Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Fierry schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:22:
Afgelopen dagen best veel de demo gespeeld en het verbaasde me echt! Zeer soepele besturing, geen enkele slowdown,ook niet met 3d, terwijl het de drukte en effecten op het scherm evenaart van de Wii versie (en daar soms zelfs overheen gaat imo met items, assist trophies en pokeballs tegelijk). De volledige versie kan niet snel genoeg arriveren! :P
Dit. Je snapt niet waarom pokemon XY zo kut loopt als je SSB bekijkt.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:42

Barbas

Gallego!

Wat vind je "kut" lopen aan Pokemon Y als ik vragen mag?

Mejor así

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Henk schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:41:
[...]

Dit. Je snapt niet waarom pokemon XY zo kut loopt als je SSB bekijkt.
Een technische verklaring is mogelijk gegeven in een Nintendo Direct. Alle karakteranimaties en stage effecten draaien op 60 fps, alle andere effecten en animaties (items, trophies en poke balls) zijn gelocked op 30 fps. Echter merk je helemaal geen verschil tijdens het spelen.

• Henk
Resteleiro schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:05:
Wat vind je "kut" lopen aan Pokemon Y als ik vragen mag?
Framedrops in battles zodra je de 3D aan zet. En dan heb ik het niet over 30fps zoals hierboven genoemd, maar echt merkbaar 20fps of lager.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ah in dat opzicht, ok duidelijk! Maar is dat niet het geval bij de meeste titels? Kan je titels opnoemen, naast SSB, waar dit niet het geval is?

Mejor así

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Resteleiro schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:37:
Ah in dat opzicht, ok duidelijk! Maar is dat niet het geval bij de meeste titels? Kan je titels opnoemen, naast SSB, waar dit niet het geval is?
Ik speel vrijwel al m'n games met 3D aan en ben nog geen andere titel tegengekomen waarbij je enorm veel framedrops hebt als bij Pokemon X/Y.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Henk
RayNbow schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:44:
[...]

Ik speel vrijwel al m'n games met 3D aan en ben nog geen andere titel tegengekomen waarbij je enorm veel framedrops hebt als bij Pokemon X/Y.
Dit. Ik heb mijn 3Ds nog niet zo lang, maar Zelda Ocarina of Time en SSB doen het vloeiend, met meer grafische heftigheid dan Pokemon.

• Fierry
Hoe kan ik mijn friendcode toevoegen aan de starterspost? :)

• RayNbow
  • Nu online
Holy shit... Jigglypuff is sterk in Smash Bros... in 3 hits van 0% naar KO... :o

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/ValidMatureIrishsetter.gif

• Barbas

Barbas

Gallego!

Fierry schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:43:
Hoe kan ik mijn friendcode toevoegen aan de starterspost? :)
Dat staat boven waar je je reactie typt uitgelegd :D

Mejor así

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:53:
Holy shit... Jigglypuff is sterk in Smash Bros... in 3 hits van 0% naar KO... :o

[afbeelding]
Dat is wel heel erg OP. Nerf please!

• Fierry
Resteleiro schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:51:
[...]

Dat staat boven waar je je reactie typt uitgelegd :D
Oeps, volgende keer beter lezen :+

• RayNbow
  • Nu online
Stravincy schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:53:
[...]

Dat is wel heel erg OP. Nerf please!
Jigglypuff kon in de vorige Smash games ook al een KO uitvoeren met de down-special op lage percentages.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:58
RayNbow schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:24:
[...]

Jigglypuff kon in de vorige Smash games ook al een KO uitvoeren met de down-special op lage percentages.
Ik wou al zeggen, dat lijkt de Rest move te zijn (Jiggly valt daarmee ook meteen in slaap, wat je in de beelden ziet gebeuren) en die was altijd al gruwelijk sterk, maar erg lastig om correct te gebruiken vanwege de minuscule hitbox.
Daarnaast, ZS Samus is geen zwaargewicht en zal dus op lagere percentages al best leuk vliegen.

• Stravincy
  • Niet online
Seal64 schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:28:
[...]
Daarnaast, ZS Samus is geen zwaargewicht en zal dus op lagere percentages al best leuk vliegen.
Ja, dat blijkt. :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Weer wat Pokemon nieuws vandaag:

- Er komen twee bundels met Omega Ruby / Alpha Sapphire met daarbij een transparant rode of transparant blauwe 2DS. Zien er wel grappig uit maar ik ben nooit echt een fan geweest van de transparante Nintendo producten. Volgens mij is de GBA de laatste geweest met transparante opties?

- De demo van de nieuwe Pokemon games gaat verspreid worden met events. Geen vrije beschikbaarheid of codes zoals Smash Bros dus. Sowieso komt deze beschikbaar op Firstlook, maar ook op nader bekend te maken andere locaties in het najaar.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

BlackMage schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:49:
Weer wat Pokemon nieuws vandaag:

- Er komen twee bundels met Omega Ruby / Alpha Sapphire met daarbij een transparant rode of transparant blauwe 2DS. Zien er wel grappig uit maar ik ben nooit echt een fan geweest van de transparante Nintendo producten. Volgens mij is de GBA de laatste geweest met transparante opties?
Nintendo komt wel met erg veel 3DS'en, terwijl ze recent de New 3DS aangekondigd hebben met betere hardware. Sowieso komen de komende maanden nog de
-Smash Bros 3DS
-Pokemon Ruby 3DS
-Pokemon Sapphire 3DS
-NES 3DS
-Persona 3DS

Dat zijn erg veel modellen wanneer je bedenkt dat de semi-opvolger er al aankomt.

"21 jaar DSL!"

