nou gisteren even gespeeld en ben erg blij met de 3DS XL. Al is het wel een stapje groter dan de DS Lite die ik hiervoor gebruikte.
Verder is de 3D wel erg mooien vond de Augmented Reality games ook best grappig. Daar zouden ze van mij wel veel meer mee mogen doen (niet per se Nintendo, maar over het algemeen).
Kingdom Hearts heeft een klein beetje AR. En er zitten AR kaarten bij de 3DS natuurlijk... die bedoelde ik eigenlijk.eggman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:56:
[...]
In Bravely Default doen ze in de intro ook iets met AR, maar verder kan ik weinig games bedenken eigenlijk. Zijn er nog meer?
Face Raiders is ook wel geinig, staat standaard geinstalleerd op elke 2/3DS.
NN3ds als het goed is vanmiddag ophalen!
wat is een goede game om mee te starten? wil er niet één meenemen waar ik vrij snel mee klaar ben qua gameplay, wil ook graag een beetje replay vallue.
Zat te denken aan een van de volgende games:
MH4U
Pokemon
Fantasy life
Als er iemand nog suggesties heeft... ik hoor ze graag:)
MH4U
Pokemon
Fantasy life
Majora's Maskmfreriks schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:
NN3ds als het goed is vanmiddag ophalen!wat is een goede game om mee te starten? wil er niet één meenemen waar ik vrij snel mee klaar ben qua gameplay, wil ook graag een beetje replay vallue.
MH4U
Pokemon
Fantasy life
Zelda OOT
Zelda Link between worlds
En als het jouw ding is:
Mario land 3d (2e hands voor 20 piek gehaald)
Super mario bros 2
Mario Kart 7
Super smash brothers
PSN & XBL: Denkoyugo
'Denko schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:57:
[...]
Majora's Mask
Zelda OOT
Zelda Link between worlds
En als het jouw ding is:
Mario land 3d (2e hands voor 20 piek gehaald)
Super mario bros 2
Mario Kart 7
Super smash brothers
Maakt het er niet makkelijker op
Zal ik dan maar Mario & Luigi Dream team noemen ? Anders voelt die game zich ook zo buitengesloten terwijl het in mijn ogen toch een topper is. (nog niet uitgespeeld dus geen idee of het spel heel lang is)
Edit : lang zat dus blijkbaar :
http://howlongtobeat.com/game.php?id=5620
Edit : lang zat dus blijkbaar :
http://howlongtobeat.com/game.php?id=5620
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 25-02-2015 11:21 ]
Is inderdaad een topper! Zit nu op 24 uur en ben nog niet klaarBeakzz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:12:
Zal ik dan maar Mario & Luigi Dream team noemen ? Anders voelt die game zich ook zo buitengesloten terwijl het in mijn ogen toch een topper is. (nog niet uitgespeeld dus geen idee of het spel heel lang is)
Overigens is Paper Mario ook erg goed, wel moeilijk.
Zie mijn edit boven je. Zelfs als je gerushed hebt dan kan je er nog 7,5 uur tegenaanJerX schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:21:
[...]
Is inderdaad een topper! Zit nu op 24 uur en ben nog niet klaarDenk nog wel 4 uur extra...
Fire emblem natuurlijk! Voor mij het beste spel voor de nintendo 3ds, zelfs het beste spel dat ik in jaren gespeeld heb. Dit was op dat moment ook de reden dat ik de 3ds boven de Vita verkoos (achteraf maar goed ook).
en hoe denken jullie over bravely default? heb het gevoel dat die ook redelijk in de buurt komt bij golden sun qua gameplay, en dat vond ik toch ook echte toppers
Verwijderd
Het is een turnbased JRPG, ja. Maar verder zijn de overeenkomsten ver weg. BD kan je beter met Final Fantasy vergelijken. (Verschillende jobs, etc)
Golden Sun is een stuk simpeler. Beide zijn geniale games.
Golden Sun is een stuk simpeler. Beide zijn geniale games.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 12:00 ]
Graphics zijn vet, gameplay is wel leuk (Final Fantasy achtig). Verhaal is ook wel leuk, maar het word letterlijk herhaling en hier door heb ik een tijd mijn interesse in de game verloren.mfreriks schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:43:
en hoe denken jullie over bravely default? heb het gevoel dat die ook redelijk in de buurt komt bij golden sun qua gameplay, en dat vond ik toch ook echte toppers
Zijn er winkels die de coverplates al in de schappen hebben liggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kevaai op 25-02-2015 12:39 ]
De hamvraag is wanneer de Zelda Coverplates in de winkel liggenKevaai schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:
Nedgame Arnhem had er al een aantal liggen. Bijzonder trouwens dat iedereen zo wegloopt met die Zelda remakes. Ik denk dat ik oud wordt, maar ik dacht dat iedereen OoT en ook MM wel al eens gespeeld heeft haha.Kevaai schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:
Dat klopt, daarom wist ik ook hoe goed ze waren.