• BlackMage
Ik (en mijn portemonee) ben erg blij dat ik geen verzameldrang heb voor alle verschillende 3DS edities :P Los dat sommigen erg zeldzaam zijn, zijn het er gewoon erg veel :P

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Zeker, ik vind ze wel grappig maar zolang mijn 3DS werkt ga ik er niet nog 1 komen. Lijkt tegenwoordig wel alsof elke grote game zijn eigen 3Ds krijgt. Zo hadden Yoshi's Island en Mario & Luigi ook al hun eigen 3DS.

"21 jaar DSL!"

• Stravincy
  • Niet online
Ik vind het zelf ook te ver gaan indardaad.
Helemaal nu de New3DS er aan komt.

Verwijderd

Stravincy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:41:
Ik vind het zelf ook te ver gaan indardaad.
Helemaal nu de New3DS er aan komt.
Daarom doen ze het ook. Ze willen nog gewoon 3DSen verkopen totdat die nieuwe komt. Daarom is er ook nog geen "officiële" aankondiging in Europa / VS. Anders zou echt niemand nog een 3DS kopen.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16

Lapras

Ice beam

Hyped as hell voor Smash 4. Tijd voor een apart topic?

Verwijderd

Lapras schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:16:
Hyped as hell voor Smash 4. Tijd voor een apart topic?
Ik wil er een topic voor gaan maken. Eén topic voor de Wii U en 3DS versie van het spel.

Ik ben al met een topic start bezig :)

En.. gedaan: \[3DS/WiiU] Super Smash Bros

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 19:01 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ben eigenlijk totaal niet Hyped voor de 3DS versie. Ik heb de demo en het ziet er zeker niet slecht uit maar de controller van de dS leent zich niet echt voor vechtgames. Daarbij viel het me ook tegen dat er weinig content in zit ivm de vorige delen. De grote nieuwe modus Smash Run kan daarnaast niet eens online gespeeld worden. Wat wel positief is aan Smash run is dat die mij (logisch) doet denken aan Kirby's Air Ride, die ik stiekem toch wel leuk vond op de Gamecube. Gelukkig heb ik die nog.

Ik wacht liever op de Wii U versie van Smash; betere graphics, groot scherm en multiplayer met slechts 1 exemplaar van de game. Plus Gamecube controllers natuurlijk.

"21 jaar DSL!"

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35

DukeBox

loves wheat smoothies

The_Bird schreef op donderdag 25 september 2014 @ 07:13:
Plus Gamecube controllers natuurlijk.
Ohh.. ja, iemand die verloop dingen al gespot ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
DukeBox schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:57:
[...]

Ohh.. ja, iemand die verloop dingen al gespot ?
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30677

meteen maar besteld met een yoshi controller (ookal ga ik waarschijnlijk toch m'n wavebird gebruiken).

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Stravincy
  • Niet online
Iemand Fantasy Life al gekocht/gedownload?
Hoe bevalt de game tot nu toe?

Aangezien Sm4sh bijna uit is wacht ik met de aankoop van Fantasy Life totdat ik "klaar" ben met Sm4sh, maar ik ga hem zeker weten kopen!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Stravincy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
Hoe bevalt de game tot nu toe?
Had het gepre-ordered, zou vandaag geleverd moeten worden, maar volgens de website is het niet verzonden. De levertijd als je nu wilt bestellen is ook aangepast maar 3 tot 6 dagen, dus ik vermoed dat ze meer pre-orders hebben aangenomen dan dat ze spellen hadden.

Ik zal dus nog een paar dagen langer moeten wachten erop, waar ik wel erg van zit te balen want ik keek er erg naar uit.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
Aangezien Sm4sh bijna uit is wacht ik met de aankoop van Fantasy Life totdat ik "klaar" ben met Sm4sh, maar ik ga hem zeker weten kopen!
Same, FL ga ik zeker (tweedehands) oppakken als ik uitgekeken raak op Smash.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:54:
[...]

Same, FL ga ik zeker (tweedehands) oppakken als ik uitgekeken raak op Smash.
In mijn geval is in dan de opvolger van de 3DS uit :p En dan bedoel ik niet de New 3DS ;)

• Mauz1978
  • Laatst online: 15:39

Mauz1978

Console War Veteran

Speelt hier iemand Inazuma Eleven ook? Heb er al bij elkaar 40 uur inzitten, en speelt heerlijk. Voor nieuwe spelers (zoals ik) is de leercurve wel hoog vind ik, maar het spel zelf heeft echt ene leuke gameplay. Nr 4 versie koop ik zodra ik deel 3 heb uitgespeeld :)...

Something under the bed is drooling

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Istie al uit dan ?
M'n dochter was gisteren speciaal naar GameMania, maar die hadden 'm nog niet (releasedatum 24/9).

• Metalkai
Goner schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:21:
[...]

Istie al uit dan ?
M'n dochter was gisteren speciaal naar GameMania, maar die hadden 'm nog niet (releasedatum 24/9).
De release datum voor Europa is 26 September, vandaag dus. Over het algemeen komen games altijd op vrijdags uit in Europa.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:05:
[...]

In mijn geval is in dan de opvolger van de 3DS uit :p En dan bedoel ik niet de New 3DS ;)
Wat bedoel je dan wel? :$

Mejor así

• Metalkai
Dat tegen de tijd dat hij uitgekeken is op Smash Bros, we weer een paar jaar verder zijn :P

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:36:
[...]

Dat tegen de tijd dat hij uitgekeken is op Smash Bros, we weer een paar jaar verder zijn :P
Jup :)

Maw. kan niet wachten op deze game. Ik ga 'm ook op mn Wii U kopen.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Oh zo haha sorry ik ben niet zo snel! :D Ik heb zelf de demo gespeeld maar ben zo slecht! Weet de controls ook niet dus moet me daar f in verdiepen.

Mejor así

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Kort vraagje, kon het zo 1 2 3 niet vinden. Als ik een UK code koop, kan ik die dan redeemen in de NL eshop? Of hoe werkt het precies, iemand een faq/manual?

• RayNbow
  • Nu online
brambest schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:00:
Kort vraagje, kon het zo 1 2 3 niet vinden. Als ik een UK code koop, kan ik die dan redeemen in de NL eshop? Of hoe werkt het precies, iemand een faq/manual?
Dat is geen probleem. De regio is (EU) is hetzelfde. De download versie van bijv. Pokemon X heb ik ooit via game.co.uk gehaald i.p.v. rechtstreeks uit de eShop en dat werkte zonder problemen.

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
RayNbow schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:51:
[...]

Dat is geen probleem. De regio is (EU) is hetzelfde. De download versie van bijv. Pokemon X heb ik ooit via game.co.uk gehaald i.p.v. rechtstreeks uit de eShop en dat werkte zonder problemen.
Thanks, Fantasy Life maar gekocht.. Zie dat het maar 2 euro scheelt met de prijs die je in eshop Nederland betaald.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bij het opstarten van Fantasy Life vroeg de game of er 'extra content' op de SD kaart geschreven kon worden, hoorde ik net van m'n dochter. Betekent dat dat je de game (cartridge) dan niet zomaar op een andere DS kan verder spelen ? Ik dacht eigenlijk dat je games altijd op een andere DS kon verder spelen :? (zoals bijv Bravely Default).

Ben nl van plan om een 2DS te kopen, als reserve voor het geval (zoals nu) dat er een van onze drie 3DS-sen naar Nintendo moet voor onderzoek/reparatie en iemand verder wil met Animal Crossing, Pokemon, Fantasy Life enzo ...

• BlackMage
Heel veel games doen dat. Dat is voor SpotPass en/of StreetPass. Anders zouden deze functies niet werken voor games die je niet in je systeem hebt zitten.

Je kan dus gewoon verder spelen op een andere 3DS.

Edit: Blijkbaar niet dus. Wat een eikels.

[ Voor 25% gewijzigd door BlackMage op 28-09-2014 12:21 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

dat zou nog wel te overleven zijn, maar niet alleen voor Streetpass blijkbaar :
http://www.gamefaqs.com/b...y-life/70170999/797825376

EDIT: even geprobeerd en inderdaad, als je FL start op een andere 3DS vraagt het om extra data op de SD card te mogen zetten en als je start heb je 3 lege save slots (3 x new game). Da's niet slim van Level 5.

Heeft iemand wel 's geprobeerd om selectief Extra Data te kopiëren van een SD naar een andere ??
Ik zie dat er een folder is aangemaakt :
/Nintendo 3DS/<cijfers>/<cijfers>/extdata/00000000/00001131 (cijfers zijn unieke ID's per 3DS, denk ik)
die zou je dus kunnen overzetten.

[ Voor 69% gewijzigd door Goner op 28-09-2014 12:58 ]

Verwijderd

Goner schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:19:
Heeft iemand wel 's geprobeerd om selectief Extra Data te kopiëren van een SD naar een andere ??
Ik zie dat er een folder is aangemaakt :
/Nintendo 3DS/<cijfers>/<cijfers>/extdata/00000000/00001131 (cijfers zijn unieke ID's per 3DS, denk ik)
die zou je dus kunnen overzetten.
Data is encrypted per 3DS :) Dus nee, dat gaat niet.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dan zou dit apparaat dus niet eens werken voor Fantasy Life ??
http://www.nintendolife.c...with_this_handy_accessory

En de Save Data Transfer Tool van Nintendo zelf ?? Die werkt ook alleen met save games op de cartridge zo te lezen ...
Insert the retail version of the software into system.
From the HOME Menu, select the "Save Data Transfer Tool."

[ Voor 60% gewijzigd door Goner op 28-09-2014 14:10 ]

Verwijderd

De save data transfer tool verplaatst de save data van je cartridge naar je SD kaart. Dat is voor wanneer je een download versie van een spel wat je al op cartridge hebt gekocht hebt. En die zal in dit geval gewoon moeten werken.

StreetPass en SpotPass data staat altijd al op je SD kaart. Fantasy Life is nou eenmaal een spel wat daar een diepe connectie mee heeft.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:51:
De save data transfer tool verplaatst de save data van je cartridge naar je SD kaart.
En dus onbruikbaar voor retail versie van Fantasy Life die saved op SD.

Tsja, Animal Crossing en Bravely Default hebben ook connectie met Street/Spotpass, maar de normale game saves worden wel gewoon op de cartridge gezet. Ik vind deze manier van save games alleen op SD heel ongelukkig. Als je DS er opeens mee stopt heb je geen uitwijk-mogelijkheid ... want de save game op je SD kun je niet overzetten.

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 28-09-2014 19:45 ]

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Voor Fantasy Life ben ik 5 winkels langs geweest. Eerst ben ik en mijn vriendin naar Eindhoven gereden in de hoop er hier een op te pikken. De Bartsmit had er geen ingekocht/ontvangen en bij de Mediamarkt, Intertoys en Gamemania waren ze uitverkocht.

Toen de Intertoys in Valkenswaard gebeld, wat nog dichterbij is vanuit mijn woonplaats, en daar hadden ze er wel. De filmreservering bij Pathé maar geannuleerd en richting Intertoys gereden.

Totally worth it, ik vind het een leuke game ben benieuwd wat ik later in de game kan verwachten. Dit lijkt me ook een game die minder snel gaat vervelen dan Animal Crossing, daar was ik na een maandje al mijn interesse kwijt.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Verwijderd

Goner schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:41:
[...]

En dus onbruikbaar voor retail versie van Fantasy Life die saved op SD.

Tsja, Animal Crossing en Bravely Default hebben ook connectie met Street/Spotpass, maar de normale game saves worden wel gewoon op de cartridge gezet. Ik vind deze manier van save games alleen op SD heel ongelukkig. Als je DS er opeens mee stopt heb je geen uitwijk-mogelijkheid ... want de save game op je SD kun je niet overzetten.
Kan wel. Door System Transfer uit te voeren. Dit verplaatst je NNID / encryptiesleutel naar een andere 3DS waardoor je de SD kaart kan gebruiken. Mocht je 3DS het in zijn geheel niet doen, kan je dit via Nintendo support laten verlopen.