En er is natuurlijk een hele generatie die nog nooit een N64 in levende lijve gezien heeft.
En er is natuurlijk een hele generatie die nog nooit een N64 in levende lijve gezien heeft.
[ Voor 49% gewijzigd door LOTG op 25-02-2015 19:51 ]
Bij MM in R'dam en den Haag heb ik ze vorige week al zien liggen ...Kevaai schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:
Doen !!mfreriks schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:54:
...
Fantasy life
Heb er nu bijna 300 uur in zitten. En heb nog wel even te gaan. Vooral de DLC (Origin Island) kopen !!
(en ze zouden hier eens de mogelijkheid moeten bieden om je post te deleten als je inderhaast 2 x post)
[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 25-02-2015 21:48 ]
Ik ben net met Fantasy Life begonnen. Ik dacht, toen de game uitkwam, dat het niks voor mij zou zijn. Ik kwam er een tijdje geleden pas achter dat de game gemaakt is door Level-5 wat één van mijn favoriete developers is
Het heeft ook die heerlijk droge Level-5 humor
Ik ben een hunter en het bevalt me best.
Wat is er bijzonder aan de DLC dan?
Steam/XBL: Avioto
Extra endgame content en je kunt multiplayer doen met anderen.Avioto schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:58:
Ik ben net met Fantasy Life begonnen. Ik dacht, toen de game uitkwam, dat het niks voor mij zou zijn. Ik kwam er een tijdje geleden pas achter dat de game gemaakt is door Level-5 wat één van mijn favoriete developers isHet heeft ook die heerlijk droge Level-5 humor
Ik ben een hunter en het bevalt me best.
Verwijderd
Is het beeld dan niet te pixelig? Ik heb een DS Lite en dat houdt mij eigenlijk een beetje tegen. Naast dat de DS Lite het nog perfect doet. Ook al is het beeld kleiner, het is wel scherp. Ik zou niet graag achteruit gaan daarmee, zoals met deze favoriet Mario vs. Donkey Kong mini-land Mayem. Al is een grotere NN3DS ook weer erg fijn. Keuzes, keuzes.Waah schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:58:
Verder is de 3D wel erg mooien vond de Augmented Reality games ook best grappig. Daar zouden ze van mij wel veel meer mee mogen doen (niet per se Nintendo, maar over het algemeen).
Dat je voor die paar euro een ongelooflijke hoeveelheid extra play krijgt.Avioto schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:58:
http://www.gamerguides.co...ity/downloadable-content/
Zat te twijfelen tussen Fire Emblem en Fantasy life, het is uiteindelijk Fire Emblem geworden... Ook een spectaculaire game (wat ik zo in een klein uurtje spelen kon zien). Echter twijfel ik wel of ik niet beter voor Fantasy Life had moeten kiezenGoner schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:46:
[...]
Doen !!
Heb er nu bijna 300 uur in zitten. En heb nog wel even te gaan. Vooral de DLC (Origin Island) kopen !!
(en ze zouden hier eens de mogelijkheid moeten bieden om je post te deleten als je inderhaast 2 x post)
Is een uitgepakte game terug te brengen na gamemania? xD
Moet wel zeggen, man wat een beeld! niet verwacht dat het er zo strak uit zou zien:O Die trailers/gameplay videos geven echt een vertekent beeld...
De pixel pitch is niet veel lager. Volgens mij gelijk met de 3DS xl. (beide rond de 100)Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:45:
[...]
Is het beeld dan niet te pixelig? Ik heb een DS Lite en dat houdt mij eigenlijk een beetje tegen. Naast dat de DS Lite het nog perfect doet. Ook al is het beeld kleiner, het is wel scherp. Ik zou niet graag achteruit gaan daarmee, zoals met deze favoriet Mario vs. Donkey Kong mini-land Mayem. Al is een grotere NN3DS ook weer erg fijn. Keuzes, keuzes.
[afbeelding]
Maar als je 3D aanzet krijg je natuurlijk een halvering van de resolutie (ene pixel voor het ene oog, andere pixel voor het andere oog). En dan zie je het wel.
Let op: enkel op achtergronddingen, waar je vaak niet op hoort te letten. Maar als je je er aan stoort kan je ook gewoon 2D inschakelen. Zelf stoort het me niet echt. Maar een non-xl is eigenlijk ook groot zat hoor. Maar ik ken mezelf... ik koop liever voor mijn gevoel te groot, dan denk ik niet steeds: "wat nou als..."