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:52
[b][message=42962974,noline]
Totally worth it, ik vind het een leuke game ben benieuwd wat ik later in de game kan verwachten. Dit lijkt me ook een game die minder snel gaat vervelen dan Animal Crossing, daar was ik na een maandje al mijn interesse kwijt.
Ik heb deze ook bij een lokale Intertoys opgepikt, verassing dat ze deze daar hadden liggen. Ik vind het een heerlijk spel om te spelen. En ja, ik deel je mening dat deze mij ook zeker veel langer gaat bezighouden dan Animal Crossing, die vond ik gewoon doodsaai. Ik ben ook wel benieuwd of FL ook in de toekomst nog uitbreidingen gaat krijgen...

• Metalkai
Ik zit nog steeds te wachten op Bol.com's release-date delivery van Fantasy Life :P Ik hoop dat het snel komt, want voor de rest is het overal in de buurt uitverkocht.
Ik denk ook dat Fantasy Life mij wat langer zal interesseren dan Animal Crossing. Ik vind Animal Crossing een heel leuk spel, maar na een tijdje heb je toch wel alles gehad. Ik ben dan ook niet zo'n type dat elk insect/vis/fossiel gaat verzamelen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:23:
[...]
Kan wel. Door System Transfer uit te voeren. Dit verplaatst je NNID / encryptiesleutel naar een andere 3DS waardoor je de SD kaart kan gebruiken. Mocht je 3DS het in zijn geheel niet doen, kan je dit via Nintendo support laten verlopen.
Allemaal leuk en aardig, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het toch makkelijker om gewoon de cartridge in een andere 3DS te stoppen en verder te spelen (net als bij andere games) ... eens ?? :+
Met 3 mensen in huis die DS en 3DS hebben is het wel eens makkelijk om een DS te lenen als de jouwe leeg is.

• BlackMage
Goner schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:43:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het toch makkelijker om gewoon de cartridge in een andere 3DS te stoppen en verder te spelen (net als bij andere games) ... eens ?? :+
Met 3 mensen in huis die DS en 3DS hebben is het wel eens makkelijk om een DS te lenen als de jouwe leeg is.
Volledig mee eens. Ben ook wel benieuwd waarom ze dat zo doen. Misschien past de save-file niet op de cardridge ofzo? Maar bijv. Pokemon X/Y kan dat wel en die lijkt me niet veel minder uitgebreid.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gisteren begonnen met Fantasy Life, ontzettend leuk. Soort mix van Animal Crossing en Link between Worlds (kort door de bocht).
Ben begonnen als Hunter en heb eerste opdrachten gedaan ... nou liep ik naar de Guild Hall om Streetpass aan te zetten, maar geen van die 3 clerks wil/kan me helpen ? Hoe ver moet je in de game gevorderd zijn voor die features ?

EDIT: aha, liep net weer een keer de Guild Hall binnen en kreeg nu een heel verhaal over hoe en wat en kon nu wel Streetpass e.d. aanzetten

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 30-09-2014 11:14 ]

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 13:58
Net smash brothers opgehaald bij de nedgame! Die dog tag ziet er vet uit!

Mijn PC

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Over 10 minuten loop ik naar de Gamemania vanuit werk, kreeg bericht dat ik het op kon halen. Heb de demo al genoeg gespeeld dus erg verrassend zal het niet zijn, maar dan heb ik in de trein naar huis weer wat te doen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• jorisderoo
  • Laatst online: 17-11 13:58
online is echter nog niet te spelen :( . Spel zegt dat ik een update nodig heb

Mijn PC

• DCG909
  • Laatst online: 07:12
SSB draait wel bizar netjes op de 3DS moet ik zeggen.
Waar Pokemon X&Y slowdowns kunnen hebben tijdens de gevechten heb ik nog niks negatiefs gemerkt bij SSB :)

Lijkt er wel op dat ze iets extra's aanspreken, want je kunt de browser niet opstarten als je SSB ook hebt draaien.

Verwijderd

jorisderoo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:31:
online is echter nog niet te spelen :( . Spel zegt dat ik een update nodig heb
Naar de eShop en versie 1.02 downloaden.
DCG909 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:28:
SSB draait wel bizar netjes op de 3DS moet ik zeggen.
Waar Pokemon X&Y slowdowns kunnen hebben tijdens de gevechten heb ik nog niks negatiefs gemerkt bij SSB :)

Lijkt er wel op dat ze iets extra's aanspreken, want je kunt de browser niet opstarten als je SSB ook hebt draaien.
Tijdje geleden was er een systeemupdate die software de mogelijkheid gaf om het extra geheugen (voor multitask applicaties) te gebruiken, SSB doet dat.

• Silversin
  • Laatst online: 12:01
Iemand die nog een 2e demo code kan bemachtigen van Firstlook voor me? Kan helaas niet aanwezig zijn om er zelf 1 op te halen. =/

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Na het spelen van super smash is er ineens een stuck pixel in het midden van het bovenste scherm gekomen. Krijg dit probleem helaas niet verholpen :(. En Nintendo wil ook niet helpen omdat het product alweer 1,5 jaar oud is.

Nu kan ik hem wel omruilen bij de winkel waar ik hem gekocht heb, maar die willen mij niet een system transfer laten doen, dus dat schiet ook niet op.

Iemand al enig idee of de new 3ds xl makkelijk te importeren gaat zijn vanuit Australië? :P

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Hallo,
Ik denk erover om misschien een 3DS XL aan te schaffen. Nintendo games zijn altijd leuk en vooral de nieuwe trekken mij enorm (mario kart 8/ssb). :D
Denken jullie dat nieuwe spellen ook gewoon voor de current/'oude' 3DS uit zullen komen (zoals nieuwe pokemon/mario games)? Of zal ik toch even wachten (en doorsparen) en de New 3DS XL kopen? Ik ben een student en daarom koop ik liever het huidige model (goedkoper ivm bundels/2e hands en nu beschikbaar). Of is de resolutie van de New 3ds beter?
Bedankt voor jullie antwoorden :). Ik speel nu veel nintendo games via emulators op mn telefoon maar die controls zijn wel echt om te huilen :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nieuwe doen en wachten. Denk dat hij ongeveer dezelfde prijs krijgt dus kunnen de huidige naar beneden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RayNbow
  • Nu online
brick5492 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:41:
Of is de resolutie van de New 3ds beter?
De NN3DS is alleen sneller en heeft meer geheugen, het scherm is hetzelfde.

De verschillen met de New 3DS en de huidige serie:
[list]
• Extra knoppen (ZL, ZR, C-stick);
• CPU/RAM upgrade betekent een betere browser (o.a. HTML5 support vergelijkbaar met de Wii U browser);
• CPU/RAM upgrade betekent dat functionaliteit als Miiverse gelijktijdig met Smash Bros kan worden gebruikt;
• Scherm van de New 3DS is 20% groter dan die van de 3DS (geen verschil tussen de XL versies);
• Afmetingen en gewicht verschillen (miniem verschil).
Denken jullie dat nieuwe spellen ook gewoon voor de current/'oude' 3DS uit zullen komen
De afzetmarkt is groter voor de oude 3DS, dus er zullen nog steeds games voor uitkomen. Het aantal NN3DS exclusives zullen in het begin beperkt zijn (voor alsnog is alleen Xenoblades aangekondigd).

Wat je misschien wel zult zien is dat nieuwe games mogelijk over extra features op de NN3DS zullen beschikken.

• BlackMage
De verbeteringen in het 3d-gedeelte zijn alleen al de moeite waard om op te wachten. Tenminste, als je de berichten mag geloven :)

Dus tenzij je direct wil gaan spelen, zou ik in ieder geval even wachten tot er meer bekend wordt over een release datum voor ons. Ik denk dat ze de oude modellen nog willen slijten tijdens de feestdagen, maar dat de New 3DS vanaf half/eind Januari te krijgen gaat zijn, samen met de introductie van Amiibo in USA/Europa.

Verwijderd

RayNbow schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

Wat je misschien wel zult zien is dat nieuwe games mogelijk over extra features op de NN3DS zullen beschikken.
Niet alleen mogelijk, Smash heeft al extra functies voor de New Nintendo 3DS.

iig ga ik de Nieuwe 3DS importeren vanuit Australië (EU regio, dus dat zit wel goed) als er tegen die tijd geen release datum voor de EU bekend is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 20:18 ]

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zo hee. Na 2 uur een pixel fixer gedraaid te hebben heb ik nu een prachtige Ontplofte pixel op het scherm gekregen. En heerlijk kratertje met een flinke witte rand. Ik denk dat ik maar even stop met de nintendo producten, was de 2e XL alweer met een probleem aan het scherm. De eerste keer nog een nieuwe gekocht, maar nu speel ik wel verder op mijn vita.

Edit: op de volgende link een close-up vans het scherm waarop de luie pixel en de ontplofte te zien zijn.
https://www.dropbox.com/s...4%2019%2054%2054.jpg?dl=0

[ Voor 22% gewijzigd door Eduardboon op 05-10-2014 20:22 ]

• RayNbow
  • Nu online
BlackMage schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:16:
De verbeteringen in het 3d-gedeelte zijn alleen al de moeite waard om op te wachten. Tenminste, als je de berichten mag geloven :)
Ah, ja, was de eye-tracking vergeten. :)
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Niet alleen mogelijk, Smash heeft al extra functies voor de New Nintendo 3DS.
Dat noem ik ook elders in m'n post. :p

• Seal64
RayNbow schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

De afzetmarkt is groter voor de oude 3DS, dus er zullen nog steeds games voor uitkomen. Het aantal NN3DS exclusives zullen in het begin beperkt zijn (voor alsnog is alleen Xenoblades aangekondigd).

Dat ook, maar ik denk sowieso dat er nog een hoop games gewoon op de 3DS blijven uitkomen, zelfs na de release van de nieuwe. De overstap van de DS naar de DSi was ook niet zo schokkend qua games die exclusief waren.
Ik denk dat veel developers dus gewoon zullen kijken of ze hun game op de 3DS kunnen maken, en pas als ze die extra kracht van de N3DS niet kunnen missen, de game daarvoor zullen maken. De 3DS heeft, zoals je terecht aangeeft, een veel grotere markt. Als de game op de 3DS kán, dan is dat natuurlijk een betere keuze, vanuit een business oogpunt. N3DS-bezitters kunnen die game immers ook gewoon spelen, en je bent niet een paar miljoen potentiële klanten kwijt.

Ik denk alleen wel dat Nintendo goed moet bekijken waar ze met de N3DS heen willen. Als ze alleen nog maar games voor dat systeem gaan maken zijn er veel mensen kwaad omdat hun hardware niet meer ondersteund, maar nog wel verkocht wordt. Komen er te weinig games voor uit, dan gaan mensen die hem wel kopen, zich behoorlijk bekocht voelen. Daar zullen ze dus wel een balans in moeten vinden.

Overigens ben ik helemaal niet tegen het porten van populaire games naar de handheld. Ik zou onder meer een (N)3DS versie van Majora's Mask en/of Twilight Princess zo in huis halen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zou mij bij de N3DS niet bekocht gaan voelen vooral omdat die extra snelheid echt welkom is op sommige spellen en die betere 3D ook.