Trouwens nog wel even een vraagje over Fire Emblem. Hebt eerste stadje na de intro nu gecleared. nu vraag ik me af, gaat het de hele game zo? van stad naar stad en direct op het speelveld terecht komen als je een stad binnen komt? Het is mijn eerste Fire Emblem en ben zeer zeer benieuwd hoe dit verder gaat in gameplay wijze...
Ja eigenlijk wel, maar er zitten wel filmpjes/gesprekken tussen voor het verhaal. Het vrij rondlopen kan alleen op de map, zodra je een stad kiest sta je op het speelveld. Maar er zit zoveel in het spel. Je kunt relaties opbouwen tussen verschillende personen door ze samen te laten strijden. Ook het hele systeem van je personages sterker maken, en keuzes maken daarin vond ik gaaf. Het spel is goed uitgewerkt en erg diep, vind ik. Het voegde voor mij ook echt wat toe door op classic te spelen zodat je personages als ze dood gaan ook echt dood blijven. Ik zou het als ik jou was nog even een kans geven voordat je het spel weg doet
Kijk, geeft wat duidelijkheid! had het spel ook nog niet afgeschreven hoor--_-- schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:58:
Ja eigenlijk wel, maar er zitten wel filmpjes/gesprekken tussen voor het verhaal. Het vrij rondlopen kan alleen op de map, zodra je een stad kiest sta je op het speelveld. Maar er zit zoveel in het spel. Je kunt relaties opbouwen tussen verschillende personen door ze samen te laten strijden. Ook het hele systeem van je personages sterker maken, en keuzes maken daarin vond ik gaaf. Het spel is goed uitgewerkt en erg diep, vind ik. Het voegde voor mij ook echt wat toe door op classic te spelen zodat je personages als ze dood gaan ook echt dood blijven. Ik zou het als ik jou was nog even een kans geven voordat je het spel weg doet
Ik speel op hard maar wel met characters die niet echt dood kunnen. Omdat dit de eerste keer is dat ik dit doe...
Het turnbased vind ik wel aardig werken! werkte ook goed in Advance wars en dat spel is natuurlijk ook een knaller!
Waarschijnlijk komt dan Fantasy life voor de afwisseling er naast te liggen
Mijn NN3DS XL is opgestuurd naar Nintendo....
Gister mee naar de winkel gegaan ivm de dode pixel. Winkel had geen nieuwe op voorraad. Dus hij moest hem daarom opsturen naar Nintendo.
Dus ik zeg: wacht ff moet de SD kaart er nog uithalen (32GB) Maar dat bleek daar niet te kunnen want hij had geen schroevendraaier in de winkel. Dus ik zou eerst weer naar huis moeten gaan.
Verkoper ging wel vast voor mij een nieuwe 3ds reserveren. En hij gaf me het nr van Nintendo. Hij zegt je kan het altijd proberen misschien dat ze je sneller kunnen helpen.
Denk bel gelijk Nintendo even. Ik hele verhaal uitgelegd. medewerker van Nintendo: Je moet de SD kaart er in laten zitten anders kunnen wij de gegevens niet overzetten.
Ben dus gelijk terug naar de winkel gegaan en nu hebben ze hem opgestuurd.
En ik was zo lekker bezig met Monster hunter 4.
Gister mee naar de winkel gegaan ivm de dode pixel. Winkel had geen nieuwe op voorraad. Dus hij moest hem daarom opsturen naar Nintendo.
Dus ik zeg: wacht ff moet de SD kaart er nog uithalen (32GB) Maar dat bleek daar niet te kunnen want hij had geen schroevendraaier in de winkel. Dus ik zou eerst weer naar huis moeten gaan.
Verkoper ging wel vast voor mij een nieuwe 3ds reserveren. En hij gaf me het nr van Nintendo. Hij zegt je kan het altijd proberen misschien dat ze je sneller kunnen helpen.
Denk bel gelijk Nintendo even. Ik hele verhaal uitgelegd. medewerker van Nintendo: Je moet de SD kaart er in laten zitten anders kunnen wij de gegevens niet overzetten.
Ben dus gelijk terug naar de winkel gegaan en nu hebben ze hem opgestuurd.
En ik was zo lekker bezig met Monster hunter 4.
Dan hoop ik niet dat ze het overzetten op een 4GB kaartjetotempaal schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:50:
Zal vanavond ook even zoeken naar dode pixels
Zijn er mensen die ervaring hebben met Shin Megani Tensei IV? Is momenteel €12 in de eShop, maar krijg niet echt hoogte wat voor game het nou is...
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet
Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]