En ja ik ga kijken of ik misschien een N3DS ga scoren of eventueel zelfs een nieuwe XL als aanvulling op mijn huidige 3DSXL :+

Althans de 3DSXL gaat er dan gewoon uit. Moet ik wel nieuwe kattenoortjes scoren :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l0RNxaDjmR2HC6KXmt2pMVrI/medium.jpg

Ja de onderkant wat wit en oranje is dat is een Vera

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• BlackMage
Seal64 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:42:
[...]

Dat ook, maar ik denk sowieso dat er nog een hoop games gewoon op de 3DS blijven uitkomen, zelfs na de release van de nieuwe. De overstap van de DS naar de DSi was ook niet zo schokkend qua games die exclusief waren.
Ik denk dat veel developers dus gewoon zullen kijken of ze hun game op de 3DS kunnen maken, en pas als ze die extra kracht van de N3DS niet kunnen missen, de game daarvoor zullen maken. De 3DS heeft, zoals je terecht aangeeft, een veel grotere markt. Als de game op de 3DS kán, dan is dat natuurlijk een betere keuze, vanuit een business oogpunt. N3DS-bezitters kunnen die game immers ook gewoon spelen, en je bent niet een paar miljoen potentiële klanten kwijt.

Ik denk alleen wel dat Nintendo goed moet bekijken waar ze met de N3DS heen willen. Als ze alleen nog maar games voor dat systeem gaan maken zijn er veel mensen kwaad omdat hun hardware niet meer ondersteund, maar nog wel verkocht wordt. Komen er te weinig games voor uit, dan gaan mensen die hem wel kopen, zich behoorlijk bekocht voelen. Daar zullen ze dus wel een balans in moeten vinden.

Overigens ben ik helemaal niet tegen het porten van populaire games naar de handheld. Ik zou onder meer een (N)3DS versie van Majora's Mask en/of Twilight Princess zo in huis halen.
De overgang van DS naar DSi was inderdaad niet zo schokkend.... Want van de 4 DSi-only games* kwamen er zelfs maar 2 naar europa. Beiden shovelware games die iets specifieks deden met de camera. Dat Nintendo nu een van de beste games uit hun lineup uitbrengt voor de New 3DS maakt het al vele malen schokkender dan DS->DSi. Maar ik denk dat het daarbij blijft. Ik denk serieus dat er afgezien van Xenosaga geen AAA games uitkomen die alleen op de New 3DS gaan werken.

* Ik reken even de DSi Ware games niet mee. Die zijn per definitie allemaal DSi only. Maar volgens mij heeft er nog nooit iets leuks in die store gestaan.

Ze hoeven nergens heen met de New 3DS. Het is gewoon de opvolger die grotendeels op het zelfde pad blijft als de voorganger. Ik denk dat de grootste motivatie van Nintendo die Amiibo-poppetjes zijn. Daarnaast zullen ze waarschijnlijk weer iets tegen de flash kaartjes doen.

Edit: Wat betreft de ports/remakes: De beste games die ik op een handheld heb gespeeld zijn ports van consoleversies. Bring it on. Mario Galaxy please?

[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 05-10-2014 21:02 ]

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 13:43
Ik heb sinds een week een nieuwe 2DS gekocht + Mario Bros / Pokemon Y.
Heb een hekel aan 3D effecten en deze was vrij voordelig (2DS + Mario = €120).

Mag er in dit topic ook over R4 kaarten en dergelijken gesproken worden?...

Kiwi !

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Alhoewel het soms een grijs gebied is worden flash kaartjes in de meeste gevallen voor minder legale doeleinden gebruikt en dat laatste is niet toegestaan op GoT, dus nee. :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• BlackMage
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:43:
Mag er in dit topic ook over R4 kaarten en dergelijken gesproken worden?...
Nope :)

Edit: Too slow

[ Voor 4% gewijzigd door BlackMage op 07-10-2014 18:41 ]

• X-Kiwi
Chaoss schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:35:
[mbr]Alhoewel het soms een grijs gebied is worden flash kaartjes in de meeste gevallen voor minder legale doeleinden gebruikt en dat laatste is niet toegestaan op GoT, dus nee. :)[/mbr]
Heb er idd weinig legale plannen mee ;)
Thanks voor het snelle antwoord, zal ik daar in ieder geval niets over vragen.

Kiwi !

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kun je je Nintendo Network ID echt maar aan 1 2/3DS koppelen ??
Heb pas een 2DS gekocht als reserve (meerdere gamers in huis) en wilde m'n Nintendo Club en Network ID invoeren, maar hij mekkert dat de Network ID al gekoppeld is !?
Wat is het probleem ? Die ID is ook al aan de Wii U en een 3DS gekoppeld, waarom niet aan een 3e console ?

• BlackMage
Het is niet alsof je daar wat aan hebt ofzo. Je friends en downloads zijn toch aan het apparaat gekoppeld en niet aan je account.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, maar nu moet ik dus een nieuwe Netwerk ID aanmaken .. ik zou liever gewoon downloaden/betalen met die ene die ik al heb en waar m'n e-shop tegoed op staat.
Geen probleem dat die downloads aan het apparaat gekoppeld worden.

• BlackMage
Nintendo is helaas niet zo vriendelijk voor klanten die meer dan 1 van het zelfde product kopen. Hun hele digitale distributiemodel gaat er vanuit dat je maar 1 apparaat hebt.

Ik zou aanraden om geen digitale aankopen te doen op je tweede apparaat en gewoon cards te kopen. Daarmee ben je veel vrijer om gebruiken zoals jij dat wilt.

Het voordeel van je 2DS vrij houden van lokale data zoals games, is dat je hem eenvoudig kan gebruiken voor system transfer. Stel je eerste met digitale games valt en het scharnier breekt ofzo, dan kan je binnen een half uur alles overzetten op je 2DS en doorgaan met spelen. Alle data op het doel systeem wordt verwijderd en is niet te herstellen. Dus als je digitale games hebt gekocht daarop is dat erg zonde.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt voor de tips.
We zijn toch al meer van de cartridges omdat we meerdere DS-sen hebben, maar ik wilde op de 2DS ook bijv. die nieuwe themes downloaden.

Overigens hoop ik niet dat de save methode van Fantasy Life - alleen op SD - geen rage wordt, want even snel wisselen van console is er niet meer bij ...

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 08-10-2014 13:49 ]

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Goner schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:48:
Bedankt voor de tips.
We zijn toch al meer van de cartridges omdat we meerdere DS-sen hebben, maar ik wilde op de 2DS ook bijv. die nieuwe themes downloaden.

Overigens hoop ik niet dat de save methode van Fantasy Life - alleen op SD - geen rage wordt, want even snel wisselen van console is er niet meer bij ...
Kan je dan wel saves uitwisselen zoals op de PS3.

"21 jaar DSL!"

• Stravincy
  • Niet online
Gisteren de nieuwe 3DS update (9.0) gedownload.

Vandaag was ik ergens waar ik altijd Streetpasses krijg bij zo'n Streetpass Relay Point / Nintendo Zone.
Maar deze keer kreeg ik helemaal niets.

Weet iemand of dit aan de nieuwe update ligt?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Stravincy schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:53:

Vandaag was ik ergens waar ik altijd Streetpasses krijg bij zo'n Streetpass Relay Point / Nintendo Zone.

Heb dit 'probleem' op een ander forum ook gelezen, ligt denk ik aan de update.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

oeh, wat zijn dit voor plekken? Waar kan ik dat vinden? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Stravincy
  • Niet online
ye-roon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:52:
[...]

http://www.nintendo.nl/Ni...otspot-Finder-116574.html
Je kan tot 6 Streetpasses tegelijk krijgen op deze plekken.
Happy Streetpass hunting. :P

Maar op het moment is dit dus buggy door de nieuwe update.
Bij mij in ieder geval wel. Ik weet niet of het voor iedereen buggy is.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nee hoor, ik had er net weer 7 op Den Haag Centraal ...
ye-roon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Grote NS stations en andere KPN Hotspots ; ik heb m'n 3DS meestal bij me, zit op iets minder dan 1300 street/spot-passes (ook nog een tijdje thuis m'n SSID op _The Cloud gezet).
Max. 10 passes per keer.

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 09-10-2014 20:44 ]

• Stravincy
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:36:

Hmm, zal het nog eens proberen dan binnenkort.

• X-Kiwi
Mijn wifi staat altijd uit + zie geen reden om mijn 2DS buitenshuis te gebruiken. Geen streetpass voor mij dus ;)

Kan het trouwens kloppen dat je de Nintendo shop op de DS niet meer kunt bereiken als je niet mee doet aan de updates? Als ik de shop open, krijg ik een 'er is een update beschikbaar, uitvoeren of weigeren'. Als ik dan op weigeren klik, blijft de shop gewoon een leeg wit scherm.

Had dit al wel gevonden:
Veranderingen in softwareversie 9.0.0-20(19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0)E

Thema’s in het HOME-menu

Je kunt nu de stijl van het HOME-menu aanpassen met behulp van thema’s. Na de update zijn er vijf thema’s beschikbaar, maar in de themawinkel kun je er nog meer kopen. Je kunt het thema veranderen via THEMA KIEZEN in de HOME-menu-instellingen.

Nintendo eShop

De indeling van het informatiescherm van elke softwaretitel is gewijzigd om verbeterde toegang te bieden tot video’s, demoversies (indien beschikbaar), beoordelingen van gebruikers en overige informatie.

Er zijn verbeteringen doorgevoerd om het gebruiksgemak te verhogen.

Verbeterde stabiliteit van het systeem en andere aanpassingen

Om het gebruiksgemak te verhogen is de algehele stabiliteit van het systeem verder verbeterd en zijn er andere kleine aanpassingen gemaakt.

[ Voor 55% gewijzigd door X-Kiwi op 10-10-2014 12:22 ]

Kiwi !

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:30
Ja, dat klopt, je kan de eShop niet gebruiken wanneer je je firmware niet up to date houdt. Dit doen ze mede om piraterij tegen te gaan.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Goner

Goner

What can I do you for ?

X-Kiwi schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:16:
Mijn wifi staat altijd uit + zie geen reden om mijn 2DS buitenshuis te gebruiken. Geen streetpass voor mij dus ;)
Best handig voor sommige games hoor ; Animal Crossing heeft huizen in de Showcase waar je items kunt bestellen, Bravely Default levert extra inwoners voor je dorp en spelers die je te hulp kunt roepen in een gevecht. In Fantasy Life krijg je gifts en je kunt ook spelers aan je party toevoegen. Enz ...
Kan het trouwens kloppen dat je de Nintendo shop op de DS niet meer kunt bereiken als je niet mee doet aan de updates?
Is op de Wii U ook, sommige wijzigingen in de shop vereisen de laatste versie.

• X-Kiwi
Goner schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

Best handig voor sommige games hoor ; Animal Crossing heeft huizen in de Showcase waar je items kunt bestellen, Bravely Default levert extra inwoners voor je dorp en spelers die je te hulp kunt roepen in een gevecht. In Fantasy Life krijg je gifts en je kunt ook spelers aan je party toevoegen. Enz ...
Ik kom denk ik nooit op de Streetpass locaties - ik reis uitsluitend met auto/motor.
Een NS station probeer ik dan ook al jaren te vermijden ;) Zou voor Pokemon Y wel handig zijn.

Heb een PSP en 2DS om gewoon op de bank wat te gamen - vind de PS4 nog niet boeiend (en xbox one en wii u ga ik niet eens over nadenken).

Kiwi !

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11 21:01

Niku

Alagaesii

Ik zit te denken om een tweedhands 3DS te kopen ergens. Heb toch stiekem wel wat Nintendo handheld pareltjes gemist, denk dat mijn meest recente game op de gewone DS Phantom Hourglass is :+

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Thanks for the links.

Ik ga morgen naar Firstlook, ben benieuwd hoeveel streetpasses ik daar krijg :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:24
X-Kiwi schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Ik kom denk ik nooit op de Streetpass locaties - ik reis uitsluitend met auto/motor.
Een NS station probeer ik dan ook al jaren te vermijden ;) Zou voor Pokemon Y wel handig zijn.

Heb een PSP en 2DS om gewoon op de bank wat te gamen - vind de PS4 nog niet boeiend (en xbox one en wii u ga ik niet eens over nadenken).
Op de A20 pik ik ook met de motor/bus nog altijd een nintendozone mee. Bij sommige tankstations zitfen ze ook ;)

• Stravincy
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:36:
[...]

[...]

Grote NS stations en andere KPN Hotspots ; ik heb m'n 3DS meestal bij me, zit op iets minder dan 1300 street/spot-passes (ook nog een tijdje thuis m'n SSID op _The Cloud gezet).
Max. 10 passes per keer.
Nou, ik weet het niet hoor. Vandaag wezen shoppen in een drukke stad en weer 0 Streetpasses.
Het kan toeval zijn, dat wel.

Over een week moet ik met de trein, als ik dan weer 0 Streetpasses heb, dan klopt er iets niet.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 12:46
Mijn broer was zo aardig om een eshop code mee te nemen van Firstlook waarmee ik de demo kan spelen van Pokemon Omega Ruby en Alpha Sapphire! Vanaf 15 oktober kan ik het downloaden :)

Heb ook een code voor Shiny Gengar in Pokemon X/Y.

Steam/XBL: Avioto

• Seal64
Stravincy schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:33:
[...]

Nou, ik weet het niet hoor. Vandaag wezen shoppen in een drukke stad en weer 0 Streetpasses.
Het kan toeval zijn, dat wel.

Over een week moet ik met de trein, als ik dan weer 0 Streetpasses heb, dan klopt er iets niet.
Ik heb het ook gemerkt, maar ik krijg niet de indruk dat het aan de nieuwe firmware ligt, maar aan Super Smash Bros. Specifiek het feit dat die game je 3DS opnieuw opstart en dan alle achtergrondprocessen plat legt – ik heb het idee dat bij de reboot om de game af te sluiten het één en ander niet correct wordt opgestart. Is natuurlijk wel weer gerelateerd aan de firmware, maar toch...

Ik heb hier namelijk twee 3DS-en naast elkaar liggen, een standaard en een XL. De standaard draait alleen om streetpass hits te krijgen op de XL (erg handig om zelf een kleurtje te kunnen instellen) en die had ik sowieso nog liggen. Die kleine pikt na de update keurig netjes zijn streetpass/spotpass hits op, maar de XL niet – die moet ik na het afsluiten van Smash Bros eerst nog een keer met de hand uitzetten, dan opnieuw opstarten en pas daarna komen de streetpass/spotpass hits weer binnen.

Beetje jammer, maar misschien dat een toekomstige update dat nog gaat patchen. Ik verwacht sowieso dat de N3DS daar dan geen last van zal hebben, aangezien die sowieso die achtergrondprocessen niet zal hoeven afsluiten.

Ik zou dus eens proberen om je 3DS gewoon zelf uit te zetten, en daarna weer opstarten. Bij mij helpt dat.

• Stravincy
  • Niet online
Seal64 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 08:52:
[...]

Ik heb het ook gemerkt, maar ik krijg niet de indruk dat het aan de nieuwe firmware ligt, maar aan Super Smash Bros. Specifiek het feit dat die game je 3DS opnieuw opstart en dan alle achtergrondprocessen plat legt – ik heb het idee dat bij de reboot om de game af te sluiten het één en ander niet correct wordt opgestart. Is natuurlijk wel weer gerelateerd aan de firmware, maar toch...

Ik heb hier namelijk twee 3DS-en naast elkaar liggen, een standaard en een XL. De standaard draait alleen om streetpass hits te krijgen op de XL (erg handig om zelf een kleurtje te kunnen instellen) en die had ik sowieso nog liggen. Die kleine pikt na de update keurig netjes zijn streetpass/spotpass hits op, maar de XL niet – die moet ik na het afsluiten van Smash Bros eerst nog een keer met de hand uitzetten, dan opnieuw opstarten en pas daarna komen de streetpass/spotpass hits weer binnen.

Beetje jammer, maar misschien dat een toekomstige update dat nog gaat patchen. Ik verwacht sowieso dat de N3DS daar dan geen last van zal hebben, aangezien die sowieso die achtergrondprocessen niet zal hoeven afsluiten.

Ik zou dus eens proberen om je 3DS gewoon zelf uit te zetten, en daarna weer opstarten. Bij mij helpt dat.
Bedankt voor de tip. Ik zal het eens proberen. :)

Verwijderd

Zojuist de laatste update geïnstalleerd met de thema's. Heel jammer dat Nintendo andere thema's zoals Animal Crossing wel buiten europa uitbrengt en we hier maar kunnen stikken. Zou erg leuk passen bij de ACNL 3Ds. Net zoals dat buiten europa de XL gewoon met oplader geleverd werd. Ik zat erg te wachten op de Phoenix Wright Trilogy maar blijkbaar mogen we die hier ook afschrijven. (alleen US release date voor 9 dec) De 3Ds is een leuke console met veel leuke games, maar ben door deze praktijken wel huiverig geworden om ooit nog een nieuwe Nintendo console zoals de N3Ds te kopen.
Pagina: 1 ... 68 ... 121 Laatste

Let op:
~[html]Let op: Aanbieden/vragen van Nintendo Club codes is niet toegestaan. Vragen om andere codes ook niet

Wil je in de spelerstabel opgenomen worden? Stuur dan een DM naar <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/69716">Boeboe</a> of <a href="https://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/240474">superericje</a>!~[/html]